Het is inmiddels wel bekend dat die tool werkt. Dit topic is meer bedoeld voor vragen en discussie omtrend de 250 mb. Het is voor de onafhankeijke persoon toch niet leuk om te lezen wie er wel en wie er niet de upgrade heeft._Oldie_ schreef op woensdag 01 december 2004 @ 14:24:
Waarom mogen berichten als "ik heb de upgrade" eigenlijk niet? In combinatie met de landinstellingen en de datum waarop zij deze hebben ingesteld, is dit namelijk ZEER nuttige informatie!
Welke tool?Januszjes schreef op woensdag 01 december 2004 @ 17:42:
[...]
Het is inmiddels wel bekend dat die tool werkt. Dit topic is meer bedoeld voor vragen en discussie omtrend de 250 mb. Het is voor de onafhankeijke persoon toch niet leuk om te lezen wie er wel en wie er niet de upgrade heeft.
Wat werkt? Ik heb nog geen 250mb en gezien de vragen in dit topic ben ik niet de enige.
Welke onafhankelijke(?) persoon?
Hoe weet jij wat mensen "leuk" vinden?
Dit topic is bedoeld voor vragen en discussie m.b.t. de hotmail upgrade. Totdat ik de upgrade heb gehad zal ik er daarom vragen over stellen.
[ Voor 8% gewijzigd door _Oldie_ op 01-12-2004 18:36 ]
[ Voor 143% gewijzigd door curry684 op 16-12-2004 00:59 ]
VOlgens mij heb ik gewonnen_Oldie_ schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 16:49:
[...]
Ik ook vanaf die datum. Kunnen we een wedstrijdje doen tussen VS en Australie.
Verwijderd
En jouw benadering doet dat wel denk je?
Als ik de 2 reacties naast elkaar zie, ben jij volgens mij toch wel een paar slagen erger.
Honing pot verwijt de ketel dat hij eruit ziet als stront, zullen we maar zeggen....
[ Voor 50% gewijzigd door curry684 op 16-12-2004 01:01 ]
Is dit op een reeds bestaand hotmail account of heb je de account op 25 november geopend?TheVisionMaster schreef op donderdag 02 december 2004 @ 03:29:
[...]
VOlgens mij heb ik gewonnenHet heeft even geduurt, maar Queensland Australie werkt dus ook :
[afbeelding]
Wel kan ik nogsteeds mijn mail ophalen met outlook, zijn er meer mensen die dit nog kunnen?
<Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr>
kieltju schreef op donderdag 02 december 2004 @ 10:26:
Wel kan ik nogsteeds mijn mail ophalen met outlook, zijn er meer mensen die dit nog kunnen?
Edit:
Heb hotmail weer even in outlook ingesteld, en met de update naar 250 mb kan ik ook weer in outlook
[ Voor 18% gewijzigd door wdekreij op 02-12-2004 10:35 ]
Tot nu toe kun je met oude accounts (weet niet waar de grens ligt) nog wel je mail ophalen met Outlook, ook met accounts waar de opslagruimte al is verhoogd naar 250MB. Met een pas afgesloten account krijg ik de melding dat het niet meer mogelijk is.wdekreij schreef op donderdag 02 december 2004 @ 10:32:
[...]
Damn dat wil ik ook.. liever 2 mb+ outlook dan 250 mb zonder outlook
Ik had dus een hele tijd (sinds een maand ofzo, en zo af en toe nog gechecked) geen mogelijkheid om het via outlook op te halen (en mailaccount heb ik al zeker een jaar of 4~5).. Maar goed, na de 250mb update dus weer wel blijkbaarmtthw schreef op donderdag 02 december 2004 @ 10:35:
[...]
Tot nu toe kun je met oude accounts (weet niet waar de grens ligt) nog wel je mail ophalen met Outlook, ook met accounts waar de opslagruimte al is verhoogd naar 250MB. Met een pas afgesloten account krijg ik de melding dat het niet meer mogelijk is.
