MSN Hotmail krijgt grote upgrade

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 1.519 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Zie onderstaand perbericht:

http://advantage.msn.nl/downloads/nl/pers_0624_hotmail.htm

Kleine quote er uit:
Schiphol-Rijk, 24 juni 2004 - MSN Hotmail, ’s werelds populairste gratis web e-mailservice, ondergaat een belangrijke upgrade. Begin juli zal MSN wereldwijd starten met de uitrol van gratis anti-virusbescherming van e-mail voor alle 170 miljoen MSN Hotmail-gebruikers. Hiermee wordt MSN Hotmail de enige wereldwijde gratis e-mailservice die zowel inkomende als uitgaande berichten scant op virussen en wormen en deze verwijdert, voordat ze in de inbox van de gebruiker terechtkomen. Daarnaast kondigt MSN een nieuwe, uitgebreide ‘premium’ webservice aan die later deze zomer beschikbaar zal zijn: MSN Hotmail Plus. Abonnees van MSN Hotmail Extra Storage krijgen een kosteloze upgrade naar deze service. Verder zal MSN op termijn de opslagruimte voor alle gebruikers van de gratis MSN Hotmail service vergroten naar 250MB.
250 Mb opslag lijkt me zat, en 20Mb verzenden per e-mail is ook een mooie optie.

Er komt ook een premium voor €19,99 per jaar. Veel tweakers hebben een hekel aan betalen, zeker als het om iets anders dan hardware gaat. Toch 2 Gb opslag ruimte, en geen banners meer is best een leuke optie voor nog geen €2,- per maand. Zou iemand hier overstappen?

To be honest, ik gebruik Hotmail alleen maar voor Sites waar ik een e-mail adres achter moet laten.

[ Voor 59% gewijzigd door PWM op 24-06-2004 13:23 ]

• Tarzan
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18-02 13:07
Ik zou niet overstappen. Mails bewaar ik op harde schijf (minder dan €1 per gig) :)
Daar komt bij dat hotmail niet altijd beschikbaar is, reclame heeft en soms traag is :P

..:: ::..

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:56
Douwe Jan schreef op 24 juni 2004 @ 13:23:
Ik zou niet overstappen. Mails bewaar ik op harde schijf (minder dan €1 per gig) :)
Daar komt bij dat hotmail niet altijd beschikbaar is, reclame heeft en soms traag is :P
Ik denk eigenlijk dat de kans dat hotmail data verliest een stuk kleiner is dan de kans dat je HDD sterft... magoed.

Opzich lijkt me dit wel een goede deal, €2 per maand voor 2GB storage...
Als ze hier een half jaartje geleden mee waren gekomen was het ook vast aangeslagen, alleen ik heb het idee dat ze nu een beetje achter gmail aanlopen. 1GB gratis vind ik nogsteeds leuker dan 2GB waar je wel voor moet betalen... :)

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:22

Zerora

Ik Henk 'm!

Dus wordt 2 mb -> 250 mb
Heeft microsoft soms het licht gezien?

Hoef ik iig mijn lycos account niet meer te gebruiken. :)

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• MikeN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18-02 12:57
Hotmail is een "service" *uch* waar ik nooit voor zou betalen. Hun mailaflevering is nog altijd _zo_ brak. Mails die dagen later aankomen, mails die jij naar buiten verzend die rustig een week erover doen om aan te komen, mailboxen waar je van tijd tot tijd niet op kunt inloggen omdat de server met jouw userdata blijkbaar eventjes weg is ofzo....

• Tettie
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-11-2022

Tettie

Atheistisch agnost

Nou gebruik ik hotmail toch heel regelmatig en het is mij nog niet overkomen dat het een week duurde voordat mail werd afgeleverd.

Ik vind het iig een hele mooie uitbreiding voor iets waar je toch geen reet voor betaalt.

Ben ik gedwongen nu schulden te maken, zet men mij morgen of heden op straat, ik lach ermee, het zal mij toch niet raken, aangezien dat toch de wereld vergaat.

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
MikeN schreef op 24 juni 2004 @ 13:34:
Hotmail is een "service" *uch* waar ik nooit voor zou betalen. Hun mailaflevering is nog altijd _zo_ brak. Mails die dagen later aankomen, mails die jij naar buiten verzend die rustig een week erover doen om aan te komen, mailboxen waar je van tijd tot tijd niet op kunt inloggen omdat de server met jouw userdata blijkbaar eventjes weg is ofzo....
Ik gebruik hotmail al sinds het bestaat (jaja) en heb nog nooit een van deze punten meegemaakt, toch wel bijzonder dat het dan zo'n algemeen probleem zou zijn. Heb er ook nog nooit niet-microsoft-haters over gehoord.

