op een n-gage is het wel mogelijk (waarschijnlijk 6600 7650 3650 enzo ook) maar dat zijn symbian telefoons.Verwijderd schreef op 14 juni 2004 @ 12:56:
[...]
Waar heb je dit vandaan? Ik ben namelijk nog steeds benieuwd of er iets met USB of dmv een midlet gedaan kan worden zodat je mmc als een soort cardreader werkt in je telefoon! Zodat je dus geen Nokia of andere software meer nodig hebt. Ik heb volgens mij in deel 7 gelezen dat het met een andere telefoon van Nokia wel mogelijk was....dus ik blijf hopen!
Verwijderd
mijn telefoon geeft aan dat hij een geheugen heeft van ruim 10mb duzzzfreddifish schreef op 13 juni 2004 @ 23:34:
net even op mijn palm de eudora internet suite gedowned, van provider de global roaming settings opgehaald en nu kan ik via de 6230 (IR) draadloos mailen en internetten met de palm. best wel vlot ook volgens mij. Geinig en zo'n palm leest lekkerder/ schrijft handiger dan de nokia zelf natuurlijk. Geen idee wat het me kost alleen. belminuten natuurlijk maar verder..?
over dat 4 MB mp3 probleem: stuur je ze naar het telefoongeheugen soms? dat is 'maar' 6MB en al deels gevuld zodat het na 4MB best "vol" kan zitten. Naar de MMC sturen dus
Update van de lijst met compatible MMC kaarten.
Ik geef het voor de laatste keer aan, de nieuwe 512MB MMC van TakeMS zijn niet compatible. Dus de startpost moet aangepast worden!
Ik geef het voor de laatste keer aan, de nieuwe 512MB MMC van TakeMS zijn niet compatible. Dus de startpost moet aangepast worden!
[ Voor 3% gewijzigd door Mr.Vulcano op 14-06-2004 13:32 ]
Tis denk ik ook wel handig om die link in de startpost op te nemen, het is zeer handig om te kijken welke wel en niet compatible zijn...Mr.Vulcano schreef op 14 juni 2004 @ 13:32:
ik ga deze link zelf ook zeker gebruiken als ik mijn nieuwe mmc ga uitzoeken
Nog meer progs e.d. voor de 6230:
http://www.salesplaza.nl/spdownloads/
Wel eerst effe reggen op het forum!
Verwijderd
daar staan wel wel genoeg games maar helaas geen tools voor de nokia6230.jjbstolk schreef op 14 juni 2004 @ 14:56:
Nog meer progs e.d. voor de 6230:
heeft iemand nog handige tools voor de nokia 6230?
Verwijderd
Ik zit met een klein probleempje.
Ik heb zelf een geweldig mooie achtergrond voor mijn 6230 gemaakt.
Nu is die achtergrond onderin vrij donker...
Probleem: ik zie de teksten niet meer die onderin horen te staan
(favorieten, menu en contacten dus)
Kan je van die teksten de kleur veranderen of zoiets???
Greetz,
Mark
Greetz,
Mark
kan je wel veranderen met die wallpaper wizzardVerwijderd schreef op 14 juni 2004 @ 15:18:
Ik zit met een klein probleempje.
Greetz,
Mark
Van het kastje naar de muur lopen...
Ik zag eerder deze pagina dat iemand zei dat navigatie + 6230 moet kunnen, op de pagina van salesplaza zag ik tomtomgo staan...Verwijderd schreef op 14 juni 2004 @ 15:16:
[...]
daar staan wel wel genoeg games maar helaas geen tools voor de nokia6230.
heeft iemand nog handige tools voor de nokia 6230?
toch maar is wat dieper erin duiken , misschien is dit wel een goedkope oplossing voor een navigatie systeem
Verwijderd
Ik postte gisteren wat over het niet werken van mn BT.
Vandaag zette ik de pc aan, en hij deed automatisch sync-en in één keer
Ongelofelijk
Verder lijkt RDS wel gaaf op de foon
maja 
En heb vandaag ff foto's bewerkt met tekst ook, moet niet gekker worden.. photoshop op je foon
Ik heb trouwens een orange 20 euri abbo nu, alleen die bouw ik ff een aantal maanden op (heb nog ander abbootje ook) en dan begin ik ook met GPRS & Orange World en gedoe
Vandaag zette ik de pc aan, en hij deed automatisch sync-en in één keer

Ongelofelijk
Verder lijkt RDS wel gaaf op de foon
En heb vandaag ff foto's bewerkt met tekst ook, moet niet gekker worden.. photoshop op je foon

Ik heb trouwens een orange 20 euri abbo nu, alleen die bouw ik ff een aantal maanden op (heb nog ander abbootje ook) en dan begin ik ook met GPRS & Orange World en gedoe
Verwijderd
tomtomgo dat is niet voor de nokia6230 bestemd.Sephiroth schreef op 14 juni 2004 @ 15:26:
[...]
Ik zag eerder deze pagina dat iemand zei dat navigatie + 6230 moet kunnen, op de pagina van salesplaza zag ik tomtomgo staan...
toch maar is wat dieper erin duiken , misschien is dit wel een goedkope oplossing voor een navigatie systeem
is namelijk een sis bestand dat alleen werkt bij de nokia 6600
Verwijderd
Mwha het is maar wat je photoshop noemt. Ten eerste zet hij de foto's gelijk om naar 256 kleuren gifjes waarneer je ze gaat bewerken, en vervolgens kan je kleine letters tekst invoeren en een snorretje op een gezicht plakken.Verwijderd schreef op 14 juni 2004 @ 15:27:
Ik heb het 2 topics geleden al eens een keer gehad over de kleuren van de 6230 maar geen reactie op gehad. Misschien nu wel. Het is mij opgevallen dat de menu plaatjes (berichten, gallerij enz.) allemaal 256 kleuren zijn. Alleen de foto's en waarschijnlijk ook de filmpjes zijn 65000 kleuren. De spelletjes 4096 kleuren. Is het misschien nog iemand opgevallen dat nokia geen gebruik heeft gemaakt van wat de 6230 qua kleuren in huis heeft? En weet iemand hier een logische verklaring voor?
Hehe, ik volg dit topic al geruime tijd en deze wee krijg ik dan ook eindelijk de langverwachte 6230 inc. Vodafoon 300 + 75 SMS bundel
.
Hebben jullie nog tips voor mij die ik (direct) moet doen als ik de telefoon binnen heb, update`s of iets dergelijks?
Hebben jullie nog tips voor mij die ik (direct) moet doen als ik de telefoon binnen heb, update`s of iets dergelijks?
