De Grote GoT FotoContest [Juni '04]

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste
Acties:
  • 628 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-12-2025
De Grote GOT FotoContest 22-de editie: Juni 2004

Namens mij welkom in dit topic :)

Thema
Voor het thema en de omschrijving: zie 2-de bericht.

Een aantal Contest regels
Elke deelnemer kan tot de 25-ste van de maand 1 foto, door hem/haarzelf gemaakt, bijgedragen. De rest van de maand wordt er gestemd.

Thema
Het thema wordt gekozen door de winnaar van de voorgaande contest.
Foto's die niet voldoen aan het thema (+ toelichting), contest regels of GoTregels of aan minimale kwaliteitseisen worden verwijderd. Dat beoordeel ikzelf in eerste instantie, maar liefst zoveel mogelijk in overleg met de bedenker van het thema. In principe heeft iedereen hier een zegje over, er kan over gediscussieerd worden.

Het thema moet iedereen de mogelijkheid bieden deel te nemen. Er moet ook iets inspirerends van uitgaan. Het thema 'Grasveldje' biedt, (denk ik) te weinig variatie voor een leuke contest. Om de contest een beetje breed toegankelijk te houden doen we om de maand een simpel concreet thema. De andere maanden kunnen er dan uitstapjes worden gemaakt naar diepzinnig abstracte thema's.

Fotosoep
Wat mij betreft soept en cropt men er maar op los. Soepen kan mooi en nuttig zijn om een foto net dát te geven om hem mooi te maken. Zelfde geldt voor croppen. Dat is nou juist éen van de leuke dingen van digitala fotografie.
De kiezer beslist uiteindelijk of het een goede foto is of niet.
Teveel soepen lijdt meestal wel tot afbreuk van de foto. Vergeet niet dat dit een foto-contest is en niet een Photoshop-contest!

GoT forum
Plaats hier geen foto's die niet aan de contest meedoen! Daar zijn andere topics voor. Plaats hier ook alleen maar die ene foto waarmee je mee wilt doen aan de contest.

Daarom: eerst goed nadenken over jouw invulling van het onderwerp en de uitvoering ervan, daarna pas posten in dit topic.

Het wordt wel gedoogd wanneer je na het posten van een foto bruikbare tips leest en daarna evt. iets verandert, maar het is dus niet de bedoeling dat iedereen 20 foto's gaat posten :)

Brainstormen in dit topic kan uiteraard wel, maar houd er dan wel rekening mee dat anderen jouw idee kunnen gaan uitvoeren :Y)

Stemmen
Je kunt (vanaf de 25-ste van de maand) 4 stemmen uitbrengen. Daarbij geef je 5 punten aan je favoriete foto, 3 punten aan je 2-de keus 2 punten aan je 3-de keus en 1 punt aan je 4-de keus. Nadat je gestemd hebt kun je ook zien hoe anderen hebben gestemd.

Houdt bij het stemmen niet alleen rekening met hoe mooi je de foto vindt, maar let ook op kwaliteit, originaliteit en vooral of de foto voldoet aan het thema. Geef geen punten aan een hele mooie foto die volgens jou niet voldoet aan het thema!

Stemmen gebeurt op de fotosite

Uploaden
Om te kunnen uploaden moet je aangemeld zijn bij de fotosite. Om je aan te melden moet je tevens je GoT-id invullen. Dat nummer zie je onder in je browser als je op je naam boven een bericht van jezelf gaat staan.

Iedereen die zich aangemeld heeft mag per contest met 1 zelf gemaakte foto meedoen. Er is in principe geen maximaal aantal deelnemers.

Plaats ten eerste je foto hier in het topic en plaats daarbij een toelichting op de foto (gebruikte camera, uitleg over de foto, en vooral waarom hij aan het topic voldoet...). Hanteer bij het plaatsen van foto's de GoT huisregels. Plaats een kleine versie (max 600 breed) en maak een link naar de grote versie. Eventueel kun je vragen of je foto aan het thema voldoet, voor je'm naar de fotosite upload.

Vervolgens moet je je foto uploaden naar de fotosite (alleen jpg formaat). Let erop dat je upload met een url naar je foto! Je foto moet dus ergens op een website, die direct linking toestaat, gehost zijn. Foto's zonder toelichting worden mogelijk verwijderd.

Je kunt je foto gedurende de maand wijzigen. Nadat het stemmen begonnen is, natuurlijk niet meer.

Maak geen kaders rond je foto. Dat is een leuke manier om je foto indrukwekkender te laten lijken, maar dat is bij de contest niet de bedoeling. Hier gaat het puur om de foto, in vergelijking met andere foto's.

De fotosite dient alleen als referentie. Ik bekijk of de foto voldoet aan de contest eisen en delete de foto eventueel als dat niet zo is. Alleen foto's die op de fotosite staan doen mee.

Veel plezier en succes bij je deelname aan de contest!

En niet vals spelen met stemmen, want dan is de lol er snel af :O

[ Voor 13% gewijzigd door Mooody op 02-06-2004 22:52 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• Mooody
nimm2 is door omstandigheden de winnaar geworden van mei, hier is zijn thema:
hoeveelheid

klinkt een beetje algemeen inderdaad. en qlone, ik hoop dat je dit abstract genoeg vindt?

met hoeveelheid kan je alle kanten op. veel dingen (macro?), veel mensen, veel geld of juist iets wat heel weinig is, geisoleerd wat dan ook. alles waar het thema hoeveelheid in is terug te vinden.

het meest interessant is het natuurlijk als je een bepaald contrast weet te vinden, sowieso altijd mooi als je dat kan bereiken met het schieten van foto's

het schieten van een plaatje van veel snoepjes of koekjes is dus niet genoeg, ook niet een verzameling van al je mobiele telefoons of de hoeveelheid kattenharen op je lievelingskat (nu al niet meer origineel). Probeer net iets meer te zeggen met je foto dan uit het onderwerp blijkt.

