premiumbell.nl

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 1.006 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Punksmurf
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-01-2024
jwbagger: se heeft imho duidelijkere menu's, maar ik heb na de 1610 en de 2110 nooit meer een nokia gehad dus ik ben de huidige menustructuur van nokia niet gewend (en die van SE wel)
nokia geeft per menu item een volledig scherm weer (je bladert erdoor, dus beeld met een enveloppe en daar onder 'berichten', en dan een scherm met een hamer oid en 'instellingen')
SE heeft juist een buroblad met 9 pictogrammen welke je dmv de navigatieknop selecteert en bovenin staat dan de naam van het item wat je selecteerde

nokia is dus minder overzichtelijk, maar heeft wel grote pictogrammen... k weet natuurlijk niet hoe bijziend jouw ouders zijn :P

de nokia heeft grotere toetsen (iig, ik heb een t300 (~t230 met iets meer functionaliteit) en dat zijn echt vrij kleine toetsjes, en nokia's van dat formaat hebben best grote toesten)

de reso van de se is 101*80, nokia 96*65. beide 4096 kleuren

bij gsmweb kost de nokia 125, de se 140 (zonder abo)

de nokia biedt (zo ik van de site kan halen) een veeeel betere agendafunctie (se alleen iets van taken, nokia echt 'agenda') maar je kan niet syncen met outlook oid

ze hebben beide geen modem (die zullen ze wel moeten hebben anders wapt het zo lastig 8)7 maar iig, duidelijk niet beschikbaar voor een computer oid die eraan hangt)

datacables voor de nokia zijn goed verkrijgbaar (toch?) maar waar je die op aansluit....geen idee!

nokia is 118 x 49.6 x 17.1 mm en 106gr, se is 101 x 43.9 x 19 mm en 79gr
nokia dus een stuk lomper imho

se staat 275 uur (11,5 dag) standby, de nokia 13 dagen

de se is imho ontzettend mooi en de nokia gruwelijk lelijk, maar das niet echt een feit hè ;)

oftewel, als ik hier naar kijk zou ik voor de SE gaan :) maar ja, voor de nokia is veel leuke softwaremeuk te vinden om mee te spelen :/ ook is het makkelijker om de nokia aan te sturen om smsberichten te sturen of te lezen (iig, dat is mijn ervaring met de oude nokia's, die geven gewoon tekstuitvoer, andere merken of niets, of in een of ander formaat ge-encodeerd en het is me nog niet gelukt dat te ontcijferen :/ )
The_Surfer schreef op 25 juni 2004 @ 08:41:
[...]

Ik heb de SE-T230 en m'n broertje de N3510i. Even tegen elkaar afwegen: de SE-T230 is duidelijk lichter, kleiner en heeft IMHO een mooier design. De N3510i echter is makkelijker te bedienen (grotere toetsen, duidelijker menu) en hij reageert een stuk sneller (de SE-T230 software is duidelijk te zwaar voor de foon). Als het voor je ouders is zou ik toch voor de N3510i gaan (omdat die het meestal toch niet boeit hoe de foon eruit ziet).
ah, jij kan ze goed vergelijken! ik was er al bang voor dat de SE traag zou zijn ja :/ t300 en (in mindere mate) t68i hebben dat ook...
had gehoopt dat hij mss wat sneller zou gaan omdat de t230 minder complex is dan de t300 (al heeft t230 4096 kleuren tegen 256 voor t300)

[ Voor 18% gewijzigd door Punksmurf op 25-06-2004 08:56 ]

met een hamer past alles

• jwbagger
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-10 14:41

jwbagger

,.-~'`'~-.,

na de enorm uitgebreide adviezen (mijn dank daarvoor), besloten dat m'n zusje de SE wil, en de Nokia 't beste is voor m'n ouders. Op mijn naam was ook eentje besteld, die ook veranderd naar SE, dan hebben we 2 SE en 2 Nokia, kunnen we zelf achteraf altijd nog wisselen als ik een vd twee niet lekker aan de pc kan hangen... (die extra foon is voor mij gewoon om beetje mee te experimenteren, zusje/ouders gaan ze wel gewoon gebruiken. Maarja, ik heb net een nieuwe nokia 6230 :P )

Maar in ieder geval, premiumbell gebeld, en alles was in orde om nog te wijzigen. als 't goed is nu dus 2 SE en 2 nokia binnenkort binnen :)

• Punksmurf
wat betreft telefoon<->computer, zou ik voor de nokia gaan
ik denk dat ik dat ook maar doe
hoewel die siemens gewoon ontzettend mooi is
maarja om te spelen hoeft hij niet mooi te zijn... maar die nokia is gewoon zo lelijk :r

mijn gevoel zegt SE, mijn verstand Nokia (lekker makkelijke verbinding etc)

met een hamer past alles

• jwbagger

jwbagger

,.-~'`'~-.,

k, dan heb ik eigenlijk misschien de verkeerde gekozen, maar er kan hier binnen ons vieren makkelijk gewisseld worden natuurlijk :P

Verwijderd

Al iemand een SMSje ontvangen?

Verwijderd

Op telecomvergelijker.nl speelt de discussie dat je verplicht zou zijn te bellen met dit abonnement! wie weet daar meer over?! zou wel een grote farce zijn..

Verwijderd

Het abo is een business select abo van KPN. Omdat premiumbell heel veel aansluitingen heeft krijgen ze een flinke korting per abo. De abonnementskosten worden betaald met de vergoeding die ze van KPN krijgen om een toestel te subsidieren. Met het beetje dat over blijft wordt een goedkoop los toestel of nog vaker een prepaid toestel van KPN betaald. De T230 en de 3510i zijn KPN prepaid toestellen.

Verwijderd

hmm edit is weg..

