Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 juni 2004 @ 19:45:
Okaj verschillende mensen hebben al eens gevraagd of je de 6230 als navigatiesysteem kan gebruiken. Ik kan je melden dat dit WEL kan!!!

Voor verdere info zie deze site: http://www.xonio.com/features/feature_11972331.html
Vraag me af of dat een beetje werkt. Wel top dat het dus WEL kan :D
Jammer dat die sis file van tomtom niet met een emulator oid te draaien is op de 6230

@ Gobbles
Hoe gaat het trouwens met de vertaling van die site?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oops > wrong button

[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2004 13:02 . Reden: foutje, verkeerde knop aangeklikt ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddifish
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-09 17:02

freddifish

schnappi !

Verwijderd schreef op 15 juni 2004 @ 12:32:
[...]

Staat er op, link is ook aangepast.. downloaden maar..

voorwaarde voor dat dit werkt is dat het mp3 MIME type goed in de .htaccess van je webserver staat.

Dan heb ik nog een vraag.. ik probeer mijn Palm M515 zo ver te krijgen dat ik kan surfen over GRPS, iemand hier ervaring mee? Kan dit? Zo ja hoe? :)

Ik heb al de juiste modem drivers (of althans, werkende modem drivers), maar ben nog aan het klooien om de verbinding op te zetten..
met mijn palm zire (helaas zw/wit) lukt me dit inderdaad. ik bel dan wel in via de 6230 op een speciaal GSM internet access nummer van mijn provider (in dit geval UUNET). op de palm alleen "ir via phone" als connectie gkozen, verder geen speciale modem instellingen ofzo.

'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

freddifish schreef op 15 juni 2004 @ 13:02:
met mijn palm zire (helaas zw/wit) lukt me dit inderdaad. ik bel dan wel in via de 6230 op een speciaal GSM internet access nummer van mijn provider (in dit geval UUNET). op de palm alleen "ir via phone" als connectie gkozen, verder geen speciale modem instellingen ofzo.
Het _moet_ ook via GPRS kunnen, dus zonder in te bellen bij een provider.. als ik weet hoe het moet, post ik het hier wel even..

Voor Harlequin:

hier een filmpje waar je kunt zien dat ik die MP3 naar m'n toestel overhaal.. (DIVX)

/edit
mijn firmware: 3.15.. upgraden dus maar? Kan kostenloos bij een nokia service punt, als je erbij vertelt dat je het wilt vanwege een bug (niet kunnen downloaden MP3 waar dat met 3.15 wel kan)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2004 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 juni 2004 @ 12:52:
[...]

Ik heb het zelf ook even geprobeerd, en het werkt prima hier.. welke firmware heb je op je toestel staan?
3.14, wellicht dat het daar aan ligt

edit:
Ik heb het bestand hernoemd naar .jpg en nu download hij hem wel. Straks weer hernoemen naar mp3 en voila :)

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2004 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net een Epox bluetooth dongel gehaald! Draait allemaal erg soepel en lekker :).
Snel wat games geinstalleerd.
Maar ik kan niet de map Galerij openen via de PC, weet iemand hoe ik dat moet oplossen? Ik krijg de fout melding: "De bewerking kan niet worden voltooid".
Oh ja ik draai op firmware v3.15.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2004 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Vulcano
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-09 12:03
Verwijderd schreef op 15 juni 2004 @ 10:53:
[...]

Die waren er ook op Howardforums met de TakeMS 256 (heb het draadje daar net even doorgefietst) en nadat mensen die kaart "gewoon" in hun 6230 hadden geformatteerd werkte het allemaal opeens wel - ik heb al eerder gezegd dat het risicovol is om individuele problemen/f*ckups tot De Waarheid te bestempelen, en ik denk dat het voor de mensen met enige 6230-autoriteit (Gobbles bijvoorbeeld) belangrijk is om feit van fictie te scheiden.

2 centjes, en nu eerst koffie :7
Ik heb die uitspraak uiteraard niet voor niks gedaan en ik ben wat betreft de Nokia 6230 goed geinformeerd. Ten eerste worden er twee problemen door elkaar gehaald. Er zijn problemen met het schrijven naar de kaart en er zijn problemen met het feit dat de telefoon de kaart totaal niet herkent (dus dan kun je uiteraard ook niet formatteren in je telefoon). Dit laatste probleem is bij zeker de helft van die kaarten het geval, met beide versies van de firmware. Dus dan is de kaart ook gewoon niet compatible. Waarom hij het bij sommige wel doet heeft er mee te maken dat er nieuwe en oude kaartje van de 512MB TakeMS kaartjes zijn, deze zien er ook anders uit. De oudere kaartjes doen het wel, maar de nieuwere helaas niet. En als je alle topics ook gelezen zou hebben zou je hebben gezien dat ik zeker niet de enige ben bij wie dit probleem optreed. Ook op andere fora wordt daar over gesproken. Maar goed ik zou zeggen sla mijn advies in de wind en schaf zo'n kaartje aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-09 11:07

DancePlaza

ninja

Verwijderd schreef op 15 juni 2004 @ 14:16:
Net een Epox bluetooth dongel gehaald! Draait allemaal erg soepel en lekker :).
Snel wat games geinstalleerd.
Maar ik kan niet de map Galerij openen via de PC, weet iemand hoe ik dat moet oplossen? Ik krijg de fout melding: "De bewerking kan niet worden voltooid".
Oh ja ik draai op firmware v3.15.
he gast kom je hier vaker..?

probeer is de SP te lezen.. zucht :(

Van het kastje naar de muur lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DancePlaza schreef op 15 juni 2004 @ 15:51:
[...]

he gast kom je hier vaker..?

probeer is de SP te lezen.. zucht :(
Ja ik kom hier wel vaker. Maar ik heb de SP net 5x gelezen. Het staat er vet onduidlijk in.
Er staat:
Als je via je datakabel in je MMC kaartje in je telefoon wilt komen en PC Suite loopt vast als je naar Galerij wilt, maak dan eerst (met je telefoon) een naam aan voor je MMC kaartje. Dan pakt de PC Suite je MMC kaartje wel. En kun je m.b.v. de software gewoon bestanden naar je MMC kaart kopieren.

Dus ik dacht dat het alleen voor de kabel geldde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kokorico
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 15:44
Heb vandaag eindelijk mijn 6230 binnen :) Echt een topding.

