Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiller
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 05-09 23:14
sonny schreef op 17 juni 2004 @ 23:42:
[...]

Ik heb ook de MyCom BT dongle en die doet het gewoon bij me.
Probeer eerst anders de software te installeren en dan de dongle in de poort te stoppen op het moment dat ie aan het zoeken is naar hardware. Deed ik ook en nu doet het gewoon.
Ik gebruik nu de DKU-2 kabel samen met de DCV-14 en dit gaat stukken sneller dan de BT.
Ja, ik heb ook liever een datakabel, maar die zijn zeer lastig te verkrijgen. Alle winkels zeggen zelfs dat ze helemaal niet bestaand, maarja, je werkt niet in een winkel omdat je zo slim bent toch? (8>

Ioniq 5 P45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elboo
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-08 00:57

Elboo

Ja klopt wel ja...

Spiller schreef op 17 juni 2004 @ 23:40:
[...]

Ik heb mijnes gister(op de dag dat ik hem kocht) ook gesloopt. Met zelfde simptomen als jij. Mij werd verteld, zoals je een pagina terug kunt lezen, accu paar uurtjes eruit, daarna er weer in, en oppakee, hij doet het weer! Zo werkte het voor mij iig wel.

edit:

[...]
Ik gaat t proberen en hoop dat het werkt! Bvd [heb er wel zeer zwaar mijn twijfels in]

kijk ook eens op www.eppie.tk

[ Voor 5% gewijzigd door Elboo op 18-06-2004 00:08 ]

Risico komt voor uit niet weten wat je doet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 11:37
Spiller schreef op 17 juni 2004 @ 23:43:
[...]

maarja, je werkt niet in een winkel omdat je zo slim bent toch? (8>
Tsss :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 juni 2004 @ 16:17:
Ik heb me telefoon, nadat ik hem al 2 maand had, nu eindelijk normaal (na firmware 3.15 update)

Alles werkt : MMS, GPRS, SMS etc :*) met T-Mobile.

Heb veel topics doorgelopen en zonder wat te vragen, alles netjes ingesteld :>

Meteen even aan de slag gegaan met theme's
Ik vond op een forum wat info over thema's voor de 6230... hierbij de psd's + voorbeeld. Misschien iets voor de SP?

[afbeelding]
Download PSD

[afbeelding]
Download PSD

[afbeelding]

Zoals ik heb nu heb op mijn 6230. Me and my girlfriend O+
Nog bedankt hiervoor! Ik heb de grijze 'skin' gebruikt en is echt heel handig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiller

Ohh, sorry :P

Bij de installatie krijg ik oneindig vaak deze error:
Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/e.bos9/error.jpg
Sorry voor de kwaliteit.
Hierna moet ik de installatie wel afbreken

Ioniq 5 P45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elboo

Elboo

Ja klopt wel ja...

Spiller schreef op 17 juni 2004 @ 23:54:
[...]

Ohh, sorry :P

Bij de installatie krijg ik oneindig vaak deze error:
[afbeelding]
Sorry voor de kwaliteit.
Hierna moet ik de installatie wel afbreken
Continue anyway geck :P die waarschuwing moet je niet altijd super serieus nemen ze hebben xp nog gewoon niet genoeg geupdate ik heb het ook vaak genoeg gedaan en niks aan de hand, ze willen gewoon vd verantwoordelijkheid af maar ik geef je de garantie dat er niks aan het handje is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiller
Elboo schreef op 18 juni 2004 @ 00:07:
[...]

Continue anyway geck :P die waarschuwing moet je niet altijd super serieus nemen ze hebben xp nog gewoon niet genoeg geupdate ik heb het ook vaak genoeg gedaan en niks aan de hand, ze willen gewoon vd verantwoordelijkheid af maar ik geef je de garantie dat er niks aan het handje is!
Ja, maar die error blijft maar komen, ik heb al stuk of 50 keer op continue geklikt...

Ioniq 5 P45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Kan je ook mp3's afspelen als ringtone? dwz kan je die tussen je andere ringtones zetten dat je ze makkelijk kan selecteren?

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiller
Elboo schreef op 18 juni 2004 @ 00:07:
[...]

Hahaha, de aanhouder wint zeggen we dan maar. Na tientallen keren op Continue te hebben geklikt gaf XP het op en deed ie het. Ik moest de dongle nog wel ff in een andere USB port stoppen, maar nu doet ie het :D
Bedankt.

Ioniq 5 P45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen die de melding "USB-apparaat wordt niet herkend" krijgen, bij mij werkt mijn USB-stick ook wel eens niet..
De oplossing:
USB-dongle lichtelijk schuin op de USB-poort zetten zodat hij er zo in kan glijden als je hem rechtzet => rechtzetten terwijl je hem in de poort duwt in een snelle beweging zodat je een duidelijke *klik* hoort (harder als de normale *klik*).
Dit werkt bij mij wel vaak en meestal herkent hij hem dan.
Het zou ook niet uit moeten maken in welke poort je de dongle stopt..

ff als reactie op een eerdere post..ik wacht nou 1,5 week op mijn USB-datakabel en 128MB MMC van www.stuntprijzen.net

verder doet me foon het perfect;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkace
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-03-2023

Darkace

Super Kommandant

Verwijderd schreef op 17 juni 2004 @ 15:53:
Als je eea goed soldeerd en ook de trekontlasting goed aanknijpt met een tang is er weinig risico vwb lostrekken. Ik heb inmiddels ook een foto gemaakt:
[afbeelding]
Je kunt ook een draad kopen inclusief de plug (verlengkabel) en deze rechtstreeks aansluiten op microfoonkastje zoals je losse oordopjes aansluit
Ziet er goed uit Camille! Dit ga ik ook ff proberen ziet er geweldig uit. Alleen moet ik nog ff rekening houden met links/rechts voor stereo? welke is wat?

I wear Glasses with extreme modern "SHADES", to prevent any more harm to my precious eyes, because I already had them pretty damn badly damaged, it wasn't my fault back then, it was Yunalesca's ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kokorico
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 15:44
Verwijderd schreef op 17 juni 2004 @ 22:36:
Heeft er iemand al een mooi tasje/case/hoesje gevonden voor de 6230? Ik had er een gezien van Krusell, maar die is maar liefst €25 en voor een tasje is dat wel wat veel. Weet iemand of dat het waard is? Of misschien een andere wat minder dure oplossing?
Heb dit tasje ook zien staan bij telecomtelecom.be voor iets minder dan 25 d8 ik.

