[PC] RTCW: Enemy Territory - deel 6

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.906 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4p0c
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-08 17:27
shameblaster schreef op 10 juli 2004 @ 20:44:
[...]

Dat is allemaal in orde, gekke is eerst liep het altijd egt gewoon heerlijk :?
Nu niet meer :P kweet ook niet wat ik anders heb gedaan

format c :/
Voor de rest helemaal geen meldingen in je console?
Misschien iets met PB, er zijn onlangs behoorlijk wat updates geweest. Probeer is pbweb.exe te draaien.

[ Voor 15% gewijzigd door 4p0c op 11-07-2004 01:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [ash]
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-04 18:06

[ash]

Cookies :9

shaggy8675 schreef op 10 juli 2004 @ 20:22:
Ik heb ook nog een klein probleempje.

Als ik zit te gamen en wat tekst intyp via de ~ toets, heb ik vaak dat de tekst/toetsen niet correct werken.

Typ ik bijv. : of ; krijg ik + te zien... tik ik dan op + krijg ik ' te zien.
Allemaal van dat soort gekke dingen.
De ene keer werkt het wel normaal, de andere keer niet ( tijdens eenzelfde game verandert het, dus niet na reboot etc. )

Ook heb ik vaak dat als ik ~ gebruik er met het teken @ standaart al staat?
Erg vaag...

Iemand eenzelfde probleem?
Beter nog een oplossing?
Heb jij niet te veel 'toetsenbord talen' geinstalleerd staan? Deze verwisseld namelijk doordat je een bepaalde toets-combinatie in drukt (weet alleen niet welke).

Kijk eens onder 'Regional Settings' in het Control Panel, 2e tabje 'Languages' en dan 'Details'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoNoAD
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-12-2023
Dit probleem heb ik ook gehad ..of nog steeds eigenlijk. Ik heb de laatste versie van ET over de zelfde versie heen geinstalled en gekeken of dat zou helpen het is wel minder geworden, maar ook heb ik ondekt dat de toetsenbord instellingen van Xp wel eens in een andere taal komen te staan of dat het niet 101 maar Nederlandse indeling word 8)7 .
Ik heb nu alles verwijdert dat aangeeft Nederlands(Nederlands) en andere talen voor de toetsindeling die er stonden en heb americaans 101 toetsen indeling laten staan.

Af en toe wil hij nog andere cijfers/letters geven en/of kan ik het voten niet zien (als er iemand gekicked/band of een map change) en ook wil hij nog wel een freezen zodat een komplete restart nodig is. ( 2Mbit con.)

verder is het nog een tof spel.

Ik hoop dat dit misschein helpt.
Gr, D.W.3

[ Voor 3% gewijzigd door NoNoAD op 11-07-2004 11:39 ]

skullcrusher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

tastingw schreef op 11 juli 2004 @ 01:17:
[...]

Voor de rest helemaal geen meldingen in je console?
Misschien iets met PB, er zijn onlangs behoorlijk wat updates geweest. Probeer is pbweb.exe te draaien.
Ook al gedaan :-(
kzal is in me console gaan kijken,
Maybe werkt dit ook wel, ET uninstall / reinstall :? , dan backupp ik aleen de maps, en wat configs die ik gemaakt hebt

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [ash]
  • Laatst online: 05-04 18:06

[ash]

Cookies :9

@DiscoveryW3 en @shaggy8675:

Je kan beter alle toetsenborden weghalen behalve Nederlands (VS Internationaal), tenzij je die andere echt nodig hebt.

[ Voor 5% gewijzigd door [ash] op 11-07-2004 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Ik kan sinds kort de jump bij fueldump, die je over het "fort" brengt. Is dat legaal? Want zo kan ik dus als iedereeen nof om de brug aan het vechten is stiekem de jump doen en dan nog een jump over de hekken, en de bom planten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

darkdesign schreef op 11 juli 2004 @ 12:41:
Ik kan sinds kort de jump bij fueldump, die je over het "fort" brengt. Is dat legaal? Want zo kan ik dus als iedereeen nof om de brug aan het vechten is stiekem de jump doen en dan nog een jump over de hekken, en de bom planten.
Hoezo zou het illegaal zijn :?

Walljump @ oasis doen tog ook vele mensuh :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
shameblaster schreef op 11 juli 2004 @ 12:46:
[...]

Hoezo zou het illegaal zijn :?

Walljump @ oasis doen tog ook vele mensuh :P
Ja walljump, dat is eigenlijk hetzelfde ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Na een herinstall van ET blijf ik het probleem behouden :(

http://members.lycos.nl/cnpw/Pr0bleem.jpg

Dit had ik eerst ook

die map hebk heel niet in mn etpro

[edit]
Is het blijkbaar niet

[ Voor 23% gewijzigd door shameblaster op 11-07-2004 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-05 12:15
Zou je een keer een demo ervan maken hoe je dat doet, dat is een van de weinige jumps in lnatrickjump map die ik niet kan en wel graag zou willen.

Met F11 of F12 kan je geloof ik een demo recorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je dan toch bezig bent zou je dan ook gelijk de oasis jump willen doen. :P Die heb ik al zo vaak geoefend maar kom er steeds net niet... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoNoAD
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-12-2023
@[ash]

Ik wist niet meer hoe het hete...bedankt.

(verder baal ik even want mijn netwerk licht plat en bij mij betekent dat geen ET |:( )
Gr, D.W.3

skullcrusher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimberly
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-09 14:22
Deorgere schreef op 10 juli 2004 @ 18:54:
Ik heb een probleem, ik krijg dit en kom er niet meer uit.

Normaal heb ik gewoon w,a,s,d om te lopen, maar als ik nu a druk (links lopen) dan gaat hij leanen. Heel vaag. En als ik het dan wil veranderen staat er SHIFT, druk ik op de A knop, staat er weer SHIFT.

Wie weet wat te doen?
Even nog een updatje wat dit verhaal was wel heel erg vaag.

Alle toetsen werken, maar zodra ik de pijltje van mijn toetsenbord gebruik staat er SHIFT. Het maakt dus niet uit wat ik bind met die pijltjes toetsen, overal staat shift.