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Verwijderd

Yay... dit zie ik wel zitten als onderwerp ja :) Het is wel een moeilijke om wat bij te verzinnen, maar laat genoeg vrijheid om er wat leuks van te maken...

/me gaat eens brainstormen

Verwijderd

Ik ook... maar iets zegt me dat ik beter even kan wachten tot ik over 12 dagen in New York zit :) Die amerikanen zijn wel goed met hoeveelheden...

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2004 12:29 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 juni 2004 @ 12:28:
Ik ook... maar iets zegt me dat ik beter even kan wachten tot ik over 12 dagen in New York zit :) Die amerikanen zijn wel goed met hoeveelheden...
Of juist niet :P

/me denkt ook even na...

Verwijderd

ik krijg hopelijk deze week mn eerste digitale camera binnen. dus deze contest zou wel leuk zijn om er meer om te leren gaan, kan ik gelijk m'n n00b skills botvieren op dat apparaat.

*begint ook maar alvast te denken

• gill
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-12-2025

gill

Love my lindsey...

'k Ga ook eens mee trachten te doen...
Wel vrij abstract onderwerp, kan je echt overal mee heen...

Visit my new Blog!
www.Snowball.be

• jvvv
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-11-2025
Prachtig onderwerp!!!!! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ Ga nu al met mijn camop pad, het wordt een mooie macro!!

Verwijderd

Zeer goed onderwerp en ik ben zeker weer van de partij.

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Cool onderwerp...

And remember
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~aakuip/blaat.jpg

:)

Pic edit

[ Voor 39% gewijzigd door Ebayzo op 02-06-2004 17:12 ]

Default blanke hetero

• Hexyl
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-09-2025
yeah mooi onderwerp, ik ga ook maar eens denken of ik hier wat van kan maken

• nimm2
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-02 15:34

nimm2

.

blij dat jullie het een goed onderwerp vinden! succes ermee. ikzelf zal ook proberen iets te fotograferen, en itt vorige contest geen oude foto posten (al heb ik daar nooit een geheim van gemaakt)

Verwijderd

/me gaat aan t werk... goes off with his crappy cam.

heel erg mooi bedacht, makkelijk, èn toch moeilijk! :)

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09-2025

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Dit klinkt als een leuk thema, 'hoeveelheid'. Ik moest meteen aan insecten denken toen ik dit las en laat dit nu net de tijd voor deze beestjes zijn. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

• Vrieskist
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-02 16:22
Leuk onderwerp :P Ik moet maar weer met de camera op pad vanavond :P

Verwijderd

Damn de hoeveelheid haren op m'n lievelingskat mag niet? :)

Verwijderd

leuk onderwerp. maar wel erg moeilijk. er schiet mij zo nog effe niets te binnen. dus dat word brean stormen. ;) succes iedereen.

• Capa
  • Laatst online: 01-02 13:22
EbAyzo schreef op 02 juni 2004 @ 14:06:
Cool onderwerp...

And remember
[afbeelding]

:)

Pic edit
If u screw me, I screw u back :P

• jvvv
Pffff, net een halfuur staan knoeien met belichting en mijn achtergrond om een mooie macro te maken...
Resultaat:

cam zat op iso200 :( en mijn belichting is zeer slecht overgekmoen op de pics...

En ja, het resultaat is eigenlijk niet wat ik had verwacht. Mijn idee was om iets met tandenstokers en een glas te doen.. maar et werd niks!

• Josh
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-12-2021

Josh

A Cloggy in Norway

Ik zat te tobben over het onderwerp en toen ik zat te leren viel het doosje punaises op in mijn ooghoek. Of course moest ik toen mijn leerwerk onderbreken :+. Het is misschien niet een direct verband met het thema hoeveelheid maar het is een begin. Ik heb een 'willekeurige hoeveelheid' over mijn tafel gestrooid :+.

Het moet nog heel erg uitgewerkt worden maar ik heb even wat geklunst met een andere belichtingsmethode. Van onderen :9

*Pics Verwijderd vanwege Bandwith besparing* Contest is toch voorbij*
De laatste vind ik zelf het meest geslaagd hij was te donker en het licht was te 'geel' zoals normale peertjes licht geven, dit heb ik weggesoept. Ik vind het een mooi gezicht hoe de punaises hun kleur reflecteren op het papier. Het is vrij lastig om te belichten door mijn matglas bureau heb ik ervaren :X. De belichting van boven is trouwens veel te direct en reflecteerd teveel. Hoe kan ik dit verhelpen? Een spiegelend mat voorwerp gebruiken? Maar dan heb ik al snel te weinig licht.

edit:
De camera stond op ISO100 maar ik zie toch aardig wat ruis. Misschien maar beter nog meer licht gebruiken en ISO50 :/

[ Voor 71% gewijzigd door Josh op 04-07-2004 15:29 ]

Verwijderd

hou de lamp eens boven het onderwerp. en dan een a4tje er voor houden.

• Josh

Josh

A Cloggy in Norway

Ik ben ook de domste niet ;). Dit heb ik geprobeerd maar ik had nog steeds het 'direct licht'-effect. Wanneer ik dan meer A4tjes nam werd het licht al snel te weinig.

edit:
Laatste plaatje is nu gesoept trouwens

[ Voor 18% gewijzigd door Josh op 02-06-2004 19:30 ]

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Ik heb inmiddels ook een ideetje....cam maar eens tevoorschijn halen!

Default blanke hetero

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-02 22:37
Misschien ga ik nu maar eens mee doen dan.. :)
Ik zou waarschijnlijk onderstaande foto inzenden, zit naar mijn idee wel een contrast van 'hoeveelheid' in.

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/a.j.huijbregts/G3/hoeveelheid.jpg

De kleuren van het origineel waren niet echt geweldig :/ met photoshop bovenstaande ervan gemaakt, maar ook even een zwartwit versie geproduceerd, misschien is dat wat..