Ik heb hem gekocht in duitsland bij mepdac voor 363.5 EU incl verz kosten.
Maar: de gsm is blijkbaar van o2 . Is eigenlijk niet erg maar wanneer je op beginscherm staat, staat er rechtsonder een o2 menu (dus bij linkse toets heb je favorieten, midden = menu, en rechtse toets=o2) .

Weet iemand hoe ik die o2 kan verwijderen? Dit menu werkt toch niet :(

Greatz Peter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kokorico schreef op 15 juni 2004 @ 16:34:
Heb vandaag eindelijk mijn 6230 binnen :) Echt een topding.

Ik heb hem gekocht in duitsland bij mepdac voor 363.5 EU incl verz kosten.
Maar: de gsm is blijkbaar van o2 . Is eigenlijk niet erg maar wanneer je op beginscherm staat, staat er rechtsonder een o2 menu (dus bij linkse toets heb je favorieten, midden = menu, en rechtse toets=o2) .

Weet iemand hoe ik die o2 kan verwijderen? Dit menu werkt toch niet :(

Greatz Peter
Moet je naar menu->instellingen->favorieten->rechter selectietoets en dat kan je dan daar veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZOMERZON
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-09-2024

ZOMERZON

Voor Geen Cent Gaat De Zon Op

Verwijderd schreef op 15 juni 2004 @ 11:38:
[...]

Ik heb net die Sitecom dongle geinstalleerd. Hoe?

1) alles verwijderen wat met bluetooth te maken heeft. Haal de dongle ook fysiek uit je PC.
2) deze drivers downloaden en ergens uitpakken
3) dongle in PC steken. Als gevraagd wordt om de drivers selecteer je 'bestanden installeren vanaf bepaalde locatie' (of iets dergelijks), blader je naar de map waar je de driver hebt uitgepakt, subfolder Software\BTSW\Windows98me2000XP
4) start --> my bluetooth places
5) find bluetooth devices
6) rechtermuisknop op je telefoon, 'pair device'
7) geef pincode op (wachtwoord voor verbinding)
8) op je mobiel: instellingen --> connectiviteit --> bluetooth --> gepaarde apparaten --> je computer --> opties --> verbinden
9) geef pincode in
10) kloar.

[...]

Is je device wel gepaired? Heb je de juiste drivers voor je bluetooth kaart geinstalleerd?

Ik heb dit ook (kort) gehad, en opgelost door de nokia suite te verwijderen (eerst via taskmanager alles van de suite afsluiten) en opnieuw te installeren.
vanavond maar weer eens proberen............

pfff.....

[ Voor 3% gewijzigd door ZOMERZON op 15-06-2004 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kokorico
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 15:44
Verwijderd schreef op 15 juni 2004 @ 17:04:
[...]

Moet je naar menu->instellingen->favorieten->rechter selectietoets en dat kan je dan daar veranderen.
ok bedankt ! Wat een topgsm :)
Volgende week komt datakabel en mmc van 256mb binnen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo, net de telefoon binnen wat een geile phone zeg :P.
Heb nog wel versie 3.15 mja software update's kan ik toch gewoon gratis laten doen? als er een nieuwe uit is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmz... ik heb nu 17 spelletjes geinstalleerd (ongeveer 850kb), alleen mijn foon valt uit als ik er meer installeer. Zodra hij het mapje met daarin de Verzameling games open, wordt het scherm zwart en kom ik terecht op mijn 'desktop'. Dit terwijl er nog zat ruimte is op mijn foon geheugen.

Meer mensen last van? Of download ik de verkeerde games?

:)

Edit: Nog 7,8mb vrij, van de 9,4mb totaal... :/

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2004 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmpf, mijn infrarood werkt niet terwijl me laptop toch infrarood heeft, toch maar weer eens gezellige reboot maken dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou sjeg, op de andere laptop werkt ie niet en de ouwe laptop wel :S wat vaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:13

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Verwijderd schreef op 15 juni 2004 @ 18:05:
Nou sjeg, op de andere laptop werkt ie niet en de ouwe laptop wel :S wat vaag
Misschien staat IR-da in de bios uitgeschakeld of werkt een andere telefoon wel op dat notebook waar je 6230 niet op werkt?

(Je kunt volgende keer ook het edit knopje gebruiken..)

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magalhean
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-04-2011
Verwijderd schreef op 15 juni 2004 @ 11:38:
[...]

Ik heb net die Sitecom dongle geinstalleerd. Hoe?

1) alles verwijderen wat met bluetooth te maken heeft. Haal de dongle ook fysiek uit je PC.
2) deze drivers downloaden en ergens uitpakken
3) dongle in PC steken. Als gevraagd wordt om de drivers selecteer je 'bestanden installeren vanaf bepaalde locatie' (of iets dergelijks), blader je naar de map waar je de driver hebt uitgepakt, subfolder Software\BTSW\Windows98me2000XP
4) start --> my bluetooth places
5) find bluetooth devices
6) rechtermuisknop op je telefoon, 'pair device'
7) geef pincode op (wachtwoord voor verbinding)
8) op je mobiel: instellingen --> connectiviteit --> bluetooth --> gepaarde apparaten --> je computer --> opties --> verbinden
9) geef pincode in
10) kloar.
Bovenstaande zojuist uitgevoerd, weer zonder succes, ik heb inmddels 3 verschillende drivers/software geprobeerd, zou het zo kunnen zijn dat ze niet volledig worden verwijderd na de-install? De telefoon wordt dus wel gezien door de dongle maar het pairen geeft steeds dezelfde time-out......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey mensen.

Allereerst .. wat een telefoon, heb em nu een aantal dagen (inmiddels de tweede, de eerste hield er na pak em beet 36 uur mee op). Maar nu heb ik globaal de 8 delen doorgelezen maar ik zoek eigenlijk waar ik een ontvangstbevestiging kan instellen voor sms? Kan dat uberhaupt?

