Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

NvE

kijkt

PizZa_CalZone schreef op 22 juni 2004 @ 23:32:
[...]

Hmm ik heb punt 1 al een betere guardian, zaka en magefists... Maar ik durf te wedden dat mijn defence die gast (jouw?) zn aarsch kickt... (de reden waarom mijn build gemaakt is!) Ik heb bewust gekozen om geen arachnid te gebruiken en geen soj puur omdat ik daardoor veel absorb heb dmv thundergods, ravenfrost en dwarf star. En de enige reden waarom deze meer dmg doet dan mij is dat hij een hoto heeft en wat meer skillers... In plaats van een hoto gebruik ik straks een silence phase blade en die skillers krijg ik zeer binnenkort wel :D Ik heb pala's gezien die 12k dmg deden en die betere equip hadden... Maar dat terzijde... tis zeker een GOEDE hammerdin (complimentje) En nu maar es kijken wat ik voor mekaar ken krijgen met mijn huidige hammerdin (zo i zo es ff wat meer lvls halen om mijn blessed aim omhoog te krikken :*))

Edit:

Waarom die war travelers en gheeds eigenlijk?? Zoveel mf doe je toch niet met een pala? (i prefer infernostride boots met 10% to max fire res en 30% fire res. Verder heb ik liever mun seraphs hymn inplaats van een mara's (vanwege meer dmg)
ik heb helemaal geen absorb nodig, met 90 all res kom je er wel hoor. Zelf heb ik geen merc en die heb ik ook helemaal niet nodig .
Watvoor betere equip hadden die pala`s dan? Wat skiller meer en een enigma, misschien hogere def op de items die ik al heb, meer kan ik niet bedenken.
Die wt`s draag ik omdat het goede boots zijn (voor mij)en de mf is meegenomen, meer res heb ik niet nodig, gheeds is gewoon handig ;).

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-03 01:55

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

NvE schreef op 23 juni 2004 @ 01:48:
[...]

ik heb helemaal geen absorb nodig, met 90 all res kom je er wel hoor. Zelf heb ik geen merc en die heb ik ook helemaal niet nodig .
Watvoor betere equip hadden die pala`s dan? Wat skiller meer en een enigma, misschien hogere def op de items die ik al heb, meer kan ik niet bedenken.
Die wt`s draag ik omdat het goede boots zijn (voor mij)en de mf is meegenomen, meer res heb ik niet nodig, gheeds is gewoon handig ;).
Het idee wat jij had over betere equip klopt wel, het grote verschil tussen onze pala's is de defence... Mijnes is compleet gebouwd op defence en niet op strenght. Het voordeel hieraan is dat ik zeer hard me best moet doen om dood te kunnen gaan. In 8 player games op hell ken ik stilstaan midden in de laatste set baals minions zonder dat er enig stukje health vanaf gaat. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerlie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-04-2024

Powerlie

ung! ung! ung!

PizZa_CalZone schreef op 23 juni 2004 @ 09:04:
[...]

... In 8 player games op hell ken ik stilstaan midden in de laatste set baals minions zonder dat er enig stukje health vanaf gaat. :*)
kijk, dat wil ik nou ook :P

Where is it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Powerlie schreef op 23 juni 2004 @ 11:01:
[...]

kijk, dat wil ik nou ook :P
ik ook ^_^ en dan lekker me merc het werk laten doen terwijl ik ff koffie haal ofzo :)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-=BoKKiE=- schreef op 23 juni 2004 @ 11:18:

ik ook ^_^ en dan lekker me merc het werk laten doen terwijl ik ff koffie haal ofzo :)
Daar heb je toch necro's voor? Die hebben standaard skellies en golems enzo die al het werk voor je doen ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

-=BoKKiE=- schreef op 23 juni 2004 @ 11:18:
[...]

Koffie halen... zou ik niet doen ;) ze raken je dan wel niet of bijna niet maar zodra het 1x mocht gebeuren is er wel wat health vanaf... af en toe een potion is wel aan te raden! (als je voor diablo staat is het wel te doen B), diablo doet je geen reet als je ook nog eens defiance aan hebt staan. Je ken zelfs nog een peukie doen terwijl je merc het werk doet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bestaat er ook een progje waar mee je in SP items tussen verschillende chars kunt uitwisselen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wub
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 13:45

Wub

Verwijderd schreef op 23 juni 2004 @ 12:17:
Bestaat er ook een progje waar mee je in SP items tussen verschillende chars kunt uitwisselen?
Check dit:

http://diabloii.net/~atma

Legaal mule programma voor singel player.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-03-2023

Wouter185

Skoltns.nl

Dat ATMA is leuk, maar bestaat et ook voor Closed Bnet? Niet dat je shit kan veranderen, maar dat je je chars kunt uitlezen voor items etc?

Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

na gelezen te hebben dat ik met 3 perfect gems of 3 perfect skulls bij een charm, ring, amulet of jewel te stoppen d8 ik tijd om eventijs wat boeiende ringen en charms te kweken, maar nee al m'n gems en skulls verprutst en alles is maar slechter geworden ;( arme arme ikke, acht heb teminste weer ruimte vrij in me stash om losse gems en flawless gems in te stoppen zo kun je het ook zien :P

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

PizZa_CalZone schreef op 23 juni 2004 @ 09:04:
[...]