Canon 40D, Canon EF 70-200mm F/4 L IS USM, 24-105mm F/4.0 L IS USM, SpeedLite 580EX, B+W UV 67 & 77 MRC, Velbon 640 pro + PHD61Q, Lowpro Slingshot 300AW
mijn record > een mix van 80 mb (bleek trouwens een stinkmix te zijn, kan er weer andere troep opzetten
)
Waarschijnlijk omdat 90% van de software op de telefoon van oudere telefoons is en licht geupdate is, en die telefoons maar 4096 kleuren hebben. [mijn theorie]Verwijderd schreef op 14 juni 2004 @ 15:31:
[...]
Ik heb het 2 topics geleden al eens een keer gehad over de kleuren van de 6230 maar geen reactie op gehad. Misschien nu wel. Het is mij opgevallen dat de menu plaatjes (berichten, gallerij enz.) allemaal 256 kleuren zijn. Alleen de foto's en waarschijnlijk ook de filmpjes zijn 65000 kleuren. De spelletjes 4096 kleuren. Is het misschien nog iemand opgevallen dat nokia geen gebruik heeft gemaakt van wat de 6230 qua kleuren in huis heeft? En weet iemand hier een logische verklaring voor?
[ Voor 79% gewijzigd door macuz op 14-06-2004 15:37 ]
Verwijderd
Ik vind het ook meuk, als ik eens kijk wat de T610/30 laat zien op da scherm.Verwijderd schreef op 14 juni 2004 @ 15:31:
[...]
Mwha het is maar wat je photoshop noemt. Ten eerste zet hij de foto's gelijk om naar 256 kleuren gifjes waarneer je ze gaat bewerken, en vervolgens kan je kleine letters tekst invoeren en een snorretje op een gezicht plakken.
Ik weet zeker dat N6230 zeker beter kan...enja.. ik hou ook wel van hoge resolutie..dus waarom geen kleinere scherpere pictogrammen...tis maar dat de n6230 alsnog Tha BomB is anders zou Nokia er nooit mee wegkomen.
Verwijderd
En bij elke andere telefoon die Symbian draait. Geen flauw idee wat de minimale OS versie is. Maar dit is voor Symbian foons met Bluetooth. GPS antenne wordt via bluetooth aangestuurd.Verwijderd schreef op 14 juni 2004 @ 15:29:
[...]
tomtomgo dat is niet voor de nokia6230 bestemd.
is namelijk een sis bestand dat alleen werkt bij de nokia 6600
Nee daar staat ie niet op.Ik ben zelf namelijk lid van pocket pc forum en ik ben de eerste die het werkend heeft daar icm telfortjjbstolk schreef op 14 juni 2004 @ 09:16:
[...]
Dit is een bekend probleem en is allang behandeld in een van de vorige delen, je kan dus de search even gebruiken, of even kijken op www.pocketpc-club.nl daar staat hij er ook tussen op het forum!
Maar als hier niemand interesse heeft in die oplossing, hoef ik geen schema online te zetten.Zeker niet als de oplossing hier al staat.(heb m overigens nooit gezien, en ik volg alle delen al hier

2021 Golf Style 1.5 eTSI lime yellow|Iphone 15 pro 1Tb
Wat kan er mis zijn als mijn nokia 6230 niet wil pairen met mijn pc ?
Heb een sitecom cn-500 en de installatie manual gevolgd.....
Daarnaast drivers van bluetooth en nokia suite opnieuw geinstalleerd....ook geen success
Heb een sitecom cn-500 en de installatie manual gevolgd.....
Daarnaast drivers van bluetooth en nokia suite opnieuw geinstalleerd....ook geen success
In de startpost staat die BT driver die wél werkt
Ticking away, the moments that make up a dull day
Net geprobeerd, maar krijg het nog steeds niet voor elkaar...
Op me telefoon vind hij wel pair devices, maar zodra ik wil pairen dan zegt 'ie na een tijdje ' connection failed'.
Als ik via me pc wil pairen zegt 'ie " error in pairing with device , reason : timeout occurred during pairing "
Heb een bluetooth usb stick van gigabyte gevonden voor 22 euro. Nu is dus mijn vraag of iemand anders deze ook heeft en of hij dus werkt icm de nokia 6230.
Heb veel met google gezocht maar ik vind bar weinig info over de bluetoothstick van gigabyte...
Heb veel met google gezocht maar ik vind bar weinig info over de bluetoothstick van gigabyte...
Heb een probleem met een Nokia 6230, deze laat geen toon horen voor het over gaan als je iemand belt, je hoort gewoon niks, tot je verbinding hebt.
Iemand een oplossing?
Iemand een oplossing?
Verwijderd
Ja CrashOne dat heb ik ook heel vaak, hoor je ineens iemand praten terwijl je denkt dat de verbinding dood aan het gaan is... Vrij irritant
Verwijderd
heb ik ook een hele tijd gehad. Heb bluetooth verwijderd, nokia pc suite 6.1 verwijderd (beide via configscherm - software), stick eruit gehaald en gereset.ZOMERZON schreef op 14 juni 2004 @ 17:41:
[...]
Net geprobeerd, maar krijg het nog steeds niet voor elkaar...
Op me telefoon vind hij wel pair devices, maar zodra ik wil pairen dan zegt 'ie na een tijdje ' connection failed'.
Als ik via me pc wil pairen zegt 'ie " error in pairing with device , reason : timeout occurred during pairing "
daarna: bluetooth software installeren
stick erinrechts klikken op dat bluetooth-icoontje en dan serial port aanzetten
nokia 5.8 installeren
com 5 selecteren
en hij doet t!
had nu een hoop gezeik met syncen van contactpersonen met outlook 2003, notities, agenda en taken gingen prima maar personen niet. oplossing: alle personen van outlook een naam geven en alle personen op de gsm naar tel geheugen kopieren. voila!
ik heb 1 ding nog niet kunnen vinden: hoe kan je 'wappen' zonder gprs dmv bluetooth? t zal vast niet kunnen, maar goed...
Mr.Vulcano schreef op 14 juni 2004 @ 13:32:
Heb het geprobeerd en weer geeft hij problemen bij pairen.Verwijderd schreef op 14 juni 2004 @ 18:59:
[...]
heb ik ook een hele tijd gehad. Heb bluetooth verwijderd, nokia pc suite 6.1 verwijderd (beide via configscherm - software), stick eruit gehaald en gereset.
daarna: bluetooth software installeren
stick erinrechts klikken op dat bluetooth-icoontje en dan serial port aanzetten
nokia 5.8 installeren
com 5 selecteren
en hij doet t!
Waar kan het nou aan liggen behalve de com poorten ?
Heb com 3 en 5 geprobeert.......
