Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Wat moet ik me voorstellen bij die "vanaf 2,2kg"? Is dat incl. accu en optical drives?

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-04 23:30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

Zullen we de discussie weer beperken tot de T42 zoals geleverd op TU/e, HSZuijd etc? Dit wordt wel erg off-topic...

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miekd
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-12-2011

miekd

dus.

Ik vind die beperking even niet nodig, zolang het mainly om de prijsklasse van dit systeem gaat. Ik vind het wel fijn om ineens opties te zien die ik zelf niet vond ( die dell bijv )

@Zegato:
Ik hou van garantie :/ dus dan misschien toch maar de T42.. eerst eens goed over nadenken

one more thing...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zegato
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Hoe zijn de uitbreidingsmogelijkheden van deze machine?
Ik wil nl nog 512MB en een 7200rpm hdd bijplaatsen.
Weten jullie of er nog geheugensloten vrij zijn?

T.net gallery | V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberSnooP
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-05 23:26

CyberSnooP

^^^^ schrijft --->

Ik vond dit wel een interessante gebruikerservaring met een T42, vooral met betrekking tot de behuizing.
Na het lezen van dit soort tekstjes kan ik bijna niet meer wachten. Het zal nog wel erger worden als ik eenmaal de eerstejaars met dat ding zie en weet dat ik er nog een maandje op moet wachten, maar vooruit.

|_____vakje______|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HGM
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

HGM

Whieee schreef op 05 augustus 2004 @ 23:49:
hmmmz... hoe duur zou het zijn om de NEC in te ruilen tegen dit wonderdoosje ? :)
Heb je dat toevallig nog uitgezocht? Want die NEC is echt een prutsding...

[ Voor 30% gewijzigd door HGM op 09-08-2004 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
* Roberto dit: Klik! eens :'(

Ziet er niet goed uit, + er zijn 2 type fans, de long fan en de short fan. In jullie versie zit geloof een Short fan, deze fan gaat om de 5 sec aan. (Igg, er is een hoop onduidelijkheid over. En de fan draait op 600mhz ook, maar wel zeer zacht. Dat is 1 ding wat zeker is)

[ Voor 24% gewijzigd door Roberto op 09-08-2004 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

[laat maar, verkeerd gelezen]

[ Voor 93% gewijzigd door Zpottr op 09-08-2004 23:08 ]

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberSnooP

CyberSnooP

^^^^ schrijft --->

In dat topic wordt gesproken over de T41, wij (TUe) krijgen een T42p. Bovendien schijnen de problemen bij de T41 te liggen aan de FireGL (wat wil je met zo'n naam).

|_____vakje______|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7094

Wij kunnen in het bios instellen op advance als we temperature controlled willen of standaard de hele tijd aan. dus je had verkeerde info :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
CyberSnooP schreef op 09 augustus 2004 @ 23:25:
[...]
In dat topic wordt gesproken over de T41, wij (TUe) krijgen een T42p. Bovendien schijnen de problemen bij de T41 te liggen aan de FireGL (wat wil je met zo'n naam).
Mja, het blijft de zelfde core. Dus jullie T42 heeft gewoon het zelfde probleem denk ik.

Ik hoop het natuurlijk niet voor jullie. Maar nu weten jullie het tenminste :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberSnooP

CyberSnooP

^^^^ schrijft --->

RS_003 schreef op 10 augustus 2004 @ 10:37:
Mja, het blijft de zelfde core. Dus jullie T42 heeft gewoon het zelfde probleem denk ik.
Het zou kunnen, maar een 15" form-factor t.o.v. een 14.1" en een andere videokaart (met ongetwijfeld andere koelingsbehoeften) kan toch redelijk wat schelen. De tijd zal het leren :)

|_____vakje______|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
CyberSnooP schreef op 10 augustus 2004 @ 13:07:
[...]

Het zou kunnen, maar een 15" form-factor t.o.v. een 14.1" en een andere videokaart (met ongetwijfeld andere koelingsbehoeften) kan toch redelijk wat schelen. De tijd zal het leren :)
De Fire GL T2 128mb is een Radeon 9600 PRO Turbo ;) met hardware OPENGL support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miekd

miekd

dus.

ik heb het thinkpad topic gelezen en ik ben er niet echt blij mee. De NEC, wat een langzaam apparaat het ook was, had een perfect scherm in mijn ogen. Oké de contrastratio was niet zo denderend, maar het was scherp en er was 0 ghosting.

Ik ga eens zoeken voor dat Dell 1920x1200 scherm en de reviews ervan.

one more thing...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floep
  • Laatst online: 23-03 12:45
MLO2 schreef op 10 augustus 2004 @ 13:56:
ik heb het thinkpad topic gelezen en ik ben er niet echt blij mee. De NEC, wat een langzaam apparaat het ook was, had een perfect scherm in mijn ogen. Oké de contrastratio was niet zo denderend, maar het was scherp en er was 0 ghosting.

Ik ga eens zoeken voor dat Dell 1920x1200 scherm en de reviews ervan.
Wat is er precies mis mee dan?

Ik dacht dat ook het scherm beter was...
Weet jij de specs van het panel? IPS, S-IPS of een MVA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biglines
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-02-2011

Biglines

Biglines.nl

1000 euro is best vet ja, zeker met een renteloze lening over 3 jaar... das bijna nix

Konica Minolta Dynax 7D | Mijn foto gallery | Biglines.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miekd

miekd

dus.

Floep schreef op 10 augustus 2004 @ 18:20:
[...]

Wat is er precies mis mee dan?

Ik dacht dat ook het scherm beter was...
Weet jij de specs van het panel? IPS, S-IPS of een MVA?
Het scherm heeft last van ghosting op hoge contrastvlakken.. Of 'Shadowing' zoals die reviewgast het vond.
Something mildly disconcerting about the Flexview... I've noticed that on some high contrast screens, I see "ghosting" or more like 'shadowing' being generated, much like the old Dual Scan LCDs would do... know what I mean?

