[PC] RTCW: Enemy Territory - deel 6

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.907 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hantheman.tk schreef op 14 juli 2004 @ 09:54:
Okee, ik zal niet meer schieten :> Maar /kill vind ik persoonlijk nog erger hoor, tenzij je in een totaal verkeerd gebied van de map zit.
Nou ik gebruik /kill wel. Soms vaker dan anders. Als mensen lopen te etteren dan gebruik ik het vaker dan als ik beetje normaal aan het spelen ben.
Maar als ik met 30 health, 4 seconden voor een nieuwe spawntijd een hoekje om ren en daar staat een panzer, rifleidiot en 2 medics, dan ga ik niet 30 seconden wachten maar ram ik direct op me /kill.

En /kill is ook leuk tegen panzer/flamer falc. })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:13

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Dat /kill gedoe is zoooo zielig. Ik gebruik het alleen als er geen enemy in de buurt is, 3 sec op de klok, ammo is op en geen fops zijn :) ook met 3 hp ren ik gewoon door
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-09 21:44

DyStiC

'Atta way, baby!

Verwijderd schreef op 14 juli 2004 @ 13:56:
[...]
Hmm die kill discussie is ook al meerdere keren voorbij geweest hier, maar wat jij zegt vind ik wel uber lam, khoop ook dat je het niet al te serieus bedoeld.

Ik hoop dat ze snel dat -XP inleveren als je midden in een combat een /kill doet- in ETPro gaan opnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DyStiC schreef op 14 juli 2004 @ 14:23:
[...]

Hmm die kill discussie is ook al meerdere keren voorbij geweest hier, maar wat jij zegt vind ik wel uber lam, khoop ook dat je het niet al te serieus bedoeld.
heb helaas geen screenshot hoe ik falc aan het pesten was. :P dan snapte je de context wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-09 21:27
niet weer die discussie... Accepteer dat sommigen het wel doen, of niet, maar zoals vorige keer al bewezen is heeft iedereen een andere menig hierover.

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07 11:37

Roeligan

Feyenoord

Ik ga ook de /kill doen bij falc zn panzer >:) .... die is zoooo irri, wordt zeker 8/9x per level gekilled door zn faust _/-\o_

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falconey
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 17:11
Hehe :P

Gistermiddag op radar had ik 100+ kills met panzer, ik stond als axis gewoon op de brug, steeds multikills met 2-4 allies tegelijk :D

En k3 is NIET leuk met zijn kill gedoe :'(

Dit soort kills dus:
Afbeeldingslocatie: http://falconey.net/gallery/albums/screenshots/et/radar_compost_panzer.png

Afbeeldingslocatie: http://falconey.net/gallery/albums/screenshots/et/oasis_flag_panzer.jpg

[ Voor 41% gewijzigd door Falconey op 15-07-2004 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:31

Zenix

BOE!

Verwijderd schreef op 14 juli 2004 @ 13:56:
[...]

Nou ik gebruik /kill wel. Soms vaker dan anders. Als mensen lopen te etteren dan gebruik ik het vaker dan als ik beetje normaal aan het spelen ben.
Maar als ik met 30 health, 4 seconden voor een nieuwe spawntijd een hoekje om ren en daar staat een panzer, rifleidiot en 2 medics, dan ga ik niet 30 seconden wachten maar ram ik direct op me /kill.

Ik doe precies hetzelfde
want ik heb echt geen zin om een panzer met lv3 tegenover me te hebben of hoger.. Dat krijg je namelijk als die veeld kild. Ik doe het als ik met iemand 1vs1 doet en hij heald zich zelf en probeerd dan te winnen dan doe ik ook /kill . Want dan denk ik das toch net zo lame ? healen in fight. Ik doe het ook als de enemy met zen allen spawnen en ik sta in spawn. Want niemand wil 10vs1 doen lijkt me tenzij je panzer bent :p. Ik ben gewoon lame speler maar ligt compleet aan hoe de tegenstander speeld. Doen die ook /kill doe ik het automatish ook meer. Maar als tegenstander het niet doet dan doe ik het ook meestal niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 12:50

Shaggy

Misantroop pur sang

Roeligan schreef op 14 juli 2004 @ 11:50:
hmmm ik moet toch eens serieus met nwe sponsors praten.... AMD64 zie ik wel zitten, kijken wie we zo gek krijgen.
Nou ik heb er geen moment spijt van gehad, werkt echt perfect en lekker snel die AMD64.

