'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net
Verwijderd
Misschien de draad even lezen. Je kunt dit voorkomen door je toestel niet uit te zetten voordat je 'm aan de lader hangt. Verder zou het opgelost moeten zijn als je 'm een dag of drie continu aan de lader houdt.Maeslant schreef op 20 juni 2004 @ 17:10:
Bij mij is nog steeds dat als ik hem uit de lader haal dat hij de tijd vergeet. Dus ikke ff naar een Nokia-service-point. Kom ik daar .. leg het probleem uit .. en "nee" meneer dat is niet te verhelpen met een software update .. dan moet hij opgestuurd worden. Als dat zo is .. dan shop ik die gasten bij de belcompany ff flink hard.
Meer mensen hier last van
De laatste versie is 3.15. De 3.17 is speciaal voor Orange UK. Geen idee wat 't verschil is.Ikk schreef op 20 juni 2004 @ 16:33:
Mijn phone is weer up to date, heb hem vandaag geupdate van V3.15 naar V3.17
Fotootje als bewijs.![]()
[afbeelding]
Sinds euh.. gister
Waar heb je 'm vandaan?
T for Telecom
Wat voor abonnement heb je erbij?
2-jarig T-Mobile 150 abbo
Hoe verbind je je telefoon met je PC (IR, Bluetooth, datakabel)
Bluetooth
Heb je een andere MMC-kaart erin? (merk/grootte/winkel)
De 32 MB nog die er bij zat
Welke andere accessiores heb je nog? (indien van toepassing)
Niks
Welke beltoon heb je nu?
DJ Tiësto - Love comes again (Mobile Martijn Edit) [MP3]
Welke achtergrond heb je nu?
Eigen maak: Avril Lavinge
Welke audio-bestanden staan er *nu* op je geheugenkaart?
Nog niet zo veel, ringtone uiteraard en nog 2 nummers...
Wat voor video-bestanden staan er *nu* op je geheugenkaart?
Nog geen
Wat vind je de fijnste feature van de 6230?
Dat tie kan bellen
Welke feature mis je nog? Of wat zou je graag verbeterd zien in firmware v3.16?
Themes voor de telefoon, dat je eigen icoontjes en kleuren kunt kiezen, kleuren tekst enz. of aparte achtergrondjes bij de profielen e.d.
Ik wil graag automatisch een tv programma kunnen capturen (bijvoorbeeld het journaal), converteren (met de nokia mm manager), en overzetten naar mijn telefoon.
Verwijderd
10 juni
Waar heb je 'm vandaan?
Phonehouse Grote Houtstraat Haarlem
2-jarig Vodafone
Bluetooth
Apacer 256...
Een jankend duur frontje
Welke beltoon heb je nu?
Chemical Brothers - Get yourself high
Arnold Schwarzenegger
Albums van The Sheer, The Streets, RHCP, Chemical Brothers en de Beastie Boys
Geen!
Bellen en gebeld worden
Ik wil tekst-bestandjes op kunnen slaan, en kunnen openen. Ohja, en ik wil een fatsoenlijk koptelefoon-opzetstuk kunnen kopen!
Verder prima foon hoor...
Verwijderd
[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2004 19:15 ]
Verwijderd
Je bedoelt .3gp bestanden?Wiggert schreef op 20 juni 2004 @ 19:00:
Is het iemand ook gelukt om command-line bestanden over te zetten (via BT)?
Ik wil graag automatisch een tv programma kunnen capturen (bijvoorbeeld het journaal), converteren (met de nokia mm manager), en overzetten naar mijn telefoon.
Stond er al in.Verwijderd schreef op 20 juni 2004 @ 19:11:
De instellingen voor Gprs/Internet voor KPN
Lijkt me wel handig om op te nemen in de startpost!
Verwijderd
Het maken van die 3gp bestanden is een eitje, ik kan in 1 batchfile een stuk tv capturen (mpeg1) en dat vervolgens converten naar .3gp bestand.
Ik wil alleen nu nog automatisch dat .3gp bestand op mijn telefoon plaatsen. Dat kan natuurlijk als ik mijn geheugen kaart in een cardreader stop, maar om nou steeds die geheugenkaart eruit te halen...
Vandaar dat ik graag via Bluetooth, commandline wil kunnen kopieeren
Sinds vrijdag
Waar heb je 'm vandaan?