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-02 18:26

swampy

Coconut + Swallow = ?

Ach ja, hotmail... met hun 2Mb limiet was ik snel weg...het is gewoon onmogelijk normaal gebruik te maken van hun service as je 1Mb kwijtraakt aan spam en maar 1 Mb overhoudt voor echt email!

Zelfs Yahoo met 4 Mb ( tegenwoordig 100Mb ) gaf me meer mogelijkheden..en minder spam!

[ Voor 20% gewijzigd door swampy op 24-06-2004 13:47 ]

There is no place like ::1

• the_RJ
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 31-12-2025

the_RJ

Banana Hammock!

Tettie schreef op 24 juni 2004 @ 13:38:
Nou gebruik ik hotmail toch heel regelmatig en het is mij nog niet overkomen dat het een week duurde voordat mail werd afgeleverd.

Ik vind het iig een hele mooie uitbreiding voor iets waar je toch geen reet voor betaalt.
Een week is misschien overdreven, maar het is mij wel al een aantal keer overkomen dat mails inderdaad veel later aankwamen, heel soms komen ze uberhaupt nooit aan...

System Specs! - "When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story" Barney Stinton

• Trank00l
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
lol voel je je dan ff belazerd als je heb zitten betalen voor meer ruimte voor deze upgrade terwijl je het nu gratis krijgt 8)7

• PWM
  • Niet online
Thunder00x schreef op 24 juni 2004 @ 13:55:
lol voel je je dan ff belazerd als je heb zitten betalen voor meer ruimte voor deze upgrade terwijl je het nu gratis krijgt 8)7
Valt mee. Je kan natuurlijk je Abo stoppen. Aan de andere kant wordt je nu gewoon gratis ge-upgraded naar Premium. Dus 2Gb en geen Banners

Verwijderd

Ik vond de gratis upgrade van Yahoo (van 4mb naar 100mb) al erg mooi, erg fijn om te horen dat ook Hotmail gaat upgraden. Want 2mb was toch wel erg weinig. Verder heb ik niet echt veel klachten over Hotmail, behalve dat ik Yahoo toch net iets fijner vind werken (bijvoorbeeld bij het deleten van junkmail of het openen van een pagina in een nieuw venster).

• Zerora

Zerora

Ik Henk 'm!

Ik vraag me eigenlijk af hoeveel harddisk ruimte die hotmail server(s) innemen. Aangezien er zoveel gebruikers zijn.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Wow. Die 2MB was werkelijk belachelijk, 250MB is gewoon ontzettend veel voor e-mail. 2GB opslagruimte voor €20/jaar is ook niet veel.
In het persbericht op de website staat het volgende zinnetje: "Ook wordt de weergave van advertenties zeer beperkt (o.a geen banners) en kan het account niet verlopen." Nu vraag ik me af welke andere manier van adverteren Hotmail kent, spam? 8)7

Ik ben benieuwd naar de gevolgen hiervan. Zou Hotmail heel brak worden? Of zouden users nu meer uploaden (vakantiefoto's doormailen in BMP formaat ofzo) waardoor ISPs gedwongen worden hogere uploadsnelheiden te bieden? :)

🌞🍃

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Ik denk dat ze de maximum grootte van mails wel laag zullen houden. Anders wordt hotmail ook een mooie manier om dingen te gaan uitwisselen, hetgeen denk ik ook niet de bedoeling is.

• MikeN
johnnyv.nl schreef op 24 juni 2004 @ 13:42:
[...]

Ik gebruik hotmail al sinds het bestaat (jaja) en heb nog nooit een van deze punten meegemaakt, toch wel bijzonder dat het dan zo'n algemeen probleem zou zijn. Heb er ook nog nooit niet-microsoft-haters over gehoord.
Nou, dan heb je hier de eerste niet-microsoft-hater die je erover hoort. Het komt vaak genoeg voor, alleen heb je er niet zo'nl ast van als je alleen naar vriendjes en vriendinnetjse binnen hotmail mailed eh...

• pagani
  • Niet online
MikeN schreef op 24 juni 2004 @ 14:50:
[...]

Nou, dan heb je hier de eerste niet-microsoft-hater die je erover hoort. Het komt vaak genoeg voor, alleen heb je er niet zo'nl ast van als je alleen naar vriendjes en vriendinnetjse binnen hotmail mailed eh...
Laat ik nu ex-hts-er zijn en meestal naar niet-hotmail accounts mailen :Z

• Br@m
  • Niet online
Zerora schreef op 24 juni 2004 @ 14:22:
Ik vraag me eigenlijk af hoeveel harddisk ruimte die hotmail server(s) innemen. Aangezien er zoveel gebruikers zijn.
Zal wel op één of andere manier dynamisch (kan dat?) geregeld worden. Want niet iedereen heeft constant die 250MB in gebruik. Ik zeg maar wat hoor :)

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

Verwijderd

Om eerlijk te zijn zie ik echt niet in waarom je 2 GB nodig hebt voor je mail :/ Enige manier waarbij je daaraan komt is jezelf elke dag programmaatjes gaan sturen en altijd laten staan :P

• MikeN
johnnyv.nl schreef op 24 juni 2004 @ 14:56:
[...]

