webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl
Je bedoeld een Ati chip neem ik aanJazzper schreef op 20 juli 2004 @ 11:39:
2 vragen:
ik het ET op een pc van iemand anders geinstalleerd en daar speel ik het nu tijdelijk op. 2 Dingen doen raar die ik op mijn eigen pc niet heb. Grote verschil is dat de nieuwe pc een asus kaart heeft en mijn eigen een nvidia.
Das met Ati's inderdaad, gewoon Messenger op status bezet zetten, dan krijg je geen popups.1. als iemand zich aanmeldt in msn heb ik knipperend scherm en halve wallhack (waar PB niets van zegt heel raar). Ronduit irritant. Dit had ik bij mijn eigen pc niet... Das het vreemde
Heeft iets te maken met het displayen van de volumebalk op het scherm, Falc had er zelfs een mooie wallhack van gemaakt.2. er zit hier een draadloos logitech keyboard bij en als ik op een multimedia toets druk om bv het volume lager te zetten hapert ET enorm. Zo zwaar kan dat toch niet zijn?
What's in the case?
Verwijderd

dit komt mij wel vaker voor, weet iemand soms of dit gewoon aan de server ligt of moet ik iets bij mij updaten (punkbuster of dergelijke?)
greetz
Lamber
Daarna maar even naaar XS4ALL 2 gegaan.
Verwijderd
ik weet de server niet meerCoenen schreef op 20 juli 2004 @ 22:29:
Waar was dit? Vanavond voor dat ik op XS4ALL2 ging spelen zat ik even op XS4ALL1 daar werd ik gelijk gekickd na een vote. Erg flauw. Ze waren maar met 4 man op dat moment.
Daarna maar even naaar XS4ALL 2 gegaan.

en nog iets: bind * "weaponbank 4; wait 90; +attack; wait 10; kill; -attack" --> waar moet ik deze zetten? lijkt mij wel leuk deze bind maar ik weet niet waar ik hem moet zetten

Verwijderd
Je ziet in de console wel hoe en waarom, als je niks zag van een kickvote zal t wel PB error geweest zijnVerwijderd schreef op 20 juli 2004 @ 22:21:
ik was vandaag even 15 minuutjes aan ET-en, word ik zomaar, zonder enige aanleiding gekickt. ik was gewoon f-op en bleef die tank bij fueldump maar airstrike, opzich geen problemen mee, is zelfs een tactiek bij onze clan
hoe kan iemand je kicken zonder kickvote te gebruiken? zover ik weet was er geen admin of referee aanwezig
dit komt mij wel vaker voor, weet iemand soms of dit gewoon aan de server ligt of moet ik iets bij mij updaten (punkbuster of dergelijke?)
greetz
Lamber
btw, we zien al wie je bent...groeten niet nodig
In je etmain, in je autoexec.cfg. Als deze nog niet bestaat, moet je hem zelf even aanmakenVerwijderd schreef op 20 juli 2004 @ 22:42:
[...]
ik weet de server niet meermaar ik denk dat ze me dankbaar moeten zijn, ik heb ervoor gezorgd dat die gedurende 10 minuten de tank niet over de brug kon komen (ook geen allies)
en nog iets: bind * "weaponbank 4; wait 90; +attack; wait 10; kill; -attack" --> waar moet ik deze zetten? lijkt mij wel leuk deze bind maar ik weet niet waar ik hem moet zetten
autoexec.cfg word namelijk (als hij bestaad) automatisch ingeladen als je je ET start, dus als je hem daar in zet laad hij die regel elke keer in als je je ET start
[edit]
Je kan ook kicken met behulp van punkbuster power kicks als dat ingeschakeld staat. Het handige hiervan is dat iedereen dan tegen iemand kan voten (ook als je in het andere team zit!).
Toets "/pb_plist" in je console voor de lijst met namen en het nummer van de speler erbij.
Typ vervolgens "/pb_kick #" om een powerkick vote in te roepen tegen de speler met dat nummer voor zijn naam in de plist lijst (De pb_plist lijst is anders dan die van /players, let daar op, want ook de player-id's zijn dus anders!!!).
