MSN Hotmail krijgt grote upgrade

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 1.519 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Grappig dat het werkt, door te verhuizen naar Amerika en even je account te deactiveren en direct weer te activeren. :)

Ik gebruik Hotmail nooit voor E-mails, meer voor MSN, maar wel leuk dat het kan.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Verwijderd

Zeg, nou heb ik een MSN·account aangemaakt eindigend op "@msn.com" met daarbij het inmiddels bekende "Florida 33332" truukje, krijg ik een welkoms·mailtje van The Hotmail Staff waarin ze stellen dat mijn storage meter al 25 MB aangeeft in aanloop naar die 250 MB mailbox·ruimte die ik over ca. 30 dagen uiteindelijk zou moeten krijgen. Maar ik heb nog helemaal geen 25 MB, die storage meter geeft nog altijd die magere standaard 2 MB aan!

1. Ben ik genept, moet ik geduld hebben, of werkt het alleen met @hotmail.com accounts en niet met @msn.com adressen?

2. Na zo'n upgrade, moet je dan ook nog steeds minstens 1x in de 30 dagen inloggen om je account niet te verliezen?

3. En geldt het online gaan met je MSN Messenger via je MSN/Hotmail·adres dan ook als een mail·account inlog?

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2005 16:58 ]

• MoiZie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:26
1, Ik denk dat je gewoon even geduld moet hebben :).
2, Ja
3, Ja, je maakt contact met je inbox en zo..

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08-12-2025

SuBBaSS

-has Ryzen

Die "truc" gebruik ik ook al een tijdje, maar dat was in eerste instantie omdat je bij de US-instellingen een extra tab voor XBOX Live kreeg, waarin mijn friends dan te zien waren.
Die 250 mb was mooi meegenomen. >:)

Verwijderd

Je moet dus minimaal 1x per maand inloggen via [url]www.hotmail.com[/url] om je adres te behouden.
En als ik nou inlog via Outlook Express m.b.v. een programma als FreePOPs of MrPostman,
telt dat ook?

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2005 19:52 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 20 maart 2005 @ 14:03:
Zeg, nou heb ik een MSN·account aangemaakt eindigend op "@msn.com" met daarbij het inmiddels bekende "Florida 33332" truukje, ....
Je moet je account nog sluiten.. :P , en daarna natuurlijk weer openen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 20 maart 2005 @ 21:20:
[...]

Je moet je account nog sluiten.. :P , en daarna natuurlijk weer openen.
Oké, dat was ik inderdaad even vergeten. Ik heb m'n (@msn.com) account zojuist op non·actief gesteld en daarna direct weer geactiveerd, maar er gebeurd nog steeds weinig. Mijn account storage meter blijft hardnekkig maximaal 2 MB aangeven, terwijl die Hotmail·jongens in een tweede welkoms·mailtje opnieuw aangeven dat ik nu toch écht in ieder geval minstens 25 MB zou moeten hebben. De rest zouden ze tussen nu en ca. 30 dagen in orde maken.

Maar opnieuw: Ben ik nou zo ongeduldig of werkt de "Florida 33332" truc alleen met échte @hotmail.com adressen?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2005 17:52 ]

Verwijderd

Graag wil ik nogmaals mijn eerdere vraag onder de aandacht brengen (zie hierboven/onder).
Iemand nu een idee?

• OfferedPoet
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-02 03:15
Nou, ik heb zo'n anderhalve week moeten wachten totdat het 250 mb werd

Verwijderd

Chuckiej schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 17:55:
Nou, ik heb zo'n anderhalve week moeten wachten totdat het 250 mb werd
1. Voor mijn duidelijkheid: Jij hebt dus, net als ik, een MSN·account/adres wat eindigd op "@msn.com" ?

2. Kijk, dat ik 1,5 tot 2 weken moet wachten tot de totale upgrade naar 250MB voltooid is, vind ik niet erg. Maar ik heb nu al drie welkomsberichten van The Hotmail Staff ontvangen - op mijn @msn.com adres dus -, waarin zij stellen dat mijn storage meter al 25MB zou moeten aangeven en dat is dus niet waar! Hij geeft nog steeds hardnekkig maximaal 2MB aan. Daarom nog altijd mijn vraag:
Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2005 @ 15:04:
[...]

[...]

(...) Ben ik nou zo ongeduldig of werkt de "Florida 33332" truc alleen met échte @hotmail.com adressen?

Verwijderd

Microsoft is gewoon een beetje traag.... het komt heus wel

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:22

Zerora

Ik Henk 'm!

Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2005 @ 11:05:
Microsoft is gewoon een beetje traag.... het komt heus wel
Dan weet ik niet hoe traag ze zijn, want ik zie nog steeds niks van die 250mb mailspace

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

Verwijderd

Het heeft even geduurd, maar ik zag daarnet dat ik nu ook 250mb heb. Een paar dagen geleden was mijn mailbox al vergroot naar 25mb, en nu heb ik dan ook werkelijk de upgrade ontvangen.

Ik heb geen trucjes (virtuele verhuizingen e.d.) uitgevoerd, dus ik vermoed dat de rest van Nederland ook snel aan de beurt zal komen of inmiddels zijn upgrade zal hebben. Ik heb een normaal @hotmail.com adres, die ik eind 2001 heb aangemaakt.

offtopic:
of valt dit ook onder een opsom-reply?

Edit: grappig, ik zie nu dat mijn vorige post in dit topic een jaar en twee dagen geleden was. Toch raar dat het zó lang heeft geduurd voordat Microsoft zijn belofte waar heeft gemaakt. Leuk detail: toen schreef ik nog over de upgrade bij Yahoo van 4 naar 100Mb, inmiddels zit Yahoo echter al op 1Gb...

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2005 22:32 ]

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-02 17:34

Nik

Yep, het is gebeurd, veel mensen hebben inmiddels de 250mb. Niet dat ik verschil ga merken, want ik gebruikte nooit meer dan 50% van mijn 2 mb :) Toch lief die upgrade :)

@ hierboven, mja het is wel opsommen, maar dit is meer informatief, zoals, vandaag is het zo ver, in plaats van dat iedereen gaat zeggen "nee nog niet" of "ja al wel". Reacties die onderbouwd zijn vallen nooit onder opsom lijkt me zo :)

[ Voor 42% gewijzigd door Nik op 26-06-2005 22:32 ]

• dinkelover
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 07:11
Upgrades zijn kennelijk wel volledig willekeurig. Ik heb er 3 in gebruik, nog geen enkele is geupgrade. Eentje is al meer dan 10 jaar oud, eentje 5 en de ander 3. Allemaal nog 25MB na "het" trucje van paar maanden geleden.

Een pure email-provider zoals hotmail vind ik ideaal. Meer dan 10 jaar lang hetzelfde emailadres, kunnen er niet zo heel veel zeggen denk ik. Veel kregen een adres bij hun internetprovider en vervolgens gingen ze hoppen. Adresje kwijt ;) Ook al lijkt @hotmail.com niet echt zakelijk of net, ik gebruik het toch echt overal mee, mede omdat ik gemiddeld maar 1 spam-bericht per dag krijg. Elke ander email-provider die ik geprobeerd heb kreeg al heel snel veel rotzooi, bij minder gebruik ervan.

pepernooot

Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Let op:
Opsom-replies als 'ik heb ook de upgrade!!!1111' horen hier niet ;)