Making an ass of myself since the 70's
Net was ik in een game waar ik werd geschoten omdat ik de ammo niet pakte
Ik heb meestal 30 ammo, maar roep soms om ammo als ik 12 ammo ofzo nog heb. Maar er zijn velen die om ammo zeuren als ze nog 60 ammo hebben
Intel 14700K | Asus ROG Strix z790 GAMING WIFI | 32GB 7200MHZ | ASUS ProArt RTX 4070 SUPER | Fractal North | CORSAIR RM750 | Samsung 2.5TB NVME | Samsung Odyssey G8 OLED
Verwijderd
dat van ammo bij de spawn leggen doe ik soms ook, vooral in het begin als de medics maar 30 kogels hebben, maar ik ga niet op ze schieten omdat ze niets pakken. en dat "ammo" geschreeuw, tjah, als je het niet nodig hebt dan laat het, er zijn wel mensen die WEL ammo nodig hebben en geen ammo krijgen omdat de f-op te druk is ammo aan de andere te gevenDeorgere schreef op 25 juli 2004 @ 19:44:
Wat vinden we trouwens van de mensen die de hele tijd om ammo zeuren, of nog erger FDOPS die de hele tijd bij de spawn staan en ammo uit delen.
Net was ik in een game waar ik werd geschoten omdat ik de ammo niet pakte![]()
Ik heb meestal 30 ammo, maar roep soms om ammo als ik 12 ammo ofzo nog heb. Maar er zijn velen die om ammo zeuren als ze nog 60 ammo hebben
/edit: mensen die je TK-en zonder sorry te zeggen (als er helemaal geen rede is om op je te schieten), medics die je neerschieten omdat ze je willen reviven (als je nog 100 HP hebt) mensen die complainen omdat ze in jou "suppportfire" lopen. je ziet toch duidelijk die rook!
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2004 20:18 ]
webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl
Mail maar naar klachten at xs4allrefs.tk of algemeen at xs4allrefs.tk en je krijgt er wel uitleg over (In grove lijnen, uiteraard mogen wij niet te veel informatie loslaten over andere gebruikers)Jazzper schreef op 26 juli 2004 @ 02:57:
waarom mag darkdesign niet meer op xs4all dan? hij is toch ook van de 800fps of niet? * Jazzper is verder niet nieuwsgierig ofzo hoor
Dag ervoor wel netjes disguised enemy in beeld.
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814
webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl
Verwijderd
Verwijderd
Precies. Ik ben dan wel nooit cov ops maar ik spot ze wel altijd met mn radar.Verwijderd schreef op 26 juli 2004 @ 11:28:
als covert moet je ook niet zo tussen de vijanden lopen,somige noobs doen niks maar de meesten hebben je dan door,houd een beetje afstand van ze en gedraag je niet te verdacht (bv door ze steeds aan te kijken,alles volgen wat ze doen,stilstaan steeds)
Geen klachten, wel vragen: algemeen at xs4allrefs.tk
(Gewoon niet teveel GoT vervuilen met vragen over de servers
Juist wel... dan zie je zoveel friendly's op de radar, dat jij niet opvalt. Als je verder staat en de radar laat geen friendly zien ben je de lul. (imho)Verwijderd schreef op 26 juli 2004 @ 11:28:
als covert moet je ook niet zo tussen de vijanden lopen,somige noobs doen niks maar de meesten hebben je dan door,houd een beetje afstand van ze en gedraag je niet te verdacht (bv door ze steeds aan te kijken,alles volgen wat ze doen,stilstaan steeds)
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814
Verwijderd
Ja maar het radar heeft niet zon groot bereikRoeligan schreef op 26 juli 2004 @ 12:15:
[...]
Juist wel... dan zie je zoveel friendly's op de radar, dat jij niet opvalt. Als je verder staat en de radar laat geen friendly zien ben je de lul. (imho)
In de loop van deze week een update naar 3.1.0 op de xs4all servers en misschien een ietwat veranderde config op server 2.
Update:
Thaylor is zo aardig geweest 3.1.0 op de servers te zetten vanmorgen.
