Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TafkaP
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-09 15:18
Verwijderd schreef op 21 juni 2004 @ 23:48:
[...]

Om je te helpen hij zit bij: oproep info -> berichtenteller! :*)
[...]

Als ik een telefoon koop ga ik echt niet voordat ik hem ga kopen een handleiding downloaden en dan doorlezen.. :? Of jij wel soms, wees eerlijk.. ;)

Edit: sorry jongens, ik zat fout, kutopmerking van me.. (aangepast)
Wel als je zo'n kleine stomme vraag hebt, die met een kleine moeite beantwoord kan worden, waarbij ook nog eens de handleiding in de startpost staat. Als je die over het hoofd gezien hebt, heb je dus totaal geen moeite gedaan om zelf een antwoord te verzinnen.

Ik word nu ik de draad een tijdje volg ook wel een beetje moe van alle stomme vragen hoor. mp3's op de mmc zetten is het meest besproken sub onderwerp en staat ook nog eens duidelijk in de startpost. Spijt me zeer maar het word zwaar vervelend.

King of Cod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op mijn "stomme vraag" komen niet veel reakties helaas... :Z

Email probleem!!

Ik gebruik de POP3 email met mijn 6230 gewoon via wanadoo. Werkt prima met orange world. Alleen is het niet mogelijk om attachments te versturen bv een met de 6230 gemaakte foto. Ik heb al eens gezocht naar een geschikte email midlet, maar niets kunnen vinden. Wel die onvangen email met attachments aan kunnen. maar verzenden homaar.

Heeft iemand hier er wel een kunnen vinden??? Helllllllllppppp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:59

rally

Deyterra Consultancy

Ik heb het (nog) niet in dit topic kunnen vinden maar ik heb de volgende vraag:

Weet iemand hoe je de contacten (NIET die op de sim) van een 6310i kunt copieren naar die 6230.
Ik heb nu al een tijdje zitten worstelen met die PC Suite, maar dat werkt dus alleen of op de 6230 (5.8) OF op de 6230i (4.88)... ik wil liever niet 200 contacten met totaal 426 telefoonnummers (en namen) gaan zitten overtypen :(

Daar moet toch een eenvoudigere manier voor zijn. Degene die de oplossing weet is mijn held _/-\o_

http://www.deyterra.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjbstolk
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:21
rally schreef op 22 juni 2004 @ 10:41:

Weet iemand hoe je de contacten (NIET die op de sim) van een 6310i kunt copieren naar die 6230.
Ik heb nu al een tijdje zitten worstelen met die PC Suite, maar dat werkt dus alleen of op de 6230 (5.8) OF op de 6230i (4.88)... ik wil liever niet 200 contacten met totaal 426 telefoonnummers (en namen) gaan zitten overtypen :(

Daar moet toch een eenvoudigere manier voor zijn. Degene die de oplossing weet is mijn held _/-\o_
Eerst je 6310i syncen naar Outllok of een ander programma, daarna de ander pc suite installeren (oude deinstalleren) en syncen met je 6230, zo heb ik het gedaan, ik heb in outllok een apart mapje Nokia contacts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oxygen Phone Manager kan dat ook volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien een stomme vraag maar kan je met bluetoot ook ringtones, games, wallpapers e.d. gratis downloade en sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally

rally

Deyterra Consultancy

jjbstolk schreef op 22 juni 2004 @ 10:45:
[...]
Eerst je 6310i syncen naar Outllok of een ander programma, daarna de ander pc suite installeren (oude deinstalleren) en syncen met je 6230, zo heb ik het gedaan, ik heb in outllok een apart mapje Nokia contacts.
Thanks.... Het werkt prima (beetje omslachtig, maar dat maakt niet uit).
Ik ga uiteraard ook even naar die Oxygen kijken. Bij ons bedrijf moeten er over een maand nl. zo'n 35 telefoontjes overgezet gaan worden. Dan is de "Outlook methode" een beetje complex en tijdrovend (maar voor mijn "Pilot Expemplaar" prima te doen >:) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OllieMongollie
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 09:01

Ik had hiervoor ook een 6310i en heb mijn adresboek gewoon overgezet met PC Suite 6.1. Eerst heb ik een backup gemaakt van de 6310i en daarna de contacts teruggezet op de 6230. Werkte perfect, los van de belgroepen. Deze zijn niet overgezet :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 juni 2004 @ 11:08:
misschien een stomme vraag maar kan je met bluetoot ook ringtones, games, wallpapers e.d. gratis downloade en sturen?
Ff voor de duidelijk heid bluetooth is een manier om mobiel apparaten met elkaar te laten communiceren of met een computer of iets dergelijks.

Als je bedoelt kan ik met bluetooth rintones, games, wallpapers met telefoons onderling uitwisselen. Dan is het antwoord voor ringtones en wallpaperers (eigenlijk alles wat op je telefoon staat) JA, behalve voor spellen die je geinstalleerd heb die kan je niet zomaar oversturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Blijkbaar is mijn bericht geheugen vol. Als ik echter in de geheugenstatus kijk heeft ie overal nog geheugen over. Weet iemand hoe je je opgeslagen berichten naar bijvoorbeeld de geheugenkaart kan verplaatsen. De optie verplaatsen in het inbox - opties menu werkt niet.
Alvast bedankt

Groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet hoe je dat bedoelt met NIET die op de sim.. Maar ik ga er vanuit dat je niet de nummers bedoeld die op de sim staan. :) Je zou namelijk ook alle nummers die op de 6310i staan op de sim zetten, enn dan de sim in de 6230 doen, en dan van de sim kopieren naar de tel. :) En dit dan wel een paar keer want er kunnen geen 426 nummers op je sim, de mijne tenminste niet! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 juni 2004 @ 18:21:
dat draait als een zonnetje zeg!

