Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiller
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 05-09 23:14
Spiller schreef op 14 juni 2004 @ 22:03:
Ik loop nu rond met een Motorola V50, dus ben wel echt een keer aan vervanging toe. Ik wacht nog even wat reacties af. Ben vandaag al wel wezen informeren bij de BC, en de actie klopt. Denk dat ik hem woensdag na examens ga halen :) Nu maar hopen dat ie op voorraad is :X
Ik ben een man van beloftes. Heb hem vandaag gekocht!
Maar nu heb ik gelijk een aantal kleine probleempjes:
Wanneer ik in Music Player een muziekje opzet met hoofdtelefoon erin, hem op luidspreker wil zetten gaat dit niet. Hij blijft dan doodleuk op de headset spelen.
Ook mn bluetooth werkt nog niet, maar dit zal wel lukken :)

Ioniq 5 P45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spiller schreef op 16 juni 2004 @ 22:04:
[...]

Maar nu heb ik gelijk een aantal kleine probleempjes:
Wanneer ik in Music Player een muziekje opzet met hoofdtelefoon erin, hem op luidspreker wil zetten gaat dit niet. Hij blijft dan doodleuk op de headset spelen.
Ook mn bluetooth werkt nog niet, maar dit zal wel lukken :)
Heb pcies het zelfde probleem als jou, denk dat het miss een bug is :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiller
Verwijderd schreef op 16 juni 2004 @ 22:09:
[...]

Heb pcies het zelfde probleem als jou, denk dat het miss een bug is :?
Ah, ik ben een beetje aan het kloten en wanneer ik de headset er uit haal, gaat ie wel op speaker.
Beetje vreemd, maargoed.

Ioniq 5 P45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvoII
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-09 09:24
Nieuw foutje gevonden!

Wilde net de gesprekstimers wissen en dan vraagt ie de beveiligingscode.Die ga ik een paar x verkeerd in.Begon ie opeens te bellen, want ik zag linksboven een hoorntje verschijnen.Dacht eerst da k bij het invoeren van de beveiligingscode per ongeluk op herhalen had gedrukt.Niet dus, want heb t nog een keer of 3 geprobeerd en hij deed t telkens wéér!

Heb afgewacht welk nummer ie ging bellen.Was mn baas, het laatsgekozen nr in de lijst.

Kon dat dus niet zien vtv omdat ik in t veld van die beveiligingscode zat.

Verders kom ik niet meer uit dat scherm met die beveiligingscode nu.Start m ff opnieuw op nu.

Weer steeds foute code, en hij gaat ook weer steeds bellen.Kl##te ding!

2021 Golf Style 1.5 eTSI lime yellow|Iphone 15 pro 1Tb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog even verlate complimenten voor Jvvianen , die in deze post erg prettig uitlegt hoe je MP3's die je (bijvoorbeeld met een cardreader) in een mapje op je MMC hebt gegooid heel eenvoudig in een playlist op de foon krijgt.

Hulde! :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiller
Neee!!! Alleen ik krijg het voor mekaar om mijn telefoon na een aantal uur in mijn bezit te hebben al te slopen. Ik probeerde de voorcover er af te halen, maar dit leukte slechts deels. Ik dacht laat maar zitten en heb alles weer keurig dicht gedaan.
Nu wil ie alleen niet meer aan :'(
Kheb heb weer open gemaakt, accu, sim, mmc eruit maar hij wil niet aan.
Hij geeft zelfs geen sloege wanneer ik de oplader er in stop :'( !!!

Hopen dat ie zometeen weer aangaat als door een wonder.
Anders morgen maar gelijk terug naar de winkel. Ze zien me aankomen zeg, jemig. :(

Ioniq 5 P45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Heb een beetje de topics doorgelezen maar kan je ook *.wav files als ringtone/sms toon instellen?

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn, das wel even balen... ik zou toch lichtelijk uit mijn slof schieten als me dat nu zou gebeuren.

Maar vertel eens, met welk merk voorhamer heb je de voorkant er voor de helft afgesloopt? hehe..

Ik liet iig de jongen achter de toonbank mij ff demonstreren hoe hij open moest, de eerste keer is altijd lastig met nokia toestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiller
Verwijderd schreef op 16 juni 2004 @ 22:59:
Damn, das wel even balen... ik zou toch lichtelijk uit mijn slof schieten als me dat nu zou gebeuren.

Maar vertel eens, met welk merk voorhamer heb je de voorkant er voor de helft afgesloopt? hehe..

Ik liet iig de jongen achter de toonbank mij ff demonstreren hoe hij open moest, de eerste keer is altijd lastig met nokia toestellen.
Ja, de jongen die het voor mij de eerste keer deed had er ook duidelijk moeite mee. Ik de volgende aantal keer ook, maar valt nu mee. Ik kan niet zien dat er iets gebroken is ofzo, en dat zou als het al zo was, nog niets uit moeten maken.
Hij gaat gewoon niet meer aan.
Kheb het net geprobeerd met een accu van een Nokia 1100, maar dat mocht ook niet baten. BAH!

Ioniq 5 P45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TafkaP
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-09 15:18
Heeft iemand ervaring met de MMC kaarten van http://www.stuntprijzen.net/ ?

Of weet iemand welk merk ze zijn?

King of Cod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spiller schreef op 16 juni 2004 @ 23:01:
[...]

Ja, de jongen die het voor mij de eerste keer deed had er ook duidelijk moeite mee. Ik de volgende aantal keer ook, maar valt nu mee. Ik kan niet zien dat er iets gebroken is ofzo, en dat zou als het al zo was, nog niets uit moeten maken.
Kheb het net geprobeerd met een accu van een Nokia 1100, maar dat mocht ook niet baten. BAH!
Probeer hem anders gewoon uit op adapter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 11:37
Spiller schreef op 16 juni 2004 @ 23:01:
[...]

Meerdere mensen hebben gehad (ook ik) dat ie 'dood' was, maar dat is schijn :P Gewoon ff een tijdje met batterij eruit laten rusten en als het goed is (werkte bij mij iig wel!) doet ie het daarna weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 juni 2004 @ 21:44:
Weet toevallig iemand hoe je TipicME wat je bij gebruikersnaam + wachtwoord + server moet invullen?
Wat dacht je van eerst Hier te registreren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiller
Verwijderd schreef op 16 juni 2004 @ 23:11:
[...]