Laat ik nu ex-hts-er zijn en meestal naar niet-hotmail accounts mailen :Z
Zo, nu ben je stoer als ex-hts-er...
Feit is dat ik het vaak genoeg meegemaakt heb ("hé check je mail" "welke mail? nog nix gehad hoor" "o... hotmail :z") en dat mailtjes vanaf hotmail hier sowieso al met 10 minuten vertraging binnenkomen (tis email... 10 minuten, kom op zeg...)

• Xander
  • Laatst online: 09:56
MikeN schreef op 24 juni 2004 @ 15:12:
[...]

Zo, nu ben je stoer als ex-hts-er...
Feit is dat ik het vaak genoeg meegemaakt heb ("hé check je mail" "welke mail? nog nix gehad hoor" "o... hotmail :z") en dat mailtjes vanaf hotmail hier sowieso al met 10 minuten vertraging binnenkomen (tis email... 10 minuten, kom op zeg...)
Hier ook last van :)

Mailtjes verstuurd via smtp.xs4all.nl naar een hotmail adres komen meestal pas na een minuut of 5 aan.

En ja, de meeste mailtjes die ik stuur zijn naar hotmail. Wat wil je? Ik zit op 4VWO, in mijn klas 25 hotmail adressen, 2 tiscali adressen en dan mijn adres op een eigen domein :+

[ Voor 4% gewijzigd door Xander op 24-06-2004 15:40 ]

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• sjaakaq
  • Laatst online: 17-02 13:44

sjaakaq

It might get loud

Schiphol-Rijk
Waar de f*k ligt dat? :?

leoaq.fm // Jeune Loop

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

leokennis schreef op 24 juni 2004 @ 22:14:
[...]

schiphol-rijk.... raad eens 8)7

Wise enough to play the fool

• LifeTecH
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
XanderH schreef op 24 juni 2004 @ 15:39:
[...]

Hier ook last van :)

Mailtjes verstuurd via smtp.xs4all.nl naar een hotmail adres komen meestal pas na een minuut of 5 aan.

En ja, de meeste mailtjes die ik stuur zijn naar hotmail. Wat wil je? Ik zit op 4VWO, in mijn klas 25 hotmail adressen, 2 tiscali adressen en dan mijn adres op een eigen domein :+
Tja, hotmail staat er nou ook niet echt om bekend dat het snel is ;)

Verder ben ik blij dat er eindelijk meer ruimte bij komt :+

• Maxster4th
  • Laatst online: 20-12-2023

Maxster4th

.....are YOU kiddin' me..

Mooi bericht dit. Ik gebruik hotmail als een soort 'spam-vanger' en als reserve-reserve e-mailadres. Ik heb dus zelden dat ik over de 2mb kom. Qua spam valt het bij mij ook erg mee, het filter doet z'n werk goed.

Nu zal ik het ook als 'data opslag' gaan gebruiken voor school documenten enzo.

Succes is een keuze

• PWM
  • Niet online
leokennis schreef op 24 juni 2004 @ 22:14:
[...]

Op een uurtje vliegen van Parijs en Londen

• burlapp
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-02 21:52
Ik zit nogsteeds met mijn schrale 2 mb opgescheept, en volgens mijn kalender begint over 3 weken alweer de herfst.

Weet iemand wanneer de upgrade voltooid is / moet zijn

Verwijderd

Ik maak ook gebruik van Yahoo en dat is wel mooi met 100mb :P , na de upgrade van hotmail gaat het ook beter maar ik vind Yahoo ook sneller :).

Verwijderd

burlapp schreef op 02 september 2004 @ 16:57:
Ik zit nogsteeds met mijn schrale 2 mb opgescheept, en volgens mijn kalender begint over 3 weken alweer de herfst.

Weet iemand wanneer de upgrade voltooid is / moet zijn
geen idee, maar ik krijg wel de indruk bij mijn hotmail adressen: hoe langer het account bestaat, hoe langer het duurt voordat je een upgrade krijgt.

• burlapp
  • Laatst online: 09-02 21:52
Ow, da's lekker. Dat kan dus nog wel even gaan duren.....Nouja.

• Zerora

Zerora

Ik Henk 'm!