T for Telecom
2-jarig Telfort 500 abo
Bluetooth
De 32 MB nog die er bij zat
Niks
Welke beltoon heb je nu?
D12 - 40 oz mp3
Eigen maak: Foto van mn vriendin
Nog niet zo veel, ringtone uiteraard en nog 3 nummers...
Geen meer
Dat ie een mp3speler heeft
Grotere foto's als iemand belt
Verwijderd
Voor zover ik weet is 3.17 niets meer dan een orange 'skin' om 3.15. Interessante daaraan zou zijn dat het dus wel degelijk mogelijk is het ding te skinnen, maar de vraag is hoeOllieMongollie schreef op 20 juni 2004 @ 17:51:
[...]
De laatste versie is 3.15. De 3.17 is speciaal voor Orange UK. Geen idee wat 't verschil is.
Je zou dan iig. beide firmwares (3.15 en 3.17) tot je beschikking moeten hebben, en dan kunnen gaan vergelijken.
Verwijderd
P.s: mijn vader heeft hem al één maand en ik pas 3 dagen en ze zijn allebei met software 3.15 !!
[ Voor 5% gewijzigd door Kix@$$ op 21-06-2004 09:49 ]
Verschillende batches van de covers/lcd display's etc. Kan altijd voor komen. Ik heb mijn 6230 eind mei gehaald en afgelopen vrijdag omgeruild ivm problemen. Mij viel op dat de zijkant (niet onderdeel van 't frontje) meer relief heeft dan de vorige. Kan natuurlijk. Zou ik mij geen zorgen over maken.Verwijderd schreef op 20 juni 2004 @ 20:32:
Ik en mijn vader hebben de nokia 6230. Als ik ze naast elkaar hou dan is de mijn 6230 wat donkerder dan die van mijn vaders 6230. Het viel me op dat mijn beeld wat scherper is. Hoe kan dat nou?
P.s: mijn vader heeft hem al één maand en ik pas 3 dagen en ze zijn allebei met software 3.15 !!
Verwijderd
In Mpegable kan je flip vertically aanzetten bij Image Preprocessing. Misschien is dat de oplossing.Verwijderd schreef op 19 juni 2004 @ 17:04:
Heb dat hele fijne programma (mepegable X$ live) gedowload voor het converteren naar .3gp. Echter het beeld van de .3gp files die eruit rollen, beter dan die van de Nokia Multimedia Converter, staat op de kop...iemand enig idee wat je hieraan kunt doen? Of wat ik fout doe...
Verwijderd
volgens mij moet je het programmatje installeeren in een map zonder een spatie ertussen (had ik volgens mij gelezen ergens in 1 van de 8 topics) dus bv direct op c:/3gp2aviVerwijderd schreef op 20 juni 2004 @ 22:30:
ik heb hem uit de SP gehaald, geeft bij iedereen een foutmelding. als iemand een wel werkend proggie weet om .3gp naar .avi om te zetten..?
(weet niet zeker maar proberen waard lijkt me?)
Verwijderd
Sinds 1 april
Waar heb je 'm vandaan?
2Call
1-jarig Orange Free 30 abo (ondertussen alweer opgezegd

IR poort op m'n laptop
Standaard 32 MB
Welke andere accessoires heb je nog? (indien van toepassing)
Mr. Handsfree carkit (al een jaar of 2...)
Welke beltoon heb je nu?
Britney Spears - Everytime / Iron Maiden - Futureal
Welke SMS toon heb je nu?
Jack van Gelder - Dennis Bergkamp!!!
maar sinds gisterenavond weer mine! mine! mine! van Nemo
La Spears

het hele album Dark Tranquillity - Damage Done
For the Birds
Wat vind je de fijnste features van de 6230?
camera, mp3 speler, handsfree functie, 65k kleurenscherm
Welke feature mis je nog? Of wat zou je graag verbeterd zien in de volgende firmware?
Blanco achtergrond als iemand belt

Grote kans dat er helemaal geen 3.16 uitkomt. Nokia firmwares zijn bijna nooit zo opvolgend. Kan dus in een keer naar de 3.50 gaan.Lt. Marx schreef op 20 juni 2004 @ 21:49:
is er een manier om te weten wanneer de 'echte' 3.16 uitkomt? wordt dat bekend gemaakt op een of andere site?