Probeer hem anders gewoon uit op adapter
Als je even leest zie je dat ik dat gedaan heb.
Sorry voor deze ontzettend botte reactie, maar ik ben nu ff echt niet in de mood.
Iig bedankt voor de hulp :(
Upbeat schreef op 16 juni 2004 @ 23:12:
[...]

Meerdere mensen hebben gehad (ook ik) dat ie 'dood' was, maar dat is schijn :P Gewoon ff een tijdje met batterij eruit laten rusten en als het goed is (werkte bij mij iig wel!) doet ie het daarna weer!
Ga ik proberen, dankje!

[ Voor 36% gewijzigd door Spiller op 16-06-2004 23:20 ]

Ioniq 5 P45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slasher schreef op 16 juni 2004 @ 22:54:
Heb een beetje de topics doorgelezen maar kan je ook *.wav files als ringtone/sms toon instellen?
Het is al volgens mij niet eens mogelijk om wav files op je telefoon af te spelen, laat staan als beltoon gebruiken. Dat word dus eerst converteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 juni 2004 @ 23:15:
[...]

Wat dacht je van eerst Hier te registreren.
En die info gebruiken om in te loggen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
  • Laatst online: 21:02
Phart schreef op 16 juni 2004 @ 23:05:
Heeft iemand ervaring met de MMC kaarten van http://www.stuntprijzen.net/ ?

Of weet iemand welk merk ze zijn?
Iemand postte zijn ervaring met die kaarten een paar dagen geleden nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e1f
  • Laatst online: 03-04 23:19

e1f

EvoII schreef op 16 juni 2004 @ 22:29:
Verders kom ik niet meer uit dat scherm met die beveiligingscode nu.Start m ff opnieuw op nu.

Weer steeds foute code, en hij gaat ook weer steeds bellen.Kl##te ding!
code is gewoon 1234(5) dacht ik... of had je dat ondertussen al gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
No problemo!

Trouwens, berichtjes sturen naar andere telefoons via Bluetooth is echt lachen >:) Je ziet mensen echt raar kijken op hun telefoon als ze opeens een bericht krijgen via BT en ze weten niet van wie! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OllieMongollie
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 09:01
Spiller schreef op 16 juni 2004 @ 22:04:
[...]

WTF?!? Die van mij is al 2 weken ruk. Ik zit te wachten totdat BC 'm weer op voorraad heeft :'( Zal ze morgen weer eens bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SeD_NcL schreef op 16 juni 2004 @ 19:30:
Ik draai XP en heb een Sitecom BT USB kaart.
Ik heb er wel even naar gekeken, maar mijn uitspraak was denk ik voorbarig. Je moet je Nokia zo gek krijgen dat ie over bluetooth uitbelt, en hoe je dat voor elkaar krijgt weet ik nog niet. Op je PC kun je gebruik maken van de nokia gateway simulator, welke te downloaden is bij nokia (moet je wel voor registreren).

Volgens mij kun je gebruik maken van een 'uitbelnummer' met een *# combinatie erin, om er zo voor te zorgen dat ie bluetooth gebruikt. Maar die combinatie heb ik nog niet kunnen vinden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeD_NcL
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-09 21:03
Mooie uitdaging voor het weekend...

PS: Ik heb het hele Nokia gebeuren nu goed aan de praat. Schijnbaar werken de Sitecom drivers cq software niet super goed. Ik heb nu de link op de SP gebruikt voor de installatie en deze werkt super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkace
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-03-2023

Darkace

Super Kommandant

Sephiroth schreef op 16 juni 2004 @ 21:05:
[...]

hmmm uit het buitenland :(
toch nog maar ff verder zoeken, heb geen cc namelijk
Hoeft ook geen creditcard te hebben joh het is een vertrouwd bedrijf ik heb de gok gewoon genomen heb het geld overgemaakt en toegestuurd gekregen. Kun jij ook ;)

I wear Glasses with extreme modern "SHADES", to prevent any more harm to my precious eyes, because I already had them pretty damn badly damaged, it wasn't my fault back then, it was Yunalesca's ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkace

Darkace

Super Kommandant

Hagar schreef op 16 juni 2004 @ 20:44:
[...]

Ik heb hier de Apacer 256MB MMC en ik heb hetzelfde probleem met mp3 beltonen.
Verder zie ik wel vaker stabiliteitsproblemen op mijn 6230, of dat aan de MMC ligt kan ik niet met zekerheid zeggen. Ik heb de standaard MMC niet erg lang gebruikt... ;)
Eeeeeeeeey die Hagar heheheh LOL, nou dat probleem had ik ook, kon de originele 32 MB mmc niet lang gebruiken. Is veel ste weinig ;)

Maar nu zijn we dus beide wel een beetje afgemaakt omdat onze mp3 beltonen niet willen spelen als we gebeld worden HEH. Mja, hopelijk komt hier nog een fix voor. Dat ding (Nokia 6230) moet gewoon compatible worden met alle bestaande mmc's van dit moment! HA, is toch zo? niet :)

I wear Glasses with extreme modern "SHADES", to prevent any more harm to my precious eyes, because I already had them pretty damn badly damaged, it wasn't my fault back then, it was Yunalesca's ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Darkace schreef op 17 juni 2004 @ 00:08:
[...]

Eeeeeeeeey die Hagar heheheh LOL, nou dat probleem had ik ook, kon de originele 32 MB mmc niet lang gebruiken. Is veel ste weinig ;)

Maar nu zijn we dus beide wel een beetje afgemaakt omdat onze mp3 beltonen niet willen spelen als we gebeld worden HEH. Mja, hopelijk komt hier nog een fix voor. Dat ding (Nokia 6230) moet gewoon compatible worden met alle bestaande mmc's van dit moment! HA, is toch zo? niet :)
Heeft volgens mij niks met de telefoon zelf te maken, maar met de mmc en de leessnelheid ervan. Je hebt nml verschillende leessnelheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wacht hier ook al iemand op de usb dku-2 kabel van stuntprijzen.net? Ook worden mailtjes niet gelezen en ook niet de telefoon opgenomen.

