Dat is waar ja.Verwijderd schreef op 25 juni 2004 @ 21:17:
De winnaar kiest het onderwerp. Er is nog geen winnaar, dus geen onderwerp. Iedereen heeft wel zijn eigen idee.
Jah daar kan ik ook slecht tegen, maar jah. Wat wordt er precies onder een archieffoto verstaan? Elke foto die niet speciaal voor de contest is gemaakt?Verwijderd schreef op 25 juni 2004 @ 21:17:
Meedoen mag je zeker, maar als je erg overduidelijk zegt dat je een archieffoto plaatst, krijg je van sommigen op je donder (terecht, ik vind archieffoto's in wedstrijden ook niets), en van anderen krijg je gewoon geen punten, ondanks de mogelijk fantastische kwaliteit van de foto.
Thnx voor de adviezen!Verwijderd schreef op 25 juni 2004 @ 21:17:
Commentaar op je geposte foto: heel leuk gelukt, die hommel die zo in de lucht hangt. Lastig om dat goed te krijgen. Probeer de foto echter eens bij te werken; wat lichter, en meer contrast, en een iets hogere saturatie.
Edit: ik ben met de foto aan de slag gegaan en heb nu een nieuwe - naar mijn mening duidelijkere - versie.
Hij is alleen niet echt vergelijkbaar met die van jou. Ten eerste omdat ik het lichtspel (donkere achtergrond en zonnige voorgrond) zelf zeer interessant vind, ten tweede omdat ik het niet voor elkaar kreeg de achtergrond duidelijker te maken en de voorgrond minder belicht te laten lijken.
Maar de nieuwe versie straalt wel meer warmte uit dan zijn voorganger. Ik moet bijna in mijn ogen knijpen om hem goed te kunnen zien.
[ Voor 23% gewijzigd door JaFFoG op 26-06-2004 00:12 ]
Bla
een foto is? Is er niemand opgevallen dat dit recht uit een matrix filmpje komt? Of mis ik iets?