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/a.j.huijbregts/G3/hoeveelheidBW.jpg

Canon G3
ISO 50
1/1000
F/4

• salutem
  • Laatst online: 16-12-2025
de site mag ook wel ff aangepast worden dat scheelt een stuk met uploaden

"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx"

• jvvv
GsJosh schreef op 02 juni 2004 @ 19:13:
Ik zat te tobben over het onderwerp en toen ik zat te leren viel het doosje punaises op in mijn ooghoek. Of course moest ik toen mijn leerwerk onderbreken :+. Het is misschien niet een direct verband met het thema hoeveelheid maar het is een begin. Ik heb een 'willekeurige hoeveelheid' over mijn tafel gestrooid :+.

Het moet nog heel erg uitgewerkt worden maar ik heb even wat geklunst met een andere belichtingsmethode. Van onderen :9

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De laatste vind ik zelf het meest geslaagd hij was te donker en het licht was te 'geel' zoals normale peertjes licht geven, dit heb ik weggesoept. Ik vind het een mooi gezicht hoe de punaises hun kleur reflecteren op het papier. Het is vrij lastig om te belichten door mijn matglas bureau heb ik ervaren :X. De belichting van boven is trouwens veel te direct en reflecteerd teveel. Hoe kan ik dit verhelpen? Een spiegelend mat voorwerp gebruiken? Maar dan heb ik al snel te weinig licht.

edit:
De camera stond op ISO100 maar ik zie toch aardig wat ruis. Misschien maar beter nog meer licht gebruiken en ISO50 :/
had het zelfde geprobeerd met tandenstokers.... lukte niet.

Nu moet ik een snelweg hebben dat op de as oost west ligt.... (nief idee)

Verwijderd

.

[ Voor 130% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2004 00:57 . Reden: was off topic ]

• Josh

Josh

A Cloggy in Norway

Verwijderd schreef op 02 juni 2004 @ 21:19:
Ik ben hier absoluut geen expert in maar dit vond ik een mooie foto van me, getrokken in de Ardennen (België). Camera: Agfa CL18

[afbeelding]
Het spijt me maar deze foto is ver van perfect. Wat is de link met het thema? Kan de compressie iets minder (kijk maar in de lucht)? ;)
jvvv schreef op 02 juni 2004 @ 21:12:
[...]

had het zelfde geprobeerd met tandenstokers.... lukte niet.

Nu moet ik een snelweg hebben dat op de as oost west ligt.... (nief idee)
Waarom post je geen foto's daarvan dan? ;)

Ik heb nog wat verder geknutseld. Dit shot is het meest geslaagd. Jammergenoeg is hier voor het eerst de vignettering van mijn A80 te zien op een 'normale' foto :/.

*Pics Verwijderd vanwege Bandwith besparing*

[ Voor 63% gewijzigd door Josh op 04-07-2004 15:30 ]

Verwijderd

.

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2004 00:58 . Reden: was off topic -mijn excuses- ]

Verwijderd

GsJosh schreef op 02 juni 2004 @ 21:21:
Waarom post je geen foto's daarvan dan? ;)
eh, uit de topicstart (= de regels).
Plaats hier geen foto's die niet aan de contest meedoen! Daar zijn andere topics voor. Plaats hier ook alleen maar die ene foto waarmee je mee wilt doen aan de contest.

• Josh

Josh

A Cloggy in Norway

Maar het was toch een foto voor de contest? Net als die van mij, hij heeft alleen nog perfectie nodig. Of was het gewoon 'een foto' die ooit al gemaakt was?

Verwijderd

GsJosh schreef op 02 juni 2004 @ 22:36:
Maar het was toch een foto voor de contest? Net als die van mij, hij heeft alleen nog perfectie nodig. Of was het gewoon 'een foto' die ooit al gemaakt was?
Eh, nofi, maar misschien nogmaals lezen? ;)
Plaats hier ook alleen maar die ene foto

• Mooody
Aub niet zomaar foto's posten.

Ten eerste moet het te maken hebben met het onderwerp.
Ten tweede alleen de foto's posten die ook daadwerkelijk meedoen aan de contest.

Daarom: eerst goed nadenken over jouw invulling van het onderwerp en de uitvoering ervan, daarna pas posten in dit topic.

Het wordt wel gedoogd wanneer je na het posten van een foto bruikbare tips leest en daarna evt. iets verandert, maar het is dus niet de bedoeling dat iedereen 20 foto's gaat posten :)

Brainstormen in dit topic kan uiteraard wel, maar houd er dan wel rekening mee dat anderen jouw idee kunnen gaan uitvoeren :Y)

[ Voor 67% gewijzigd door Mooody op 02-06-2004 22:48 ]

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2025

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

hmmm lastig onderwerp.....LEUK :)

www.casarodriguillo.com

• Capa
  • Laatst online: 01-02 13:22
Verwijderd schreef op 02 juni 2004 @ 21:19:
Ik ben hier absoluut geen expert in maar deze vond ik mooie foto's van me, getrokken in de Ardennen (België). Camera: Agfa CL18

[afbeelding]

[afbeelding]
Jah, en wat heeft ut te maken het contest en/of thema van deze maand? 8)7

• py.mosjuh
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 24-10-2022

py.mosjuh

fikkert.net

Mooooody schreef op 02 juni 2004 @ 22:41:
Aub niet zomaar foto's posten.

Ten eerste moet het te maken hebben met het onderwerp.
Ten tweede alleen de foto's posten die ook daadwerkelijk meedoen aan de contest.

vind het eigenlijk wel een beetje suffe regel, snap dattie er is maar als je wil laten zien dat je dat en dat hebt geprobeerd kan je elkaar toch mooi helpen nog mooiere fotos te maken (en daar is het in een contest als deze om te doen lijkt me)... niet om de boel af te zeiken, maar stiekem toch wel B)

Kites rise highest against the wind - not with it (Winston Churcill)

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:00

Just_I

What did you just say?