Duur!Had m voor 5 eurie'sfreddifish schreef op 20 juni 2004 @ 17:26:
tip: alleen vandaag bij salesplaza.nl een autolader voor 11.50
volgens mij best goedkoop
@ mods ik edit dit morgen wel weer weg OK ?
2021 Golf Style 1.5 eTSI lime yellow|Iphone 15 pro 1Tb
Welk programma is dat juist en weet je waar ik dat ergens kan vinden ?Verwijderd schreef op 19 juni 2004 @ 19:48:
[...]
Nee helemaal niet vaag!
Als je je telefoon naast je dongle legt wordt het signaal te sterk!
Dit is beinvloed de dll snelheid negatief. Er is dus een optimum afstand, bij mijn Epox dongle is dat zo rond de 1 meter. Dan haal ik de meeste snelheid.
Ik heb dit zelf getest door een aantal afstanden te proberem en kijken naar de signaal sterkte meter programmatje. Die loopt van zwak-goed-te sterk. Ik zal straks wel even wat printscreemtjes posten.
Zou ook een beetje willen testen
Verwijderd
Zoals ik al zei, de telefoon vindt de kaart soms niet (gewoon spontaan verdwijnt die dan) dan moet ik de batterij eraf halen geheugen kaart eruit en weer erin, batterij er weer in, weer aanzetten en vind ie hem weer (soms wel drie keer herhalen)! Hebben meer mensen hierlast van???
PS : De mp3 ringtones speelt die mij gewoon van me mmc af!!
Gr. Mike
Verwijderd
3gptoavi werkt wel, alleen moet je het programma en het bestandje dat je wilt converteren direct onder bijv. "C:" zetten! En er mogen geen spaties in de bestandsnamen zitten! Zo werkt het bij mij wel!! SuccesVerwijderd schreef op 20 juni 2004 @ 22:30:
ik heb hem uit de SP gehaald, geeft bij iedereen een foutmelding. als iemand een wel werkend proggie weet om .3gp naar .avi om te zetten..?
Geen last van, terwijl ik precies dezelfde geheugenkaart heb als jij hebt. Ook bij Mycom, ook 256Mb. Lijkt me geen goede zaak. Ik zou hem terugsturen.Verwijderd schreef op 21 juni 2004 @ 08:28:
Zoals ik al zei, de telefoon vindt de kaart soms niet (gewoon spontaan verdwijnt die dan) dan moet ik de batterij eraf halen geheugen kaart eruit en weer erin, batterij er weer in, weer aanzetten en vind ie hem weer (soms wel drie keer herhalen)! Hebben meer mensen hierlast van???
thanks m8Spiller schreef op 18 juni 2004 @ 11:08:
[...]
Ik heb het even voor je getest en het werkt. Je kan het als optie kiezen.
ga ik meteen ff proberen, heb nu sinds vandaag dus ook dit toestel, dus ff alles uitproberen wat ik in dit topic tegen ben gekomen
Still King
Verwijderd
Verwijderd
Bedankt voor de info, dan gaat ie idd terug!Wiggert schreef op 21 juni 2004 @ 08:37:
[...]
Geen last van, terwijl ik precies dezelfde geheugenkaart heb als jij hebt. Ook bij Mycom, ook 256Mb. Lijkt me geen goede zaak. Ik zou hem terugsturen.
Ik heb echt geen idee hoe het komt en kan het zo snel ook niet vinden. Iemand?>
toeter schreef op 21 juni 2004 @ 11:14:
Misschien een stomme vraag maar ik kan het niet vinden. Als ik iemand van mijn eigen netwerk bel (orange) dan hoor ik de 'overgangs' toon niet. Bij alle andere netwerken hoor ik dit wel. Moet ik dit ergens instellen of ligt het aan iets anders?

In ieder topic zijn er wel een aantal mensen die dit ook gemeldt hebben, er is tot nu toe geen oplossing voor. Wachten dus.
There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!
ik heb het net op jouw aanraden ook geprobeerd. Ik krijg een server down meldingVerwijderd schreef op 21 juni 2004 @ 10:32:
Net ff Yamigo Wireless Village getest. Echt supervet gaaf cool. De instellingen voor de nokia 6230 met Orange + World.
edit: nou doet ie het ... ff testen
[ Voor 8% gewijzigd door dcell op 21-06-2004 12:54 ]
Tevens ben ik nieuwsgierig hoe je Email aan de praat kunt krijgen. Ik zit niet bij KPN internet ofzo....