En dan nog wat over de "Blauw Tand" ik heb een Acer Travelmate 803 maar wanneer ik daar nokia suite op zet en wil connecten via bluetooth dan begint ie met allemaal com poorten, maar die bluetooth is ingebouwd en draait op usb, heeft iemand daar misschien een oplossing voor? 8)

edit: via my bluetooth places werkt het gewoon, maar via nokia suite niet (eff voor de duidelijkheid)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2004 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm, heb toen bij vodafone een samsung E710 gekocht + vodafone prepaid simkaart gekocht. Heb toen de samsung E710 verkocht en nu deze , hoe kan ik gpr'esen:P moet van als ik ga naar website doe, dan krijg ik verficatie mislukt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japie.G
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:23

Japie.G

Colour Classic

ShereKahn schreef op 14 juni 2004 @ 22:19:
Beredenatie:

Aanbieding van GSM Stunter (www.gsmstunter.nl (rechts onderaan))

Gratis nokia 6230
2Jaar KPN Allround á 11.75 per maand
12.50 verzendkosten

Nettokosten voor het toestel = 24x11.75 =282
Tel daar de verzendkosten bij op, krijg je 294.50

Das best goedkoop voor de 6230 toch? Abbo schop je de vuilnisbak in en propt er je sim only abbootje in.

Ik zag deze aanbieding staan en bedacht me dit net ff terplekke. Zie ik nu zwaar iets over het hoofd?
Leuk, mezelf quoten :)

Maargoed, heeft iemand nog naar deze aanbieding gekeken? Ga hem volgende week bestellen, eerst ff een aparte rekening openen voor deze telefoonshit :)

Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OllieMongollie
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 09:01
Verwijderd schreef op 15 juni 2004 @ 17:43:
Hmmz... ik heb nu 17 spelletjes geinstalleerd (ongeveer 850kb), alleen mijn foon valt uit als ik er meer installeer. Zodra hij het mapje met daarin de Verzameling games open, wordt het scherm zwart en kom ik terecht op mijn 'desktop'. Dit terwijl er nog zat ruimte is op mijn foon geheugen.

Jup, je downloadt de verkeerde games. Sommige zijn niet gemaakt voor S40. De 6230 scant alle games voordat deze het mapje opent. Zit daar een rotte tussen, dan kan het toestel crashen. Gewoon het laatst toegevoegde spel weghalen via de PC Suite en alles zou weer moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 juni 2004 @ 17:43:

:)

Edit: Nog 7,8mb vrij, van de 9,4mb totaal... :/
Ik heb idd hetzelfde. Weet niet of hoeveel het precies gebeurt. Als je infarood gebruikt om spellen erop te zetten, als je dan de speller eraf haalt HAAL dan niet je tefefoon weg want dan restart hij elke keer als je naar Games gaat. Ik heb het toen opgelost door MobiMB te gebruiken en het laatste restje daarmee weg te halen. Toen deed iet het weer goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ShereKahn schreef op 15 juni 2004 @ 19:08:
ShereKahn schreef op 14 juni 2004 @ 22:19:
Beredenatie:

Aanbieding van GSM Stunter (www.gsmstunter.nl (rechts onderaan))

Gratis nokia 6230
2Jaar KPN Allround á 11.75 per maand
12.50 verzendkosten

Nettokosten voor het toestel = 24x11.75 =282
Tel daar de verzendkosten bij op, krijg je 294.50

Das best goedkoop voor de 6230 toch? Abbo schop je de vuilnisbak in en propt er je sim only abbootje in.

Ik zag deze aanbieding staan en bedacht me dit net ff terplekke. Zie ik nu zwaar iets over het hoofd?

Leuk, mezelf quoten :)

Maargoed, heeft iemand nog naar deze aanbieding gekeken? Ga hem volgende week bestellen, eerst ff een aparte rekening openen voor deze telefoonshit :)
Waarom neem je geen orange 30 abbo met een nokia 6230 ? Hier betaal je dus 295,50 en moet je dus je belkosten nog betalen. (Tenzij je de nieuwe actie van orange neemt waarbij je een gratis orange 30 abbo hebt sim-only) http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/918146. Als je de orange actie neemt die volgens mij nog deze maand verlengd http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/917223/ dan heb je een gratis toestel EN 30 euro (beltegoed, smstegoed en GPRS-tegoed)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb nog mijn standaart 32 mmc kaart erin, maar wat is de naam? want hij wilt als ik een lied verzend via infrarood hem nog steeds in het telefoon geheugen zetten en niet op de mmc :S

Heb het a ;) heb voor de rest al die standaard domme icoontjes gedelete, neemt alleen maar ruimte in. liever eigen icoontjes

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2004 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 15 juni 2004 @ 12:59:
[...]@ Gobbles
Hoe gaat het trouwens met de vertaling van die site?
probeer deze ergens deze week af te hebben :)
Verwijderd schreef op 15 juni 2004 @ 18:39:
Hey mensen.

Allereerst .. wat een telefoon, heb em nu een aantal dagen (inmiddels de tweede, de eerste hield er na pak em beet 36 uur mee op). Maar nu heb ik globaal de 8 delen doorgelezen maar ik zoek eigenlijk waar ik een ontvangstbevestiging kan instellen voor sms? Kan dat uberhaupt?
Menu > Berichten > Berichtinstellingen > Tekstberichten > Verzendt profiel > Afleveringsrapporten > Ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cky
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-08 16:44

cky

ik kan die eddy murphy filmpjes niet meer vinden, heeft eimand ze nog in 3gp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dunno wat het is maar heel weird,
Vorige week had ik me telefoon uitgezet, maar de wekker aangezet.
De wekker ging 's ochtends dus, telefoon niet aangezet verder.
Toen ik deze ongeveer 30min. later aandeed,
waren alle fotos en info bij me contact lijst verdwenen.
Het operator-logo is veranderd in een blokje met een vraagteken erin.
Kheb het logo al geprobeerd weer te downloaden, maar dit is niet gelukt.