Welke postcode heb jij gebruikt dan? ik heb maar 33332 ingevuldTheVisionMaster schreef op donderdag 02 december 2004 @ 03:29:
[...]
VOlgens mij heb ik gewonnenHet heeft even geduurt, maar Queensland Australie werkt dus ook :
[afbeelding]
Dit Hotmail account heb ik ongeveer 5 jaar ofzo geloof ik_Oldie_ schreef op donderdag 02 december 2004 @ 08:26:
[...]
Is dit op een reeds bestaand hotmail account of heb je de account op 25 november geopend?
Ik heb gebruikt :Versteegrob schreef op donderdag 02 december 2004 @ 11:22:
[...]
Welke postcode heb jij gebruikt dan? ik heb maar 33332 ingevuld
Land : Australie
Provincie : Queensland
Postcode : 4870
[ Voor 27% gewijzigd door TheVMaster op 02-12-2004 11:29 ]
In het kort komt het erop neer dat je gewoon je account closed, en daarna meteen weer inlogt. Wat voldoende is om alle mail te bewaren. Wat je dan krijgt is een account reset en start je met 25 MB wat aan het einde van de maand dan wordt omgezet naar 250 MB (aldus MS)
http://www.scito.nl/?act=specials&id=1
[ Voor 7% gewijzigd door DRaakje op 03-12-2004 15:53 . Reden: link vergeten!!! ]
Verwijderd
goede manier! helaas lukt het bij mij niet omdat ik een @msn.com adres hebDRaakje schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 15:51:
Deze link stond net in topic waarop een slotje kwam en ik heb het geprobeerd en het werkte prima.
In het kort komt het erop neer dat je gewoon je account closed, en daarna meteen weer inlogt. Wat voldoende is om alle mail te bewaren. Wat je dan krijgt is een account reset en start je met 25 MB wat aan het einde van de maand dan wordt omgezet naar 250 MB (aldus MS)
die andere manier met gewoon verhuizen lukte me ook al niet (heb ik 2 weken op gewacht) misschien dat dit verklaart waarom het bij sommigen niet lukt?
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2004 16:59 ]
Heeft iemand het aangedurfd dit te proberen? Dit lijkt me een naaistreek...DRaakje schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 15:51:
Deze link stond net in topic waarop een slotje kwam en ik heb het geprobeerd en het werkte prima.
Ik heb nog steeds maar 2 mb ("verhuisd" sinds 25 november).
Geen idee, een collega van me heeft zijn gegevens nooit aangepast. Hij heeft automatisch en zonder iets te wijzigen een 250MB account gekregen. Zijn adresgegevens stonden dus gewoon op 59xx, Venlo....-GuRu- schreef op maandag 06 december 2004 @ 12:17:
Wanneer word die wijziging doorgevoerd in Nederland?
Zelf heb ik MS "geholpen" door mijn gegeven op 10022, New York te zetten. Na 4 dagen had ik een account van 250MB.
Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York
Lukt mij helaas ook niet, als ik mijn account wil closen kom ik in een heel andere scherm. En bij dat eerste linkje van hun om je account te sluiten wordt je geredirected naar die scito site weer??.... Heel erg vreemdDRaakje schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 15:51:
En als ik dat tweede linkje gebruik kom ik op zo'n vage pagina waar ik oa kan klikken op close my .net account . Als ik dat doe zegt ie dat ik contact moet opnemen met Hotmail Customre Care.. LOL liever niet strax wordt me account echt gesloten
via deze manier;
Dat kan, speciaal voor Releases4U !
Handelingen:
Start FireFox (of Internet Explorer) op en ga naar www.hotmail.com. Vul vervolgens jouw emailadres en wachtwoord in.
Nu zie je rechts (beetje bovenaan ~ middenin) de tekst "Instellingen | Help". Druk nu op Instellingen.
Klik vervolgens op "Privé" (dit is links, in het menu). Kies dan "Mijn Profiel".
Nu gaan we hier het een en ander in wijzigen.