Al bijna 3 weken en ik heb nog niks! :(

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2004 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ff een vraagje over het scherm van de 6230.

Mijn zus kwam vandaag met een nieuwe Nokia 6220 aan sjouwen. Het kleurenscherm van die 6220 zag er echt niet uit. Het was zeer wollig en flets. Ik heb zelf een Motorola V525, en dat scherm is superhelder en lekker scherp.

Is het scherm van de 6230 scherper als de 6220 of is dit hetzelfde scherm ??
Of heeft zij toevallig een minder exemplaar te pakken ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkace

Darkace

Super Kommandant

Upbeat schreef op 17 juni 2004 @ 00:10:
[...]

Heeft volgens mij niks met de telefoon zelf te maken, maar met de mmc en de leessnelheid ervan. Je hebt nml verschillende leessnelheden.
Ja, dat zou best kunnen kloppen maar hoe dan ook zou dit ook goed moeten kunnen werken. Gewoon een kwestie van de software in de foon. Hij moet dit later gewoon goed herkennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
Verwijderd schreef op 17 juni 2004 @ 00:22:

Mijn zus kwam vandaag met een nieuwe Nokia 6220 aan sjouwen. Het kleurenscherm van die 6220 zag er echt niet uit. Het was zeer wollig en flets. Ik heb zelf een Motorola V525, en dat scherm is superhelder en lekker scherp.

Misschien zelf wat vooronderzoek doen?
De 6220 heeft maar 4096 kleuren itt de 6230 met 64000 kleuren (TFT). Verder is de 6220 een stuk trager dan de 6230.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 juni 2004 @ 00:22:

6220 = miskoop! 6230 = 10 x zo goed >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkace

Darkace

Super Kommandant

Verwijderd schreef op 17 juni 2004 @ 00:42:
[...]

6220 = miskoop! 6230 = 10 x zo goed >:)
Precies! ;) Alleen als die 512 mb mmc kaartjes en hoger goed gaan werken in dit ding is het helemaal toppie top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat doen ze ook wel, zie de link naar de howardforums thread in de SP - er zijn alleen wat mensen die wat problemen hebben met TakeMS kaartjes van 512meg, hoewel dat ook lijkt te variëren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Vulcano
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-09 12:03
Ik vind het wel leuk om xhtml pagina's op mijn Nokia te bekijken, maar als ik bijvoorbeeld naar www.telecomvergelijker.nl ga, dan moet je ongelooflijk veel scrollen. Is er ergens een lijst van leuk xhtml pagina's die je kunt bekijken. Of is er een mogelijkheid om alleen te zoeken naar xhtml pagina's? Bij google heb je bijvoorbeeld een zoek machine voor allen wml files.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkace

Darkace

Super Kommandant

Verwijderd schreef op 17 juni 2004 @ 00:52:
dat doen ze ook wel, zie de link naar de howardforums thread in de SP - er zijn alleen wat mensen die wat problemen hebben met TakeMS kaartjes van 512meg, hoewel dat ook lijkt te variëren.
Nou ik zou een kaartje hebben die wel zou moeten werken, dat doet ie echter nog niet. Werkt verder wel speelt alles af alleen als je gebeld wordt.... w000000000000000000t dan gaat het mis :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gezocht in de topics, maar kon er niks over vinden.

Ik heb dus een probleempje met infrarood. Ik heb nu dus de 6230, maar heb ook nog een 7210. Als ik een bestandje (bijvoorbeeld een plaatje) wil versturen van de 6230 naar de 7210 dat zegt die steeds verzenden mislukt op een foutmelding. Heeft iemand anders dit ook of weet iemand wat ik fout doe.

Ik zet de 7210 op infrarood ontvangen en hou de telefoon dicht bij elkaar (de infrarood poortjes dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Upbeat schreef op 16 juni 2004 @ 23:32:
Trouwens, berichtjes sturen naar andere telefoons via Bluetooth is echt lachen >:) Je ziet mensen echt raar kijken op hun telefoon als ze opeens een bericht krijgen via BT en ze weten niet van wie! :P
Hoe verzend je berichten via bluetooth?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiller
[...]

Bedankt! Hij doet het weer, gelukkig :D

Ioniq 5 P45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slasher schreef op 16 juni 2004 @ 22:54:
ja, is mogelijk! sommige wav files herkent ie niet (die moet je dan maar ff converten), maar t kan dus wel. heb zelf een wavje van austin powers voor sms (you've got mail baby, yeah!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TafkaP
Verwijderd schreef op 17 juni 2004 @ 00:16:
Wacht hier ook al iemand op de usb dku-2 kabel van stuntprijzen.net? Ook worden mailtjes niet gelezen en ook niet de telefoon opgenomen.

Zoals ik al eerder poste :) Ik sprak met de man zijn moeder, en die vertelde mij dat de kabels uit China volgende week maandag of dinsdag aankomen :) wat mij prima uitkomt, daar ik de foon pas maandag of dinsdag ontvang :P

King of Cod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoReseth
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:31
Verwijderd schreef op 17 juni 2004 @ 00:16:

Ik heb al best vaak wat besteld bij stuntprijzen en nog nooit problemen gehad,
kreeg pas geleden ook netjes een mail dat de datakabel niet op voorraad was en dat het iets langer ging duren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TafkaP
Jimster schreef op 16 juni 2004 @ 23:28:
[...]
Iemand postte zijn ervaring met die kaarten een paar dagen geleden nog.
Waar ongeveer? in deel 8 of nog in deel 7? voordat ik alle 1000 posts ga lezen omdat ik het bericht per ongeluk over het hoofd zie |:(

[ Voor 29% gewijzigd door TafkaP op 17-06-2004 08:53 ]

King of Cod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoReseth
Phart schreef op 17 juni 2004 @ 08:51:
[...]