[ Voor 21% gewijzigd door Falconey op 27-07-2004 11:21 ]
XP1800, GF2/64, 256DDR, 2Gig hd (met 800mb vrij). En wat gebeurt er: niet te spelen. Op 640x480 schokt het nog zo abnormaal erg dat het niet te doen is. Rare is dat ik op onze eigen server nog prima 3on3 kan spelen maar xs4all bv is drama. Onspeelbaar. FPS is dan nog 'aardig', lees 40 ongeveer en ping ook prima maar hele spel trekt het kennelijk niet. Heb het eerder gehad toen was het omdat ik maar 200mb vrij had op C: hehe. Ik heb ET, geloof het of niet, nog aardig kunnen spelen op een PII-350 met 256SDRAM. Niet van harte, maar soepeler dan nu op mijn xp1800. Oplossing is natuurlijk mijn normale harde schijf weer ff reinstallen, maar ik wil het op deze ook aan de praat krijgen dan heb ik namelijk een mooi back up ET systeem
[ Voor 3% gewijzigd door Ron!n op 27-07-2004 12:36 ]
What's in the case?
Volgens mij heb je gewoon gelijk hoorRon!n schreef op 27 juli 2004 @ 12:36:
met weinig geheugen gaat er geswapped worden naar je HD, die ongelofelijk traag is omdat het zo'n oud ding is, waardoor ET schokkerig gaat. Of ben ik nou dom?
Controleer dus even of je DMA modus hebt ingeschakeld
De xs4all servers zijn niet de beste plaats om zoiets te testen trouwens, draait bij mij ook minder goed dan op bv. de nexus servers.
[ Voor 22% gewijzigd door Falconey op 27-07-2004 13:25 ]
Raar...hehe
Maar best lekker gespeeld, allen m'n aim zat er een beetje veel naast
What's in the case?
ik hoor niemand over DeGeneration.. is vandaag gereleased, wordt mooie gekkigheid erbij, read my lips!
info: http://www.planetwolfenstein.com/tramdesign/ (beetje traag atm)
Hmm, zou het iets te maken hebben met dat dit het Enemy Territory topic is?Jazzper schreef op 28 juli 2004 @ 12:21:
ik hoor niemand over DeGeneration..
What's in the case?
Wat is dat dan? Mod voor RTCW, of eigen? waar gaat het over enz enzJazzper schreef op 28 juli 2004 @ 12:21:
http://www.swertcw.com/default.php?c=download&id=660
ik hoor niemand over DeGeneration.. is vandaag gereleased, wordt mooie gekkigheid erbij, read my lips!
info: http://www.planetwolfenstein.com/tramdesign/ (beetje traag atm)
Daar staat een maplist etc, zo te zien wel een leuke mod. Wist ik nu maar waar mijn rtcw cd is
RatPack #814
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

edit: Thanx 4fun!
[ Voor 11% gewijzigd door Ron!n op 28-07-2004 15:07 ]
What's in the case?
Ja waar waar waar waar waar
[/spongebobmode]
RatPack #814
Verwijderd
in chronologische volgorde :Ron!n schreef op 28 juli 2004 @ 14:53:
in de winkel of online Fuelke? Wil nu ook maar is een legale versie in huis hebben
http://www.google.nl/sear...ition+&ie=UTF-8&hl=nl&lr=
http://hardware.kelkoo.nl..._9291085_gs_20440690.html
http://hardware.kelkoo.nl...=9291085&genreId=20440690
in chronologische volgorde
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2004 15:06 ]
http://www.play.com/play2...e=title&r=PC&title=156007
[ Voor 37% gewijzigd door Fuelke op 28-07-2004 15:08 ]
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
RatPack #814
Hehe..ben benieuwd. ( heb hem er een paar weken geleden weer opgezet
mod voor ET.Erazzzer schreef op 28 juli 2004 @ 13:57:
[...]
Wat is dat dan? Mod voor RTCW, of eigen? waar gaat het over enz enz
je zou kunnen spreken over een RTCW mod van ET
oh ja ook mooi die nieuwste ETPro.