Premiumbell krijgt een korting (kan oplopen tot bijna 40%) over de totale factuur (belkosten van allle klanten) elke maand. Dit kan flink hoog oplopen. De klanten van premiumbell betalen de normale tarieven. Het verschil tussen deze twee steekt premiumbell dus in zijn zak. ALs je niet belt verdienen ze niet aan je maar het kost ze ook nix omdat de abo kosten reeds gedekt zijn met de vergoeding.

Op zich slim systeem..

zie kpn info: http://www.kpn.com/kpn/show/id=287420/sc=6cddec

ohja, ze zullen vast ook nog wel verdienen aan de content die de klanten krijgen via sms :)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2004 18:19 ]

Verwijderd

Mooi speurwerk! Maar waarschijnlijk dus echt geen addertjes onder het gras.
Zeker wel een slimme actie van ze.
Wel vreemd dat ze dan op het netwerk van Telfort zitten.. ? :?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 juni 2004 @ 18:35:
In Oud-Beijerland zitten ze op het KPN net. Maar het zal ook mogelijk zijn met telfort.

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:35

netblade

Sunrise

Verwijderd schreef op 26 juni 2004 @ 21:09:
[...]

In Oud-Beijerland zitten ze op het KPN net. Maar het zal ook mogelijk zijn met telfort.
Ik kreeg een brief van hun met een folder waarin stond dat ze op het telfort netwerk zitten

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

• Oguz286
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-11 12:21
Hey ik lees net dat de T230 ook beschikbaar is... Maar ik lees ook dat ie erg traag is, en dat je weer beter de Nokia kan nemen. Heeft iemand toevallig een site waarop deze worden vergeleken? Of iemand die me kan vertellen of het erg hinderlijk is dat het wat trager loopt op een T230?

[ Voor 26% gewijzigd door Oguz286 op 26-06-2004 22:06 ]

Verwijderd

zie kpn info: http://www.kpn.com/kpn/show/id=287420/sc=6cddec

ohja, ze zullen vast ook nog wel verdienen aan de content die de klanten krijgen via sms :)[/quote]

Heb je een werkende link?

• Oguz286
http://www.kpn.com/kpn/show/id=287420/sc=6cddec ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Oguz286 op 27-06-2004 13:38 ]

Verwijderd

Maar ze zitten op het telfort netwerk....dus???

• Mr.S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-07 20:06
ik snap niet wat iedereen nou blij loopt te doen met die Sony Ericsson T230, dit is toch geen telefoon meer van dit moment, tuurlijk grappig als je hem gratis krijgt maar je kan ook overdrijven :r Die telefoon heeft een 256 kleurenscherm, is echt niet meer van deze tijd, de poly-tunes komen veel te zacht uit dat speakertje waardoor je hem nooit hoort. Het zijn trouwens allemaal "ouwe" telefoons die je gratis krijgt en wil je een beetje nieuw toestel (zoals een E700 -> ook al vanaf november verkrijgrbaar (hun nieuwste 8)7)) dan betaal je alsnog E349,-
Ik vind het maar niks! :(

• flipjevandejam
  • Registratie: April 2000
  • Nu online
Dat is nou wat ik nou noem een gegeven paard Mr. S. Als je het niets vind, trek je er dan ook niets van aan zou ik zeggen.

• Punksmurf
Mr.S schreef op 27 juni 2004 @ 17:40:
Die telefoon heeft een 256 kleurenscherm
als je dan een rant plaatst, doe het dan goed want hij heeft 4096 kleuren 8)7

en alleen de se t230 en de n 3510i zijn gratis idd, dat zijn oude en toen al goedkope modellen die ze dus ws voor weinig hebben kunnen krijgen (ook al gezien het feit dat de 3510's van HI afkomstig schijnen te zijn)
die andere telefoons moeten hun meer voor betalen, jij dus ook... k vind het zowiezo al heel wat dat je gratis krijgt, de marktwaarde van de 3510 is momenteel €125 en de t230 kost €140 (prijzen gsm nederland). natuurlijk willen ze uiteindelijk aan je verdienen, maar daar zijn ze absoluut niet zeker van dus ze (zij het premiumbell, zij het telfort die een cashback geeft aan premiumbell) nemen een aardig risico als je het mij vraagt.

als je de telefoons te ruk vind om er ook maar iets mee aan te vangen doe je toch gewoon lekker NIET mee aan die actie, heb je er ook geen last van. geheel begrijpelijk maar ook best jammer is dat je nou eenmaal nergens alles voor niks krijgt...

met een hamer past alles

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:10
Mijn vrouw gebruikt nu nog de Siemens M35i die we ooit gratis van de Postbank kregen. Ge-unlocked en met een prepaid kaartje van T-mobile erin. Nou, voor haar is dit een leuke verbetering hoor!

In de eerste plaats is een Nokia 3510i echt wel een verbetering t.o.v de M35i. Verder zijn de belkosten via Premiumbell als je de kosten per minuut vergelijkt een STUK lager dan wanneer je prepaid belt. En omdat je bij Premiumbell een abonnement hebt loop je niet het risico ineens zonder beltegoed te komen zitten wanneer het je niet uitkomt.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 juni 2004 @ 18:35:
In Oud-Beijerland wordt het aangeboden op het KPN netwerk. Waarschijnlijk ivm bereik van Telfort hier. Maar het verhaal gaat met elke aanbieder die zakelijke abo's heeft op. En elk bedrijf kan deze dienst aanbieden (factureren lijkt me alleen een klote karwei en het betalen van de rekening aan de provider voor je het geld binnen hebt vereist ook een buffertje :) )

Misschien een idtje voor tweakers.net ;)

• Yemoke
  • Laatst online: 27-10-2024
ik kan het bijna niet geloven, hoe ze zown duur toestel gratis weg kunnen geven :D maar ik ga alles nog eens lezen en als er echt geen adders te vinden zijn, ga ik er echt wel 1 bestelle :D

• Copycat
  • Laatst online: 06-11 16:36

Copycat

Stamgast @ HGGCT

Oguz286 schreef op 26 juni 2004 @ 22:01:
Hey ik lees net dat de T230 ook beschikbaar is... Maar ik lees ook dat ie erg traag is, en dat je weer beter de Nokia kan nemen. Heeft iemand toevallig een site waarop deze worden vergeleken? Of iemand die me kan vertellen of het erg hinderlijk is dat het wat trager loopt op een T230?
Heb je een directe link of is ie nou alweer weg :?