Ik vroeg me ook al af wanneer er eens verandering in kwam. met die 2 MB kan ik gewoon niks doen.
Maar goed dat een lycos accountje heb van 15 mb. Dat maakt een hoop goed

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-02 12:31
Gmail anyone? :)

Verwijderd

mmz duurt idd wel lang dit, ik zit ook zo nu en dan te kijken maar nog steeds niks

• Boekster
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-01 15:25

Boekster

Naimoholic

Als je er 1 over hebt, gooi me maar een mailtje toe als je wilt ;) .

Music Addicted

Verwijderd

Nog steeds niet he, ik keek net even op de hotmail site naar accountgroottes en er staat nog steeds bij gratis mailbox 2 mb. Best wel lastig, want de meeste van mijn studiegenoten gebruiken hotmail.

Naast mijn provider-accounts, studie-account en hotpop-account gebruik ik Yahoo! Mail.

Wat mij opvalt is dat als ik in Azië ben, Singapore/Indonesië/ Maleisïe, iedereen Yahoo gebruikt. En wanneer ik weer in Nederland ben iedereen hotmail heeft. Kan ook aan mijn omgeving liggen.

Is Yahoo bekender in Azië en MSN hotmail/messenger in Europa? En misschien AOL in de Verenigde Staten?

• Br@m
  • Niet online
Of er wordt gewacht totdat iedereen een Gmail accountje heeft.. :)

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

• SmartDoDo
  • Laatst online: 11-12-2025

SmartDoDo

Woeptiedoe

SG --> IT

• Zerora

Zerora

Ik Henk 'm!

Boekster schreef op 02 september 2004 @ 23:38:
[...]
Als je er 1 over hebt, gooi me maar een mailtje toe als je wilt ;) .
gmail account handeltjes worden niet echt gewaardeerd hier. :X Zie Gmail topic.

Verder zag ik een advertentie voor geregistreerde hotmail users. om je mailbox te vergroten naar 2 GB!! met een maximale mail verzending grootte van 20 mb.

Begint al ergens op te lijken.

Verwijderd

waar blijft die 200 mb dan waar ze het over hadden :S

Verwijderd

ik gebruik nu al een jaarje of 6 hotmail, en ik heb nu 29% van de 2 mb die ik heb in gebruik.

dit zijn stuk of 150 mailtjes met alleen inloggegevens, en tja, ik vind hotmail best betrouwbaar. het gebeurt niet heel veel dat het down is..

• aryan
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07:02
Even gegoogled:
http://slashdot.org/artic...html?tid=109&tid=95&tid=1

Er staat dat ze eerst beginnen met de accounts die als eerste zijn geregistreerd, dus ik weet niet of iemand hier een account heeft voor augustus 1999 dan zou hij al moeten zijn ge upgrade

Afbeeldingslocatie: http://img55.exs.cx/img55/3276/250mb.jpg

Verwijderd

>:)

Afbeeldingslocatie: http://img55.exs.cx/img55/7145/hotmail.gif

Heb ik al een maand of 3.
Hotmail-account is circa 5 jaar oud.

• Zerora

Zerora

Ik Henk 'm!

aryan schreef op 04 oktober 2004 @ 14:53:
Even gegoogled:
http://slashdot.org/artic...html?tid=109&tid=95&tid=1

Er staat dat ze eerst beginnen met de accounts die als eerste zijn geregistreerd, dus ik weet niet of iemand hier een account heeft voor augustus 1999 dan zou hij al moeten zijn ge upgrade

[afbeelding]
Kunnen ze dat niet met een simpele dataquery ofzo. ipv alles met de hand te gaan doen. Zo duurt het eeuwen voor dat het af is. :?

• Fidel
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Fidel

The Hedgehog

weet iemand hoe je kan bekijken wanneer je je hotmail account hebt aangemaakt?

Van hoge bomen, zaagt men lange planken

• nikao
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-02-2022
inderdaad.. gmail bevalt me echt 1000x beter dan hotmail. Tis sneller en veel gebruiksvriendelijker.

offtopic:
boekster: voor het geval je nog steeds geen gmail hebt..kheb je een invitation gestuurd

• Mac_Cain13
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-01 22:51
Zerora schreef op 04 oktober 2004 @ 16:44:
[...]

Kunnen ze dat niet met een simpele dataquery ofzo. ipv alles met de hand te gaan doen. Zo duurt het eeuwen voor dat het af is. :?
Waarschijnlijk wil Microsoft niet direct alle accounts tegelijk upgraden zodat ze rustig in de gaten kunnen houden of alles goed gaat en de servers het trekken. Dus ze beginnen met de gebruikers die al lang aanwezig zijn en gaan dan langzaam naar de vers aangemaakte mail-adresjes.
Ik vermoed dat als ze eenmaal vinden dat alles stabiel is enz dat ze dan wel grote aantallen in een keer zullen upgraden.