Ik heb een ander toetsenbord geprobeert maar dat maakt ook niet uit. Is hier een patch voor om dit probleem te verhelpen. Want ik kan zo geen et spelen.. :(

Intel 14700K | Asus ROG Strix z790 GAMING WIFI | 32GB 7200MHZ | ASUS ProArt RTX 4070 SUPER | Fractal North | CORSAIR RM750 | Samsung 2.5TB NVME | Samsung Odyssey G8 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
Verwijderd schreef op 11 juli 2004 @ 15:38:
Als je dan toch bezig bent zou je dan ook gelijk de oasis jump willen doen. :P Die heb ik al zo vaak geoefend maar kom er steeds net niet... :(
De oasis walljump heb ik wel voor je:
http://www.xs4all.nl/~pdewidt/walljump.dm_83

Als er behoefte voor is wil ik ook wel een record maken van lnatrickjump map van het hele eerste deel en een paar uit het 2de deel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-09 21:27
@shame

Tis je geheugen denk ik, probeer je meminstellingen in je config een beetje laag te zetten. ik zou alleen niet echt weten naar wat je het moet zetten aangezien ik alles op de max heb staan maar maybe iets van:

com_hunkMegs "56"
com_soundmegs "20"
com_zoneMegs "56"

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

adewidt schreef op 11 juli 2004 @ 16:08:
[...]

De oasis walljump heb ik wel voor je:
http://www.xs4all.nl/~pdewidt/walljump.dm_83

Als er behoefte voor is wil ik ook wel een record maken van lnatrickjump map van het hele eerste deel en een paar uit het 2de deel.
Top. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
adewidt schreef op 11 juli 2004 @ 14:54:
[...]

Zou je een keer een demo ervan maken hoe je dat doet, dat is een van de weinige jumps in lnatrickjump map die ik niet kan en wel graag zou willen.

Met F11 of F12 kan je geloof ik een demo recorden.
Als je me op msn toevoegt dan stuur ik je wel een demotje, waar nog wat mee geinige jumpjes in fueldump staan, beetje ligge funnen op die map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07 11:37

Roeligan

Feyenoord

@Shaggy ALT+SHIFT ga je naar andere taalinstellingen (toetsenbord)

Ook ik heb intresse in de fueldump-jump (klinkt lekker) Had gister ook rare dingen weer met mn binds... vsay thanks >>> ik hoor Thanks >>>> ik zie Greatshot :?

Van de week toch maar ff fresh install

offtopic:
Ik heb mn steelpad net gehad van mn collega (die is hem in oud-beijerland wezen halen :P )
Kan niet w8ten om hem uit te proberen

[ Voor 5% gewijzigd door Roeligan op 12-07-2004 08:32 ]

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 20:00
Je moet je niet afvragen of het legaal is; maar of je het spelplezier niet vergalt. Zou het persoonlijk niet cool vinden als na 5min het hele spel al voorbij zou zijn omdat een of andere jojo ff over die muur springt, waar je anders een 20min spelplezier voor over zou moeten overhebben.

denk dat je beetje ut principe van ET mist hiermee.

Wat ik wel vind kunnen is wat ik soms bij Oasis doe.
Nadat je start ren ik linea recta langs de zijkant van het level door die 'tunnelachtige rotsen', vervolgens over de spawnplaats van de axis en aan het uiteinde spring ik eraf, plant de bomb; en ga daar bij het hoekje staan bij die deur om axis af te schieten die eventueel proberen te defusen.

Maar das gewoon inventief zijn. Wat jij doet is de bugs van het spel opzoeken; en daar misbruik van maken.

[ Voor 32% gewijzigd door Silent Thunder op 12-07-2004 08:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

Ik vindt het geen bugs.... door de mappers van ET is dit bewust gedaan (net als bijv het lage muurtje in radar (east geloof ik) waar je mbv een maatje zo op kan jumpen.

Als dit bekende jumps zijn moet je daar rekening mee houden. Ik weet bijv niet eens waar je jumped bij fueldump, maar bij oasis is het 1e wat ik doe een mijn leggen bovenlangs (vlak voor je boven de vlag van old-city bent) hmmmm. beetje mn eigen tactieken verklappen... :+

Het is dus iets waar je op moet focussen. Het is denk ik ook meer bedoelt als clanwar iets...

Wat ik wel een bug vindt is de stackplant in oasis (3 man stapelen en dan planten), dit is volgens ESL/CPL/CAL/CB dan ook niet toegestaan.

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
Roeligan schreef op 12 juli 2004 @ 09:05:
Ik weet bijv niet eens waar je jumped bij fueldump,..
Langs het fort (waarin zich de Fueldump bevind) loop een steile helling. Als je die helling gedeeltelijk opklimt; kun je volgens mij (m.b.v. springtechnieken) over die muur komen op de binnenplaats.

(denk ik dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 20:25
hmm dat zal wel gaaf zijn idd! dan wordt het gewoon walljumpen zoals in Oasis

Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
Ik heb een probleem met ET. Elke keer als ik in een server kom staat mijn resolutie op 800*600, telkens verrander ik het wel in 1280*1024, maar dan moet ik weer reconnecte. Als ik dan weer een andere server kies in ASE, dan staat mijn resolutie weer op 800*600.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
ga maar topicje doorlezen...

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
darkdesign schreef op 12 juli 2004 @ 11:53:
Ik heb een probleem met ET. Elke keer als ik in een server kom staat mijn resolutie op 800*600, telkens verrander ik het wel in 1280*1024, maar dan moet ik weer reconnecte. Als ik dan weer een andere server kies in ASE, dan staat mijn resolutie weer op 800*600.
Dat had ik ook vroeger. Toen heb ik es van wwillem (als ik het goed heb) een batchbestandje gekregen waardoor de instellingen nu bewaard blijven. Moet je maar es op zoeken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 17:02
Zet het volgende in "autoexec.cfg" in je ETMain map (Als hij nog niet bestaat --> zelf aanmaken):
code:
1
2
3
set r_mode -1
set r_customwidth  1280
set r_customheight 1024

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
Morax schreef op 12 juli 2004 @ 12:39:
Zet het volgende in "autoexec.cfg" in je ETMain map (Als hij nog niet bestaat --> zelf aanmaken):
code:
1
2
3
set r_mode -1
set r_customwidth  1280
set r_customheight 1024
Ook als ik Etpro speel?

