Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiller
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 05-09 23:14
BigB schreef op 18 juni 2004 @ 21:31:
Heeft iemand dit Wireless Village, de toekomstige MSN voor je mobiel al geprobeerd op zijn 6230?
Bij mij werkt het wel ism Orange world.
Lijkt me erg handig als strax iedereen dit heeft beter dan sms :)
Ik heb geen Orange world, zou het ook zonder werken?

Ioniq 5 P45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigB
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Spiller schreef op 18 juni 2004 @ 21:44:
[...]

Je moet wel iets van GPRS hebben geloof ik
Dus maybe heb je Telfort of VodaLive?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiller
BigB schreef op 18 juni 2004 @ 21:45:
[...]

Je moet wel iets van GPRS hebben geloof ik
Dus maybe heb je Telfort of VodaLive?
Ik kan wel gewoon GPRS'en, maar heb geen Orange World pakket.

Ioniq 5 P45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigB
  • Niet online
Spiller schreef op 18 juni 2004 @ 21:46:
[...]

Ik kan wel gewoon GPRS'en, maar heb geen Orange World pakket.
Weet je zeker dat het GPRS is?
Volgens mij heb je dan WAP want toen ik GPRS niet geactiveerd had bij orange kon ik ook niet verbinden met GPRS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coktatli
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-08 16:45
Kan iemand me helpen met iets wat waarschijnlijk een hele domme vraag is. Als je een foto neemt hoe kan je dan dat snapgeluidje weghalen? Ik heb de handleiding boekje gelezen, maar kan dit niet vinden ik heb zeker zonder me bril op zitten lezen B)
Alvast bedankt voor jullie reacties _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door coktatli op 18-06-2004 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiller
BigB schreef op 18 juni 2004 @ 21:49:
[...]

Weet je zeker dat het GPRS is?
Volgens mij heb je dan WAP want toen ik GPRS niet geactiveerd had bij orange kon ik ook niet verbinden met GPRS?
Ik zou het eerlijk gezegd niet weten, maar laten we het proberen. Onder welke optie kan ik WV vinden?

Ioniq 5 P45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigB
  • Niet online
coktatli schreef op 18 juni 2004 @ 21:50:
Kan iemand me helpen met iets wat waarschijnlijk een hele domme vraag is. Als je een foto neemt hoe kan je dan dat snapgeluidje weghalen? Ik heb de handleiding boekje gelezen, maar kan dit niet vinden ik heb zeker met me bril af gekeken B)
Alvast bedankt voor jullie reacties _/-\o_
Menu
Media
Camera
Instellingen
En dan Camerageluiden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coktatli
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-08 16:45
BigB schreef op 18 juni 2004 @ 21:51:
[...]

Menu
Media
Camera
Instellingen
En dan Camerageluiden
O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigB
  • Niet online
Spiller schreef op 18 juni 2004 @ 21:50:
[...]

Ik zou het eerlijk gezegd niet weten, maar laten we het proberen. Onder welke optie kan ik WV vinden?
Menu
En dan even je verbindings instellingen goed zetten
En je aanmelden op die site die in andere topic staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiller
Ik heb alles ingesteld, maar zodra ik probeer te connecten zegt ie "Controleer verbindingsinstellingen"
Helaas.

Ioniq 5 P45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigB
  • Niet online
Spiller schreef op 18 juni 2004 @ 22:01:
Ik heb alles ingesteld, maar zodra ik probeer te connecten zegt ie "Controleer verbindingsinstellingen"
Helaas.
Ah jammer denk dat je dus echt World geactiveerd moet hebben.
Het is een erg leuke optie dit vooral als veel vrienden dit geactiveerd hebben is het eigenlijk gratis sms-en :)

Thebase probeer het zou ik zeggen.
even aanmelden op die site en instellen in je 6230.

[ Voor 17% gewijzigd door BigB op 18-06-2004 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Kun je nu ook chatten via T-Mobile GPRS of t-zones?!

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Spiller schreef op 18 juni 2004 @ 21:44:
[...]

Kun je even de instellingen hier plaatsen, dan pas ik die wel aan voor T-Zones!

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoeveel heb je betaald voor het tst ism het orange abbo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigB
  • Niet online
Verwijderd schreef op 18 juni 2004 @ 22:28:
hoeveel heb je betaald voor het tst ism het orange abbo?
Los voor 399 gekocht @ 2call.nl
Had 2 orange abbo's al gratis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZOMERZON
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-09-2024

ZOMERZON

Voor Geen Cent Gaat De Zon Op

Is het afspelen van een rtsp 'feed' gratis ?

en waar kan ik adressen vinden die ik uit kan proberen....

thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 juni 2004 @ 20:06:
Ik heb vandaag eindelijk mijn 256 MB MMC van Apacer gekregen. Ik heb hem besteld bij Mycom.
De kaart werd netjes herkend als 250 MB.

Maar net had ik 95 MB aan mp3s erop gezet via bluetooth met Nokia PC suite 6.1.
Het duurde wel een tijdje voordat het klaar was. Kaartje werd nog steeds herkend en 5 minuten later niet meer :?
Ik heb de telefoon een paar keer opnieuw opgestart.
Ook nog verwisselt met 32MB kaartje die het wel deed!

Ik heb in de laptop een SD reader en daarop getest, niet herkend (misschien wel logisch ;) )
Digitale camera zegt ook error.

Heb ik misschien het kaartje opgeblazen door in 1 keer 95 MB aan MP3s op te zetten?
best klote :( ik had hem maar 2 uur :(

Is het bekend? en is er al een oplossing?
Of is de kaart gewoon kapot?
weet iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddifish
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:02

freddifish

schnappi !

Verwijderd schreef op 17 juni 2004 @ 15:53:
Als je eea goed soldeerd en ook de trekontlasting goed aanknijpt met een tang is er weinig risico vwb lostrekken. Ik heb inmiddels ook een foto gemaakt:
Afbeeldingslocatie: http://www.vdbrande.nl/PICT0628.JPG
Je kunt ook een draad kopen inclusief de plug (verlengkabel) en deze rechtstreeks aansluiten op microfoonkastje zoals je losse oordopjes aansluit
ben benieuwd hoe de radio ontvangst wordt beinvloed door deze custom constructie. Lijkt me dat je de antenne werking van de originele headset ook verandert (verslechtert?)