Check dit:
citaat bb4e^ziv: "lolol prone is delayed nu. als je proned kan je ff niet bewegen enz, je kan ook niet meer pronen terwijl je springt. En dit allemaal door het zogenaamde pronebugscript, gemaakt door DSKY, dat hitboxes zou verneuken als je geproned bent. Bani heeft dus veel tijd besteed om dit ongedaan te maken en nu blijkt dat dit hele script een grap is haha. dus nu is bani kwaad op dsky. veel mensen gebruiken dit script nu maar het doet helemaal niks "
en op het forum van etpro:
DSky.kotkis
Quote:
b_pronedelay (default 0, disabled) - millseconds to freeze player on prone transitions. A value of 600 defeats the "bugprone" script entirely.
en dan:
This one is interesting, since the whole script is a joke. It was originally a speed jump script that instead of jumping goes prone, and therefore it's just plain _useless_. No bugged hitboxes, no faster prone, it just adds a small delay so you can't shoot right away. It's hilarious to see people talking about who uses it and who doesn't, and whether it's a cheat or not. I can't wait to see if some of the major ET leagues decide to make it even more hilarious by trying to ban an useless script
haha mooie grap van DSKy dus, maar het wordt mooier:
Bani zelf reageert:
DSky.kotkis, you have a PM.
DSky.kotkis wrote:
It's hilarious to see people talking about who uses it and who doesn't, and whether it's a cheat or not.
It might have been a great joke to you, but it ended up being a colossal waste of time for me -- time that could have been better spent on ETTV, but instead ended up delaying ETTV on this stupid issue.
hehe.. lees het hele verhaal hier:
http://bani.anime.net/ban...c588eca115127565e5910d619
[tip!] lees het verhaal van DSky hier: http://www.xfire.be/?x=ar...cle&mode=item&id=29&nav=1
ben benieuwd of er nog mensen van hier het hebben geprobeerd.
[ Voor 6% gewijzigd door Jazzper op 28-07-2004 18:44 ]
What's in the case?
kuch

What's in the case?
Verwijderd
hoe kan je de tijd instellen ?
(het balkje onder Fps)
@Ronin Thanks
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2004 15:05 ]
b_drawclock 0 Draws local time on the hudVerwijderd schreef op 29 juli 2004 @ 13:52:
http://www.dipclan.nl/img/screens/ownage.jpg
hoe kan je de tijd instellen ?
(het balkje onder Fps)
http://bani.anime.net/etpro/playerguide.html
y/w.
What's in the case?
RatPack #814
ik meestal op XS4ALL2 zie OP voor ip-adresVerwijderd schreef op 29 juli 2004 @ 21:37:
op welke server spelen jullie meestal?
Vanavond weer, erg leker gespeeld, goed team. M'n compl.
Stond er aleen in het begin eentje heel de tijd te zeuren om ammo... maar kwam niet uit de spawn...erg lekker.
hier een screentje. http://www.elitewarriors....ig_menu/imagefiles/01.gif
Bedankt voor de ondersteuning jongens van "dHb" Mooie game.
Off-topic: YES, nog 1 dag werken...VAKANTIE..hehe
Maar ja, mag ik thuis weer aan de slag
Let the games begin
[ Voor 20% gewijzigd door Shaggy op 30-07-2004 02:05 ]
np, was fun, zoals vanouds eigelijk (qua regels enzo, lekker beetje gespawnkilled worden, af en toe ge/killed voor je neus, ach ik vind het wel primashaggy8675 schreef op 30 juli 2004 @ 01:53:
What's in the case?
RatPack #814
Verwijderd
???Verwijderd schreef op 30 juli 2004 @ 13:06:
Telenet 1 & 2
THNX
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2004 13:22 ]
Denk dat ie is vergeten te quoten:
Verwijderd schreef op 29 juli 2004 @ 21:37:
op welke server spelen jullie meestal?
Verwijderd schreef op 30 juli 2004 @ 13:06:
Telenet 1 & 2
Verwijderd
geweldig man! zo goed! nu nog wat doen aan die scheve aim van jeshaggy8675 schreef op 30 juli 2004 @ 01:53:
hier een screentje. http://www.elitewarriors....ig_menu/imagefiles/01.gif

jij wat aan je attitude zo te horen. hij zegt nergens dat hij goed is of ownt, hij zegt dat hij FUN had.Verwijderd schreef op 30 juli 2004 @ 14:22:
[...]
geweldig man! zo goed! nu nog wat doen aan die scheve aim van je
What's in the case?
