PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
ja, is heel erg vaagXanderH schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 17:23:
[...]
In de VS moeten de ouders van een 19 jarig iemand toestemming geven voordat je een hotmail account kunt aanmaken ?? (er vanuit gaande dat je je leeftijd goed hebt ingevuld) Toch een beetje vreemd
[Signature]
Lucky Goldstar
Hier precies het zelfde!!! :-)))DJkim schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 03:57:
Ik heb eergisteren mijn land instelling veranderd naar America CA .. en ja hoor vanavond een upgrade naar 250 mb. Misschien tip voor anderen?
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Verwijderd
10801Calitomnication schreef op donderdag 18 november 2004 @ 23:44:
[...]
Hmmmm, ik zit ook in New York >> 10022. zal eens mijn account gaan checken.
Welke postcode heb jij genomen..?
The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Heb ik vorige week al gedaan, nog steeds niets.DJkim schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 03:57:
Ik heb eergisteren mijn land instelling veranderd naar America CA .. en ja hoor vanavond een upgrade naar 250 mb. Misschien tip voor anderen?
Ik ben toch malle pietje niet!
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
Eens kijken wat er gebeurd, maakt me eigenlijk niet uit, gebruik dat hotmail account toch nooit, magoed
[ Voor 53% gewijzigd door Paniohitus op 20-11-2004 11:28 ]
BF1: Don-Panio
| My SpiderWeb |
Denk dat het op een vast tijdstip gebeurd? Vrijdagnacht ofzo.
(btw. VS, Cal, bekende postcode)
SRK35ZS-W
En ik heb ook opeens 250 mb.
zoiets. Kweet t niet zeker, ben sinds die wijziging gisterenavond pas vanochtend om 10 uur weer achter mn pc gekropen. Misschien gaat het nog wel snellerPreddie schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 11:27:
ik ben ook verhuist..., duurt dus iet van 12 uur voordat je 250 mb heb?
Verwijderd
Inmiddels heb ik ook 250MBThe Legend schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 09:04:
[...]
Heb ik vorige week al gedaan, nog steeds niets.
Ik ben toch malle pietje niet!
Verwijderd
Ik wacht ook nog steeds op mijn upgrade ( ook al heb ik het pas vanmorgen veranderd, ook California 90210
Ah boeiend, 250 mb is fijn. Niet dat het nodig is met een eigen domein, voordeel is wel dat je minder snel je spammailbox moet filteren omdat ie toch nog lang niet vol is
Ik was net eventjes bezig om dit ook te regelen maar ik moest m'n account weer activeren omdat ik die dus nooit gebruik
Yup me too werkt dus welVerwijderd schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 18:00:
ik heb ook de "tweak" uitgevoerd en ben inmiddels (2 dage later) ook trotse eigenaar van 250 mb
nogmaals wat pas je aan, want in je msn members hoef ik geen postcode in te vullen ???
[ Voor 43% gewijzigd door wvkreg op 25-11-2004 16:32 ]
Was dus een soort korte stage...
Verwijderd
LOLwoest85 schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 15:37:
hmm, ik heb mijn gegevens aangepast naar: VS, california, postcode 90210 en nu vraagt dat ding om toestemming van ouders, die moeten zich identificeren dmv. credit-card gegevensik heb mezelf dus buiten mijn hotmail account gesloten
En inderdaad. Zojuist is mijn upgrade doorgevoerd. Erg leuke feature.PromWarMachine schreef op woensdag 17 november 2004 @ 14:46:
Mijn e-mail adres is ook sinds 1998, maar tot op heden had ik nog geen 250MB. Nu heb ik ook USA / California / 90210 ingesteld en ik ben benieuwd wat Hotmail gaat doen.
Het kan zijn dat ik me vreselijk vergis, maar volgens mij had ik net niet die levensgrote banner aan de rechterkant en die reclame onder m'n mappen had ik bij mijn weten ook niet.
Het zou kunnen dat ze me net pas opgevallen zijn, maar volgens mij zijn ze er pas sinds ik m'n land gewijzigd heb!
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Ik heb nu ook 250mb
Did the same thing...Whoopie!
Maar Woest85? How come...dus nu kan je je account niet meer in?
[ Voor 14% gewijzigd door Wicked_Wy op 21-11-2004 23:50 ]
Verwijderd
En heb sinds 17-11 250MB.
Wanneer is nederland aan de beurt?
