Kun je een link geven van die hdd update? Vind vrij weinig over onze laptops (2373-A23)
Dr is wel een bios update beschikbaar. meerdere zelfs, eerst upgraden naar 3.06f dan de embedded dinges naar 3.03 upgraden en dan de bios naar 3.08a gooien.
die WNIC is gewoon A/B/G. alle 3. iwconfig geeft dat al aan, en ook andere info tools. Goed, ik geef toe, die kunnen er naast zitten, maar zo stond het ook op de tue site.
Wat betreft die modem/bluetooth, [strike]ik meende dat[/strike] wij
hebben geen bluetooth [strike]hadden? Kan dat iemand checke?[/strike] Zie de FRU van het daughterbordje van de vorige foto's
93P4166
vette pics, kan er geen genoeg van krijgen, doe nog is een paar? : ) onder de cooler : D (na niet doen is wel extreme)
fn-f5 voor wlan uit/aan denk dat je gewoon ff de ibm tools moet installeren. die regelen dat denk' anders ff opties door browsen, ze hebben echt nix bijzonders gedaan. tis iig zeker weten een software truuk want onder linux doet ie helemaal (nog) nix : )
Vind hier trouwens wel een leuke link toen ik op het FRU nummer van de WNIC aan het zoeken was.
IBM
[
Voor 22% gewijzigd door
Verwijderd op 15-09-2004 09:43
]