Overigens blijf ik wel gewoon bij mijn mooie GMail account. Hotmail kan nog niet tegen die interface op en de eindelijk eens niet irritante reclame. Die soms zelfs nog wel wat nuttigs laat zien. :P

Ik merk trouwens ook niet zoveel van die instabiliteit die hierboven beweerd word. Ik heb alleen een paar keer mee gemaakt dat ik eventjes niet in kon loggen. (Door een server too busy of een server met mijn user/pass die plat lag.) en mailtjes van en naar een niet Hotmail zijn inderdaad consequent traag. Duurt een paar minuten voor de mail aankomt, maar met een gratis dienst valt daar mee te leven vind ik. :)

• Fidel
  • Niet online

Fidel

The Hedgehog

hoe komt iedereen aan zo'n gmail account....
ik hoor er zoveel over maar ik kan nergens vinden waar ik me daarvoor aan kan melden...

heeft iemadn trouwens al zn hotmail update gekregen (gratis account)
ik iig nog niet.

ik hoop ook een gmail gebruiker te worden ;)

• anandus
  • Niet online
nikao schreef op 06 oktober 2004 @ 14:00:
[...]

inderdaad.. gmail bevalt me echt 1000x beter dan hotmail. Tis sneller en veel gebruiksvriendelijker.

offtopic:
boekster: voor het geval je nog steeds geen gmail hebt..kheb je een invitation gestuurd
Same here, heb zelfs de overstap volledig gemaakt en mijn oude hotmail-account opgezegd.

De druppel was dat Hotmail niet meer Outlook (Express) ondersteuning gaat leveren.
Dat was echt de enige reden.

Overigens voor Gmail-accounts kan je hier terecht:
wegge-edit
www.gmailswap.com, kijk daar maar :)

Ik vraag me trouwens af waar die zogenaamde upgrade van Hotmail blijft? :?

[ Voor 7% gewijzigd door anandus op 14-10-2004 18:09 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• Fidel
  • Niet online

Fidel

The Hedgehog

waarom kan ik niet in dat "Gmail accountje hebben? deel 2" topic komen?
hij geeft deze melding:
De gebruiker heeft geen toegang tot dit forum.
(interne identificatie: forum::get_forumdata::forum_not_allowed) :?

• jonggoud.nl
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-12-2025

jonggoud.nl

@>--"--,--{

Fidel schreef op 14 oktober 2004 @ 16:06:
hij geeft deze melding:
Het is een Huiskamer topic, je hebt daar nog geen toegang toe (moet je ietstjes langer lid voor zijn, en ook iets meer posten ;)

Nieuw (groots) project, mail me wat je er van vindt
Tevens in het bezit van een beeldschone vriendin

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09:41
hij geeft deze melding:
Het topic staat in de huiskamer. En als je dan nog geen HK acces hebt...

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

• py.mosjuh
  • Laatst online: 24-10-2022

py.mosjuh

fikkert.net

Hoedje schreef op 14 oktober 2004 @ 16:13:
[...]

Het topic staat in de huiskamer. En als je dan nog geen HK acces hebt...
...ben je niet stoer?

:O

Kites rise highest against the wind - not with it (Winston Churcill)

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Omdat het in de huiskamer staat, die is alleen voor superiere gotters :)

Persoonlijk heb ik genoeg aan 2mb, ontvang zelden tot geen spam (eigenlijk) nooit op m'n hotmail adres. 2 MB aan tekst is nogal wat :) Als we het over attachtments gaan hebben wordt het natuurlijk al snel een ander verhaal...

[ Voor 62% gewijzigd door Glashelder op 14-10-2004 16:21 ]

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• Fidel
  • Niet online

Fidel

The Hedgehog

hè wat jammer

nog steeds geen gmail account

:'(

~Myst~ heeft mij aan een GMail account gehopen :)
Mijn dank is groot _/-\o_

[ Voor 48% gewijzigd door Fidel op 14-10-2004 17:26 ]

• Fidel
  • Niet online

Fidel

The Hedgehog

Intussen al iemand een update gehad?

• Freee!!
  • Laatst online: 23:10

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

hij geeft deze melding:
Kijk eens naar [rml]***[ HK] Nieuwe toegangsregeling, lees topic voor details***[/rml]

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

Verwijderd

Intussen al iemand een update gehad?
Ik heb al meer dan een week die 250 MB, toch wel lekker hoor.

• redyak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-02 15:49

redyak

Try and Fail

Fidel schreef op 06 oktober 2004 @ 13:17:
weet iemand hoe je kan bekijken wanneer je je hotmail account hebt aangemaakt?
Ja dat zou ik ook wel willen weten, mijn account is volgens mij al meer dan 5 jaar oud.