Ach, moet ik daar nog op reageren?
Ik heb nooit beweerd dat ik zo goed ben, er zijn er velen die veel en veel beter zijn dan mij. En er zijn er ook die slechter zijn dan mij!
Werd gisteravond ook beticht van cheaten... Prima, als mensen dat denken/vinden. Maar roep zoeits niet zonder bewijs dat ik dat dan ook idd zou doen.
Ik ben mans genoeg om het te zeggen als ik überhaupt al zou cheaten.
Maar ja, het is altijd wat hé, zit je lekker in je vel, haal je een leuke score, wint je team, is het weer niet goed
Maakt me niks uit hoor wat ze zeggen. Ze kunnen beter over me lullen, dan van me vreten
En mocht er iemand iets tegen of met me hebben, zeg het dan gewoon, en doe niet zo moeilijk.
Maar ja genoeg off-topic gelul. Ik had gewoon lekker gespeeld, en ja, m'n aim kan beter, maar ja, van wie niet? Zie er maar weinig met een score van 100%
Was gister ff medic aan het oefenen (3e keer ofzo) ging best lekker. Toch lastig om zo'n revive te doen al rennend
Vanaaf niet ET-en maar ff doom2 installen alwachtende op deel 3
[ Voor 27% gewijzigd door Roeligan op 30-07-2004 16:10 ]
RatPack #814
Die Jolof was wel bloedirritant. Stond hij 100 meter verderop als covert (bleek) naast een muurtje, ik kom door de poort, zie een axis op grote afstand en pomp er meteen kogels heen. Hij was met zijn 1% health meteen plat, maar gaf wel meteen een F1. De volgende spawn was het weer raak. In de heat of the moment weer een TK en hoppa, meteen weer die F1.
Eigenlijk moet ik me daar niet druk over maken, maar gisteren even wel. Lekker kinderachtig heb ik 'm nog een keer platgelegd, expres, en 'm toen gesmeerd. Later denk je altijd dat dat toch niet nodig was geweest, maar gisteren voelde het wel even goed.
Altijd een goed spelletje om te testen hoe goed je zenuwen zijn. Meestal gaat het goed, gisteren wat minder
dacht dat van de refs alleen falc cheatteErazzzer schreef op 30 juli 2004 @ 16:06:
Gister was iemand helemaal overtuigd dat Xan cheatte, want hij kon niet dood
bewijs
j/k offc.
[ Voor 4% gewijzigd door Ron!n op 30-07-2004 16:23 ]
What's in the case?
Loop zelf ook altijd rond te prikken
Maar op een gegeven ogenlblik lukt het..hehe en dan word je zelf neergeschoten
Verwijderd
Dan moet je de gerevivede tussen jou en de vijand houden. Het gaat dan vaker goed dan fout.shaggy8675 schreef op 30 juli 2004 @ 16:49:
Ja rennende medics, het blijft moeilijk.
Loop zelf ook altijd rond te prikken![]()
Maar op een gegeven ogenlblik lukt het..hehe en dan word je zelf neergeschoten
Ik weet het, maar ik ben dan zo aan het rondhupelen, dat ik dat vaak vergeetVerwijderd schreef op 30 juli 2004 @ 17:16:
[...]
Dan moet je de gerevivede tussen jou en de vijand houden. Het gaat dan vaker goed dan fout.
Verwijderd
als het LEUK was plaats dan een screenshot van hoe LEUK het was niet hoeveel XP je hebt.Ron!n schreef op 30 juli 2004 @ 14:55:
[...]
jij wat aan je attitude zo te horen. hij zegt nergens dat hij goed is of ownt, hij zegt dat hij FUN had.
een mg42 in een rozenperkje lijkt me leuk bijvoorbeeld.
Kijk dat is nou het leuke van individualiteit. ( of zoietsVerwijderd schreef op 30 juli 2004 @ 17:43:
[...]
als het LEUK was plaats dan een screenshot van hoe LEUK het was niet hoeveel XP je hebt.
een mg42 in een rozenperkje lijkt me leuk bijvoorbeeld.
De een vind dit leuk (een mg42 in een rozenperkje ), de ander dat ( ik vind Xp en rang leuk )
Dus als wij hier iets neerzetten wat jij niet leuk vind, is het dus totaal niet leuk voor onszelf en andere spelers, en dient het dus maar niet vermeld te worden?
Goed dat we dat weten, dan kunnen we allemaal rekening houden met jouw like's/dislike's
Waar gaat dit nog over
[ Voor 6% gewijzigd door Shaggy op 30-07-2004 17:54 ]
Verwijderd
omdat dit geen "kijk mij ownen topic" is. het enige wat je doet is het "item" een andere benaming geven en dan post je het alsnog.
maargoed boeiend. nofi van mijn kant.

hier kan ik nog om lachen...
roflcopter. Hoe moet zo'n screenie eruit zien dan
edit: ik ga niet nog een keer posten, je kwam gewoon een beetje lomp over en je wil dat niet erkennen, prima
nieuwe ladder in ET land: http://www.xtremladder.com/
[ Voor 21% gewijzigd door Ron!n op 31-07-2004 15:42 ]
What's in the case?
Speel wel onder mijn nick : Orion
Verwijderd
ik gaf net 2 posts boven je een voorbeeld van hoe je je dolle avonturen op XS4ALL2 kan uitdrukken! de rest is subject aan je eigen fantasie!
we gaan al hard op naar deel 7 overigens
Verwijderd
Ik speel met de pijltjes toetsen en op sommige servers heb ik t probleem dat ik automatisch mn stamina gebruik als ik ga lopen
bovendien als ik een tekst intyp veranderen sommige tekens zoals t vraagteken wat een = wordt ed.
dit speelt voor geen meter eigenlijk iemand n oplossing?
bvd
ps als ik mn controls ingame verander zegt ie dan ook vaak bv bij move forward dan druk ik uparrow in en dan komt r shift te staan net als bij elke andere toets die ik indruk heb dit alleen in ET.
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2004 16:56 ]
nee zonder dollen, heb je keyboard settings in Windows wel goed? En wat is sommige? namen waar wel waar niet. Moet altijd uitsluiten met dit soort dingen. Backup je config eens en pleur die es weg. Misschien helpt dat?
Ik heb ons ingeschreven (k***te frans op die site
RatPack #814
RatPack #814
Hej m8Verwijderd schreef op 01 augustus 2004 @ 16:54:
Ik heb een probleempje met het spelen van ET,
Ik speel met de pijltjes toetsen en op sommige servers heb ik t probleem dat ik automatisch mn stamina gebruik als ik ga lopen
bovendien als ik een tekst intyp veranderen sommige tekens zoals t vraagteken wat een = wordt ed.
dit speelt voor geen meter eigenlijk iemand n oplossing?
bvd
ps als ik mn controls ingame verander zegt ie dan ook vaak bv bij move forward dan druk ik uparrow in en dan komt r shift te staan net als bij elke andere toets die ik indruk heb dit alleen in ET.
Over je toetsenbord dat had ik ook, je moet je een toetsen bord weggooien,
Ik weet niet meer in welk deel / waar ik het vroeg, dus kan ik het niet precies zeggen maar ik weet cker dat iemand die dit topic leest het wel snapt en het je wat preciezer kan zeggen.
Als het goed is heb je een amerikaanse, en een nederlands toetsenbord in je configratiescherm ergens staan, daar meot je er een van weggooien, kweet niet meer welke dus wacht even tot een preciezer antwoord
Cons:::BB4E
RatPack #814
Dus die NL kan eruit
half jaar geleden ook al eens gehad; en toen opgelost met een andere detonator. Maar nu doet het zich weer voor. Ik gebruik een TI4200 i.c.m. AMD 1700+
[ Voor 7% gewijzigd door Silent Thunder op 03-08-2004 14:30 ]
Probeer de nieuwe nVidia Forceware 61.76 WHQL eens
Je zou het met no-clip kunnen proberen en dan zelf iets bakken?Jazzper schreef op 01 augustus 2004 @ 16:44:
weet iemand of er ook ergens op internet goede grote plaatjes van de maps zijn? Ik bedoel dus de landkaarten zeg maar. Ik wil ze namelijk opschonen, pdfen en dan op A3 afdrukken om de manschappen te sturen tijdens de war
we gaan al hard op naar deel 7 overigens
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
helpt ook nietAdrianP schreef op 03 augustus 2004 @ 14:42:
Klinkt weer als VGA
Probeer de nieuwe nVidia Forceware 61.76 WHQL eens
What's in the case?
jup, alleen bij ET. Maar ET is eigenlijk de enige game die ik op deze PC heb staan.AdrianP schreef op 03 augustus 2004 @ 15:32:
Is het alleen in ET?