Bij genoeg votes tegen zal punkbuster de persoon vriendelijk van de server af begeleiden
[ Voor 30% gewijzigd door Morax op 20-07-2004 23:19 ]
What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!
Verwijderd
classscript cfg's, messages, algemene cfg etc
Dat staat bij mij allemaal in 1 cfg --> autoexec.cfgVerwijderd schreef op 20 juli 2004 @ 23:19:
Of je hebt net als ik een stuk op 7 cfg's erin staan ;P
classscript cfg's, messages, algemene cfg etc
Daarin staan al mijn zelfgemaakte scripts, binds, player controls, grafische instellingen enzovoorts. Als ik dan mijn ET opnieuw moet installen is het een kwestie van gewoon dat bestandje in je ETMain map zetten en klaar
btw volgens mij staat playerpower of de xs4all servers uit, zoals op de meesten.
What's in the case?
Verwijderd
Hiernaast heb ik wel nog de drivers van logitech geinstalleerd, deze staat op de standaard waarde zonder mouse acceleration.
[ash] schreef op 18 juli 2004 @ 20:47:
Wat betreft je mouse sensitivity kan je het beste je mousespeed in windows in het midden laten staan. Op die manier geeft windows de informatie van je muis 1 op 1 door, zet je hem links van het midden zal windows de informatie van je muis met een factor x vermenigvuldigen. Hierdoor lijkt de muis sneller te gaan, maar je verliest de nauwkeurigheid. Als je vervolgens in ET de sensitivity omlaag gooit omdat de muis te snel gaat, wordt het allemaal slechter.
Ik speel zelf met een MX510 en heb mijn ingame sensitivity op 3.8 staan. Op dit moment gebruik ik geen MouseWare, zou ik dit wel doen, dan zal hij 800dpi zijn ipv 400dpi en zal ik mijn sensitivity in ET op 1.9 moeten zetten.
What's in the case?
Verwijderd
gezien het constante *ting*ting*ting wat ik hoor denk ik dat dit wel een goeie sens voor mij is
Een goede manier om je sensitivity zo goed mogelijk in te stellen is het volgende:
- kies een vast object (bijvoorbeeld een MG) en ga op een 'redelijke afstand' van dit object staan.
- strafe naar links en naar rechts, met en zonder sprint, terwijl je je crosshair op het object houdt. (probeer zo 'raar' mogelijk te bewegen)
- pas je sensitivity zo aan dat je het object het beste kan volgen.
Probeer het maar uit, dus de waardes die hier worden gegeven kan je nix mee volgens mij.
Als het goed is niet, naar mijn weten vertaald de Quake 3 engine een verplaatsing van de muis in een rotatie van X graden om de as van de speler. (Volgens mij is dit in elke 3d-engine zo). Hierdoor wordt je sensitivity afhankelijk van je fov (field of vision) en niet van je resolutie.DyStiC schreef op 21 juli 2004 @ 16:23:
Hmm heeft het er niet heel erg mee te maken op welke resolutie je draait? Als ik namelijk in windows m'n resolutie op 800x600 zet gaat m'n muis een stuk sneller dan op 1280x1024. Tenminste hij gaat niet echt sneller, maar ik heb bijv. vanuit het midden sneller de ene hoek bereikt dan wanneer m'n resolutie hoog staat (meer pixels te overbruggen?).
Probeer het maar uit, dus de waardes die hier worden gegeven kan je nix mee volgens mij.
Dat het op een andere resolutie anders voelt kan ik me goed voorstellen, er komt namelijk 'meer' informatie langs.
en btw, de bovengenoemde methode wordt trouwens ook door RaZiel gebruikt.
(http://www.swertcw.com/default.php?c=download&id=493)
[ Voor 9% gewijzigd door [ash] op 21-07-2004 16:47 ]
Als ik namelijk m'n reso op 1600x1200 zet moet ik zelfs m'n muis een keer over pakken om de andere hoek te halen, terwijk ik hier op 1280x1024 geen last van heb. Dus vandaar dat een sens in ET van 1.9 niet op iedere computer even snel gaat , dus lijkt het me dat je met al die genoemde waardes niet kan.
Naar eigen ervaring had ik bovenstaande problemen iig alleen/meer met ps2.