Lekker hoge frames in ET, met m'n 64-3000 @ +/-3400 specs :)

P.s, de vrouw of ouders maken altijd zeer goede sponsors ;)

Making an ass of myself since the 70's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 17:02
Bij deze dan mijn teamchat/fireteam chat script. De chats bevatten de volgende voice binds:
  • Need Ammo (FO only)
  • Revive Me (Medic only)
  • Affirmative (Hele fireteam)
  • Negative (Hele fireteam)
  • Call in Artillery (FO Only)
  • Call an Airstrike (FO Only)
Op verzoek kunnen er meer bij komen :) De dingen tussen haakjes gelden alleen als je de fireteam chats ingesteld hebt, als je teamchats hebt ingeschakeld hoort het hele team al deze commands :)

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
//Voor deze binds gebruik ik telkens 2 vstr commando's. Dit omdat de commando's anders te lang worden, en dan worden ze niet uitgevoerd.
set voice_public "bind * vsay_team NeedAmmo; bind * vsay_team Affirmative; bind * vsay_team Negative; bind * vsay_team FTReviveMe; vstr voice_public2; echo ^hVoice Commands = ^3PUBLIC!; set voice_toggle vstr voice_war"
set voice_public2 "bind * vsay_team FTCallArtillery; bind * vsay_team FTCallAirstrike"

set voice_war "bind * vsay_buddy 3 0 NeedAmmo; bind * vsay_buddy -1 0 Affirmative; bind * vsay_buddy -1 0 Negative; bind * vsay_buddy 1 0 FTReviveMe; vstr voice_war2; echo ^hVoice Commands = ^3WAR!; set voice_toggle vstr voice_public"
set voice_war2 "bind * vsay_buddy 3 0 FTCallArtillery; bind * vsay_buddy 3 0 FTCallAirstrike"

set voice_toggle "vstr voice_war"
bind i "vstr voice_toggle"

Vervang de sterretjes (*) door je zelfgekozen toetsen. Zie dit plaatje om te zien wat de namen zijn van alle toetsen :)

edit:

Sorry voor het verneuken van de lay-out :>

[ Voor 19% gewijzigd door Morax op 14-07-2004 18:13 ]

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Falconey schreef op 14 juli 2004 @ 15:21:
En k3 is NIET leuk met zijn kill gedoe :'(
Ja, was er maar een admin die er wat aan deed >:) :P :> ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

Ik werdt gister gek van erazzzer er liepen er 2!!!

Ik dacht dat dubbele namen niet kon :? iig die liep ook al te panzeren net als Fuelke (die wou ook al niet kappen met mij fraggen met panzer na meerdere verzoeken ;) )

@shaggy hmmmm ik he toch liever pro sponsoren, net als onze server das beter :) Nu nog een hardware sponsor >:)

[ Voor 24% gewijzigd door Roeligan op 15-07-2004 08:25 ]

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Roeligan schreef op 15 juli 2004 @ 08:23:

Ik dacht dat dubbele namen niet kon :? iig die liep ook al te panzeren net als Fuelke (die wou ook al niet kappen met mij fraggen met panzer na meerdere verzoeken ;) )

@shaggy hmmmm ik he toch liever pro sponsoren, net als onze server das beter :) Nu nog een hardware sponsor >:)
>:) 1tje meldt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Panzer is grappig ^^

Kzat het op sixfloor ff te doen, en Rush[NL] vond dat niet zo leuk, schelden >:)
3 x achter elkaar gefragt met panzer ":P

En nee, met falc is het niet leuk 1 o 1 wat ik wel is heb gedaan, steeds /kill :P
he falc >:)

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom zelfkill doen als je gewoon zo'n panzer eerder kan neerschieten als hij jou omdat hij delay heeft op zijn panzer

\\o
o//

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Verwijderd schreef op 15 juli 2004 @ 11:58:
Waarom zelfkill doen als je gewoon zo'n panzer eerder kan neerschieten als hij jou omdat hij delay heeft op zijn panzer

\\o
o//
JA precies, daarom snap ik echt niet dat iedereen zit te zeuren over die panzers, je hoort ze, je ziet ze en je hebt genoeg reactie tijd. Dat je ze neit altijd kan ontwijken oke, maar goed, je gaat vaker door een Thomson/MP40 dood dan door een panzer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erazzzer schreef op 15 juli 2004 @ 12:17:
[...]

JA precies, daarom snap ik echt niet dat iedereen zit te zeuren over die panzers, je hoort ze, je ziet ze en je hebt genoeg reactie tijd. Dat je ze neit altijd kan ontwijken oke, maar goed, je gaat vaker door een Thomson/MP40 dood dan door een panzer :)
even een keer een potje spelen met 22 panzers? en 2 thompsons? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Roeligan schreef op 15 juli 2004 @ 08:23:
Trouwens dat met die 2 Erazzzers was lache, beide panzers, 1 allies en 1 axis. En hoe vaak kwam het volgende wel niet in beeld:

!XS4ALL>Erazzzer was killed by !XS4ALL>Erazzzer's Panzerfaust
!XS4ALL>Erazzzer was killed by !XS4ALL>Erazzzer's Panzerfaust

>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

hehehe idd dat was de 1e x echt verwarrend :? >:)

RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Verwijderd schreef op 15 juli 2004 @ 12:18:
[...]

even een keer een potje spelen met 22 panzers? en 2 thompsons? :P
Dat lijkt me SUPER! :D
Echt waar, kan super leuk zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erazzzer schreef op 15 juli 2004 @ 12:17:
[...]