[afbeelding]
Ik krijg het niet aan de praat, ik heb op mijn PC de bemused driver ingesteld staan, COMpoortje gegevens alles ingesteld, speciaal WinAmp 2 geinstalleerd. Maar op mijn telefono krijg ik dit niet te zien, hij doet search, vindt 1 apparaat, gaat retrieven en blijft vervolgens leeg. Wat doe ik verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had ook nog een vreemd probleem,
Ik had net een week mijn tel toen in erachter kwam dat tijdens het Aanmaken/bewerken van een wap verbinding de telefoon een reset deed.

Alles geprobeerd ook de fabrieks instellingen,
Wel kon in via de sites van Nokia/Provider deze gegevens laten versturen maar ook dit werkte niet.
Ik was er helemaal van overtuigt toen Oxygen deze gegevens niet kon uitlezen.

Nu ligt hij bij een Nokia Service Point :'( waar ze waarschijnlijk de firmware opnieuw er in flashen :Z

Heeft iemand anders dit probleem ook al gehad ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally

rally

Deyterra Consultancy

Verwijderd schreef op 22 juni 2004 @ 12:31:
[...]

Ik weet niet hoe je dat bedoelt met NIET die op de sim.. Maar ik ga er vanuit dat je niet de nummers bedoeld die op de sim staan. :) Je zou namelijk ook alle nummers die op de 6310i staan op de sim zetten, enn dan de sim in de 6230 doen, en dan van de sim kopieren naar de tel. :) En dit dan wel een paar keer want er kunnen geen 426 nummers op je sim, de mijne tenminste niet! :Y)
Hehehe... het was inmiddels al opgelost. Overigens is jouw idee wel handig, maar niet practisch. Je kunt niet meerdere telefoonnummers bij een naam op je Sim opslaan. Dan verlies ik tach aardig wat nummer ;)
Dat was nl. mijn eerste optie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 juni 2004 @ 12:31:
[...]

dat kan dus niet, want je kan de details (zoals extra nummers, email enz) niet naar je sim kopieren. Zelf heb ik bijv veel adressen, email, extra nummers op m'n telefoon staan. En die kan je dus niet kopieren naar je sim.

edit: rally was me voor

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2004 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wil je een 6230 met een grotere scherm en een 1 mp camera?

Nokia 6300

:)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2004 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 juni 2004 @ 13:21:
wil je een 6230 met een grotere scherm en een 1 mp camera?

Nokia 6300

:)
mm, lijkt me wel raar dat er nog niets te vinden is op de officiele nokia site.
Normaal staan daar de modellen al bijna een jaar op voorhand aangekondigt,
zie maar naar de 6230.
En deze zou Q3 van dit jaar nog uitkomen, terwijl er nog niets op nokiasite staat, lijkt me vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kix@$$
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-09 23:18
Hmm ik heb nu een filmpje alleen elke keer als ik em wil encoden crashed de encoder :{ Kep em ook al gerepareerd met VirtualDub e.d.

Is er een maximale grootte voor oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rally schreef op 22 juni 2004 @ 13:13:
[...]

Hehehe... het was inmiddels al opgelost. Overigens is jouw idee wel handig, maar niet practisch. Je kunt niet meerdere telefoonnummers bij een naam op je Sim opslaan. Dan verlies ik tach aardig wat nummer ;)
Dat was nl. mijn eerste optie :)
Verwijderd schreef op 22 juni 2004 @ 13:20:
[...]

dat kan dus niet, want je kan de details (zoals extra nummers, email enz) niet naar je sim kopieren. Zelf heb ik bijv veel adressen, email, extra nummers op m'n telefoon staan. En die kan je dus niet kopieren naar je sim.

edit: rally was me voor
Ik snap het.. Ik had het namelijk wel zo bij mn vader gedaan, maar hij heeft dan ook niet meer dan 100 nummers en hij zet alles los, dus bijvoorbeeld: Jantje H en Jantje M.. dus dat was no problemo! Maar welke manier gebruik je nou precies dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-09 16:36

Blamm

Niet meer Smart

Weet iemand of het mogelijk is om de Music Player bij je favorieten te zetten?
Elke keer menu->media->musicplayer is niet de makkelijkste manier om mp3's te luisteren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maeslant
  • Laatst online: 22:16
Razorfist schreef op 22 juni 2004 @ 15:13:
Elke keer menu->media->musicplayer is niet de makkelijkste manier om mp3's te luisteren ;)
Volgens mij kan dit niet. Heb al gezocht. Alles wat in favorieten staat kan je ook spraaklabels aan toevoegen. Dit kan ook niet bij Music Player ! :( ;( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm
  • Laatst online: 02-09 16:36

Blamm

Niet meer Smart

Maeslant schreef op 22 juni 2004 @ 15:17:
[...]

Volgens mij kan dit niet. Heb al gezocht. Alles wat in favorieten staat kan je ook spraaklabels aan toevoegen. Dit kan ook niet bij Music Player ! :( ;( |:(
bummer.. dat zou hem ERG geschikt maken als mp3speler namelijk ;) (istie nu ook al hoor :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Razorfist schreef op 22 juni 2004 @ 15:13:
ik vond het ook al zo raar dat dat er niet tussen stond, maar dan wel weer dingen als "timerfunctie" :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally

rally

Deyterra Consultancy

Verwijderd schreef op 22 juni 2004 @ 13:52:
Ik snap het.. Ik had het namelijk wel zo bij mn vader gedaan, maar hij heeft dan ook niet meer dan 100 nummers en hij zet alles los, dus bijvoorbeeld: Jantje H en Jantje M.. dus dat was no problemo! Maar welke manier gebruik je nou precies dan?
Nu heb ik een wat "omslachtige" manier gebruikt.
6310i synchroniseren met Outlook Express (wel eerst een nieuw leeg profiel aanmaken) via PC suite 4.88.
PC suite 4.88 verwijderen en herstarten (belangrijk!)
PC suite 6.1 er op zetten en Outlook Express synchroniseren met de 6230 en voila:
Enige "nadeel" is dat je de "groepsindelingen" mist. Maja... beter dan +/- 426 nummers met de hand gaan zitten overtypen nietwaar ;)

/Edit: Ik moet nog even gaan kijken of het met Oxygen wat efficienter kan. Als iemand eerder resultaat heeft dan hoor ik het graag :)

[ Voor 11% gewijzigd door rally op 22-06-2004 15:28 . Reden: "vergeten" tekst alsnog toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrEdge_
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-11-2023
De speaker van mijn 6230 kraakt als ik iemand aan de telefoon heb. Ik bedoel dus niet de hads-free speaker maar gewoon het kleine speakertje wat je tegen je oor houdt. Er zit een heel vervelend trillinkje in. Ik heb de phone al een keer opengeschroefd en er een beetje aan zitten morrelen. Dat heeft een maandje geholpen maar nu kraakt ie weer. Heeft iemand dit ook? En al mee terug geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yip... Ik heb hetzelfde probleem.