Ff een foto van me opsnorren die ik van het weekend heb gemaakt tijdens pinkpop ... Leuke tentjes die hutje mutje op elkaar staan 8)7.

Edit:
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/hesselsmit/school/tentjes.jpg

camera : HP Photosmart 735 met standaard instellingen (3X optisch ingezoomd en ok nog 2X digitaal vandaar de minder kwaliteit |:( )

[ Voor 45% gewijzigd door Just_I op 02-06-2004 23:08 ]

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

• Mooody
py.mosjuh schreef op 02 juni 2004 @ 22:54:
[...]

vind het eigenlijk wel een beetje suffe regel, snap dattie er is maar als je wil laten zien dat je dat en dat hebt geprobeerd kan je elkaar toch mooi helpen nog mooiere fotos te maken (en daar is het in een contest als deze om te doen lijkt me)... niet om de boel af te zeiken, maar stiekem toch wel B)
Om je foto's aan elkaar te laten zien kun je in 1 van de 20 verzamel-topics terecht :)

Deze regel is gemaakt omdat anders iedereen de mening van de rest gaat toetsen om te kijken welke foto het best "in de markt ligt" en dus de meeste stemmen gaat opleveren.
Niet echt de gedachte achter een foto-contest waar er juist wordt uitgegaan van jouw creativiteit en niet die van anderen.

Maar nogmaals: je mag best je foto posten voordat je 'm upload, maar doe dit dan als je denkt dat hij (bijna) goed is en alleen iets hulp nodig hebt voor de afwerking....

[ Voor 7% gewijzigd door Mooody op 02-06-2004 23:04 ]

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

En ja hoor! De archieven worden alweer open getrokken :r

Voor mij is de contest alweer vern**kt!

Eindelijk een leuk open onderwerp en dan weten mensen het nog te verpesten door simpelweg even hun archiefjes open te gooien opzoek naar iets waar het onderwerp wel ongeveer mee overeen komt! Dan komt er ook nog een halve zool langs die het woord compressie nog niet helemaal snapt....

Die van de tentjes kan dan nog wel en is opzich wel een coole foto maar toch weer een "ow ik heb nog wat liggen dat hier wel mee te maken heeft" foto.

Misschien ben ik wel jaloers op mensen met een archief aangezien ik mijn eigen vorig weekend heb weggedonderd tijden partitioneren :(

Komop mensen! Pak je digicams en schiet wat mooie shots speciaal voor deze contest!!

[ Voor 10% gewijzigd door Ebayzo op 02-06-2004 23:19 ]

Default blanke hetero

• Vrieskist
Hoeveelheid is zo'n enorm breed onderwerp. Jammer dat het niet iets specifieker is.
Maar ik zal eens goed nadenken ...

[ Voor 21% gewijzigd door Vrieskist op 02-06-2004 23:53 ]

• Mystic Spirit
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-02 23:34

Mystic Spirit

PSN: mr_mysticspirit

Ik heb nog een foto gemaakt 2 weken terug die een leuk contrast weer zou geven van het onderwerp, maar de punaise foto vindt ik erg origineel! dus ik denk dat ik maar ff speciaal voor dit onderwerp op pad moet! maar eerst zal ik wat moeten verzinnen!

Verwijderd

EbAyzo schreef op 02 juni 2004 @ 23:16:
En ja hoor! De archieven worden alweer open getrokken :r
Wat maakt het uit wanneer de foto is genomen, zolang de fotograaf 'm maar zelf genomen heeft.

Als ik hier een foto post die jij mooit vind en volledig on-topic, dan zeg je 'mooi'. Als ik dan 3 posts erna beken dat hij uit mijn archief komt, zeg je dan 'wat een klote-foto'?
Voor mij is de contest alweer vern**kt!
Beetje stemmingmakend.. alweer verneukt.
Eindelijk een leuk open onderwerp en dan weten mensen het nog te verpesten door simpelweg even hun archiefjes open te gooien opzoek naar iets waar het onderwerp wel ongeveer mee overeen komt! Dan komt er ook nog een halve zool langs die het woord compressie nog niet helemaal snapt....
Ik zie niet in hoe dat voor jou de contest kan vernaggelen. Je hoeft niet te stemmen op slechte foto's hoor. Als jij gewoon een goede foto maakt, heb je nog steeds evenveel kans om te winnen, ongeacht eventuele crappy inzendingen. Daarnaast kan er onbeperkt ingezonden worden (nou ja, max 1 pp), het is dus niet zo dat de contest na 2 foto's 'vol' zit ofzo. Crappy foto's maken dus voor jou niets uit.

Als het onderwerp je past dan moet je zeker met een mooie foto kunnen komen, toch?

Als foto's van anderen je niet bevallen, lever dan kritiek op die foto's. Maar zo'n algemene rant tegen contests lijkt me niet reëel.
Komop mensen! Pak je digicams en schiet wat mooie shots speciaal voor deze contest!!
Working on it :P

• koraks
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
GsJosh schreef op 02 juni 2004 @ 19:29:
Ik ben ook de domste niet ;). Dit heb ik geprobeerd maar ik had nog steeds het 'direct licht'-effect. Wanneer ik dan meer A4tjes nam werd het licht al snel te weinig.
Gebruik je een polarisatiefilter? Dat kan nl. nogal helpen om de highlights er een beetje uit te krijgen.

• Vrieskist
Jammer van die vignetting op die punaise pics trouwens... idee was wel leuk, lekker rommelig :)

• Spikey
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-02 15:57

Spikey

Making the web accessible!

ik ga ook maar eens meedoen deze keer..
wel een lekker breed onderwerp. Alleen kan ik nog niet echt op ideeen komen maargoed..