Land: Verenigde Staten
Staat: Florida
Postcode: 33332 (4X de 3!)
Druk nu op de knop onderaan, om de wijzingen te behouden.
Kies nu de knop "Taal" en stel hier in Engels.
Nu moet je een aantal uren tot een dag wachten en je krijgt een melding dat je emailbox 250MB groot is geworden!
Hierna kun je de instellingen en taal gewoon weer terug instellen naar Nederlands.
Veel Plezier !
<b>Stap 2</b>
~~Update~~
Om alsnog de extra opslagruimte te krijgen doe dan het volgende. Vul de gegevens in zoals in mijn 1e post staat.
Voer dan dit adres in je explorer,;
http://by17fd.bay17.hotmail.msn.com/cgi-bin/Accountclose vanuit hotmail. Hiermee sluit je je account af. Vervolgens moet je account weer opnieuw activeren (terug naar hotmail.com en email in voeren + passw., alle reclame onzin doorlopen etc.
Nu je account weer geactiveerd is heb je zoiezo 25mb opslag!
In het mailtje van hotmail staat dat deze binnen 30 dagen wordt verhoogd naar 250mb!
Succes, mij en vele anderen is het al gelukt !!!!
bron; http://www.ondertitels.in...=0&postorder=asc&start=25
“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War
daar zijn ze al mee bezig. Ik heb mijn account zo'n 5 jaar en heb gewoon opgegeven dat ik in nederland woon. Sinds een paar dagen heb ik 250Mb.-GuRu- schreef op maandag 06 december 2004 @ 12:17:
Wanneer word die wijziging doorgevoerd in Nederland?
Aan alles komt een eind.
Hmm. Hoewel ik eerst 250mb had heb ik na inloggen nog maar 25mb. Wel heb ik de mail gekregen dat mijn ruimte over 30 dagen vergroot zal worden naar 250mb.
[ Voor 37% gewijzigd door _Oldie_ op 06-12-2004 13:06 ]
En alles wat er in zit, is dat dan weg?
[ Voor 23% gewijzigd door SithWarrior op 06-12-2004 13:02 ]
You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?
Weet et zelf ook niet geloof gewoon dat je account dan inactief wordt. Bij mij is alles wat erin zat nog steeds aanwezig na het account closen/openen...SithWarrior schreef op maandag 06 december 2004 @ 13:01:
Account close wat doet dat, moet je dan opnieuw je account weer aanmaken?
En alles wat er in zit, is dat dan weg?
Nu heb ik aussieland en queensland geprobeerd, postcode van in deze topic ergens. Kijken of het lukt heb het zaterdag gedaan (die aussieland).
Zuigt echt ik heb het account al 3-4 jaar en geen upgrade
Sluit je account en heropen hem!Roflmao schreef op maandag 06 december 2004 @ 16:27:
Heb al een week USA CA gehad werkte niet.
Nu heb ik aussieland en queensland geprobeerd, postcode van in deze topic ergens. Kijken of het lukt heb het zaterdag gedaan (die aussieland).
Zuigt echt ik heb het account al 3-4 jaar en geen upgrade
Ik zat ook al anderhalve week te wachten (ben in Florida, Queensland Australie en New York geweest) maar er gebeurde niets.
De boel gesloten en heropent: geen enkel mailtje verdwenen maar wel meteen de upgrade.
jammer dat ik niet meteen de 250MB kreeg ben d8 ik ook al vanaf 1999 lid
Had jij na het heractiveren gelijk 250 Mb?? of eerst 25?Underworld schreef op maandag 06 december 2004 @ 17:28:
ja precies, alles blijft gewoon staan in je inbox/whatever box je heractiveert alleen je account
jammer dat ik niet meteen de 250MB kreeg ben d8 ik ook al vanaf 1999 lid
lijkt mij inderdaad ook niet goed, heb je wel al die reclame weg geklikt ?SithWarrior schreef op maandag 06 december 2004 @ 19:16:
Ik heb helemaal niks gehad, geen 25 mb en ook geen 250 mb naar die heractivatie rommel, elke keer als ik na uurtje weer inlog, komt ie weer met scherm van activatie aan. Volgens mij is die ergens in blijven hangen...
en nee ik heb nu ook nog maar 25 mb
dit werkt perfect, ik had mijn land instellingen 2 weken geleden al aangepast maar no-go
Ik zou het doen!
