ik heb helemaal geen absorb nodig, met 90 all res kom je er wel hoor. Zelf heb ik geen merc en die heb ik ook helemaal niet nodig .PizZa_CalZone schreef op 22 juni 2004 @ 23:32:
[...]
Hmm ik heb punt 1 al een betere guardian, zaka en magefists... Maar ik durf te wedden dat mijn defence die gast (jouw?) zn aarsch kickt... (de reden waarom mijn build gemaakt is!) Ik heb bewust gekozen om geen arachnid te gebruiken en geen soj puur omdat ik daardoor veel absorb heb dmv thundergods, ravenfrost en dwarf star. En de enige reden waarom deze meer dmg doet dan mij is dat hij een hoto heeft en wat meer skillers... In plaats van een hoto gebruik ik straks een silence phase blade en die skillers krijg ik zeer binnenkort welIk heb pala's gezien die 12k dmg deden en die betere equip hadden... Maar dat terzijde... tis zeker een GOEDE hammerdin (complimentje) En nu maar es kijken wat ik voor mekaar ken krijgen met mijn huidige hammerdin (zo i zo es ff wat meer lvls halen om mijn blessed aim omhoog te krikken
)
Edit:
Waarom die war travelers en gheeds eigenlijk?? Zoveel mf doe je toch niet met een pala? (i prefer infernostride boots met 10% to max fire res en 30% fire res. Verder heb ik liever mun seraphs hymn inplaats van een mara's (vanwege meer dmg)
Watvoor betere equip hadden die pala`s dan? Wat skiller meer en een enigma, misschien hogere def op de items die ik al heb, meer kan ik niet bedenken.
Die wt`s draag ik omdat het goede boots zijn (voor mij)en de mf is meegenomen, meer res heb ik niet nodig, gheeds is gewoon handig
Ja doe maar.