* Spikey zet z'n Z1 alvast klaar en gaat er eens lekker een nachtjes over slapen :+

Sony a6700 + primes | Trek Checkpoint SL5 Gen2 | Trek Emonda SL7 2019

• Josh

Josh

A Cloggy in Norway

Vrieskist schreef op 03 juni 2004 @ 00:27:
Jammer van die vignetting op die punaise pics trouwens... idee was wel leuk, lekker rommelig :)
Ja inderdaad heel zonde, ik had gedacht dat ik die vignettering nooit tegen zou komen dus heb hem niet omgeruild. Wel dus :(. En nee, ik heb geen polarisatiefilter, zit te twijfelen over de aanschaf van een adapter.

Over het lukraak posten van foto's hier
De foto's die ik gepost heb zijn speciaal gemaakt voor de contest en ik wil graag commentaar op de foto's omdat ik nog geen goede fotograaf ben. Ik heb dus hulp nodig bij de verbetering! Daar is dit topic wel voor dacht ik zo! Wanneer iedereen hier zijn foto's alleen post voor de contest heeft dit hele topic geen nut.

[ Voor 32% gewijzigd door Josh op 03-06-2004 08:14 ]

• breinonline
  • Laatst online: 21:38

breinonline

Are you afraid to be known?

Ik heb sinds 2 weken nu een digicam en had best zin om aan deze contest mee te gaan doen. Deze maand is er dan ook zeker een moeilijk (lees: uitdagend) onderwerp. Alleen als ik hier alle posts lees krijg ik steeds minder zin. Hopelijk houd iedereen het vanaf nu aan een beetje vriendelijker en ontopic :)

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

• Mooody
GsJosh schreef op 03 juni 2004 @ 08:12:

Over het lukraak posten van foto's hier
De foto's die ik gepost heb zijn speciaal gemaakt voor de contest en ik wil graag commentaar op de foto's omdat ik nog geen goede fotograaf ben. Ik heb dus hulp nodig bij de verbetering! Daar is dit topic wel voor dacht ik zo! Wanneer iedereen hier zijn foto's alleen post voor de contest heeft dit hele topic geen nut.
zo gaat het al bijna 2 jaar en nooit klachten over gehad :)

nogmaals: voor hulp bij verbetering zijn tientallen andere topics, dit is een wedstrijd....en er wordt uitgegaan van je eigen creativiteit

• Vrieskist
Als je commentaar op je foto's wil kan je het beter in een showcase topic plaatsen, of op je persoonlijk photolog / photoalbum zoals ik zelf ook doe.

Ik ben nu zo'n 1,5 week ermee bezig en je krijgt toch wel leuk commentaar uit allerlei landen.

• gcb
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08-2023

gcb

Afgelopen zomer heb ik een foto gemaakt met dit thema in gedachten. Het was een enorme grasvlakte, met daarop her en der een boom, heel vreemd. De naderende storm geeft extra sfeer.

Mag deze foto gebruikt worden voor de contest? Omdat het een oudere foto is vraag ik het maar voor de zekerheid.

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~brou1944/DSC_0309klein.jpg

• Vrieskist
Je kan de foto wel gebruiken vind ik. Jammer dat je de foto kan "dubbelvouwen". Je hebt de lijn precies in het midden. Nu ben ik geen super fotograaf (verre van dat), maar mijn vader geeft me vaak tips en deze was er eentje van.

Verder had ik zelf ook al gedacht aan een boompje in z'n eentje op een kale vlakte, maar vind dat maar eens in Friesland :+.

Verwijderd

Hoeveelheid... toevallig heb ik vorige week (volgens mij) wel een toepasselijke foto gemaakt!! Samen met een vriend een piramide gebouwd van bierdoppen (HEINEKEN bierdoppen wel te verstaan _/-\o_ ) bestaande uit 385 doppen! Wat denken jullie ervan?

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/8W2A2L2BGD18

• nimm2
  • Laatst online: 02-02 15:34

nimm2

.

laat maar

edit: foto niet gezien, maar ziet er leuk uit!

[ Voor 88% gewijzigd door nimm2 op 03-06-2004 12:03 ]

• Vrieskist
Leuke foto daniel :)

• salutem
Ja leuk, niet bijster boeiend of bijzonder maar wel leuk.

"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx"

• Ra5a
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Ra5a

L'Enfant terrible.

Xtuv schreef op 02 juni 2004 @ 20:08:
Ik zou waarschijnlijk onderstaande foto inzenden, zit naar mijn idee wel een contrast van 'hoeveelheid' in.

[afbeelding]

De kleuren van het origineel waren niet echt geweldig :/ met photoshop bovenstaande ervan gemaakt, maar ook even een zwartwit versie geproduceerd, misschien is dat wat..

[afbeelding]

Canon G3
ISO 50
1/1000
F/4
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~rauf/untitled.jpg

zoiets misschien?
sorrie dat ik aan je foto heb gezeten maar ik vond 'm goed gelukt maar de kleuren klopten imo niet.

Imperfectionist.

• Xtuv
Ra5a schreef op 03 juni 2004 @ 15:38:
[...]

[afbeelding]

zoiets misschien?
sorrie dat ik aan je foto heb gezeten maar ik vond 'm goed gelukt maar de kleuren klopten imo niet.
Tsja dit vind ik weer een beetje té.. Vind die van mij ook te soft, maar bij jouw versie gaat er wel erg veel detail verloren, vind zo'n zwarte vlek niet echt mooi :P
Ik ga zelf nog wel even knutselen aan een betere BW versie denk ik.

nieuwe versie, nu met een wat interesantere lucht iig:
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/a.j.huijbregts/bootzwartwit.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door Xtuv op 03-06-2004 16:29 ]

• Mooody
het ging toch om de hoeveelheid raampjes?
nou, die zie ik nu niet meer :P

• Reanimation
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 01-10-2025
Mijn toevoeging:

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/lievie89/PICT0635_SMALLJPG.JPG

Linkje naar grote versie: KLIK HIER!!

Foto gemaakt in Kissimee, FL USA
Had een stukje pringles laten vallen en binnen paar minuten!! was er bijna geen geel meer te zien van de pringles helemaal bedekt met mieren. daarom hoeveelheid!