Verwijderd
ik heb trouwens ook de naam van mn gsm en pc veranderd, zodat ik een nieuwe pair kon maken dat ie nog niet eerder had gezien
oja, ik kan nergens meer vinden hoe ik mp3s naar de gsm en foto's vanaf de gsm kan sturen, waar zit dat?
oja, ik kan nergens meer vinden hoe ik mp3s naar de gsm en foto's vanaf de gsm kan sturen, waar zit dat?
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2004 19:30 ]
Verwijderd
Binnenkort zal ik ook eindelijk de trotse bezitter van één van de mooiste mobieltjes die Nokia ooit uitgebracht heeft.. de nokia 6230. Ik ben op dit moment druk bezig met het vergelijken van allerlei MMC kaartjes. Nu heb ik mijn oog laten vallen op de Pretec 1 GB of MobyMemory 1 GB. Nu lees ik echter net op het forum van MobyMemory (http://forums.mobymemory....x?forumid=13&messageid=92) dat afgeraden wordt om kaarten groter dan 256 MB op een Nokia 6230 te formateren. Dit omdat de firmware van de Nokia 6230 dit niet ondersteund. Is het zo dat er ondertussen reeds een nieuwe firmware versie is waar dit probleem mee opgelost is? Dan zou het probleem namelijk opgelost zijn. Zo niet dan mijn andere vraag. Er wordt aangeraden om het kaartje te formateren met een card reader. Hoe hebben jullie grotere MMC kaarten geformateerd en indien met een card reader, welke?
Verwijderd
Vandaag naar duiker geweest, jajaja kon het niet laten om toch ff te gaan vragen of ze me telefoon al binnen hebben.
Kom binnen:
Ik : Hallo
verkoper : Hallo
Ik: had vrijdag bij je een nokia 6230 gekocht en jullie zouden een nieuwe leveren ivm met een defect aan het klepje achter. Is de nieuwe telefoon al binnen?
Verkoper : nee helaas, ik kan wel even rond bellen wanneer we hem ongeveer kunnen verwachten
Ik : als dat kan graag
Verkoper : piep piep piep ******************************************************
( aan de sterretjes kan je zien dat hij in gesprek is
hehehe )
Verkoper : ja volgens onze partner zou hij morgen ochtend aankomen
IK : oke bedankt fijne dag, tot ziens
Verkoper : Tot ziens
Had al n's een keer iets bij duiker gekocht hier in zeist waarvan de service niet zo perfect was bij andere verkopers.
En bij deze was het dus perfect, dus als je een nokia of iets anders gaat ergens kopen.
Let op hoe het gedrag van de verkoper is, je kan snel zien of de verkoper je iets wilt verkopen en vervolgens je niet meer met respect te behandelen.
Bij meerdere verkopers proberen kan je natuurlijk ook altijd proberen.......
Kom binnen:
Ik : Hallo
verkoper : Hallo
Ik: had vrijdag bij je een nokia 6230 gekocht en jullie zouden een nieuwe leveren ivm met een defect aan het klepje achter. Is de nieuwe telefoon al binnen?
Verkoper : nee helaas, ik kan wel even rond bellen wanneer we hem ongeveer kunnen verwachten
Ik : als dat kan graag
Verkoper : piep piep piep ******************************************************
( aan de sterretjes kan je zien dat hij in gesprek is
Verkoper : ja volgens onze partner zou hij morgen ochtend aankomen
IK : oke bedankt fijne dag, tot ziens
Verkoper : Tot ziens
Had al n's een keer iets bij duiker gekocht hier in zeist waarvan de service niet zo perfect was bij andere verkopers.
En bij deze was het dus perfect, dus als je een nokia of iets anders gaat ergens kopen.
Let op hoe het gedrag van de verkoper is, je kan snel zien of de verkoper je iets wilt verkopen en vervolgens je niet meer met respect te behandelen.
Bij meerdere verkopers proberen kan je natuurlijk ook altijd proberen.......
Verwijderd
hoe kan ik op mn MMC browsen? ik kan m niet vinden in nokia browser! (ik heb de mmc een naam gegeven en opnieuw gestart)
als mijn telefoon nou eens ging pairen met me pc had ik je wel willen helpen zoeken
Verwijderd
heb t gevonden: my bluetooth places (kon ik eerst niet bij, na opnieuw 6230 connecten wel)
Verwijderd
Volgens salesplaza is firmware versie 3.17 uit!? Dit las ik op het forum:
http://www.salesplaza.nl/forum/index.php?topic=2305.0
Is dit waar?
Is dit waar?
Verwijderd
Het onderwerp of forum dat je zoekt bestaat niet of je beschkt over onvoldoende rechten om het te bekijken.Verwijderd schreef op 14 juni 2004 @ 21:31:
Is dit waar?
kun je dat misschien ook gewoon hier posten zonder ons te hoeven reggen? bvd!Verwijderd schreef op 14 juni 2004 @ 21:31:
Is dit waar?
Verwijderd
Geen probleem.Verwijderd schreef op 14 juni 2004 @ 21:36:
[...]
kun je dat misschien ook gewoon hier posten zonder ons te hoeven reggen? bvd!
Ik quote uit het forum:
DCT-4 toestellen:
.....(allemaal andere toestellen)
.....
.....
.....
.....
Nokia 6230 (RH-12) v 3.17 NEW!
.....
.....
.....
Wat houdt dit in? Kan ik dus nu naar de nokia shop voor een gratis update
[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2004 21:48 ]
morgen maar ff een Nokia Store bellen om dit na te gaan 
staat er trouwens ook bij wat er is verbeterd t.o.v. 3.15 / 3.16 ?
staat er trouwens ook bij wat er is verbeterd t.o.v. 3.15 / 3.16 ?
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2004 21:48 ]
Heeft iemand enig idee wat de prijs zal gaan doen? Ik wil namelijk een 6230 kopen, maar heb hem nog nergens voor een echt mooie prijs zien staan. Goedkoopste waar ik hem kan vinden is belcompany voor 300euro. Op telecomvergelijker.nl zijn ze niet echt bij qua acties meen ik.
De actie van belcompany is opzich wel mooi, omdat het een Orange30 abo is. Hiermee neem je dus 6 maanden 30euro en 6 maanden 20euro. Kost je dus 300euro welke je krijgt in beltegoed.
Misschien weet iemand een nog strakkere actie?
De actie van belcompany is opzich wel mooi, omdat het een Orange30 abo is. Hiermee neem je dus 6 maanden 30euro en 6 maanden 20euro. Kost je dus 300euro welke je krijgt in beltegoed.
Ioniq 5 P45
Verwijderd
Er staat voor de rest helemaal niks bij over de nieuwe firmware.
Ik heb net op google rond gekeken maar daar vind ik alleen wat vage info.
Ik heb net op google rond gekeken maar daar vind ik alleen wat vage info.