Iedereen die in Nederland woont en al een upgrade heeft gehad (waaronder ik
[ Voor 15% gewijzigd door AW_Bos op 23-11-2004 13:38 ]
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Of...cryonic90 schreef op woensdag 24 november 2004 @ 19:50:
Bij mij ook nog steeds niet! Ik ben bang dat het niet voor iedereen werkt
En, het lijkt me ook niet echt de bedoeling om nu een opsomming van "Ik heb de upgrade nog niet gehad" reply's te maken...Scooper schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 13:23:
Denk dat het op een vast tijdstip gebeurd? Vrijdagnacht ofzo.
Verwijderd
Zie ik iets over het hoofd?
Ja, ten eerste mijn vorige post, en ten tweede het feit dat je absoluut geen garanties krijgt dat je door zo'n "verhuizing" eerder 250MB krijgt, misschien kom je nu wel als laatste aan de beurt omdat microsoft hun laatste rondje VS afgemaakt heeft... wie weet...Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2004 @ 20:07:
Ik ben zondag verhuisd naar Florida 33332, maar nu woensdag nog altijd 2mb
Zie ik iets over het hoofd?
Laat de ts dit anders even zin zijn sp opnemen en dan kunnen we weer verder ontopic praten
Verwijderd
Ik zag dit topic weer in de lijst staan vanmiddag, en besloot toen het ook maar eens te proberen. Hopen dat het over enkele dagen heeft gewerkt.
Over tot de orde van de dag
Alle tijd toch? Allemaal betrekkelijk.
(mag dit trouwens wel of ben ik nu ook in overtreding?)
Ik heb deze week ook nog een nieuw account aangemaakt (woonplaats Nederland opgegeven), maar ook bij nieuwe accounts blijft de teller steken op de schamele 2MB. Ik had eigenlijk verwacht dat nieuwe accounts meteen de opslagruimte van 250MB zouden krijgen...
Was niet bedoeld als 'opsom-reply', maar de info over de status van nieuwe accounts
[ Voor 13% gewijzigd door mtthw op 25-11-2004 10:45 ]
Verwijderd
Hehe, hijs gelukt, dus het is niet op een vaste dag. Weten we dat ook weerVerwijderd schreef op woensdag 24 november 2004 @ 21:44:
Ik heb het ook ged... Ow nee, dat mag niet
Ik zag dit topic weer in de lijst staan vanmiddag, en besloot toen het ook maar eens te proberen. Hopen dat het over enkele dagen heeft gewerkt.
Over tot de orde van de dag
Waarom zou je dat willen?juanp schreef op donderdag 25 november 2004 @ 14:04:
kun je nu wel weer gewoon terug veranderen naar nederland? zijn er al mensen die dat hebben gedaan of blijven we gezellig met z'n allen in Beverly Hills?
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2004 15:01 ]
Verwijderd
Ik heb mijn profiel verandert naar verenigde staten, florida, 90210.
Het heeft 4 dagen geduurd en heb nu 250 mb.
Heb mijn profiel nu weer aangepast naar mijn oude instellingen
Nederland, zuid holland, 'zeg ik lekker niet'
Dus nu is het afwachten of ik de extra mb's weer kwijt raak of dat ik ze mag behouden. In ieder geval nog maar een weekje onder de 2 mb blijven.
Als je weer "verhuist" naar Nederland dan heb je weer die leuke Nederlandse tabbladen erbij, trouwens: in Amerika hebben ze echt veel zeg ....
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Verwijderd
nogmaals wat pas je aan, want in je msn members hoef ik geen postcode in te vullen ??
Verwijderd
Dus het is echt niet nodig om in te stellen dat je in Amerika woon, anders zou ik het ook niet hebben, toch?
Verwijderd
Ik ben zondag verhuisd naar Florida en vandaag de 250mb gekregen
Ik ben ook 'verhuisd' naar Amerika (90215) en heb sinds vandaag ook 250 mb. Dus het werkt wel degelijk!Verwijderd schreef op donderdag 25 november 2004 @ 16:35:
Dat Amerika gedoen is de grootste onzin in tijden. Ik had mn Hotmail accountje genomen in 99 toen ik in de UK woonde, ik heb al ruim een week 250MB + mooie mail "dat ik speciaal was uitgekozen".
Dus het is echt niet nodig om in te stellen dat je in Amerika woon, anders zou ik het ook niet hebben, toch?
Even taal weer veranderd en alles doet het nog
Pff, blijft dat nou zo moeilijk om te lezen?