'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magicw00b
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-08 13:43
freddifish schreef op 18 juni 2004 @ 23:28:
[...]

ben benieuwd hoe de radio ontvangst wordt beinvloed door deze custom constructie. Lijkt me dat je de antenne werking van de originele headset ook verandert (verslechtert?)
Hoezo? De antenne zit naar mijn weten tot het microfoontje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nokia 6230 in combinatie met PC-Suite 6.2 (zelfs ná 5.8 en 6.1) blijft bij mij een SyncML probleem geven (zie afbeelding) bij synchronisatie van contacten met Outlook XP. Hij stopt steeds bij 75 van 420 te synchroniseren items. Snapt iemand nog wat het probleem kan zijn? Heb de volgende tips al geprobeerd:

- username/wachtwoord 00000/00000 in Outlook en op Nokia 6230
- keypad unlocked tijdens synchroniseren

Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/~mleoostinga/pcsuite62.JPG

Iemand nog enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 juni 2004 @ 15:53:
Als je eea goed soldeerd en ook de trekontlasting goed aanknijpt met een tang is er weinig risico vwb lostrekken. Ik heb inmiddels ook een foto gemaakt:
[afbeelding]
Je kunt ook een draad kopen inclusief de plug (verlengkabel) en deze rechtstreeks aansluiten op microfoonkastje zoals je losse oordopjes aansluit
Ik ga ook aan de klus binnenkort met een verlengsnoertje met 3,5mm female jack, wat solderen en een krimpkous op aanraden van een handige huisgenoot.

't Idee wordt om de snoeren naar de Nokia dopjes door te knippen, de snoertjes te solderen aan de snoeren van het kabeltje met de female 3,5mm jack, die met isolatietape te omwikkelen en dan ofwel het hele zooitje, ofwel 2 aparte draadjes met een krimpkous te omwikkelen - dat schijnt bijzonder stevig te zijn. Ik maak wel ff wat foto's tijdens het proces dat m'n Sony MDR-EX71SL aan de Nokia 6230 moet gaan koppelen - en intact gaat houden :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2004 00:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiller
Verwijderd schreef op 19 juni 2004 @ 00:28:
Nokia 6230 in combinatie met PC-Suite 6.2 (zelfs ná 5.8 en 6.1) blijft bij mij een SyncML probleem geven (zie afbeelding) bij synchronisatie van contacten met Outlook XP. Hij stopt steeds bij 75 van 420 te synchroniseren items. Snapt iemand nog wat het probleem kan zijn? Heb de volgende tips al geprobeerd:

[afbeelding]

Iemand nog enig idee?
Heb je hem op outlook staan en heb je ook outlook?
Anders moet je de laatste kiezen, Outlook Express. Die heeft volgens mij iedereen die win os draait.

[ Voor 68% gewijzigd door Spiller op 19-06-2004 00:53 ]

Ioniq 5 P45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Probeer ’t ook ff zònder l/p.
Toen ik die invulde kreeg ik nl ook die foutmelding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:25
Uhm, ik weet niet of er al meer mensen met die probleem geworsteld hebben maar ik wil mijn gegevens (uit mijn kalender en contacten e.d.) overzetten van mijn 6510 naar mijn 6230. Helaas kan mijn 6510 niet connecten via Nokia PCSuite 5 maar wel met 4 en mijn 6230 weer net andersom. Files van versie 4 kan ik niet gebruiken in versie 5 dus het overzetten mislukt. Heeft iemand hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 07:11
ja gewoon zorgen dat de gegevens in outlook komen toch??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe heb je de informatie in outlook bij contacts staan?Ik kreeg die melding gister ook met het synchroniseren en na wat zoeken bleek dat je bij contacts altijd Naam gedoe moet invullen. Company alleen bijvoorbeeld volstaat niet, ondanks dat File As bijvoorbeeld dan wel ingevuld is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 juni 2004 @ 11:11:
hoe heb je de informatie in outlook bij contacts staan?Ik kreeg die melding gister ook met het synchroniseren en na wat zoeken bleek dat je bij contacts altijd Naam gedoe moet invullen. Company alleen bijvoorbeeld volstaat niet, ondanks dat File As bijvoorbeeld dan wel ingevuld is
Bij analyse van de wél gesynchroniseerde contacten blijkt iets merkwaardigs: ik heb mijn contactpersonen in verschillende categorieën ingedeeld. De 75/420 contacten díe PCSuite wél synchroniseert, komen maar uit twee van de 10 categorieën. Vááág. Alfabetisch kan je er ook geen redenering aan ophangen, want de ene categorie is "b" van bedrijven en de ander "u" van universiteit > d'r zitten nog een paar tussen...

Nu eens proberen zónder categorie indeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 juni 2004 @ 16:08:
[...]

Hoe draag je dit ding? Ik bedoel, bij de originele versie steek je je hoofd door het gat tussen de microfoon en het schuifje dat de twee draden bij elkaar houdt, en vervolgens de twee oordopjes in je oren. Hierdoor hangt de microfoon net onder je kin en hangt er vrijwel geen gewicht aan de oordopjes. Bij jouw oplossing moet de microfoon ongeveer op je broekriem hangen, en dan nog eens met z'n volle gewicht aan de oordopjes...
even om te checken: je weet toch wel dat je dat schuifje waar jij t over hebt ook uit elkaar kunt halen zodat je dat 'steek je hoofd door het gat' verhaal niet hoeft toe te passen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZOMERZON

ZOMERZON

Verwijderd schreef op 19 juni 2004 @ 00:52:
[...]

Ik ga ook aan de klus binnenkort met een verlengsnoertje met 3,5mm female jack, wat solderen en een krimpkous op aanraden van een handige huisgenoot.