Waar ongeveer? in deel 8 of nog in deel 7? voordat ik alle 1000 posts ga lezen omdat ik het bericht per ongeluk over het hoofd zie |:(
Ik heb even gezocht (ben er zelf ook geintresseerd in namelijk) en heb posts per pagina op 999 gezet (zoekt makkelijker)

het stond ergens in deel 7
bandicoot:
Vanmiddag 256 MB MMC binnengekregen van stuntprijzen.net. Is een Silicon Power kaartje.
Van mij mag ie in de SP erbij want hij werkt perfect.
Ook kwam ik een link van takems mmc 512 mb tegen in de tweakers.net pricewatch waar ook stuntprijzen.net bij stond, waar ik dus uit opmaak dat het takems geheugen zou zijn.
Zelf heb ik gister mailtje gedaan naar stuntprijzen.net met de vraag welk soort mmc het is.
Ik heb tot nu toe nog geen 512mb geheugen van lijstje van howardforums kunnen vinden in nederland, hopelijk vind ik het nog maar anders moet ik toch uit engeland bestellen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 juni 2004 @ 07:20:
[...]

Het heet bluejacking en het werkt zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darkace schreef op 17 juni 2004 @ 00:08:
[...]

Kun je niet gewoon 1 mp3 op te foon geheugen knallen? Dat moet wel werken lijkt mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sephiroth schreef op 16 juni 2004 @ 21:05:
[...]

hmmm uit het buitenland :(
toch nog maar ff verder zoeken, heb geen cc namelijk
Probeer het anders met deze link:
http://www.expansys.nl/product.asp?code=107866
Is van het zelfde bedrijf, maar via de nederlandse site. Staan prijzen in euro's op en een bankrekening nummer waar je het geld naar kan overmaken. Zodra hun het geld binnen hebben wordt alles naar je toegestuurd. Ik heb er al vaker besteld, zonder ook maar ooit een probleem te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoReseth
Verwijderd schreef op 17 juni 2004 @ 09:23:
[...]

Probeer het anders met deze link:
http://www.expansys.nl/product.asp?code=107866
Is van het zelfde bedrijf, maar via de nederlandse site. Staan prijzen in euro's op en een bankrekening nummer waar je het geld naar kan overmaken. Zodra hun het geld binnen hebben wordt alles naar je toegestuurd. Ik heb er al vaker besteld, zonder ook maar ooit een probleem te hebben.
heel erg bedankt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TafkaP
Bedankt Sephiroth, had em net zelf ook al gevonden :) ben toch aan et werk :+ tijd zat

En trouwens, bedankt Bandicoot natuurlijk (voor meerdere posts ook nog) _/-\o_

[ Voor 33% gewijzigd door TafkaP op 17-06-2004 10:06 ]

King of Cod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TafkaP
Vandaar ook de dubbelpost:P er ging iets mis 8)7

[ Voor 83% gewijzigd door TafkaP op 17-06-2004 10:04 ]

King of Cod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Spiller schreef op 17 juni 2004 @ 07:47:
[...]

Bedankt! Hij doet het weer, gelukkig :D
:*) Gelukkig!
Verwijderd schreef op 17 juni 2004 @ 07:20:
[...]

Om niet het hele verhaal te lezen dit is hoe het makkelijker kan:
- Maak in Organiser een taak of notitie aan
- Opties > verzenden > verzenden via BT
- telefoon gaat dan zoeken naar telefoons waar BT aan staat
- selecteren en hij stuurt em op!
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me heeft ook de hoofdtelefoon-mod uitgevoerd, maar dan net iets anders :P

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/34925/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/34926/full.jpg

Die enkele draad is iets dikker, maar past wel. Heb er aan de binnenkant vd. behuizing een knoopje ingelegd als trekontlasting. Ik ga nog weer een 'hangsnoer' bevestigen aan de 2 lege gaatjes waar de oorspr. headphones aanzaten. Op die manier kun je de mic nog steeds om je nek hangen (handig in de auto bv) maar heb je toch een langer hoofd-telefoonsnoer en in dit geval ook een snoer met volumeregeling aan het snoer.

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/34927/full.jpg

Het werkt prima en hoewel die sennheiser MX-5 oordoppen ook niet het 'baste van het baste' zijn, klinken ze wel degelijk beter dan de doppen van Nokia zelf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TafkaP
Wel strak met die ene gaat in de middle :P

King of Cod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 juni 2004 @ 01:37:
Ik heb gezocht in de topics, maar kon er niks over vinden.

Ik heb dus een probleempje met infrarood. Ik heb nu dus de 6230, maar heb ook nog een 7210. Als ik een bestandje (bijvoorbeeld een plaatje) wil versturen van de 6230 naar de 7210 dat zegt die steeds verzenden mislukt op een foutmelding. Heeft iemand anders dit ook of weet iemand wat ik fout doe.

Ik zet de 7210 op infrarood ontvangen en hou de telefoon dicht bij elkaar (de infrarood poortjes dan)
Daar had ik ook al last van...
Heb het bij de 6100 geprobeerd, maar lukte ook niet. Heb ze in allerlei standjes en hoeken gelegd, maar dat mocht niet baten.
Tot nog toe is het alleen maar met een 6230 van een kameraad van mij gelukt!

Zou het kunnen zijn dat het een nieuwer type IR is of zo, of heeft het met het aantal kleuren te maken (heb er niet zo erg veel verstand van dus doe maar een gok)... zijn er mensen die daar bekend mee zijn, of weten wat het probleem is?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2004 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkace

Darkace

Super Kommandant

Verwijderd schreef op 17 juni 2004 @ 09:09:
[...]

Kun je niet gewoon 1 mp3 op te foon geheugen knallen? Dat moet wel werken lijkt mij...
Dat heb ik nu ook gedaan, maar ja het moet toch ook gewoon gaan werken via de mmc kaart. Dat is en blijft mijn eigenwijze mening. Moet toch kunnen werken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor wat betreft de headphone mod heb ik zelf voor een meer flexibele oplossing gekozen. Ik heb draad tussen oordopjes en microfoon doormidden geknipt en heb aan het uiteinde een female 3.5 mm headphone plug gesoldeerd. Ik kan nu tenminste kiezen welke hoofdtelefoon ik ga gebruiken en kan deze ook nog voor mijn Palm gebruiken.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2004 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 juni 2004 @ 12:41:
[...]