Go to the site webmail.att.net and take a look... the white login square area casts a 'shadow' down the screen where it is blue. Anyone else see this? I don't see this on an R40 or T30 and I don't have my T40p anymore. I'm wondering if the additional brightness in certain contrast situations will result in this type of 'shadow casting'... if so, I may rethink my Flexview choice. It's not a deal-breaker yet, but I am wondering what other artifacts/behaviors I'll uncover with this Flexview this weekend. Between this and the 'stuck green pixel' I may consider... GASP... a return.... lol

one more thing...

Anoniem: 46521

Black-Xjuh schreef op 02 augustus 2004 @ 19:47:
Wat moeten TUE mensen betalen dan?

Ik ga Werktuigbouwkunde doen in Delft en betaal 1306 voor zelfde laptop. Dat is inclusief soort van abbonement op WiFi netwerk daar :)
Hier nog iemand die werktuigbouwkunde in Delft gaat doen :)
Heb tijdje zitten twijfelen over die laptop, 't is een enorm mooie aanbieding natuurlijk, maar 't blijft een hoop geld. 'k ga 't nou waarschijnlijk toch maar doen als ik nog niet te laat ben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floep
MLO2 schreef op 11 augustus 2004 @ 04:11:
[...]

Het scherm heeft last van ghosting op hoge contrastvlakken.. Of 'Shadowing' zoals die reviewgast het vond.

[...]
Hmm. ik vind het een beetje summier zoals die gast zijn review doet, ik hecht er niet teveel waarde aan, hij komt niet eens met wat technische specs oid aanzetten dus ik beschouw het gewoon maar als ongelezen...

( zelf ben ik ook te lui om de techspecs op te zoeken maar ik review dan ook niet :P )

[ Voor 2% gewijzigd door Floep op 15-08-2004 16:57 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb dat ding nu besteld voor aan de TU Delft. Ik heb er voor gekozen om het hele bedrag in 1 keer te betalen. In dat geval kon je niet meteen een verzekering afsluiten. Ik kon er ook voor kiezen om het bedrag in termijnen te betalen via een regeling met de Ribank, maar dan was ik in totaal 200 euro in 3 jaar extra kwijt.
Maar nou zit ik toch even te twijfelen of ik de goede beslissing heb genomen. Ik wil namelijk wel een verzekering, maar ik heb geen idee of ik dat goedkoper kan krijgen dan die 200 euro in 3 jaar.
Hoe doen jullie de verzekering?

Heeft iemand trouwens enig idee wanneer je te horen krijgt of je ook inderdaad een laptop hebt (in Delft) aangezien er een beperkt aantal was?

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 46521 op 15-08-2004 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
Anoniem: 46521 schreef op 15 augustus 2004 @ 22:52:
Ik heb dat ding nu besteld voor aan de TU Delft. Ik heb er voor gekozen om het hele bedrag in 1 keer te betalen. In dat geval kon je niet meteen een verzekering afsluiten. Ik kon er ook voor kiezen om het bedrag in termijnen te betalen via een regeling met de Ribank, maar dan was ik in totaal 200 euro in 3 jaar extra kwijt.
Maar nou zit ik toch even te twijfelen of ik de goede beslissing heb genomen. Ik wil namelijk wel een verzekering, maar ik heb geen idee of ik dat goedkoper kan krijgen dan die 200 euro in 3 jaar.

Heeft iemand trouwens enig idee wanneer je te horen krijgt of je ook inderdaad een laptop hebt (in Delft) aangezien er een beperkt aantal was?
Standaard 3 jaar onsite van IBM alleen kost al 160 euro. 200 euro voor volledige verzekering is niet slecht imho/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mentalmadnizz
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18-05 22:27

mentalmadnizz

Deze nick was hip in de 90's.

Heeft iemand al info gekregen van de HSZ over de laptop? Ik wil echt dolgraag zon ding hebben, maar ik neem aan dat ik daar nog post over krijg? of moet ik dat op de website zoeken?

Turbo Turbo!! | www.analogaudio.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Ik heb ook een IBM T41P besteld, zelfde model als RS_003, bij dezelfde shop. Ik ben alleen benieuwd of on site garantie op een T41P ook 160 euro kost, net zoals op een R50, maar dat zal wel toch? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:31
Anoniem: 46521 schreef op 15 augustus 2004 @ 22:52:

Ik heb 2 weken geleden opgestuurd (met garantie), maar tot nu toe nog niks ontvangen.

Zover ik heb gehoord zijn er ongeveer 300 inschrijvingen en 150 laptops.
Een groot deel zal geen laptop nemen, ik ga met 4 andere vrienden naar werktuigbouwkunde en alleen Black-x heeft hem ook genomen. Dus dat is 2 van de 5, maar ik hoop wel snel wat te horen :) .

Voor vele is een 41 euro per maand een groot bedrag als je €72 studiefinanciering krijgt. Ik (en Black-x) hebben geluk dat we in Delft wonen en dus al geen kamer kosten hebben. Maar ik kan me van vele voorstellen dat het financieel moeilijk haalbaar is en het is geen verplicjting. Er is dus best wel een kans dat je er een mag kopen.

Mocht je alsnog een verzekering willen raad ik aan wel contact op te nemen met de TU en proberen dit te wijzigen. Opzich is 200/36 is ongeveer 6 euro per maand niet duur voor een verzekering waarbij eigen risico ook gedekt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

adewidt schreef op 16 augustus 2004 @ 00:18:
[...]

Ik heb 2 weken geleden opgestuurd (met garantie), maar tot nu toe nog niks ontvangen.

Zover ik heb gehoord zijn er ongeveer 300 inschrijvingen en 150 laptops.
Een groot deel zal geen laptop nemen, ik ga met 4 andere vrienden naar werktuigbouwkunde en alleen Black-x heeft hem ook genomen. Dus dat is 2 van de 5, maar ik hoop wel snel wat te horen :) .