't Idee wordt om de snoeren naar de Nokia dopjes door te knippen, de snoertjes te solderen aan de snoeren van het kabeltje met de female 3,5mm jack, die met isolatietape te omwikkelen en dan ofwel het hele zooitje, ofwel 2 aparte draadjes met een krimpkous te omwikkelen - dat schijnt bijzonder stevig te zijn. Ik maak wel ff wat foto's tijdens het proces dat m'n Sony MDR-EX71SL aan de Nokia 6230 moet gaan koppelen - en intact gaat houden :)
Ben benieuwd naar de foto's ! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disksoft
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09-09 23:17
Kan je ook E-mails synchroniseren?
Zo ja hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeD_NcL
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-09 21:03
Wie hebben er meer problemen met Oxygen Phone Manager II? Bij maakt ie verbinding en dan springt het beeld op zwart en loopt de computer volledig vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZOMERZON

ZOMERZON

Vraagje,

Telkens wanneer je een berichtje stuurt , slaat hij het berichtje op in de 'send messages (verzonden berichten)..

Is het mogelijk om ervoor te zorgen dat alle mailtjes die verzonden worden NIET worden opgeslagen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 juni 2004 @ 00:28:

[afbeelding]

Iemand nog enig idee?
Ik weet niet of je exact gedaan hebt wat je in het hierboven gequote verhaaltje hebt geschreven,
maareh... Username/wachtwoord in outlook haalt niets uit he...
Je moet bij Nokia PC Sync onder Egenschappen --> Geavanceerd --> SyncML
hetzelfde invullen als op je foon onder Menu -->Organiser --> Gegevens bijw.--> Instellingen --> PC-synchronisatie-instellingen

Ik ga er eigenlijk ook vanuit dat je dat bedoelt, maar ik check het maar effe, want het zou erg lullig zijn als je hierop blijft hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mensen,

Ik ben zelf nu ook een 3 dagen in het bezit van een Nokia 6230i, ik kom er redelijk mee uit de voeten maar...

Ik heb een MyCom USB dongle gekocht, alles werkt naar behoren. Het enigste probleem is, dat mijn verbinding vaak wordt verbroken (vaak tijdens het overzenden of ontvangen van gegevens/data). De telefoon 'reset' zichzelf ook op dat moment. Hoe krijg ik dus een stabielere verbinding?

Hoe ik alles geinstalleerd heb;
1. MyCom dongle
2. Nokia PC Suite 6.1

:)

Verder vind ik het een heel tof idee zoals deze 6230 threads zich voortplanten, toch blijft het zoeken naar een speld in een hooiberg als je iets nodig hebt.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2004 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddifish
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:02

freddifish

schnappi !

Magicw00b schreef op 18 juni 2004 @ 23:32:
[...]

Hoezo? De antenne zit naar mijn weten tot het microfoontje
vaak wordt toch de aarde draad / buitenhuls van de koptelefoonsnoertjes gebruikt als antenne ? met een kortere telefoon eraan kan de ontvangst minder worden, maar misschien valt het mee hoor :)

[ Voor 1% gewijzigd door freddifish op 20-06-2004 12:12 . Reden: typo ]

'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb dat hele fijne programma (mepegable X$ live) gedowload voor het converteren naar .3gp. Echter het beeld van de .3gp files die eruit rollen, beter dan die van de Nokia Multimedia Converter, staat op de kop... :'( iemand enig idee wat je hieraan kunt doen? Of wat ik fout doe... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiller
Verwijderd schreef op 19 juni 2004 @ 16:45:
Beste mensen,

Ik ben zelf nu ook een 3 dagen in het bezit van een Nokia 6230i, ik kom er redelijk mee uit de voeten maar...
Heb je een 6230i!? Denk dat je gewoon 6230 bedoeld, maargoed.
Je kunt proberen Nokia Suite 6.2 te installeren, de dongle in een andere USB port te stoppen of je telefoon dichter bij de dongle te houden.

Ioniq 5 P45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiller
Verwijderd schreef op 19 juni 2004 @ 17:04:
Heb dat hele fijne programma (mepegable X$ live) gedowload voor het converteren naar .3gp. Echter het beeld van de .3gp files die eruit rollen, beter dan die van de Nokia Multimedia Converter, staat op de kop... :'( iemand enig idee wat je hieraan kunt doen? Of wat ik fout doe... :?
Je moet je telefoon ook niet op de kop houden tijdens het filmen he :/

Ioniq 5 P45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

6230 inderdaad, had hiervoor een 6310i, vandaar die i.

Ik ga het even proberen, dongle in een andere USB poort heb ik al geprobeerd. Gek genoeg blijft hij dan bij grotere overdrachten in een keer de connectie verbreken. Kun je mij vertellen waar ik 6.2 vandaan haal? In de SP staat alleen waar je 6.1 haalt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiller
Verwijderd schreef op 19 juni 2004 @ 17:10:

Ik ga het even proberen, dongle in een andere USB poort heb ik al geprobeerd. Gek genoeg blijft hij dan bij grotere overdrachten in een keer de connectie verbreken. Kun je mij vertellen waar ik 6.2 vandaan haal? In de SP staat alleen waar je 6.1 haalt?
Directe link:
http://www.nokia.com/incl.../Nokia_PC_Suite_62_en.exe

Ioniq 5 P45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het al gelukt om de overdracht problemen op te lossen? Want ik denk dat ik soms ook hetzelfde probleem heb. Ik heb btw een Sitecom cn-500 dongle en n6230 met firmware 3.15. En de drivers zijn de speciale bluetooth drivers van de first post.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2004 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is nog steeds niet gelukt nee.

Ik gebruik de drivers die op de CD staan en heb dus een MyCom Bluetooth dongle. En ik blijf gewoon heel vaak hebben de melding 'Phone Disconnected' op welke manier ik het ook probeer, met welk programma dan ook.

Soms staat er dan ook (zoals nu weer het geval is) SIM-kaart geweigerd en moet ik hem opnieuw aanzetten (6230).

Is er iemand met de zelfde configuratie (MyCom BT Dongle, 6230 3.15, PC Suite 6.2) die het wel goed werkend heeft gekregen en mij kan vertellen wat ik verkeerd doe of wat een oplossing zou kunnen zijn?