Vandaag gekocht morgen weer oud , dat is IT.

• RSD1982
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-12-2025
toch vreemd dat mensen met een oud account niet voor gaan ik heb mijn account sinds 1997 dacht ik...en nog steeds 2 mb

Verwijderd

RSD1982 schreef op 19 oktober 2004 @ 13:04:
toch vreemd dat mensen met een oud account niet voor gaan ik heb mijn account sinds 1997 dacht ik...en nog steeds 2 mb
Ik heb ook een oud account, uit 1997 en heb al wel een update gehad (vorige week). Mijn andere hotmail-account die ik vorig jaar (2003) heb aangemaakt is nog steeds 'gewoon' 2 MB.

• megaleo
  • Laatst online: 13-02 16:12

megaleo

Special member

Verwijderd schreef op 19 oktober 2004 @ 16:41:
[...]

Ik heb ook een oud account, uit 1997 en heb al wel een update gehad (vorige week). Mijn andere hotmail-account die ik vorig jaar (2003) heb aangemaakt is nog steeds 'gewoon' 2 MB.
Hoe kun je dat nagaan? Van wanneer je account is.
Of weet je dat nog gewoon?
Want ik heb echt geen idee meer.

Verwijderd

Weet ik nog, omdat ik op dat moment in Australië zat. Misschien dat dat verder nog wat uitmaakt, dat ze per land of continent de updates gaan uitvoeren?

• Gabriel_Knight
  • Laatst online: 16-02 21:18
Ik heb in 1998 een hotmail account aangemaakt in Nederland, en heb dus nog steeds die 2MB
Kortom 1998 is dus nog niet aan de beurt qua grotere emailaccount. :'(

Mijn hotmailaccount wordt vanaf het begin al veel gebruikt en is daarom vaak erg vol, dus kan die ruimte erg goed gebruiken. Ik wacht daarom iedere dag in spanning af totdat ze m'n account verhogen

• Kijoki
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 29-11-2016
huh moet dat dan binnenkort gebeuren? ik d8 dat dat iets van in de toekomst nog zou komen :P

Verwijderd

En ja hoor ik heb hem :P Ik heb dit email adres sinds 1998 ofzo, ik weet het niet echt precies.. Heerlijk 250MB van Hotmail, en 1 gig via Gmail.. whoeee

• megaleo

megaleo

Special member

Bij mij nog steeds niks. :(

• Matthijs
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-12-2025
pff ik heb mijn email ook al sinds 1998 ofzo .. maar nog niets hoor :(

Chronisch ruimtegebrek altijd en overal ... :(

mp3, eigen hd, mailbox, ruimte@school, sms inbox ... alles :(

• Zerora

Zerora

Ik Henk 'm!

Ik vraag me af waarom dat zolang duurt.
Ok, je hebt errug veel schijfruimte nodig voor al die hotmail-accounts.
Als MS het nou eens nog groter gaan aanpakken. Dat zou erg fijn zijn voor ons allemaal.

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:44

The Legend

*Plop*

Zerora schreef op 10 november 2004 @ 22:28:
Ik vraag me af waarom dat zolang duurt.
Ok, je hebt errug veel schijfruimte nodig voor al die hotmail-accounts.
Als MS het nou eens nog groter gaan aanpakken. Dat zou erg fijn zijn voor ons allemaal.
MS gaat echt niet voor elke account 250mb reserveren :P Dan zijn ze vele terrabytes kwijt aan HDD's. Ze zullen vast volgens eenzelfde systeem als banken werken, die hebben ook nooit genoeg geld in kas om al het geld wat mensen op dat moment op rekeningen hebben staan uit te keren, simpelweg omdat dat nooit zal gebeuren. Het zal ook nooit gebeuren dat elke account aan de 250mb zit, waarom dan voor elke account 250mb reserveren.

Mijn accounts zijn ook nog niet geupgrade btw.

Ik ben toch malle pietje niet!

• markvt
  • Nu online

markvt

Peppi Cola

Ik heb al meer dan een maand 250MB maar mijn account bestaat dan ook al lang en het land waar het op staat is niet nederland.

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Ik heb sinds gisteren 250 MB en het land waarop het staat is ook geen Nederland.

• RpR
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-02-2022

RpR

Waarvan is de tijd dat je de nieuwe ruimte krijgt eigenlijk afhankelijk? Ik had eerder altijd 10mb (zonder betaalde upgrade), en nu daadwerkelijk 250. Mijn vriendin heeft nog steeds 2mb en heeft nog nooit meer gehad...