Ik heb nu een lederen origineel nokia tasje besteld bij stuntprijzen.net voor 18.5€

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slasher schreef op 18 juni 2004 @ 00:18:
Kan je ook mp3's afspelen als ringtone? dwz kan je die tussen je andere ringtones zetten dat je ze makkelijk kan selecteren?
Ja, je kunt heel makkelijk mp3's als ringtone gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExTaxi
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-09 21:24
Verwijderd schreef op 17 juni 2004 @ 22:36:
Heeft er iemand al een mooi tasje/case/hoesje gevonden voor de 6230? Ik had er een gezien van Krusell, maar die is maar liefst €25 en voor een tasje is dat wel wat veel. Weet iemand of dat het waard is? Of misschien een andere wat minder dure oplossing?
Ik heb bij aanschaf van mijn 6230 bij de Belcompany een tasje gekocht van 10 vor 5 euro........ze haddenkortingsbonnen daarvoor. Werkt prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExTaxi
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-09 21:24
macuz schreef op 17 juni 2004 @ 22:39:
Wat zijn jullie leukste spellen en ringtones?

ik heb o.a. Bounce(!), Splinter cell, Prince of Percia, chopper rescue(!), Rabbitator (!) XIII (!) Finding Nemo, Ice Age, Call of Duty, Helicab, Snake II en Atlantis als spellen. Die met t (!) zijn zeer leuk, andere matig tot zwak...

Ringtone van het moment: Happy Tree Friends (MP3)>>> zeer rete koel.
De matrix wirwar code screensaver, fullscreen...
En een zoot wallpapers die ik bijna elke week wel verander... nog niet echt de perfecte gevonden...

zo, nu jullie.
Waar haal je die zooi vandaan dan? Betaal je daar allemaal voor?

ExTaxi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TafkaP
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-09 15:18
Check zo je mail :/

[ Voor 86% gewijzigd door intoxicated op 18-06-2004 18:13 ]

King of Cod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TafkaP
Sephiroth schreef op 17 juni 2004 @ 09:02:
[...]

Ik heb even gezocht (ben er zelf ook geintresseerd in namelijk) en heb posts per pagina op 999 gezet (zoekt makkelijker)

het stond ergens in deel 7

[...]

Ook kwam ik een link van takems mmc 512 mb tegen in de tweakers.net pricewatch waar ook stuntprijzen.net bij stond, waar ik dus uit opmaak dat het takems geheugen zou zijn.
Zelf heb ik gister mailtje gedaan naar stuntprijzen.net met de vraag welk soort mmc het is.
Ik heb tot nu toe nog geen 512mb geheugen van lijstje van howardforums kunnen vinden in nederland, hopelijk vind ik het nog maar anders moet ik toch uit engeland bestellen ...
Heb je al een mailtje terug? ik ben namelijk van gedachte veranderd en ik wil een 512 kaartje :). Ben alleen benieuwd of ook deze compatible is, zou toch zonde zijn van de knaken als ie het niet was

King of Cod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoReseth
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:31
Phart schreef op 18 juni 2004 @ 08:39:
[...]

Heb je al een mailtje terug? ik ben namelijk van gedachte veranderd en ik wil een 512 kaartje :). Ben alleen benieuwd of ook deze compatible is, zou toch zonde zijn van de knaken als ie het niet was
voorlopig nog geen reactie gehad, paar posts hierboven had iemand een site gepost waar je een 512 mb kan bestellen die werkt.

deze site

Het is een nederlandse versie van een engelse site, je kunt betalen dmv overmaken het bedrag komt dan rond de € 170

[ Voor 7% gewijzigd door NoReseth op 18-06-2004 08:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TafkaP
Bedankt voor je snelle antwoord :)

Maar 170,- euro? stuntprijzen bied em aan voor 130,- en andere sites geloof ik nog goedkoper. Denk dat ik stuntprijzen effe bel straks. Ik weet niet of 512MB mij wel 170,- waard is.

Maar ik geef natuurlijk liever 170,- euro uit aan iets wat werkt, dan 130 aan iets waar ik niets aan heb, en wat ik vervolgens niet kan terugbrengen omdat ik het gekocht heb bij een klein internetbedrijfje met een dwars retour-beleid :)

[ Voor 38% gewijzigd door TafkaP op 18-06-2004 09:34 ]

King of Cod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoReseth
Phart schreef op 18 juni 2004 @ 09:12:
Bedankt voor je snelle antwoord (aant werk toevallig? ;))

Maar 170,- euro? stuntprijzen bied em aan voor 130,- en andere sites geloof ik nog goedkoper. Denk dat ik stuntprijzen effe bel straks. Ik weet niet of 512MB mij wel 170,- waard is.
Toevallig aan het werk ja [stage] :P

Stuntprijzen zit op 139 geloof ik, en die bij dat engelse bedrijf is hij 161 (ex verzend).
Ik zit voornamelijk heel erg te twijfelen of ik ga investeren in een grote mmc of dat ik gewoon een hdd mp3 speler koop ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TafkaP
Als je toch de phone al hebt, waarom niet een grote mmc kaart? Hoef je maar een raar apparaat uit je hoofd te leren/bij je te hebben. Aan de andere kant is de telefoon natuurlijk geen ideale mp3 speler.

Keuzes keuzes ;)

King of Cod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoReseth
Phart schreef op 18 juni 2004 @ 09:44:
Als je toch de phone al hebt, waarom niet een grote mmc kaart? Hoef je maar een raar apparaat uit je hoofd te leren/bij je te hebben. Aan de andere kant is de telefoon natuurlijk geen ideale mp3 speler.