Edit:
WIDCOMM Bluetooth Software

Cambridge Silicon Radio USB Bluetooth Device
Firmware versie 525

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2004 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W.Wezz
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-07-2022

[...]Gek genoeg blijft hij dan bij grotere overdrachten in een keer de connectie verbreken. Kun je mij vertellen waar ik 6.2 vandaan haal? In de SP staat alleen waar je 6.1 haalt?
Dat komt omdat je dan niet naar je MMC kaart kopieërd, je moet ff je MMC kaart op vanuit je mobiel een naam geven bijv. "MMC". Dan zie je die staan in de PC suite en kan je daar je bestanden overzetten.
Dat die disconecd komt omdat je mobiel zelf 8 MB ofzoiets aan opslag kan hebben maar als die vol zit...word de bleutooth automatisch verbroken.
-------

Modbreak:
Warez requests zijn hier niet toegestaan, zie ook Het algemeen beleid. Iedereen wordt geacht zich hieraan te houden #copyright

[ Voor 12% gewijzigd door Korakal op 20-06-2004 02:20 ]

Canon 40D, Canon EF 70-200mm F/4 L IS USM, 24-105mm F/4.0 L IS USM, SpeedLite 580EX, B+W UV 67 & 77 MRC, Velbon 640 pro + PHD61Q, Lowpro Slingshot 300AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spinn,

Ik heb precies dezelfde spullen als jij, behalve mijn Pc Suite. Dat is versie 6.1

2 keer heb ik mijn bluetooth verbinding werkende gekregen. De eerste keer lukte het me, dmv de link die bovenin de startpost staat (site van een jongen die stap voor stap uitlegt hoe je de drivers van de dongle moet patchen, waarna t prima werkt).
De tweede keer heb ik alles van mijn computer gegooid, en de cdrom van de mycom dongle geinstalleerd (dongle er pas in gedaan toen de pc daar om vroeg), en daarna de nokia suite 6.1

Connecten doe ik altijd eerst met de bluetooth applicatie, en als deze helemaal is geconnect dan open ik pc suite.

Meer heb ik er echt niet aan gedaan...

Succes! :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

W.Wezz, geprobeerd maar zonder succes. Bestand word verstuurd naar MMCard, zoals ik hem dan genoemd had en na zo'n 1 a 2mb staat er weer Phone disconnected oid.

Ik ga nu maar eens proberen die dongle te patchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de melding:

Verbinding verbroken op je foon-scherm, is volgens mij ook doodnormaal en enkel bedoeld om energie te besparen...

En met Pc Suite, is het bij mij trouwens ook nog wel eens lastig om verbinding te maken. Maar na enig geduld, en 3 keer proberen lukt het meestal gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 juni 2004 @ 14:39:
Hoe kan het zijn, dat de snelheid van die Bluetooth-overdracht zo fluctueert??

De ene keer zit ik op 21kbps (snel), en de andere keer zit ik op 21bps (oerend langzaam).

En dat terwijl ik mijn telefoon bijna naast die dongle heb liggen...

8)7 8)7 8)7
Ik kwoot mezelf even hoor..

Is er al iemand tot een beter inzicht gekomen?

Vind het nogal storend dat mijn overdrachtssnelheid zo drastisch terugloopt. Hij begint vaak lekker, met zo'n 25 kbps. Eindigt vaak met een paar honder bps....

Staat mijn magnetron te dichtbij?

Zit mijn dongle scheef?

Woon ik op radio actief grondgebied?

Of moet ik gewoon niet zo zeiken?

:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W.Wezz
Verwijderd schreef op 19 juni 2004 @ 19:17:
W.Wezz, geprobeerd maar zonder succes. Bestand word verstuurd naar MMCard, zoals ik hem dan genoemd had en na zo'n 1 a 2mb staat er weer Phone disconnected oid.

Ik ga nu maar eens proberen die dongle te patchen.
O sorry spinnn :o , maar heb je ok geprobeerd ff alles van je PC te halen en dan weer alles opnieuw te instaleren? Suc6 ermee, ik heb niets gezegt.. :X .

Canon 40D, Canon EF 70-200mm F/4 L IS USM, 24-105mm F/4.0 L IS USM, SpeedLite 580EX, B+W UV 67 & 77 MRC, Velbon 640 pro + PHD61Q, Lowpro Slingshot 300AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W.Wezz
Verwijderd schreef op 19 juni 2004 @ 19:30:
[...]

Ik kwoot mezelf even hoor..

Is er al iemand tot een beter inzicht gekomen?

Vind het nogal storend dat mijn overdrachtssnelheid zo drastisch terugloopt. Hij begint vaak lekker, met zo'n 25 kbps. Eindigt vaak met een paar honder bps....

Staat mijn magnetron te dichtbij?

Zit mijn dongle scheef?

Woon ik op radio actief grondgebied?

Of moet ik gewoon niet zo zeiken?

:X
Geduld hebben is een schone zaak :P , ik heb hier precies hetzelfde, en zelfs als m`n telefoon naast m`n dongle ligt...gaat die nog langzamer als dat die gewoon iets verder weg staat...heeeel vaag. Zal es ff zoeken op internet hoe dat precies zit met Bleutooth en IR met snelheden en ofdat er misschien een afstand is dat die op z`n snelst z`n werk doet |:( , stom idee maar ik wil en al het te weten komen }) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

W.Wezz schreef op 19 juni 2004 @ 19:35:
[...]

Geduld hebben is een schone zaak :P , ik heb hier precies hetzelfde, en zelfs als m`n telefoon naast m`n dongle ligt...gaat die nog langzamer als dat die gewoon iets verder weg staat...heeeel vaag. Zal es ff zoeken op internet hoe dat precies zit met Bleutooth en IR met snelheden en ofdat er misschien een afstand is dat die op z`n snelst z`n werk doet |:( , stom idee maar ik wil en al het te weten komen }) .
Nee helemaal niet vaag!

Als je je telefoon naast je dongle legt wordt het signaal te sterk!
Dit is beinvloed de dll snelheid negatief. Er is dus een optimum afstand, bij mijn Epox dongle is dat zo rond de 1 meter. Dan haal ik de meeste snelheid.
Ik heb dit zelf getest door een aantal afstanden te proberem en kijken naar de signaal sterkte meter programmatje. Die loopt van zwak-goed-te sterk. Ik zal straks wel even wat printscreemtjes posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W.Wezz
Verwijderd schreef op 19 juni 2004 @ 19:48:
[...]