Verwijderd
Als je een 6230 wilt is dit DE kans. Een betere zul je echt niet vinden, misschien over 6 maanden ofzo.Spiller schreef op 14 juni 2004 @ 21:56:
Heeft iemand enig idee wat de prijs zal gaan doen? Ik wil namelijk een 6230 kopen, maar heb hem nog nergens voor een echt mooie prijs zien staan. Goedkoopste waar ik hem kan vinden is belcompany voor 300euro. Op telecomvergelijker.nl zijn ze niet echt bij qua acties meen ik.
Ik loop nu rond met een Motorola V50, dus ben wel echt een keer aan vervanging toe. Ik wacht nog even wat reacties af. Ben vandaag al wel wezen informeren bij de BC, en de actie klopt. Denk dat ik hem woensdag na examens ga halenVerwijderd schreef op 14 juni 2004 @ 21:59:
[...]
Als je een 6230 wilt is dit DE kans. Een betere zul je echt niet vinden, misschien over 6 maanden ofzo.

Ioniq 5 P45
Verwijderd
Die nieuwe firmware schijnt iets met Orange te maken hebben ofzo
. Dit stond ten minste op de Expansys fora.
Verwijderd
Heb mijn 6230 prepaid gekocht 399.00 eurotjes, kan ik ook lekker niet over mijn beltegoed gaan bij prepaid;)
Verwijderd
Maar ik vind het dan vaag dat ze dan op het Salesplaza forum zeggen dat er een dan nieuwe firmware uit is voor de 6230. Misschien is dit nu een officiele firmware, voor alle 6230's.
Ik ga morgen wel even de Nokia store bellen.
Maar dit is met simlock en weinig beltegoed neem ik aan? Dan lijkt mij 300euro en 300euro beltegoed een betere actieVerwijderd schreef op 14 juni 2004 @ 22:13:
Heb mijn 6230 prepaid gekocht 399.00 eurotjes, kan ik ook lekker niet over mijn beltegoed gaan bij prepaid;)
Ioniq 5 P45
Verwijderd
Gobbles,
Jij als Nokia 6230 zou toch antwoord moeten kunnen geven op de onderstaande vragen:
Binnenkort zal ik ook eindelijk de trotse bezitter van één van de mooiste mobieltjes die Nokia ooit uitgebracht heeft.. de nokia 6230. Ik ben op dit moment druk bezig met het vergelijken van allerlei MMC kaartjes. Nu heb ik mijn oog laten vallen op de Pretec 1 GB of MobyMemory 1 GB. Nu lees ik echter net op het forum van MobyMemory (http://forums.mobymemory....rumid=13&messageid=92) dat afgeraden wordt om kaarten groter dan 256 MB op een Nokia 6230 te formateren. Dit omdat de firmware van de Nokia 6230 dit niet ondersteund. Is het zo dat er ondertussen reeds een nieuwe firmware versie is waar dit probleem mee opgelost is? Dan zou het probleem namelijk opgelost zijn. Zo niet dan mijn andere vraag. Er wordt aangeraden om het kaartje te formateren met een card reader. Hoe hebben jullie grotere MMC kaarten geformateerd en indien met een card reader, welke?
Alvast bedankt!
Jij als Nokia 6230 zou toch antwoord moeten kunnen geven op de onderstaande vragen:
Binnenkort zal ik ook eindelijk de trotse bezitter van één van de mooiste mobieltjes die Nokia ooit uitgebracht heeft.. de nokia 6230. Ik ben op dit moment druk bezig met het vergelijken van allerlei MMC kaartjes. Nu heb ik mijn oog laten vallen op de Pretec 1 GB of MobyMemory 1 GB. Nu lees ik echter net op het forum van MobyMemory (http://forums.mobymemory....rumid=13&messageid=92) dat afgeraden wordt om kaarten groter dan 256 MB op een Nokia 6230 te formateren. Dit omdat de firmware van de Nokia 6230 dit niet ondersteund. Is het zo dat er ondertussen reeds een nieuwe firmware versie is waar dit probleem mee opgelost is? Dan zou het probleem namelijk opgelost zijn. Zo niet dan mijn andere vraag. Er wordt aangeraden om het kaartje te formateren met een card reader. Hoe hebben jullie grotere MMC kaarten geformateerd en indien met een card reader, welke?
Alvast bedankt!
Heeft hier al vaker gestaan dat dat firmware is voor toestellen met een orange simlockVerwijderd schreef op 14 juni 2004 @ 22:14:
Maar ik vind het dan vaag dat ze dan op het Salesplaza forum zeggen dat er een dan nieuwe firmware uit is voor de 6230. Misschien is dit nu een officiele firmware, voor alle 6230's.
Niks nieuws dus.

2021 Golf Style 1.5 eTSI lime yellow|Iphone 15 pro 1Tb
Beredenatie:
Aanbieding van GSM Stunter (www.gsmstunter.nl (rechts onderaan))
Gratis nokia 6230
2Jaar KPN Allround á 11.75 per maand
12.50 verzendkosten
Nettokosten voor het toestel = 24x11.75 =282
Tel daar de verzendkosten bij op, krijg je 294.50
Das best goedkoop voor de 6230 toch? Abbo schop je de vuilnisbak in en propt er je sim only abbootje in.
Ik zag deze aanbieding staan en bedacht me dit net ff terplekke. Zie ik nu zwaar iets over het hoofd?
Aanbieding van GSM Stunter (www.gsmstunter.nl (rechts onderaan))
Gratis nokia 6230
2Jaar KPN Allround á 11.75 per maand
12.50 verzendkosten
Nettokosten voor het toestel = 24x11.75 =282
Tel daar de verzendkosten bij op, krijg je 294.50
Das best goedkoop voor de 6230 toch? Abbo schop je de vuilnisbak in en propt er je sim only abbootje in.
Ik zag deze aanbieding staan en bedacht me dit net ff terplekke. Zie ik nu zwaar iets over het hoofd?
Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output
wat er op dat forum van mobymemory wordt aangegeven is dat de f/w niet de juiste grootte (1GB) aangeeft, maar dit dus wel gewoon pakt (wordt aangeraden elk album netjes in een mapje te zetten). heb zelf een apacer 256mb, die deed het meteen, heb ik niet hoeven te formatteren en neem aan dat andere/grotere kaartjes net zo werkenVerwijderd schreef op 14 juni 2004 @ 22:17:
Gobbles,
Alvast bedankt!
Verwijderd
LOL, ik helemaal blij voor niets dusEvoII schreef op 14 juni 2004 @ 22:18:
[...]
Heeft hier al vaker gestaan dat dat firmware is voor toestellen met een orange simlock![]()
Niks nieuws dus.