Voor vele is een 41 euro per maand een groot bedrag als je €72 studiefinanciering krijgt. Ik (en Black-x) hebben geluk dat we in Delft wonen en dus al geen kamer kosten hebben. Maar ik kan me van vele voorstellen dat het financieel moeilijk haalbaar is en het is geen verplicjting. Er is dus best wel een kans dat je er een mag kopen.

Mocht je alsnog een verzekering willen raad ik aan wel contact op te nemen met de TU en proberen dit te wijzigen. Opzich is 200/36 is ongeveer 6 euro per maand niet duur voor een verzekering waarbij eigen risico ook gedekt wordt.
Ik ga dus ook werktuigbouwkunde doen. Een vriend van mij gaat IO doen en kreeg gisteren een brief dat hij nu toch ook een laptop via de tu kon kopen omdat, er nog een aantal stuks beschikbaar was. Dat doet me dan weer vermoeden dat ze toch niet allemaal verkocht zijn (hoop :P).

Hoe weet je trouwens dat er geen eigen risico is? Nergens gelezen geloof ik. Ik heb even bij de abnamro gekeken, daar zou ik de laptop via het studentenpakket ook kunnen verzekeren voor zo'n 5 euro per maand, weet alleen niet hoe het met eigen risico zit daar, misschien even over bellen.

Ik wilde sowieso morgen even naar de TU bellen. Heb jij toevallig een telefoonnummer van iemand van dat pilotproject? Ik ben de brief kwijt die d'r bij zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
Anoniem: 46521 schreef op 16 augustus 2004 @ 00:47:
[...]

Ik ga dus ook werktuigbouwkunde doen. Een vriend van mij gaat IO doen en kreeg gisteren een brief dat hij nu toch ook een laptop via de tu kon kopen omdat, er nog een aantal stuks beschikbaar was. Dat doet me dan weer vermoeden dat ze toch niet allemaal verkocht zijn (hoop :P).

Hoe weet je trouwens dat er geen eigen risico is? Nergens gelezen geloof ik. Ik heb even bij de abnamro gekeken, daar zou ik de laptop via het studentenpakket ook kunnen verzekeren voor zo'n 5 euro per maand, weet alleen niet hoe het met eigen risico zit daar, misschien even over bellen.

Ik wilde sowieso morgen even naar de TU bellen. Heb jij toevallig een telefoonnummer van iemand van dat pilotproject? Ik ben de brief kwijt die d'r bij zat.
Er staat duidelijk op de folder dat eigen risico gedekt wordt.
Ik zal straks de folder + laptopactie brief online zetten (me hoofd pc zit met kapot moederbord dus kan nog even niet bij documenten). De nieuwsbrief valt na te lezen op www.wbmt.tudelft.nl

Een telefoon nummer heb ik niet, maar ik had keer gebeld naar het telefoon nummer dat onderin de nieuwsbrief stond. Ze vroegen om mijn studienummer maar die had ik nergens en de persoon die ik aan de telefoon kreeg verbond me door met studentenadministratie. Ik weet niet of deze persoon iets weet over de laptop actie, maar je kan minstens vragen doorverbonden te worden naar de systeembeheer of de persoon die erover gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floep
Hehe, ik denk dat de topic titel weer een beetje aangepast kan worden met TU Delft erbij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miekd

miekd

dus.

mentalmadnizz schreef op 15 augustus 2004 @ 23:00:
Heeft iemand al info gekregen van de HSZ over de laptop? Ik wil echt dolgraag zon ding hebben, maar ik neem aan dat ik daar nog post over krijg? of moet ik dat op de website zoeken?
De laptop is alleen voor eerstejaars C-MDers. Die hebben daarover al post gekregen en hebben hem al besteld. Hij kan eind augustus worden opgehaald.

one more thing...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
Voor Most_Master:

de folder van de laptop actie van TU-Delft
http://adw.xs4all.nl:81/images/?dir=tu-delft/

zijn een beetje grote scans :) inladen zal wel even duren over 40kb/s lijntje.

[ Voor 3% gewijzigd door adewidt op 16-08-2004 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

adewidt schreef op 16 augustus 2004 @ 20:44:
Voor Most_Master:

de folder van de laptop actie van TU-Delft
http://adw.xs4all.nl:81/images/?dir=tu-delft/

zijn een beetje grote scans :) inladen zal wel even duren over 40kb/s lijntje.
Ah, dank je wel toekomstige studiegenoot ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 88237

ff vraagje over TU/e

Ik heb mn inloggegevens voor netwerk, maar vanaf wanneer zijn deze geactiveerd??
Ik heb nl geprobeerd via thuis op het TU netwerk te komen maar het lukt niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zugzug
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09:19
RS_003 schreef op 07 augustus 2004 @ 09:37:
T41P (Ja P) maandag bestellen >:)

<knip>

Toch wel blij :)
In een ander topic had je het er over dat je er €1995,- voor betaald hebt, en dat je 'm bij www.campuskorting.nl gehaald had. Als ik daar nu kijk zie ik 'm echter alleen voor € 2.765,- staan. Mag ik vragen welke jij en Grrrrrene besteld hebben, en waar? :>

offtopic:
Excuses voor de TU-studenten, maar als HTS-student is dit ook een interessante laptop :)

Wijze sigs zijn voor wijze mensen. [Last.FM]!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Als je die kerel mailt en zegt dat je graag een Duits model wil met UK tobo (kijk maar 's op www.campusrabatt.de), krijg je de Duitse versie (à 1995 euro) met voor 30 euro een tobo ingebouwd van 85 euro. Totaal kom je dan op 2110 euro uit \o/ Scheelt heel wat met de NL prijs he? ;) Enige nadeel is dat je dan een DE windows XP hebt, maar je schijnt die bij Microsoft om te kunnen ruilen voor een andere taal, heb ik wel 's gehoord. Anders zet je er gewoon je eigen XP versie op ;)

Edit: Als je dan ook nog on site garantie wil, kost dat 160 euro extra, voor zover ik heb begrepen. Dat is nog niet 100% zeker, want de meneer van campuskorting.nl heeft nog niet gereageerd of mijn vraag wat het kost, ik baseer me puur op prijzen in andere IBM topics (die steeds op 160 euro uitkomen). Momenteel kan hij nog geen on site garantie aanbieden, iets met de bank ofzo (bankgarantie?), maar misschien binnenkort wel :)

[ Voor 32% gewijzigd door Grrrrrene op 22-08-2004 01:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zegato
  • Niet online
zojuist heb ik 'm betaald via internetbankieren :)
Hopelijk komt het geld nog op tijd aan vóór de 25ste, zodat ik de laptop nog de 31ste kan ontvangen...
Ik heb wel totáál geen zin in de ellendige intro :r Er zijn wel belangrijkere dingen te doen atm dan die tijdsverspilling.