Nee helemaal niet vaag!

Dit is beinvloed de dll snelheid negatief. Er is dus een optimum afstand, bij mijn Epox dongle is dat zo rond de 1 meter. Dan haal ik de meeste snelheid.
Ik heb dit zelf getest door een aantal afstanden te proberem en kijken naar de signaal sterkte meter programmatje. Die loopt van zwak-goed-te sterk. Ik zal straks wel even wat printscreemtjes posten.
MMM...ben dus slimmer als ik d8...ICT`ers denken altijd zo negatief over zichzelf :D.

Zal zelf ook wel es wat testjes en screens laten zien, van de week een keer :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier zijn die screenshots:

De n6230 naast de dongle:
Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/DWR4355515CF
Signaal is dus te sterk waarbij het downloaden/uploaden langzamer gaat

De n6230 in mn broekzak achter de pc:
Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/T6Z2AQL2UWIK
Singaal is nu goed, dus met optimale snelheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe snel gaat het eigenlijk via de kabel in vergelijking tot bluetooth? Bluetooth is prachtig voor het synchroniseren van je agenda etc, maar imo niet zo denderend voor MP3-tjes.. (256Mb kaartje ~30 minuten om vol te zetten)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 juni 2004 @ 19:58:
Hoe snel gaat het eigenlijk via de kabel in vergelijking tot bluetooth? Bluetooth is prachtig voor het synchroniseren van je agenda etc, maar imo niet zo denderend voor MP3-tjes.. (256Mb kaartje ~30 minuten om vol te zetten)..
Bluetooth gaat best wel langzaam idd voor mp3 enzo, maar daar heb ik mn cardreader voor. Ik weet niet hoe snel het met de kabel gaat. Bluetooth denk ik zo rond de 50k op zn max.

*Gaat nu voetbal kijken :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2004 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 juni 2004 @ 20:06:
Ik heb vandaag eindelijk mijn 256 MB MMC van Apacer gekregen. Ik heb hem besteld bij Mycom.
De kaart werd netjes herkend als 250 MB.

Maar net had ik 95 MB aan mp3s erop gezet via bluetooth met Nokia PC suite 6.1.
Het duurde wel een tijdje voordat het klaar was. Kaartje werd nog steeds herkend en 5 minuten later niet meer :?
Ik heb de telefoon een paar keer opnieuw opgestart.
Ook nog verwisselt met 32MB kaartje die het wel deed!

Ik heb in de laptop een SD reader en daarop getest, niet herkend (misschien wel logisch ;) )
Digitale camera zegt ook error.

Heb ik misschien het kaartje opgeblazen door in 1 keer 95 MB aan MP3s op te zetten?
best klote :( ik had hem maar 2 uur :(

Is het bekend? en is er al een oplossing?
Of is de kaart gewoon kapot?
Weet iemand het nu? ik heb firmware 3.15 maar hij doet het nog steeds niet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wormaap
  • Laatst online: 17:03
Verwijderd schreef op 19 juni 2004 @ 21:19:
[...]

Weet iemand het nu? ik heb firmware 3.15 maar hij doet het nog steeds niet :/
Kaartje kapot lijkt mij... RMA dan maar.

Ticking away, the moments that make up a dull day

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het bluejacken deze week in de trein uitgeprobeerd en ben tot de conclusie gekomen dat het vet grappig is:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 juni 2004 @ 19:48:
[...]

Nee helemaal niet vaag!

Helt! :D

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik en mijn vader hebben de nokia 6230. Als ik ze naast elkaar hou dan is de mijn 6230 wat donkerder dan die van mijn vaders 6230. Het viel me op dat mijn beeld wat scherper is. Hoe kan dat nou?

P.s: mijn vader heeft hem al één maand en ik pas 3 dagen en ze zijn allebei met software 3.15 !!

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2004 02:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

software prob, zie het vaker @ work. Ik zelf heb er geen last van.

Wat is de laatste software van 6230? nog steeds 3.15?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kokorico
  • Laatst online: 13:00
Verwijderd schreef op 20 juni 2004 @ 00:10:
Ik en mijn vader hebben de nokia 6230. Als ik ze naast elkaar hou dan is de mijne wat donkerder dan die van mijn vader. Hoe kan dat nou?

P.s: mijn vader heeft hem al één maand en ik pas 3 dagen en ze zijn allebei met software 3.15 !!
Mss is de zijne afgeschenen van de zon of zo :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog late vogels hier?

Ik heb inmiddels alles opnieuw geinstalleerd volgens die Jons Guide, alles werkt nu wel soepel. Kon zowaar al m'n foto's (2mb) in 1x naar harde schijf kopieren met die WIDCOMM software, maar zodra ik een groter bestand wil versturen naar de MMC kaart gaat het mis. Opeens 'reset' de telefoon zichzelf, beeld slaat uit, batterij balkje komt tevoorschijn en dan is de rest erweer. Je hoort hem via de boxen ook weer een signaal uitzenden.

Hierdoor word de verbinding dus ook meteen met de bluetooth verbroken. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkace
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-03-2023

Darkace

Super Kommandant

Verwijderd schreef op 19 juni 2004 @ 00:52:
[...]

Ik maak het ding waar de mic inzit gewoon los met de zeer kleine kruisschroevendraaier en dan soldeer ik daar de female jack plug aan, ik maak binnenkort wel een foto als ik hem klaar heb.

I wear Glasses with extreme modern "SHADES", to prevent any more harm to my precious eyes, because I already had them pretty damn badly damaged, it wasn't my fault back then, it was Yunalesca's ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkace
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-03-2023

Darkace

Super Kommandant

Verwijderd schreef op 20 juni 2004 @ 04:09:
Nog late vogels hier?

Ik heb inmiddels alles opnieuw geinstalleerd volgens die Jons Guide, alles werkt nu wel soepel. Kon zowaar al m'n foto's (2mb) in 1x naar harde schijf kopieren met die WIDCOMM software, maar zodra ik een groter bestand wil versturen naar de MMC kaart gaat het mis. Opeens 'reset' de telefoon zichzelf, beeld slaat uit, batterij balkje komt tevoorschijn en dan is de rest erweer. Je hoort hem via de boxen ook weer een signaal uitzenden.