Ik ben er nog niet mee terug geweest. Heb er wel zelf het toestel open gehad en wat aan dat speakertje zitten morren, maar bij mij hielp het niks.

Is inderdaad een vervelend kraakje... :(

Ik denk dat ik er maar mee terug ga. Voor mijn part zetten ze er een ander speakertje in of zo. Hoef niet persé een ander toestel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 juni 2004 @ 12:51:
[...]
Ik krijg het niet aan de praat, ik heb op mijn PC de bemused driver ingesteld staan, COMpoortje gegevens alles ingesteld, speciaal WinAmp 2 geinstalleerd. Maar op mijn telefono krijg ik dit niet te zien, hij doet search, vindt 1 apparaat, gaat retrieven en blijft vervolgens leeg. Wat doe ik verkeerd?
Op je PC:
Bemused server draaien op PC -> COM poort kiezen (andere dan PC suite!) -> server vertellen waar winamp staat -> Bemused javaapp installeren op je foon

Op je foon:
Bemused app starten -> connect -> akkoord geven op PC -> gaaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Ik ga dus morgen die telefoon halen en wil dus wappen, op mijn oude 3100 is dat nooit gelukt omdat ik instellingen van een oude telefoontype er in had gezet, weten jullie een site waar ik die wap instellingen voor de 6230 er in kan zetten?
Heb de site van 538 al gekeken maar geen 6230 er tussen helaas, heb een hi profile abbo, heb al op de volgende site http://www.gin.nl/wap/default.asp?WAP/instellingen gekeken zijn dat de goede instellingen?

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik blijf het probleem houden, dat als ik data overdraag van PC naar Nokia of andersom, dat na zo'n 1 a 2mb m'n telefoon reset. En ik dus BT connectie verlies. :(

Verder heb ik nog iets vaags, ik heb m'n telefoonnummers gewoon opgeslagen via contacten. Naam gegeven, nummer ingevoerd (zowel +316.. als 06) maar als ik zelf een nummer draai komt de naam er niet bij te staan. Was bij m'n 6310i wel, hij herkent het nummer en schrijft het weg met naam (naar laatst gekozen oproepen e.d.).

Help! :D

edit: het is mij ook gelukt om dat Bemused met bluetooth te connecten, alleen als ik op playlist druk, staat er leeg, hoe maak ik die aan dan?!?!!!

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2004 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OllieMongollie
Verwijderd schreef op 21 juni 2004 @ 21:52:
[...]

Ik vandaag dus terug geweest naar Mycom, nieuw kaartje gekregen dat het daar in de winkel gelijk deed! Na een keer me telefoon uit en aan gezet te hebben thuis (omdat me bluetooth hing) geen mmc kaartje gevonden! Weer uit en aan en toen was hij er weer! Vaag probleem, heb me Nokia net een week! Me originele 32 Mb geeft geen enkel probleem!

Denken jullie dat ik terug kan met de telefoon naar de BelCompany en een nieuwe kan proberen! Niemand anders blijkt last van het probleem te hebben namelijk maar het gaat natuurlijk ook weer om een niet origineel Nokia kaartje!

Graag Advies!
Vandaag heb ook ik bij de MyCom een Apacer 256 MB gehaald. Alles werkte totdat ik een mp3tje als ringtone wilde gebruiken. Zodra m'n toestel overging, trilde het wel, maar was er geen liedje. Vervolgens een paar keer de MMC eruit gehaald en opnieuw erin gezet met wisselend succes. Soms werd er maar een stukje afgespeeld of begon het liedje hakkelend halverwege of werd de MMC helemaal niet herkend.

Het viel mij wel op dat het altijd werkte als de cover eraf was en ik tegen de batterij aan duwde. Toen ik een stukje papier tussen de batterij en de MCC zette, werkte alles wel goed. Het *lijkt* alsof de MMC's van Apacer iets dunner zijn dan de bijgeleverde Nokia. Ik kan 't echter niet nameten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OllieMongollie schreef op 22 juni 2004 @ 19:32:
Het viel mij wel op dat het altijd werkte als de cover eraf was en ik tegen de batterij aan duwde. Toen ik een stukje papier tussen de batterij en de MCC zette, werkte alles wel goed. Het *lijkt* alsof de MMC's van Apacer iets dunner zijn dan de bijgeleverde Nokia. Ik kan 't echter niet nameten.
Mijn mycom apacher kaartje werkte gelijk zonder problemen. Ook het afspelen van een ringtone vanaf het kaartje werkte prima.

Zet ik dezelfde ringtone op m'n telefoongeheugen, wordt ie na verloop van tijd vernaggeld. Volgens mij heb ik een telefoon waarvan het geheugen gewoon niet goed is, memtest anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ik nu bemused opstart, blijft de nokia hangen op 'verbind. met computer' verder komt ie niet meer

rest werkt wel genoeg nog... help?

bestaan er trouwens nog meer leuke andere handige appz like dat bemused??? vind het wel kicken :D

edit: lees aub ook ff 2 posts hierboven, sorry dat ik het dubbel doe maar dat van m'n telefoonboek en nummers die die niet koppeld vind ik nog wel het irritantste

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2004 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OllieMongollie
Verwijderd schreef op 22 juni 2004 @ 19:34:
[...]
Mijn mycom apacher kaartje werkte gelijk zonder probleme. Ook het afspelen van een ringtone vanaf het kaartje werkte prima.