Gemaakt met Minolta Dimage Z1

Verwijderd

Oke mijn toevoeging dan maar, zat beetje te voetballen in de achtertuin en spotte bij ons deze fikse rij dakpannen, dacht das perfect voor een contestfoto:

bij deze
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/tjoizz/dimagez2/got/1.jpg
(clickable)

owja..ben nog maar net begonnen met fotograveren, dus geef aub een flinke load commentaar dan kan ik leren 8)

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Reanimation schreef op 03 juni 2004 @ 15:56:
Mijn toevoeging:

[afbeelding]

Had een stukje pringles laten vallen en binnen paar minuten!! was er bijna geen geel meer te zien van de pringles helemaal bedekt met mieren. daarom hoeveelheid!

Erg vette foto!

Voor De Generaal: Ik blijf bij mijn standpunt en zal dus niet op deze (archief)foto stemmen...

Default blanke hetero

• salutem
Reanimation schreef op 03 juni 2004 @ 15:56:
Mijn toevoeging:

[afbeelding]

Hoe oud is die foto ?
En kan je nix nu maken ipv je archief doorspitten ?

Verwijderd

Xtuv schreef op 02 juni 2004 @ 20:08:

[afbeelding]

[afbeelding]

Canon G3
ISO 50
1/1000
F/4
Erg mooie foto vind ik!
Vind de kleuren versie toch iets beter dan die in zwart wit ...

Heb er zelf ook es photoshop op los gelaten om de kleuren nog iets te verbeteren (ik hoop dat je dat niet al te erg vind ?)
Het resultaat :
Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/samp/2D/hoeveelheid-edited.jpg
Beter, slechter, afschuwelijk, ... ? Je zegt het maar :)
(Is wel rap gedaan, dus hier en daar zijn mijn maskes niet echt mooi afgelijnd, wat dan ook soms zichtbaar is ...)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2004 19:46 ]

Verwijderd

Ik weet nog niet goed wat ik bij dit onderwerp ga doen, maar ik ga goed om me heen kijken als ik buiten ben ;).

• Mystic Spirit

Mystic Spirit

ik heb besloten toch maar ff mijn eenzame spriet te posten om te tjekken wat jullie vinden!
foto is genomen in appelschaa, het was een alleen staande spriet naast een groot veld sprieten waar ik een macrotje van gemaakt heb :) (hij is wel zwaar ge-compressed trouwens!)

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~fysiodev/sprietklein.jpg

en hier de LINK naar de originele foto (1,2mb)

shieten maar!

oohw ja volgens mij voldoet de foto aan het topic omdat het 1 spriet is naast een grote hoeveelheid sprieten :+
er is trouwens niks aan gesoept.....en gemaakt met een canon a80

[ Voor 7% gewijzigd door Mystic Spirit op 03-06-2004 20:28 ]

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.janodink.gdva.com/afbeeldingen/foto%27s/koninginnedag%202003/gr/1%20(1).jpg
veel mensen op de been

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2004 20:42 ]

• Vrieskist
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/vrieskist/z2/006.jpg
Ik heb deze in kleur gepost, in zwart wit heb ik hem ook wel op mijn website staan, maar kleur is toch net iets mooier denk ik.

[ Voor 43% gewijzigd door Vrieskist op 03-06-2004 20:46 ]

Verwijderd

Mystic Spirit schreef op 03 juni 2004 @ 20:25:
oohw ja volgens mij voldoet de foto aan het topic omdat het 1 spriet is naast een grote hoeveelheid sprieten :+
Hij's wat mij betreft on-topic (niet dat dat veel zegt) maar vind er weinig aan. Doordat je onderwerp (1 spriet) vrij klein is, komt het er op neer dat van jouw foto 99% onscherp is.

• Vrieskist
Mystic Spirit schreef op 03 juni 2004 @ 20:25:
ik heb besloten toch maar ff mijn eenzame spriet te posten om te tjekken wat jullie vinden!
foto is genomen in appelschaa, het was een alleen staande spriet naast een groot veld sprieten waar ik een macrotje van gemaakt heb :) (hij is wel zwaar ge-compressed trouwens!)

[afbeelding]

en hier de LINK naar de originele foto (1,2mb)

shieten maar!

Ik denk dat de achtergrond teveel aanwezig is t.o.v de spriet.
Idee is wel leuk, maar de foto is scheef (zie lantaarnpalen). Misschien kan je hem rechtzetten?

• Xtuv
Verwijderd schreef op 03 juni 2004 @ 19:44:
[...]

Erg mooie foto vind ik!
Vind de kleuren versie toch iets beter dan die in zwart wit ...

Heb er zelf ook es photoshop op los gelaten om de kleuren nog iets te verbeteren (ik hoop dat je dat niet al te erg vind ?)
Het resultaat :
[afbeelding]
Beter, slechter, afschuwelijk, ... ? Je zegt het maar :)
(Is wel rap gedaan, dus hier en daar zijn mijn maskes niet echt mooi afgelijnd, wat dan ook soms zichtbaar is ...)
Dankjewel :)
Qua kleur zeker verbetering.. hoe ben je ongeveer tewerk gegaan? als je hier een tutorial oid voor hebt zou ik dat wel waarderen.. :P
Zit zelf in photoshop meestal maar wat te schuiven aan de levels en colorbalance..

• Reanimation
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 01-10-2025
salutem schreef op 03 juni 2004 @ 19:24:
[...]

Hoe oud is die foto ?
En kan je nix nu maken ipv je archief doorspitten ?
Wat boeit het hoe oud de foto is, geen maanden iig!

Verwijderd

Xtuv schreef op 03 juni 2004 @ 15:47:
[...]