Hierdoor word de verbinding dus ook meteen met de bluetooth verbroken. :(
Nou ja laat ik zou nu eerder ''vroege vogels hier?" LOL ;)
Kom net weer van disco, ga toch maar ff iets anders doen nu =) Laterz

I wear Glasses with extreme modern "SHADES", to prevent any more harm to my precious eyes, because I already had them pretty damn badly damaged, it wasn't my fault back then, it was Yunalesca's ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 juni 2004 @ 22:57:
Ik heb het bluejacken deze week in de trein uitgeprobeerd en ben tot de conclusie gekomen dat het vet grappig is:P
Leg eens haarfijn uit hoe je dat doet dan op de 6230, berichtjes versturen lukt wel. Maar een andermans telefoon laten crashen is me nog niet gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik had graag jullie ervaringen gekend iver de batterij van de 6230 want mijn batterij is echt niet over naar huis te schrijven!!!!

24 standby en gedaan ermee (1 dag en dedaaropvolgende nacht)

wat heb ik er mee gedaan ... : 40 minuten gebeld ... dat is alles!
geen bluetooth, geen IR, geen mp3's, geen radio, geen gallerij, geen games
kortom niks!!!!!!!!gsm is 1 maand oud en wat het toestel (dat reeds eens werd vervangen) betreft ben ik zeer tevreden... maar de batterij :r

hoe gaat dat bij jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 07:11
hm dat is wel vreemd ja, en de ontvangst is ook continu goed? Ik haal zo'n 3 dagen ermee, maar dan wel met enkele uren mp3 luisteren per dag.

Verder gaat hij helaas wel verdraaid snel leeg als er nog 3 blokjes over zijn. Zo snel dat ik dan soms zonder "juice" kom te zitten.

[ Voor 145% gewijzigd door StanTheMan op 20-06-2004 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiller
Verwijderd schreef op 20 juni 2004 @ 10:25:
ik had graag jullie ervaringen gekend iver de batterij van de 6230 want mijn batterij is echt niet over naar huis te schrijven!!!!

24 standby en gedaan ermee (1 dag en dedaaropvolgende nacht)

wat heb ik er mee gedaan ... : 40 minuten gebeld ... dat is alles!
geen bluetooth, geen IR, geen mp3's, geen radio, geen gallerij, geen games
kortom niks!!!!!!!!gsm is 1 maand oud en wat het toestel (dat reeds eens werd vervangen) betreft ben ik zeer tevreden... maar de batterij :r

hoe gaat dat bij jullie?
Ik heb helemaal niet te klagen, mijn accu gaat prima mee. Ik moet nog zien hoe dat in de toekomst is natuurlijk.
Zoals ik nu kan zien is mn accu nog vol na een dag flink gebruiken, dwz mp3, radio, camera, bellen, BT enz.

Ioniq 5 P45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 juni 2004 @ 19:58:
Ik gebruik gewoon een cardreader voor enigszins serieuze hoeveelheden data ( > 20 meg ofzo) - mijn trusty El Sweexo van 10 euro @ de lokale shop voldoet daar prima voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darkace schreef op 20 juni 2004 @ 04:54:
[Alternatieve mod]

Ik maak het ding waar de mic inzit gewoon los met de zeer kleine kruisschroevendraaier en dan soldeer ik daar de female jack plug aan, ik maak binnenkort wel een foto als ik hem klaar heb.
Kan ook - ik ben echter niet zo'n soldeerwonder (en dan druk ik me nogal voorzichtig uit :X ) en mede op aanraden van een huisgenoot lijkt het dus een beter idee om de draadjes aan elkaar te gaan solderen en niet met mijn "vaste" hand alle componenten in de microfoonhouder perongeluk wat losser te maken :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van die accu ben ik niet helemaal met je eens. Hij doet het redelijk. Die ene die binnen 24 uur leeg is, zou ik een nieuwe voor vragen, of heb je hem soms nog maar net. In het begin gaat hij namelijk wat minder lang mee. 2 a 3 keer helemaal volladen (goed lang 8 uur ofzo) en dan helemaal ontladen, komt de levensduur ten goede.
Verder had ik hiervoor een 6310i, die wel een week op een accu kon, dus dit is wel even wennen, want naar 3 dagen is hij toch echt wel leeg (of eerder).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De accu raakt bij mij ook redelijk snel leeg... maar het wordt al steeds minder. Je moet hem gewoon even inwerken. Dat is toch altijd met oplaadbare apparaten die een tijdje stil hebben gestaan?

Nog even een vraagje voor de oplettende Tweaker...

Ik ben al een tijdje op zoek naar het menuutje waarmee ik mijn visitekaartje kan aanpassen, om deze vervolgens te versturen met BT (inzake dit bericht: http://www.nu.nl/news.jsp?n=310820&c=51 B) )

Wie oh wie? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 juni 2004 @ 08:40:
[...]

Leg eens haarfijn uit hoe je dat doet dan op de 6230, berichtjes versturen lukt wel. Maar een andermans telefoon laten crashen is me nog niet gelukt.
Ik stuur alleen maar berichtjes, foto's en visitekaartjes, net waar ik zin in heb.
Maar het laten crashen is me ook nog niet gelukt.
K heb op www.bluejackq.com ff een forum aangemaakt waarin ik het vraag. Hopen dat ik snel antwoord krijg duzz:)

Voor de mensen die niet weten hoe het moet:
Bluejacking via een visitekaartje:
Contacten=>Contact toev.=>Bij Naam contact je bericht schrijven=>Nummer leeglaten=>Opties=>Visitek. verzenden=>Via bluetooth=>Selecteer je slachtoffer:P

Afbeeldingen:
Ga naar de afbeelding die je wilt verzenden=>opties=>verzenden=>via bluetooth=>selecteer je slachtoffer

Via een tekstbericht van maximaal 3000 tekens:
menu=>Organiser=>Notities=>Notitie=>Schrijf je bericht=>Opslaan=>opties=>Notitie verzenden=>via bluetooth=> selecteer je slachtoffer

Have fun allemaal})

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2004 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja, "leuk", de telefoon van iemand laten crashen. Da's nou precies de hufterige mentaliteit waar Nederland van naar de klote gaat. <Insert scheldwoord here>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 juni 2004 @ 11:46:
[...]