Nvm, ik zie het al, het werkt, bedankt, ik had mijn ET al een keer opnieuw geinstaleert.

[ Voor 16% gewijzigd door darkdesign op 12-07-2004 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
darkdesign schreef op 12 juli 2004 @ 12:42:
[...]

Ook als ik Etpro speel?

Nvm, ik zie het al, het werkt, bedankt, ik had mijn ET al een keer opnieuw geinstaleert.
Geen probleem, altijd leuk om te helpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

@Shameblaster.....

In het firefox topic heb je denk een verkeerd plaatje staan :+

RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo...!

Ik heb mijn server.cfg aangepast aan de regels van Clanbase, omdat clanleden steeds gekickt werden van de server, omdat ze die cvars hadden aangepast, dus bijvoorbeeld deze;

pb_sv_cvar r_gamma IN 1 3
pb_sv_cvar r_picmip IN 0 3
pb_sv_cvar r_mapoverbrightbits IN 0 3
pb_sv_cvar r_overbrightbits IN 0 1

Deze zouden nu gewoon moeten werken (en is legaal), maar dit is nou juist de fout, ik word er nog steeds afgeknikkerd, ik heb zelf ook die dingen in mijn cfg gezet...... wie weet wat het probleem is/kan zijn :?

Bij voorbaat dank..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy
  • Laatst online: 08-09 12:50

Shaggy

Misantroop pur sang

Toevallig iemand hier ervaringen mee?
64bit windows met een amd64 en RTCW/ET, in vergelijk met 32 bit?

Quote:
Met een 32-bitsysteem presteren beide Linux-edities in Wolfenstein iets minder en in Unreal Tournament dan weer iets beter dan Windows XP. Met 64-bits ter beschikking stijgen de prestaties van Windows bij Wolfenstein nog eens behoorlijk terwijl het verschil bij Suse minder merkbaar is.

Afbeeldingslocatie: http://images.anandtech.com/graphs/amd%20and%20linux%20reaching%20for%20the_07080410724/3007.png

End quote.

Dit stukje komt uit: nieuws: Combinatie van Athlon 64 met Linux 64-bit getest

Vooral of er dan ook toch nog te veel bugs/nadelen zitten aan de 64bit XP tov 32 bit. Met gewone progjes etc. ( video/muziek, heel die rommel? )

[ Voor 23% gewijzigd door Shaggy op 12-07-2004 17:48 ]

Making an ass of myself since the 70's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuip
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07-03-2024
Ik ga volgende maand een Nokia 6230 kopen en nu wil ik een eigen Wolfenstein-beltoon gaan fabriceren. Het is misschien illegaal, maar weet iemand of ik de voice-chats van ET of RTCW ergens als mp3 kan downloaden? Vooral de 'He' en de 'Hallo' uit RTCW zijn erg grappig! Ik heb al wat gegoogled, maar zonder resultaat.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 15:39
gewoon kijken in de dirs van et , de pk3 files kun je namelijk openen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
Met behulp van Winrar of een dergelijk programma kan je inderdaad de PK3 files open maken.

Ze staan in de pak0.pk3 in je ETMain map. Als deze open hebt moet je naar Sounds --> chat --> Axis/Allied

Ze zijn alleen genummerd ipv dat de tekst er staat, dus je zal zelf even moeten kijken welke het is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
shaggy8675 schreef op 12 juli 2004 @ 17:43:
Vooral of er dan ook toch nog te veel bugs/nadelen zitten aan de 64bit XP tov 32 bit. Met gewone progjes etc. ( video/muziek, heel die rommel? )
Ik heb in ieder geval wel een bug in dat diagram gevonden. Wolfenstien :? ;)

Verder vraag ik me af wat de prestatie is van ET op een dual cpu bak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Silent Thunder schreef op 12 juli 2004 @ 09:55:
[...]

Langs het fort (waarin zich de Fueldump bevind) loop een steile helling. Als je die helling gedeeltelijk opklimt; kun je volgens mij (m.b.v. springtechnieken) over die muur komen op de binnenplaats.

(denk ik dan)
Jups dat kan , alleen heb je er ingame vaak geen tijd voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
Verwijderd schreef op 12 juli 2004 @ 21:27:
[...]

Jawel, als iedereen nog om de brug aan het vechten is ga jij als engenier daaroverheen. Alleen de jump is best moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
Verwijderd schreef op 12 juli 2004 @ 21:27:
[...]

Ligt eraan hoe snel je Allied-team is. Als de tank stopt voor de brug en de tunnelgate linksonderin word opgeblazen, gaat de tijd voor jou in.

Zodra die tank over de brug is en de maingate vervolgens doormidden knalt, spawnt de tegenpartij in het fort (dan is je tijd voorbij). Dat betekent concreet dat als die maingate doorbroken is, jij die bomb geplant moet hebben (je wilt immers niet oog in oog komen te staan met axis die op dezelfde plaats spawnen als waar jij bezig bent).

En in de praktijk kan het best lang duren voordat allies die brug hebben geconstruct; aangezien je die ook nog es extra moet verstevigen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
Silent Thunder schreef op 12 juli 2004 @ 21:07:
[...]

Verder vraag ik me af wat de prestatie is van ET op een dual cpu bak
ET heeft geen multiprocessor support.

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuip
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07-03-2024
Morax schreef op 12 juli 2004 @ 20:40:
Met behulp van Winrar of een dergelijk programma kan je inderdaad de PK3 files open maken.

Ze staan in de pak0.pk3 in je ETMain map. Als deze open hebt moet je naar Sounds --> chat --> Axis/Allied

Ze zijn alleen genummerd ipv dat de tekst er staat, dus je zal zelf even moeten kijken welke het is :)
Bedankt voor de duidelijke uitleg! Het is gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
Kuip schreef op 13 juli 2004 @ 00:02:
[...]