Ik zou het doen!
volgens mij staat die 250mb op een trage server ofzo, ik krijg niet meer de melding van emails in mn msn en ben je ook die reclame weer kwijt als je terug verhuisd naar nederland?
Ik heb nu een week 250 Mb (woonde in Australie). Op dit moment heb ik alleen de taal weer aangepast naar Nederland, mijn woonplaats is nog wel in Australiejuanp schreef op donderdag 09 december 2004 @ 14:20:
zijn er mensen die door te verhuizen naar de USA 250 mb hebben gekregen en die weer terug zijn gegaan naar nederland?
volgens mij staat die 250mb op een trage server ofzo, ik krijg niet meer de melding van emails in mn msn en ben je ook die reclame weer kwijt als je terug verhuisd naar nederland?
Ik ben gewoon weer terug verhuisd naar nederland, geen problemen mee gehad...juanp schreef op donderdag 09 december 2004 @ 14:20:
zijn er mensen die door te verhuizen naar de USA 250 mb hebben gekregen en die weer terug zijn gegaan naar nederland?
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
Denk dat ik maar die accountclose eens ga doen.
De Microsoft® .NET Passport-service was wegens een tijdelijk probleem niet in staat aan je verzoek te voldoen. Probeer het later opnieuw.
-
Toen ik me opnieuw aanmelde stond er onderaan iets van dat je een betaalde account van 2 gig kon nemen, of een gratis account van 250 mb.
Maar eerst krijg je 25 mb, en binnen een week dus 250, of heb ik dit verkeerd begrepen?
2021 Golf Style 1.5 eTSI lime yellow|Iphone 15 pro 1Tb
Ik zou het doen!
Verwijderd
1. Betalen 19,95;
2. Gratis account met een opslag capaciteit van 250MB.
Die ander liep toch over van de Spam dus kwam prima uit!
Check anders hier ff
Verwijderd
heb trouwens al voor een maand 250MB, maar duurde wel een paar dagen
Verwijderd
En momenteel heb ik 250mb na 5 dagen + mn taal instellingen terug gezet
prachtig
Dus ik denk niet dat je perse een maand moet w88 't ligt denk ik aan wat anders... maar daar benk nog niet uit..
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2004 20:11 ]
land VS
state Florida
postcode 33332
Taal Engels
Vervolgens via http://by17fd.bay17.hotmail.msn.com/cgi-bin/Accountclose account gesloten en meteen weer heropend.
Ik heb nu dus 25 mb opslag, nog geen 250. Klopt het dat je dat pas na 5 dagen of een maand krijgt?
Ik denk een maand want ik wacht al 2 weken...greatgonzo schreef op woensdag 22 december 2004 @ 09:59:
ook ff aangepast
land VS
state Florida
postcode 33332
Taal Engels
Vervolgens via http://by17fd.bay17.hotmail.msn.com/cgi-bin/Accountclose account gesloten en meteen weer heropend.
Ik heb nu dus 25 mb opslag, nog geen 250. Klopt het dat je dat pas na 5 dagen of een maand krijgt?
*edit*
Overigens, sinds de update krijg ik ook spam in mijn Inbox en niet alleen in de ongewenste post
[ Voor 11% gewijzigd door mickjuh op 22-12-2004 10:05 ]
Spamsettings opnieuw instellen helpt vastmickjuh schreef op woensdag 22 december 2004 @ 10:02:
[...]
Ik denk een maand want ik wacht al 2 weken...