Ik stuur alleen maar berichtjes, foto's en visitekaartjes, net waar ik zin in heb.
Maar het laten crashen is me ook nog niet gelukt.
K heb op www.bluejackq.com ff een forum aangemaakt waarin ik het vraag. Hopen dat ik snel antwoord krijg duzz:)

Voor de mensen die niet weten hoe het moet:
Bluejacking via een visitekaartje:
Contacten=>Contact toev.=>Bij Naam contact je bericht schrijven=>Nummer leeglaten=>Opties=>Visitek. verzenden=>Via bluetooth=>Selecteer je slachtoffer:P

Afbeeldingen:
Ga naar de afbeelding die je wilt verzenden=>opties=>verzenden=>via bluetooth=>selecteer je slachtoffer

Via een tekstbericht van maximaal 3000 tekens:
menu=>Organiser=>Notities=>Notitie=>Schrijf je bericht=>Opslaan=>opties=>Notitie verzenden=>via bluetooth=> selecteer je slachtoffer

Have fun allemaal})
Hehehe... wist niet dat het op zo'n sneaky manier kon. Bedankt!

Morgen ff uitproberen in de trein :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 juni 2004 @ 12:02:
ja, "leuk", de telefoon van iemand laten crashen. Da's nou precies de hufterige mentaliteit waar Nederland van naar de klote gaat. <Insert scheldwoord here>
Lul niet.
Het is gewoon even grappig :) .
Het is niks ernstigs ofzo hoor, met een kleine restart doet ie het weer. Alleen je telefoon loopt even vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 juni 2004 @ 12:07:
[...]

Hehehe... wist niet dat het op zo'n sneaky manier kon. Bedankt!

Morgen ff uitproberen in de trein :>
Misschien zitten we wel in de zelfde trein >:) .

Bluetoothwar!!!!! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 juni 2004 @ 12:13:
[...]

Misschien zitten we wel in de zelfde trein >:) .

Bluetoothwar!!!!! :P
:9

Maar enniewee...

ik zou me echt de pleuris schrikken als mijn telefoon 'gezondheid' zou zeggen, na het niezen...

:o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 juni 2004 @ 12:12:
[...]
Lul niet.
Het is gewoon even grappig :) .
Het is niks ernstigs ofzo hoor, met een kleine restart doet ie het weer. Alleen je telefoon loopt even vast.
Grappig is echt bluejacken, ofwel een berichtje sturen naar iemand met een al dan niet geinige tekst. Niet grappig is de telefoon van iemand die je niet kent laten crashen terwijl ie in z'n binnenzak zit.

Het feit dat je je antwoord begint met "lul niet" geeft al meteen aan op welk niveau je je begeeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiller
Verwijderd schreef op 20 juni 2004 @ 12:31:
[...]

Grappig is echt bluejacken, ofwel een berichtje sturen naar iemand met een al dan niet geinige tekst. Niet grappig is de telefoon van iemand die je niet kent laten crashen terwijl ie in z'n binnenzak zit.

Het feit dat je je antwoord begint met "lul niet" geeft al meteen aan op welk niveau je je begeeft.
Laten we met zn allen bijmekaar komen om dit, via bluetooth natuurlijk, uit te vechten. Wie het laatst zn telefoon nog kan gebruiken heeft gewonnen.

Ioniq 5 P45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 juni 2004 @ 12:31:
[...]

Ga nou niet op allerlei kleinigheidjes zitter ergeren. Dit is dus echt muggenzifterij.
Wat is er nou erg aan als je telefoon even vastloopt? En je merkt het zelf niet eens meestal omdat het vanzelf restart, dan is het ook helemaal niet grappig.
Als die andere het wel merkt dan is het gewoon grappig.
En ik ben niet zo'n iemand die het bij iedereen doet. Alleen bij vrienden van me die ook bluetooth hebben maar niet weten dat zoiets mogenlijk is.

P.S.: Nederland gaat echt niet naar de klote door dit soort mentaliteit(van iemand die even een grapje wil uithalen met bluetooth), daar zijn duizenden andere factoren voor om op te noemen.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2004 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het gaat mij er niet om dat iemands telefoon kapot gaat, het gaat mij er om om de verbaasde reacties te zien als de telefoon ineens opnieuw opstart, of als iemand een berichtje krijgt. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:46
Laten we het ontopic houden en het over de 6230 hebben. Anders open je maar een bluejacktopic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jimster schreef op 20 juni 2004 @ 13:30:
Laten we het ontopic houden en het over de 6230 hebben. Anders open je maar een bluejacktopic.
Ok deels mee eens, maar dit ging oorspronkelijk om te weten te komen over hoe je kon bluejacken op de 6230.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okee, in dat geval nog iets anders...

Ik had eigenlijk verwacht dat het ook wel mogelijk zou zijn om tekstbestandjes op je foon te zetten, om die later (in de bus ofzo) terug te kunnen lezen. Ontzettend handig als je even snel iets van internet plukt, en dit later nog eens goed na wil lezen (deze functie zit bijvoorbeeld ook op de Apple Ipod)

Is dit nou mogelijk??

.txt bestandjes pakt ie niet... andere oplossingen misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
  • Laatst online: 08-01-2023
Voor de mensen die het willen weten, de 6230i zal enkel een dunnere 6230 zijn met verbeterde menu's en een iets handzamer uiterlijk. Dus niets echt belangrijks (zoals een groter scherm) dat je je 6230 zou willen inruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gister een nieuwe bluetooth dongel gehaald, en hij werkt. Het is een MSI Btoes PC2PC geval. Ik heb ehm direct geinstalleerd zoals die link in de startpost, ik heb nu 4 mp3's over gezet en dat ging perfect! :) Dus de MSI Btoes kan ook in de startpost worden gezet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vervelend, heb ik net mx500 dopjes op mijn headset gesoldeerd en nu is opeens dat rechterblokje afgebroken van het aansluitstukje. En het blokje zelf kon ik niet meer vinden. Ik denk dat er niks is te doen dan een andere te kopen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deuxani schreef op 20 juni 2004 @ 13:46:
Voor de mensen die het willen weten, de 6230i zal enkel een dunnere 6230 zijn met verbeterde menu's en een iets handzamer uiterlijk. Dus niets echt belangrijks (zoals een groter scherm) dat je je 6230 zou willen inruilen.
Heb je daar een link met bewijs voor? Klinkt namelijk niet zo heel betrouwbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 juni 2004 @ 12:44:
[...]