I wear Glasses with extreme modern "SHADES", to prevent any more harm to my precious eyes, because I already had them pretty damn badly damaged, it wasn't my fault back then, it was Yunalesca's ...
Verwijderd
Verwijderd
Ik gebruik de POP3 email met mijn 6230 gewoon via wanadoo. Werk prima met orange world. Alleen is het niet mogelijk om attachments te versturen bv een met de 6230 gemaakte foto. Ik heb al eens gezocht naar een geschikte email midlet, maar niets kunnen vinden. Wel die onvangen email met attachments aan kunnen maar verzenden homaar.
Heeft iemand hier er wel een kunnen vinden???

Verwijderd
Adobe photoshopVerwijderd schreef op 21 juni 2004 @ 14:20:
Ik wil graag nog steeds weten met welk programma jullie de achtergronden bewerken en waar jullie dit programma bewerken. Ik bedoel dus dat je onderaan het plaatje 3 'balkjes' krijgt voor de menu's.
Verwijderd
Ik had dit dus ook.toeter schreef op 21 juni 2004 @ 11:14:
Misschien een stomme vraag maar ik kan het niet vinden. Als ik iemand van mijn eigen netwerk bel (orange) dan hoor ik de 'overgangs' toon niet. Bij alle andere netwerken hoor ik dit wel. Moet ik dit ergens instellen of ligt het aan iets anders?
kameraad zat naast me dus ik ff testen met bellen. (beide orange)
de toon ging niet over omdat hij bluetooth had gepaard met mij.
Of dit nou ook het geval is als je gepaard bent met een usb dongle o.i.d?
Volgens mij heeft het iets te maken met blauwtand...maar pin me er niet op vast
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2004 15:18 ]
Verwijderd
Nee als bluetooth uitstaat gaat hij nog steeds niet over bij mij.Verwijderd schreef op 21 juni 2004 @ 15:17:
[...]
Ik had dit dus ook.
kameraad zat naast me dus ik ff testen met bellen. (beide orange)
de toon ging niet over omdat hij bluetooth had gepaard met mij.
Of dit nou ook het geval is als je gepaard bent met een usb dongle o.i.d?
Volgens mij heeft het iets te maken met blauwtand...maar pin me er niet op vast
Verwijderd
en degene die je belt heeft zijn bluetooth ook uitstaan?Verwijderd schreef op 21 juni 2004 @ 15:23:
[...]
Nee als bluetooth uitstaat gaat hij nog steeds niet over bij mij.
Verwijderd
kan ik dus bezig met het schrijven van een BT winamp remote
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2004 16:38 ]
Waarom gebruik je dan geen Bemused?Verwijderd schreef op 21 juni 2004 @ 16:37:
Goed nieuws voor de liefhebbers van de 6230: ik heb de java classes voor het toestel gevonden, inclusief de bluetooth class..
kan ik dus bezig met het schrijven van een BT winamp remote
Verwijderd
Omdat die voor series-60 telefoons is (nokia 6600) en niet voor series-40 telefoons? (nokia 6230)
Bemused werkt niet op deze telefoon, er is bij mijn weten nog geen BT remote voor winamp voor deze telefoon.
http://fred.hexbox.de/bemused/Verwijderd schreef op 21 juni 2004 @ 17:03:
[...]
Omdat die voor series-60 telefoons is (nokia 6600) en niet voor series-40 telefoons? (nokia 6230)
Bemused werkt niet op deze telefoon, er is bij mijn weten nog geen BT remote voor winamp voor deze telefoon.
Werkt, maar is nog erg alpha zoals al op de site staat. Verder moet je 'm niet de hele dag aan laten staan anders is je feun zo leeg.
[ Voor 15% gewijzigd door OllieMongollie op 21-06-2004 17:07 ]
Verwijderd
Ik heb infeite nu alles werkende, alleen bij grote bestanden of meerdere bestanden tegelijk wil de telefoon wel eens zomaar uitvallen tijdens het oversturen met BT.
Verder vandaag in de trein eens geprobeerd te Bluejacken, lukte aardig! Alleen heb je geen flauw idee wie of wat er achter het toestel schuilt!