T.net gallery | V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38093

Bij ons, aan de hogeschool in Kortrijk ( België ) kregen we de kans dit pareltje via school aan te kopen: IBM Thinkpad R50P Pentium M 1,7Ghz / 1024Mb RAM / 60Gb HD / 1600x1200pix / ATI M Fire GL T2 128Mb met firewire, wireless, bluetooth, 15", CD-RW, DVD-ROM, ..
Echt een pareltje.
Heb nu momenteel nog een T40, met een pak minder erop en eraan, maar die Thinkpad reeksen zijn gewoon schitterend.
En de prijzen die je er normaal voor zou betalen zijn echt onmenselijk hoog.
Lang leve school :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zegato
  • Niet online
Anoniem: 38093 schreef op 22 augustus 2004 @ 11:22:
Bij ons, aan de hogeschool in Kortrijk ( België ) kregen we de kans dit pareltje via school aan te kopen: IBM Thinkpad R50P Pentium M 1,7Ghz / 1024Mb RAM / 60Gb HD / 1600x1200pix / ATI M Fire GL T2 128Mb met firewire, wireless, bluetooth, 15", CD-RW, DVD-ROM, ..
Echt een pareltje.
Heb nu momenteel nog een T40, met een pak minder erop en eraan, maar die Thinkpad reeksen zijn gewoon schitterend.
En de prijzen die je er normaal voor zou betalen zijn echt onmenselijk hoog.
Lang leve school :Y)
Wat betaal je voor dat ding als ik vragen mag? :)

T.net gallery | V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121632

Ik heb nog helemaal geen factuur aangekregen van de Hogeschool Zuyd!
Kzal ze morgen dan maar is opbellen... Als ik hem de 31ste niet kan ontvangen ben ik echt pissed.

Je kan je afzeggen voor de Intro van HSZ , dat heb ik tenminste gedaan,want ben ben inkom papa bij de inkom Maastricht.

Ik krijg dan wel een alternatief iets maar ik vind alles beter dan een 'kamp'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miekd

miekd

dus.

het kamp is echt wel vet.. ik ben blij dat ik er vorig jaar bij was, retegezellig..
en dat studiepuntje is wel lekker meegepikt, maar ook zonder was ik wel gegaan..

je vervangende opdracht is een presetatie over jezelf voor de hele klas, oid.

one more thing...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke!
  • Laatst online: 08:11

Luke!

#Treinbaas
Anoniem: 88237 schreef op 21 augustus 2004 @ 20:58:
ff vraagje over TU/e

Ik heb mn inloggegevens voor netwerk, maar vanaf wanneer zijn deze geactiveerd??
Ik heb nl geprobeerd via thuis op het TU netwerk te komen maar het lukt niet
Ik kan inloggen met dat exchange-ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 88237

Lucske schreef op 22 augustus 2004 @ 17:49:
[...]

Ik kan inloggen met dat exchange-ding.
Wat bedoel je daarmee? Is dat om je rooster te kijken enzo of iets anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10934

Waar moet je uberhaubt inloggen ? kan t op de site niet zo snel vinden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zegato
  • Niet online
Zullen we het maar ontopic houden? :)

T.net gallery | V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61137

Anoniem: 88237 schreef op 22 augustus 2004 @ 18:53:
[...]

Wat bedoel je daarmee? Is dat om je rooster te kijken enzo of iets anders?
offtopic:
Outlook Web Access (OWA), kan je via een webpagina je mailbox checken. ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 61137 op 22-08-2004 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Kunnen jullie elkaar even op ICQ contacteren ofzo? Dit topic gaat over de IBM T42/T41 en niet over inlogproblemen op school 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zegato
  • Niet online
Wanneer krijgen de mensen van de TU/e hun T42? :)

T.net gallery | V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107818

wij (TU/e) krijgen onze laptop a.s. vrijdag (27 augustus) uitgeleverd... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fidai
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18-05 21:46
Ik heb een laptop besteld bij de Tudelft, heb er alleen tot nu toe nog niets over gehoord. Heb het bestelformulier de 11e op de bus gedaan maar nog steeds geen bevestiging ofzo. Heeft iemand anders al iets gehoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zegato
  • Niet online
Weet iemand of de PCMCIA firewirekaart die we bij de T42 van C-MD krijgen, 400 of 800 is? :)

T.net gallery | V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miekd

miekd

dus.

ik durf met bijna alle zekerheid te zeggen 400.. en krijgen jullie die? volgens mij moet je die lenen bij de AV dienst.. zou het om die gaan dan is het dus 400 :)

one more thing...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
Fidai schreef op 24 augustus 2004 @ 13:33:
Ik heb een laptop besteld bij de Tudelft, heb er alleen tot nu toe nog niets over gehoord. Heb het bestelformulier de 11e op de bus gedaan maar nog steeds geen bevestiging ofzo. Heeft iemand anders al iets gehoord?
Ik heb gister een brief gekregen voor de betaling.
En we krijgen hem op 3 september als ik het goed herinner :) .

Anoniem: 89172

Ik heb ook rond de 11e de brief op de bus gedaan richting de TU delft, alleen ik heb ook nog steeds geen bericht.......(wat gek hè wouter:P)

Nog andere lotgenoten?????