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

• Oguz286
Copycat schreef op 28 juni 2004 @ 19:35:
[...]

Heb je een directe link of is ie nou alweer weg :?
Eh staat in dit topic, iets boven mijn reactie. Maar heb vandaag een telefoontje gehad dat ze mijn wel een t230 wilden geven, maar niets hadden ontvangen van mij. Maar 3 minuten later belden ze weer op om te zeggen dat alles in orde was.

Service _/-\o_

Verwijderd

Weet iemand of er andere toestellen binnenkort komt? Krijg geen antwoord van hun...........Vreemd

• Yemoke
  • Laatst online: 27-10-2024
deze week laat ik die voorwaarden ff door een advocaat doornemen, baas van men moeder ;) weet ik precies waar ik aan toe ben :P

zal ik doen jongen :D men moeder had over een paar dingen problemen die ze dus nog ff door laat lezen, ik zal het laten horen.

[ Voor 35% gewijzigd door Yemoke op 28-06-2004 22:33 ]

• jwbagger

jwbagger

,.-~'`'~-.,

post je ook 't resultaat/advies hier? Dan weten wij ook of we met z'n allen nu in de problemen zitten :P

• Haay
Werd gisterochtend door Sander van Premiumbell gebeld dat ze m'n aanmelding en kopie paspoort hadden ontvangen, maar dat er geen kopie bank/giro overzicht bij zat. Oeps, vergeten! 8)7

Ik vroeg of ik het kon inscannen en emailen, ipv. opsturen (kost weer een extra dag en een postzegel), en dat was ook goed. :)

Nu maar afwachten hoe lang het duurt tot ik m'n 3510i ontvang.

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

Is een kopie van een rijbewijs eigenlijk ook goed, of moet het een paspoort/ ID-kaart zijn?

Zoef

• Niek
  • Laatst online: 17-11 17:17

Niek

f.k.a. The_Surfer

Zpottr schreef op 29 juni 2004 @ 13:20:
Is een kopie van een rijbewijs eigenlijk ook goed, of moet het een paspoort/ ID-kaart zijn?
Kopie rijbewijs is ook prima, dat heb ik ook gedaan.

À vaincre sans péril, on triomphe sans gloire - Pierre Corneille

Verwijderd

Als echte Nederlander wil ik toch iets weten: Moet je nog verzendkosten betalen :?

• Niek

Niek

f.k.a. The_Surfer

Verwijderd schreef op 30 juni 2004 @ 03:18:
Als echte Nederlander wil ik toch iets weten: Moet je nog verzendkosten betalen :?
Nope, verzendkosten nemen zij voor rekening.

Verwijderd

Ik ben ook afgewezen door die smerige ratten. Ik heb onlangs 1 ander abonnement afgesloten. Ze checken gewoon of je recent iets anders hebt afgesloten, m.a.w. of je misschien wel van plan bent hun telefoon te gebruiken voor een andere sim en je wordt vervolgens afgewezen. Wat een malafide organisatie.

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
waarom? kan me voorstellen dat ze geld willen verdienen en niet zomaar telefoons weggeven...

Verwijderd

De enige legitieme reden zou een gebrek aan kredietwaardigheid zijn, wat niet het geval is. Speculaties over het verdere gebruik van de telefoon zijn niet rechtsgeldig.

• hemiparo
  • Niet online
bron? volgens mij mag elk bedrijf weigeren je aan te sluiten als ze denken dat je ergens misbruik van gaat maken?

(ik weet het ook niet zeker hoor maar denk dat het zo zit)

• rjongen
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-02-2015
Joepie!
Vandaag 3510i ontvangen! (5 dagen wachten maar, super!)
Maar hoe haal ik de vastgelijmde sim eruit?

edit:
is er al uit.

[ Voor 13% gewijzigd door rjongen op 30-06-2004 12:12 ]

• hemiparo
  • Niet online
bij mij werkte voorzichtig eruit trekken voldoende :)

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-11 13:49
die nokia is niet meer leverbaar :'(

• Polyphemus
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14:26
Ook na het doorlezen van dit topic, blijf ik het een heel 'bijzondere' constructie vinden die Premiumbell verzonnen heeft :/

Simlock vrij toestel, half-vastgelijmde sim-kaart, tarieven die ze zomaar mogen wijzigen, wel KPN of geen KPN en dan toch weer Telfort, contracten die verlopen na 2 jaar zonder op te hoeven zeggen :?

Ik ben misschien te achterdochtig... ;)

• extraordinare
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-11 09:46
C4l1m3r0 schreef op 30 juni 2004 @ 12:55:
Ook na het doorlezen van dit topic, blijf ik het een heel 'bijzondere' constructie vinden die Premiumbell verzonnen heeft :/

Simlock vrij toestel, half-vastgelijmde sim-kaart, tarieven die ze zomaar mogen wijzigen, wel KPN of geen KPN en dan toch weer Telfort, contracten die verlopen na 2 jaar zonder op te hoeven zeggen :?

Ik ben misschien te achterdochtig... ;)
het lijkt mij wel makkelijk hoor... en niet al te duur :P

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-11 13:49
Al iets van die advocaat gehoord? :?