Zet ik dezelfde ringtone op m'n telefoongeheugen, wordt ie na verloop van tijd vernaggeld. Volgens mij heb ik een telefoon waarvan het geheugen gewoon niet goed is, memtest anyone?
Gewoon afspelen werkte bij mij ook goed. Gebruik als ringtone icm 't trillen ging grandioos verkeerd. Met een dubbelgevouwen papiertje ertussen heb ik er helemaal geen last meer van.

Je kan via windows ook 'Error-checking' op de MMC doen. Wel beide vinkjes aanzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin?81
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-09 19:27

Martin?81

Honda CBR600RR 2004

Ik heb m´n abonnement weer eens verlengd. Heb de Nokia 6230 gekozen (voor 29 euro!).

Nu zit er wel het één en ander in van Vodafone. Dit wil ik er heel graag uit. Operatorlogo is al weg. ;)

Weet iemand hoe en wat je nodig hebt? Alvast bedankt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe is het schermpje van de 6230 tov bijvoorbeeld de motorola V525 ??
Is het net zo scherp en helder ?? Ik heb nl een 6220 gezien, en van dat schermpje schrok ik wel. Ik weet dat de 6220 veel minder kleuren heeft, maar dat schermpje was gewoon niet scherp.

dus is het lekker scherp ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 29-08 12:57

Underworld

+1 Inzichtvol

Als je je cookies verwijderd kan je gewoon weer verder downloaden :P
hey thnks dat werkt indeed!

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OllieMongollie schreef op 22 juni 2004 @ 19:47:
Je kan via windows ook 'Error-checking' op de MMC doen. Wel beide vinkjes aanzetten.
Het is niet de MMC die het probleem geeft, maar het geheugen van de telefoon zelf.

Zo was het gisteren bv. ineens zo dat m'n achtergrond weg was, en ik de map 'galerij' niet meer kon openen (telefoon crashte dan, of kwam gewoon terug in het menu). In de nokia phone browser was de map 'galerij' ook verdwenen.

Een paar uur later is die map weer terug, en heb ik er een map PREDIFI~ bij, welke niet verwijderbaar is en waar niets instaat afgezien van de .xml met userrechten. De MP3-tjes welke op het telefoon geheugen stonden zijn er nog wel, maar beide vernaggeld.

Dan ga ik toch twijfelen aan het geheugen van de telefoon... maar ja, allles werkt nu weer naar behoren, kan er dus nu niet mee terug gaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier een site met wat leuke zinloze applicaties: http://www.getjar.com/cgi/page.cgi?a=cat9x2x , is wel een leuke site.

Maar kent iemand nog zo'n site met bijvoorbeeld een goede freeware browser en nog meer leuke applicaties.. Want de browser van deze site werkt echt heel goed, maar is helaas een trial versie.

En heeft iemand een idee of IM+ beter is of umsg msn mesenger, want tipic is in ieder geval slechter.

[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2004 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maeslant schreef op 22 juni 2004 @ 15:17:
[...]

ik doe altijd 8r ekaar intypen: menu63 dan krijg je meteen music player :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 juni 2004 @ 22:15:
Same here :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb elke keer dat syncen het doet nadat ik pc suite heb geinstalleerd, maar zodra ik dan een tijdje weggeweest ben van de pc, mislukt het syncen elke keer! filebrowsen werkt gewoon en het BT icoontje wordt groen, maar het syncen geeft iedere keer aan dat het device geen reactie heeft gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddifish
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:02

freddifish

schnappi !

Verwijderd schreef op 22 juni 2004 @ 22:15:
[...]

he da's handig! thanx. :)

'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvoII
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-09 09:24
Verwijderd schreef op 22 juni 2004 @ 19:52:
Hoe is het schermpje van de 6230 tov bijvoorbeeld de motorola V525 ??
Is het net zo scherp en helder ?? Ik heb nl een 6220 gezien, en van dat schermpje schrok ik wel. Ik weet dat de 6220 veel minder kleuren heeft, maar dat schermpje was gewoon niet scherp.

dus is het lekker scherp ??
Ik heb een 6220 en een 6230.Zijn niet te vergelijken.6230 scherm is tig keer duidelijker.Echt haarscherp in vergelijking met een 6220.

Heb de 6220 later gekocht, voor mn vriendin, omdat ie 140 euro goedkoper was dan de 6230, maar heb er echt spijt van.Denk da k hem ga verkopen en alsnog een 6230 aanschaf voor dr.

2021 Golf Style 1.5 eTSI lime yellow|Iphone 15 pro 1Tb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil weten hoe ik mp3 in musicplayer kan luisteren, heb al uren gezocht en ben nu compleet in de war. Ik wil naar de startpost dus ik ga ervan uit dat dat de eerte deel is. Ik ben erachter dat dat niet zo is, hoe kom ik daar wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
  • Laatst online: 22:38
Verwijderd schreef op 23 juni 2004 @ 01:42:
Ik wil weten hoe ik mp3 in musicplayer kan luisteren, heb al uren gezocht en ben nu compleet in de war. Ik wil naar de startpost dus ik ga ervan uit dat dat de eerte deel is. Ik ben erachter dat dat niet zo is, hoe kom ik daar wel?
In de startpost staan links naar de vorige delen.
MP3's afspelen (handleiding gelezen?). MP3's in de root dir van je kaartje zetten (niet in mappen) -> naar de Music player -> afspeellijst vernieuwen en afspelen maar. In mappen kan wel, maar dan moet je de startpost ff lezen hoe dat moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwbagger
  • Laatst online: 21-07 21:03

jwbagger

,.-~'`'~-.,

ik heb vandaag mijn nokia gekocht (de áller, áller laatste in de omgeving van r'dam, werd me gezegd :P )

ding bevalt uitstekend, werkt perfect tot nu toe (nouja, één vastloper gehad: ging door Gallery bladeren tijdens het uploaden van een mp3, en dat vond hij niet leuk)...

maar één probleem/vraag... hoe normaal is het dat je een shitload aan hotpixels hebt?