*Disclaimer: ik kan niet aansprakelijk worden gehouden voor de tekst die hierboven staat
webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl
Ga eens ff snel naar dat filmpje zoeken jijJazzper schreef op 21 juli 2004 @ 19:07:
als je je sensitivity wil goed stellen is daar een mooie oefening voor. [<<]Razor of iemand anders heeft daar een 90mb grote cursus van gemaakt. Volgens mij stond die op SWERTCW, ik zal vanavond eens even goed zoeken. Dat is echt een mooie aanrader die tutorial. Allemaal kleine filmpjes met tips etc.. kun je prima doorlopen.
hiero... ik hoop nu niet dat iedereen ineens wint van BB4E
staat txtje bij met stappenplan. kan niet missen. Het was Raziel trouwens zie ik
Lezen blijft een vakJazzper schreef op 21 juli 2004 @ 19:30:
http://www.swertcw.com/default.php?c=download&id=493
hiero... ik hoop nu niet dat iedereen ineens wint van BB4E
staat txtje bij met stappenplan. kan niet missen. Het was Raziel trouwens zie ik

Ongeloofelijk, Komt ereen van GoT op, word meteen kickvote gedaan.... en maar klagen en zeiken die gasten... ongeloofelijk
GGGGGRRRRRRRRRR
Zo, moest ik ff kwijt
Making an ass of myself since the 70's
Verwijderd
nou maar de allies speelden ook slecht hee, goedendag. ik zat me te vervelen omdat er niemand meer kwam, en MOEST wel naar jullie spawn lopen.shaggy8675 schreef op 22 juli 2004 @ 00:56:
Nou kom net van xs 2 af, wat een stelletje spawn killers goeie dag!!!
Dat probleem is bijna overshaggy8675 schreef op 22 juli 2004 @ 00:56:
Nou kom net van xs 2 af, wat een stelletje spawn killers goeie dag!!!
Ongeloofelijk, Komt ereen van GoT op, word meteen kickvote gedaan.... en maar klagen en zeiken die gasten... ongeloofelijk
GGGGGRRRRRRRRRR![]()
Zo, moest ik ff kwijt
Het beleid is nu zo goed als klaar, zit nu in de testfase. Als deze online komt (Nou ja, hij is al online,maar als hij bekend gemaakt wordt) zullen de serers strenger in de gaten gehouden worden
Daar kunnen ik en shaggy van meespreken. Onlangs op railgun was allies ook lustig aan het spawnkillen. Dus gingen ik en shaggy maar elkaar stabbenVerwijderd schreef op 22 juli 2004 @ 01:55:
[...]
nou maar de allies speelden ook slecht hee, goedendag. ik zat me te vervelen omdat er niemand meer kwam, en MOEST wel naar jullie spawn lopen.
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
goeso, en na 13 augustus word ik de nieuwe refErazzzer schreef op 22 juli 2004 @ 09:21:
[...]
Dat probleem is bijna over
Het beleid is nu zo goed als klaar, zit nu in de testfase. Als deze online komt (Nou ja, hij is al online,maar als hij bekend gemaakt wordt) zullen de serers strenger in de gaten gehouden wordeniig door mij. Want juist nu in de vakantie is er veel gezeur op de servers. Ik zal iig heel wat strenger zijn.
* Outerspace is voorlopig niet online. Ik kan alleen nog ff op stage op internet, maar daarna helemaal niet meer

Wel rot, maar misschien dat het na verloop van tijd een stuk beter gaat door die tijdelijke pauze
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Het is dat ik hier niets op mag zeggen
NEE
Geen commentaar. (waar is hij eigenlijk, al 2 maanden niet meer op de servers gezien)
Een mobile mg42 @ oasis is lol
Cons:::BB4E
Die mg kan best effectief zijn op oasis, maar later in het spel zag ik er eentje gewoon rondlopen met zon ding.
Even over de warmup damage setting:
Die staat uit vanwege het feit dat sommige noobs denken dat na de warmup ook op teammates geknalt mag worden, gistermiddag stak er eentje mijn hele team in de fik.