Iemand anders dit probleem ookal tegengekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm, hoe kan ik nou een mapje aanmaken met muziek, die de mmc gebruikt als geheugen?:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 juni 2004 @ 21:12:
hmm, hoe kan ik nou een mapje aanmaken met muziek, die de mmc gebruikt als geheugen?:S
kijk ff in de startpost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de telefoon nu bijna een week en ben er zeer tevreden over, maar ik vind het alleen een nadeel dat je niet elk contact een eigen beltoon kan toewijzen. weet iemand of t met eventuele softwareupdates wel mogelijk is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb momenteel versie 3.15 ;)

Hmm als ik op dat icoontje rechts onderin wil klikken van nokia dan krijg ik een error message en geeft " No such interface supported " wie weet hoe ik dit kan oplossen?
gewoon standaart infrarood proggie dat in windows zit werkt wel maar dat pc suite niet :(

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2004 00:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr.Vulcano schreef op 15 juni 2004 @ 15:16:
[...]
En als je alle topics ook gelezen zou hebben zou je hebben gezien dat ik zeker niet de enige ben bij wie dit probleem optreed. Ook op andere fora wordt daar over gesproken. Maar goed ik zou zeggen sla mijn advies in de wind en schaf zo'n kaartje aan!
Nogmaals: ik zeg niet dat je per se ongelijk hebt, ik zeg alleen dat uit de lijst die je als bewijs aanvoert, niet blijkt dat de TakeMS 512 het niet doet - ik ben ook niet blind voor de problemen die langsgekomen zijn, maar om een relatief kleine set problemen tot De Waarheid te bestempelen vind ik niet zuiver - vandaar mijn reserve ten opzichte van je opmerkingen. Ik denk overigens dat ik als een van de weinigen alle posts over de 6230 daadwerkelijk gelezen heb.

Ik heb overigens net een 256 TakeMS gekocht, omdat ik 512 overkill vind - de 256 doet het prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 juni 2004 @ 20:50:
Dunno wat het is maar heel weird,
Vorige week had ik me telefoon uitgezet, maar de wekker aangezet.
De wekker ging 's ochtends dus, telefoon niet aangezet verder.
Toen ik deze ongeveer 30min. later aandeed,
waren alle fotos en info bij me contact lijst verdwenen.

ja dit had ik ook een paar dagen nadat ik het lege logo had gedownload en toen dacht ik: ''als ik nou ff de operatorlogo dan uitzet en hem daarna weer aanzet doet ie het wel weer...'' maar nee dus dacht ik ''als ik em dan effe opnieuw download''.....vanaf dat moment krijg ik iedere keer, als ik een operator logo download of ontvang en hem dan op wil slaan, de melding : ''opslaan mislukt''

dus sinds ik ook dat blokje met dat vraagteken kreeg heb ik geen operatorlogo meer op kunnen slaan :'( :? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bommel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:49
Er is een nieuwe versie uit van MobiMB :)
What we have all been waiting for!

Recently, you have contacted me regarding support for the 6230 in our software, and I said that I would notify you when the support was available.

I can now announce the release of MobiMB 2.0 which supports the 6230 for startup logos, operator logos, shutdown logos, polyphonic ringtones, wallpapers and games (applications and games folder). Bluetooth and Infrared are the current supported connection methods.

You can try the new trial version now from http://www.logomanager.co.uk/download.php

If you are registered with one years free updates, you can download the new version from your URL which you were sent when you first registered.

If you would like to purchase the new version, please use
http://www.logomanager.co.uk/php/products.php?id=51

If you encounter any problems, please write to me at support@logomanager.co.uk. Indeed, please send any comments to us- all feedback is welcome.

Best Regards,

Natalie Hutchings
Directe download link

[ Voor 9% gewijzigd door bommel op 16-06-2004 06:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bommel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:49
Met dit progje kun je .AMR files converteren naar wav. AMR wordt ondermeer gebruikt voor ringtones en opnames van gesprekken. maw met deze software kun je dus telefoongesprekken die je met de 6230 hebt opgenomen converteren naar wav :9
The Mobile AMR converter is using Sony Ericsson AMR converter to convert AMR files (Adaptive Multi-Rate Codec, *.amr) to wave files (*.wav) and vice-versa in a user-friendly way. Also, it can save several wave files into one SP file and vice-versa. The program has a very easy-to-use and simple GUI (Graphical User Interface) that helps even the most amateur user. Most of the times, the only data that you must enter are the input file(s) and the output file. The AMR format is used by many mobile phones right now, for sound recordings and for MMS (message with sound, picture and text for view in cell phones) and will be used in future GSM systems (3G).
Directe download link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Vulcano
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-09 12:03
Verwijderd schreef op 16 juni 2004 @ 00:55:
[...]

Nogmaals: ik zeg niet dat je per se ongelijk hebt, ik zeg alleen dat uit de lijst die je als bewijs aanvoert, niet blijkt dat de TakeMS 512 het niet doet - ik ben ook niet blind voor de problemen die langsgekomen zijn, maar om een relatief kleine set problemen tot De Waarheid te bestempelen vind ik niet zuiver - vandaar mijn reserve ten opzichte van je opmerkingen. Ik denk overigens dat ik als een van de weinigen alle posts over de 6230 daadwerkelijk gelezen heb.

Ik heb overigens net een 256 TakeMS gekocht, omdat ik 512 overkill vind - de 256 doet het prima :)
Mijn laatste reactie op dit onderonsje :)

Ik heb zelf ook een nieuw 512MB TakeMS kaartje gehad. En deze wordt dus helaas niet herkent door te 6230. Dus mijn mening is niet alleen gevormd door die lijst met compatible MMCs.

En 512 MB overkill, een mp3 speler met 40 GB is overkill :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien iets voor in de startpost?

Na meerdere pogingen om filmpjes goed om te zetten naar 3gp met Nokia Media
Converter 2 en Nokia Media Player kreeg ik steeds filmpjes met slechte audio en matige video kwaliteit.

Voor mensen die filmpjes naar 3gp willlen omzetten met goede kwaliteit kan ik het programma Mpegable X4 live aanraden (niet gratis maar wel demo versie) http://www.mpegable.com/show/mpegablex4.html.

Hier vind je een tutorial hoe je Mpegable kunt gebruiken. Het is wel voor de motorola maar je kan gewoon nokia kiezen in Mpegable. Dus succes ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:02
Verwijderd schreef op 15 juni 2004 @ 21:39:
Ik heb de telefoon nu bijna een week en ben er zeer tevreden over, maar ik vind het alleen een nadeel dat je niet elk contact een eigen beltoon kan toewijzen. weet iemand of t met eventuele softwareupdates wel mogelijk is?
Zal vast wel mogelijk zijn, maar hoe moeten wij weten of Nokia dat er ooit in gaat zetten? Denk het niet, want tot nu toe kan je bij geen enkele Nokia beltonen toewijzen aan contacten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jimster schreef op 16 juni 2004 @ 10:56:
[...]

