[Ervaringen] NEC ND-2510 Dual Layer brander

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 3.817 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Platypussy
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-09 14:31
Ik heb net de NEC 2510 gekocht, en 'm op dezelfde manier aangesloten als de CD-RW die er daarvoor inzat, maar als ik de computer boot krijg ik tijdens het opstarten 'Sec Slave Drive ATAPI incompatible' te zien, en kan ik met F1 weliswaar door met opstarten, maar de DVD RW wordt niet herkend.. Wat is de oplossing hiervoor?

Edit: ok ik heb het al opgelost.. het apparaat in de BIOS als DVD ding benoemen deed wonderen ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Platypussy op 23-09-2004 15:19 ]

• lumbaal
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 28-08 12:41
Heeft ook iemand problemen of er een oplossing voor, dat de Datawrite (rood)dvd-r 8x mediacode TYG02 haperen bij het afspelen?

• Ryudo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-09 12:11

Ryudo

Daily dose~

paragon schreef op 22 september 2004 @ 17:41:
[...]

Ja dat zou ik ook wel willen zien gebeuren. Heb net Twee duallayer traxdata schijfjes gekocht maar branden nee. Moet dus die herrie firmware hebben alleen nergens te vinden.
Mail maar even naar khuls86[at]hotmail.com zodat ik je de 2.16 met Ritek DL support kan mailen ;) (geldt trouwens ook voor anderen die hem zo snel niet kunnen vinden :) )

[ Voor 9% gewijzigd door Ryudo op 23-09-2004 17:42 ]

• lumbaal
lumbaal schreef op 23 september 2004 @ 16:56:
Heeft ook iemand problemen of er een oplossing voor, dat de Datawrite (rood)dvd-r 8x mediacode TYG02 haperen bij het afspelen?

[ Voor 20% gewijzigd door lumbaal op 23-09-2004 17:48 ]

Verwijderd

paragon schreef op 22 september 2004 @ 17:41:
[...]

Ja dat zou ik ook wel willen zien gebeuren. Heb net Twee duallayer traxdata schijfjes gekocht maar branden nee. Moet dus die herrie firmware hebben alleen nergens te vinden.
http://d5.yousendit.com/e...ackfirmware%202510216.rar

• lumbaal
Bij mij werkt het niet Angel.
File Transfer: Incorrect link krijg ik als melding.

[ Voor 6% gewijzigd door lumbaal op 23-09-2004 18:04 ]

• rlkz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
ehehh :9

Eindelijk zo'n NEC 2510A Black gehaald, ik zag em in de aanbieding voor € 75,- @ local comp.shop. Dus dacht: "agh waarom ook niet".
Meteen dat ding meegenomen ofcourse, en dvd+rw'tje erbij. Eenmaal thuis gekomen meteen ingebouwd ofcourse, en daarna dat dvd+rw'tje gefikt. Zonder enkele probs :)

Positief tot zover dus, en hieronder mijn bevindingen:

- Mega stil :z
- Mooi standaard design (geen troep erop oid)
- Voelt niet goedkoop aan (misschien allicht de voorkant)
- CD/DVD lade gaat soepel en stil open
- Wellicht had de zwarte kleur (in mijn geval) wel iets zwarter gemogen
- Mjah en hij doet wat ie moet doen...

En verder sjah weinig te melden, maar ik zal nog eens wat cd-r's en dvd+r's branden/testen ;)

I browse with Vivaldi

Verwijderd

lumbaal schreef op 23 september 2004 @ 18:01:
[...]

Bij mij werkt het niet Angel.
File Transfer: Incorrect link krijg ik als melding.
http://s5.yousendit.com/d...8EB88FFC1B205482EF380CB3D

• paragon
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-09 22:34
thanx voor de firmware. Traxdata schijfjes doen het nu. Al was ik bang dat het niet ging lukken omdat ik ze gisteren ook in een 3500AG geprobeerd en daar deden ze het ook niet in. Nu nog hopen dat de gebrande film het in mijn dvd speler doet maar daar kom ik over 25min wel achter want dan is die eindelijk klaar pffftttzzzz ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-09 08:21

westergas

rikkie_pc

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lumbaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoyGenius
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

BoyGenius

While things go boom...

Ik heb snel ff gezocht, maar kon er niet iets concreets over vinden: zijn er nu al mensen die de firmware van een 3500 geflashed hebben in een 2510? of is dit hardwarematig gewoon niet mogelijk?