Ja, kzag het bij oasis met axis die gast draaide nog ff een rondjeFalconey schreef op 22 juli 2004 @ 12:44:
Even over de warmup damage setting:
Die staat uit vanwege het feit dat sommige noobs denken dat na de warmup ook op teammates geknalt mag worden, gistermiddag stak er eentje mijn hele team in de fik.
Xs4all - 1 eruit
[ Voor 7% gewijzigd door shameblaster op 22-07-2004 13:06 ]
nadeel van zo'n mg is dat je snel uitgeschakeld kan zijn. je ligt daar zo lomp op de grond. je kunt niet ff snel vluchten als er iemand met 'n panzar komtFalconey schreef op 22 juli 2004 @ 12:44:
Idd, die allochtoon hebben we al lang niet meer gezien
[/sub]
ik ga toch liever voor meer bewegingssnelheid en een lichter wapen, dan een zwaar wapen en langzaam bewegen.
[ Voor 3% gewijzigd door Silent Thunder op 22-07-2004 16:35 ]
Verwijderd
ooit van wapen switchen gehoord? een panzer trekken gaat aardig snel. (als je dat zinnetje niet te vunzig opvatSilent Thunder schreef op 22 juli 2004 @ 16:33:
[...]
ik ga toch liever voor meer bewegingssnelheid en een lichter wapen, dan een zwaar wapen en langzaam bewegen.
Verwijderd
Beetje goed gaan liggen en goed anticiperen en mg42 is echt heeeel sterk
Verwijderd
en ik moet zeggen, ik mis de RTCW maps.
de backstab en dat als je een vijand molt en zijn pak pakt, ook zijn naam boven je hebt staan(dat de vijand dan kan zien en denkt dat t een friendly isVerwijderd schreef op 23 juli 2004 @ 11:23:
ok misschien een beetje een dom vraagje, omdat ik nooit cvops speel, wat doet dat niveau 4 ding nou? assasin backstab? dit moet wel het meest nutteloze skill zijn van allemaal, en die krijg je pas @ lvl 4? ik was gister aan het panzeren en proberen mensen te knifen, en ik stabte ook mensen in de rug in 1x dood, waar heb je die cvops prutskill voor nodig? om mensen in 1x heel erg dood te maken?
en ik moet zeggen, ik mis de RTCW maps.ik ga zo maar weer de oldskool RTCW installeren en sniperen met soldier class.
of de venom (mg42 eat my shorts).
[This space is for rent]
Anders kan het een handige feature zijn. (let wel KAN!) Ik zelf ben altijd te luidruchtig om achter iemand langs te sneaken (moet mn walk bind maar weer eens opzoeken)
Volgens mij staat de naam ALTIJD boven je als je in uni bent, je staat alleen niet op radar (bij level 4 battlesense krijg je volgens mij ook te zien disguised enemy! Of was dit een andere skill?)
[ Voor 31% gewijzigd door Roeligan op 23-07-2004 11:30 ]
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814
Want een covert ops vs. medic is oneerlijk..
Intel 14700K | Asus ROG Strix z790 GAMING WIFI | 32GB 7200MHZ | ASUS ProArt RTX 4070 SUPER | Fractal North | CORSAIR RM750 | Samsung 2.5TB NVME | Samsung Odyssey G8 OLED
Verwijderd
wat jij zegt is level 3 sneller pakkie jatten, en als je pak hebt ziet de vijand dat je 1 van hun bent met de naam van wie het pakje was, mits je niet dichtbij staat. maar dat is niet lvl 4 backstab.PoweRoy schreef op 23 juli 2004 @ 11:26:
[...]
de backstab en dat als je een vijand molt en zijn pak pakt, ook zijn naam boven je hebt staan(dat de vijand dan kan zien en denkt dat t een friendly is) of dit is bij level 3
[ Voor 12% gewijzigd door Silent Thunder op 23-07-2004 11:37 ]
Verwijderd
dat is level 4 fops, dat je cvops altijd kan spotten als zijnde disguised. lvl 4 battle sense is mijnen spotten.Roeligan schreef op 23 juli 2004 @ 11:27:
Volgens mij staat de naam ALTIJD boven je als je in uni bent, je staat alleen niet op radar (bij level 4 battlesense krijg je volgens mij ook te zien disguised enemy! Of was dit een andere skill?)
daarom nog steeds de vraag, wat doet die lvl 4 backstab? want het mesje gaat zo hard dat ik echt niet merk of iemand in 1x dood is of in 2 stabs, want voor diegene kan reageren ligt hij plat.