Bedankt voor de duidelijke uitleg! Het is gelukt.
v54 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

Gister wel jammer, een gozer idled 1,5 level en kickvotes helpen niet. Ga ik midden in de campaign (XS2 dus 6 mapper) ff mn vriendin helpen de kleine naar bed doen (2 minuten) ben ik wel gekicked :? Zit de laatste weken regelmatig op de server, zou toch wel leuk vinden als 'regulars' voordeel van de twijfel krijgen. (zat trouwens al 5 uur straight (op XS1 en een noorse server tussendoor) dus een plaspauze is zo nu en dan ook geen overbodige luxe, is dan jammer als een drukke server als die van xs gelijk weer vol is als je gekicked wordt)

Jammer hoor, zat net lekker mn steelpad uit te testen die werkt geillll. >:)

RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je stond echt een aantal spawns stil vlak op de ammodoosjes op Radar, dat was beetje irri jah :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

Verwijderd schreef op 12 juli 2004 @ 16:46:
[...]
pb_sv_cvar r_gamma IN 1 3
pb_sv_cvar r_picmip IN 0 3
pb_sv_cvar r_mapoverbrightbits IN 0 3
pb_sv_cvar r_overbrightbits IN 0 1
[...]
Volgens mij is het zo dat ze bedoelen bijv:
pb_sv_cvar r_gamma 1
of
pb_sv_cvar r_gamma 2
of
pb_sv_cvar r_gamma 3

oftewel de range moet IN 1 t/m 3 zijn (denk ik dan)

@zoneseek:
Aha, maar dan push je me toch gewoon weg (etpro). Kan het aan de ene kant wel begrijpen, maar zoals ik zeg 'regulars' zouden miss wel voordeel vd twijfel kunnen krijgen.

lol ben ik eindelijk zelf eens de bron van irritatie :+

[ Voor 24% gewijzigd door Roeligan op 13-07-2004 08:14 ]

RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
ook hallo! (v44 ;) )

en maybe is het handig om voor spelers een inactivity drop in te stellen op de xs4all servers, 5 min ofzo? Dan moet je maar spec gaan als je langer dan dat weg bent.

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

Das wel een aardige. Ik ben geen zeikerd, maar was net lekker bezig, en om dan ineens gekicked te worden is best wel ;(

edit:

als er dan een ref aanwezig is dat je ff aangeeft dat je gaat speccen. Anders wordt je miss alsnog gekicked (je houdt immers een slot vast)

[ Voor 41% gewijzigd door Roeligan op 13-07-2004 10:26 ]

RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
Roeligan schreef op 12 juli 2004 @ 09:05:

Wat ik wel een bug vindt is de stackplant in oasis (3 man stapelen en dan planten), dit is volgens ESL/CPL/CAL/CB dan ook niet toegestaan.
Dat mag indd niet, vind ik ook heel logisch, want das best nep als je daar plant. Maar er is nog een andere "bug" plant in oasis die weer wel mag, je kan hem wel defuse, maar het duurt langer als nogmaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjotrik
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 26-08 23:07

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

Roeligan schreef op 13 juli 2004 @ 10:19:
Das wel een aardige. Ik ben geen zeikerd, maar was net lekker bezig, en om dan ineens gekicked te worden is best wel ;(

edit:

als er dan een ref aanwezig is dat je ff aangeeft dat je gaat speccen. Anders wordt je miss alsnog gekicked (je houdt immers een slot vast)
Je was ook niet de enige die steeds stil stond, en dan is het grote schoonmaak en ga je met het vuile water mee. :+ Maar je stond wel ietsie meer dan 2 minuten stil.

Voortaan gewoon ff speccen, ga je minimaal wel een rondje mee.* (Soms..)

*Hieraan kunnen geen rechten ontleend worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falconey
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 17:11
Als de server niet vol is is speccen imo niet echt een probleem.

Als je lekker op spec gaat staan en dan tegen me zegt "ey falc ik ben even eten, kick me niet", en dat terwijl 22 slots vol zijn kick ik je na een paar minuten toch wel.

Hoevaak moet ik nog zeggen dat xp save aan staat* (_meestal_ doet hij zijn werk wel)

* tis nog een beetje buggy allemaal imo, ik kan je iig wel vertellen dat xp save NIET werkt als ik je kick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
Ron!n schreef op 13 juli 2004 @ 09:44:
[...]

ook hallo! (v44 ;) )

en maybe is het handig om voor spelers een inactivity drop in te stellen op de xs4all servers, 5 min ofzo? Dan moet je maar spec gaan als je langer dan dat weg bent.
Pak ik gewoon de verkeerde he :X
Falconey schreef op 13 juli 2004 @ 13:21:
Als de server niet vol is is speccen imo niet echt een probleem.

Als je lekker op spec gaat staan en dan tegen me zegt "ey falc ik ben even eten, kick me niet", en dat terwijl 22 slots vol zijn kick ik je na een paar minuten toch wel.

Hoevaak moet ik nog zeggen dat xp save aan staat* (_meestal_ doet hij zijn werk wel)

* tis nog een beetje buggy allemaal imo, ik kan je iig wel vertellen dat xp save NIET werkt als ik je kick.
Buggy is het zeker. Ooit eens in een 9-map campaign weggegaan met 750 ongeveer omdat ik moest eten. Kom ik terug in dezelfde campaign, kreeg ik maar 450 XP terug ofzo :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XP BOEIT NIET!!!!

1ronde defense en je hebt er voor 600 ofzo bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

600???

Hmmm ik speel echt teveel voor het team (lig soms 15 min + in de bank met een mg om goud te beschermen) Ik moet eens meer gaan XP-hoeren. (ben zelfs nooit boven hauptman gekomen (is dat major bij allies? En allemaal omdat ik wil winnen :+)

[ Voor 3% gewijzigd door Roeligan op 13-07-2004 14:21 ]

RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil ook winnen en niet xp hoeren en daarom schiet ik veel tegenstanders neer....en ja daar krijg je nou eenmaal xp voor. Maar primair speel ik voor de meeste kills....en een normale defense ronde zit ik gemiddeld boven de 70kills nou rekenmaar uit hoeveel xp dat in ieder geval is.
Enige award waar ik echt blij mee ben is dat extra ammo pakje en akimbo's. Die adrenaline spuit heb ik werkelijk waar nog nooit gebruikt.....

edit...