Verwijderd
Mijn instellingen staan precies hetzelfde. Ik gebruik als beltoon voor de bellergroepen gewoon MP3's die ik op mijn mmc heb geplaatst. Ze staan gewoon in de root. Misschien dat dat er iets mee te maken heeft?Qosmic schreef op 13 juni 2004 @ 23:36:
[...]
mijn instellingen zijn als volgt:
oproepsignaal: stil
type beltoon: nokia tune
beltoonvolume: niveau 1
trilsignaal: aan
berichten signaaltoon: uit
chat waarschuwingstonen: uit
toetsenvolume: uit
waarschuwingstonen: uit
waarschuwen bij: elke oproep
profielnaam: stil
edit: het is dus zo dat hij geluid geeft als de beltoon voor die groep een gedownloade ringtone is. Stel ik er 1 in voor die groep, die standaard in de phone staat, dan trilt hij wel alleen.
Weet ik, maar er is ook al vaker genoemd dat ie domweg OP isVerwijderd schreef op 14 juni 2004 @ 12:28:
[...]
bij www.stuntprijzen.net heb je ook een kabel voor 12,50. is al vaker genoemd hier, hem m zelf ook, werkt perfect.
Maarrrr...goed nieuws, ik sprak met de moeder van de eigenaar van de website
ps; het bedrijf is gevestigd in Oosterbeek, dus afhalen kan aldaar, wat mij erg gunstig uitkomt
King of Cod
Verwijderd
En dat vind ik ook heel erg fijn om te horen omdat ik al 2 weken moet hebben wachten.Phart schreef op 14 juni 2004 @ 22:29:
[...]
Weet ik, maar er is ook al vaker genoemd dat ie domweg OP is
Maarrrr...goed nieuws, ik sprak met de moeder van de eigenaar van de websitelief mens. Zij kon mij vertellen dat ze een nieuwe lading kabels binnen krijgen op Maandag of Dinsdag (uiterlijk Woensdag....)
ps; het bedrijf is gevestigd in Oosterbeek, dus afhalen kan aldaar, wat mij erg gunstig uitkomt
Verwijderd
Het probleem wat ik had (wap/grps werkt niet omdat er een submenu niet functioneerde) is inmiddels in een service centre van Nokia opgelost door nogmaals 3.15 op mijn toestel te flashen. (dat is dus nog steeds officieel de nieuwste firmware).
Vodafone Live! werkt nu wel (althans, voor zover dat _kan_ werken, ze hebben bij vodafone problemen met het netwerk) maar het versturen van een MMS lukt niet, zowel niet naar een ander toestel als naar m'n eigen album. Het laatste komt volgens vodafone waarsch. door problemen met live, maar het eerste zou gewoon moeten werken. Ik sta aangemeld voor MMS. Ze kunnen ook zien dat GPRS wel prima werkt.
Wat er gebeurd.. ik maak een MMS aan en verstuur hem. Er komt dan een vierkantje om het 'G' tje in het scherm rechtsboven (=GPRS verbinding gemaakt) en daarna gaat er een envelopje/paperclip draaien naast dat G-tje. Die draait ongeveer 2 seconden en dan krijg ik een witte box met daarin de foutmelding 'MMS versturen mislukt'.
De helpdesk kan geen fouten in mijn instellingen ontdekken, maar geven wel 1 instructie die niet klopt, nl. zij vinden dat er in de instellingen een knop 'Sessiemodus' moet zijn, die op 'doorlopend' moet zijn. De nokia helpdesk zegt dat deze optie niet bestaat. De enige optie die ik kan vinden die er op lijkt is onder instellingen en dan 'connectivity' en dan 'GPRS', daar kun je de GPRS op 'altijd aan' zetten. Moet dat, of is dat onverstandig?
Zijn er hier andere vodafone klanten die kunnen bevestigen dat het MMS-en momenteel niet werkt?
Een zijdelings symptoom is dat ik die 'instellinges-SMS-jes' ('over the air') niet kan ontvangen, althans er gebeurd niets.
Weet iemand hier een site waarmee je MMS-jes naar jezelf kunt versturen, anders dan de momenteel niet werkende vodafone site?
Vodafone Live! werkt nu wel (althans, voor zover dat _kan_ werken, ze hebben bij vodafone problemen met het netwerk) maar het versturen van een MMS lukt niet, zowel niet naar een ander toestel als naar m'n eigen album. Het laatste komt volgens vodafone waarsch. door problemen met live, maar het eerste zou gewoon moeten werken. Ik sta aangemeld voor MMS. Ze kunnen ook zien dat GPRS wel prima werkt.
Wat er gebeurd.. ik maak een MMS aan en verstuur hem. Er komt dan een vierkantje om het 'G' tje in het scherm rechtsboven (=GPRS verbinding gemaakt) en daarna gaat er een envelopje/paperclip draaien naast dat G-tje. Die draait ongeveer 2 seconden en dan krijg ik een witte box met daarin de foutmelding 'MMS versturen mislukt'.
De helpdesk kan geen fouten in mijn instellingen ontdekken, maar geven wel 1 instructie die niet klopt, nl. zij vinden dat er in de instellingen een knop 'Sessiemodus' moet zijn, die op 'doorlopend' moet zijn. De nokia helpdesk zegt dat deze optie niet bestaat. De enige optie die ik kan vinden die er op lijkt is onder instellingen en dan 'connectivity' en dan 'GPRS', daar kun je de GPRS op 'altijd aan' zetten. Moet dat, of is dat onverstandig?
Zijn er hier andere vodafone klanten die kunnen bevestigen dat het MMS-en momenteel niet werkt?
Een zijdelings symptoom is dat ik die 'instellinges-SMS-jes' ('over the air') niet kan ontvangen, althans er gebeurd niets.
Weet iemand hier een site waarmee je MMS-jes naar jezelf kunt versturen, anders dan de momenteel niet werkende vodafone site?
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2004 23:10 ]
Dit probleem heb ik ook. Ik heb deze laten versturen vanaf verschillende pagina's waar onder die van Nokia, maar ik krijg niets binnen. Ik hoor wel dat er communicatie is (storing op de speakers), maar vervolgens gebeurt er niets. Gelukkig ben ik dus niet de enigeVerwijderd schreef op 14 juni 2004 @ 23:03:

Wat bedoel je precies met ze staan gewoon in de root? Mijn gedownloade ringtones heb ik namelijk in het mapje tonen staan, waar die standaard meuk ook tussen staat...Verwijderd schreef op 14 juni 2004 @ 22:27:
[...]
Mijn instellingen staan precies hetzelfde. Ik gebruik als beltoon voor de bellergroepen gewoon MP3's die ik op mijn mmc heb geplaatst. Ze staan gewoon in de root. Misschien dat dat er iets mee te maken heeft?