Verwijderd
"level 4 c-op wil zeggen ''instant kill with any back-stab""Silent Thunder schreef op 23 juli 2004 @ 11:36:
level 4 c-op wil zeggen ''instant kill with any back-stab" dus waar je normaal een stuk of 10 maal moet steken om iemand te doden, kan dat nu dus met 1 enkele messteek; opzich makkelijk en het past ook in het rijtje van een echte Assassin.
ongeveer wat je nu ook al hebt? wat is de definitie van any backstab?
10 steken in de rug? niemand heeft 60 HP, en in 1 seconde steek je al 2x. dus alsnog een nutteloze skill imo?
[btw silent, ik wil niet vervelend zijn, maar nu eindelijk snappen waar die skill voor is en wat hij precies doet. zelfs de handleiding is vaag er over]
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2004 11:39 ]
plus het feit dat je op de command map ook kan zien waar een disguised enemy loopt.Verwijderd schreef op 23 juli 2004 @ 11:36:
[...]
dat is level 4 fops, dat je cvops altijd kan spotten als zijnde disguised
(ikzelf zorg er altijd voor dat ik in een fireteam zit met VEEL mensen (op publics dan). select all members en dan zie je een icoontje boven hun hoofd, member in fireteam en geen icoon? >> enemy in disguisse!)
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814
Verwijderd
Doe ik ook altijd. Maakt me ook wakker om op de radar te kijken als ik iemand zonder zie lopen.Roeligan schreef op 23 juli 2004 @ 12:25:
He dat wist ik niet... dat is wel verdomde makkelijk...
(ikzelf zorg er altijd voor dat ik in een fireteam zit met VEEL mensen (op publics dan). select all members en dan zie je een icoontje boven hun hoofd, member in fireteam en geen icoon? >> enemy in disguisse!)
Read my lips: RTCW is komt weer in swang! Bij ons (niet dat wij de maatstaf zijn gelukkigVerwijderd schreef op 23 juli 2004 @ 11:23:
en ik moet zeggen, ik mis de RTCW maps.ik ga zo maar weer de oldskool RTCW installeren en sniperen met soldier class.
of de venom (mg42 eat my shorts).
En als je nou 2/3 fireteams hebt? Veel teamkills maak je dan ofniet?Roeligan schreef op 23 juli 2004 @ 12:25:
He dat wist ik niet... dat is wel verdomde makkelijk...

RatPack #814
Verwijderd
ik stab echt wel 2 a 3x per seconde, dus WAT IS HET NUT VAN DIE LVL 4 SKILL?
ik blijf hem bout vinden.
Nog een paar van hier tegen gekomen.
Zal zo nu en dan nog een gaan kijken
Verwijderd schreef op 23 juli 2004 @ 14:58:
ik heb vandaag de damage met de mes gecheckt. 101 damage haalde ik toen ik teammates in de rug ging stabbben.![]()
ik stab echt wel 2 a 3x per seconde, dus WAT IS HET NUT VAN DIE LVL 4 SKILL?
ik blijf hem bout vinden.
dat heb ik gezien ja, was dat dat in GoldRush?
[ Voor 54% gewijzigd door Piels op 23-07-2004 15:03 ]
Verwijderd
hoe ik het zie: normaal moet je meerdere keren steken om iemand met een knife te doden.Verwijderd schreef op 23 juli 2004 @ 11:38:
[...]
"level 4 c-op wil zeggen ''instant kill with any back-stab""
ongeveer wat je nu ook al hebt? wat is de definitie van any backstab?
10 steken in de rug? niemand heeft 60 HP, en in 1 seconde steek je al 2x. dus alsnog een nutteloze skill imo?