70kills maal 3xp per kill is al 210xp 4xp per revive 2xp per pack taken....ja dan gaat het snel.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2004 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
Ik merk uit eigen ervaring dat ik het eerst mijn speciality award krijg, dan me battlesense; en op het laatst pas mijn shooting-award ster. Dus echt van links naar rechts in dat tabelletje

Is dat bij jullie ook zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08:05

Haan

dotnetter

Ik krijg meestal eerst light-weapons, dan een ster van mijn class en battle-sense blijft meestal achter, omdat ik niet lang genoeg leef om xp ervoor te krijgen...

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
hantheman.tk schreef op 13 juli 2004 @ 14:58:
Ik krijg meestal eerst light-weapons, dan een ster van mijn class en battle-sense blijft meestal achter, omdat ik niet lang genoeg leef om xp ervoor te krijgen...
Als je gerevived word, is dan je ''battlesense opbouw'' er nog? Of heeft dat gewoon hetzelfde effect als opnieuw spawnen; op het gebied van battlesense dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heel duidelijk van rechts naar links....

lightwweapons zit in no-time vol. Battlesense volgt snel. Ben meestal medic volgt altijd wat later....waarschijnlijk omdat ik veel kill-revive waarvoor ik geen xp krijg....

btw ik heb net xp-gains uitgezocht kijk deze link hiervoor:
http://nwps.ws/pub/articles/enemyterritory/et-experience.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

Ik speel bijna altijd engi en ik heb ook vaak dat als ik iets construct een andere klaphark (als ik bijna klaar ben) ff komt helpen en mn xp steelt (damn wat haat ik dat). Mijn battlesense gaat het snelst gevolgd door engi dan lightweapons (vaak gaan mn heavy eerder omdat ik in radar, goldrush battery en railgun nog wel eens de mounted mg wil gebruiken :+)

RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Light weapons en battle sense gaan als een speer als je medic/fragger bent.

Zitten ook de skills bij waar ik in die rol gelukkig van wordt, met name increased stamina / reduced smg spread / akimbo / mine spotting(in bepaalde maps).

Syringe gebruik ik alleen bij et pro 3 > battery > side.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
Silent Thunder schreef op 13 juli 2004 @ 14:56:
Ik merk uit eigen ervaring dat ik het eerst mijn speciality award krijg, dan me battlesense; en op het laatst pas mijn shooting-award ster. Dus echt van links naar rechts in dat tabelletje
Als je niet echt lekker schiet (nofi) dan gaat dat in die volgorde ja :)

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

Daar heb ik dus ook last van... mn crosshair al op kleinst gezet, en na mn steelpad met hyperglidez sinds gister gaat het al iets beter

RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zorg dat je een windowsfix draait die je registry aanpast zodat je inderdaad geen mouseaccelleratie hebt. En pas je mouse sensitivity aan. Meeste spelers op xs4all server die ik zie (spec) hebben veel te hoge sensitivity.
Ik zelf speel met een rode dot, cg_crosshairsize 36, sensitivity meestal 3.1, maar door ventrillo in combinatie met logitech mouseware kan je sens in Et wat
verhogen waardoor ik hem ietwat lager moet zetten.
Zorg verder dat je stabiele fps hebt...

en dan moet het toch echt goed gaan roeligan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

Mn fps is gecapped op 76 en die haal ik ook wel. Ik werk met TS en nioet ventrillo. Die mouseware heb ik uninstalled, zal eens kijken wat mn mouse sens is.

Thx voor de tips :)

RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
magenta dot _/-\o_

by de weg, ik speel nu zo'n 5 maanden met drawgun 0 (toggled, dat wel), maar sinds kort vind ik het af en toe best lekker (vooral op lange afstand) om drawgun 1 te gebruiken (zonder muzzleflash dan). Wat hebben jullie?

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

drawgun 0
behalve packs en syringe....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
Ron!n schreef op 13 juli 2004 @ 15:15:
[...]

Het is dat bij allies de Garand minder word beloond dat de Tompson. Misschien moet ik es gaan switchen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjotrik
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 26-08 23:07

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

Ron!n schreef op 13 juli 2004 @ 15:15:
[...]

Heeft niet geheel met niet lekker schieten te maken hoor. Ik schiet bijna altijd 36% acc. En toch ga ik van links naar rechts vol.
Waarschijnlijk hou ik me meer bezig met de rol die ik heb dan het schieten.
Hoe vaak zie je wel niet dat iemand weer een medic speelt en als een rambo te keer gaat, en ik lig daar maar. Dynamiet tikt lekker door, en ik maar roepen ik ben engineer. Boem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Pjotrik schreef op 13 juli 2004 @ 16:53:
[...]
Waarschijnlijk hou ik me meer bezig met de rol die ik heb dan het schieten.
Hoe vaak zie je wel niet dat iemand weer een medic speelt en als een rambo te keer gaat, en ik lig daar maar. Dynamiet tikt lekker door, en ik maar roepen ik ben engineer. Boem!
I hear ya Pjotrik :P Speel zelf best wel vaak medic (alhoewel ik de andere rollen nu ook aardig geoefend heb) en soms moet je wel ff een vijandje wegvagen zodat je rustig je naald in een teammate kan steken ;)
Echter ga ik niet de rambo uithangen als diegene die revived moet worden een cruciale rol speelt op dat moment... Een goede rambomedic in je team is handig, een medic die geen backup geeft tijdens een goede schietpartij is ook weer zoiets. Die bouwt te weinig XP op met schietwerk enzo, en een high level medic is toch wel verrekte handig :)

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
Roeligan schreef op 13 juli 2004 @ 15:10:
(als ik bijna klaar ben) ff komt helpen en mn xp steelt (damn wat haat ik dat).
idd, dat gebeurt bij ook vaak. Ben je bijna klaar met constructen komt één of andere jojo en die maakt het je ff snel af :X Zou ik het liefst mijn garand door z'n strot willen duwen met handvat en al. Mja, die optie heb je niet in ET.