• Oguz286
Jeej heb een uur geleden m'n T230 ontvangen, en idd de simkaart ging er zo vanaf... maar misschien dat ik die toch wel ga gebruiken :) Alleen waarom zijn de Nokia's van mijn ouders niet gekomen? Zijn de nokia's op? Zoja, waarom hebben ze geen T230's gestuurd?

• Haay
Oguz286 schreef op 01 juli 2004 @ 20:18:
Jeej heb een uur geleden m'n T230 ontvangen, en idd de simkaart ging er zo vanaf... maar misschien dat ik die toch wel ga gebruiken :) Alleen waarom zijn de Nokia's van mijn ouders niet gekomen? Zijn de nokia's op? Zoja, waarom hebben ze geen T230's gestuurd?
Hoe heb je het ontvangen dan? Wordt het via TPG Post verstuurd, of wordt het met een aparte bezorgingsdienst aan je deur afgeleverd? En pas een uur geleden? Toen was het (voor jou) 19:18 uur. Kwamen ze zo laat nog aan de deur?

Ik wacht nog op mijn bestelde Nokia. Afgelopen weekend hebben ze m'n aanmelding ontvangen. Daarover werd ik maandagochtend gebeld, dat m'n bank-afschrift nog ontbrak. Maar dat hebben ze diezelfde dag nog ontvangen. Daarna heb ik geen bericht meer gehad.

• Punksmurf
ze bezorgen bij ons ook vaak aan het begin van de avond hoor, als je overdag niet thuis bent ofzo
niet altijd tho'... is niet echt een regel voor geloof ik

heb m net ook ingevuld en klaar gelegd om te verzenden, ik vergat het steeds. ik had toch de keuze gemaakt voor de nokia, maar die is dus sold-out :/ nu de t230 maar besteld

hmm.. zit ik net toch nog ff naar die motorola te kijken (omfg wat is dat ding lelijk! :X ) maar die heeft wel een mini-usb aansluiting:*) toch even kijken of dat nog leuke mogelijkheden biedt...

als er iemand is met een nokia en die liever de t230 wilde (aangezien eerder de t230 niet leverbaar was) contact me even via de mail (profile) wellicht kunnen we ruilen :)
dat wil ik liever niet te moeilijk maken, en graag in person oversteken. zelf woon ik in de rijp (tussen p'rend en alkmaar), ben voor m'n werk dagelijks in beverwijk, kom soms in alkmaar en zo'n beetje 1x per week in leiden dus dat zijn handige plaatsen om te ontmoeten
(als iemand wil ruilen ga ik dus iig niet voor die moto, tenzij je aangeeft je nokia voor de moto te willen ruilen ;) )

verder is het hier natuurlijk geen ruilhandel dus reacties uitsluitend via de mail graag :)

[ Voor 78% gewijzigd door Punksmurf op 02-07-2004 10:44 ]

met een hamer past alles

• Jayden
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik heb net met premiumbell gebeld. De 3510i komt begin volgende week weer. Daarom duurt mijn aanvraag zo lang :'(

"I reject your reality and substitute my own." ~Adam Savage | "When does the hurting stop?" ~Bill

• Punksmurf
hij komt weer terug? nou wellicht wacht ik dan nog even. bedankt voor je info!

met een hamer past alles

• Haay
-Jay- schreef op 02 juli 2004 @ 10:53:
Ik heb net met premiumbell gebeld. De 3510i komt begin volgende week weer. Daarom duurt mijn aanvraag zo lang :'(
Wanneer heb je je aanvraag ingediend dan? Oftewel, hoe lang wacht je al?

Gelukkig heb ik niet zo'n haast. Heb m'n oude oude T-Mobile (BEN van het eerste uur) abonnement opgezegd per 21 augustus. T-Mobile wil van de 'legacy' Ben abonnementen af, en hun verlengingsaanbod was niet bepaald om over te juichen. Zoveel bel ik niet per maand, dus kan ik beter via Premiumbell gaan bellen zodat ik alleen betaal wat ik daadwerkelijk bel, ipv. vooraf elke maand beltegoed inkopen wat ik vrijwel geen enkele maand opmaak. En een SMSje versturen via T-Mobile deed ik ook al vrijwel nooit, met een tarief van €0,27 per berichtje! |:( (dat was dus het tarief voor mijn oude Ben abonnement).

[ Voor 53% gewijzigd door Haay op 02-07-2004 11:15 . Reden: aanvulling ]

• Oguz286
Haay schreef op 01 juli 2004 @ 23:52:
[...]

Hoe heb je het ontvangen dan? Wordt het via TPG Post verstuurd, of wordt het met een aparte bezorgingsdienst aan je deur afgeleverd? En pas een uur geleden? Toen was het (voor jou) 19:18 uur. Kwamen ze zo laat nog aan de deur?

Ik wacht nog op mijn bestelde Nokia. Afgelopen weekend hebben ze m'n aanmelding ontvangen. Daarover werd ik maandagochtend gebeld, dat m'n bank-afschrift nog ontbrak. Maar dat hebben ze diezelfde dag nog ontvangen. Daarna heb ik geen bericht meer gehad.
Ik heb het idd via TGP Post gekregen, en dat was idd 's avonds. En de sim was er ingeplakt, maar die haalde ik zo los. En ik hoefde niet eens zo lang te wachten op mijn foon. Wel een mooi ding trouwens, alleen wel een beetje traag.

• Pannenkoekkie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-03 18:38

Pannenkoekkie

Sugar or Cheeze?

Ik vond nog een 2e adder onder het gras... Niet bij de gratis acties, maar iedere andere:
Algemene voorwaarden:
Alle offertes zijn vrijblijvend, alle aangegeven prijzen zijn netto, exclusief omzetbelasting en zonder korting, tenzij uitdrukkelijk anders aangegeven.
Alle prijzen zijn dus EXCLUSIEF 19% BTW

• Dionysos
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-04 11:39

Dionysos

Nec scire fas est omnia

Pannenkoekkie schreef op 02 juli 2004 @ 11:19:
Ik vond nog een 2e adder onder het gras... Niet bij de gratis acties, maar iedere andere:
Algemene voorwaarden:

[...]