I haven't lost my mind, it's backed up on tape somewhere...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Vandaag mijn eerste DL-DVD aangeschaft. Ik heb namelijk een iso bestand van ongeveer 7.5 gig die ik graag wil branden :P

Na bovengenoemde firmware te updaten ziet nero mijn iso bestand als een CD-R iso :? en Alcohol ziet de media (Verbatim DL DVD+R) als een gewone CD-R met nog 500 mb vrije ruimte.

Klopt dus helemaal geen moer van. Weet iemand nog een ander programma om iso bestanden mee te branden of is dit toch een firmware issue?

Update: Nero Cd/DVD speed ziet de schijf wel gewoon als DVD9. Nu moet ie de iso nog zien als een DVD en niet als een CD....

[ Voor 13% gewijzigd door westergas op 24-09-2004 21:34 . Reden: update ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Laat maar zitten....met DVD Decrypter is het gelukt.
Nu snel kijken of mijn PS2 hem lust :Y)

Update: Als het iemand lukt om een DVD9 iso te branden voor een PS2 met een Messiah 2 mod verneem ik dat graag. Hier is het hopeloos mislukt namelijk.

Mijn PS2 maakte harde bromende geluiden toen hij de DVD probeerde te lezen. Het klont echt alsof er iets keihard aanloopt, zoals het geluid van een oude matrix printer 8)7

Absoluut geen succes dus, zonde van mijn 15 eurie :(

Samengevat is dit wat ik heb gedaan :

Hardware: NEC 2510 (duh!)
Firmware: herrie hackfirmware 2510216
Software: DVD Decrypter 3.5.1.0
Media : Verbatim DVD-R9

[ Voor 75% gewijzigd door westergas op 24-09-2004 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net mijn nec2510a aangesloten

nu komt het probleem, wanneer ik een dvd+r(w) er in doen (intenso of sony) verandert ie van een dvd-rw station in en cd-rom station, dat is niet zo'n heel groot probeem al was het niet dat:

- Bij de +r van intenso krijg ik de error, wanneer ik dubbelklik op de drive, "d:\ is
niet toegankelijk, onjuiste functie".

- Bij de +rw van sony kan ik wel de drive "openen" maar geeft ie aan dat er 0bytes
beschikbaar zijn en geeft dus helemaal niet aan dat er een dvd+rw inzit.

Heb al gelezen dat het wel mogelijk is om intenso dvd+r te branden met de 2510a
ik hem hem nu ongeveer een week. Werkt perfect brand goedkope intenso dvd+r op 4x en philips dvd+rw op 4. Jammer dat er alleen nog geen aangepaste firmwares voor zijn
vroeg me dus af wat ik mis doe.

Drive wordt bij het opstarten en onder hardware eigenschappen wel gewoon aangegeven als een NEC DVD-/+RW drive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gymaroe
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-08 20:02
heb in 2 computers de nec 2510a. Nog geen firmware geflash. Op deze 2 computers heb ik win98 se geinstalleerd.

Rare eigenschap:
Als ik op de eject knop van de drive druk gaat deze niet open maar er komt een windows scherm dat er op de eject knop is gedrukt en of ik de drive daarvoor wel wil vrijgeven (let op: schone install van win98se)

Echter op 1 pc gaat het verder:

Ik start een asus cd met drivers. Dit gaat prima de installatie komt in een stadium waarin de win98se cd nodig is:
Nu wil de la van de dvd helemaal niet meer open! om van cd te wisselen! Waardoor die installatieprocedure stokt.

(dit probleem is dan ernstig om dan na een herstart van win98 systeembestanden die dan nodig zijn niet gevonden worden en de pc niet meer start)

Wie herkent dit probleem en weet een oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lumbaal schreef op 23 september 2004 @ 16:56:
Is bar slechte media,

• westergas

westergas

rikkie_pc

Even een vraagje. Dit topic is aardig groot dus ik hoop dat iemand even de moeite wil nemen om te antwoorden....

Ik weet dat je met de herrie firmware de book type setting kunt veranderen op de 2510 maar hoe verander ik dit in Nero? Ik las iets over een vinkje maar kon dat echt niet vinden.

Alvast bedankt!

• GrrRon
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-12-2024
Met herrie's firmware zet je de booktype met dvdinfopro, dat is op het moment hier te halen: http://www.speedlabs.org/files/

Als je geen speedhacks nodig hebt kan je ook deze firmware downloaden MAD DOG DVD+R SL and DL, and DVD+RW Book Type Version bij http://tdb.rpc1.org/

http://forum.rpc1.org/dl_...te=tdb1&file=2510_2F7.ZIP

en de bin file kan je heel makkelijk flashen met Uniflash: http://uniflash.cdfreaks.com/

Bij de firmware van Mad Dog zit ook het programma winbtype waar je de booktype zet.