Stop chasing the dream, you're already living it
Verwijderd
Ik zou zeggen, stop maar met klooien.. het ligt echt aan vodafone.. ik heb net via een website een MMS verstuurd, en die komt wel aan.OllieMongollie schreef op 14 juni 2004 @ 23:38:
Dit probleem heb ik ook. Ik heb deze laten versturen vanaf verschillende pagina's waar onder die van Nokia, maar ik krijg niets binnen. Ik hoor wel dat er communicatie is (storing op de speakers), maar vervolgens gebeurt er niets. Gelukkig ben ik dus niet de enige
Als je de instructies voor de instellingen van vodafone wilt hebben, ik heb ze hier nog liggen.. hezik [at] mytweakers [punt] net.
Verwijderd
kan je java games ook op je mmc zetten? ik heb ergens gelezen dat ze t niet doen als je ze via "ftp" verstuurt.
oja: alle spelletjes komen in applications te staan met mijn nokia pc suite 5.8, hoe kan ik dat veranderen?
oja: alle spelletjes komen in applications te staan met mijn nokia pc suite 5.8, hoe kan ik dat veranderen?
Verwijderd
Als ik mijn video's converteer met multimedia converter en ze dan op mijn phone afspeel blijven ze allemaal haken op 2 minuut en 11 seconde. Hebben meer mensen dit probleem? Ik snap het namelijk niet voor de rest lijkt alles te werken
Maar even beantwoorden met een quotje van mezelf die ook in de startpost staat trouwens.Verwijderd schreef op 15 juni 2004 @ 00:24:
Als je een spelletje in de map Spelletjes wilt zetten in plaats van in de map Verzameling gebruik dan Oxygen Phone Manager (werkt alleen met *.jad). Mocht je alleen de *.jar van een bepaald spelletje hebben, kun je heel eenvoudig een *.jad aanmaken met dit freeware programmaatje (met dank aan Bandicoot).
Geen maximum grootte instellen?Verwijderd schreef op 15 juni 2004 @ 01:17:
Als ik mijn video's converteer met multimedia converter en ze dan op mijn phone afspeel blijven ze allemaal haken op 2 minuut en 11 seconde. Hebben meer mensen dit probleem? Ik snap het namelijk niet voor de rest lijkt alles te werken
Verwijderd
Bijmij loopt het geluid bij omgezette filmpjes altijd ongeveer 1 seconde voor op het beeld.. Iemand hier last van/ervaring om dit op te lossen?
ff de laatste divx codec downloaden.Verwijderd schreef op 15 juni 2004 @ 07:40:
Bijmij loopt het geluid bij omgezette filmpjes altijd ongeveer 1 seconde voor op het beeld.. Iemand hier last van/ervaring om dit op te lossen?
Verwijderd
Is het eigenlijk ook mogelijk om de tekstkleur van het scherm te veranderen, voor als je bv. veel zwart in je achtergrond hebt zitten?
En de menuachtergrond, is die ook te wijzigen? Ik bedoel dan dit:

die blauwe stippenhandel op de achtergrond..
En de menuachtergrond, is die ook te wijzigen? Ik bedoel dan dit:

die blauwe stippenhandel op de achtergrond..
Verwijderd
Wie weet als de 6230 ook een beveligd toestel is voor mobielbankieren zoasl rabobank of van abn amro daar ben je een SSL beveiliging voor nodig ik weet wel dat de 6600 dit wel heeft.
Er staan genoeg beveiliging in de telefoon maar geen SSL iemand een idee????
Er staan genoeg beveiliging in de telefoon maar geen SSL iemand een idee????
Verwijderd
nee, als je divx naar dat nokia-formaat omzet moet je daarvoor de laatste divx-decoder hebben
Verwijderd
inderdaad, nut=0
en je hebt t nog fout ook, galerij is echt met 1 L
van dale:
ga·le·rij (de ~ (v.), ~en)
1 gang die buiten langs of door een gebouw loopt => gaanderij
2 museum- of tentoonstellingszaal, vooral voor schilderijen of beeldhouwwerken
3 [Belg., niet alg.] galerie
4 verheven tribune in een openbaar gebouw, kerk, schouwburg enz.
5 de hoogste en goedkoopste plaatsen in de schouwburg => engelenbak, schellinkje
Verwijderd
Ik lees iets heel anders in die lijst, namelijk dat de TakeMS 512 gewoon niet gecheckt is.
Dat zijn de enige kaarten die niet aanbevolen worden - over de TakeMS 512 wordt helemaal niks gezegd en dat impliceert dan weer dat er nog niet mee getest is.MMC CARDS TO AVOID
KODAK 64, 128, 256- TOTALLY NOT COMPATIBLE
KINGSTON 256, PQI 256 - best to avoid coz having varied results among users
Ik vind de conclusie dat de TakeMS 512 niet werkt dan ook niet terecht, eerlijk gezegd.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2004 10:50 ]
Verwijderd
Die lijst is idd. gewoon een lijst met types gebaseerd op gebruikerservaringen. Als een kaart er niet in staat, wil dat niet zeggen dat ie niet werkt.Verwijderd schreef op 15 juni 2004 @ 10:47:
Ik vind de conclusie dat de TakeMS 512 niet werkt dan ook niet terecht, eerlijk gezegd.
Tot zover heb je gelijk. echter over de TakeMS 512 zijn er in de nokia 6230-delen hier op t.net wisselende gebruikerservaringen te vinden. Soms werkt ie, en soms niet.
Verwijderd
Oh, excuus... Ik dacht toch echt dat... naja...Verwijderd schreef op 15 juni 2004 @ 10:27:
[...]
inderdaad, nut=0
en je hebt t nog fout ook, galerij is echt met 1 L
van dale:
[...]

Even kopje koffie scoren dan maar

Verwijderd
Die waren er ook op Howardforums met de TakeMS 256 (heb het draadje daar net even doorgefietst) en nadat mensen die kaart "gewoon" in hun 6230 hadden geformatteerd werkte het allemaal opeens wel - ik heb al eerder gezegd dat het risicovol is om individuele problemen/f*ckups tot De Waarheid te bestempelen, en ik denk dat het voor de mensen met enige 6230-autoriteit (Gobbles bijvoorbeeld) belangrijk is om feit van fictie te scheiden.Verwijderd schreef op 15 juni 2004 @ 10:50:
[...]
Tot zover heb je gelijk. echter over de TakeMS 512 zijn er in de nokia 6230-delen hier op t.net wisselende gebruikerservaringen te vinden. Soms werkt ie, en soms niet.