Als je mij ziet voor ik jou neerknal met panzer verdien je het om me neer te mogen knallen ;)

Het leukste aan panzer vind ik het sneaken, een vaak gepasseerd plekje opzoeken en afwachten tot er 3 of meer langslopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy

Shaggy

Misantroop pur sang

edit:
Off topic:

@ Roeligan, je e-mail ligt eruit, ik probeer wat
te verzenden maar krijg alles retour?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LifeTecH
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Erazzzer schreef op 15 juli 2004 @ 15:19:
[...]

Dat lijkt me SUPER! :D
Echt waar, kan super leuk zijn :)
Beetje funnen moet toch kunnen :) Lijkt me persoonlijk ook supergaaf 22 panzers _/-\o_ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Roeligan schreef op 14 juli 2004 @ 08:04:
Ik erger me ook aan meds die niet healen en FO's die geen ammo geven. Soms zijn het n00bs, je moet het ooit leren, ik heb er wel een hekel aan als een gast met 'clantag' loopt. Dan zou je toch moeten weten dat het teambelang voorop staat...
So true. Echter heb je dan weer mensen die zeggen "ja het is geen war maar een public hoor, ik knal lekker en doe mn eigen ding" En tsja, echt veel kun je daar niet tegen doen, behalve dan maar lekker veel friendly wars doen ofzo? Moet ik ook maar eens gaan doen, m'n skills zijn nou niet echt dat je zegt "goed" en ik wil wel eens fatsoenlijk leren ET spelen :P
offtopic:
je had me gemaild, maar je elitewarriors e-mailadres werkt niet, ook je xs4all geeft een error :X
Dus niet dat ik te lam ben om te reageren hmkay :P add me anders ff op ICQ ofzo

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

offtopic:
@Shaggy & 2Dutch

Ja als het goed is word de DNS van mn mailserver vandaag gerouteerd naar het goede IP adres, waatr staat mn xs4all adres? zit tegenwoordig bij demon...

Gister ff FO gespeeld en daarna aan het panzeren geslagen. Dat panzeren is best lastig. FO viel me wel mee, na 1,5 level had ik het aardig onder de knie. Volgende 6map (was op XS4All 2) ff Medic gegaan, damn dat ligt me dus helemaal niet... daar moet ik nog flink op oefenen.

[ Voor 8% gewijzigd door Roeligan op 16-07-2004 08:11 ]

RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roeligan , jou heb ik gisteren ook een paar keer gezien :D

Ik was dC!Nin :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

heheheh ik was echt n00b met die panzer in het begin... na een paar levels ging het wel een beetje. Toch ligt engineer me het beste.

RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falconey
Alles behalve engi gaat me goed af, voornamelijk omdat ik meestal dan die garand/riflenade pak aangezien de andere classes die niet hebben..

Riflenades gaat me redelijk af maar als ik die garand moet gebruiken in een 1v1 ben ik altijd de zak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjotrik
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 26-08 23:07

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

Uit pure noodzaak wil ik te vaak nog wel eens engineer zijn. Alleen mijn kill/death ratio is dan om te huilen. Hoewel mijn accuracy blijvend minimaal 36% is.
Vaak verwacht ik dan ook backup, die er opeens niet meer is. Dan loopt een medic en een lt het hele veld achter je hol aan, bij wijze van spreken. Wanneer je dan bij je doel bent, met in je achterhoofd dat ze er wel zijn, zijn ze weg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Laatst online: 13:10

Fuelke

Forza Ferrari

Ik speelde in het begin bijna uitsluitend engineer/Covert Ops. Maar sinds die 10 map campaigns op Fragland ben ik sterk beginnen oefenen in FO/Medic/Soldier met heavy weapons. Met succes, want nu kan ik me in iedere klasse uit de slag trekken. Behalve dan met de Mortar :X (op 2 minuten anderhalve TK en 2 keer eigen mortar op me kop)

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niq
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11-09 15:05

niq

Eet nooit gele sneeuw!

Falconey schreef op 16 juli 2004 @ 10:16:
Riflenades gaat me redelijk af maar als ik die garand moet gebruiken in een 1v1 ben ik altijd de zak :)
Als je in die 1vs1 situatie voldoende afstand houdt en je kan een beetje mikken moet het te doen zijn. Maar als je te dichtbij bent dan lig je al snel om een Medic te schreeuwen.

Met een zo'n geweer moet je dus gewoon vanaf een afstand te werk gaan, dan kan je ook snel een stap terug doen, snel een Nade erop doen en knallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Ik kan met alle classes wel overweg, behalve met Medic. Daar heb ik echt een hekel aan... Ik weet niet eens waarom.

offtopic:
Fuelke is hier nog echt mod ook :P

[ Voor 3% gewijzigd door Erazzzer op 16-07-2004 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook een hekel aan medic....langzaam maar zeker krijg ik het onder de knie..

:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Ik start meestal als medic, en dan meestal switchi k naar een andere classe als ik majoor ben.
En fops , eng , cvops is ook wel leuk , en als je gewoon ff wil naaben neem je een flamer ofso is ook altijd leuk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bubbu... Jij speelt toch niets anders dan medic ?? :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LifeTecH
  • Niet online
Ik speel eigenlijk altijd als medic, maar soms is het gewoon leuk om een andere class te pakken en dan daarmee compleet afgemaakt te worden :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

POL!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Omg, net een leuk potje op Battery.
Op ongeveer 31 sec van het einde wordt de bom geplant bij de gun controls :D. Winnen we nog als Allies. Heerlijk :P.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flashin
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-12-2023
Wat zijn die CR gasten @xs4all voor zielige n00bs. Loopt er een covert rond, ik schiet op em omdat ik geen naam zag, en 2 min. later wordt ik gekickt. Waar slaat dat op :S? Ik zei nog "Sorry!" ook :+

[ Voor 7% gewijzigd door flashin op 16-07-2004 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizzkiddy
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Hee mensen, ik speel zelf geen Enemy Territory, maar gewoon RTCW.. maar ik heb 2x 17" TFT's (nec 1701) staan en ik vroeg mij af of het mogelijk is om RTCW op die 2 schermen te spelen..
(ik kon geen RTCW topic vinden :X)

Er waren wel topics te vinden over games op 2 schermen en lang niet ieder spel ondersteunt dat, maar wel Quake 3, waarop ook de Wolfenstein engine is gebaseerd. Is er iemand die weet of dit mogelijk is?

Mijn videokaart is trouwens een Club3d Radeon 9800 pro.
CPU P4 2.6 mem 1 GB :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjotrik
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 26-08 23:07

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

Is er iemand ook nog goed in snipen? Dit is in ET wel afgezwakt in vergelijking met Wolfenstein.
Wanneer ik dan als enige lekker aan het snipen ben, dan hoor ik opeens Pffieuw, pffieuw naast me. Liggen er nog 2 CO'tjes naast me, maar dan is de lol er voor mij wel snel af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Pjotrik schreef op 16 juli 2004 @ 15:17:
Is er iemand ook nog goed in snipen? Dit is in ET wel afgezwakt in vergelijking met Wolfenstein.
Wanneer ik dan als enige lekker aan het snipen ben, dan hoor ik opeens Pffieuw, pffieuw naast me. Liggen er nog 2 CO'tjes naast me, maar dan is de lol er voor mij wel snel af.
Kick ze dan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [ash]
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-04 18:06

[ash]

Cookies :9

@Wizzkiddy:

Zie mijn post in: Battlefield Dual screen
[ash] schreef op 04 juli 2004 @ 23:57:
Op deze site is te zien hoe ze het voor UT, Q3 en GL-Quake voor elkaar hebben gekregen: Multi-Head Gaming. Het is eigenlijk niets meer als het opgeven van een 'custom' resolutie welke het totaal is van beide monitoren. Misschien is dit in battlefield ook op die manier te realiseren. Maar of je dan een bepaalde view op een bepaalde monitor kan krijgen, dat denk ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falconey
Lijkt me best kut spelen als je crosshair precies tussen die schermen in zit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy

Shaggy

Misantroop pur sang

Aangezien ik nog steeds geen upload heb :(, maar toch wou spelen, heb ik RTCW-GOTY maar weer eens geinstaleerd.

Ff m'n ice-mat proberen, en toch ff lekker fraggen...nou ja...lekker...

Ik zat zo eens een 3 kwartier te spelen, en kwam tot de ontdekkeing dat ik last kreeg van bewegings ziekte... erg raar. heb het vroeger wel eens gehad met Duke nuke 'm, Doom etc. Maar alleen naar erg lang gamen ( 4-5 uur ineens )
Het raare is dat ik er bij ET geen enkele last van heb, al speel ik 6 uur straight.

Ach ja, mischien te dicht op m'n scherm, te gestressed...
Gewoon raar.... IK WIL ONLINE ET'en...

En wat betreft de voorkeuren in spelen...

Het liefst speel ik als field-ops, dan medic, dan engie, heavy weapons. Ik ben erg slecht in covert-ops.. daar waag ik me meestal niet aan.
Beetje sniperen is af en toe wel leuk, maar best lastig in de standaart 6-map.

En vooral op public servers... XP-hoeren... heerlijk... heb alleen nog nooit voledig Generaal gehaald, wel generaal majoor... (in een 6-map dan)

[ Voor 31% gewijzigd door Shaggy op 16-07-2004 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10:59

Haan

dotnetter

He Wizzkiddy, laat je het even weten als het je is gelukt? Je was er bijna toch? ;)

Ik speel toch wel graag als medic eigenlijk. Het is toch wel lekker als je jezelf kan helen en je hebt natuurlijk al meer hp :9 ik doe wel altijd m'n best om zoveel mogelijk teammates te helpen. Er is namelijk niks vervelender dan een medic die jou niet heelt vind ik. Of dat je op de grond ligt met je uitgestrekte armpje en je ziet een medic voorbij rennen :(

Hmm, ik kan voorlopig niet spelen.. * Haan gaat twee weken op vakantie morgen :7 :)

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Pjotrik schreef op 16 juli 2004 @ 15:17:
Het snipen gaat me altijd wel goed af :). Ik lig meestal op plekken die je niet zo snel verwacht en sommige personen worden helemaal geflipt als ik ze voor de zoveelste keer neergeknald heb :P.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falconey
Dat heb je niet alleen met een sniper hoor :P

Een Panzer geeft nog net een beter effect meestal :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

jezus christ, wie was er net op XS4ALL2? Ik was bij een vriend en die speelde voor het eerst ET, noob dus, maar goed, laat hem ff kennis maken ofzo. Uiteraard veel domme fouten, maar welke mongool wilde hem steeds kicken en uiteindelijk gekicked. Waarom echt. 2 TK's in een uur (dat doe ik zelfs anders soms hehe). Het ging om Bertje. Ik bedoel, zo ontmoedig je wel dat er meer mensen ET gaan waarderen. Pfff.. aardig hoor. So far my complaint.