Tsja dit vind ik weer een beetje té.. Vind die van mij ook te soft, maar bij jouw versie gaat er wel erg veel detail verloren, vind zo'n zwarte vlek niet echt mooi :P
Ik ga zelf nog wel even knutselen aan een betere BW versie denk ik.

nieuwe versie, nu met een wat interesantere lucht iig:
[afbeelding]
Hey Xtuv, ik zou die foto in sephia gooien of met een +10/20 red color level aanpassen of juist + 10/20 blauw, ik vind 'm om deze manier niet sprekend genoeg.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2004 22:24 ]

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20:24
Ik ga ook voor de lol 'es mee doen :) Alleen twijfel ik tussen 2 varianten.

Afbeeldingslocatie: http://home.parse.nl/~jasper/fotos/hoeveelheid-01.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.parse.nl/~jasper/fotos/hoeveelheid-02.jpg

• Mystic Spirit

Mystic Spirit

Jasper schreef op 03 juni 2004 @ 22:38:
Ik ga ook voor de lol 'es mee doen :) Alleen twijfel ik tussen 2 varianten.

[afbeelding]

[afbeelding]
Erg originele foto's! persoonlijk zou ik gaan voor foto 2!

Verwijderd

Mystic Spirit schreef op 03 juni 2004 @ 22:43:
Erg originele foto's! persoonlijk zou ik gaan voor foto 2!
Vind de foto juist totaal niet origineel (nofi).. het werk waar de foto van gemaakt is, is origineel. De foto zelf is niet meer dan een goede foto van dat werk, imo niets bijzonders dus.. (niet dat ik bijzondere foto's maak ofzo :P)

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20:24
Verwijderd schreef op 03 juni 2004 @ 23:00:
[...]

Vind de foto juist totaal niet origineel (nofi).. het werk waar de foto van gemaakt is, is origineel. De foto zelf is niet meer dan een goede foto van dat werk, imo niets bijzonders dus.. (niet dat ik bijzondere foto's maak ofzo :P)
True. Het is een kunstwerk wat erg goed in het thema valt waar ik toevallig een foto van heb gemaakt ;)

• Mystic Spirit

Mystic Spirit

Verwijderd schreef op 03 juni 2004 @ 23:00:
[...]

daar moet ik je gelijk in geven.... idd een origineel werk en een eigenlijk simpele foto van dat werk!
zo had ik het nog niet bekeken 8)

Verwijderd

Ook ik heb m'n bijdrage aangeleverd:

Titel: Herkenning (Check fotosite)

Aantal herkenningspunten tussen pion/bordspel en mens/mensheid:
Positie innemen; met macht spelen; keuzes maken; gevoelens (zwart/wit); regels; gelijkheid; beperkingen; risico; strategie; visie; kansen; fouten; overdenken; karakter; tijdigheid; irritatie; ervaring; eenvoud....enz.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2004 00:18 ]

Verwijderd

Xtuv schreef op 03 juni 2004 @ 21:16:
[...]

Dankjewel :)
Qua kleur zeker verbetering.. hoe ben je ongeveer tewerk gegaan? als je hier een tutorial oid voor hebt zou ik dat wel waarderen.. :P
Zit zelf in photoshop meestal maar wat te schuiven aan de levels en colorbalance..
Ja bij mij is het ook "trial and error" techniek :)
Maar wel met iets meer tools.
Anders wil ik de PDF (Photoshop CS) wel ff mailen hoor, want tis nogal veel om allemaal uit te leggen wat ik er aan gedaan heb ...

• Mystic Spirit

Mystic Spirit

Verwijderd schreef op 03 juni 2004 @ 20:48:
[...]

Hij's wat mij betreft on-topic (niet dat dat veel zegt) maar vind er weinig aan. Doordat je onderwerp (1 spriet) vrij klein is, komt het er op neer dat van jouw foto 99% onscherp is.
heb je gelijk in! (net als vrieskist) het was ook maar een eerste poging... :) en ik heb dus duidelijk de verkeerde foto gekozen :) ik heb er nog 1 die een stukje dichterbij is. ik d8 alleen dat die te weinig contrasterend was voor het onderwerp, maar die post ik nu wel ff :)

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~fysiodev/spriet2k.jpg

LINK naar de originele foto (1,3mb)
deze is rechtstreeks uit de cam ongesoept...

deze hieronder is gesoept beetje de zijkanten afgeknipt:
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~fysiodev/sprietsoepk.jpg

en hier de LINK naar de originele foto (300k)

deze foto's vindt ik persoonlijk minder aan het onderwerp voldoen....

[ Voor 3% gewijzigd door Mystic Spirit op 03-06-2004 23:47 ]

• JanPedaal
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

JanPedaal

Coureur extraordinaire

Verwijderd schreef op 03 juni 2004 @ 23:23:
Aantal herkenningspunten tussen pion/bordspel en mens/mensheid:
Positie innemen; met macht spelen; keuzes maken; gevoelens (zwart/wit); regels; gelijkheid; beperkingen; risico; strategie; visie; kansen; fouten; overdenken; karakter; tijdigheid; irritatie; ervaring; eenvoud....enz.

Check fotosite
Dat is een behoorlijke hoeveelheid woorden, in ieder geval ;) . Aardige foto, maar waarom past 'ie ook al weer in het thema?

Release your inner hooligan - With great power comes great responsibility, with horsepower comes no responsibility

Verwijderd

Mystic Spirit schreef op 03 juni 2004 @ 23:46:
[...]

heb je gelijk in! (net als vrieskist) het was ook maar een eerste poging... :) en ik heb dus duidelijk de verkeerde foto gekozen :) ik heb er nog 1 die een stukje dichterbij is. ik d8 alleen dat die te weinig contrasterend was voor het onderwerp, maar die post ik nu wel ff :)

[afbeelding]

LINK naar de originele foto (1,3mb)
deze is rechtstreeks uit de cam ongesoept...

deze hieronder is gesoept beetje de zijkanten afgeknipt:
[afbeelding]

en hier de LINK naar de originele foto (300k)

deze foto's vindt ik persoonlijk minder aan het onderwerp voldoen....
Nu is het een grasspriet alleen ...
Want de rest is niet meer uit te maken wat het is :|

• Xtuv
Verwijderd schreef op 03 juni 2004 @ 23:23:
[...]