Keuzes keuzes ;)
Inderdaad .... keuzes |:(

Ik moet zoiezo binnenkort die headphone mod is laten doen want die standaard doppen is echt een ramp |:(
Ik ga v.d. week denk ik de 256mb mmc variant halen, vind die wel betaalbaar en vind dat er wel genoeg mp3 op kan voor naar school en terug :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TafkaP
Ik bel eerst effe stuntprijzen, en als de levertijd me dan tegenvalt haal ik denk ik ook die 256. Maar ik kijk ook nog effe in wat winkels, want ik heb geen flauw idee wat die dingen daar moeten kosten, als dat meevalt koop ik em liever daar, want dat is toch wel makkelijk qua omruilen in het geval van kappotte zooi etc :)

King of Cod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-09 11:07

DancePlaza

ninja

Afbeeldingslocatie: http://www.threegmobile.net/gallery0406/nokiaconnection2004/e02_6170open.jpg

oh dit is wel geil die foto id :D

moeten ze maar in de nieuwe firmware van de 6230 doen

Van het kastje naar de muur lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoReseth
Phart schreef op 18 juni 2004 @ 09:55:
Ik bel eerst effe stuntprijzen, en als de levertijd me dan tegenvalt haal ik denk ik ook die 256. Maar ik kijk ook nog effe in wat winkels, want ik heb geen flauw idee wat die dingen daar moeten kosten, als dat meevalt koop ik em liever daar, want dat is toch wel makkelijk qua omruilen in het geval van kappotte zooi etc :)
Laat aub even weten wat ze te melden hebben bij stuntprijzen en welk merk het is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TafkaP
Ik laat het uiteraard weten :) (ik bel ze in de lunchpauze O-) )

Wat houdt die foto-id dan in?

[ Voor 59% gewijzigd door TafkaP op 18-06-2004 12:04 ]

King of Cod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imhotep
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 08:54

Imhotep

The Dark Side

Verwijderd schreef op 18 juni 2004 @ 07:11:
[...]

Ja, je kunt heel makkelijk mp3's als ringtone gebruiken.
mss domme vraag hoor.
maar kun je met je telefoon ook audio opnemen en die gebruiken als ringtone??

Ze zeiden dat dat ook kon met de Motorola v525, maar die optie heeft vodafone eruit gehaald :(

En dat vind ik dus wel een vereiste aan een telefoon.

Still King

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

macuz schreef op 17 juni 2004 @ 22:39:
Wat zijn jullie leukste spellen en ringtones?

ik heb o.a. Bounce(!), Splinter cell, Prince of Percia, chopper rescue(!), Rabbitator (!) XIII (!) Finding Nemo, Ice Age, Call of Duty, Helicab, Snake II en Atlantis als spellen. Die met t (!) zijn zeer leuk, andere matig tot zwak...

Ringtone van het moment: Happy Tree Friends (MP3)>>> zeer rete koel.
De matrix wirwar code screensaver, fullscreen...
En een zoot wallpapers die ik bijna elke week wel verander... nog niet echt de perfecte gevonden...

zo, nu jullie.
Ik heb een site gevonden waar echt superveel spelletjes op staan, zo'n 100... waaronder de hier boven genoemde Splinter Cell, Prince of Persia, Chopper Rescue, Ice Age, Snake II, en nog veel meer (gewoon gratis in zip bestanden te downloaden.... rechtermuis > Download all with DAP :9 )

Weet alleen niet of ik gebanned kan worden voor posten van dit soort links. Dus als even iemand dat kan bevestigen... gaarne _/-\o_

Waar heb jij je spellen gevonden Macuz?

Mail naar: martinbraun1978(et)hotmail.com voor evt info!

(ohja, en hulde voor Binne voor t posten van die psd dingen trouwens!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiller
Imhotep schreef op 18 juni 2004 @ 10:44:
[...]

mss domme vraag hoor.
maar kun je met je telefoon ook audio opnemen en die gebruiken als ringtone??

Ze zeiden dat dat ook kon met de Motorola v525, maar die optie heeft vodafone eruit gehaald :(

En dat vind ik dus wel een vereiste aan een telefoon.
Ik heb het even voor je getest en het werkt. Je kan het als optie kiezen.

Ioniq 5 P45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 juni 2004 @ 10:49:
[...]

Thnx :)

p.s. je hebt mail ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2004 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elboo

Elboo

Ja klopt wel ja...

Elboo schreef op 17 juni 2004 @ 23:37:
[...]
ik wilde net mn simkaartje verwisselen omdat mn KPN abbo vandaag verliep en mn nieuwe abbo van ORANGE die ik al maandje heb zou dan mn oude nummer overnemen maar....

Ik stopte mn orange sim erin en ik moest beveiliginscode intypen, druk alleen 5 in zonder op bevestigen of wat dan ook te drukken en hij gaat zomaar pats boem ineens uit! En daarna is ie niet meer aan geweest! Aaaaaaah fuck ik heb ook altijd wat met gsm's

Vanaf deel 6 heb ik om eerlijk te zijn niet meer gekeken dus ken iemand mij zeggen wat ik kan/moet doen? Neem aan dat ie gecrasht is en dat er nieuwe soft/firmware in moet (heb 3.15), heb um bij 06plaza dus was wel sim-vrij..

Moet ik weer paar dagen/weken zonder fuck mien fa c al

Is t vaker voorgekomen, heb wel vaak genoeg gehad dat ie tijdelijk ff uit ging maar dit dus niet... Wie helpt mij :'(
[...]
ANTWOORD WAT IK KREEG WAS:
Spiller schreef op 17 juni 2004 @ 23:40:
[...]

Ik heb mijnes gister(op de dag dat ik hem kocht) ook gesloopt. Met zelfde simptomen als jij. Mij werd verteld, zoals je een pagina terug kunt lezen, accu paar uurtjes eruit, daarna er weer in, en oppakee, hij doet het weer! Zo werkte het voor mij iig wel.

edit:

[...]
Het werkt dus niet wat ik haast al verw88 :'( :'( :'( :'( :'(

Ik heb ook vaak genoeg gehad dat hij ff 'dood' was maar dit is echt wat anders, denk een soort kortsluiting ofzo ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TafkaP
Als ik jou was zou ik de telefoon als de sodemieter terugsturen en een nieuwe eisen :7

King of Cod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ter info: op nokia.com eindelijk een nieuwe versie van PC-Suite beschikbaar > versie 6.2. Hopelijk is hiermee het SyncML probleem uit de wereld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 juni 2004 @ 08:37:
heb je het op deze manier geprobeerd?

Als je een spelletje in de map Spelletjes wilt zetten in plaats van in de map Verzameling gebruik dan Oxygen Phone Manager (werkt alleen met *.jad). Mocht je alleen de *.jar van een bepaald spelletje hebben, kun je heel eenvoudig een *.jad aanmaken met dit freeware programmaatje (met dank aan Bandicoot).
Ik heb met Oxygen Phone Manager spelletjes geinstalleerd en verwijderd uit mijn spelletjes map. Ik echter een groot probleem nu, ik kom niet meer in mijn map spelletjes ( het scherm word zwart en komt na een tijdje weer tevoorschijn). IK heb alles al uit de map verwijderd maar dat mocht niet baten. Wat wel opvalt is terwijl ik de map heb geleegd, er nog 0,6 kb in staat. Wie kan mij helpen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TafkaP
Misschien een domme vraag, toch stel ik em: Waarom zou je spelletjes niet in je map spelletjes willen stoppen?