Gr. JVice

• Floep
(Voor de TuE studenten)

Nog een nachtje slapen!

Anoniem: 18221

Floep schreef op 26 augustus 2004 @ 22:38:
(Voor de TuE studenten)

Nog een nachtje slapen!
Inderdaad! Ik ga er in elk geval over dromen LOL.. (de nerdheid, hihi)

Nah.. Ik ben wel heel erg benieuwd geworden na deze thread, hoop dat hij aan mijn (toch wel redelijke) verwachtingen kan voldoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zegato
  • Niet online
MLO2 schreef op 25 augustus 2004 @ 13:06:
ik durf met bijna alle zekerheid te zeggen 400.. en krijgen jullie die? volgens mij moet je die lenen bij de AV dienst.. zou het om die gaan dan is het dus 400 :)
Wij van C-MD krijgen (= in de prijs inbegrepen) 'm bij de laptop aangezien we erg veel gebruik maken van deze poort met AV-editing. :)
* Zegato kan niet wachten tot dinsdag!

T.net gallery | V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floep
Damn mijn inschrijving is nog niet compleet omdat een of andere pennenlikker mijn testimonium nog niet heeft ondertekend...

Geen laptop voor mij dus... Ik hoop dat ik hem dan maandag toch echt op kan halen maar voor nu is het :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miekd

miekd

dus.

Zegato schreef op 27 augustus 2004 @ 12:44:
[...]

Wij van C-MD krijgen (= in de prijs inbegrepen) 'm bij de laptop aangezien we erg veel gebruik maken van deze poort met AV-editing. :)
* Zegato kan niet wachten tot dinsdag!
Oh, leuk om te horen. Dus interne firewire op de laptop en ook nog een kaartje :D

Ik krijg hoogstwaarschijnlijk namelijk ook die Thinkpad, gezien er wat misging met mijn NEC ;\

one more thing...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elektronicanet
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-05 08:49

Elektronicanet

Leds do it!

Ik heb 'm :) Hij ziet er goed uit, alleen het scherm is nogal traag, het ghost als een gek :(
Voor games is ie dus niet echt geschikt, maar ach, daar is ie ook niet voor bedoeld hè :p

Nederlander in België

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-01 18:01

Ivo

Ik was van plan dit weekend Debian te installeren, maar op de bijgeleverde CD-ROM staat alleen een image met de benodigde software geinstalleerd. Als ik Debian heb geinstalleerd wil ik dus die software installeren, maar dan heb ik de installatiefiles nodig. Zijn die ergens te vinden op het TU/e netwerk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EmielC
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-01 15:01
Anoniem: 88324 schreef op 27 augustus 2004 @ 17:08:
<zucht> Je hoeft m niet uit t domein te halen om thuis te internetten! 8)7
Je moet m eigenlijk nooit uit t domein halen.

Maargoed. rechtermuisknop My Computer->properties-> computer name(tab)-> knop network id->doorloop de wizard (je moet wel op de campus ingeplugd zitten). computernaam is je s-nummer. opnieuw opstarten en klaar.

Laat maar weten hoe t gelukt is.
Tsja, ik weet ook niet veel van die netwerk instellingen hoor. Had je wel even eerder mogen vertellen :p.
Maar goed, ik kan dus niet meer inloggen en dus ook niet het domain terugveranderen. Ik kan ook geen systeemherstel doen want ik zit nu thuis. De recovery cd werkt ook niet om dezelfde reden.

Maandag ermee naar het NSC dan maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 15528

Hmm klote, 2 hot pixels :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herbie85
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 25-11-2024
Ik ga beginnen aan de studie Werktuigbouwkunde aan de TU Delft. En ik ben één van de gelukkige die deze laptop ook krijgt/koopt!!! Ik krijg hem alleen pas op 3 september, nog ff een weekie wachten dus :( Graag hoor ik zoveel mogelijk ervaringen van TUe studenten die deze laptop inmiddels ontvangen hebben. Dan weet ik een beetje waar ik aan toe ben.

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kep m ook binnen hoor mensen !

Alles werkt in principe perfect. Alleen ik krijg hem hier thuis NIET aan de gang met @Home...

Zoals ik hierboven al las kun je inderdaad niet de domain van Windows uitschakelen. Ik heb hier verder niet zoveel verstand van. Als ik de domain weghaal en @Home als workgroup ingeef, naast mijn @Home-computernaam om een IP te verkrijgen vanuit het @Home netwerk, daarna opnieuw opstart, krijg ik mijn normale user niet meer ingelogd.

De administrator werkt nog wel, maar deze heeft ook geen internet hoewel de computernaam wel juist staat opgegeven.

Vreemd :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -bolio-
  • Laatst online: 09:47

-bolio-

Gamertag: BolioDraak

ikke ook :'(
Ivo schreef op 27 augustus 2004 @ 23:39:
Als je in Documents & Settings kijkt hebben andere mensen daar ook nog restanten van een user die s123465 heet staan?
Yep had ik ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-05 23:09

nnk

Spreek uit: en en kaa

Anoniem: 88324 schreef op 28 augustus 2004 @ 10:42:

O ja, ff een vraagje. Staat service pack 2 al standaard op de IBM's?
Nee, wel SP1 en verder wel heel veel programma's die je vast nodig hebt voor je studie.

Trouwens, mijn C:\ is zo'n 20 Miljard bytes en mijn D:\ is zo'n 25 Miljard bytes
Dat is samen 45 Miljard bytes! En ik dacht dat de harde schijf 60Gb was! Heeft iemand anders dit ook opgemerkt?

[ Voor 29% gewijzigd door nnk op 28-08-2004 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zegato
  • Niet online
nnk schreef op 28 augustus 2004 @ 11:04:
[...]

Nee, wel SP1 en verder wel heel veel programma's die je vast nodig hebt voor je studie.