Heb het bij de 6100 geprobeerd, maar lukte ook niet. Heb ze in allerlei standjes en hoeken gelegd, maar dat mocht niet baten.
Heb precies het zelfde meegemaakt! Best wel irritant, nu kun je dus niks uitwisselen(zoals contacts) met een andere nokia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, ik heb er ook 1!! Eindelijk een keuze kunnen maken, en tot nu toe gaat bijna alles goed.

Ik gebruik mijn logitech dinovo bluetooth adapter en die werkt prima. Het probleem dat ik tegenkom is dat ik, bijvoorbeeld tijdens het verzenden van een mp3 naar de telefoon of het kopieren van iets wat langer doet ik de telefoon opnieuw moet selecteren bij de NOKIA CONNECTION MANAGER in de taskbar rechtsonder. Daar staat ie wel in het vakje 'telefoon' maar ik moet m dan opnieuw aanklikken en op toepassen drukken.
Soms verliest ie em kompleet, en moet ik opnieuw bij het bluetoothicoontje quick connect-->seriele bluetooth poort--?nokia pc-suite aanvinken. Dit gaat dan 'vanzelf'' uit..?

Iemand enig idee wat ik hier aan kan doen!?!

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2004 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk firmware 3.15 erop, en ik kan smsjes ontvangen!!! Jippie! Eindelijk.

Heb ook weinig bugs nu ten opzichte van 3.14.

/me gaat snel zijn backup trgzetten en bezig met gprs etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 juni 2004 @ 12:41:
[...]

Zou het kunnen zijn dat het een nieuwer type IR is of zo, of heeft het met het aantal kleuren te maken (heb er niet zo erg veel verstand van dus doe maar een gok)... zijn er mensen die daar bekend mee zijn, of weten wat het probleem is?
Nou, ik heb ook 'n 7210 dus heb ik het effe geprobeert.
Ik kan wél contactpersonen overzenden, maar géén plaatjes enzo.
Het is mij dan ook opgevallen dat de 7210 geen optie "verzenden --> via IR" heeft in de galerij; alléén bij Namen. Het kan dus goed zijn dat die "ouwe" Nokia's dat gewoon niet ondersteunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darkace schreef op 17 juni 2004 @ 12:46:
[...]

Dat heb ik nu ook gedaan, maar ja het moet toch ook gewoon gaan werken via de mmc kaart. Dat is en blijft mijn eigenwijze mening. Moet toch kunnen werken :p
Net ook een apacer aangeschaft, en t werkt prima!

Gewoon een paar keer renamen, en dan aan en uit zetten enzo...

hoepla! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan het zijn, dat de snelheid van die Bluetooth-overdracht zo fluctueert??

De ene keer zit ik op 21kbps (snel), en de andere keer zit ik op 21bps (oerend langzaam).

En dat terwijl ik mijn telefoon bijna naast die dongle heb liggen...

8)7 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luke_otto
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23:18

luke_otto

pang pang luckyluke

ik heb ook een probleem met nokia connection manager. als ik mijn telefoon(via irda) zie staan kan ik niet op toepasen drukken. en ook niet op geavanseerd:S audio maneger kan ook mijn telefoon niet vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W.Wezz
  • Laatst online: 15-07-2022
Nou gister eindelijk aan de praat gekregen :)... 1 MP3 overgeplaats dus ik d8.. gaat goed he :d. Maar, toen dat MP3`tje klaar was wilde ik nog een nummer overplaatsen (MP3) maar nu stopt die na een paar minuten ?¿ Niet alleen met dat nummer is het zo, maar ook met andere nummers! Heb nu weer (voor de 3e keer) alles geuninstaleerd en ga het straks nog een keer proberen. En trouwens in de SP staat dat je Nokia Media Center 6.0 meekrijgt, maar ik heb een cd met 5.8 ? Ik heb een Sitecom bleutooth stick en in de SP staan update`s voor deze CN500 adapter maar deze kan ik niet instaleren??? (heb de bovenste genomen van de drivers voor CN 500, 502, etc etc. maar pakt de install files niet (zegt dat er een ander app al gebruik maakt van de serves :s, terwijl ik hem net geuninstaleerd heb, en ook updaten doet die niet!
Enne, werkt infrarood beter als Bleutooth of is dat nog meer kloten met drivers etc etc?

Canon 40D, Canon EF 70-200mm F/4 L IS USM, 24-105mm F/4.0 L IS USM, SpeedLite 580EX, B+W UV 67 & 77 MRC, Velbon 640 pro + PHD61Q, Lowpro Slingshot 300AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan met audio manager alleen naar mijn tel.geheugen kopieren, hoe selecteer ik de MMC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

W.Wezz schreef op 17 juni 2004 @ 15:11:
Nou gister eindelijk aan de praat gekregen :)... 1 MP3 overgeplaats dus ik d8.. gaat goed he :d. Maar, toen dat MP3`tje klaar was wilde ik nog een nummer overplaatsen (MP3) maar nu stopt die na een paar minuten ?¿ Niet alleen met dat nummer is het zo, maar ook met andere nummers! Heb nu weer (voor de 3e keer) alles geuninstaleerd en ga het straks nog een keer proberen. En trouwens in de SP staat dat je Nokia Media Center 6.0 meekrijgt, maar ik heb een cd met 5.8 ? Ik heb een Sitecom bleutooth stick en in de SP staan update`s voor deze CN500 adapter maar deze kan ik niet instaleren??? (heb de bovenste genomen van de drivers voor CN 500, 502, etc etc. maar pakt de install files niet (zegt dat er een ander app al gebruik maakt van de serves :s, terwijl ik hem net geuninstaleerd heb, en ook updaten doet die niet!
Enne, werkt infrarood beter als Bleutooth of is dat nog meer kloten met drivers etc etc?
Dat doet ie bij mij ook, komt omdat ie stop als je geheugen vol is, en automatisch kopieert ie naar de map muziekbestanden op in je tel, niet op je mmc, dat krijg ik zelf ook nog niet goed voor elkaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TafkaP
Verwijderd schreef op 17 juni 2004 @ 12:53:
Voor wat betreft de headphone mod heb ik zelf voor een meer flexibele oplossing gekozen. Ik heb draad tussen oordopjes en microfoon doormidden geknipt en heb aan het uiteinde een female 3.5 mm headphone plug gesoldeerd. Ik kan nu tenminste kiezen welke hoofdtelefoon ik ga gebruiken en kan deze ook nog voor mijn Palm gebruiken.
Klinkt ook goed :) is het geheel wel stevig?

(wat is precies een female 3.5 mm? plaatje zou handig zijn, ben een noob in audio)

King of Cod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
Verwijderd schreef op 17 juni 2004 @ 15:11:
Ik kan met audio manager alleen naar mijn tel.geheugen kopieren, hoe selecteer ik de MMC?
Startpost lezen.... :z

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luke_otto

luke_otto

pang pang luckyluke

Phart schreef op 17 juni 2004 @ 15:19:
[...]

Klinkt ook goed :) is het geheel wel stevig?

(wat is precies een female 3.5 mm? plaatje zou handig zijn, ben een noob in audio)
dat plugje dat aan je oordopjes zit. (mannelijk, male) dat moet je altijd in een gaatje stoppen(vrouwelijk, female) snappie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TafkaP
lukeotto schreef op 17 juni 2004 @ 15:45:
[...]

dat plugje dat aan je oordopjes zit. (mannelijk, male) dat moet je altijd in een gaatje stoppen(vrouwelijk, female) snappie?
Ja dat snap ik.........goed he :)

Maar er zijn vele verschillende soorten gaten waar je dingen in kan stoppen....in de audio wereld ;)

Wat ik boeiender vind is of het stevig is, dus trek je je soldeersel niet los als je klaar bent :+

King of Cod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je eea goed soldeerd en ook de trekontlasting goed aanknijpt met een tang is er weinig risico vwb lostrekken. Ik heb inmiddels ook een foto gemaakt:
Afbeeldingslocatie: http://www.vdbrande.nl/PICT0628.JPG
Je kunt ook een draad kopen inclusief de plug (verlengkabel) en deze rechtstreeks aansluiten op microfoonkastje zoals je losse oordopjes aansluit

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2004 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W.Wezz
  • Laatst online: 15-07-2022
Ziet er goed uit Camille, zoiets ga ik ook maken, maar dan wil ik 1 draad maken vanuit het midden (staat hier ook al ergens, maar dan direct op de koptelefoon, beetje jammer).

Canon 40D, Canon EF 70-200mm F/4 L IS USM, 24-105mm F/4.0 L IS USM, SpeedLite 580EX, B+W UV 67 & 77 MRC, Velbon 640 pro + PHD61Q, Lowpro Slingshot 300AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 juni 2004 @ 15:53:
Ik heb inmiddels ook een foto gemaakt.
Hoe draag je dit ding? Ik bedoel, bij de originele versie steek je je hoofd door het gat tussen de microfoon en het schuifje dat de twee draden bij elkaar houdt, en vervolgens de twee oordopjes in je oren. Hierdoor hangt de microfoon net onder je kin en hangt er vrijwel geen gewicht aan de oordopjes. Bij jouw oplossing moet de microfoon ongeveer op je broekriem hangen, en dan nog eens met z'n volle gewicht aan de oordopjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TafkaP
Ziet er inderdaad zeker heel goed uit :)
Bedankt veur de feauteaux!

Ik vind deze optie ook wel in de StartPost mogen _/-\o_

[ Voor 31% gewijzigd door TafkaP op 17-06-2004 16:13 ]

King of Cod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een knijpertje (zoals bij de 'gewone' headsetjes) onder het microfoonkastje geplaatst. Nadeel is inderdaad wel dat als je een lange draad aan je hoofdtelefoon hebt deze ergens moet worden weggestopt (jaszak, binnenzak) omdat er anders gevaar op struikelen ontstaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb me telefoon, nadat ik hem al 2 maand had, nu eindelijk normaal (na firmware 3.15 update)

Alles werkt : MMS, GPRS, SMS etc :*) met T-Mobile.

Heb veel topics doorgelopen en zonder wat te vragen, alles netjes ingesteld :>

Meteen even aan de slag gegaan met theme's
Ik vond op een forum wat info over thema's voor de 6230... hierbij de psd's + voorbeeld. Misschien iets voor de SP?

Afbeeldingslocatie: http://www.axeweb.nl/Nokia6230/xp_maske.jpg
Download PSD

Afbeeldingslocatie: http://www.axeweb.nl/Nokia6230/6230_mask.jpg
Download PSD

Afbeeldingslocatie: http://www.axeweb.nl/Nokia6230/BinneJorien.jpg

Zoals ik heb nu heb op mijn 6230. Me and my girlfriend O+

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2004 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luke_otto

luke_otto

pang pang luckyluke

ik krijg mijn 6230 maar niet aan de praat met nokia pc suite 5.8 hij ziet hem wel en ik kan wel me contacten bewerken enzo maar ik kan niks met die browser want als ik me telefoon open krijg ik een leeg scherm. audo manager vind ook niks:(

edit:
(via ir)

[ Voor 4% gewijzigd door luke_otto op 17-06-2004 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Binne
Jammer dat je geen PSD van die laatste "wallpaper" hebt toegevoegd. Die wou ik toch zo graaaaaag hebben :+ :P

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2004 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xanion schreef op 17 juni 2004 @ 15:32:
[...]

Startpost lezen.... :z
Dat heb ik natuurlijk gedaan, daar staat hoe ik ze af moet spelen van de MMC, maar niet hoe ik ze op de MMC krijg!! ik kan ze telkens naar het telefoongeheugen verplaatsen en dan door naar de MMC maar dat lijkt me niet de makkelijkste oplossing!

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2004 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disksoft
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09-09 23:17
Hallo,

Ik heb net een TakeMS 512mb kaart ontvangen maar als ik hem in me telefoon stop geeft die aan dat die 80,2mb is. Hoe kan ik dit probleem oplossen?

Mvg,
Robbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 juni 2004 @ 12:53:
heb ik ook zo gedaan, werkt perfect >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
Robbert_berg schreef op 17 juni 2004 @ 18:14:
Hallo,

Ik heb net een TakeMS 512mb kaart ontvangen maar als ik hem in me telefoon stop geeft die aan dat die 80,2mb is. Hoe kan ik dit probleem oplossen?

Mvg,
Robbert
Zoals vaker gezegd is dit alleen een cosmetisch probleem. Je kunt er gewoon 500MB op kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Robbert_berg schreef op 17 juni 2004 @ 18:14:
Hallo,

Mvg,
Robbert
als je gwoon 512mb erop gooit leest je telefoon dat gwoon......wees iig blij dat ie het uberhaupt doet!! er waren namelijk nogal wat problemen met deze kaart, daarom heb ik mijn bestelling van deze kaart geannuleerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 juni 2004 @ 17:45:
@Binne
Jammer dat je geen PSD van die laatste "wallpaper" hebt toegevoegd. Die wou ik toch zo graaaaaag hebben :+ :P
Had je gedroomd.. ze is van mij >:)

heb je wat aan de de PSD's ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugdepop
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-01-2022
Ik heb een probleempje dat ik niet de inhoud van mijn gallery kan zien in de "nokia phone browser" Wanneer ik op Gallelrij klik krijg ik de foutmelding:"De bewerking kan niet worden voltooid"

Heeft iemand anders dit probleem ook toevallig? Blijkbaar wordt er iets geblokkeerd...en ws in mijn telefoon.

-Whenever you set out to do something, something else must be done first -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb de 6230 met 3.15sw en nokia suite 5.8 ik kan eigenlijk alles doen behalve de pc sync, ik krijg steeds de volgende melding;
Gegevens van SyncML-server.

De SyncML-client heeft niet gereageerd.

--------------------------------------------------------------------------------
Mogelijke oplossing

Controleer of de telefoon niet actief is en het logo van de netwerkprovider wordt weergegeven en start vervolgens de synchronisatie opnieuw.

Zoals ik al eerder heb geschreven, ik kan verder alle opties van de datasuite gebruiken. Heeft iemand een oplossing voor dit probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik via bluetooth inlog dan werkt alles als een zonnetje. Ik kan muziek bestand verzenden en afspelen via de player. Hoe kan ik nou bestanden op mijn mmc cardje zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZOMERZON
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-09-2024

ZOMERZON

Voor Geen Cent Gaat De Zon Op

Verwijderd schreef op 17 juni 2004 @ 15:53:
Als je eea goed soldeerd en ook de trekontlasting goed aanknijpt met een tang is er weinig risico vwb lostrekken. Ik heb inmiddels ook een foto gemaakt:
[afbeelding]
Je kunt ook een draad kopen inclusief de plug (verlengkabel) en deze rechtstreeks aansluiten op microfoonkastje zoals je losse oordopjes aansluit
Zou je ook een foto kunnen/willen maken van de binnenkant ? :)

Zo'n idee had ik trouwens ook.... makkelijk headphones veranderen waarbij je maar 1x goed hoeft te solderen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hugdepop schreef op 17 juni 2004 @ 20:09:
Ik heb een probleempje dat ik niet de inhoud van mijn gallery kan zien in de "nokia phone browser" Wanneer ik op Gallelrij klik krijg ik de foutmelding:"De bewerking kan niet worden voltooid"

Heeft iemand anders dit probleem ook toevallig? Blijkbaar wordt er iets geblokkeerd...en ws in mijn telefoon.
MMC een naam geven zoals in de startpost wordt gezegd. Er zal een wereld voor je open gaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeD_NcL
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-09 21:03
Nou ik geef het op, het lukt me niet om te internetten via mijn bluetooth (mobiel->PC->internet). Als iemand er ooit uitkomt, mag hij/zij mij mailen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey mensen,

ik heb iets gruwelijk stoms gedaan....

Ik heb een nokia 6230 gekocht, en ik had een nokia 3650.

Nu had ik allebei de telefoons open liggen om de batterijen te verwisselen, en nu weet ik niet meer welke batterij bij welke phone hoort.

Nu zul je zeggen: geen probleem... nou: mijn 3650 batterij is redelijk gaar, en nieuwe batterijen gaan in het begin nooit zo lang mee...

zouden jullie kunnen kiken wat er op jullie batterij staat??

op mijn ene:

een 067040063807322133

andere:

0670400363807
L222A38674769

dus eigenlijk 2 nr's

zouden jullie na kunnen kijken wat er op jullie batterij staat, dan ben ik ook weer blij :D

dank alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

0670400363563
L164420106292

(2nrs dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dank je...

ik was er zelf ook al achter, een seconde geleden...

de connectoren van de 2 telefoons zitten op verschillende hoogten...

die geven krasjes op de connectoren van de batterij, zodat ik, met een beetje logisch nadenkwerk, kon nagaan welke batterij bij welke phone hoorde ;)

en aan het nummer van mijn voorganger te zien, klopte mijn theorie ;)
bedankt ik in ieder geval!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 juni 2004 @ 14:21:
[...]

Nou, ik heb ook 'n 7210 dus heb ik het effe geprobeert.
Ik kan wél contactpersonen overzenden, maar géén plaatjes enzo.
Het is mij dan ook opgevallen dat de 7210 geen optie "verzenden --> via IR" heeft in de galerij; alléén bij Namen. Het kan dus goed zijn dat die "ouwe" Nokia's dat gewoon niet ondersteunen.
Je hebt helemaal gelijk. Toestellen als de 6610/7210/6100 of 7250i ondersteunen het inderdaad niet dat je iets anders dan nummers of agenda items verstuurd. Vandaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand al een mooi tasje/case/hoesje gevonden voor de 6230? Ik had er een gezien van Krusell, maar die is maar liefst €25 en voor een tasje is dat wel wat veel. Weet iemand of dat het waard is? Of misschien een andere wat minder dure oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macuz
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-09 12:45

macuz

Dance!

Wat zijn jullie leukste spellen en ringtones?

ik heb o.a. Bounce(!), Splinter cell, Prince of Percia, chopper rescue(!), Rabbitator (!) XIII (!) Finding Nemo, Ice Age, Call of Duty, Helicab, Snake II en Atlantis als spellen. Die met t (!) zijn zeer leuk, andere matig tot zwak...

Ringtone van het moment: Happy Tree Friends (MP3)>>> zeer rete koel.
De matrix wirwar code screensaver, fullscreen...
En een zoot wallpapers die ik bijna elke week wel verander... nog niet echt de perfecte gevonden...

zo, nu jullie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiller
Ik ben al de hele dag aan het kloten met mn bluetooth. Ik heb een BT dongle van mycom gekocht(Sja ik weet het.. mycom :X , maar ik wilde er gewoon graag snel een hebben) maar het is mij tot op heden niet gelukt hem aan de praat te krijgen
Bij de install gaf de Mycom dongle al problemen. Overigens is het gewoon een Wildcomm, maar dit kon ik van de voren ook niet ruiken.
Ik heb in de SP gelezen dat er een patch voor is en deze heb ik ook keurig gedaan.
Wanneer ik de dongle in de USB port stop gaat XP gelijk piepen dat er een "USB Device not recognized" is.
De software lijkt wel redelijk te werken, geen errors meer of vastlopers.
Hij ziet de 6230 niet, en de 6230 ziet de pc niet.

Ik heb Nokia pc suite geinstalleerd.
Iemand een idee?

Ioniq 5 P45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

steek em eens in je poort waar je em in geinstalleerd had...

ik had dat probleem ook, maar als ik em in die poort steek, dan werkt ie well

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiller
Verwijderd schreef op 17 juni 2004 @ 23:27:
steek em eens in je poort waar je em in geinstalleerd had...

ik had dat probleem ook, maar als ik em in die poort steek, dan werkt ie well
Ik heb inderdaad gehoord dat het per port kan verschillen. Dus heb alle porten geprobeert, maar nergens geeft ie sjoege.

Ioniq 5 P45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elboo
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-08 00:57

Elboo

Ja klopt wel ja...

:| ik wilde net mn simkaartje verwisselen omdat mn KPN abbo vandaag verliep en mn nieuwe abbo van ORANGE die ik al maandje heb zou dan mn oude nummer overnemen maar....

Ik stopte mn orange sim erin en ik moest beveiliginscode intypen, druk alleen 5 in zonder op bevestigen of wat dan ook te drukken en hij gaat zomaar pats boem ineens uit! En daarna is ie niet meer aan geweest! Aaaaaaah fuck ik heb ook altijd wat met gsm's :(

Vanaf deel 6 heb ik om eerlijk te zijn niet meer gekeken dus ken iemand mij zeggen wat ik kan/moet doen? Neem aan dat ie gecrasht is en dat er nieuwe soft/firmware in moet (heb 3.15), heb um bij 06plaza dus was wel sim-vrij..

Moet ik weer paar dagen/weken zonder fuck mien fa c al

Is t vaker voorgekomen, heb wel vaak genoeg gehad dat ie tijdelijk ff uit ging maar dit dus niet... Wie helpt mij :'(

Oja, toen hij net gecrasht was zag ik nog wel toets beveiligingscode op het scherm staan maar dat werd steeds minder van contrast en toen verdween het helemaal..

[ Voor 10% gewijzigd door Elboo op 17-06-2004 23:43 ]

Risico komt voor uit niet weten wat je doet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiller
Elboo schreef op 17 juni 2004 @ 23:37:
:| ik wilde net mn simkaartje verwisselen omdat mn KPN abbo vandaag verliep en mn nieuwe abbo van ORANGE die ik al maandje heb zou dan mn oude nummer overnemen maar....

Ik stopte mn orange sim erin en ik moest beveiliginscode intypen, druk alleen 5 in zonder op bevestigen of wat dan ook te drukken en hij gaat zomaar pats boem ineens uit! En daarna is ie niet meer aan geweest! Aaaaaaah fuck ik heb ook altijd wat met gsm's :(

Vanaf deel 6 heb ik om eerlijk te zijn niet meer gekeken dus ken iemand mij zeggen wat ik kan/moet doen? Neem aan dat ie gecrasht is en dat er nieuwe soft/firmware in moet (heb 3.15), heb um bij 06plaza dus was wel sim-vrij..

Moet ik weer paar dagen/weken zonder fuck mien fa c al

Is t vaker voorgekomen, heb wel vaak genoeg gehad dat ie tijdelijk ff uit ging maar dit dus niet... Wie helpt mij :'(
Ik heb mijnes gister(op de dag dat ik hem kocht) ook gesloopt. Met zelfde simptomen als jij. Mij werd verteld, zoals je een pagina terug kunt lezen, accu paar uurtjes eruit, daarna er weer in, en oppakee, hij doet het weer! Zo werkte het voor mij iig wel.

edit:

[ Voor 13% gewijzigd door Spiller op 17-06-2004 23:41 ]

Ioniq 5 P45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonny
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-09 13:00

sonny

Life's not over till you_

Spiller schreef op 17 juni 2004 @ 23:33:
[...]

Ik heb inderdaad gehoord dat het per port kan verschillen. Dus heb alle porten geprobeert, maar nergens geeft ie sjoege.
Ik heb ook de MyCom BT dongle en die doet het gewoon bij me.
Probeer eerst anders de software te installeren en dan de dongle in de poort te stoppen op het moment dat ie aan het zoeken is naar hardware. Deed ik ook en nu doet ie het gewoon.
Ik gebruik nu de DKU-2 kabel samen met de DCV-14 en dit gaat stukken sneller dan de BT.

BTW weet iemand waar ik de nokiagamesinstaller kan vinden voor pc suite 6.1?

[ Voor 8% gewijzigd door sonny op 17-06-2004 23:44 ]

Intel I7-7700k, ASUS Z270 Mark 1, Asus Turbo GTX1060 6GB, 16GB Corsair, Samsung M2 960Evo, Asus MX25AQ, Haf 912 plus, coolermaster 600W.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.