O wacht, vanwege het feit dat de map spelletjes in het geheugen van je telefoon staat, en je de spelletjes liever op de mmc hebt staan?

Correct me if I'm wrong

[ Voor 44% gewijzigd door TafkaP op 18-06-2004 12:00 . Reden: Ge-edit vanwege: langzame hersens ]

King of Cod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Vulcano
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-09 12:03
Phart schreef op 18 juni 2004 @ 11:56:
Misschien een domme vraag, toch stel ik em: Waarom zou je spelletjes niet in je map spelletjes willen stoppen?

O wacht, vanwege het feit dat de map spelletjes in het geheugen van je telefoon staat, en je de spelletjes liever op de mmc hebt staan?

Correct me if I'm wrong
LEZEN is ook een vak. Er staan in de afgelopen topics wel tientallen vragen en antwoorden hier omtrent. En dat denk je dat het eindelijk is afgelopen, maar nee hoor. Ik hoop dat niemand hier antwoord op geeft, maar dat deze persoon eens een beetje moeite (wat een eng woord) doet en het antwoord zelf gewoon opzoekt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-01-2023
Ik volg dit topic niet, dus niet boos worden als dit al gezegd is, maar de 6230i komt eraan. Binnenkort meer hierover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Vulcano
  • Laatst online: 06-09 12:03
deuxani schreef op 18 juni 2004 @ 12:17:
Ik volg dit topic niet, dus niet boos worden als dit al gezegd is, maar de 6230i komt eraan. Binnenkort meer hierover.
Dat je dit topic niet volgt dat bepaal je uiteraard zelf. Maar als je vragen hebt neem dan wel de moeite om te kijken of de vraag al ergens staat beantwoord. Want er zijn nu ongeveer 8000 berichten over deze telefoon geweest en het had met zeker de helft ook afgekunt. Van mij mogen ze dan ook wel wat strenger modereren. Want het lijkt of mensen in een kort topic wel de moeite nemen om een antwoord op te zoeken, maar bij een lang topic niet. En dat is een beetje jammer, op z'n zachts gezegd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiller
Heeft iemand de Wallpaper wizzard uit de SP? Ik heb hem gedownload maar krijg een error wanneer ik hem probeer te draaien. Misschien nog andere manieren om wallpaper te maken?

Ioniq 5 P45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TafkaP
Deze persoon??

Mijn 'niet lezen' is een resultaat de grootte van dit topic. Ik heb op zich veel tijd om te besteden aan dit topic en andere, maar verwacht je echt dat ik ( en anderen) zeveneneenhalfduizend posts (waarvan inderdaad de helft B*llshit) gaan doorlezen om een simpele vraag beantwoord te krijgen. Dit klinkt lui, maar ik heb ongeveer de helft van alle posts gelezen, en na een tijdje heb je gewoon genoeg gehad van het lezen en scrollen. Ik doe mijn best om zoveel mogelijk moeite te nemen om op de hoogte te blijven, zodat de gemiddelde tweaker zich niet beledigd voelt. Als dit voor sommige 'personen' nog niet genoeg is, dan word je maar lekker modereter en schop je me er uit ofzo.

Het niet de moeite nemen is gewoon een vicieuze cirkel. Als mensen ermee beginnen krijgen anderen zoveel informatie voor hun kiezen dat ze niet meer weten wat ze ermee aanmoeten, en dus ook niet de moeite nemen--> nog meer posts. Bedenk eerder een oplossing i.p.v te zeuren.

Dus heel misschien een idee om een soort van N00b/basisbegrippen 6230 topic te starten ofzo? Zodat ook de mindere goden hun antwoord kunnen krijgen :)

[ Voor 36% gewijzigd door TafkaP op 18-06-2004 13:22 ]

King of Cod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiller
Phart schreef op 18 juni 2004 @ 12:27:
Deze persoon?

Mijn 'niet lezen' is een resultaat de grootte van dit topic. Ik heb op zich veel tijd om te besteden aan dit topic en andere, maar verwacht je echt dat ik ( en anderen) zeveneneenhalfduizend posts gaan doorlezen om een simpele vraag beantwoord te krijgen. Dit klinkt lui, maar ik heb ongeveer de helft van alle posts gelezen, en na een tijdje heb je gewoon genoeg gehad van het lezen en scrollen. Dit is niet persoonlijk gericht ofzo, maar ik denk dat andere mensen dit probleem ook hebben. Dus heel misschien een idee om een soort van N00b 6230 topic te starten ofzo? Zodat ook de luie 'personen' hun antwoord kunnen krijgen :)
Het lijkt mij dat dat prima hier in kan. Ik ga ook niet alle 7500 post doorlezen als ik een vraag heb. Wat een onzin zeg.

Ioniq 5 P45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
Als er al 8000 berichten over de 6230i zijn geweest, dan kijkt iedereen in een glazenbol ofzo want dit bericht is pas een dag oud ongeveer. Er zijn een aantal testers die de 6230i net hebben ontvangen en binnenkort aangeven wat er verandert is, dus het lijkt me niet dat het hele topic al hierover gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deuxani schreef op 18 juni 2004 @ 12:33:
Als er al 8000 berichten over de 6230i zijn geweest, dan kijkt iedereen in een glazenbol ofzo want dit bericht is pas een dag oud ongeveer. Er zijn een aantal testers die de 6230i net hebben ontvangen en binnenkort aangeven wat er verandert is, dus het lijkt me niet dat het hele topic al hierover gaat.
"This might sound crazy but a few other forums have started rumors of a new N6230i.
The specs listed are basically the same that the N6230 has but along with a 163*132 px screen and running on the new Series 50 UI (an advancement over the S40)."

Dit kwam ik tegen op een forum... Op de site van Nokia zelf was er nog niks te vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiller
Volgens mij is er een soort mis communicatie gaande. Dit topic gaat alleen over de Nokia 6230, niet over de 6230i. Hier heeft ook nog nooit, behalve jij, iets over gepost.