"Soylent Green is people!"

• westergas

westergas

rikkie_pc

GrrRon schreef op 29 september 2004 @ 19:14:
Met herrie's firmware zet je de booktype met dvdinfopro, dat is op het moment hier te halen: http://www.speedlabs.org/files/

Als je geen speedhacks nodig hebt kan je ook deze firmware downloaden MAD DOG DVD+R SL and DL, and DVD+RW Book Type Version bij http://tdb.rpc1.org/

http://forum.rpc1.org/dl_...te=tdb1&file=2510_2F7.ZIP

en de bin file kan je heel makkelijk flashen met Uniflash: http://uniflash.cdfreaks.com/

Bij de firmware van Mad Dog zit ook het programma winbtype waar je de booktype zet.
Topper!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan ik zien welke versie firmware mijn Nec 2510 nu heeft. Ik heb namelijk een bulkversie en wil graag de nieuwe firmware installeren maar er staat dat je ten minste versie, wacht ik geef de hele zin: New Firmwareupdate for ND-2510A with Windows installer, pls. note readme file! You can only update from FW-Version 2.15

Verdere tips hoe en wat met die firmware zijn zeer welkom, ben een beetje noobig.
Hoe weet ik of ik hem kan installen, ik heb princo's gekocht en wil die wel kunnen branden, bij de compatible test zag ik dat ze groen waren en dus wel konden worden gebrand, maar iemand anders zei van niet.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2004 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoyGenius
  • Niet online

BoyGenius

While things go boom...

Volgens mij worden alle drives met 2.15 geleverd (althans, in die van mij zat 2.15) dit zie je er bij staan als je het flashtooltje uitvoert. Dan staat er iets in de trant van 'Upgrading from ... to ....' ofzo.

En daarnaast, princo's willen wel fikken met 2.15, hier werkte het iig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

owké, goed nieuws. Maar ik begrijp nog steeds gene hol van firmware updates en dergelijken. Wat is bijv. Herries Firmware?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoyGenius
  • Niet online

BoyGenius

While things go boom...

Herrie is iemand die de firmwares van deze drives zelf aanpast, zodat deze bijv. geen riplock (is dat je bijv. maar op 4x dvd's kunt rippen) meer heeft. Maar het is vooral te doen om de 'booktype setting'. Dan kun je de drive zo instellen dat hij het precies zo brandt zoals een DVD-ROM in de fabriek gemaakt zou worden.
Dit betekent dus dat eigenlijk bijna alle dvdspelers deze gebrande dvd willen lezen. Als je hem gewoon als bijv. DVD-R gaat fikken, heb je kans dat een bepaalde dvdspeler hem niet wil lezen, maar als je hem als DVD-ROM fikt, dat ie hem dan wel pakt! :)

Hopelijk heb ik het een beetje redelijk goed uitgelegd en ist allemaal wat duidelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja thnx ik begrijp het. Dat is opzich wel vet, maar is die versie van herrie wel 100% betrouwbaar? Want de garantie vervalt. Las ik net in een readme.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoyGenius
  • Niet online

BoyGenius

While things go boom...

Ja volgens mij is het redelijk betrouwbaar, kan eigenlijk niet veel misgaan. Zelf heb ik Herrie er nog niet op, want ik heb tot nu toe booktype etc. nog niet echt nodig gehad, dus heb ik het zo gelaten (alleen de 2.16 van NEC zelf er in geflashed). Maar in principe kan er weinig mis gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laatste vraag, is er een website waar ik die firmware kan downloaden, en een soort handleidinkje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

BoyGenius schreef op 01 oktober 2004 @ 23:28:
Dan kun je de drive zo instellen dat hij het precies zo brandt zoals een DVD-ROM in de fabriek gemaakt zou worden.
Ik heb dus ook de herrie geflashed. In Nero kan je bij recorder-->options kiezen voor book type settings. Maar als ik een dvd+rw in mijn drive stop verdwijnt die optie weer. Is het zo dat +rw niet op dvd-rom gebrand kan worden of is hier iets anders aan de hand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aesculapius
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 23:09
Ik denk het wel ja; een DVD-ROM is immers ook een type dat éénmalig gebrandt kan worden, en DVD+RW is er juist op gemaakt om herschreven te worden. Als je die dus als ROM zou branden zou je hem niet meer uit kunnen wissen.....wild guess...