Voor zover ik weet kan terugveranderen zonder problemen, ze zullen geen downgrade-scriptje hebben draaien.Verwijderd schreef op donderdag 25 november 2004 @ 15:40:
Heb mijn profiel nu weer aangepast naar mijn oude instellingen
Nederland, zuid holland, 'zeg ik lekker niet'![]()
Dus nu is het afwachten of ik de extra mb's weer kwijt raak of dat ik ze mag behouden. In ieder geval nog maar een weekje onder de 2 mb blijven.
Het is nu 25 November. Is er nou echt een reden dat dit ZO lang moet duren?Schiphol-Rijk, 24 juni 2004
/me moet toegeven dat ik niet het hele topic heb doorgelezen
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
Poll: Prijkt er nu 250 MB op je hotmail-account?
• Ja
• Nee
• Nog niet
• Het wil niet werken!
Ook een poll maken? Klik hier
Nu nog een manier om je eigen stem te "updaten" als je de upgrade gekregen hebtthijswalc schreef op donderdag 25 november 2004 @ 20:10:
Omdat iedereen toch zo graag wil laten blijken of ze nu al dan niet hun upgrade hebben gehad, en dit nu "illegaal" is: een poll!
Da's natuurlijk een ander paar mouwen, gewoon bij een provider gaan met dynamisch ip-adres?XanderH schreef op donderdag 25 november 2004 @ 20:33:
[...]
Nu nog een manier om je eigen stem te "updaten" als je de upgrade gekregen hebt
Hier in België is dat alvast geen probleem..
Hopelijk ga ik nu niet terug naar 2 Mb...heb de taal nog maar even op English staan (gebruik ik overigens voor alle mail accounts)
Overigens kun je op lycos nu betaald (€ 20 /y) naar 10 Gb...
[vroegah mode]
Mijn oude 4,01 Gb seagate harde schijf was een paar jaar geleden nog zoooo cool
[/vroegah mode]
heb je dit probleem al opgelost? je bent hier namelijk niet de enige mee. alhoewel ik zelf wel 250 meg heb heeft mijn "zwager-in-spe" de melding die jij ook krijgt. en dat terwijl hij 22 is. ik weet dus niet of hij zijn profile verkeerd heeft ingesteld, hij zegt althans van niet..woest85 schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 15:37:
hmm, ik heb mijn gegevens aangepast naar: VS, california, postcode 90210 en nu vraagt dat ding om toestemming van ouders, die moeten zich identificeren dmv. credit-card gegevensik heb mezelf dus buiten mijn hotmail account gesloten
Kites rise highest against the wind - not with it (Winston Churcill)
ik heb het opgelost door ff iemand met een creditcard voor mijn ouder te laten spelen, blijkt dus dat ik bij reggen mijn geboortedatum op 1999 had laten staan :xpy.mosjuh schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 12:20:
[...]
heb je dit probleem al opgelost? je bent hier namelijk niet de enige mee. alhoewel ik zelf wel 250 meg heb heeft mijn "zwager-in-spe" de melding die jij ook krijgt. en dat terwijl hij 22 is. ik weet dus niet of hij zijn profile verkeerd heeft ingesteld, hij zegt althans van niet..
[Signature]
Kon die 0 er niet meer achter ofsow of hebben ze dit gedaan om t toch stiekum te verbergen? Bij mij staat er namelijk dus 25 MB.
Succes is een keuze
Dit is volgens mij een optie om spam tegen te gaan. Als na een paar weken/maanden (wil ik even vrij van zijn) bij Microsoft blijkt dat je "normaal" gebruik maakt van je Hotmail account krijg je alsnog de upgrade naar 250MBMaxster4th schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 19:16:
In mijn welkomst bericht (van Hotmail) stond dat iedereen die zich na 18 november (of oktober) 2004 registreerde maar 25mb krijgt ipv 250MB. Jij hebt dus, helaas, maar 25MB.
Voor mij persoonlijk zou btw 25MB al genoeg zijn, ik heb gister ff de landinstellingen veranderd, maar er staat op het moment nog niks bij. Ik las het bericht op geenstijl, daar staat dat het bij hun 4 dagen heeft geduurd. (Deze termijn heb ik van meerdere mensen gehoord, dus grote kans dat mijn update nog moet komen
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
Switched to the Dark Side 2005. Occasional dabbling in photography and coding
Verwijderd
Ik denk dat ik, met mijn wijziging op 25 november, te laat ben voor de upgraderonde.