Ga nou niet op allerlei kleinigheidjes zitter ergeren. Dit is dus echt muggenzifterij.
Wat is er nou erg aan als je telefoon even vastloopt? En je merkt het zelf niet eens meestal omdat het vanzelf restart, dan is het ook helemaal niet grappig.
Als die andere het wel merkt dan is het gewoon grappig.
En ik ben niet zo'n iemand die het bij iedereen doet. Alleen bij vrienden van me die ook bluetooth hebben maar niet weten dat zoiets mogenlijk is.

P.S.: Nederland gaat echt niet naar de klote door dit soort mentaliteit(van iemand die even een grapje wil uithalen met bluetooth), daar zijn duizenden andere factoren voor om op te noemen.
Laatste woorden erover van mijn kant: Gelukkig waren de meningen op BluejackQ wel dezelfde als de mijne

Over waar Nederland al dan niet kapot gaat zal ik me op dit platform maar niet meer uitspreken, maar normvervaging is er een flinke factor in imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
  • Laatst online: 08-01-2023
Verwijderd schreef op 20 juni 2004 @ 15:11:
Heb je daar een link met bewijs voor? Klinkt namelijk niet zo heel betrouwbaar.
http://mobile-review.com/...wthread.php?t=9948&page=4

Lees de posts van Eldar en Gaurav. Zij hebben 99% van de tijd gelijk gekregen, dus dat is zo betrouwbaar als het maar kan (naast een officieel persbericht natuurlijk ;)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan wat meer on-topic.. vanochtend was de achtergrond van mijn telefoon verdwenen. Die wilde ik dus opnieuw instellen, maar zodra ik op het 'achtergrond selecteren' item klik, crashed de telefoon.. iemand hier ervaring mee?

Ik moet zeggen dat de bugs in deze telefoons me zo langzamerhand behoorlijk de strot uitkomen... :(

Wazig.. in de phonebrowser zijn alle mappen verdwenen, behalve contacts.

En heb ik een bestandje 'imei' erbij, waarin m'n imei-nummer staat. Die kan ik ook veranderen, lijkt me niet de bedoeling ?!

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2004 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikk
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-09 16:57

Ikk

Mijn phone is weer up to date, heb hem vandaag geupdate van V3.15 naar V3.17

Fotootje als bewijs. >:)

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~veerm260/6230.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 juni 2004 @ 13:38:
Okee, in dat geval nog iets anders...

Ik had eigenlijk verwacht dat het ook wel mogelijk zou zijn om tekstbestandjes op je foon te zetten, om die later (in de bus ofzo) terug te kunnen lezen. Ontzettend handig als je even snel iets van internet plukt, en dit later nog eens goed na wil lezen (deze functie zit bijvoorbeeld ook op de Apple Ipod)

Is dit nou mogelijk??

.txt bestandjes pakt ie niet... andere oplossingen misschien?
Hmmz... het is wel mogelijk om Word bestandjes met lettertype op 'joekel' als screenshot op je foon op te slaan... maarja, dat leest ook niet echt lekker.

Is er mbv pc suite niks uit te vogelen? Tis mij nog niet gelukt iig...

En @ de Generaal: komt misschien wel omdat iedereen hier van alles installeert op die telefoon, dan weer eraf haalt, een belachelijk grote geheugenkaart erin steekt en ga zo maar door...

En anders kun je misschien beter naar een Nokia service punt toe gaan, om alles ff opnieuw te installeren...

(Bluetooth-link is best leuk om te lezen btw!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ikk schreef op 20 juni 2004 @ 16:33:

[afbeelding]
Coool!
Hoe heb je dit gedaan? Of is dit fotosoep ;) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 juni 2004 @ 16:33:
En @ de Generaal: komt misschien wel omdat iedereen hier van alles installeert op die telefoon, dan weer eraf haalt, een belachelijk grote geheugenkaart erin steekt en ga zo maar door...
Eh? Ik heb niets geinstalleerd op mijn telefoon, afgezien van prince of persia. Ik heb idd. wel een 256Mb apacher geheugenkaart, maar dat lijkt me niet belachelijk groot. Los daarvan: volgens Nokia moet dat kunnen.

Eerst kon ik niet een submenu 'drager instellingen' in, waardoor live niet werkte. Dus kon ik naar Nijkerk om het ding te laten flashen, waarbij die slaken 3.14 gebruikt hebben i.p.v. 3.15 die er op stond.

Vandaag was m'n toestel ineens z'n achtergrond kwijt, en crashed nu bikkelhard zodra ik de galerij probeer te openen. De galerij is ook vanaf de PC niet meer zichtbaar.

Dan kun je lang lullen en kort lullen, maar ligt het toch echt aan het toestel en niet aan de gebruiker.

//edit
3.17 is helemaal niet nieuwer dan 3.15 hoor. 3.17 is een voor een provider aangepaste firmware.

Het probleem:
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/35267/full.jpg

en

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/35269/full.jpg

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2004 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ikk schreef op 20 juni 2004 @ 16:33:

[afbeelding]
Ha dat is tof! Maar draait het mobieltje nu ook soepeler? of is de update amper merkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maeslant
  • Laatst online: 18:40
Bij mij is nog steeds dat als ik hem uit de lader haal dat hij de tijd vergeet. Dus ikke ff naar een Nokia-service-point. Kom ik daar .. leg het probleem uit .. en "nee" meneer dat is niet te verhelpen met een software update .. dan moet hij opgestuurd worden. Als dat zo is .. dan shop ik die gasten bij de belcompany ff flink hard.

Meer mensen hier last van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TafkaP
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-09 15:18
Waar/wat is 3.16 dan?

King of Cod

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.