Verwijderd
[krachtterm] Ik ben twee weekjes op vakantie en meteen zijn er 36 nieuwe pagina's met postings.... echt stoer!
Als je dan iets leest waar je een antwoord op wilt geven, moet je eerst de rest doorlezen. Bijna alles wordt dan al opgelost.
Iemand riep dat 'ie al versie 3.17 heeft. Speciaal voor Orange, alleen voor Orange UK? (Bijna) alle Orange gebruikers klagen namelijk (terecht) over het feit dat ze geen 'overgangstoon' hebben.
Heeft "Ikk" die nu wel??
Bemused .. hoe instaleer je dat nou weer. Is er geen installer voor ? Niet gewoon een exe file ?OllieMongollie schreef op 21 juni 2004 @ 17:06:
[...]
http://fred.hexbox.de/bemused/
Werkt, maar is nog erg alpha zoals al op de site staat. Verder moet je 'm niet de hele dag aan laten staan anders is je feun zo leeg.
Verwijderd
het is voor op je TELEFOON, maar dat lijkt me we logisch eigenlijk. Ik ga nu proberen of dat het werkt.Maeslant schreef op 21 juni 2004 @ 17:34:
[...]
Bemused .. hoe instaleer je dat nou weer. Is er geen installer voor ? Niet gewoon een exe file ?
Verwijderd
Hebben jullie ook dat de hele pc supertraag wordt zodra je op t bureaublad naar nokia pc suite gaat? ik kan dan echt 3 minuten helemaal niks meer, behalve de muis, die doet t prima.
(ik heb de laatste versie van de sitecom drivers en nokia pc/suite 5.8'
O ja, nog 1 ding, ik moet altijd eerst een verbinding maken met die serial port voordat ik kan syncen met outlook, kan dat niet allemaal automatisch ofzo?
Hij zou vandaag worden uitgeleverd, maar ik was er al bang voor.... helaas pindakaas. 9,- euro verzendkosten, en dan gewoon aan tpg geven, zodat zij weer lekker te laat kunnen zijn

[ Voor 3% gewijzigd door TafkaP op 21-06-2004 17:54 ]
King of Cod
en met mij denk ik nog wel enkele mensen die V3.17 te pakken hebben gekregen.
Tussen V3.15 en V3.17 heb ik nog weinig verschil gemerkt.
Volgens dit forum is V3.17 voor Orange UK.
Maar het vreemde is dat V3.17 bij Nokia Europe nog helemaal niet te vinden is.
De versie die ik nu op mijn telefoon heb staan komt bij Nokia Asia vandaan.
@Alex9719: Ikk heb wel een kiestoon
Hopelijk komt er zeer binnenkort een nieuwe versie waar wel de foutjes zijn opgelost.
Verwijderd
Moetje hiervoor niet ook een "server" draaien op je pc op kijk ik ergens overheen??OllieMongollie schreef op 21 juni 2004 @ 17:06:
[...]
http://fred.hexbox.de/bemused/
[ Voor 3% gewijzigd door Magicw00b op 21-06-2004 18:13 ]

[ Voor 91% gewijzigd door intoxicated op 22-06-2004 11:13 ]
“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War
Op je telefoon is appeltje eitje .. das een jar + jad file .. Maar dat server gedoe moet je C++ voor hebbneVerwijderd schreef op 21 juni 2004 @ 17:51:
[...]
het is voor op je TELEFOON, maar dat lijkt me we logisch eigenlijk. Ik ga nu proberen of dat het werkt.
Jup .. De server staat op de 'normale' bemused paginaMagicw00b schreef op 21 juni 2004 @ 18:07:
[...]
Moetje hiervoor niet ook een "server" draaien op je pc op kijk ik ergens overheen??
Nah.. 't ziet er nog een beetje scheef uit en de playlist is f*cked, maar 't werkt. Ik heb de source uitgechecked en zal zo eens kijken of ik 'm aan de praat krijg met Eclipse.