*edit*
Overigens, sinds de update krijg ik ook spam in mijn Inbox en niet alleen in de ongewenste post
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Klopt, ik zag het... hij had hem op standaard gezet, niet op exlusief...Bor_de_Wollef schreef op woensdag 22 december 2004 @ 10:38:
[...]
Spamsettings opnieuw instellen helpt vast
Volgens mij niet... Hij had mijn filters wel onthouden, alleen mijn spammethode niet... van exclusief terug gezet naar standaard...Verwijderd schreef op woensdag 22 december 2004 @ 11:37:
Als ik m'n account sluit ben ik al mijn instellingen kwijt.. Dan maar die 2 mb
Probeer eensVerwijderd schreef op woensdag 22 december 2004 @ 11:37:
Als ik m'n account sluit ben ik al mijn instellingen kwijt.. Dan maar die 2 mb
land VS
state Florida
postcode 33332
Taal Engels
Bla
Als ik nou de landeninstelling naar NL terugzet krijg ik dan niet de upgrade naar 250MB of toch wel?
Ik laat het in ieder geval nog ff staan op florida tot ik m'n upgrade binnen heb
Wanna play?
maakt het enig verschil dan of je je land/staat op florida of ik noem maar wat Noord Holland hebt staan? Voor mij niet iigF-Tim schreef op woensdag 22 december 2004 @ 12:27:
Ik heb toenet eerst m'n account gesloten (adresgegevens stonden op NL), toen kreeg ik nog gewoon de 2MB opslagruimte. Daarna de landeninstelling aangepast naar USA, Florida (gewoon een geldig adres gezocht op google.com) toen weer m'n account gesloten, en weer geactiveerd, en hoppa, meteen 25MB.
Als ik nou de landeninstelling naar NL terugzet krijg ik dan niet de upgrade naar 250MB of toch wel?
Ik laat het in ieder geval nog ff staan op florida tot ik m'n upgrade binnen heb
ik heb nu ook 250mb! maar ik denk dat het weinig uitmaakt als je hem naar nl terug zet want die 250mb hebben ze je toch al gegeven en dat zullen ze uiteindelijk toch doen dus gaan ze het niet afpakken toch?! en dan weer terug geven!greatgonzo schreef op woensdag 22 december 2004 @ 13:09:
[...]
maakt het enig verschil dan of je je land/staat op florida of ik noem maar wat Noord Holland hebt staan? Voor mij niet iig
dit truukje heb ik ook gebruikt.. Werkt perfect en daarna gewoon alles weer terug veranderen ( shame dat ik t niet gebruik, aangezien ik mijn domain addressen gebruik. ) heb wel nog een paar Gmail invites voor de liefhebbergreatgonzo schreef op woensdag 22 december 2004 @ 11:42:
[...]
Probeer eens
land VS
state Florida
postcode 33332
Taal Engels
Zoveel jij erkwijt kangideon82 schreef op woensdag 22 december 2004 @ 13:23:
[...]
heb wel nog een paar Gmail invites voor de liefhebber
Dan wil ik graag 3 invites graag
zie mijn profile voor mijn email adress
[ Voor 34% gewijzigd door lt_cmd_data op 23-12-2004 22:44 ]
Ik zou het doen!
hehe, wel grappig dat tweakers zon impact heeft. bovenstaande ben ik ondertussen op vele sites tegen gekomen, en gister ook al een kettingbrief (of is het kettingmail) mogen ontvangenSYQ schreef op woensdag 17 november 2004 @ 11:25:
heb het toegepast na het lezen van dit topic en tis nog gelukt ook
niet wachten, zet via de instellingen van hotmail je land van herkomst op amerika (bv california, postcode 90210) en binnen enkele dagen krijg je de 250mb. en hup land van herkomst weer terug naar nederland (indien gewenst)
Daar hebben we dit topic voorgideon82 schreef op woensdag 22 december 2004 @ 13:23:
heb wel nog een paar Gmail invites voor de liefhebber
Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi
Leuk grotere mail box maar eigenlijk nergens voor nodig. Enigste wat ik handig vindt is dat je nu grotere bestanden kunt zenden. Ik heb ook GMail maar ik delete eigenlijk alles. Nieuw mailtje = lezen + verwijderen dus tja voor mij hoeft 't allemaal niet. Als ik maar files kan pompen
10 MB kun je nu toch verzenden? In TS staat 20 MB. En met mijn eigen gegevens heb ik geen 250 MB hoor. Maar gewoon 2 MB. Dacht dat je dat zoizo zou krijgen dat 250 MB. Ongetwijfeld waar je woont / welke gegevens je gebruikt maar blijkbaar niet dus.