Afbeeldingslocatie: http://innovatix.its.tudelft.nl/~jw/got/nokia/Afb003.jpg

overigens is dit wel de ergste, er zijn ook hotpix-vrije foto's (bij betere belichting) te maken...

maar ik vraag me af of dit nog wel normaal is :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij matig licht wordt het snel slechter, hoewel dat er wel wat veel zijn; magoed ik kan niet naar jouw lichtomstandigheden op dat moment kijken :P

Mijn ervaring is dat het vooral leuk is voor klikken op de zomersche dag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wibs
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:26
Als ik een grotere mmc kaart koop in de winkel en ter plekke mag testen of hij werkt met mijn toestel waar moet ik dan op letten?

Zodat ik niet thuis erachter komt dat ik toch iets over het hoofd heb gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo iedereen, kan iemand mij vertellen of je de batterij ook snel kan ontladen met bijvoorbeeld een code ofzo? dat kon bij mijn SE namelijk wel,
alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jwbagger schreef op 23 juni 2004 @ 01:51:
ik heb vandaag mijn nokia gekocht (de áller, áller laatste in de omgeving van r'dam, werd me gezegd :P )

ding bevalt uitstekend, werkt perfect tot nu toe (nouja, één vastloper gehad: ging door Gallery bladeren tijdens het uploaden van een mp3, en dat vond hij niet leuk)...

maar één probleem/vraag... hoe normaal is het dat je een shitload aan hotpixels hebt?

[afbeelding]

overigens is dit wel de ergste, er zijn ook hotpix-vrije foto's (bij betere belichting) te maken...

maar ik vraag me af of dit nog wel normaal is :?
Moet je eens een keer een foto maken van een pik zwarte ruimte.... Dan is het net of je de ruimte hebt gefografeerd! Naja, ik heb het iig ook met donkere ruimtes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashy
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-09 17:27
Kan iemand mij precies uitleggen, hoe ik winamp met da bemused kan gebruiken, wat voor programma's ik nodig heb voor mijn Nokia 6230 en wat ik nodig heb voor mijn pc, alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:25
Binnenkort eens even een groter SD-kaartje kopen voor mijn 6230 maar ik ben alvast opzoek gegaan naar (andere) screensavers. Zijn die toevallig ook ergens (gratis) te bewonderen en te downloaden? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
Witlof schreef op 23 juni 2004 @ 13:06:
Binnenkort eens even een groter SD-kaartje kopen voor mijn 6230 maar ik ben alvast opzoek gegaan naar (andere) screensavers. Zijn die toevallig ook ergens (gratis) te bewonderen en te downloaden? :)
Geen SD kaartje kopen, want dat gaat niet werken (en passen). MMC moet je hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwbagger

jwbagger

,.-~'`'~-.,

nog wat gevonden wat volgens mij fout is :P

Afbeeldingslocatie: http://innovatix.its.tudelft.nl/~jw/got/nokia/toetsenblok.jpg

hoort dat niet toetsenbord te zijn :? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:09

Pinobigbird

doesn't share food!

jwbagger schreef op 23 juni 2004 @ 13:32:
nog wat gevonden wat volgens mij fout is :P

[afbeelding]

hoort dat niet toetsenbord te zijn :? :P
In het Engels is het
Keypad locked
Dus blok zou de vertaling zijn van pad :|

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees hier nog steeds zo weinig over echt zinnige applicaties. Goede java webbrowsers heb ik nog niet voorbij zien komen. En het lijkt me dat er veel meer mee te doen is. Zoals goede ssh clients. (ik had er wel een keer een gezien maar die werkte niet goed. En ook leuke sites want de wap sites zijn echt minimaal voor deze telefoon terwijl het merendeel van de echte sites te uitgebreid is.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2004 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pinobigbird schreef op 23 juni 2004 @ 13:37:
[...]

In het Engels is het
[...]

Dus blok zou de vertaling zijn van pad :|
Volgens Euroglot is Toetsenblok idd een goede vertaling van Keypad; het wordt in elektronicaforums/sites ook vaak gebruikt trouwens.

Geen foutje dus maar onze eigen onwetendheid!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luke_otto
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08:04

luke_otto

pang pang luckyluke

mij lukt het niet om met orange te mms'en ik heb de instellingen van de 6220 geprobeerd maar als ik mms. dat krijg ik een sms trug dat het bericht veweigerd is:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:09

Pinobigbird

doesn't share food!

lukeotto schreef op 23 juni 2004 @ 14:38:
mij lukt het niet om met orange te mms'en ik heb de instellingen van de 6220 geprobeerd maar als ik mms. dat krijg ik een sms trug dat het bericht veweigerd is:S
Gebruik de instellingen van Raafke uit de StartPost.
En vergeet niet om eerst de KlantenService te bellen om MMS te activeren!!
Tip: Gebruik in het menu van de klantenservice 4 - 4 - 4, dan krijg je een medewerker aan de lijn die het voor jou moet activeren

[ Voor 23% gewijzigd door Pinobigbird op 23-06-2004 15:02 ]

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 juni 2004 @ 14:10:
Ik lees hier nog steeds zo weinig over echt zinnige applicaties. Goede java webbrowsers heb ik nog niet voorbij zien komen. En het lijkt me dat er veel meer mee te doen is. Zoals goede ssh clients. (ik had er wel een keer een gezien maar die werkte niet goed. En ook leuke sites want de wap sites zijn echt minimaal voor deze telefoon terwijl het merendeel van de echte sites te uitgebreid is.
De site http://www.getjar.com/cgi/page.cgi?a=cat9x2x Die jezelf gaf bevat wel leuke applicaties RRSOrbit en Webviewer (jammer genoeg een demo).

Dus als mensen nou ophouden met dat gemierenneuk over spelfouten en vragen over MMC kaartjes en Bluetooth adapters en in plaats daarvan boeiende (wap)sites met freeware applicaties posten dan word het nog een boeiende thread.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W.Wezz
  • Laatst online: 15-07-2022
Echt vaag, als ik bij de 6230 van een vriend van mij het MMC geheugen een naam gegeven maar deze ziet hij toch niet via de computer, heb tevens dezelfde instellingen gemaakt als dat ik bij mijn eigen 6230 heb gedaan (op de namen na dan).
Echter mijn 6230 doet die het wel, en kan ik alles ermee doen wat ik wil.