Zeg wat je doet en doe wat je zegt, dan wordt de hele wereld een stukje leuker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Nog ff over het book type...
Ik heb een alcohol MDF file van een ps2 DVD. Is het mogelijk om deze ook met een DVD-ROM booktype te branden?

Ik heb nl met nero dit bestand gebrand bij recorder--->burn image. Als ik dan de DVD check met DVDinfo pro zie ik dat het booktype nog steeds DVD-R is ipv
DVD-ROM.

Is een (alcohol) iso niet te beinvloeden of doe ik iets fout? Verkeerde proggie misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo,

Ik heb ook de nec 2510, maar mijn buffer is niet constant. nu doe ik over een dvd nog zeker 20 minuten dit is veel te langzaam... iemand een idee waar dit door komt of wat ik er tegen kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Verwijderd schreef op 10 oktober 2004 @ 12:22:
hallo,

Ik heb ook de nec 2510, maar mijn buffer is niet constant. nu doe ik over een dvd nog zeker 20 minuten dit is veel te langzaam... iemand een idee waar dit door komt of wat ik er tegen kan doen?
Ik zou even je ASPI checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 10-09 22:11

LoneWolf

Just a Byte

hallo,

Check je DMA maar eens, heb daar zelf ook problemen mee gehad

Life is to short to mess with it... Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skimovic
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 25-02 03:16
Zou er iemand zo vriendelijk willen zijn Herrie's Firmware voor de 2510 nog is online te zetten of een linkje te geven ? Herrie's site is namelijk nog steeds plat.

Abit nf7-s, Amd xp 2800+ Barton, 1024mb DDR400 Dualchannel (2*512), 200gb 7200rpm 8 mb cache + 2* 120gb 7200rpm 8 mb cache

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tycoontje
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-07 12:59
Die uit het topic [rml][ NEC 2500A] 1.07v2 Dual Layer Bitsetting Beta 5[/rml] werken gewoon hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skimovic
Is die hetzelfde als de laatste versie voor de 2510 ?

Abit nf7-s, Amd xp 2800+ Barton, 1024mb DDR400 Dualchannel (2*512), 200gb 7200rpm 8 mb cache + 2* 120gb 7200rpm 8 mb cache

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gorefest
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-09 12:33

Gorefest

serial killer.

hallo,

Ik heb dus precies hetzelfde, heb er nog geen oplossing voor gevonden!
Is gebeurd nadat ik XP service pack 2 heb geinstalleerd.

[ Voor 18% gewijzigd door Gorefest op 18-10-2004 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordz.
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-06 17:34
Skimovic schreef op 14 oktober 2004 @ 16:42:
Zou er iemand zo vriendelijk willen zijn Herrie's Firmware voor de 2510 nog is online te zetten of een linkje te geven ? Herrie's site is namelijk nog steeds plat.
ajb :) http://home.tiscali.nl/jordzz/2510216.rar

Arch Linux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skimovic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beerkeeper
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13:09
Ik heb pas een Traxdata dvd+r dl gekocht, geprobeerd te branden, maar het was mislukt :( (opname van een concert)

Is het probleem nog niet verholpen? gaarna meer informatie hierover, bvd :)

XBO Gamertag: BeerkeeperNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kon je dat probleem nie verhelpen met een firmware update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-07 15:35

leuk_he

1. Controleer de kabel!

(ik ga effe door in het 2510 topic dat ik eve niet gezien had)
Tycoontje schreef op 05 november 2004 @ 15:41:
Doe je aan bitsetting? Als booktype dvd-rom branden verhoogt de compatibiliteit met standalone spelers meestal aanzienlijk.
Wat is bitsetting precies? als ik hier namelijk de search voor gebruik zie ik een heleboel verhalen dat bepaalde firmwares hem wel/niet ondersteunen, maar waarom zou je die die (dvd-rom?) bit zetten? (en hoe, komt die naar boven bij nero? of moet ik dvdinfo hier iets voor laten branden?)

En die site van herrie http://herrie.rpc1.org/ geeft 403 forbidden.

/EDIT:
Ok,(na veel zoeken) inmiddels begrepen dat bitsetting regelt dat een stan alone een dvd+r(w) als dvd-rom ziet. Dus als ik al dvd'r+R heb geschreven die de stand alone speler goed leest is het niet nodig dit bitje aan te zetten?