Ioniq 5 P45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoReseth
volgens mij is het nog niet eerder voorbij gekomen, voor mij is het nieuw iig ben benieuwd wat er veranderd is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spiller schreef op 18 juni 2004 @ 12:21:
Heeft iemand de Wallpaper wizzard uit de SP? Ik heb hem gedownload maar krijg een error wanneer ik hem probeer te draaien. Misschien nog andere manieren om wallpaper te maken?
kreeg ik eerste keer ook

gewoon nog een of twee keer proberen te starten, toen deed ie het prima bij mij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
Volgens de vulkanenman zijn er al 8000 berichten over geplaatst. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spiller schreef op 18 juni 2004 @ 12:21:
Wallpaper wizzard in de SP? Zie nix hoor :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoReseth
deuxani schreef op 18 juni 2004 @ 12:46:
Volgens de vulkanenman zijn er al 8000 berichten over geplaatst. ;)
hehe, is idd een misverstand.
maar hij heeft wel gelijk met het punt dat er niet goed gekeken wordt of iets al eerder gepost is (wat bij jou niet het geval is).
Maar op GoT is in een groot topic zoeken gewoon erg lastig :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiller
Verwijderd schreef op 13 juni 2004 @ 12:24:
Maak zelf wallpapers met Wallpaper Wizard (dank @ Harlequin :))
Deze bedoel ik.

Ik heb net de nieuwe Nokia suite 6.2 gedownload en wanneer ik weer connecten naar mijn Galerij om wat foto's te uploaden naar mn pc krijg ik deze error:
Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/e.bos9/error2.png
Iemand een idee? Ik kan nu nl geen foto's op mn pc zetten :(

Ioniq 5 P45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
Ze zouden hieronder naast zoeken in Forum, GoT en Google ook nog een optie zoeken in Topic kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 20:13

FlipFluitketel

Frontpage Admin
deuxani schreef op 18 juni 2004 @ 12:55:
Ze zouden hieronder naast zoeken in Forum, GoT en Google ook nog een optie zoeken in Topic kunnen maken.
Die is er standaard eigenlijk al een beetje... Je zet gewoon /?limit=999 achter de URL en je kunt dan dmv ctrl+f zoeken in 999 posts tegelijk... (of je stelt in je prefs in dat er 999 reacties op 1 pagina getoond moeten worden..)

[ Voor 11% gewijzigd door FlipFluitketel op 18-06-2004 12:58 ]

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De 6230i was toch een hoax? Sowieso, de 6230 heeft al IR, dus waarom een i versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phart schreef op 18 juni 2004 @ 11:56:

Correct me if I'm wrong
Dat is het probleem niet, Ik wou juist games in de map spelletjes neerzetten, maar het probleem is dat ik nu helemaal niet meer inde map kom (ook niet nadat ik alles eruit verwijdert heb).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Verwijderd schreef op 18 juni 2004 @ 13:08:
De 6230i was toch een hoax? Sowieso, de 6230 heeft al IR, dus waarom een i versie?
Ik hoop het eigenlijk, zou erg balen als er nu een 6230 met symbian50 uit zou komen.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 juni 2004 @ 20:20:
ik heb de 6230 met 3.15sw en nokia suite 5.8 ik kan eigenlijk alles doen behalve de pc sync, ik krijg steeds de volgende melding;
Gegevens van SyncML-server.

De SyncML-client heeft niet gereageerd.

--------------------------------------------------------------------------------
Mogelijke oplossing

Controleer of de telefoon niet actief is en het logo van de netwerkprovider wordt weergegeven en start vervolgens de synchronisatie opnieuw.

Zoals ik al eerder heb geschreven, ik kan verder alle opties van de datasuite gebruiken. Heeft iemand een oplossing voor dit probleem
Dat probleem had ik dus ook....
Wat je moet doen is eerst effe de keypad van je foon unlocken en dán Syncen.
Daarna moet je één keer voor outlook op Yes klikken (dit is te omzeilen door "ClickYes" te installeren; link staat vlgs. mij in de SP) en ook ter afronding een keertje op je foon op OK klikken (da's niet te omzeilen).

Krijg je dan alsnog een foutmelding, moet je het volgende eens doen:
Ga in Nokia PC Sync naar Eigenschappen.
Op het tabblad Algemeen klik je op Geavanceerd...
Op het tabblad SyncML vul je een (willekeurige) naam en password in.
Dezelfde naam en password vul je in je foon in onder
Menu --> Organiser -->Gegevens bijw. --> Instellingen -->PC-Synchronisatie instellingen

Nou, en als 'ie het dan nóg niet doet heb je écht een probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
  • Laatst online: 11-09 09:14
áls hij zou bestaan zou die i echt niet IR betekenen :P de 6610 heeft ook IR, maar toch is er nu een 6610i uit (met cam). Maar volgens mij klopte dat met die 6230i niet. Hoop ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coktatli
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-08 16:45
Mensen ik heb iets raars of ik ben gewoon dom...? Zit ik een sms te sturen dus druk ik op verzend zie ik een nummer die ik niet ken en telkens als ik weer een sms wil sturen zie ik die nummer weer... Weet iemand hoe ik dit irritante probleem kan oplossen?? Alvast thanks _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

coktatli schreef op 18 juni 2004 @ 13:24:
Mensen ik heb iets raars of ik ben gewoon dom...? Zit ik een sms te sturen dus druk ik op verzend zie ik een nummer die ik niet ken en telkens als ik weer een sms wil sturen zie ik die nummer weer... Weet iemand hoe ik dit irritante probleem kan oplossen?? Alvast thanks _/-\o_
Misschien is dit het nummer van de smsserver ofso, wel raar dat je dat nummer te zien krijgt. Bij mij staat er gewoon bezig me verzenden en dan bericht verzonden! :) Maar hoe je het weg krijgt? Geen idee.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:49

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Heb ik nog iets lolligs gevonden in deze MOOIE telefoon. Als je naar de agenda gaat en kijkt bij de maand december 2004, dan is de week van 26 december tot 1 januari week 1. Dit is alleen zo als de start dag van een week de zondag is. Zet je nu vervolgens de startdag van de week op maandag (agenda (5-weg toets naar rechts dus) --> opties --> instellingen --> week begint op: .....)
Dan is de week van 27 december tot 2 januari ineens week 53.
Als je de begindag op zaterdag zet dan worden er helemaal geen weeknummers bijgezet. Volgens een aantal agenda's is de start dag maandag qua weeknummers juist, maar die weeknummers zouden toch eigenlijk niet zo mogen veranderen? En als dat wel mag vanwege een of anders systeem waarom staan er dan ineens geen weeknummers bij maadag als startdag?