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 20:01

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Ik was op XS2, zag bertje spelen. Had er geen last van.
TK's gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy

Shaggy

Misantroop pur sang

edit:
Ehh, off-topic, maar toch ;) Yes ik heb weer ff gespeeld..HEHEHEHE
Al was het met een ping van 70 tot 999 af en toe..hehe heb dus 4KB/s up nodig om te kunnen spelen.

[ Voor 47% gewijzigd door Shaggy op 17-07-2004 00:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 20:00
vindt het wel onzinnig als je in un map twee maal schiet; en die zijn beide raak, je dan op de award page word vermeld als highest accuracy 8)7 Technisch gezien heb je dan ook een 100% hitratio; maar ik vind dat je zoiets pas vanaf 10 kills ofzo moet meten. Twee is niet echt representatief voor je schietnauwkeurigheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik wel irri vind is dat als je van kant wisselt omdat de teambalance fu is, al je stats opnieuw mag gaan opbouwen. Werkt best demotiverend om andere team te gaan helpen - niet superbelangrijk , maar je bent toch benieuwd hoe je het gedaan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
Verwijderd schreef op 17 juli 2004 @ 13:49:
Werkt best demotiverend om andere team te gaan helpen
Je moet gewoon de optie ''balanced teams'' hebben aanstaan. Dan word het toch automatisch verdeeld? Mja, bij sommige servers kan je daar niet voor voten; en das wel ruk :X

[ Voor 17% gewijzigd door Silent Thunder op 17-07-2004 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_shadow
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-09 09:24

the_shadow

Bubbelmaker extraordinair

Silent Thunder schreef op 17 juli 2004 @ 14:04:
[...]

Je moet gewoon de optie ''balanced teams'' hebben aanstaan. Dan word het toch automatisch verdeeld? Mja, bij sommige servers kan je daar niet voor voten; en das wel ruk :X
Team balance is ook niet alles :X Sommige teams wil je gewoonweg niet in zitten omdat het team totaal niet samen werkt |:( Lig je dood op de grond, kan je net zo goed respawnen omdat er toch geen medic gaat komen, die lopen gewoon langs je heen 8)7

I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Jazzper schreef op 16 juli 2004 @ 23:45:
jezus christ, wie was er net op XS4ALL2? Ik was bij een vriend en die speelde voor het eerst ET, noob dus, maar goed, laat hem ff kennis maken ofzo. Uiteraard veel domme fouten, maar welke mongool wilde hem steeds kicken en uiteindelijk gekicked. Waarom echt. 2 TK's in een uur (dat doe ik zelfs anders soms hehe). Het ging om Bertje. Ik bedoel, zo ontmoedig je wel dat er meer mensen ET gaan waarderen. Pfff.. aardig hoor. So far my complaint.
Ik zag Bertje ook een paar keer toen ik in de server zag. Je kon inderdaad heel duidelijk zien dat het zijn 1e keer was. Daarom cancelde ik alle kickvotes. Alleen kan ik natuurlijk niet dag en nacht online zijn. Ik vind het inderdaad erg lame iemand te kicken die n00b is :) Wij allemaal zijn ooit eens begonnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

Ik werdt gister gekicked (voted! nog wel) na 2 minuten op de server :? Een of andere f**k medic zei dat ik een complainer was echt vaag....

Vandaag aan Falconey gevraagd of ie een medic wilde kicken omdat ie volop aan het TK-en was. Spawn >> kill >> revive das toch niet echt nodig dacht ik |:( Hij werd niet gekicked alhoewel falconey in een pm (hoe doe je dat eigenlijk) zei dat die gast wel vaag aan het spelen was...

RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
ik merk dat ET erg driver-gevoelig is. Ik weet niet of dat bij ATi ook zo is; maar bij de Nvidia Forceware springt 'ie toch snel op blauwe schermen bij sommige versies. Ik had altijd de 43.45; en das redelijk stabiel.

aangezien me scherm begon te flikkeren @ radar heb ik maar eens de nieuwste whql van de site getrokken; maar dat zijn nu al twee BSOD's vandaag. dat was de vorige keer in ieder geval ook zo toen ik performance problemen in ET met andere drivers wou oplossen.

iemand anders ook problemen mee? anders ga ik maar weer terug naar 43.45. geen zin om alle versies uit te proberen. dan maar een beetje vaag beeld in radar soms..