Na 2 dvd+r kapot gebrand te hebben:
1x eigen domme fout met ifo edit(speelt niet op pc, leest wel de files)
en 1 wordt niet op standalone gespeeld, maar wel op PC NEC-2510, maar standalone komt niet tot het taal menu hij spint up , en je hoort hem versnlelen, en hij sprint naar track 26 waar de taalkeuze zit maar bevriest dan met een "STOP" na een minuutje.

Media: printable Traxdata dvd+r 4x (RICOHJPNR01)
Nero 6.6.0.1
firmware 2.16 Nec origineel

(En als een iso image die "dvdclone" heet is dit toch gewoon een .iso image, zeker als hij met deamon tools gewoon te mounten is als .iso)

De vraag: Hoe kan ik het meest betrouwbaar branden? Wat is de beste stategie? -Is branden op 2x speed meestal beter?
-Kan het zijn dat de stand speler juist op menu's vastloopt-> dus een movie only maken?
-Staan de termen bitsetting/booktype ergens goed uitgelegd? zoeken op Got verdwaalt een beetje in de verschilldende flash types die het wel of niet ondersteunen.

[ Voor 58% gewijzigd door leuk_he op 08-11-2004 12:21 ]

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ik uit eindelijk de nec-2510A terug gestuurd naar de winkelier en daar mij geld terug gekregen.

Over de firmware van Herrie kan ik 1 ding zeggen het is meer flop dan top. Ik heb aan Herrie 4 blanco schijfjes per post gestuurd inclusief een onderzetter van het merk Prodye dvd-r (Herrie adviseerde aan mij de Prodye media). Tot heden heb ik van hem gehoord dat mijn schijfjes redelijk waren en hij zal wat schijfjes terug sturen. Tot heden nog niks ontvangen van hem (meer dan een maand geleden) :'(.

@Herrie
neem even contact op via icq. Als je nog kan reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisjuh1
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 26-10-2023
Heb mijn nec 2500a geflasht met de firmware 2510 van mad dog. Alles ging goed, nero herkende hem als 2510 dl. Maar toen ik een dual schijfje ging branden ging het halverwege fout. :(
Het was een dl-schijfje van ridata.

Hebben andere mensen er ook problemen mee??
Of is er een oplossing?(niet een andere brander kopen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-05 15:11

dCY

De 2.17 firmware is uit.

http://www.de.nec.de/software/1768_FW_ND-2510A_win217.zip

Zou er weer een getweakte firmware ook snel beschikbaar komen..??

:)

Media die toegevoegd zijn:

DVD+R9 Double Layer
Max Write Speed 2.4x
Ritek
CMC
PHILIPS

DvD+R
Max Write Speed 8x
MBI
OPTODISC
YUDEN
Mitsubishi
MAXELL
CMC
SONY
TDK
MAM-E ADVANCED MEDIA
OPTODISC

Max Write Speed 4x
MPO

DvD+RW
keine

DvD-R
Max Write Speed 8x
RITEK (G Type)
Gigastorage
OPTODISC
MBI
SONY
MCC
FUJI
MAM-E ADVANCED MEDIA
TDK
maxell
BEALL
YUDEN
PRODISC
CMC

DvD-RW
Max Write Speed 4x
CMC
PRODISC

CD-R
keine

CD-RW
keine

[ Voor 61% gewijzigd door dCY op 24-11-2004 17:39 ]

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:11
Zozo, dat is nogal een lange lijst, nuttige update dus. 3 DL merken ook, als ze maar nog niet steeds zo duur waren. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06-09 10:43
ik heb een nec 2500 en een nec 5800C (dvd rom) en probeerde laatst met een programma mijn 5800C regiovrij te maken , maar nu kan ik met beide drivers geen dvd films meer afspelen ?(alleen met vlc) dus mijn drives zijn nogal nutteloos geworden :(
weet iemand hoe ik mijn drives kan fixen? ( met nero info tool ziet hij mijn drivers als regio 2 met 4 pogingen van de 4 ( kheb bij het programma op unpatch gedrukt nadat de patch mislukt was)

- zelf zat ik te denken aan om mijn drive te flashen 2500a naar 2510 met herries firmware
- bij mijn dvd rom regio 2 naar regio 1 ---> naar regio 2 (misschien doet hij het dan?)