Uitgezonderd van de eerste brug in Fueldump. Daar kan je gewoon alle hulp die je krijgt gebruiken met bouwen; aangezien je het liefste zo snel mogelijk wilt vorderen naar de andere spawnplaats. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy

Shaggy

Misantroop pur sang

Nou jongens, tot over een paar dagen.
Ik kan zo te zien voorlopig niet meespelen, heb een upload van 1.8KByte/sec :( :( :(

Ben overgestapt op @home basis ( had Breedband ), maar ja, kan nu nergens spelen :( :( :(

Moet nu wachten op een nieuw modem.... Shit WILL happen....

Latersszz, denk aan mij op XS4ALL 2 :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
hang er een 56K aan.. zelfs dat is sneller dan 1.8 :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falconey
Heb je al geprobeert met een lagere cl_maxpackets en rate te spelen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy

Shaggy

Misantroop pur sang

Falconey schreef op 13 juli 2004 @ 19:18:
Heb je al geprobeert met een lagere cl_maxpackets en rate te spelen ?
Heb al vanalles geprobeert, helemaal niks.... Als ik schiet, komen pas 2 minuten later de kogels op de muur, zie mezelf nog een niet met een ping, zo traag is het geheel.

Ik kan ook niet bewegen etc. aleen maar om me heen kijken ( ook leuk ;) )

M'n top was 2KB/sec de rest ligt er nog onder.
Is gewoon zwaar klote, wou lekker gamen deze week, maar ja zit er dus niet in....

Ik was net WARM gespeeld ;)

@HOME SUCKSSS.... :(

ET RULES... })

May you find peace in death, that you could not find in life....

Vergeet me niet aub, bij ET ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falconey
Is goed, ik zal een banner plaatsen voor je :D

"PLEASE DO NOT FORGET SHAGGY FROM GOT"

zoiets :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy

Shaggy

Misantroop pur sang

Falconey schreef op 13 juli 2004 @ 20:19:
Is goed, ik zal een banner plaatsen voor je :D

"PLEASE DO NOT FORGET SHAGGY FROM GOT"

zoiets :D
Lijkt me heerlijk ;)

Dank u, dank u _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimberly
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-09 14:22
Deorgere schreef op 11 juli 2004 @ 15:58:
[...]

Even nog een updatje wat dit verhaal was wel heel erg vaag.

Alle toetsen werken, maar zodra ik de pijltje van mijn toetsenbord gebruik staat er SHIFT. Het maakt dus niet uit wat ik bind met die pijltjes toetsen, overal staat shift.

Ik heb een ander toetsenbord geprobeert maar dat maakt ook niet uit. Is hier een patch voor om dit probleem te verhelpen. Want ik kan zo geen et spelen.. :(
Iemand?

Intel 14700K | Asus ROG Strix z790 GAMING WIFI | 32GB 7200MHZ | ASUS ProArt RTX 4070 SUPER | Fractal North | CORSAIR RM750 | Samsung 2.5TB NVME | Samsung Odyssey G8 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Damn, hoe dom kunnen mensen zijn :(

Ik als medic had geen ammo meer en naast mij stond een field ops. Dus ik vraag om ammo, 2 keer, 3 keer, niks. Hij maar met z'n verrekijkertje artillery oproeken en mij negeren. Dus ik schiet eens op hem, en geef meteen med packs er achteraan, maar nog steeds niks. Ik vraag nog steeds om ammo.
Op een gegeven moment heb ik het gehad en kill die eikel, revive hem, maar nog altijd snapt ie blijkbaar niet wat ik wil. Ook via teamspeak geen resultaat |:( |:( Dus ik blijf schieten om aandacht, maar dan schiet hij mij dood. Uit pure frustatie heb ik nog gecomplained ook }) , maar ik werd ook gerevived, maar nog steeds geen ammo :(
Daar word je toch gek van?

Ik had trouwens op een 3 map campaign 900 xp, oké daar gaat het niet om, maar t is wel lekker :9 Er zat trouwens nog een gast boven me met meer dan 1000 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een beetje raar, maar hoe kun je op hem schieten als je geen ammo meer hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met een luger ;)

Edit: Waar heb je het over Funky? :p

Heb het maar ge-edit, anders krijg ik toch alleen maar commentaar van noopjes.

[ Voor 171% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2004 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het gaat natuurlijk ook wel snel als fieldops. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
hantheman.tk schreef op 13 juli 2004 @ 22:46:

Ik als medic had geen ammo meer en naast mij stond een field ops. Dus ik vraag om ammo, 2 keer, 3 keer, niks. Hij maar met z'n verrekijkertje artillery oproeken en mij negeren. Dus ik schiet eens op hem, en geef meteen med packs er achteraan, maar nog steeds niks. Ik vraag nog steeds om ammo.
Op een gegeven moment heb ik het gehad en kill die eikel, revive hem, maar nog altijd snapt ie blijkbaar niet wat ik wil. Ook via teamspeak geen resultaat |:( |:( Dus ik blijf schieten om aandacht, maar dan schiet hij mij dood. Uit pure frustatie heb ik nog gecomplained ook }) , maar ik werd ook gerevived, maar nog steeds geen ammo :(
Daar word je toch gek van?

Ik had trouwens op een 3 map campaign 900 xp, oké daar gaat het niet om, maar t is wel lekker :9 Er zat trouwens nog een gast boven me met meer dan 1000 _/-\o_
Hoe vaak heb ik het wel niet gehad dat ik ergens lag (dood) en er een medic naast me stond en het niet eens doorhad dat die moest healen.

Dat zijn ook dingen waaraan ik me stoor :).

En een fieldops kan je moeilijk ammo geven als die net een artilery heeft opgeroepen. Dan moet die eerst weer herladen.

Maar ik vind het niet echt vriendelijk iemand daarvoor neer te schieten.
Ga dan naar een ammorack of zoek een andere field ops.
Maarja das mijn mening ;)

Niet iedereen is een ervaren spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Verwijderd schreef op 13 juli 2004 @ 22:55:
Misschien een beetje raar, maar hoe kun je op hem schieten als je geen ammo meer hebt?
Met pistool dus, en ik had nog 5 kogels van m'n MP40 over. En anders had ik wel m'n mes gebruikt >:)

Edit: @adewidt: ik stond echt VOOR z'n neus en hij heeft 2 keer een artillery strike geroepen. En dan nog vind ik dat je eerst ammo moet geven als iemand daar om vraagt en dan pas aan je zelf te denken als field ops.
Maar dat is natuurlijk mijn mening ;)

[ Voor 33% gewijzigd door Haan op 13-07-2004 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
Ik ben deze avond maar weer eens aan het scripten geslagen en ben klaar met het volgende:
  • Als vervolg op de fireteam en klasse specifieke radio commands heb ik een toggle knop gemaakt om te kunnen schakelen tussen team voice chats en fireteam/klasse specifieke chats (Klasse specifieke chats zijn alleen in combinatie met fireteam vsay mogelijk). Op pubs was dit alleen klote omdat je nooit aan andere FOPS en MEDICS buiten je fireteam om hulp kon vragen :(
  • Een (aangepast van een clanmaat van me --> Stalk3r) script om makkelijk en snel aan je team door te kunnen geven hoeveel enemy's waar lopen.
    De werking:
    Deze is gemaakt voor wars. De eerste keer druk je op Keypad 1 t/m 6 om het aantal enemy's aan te geven. Bij 5 man, druk je eenmalig op Keypad 5 (Je teammates horen en zien nu nog niets).
    Dan druk voor de tweede keer op keypad 1, 2, of 8. Keypad 1 staat bij de tweede keer voor main, en keypad 2 voor side en als je op 1 van de 2 drukt, roop je eerst INCOMING! gevolgd door een teamchat met bijvoorbeeld "5 Enemy's at SIDE!"
    De 8 is de reset als je toch maar niets wilt roepen of als je een verkeerd aantal hebt ingetoetst :)
    (Dit script is ook verkrijgbaar met de toetsen F1 t/m F7)
Graag jullie mening over deze scripts :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy

Shaggy

Misantroop pur sang

Morax schreef op 14 juli 2004 @ 02:08:
Ik ben deze avond maar weer eens aan het scripten geslagen en ben klaar met het volgende:

[list]
• Als vervolg op de fireteam en klasse specifieke radio commands heb ik een toggle knop gemaakt om te kunnen schakelen tussen team voice chats en fireteam/klasse specifieke chats (Klasse specifieke chats zijn alleen in combinatie met fireteam vsay mogelijk). Op pubs was dit alleen klote omdat je nooit aan andere FOPS en MEDICS buiten je fireteam om hulp kon vragen :(

Dit is een mooi ding, is het niet voor elkaar te krijgen dat het toch over je hele medespelers ( alle fireteams ) tegelijk word geroepen, buiten de tegenstander?
Dit zou ideaal zijn natuurlijk.

Verders een mooi script denk ik _/-\o_

edit:
Off-topic & @ Roeligan: Mischien vanavond toch spelen :) Upload is al gestegen tot 6KB/sec... Had net op XS4ALL 2 een ping van 70 ongeveer, Gaat al beter zo :)
Kan ik toch m'n nieuwe ice-pad proberen :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

Ik erger me ook aan meds die niet healen en FO's die geen ammo geven. Soms zijn het n00bs, je moet het ooit leren, ik heb er wel een hekel aan als een gast met 'clantag' loopt. Dan zou je toch moeten weten dat het teambelang voorop staat...

offtopic:
@ shaggy ok, TS pass is veranderd, zal vanaaf op MSN ff doorgeven. Bevalt die icepad een beetje?

RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Laatst online: 03:23

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Topicstarter
* Outerspace kan voorlopig niet meer spelen..
dus ook niet meer op xs4all. Ik ga op vakantie namelijk, en ben pas rond 14 augustus weer thuis. Dus als ik terug kom, moet ik weer behoorlijk aan de slag gok ik :)

Verder ben ik wel geinteresseerd in die script van MoraX. Dat lijkt mij een goede zaak. Als je die script in de TopicStart wilt hebben moet je het zeggen :)

Moet ik nog wat dingen toevoegen/verwijderen/aanpassen aan de startpost, vertel het even ;)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-09 21:44

DyStiC

'Atta way, baby!

hantheman.tk schreef op 13 juli 2004 @ 22:46:

Damn, als ik ergens een hekel aan heb is het wel als er avn die n00bs op me gaan schieten omdat ze ammo nodig hebben. Dat krijg je bij voorbaat al geen ammo meer ook al ga je erna op je kop staan.
Nu is het ook zo dat ik op pubs gewoon netjes ammo drop, dus mocht het dan een keer niet uitkomen lijkt me m'n reactie ook niet gek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC

DyStiC

'Atta way, baby!

Morax schreef op 14 juli 2004 @ 02:08:
  • Een (aangepast van een clanmaat van me --> Stalk3r) script om makkelijk en snel aan je team door te kunnen geven hoeveel enemy's waar lopen.
    Deze is gemaakt voor wars.
Klinkt erug leuk, maar daar bestaat een veel makkelijker programma voor, namelijk Teamspeak ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DyStiC schreef op 14 juli 2004 @ 08:56:
[...]

Damn, als ik ergens een hekel aan heb is het wel als er avn die n00bs op me gaan schieten omdat ze ammo nodig hebben. Dat krijg je bij voorbaat al geen ammo meer ook al ga je erna op je kop staan.
Nu is het ook zo dat ik op pubs gewoon netjes ammo drop, dus mocht het dan een keer niet uitkomen lijkt me m'n reactie ook niet gek.
DAT ja....
Dat is bijna even irritant als ergens rondlopen als MEDIC, met 40 health en dan kogels in je rug krijgen van teammate medic die lvl 1 is en jou gaat reviven, terwijl ik ondertussen al me balkjes vol heb en mezelf in no-time heb gehealed. Dat vraagt om een granaat in zijn smoel.

En als iemand mij gaat schieten voor health, ratel ik hem neer. Want de mensen zijn vaak nog zo snugger ook om op mijn hoofd te schieten zodat ik me helm verlies. Of als ik hem ergens dood zie liggen even een nade naast hem leggen. Werkt ook goed als een hint.

Maar de nummer 1 frustratie (op dit moment :P) blijft dat als "stoere mannetjes" met je mee gaan lopen omdat je net lekker speelt, en dan dat je meerdere vijanden tegen komt, en wanneer je aan het schieten bent je merkt dat je vooral veel kogels in je rug krijgt IPV van voren waar de vijand vandaan komt. Hoe vaak ga ik wel niet dood door friendly fire omdat er gewoon kneusjes zijn die niet kunnen mikken. Als ik zo iets voor me zie, en ze lopen om elkaar heen te strafen in een vuurgevecht, schiet ik niet tenzij ik zeker weet dat ik de goede raak. Ik heb ook geen zin in zo'n geval dat ik de hulp van een schele aap krijg die me in de rug knalt en dat wanneer ik dood ben, hij de kill wel overneemt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*oeps dubbelpost*

[ Voor 101% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2004 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de tijd dat je bezig was de fieldop te verleiden tot het geven van ammo, kill je jezelf toch gewoon. Heb je vast weer 60 kogeltjes. Daarmee ga je gewoon enkele tegenstanders neerschieten, pakt hun geweertjes en heb je zo weer 60 kogeltjes enzovoorts...

zelf heb ik ook altijd een hekel aan als mensen je gaan beschieten voor ammo/health.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

Ik schiet bijna nooit, alleen als ik al 2 spawns heb gemist hierdoor... (en ik dus ook al 50/60 seconden vsay_team NeedMedic/NeedAmmo roep) Ik hou niet zo van de /kill (heb hem ook niet gebind)

RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Okee, ik zal niet meer schieten :> Maar /kill vind ik persoonlijk nog erger hoor, tenzij je in een totaal verkeerd gebied van de map zit. En je kan toch niet de guns van je tegenstanders pakken voor ammo?

Mijn gedrag is misschien een beetje verkeerd aangeleerd.. Ik ben begonnen met ET op een hele bizarre server (achteraf bekeken), nl. die van MWC: Operation Big Blitz
ga maar eens kijken voor de lol .
Maar de instellingen daar zijn ongeveer als volgt: 5 sec spawn, friendly fire uit, spawn-killing allowed en nog wel meer rare dingen. (als iemand dood gaat, dropt ie z'n verrekijker en er wordt bijgehouden wie de meeste heeft verzameld.. :) )Dat houdt effectief in, dat als het druk is, er een grote orgie is van airstrikes, flamethrowers, etc. omdat je toch geen rekening hoeft te houden met je teammates. O ja, je XP wordt altijd bewaard, wat ook de reden is dat ik daar vaak speelde, kan je leuk promoveren :)

Maar ik kom daar niet zo vaak meer, omdat het na verloop van tijd vrij vervelend wordt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC

DyStiC

'Atta way, baby!

hantheman.tk schreef op 14 juli 2004 @ 09:54:
Okee, ik zal niet meer schieten :> Maar /kill vind ik persoonlijk nog erger hoor, tenzij je in een totaal verkeerd gebied van de map zit. En je kan toch niet de guns van je tegenstanders pakken voor ammo?
Je kunt ammo pakken door een gun te pakken (erover heen lopen) welke het zelfde type is al de jouwe. Om als Axis zijnde dus ammo te pakken terwijl er alleen maar thompsons (allied gun) op de grond liggen moet je dus eerst zo'n gun pakken voor je de ammo kan gebruiken. Dit doe je door naar zo'n gun te kijken, dan verschijnt er ook een handje in beeld en dan op je USE knop te drukken. Dan drop je je eigen gun en pakt die van de enemy.

Ook handig om als soldier te doen op de XS4ALL server als er een 1 panzer limiet is ingesteld. Pak gewoon die van je medespeler als ie dood is (of vraag hem z'n wapen te droppen), heb je ineens 2 panzers in je team })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
Nog een overzicht van de verschillende CPU's @ ET :)

Afbeeldingslocatie: http://techreport.com/reviews/2004q2/opteron-x50/wolfet.gif

Afbeeldingslocatie: http://techreport.com/reviews/2004q2/opteron-x50/wolfet-scale.gif

[ Voor 30% gewijzigd door Silent Thunder op 14-07-2004 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
Hmm dat zou niet moeten kunnen dystic, zou in de latere versie van etpro gefixt zijn dacht ik.
Pjotrik schreef op 13 juli 2004 @ 16:53:
[...]

Heeft niet geheel met niet lekker schieten te maken hoor. Ik schiet bijna altijd 36% acc. En toch ga ik van links naar rechts vol.
hmm, LW skills 1 is 20xp, elke kill is 3 xp, na 7 zit je er, is toch vrij snel of niet :)

edit: @ cpu graph: Ah kijk mijn xp3000tje daar is leuk onderaan staan :>

[ Voor 9% gewijzigd door Ron!n op 14-07-2004 10:39 ]

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-07 16:50

dawuss

gadgeteer

Ron!n schreef op 14 juli 2004 @ 10:38:
edit: @ cpu graph: Ah kijk mijn xp3000tje daar is leuk onderaan staan :>
Die van mij staat er niet eens tussen :X

(Om het nog maar niet over mijn videokaart - GF2pro - te hebben :+)

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

hmmm ik moet toch eens serieus met nwe sponsors praten.... AMD64 zie ik wel zitten, kijken wie we zo gek krijgen.

RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
Weet iemand waar ik kan vinden hoe ik een ETpro server maak? Want ik doe denk ik steeds iets fout, want ik krijg dus allemaal fouten. Of iemand die ik op msn of icq kan toevoegen die weet hoe het werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

de FAQ lezen op etpro.anime.net?

RatPack #814

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.