An assumption is the mother of all fuck-ups

• Stinger666
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-02 00:01
Ik vraag me ook af wanneer ik een keer aan de beurt ben. Mijn hotmail adres bestaat echt al vanaf het begin. Kan ik eindelijk een grote attachments gebruiken.

Verwijderd

Volgens mij krijgt eerst Amerika de update (dan vervolgens perland afhankelijk). Ik heb twee hotmail accounts, eentje met als woonplaats in stad in NL en eentje in US. Die van US heeft als 250 MB, die van US heeft de upgrade al. Ze waren op hetzelfde moment aangemaakt toentertijd (jaar terug).

• wvkreg
  • Laatst online: 09:29
account in NL van 1996! en nog steeds 2 MB :-)
Maar geeft niks, we wachten wel, het is toch *gratis*

• SYQ
  • Niet online

SYQ

:) heb het toegepast na het lezen van dit topic en tis nog gelukt ook

niet wachten, zet via de instellingen van hotmail je land van herkomst op amerika (bv california, postcode 90210) en binnen enkele dagen krijg je de 250mb. en hup land van herkomst weer terug naar nederland (indien gewenst)

• cryonic90
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-02 19:54
SYQ schreef op woensdag 17 november 2004 @ 11:25:
:) heb het toegepast na het lezen van dit topic en tis nog gelukt ook

niet wachten, zet via de instellingen van hotmail je land van herkomst op amerika (bv california, postcode 90210) en binnen enkele dagen krijg je de 250mb. en hup land van herkomst weer terug naar nederland (indien gewenst)
Ik heb het ingesteld en wacht af wat er zal gebeuren :D

• PromWarMachine
  • Laatst online: 09:24

PromWarMachine

Forsaken Archer

Mijn e-mail adres is ook sinds 1998, maar tot op heden had ik nog geen 250MB. Nu heb ik ook USA / California / 90210 ingesteld en ik ben benieuwd wat Hotmail gaat doen.

Het kan zijn dat ik me vreselijk vergis, maar volgens mij had ik net niet die levensgrote banner aan de rechterkant en die reclame onder m'n mappen had ik bij mijn weten ook niet.

Het zou kunnen dat ze me net pas opgevallen zijn, maar volgens mij zijn ze er pas sinds ik m'n land gewijzigd heb!

Dividend for Starters

• lester
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
ook geprobeerd :)

• Casejunkie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-02 21:28
Ik heb het ook overgezet naar de instelling van Verenigde Staten en Calafornië en postcode 90210

19x 300Wp Trina Solar + 12x 320Wp Q-cells op een SolarEdge SE7K

• Opperhoof
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08:17
me too, heel got woont vanaf nu in de vs :X
moet je ook je taal veranderen of mag ik een nederlands sprekende californist zijn?
(ik woonde, zie ik net, eerst altijd in Nieuw Zeeland.... ook daar dus nog geen updates)

[ Voor 76% gewijzigd door Opperhoof op 17-11-2004 16:39 ]

• Werkbouwtuig
  • Niet online
Ik ben het ook maar eens aan het testen door even tijdelijk te verhuizen naar californie, zou wel een leuke gratis upgrade zijn.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ook aan het testen, kan de extra ruimte goed gebruiken :) kan ik eindelijk eens files van redelijke grootte versturen naar vrienden :D

[ Voor 3% gewijzigd door RoD op 17-11-2004 17:05 ]

Verwijderd

hmmm ik heb een account van 1997 en ik heb nog nix gekregen?
dit is t oudste mailtje wat ik kon vinden, ik heb echt iets van 18 pagina's met mailtjes van 1 kb lol

iig ze mogen best wel opschieten, ok ik heb wel een gmail maar mn hotmail was mn eerste echte mail *zucht* jammer dat t van micros*ft is!

/////////////////////////////////////////////////
From : Katje JXXXXX <jXXXXX@planetinternet.be>
Sent : Monday, July 27, 1998 8:29 PM
To : <tijnedijn(@)hotmail.com>
Subject : Re: Electronic Greeting Card

MIME-Version: 1.0
Received: from XXXXX (ubnd-232.pop-hasselt2.planetinternet.be [194.119.237.XXX])by brussel.planetinternet.be (8.9.0/8.9.0) with ESMTP id UAA05003for <tijnedijn(@)hotmail.com>; Mon, 27 Jul 1998 20:54:07 +0200 (MET DST)
From jXXXXX@planetinternet.be Mon Jul 27 11:54:31 1998
Message-ID: <01bdb98c$85b789c0$LocalHost@jXXXXX>
X-MSMail-Priority: Normal
X-Mailer: Microsoft Outlook Express 4.71.1712.3
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V4.71.1712.3

• SYQ
  • Niet online

SYQ

mijn account dateerd ook al van enkele jaren, dus de handeling moet voor iedereen werken. taalinstelling heb ik nooit veranderd, dus gewoon nederlands :)

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:52

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Ook ik ben maar een tijdelijk verhuisd naar Californie. Kijken wat er gebeurt ;).....
250 MB is nooit weg immers.