Alle prijzen zijn dus EXCLUSIEF 19% BTW
Maar als de prijs €0,- is, wat maakt dan die 19% uit?

• Punksmurf
^^ with stupid

is al genoemd trouwens, als ik het mij goed herinner. en nee, ze mogen naar consumenten toe geen bedragen communiceren zonder btw en ja, dat doen ze wel.
(ook hun beltarieven etc zijn ex. btw vermeld)

met een hamer past alles

• Haay
Bij het onderdeel Beltarieven op de site van Premiumbell staat duidelijk aangegeven Tarieven per minuut en exclusief 19% BTW. Dus niet echt een adder onder het gras vind ik.

En die 19% BTW maakt natuurlijk wel uit als je ipv de gratis GSM één van die andere mobieltjes met bijbetaling zou kiezen. Maar ja, als je dat doet ben je gewoon stom natuurlijk! :D

[ Voor 34% gewijzigd door Haay op 02-07-2004 11:45 ]

• Punksmurf
ik vind het ook niet echt een adder, maar het mag gewoon niet! als jij straks een rekening met btw krijgt kan je volgens mij iig het bedrag terugkrijgen dat je 'teveel' hebt betaald (stel, er staat 10ct ex btw op de site, das dan dus 11,19ct incl. en krijg je dus die 1,19ct terug)
wellicht kan je ze zo hard naaien dat je het abo op kan zeggen :7 :P (ze zullen dan wel de tarieven incl. btw gaan communiceren, dus krijg je dan feitelijk een tariefverhoging van 10 naar 11,19 cent en op grond daarvan kan je binnen 14 dagen bezwaar aantekenen yadda yadda yadda zie al die andere tarief-wijzigings-topics maar ;) )

over die usbpoort van de moto c250 is echt zo'n beetje niks te vinden. je kan wel een programma+cable kopen om er dan troep op te zetten (plaatjes, ringtones), of een ander programma+cable dat kan het zelfde plus dat het apparaat dan als modem kan dienen (oftewel, dat gaat niet eens standaard? :/ )
bagger dus.

nu ja, ik wacht dan nog wel ff tot de nokia komt of er moet iemand zijn met een nokia die desperately een t230 of c250 wil dan kan je me mailen (zie a few posts up)

[ Voor 29% gewijzigd door Punksmurf op 02-07-2004 12:10 ]

met een hamer past alles

• Jayden
  • Niet online
Haay schreef op 02 juli 2004 @ 11:03:
[...]

Wanneer heb je je aanvraag ingediend dan? Oftewel, hoe lang wacht je al?
een week geleden, ik ben gewoon ongeduldig :)

"I reject your reality and substitute my own." ~Adam Savage | "When does the hurting stop?" ~Bill

• Haay
-Jay- schreef op 02 juli 2004 @ 18:08:
een week geleden, ik ben gewoon ongeduldig :)
Ach, dan weet ik in ieder geval dat het bij mij ook nog ff zal duren dus.

Nou ja, ik wacht liever nog een extra week en dat ik de 3510i krijg zoals ik had aangegeven, dan dat ze mij daarvoor in de plaats de T230 sturen.

• cornelixnootje1
  • Laatst online: 17-01-2022
die 3510i kan minder en is dikker en langer.

zie ook www.nieuwemobiel.nl

Verwijderd

Dus als ik mijn T-Mobile sim-kaart erin doe heb ik gewoon een gratis telefoon? ook geen opzegtermijn of niks..?

Edit:

Ik zie nu dit staan: Het Premiumbell abonnement is niet verkrijgbaar in de winkel en wordt alleen aangeboden via bedrijven, sportclubs en/of verenigingen en deze website.

Dus kun je hem nu wel of niet als particulier bestellen?

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2004 20:34 . Reden: kleine toevoeging. ]

• Jayden
  • Niet online
cornelixnootje1 schreef op 02 juli 2004 @ 20:13:
die 3510i kan minder en is dikker en langer.
Maar hij is wel sneller dan de SE, en dat vind ik ook belangrijk. Ik heb nu een nec 223i en dan duurt een smsje typen een uur.
swift87 schreef op 02 juli 2004 @ 20:28:
Ik zie nu dit staan: Het Premiumbell abonnement is niet verkrijgbaar in de winkel en wordt alleen aangeboden via bedrijven, sportclubs en/of verenigingen en deze website.

dus via bedrijven en de site. Dat zijn dus de verkopers.

[ Voor 42% gewijzigd door Jayden op 02-07-2004 20:45 ]

• Punksmurf
Verwijderd schreef op 02 juli 2004 @ 20:28:
Het Premiumbell abonnement is niet verkrijgbaar in de winkel en wordt alleen aangeboden via bedrijven, sportclubs en/of verenigingen en deze website.

nou, wat denk je zelf? B)

[ Voor 29% gewijzigd door Punksmurf op 02-07-2004 20:44 ]

met een hamer past alles

• Haay
Hm, belangrijkste verschillen tussen 3510i en T230, volgens Nieuwemobiel.nl :

T230 heeft iets groter scherm (101 x 80 pixels) dan 3510i (96 x 65 pixels)

3510i heeft verwisselbare covers (boeie!)
T230 heeft dynamisch lettertypeformaat (boeie!)
T230 heeft themes (boeie!)
3510i heeft individualiseerbare profielen (boeie!)
T230 heeft 600 KB dynamisch geheugen (boeie!)
3510i heeft voicedialing (boeie!)
T230 heeft ringtone composer (boeie!)
3510i heeft picture messaging en T230 heeft EMS en E-Mail (boeie!)
3510i heeft wallet (boeie)
T230 heeft fotoalbum en fototelefoonboek (maar geen camera om foto's mee te maken?)
T230 heeft telefoonboek met bellergroepen (vind ik niet echt belangrijk)

Verder schijnt de T230 erg langzaam te zijn, kleine knopjes zijn moeilijk in te drukken, en het scherm schijnt stof te verzamelen. De opgegeven standby tijd en de beltijd van de T230 zijn wel weer een stuk meer dan die van de 3510i.