[ Voor 5% gewijzigd door TommyGun op 23-12-2004 18:02 ]
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Vervolgens de landinstellingen nog een weekje op zn Amerikaans laten staan,
en nu heb ik 250Mb
Jep, heb ik hier ook, zelfs na mijn upgrade naar 250MB het land weer naar nederland veranderd... heb nogsteeds 250MBVerwijderd schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 15:04:
Kun je vervolgens de taal ook weer gewoon op nederlands zetten?
Neem aan van wel?
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
en daarin moest ik op een knop drukken en nu heb ik 250 mb
even voor de duidelijkheid, mijn woonplaats etc etc staat gewoon op nederland en ik heb hem nooit op een ander land gezet
[ Voor 35% gewijzigd door Xe0n op 27-12-2004 20:46 ]
...
Hartstikke leuk dat er ook instaat dat je je account moet "closen". Maar dat hoeft dus helemaal niet. Ik heb ook al zeker dik een maand 250 mb.Verwijderd schreef op donderdag 23 december 2004 @ 22:08:
The guide om je hotmail te verhogen staat op:
http://www.hotmail250mb.tk/
En alleen ff m'n postcode en land gewijzigd en afgewacht. En tadaaaa!! Niks closen en allerlei andere "dingen". Nergens voor nodig.
Verwijderd
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Jup, mijn adres is ook een @msn.com en is na ~1,5 week omgezet.JaFFoG schreef op woensdag 22 december 2004 @ 12:07:
Is het al iemand gelukt die een @msn.com adres heeft? Dat schijnt niet te werken (mij is het iig niet gelukt...).
Maakt me eigenlijk ook niet echt meer uit, gebruik mijn gmail tegenwordig voor de dingen waarvoor ik mijn msn mail eerst gebruikte.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Heeft iemand het al aangedurft om NA de upgrade zijn instellingen weer op NL te zetten? Ik vind de extra reclame/taalinstelling soms toch wel irritant, maar wil wel de 250MB gebruiken.
De grootste Nederlandstalige database met informatie over computers met zoekfunctie!!
Kun je vervolgens de taal ook weer gewoon op nederlands zetten?
Neem aan van wel?
Jep, heb ik hier ook, zelfs na mijn upgrade naar 250MB het land weer naar nederland veranderd... heb nogsteeds 250MB
En momenteel heb ik 250mb na 5 dagen + mn taal instellingen terug geze
Ik heb nu een week 250 Mb (woonde in Australie). Op dit moment heb ik alleen de taal weer aangepast naar Nederland, mijn woonplaats is nog wel in Australie
Ik ben gewoon weer terug verhuisd naar nederland, geen problemen mee gehad...
Ik gebruik Hotmail nooit voor E-mails, meer voor MSN, maar wel leuk dat het kan.
'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'
Verwijderd
1. Ben ik genept, moet ik geduld hebben, of werkt het alleen met @hotmail.com accounts en niet met @msn.com adressen?
2. Na zo'n upgrade, moet je dan ook nog steeds minstens 1x in de 30 dagen inloggen om je account niet te verliezen?
3. En geldt het online gaan met je MSN Messenger via je MSN/Hotmail·adres dan ook als een mail·account inlog?
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2005 16:58 ]
2, Ja
3, Ja, je maakt contact met je inbox en zo..
Die 250 mb was mooi meegenomen.