Nog tips/trucs/oplossingen?

Canon 40D, Canon EF 70-200mm F/4 L IS USM, 24-105mm F/4.0 L IS USM, SpeedLite 580EX, B+W UV 67 & 77 MRC, Velbon 640 pro + PHD61Q, Lowpro Slingshot 300AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo ik ben op zoek naar een email midlet, waarmee je ook fotos uit
de telefoons mee kan verzenden.

iemand hier al zoiets gevonden. ?

verzenden van een foto via multimedia (email) wordt helaas door Orange niet ondersteund.

Ps. ik gebruik verder IM+ voor msn-en ! wat mij beteft een topper. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W.Wezz
  • Laatst online: 15-07-2022
W.Wezz schreef op 23 juni 2004 @ 15:29:
Echt vaag, als ik bij de 6230 van een vriend van mij het MMC geheugen een naam gegeven maar deze ziet hij toch niet via de computer, heb tevens dezelfde instellingen gemaakt als dat ik bij mijn eigen 6230 heb gedaan (op de namen na dan).
Echter mijn 6230 doet die het wel, en kan ik alles ermee doen wat ik wil.

Nog tips/trucs/oplossingen?
Oke, alles werkt nu wel :), wat hebben we gedaan:

MMC kaartje eruit.
MMC kaartje erin.

Hij doet `t!

Canon 40D, Canon EF 70-200mm F/4 L IS USM, 24-105mm F/4.0 L IS USM, SpeedLite 580EX, B+W UV 67 & 77 MRC, Velbon 640 pro + PHD61Q, Lowpro Slingshot 300AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IM+ is opzicht wel lache alleen het grootste nadeel is dat je met je telefoon voor de rest niks kan doen. Je kan dan beter Wireless Village gebruiken.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2004 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

_PM schreef op 23 juni 2004 @ 16:35:
[...]

1. Als je een spelletje in de map Spelletjes wilt zetten in plaats van in de map Verzameling gebruik dan Oxygen Phone Manager (werkt alleen met *.jad). Mocht je alleen de *.jar van een bepaald spelletje hebben, kun je heel eenvoudig een *.jad aanmaken met dit freeware programmaatje (met dank aan Bandicoot). (dit komt uit SP)

2. Volgens mij heb je geen kassabon nodig, ik weet alleen niet of dat b.v. bij alle nokia service locaties hetzelfde is....?

PS kan je mij ook de site(s) / locaties van de zip files mailen die je een aantal replies hierboven genoemd hebt, mail adr staat in profiel bij hobbies
Bij nokia store in Rotterdam doen ze niet moeilijk over een kassabon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 juni 2004 @ 14:26:
[...]

Volgens Euroglot is Toetsenblok idd een goede vertaling van Keypad; het wordt in elektronicaforums/sites ook vaak gebruikt trouwens.

Geen foutje dus maar onze eigen onwetendheid!
Ik had deze fout ook al eerder genoemd. En het is wel een fout want het is geen correct nederlands. Op de basisschool leer je namelijk al dat keypad in het nederlands toetsenbord is... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog iets handigs ontdekt...

Als je de camera activeert, dan kan je met de 5-way button links en rechts de verschillende modi selecteren in plaats van "opties -> modus wijzigen -> ....."

(Ik activeer de camera altijd met de 5 way button omhoog)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin?81
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-09 19:27

Martin?81

Honda CBR600RR 2004

Is er niemand die weet hoe je de provider rotzooi eruit kan halen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 juni 2004 @ 18:48:
Nog iets handigs ontdekt...

Als je de camera activeert, dan kan je met de 5-way button links en rechts de verschillende modi selecteren in plaats van "opties -> modus wijzigen -> ....."

(Ik activeer de camera altijd met de 5 way button omhoog)
Klopt, zeer handig! Ik gebruikte het al een tijdje.
Je kan ook de 5way naar rechts drukken dan krijg je de Agenda/kalender functie, naar links is nieuw bericht.
Of je kan die volume knop aan de zijkant voor volume zachter lang indrukken, dan krijg je voicecommando.
Zo zijn er nog wel meer van dit soort handigheidjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

over een paar mins weer open.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

...nu dus ;)

Nogmaals:
Het aanbieden van en vragen naar warez is op GoT NIET toegestaan, en levert je een OW op.

Zie ook: Policy m.b.t. Ringtones, Midlets, etc.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 juni 2004 @ 15:11:
[...]

De site http://www.getjar.com/cgi/page.cgi?a=cat9x2x Die jezelf gaf bevat wel leuke applicaties RRSOrbit en Webviewer (jammer genoeg een demo).

Dus als mensen nou ophouden met dat gemierenneuk over spelfouten en vragen over MMC kaartjes en Bluetooth adapters en in plaats daarvan boeiende (wap)sites met freeware applicaties posten dan word het nog een boeiende thread.
Ja precies, en vooral pda sites werken erg goed heb ik het idee. Want wap sites halen eigenlijk te weinig uit je tel :). En als die Webviewer nou eens een freeware variant heeft zou dat helemaal mooi zijn. Maar ik heb tot nu toch nog niks kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil de nokia 6230 ook gaan halen:

nu heb ik 1 vraag: (en ja ik ben te lui om alle 8 topics hier over door te spitten)
Met de vorige 6000 series was het mogelijk te wappen via je belminuten. Was een of andere instelling in je telefoon. Nu weet ik niet welke provider dit was.

Weten jullie of dit ook mogelijk is via vodafone met de 6230?

Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkace
  • Laatst online: 01-03-2023

Darkace

Super Kommandant

Ik wil nu nog gewoon eens de fatsoenlijke instellingen om te kunnen mms'en met een kpn hi abbonnement. Dat moet toch niet zo moeilijk zijn of wel?

Ik heb echt van allerlei instellingen geprobeert maar ik word er gek van!