Tsja, de 3510i is in mijn ogen feitelijk gewoon een 3410 maar dan met kleurenscherm, GPRS en polyfonische ringtones, en ik heb de afgelopen jaren heel tevreden m'n 3410 gebruikt.

Verwijderd

eh, de 3510i heeft geen polyfonische ringtones :/

• Jayden
  • Niet online
Verwijderd schreef op 02 juli 2004 @ 21:39:
eh, de 3510i heeft geen polyfonische ringtones :/
volgens nokia wel

• WVL_KsZeN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:19
net de 3510i binnen gekregen, mooi toestelletje, ziet er best degelijk uit.

voor de mensen die willen weten hoe goed die sim-kaart is ingelijmd : hier was hij er binnen een minuut uit, ik heb met de punt van een passer in de lijmlaag gekrast en met zo'n klein schroevendraaiertje vervolgens het metalen randje (waar de sim onder zit) iets omhoog gedrukt. Dan is die er zo uit...

btw, ik ben trouwens wél van plan te bellen met premiumbell, maar alleen nadat mijn huidige abbo afloopt, anders zit ik dubbel te betalen :) Da's nog een maandje of 3.

edit:
ik moet trouwens zeggen dat het netwerk van telfort hier in de buurt erg goed is!

[ Voor 14% gewijzigd door WVL_KsZeN op 04-07-2004 16:18 ]

/me heeft eindelijk ook een icoontje.. woef.. boeien..

• Dick
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
hmm...komt allemaal leuk en 100% gratis over ;)

Misschien ook maar eens bestellenAfbeeldingslocatie: http://members.home.nl/cab.gif

@Yemoke: al weer iets gehoord van die advocaat?? :+

• hemiparo
  • Niet online
we zijn alweer een maand verder... mensen die ondertussen al een smsje ontvangen hebben?

• Niek

Niek

f.k.a. The_Surfer

Net nog ff gechecked (ik gebruik de PB SIM kaart nauwelijks) en geen SMSjes tot nu toe behalve dat welkom-SMSje :)

• Jayden
  • Niet online
Zouden ze nog geen reclame hebben gestuurd omdat ze nog geen bedrijven hebben gestrikt om reclame via hen aan te bieden?

• rjongen
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-02-2015
ik heb mijn 3510i verkocht, voor 90 euro, wat een aardig bedrijf, dat premiumbell!

• Polyphemus
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14:26
Dit vind ik ook wel apart:

Artikel 31 - Betalingen, voorschot
a. PB is gerechtigd, voordat met de overeengekomen werkzaamheden een aanvang wordt gemaakt, een voorschot te verlangen ter hoogte van 50% van het te factureren bedrag dan wel, naar keuze van PB, in het geval het gaat om een doorlopende opdracht, ter hoogte van maximaal 50% van de over de eerste zes maanden verwachte te factureren bedragen.

• Punksmurf
daar zie ik niet zo'n gevaar in hoor
het is wel wat onconventioneel in deze geloof ik ja ;)

maar áls ze al in hun recht staan met dit artikel, dan zullen ze eerst dat bedrag aannemelijk moeten maken. Het is zowiezo een voorschot, dus het blijft eigenlijk jouw geld.

met een hamer past alles

• jonggoud.nl
  • Laatst online: 07-11 12:45

jonggoud.nl

@>--"--,--{

Een vriend heeft ze net gebeld:

Als je niet met je GSM belt, dan incasseren ze 100 Euro van je rekening. Als je de 10 Euro opbelt die ze gratis aan het begin geven, dan is er geen probleem. Beetje vreemd, dit staat nml nergens vermeld.

Hij belt ze nu nog even om alles te laten verklaren

[update]
Je krijg hier dus een brief over binnen. Je moet eerst even actief bellen met die 10 gratis Euro's
[/update]

[ Voor 18% gewijzigd door jonggoud.nl op 05-07-2004 16:50 ]

Nieuw (groots) project, mail me wat je er van vindt
Tevens in het bezit van een beeldschone vriendin

• Punksmurf
0906... :P

wat een absurde voorwaarde :?

tof dat je het even meldt!

met een hamer past alles

• hemiparo
  • Niet online
jonggoud.nl schreef op 05 juli 2004 @ 16:46:
Als je niet met je GSM belt, dan incasseren ze 100 Euro van je rekening. Als je de 10 Euro opbelt die ze gratis aan het begin geven, dan is er geen probleem. Beetje vreemd, dit staat nml nergens vermeld.
Mooie stunt! Is dit officieel? Ik heb het toestel als 2e toestel voor mijn vriendin (die niet of nauwelijks belt) dus ik zou zo een rekening van 100 Euro krijgen?
Officiele bron graag!

(maar zou niet leuk zijn idd... kan er ook niks van vinden dus dan zou alles rechtsreeks retour PremiumBell gaan)

• jonggoud.nl

jonggoud.nl

@>--"--,--{

hemiparo schreef op 05 juli 2004 @ 17:13:
[...]

Mooie stunt! Is dit officieel? Ik heb het toestel als 2e toestel voor mijn vriendin (die niet of nauwelijks belt) dus ik zou zo een rekening van 100 Euro krijgen?
Officiele bron graag!

(maar zou niet leuk zijn idd... kan er ook niks van vinden dus dan zou alles rechtsreeks retour PremiumBell gaan)
Bel ze anders ff, ik heb nu even geen vaste lijn ter beschikking...