2 centjes, en nu eerst koffie
Verwijderd
Ik heb ze met een cardreader op mijn mmc gezet. Ze staan dus rechtstreeks op de mmc en niet in mapjes op de mmc. Als jij ze in het mapje tonen op de gsm hebt staan, zou het moeten werken, daar staan de andere beltonen immers ook. Misschien kun je eens proberen om ze op de mmc te zetten net zoals ik heb gedaan en dan kijken of je het probleem nog hebt?Qosmic schreef op 15 juni 2004 @ 00:10:
[...]
Wat bedoel je precies met ze staan gewoon in de root? Mijn gedownloade ringtones heb ik namelijk in het mapje tonen staan, waar die standaard meuk ook tussen staat...
Verwijderd
mp3 bestanden downloaden via WAP is onmogelijk neem ik aan?
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2004 11:01 ]
Ik heb vorige week bij BC me 6230 gekocht voor 0 euro met een Orange 20 euro abbo voor 2 jaar.Spiller schreef op 14 juni 2004 @ 22:03:
[...]
Ik loop nu rond met een Motorola V50, dus ben wel echt een keer aan vervanging toe. Ik wacht nog even wat reacties af. Ben vandaag al wel wezen informeren bij de BC, en de actie klopt. Denk dat ik hem woensdag na examens ga halenNu maar hopen dat ie op voorraad is
It's never easy.....
Ik ben sinds gisteren in de weer om m'n sitecom bluetooth dongle aan de praat te krijgen maar geen succes, het pairen lukt niet, krijg steeds een time-out error. De dongle en de telefoon zien mekaar wel maar connecten dus niet.
Ik heb al verschillende zaken geprobeerd waaronder de in de SP beschreven optie met de IBM drivers...... .
Ik heb al verschillende zaken geprobeerd waaronder de in de SP beschreven optie met de IBM drivers...... .
Dan is de actie atm beter, jij betaald dus 480euro in totaal en je kan je abo niet downgraden.hirogene schreef op 15 juni 2004 @ 11:01:
[...]
Ik heb vorige week bij BC me 6230 gekocht voor 0 euro met een Orange 20 euro abbo voor 2 jaar.
Ioniq 5 P45
Verwijderd
Nee hoor, waarom?Verwijderd schreef op 15 juni 2004 @ 10:58:
mp3 bestanden downloaden via WAP is onmogelijk neem ik aan?
Kan alleen wel behoorlijk in de papieren gaan lopen.. maar het kan prima hoor. Heb het zelf gedaan met een ringtone-MP3 van 200Kb.. liep als een trein.
Je moet even ergens op het internet een .html neerzetten die er van binnen zo uitziet:
code:
1
2
3
4
5
6
7
| <?xml version="1.0"?> <!DOCTYPE wml PUBLIC "-//WAPFORUM//DTD WML 1.1//EN" "http://www.wapforum.org/DTD/wml_1.1.xml"> <wml> <card title="Polyphonic Test"> <p><a href="mijnmuziek.mp3">Download dit nummer!</a></p> </card> </wml> |
uiteraard de bestandsnaam aanpassen naar wens en zorgen dat het bestand in kwestie ook in die map staat.
Ik heb Nokia PC Suite 6.1 geinstalleerd en heb een Dell Latitude D600 met interne Bluetooth kaart. Een verbinding leggen tussen telefoon en laptop gaat prima via XP en ik kan alles gewoon benaderen via bluetooth.
Het probleem is echter dat ik bij PC Sync de Bluetooth verbinding wil kiezen (Connection Manager) ik alleen de keuze heb uit IR en seriele kabel.
Ik heb het op een andere computer geprobeerd met een USB-Dongel en daar ging het allemaal perfect. Kon gewoon voor de Bluetooth-verbinding kiezen
Waar kan dit aan liggen? Is er een oplossing voor, behalve gebruik te maken van IR ipv Bluetooth?
Het probleem is echter dat ik bij PC Sync de Bluetooth verbinding wil kiezen (Connection Manager) ik alleen de keuze heb uit IR en seriele kabel.
Ik heb het op een andere computer geprobeerd met een USB-Dongel en daar ging het allemaal perfect. Kon gewoon voor de Bluetooth-verbinding kiezen
Waar kan dit aan liggen? Is er een oplossing voor, behalve gebruik te maken van IR ipv Bluetooth?
Verwijderd
Ik heb net die Sitecom dongle geinstalleerd. Hoe?magalhean schreef op 15 juni 2004 @ 11:03:
Ik ben sinds gisteren in de weer om m'n sitecom bluetooth dongle aan de praat te krijgen maar geen succes, het pairen lukt niet, krijg steeds een time-out error. De dongle en de telefoon zien mekaar wel maar connecten dus niet.
1) alles verwijderen wat met bluetooth te maken heeft. Haal de dongle ook fysiek uit je PC.
2) deze drivers downloaden en ergens uitpakken
3) dongle in PC steken. Als gevraagd wordt om de drivers selecteer je 'bestanden installeren vanaf bepaalde locatie' (of iets dergelijks), blader je naar de map waar je de driver hebt uitgepakt, subfolder Software\BTSW\Windows98me2000XP
4) start --> my bluetooth places
5) find bluetooth devices
6) rechtermuisknop op je telefoon, 'pair device'
7) geef pincode op (wachtwoord voor verbinding)
9) geef pincode in
10) kloar.
Is je device wel gepaired? Heb je de juiste drivers voor je bluetooth kaart geinstalleerd?Caspar schreef op 15 juni 2004 @ 11:34:
[..]
Ik heb dit ook (kort) gehad, en opgelost door de nokia suite te verwijderen (eerst via taskmanager alles van de suite afsluiten) en opnieuw te installeren.
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2004 11:40 ]
Verwijderd
ik krijg "response unknown"als ik dat doeVerwijderd schreef op 15 juni 2004 @ 11:31:
[...]
Nee hoor, waarom?
Kan alleen wel behoorlijk in de papieren gaan lopen.. maar het kan prima hoor. Heb het zelf gedaan met een ringtone-MP3 van 200Kb.. liep als een trein.
Je moet even ergens op het internet een .html neerzetten die er van binnen zo uitziet:
code:
1 2 3 4 5 6 7 <?xml version="1.0"?> <!DOCTYPE wml PUBLIC "-//WAPFORUM//DTD WML 1.1//EN" "http://www.wapforum.org/DTD/wml_1.1.xml"> <wml> <card title="Polyphonic Test"> <p><a href="mijnmuziek.mp3">Download dit nummer!</a></p> </card> </wml>
uiteraard de bestandsnaam aanpassen naar wens en zorgen dat het bestand in kwestie ook in die map staat.
Device is gepaird en ik gebruik de laatste drivers van Dell. Nokia suite verwijderen en opnieuw installeren had ik ook al gedaan, maar zal het nu nog eens proberen. Laat het wel weten of dat heeft geholpen.Verwijderd schreef op 15 juni 2004 @ 11:38:
[...]