Het is misschien een beetje mierenneukerij maar ik heb regelmatig afspraken op de woensdag in week xx. En dan werkt dit dus super irritant....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 juni 2004 @ 13:43:
[...]

Misschien is dit het nummer van de smsserver ofso, wel raar dat je dat nummer te zien krijgt. Bij mij staat er gewoon bezig me verzenden en dan bericht verzonden! :) Maar hoe je het weg krijgt? Geen idee.. 8)7
Misschien gewoon de handleiding er eens bijpakken? Berichten, Berichtinstellingen, Tekstberichten, Verzendt profiel, Standaard profiel -> Standaard Nr. Ontvanger.

Sommige providers willen dit nummer wel eens op de simkaart zetten, bijvoorbeeld 222 ofzo.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2004 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

i heeft niks met infrarood te maken, maar alles met een geupdate versie. Zoals de 7250i, en de 6310i.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coktatli
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-08 16:45
Verwijderd schreef op 18 juni 2004 @ 13:48:
[...]

Misschien gewoon de handleiding er eens bijpakken? Berichten, Berichtinstellingen, Tekstberichten, Verzendt profiel, Standaard profiel -> Standaard Nr. Ontvanger.

Sommige providers willen dit nummer wel eens op de simkaart zetten, bijvoorbeeld 222 ofzo.
Hmm thanks zal het proberen. Trouwens heb die nummer gebeld komt 1 of andere poopie joopie aan de lijn B) hahahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
  • Laatst online: 07:08
Even offtopic.. stukje uit Het algemeen beleid. Iedereen wordt geacht zich hieraan te houden #copyright
Hoe je aan je software, muziek, foto's, films, Canal+ uitzendingen en dergelijke zaken komt moet je zelf weten, we willen echter niet dat je Gathering of Tweakers.net hier op welke manier dan ook in betrekt. Buiten dat het ons problemen gaat opleveren bij de diverse controlerende instanties willen we niet dat GoT uitgroeit tot een uitwisselboard voor van alles en nog wat. Het volgende willen wij dan ook niet op Gathering of Tweakers zien.

Warez, cracks NO-CD patches en dergelijke.
MP3s/DivX'jes en dergelijke met copyrighted inhoud.
CD-covers.
Fotorapportages.
(Ster) reclames.
GSM-Flashers.
Hulp bij bovenstaande zaken hoef je eveneens niet te verwachten.
Vraag hier dus niet aan iemand om je te mailen voor warez!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 juni 2004 @ 10:49:
[...]

Ik heb een site gevonden waar echt superveel spelletjes op staan, zo'n 100... waaronder de hier boven genoemde Splinter Cell, Prince of Persia, Chopper Rescue, Ice Age, Snake II, en nog veel meer (gewoon gratis in zip bestanden te downloaden.... rechtermuis > Download all with DAP :9 )

Weet alleen niet of ik gebanned kan worden voor posten van dit soort links. Dus als even iemand dat kan bevestigen... gaarne _/-\o_

Waar heb jij je spellen gevonden Macuz?

Mail naar: martinbraun1978(et)hotmail.com voor evt info!

Volgens mij mag je die website gewoon op t forum vermelden. Op de startpost staan toch ook enkele verwijzingen naar games sites....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TafkaP

[ Voor 97% gewijzigd door intoxicated op 18-06-2004 18:15 ]

King of Cod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s.Zero
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07-04-2021
Nokia komt welliswaar met een paar toppers ja! ;)
Ik kijk persoonlijk zelf ERG uit naar de Nokia 6220 en 6630...
Die andere 2 vind ik niet echt mooi/functioneel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimpy001
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-04 07:03
[quote]Lt. Marx schreef op 18 juni 2004 @ 13:44:
Heb ik nog iets lolligs gevonden in deze MOOIE telefoon. Als je naar de agenda gaat en kijkt bij de maand december 2004, dan is de week van 26 december tot 1 januari week 1. Dit is alleen zo als de start dag van een week de zondag is. Zet je nu vervolgens de startdag van de week op maandag (agenda (5-weg toets naar rechts dus) --> opties --> instellingen --> week begint op: .....)
.....quote]

Dit heeft volgens mij te maken met de Gregoriaanse en de Juliaanse kalender. Moet je maar eens zoeken bij Google dan zul je zien dat dit veel vaker voorkomt.

Wat jij vergeten bent, hoeft voor mij geen spoed te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkace

Darkace

Super Kommandant

Sephiroth schreef op 18 juni 2004 @ 08:42:
[...]

voorlopig nog geen reactie gehad, paar posts hierboven had iemand een site gepost waar je een 512 mb kan bestellen die werkt.

deze site

Het is een nederlandse versie van een engelse site, je kunt betalen dmv overmaken het bedrag komt dan rond de € 170
IDD, en die tip kwam oorspronkelijk van mij :D Mja, het werkt idd en daar gaat het om. Kan alleen nog steeds niet voor elkaar krijgen als ik gebeld word om een mp3 te laten afspelen via de MMC kaart. dan loopt dat ding vast. Verders werkt alles prima.

I wear Glasses with extreme modern "SHADES", to prevent any more harm to my precious eyes, because I already had them pretty damn badly damaged, it wasn't my fault back then, it was Yunalesca's ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Mystikal_
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 16:25

_Mystikal_

ja gewoon, enzo....

w00t, mooie telefoon :9~ ik heb m vandaag ook gehaald icm telfort 500 2 jaar en een verzekering voor werkelijk alles :*) nu ff mp3's eropzetten _o_

[ Voor 4% gewijzigd door _Mystikal_ op 18-06-2004 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[ Voor 91% gewijzigd door intoxicated op 18-06-2004 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkace

Darkace

Super Kommandant

[quote]Stimpy001 schreef op 18 juni 2004 @ 15:01:
Lt. Marx schreef op 18 juni 2004 @ 13:44:
.....quote]

Dit heeft volgens mij te maken met de Gregoriaanse en de Juliaanse kalender. Moet je maar eens zoeken bij Google dan zul je zien dat dit veel vaker voorkomt.
Hahh, wat apart!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiller
Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/e.bos9/6230pc.jpg

Mooie wallpaper he :D

[ Voor 5% gewijzigd door Spiller op 18-06-2004 16:02 ]

Ioniq 5 P45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee...? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Mystikal_
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 16:25

_Mystikal_

ja gewoon, enzo....