[btw silent, ik wil niet vervelend zijn, maar nu eindelijk snappen waar die skill voor is en wat hij precies doet. zelfs de handleiding is vaag er over]
met deze c-ops lvl4 award hoef je maar 1 keer te steken, zo om te voldoen aan een ''silent assassin''-achtig profiel.
of zie ik het verkeerd? of die award nou overbodig is of niet is weer een andere discussie, want in principe is het mogelijk om maar 1 keer te steken (gewoon maar 1 klik op muisknop?)
[ Voor 13% gewijzigd door Silent Thunder op 23-07-2004 15:15 ]
eensch, panzerfaust op Beach ownedVerwijderd schreef op 23 juli 2004 @ 15:08:
idd heb net weer rtcw geinstalleerd en het speelt echt zoveel fijner. veel leukere duels, veel betere maps, veel meer actie gewoon, zucht
Verwijderd
ja
nee dit is echt niet om een discussie uit te lokken. maar ik heb het getest op een medic, en ik moest idd 2x steken om iemand dood te krijgen, maar het mesje gaat zo freakin' snel dat hij binnen een halve seconde lag.Silent Thunder schreef op 23 juli 2004 @ 15:13:
[...]
hoe ik het zie: normaal moet je meerdere keren steken om iemand met een knife te doden.
met deze c-ops lvl4 award hoef je maar 1 keer te steken, zo om te voldoen aan een ''silent assassin''-achtig profiel.
of zie ik het verkeerd? of die award nou overbodig is of niet is weer een andere discussie, want in principe is het mogelijk om maar 1 keer te steken (gewoon maar 1 klik op muisknop?)
een gewone mes doet dus 101 damage, en met die cvops skill is iemand in 1x dood. maar ik weet iig nu wat ik wou weten. cvops zijn gewoon niet een al te beste classe.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2004 18:13 ]
Was een leuk potje, de jongens van BB4E erbij...hehe leuk
Alleen m'n rifle-nade bind ff veranderen...duurt te lang
Verwijderd

als ik op ut strand ga liggen bij seawall en 'k ga (pakweg) 'n kwartiertje headshots maken richting die axis bunker, heb ik al 3 sterren als beloning.
zonder dat ik ook maar gebruik gemaakt heb van satchal charge, mijnen spotten of uniformen gappen. alleen al met plain schieten.
[ Voor 3% gewijzigd door Silent Thunder op 23-07-2004 19:05 ]
Verwijderd
dat is wat ik ook dacht. maar niemand weet het blijkbaar zeker. ik speel nooit vcops, misschien vanavond even doen dan maar.Verwijderd schreef op 23 juli 2004 @ 18:52:
het idee van die level 4 skill cvops () is toch gewoon dat je niet alleen vanuit de rug van een vijandje makkelijk neer kan steken maar ook gewoon van voren? volgens mij gaat dat stabben dan gewoon van alle kanten heel makkelijk ofso
dus: backstab wordt instalkill....Covert Operations Level 4: Assassin
Your expertise with the knife allows you an instant kill with any backstab.
What's in the case?
Kan je wel zeggen...Kan je zeker wel zeggen....Yaddaaa
Duhh zij je ook...
Nee, ging best aardig, en kan weer volop meedraaien...YES heb m'n nieuwe modem, en upload is weer perfect
Nou alleen nog eens leren om Cov ops te spelen..
Ooh, trouwen, RTCW is echt geweldig, heb het een tijd terug weer geinstaleerd, blijft toch trekken. Al vind ik de gameplay in ET better, net als de wapens.
Maar lekker ouderwets met je Gateling liggen klooien is toch best lekker zo nu en dan...
aha. Hf@xs4all, ik ga een ander servertje opzoeken. Dit soort regels gaan zoveel gezeik opleveren, schiet niet op.
What's in the case?
Deze regels waren er altijd al, alleen nu bekend voor iedereen. Er wordt niet super strak op dit beleid gelet, maar het is gewoon een bodem. Als er weer een klacht binnenkomt is deze nu makkelijk af te handelen..Ron!n schreef op 24 juli 2004 @ 02:38:
[...]
aha. Hf@xs4all, ik ga een ander servertje opzoeken. Dit soort regels gaan zoveel gezeik opleveren, schiet niet op.