Zal vast wel mogelijk zijn, maar hoe moeten wij weten of Nokia dat er ooit in gaat zetten? Denk het niet, want tot nu toe kan je bij geen enkele Nokia beltonen toewijzen aan contacten.
Dat is dus niet waar want ik kon het op mij 3310 wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twilight
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-08 11:49
Verwijderd schreef op 16 juni 2004 @ 10:34:
Misschien iets voor in de startpost?

Na meerdere pogingen om filmpjes goed om te zetten naar 3gp met Nokia Media
Converter 2 en Nokia Media Player kreeg ik steeds filmpjes met slechte audio en matige video kwaliteit.

Voor mensen die filmpjes naar 3gp willlen omzetten met goede kwaliteit kan ik het programma Mpegable X4 live aanraden (niet gratis maar wel demo versie) http://www.mpegable.com/show/mpegablex4.html.

Hier vind je een tutorial hoe je Mpegable kunt gebruiken. Het is wel voor de motorola maar je kan gewoon nokia kiezen in Mpegable. Dus succes ermee.
Kijk, hier kunnen we wat mee. Werkt als een trein!

www.nanon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoReseth
  • Laatst online: 20:31
Ik ben druk aan het zoeken naar een 256 of 512 mb mmc kaartje, heb al een aantal 256 mb kaartjes kunnen vinden waarvan ik zeker weet (zie howardforums) dat ze werken, maar de 512 mb kaartjes zijn moeilijker te vinden :(

Heb bij stuntprijzen.net een 512mb kaartje gezien waarbij staat dat ze op nokia telefoons werken, iemand die weet welk type dit is en of deze goed werkt :?
Of heeft iemand nog wat links naar webwinkels gevonden, want op t.net en prijsindex.net kon ik zo goed als geen 512mb kaartjes vinden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boxxer
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-08 17:19
Hai,

Hebben jullie ook dat de knop voor het aan en uitzetten bovenop los zit?
Hij rammelt een beetje bij mij. Heb hem vanmorgen opgehaald bij de winkel.
Vindt het eigenlijk wel beetje irritant aan 't worden.

Groeten Boxxer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boxxer schreef op 16 juni 2004 @ 13:11:
Hai,

Groeten Boxxer.
Bij mij ook hij zit lichtelijk los en als je je telefoon schud dan hoor je em zachtjes rammelen. Niet echt irritant verder vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boxxer schreef op 16 juni 2004 @ 13:11:
Dit is inherent aan het ontwerp, maar je overdrijft nu wel een beetje hoor.. 't is niet alsof we het hier over een knop van 10kg hebben die de hele tijd 'KLUNK' 'KLUNK' heen en weer gaat ofzo.. :P

Om dit te herstellen zou je 'm open moeten schroeven, ik ga er van uit dat dat je te ver gaat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij voelt helemaal een beetje brak en kwetsbaar aan... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ik dmv bluetooth bestanden wil overzetten, door de galerij browsen of wil syncen moet ik voor ieder stapje toestemming gevenop de gsm, wat kan ik daaraan doen?

oja: ik heb ook vaak dat ik bluetooth niet meer kan uitzetten als ik heb gesynct, ik kom dat hele menu niet meer in. resetten is de enige optie, hebben meer mensen dat?

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2004 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoReseth
Verwijderd schreef op 16 juni 2004 @ 13:54:
als ik dmv bluetooth bestanden wil overzetten, door de galerij browsen of wil syncen moet ik voor ieder stapje toestemming gevenop de gsm, wat kan ik daaraan doen?

oja: ik heb ook vaak dat ik bluetooth niet meer kan uitzetten als ik heb gesynct, ik kom dat hele menu niet meer in. resetten is de enige optie, hebben meer mensen dat?
Voor het bevestigen op telefoon kan je misschien hetzelfde programma wat in de SP wordt aangegeven als oplossing voor outlook sync.

Dat je bluetooth niet uitkrijgt klopt niet helemaal, als je bij bluetooth kiest actieve verbindingen te verbreken dan duurt dat best lang, na een tijdje komt hij terug in het hoofdschermpje (dan zie je je wallpaper weer) en dan kan je vervolgens bluetooth gewoon uitzetten.
Ik dacht de eerste keer dat mijn telefoon was vastgelopen maar dat bleek niet zo te zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 juni 2004 @ 13:27:
Hij voelt helemaal een beetje brak en kwetsbaar aan... :/
Jouw vorige mobiel was een baksteen?

Zonder gekheid, ik vind dit apparaat niet meer of minder betrouwbaar aanvoelen dan andere telefoons met verwisselbare frontjes. Als die van jou echt rammelt aan alle kanten, moet je misschien het frontje/de achterklep eens opnieuw er op zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 juni 2004 @ 13:54:

Instellingen --> connectiviteit --> Bluetooth --> gepaarde apparaten --> verbinding met PC selecteren --> 'verzoek authoristatie verbinding' op 'nee' zetten.
Voor het bevestigen op telefoon kan je misschien hetzelfde programma wat in de SP wordt aangegeven als oplossing voor outlook sync.
Nee dat is voor de outlook sync. Wat hij bedoelt is dat het toestel vraagt 'verbinding toestaan' oid als een gepaard apparaat een bluetooth verbinding probeert op te zetten. Dit komt omdat 'verzoek authorisatie' op 'ja' staat.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2004 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sephiroth schreef op 16 juni 2004 @ 13:59:
[...]

Dat je bluetooth niet uitkrijgt klopt niet helemaal, als je bij bluetooth kiest actieve verbindingen te verbreken dan duurt dat best lang, na een tijdje komt hij terug in het hoofdschermpje (dan zie je je wallpaper weer) en dan kan je vervolgens bluetooth gewoon uitzetten.
Ik dacht de eerste keer dat mijn telefoon was vastgelopen maar dat bleek niet zo te zijn :)
dat ie vastgelopen was dacht ik eerst ook, probleem is dat ik daarna niet meer in het bluetooth menu kom. als ik t via instellingen>connect. doe gaat het bluetooth logootje bovenin gewoon niet uit.

dat programma heb ik draaien, het probleem is dat ik op mn gsm telkens accepteren moet drukken. storend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 juni 2004 @ 13:59:
[...]

Jouw vorige mobiel was een baksteen?