Dat dacht ik ook al. Want nadat de PC vastloopt door ET, dan wil hij de eerste 30sec niet opstarten. (lampje monitor knippert). Na die 30sec doet hij ut weer.Ron!n schreef op 03 augustus 2004 @ 15:43:
klinkt meer als cpu temp. Probeer is zonder je zijplaat.
[ Voor 44% gewijzigd door Silent Thunder op 03-08-2004 15:57 ]
RatPack #814
ik had er ook ene in die reeks (idd uitstekende serie) mja... dat ging een half jaar ofzo goed. maar nu doet 'ie raar opeenslord-evil schreef op 03 augustus 2004 @ 16:09:
Had ik vroeger ook met gelijkaardige specs, het beeld bevriesde en het geluid haperde opeens, de enige uitweg was een reset. Toen heb ik er oudere drivers opgezet en sindsdien nooit meer last van gehad. Ik speel met versie 45.23
zet er eens motherboard monitor 5.nogwat op. Briljant programma. Laat hem dan om de halve minuut naar een log schrijven (gedurende het spel he
memory test je met memtest86
softwarematig kan het je driver zijn indd. Probeer eens de reference driver (die erbij zat, dus niet det) en dan een stress als 3dmark01/03. Ook weer met logs uiteraard.
Over die landkaarten. Heb er nu al paar en ook op A3 afgedrukt. Wordt onwijs cool. Ik zit er aan te denken om ze te lamineren hier op mijn werk. Kan je er met afwisbare stift elke war op krabbelen. Wunderbar!!!!
EDIT: gaat dat nog lukken met die startpost deel 7 eigenlijk? Ik zou maar opschieten hehe. Ik hoor het wel als je er niet uit komt, heb toch wel tijd hier op het werk.
[ Voor 11% gewijzigd door Jazzper op 03-08-2004 19:00 ]

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
| +---------------+---------------+----------+------------+------------+------------+------------+------------+------------+------------+------------+------------+------------+------------+------------+------------+ | | | | Case | CPU | Sensor 3 | Core 0 | Core 1 | +3.3 | +5.00 | +12.00 | -12.00 | -5.00 | Fan 1 | Fan 2 | Fan 3 | +---------------+---------------+----------+------------+------------+------------+------------+------------+------------+------------+------------+------------+------------+------------+------------+------------+ | 3-8-2004 | 19:05:50 | 1472 MHz | 44° C | 66° C | 0° C | 1,75 V | 0,22 V | 3,28 V | 4,71 V | 12,07 V | 0,00 V | 0,00 V | 2934 RPM | 0 RPM | 0 RPM | | 3-8-2004 | 19:05:20 | 1472 MHz | 44° C | 66° C | 0° C | 1,75 V | 0,22 V | 3,28 V | 4,68 V | 12,07 V | 0,00 V | 0,00 V | 4066 RPM | 0 RPM | 0 RPM | | 3-8-2004 | 19:04:50 | 1472 MHz | 44° C | 66° C | 0° C | 1,75 V | 0,23 V | 3,28 V | 4,68 V | 12,13 V | 0,00 V | 0,00 V | 4066 RPM | 0 RPM | 0 RPM | | 3-8-2004 | 19:04:20 | 1472 MHz | 44° C | 66° C | 0° C | 1,75 V | 0,22 V | 3,28 V | 4,68 V | 12,07 V | 0,00 V | 0,00 V | 4066 RPM | 0 RPM | 0 RPM | | 3-8-2004 | 19:03:50 | 1472 MHz | 44° C | 65° C | 0° C | 1,75 V | 0,22 V | 3,28 V | 4,68 V | 12,13 V | 0,00 V | 0,00 V | 4066 RPM | 0 RPM | 0 RPM | | 3-8-2004 | 19:03:20 | 1472 MHz | 44° C | 65° C | 0° C | 1,75 V | 0,22 V | 3,28 V | 4,68 V | 12,13 V | 0,00 V | 0,00 V | 4066 RPM | 0 RPM | 0 RPM | | 3-8-2004 | 19:02:50 | 1472 MHz | 44° C | 65° C | 0° C | 1,75 V | 0,22 V | 3,28 V | 4,68 V | 12,07 V | 0,00 V | 0,00 V | 4066 RPM | 0 RPM | 0 RPM | | 3-8-2004 | 19:02:20 | 1472 MHz | 43° C | 65° C | 0° C | 1,75 V | 0,22 V | 3,28 V | 4,68 V | 12,07 V | 0,00 V | 0,00 V | 4066 RPM | 0 RPM | 0 RPM | | 3-8-2004 | 19:01:50 | 1472 MHz | 43° C | 65° C | 0° C | 1,75 V | 0,22 V | 3,28 V | 4,68 V | 12,07 V | 0,00 V | 0,00 V | 4017 RPM | 0 RPM | 0 RPM | | 3-8-2004 | 19:01:20 | 1472 MHz | 43° C | 64° C | 0° C | 1,75 V | 0,22 V | 3,28 V | 4,71 V | 12,13 V | 0,00 V | 0,00 V | 4017 RPM | 0 RPM | 0 RPM | | 3-8-2004 | 19:00:50 | 1472 MHz | 43° C | 64° C | 0° C | 1,75 V | 0,22 V | 3,28 V | 4,71 V | 12,07 V | 0,00 V | 0,00 V | 4017 RPM | 0 RPM | 0 RPM | | 3-8-2004 | 19:00:20 | 1472 MHz | 43° C | 64° C | 0° C | 1,75 V | 0,23 V | 3,28 V | 4,71 V | 12,07 V | 0,00 V | 0,00 V | 4017 RPM | 0 RPM | 0 RPM | | 3-8-2004 | 18:59:50 | 1472 MHz | 43° C | 63° C | 0° C | 1,75 V | 0,22 V | 3,28 V | 4,68 V | 12,07 V | 0,00 V | 0,00 V | 4017 RPM | 0 RPM | 0 RPM | | 3-8-2004 | 18:59:20 | 1472 MHz | 43° C | 62° C | 0° C | 1,75 V | 0,23 V | 3,28 V | 4,71 V | 12,01 V | 0,00 V | 0,00 V | 3970 RPM | 0 RPM | 0 RPM | | 3-8-2004 | 18:58:50 | 1472 MHz | 43° C | 62° C | 0° C | 1,75 V | 0,23 V | 3,28 V | 4,71 V | 12,13 V | 0,00 V | 0,00 V | 3970 RPM | 0 RPM | 0 RPM | | 3-8-2004 | 18:58:20 | 1472 MHz | 43° C | 61° C | 0° C | 1,75 V | 0,23 V | 3,28 V | 4,73 V | 12,07 V | 0,00 V | 0,00 V | 3835 RPM | 0 RPM | 0 RPM | | 3-8-2004 | 18:57:50 | 1472 MHz | 43° C | 61° C | 0° C | 1,75 V | 0,23 V | 3,29 V | 4,71 V | 12,01 V | 0,00 V | 0,00 V | 3879 RPM | 0 RPM | 0 RPM | |
2 dingen:
je +5 voeding spoort niet en je temp is absurd...
heb je wel goede mobo gekozen in mbm5? zo ja dan zou ik maar eens aan een andere voeding gaan werken en betere koeling voorzien. Probleem lijkt me duidelijk iig. Zit je proc wel goed op de koeler (eh.. andersom) etc.. En geef eens wat details. Welke voeding heb je? Hoeveel watt etc? Ik had ook problemen tot en met. Andere voeding en mem hielp veel. Maar dat je pc uberhaupt start haha. Opzich gaat dit allemaal redelijk offtopic maar succes ermee.
[ Voor 38% gewijzigd door Jazzper op 03-08-2004 19:17 ]
[ Voor 48% gewijzigd door Silent Thunder op 03-08-2004 19:18 ]
66 graden is zeker niet absurd hoor, tot 65-75 graden is nog best veilig. Als we hier praten over temps van een interne meetdiode iig.
Dit topic is gesloten.