[ Voor 15% gewijzigd door AW_Bos op 17-11-2004 22:18 ]

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

• MYST
  • Laatst online: 04-04-2024
Ik heb een weekje geleden gemerkt dat ik opeens 250mb inbox had :)
Woon dus in België, en zit nu me 250mb hotmail en 2gb gmail, kan dus wel wat mailtjes ontvangen nu! :D

• megaleo

megaleo

Special member

AW_Bos schreef op woensdag 17 november 2004 @ 22:17:
Ook ik ben maar een tijdelijk verhuisd naar Californie. Kijken wat er gebeurt ;).....
250 MB is nooit weg immers.
Das heel slim bedacht van jou. :P Alleen nou is het de vraag of het gaat werken. :)
Ik ben heel benieuwd.

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:52

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Ja, wel leuk als je California kiest als land van thuiskomst, maar je hebt dan wel 5 tabbladen er bij in je MSN ;) :+ .....

[ Voor 3% gewijzigd door AW_Bos op 18-11-2004 15:31 ]

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

• DJkim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-03-2024

DJkim

Tweak met mate!!! :)

Ik zit ook op upgrade te wachten... mijn mailbox is bijna vol. Daardoor was ik genoodzaakt om Gmail te gebruiken en ik moet zeggen Gmail is tig maal sneller dan hotmail. Ik denk niet dat ik nog terug ga naar hotmail. Al mijn profile hebben gmail account als mail adres.

Lucky Goldstar

• aryan
Bij mijn hotmail account heb ik als land: VS en staat: Alabama en de postcode zelf erbij verzonnen
Bij mij is nog steeds niks gebeurd. Ik vraag me af of de Yahoo mail gebruikers ook zo lang moesten wachten

• BAUKstEr
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 03-02 14:10
Ik heb vandeweek mijn account op Alabama gezet met een kloppende postcode voor die staat. Ik zie zojuist dat mijn account voorzien is van...
een 250Mb grote inbox! w00t B)

• aryan
BAUKstEr schreef op donderdag 18 november 2004 @ 18:35:
Ik heb vandeweek mijn account op Alabama gezet met een kloppende postcode voor die staat. Ik zie zojuist dat mijn account voorzien is van...
een 250Mb grote inbox! w00t B)
Ik heb net nog gekeken en die zipcode die ik had ingevuld klopte toch wel. Alabama 35004. Ik vraag me af wat precies de werkwijze van Hotmail is als jij binnen een week een upgrade krijgt en ik nog steeds 2 mb heb

• silentsnow
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

Ik zit in New York, heb net m'n upgrade gehad :)

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

• Calitomnication
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-03-2025

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

silentsnow schreef op donderdag 18 november 2004 @ 23:42:
Ik zit in New York, heb net m'n upgrade gehad :)
Hmmmm, ik zit ook in New York >> 10022. zal eens mijn account gaan checken.
Welke postcode heb jij genomen..?

Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York

• markvt
  • Nu online

markvt

Peppi Cola

ik heb als land: UK
state: England
postcal code: 12345

En heb de 250MB upgrade al een tijdje

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

Verwijderd

Ik maak nu net een nieuw account met een adres in de US en je krijgt volgens de site 2 mb, na de upgrade zou het 250 mb zijn, maar mijn nieuwe mailbox is 25 mb! ach, beter dan 2 mb ;)

• ankhie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-02 14:17

ankhie

Co-founder bij Mobile2Morrow

Heb ook al een redelijke tijd zelfs 250 mb inbox op mijn ene account (uk) maar op mijn nederlandse account nog gewoon maar 2 mb. stelletje voortrekkers bij Microsoft, dat zijn het! :P

• woest85
  • Niet online

woest85

[Ondertitel]

hmm, ik heb mijn gegevens aangepast naar: VS, california, postcode 90210 en nu vraagt dat ding om toestemming van ouders, die moeten zich identificeren dmv. credit-card gegevens :X ik heb mezelf dus buiten mijn hotmail account gesloten :S

[Signature]

• wdekreij
  • Laatst online: 06-08-2024

wdekreij

Dubbelzinnig

Ik heb geen update gehad in de zin van meer space, maar ik kan sinds gister mijn hotmail niet meer in outlook openen :( Is er een methode waardoor die weer wel kan (zonder de betaalde versie van hotmail te nemen)?
Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Let op:
Opsom-replies als 'ik heb ook de upgrade!!!1111' horen hier niet ;)