Trouwens, mijn C:\ is zo'n 20 Miljard bytes en mijn D:\ is zo'n 25 Miljard bytes
Dat is samen 45 Miljard bytes! En ik dacht dat de harde schijf 60Gb was! Heeft iemand anders dit ook opgemerkt?
60.000.000.000 bytes = 58.593.750 KB = 57.220 MB = 55,9 GB

Zo rekenen fabrikanten. Dan mis je dus nog een slordige 10GB. :?
Ik denk dat het óf ongepartitioneerde ruimte is, óf een verborgen partitie (met evt een image erop). :)

Check het zo:
• Eigenschappen van je taakbalk (rechtermuisklik erop ;) )
• Tabblad "menu start"
• "Aanpassen"
• Tabblad "geavanceerd" (alleen als je het nieuwe menu start hebt)
• "Systeembeheer weergeven" aanvinken in de lijst
• Toepassen/ok
• In menu start --> programma's --> systeembeheer --> computerbeheer
• Schijfbeheer aanklikken

Daar kan je zien hoe het precies zit :)

T.net gallery | V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnk

nnk

Zegato schreef op 28 augustus 2004 @ 12:57:
[...]

60.000.000.000 bytes = 58.593.750 KB = 57.220 MB = 55,9 GB

Zo rekenen fabrikanten. Dan mis je dus nog een slordige 10GB. :?
Ik denk dat het óf ongepartitioneerde ruimte is, óf een verborgen partitie (met evt een image erop). :)

Check het zo:
• Eigenschappen van je taakbalk (rechtermuisklik erop ;) )
• Tabblad "menu start"
• "Aanpassen"
• Tabblad "geavanceerd" (alleen als je het nieuwe menu start hebt)
• "Systeembeheer weergeven" aanvinken in de lijst
• Toepassen/ok
• In menu start --> programma's --> systeembeheer --> computerbeheer
• Schijfbeheer aanklikken

Daar kan je zien hoe het precies zit :)
Hoe harde schijf fabrikanten rekenen wist ik natuurlijk wel, daarom zeg ik ook 45 miljard bytes ipv 45GB. Maar in schijfbeheer kan je inderdaad zien dat er nog 2 andere partities zijn, 1 van ongeveer 10GB en 1 van iets meer dan 1GB. En dan kom je idd op 60GB uit.
Maar wat ik nog niet snap is wat ik met die partities moet doen? Stop ik ze gewoon bij de D schijf of staat er nog iets op?

En trouwens, jouw manier om bij schijfbeheer te komen is wel erg omslachtig :) Je kan er ook gewoon via het configuratiescherm komen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miekd

miekd

dus.

nnk schreef op 28 augustus 2004 @ 13:20:
[...]

Maar wat ik nog niet snap is wat ik met die partities moet doen? Stop ik ze gewoon bij de D schijf of staat er nog iets op?

En trouwens, jouw manier om bij schijfbeheer te komen is wel erg omslachtig :) Je kan er ook gewoon via het configuratiescherm komen :P
Meestal zijn het backup partities.. misschien heeft het iets te maken met dat 'blue button' gezwans van IBM. Ik weet wel dat zodra ik hem binnen heb, ik gewoon lekker formatteer en de volle ruimte neem. Dit natuurlijk na het maken van een image ;)

one more thing...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo

Ivo

Die image zit er al bij, maar ik formatteer niet omdat ik niet alle op dit moment geinstalleerde (en waarschijnlijk benodigd bij mijn studie) software niet vind op het TU/e netwerk. Op \\campusmp vind ik Mathematica bijvoorbeeld niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb bericht gehad dat ik de laptop aan de TU Delft vrijdag 3 september kan ophalen en dat ik ook een betalingsbewijs dien mee te nemen. Maar ik weet nog niet eens naar welk rekeningnummer ik geld moet overmaken? Heb ik iets gemist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnk

nnk

MLO2 schreef op 28 augustus 2004 @ 14:19:
[...]

Meestal zijn het backup partities.. misschien heeft het iets te maken met dat 'blue button' gezwans van IBM. Ik weet wel dat zodra ik hem binnen heb, ik gewoon lekker formatteer en de volle ruimte neem. Dit natuurlijk na het maken van een image ;)
Volgens schijfbeheer hebben de partities geen naam, en zijn ze beide 100% leeg. Ik kan ze echter niet formateren via dat "programma", moet ik hier iets als partition magic voor hebben of kan het allemaal makkelijker? Of via de win xp recovery functie in dos fdisken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die 10GB die je mist, is een "verborgen" partitie waar linux (Fedora Core 2) al op is geïnstalleerd, maar die nog niet geactiveerd is.

je kunt dit doen door Fedora BootCD op het bureaublad te activeren, en dan de cd die dat programma creeërt de pc mee te booten, waarna Linux is geactiveerd.

Daarmee is de verdwenen 10GB verklaard ;) Ik weet niet of dit bij elke studie het geval is, maar bij Elektrotechniek iig wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo

Ivo

Ik heb inderdaad een partitie Linux op E:\, maar als ik de link op het bureaublad van "Info nieuwe studenten" volg en ik kies daar "Linux activeren dan staat er dat ik een opstartdiskette moet maken, maar helaas gaat dat wat moeilijk zonder diskette drive. Ook heb ik op het bureaublad niks van Fedora Core 2 staan.

Edit: Hmm, op de Data partitie staan een aantal Fedora Core iso's inclusief de rescue cd. Ik neem aan dat ik de rescue cd moet branden om LILO in de mbr te krijgen.

[ Voor 28% gewijzigd door Ivo op 28-08-2004 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herbie85
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 25-11-2024
Aan mostmaster:

Als het klopt heb je 2 enveloppen ontvangen (of 1) van TRee Data. Daarin zit een factuur met de informatie op welk rekening nummer je het moet overmaken. Pas dan kan je je laptop ophalen, anders heb je geen bewijs van betaling dat je het bedrag hebt overgemaakt.