_Mystikal_ schreef op 18 juni 2004 @ 15:49:
w00t, mooie telefoon :9~ ik heb m vandaag ook gehaald icm telfort 500 2 jaar en een verzekering voor werkelijk alles :*) nu ff mp3's eropzetten _o_
Goed mensen, hoe krijg ik dat ding open? ik heb al geprobeerd wat er in deel 7 stond, we staan hier met 3 man, maar t lukt niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Mystikal_ schreef op 18 juni 2004 @ 16:18:
[...]

Goed mensen, hoe krijg ik dat ding open? ik heb al geprobeerd wat er in deel 7 stond, we staan hier met 3 man, maar t lukt niet :?
Mijn techniek was d.m.v. van een pen (niet in de schrijf-stand zeg maar..) aan de achterkant het knopje naar beneden duwen en tegerlijkertijd proberen te schuiven. Op den duur gaat het vanzelf soepeler.
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:49

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

even wat meer rondgezocht:
Een opmerking over weeknummers: volgens ISO 8601 begint de week met maandag en week 1 van een jaar is de week waarin de eerste donderdag van januari zit.
http://home.hetnet.nl/~vanadovv/Kalender.html
Dit doet hij goed en dit is dus de correcte oplossing, je begindag moet maandag zijn en dan loop je foon gelijk met alle kalenders en agenda's in NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kokorico
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 15:44

[ Voor 75% gewijzigd door intoxicated op 18-06-2004 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Mystikal_ schreef op 18 juni 2004 @ 16:18:
[...]

Knopje indrukken, en met de duim(en) tegen de onderkant vh camera-randje duwen.

Dan gaat ie bij mij prima open...

Alle eerste keren zijn ff lastig :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kokorico schreef op 18 juni 2004 @ 17:09:
De games in de bovenstaande post kan je vinden op:

Graag niet quoten :/
Met zoveel spelen heb ik genoeg speelplezier om mijn vlucht naar Australie goed te vermaken.. Thanx!!

[ Voor 15% gewijzigd door intoxicated op 18-06-2004 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TafkaP

Graag niet quoten :/
Hatsekidee daar staat ie dan :D dank you well

Luistert allen die nog een MMC kaart moeten hebben. Wat ik gedaan heb i.p.v je rot zoeken naar wazige internet shops die goedkope kaarten aanbieden. Ik heb het telefoonboek gepakt, en de computerwinkels gebeld waarvan ik dacht dat ze wel kaarten hadden, of gewoon waarvan ik wist waar ze zitten ;)
Dit leverde verrekte weinig reslultaat op tot mijn laatste telefoontje. Ik belde mycom op, en zij verkopen de 256MB Apacer voor 59,- euro. Goeie prijs n'est pas? :) en ook nog eens met alle voordelen (en nadelen) van een gewone winkel. Misschien een goeie tip, misschien ook niet, dat is aan jullie

(stuntprijzen.net neemt niet op vandaag)

[ Voor 9% gewijzigd door intoxicated op 18-06-2004 18:20 ]

King of Cod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan dus superveel met deze foon, maar ik begin mij af te vragen naar welke andere foons je die .gif's enzovoort kan sturen... :/ + als ik een jpg verstuur naar een 3100 bv dan kreeg die ontvanger een smsje dat hij de afbeelding kon gaan bekijken op een bepaalde site :? ik heb die gsm nochtans nog zelf ingesteld gehad voor mms + gprs en dat werkte toen, het enige dat er nu anders is is dat hij zijn kaartje erin gestopt heeft (zelfde operator). Ligt het er nu aan dat sommigen gewoon geen jpg of hoge res afbeeldingen kunnen ontvangen dan? Want je kan echt heel wat leuks met de 6230 maar personen vinden om het mee te delen das wat anders :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster

http://dikkewarezlink.com
Haal snel je link weg aub. Mensen zoals jij helpen dit topic (en GoT) om zeep.
Het algemeen beleid. Iedereen wordt geacht zich hieraan te houden #copyright

[ Voor 17% gewijzigd door Jimster op 18-06-2004 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:37

Pinobigbird

doesn't share food!

Vandaag ben ik eindelijk ook eigenaar van deze supertelefoon. Gratis bij Orange Free €30 1jaar bij BC.

Ik heb echter hetzelfde probleem als CrashOne en Masterwill :'(
CrashOne schreef op 14 juni 2004 @ 18:03:
Heb een probleem met een Nokia 6230, deze laat geen toon horen voor het over gaan als je iemand belt, je hoort gewoon niks, tot je verbinding hebt.

Iemand een oplossing?

masterwill schreef op 14 juni 2004 @ 18:16:
Ja CrashOne dat heb ik ook heel vaak, hoor je ineens iemand praten terwijl je denkt dat de verbinding dood aan het gaan is... Vrij irritant :(
Dit gebeurt bij mij als ik naar een mobiel nummer van Orange bel. Zelf bel ik ook met Orange. Bij het bellen naar een andere provider of naar vast hoor ik wel de toon voor het over gaan.

Zal dit aan de telefoon liggen?
Heeft iemand hier missschien ondertussen al een oplossing gevonden?

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 11:37
Verwijderd schreef op 18 juni 2004 @ 17:13:
[...]

Met zoveel spelen heb ik genoeg speelplezier om mijn vlucht naar Australie goed te vermaken.. Thanx!!
Als je daar aankomt... volgens mij is het nog steeds niet toegestaan om telefoons aan te hebben in vliegtuigen :P maar goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Vliegtuig.. GSM.. moet dat niet uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigB
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Pinobigbird schreef op 18 juni 2004 @ 17:36:
Vandaag ben ik eindelijk ook eigenaar van deze supertelefoon. Gratis bij Orange Free €30 1jaar bij BC.

Ik heb echter hetzelfde probleem als CrashOne en Masterwill :'(

[...]

Dit gebeurt bij mij als ik naar een mobiel nummer van Orange bel. Zelf bel ik ook met Orange. Bij het bellen naar een andere provider of naar vast hoor ik wel de toon voor het over gaan.