't Is gewoon een kwestie van wachten op de volgende upgrade-ronde..._Oldie_ schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 15:09:
Ik er iemand die een upgrade heeft gekregen op 25 november of later met de VS als landsinstelling?
Ik denk dat ik, met mijn wijziging op 25 november, te laat ben voor de upgraderonde.
Ik moest bijna een week wachten voordat ik m'n upgrade kreeg, maar toen had iedereen hem hier gekregen.. dus ja
En wordt die upgrade bekend gemaakt middels een mailtje, of gaat het geruisloos en is je inbox ineens 250mb?thijswalc schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 15:25:
[...]
't Is gewoon een kwestie van wachten op de volgende upgrade-ronde...
Ik moest bijna een week wachten voordat ik m'n upgrade kreeg, maar toen had iedereen hem hier gekregen.. dus ja
The birds turned into The Flying Dutchmen!
je krijgt een soort van "What's New?" venster als je inlogt op hotmail..._Oldie_ schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 15:28:
[...]
En wordt die upgrade bekend gemaakt middels een mailtje, of gaat het geruisloos en is je inbox ineens 250mb?
Je krijgt de 1ste keer dat je naar je inbox gaat na de upgrade, een pagina te zien met de vernieuwingen die je hotmailaccount hebt ondergaan._Oldie_ schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 15:28:
[...]
En wordt die upgrade bekend gemaakt middels een mailtje, of gaat het geruisloos en is je inbox ineens 250mb?
En na die pagina ben je de gelukkige eigenaar van 250 MB
ik kreeg vandaag ook zo een soort pagina, maar hij is nog steeds 2mb, maar ik heb men nu ook op CA en die postcode gezet, dus ben benieuwdthijswalc schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 19:32:
[...]
Je krijgt de 1ste keer dat je naar je inbox gaat na de upgrade, een pagina te zien met de vernieuwingen die je hotmailaccount hebt ondergaan.
En na die pagina ben je de gelukkige eigenaar van 250 MB
M'n Hotmail doet het ook nog steeds in Outlook Express, dacht dat het binnenkort afgesloten werd?
[ Voor 30% gewijzigd door Acheron op 27-11-2004 20:24 ]
Zeg nee tegen bloatware. Download Nero Lite!
Ik kreeg ook eerst zo'n venster met dat er nieuwe toepassingen waren in het Nederlands, maar dat kregen heel veel mensen die dag. Bij mij was ie toen ook gelijk vergroot naar 250mb itt veel anderen die gewoon nog 2mb hebben maar wel de nieuwe toepassingen.
Blijkbaar wordt dus idd alleen daar in Amerika moment ge-upgrade, terwijl die nieuwe functies (o.a. msn aanmelden ofzoiets) ook hier al gelden maar gewoon bij een kleine mailbox.
[ Voor 21% gewijzigd door Winnetou op 27-11-2004 20:31 ]
Die folgende Sendung ist für Zuschauer unter sechzehn Jahre nicht geeignet
Verwijderd
Binnenkort ja, maar hij doet het nog tot begin 2005, ik dacht tot eind januari.hp38guser schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 20:23:
M'n Hotmail doet het ook nog steeds in Outlook Express, dacht dat het binnenkort afgesloten werd?
Zijn wel meer mensen die dat hebben, er zijn behalve die 2mb > 250mb kennelijk meer wijzigingen?Verwijderd schreef op zondag 28 november 2004 @ 12:29:
hmm, vreemd.. Dat "What's new"-ding heb ik al wel gekregen maar nog geen upgrade
Op mijn "Whats new" pagina stond ook helemaal niets over meer opslagruimte ofzo, toch heb ik het
als spam-adres kan je natuurlijk ook gewoon mailinator gebruikenVerwijderd schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 20:19:
ik blijf bij gmailgebruik hotmail als msn en spam-mailadres enzo, wel handig dat je nu niet meer constant meldingen krijgt dat je aan je limiet zit, dat is echt irritant. Maar ik heb die upgrade nog niet..
It seems that males are allowed to exist after all, because they help females get rid of deleterious mutations...
Met nieuwe accounts werkt het al niet meer. M'n 2 andere (oude) accounts werken nog gewoon.Verwijderd schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 23:10:
[...]
Binnenkort ja, maar hij doet het nog tot begin 2005, ik dacht tot eind januari.
Opsom-replies als 'ik heb ook de upgrade!!!1111' horen hier niet ;)