[ Voor 6% gewijzigd door jonggoud.nl op 05-07-2004 17:28 ]

• Jayden
  • Niet online
Ze kunnen mij toch niet verplichten tot bellen? Ik heb toch geen dwangbevel getekend? Zoiets staat nergens in het contract, dus ik denk dat ze alleen kunnen (lees: mogen) dreigen.

• cornelixnootje1
  • Laatst online: 17-01-2022
dit is echt vette onzin

zie ook het telecomvergelijker topic, daar post een van de medewerkers van pb verscheidene berichten met dat je echt problemen krijgt als je niet belt. En tuurlijk zeggen ze dat,zeker als iemand die twijfelt daar voor belt.

En natuurlijk kunnen ze dat niet afschrijven, bedenk bijvoorbeeld dat je hem alleen wilt gebruiken om gebeld te worden... dat moet kunnen. Ik heb niet bijster veel juridische vakken gehad maar dit bestaat echt niet. :)

• jonggoud.nl

jonggoud.nl

@>--"--,--{

cornelixnootje1 schreef op 05 juli 2004 @ 23:38:
dit is echt vette onzin

zie ook het telecomvergelijker topic, daar post een van de medewerkers van pb verscheidene berichten met dat je echt problemen krijgt als je niet belt. En tuurlijk zeggen ze dat,zeker als iemand die twijfelt daar voor belt.

En natuurlijk kunnen ze dat niet afschrijven, bedenk bijvoorbeeld dat je hem alleen wilt gebruiken om gebeld te worden... dat moet kunnen. Ik heb niet bijster veel juridische vakken gehad maar dit bestaat echt niet. :)
Ok. Ik zal ze vanmiddag zelf wel even proberen te bereiken hierover, heb nml geen zin dat als ik niet bel dat ik dan moet betalen. Hoe kom je er trouwens achter of je wel 10 euro hebt? Bij mijn aanvraag was er geen kennis van. Misschien Telfort bellen?

• Jayden
  • Niet online
We hebben net onze 3510i's gekregen. Hij heeft ze dus weer binnen. De simkaart was er in 5 sec uit. En nu maar lang aan de lader.

• Emmeau
  • Niet online

Emmeau

All your UNIX are belong to us

Hmm, pakketje hier ook binnen.
Alles werkt er prima, maar in de begeleidende brief wordt wel het 0.07 cent per minuut bedrag ter sprake gebracht, maar er wordt met geen woord over btw gerept.
Dat is dan dus inclusief btw?

If you choose to criticise you choose your enemies

• netblade
  • Laatst online: 13:35

netblade

Sunrise

Emmeau schreef op 06 juli 2004 @ 19:20:
Hmm, pakketje hier ook binnen.
Alles werkt er prima, maar in de begeleidende brief wordt wel het 0.07 cent per minuut bedrag ter sprake gebracht, maar er wordt met geen woord over btw gerept.
Dat is dan dus inclusief btw?
nee EX omdat het officeel een ondernemers abo is ;)

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Verwijderd

Hoe lang hebben jullie op jullie GSM's moeten wachten ?

• Haay
* Haay wacht ook nog op z'n bestelde 3510i en hoopt hem deze week te mogen ontvangen :)

[ Voor 13% gewijzigd door Haay op 06-07-2004 21:42 ]

• Jayden
  • Niet online
Verwijderd schreef op 06 juli 2004 @ 20:53:
Hoe lang hebben jullie op jullie GSM's moeten wachten ?
Anderhalve week, maar dat kwam omdat de 3510i's tijdelijk op waren

• Sneak[3G]
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-11-2023
jonggoud.nl schreef op 05 juli 2004 @ 16:46:
Een vriend heeft ze net gebeld:

Hij belt ze nu nog even om alles te laten verklaren

[update]
Je krijg hier dus een brief over binnen. Je moet eerst even actief bellen met die 10 gratis Euro's
[/update]
dat kunnen ze niet doen want daar heb je niet voor getekend , SIM-PEL

Aldi PC PIII 1 GHZ, GF2 GTS, 396 MB SDRAM/ALDI PC PIV 1,8, GF3 TI200, 396 MB SDRAM

• Haay
* Haay wacht nog steeds op z'n Premiumbell mobiel en abonnement.... :Z

• flipjevandejam
  • Registratie: April 2000
  • Nu online
Mensen, als je langer dan 1 a 2 weken aan het wachten bent ga er dan maar vanuit dat je afgewezen bent. Ze wijzen echt het gros van de aanvragen af om het minste of geringste wat bij Experian (zoek maar op wat voor bedrijf dat is) geregistreerd staat.

Oja en ze laten je dit dus gewoon niet weten...

• Oguz286
Ik heb al mijn telefoons allang binnen :P Maar waar slaat dat op met die 100 euro incasso? Dat moeten ze niet flikken bij mij, want anders hebben ze echt een probleem.

* Oguz286 denkt dat veel tweakerts achter hem zullen staan >:)

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06-11 20:49
iemand nog wat adders onder het gras gevonden ???
want anders stuur ik mijn forumulier al op })

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06-11 20:49
kick?

• extraordinare
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-11 09:46
Waarschijnlijk heeft niemand anders wat gevonden.... aanvragen maar he :)

Verwijderd

B) LET OP B) :
Nu vermeld op hun website ( bij pagina Pakket 1 ) :
".... Belangrijke voorwaarden m.b.t. Pakket 1 - met gratis toestel
• Wanneer er binnen 6 weken nadat u het Premiumbell Pakket 1, met gratis toestel heeft ontvangen, géén uitgaand belverkeer heeft plaatsgevonden zal Premiumbell u € 100,- toestelkosten (excl. BTW) in rekening brengen en het bedrag incasseren van de door u opgegeven (post)bankrekening ..."