I wear Glasses with extreme modern "SHADES", to prevent any more harm to my precious eyes, because I already had them pretty damn badly damaged, it wasn't my fault back then, it was Yunalesca's ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je je ook de instellingen laten versturen vanaf de Nokia site? Die instellingen zijn goed. Als het dan niet werkt, is je telefoon defect of werkt KPN niet.

https://secure.mouse2mobi...ts/nokia/com/wap/1dis.asp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 juni 2004 @ 20:08:
Ik wil de nokia 6230 ook gaan halen:

nu heb ik 1 vraag: (en ja ik ben te lui om alle 8 topics hier over door te spitten)
Met de vorige 6000 series was het mogelijk te wappen via je belminuten. Was een of andere instelling in je telefoon. Nu weet ik niet welke provider dit was.

Weten jullie of dit ook mogelijk is via vodafone met de 6230?

Bedankt
Als je wil wappen neem dan orange world dan betaal je tenminste maar 6 euro per maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos707
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 09:20
Ik ben er in geslaagd om mijn headset te mollen, is bij het fietsen tussen de wielen
geraakt :( Ik moet nu een nieuwe hebben natuurlijk, weet iemand misschien een webwinkel
waar ik zo een 'fashion' headset kan bestellen? (dat is dus zo een witte).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExTaxi
  • Laatst online: 15:59
waarom lees ik hier zo weinig over die bagger-accu die er in de 6230 wordt geleverd? Ik kom van een 6310i en ik vind het echt een schande! Accu is in ruim 2 dagen gewoon leeg.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar is het imei nummer voor ? als je telefoon gejat word kan men daaraan de dief toch achterhalen ofniet? en als hij uit de winkel gejat is is het dan een ander verhaal .. een vriend van me zijn 6230 is namelijk laatst gejat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ExTaxi schreef op 23 juni 2004 @ 22:51:
waarom lees ik hier zo weinig over die bagger-accu die er in de 6230 wordt geleverd? Ik kom van een 6310i en ik vind het echt een schande! Accu is in ruim 2 dagen gewoon leeg.......
Je moet jezelf bewust zijn dat je hier te maken hebt met een gsm dat bijna alles kan. Ik kan met je wedden dat je elke dag wel wat foto's maakt, mp3's beluisterd, video's bekijkt en opneemt en enzovoorts. Dan is het dus wel erg logisch dat je accu binnen een paar dagen weer leeg is.

P.S: Zorg ervoor dat je Bluetooth niet constant aanstaat, want dat zuigt je accu ook leeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mmmm, bij mij nu 32 uur standby met 1 uur mp3 luisteren, 16 smsen, 2 x alarm, 1 uur radio.

1 streepje van accu weg, 6 streepjes over dus.

baggeraccu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KloyenZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:29
Ik heb een probleem:

MMSen ontvangen lukt wel maar versturen niet.
Dit heeft gewerkt en nu plotseling werkt het niet meer.
Heb de instellingen al opneiuw toegevoegd maar nog steeds niets.
Ontvangen lukt perfect maar verzenden niet.

Iemand enig idee hoe dit zo plotseling kan ?
Had ervoor ook niks veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinger_Ventura
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:02
Verwijderd schreef op 23 juni 2004 @ 22:57:
[...]

Je moet jezelf bewust zijn dat je hier te maken hebt met een gsm dat bijna alles kan. Ik kan met je wedden dat je elke dag wel wat foto's maakt, mp3's beluisterd, video's bekijkt en opneemt en enzovoorts. Dan is het dus wel erg logisch dat je accu binnen een paar dagen weer leeg is.

P.S: Zorg ervoor dat je Bluetooth niet constant aanstaat, want dat zuigt je accu ook leeg!
Sorry hoor, maar ik kan Extaxi niet meer dan gelijk geven.
Die accu is echt buitensporig slecht!
Hiervoor een tijdje met een M55 moeten bellen, deed er makkelijk 3.5 dag mee met redelijk wat bellen ( bellen had niet echt invloed op de standby tijd)

Nu de 6230, dacht dat het aan 1800 lag, dus naar 900 (voda) gegaan, maar dat is nog steeds even slecht.
Gisteravond aan de lader, 18:30 er af, en vanmiddag zat ik al op de laatste 3 streepje! :(
Klein beetje gebelt ( 30 minuutjes) BT heeft wat aan gestaan ( niet de hele tijd!), en wat radio aan.
En dan gaan die laatste 3 streepjes ook nog eens 2x zo snel als de 1ste.

De 1ste helft van mijn accu duurt 1.5 dag, en de andere helft duurt 0,5 dag (bij weinig gebruik).
Als ik dit geweten had, dan had ik het toestel NIET GEKOCHT! :/

GSM van tegenwoordig (Zelfs met functies) moet met gemak 3 dagen halen!

American Express vraagbaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mental
  • Laatst online: 20-10-2020
goedkope mmc's, werken in mijn 6230:

http://www.stuntprijzen.net/memory/mmc.html

werken perfect! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExTaxi
  • Laatst online: 15:59
Ik gebruik nog GEEN Bluetooth......wel zo nu en dan een fotootje en aardig wat GPRS.......ik vind het gewoon een zware tegenvaller als je van een 6310i af komt.......misschien dat andere GSM's een gelijkwaardige standby-tijd hebben, maar ik had wel verwacht dat er een polymeer-accu in de 6230 zou zitten.

ExTaxi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwbagger

jwbagger

,.-~'`'~-.,

accu vind ik niet tegenvallen als je kijkt wat voor een mogelijkheden 't ding heeft...
ik kom toch dagelijks een lader tegen :P dus bóeie dat hij 't minder dan 3 dagen uithoudt :?