Verwijderd
(waar ik dus ff naar op zoek ga
enzo
Er staat copyrighted spul op. Misschien verstandig als je die link verwijderd voordat je een OW krijgt.Underworld schreef op 21 juni 2004 @ 18:28:
geen idee trouwens of het een ilegale site is, ik denk van niet want er zit paypall op
enzo
[ Voor 20% gewijzigd door OllieMongollie op 21-06-2004 18:34 ]
Verwijderd
@dabutcha1976 : Goede muziekkeus! First Rebirth ;-)
Ik heb een klein vraagje: Als ik via me memorycardreader mp3's op de mmc zet dan kan ik er geen playlist van maken! In de starpost stond een how to om toch een playlist te maken m.b.v. een lege en deze dan in de audiomanager te bewerken maar dan kan je alleen een playlist maken van wat er op je phonegeheugen staat (en dat is niet zoveel).
Ik wil dus een playlist maken van wat er al in me mmc zit!
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2004 18:42 ]
Had jij er eerst wel last van (geen kiestoon)? Of met v3.15 ook al niet?Ikk schreef op 21 juni 2004 @ 18:01:
Ik heb nu enkele dagen V3.17 op mijn 6230 staan,
en met mij denk ik nog wel enkele mensen die V3.17 te pakken hebben gekregen.
Tussen V3.15 en V3.17 heb ik nog weinig verschil gemerkt.
Volgens dit forum is V3.17 voor Orange UK.
Maar het vreemde is dat V3.17 bij Nokia Europe nog helemaal niet te vinden is.
De versie die ik nu op mijn telefoon heb staan komt bij Nokia Asia vandaan.
@Alex9719: Ikk heb wel een kiestoon
Hopelijk komt er zeer binnenkort een nieuwe versie waar wel de foutjes zijn opgelost.
Dat is wel belangrijk om te weten, want dat zou betekenen dat met v3.17 dat probleem opgelost zou zijn. Als je dat probleem met v3.15 ook al niet had, is het misschien ijdele hoop voor ons.
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Verwijderd
Ik had zelf de eerste dagen dat ik m'n telefoon had idd last van geen kiestoon icm orange. Maar dat heb ik nu al lang niet meer. Zelf heb ik nog 3.14 en het lijkt dus vanzelf opgelost te zijnPinobigbird schreef op 21 juni 2004 @ 18:44:
[...]
Had jij er eerst wel last van (geen kiestoon)? Of met v3.15 ook al niet?
Dat is wel belangrijk om te weten, want dat zou betekenen dat met v3.17 dat probleem opgelost zou zijn. Als je dat probleem met v3.15 ook al niet had, is het misschien ijdele hoop voor ons.
Verwijderd
[rml]Jvvianen in "Nokia 6230 [ Deel 6]"[/rml]Verwijderd schreef op 21 juni 2004 @ 18:41:
Ik wil dus een playlist maken van wat er al in me mmc zit!
iets met rechtermuis op die lege playlist enzo - werkte bij mij ook voor aac's in een submap op de mmc
Hoe kan jij berichtjes sturen via Bluetooth???Upbeat schreef op 16 juni 2004 @ 23:32:
[...]
No problemo!
Trouwens, berichtjes sturen naar andere telefoons via Bluetooth is echt lachenJe ziet mensen echt raar kijken op hun telefoon als ze opeens een bericht krijgen via BT en ze weten niet van wie!
Ik neem aan dat dit gratis is aangezien het via BT is maar ik ben hier erg naar geintereseerd!!! TELL US
Het grote Bluejacking topicCrashy schreef op 21 juni 2004 @ 20:02:
[...]
Hoe kan jij berichtjes sturen via Bluetooth???
Ik neem aan dat dit gratis is aangezien het via BT is maar ik ben hier erg naar geintereseerd!!! TELL US
Verwijderd
iemand?Verwijderd schreef op 21 juni 2004 @ 18:05:
ok nu is't wel gelukt met 3gp2avi door alles op de c gewoon te zetten, maar ik krijg geen beeld, enkel geluid
ja, hmm nou ja weet niet wat je onder copyright kan zien, en illegaal want je kan er ook voor keizen om er voor te betalen en heb nog nooit een warez site gezien waar voor je moet betalen om te downloaden (omdat dat strafbaar is) het is aan de mods of ze link weg halen de ja of de neeEr staat copyrighted spul op. Misschien verstandig als je die link verwijderd voordat je een OW krijgt.
Verwijderd
Dat heb ik dus geprobeerd, maar kan die nummers niet op de mmc vinden hoor!Verwijderd schreef op 21 juni 2004 @ 19:52:
[...]