Volgens mij staat dit er pas sinds vandaag of gisteren op, wat dus betekend :
- geldt alleen voor de nieuw af te sluiten abonnementen.
- of ze moeten de al afgesloten abonnees ook in kennis stellen. Wijziging in abbo-voorwaarden dus opzeggen mogelijk ?
- of je belt gewoon die 10 euro op :+ ...

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2004 14:22 ]

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
www.premiumbell.nl

Wanneer u als nieuwe abonnee een ander toestel heeft ontvangen dan u op het aanmeldingsformulier heeft aangegeven, is het mogelijk dit toestel om te ruilen tegen de volgende voorwaarden:

• Reclames met betrekking tot omruiling dienen plaats te vinden binnen drie dagen na ontvangst van het toestel door de nieuwe abonnee.
• Het om te ruilen toestel dient inclusief verpakking, lader en handleiding geheel ongebruikt en onbeschadigd aan Premiumbell retour te worden gezonden.
• Het door de abonnee nieuw uitgekozen toestel dient op het moment van aanvraag tot omruiling voorradig te zijn.
• Wanneer Premiumbell een toestel omruilt, zal er aan de abonnee een bedrag van € 22,50 in rekening worden gebracht voor verzend- en administratiekosten. Dit bedrag zal automatisch worden geïncasseerd van de door de abonnee opgegeven bank- of girorekening.
dit houdt dus in dat als je bijvoorbeeld een P900 hebt besteld en ruim 500 euro hebt betaald dat ze je dus een ander toestel kunnen sturen als ze de P900 niet op voorraad hebben, bijvoorbeeld een motorola C320 of een Nokia 3510i 8)7, er staat namelijk niet dat de waarde hetzelfde moet zijn. Tevens moet je ook nog een bedrag van 22,50 betalen als ze het omruilen, ze vragen echt overal geld voor, het lijkt me toch een stukje service, jij moet betalen omdat ze het niet op voorraad hebben |:(

• Niek

Niek

f.k.a. The_Surfer

Le0032 schreef op 13 juli 2004 @ 14:55:
[...]

dit houdt dus in dat als je bijvoorbeeld een P900 hebt besteld en ruim 500 euro hebt betaald dat ze je dus een ander toestel kunnen sturen als ze de P900 niet op voorraad hebben, bijvoorbeeld een motorola C320 of een Nokia 3510i 8)7, er staat namelijk niet dat de waarde hetzelfde moet zijn. Tevens moet je ook nog een bedrag van 22,50 betalen als ze het omruilen, ze vragen echt overal geld voor, het lijkt me toch een stukje service, jij moet betalen omdat ze het niet op voorraad hebben |:(
Het lijkt me nogal logisch dat dit alleen voor de gratis toestellen geldt (al heb je idd gelijk, dat staat er niet duidelijk).
Wat dat 100-euro-afschrijven-bij-niet-bellen betreft: beetje lame actie IMHO, ik heb nooit ingestemd met die voorwaarden dus ze kunnen het onmogelijk van me eisen.

Verwijderd

Denk dat het bedrijf er inmiddels wel achter is gekomen dat een aantal mensen wel de GSM maar niet het abbo in gebruik heeft.
Tsjah, en toen zijn ze maar eens gaan denken wat ze nog meer dan die twee druppeltjes lijm konden gaan doen. Denk dat een gelockte GSM veel meer effect zou sorteren.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2004 15:27 ]

• Le0032
The_Surfer schreef op 13 juli 2004 @ 15:06:
[...]

Het lijkt me nogal logisch dat dit alleen voor de gratis toestellen geldt (al heb je idd gelijk, dat staat er niet duidelijk).
Wat dat 100-euro-afschrijven-bij-niet-bellen betreft: beetje lame actie IMHO, ik heb nooit ingestemd met die voorwaarden dus ze kunnen het onmogelijk van me eisen.
Wij vinden het allemaal wel logisch maar het staat er zwart op wit dat ze het kunnen omruilen voor een ander toestel en er staat voor de rest niks bij qua toestelwaarde, refunds etc. 8)7 , dus Premiumbell kan dit zomaar doen als ze echt kwaad willen... Ik ben sowieso niet een liefhebber van dit soort bedrijven, op een ander forum had een PremiumBell medewerker zich geregistreerd en iedereen 'bang' lopen maken zodat ze gingen bellen met PremiumBell :r

• Meastro1983
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Er staat inderdaad "opeens" op hun site dat je die 10 euro op moet bellen binnen 6 weken. Ter voorkoming van eventuele problemen ga ik die 10 euro toch maar op maken.. Heeft iemand hier enig idee hoe ik er achter kan komen wanneer die 10 euro op is? maw. hoe kan je je factuursaldo zien? Bij "online factuur" staat nog niks omdat ik het abonnement nog geen maand heb.

Verwijderd

Meastro1983 schreef op 13 juli 2004 @ 16:39:
Er staat inderdaad "opeens" op hun site dat je die 10 euro op moet bellen binnen 6 weken. .
"....géén uitgaand belverkeer heeft plaatsgevonden..." is wat anders dan die 10 euro opbellen.

• Le0032
Begint het gedonder al? Ik raad een ieder hier aan om alle correspondentie te bewaren en besides, nu zijn de Algemene Voorwaarden veranderd en je moet nu kosteloos kunnen opzeggen zonder verdere kosten.

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:57

The Legend

*Plop*

Ik heb net ook m'n 3510i mogen ontvangen :) Andere sim zit er inmiddels ook in :P Staat verder niets bij over die 100€ die je moet betalen als je niet belt, maar mijn contract is voor die nieuwe regel getekend dus lijkt me bullshit dat ze dat hard kunnen maken.

Ik ben toch malle pietje niet!

Pagina: 1 2 3 Laatste