Ook nog eventjes mezelf quoten (uit een ander topic), omdat ik denk dat 't misschien meer een probleem van de nokia is dan van de chatservice zelf:
jwbagger schreef op 23 juni 2004 @ 22:47:
woei, ik ben er achter hoe ik geluid kan krijgen (nokia 6230 iig)
die geeft alleen geluid als je het chatbericht op Besl. conversatie zet... (kortom: de sessie "afsluit". Er schijnt alleen geluid te komen als er een nieuw gesprek komt, en niet als er een nieuw bericht komt... beetje jammer :{

ook nog een (redelijk huge, en erg hinderlijke) bug gevonden: instellingen -> tooninstellingen -> chatwaarschuwingen , daar kan ik proberen wat ik wil, maar ik kan alleen maar kiezen tussen "standaard" en "uit"... "beltoon"-instellingen negeert hij :? :? :?

is hier een workaround voor, of moet er op een firmware upgrade gewacht worden? :{
iemand die dat weet? :)

[ Voor 5% gewijzigd door jwbagger op 23-06-2004 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinger_Ventura
  • Laatst online: 21:02
ExTaxi schreef op 23 juni 2004 @ 23:17:
Ik gebruik nog GEEN Bluetooth......wel zo nu en dan een fotootje en aardig wat GPRS.......ik vind het gewoon een zware tegenvaller als je van een 6310i af komt.......misschien dat andere GSM's een gelijkwaardige standby-tijd hebben, maar ik had wel verwacht dat er een polymeer-accu in de 6230 zou zitten.

ExTaxi
Met BT aan wordt het nog erger!

Heeft er iemand al ervaring met grotere accu's ( hoeveel mAh is deze eigenlijk?)

Zelfs met mijn 7650 had ik een langere standby tijd met hetzelfde tot meer gebruik!! :( :(

[ Voor 22% gewijzigd door Stinger_Ventura op 23-06-2004 23:24 ]

American Express vraagbaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tips:

*Nooit de telefoon opladen voordat de accu leeg is!
*Nooit de telefoon loshalen van de oplader terwijl die nog bezig is en nog niet compleet geladen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 juni 2004 @ 23:03:
mmmm, bij mij nu 32 uur standby met 1 uur mp3 luisteren, 16 smsen, 2 x alarm, 1 uur radio.

1 streepje van accu weg, 6 streepjes over dus.

baggeraccu?
lol wacht maar... het eerste streepje gaat lang mee hoor maar de rest smelt als sneeuw voor de zon :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
Verwijderd schreef op 23 juni 2004 @ 23:30:
Tips:

*Nooit de telefoon opladen voordat de accu leeg is!
*Nooit de telefoon loshalen van de oplader terwijl die nog bezig is en nog niet compleet geladen is.
Volgens mij leef je nog in het Ni-Cd tijdperk. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jimster schreef op 23 juni 2004 @ 23:50:
[...]

Volgens mij leef je nog in het Ni-Cd tijdperk. :+
Je weet volgens mij dondersgoed dat als je je daaraan niet houdt dat de levensduur van je accu sterk vermindert! |:( :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch was ik ook van mening dat deze factoren bij Li-ion batterijen een stuk minder zwaar wegen. Could be wrong though, maar dan heb ik mijn accu bij deze al officeel verneukt.

NEDERLAND KWARTFINALUH UUUUHHH! (Moest het even ergens kwijt alvorens in mijn bedje te stappen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds eergisteren een groot probleem...

mijn beltoon gaat niet meer af! Evenals de trilfunctie. Ik heb echt zo'n beetje alle instellingen overhoop gehaald, gereboot, mmc kaartje eruit gehaald, maar hij blijft gewoon op 'stil' staan.

De wekker gaat s ochtends trouwens wel gewoon af :? :/ (helaas :9 )

Wie heeft de gouden tip?? Ik mis nu namelijk al mijn oproepen... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwbagger

jwbagger

,.-~'`'~-.,

powerknop kort indrukken, profiel normaal activeren? dat al es gedaan? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi allemaal,

misschien kan ik goed nieuws melden!!!
Vandaag me 6230 naar een SP gebracht voor een update vanaf 3.15, want volgens hun was er een nieuwere!
Morgen kan ik hopelijk meer vertellen over welke versie dit dan moet zijn, want dat konden ze me vanmiddag niet vertellen.
Na even spelen B) met het ding kan ik hopelijk melden dat vanaf die versie alle BT problemen uit de wereld zijn.

Iemand trouwens al versie 6.2 van de suite geprobeerd???

Grtz.
Raymond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
Verwijderd schreef op 23 juni 2004 @ 23:55:
[...]Je weet volgens mij dondersgoed dat als je je daaraan niet houdt dat de levensduur van je accu sterk vermindert! |:( :/
Denk dat je het een beetje erg overdrijft. Het is maar wat je onder 'sterk' verstaat. Li-ion batterijen hebben geen geheugeneffect, maar ze slijten wel.
Ik heb een 6100 gehad die bijna elke dag in de carkit zat (en dus steeds bijgeladen werd) en die doet het nog steeds perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwbagger

jwbagger

,.-~'`'~-.,

raymond, is dan ook de ringtone bij 'chat-waarschuwing' in te stellen? want die doet het nu namelijk niet... (en krijg je, hopelijk, bij ieder nieuw bericht dat ding te horen in plaats van bij een nieuw gesprek...??)

krijg je morgen een changelog oid te horen? ben erg benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi ff een vraagje:

Hoe krijg ik in vredesnaam de achterkant eraf ??
Ik heb met al mijn nokia's nog nooit zo'n probleem gehad. maar met de 6230 ben ik gewoon bang dat ik de telefoon sloopl.

iemand een handigheidje ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwbagger

jwbagger

,.-~'`'~-.,

knopje vrij diep indrukken, midden vd achterkant ook wat aanduwen, en dan omhoogschuiven.

ik doe het met de powerbutton vd telefoon naar me toegericht, met twee handen, en de achterkant ligt er dan binnen 5 seconden af :)

eropzetten zelfde truuk: puntjes er in laten zakken, en vervolgens het midden van het ding wat aandrukken, en dan naar beneden laten schuiven. piece of cake :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het kan lastig gaan inderdaad. Je kunt gebruik maken van de zwarte camera-rand om tegen af te zetten. Met je duimnagel het knopje induwen, en dan met je andere duim tegen de zwarte rand duwen.
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.