/kill?Erazzzer schreef op 24 juli 2004 @ 02:48:
[...]
Deze regels waren er altijd al, alleen nu bekend voor iedereen. Er wordt niet super strak op dit beleid gelet, maar het is gewoon een bodem. Als er weer een klacht binnenkomt is deze nu makkelijk af te handelen..
spawnkill?
geen spam?
soz maar regels waren er niet of werden niet nageleefd.
What's in the case?
neen, je moet toestemming vragen bij de gene die een rank hoger dan jou is.darkdesign schreef op 24 juli 2004 @ 12:12:
[...]
Maar even voor de duidelijkheid. Mag je nog wel schieten?
dus je opent console + typt in: sir!, close combat with enemy; permission to shoot, sir!
Maakt voor jou toch al niet meer uit, want jij kwam er toch al niet op....darkdesign schreef op 24 juli 2004 @ 12:12:
[...]
Maar even voor de duidelijkheid. Mag je nog wel schieten?
En voor de duidelijkheid:
Er veranderd absoluut niets. De regels bestaan al eeuwen. Nu zijn ze alleen toegangkelijk voor iedereen. Heus, iedereen spamt weleens, iedereen spawnkillt weleens. Het is alleen als dit te vaak gebeurd dat je eruit gaat. En als je na de tijd klachten gaat indienen wordt je op het beleid gewezen. Dat is het enige verschil, vroeger konden we je er niet op wijzen nu wel..
[ Voor 46% gewijzigd door Erazzzer op 24-07-2004 14:00 ]
Nee, en al zou ik er op kunne, dan zou ik er niet eens meer op willen met die regels. Een server moet een paar vaste regels hebben, en dan word het spel beinvloed door de spelers op de server, en ontstaat er per keer een anders soort tactiek/spel. Maar zo ik zie is er voor elk mogelijk ding een regel. Zo word het spel verwrongen in een vast soort taktiek/spel, dan is er geen improvisatie meer mogelijk. Ik zeg dit niet om jullie op de kast te jagen, maar te zeggen dat het zo niet zo leuk meer is, zoveel regels. Doet me denken aan schoolErazzzer schreef op 24 juli 2004 @ 13:57:
[...]
Maakt voor jou toch al niet meer uit, want jij kwam er toch al niet op....
En voor de duidelijkheid:
Er veranderd absoluut niets. De regels bestaan al eeuwen. Nu zijn ze alleen toegangkelijk voor iedereen. Heus, iedereen spamt weleens, iedereen spawnkillt weleens. Het is alleen als dit te vaak gebeurd dat je eruit gaat. En als je na de tijd klachten gaat indienen wordt je op het beleid gewezen. Dat is het enige verschil, vroeger konden we je er niet op wijzen nu wel..
Bijvoorbeeld bij Goldrush, als axis loop je (meestal) meteen recht door richting tank barrier 2, als er daar een panza van allies schiet heb je wel 3+ kills ongeveer,.
Maar Axis kan ook de uitgang richting de bank nemen.
Allies hebben ook nog een alternatieve spawn , als ze de tank al gestolen hebben, dus kan er opzich best wel een arty op de 2e spawn.....
En de selfkill ik vind die nog best wel ''makkelijk '' je zet een nade op scherp loopt een groepie in van een paar man , en je duwt op je kill button , .
Of als medic je ammo op is en je zie dat je spawn tijd nog 2 sec is , dan zal ik ook selfkill doen.
In een 1 o 1 fight met een mp40 oid , dan niet dat is ''anders''
Lees het beleid dan eens eerstshameblaster schreef op 24 juli 2004 @ 14:49:
In een 1 o 1 fight met een mp40 oid , dan niet dat is ''anders''
Daar staat het letterlijk in alleen bij 1o1
En mochten de regels die nu zwart op wit staan je allemaal teveel zijn, tja jammer dan. Het is vreemd dat nu mensen roepen dat ze niet meer komen, terwijl die regels er altijd al waren.