Zal dit aan de telefoon liggen?
Heeft iemand hier missschien ondertussen al een oplossing gevonden?
Als ik met mijn oude 3410 met vodafone naar me 6230 met orange bel hoor ik ook geen toon.
Pas nadat op me 6230 de ringtone begint hoor ik op 3410 de telefoon overgaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird

Pinobigbird

doesn't share food!

BigB schreef op 18 juni 2004 @ 17:40:
[...]

Als ik met mijn oude 3410 met vodafone naar me 6230 met orange bel hoor ik ook geen toon.
Pas nadat op me 6230 de ringtone begint hoor ik op 3410 de telefoon overgaan!
Maar ik hoor dus niks! Dus als ik iemand bel die naast met zit en zijn ringtone begint, dan hoor ik dus nog steeds niks, totdat diegene opneemt!

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
Pinobigbird schreef op 18 juni 2004 @ 17:54:
[...]
Maar ik hoor dus niks! Dus als ik iemand bel die naast met zit en zijn ringtone begint, dan hoor ik dus nog steeds niks, totdat diegene opneemt!
Klopt.. heb ik ook met me 6230 V3.14 icm Orange als ik bel naar Orange nummers. Is vrees ik voorlopig niks aan te doen, behalve wachten op een nieuwere softwareupdate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird

Pinobigbird

doesn't share food!

Jimster schreef op 18 juni 2004 @ 18:02:
[...]

Klopt.. heb ik ook met me 6230 V3.14 icm Orange als ik bel naar Orange nummers. Is vrees ik voorlopig niks aan te doen, behalve wachten op een nieuwere softwareupdate.
Ik heb overigens V 03.15. Maar zou het niet een probleem van Orange zijn ipv de 6230?

[ Voor 10% gewijzigd door Pinobigbird op 18-06-2004 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvoII
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-09 09:24
s.Zero schreef op 18 juni 2004 @ 14:54:
Nokia komt welliswaar met een paar toppers ja! ;)
Ik kijk persoonlijk zelf ERG uit naar de Nokia 6220 en 6630...
Die andere 2 vind ik niet echt mooi/functioneel.
6220?

Die is zo nieuw niet meer geloof ik... :z :Z

2021 Golf Style 1.5 eTSI lime yellow|Iphone 15 pro 1Tb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s.Zero
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07-04-2021
EvoII schreef op 18 juni 2004 @ 18:06:
[...]

6220?

Die is zo nieuw niet meer geloof ik... :z :Z
6260 lmfd, typo! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag eindelijk mijn 256 MB MMC van Apacer gekregen. Ik heb hem besteld bij Mycom.
De kaart werd netjes herkend als 250 MB.

Maar net had ik 95 MB aan mp3s erop gezet via bluetooth met Nokia PC suite 6.1.
Het duurde wel een tijdje voordat het klaar was. Kaartje werd nog steeds herkend en 5 minuten later niet meer :?
Ik heb de telefoon een paar keer opnieuw opgestart.
Ook nog verwisselt met 32MB kaartje die het wel deed!

Ik heb in de laptop een SD reader en daarop getest, niet herkend (misschien wel logisch ;) )
Digitale camera zegt ook error.

Heb ik misschien het kaartje opgeblazen door in 1 keer 95 MB aan MP3s op te zetten?
best klote :( ik had hem maar 2 uur :(

Is het bekend? en is er al een oplossing?
Of is de kaart gewoon kapot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalentum
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online
Boondock_Saint schreef op 13 juni 2004 @ 14:23:

Kan de telefoon Java apps draaien, en zo ja, moet je dan nog een speciale API
gebruiken als je zelf iets wilt maken?

/edit

spelvaut
Hallo, ik ben nieuw op dit forum, mijn vorige telefoon was een nokia 3210 maar nu dus 6230. Vooruitgang dus ;-)

Ben even aan het spelen geweest met java & de 6230 en heb 'iets' aan de praat gekregen.

Wat heb je nodig: (via http://java.sun.com/products/midp/)
- java SDK 1.4.2
- J2ME Wireless Toolkit 2.1 (bevat de Java Micro Edition + nog een tooltje dat het builden makkelijker maakt + nog telefoon emulator voor het testen)

Wireless Development Tutorial Part I geeft genoeg info om een eerste midlet te bouwen.

Alle documentatie (API's) enzo is bereikbaar via een lokaal html bestandje dat je krijgt als je de toolkit installeert.

Voor zover ik kon zien / beoordelen (mijn java kennis is al enige jaren niet meer bijgewerkt) is het alleen geen rocket science.

Installeren van uw eigen midlets kan via de application installer in de Nokia suite

[ Voor 5% gewijzigd door Kalentum op 18-06-2004 20:17 . Reden: aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wooohooo! Net ff naar de bc geweest en een nokia 6230 i.c.m een orange 30 1 jaar, marco borsato cd en een oranje pakket! Wat een Relax ding zeg! Vooral die radio erop, zal ik heel vaak gaan gebruiken! Naja, moesk ff kwijt, en als er een probleem is horen jullie het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

he greasser, wat is die site waar je die spellen vandaan hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey allemaal,

al weer bij deel 8 heh... tjonge...

anyway, ik vroeg me af of het mogelijk is om de 6230 als webcam te gebruiken maar ik gok dat dat niet kan. verder vraag ik me dan af is het mogelijk om het beeld van de camera op het scherm van je pc te krijgen en dan doormiddel van softcam het beeld op je pc-scherm als webcam te gebruiken :)

iemand al geprobeerd?

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2004 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

beetje jammer dat je je telefoon uit moet zetten tijdens de vlucht :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit al een tijdje met iets. Iedereen praat over AAC-bestanden en dat ze zo compact zijn, maar ik krijg ze alleen compact door de bitrate te verlagen waardoor ook het geluidskwaliteit minder wordt. Ik heb het geprobeerd met dBPowerAmp en met Nokia Audio Manager, maar ik weet niet of ik iets verkeerds doe. Hoe doen jullie het en wat stellen jullie in als bitrate?
Is het trouwens met Nokia Audio Manager mogelijk om mp3 te converteren naar aac of is dat alleen mogelijk vanaf cd, want dit zou een groot nadeel zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigB
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Heeft iemand dit Wireless Village, de toekomstige MSN voor je mobiel al geprobeerd op zijn 6230?
Bij mij werkt het wel ism Orange world.
Lijkt me erg handig als strax iedereen dit heeft beter dan sms :)
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.