Verwijderd
Je moet je account nog sluiten..Verwijderd schreef op zondag 20 maart 2005 @ 14:03:
Zeg, nou heb ik een MSN·account aangemaakt eindigend op "@msn.com" met daarbij het inmiddels bekende "Florida 33332" truukje, ....
Verwijderd
Oké, dat was ik inderdaad even vergeten. Ik heb m'n (@msn.com) account zojuist op non·actief gesteld en daarna direct weer geactiveerd, maar er gebeurd nog steeds weinig. Mijn account storage meter blijft hardnekkig maximaal 2 MB aangeven, terwijl die Hotmail·jongens in een tweede welkoms·mailtje opnieuw aangeven dat ik nu toch écht in ieder geval minstens 25 MB zou moeten hebben. De rest zouden ze tussen nu en ca. 30 dagen in orde maken.Verwijderd schreef op zondag 20 maart 2005 @ 21:20:
[...]
Je moet je account nog sluiten.., en daarna natuurlijk weer openen.
Maar opnieuw: Ben ik nou zo ongeduldig of werkt de "Florida 33332" truc alleen met échte @hotmail.com adressen?
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2005 17:52 ]
Verwijderd
Iemand nu een idee?
Verwijderd
1. Voor mijn duidelijkheid: Jij hebt dus, net als ik, een MSN·account/adres wat eindigd op "@msn.com" ?Chuckiej schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 17:55:
Nou, ik heb zo'n anderhalve week moeten wachten totdat het 250 mb werd
2. Kijk, dat ik 1,5 tot 2 weken moet wachten tot de totale upgrade naar 250MB voltooid is, vind ik niet erg. Maar ik heb nu al drie welkomsberichten van The Hotmail Staff ontvangen - op mijn @msn.com adres dus -, waarin zij stellen dat mijn storage meter al 25MB zou moeten aangeven en dat is dus niet waar! Hij geeft nog steeds hardnekkig maximaal 2MB aan. Daarom nog altijd mijn vraag:
Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2005 @ 15:04:
[...]
[...]
(...) Ben ik nou zo ongeduldig of werkt de "Florida 33332" truc alleen met échte @hotmail.com adressen?
Dan weet ik niet hoe traag ze zijn, want ik zie nog steeds niks van die 250mb mailspaceVerwijderd schreef op maandag 13 juni 2005 @ 11:05:
Microsoft is gewoon een beetje traag.... het komt heus wel
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Verwijderd
Ik heb geen trucjes (virtuele verhuizingen e.d.) uitgevoerd, dus ik vermoed dat de rest van Nederland ook snel aan de beurt zal komen of inmiddels zijn upgrade zal hebben. Ik heb een normaal @hotmail.com adres, die ik eind 2001 heb aangemaakt.
of valt dit ook onder een opsom-reply?
Edit: grappig, ik zie nu dat mijn vorige post in dit topic een jaar en twee dagen geleden was. Toch raar dat het zó lang heeft geduurd voordat Microsoft zijn belofte waar heeft gemaakt. Leuk detail: toen schreef ik nog over de upgrade bij Yahoo van 4 naar 100Mb, inmiddels zit Yahoo echter al op 1Gb...
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2005 22:32 ]
@ hierboven, mja het is wel opsommen, maar dit is meer informatief, zoals, vandaag is het zo ver, in plaats van dat iedereen gaat zeggen "nee nog niet" of "ja al wel". Reacties die onderbouwd zijn vallen nooit onder opsom lijkt me zo
[ Voor 42% gewijzigd door Nik op 26-06-2005 22:32 ]
Een pure email-provider zoals hotmail vind ik ideaal. Meer dan 10 jaar lang hetzelfde emailadres, kunnen er niet zo heel veel zeggen denk ik. Veel kregen een adres bij hun internetprovider en vervolgens gingen ze hoppen. Adresje kwijt
pepernooot
Opsom-replies als 'ik heb ook de upgrade!!!1111' horen hier niet ;)