Ja bij mij is het ook "trial and error" techniek :)
Maar wel met iets meer tools.
Anders wil ik de PDF (Photoshop CS) wel ff mailen hoor, want tis nogal veel om allemaal uit te leggen wat ik er aan gedaan heb ...
Mail die PDF maar als je wilt :) mail staat in m'n profile.

[ Voor 6% gewijzigd door Xtuv op 03-06-2004 23:56 ]

• Mystic Spirit

Mystic Spirit

Verwijderd schreef op 03 juni 2004 @ 23:51:
[...]

Nu is het een grasspriet alleen ...
Want de rest is niet meer uit te maken wat het is :|
eens.... is niet echt meer passend bij het onderwerp! al is 1 ook een hoeveelheid :+

• Vrieskist
Daarom vind het ook niet echt een super onderwerp Mystic Spirit. Je kan er zoveel bij bedenken. Alles heeft een hoeveelheid toch?

Verwijderd

JanPedaal schreef op 03 juni 2004 @ 23:50:
[...]
Dat is een behoorlijke hoeveelheid woorden, in ieder geval ;) . Aardige foto, maar waarom past 'ie ook al weer in het thema?
't visualiseren van "hoeveelheid"

• Vrieskist
Heb de foto van mij ook maar op de contest pagina gezet.

Verwijderd

ein vraagske, gewoon van de n00b die ik ben. willen jullie mij zoveel commentaar geven als mogelijk *be harsh* zeg gewoon dat je het geen keutel aan vind en wat ik beter kan doen, like to learn and much in short time. :9

alvast enorm bedankt _/-\o_

Verwijderd

Heb jij de post gezien die ik een dag of 2 geleden in het Macrodraadje heb gedaan? :P

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/mj.vanthoor/fotoforum/steektak.jpg

Deze post dus, van 1 juni 23:39 :P

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2004 01:22 ]

• Mystic Spirit

Mystic Spirit

Verwijderd schreef op 04 juni 2004 @ 01:20:
[...]

Heb jij de post gezien die ik een dag of 2 geleden in het Macrodraadje heb gedaan? :P

[afbeelding]

Deze post dus, van 1 juni 23:39 :P
heheheh nee die had ik niet gezien! dat is ook een mooie spriet :Y)
mijn foto is overigens 2 weken geleden gemaakt :+
misschien had ik mijn foto ook beter in het macro draadje kunnen gooien!

• cold
  • Niet online
Mijn inzending:

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/maartenlameris/Schelpen.jpg

MT v3 | EMS 147, VNS 117, BMS 112 | virt ShellyPro3EM (B2500 home-assistant) | Elfin EW11 & Viper Modbus in HA

• Mystic Spirit

Mystic Spirit

_/-\o_ wat mij betrefd de beste inzending tot nu toe! precies goede vaagheid achter de schelpen.. mooie lichtval...

heb je er nog wat aan gesoept?

Verwijderd

Vrieskist schreef op 04 juni 2004 @ 00:09:
Daarom vind het ook niet echt een super onderwerp Mystic Spirit. Je kan er zoveel bij bedenken. Alles heeft een hoeveelheid toch?
Da's juist het mooie van een onderwerp als dit... Je kan 'hoeveelheid' op veel manieren visualiseren (ik zie hier vooral mensen die een berg van 't een of ander op de foto zetten), maar denk bijvoorbeeld ook aan inhoudsmaten... Een foto van een tanker met een label '85675498647 liter' voldoet ook aan het onderwerp, evenals een mooie macro van het de 'e 1l' op een pak melk. Het laat gewoon meer ruimte voor creativiteit dan de afgebakende, strikte onderwerpen...

Verwijderd

Die schelpen zijn wel aardig alleen moet je of wat meer van de bovenkant laten zien of juist helemaal niet. Ik denk zelf dat dat laatste de foto een stuk beter maakt en abstracter.

• JanPedaal
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

JanPedaal

Coureur extraordinaire

Verwijderd schreef op 04 juni 2004 @ 00:20:
[...]
't visualiseren van "hoeveelheid"
Ik denk dat er betere manieren zijn om dat te visualiseren dan een schaakbord met leuke belichting en quasinonchalante camerahoek. imho moet je het thema laten zien door of een heel grote hoeveelheid, of een heel kleine, of een scherp contrast in hoeveelheid te tonen. Dit zijn gewoon een paar schaakstukken. Geen bijzondere hoeveelheid iig. Zoals Vrieskist al zei:
Vrieskist schreef op 04 juni 2004 @ 00:09:
Dus dan kan je wel een willekeurige foto insturen en zeggen dat ie hoeveelheid visualiseert, maar voor mij doet 'ie dat niet.

Release your inner hooligan - With great power comes great responsibility, with horsepower comes no responsibility

Verwijderd

Dit is mijn inzending. Ik vond het net een massa mensen lijken.

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/joostv/hoeveelheid.jpg

Klikbaar ! :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2004 10:48 ]

Verwijderd

Tsja ik vind het nix hij is niet scherp, je kan niet eens 1 beest goed zien.

• Vrieskist
Verwijderd schreef op 04 juni 2004 @ 11:01:
Tsja ik vind het nix hij is niet scherp, je kan niet eens 1 beest goed zien.
Idd, lijkt wel alsof de camera flink bewogen is bij de foto.

Verwijderd

Ut lijkt wel alsof iedereen hier zijn foto neerpleurt en vervolgens gelijk op de contestsite dus reactie is denk ik overbodig, ze posten ze toch wel op de contestsite

Verwijderd

Het is toch juist de bedoeling om hier feedback te krijgen en later pas op de contest site te zetten?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2004 12:41 ]

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste