(ik ga effe door in het 2510 topic dat ik eve niet gezien had)
Wat is bitsetting precies? als ik hier namelijk de search voor gebruik zie ik een heleboel verhalen dat bepaalde firmwares hem wel/niet ondersteunen, maar waarom zou je die die (dvd-rom?) bit zetten? (en hoe, komt die naar boven bij nero? of moet ik dvdinfo hier iets voor laten branden?)
En die site van herrie
http://herrie.rpc1.org/ geeft 403 forbidden.
/EDIT:
Ok,(na veel zoeken) inmiddels begrepen dat bitsetting regelt dat een stan alone een dvd+r(w) als dvd-rom ziet. Dus als ik al dvd'r+R heb geschreven die de stand alone speler goed leest is het niet nodig dit bitje aan te zetten?
Na 2 dvd+r kapot gebrand te hebben:
1x eigen domme fout met ifo edit(speelt niet op pc, leest wel de files)
en 1 wordt niet op standalone gespeeld, maar wel op PC NEC-2510, maar standalone komt niet tot het taal menu hij spint up , en je hoort hem versnlelen, en hij sprint naar track 26 waar de taalkeuze zit maar bevriest dan met een "STOP" na een minuutje.
Media: printable Traxdata dvd+r 4x (RICOHJPNR01)
Nero 6.6.0.1
firmware 2.16 Nec origineel
(En als een iso image die "dvdclone" heet is dit toch gewoon een .iso image, zeker als hij met deamon tools gewoon te mounten is als .iso)
De vraag: Hoe kan ik het meest betrouwbaar branden? Wat is de beste stategie? -Is branden op 2x speed meestal beter?
-Kan het zijn dat de stand speler juist op menu's vastloopt-> dus een movie only maken?
-Staan de termen bitsetting/booktype ergens goed uitgelegd? zoeken op Got verdwaalt een beetje in de verschilldende flash types die het wel of niet ondersteunen.
[
Voor 58% gewijzigd door
leuk_he op 08-11-2004 12:21
]