[ Voor 15% gewijzigd door Silent Thunder op 17-07-2004 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
Roeligan schreef op 17 juli 2004 @ 21:34:
Spawn >> kill >> revive das toch niet echt nodig dacht ik
Dan ben je goed dom, aangezien je voor eigen tk's voor de revive geen xp krijgt, kan je beter wounden en healen :)

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Roeligan schreef op 17 juli 2004 @ 21:34:
Hij werd niet gekicked alhoewel falconey in een pm (hoe doe je dat eigenlijk) zei dat die gast wel vaag aan het spelen was...
/m playername

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
Vandaag ook nog aardig wat mensen tegengekomen op XS4ALL, was wel ff lachen :) Totdat is Oasis mijn radeon 9800 pro vastliep :/ (te warm)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy

Shaggy

Misantroop pur sang

Nou heb net heerlijk zitten spelen ( iedreen sliep dus kon erop met 5up...hehe)

Nou had ik een vraagje, ik speel nu dus met de mx-500 en de ice-mat, alles staat gewoon op standaart ( geen muisdrivers ) maar hij reageerd echt te snel, op hoeveel adviseren jullie bijv. mouse settings in game te zetten ( staat nu op 4.17 heb ook al lager geprobeerd, maar word weer te soppig? )? of juist de gewone windows muis snelheid verlagen?

Iemand ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G70boX
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10:37
shaggy8675 schreef op 18 juli 2004 @ 02:28:

Nou had ik een vraagje, ik speel nu dus met de mx-500 en de ice-mat, alles staat gewoon op standaart ( geen muisdrivers ) maar hij reageerd echt te snel, op hoeveel adviseren jullie bijv. mouse settings in game te zetten ( staat nu op 4.17 heb ook al lager geprobeerd, maar word weer te soppig? )? of juist de gewone windows muis snelheid verlagen?

Iemand ervaring mee?
Mijn muis-settings (in Et ;)) staan soms op 21, maar op 1,5 kan ik ook nog goed spelen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
shaggy8675 schreef op 18 juli 2004 @ 02:28:

Iemand ervaring mee?
Ik heb dezelfde setting als jij :)

Ik heb zelf de laatste logitech drivers WEL geïnstalleerd. En dan heb ik de windows mouse speed op het 4de streepje van links staan en in het spel een speed van 7,14 en ik vind het perfect spelen zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy

Shaggy

Misantroop pur sang

Morax schreef op 18 juli 2004 @ 06:14:
[...]

Ik heb dezelfde setting als jij :)

Ik heb zelf de laatste logitech drivers WEL geïnstalleerd. En dan heb ik de windows mouse speed op het 4de streepje van links staan en in het spel een speed van 7,14 en ik vind het perfect spelen zo :)
Ik heb express geen drivers geinstalled. Zonder drivers kan ik m'n muis binden met functies die ik zelf wil. Met geeft ie moelijkheden bij ET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
shaggy8675 schreef op 18 juli 2004 @ 10:32:
[...]

Ik heb express geen drivers geinstalled. Zonder drivers kan ik m'n muis binden met functies die ik zelf wil. Met geeft ie moelijkheden bij ET
Moet je gewoon de gewenste muistoetsen als andere toetsen laten werken. Ik heb via de drivers namelijk ingesteld dat mijn duimtoetsen reageren alsof er op f7 en f8 gedrukt word en f7 en f8 kan je wel instellen in het spel ;)

Owja, wat ik aan iedereen kwijt wou:
Klik hier.

[ Voor 12% gewijzigd door Morax op 18-07-2004 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Morax schreef op 18 juli 2004 @ 13:04:
[...]

Klik hier.
:o :) :> :D 8) :*) _/-\o_ O+ YES :D , eindelijk hopen dat ze snel met meer info komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy

Shaggy

Misantroop pur sang

[...]

Klik hier.
Dat ze maar een waardig vervolg op ET maken met de Q3 engine. ( de originele ontwikkelaars dan, niet die knakkers van ID software! )

[ Voor 3% gewijzigd door Shaggy op 18-07-2004 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LifeTecH
  • Niet online
[...]

Klik hier.
_/-\o_ Ik was net gister begonnen met RTCW de SP/MP _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRR
  • Laatst online: 19-08-2017

RRR

goR

RTCW2!!! Wat een nieuws _/-\o_ Zal dat dan definitief het einde zijn voor de status van CS als meest gespeelde online spel? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falconey
Kom me niet aan met CS :X "ik kan headshots maken \o/"

Je bent veel beter als je dat kan met de brakke hitboxes van RTCW / ET :P

RTCW2 gaat iig wel een van de weinige games worden die ik origineel in mijn bezit wil hebben.

[ Voor 4% gewijzigd door Falconey op 21-07-2004 16:52 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

RTCW2 gaat iig wel een van de weinige games worden die ik origineel in mijn bezig wil hebben.
Hehe :P dacht ik ook gelijk aan toen ik het nieuws hoorde :P

Misschien id voor apart topic, ipv enemy teritory te ''vervuilen''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [ash]

[ash]

@shaggy8675:
Wat betreft je mouse sensitivity kan je het beste je mousespeed in windows in het midden laten staan. Op die manier geeft windows de informatie van je muis 1 op 1 door, zet je hem links van het midden zal windows de informatie van je muis met een factor x vermenigvuldigen. Hierdoor lijkt de muis sneller te gaan, maar je verliest de nauwkeurigheid. Als je vervolgens in ET de sensitivity omlaag gooit omdat de muis te snel gaat, wordt het allemaal slechter.