[rml]Jvvianen in "Nokia 6230 [ Deel 6]"[/rml]
iets met rechtermuis op die lege playlist enzo - werkte bij mij ook voor aac's in een submap op de mmc
Alweer iemand die geen geduld heeft... Wacht met het herhalen van je vraag min. 24u net zoals met het kicken van topics.
There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!
zit er in de 6230 ook een berichtenteller (dat je ziet hoeveel sms'jes je gestuurd hebt)
Vind ik wel een handige optie
Elect a clown, expect a circus.
Verwijderd
Ja die zit er ook op! Zowel verzonden al ontvangen berichten!Slasher schreef op 21 juni 2004 @ 21:39:
kort vraagje:
zit er in de 6230 ook een berichtenteller (dat je ziet hoeveel sms'jes je gestuurd hebt)
Vind ik wel een handige optie
Verwijderd

*sorry voor de gefoktheid*

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2004 21:42 ]
Verwijderd
heb je wel versie 2.0 van 3gptoavi?Verwijderd schreef op 21 juni 2004 @ 18:05:
ok nu is't wel gelukt met 3gp2avi door alles op de c gewoon te zetten, maar ik krijg geen beeld, enkel geluid
Versie 1.0 kan geen geluid converteren.
http://www.mitsoftware.com/akiles/
Beste TiqueVerwijderd schreef op 21 juni 2004 @ 21:41:
Ja dat zit er, ga eerst maar eens je handleiding doorlezen lijkt me ook wel handig om te doen voor je zo'n stomme vraag stelt![]()
Ik heb die telefoon nog helemaal niet maar ik wou het graag weten of dat er uberhaubt opzat
Dus jij ook eerst ff nadenken voordat je gaat blaten!
Elect a clown, expect a circus.
Verwijderd
Ik vandaag dus terug geweest naar Mycom, nieuw kaartje gekregen dat het daar in de winkel gelijk deed! Na een keer me telefoon uit en aan gezet te hebben thuis (omdat me bluetooth hing) geen mmc kaartje gevonden! Weer uit en aan en toen was hij er weer! Vaag probleem, heb me Nokia net een week! Me originele 32 Mb geeft geen enkel probleem!Verwijderd schreef op 21 juni 2004 @ 08:28:
Zaterdag bij mycom de apacer 256 MB geheugen kaart gekocht! Werkt goed als de telefoon hem vindt!
Gr. Mike
Denken jullie dat ik terug kan met de telefoon naar de BelCompany en een nieuwe kan proberen! Niemand anders blijkt last van het probleem te hebben namelijk maar het gaat natuurlijk ook weer om een niet origineel Nokia kaartje!
Graag Advies!
En zowiezo, wat voor soort stream/server kun je beluisteren, wil ik het zelf ook weleens maken...
De handleiding is overal te downloaden....Slasher schreef op 21 juni 2004 @ 21:52:
[...]
Beste Tique
Ik heb die telefoon nog helemaal niet maar ik wou het graag weten of dat er uberhaubt opzat
Dus jij ook eerst ff nadenken voordat je gaat blaten!
King of Cod
Oja waar zit die berichten teller dan?Verwijderd schreef op 21 juni 2004 @ 21:41:
Ja dat zit er, ga eerst maar eens je handleiding doorlezen lijkt me ook wel handig om te doen voor je zo'n stomme vraag stelt![]()
alvast bedankt!
Fly or Die
Verwijderd
Ik had het binnen 5 minuten aan de praat, en het is echt niet moeilijk: pak een compoort, vertel het programma waar winamp staat en connect vanaf je foon.N-E-R-D schreef op 21 juni 2004 @ 23:04:
ik heb die bemused server gedownload, maar wat moet ik daar nu precies mee doen? heb daar niet echt vestand van:S:S hop dat iemand me kan helpen.
alvast bedankt!
Moet je wel eerst even de clientside java-app op je foon zetten natuurlijk.
Verwijderd
Om je te helpen hij zit bij: oproep info -> berichtenteller!
Als ik een telefoon koop ga ik echt niet voordat ik hem ga kopen een handleiding downloaden en dan doorlezen..
Edit: sorry jongens, ik zat fout, kutopmerking van me.. (aangepast)
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2004 23:53 ]
Verwijderd
En jij denkt dat we op dit forum alles voorkauwen? Tijd om eens de Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) te lezen.Verwijderd schreef op 21 juni 2004 @ 23:48:[...]Als ik een telefoon koop ga ik echt niet voordat ik hem ga kopen een handleiding downloaden en dan doorlezen..
[ Voor 17% gewijzigd door Jimster op 21-06-2004 23:50 ]
Hoe heb je dat gedaan?.. ik heb echt geen idee wat ik met al die files moetVerwijderd schreef op 21 juni 2004 @ 23:29:
[...]
Ik had het binnen 5 minuten aan de praat, en het is echt niet moeilijk: pak een compoort, vertel het programma waar winamp staat en connect vanaf je foon.
Moet je wel eerst even de clientside java-app op je foon zetten natuurlijk.

Two is always better than one..
Verwijderd
Als jij een telefoon wilt kopen? Zou jij dan de handleiding downloaden en dat dan opzoeken? Ik zou niet eens op het idee kunnen komen..Jimster schreef op 21 juni 2004 @ 23:50:
[...]
En jij denkt dat we op dit forum alles voorkauwen? Tijd om eens de Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) te lezen.
Er gaat een wereld voor me open! Ik heb de telefoon al 2 maanden, maar die optie had ik niet ontdekt!Verwijderd schreef op 21 juni 2004 @ 23:48:
[...]
Om je te helpen hij zit bij: oproep info -> berichtenteller!![]()
[...]
Verwijderd
Hoe zet je mp3 enzo meteen op je geheugen kaart? Ik krijg het nu alleen voor elkaar om het eerst op me telefoon te zetten en daarna over te plaatsen naar me kaart. Dit komt doordat ik met me pc de gehuegen kaart niet zie, maar met me telefoon wel
Please help me? thank you!
Verwijderd schreef op 22 juni 2004 @ 00:21:
ik had ff een kort vraagje, en jullie hoeven niet te antwoorden met: "zoek de 8*41 topics maar even door... want daar heb ik gewoon geen zin in.
Hoe zet je mp3 enzo meteen op je geheugen kaart? Ik krijg het nu alleen voor elkaar om het eerst op me telefoon te zetten en daarna over te plaatsen naar me kaart. Dit komt doordat ik met me pc de gehuegen kaart niet zie, maar met me telefoon wel![]()
Please help me? thank you!

IETS vriendelijker mag misschien wel OllieMongollieProblemen met MMC: Oplossing: Als je je nieuwe MMC wilt gebruiken, en hij doet het niet, ga dan naar Menu > Gallerij > Kies Opties voor je MMC > Kies Geh.kaart.hern. Vul dan een naam in voor je MMC en zet je telefoon daarna uit en weer aan.
Hoezo? Ik ben toch vriendelijk? Ik verwijs netjes naar waar die info te vinden is.Razorfist schreef op 22 juni 2004 @ 00:48:
Ik heb ook 4x de startpost doorgelezen voor ik het gevonden had..
[...]
IETS vriendelijker mag misschien wel OllieMongollie
Er zijn hier mensen die met veel moeite een mooie start post in elkaar zetten. Dat je misschien niet >1000 berichten door wilt lezen, oke, maar neem dan in ieder geval de moeite om die start post door te lezen. Die is er niet voor niets.
Verwijderd
Het stond idd wel in de start post, maar ik wordt bij got af en toe ZO moe van dat lakse gedoe dat je maar in de faq of google moet zoeken! Ik bedoel: dit topic is er toch niet voor jan doedel? naja... ff weer ontopic:OllieMongollie schreef op 22 juni 2004 @ 01:07:
[...]
Hoezo? Ik ben toch vriendelijk? Ik verwijs netjes naar waar die info te vinden is.
Er zijn hier mensen die met veel moeite een mooie start post in elkaar zetten. Dat je misschien niet >1000 berichten door wilt lezen, oke, maar neem dan in ieder geval de moeite om die start post door te lezen. Die is er niets voor niets.
Ik had net de hele tijd wel verbinding met me telefoon en zag op een gegeven moment ook me geheugen kaart: maar nu kan ik opeens helemaal niet meer connecten en zit me pc de heletijd te zeuren om de pin code, en blijft hij vervolgens hangen
Ik heb net het probleem opgelost door me pc te rebooten en toen vroeg me telefoon opeens ook om een pin code, en werkt de connectie.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2004 01:36 ]
Dit topic is gesloten.