Advies: de envelop van TRee Data zoeken en snel overmaken, of als je echt geen post van TRee Data hebt ontvangen, contact met hen opnemen.

Postadres:
TRee Data
Postbus 3299
5203 DG 's-Hertogenbosch

Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 88324

Lucske schreef op 28 augustus 2004 @ 13:27:
Inloggen met sxxxxxx naar TUE (vanaf thuis) gaat natuurlijk erg traag (> 1 min.) i.v.m. ontbreken TU/e-verbinding.

Als ik onder dat TUE-ding inlog en die VPN-verbinding opzet, kan ik dan zonder problemen dat irritante password wijzigen?

Is 't mogelijk om de PC-Naam te wijzigen?
Het is het handigst als je altijd inlogt via je sxxxxxx-account. Als je dat doet op een thuisnetwerk, ff wireless-knop uitschakelen en netwerkkabel eruit, want anders gaat hij een aantal keer proberen om je aan te melden op t domein (dat er dusniet is). Computernaam mag je niet wijzigen. Dan kom je niet meer op internet op de TU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke!

Luke!

#Treinbaas
Anoniem: 88324 schreef op 28 augustus 2004 @ 16:48:
[...]

Het is het handigst als je altijd inlogt via je sxxxxxx-account. Als je dat doet op een thuisnetwerk, ff wireless-knop uitschakelen en netwerkkabel eruit, want anders gaat hij een aantal keer proberen om je aan te melden op t domein (dat er dusniet is). Computernaam mag je niet wijzigen. Dan kom je niet meer op internet op de TU.
Welk knopje bedoel je met wireless-knop?

Handig irritant dat je aan die rottige naam vast blijft zitten.

Thx i.i.g.
nnk schreef op 28 augustus 2004 @ 17:17:
[...]
Dat paswoord kan je naar mijn idee gewoon wijzigen in het configuratie scherm bij Users & Accounts. Maar dit kan alleen (net zoals zoveel dingen) als je ingelogd bent op het netwerk van de TU/e.
VPN-verbinding even aanzwengelen dus? Edit: ja dus, gelukt, thx ;).

Overigens, ik kan nu wel van de laptop op de drives van andere pc's in het netwerk, maar van die andere pc's kom ik niet op de laptop; ik kan niet inloggen....

[ Voor 41% gewijzigd door Luke! op 28-08-2004 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnk

nnk

Lucske schreef op 28 augustus 2004 @ 17:00:
[...]

Fn+F5 bedoel je neem ik aan? Zo ff proberen.

Handig irritant dat je aan die rottige naam vast blijft zitten. Toevallig ook een idee over dat password?

Thx i.i.g.
Dat paswoord kan je naar mijn idee gewoon wijzigen in het configuratie scherm bij Users & Accounts. Maar dit kan alleen (net zoals zoveel dingen) als je ingelogd bent op het netwerk van de TU/e.
Anoniem: 107818 schreef op 28 augustus 2004 @ 15:11:
Die 10GB die je mist, is een "verborgen" partitie waar linux (Fedora Core 2) al op is geïnstalleerd, maar die nog niet geactiveerd is.

je kunt dit doen door Fedora BootCD op het bureaublad te activeren, en dan de cd die dat programma creeërt de pc mee te booten, waarna Linux is geactiveerd.

Daarmee is de verdwenen 10GB verklaard ;) Ik weet niet of dit bij elke studie het geval is, maar bij Elektrotechniek iig wel :)
Ik doe toch elektrotechniek, dus tja :) Dus ik ga die 10GB gewoon bij mijn D:\ zetten, omdat ik toch niet van plan was linux te gaan draaien. En die partitie van 1,5GB, zit daar dan een image op ofzo? En alle programma's die voorgeinstalleerd werden (inclusief MS Office 2003), bestaan daar ook ergens op het TU/e netwerk install versies van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nnk schreef op 28 augustus 2004 @ 17:17:

Ik doe toch elektrotechniek, dus tja :) Dus ik ga die 10GB gewoon bij mijn D:\ zetten, omdat ik toch niet van plan was linux te gaan draaien. En die partitie van 1,5GB, zit daar dan een image op ofzo? En alle programma's die voorgeinstalleerd werden (inclusief MS Office 2003), bestaan daar ook ergens op het TU/e netwerk install versies van?
Ik ga ook elektro doen, was je ook bij de intro? ;)

Die 1,5GB is waarschijnlijk de Swap-file van Linux (Een soort "virtueel geheugen" van Linux).

Ja er zijn ook install versie's op het netwerk te vinden, kijk maar eens op:

http://www.tue.nl/diensti.../softwaredistributie.html

Je dient wel ingelogd te zijn op het TUe netwerk, of de VPN verbinding...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miekd

miekd

dus.

nnk schreef op 28 augustus 2004 @ 15:04:
[...]

Volgens schijfbeheer hebben de partities geen naam, en zijn ze beide 100% leeg. Ik kan ze echter niet formateren via dat "programma", moet ik hier iets als partition magic voor hebben of kan het allemaal makkelijker? Of via de win xp recovery functie in dos fdisken?
fdisk of the windows XP setup :)

one more thing...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122129

CyberSnooP schreef op 27 augustus 2004 @ 23:39:
Verreweg de makkelijkste oplossing voor je thuis internet problematiek: Een (draadloze) router!
Tegenwoordig niet schandalig duur meer en het gerommel met je instellingen gaat irriteren. Bovendien werkt het deels automatisch als een firewall.
Ik heb een pc met FreeBSD als router staan. Hoe krijg ik mijn laptop nu zo ver dat ik via deze router kan internetten? Ik zit in hetzelfde subnet etc, maar toch kunnen ze elkaar niet pingen... Kan anders iemand per PM reageren om niet te veel off-topic te gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnk

nnk

Anoniem: 107818 schreef op 28 augustus 2004 @ 18:37:
[...]

Ik ga ook elektro doen, was je ook bij de intro? ;)

Die 1,5GB is waarschijnlijk de Swap-file van Linux (Een soort "virtueel geheugen" van Linux).