[ Voor 18% gewijzigd door k5052 op 27-11-2004 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi hier kan je alle nec firmeware en mods vinden
http://www.micheldeboer.nl/firmware/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

allemaal goed en wel, maar welke zou ik downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lamko
  • Laatst online: 20-10-2024
Verwijderd schreef op zondag 28 november 2004 @ 09:32:
allemaal goed en wel, maar welke zou ik downloaden?
Wat dacht je van de nieuwste met de meeste functies!

Deze dus:
NEC ND-2510A v2.F8 Quikee2 Beta2 (from Mad Dog 2.F8), Ritek DL support, SL & DL bitsetting, Riplock removed and RPC1 (NEW 26-11-2004) :)

And this !! Is to go even further beyond!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djambo
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12:44
Hey,
Nou ik heb deze nec 3500ag nog maar een paar dagen. maar ik moet eens iets vragen. als ik een dvd brand(phillips +8x of platinum - 8x) in nero dan loop de bufferniveau in een keer terug van 95% naar 7% het gebeur heel snel en het lichtje van de brander knipper dan ook tegelijk als ie terug val naar 7%.. het gebeur allemaal heel snel.. ik heb het met de + en - dvds.. het rare is het bij een RW niet gebeurt(phillips) dacht dat het aan me pc lag dus heb ik de brander in een andere pc geprobeerd en daar had hij het ook.. nu is me vraag is deze brander nu kapot is of hoordt het zo? de dvds zijn er en doen het gewoon goed..

ook als ik op 8x brand doe hij er 9min30 over. wel wat lang denk ik zo..
heeft iemand dit al meegemaakt en of het normaal ja of nee is..

Gr. S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een stupide vraag, maar weet iemand of die laatste firmware versie als hierboven genoemd voor de 2510, ook op de 2500a past, of dat er een vergellijkbare versie is voor de 2500a? Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SebasFM
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-09 20:12

SebasFM

BOFH

Verwijderd schreef op zondag 28 november 2004 @ 20:28:
Misschien een stupide vraag, maar weet iemand of die laatste firmware versie als hierboven genoemd voor de 2510, ook op de 2500a past, of dat er een vergellijkbare versie is voor de 2500a? Alvast bedankt.
Met de binflash gui heb ik in mijn 2500a versie 2.F8RPC gezet. Zojuist één Ritek R02 gebrand (Octron +R van de Lidl), en het lijkt te werken. Hij wordt nu herkend als een 2510A.

Ik geef echter geen garantie dat het bij jou ook werkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwin85
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-08 14:41
Ik heb een 2510A DL brander. Is het handig dan om die firmware updates op te halen. De brander kan namelijk al DL schijfjes branden.

En ten tweede, kunnen alle dvd spelers DL schijfjes lezen? Ik heb een Hiteker HE-1900. Bij dvdrhelp.com zeggen ze er niets over?!

[ Voor 34% gewijzigd door erwin85 op 08-12-2004 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remwiers
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10-11-2022
Ik heb mijn 2510 zojuist ververst met de nieuwste originele firmware voorzien.

maar ik heb DVD's van het merk prodye die brand die maar op 2.4X :? ipv 4X

mijn collega brand ze met zijn 2500 op 8X :?

hoe kan dit...

Iemand ???? :?

Grtz. to you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gianada
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-05-2007
Ik heb een probleem met mijn Nec 2510A. Het is namelijk zo dat ik er precies geen CD-RW's mee kan formateren. Vreemd maar niet geklaagd dacht ik bij mezelf ik brand er gewoon nieuwe fotos overheen en dan zijn die oude fotos wel weg. Wel nu blijkt dit dus niet zo te zijn.
Op mijn pc waarmee ik de nieuwe fotos erop heb gebrand lukt het perfect op een andere pc in mijn huis ook, maar toen ik met die cd rw naar de fotograaf ging (om de fotos te laten afprinten) kreeg hij op zijn pc de oude fotos te zien. Hoe kan dit?
en is er een programma waarmee ik toch nog CD rw zou kunnen formateren?

gianada

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

InCD van nero is meer op CDRW gericht, maar Nero Burning Rom zou het ook moeten kunnen, heb je wel de laatste nieuwe 6.6.0.13 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gianada
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-05-2007
offtopic:
ff deze topic uit het oog verloren

Hmm, vreemd, ik heb die update gedaan en nu lukt het allemaal wel. Achja, zolang het nu maar lukt he :) Wel een mooi design weer van Nero.
Bedankt voor de tip :)

[ Voor 7% gewijzigd door gianada op 22-05-2005 16:22 ]

gianada

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste