Hehehe, hierboven inderdaad olie op het vuur
Zal eerst eens beginnen met die reactie daarboven:
Bij het stemmen kijk ik dus vooral naar hoe mooi/goed een foto is. En een stuk minder naar hoe goed hij in het thema past/of het een archief foto is
Waarom dan nog een fotocontest houden met een onderwerp? Hou dan een contest met "post hier je mooiste archieffoto"
want naar mijn smaak krijgen nu veel te vaak lelijke slechte foto's punten omdat ze zo mooi het thema uitbeelden
Als er al lelijke foto's winnen... waarom stuur je er dan geen in die wél mooi is, vers geschoten en ze allemaal verslaat ?

Is er minder moeite voor gedaan? Volgens mij niet.....<knip>Je loopt ook een hoop mooie en passende foto's mis. Foto's die op een wat verderweg gelegen lokatie zijn genomen loop je al mis
Nee, maar de foto is NIET genomen met het onderwerp in gedachten.
Je begint een contest met het idee van een onderwerp, en dat de fotograaf dat onderwerp op zijn manier (en zo mooi mogelijk) moet uitbeelden.
Nogmaals, anders krijg je een contest van 'wie heeft het mooiste archief' ipv "wie beeld het onderwerp het mooiste uit".
Het probleem van het niet kunnen controleren.... tsja, dan hoop je gewoon op de eerlijkheid van de deelnemers. Dat béétje vertrouwen probeer ik nog wel te hebben in de mede Gotter...
Al zou het hier om 1000'den € 's prijzengeld gaan, dan zou dat misschien iets anders zijn
Maar @ Mooooody:
Kan er idd niet een poll gehouden worden?
* 2bme votes anti-archief
I used to be schizofrenic, but we're oke now... ;)