Zonder gekheid, ik vind dit apparaat niet meer of minder betrouwbaar aanvoelen dan andere telefoons met verwisselbare frontjes. Als die van jou echt rammelt aan alle kanten, moet je misschien het frontje/de achterklep eens opnieuw er op zetten?
Hehehe... nee was geen baksteen... maar dis wel mn eerste Nokia... heb hiervoor 1 Siemens en 3 Motorola's gehad... die voelden over het algemeen wat steviger aan... vind de meeste Nokia's erg brak aanvoelen, maar qua functionaliteit/menustructuur/etc. zijn ze gewoon super... btw, zoiets als de Nokia 8210 had ik nooit in mn zak durven stoppen... :X

Mn 6230 rammelt niet, maar voelt gewoon kwetsbaarder aan dan mn anderen... of zou dat uit een soort liefde/beschermingsdrang voor het toestel komen...
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boxxer
Ik vindt het verder een top telefoon :*) !!

Ze zouden van mij alleen wel een usb kabel erbij toe mogen voegen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 juni 2004 @ 14:07:
dat programma heb ik draaien, het probleem is dat ik op mn gsm telkens accepteren moet drukken. storend!
Dat is dus uit te zetten op de wijze waarop ik aangaf hier vlakboven :)
Mn 6230 rammelt niet, maar voelt gewoon kwetsbaarder aan dan mn anderen... of zou dat uit een soort liefde/beschermingsdrang voor het toestel komen...
uh oh.. dat is niet gezond hoor.. ik zou hulp gaan zoeken ;P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boxxer schreef op 16 juni 2004 @ 14:10:
Ze zouden van mij alleen wel een usb kabel erbij toe mogen voegen...
Ja en ook gelijk ff alle andere assecoires? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 juni 2004 @ 14:12:
[...]

Dat is dus uit te zetten op de wijze waarop ik aangaf hier vlakboven :)

[...]

uh oh.. dat is niet gezond hoor.. ik zou hulp gaan zoeken ;P
ik denk dat jouw post er nog niet stond toen ik m maakte, zal t proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 juni 2004 @ 14:15:
Ja en ook gelijk ff alle andere assecoires? O-)
Die USB kabel had imo niet mogen ontbreken. Als jij een 'normale' MP3-speler koopt, krijg je toch ook de snoeren erbij?

Die hele kabel stelt geen ruk voor (zie mijn eerder geposte schema hier) en het is imo schandalig dat Nokia die niet meelevert en het lef heeft hier een dergelijk bedrag voor te vragen. Het is niet meer dan een gewone USB kabel waar aan een uiteinde die pop-connector is gesoldeert. Afgezien van 1 diode zit er voor de rest geen electronica in die kabel, vandaar ook dat alternatieven voor EUR 12 ofzo verkrijgbaar zijn. Het enige wat je nodig hebt is de connector, een diode en een USB kabel. Kosten inkoop ca. EUR 6 en voor nokia nog goedkoper.

Als je dan ziet wat het toestel kost, is het belachelijk dat ze die kabel niet meegeleverd hebben. Wat mij betreft hadden ze die MP3 van Norah Johnes in hun aars gestopt, en mij die kabel geleverd.. :P
ik denk dat jouw post er nog niet stond toen ik m maakte, zal t proberen
Ik denk eerder dat je 'm nog niet gelezen had, want hij staat voor het bericht waarop je reageerde ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2004 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja maar met kabel is het mogelijk om simlock eraf te halen, daarom doen ze er denk ik geen kabel bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan het kloppen dat ik maar 1,5 mb aan spelletjes en toepassing kan opslaan onder verzameling???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 juni 2004 @ 15:11:
Ja maar met kabel is het mogelijk om simlock eraf te halen, daarom doen ze er denk ik geen kabel bij.
Die simlock heb je geen kabel voor nodig hoor..
Kan het kloppen dat ik maar 1,5 mb aan spelletjes en toepassing kan opslaan onder verzameling???
dat kan best, als je probeert het op het geheugen van de telefoon op te slaan.. dat is nog wel een keer vol. Zet het op je geheugenkaartje. Lees ook de startpost grondig door ;)

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2004 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 juni 2004 @ 15:28:

dat kan best, als je probeert het op het geheugen van de telefoon op te slaan.. dat is nog wel een keer vol. Zet het op je geheugenkaartje. Lees ook de startpost grondig door ;)
Wat heeft het nou voor zin om spellen of aplicaties op MMC te zetten. Je kan ze dan toch niet starten.

Is het mogelijk om bestanden op je telefoon van de ene folder op de andere te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fakir
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-03 10:57
Verwijderd schreef op 15 juni 2004 @ 20:50:

Hoorde laatst van iemand dezelfde klacht. Ik heb via logomanager een leeg logo naar hem gestuurd. Dat werkte. Vreemd gezien downloaden zelf niet ging, maar dit wel. Dus probeer het met logomanager zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je kunt dus (zoals ik al dacht) geen apps starten als ze op je mmc staan? Ik weet dat dat zo is als je ze alleen kopieert (zonder de appl. installer van nokia).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkace
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-03-2023

Darkace

Super Kommandant

Ik heb nu ook een 512 mb mmc kaartje, werkt verders goed. Hij geeft dus alleen niet de volledige 512 mb weer en wanneer ik een ring-tone instel vanaf de mmc kaart speelt ie deze niet maar doet ie gewoon de standaard nokia tune.

Weet iemand of dit nog verbeterd gaat worden met een nieuwe firmware of iets anders? Word er een beetje gefrustreerd van.

Groetjes.

I wear Glasses with extreme modern "SHADES", to prevent any more harm to my precious eyes, because I already had them pretty damn badly damaged, it wasn't my fault back then, it was Yunalesca's ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoReseth
Darkace schreef op 16 juni 2004 @ 15:58:
Ik heb nu ook een 512 mb mmc kaartje, werkt verders goed.
Groetjes.
Welk kaartje is het en waar heb je die gekocht :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iets heel anders...

Ik heb een vraag over smsen.

Ik ga naar berichten > tekstberichten > bericht opstellen >
als ik klaar ben met het smsje in te typen dan druk ik op verzenden. Daar staat altijd een telefoon nummer van een persoon. Hoe krijg ik dat weg? Want nu moet ik eerst dat nummer wissen en pas daarna kan ik een telefoon nummer zoeken.

Thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boxxer
Is het zo dat je een mp3 bestand wie groter is dan 2 mb niet over kunt sturen?
Ik heb het bij kieskeurig.nl gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boxxer schreef op 16 juni 2004 @ 17:00:
Is het zo dat je een mp3 bestand wie groter is dan 2 mb niet over kunt sturen?
Ik heb het bij kieskeurig.nl gelezen.
Dat is echt niet waar, verzend zelf al mp3 files vanaf 4 mb via infrarood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo,

Ik heb naar klantenservice gebeld van orange, ze hebben software gestuurd.
Krijg nog steeds melding INBELverbinding mislukt!!!
waar kan dit aanl iggen?
gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 juni 2004 @ 16:17:
Iets heel anders...

Ik heb een vraag over smsen.

Ik ga naar berichten > tekstberichten > bericht opstellen >
als ik klaar ben met het smsje in te typen dan druk ik op verzenden. Daar staat altijd een telefoon nummer van een persoon. Hoe krijg ik dat weg? Want nu moet ik eerst dat nummer wissen en pas daarna kan ik een telefoon nummer zoeken.

Thnx
Ga naar [Berichten-berichtinstellingen-tekstberichten-verzendt profiel-standaard nr. ontvanger]. Verwijder het nummer wat daar staat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds drie uurtjes in het bezit van deze prachtige foon, tot nu toe één probleempje, als ik bij de verbindingsinstellingen in het diensten-menu de actieve dienstinstellingen wil bekijken, valt de telefoon uit, en gaat na enkele seconden weer aan. Lastig, want ik wil zo graag mms'en enzo.

Ik heb op GoT geen oplossing kunnen vinden. Iemand? Thx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yep.. opieuw laten flashen bij een Nokia servicepunt, of nog beter: in de winkel je toestel omruilen tegen een nieuwe.

In de tussentijd.. op de site van Nokia kun je de verbindingsinstellingen aan je laten sturen (OTA, 'over the air'). Zie de openingspost van dit topic voor het adres.

Als je die instellingen ontvangt, kun je ze opslaan. Daarna zou het al moeten werken, met een beetje geluk.

Maar hoe dan ook.. je toestel zal hoogstwaarsch. opnieuw geflashed moeten worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja die instellingen heb ik me al toe laten sturen en opgeslagen, maar als ik probeer te wappen ofzo dan zegt'ie "geen reactie, probeer het opnieuw".

Nou ja flashen dan maar, moest toch al naar een servicepunt. Heb nu V03.15.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is de laatste versie. Let er even op wat ze er opzetten qua versienummer, ik had ook 3.15 en moest ook terug wegens een soortgelijke fout. Kom er vandaag pas achter dat die sjaken uit nijkerk v.3.14 er op gezet hebben. Kan ik dus _NOG_ een keer terug, want ik wil echt het toestel met de firmware die ik gekocht heb (3.15).

Ik heb wel een maandagochtend-aankoop gedaan op zaterdag.. toestel was niet goed, moest geflashed worden en bij vodafone krijgen ze m'n abo niet goed.. ze gaan er nu een nieuw nummer opzetten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkace
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-03-2023

Darkace

Super Kommandant

Sephiroth schreef op 16 juni 2004 @ 16:04:
[...]

Welk kaartje is het en waar heb je die gekocht :?
Sephi ik heb hem hier gekocht --> http://www.expansys.com/product.asp?code=107866

Meteen ff voor je opgezocht. Echter, hij kan niet overweg met mp3 als beltoon wanneer je gebeld wordt. Of dit ligt nu ligt aan 'elke' 512 MB kaart weet ik niet. Ik had eerst een 128 MB kaartje daar deed ie het wel goed. Weet iemand wat hier aan te doen is? Waarschijnlijk niks, zoals ik al eerder zei moeten we denk ik wachten op een nieuwere firmware versie.

Iets anders even, al iemand die MMS goed werkend heeft gekregen via KPN? Ik dacht dat het werkte en mijn foon geeft ook geen foutmeldingen maar toch komt de MMS niet aan bij diegene.

I wear Glasses with extreme modern "SHADES", to prevent any more harm to my precious eyes, because I already had them pretty damn badly damaged, it wasn't my fault back then, it was Yunalesca's ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeD_NcL
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-09 21:03
Sinds deze week heb ik mijn Nokia 6230. Mooi toestel! Maar ik vraag me twee dingen af:

- Kan je de fontkleur op het begin scherm veranderen?
- Kan je een eigen sms toon toevoegen?
- Kan je wappen via bluetooth (dus via je eigen PC)?

[ Voor 13% gewijzigd door SeD_NcL op 16-06-2004 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ondanks dat ik ook graag achter m'n MSX mag kruipen, wil ik toch eerst aanraden om zowel de manual als de startpost te lezen. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SeD_NcL schreef op 16 juni 2004 @ 18:30:
Sinds deze week heb ik mijn Nokia 6230. Mooi toestel! Maar ik vraag me twee drie :P dingen af:

Ik neem aan dat je daar het 'hoofdscherm' mee bedoeld, zeg maar je bureaubladachtergrond. Die vraag heb ik ook nog steeds. Natuurlijk kan het, maar kunnen _wij_ het ook? (als in: hoef je er niet voor te hacken/flashen)
Volgens mij wel, met de in de TS genoemde applicaties..
Ja. Kwestie van de juiste verbindingsinstellingen aanmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeD_NcL
Ok bedankt... Ik zal eens gaan pielen met de instellingen.

[ Voor 63% gewijzigd door SeD_NcL op 16-06-2004 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is toch mogelijk om msn te hebben op de 6230? zo ja waar kan ik die software downloaden ( directe download link plz )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 juni 2004 @ 19:05:
Het is toch mogelijk om msn te hebben op de 6230? zo ja waar kan ik die software downloaden ( directe download link plz )
Moeilijk he, het lezen van de topicstart :P

http://www.tipic.com/nokia40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeD_NcL
Ik kan pielen wat ik wil, maar het lukt mij niet... Mocht iemand het voor mekaar hebben gekregen om te internetten via Bluetooth via de PC, dan zou ik het graag horen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg de error als ik nokia pc suite wil opstarten " no such interfaced supported" weet iemand wat ik moet doen:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 juni 2004 @ 19:15:
Ik krijg de error als ik nokia pc suite wil opstarten " no such interfaced supported" weet iemand wat ik moet doen:(
Welke versie heb je dan?
Anders dll je even een nieuwe van de Nokia site.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2004 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SeD_NcL schreef op 16 juni 2004 @ 19:14:
Ik kan pielen wat ik wil, maar het lukt mij niet... Mocht iemand het voor mekaar hebben gekregen om te internetten via Bluetooth via de PC, dan zou ik het graag horen...
Ik wil het wel met je doorlopen.. welke BT kaart heb je? Het is nogal een verhaal hoor.. zo moet je PC wel ICS hebben (internet connection sharing)..

welk OS heb je? En heb je al ICS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeD_NcL
Ik draai XP en heb een Sitecom BT USB kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 juni 2004 @ 19:27:
[...]

Welke versie heb je dan?
Anders dll je even een nieuwe van de Nokia site.
Nou hij deed het eerst wel, maar toen heb ik een format gedaan.
ik ga nu weer ff een format doen omdat ik toch nog een keer opnieuw moest.
Maar had nu messenger gedownload en erop gezet van http://www.tipic.com/nokia40 nu moet ik een username+password erin doen wat moet ik daarbij dan toevoegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W.Wezz
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-07-2022
Vaag, heb gister m`n telefoon opgehaald, vandaag een Sitecom Bluetooth stick gehaald bij die shop maar ik kan geen verbinding maken met de telefoon, heb de handleiding al doorgenomen die in de SP staat, de telefoon vind de PC wel, maar als ik dan wil koppelen krijg ik de foutmelding: Paring mislukt!
Heb al de software opnieuw geinstaleerd, en de drivers van Sitecom ook.
Heb precies gedaan zoals in de handleiding staat!

Versie: 3.15

Canon 40D, Canon EF 70-200mm F/4 L IS USM, 24-105mm F/4.0 L IS USM, SpeedLite 580EX, B+W UV 67 & 77 MRC, Velbon 640 pro + PHD61Q, Lowpro Slingshot 300AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hagar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-03 20:39

Hagar

Diabootic

Darkace schreef op 16 juni 2004 @ 18:28:
[...]

Sephi ik heb hem hier gekocht --> http://www.expansys.com/product.asp?code=107866

Meteen ff voor je opgezocht. Echter, hij kan niet overweg met mp3 als beltoon wanneer je gebeld wordt. Of dit ligt nu ligt aan 'elke' 512 MB kaart weet ik niet. Ik had eerst een 128 MB kaartje daar deed ie het wel goed. Weet iemand wat hier aan te doen is? Waarschijnlijk niks, zoals ik al eerder zei moeten we denk ik wachten op een nieuwere firmware versie.

Iets anders even, al iemand die MMS goed werkend heeft gekregen via KPN? Ik dacht dat het werkte en mijn foon geeft ook geen foutmeldingen maar toch komt de MMS niet aan bij diegene.
Ik heb hier de Apacer 256MB MMC en ik heb hetzelfde probleem met mp3 beltonen.
Verder zie ik wel vaker stabiliteitsproblemen op mijn 6230, of dat aan de MMC ligt kan ik niet met zekerheid zeggen. Ik heb de standaard MMC niet erg lang gebruikt... ;)
SeD_NcL schreef op 16 juni 2004 @ 18:30:
Sinds deze week heb ik mijn Nokia 6230. Mooi toestel! Maar ik vraag me twee dingen af:

berichtentoon => beltoon => galerij ....

Nu ook zonder stropdas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeD_NcL
Hagar schreef op 16 juni 2004 @ 20:44:

[...]

berichtentoon => beltoon => galerij ....
Dank u, dat was wel erg simpel. Ik zal voortaan wat beter kijken.

Ik heb trouwens problemen met de Nokia PC Suite 6.1. Hij loopt geregeld vast met diverse zaken. Zoals het installeren van applicaties. Het zandlopertje loopt tijdens overdracht en er gebeurd verder niets. Als ik dan de applicatie hard afbreek staat er alleen een applicatie "Onbekend".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoReseth
Darkace schreef op 16 juni 2004 @ 18:28:
[...]

hmmm uit het buitenland :(
toch nog maar ff verder zoeken, heb geen cc namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
nu zit ik zelf dus ook met een klein probleempje:

heb vanmiddag een andere simkaart in mijn foon gestopt en daarna mijn oude weer terug, waarbij mijn blanke operatorlogo wegwas en vervangen door een blauw vraagtekentje in een klein geel vierkantje.

als ik dan opnieuw probeer het blanke operatorlogo via wap binnen te halen, kan ik hem niet meer saven. iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet toevallig iemand hoe je TipicME wat je bij gebruikersnaam + wachtwoord + server moet invullen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ha jongens

Ik heb een nieuwe topic over de 6260 misschien eens tip om daar kijkje te nemen, zodat daar ook wat nieuws blijft komen over dit aankomend topmodel als dat model je intresseerd natuurlijk, en het hoeft niet, en ja ik weet dit is 6230 topic maar waar kan ik anders de massa vinden ok?

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2004 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 juni 2004 @ 21:44:
ha jongens

Ik heb een nieuwe topic over de 6260 misschien eens tip om daar kijkje te nemen, zodat daar ook wat nieuws blijft komen over dit aankomend topmodel
Waarom, deze topic gaat toch over de 6230 en niet de 6260 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TafkaP
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-09 15:18
Verwijderd schreef op 16 juni 2004 @ 21:44:
ha jongens

Ik heb een nieuwe topic over de 6260 misschien eens tip om daar kijkje te nemen, zodat daar ook wat nieuws blijft komen over dit aankomend topmodel
Werk je voor nokia ofzo? :O

King of Cod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:13

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Verwijderd schreef op 16 juni 2004 @ 21:26:
nu zit ik zelf dus ook met een klein probleempje:

heb vanmiddag een andere simkaart in mijn foon gestopt en daarna mijn oude weer terug, waarbij mijn blanke operatorlogo wegwas en vervangen door een blauw vraagtekentje in een klein geel vierkantje.

als ik dan opnieuw probeer het blanke operatorlogo via wap binnen te halen, kan ik hem niet meer saven. iemand een oplossing?
Dit:
[rml]Fakir in "Nokia 6230 [ Deel 8]"[/rml]
al geprobeerd?

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja maar waar moet ik anders aan mensen vragen of ze er iets over weten, en ik wilde ook graag een eigen topic zien voor deze telefoon omdat ook mooi ding word, dus ga nou maar gewoon kijken en ga niet gelijk iedereen zo afkraken

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2004 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
/me gaat ff logomanager installen... i'll keep you updated :)
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.