Ja er zijn ook install versie's op het netwerk te vinden, kijk maar eens op:

http://www.tue.nl/diensti.../softwaredistributie.html

Je dient wel ingelogd te zijn op het TUe netwerk, of de VPN verbinding...
Ok, dat wordt dus gewoon fdisken :) En verder is die lijst met install versies ook erg handig, bedankt :)

offtopic:
Ik was bij de intro ja, stuur me anders eens een mail Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/forum/user_email_gfx/44777/AAAAE6/000000/1
Ik sta ook in de koppenkrant.

[ Voor 8% gewijzigd door nnk op 29-08-2004 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbvo
  • Laatst online: 10:14
Is het normaal dat de adapter enorm warm wordt? Ik kan het ding amper aanraken tijdens het opladen of tijdens het werken met de laptop. Dit is mijn eerste laptop, dus ik heb een idee of dit zo hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Dit is een T42 ervaringen topic mensen, geen topic over het TU/E netwerk. ;) Ik heb een aantal reacties gesplitst naar een nieuw topic (TU/E / HSZ notebook: inloggen op het domein)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61137

SneakyViper schreef op 29 augustus 2004 @ 13:16:
Is het normaal dat de adapter enorm warm wordt? Ik kan het ding amper aanraken tijdens het opladen of tijdens het werken met de laptop. Dit is mijn eerste laptop, dus ik heb een idee of dit zo hoort.
Normaal gesproken wordt de adapter altijd aardig warm ja, is niets raars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Even een vraagje tussendoor voor de C-MDers van HSZ...
Ik ben niet naar de introductie geweest en heb verder geen info gehad van wanneer we aanwezig moeten zijn voor laptop enzo...
ofja ik weet dat we 31ste laptop moeten ophalen en 2 september de dictaten maar ik zou graag willen weten hoelaat en of we ook de 30ste aanwezig moeten zijn.

Kan iemand mij vertellen wat en wanneer? Ik vind nergens info over tijden.

Thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat voor tas kopen jullie er allemaal bij trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zegato
  • Niet online
Anoniem: 121632 schreef op 29 augustus 2004 @ 14:03:
Even een vraagje tussendoor voor de C-MDers van HSZ...
Ik ben niet naar de introductie geweest en heb verder geen info gehad van wanneer we aanwezig moeten zijn voor laptop enzo...
ofja ik weet dat we 31ste laptop moeten ophalen en 2 september de dictaten maar ik zou graag willen weten hoelaat en of we ook de 30ste aanwezig moeten zijn.

Kan iemand mij vertellen wat en wanneer? Ik vind nergens info over tijden.

Thx
Wat is je echte naam? (kan je ook mailen) Dan zoek ik het wel ff op in mijn lijst :)
Als het goed is heb je een brief hierover ontvangen overigens, met een contract dat je moet tekenen voordat je de notebook in ontvangst kan nemen.

T.net gallery | V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

M'n naam is Arthur Thijssen

Ik heb de factuur nooit gekregen dus moest ik langs de HSZ zelf gaan om te betalen. Er is vanalles misgegaan:p

Maar goed , ik hoop dat je me de info kan geven , alvast bedankt!

P.S. mijn email is home@pandora.be (misschien handiger)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zugzug
Zijn er misschien mensen die een aantal foto's van hun laptop willen posten? Die van RS_003 waren opzich prima, maar ik ben bijvoorbeeld ook geïnteresseerd in het "totaalbeeld", en de dikte van de laptop.
Dus als jullie wat foto's willen posten: graag!

[ Voor 6% gewijzigd door zugzug op 29-08-2004 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke!

Luke!

#Treinbaas
Anoniem: 46521 schreef op 29 augustus 2004 @ 14:47:
Wat voor tas kopen jullie er allemaal bij trouwens?
Bij de TU/e krijg je er een Targus-tas bij, incl. laptopvak en zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zegato
  • Niet online
Niemand die even wat foto's kan maken? :)

T.net gallery | V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miekd

miekd

dus.

van die tas? :) dat is dezelfde als dit jaar heb ik gehoord

Groot, zwart en groot dus :/

one more thing...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zegato
  • Niet online
MLO2 schreef op 29 augustus 2004 @ 19:41:
van die tas? :) dat is dezelfde als dit jaar heb ik gehoord

Groot, zwart en groot dus :/
Ook van de laptop, mocht het niet teveel moeite zijn :)

T.net gallery | V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke!

Luke!

#Treinbaas
De tas is niet dezelfde als die van vorig jaar. Deze heeft ook zilvergrijze vlakken ;).

[ Voor 7% gewijzigd door Luke! op 29-08-2004 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miekd

miekd

dus.

maar het is wel alsof je gaat backpacken door europa als je hem aan hebt? :p

one more thing...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke!

Luke!

#Treinbaas
Zoiets ja ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Eej cedric, whoz da man? :)

Hehe.. Ik heb mn laptop eindelijk aan de praat, i-net ook.
Routers zijn DE oplossing...

Greetingz :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zegato
  • Niet online
nog een paar uurtjes en dan kan ik 'm gaan oppikken!

* Zegato verheugt zich erop! :)

T.net gallery | V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zugzug
Ik kan wel merken dat iedereen de laptop binnen heeft en er mee loopt te spelen ;)

Maar zou iemand zo liev willen zijn een pic/pics te maken? O+

• adewidt
zugzug schreef op 01 september 2004 @ 20:46:
Ik kan wel merken dat iedereen de laptop binnen heeft en er mee loopt te spelen ;)

Maar zou iemand zo liev willen zijn een pic/pics te maken? O+
Ik krijg hem als het goed is vrijdag.

Dan zal ik een paar foto's maken!
Dat kost geen moeite :)

#edit
Dus nog niet gekregen vandaag :(
In de loop van volgende week waarschijnlijk pas.

[ Voor 13% gewijzigd door adewidt op 03-09-2004 18:09 ]

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste