Ik zal je ff helpen met de berekeningwilko2 schreef op 22 juni 2004 @ 18:15:
[...]
Waar dan precies? Want ik zie wel heel mooi dat je *gratis* een prepaid-starterspakket kan aanvragen maar als je op die link klikt zie je dat het je 10 euro gaat kosten
Het simkaartje is gratis, de verzendkosten zijn gratis etc. Voor die 10 euro, krijg je 10 euro btg
Dat eerste klopt niet, kijk maar op de site, staat er letterlijkPolderdijk schreef op 22 juni 2004 @ 20:35:
LET OP!!! Er zitten wat adders onder het gras!!!
Die 8 cent is naar alle nummers van GSM's in Nederland, alleen die actie van 4 cent per bericht is alleen naar Telfort nummers!
Ook heb ik even navraag gedaan bij de klantenservice en daar hoorde ik (nadat de vrouw mij ongeveer 10 minuten in de wacht heeft laten staan) dat er morgen op de site meer informatie wordt gezet over bijvoorbeeld de abbonnees en al dit soort vragen.
Ja gaan jullie lekker allemaal bellenDus we moeten even tot morgen wachten.
P.S. Misschien wel verstandig om alle Telfort abbo's te laten bellen naar 1200 en daar een klacht indienen dat het nu nog niet mogelijk is voor abbo's. Waarschijnlijk zal dit wel helpen. Maar ik hoorde wel dat ze op dit moment helemaal worden plat gebeld en gemaild over de SMS tarieven. Echter heeft de helpdesk maar een half uurtje geleden pas de mailing gehad dat dit wordt aangepast
Enne die mailing was er eerder trouwens hoor, tegen 18.00 al (miss nog wel eerder )
[ Voor 23% gewijzigd door _Mystikal_ op 22-06-2004 23:14 ]