Pjotrik, geen spawnkillen? Ik speel zeer regelmatig met admins erbij en dit is nog nooit gezegd. /kill in firefights zei falc wel af en toe wat van. Spammen staat de xs4all server bekend om.Pjotrik schreef op 24 juli 2004 @ 15:31:
Die regels zijn niets meer en minder dan gangbare regels. Het is zodat iedereen weet waar die aan toe is. Geen gezeur achteraf van waar staat dat dan? Of iets in de trend van willekeur van de admins.
En mochten de regels die nu zwart op wit staan je allemaal teveel zijn, tja jammer dan. Het is vreemd dat nu mensen roepen dat ze niet meer komen, terwijl die regels er altijd al waren.
What's in the case?
Anders krijgen we hier zo een slotje op ben ik bang en dat zou natuurlijk jammer zijn.
Precies..DyStiC schreef op 24 juli 2004 @ 17:15:
Erh.. het begint nu wel erg veel op het ET XS4ALL forum te lijken, lijkt me beter dat iedereen die het er niet mee eens is lekker in het XS4ALL forum (dat schijnt ook te bestaan) gaat zeuren enzo.
Anders krijgen we hier zo een slotje op ben ik bang en dat zou natuurlijk jammer zijn.
En als je toch nog iets te zeuren hebt: klachten at xs4allrefs.tk
En als je niet wilt zeuren, maar iets kwijt wilt: algemeen at xs4allrefs.tk
Verwijderd
would you like some cheese with your whine?darkdesign schreef op 24 juli 2004 @ 14:16:
[...]
Nee, en al zou ik er op kunne, dan zou ik er niet eens meer op willen met die regels. Een server moet een paar vaste regels hebben, en dan word het spel beinvloed door de spelers op de server, en ontstaat er per keer een anders soort tactiek/spel. Maar zo ik zie is er voor elk mogelijk ding een regel. Zo word het spel verwrongen in een vast soort taktiek/spel, dan is er geen improvisatie meer mogelijk. Ik zeg dit niet om jullie op de kast te jagen, maar te zeggen dat het zo niet zo leuk meer is, zoveel regels. Doet me denken aan school.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2004 19:56 ]
Hierbij aansluitend: er mag best over het spelverloop op XS4all gepraat worden, maar voor aan- & opmerkingen over hun referee beleid moet je elders zijnDyStiC schreef op 24 juli 2004 @ 17:15:
Erh.. het begint nu wel erg veel op het ET XS4ALL forum te lijken, lijkt me beter dat iedereen die het er niet mee eens is lekker in het XS4ALL forum (dat schijnt ook te bestaan) gaat zeuren enzo.
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
De file die ik hier vandaan heb: http://etpro.anime.net/testbugfix/ zou volgens XS4ALL niet de juiste checksum hebben.
Sjah, zelf vind ik het pas een spawnkill als de betreffende spawn de enige is die het team kan gebruiken.shameblaster schreef op 24 juli 2004 @ 14:49:
Die regels kunnen haast niet worden nageleefd, want een spawnkill kan je een hele discussie over houden:
*KNIP*
Vanmiddag vond een axis speler dat ik aan het spawnkillen was toen ik met een riflenade bij de compost-spawn op battery naar binnen schoot op het begin van de map. Hier ga je natuurlijk geen hele discussie over houden dan
Wat ik wel weer spawnkillen vind is bijv. op battery als de eerste allied spawn onder hevig arty vuur ligt, en de andere wordt mooi gedekt door 4 axis rambo-medics.
En even over die regeltjes, ik vind het meer een extreem uiterste van de handhaving op de servers. In de praktijk gebeurt het iig. zelden op die manier, en ik denk dat ik dan niet voor alleen mezelf spreek. Ze waren er altijd al, en net als hiervoor zullen ze waarschijnlijk niet meer dan grofweg worden opgevolgd.
Einde regeltjes-discussie, voor meer gelul hierover mag je hier een topic aanmaken.
[ Voor 8% gewijzigd door Falconey op 25-07-2004 00:20 . Reden: blah ]
Verwijderd
Nee, hij wil weten of je dr een blokje kaas bij wilt 0_odarkdesign schreef op 24 juli 2004 @ 23:29:
[...]
Jij bent zeker de leukste thuis? Grapjas, of moet ik lolbroek zeggen
Nu graag weer een ET discussie hier.
Dit topic is gesloten.