Ik speel zelf met een MX510 en heb mijn ingame sensitivity op 3.8 staan. Op dit moment gebruik ik geen MouseWare, zou ik dit wel doen, dan zal hij 800dpi zijn ipv 400dpi en zal ik mijn sensitivity in ET op 1.9 moeten zetten.

En wat betreft je opmerking over RTCW2, dankzij de 'knakkers' van id beleef jij zoveel plezier met je ET. Zonder doom zou alles anders zijn geweest. Daarnaast heeft id samen met grey matter RTCW gemaakt en heeft id samen met Splash damage voor ET gezorgt. Kan nou niet zeggen dat SD zo'n perfecte opvolger van RTCW heeft gemaakt, en daar zullen een hoop die-hard RTCW-ers mee eens zijn.

En om de verhouding tussen RTCW, ET en RTCW2 duidelijk te maken een quote van FuZioN uit het planetwolfenstein forum:
ET is Rtcw's retarded brother

RTCW2 would be the godfather

[ Voor 33% gewijzigd door [ash] op 18-07-2004 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

Ik hoop dat wel het XP systeem in RTCW2 zit. Dat is nou juist waarom ik ET zo leuk vindt (nee ik ben geen xp hoer, maar vindt het rangen systeem wel gaaf)

RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [ash]

[ash]

Roeligan schreef op 19 juli 2004 @ 08:13:
Ik hoop dat wel het XP systeem in RTCW2 zit. Dat is nou juist waarom ik ET zo leuk vindt (nee ik ben geen xp hoer, maar vindt het rangen systeem wel gaaf)
Ik hoop juist van niet, in iedergeval niet op de manier waarop het nu geimplementeerd is. In mijn ogen is het 'huidige' XP systeem een single-player component in een multi-player game. Maar deze discussie is al vaak gevoerd, en zekere door de mensen die RTCW gespeeld hebben. Het heeft geen nut om deze discussie weer te starten alleen maar omdat er een kans bestaat dat het XP systeem in RTCW2 komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

Als ze dit weglaten wordt het verschil tussen 1337 spelers en n00bs wel minder imho (damn... ik en br33ZaH taal |:( :X )

Iets wat de een minder zal vinden en de ander zal toejuichen. Ikzelf vondt het wel leuk om te kijken hoever je komt (ik kom zelden verder dan capt./maj.).

RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet eens hoever je kan komen...

Maar als ik een volle mapcycle op xs4all 2 speel heb ik wel altijd alle sterretjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

Brigadier Generaal is het hoogste volgens mij. ALLE sterretjes (dus ook die van CovOps?) die duurt volgens mij het langst...

RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OOHH zo alle sterretjes.

Heb alleen medic sterretjes maar...

dacht dat je van 1 klasse bedoelde, ik heb zelfs maar 1x nooit cvop gespeeld. Maar toen blief ik bezelf op met zo'n stachelcharge omdat ik nog niet goed wist hoe dat werkte.

Ik hou het maar gewoon bij medic geloof ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy

Shaggy

Misantroop pur sang

Mmhh, hoogste tot nu toe was Generaal-Majoor, vol Generaal is nog steeds neit gelukt in een 6-map helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Brigadier-General is al meerdere keren gelukt op een 10-map campaign. Geen idee hoever ik al geraakt ben op een 6 map campaign.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
Fuelke schreef op 19 juli 2004 @ 12:46:
Brigadier-General is al meerdere keren gelukt op een 10-map campaign. Geen idee hoever ik al geraakt ben op een 6 map campaign.
En dat op een 10-map campaign :X Ik haal op de 9-map campaigns makkelijk generaal en dat ben ik dan meestal in map 7 als ik goed ga, en anders map 8, en als ik slecht ga map 9.

Covert ops heb altijd zo vol, medic schiet ook wel op en zelfde geldt voor soldier. Fops gaat bij mij nooit zo snel en engineering duurt ook wel ff (als is dat vooral map afhankelijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
komop jongens, wie is de beste xphoer?!

anyway, speel zelf eigelijk nooit op servers met grotere campaigns dan 3, afgezien dan xs4all. Maarja daar ben ik meestal ook maar 1 class (alhoewel ik wel weet hoe een satchel werkt ;)).