Is je device wel gepaired? Heb je de juiste drivers voor je bluetooth kaart geinstalleerd?
Ik heb dit ook (kort) gehad, en opgelost door de nokia suite te verwijderen (eerst via taskmanager alles van de suite afsluiten) en opnieuw te installeren.
Update: werkt nog steeds niet.
[ Voor 3% gewijzigd door Caspar op 15-06-2004 12:03 ]
Verwijderd
Zo ik word echt n beetje gek op die gasten van orange..
Al 2 keer n half uur gebeld of ze die instellingen van mms/orange world aan zetten en het lukt maar niet he...
De instellingen van orange site/ nokia komen ook niet meer aan!!:(
Zeker te vaak geprobeerd...
Heeft er iemand een oplossing of moet ik gewoon wachten totdat ze een keer bij orange.nl de instellingen voor de nokia 6230 eropzetten?
Laterzz
Al 2 keer n half uur gebeld of ze die instellingen van mms/orange world aan zetten en het lukt maar niet he...
Heeft er iemand een oplossing of moet ik gewoon wachten totdat ze een keer bij orange.nl de instellingen voor de nokia 6230 eropzetten?
Laterzz
Verwijderd
probeer voor de gein deze eens?
http://www.zikkenautomatisering.nl/10032.html
(dus met je telefoon naar toe browsen)
daar is wat ik hier neergezet heb een kopie van.. let niet op de benamingen of het bestand (een klein jpegje).
Verwijderd
mmm... bij mij heeft het wel goed gewerkt via de ks van orangeVerwijderd schreef op 15 juni 2004 @ 11:54:
Zo ik word echt n beetje gek op die gasten van orange..
Laterzz
anders heb je hier misschien iets aan....
SP : Alle Orange-settings in een handig Excel-document (met dank aan raafke)
http://membres.lycos.fr/spnews/orange_settings_6230.xls
Zo kan je ze handmatig invullen
Verwijderd
3.17 uit.. ik loop nog rond met 3.14
Kan geen smsjes ontvangen met t-mobile en phone gaat spontaan uit. Gelukkig ga ik donderdag naar een dealer die dat kan. Enige in friesland
eindje rijden dus..
maar 3.17 is uit ?
Edit : ik lees verkeerd.. 3.17 is voor Orange.. Ik moet dus 3.15 erop hebben..
maar 3.17 is uit ?
Edit : ik lees verkeerd.. 3.17 is voor Orange.. Ik moet dus 3.15 erop hebben..
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2004 12:09 ]
Verwijderd
die doet het.Verwijderd schreef op 15 juni 2004 @ 12:01:
[...]
probeer voor de gein deze eens?
http://www.zikkenautomatisering.nl/10032.html
(dus met je telefoon naar toe browsen)
daar is wat ik hier neergezet heb een kopie van.. let niet op de benamingen of het bestand (een klein jpegje).
probeer dit mp3tje er eens neer te zetten?
http://www.nieuwemarkt.net/files/huuuw.mp3
Met deze knop

Verwijderd
Na lang ge-etter eindelijk uitgevonden hoe je dat irritante bluetooth via je Nokia 6230 aan de praat moet krijgen, en omdat veel mensen hier problemen mee hadden, zal ik ff snel uitleggen hoe ik dat heb gedaan.
Oja dit werkt dus alleen met een sitecom bluetooth usb adapter.
-Uninstall je vorige sitecom installatie (in add/remove programs)
-Start je PC opnieuw op
-Installeer de Sitecom software opnieuw
Vervolgens staat hier (http://www.sitecom.com/md_download.php?md_id=1565) stap voor stap wat je moet doen om bluetooth goed in te stellen.
Als alles klaar is kan je via windows verkenner (dus _NIET_ via Nokia Phonebrowser!) op je telefoon komen. Dit doe je door op 'my bluetooth locations', vervolgens op 'Entire Neighorhood' te drukken en dan het hele lijstje naar beneden doorlopen.
Nou ik hoop dat het bij veel mensen zal helpen ...
Oja dit werkt dus alleen met een sitecom bluetooth usb adapter.
-Uninstall je vorige sitecom installatie (in add/remove programs)
-Start je PC opnieuw op
-Installeer de Sitecom software opnieuw
Vervolgens staat hier (http://www.sitecom.com/md_download.php?md_id=1565) stap voor stap wat je moet doen om bluetooth goed in te stellen.
Als alles klaar is kan je via windows verkenner (dus _NIET_ via Nokia Phonebrowser!) op je telefoon komen. Dit doe je door op 'my bluetooth locations', vervolgens op 'Entire Neighorhood' te drukken en dan het hele lijstje naar beneden doorlopen.
Nou ik hoop dat het bij veel mensen zal helpen ...
Verwijderd
Staat er op, link is ook aangepast.. downloaden maar..Verwijderd schreef op 15 juni 2004 @ 12:08:
die doet het.
probeer dit mp3tje er eens neer te zetten?
http://www.nieuwemarkt.net/files/huuuw.mp3
voorwaarde voor dat dit werkt is dat het mp3 MIME type goed in de .htaccess van je webserver staat.
Dan heb ik nog een vraag.. ik probeer mijn Palm M515 zo ver te krijgen dat ik kan surfen over GRPS, iemand hier ervaring mee? Kan dit? Zo ja hoe?
Ik heb al de juiste modem drivers (of althans, werkende modem drivers), maar ben nog aan het klooien om de verbinding op te zetten..
Verwijderd
dank je voor de moeite, maar weer "response unknown"Verwijderd schreef op 15 juni 2004 @ 12:32:
[...]
Staat er op, link is ook aangepast.. downloaden maar..
voorwaarde voor dat dit werkt is dat het mp3 MIME type goed in de .htaccess van je webserver staat.
zou het misschien aan het mp3-tje liggen?
Verwijderd
Heb ik ook al geprobeerd.. ik bel klantenservice nog wel een keer en vraag ik of hun de instellingen kunnen doorsturen.Verwijderd schreef op 15 juni 2004 @ 12:04:
[...]
mmm... bij mij heeft het wel goed gewerkt via de ks van orange
anders heb je hier misschien iets aan....
SP : Alle Orange-settings in een handig Excel-document (met dank aan raafke)
http://membres.lycos.fr/spnews/orange_settings_6230.xls
Zo kan je ze handmatig invullen
werkt prima hieroVerwijderd schreef op 15 juni 2004 @ 12:35:
[...]
dank je voor de moeite, maar weer "response unknown"
Verwijderd
Ik heb het zelf ook even geprobeerd, en het werkt prima hier.. welke firmware heb je op je toestel staan?Verwijderd schreef op 15 juni 2004 @ 12:35:
dank je voor de moeite, maar weer "response unknown"
Dit topic is gesloten.