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
Ron!n schreef op 19 juli 2004 @ 13:53:
komop jongens, wie is de beste xphoer?!
:'( :'( :'(
* Morax druipt af met de staart tussen zijn benen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

* Roeligan ook... Ik denk dat ik eens ga kijken op een 10-map server en dan begin met engineer (blast vest) en dan FO - Med en dan CovOps ... eens kijken hoever ik dan kom

RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roeli je komt het verst door bepaalde klassen op bepaalde maps te spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRR
  • Laatst online: 19-08-2017

RRR

goR

Plus dat het natuurlijk uitmaakt aan welke kant je speelt. Tis ook een vicieuze cirkel. Als maps (bijna) full holds zijn, dan kom je flink ver met xp, maar ja, dat is meestal een teken dat allies het niet goed doen, wat inhoudt dat ze wat makkelijk neer te knallen zijn, wat weer meer xp oplevert, waardoor full holds weer makkelijker worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

@BUBBU... i know Ik ben wel bezig om andere classes eigen te maken. Zo speel ik al een aantal dagen FO (tering wat wordt ik gek van gasten die v22-en en dan door de map heen lopen... ik erachteraan als een idioot v6 v6 v6) Wat me steeds beter afgaat. Ik ben er nog niet helemaal uit in welke maps welke class beter is.

RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

FO gaat vrij vlot. Je spawnt, en terwijl je naar het front loopt laat je eerst wat ammo packs vallen, zo stuur je meteen je teamgenoten met genoeg ammo de strijd in. Iets wat je medics zeker zullen appreciëren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-09 21:44

DyStiC

'Atta way, baby!

Fuelke schreef op 19 juli 2004 @ 15:24:
FO gaat vrij vlot. Je spawnt, en terwijl je naar het front loopt laat je eerst wat ammo packs vallen, zo stuur je meteen je teamgenoten met genoeg ammo de strijd in. Iets wat je medics zeker zullen appreciëren.
Pcies als je net als medic begint moet je het doen met 30 kogeltjes. Dat is haast niet te doen, als je met een beetje pech na een combat tegen een volgende tegenstander oploopt is het einde verhaal. Ik vind dat je met medic het snelst je maximale rank haalt, en engineer gaat ook vrij vlot in bijvoorbeeld Oasis, aangezien daar veel construction dingen zitten. Bij railgun is een Axis engi weer erg voerbodig behalve om de railgun te repareren op het laatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op goldrush zal een engie hard gaan...

railgun is een goede map om cvop te gaan...

battery kan cvop/fieldop snel gaan....

op elke map moet je met medic uit de voeten kunnen net zoals een panzer.

radar is geschikt voor fop...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 juli 2004 @ 16:04:
Op goldrush zal een engie hard gaan...

railgun is een goede map om cvop te gaan...

battery kan cvop/fieldop snel gaan....

op elke map moet je met medic uit de voeten kunnen net zoals een panzer.

radar is geschikt voor fop...
Kvind panzer wel iets lastiger op railgun en radar omdat het zulke horizontale levels zijn, maar tis doorgaans wel te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
op goldrush alleen al haal ik vaak 3 of 4 engi-sterren

en op battery als allied met un snipergun de axis bunker bestoken vanaf het strand, is doorgaans ook goed voor 3 c-op medals :)

op sommige maps kan je ze zo in 1 keer volkrijgen als je de juiste specialiteit kiest.

[ Voor 75% gewijzigd door Silent Thunder op 19-07-2004 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy

Shaggy

Misantroop pur sang

Dit was een gemideld screentje van ong een half jaar geleden.

http://members.home.nl/rvandesanden/ET/dHb.GIF

Lekker XP-hoeren op 6-maps!!! (Speelde voor rang, niet voor XP punten! )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Ik heb is lope zoeke naar hoe je een et soundpack maakt voor op je server, maar heb het niet kunnen vinden. Weet iemand mischien hoe dat moet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
shaggy8675 schreef op 19 juli 2004 @ 17:48:
Dit was een gemideld screentje van ong een half jaar geleden.

http://members.home.nl/rvandesanden/ET/dHb.GIF

Lekker XP-hoeren op 6-maps!!! (Speelde voor rang, niet voor XP punten! )
Ik heb zelf nog een screenie staan van 3200 XP in een 9-map campaign >:) Die campaign speelde ik best lekker ja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was weer ff leuk spelen op grush daarstrax
weer een noobclannetje die om me services ging zeuren, was wel weer beetje vleiend :o

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2004 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

zo dat was ff leuk knallen net op XS4all met TGM en ELITE. Ik ben nog steeds niet uit de airstrikes/ffe. Mijn tegenpartij wist ze zeer nuttig te gebruiken in de categorie quantiteit. Knetter lame natuurlijk maar het werkte wel.. twijfel twijfel of ik er mee kan leven (in het spel niet iig haha). nah maar snel pitten, morgen vroeg op.. pff.

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy

Shaggy

Misantroop pur sang

Ging best aardig he Jazzper op XS4ALL 2...hehe

Screentje van de uitkomst ;)

http://members.home.nl/rvandesanden/ET/%5beLiTe%5dShaggy.GIF

Was niet aan het XP-hoeren, maar voor rang aan het spelen!

(Kan steeds beter overweg met de ice-mat. werkt prima voor ET)

[ Voor 18% gewijzigd door Shaggy op 20-07-2004 02:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
Hehehe, inderdaad lekker gespeeld. En trouwens geen slechte score voor mij, gezien het feit dat ik voor het eerst aan het rifle naden was voor de gein :D

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.