Het idee wat jij had over betere equip klopt wel, het grote verschil tussen onze pala's is de defence... Mijnes is compleet gebouwd op defence en niet op strenght. Het voordeel hieraan is dat ik zeer hard me best moet doen om dood te kunnen gaan. In 8 player games op hell ken ik stilstaan midden in de laatste set baals minions zonder dat er enig stukje health vanaf gaat. :*)
Wat is het verschil dan met mijn pala?

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

NvE schreef op 23 juni 2004 @ 13:31:
[...]

Wat is het verschil dan met mijn pala?
Aan jouw pics te zien heb je hem kwa skills eerder opgebouwd op damage. Jouw blessed aim zit namelijk helemaal vol en zo te zien ken je nog wat puntjes in je holy shield kwijt. In mijn geval is het andersom, mijn holy shield zit helemaal vol en me blessed aim krijgt nu al me spare points. Het 2e verschil is dat ik iets meer resistances heb. Fire, cold en lightning absorb heb en een Call To Arms waardoor ik lekker Battle Orders van lvl 12 en Battle Command van lvl 14 ken casten. Wat aanzienlijk scheelt in je health / mana hoeveelheden en ook nog es een extra 1 to all skills geeft. >:)

Daarom zeg ik dus dat mijn pala meer defence heeft. Het is maar een klein verschil tussen die van jou en mij en zo hebben we allebei wat voordelen. Ik sloop ventjes iets minder snel dus heb ik daardoor meer kans om geraakt te worden, waardoor ik dus een hogere defence nodig heb. Jij beukt ventjes een stuk sneller waardoor je minder geraakt wordt en dus een mindere defence nodig hebt. Zo heeft het allebei ze voordelen, mijnes heb ik gemaakt met het uitgangspunt om er wanneer het nodig mocht zijn zeer eenvoudig een uber diablo te kunnen killen. :*)

[ Voor 29% gewijzigd door PizZa_CalZone op 23-06-2004 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo luitjes,

is er hier nog iemand die bartuc's cut-throaths nodig heeft?
of weet wat ze waard zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14
Zit hard te overwegen weer eens HC een kans te geven. Het is tenslotte toch zeker 20 uur geleden dat er zoveel lag was dat het onspeelbaar werd.

Jammer dat je je items niet kan overzetten naar HC, daar zou mijn ethereal Razor's Edge (205%) tenminste iets meer waard zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL
  • Laatst online: 09-06 18:58

FrostXL

cool as ice

FrostXL schreef op 22 juni 2004 @ 18:10:
kan iemand mij vertellen waar de mf grenzen liggen?
niemand?

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

Er zijn geen mf grenzen. Mochten die er zijn dan is het alsnog een onhaalbare grens. Wel kan ik je vertellen wat het meest effectieve percentage mf is en waarom. 300 % mf is het beste. Dit omdat mf niet alleen een verhoogde kans geeft op goude items, maar ook op gele en blauwe.
En nu is het zo dat de kansen van die 3 verschillende items tot de 300 mf redelijk gelijk omhoog gaat, maar boven de 300 % mf is het zo dat de kans op blauwe en gele items VEEEEEL sneller stijgt dan de kans op goude items ofwel als je een mf % van bijvoorbeeld 500 hebt is het zo dat je dus ongeveer 1000% meer kans hebt op geel en blauw en maar 300% meer kans hebt op een goud item.
Bij 300% mf is het zo dat je 400 % meer kans hebt op geel en blauw en 250% meer kans hebt op goud. :*)

Dit is dus een fout die veel mensen maken door een onwijs hoog mf % te nemen en vervolgens te denken dat ze veel goude items zullen vinden. Terwijl er dan alleen maar geel en blauw dropt. B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL

FrostXL

cool as ice

die grens zocht ik :) thnx alot

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

PizZa_CalZone schreef op 23 juni 2004 @ 13:53:
[...]

Aan jouw pics te zien heb je hem kwa skills eerder opgebouwd op damage. Jouw blessed aim zit namelijk helemaal vol en zo te zien ken je nog wat puntjes in je holy shield kwijt. In mijn geval is het andersom, mijn holy shield zit helemaal vol en me blessed aim krijgt nu al me spare points. Het 2e verschil is dat ik iets meer resistances heb. Fire, cold en lightning absorb heb en een Call To Arms waardoor ik lekker Battle Orders van lvl 12 en Battle Command van lvl 14 ken casten. Wat aanzienlijk scheelt in je health / mana hoeveelheden en ook nog es een extra 1 to all skills geeft. >:)

Daarom zeg ik dus dat mijn pala meer defence heeft. Het is maar een klein verschil tussen die van jou en mij en zo hebben we allebei wat voordelen. Ik sloop ventjes iets minder snel dus heb ik daardoor meer kans om geraakt te worden, waardoor ik dus een hogere defence nodig heb. Jij beukt ventjes een stuk sneller waardoor je minder geraakt wordt en dus een mindere defence nodig hebt. Zo heeft het allebei ze voordelen, mijnes heb ik gemaakt met het uitgangspunt om er wanneer het nodig mocht zijn zeer eenvoudig een uber diablo te kunnen killen. :*)
hehe, beetje nutteloze build dan aangezien in uberdiablo in een mum dood heb :)

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

NvE schreef op 23 juni 2004 @ 18:17:
[...]

hehe, beetje nutteloze build dan aangezien in uberdiablo in een mum dood heb :)
Nutteloos? wat je zegt komt er eigenlijk op neer dat je onze builds weinig verschil vind hebben en dus is het nutteloos? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerlie

Powerlie

ung! ung! ung!

geen ruzie maken mensen :>

het komt er op neer dat de een meer bescherming heeft en de ander meer attack. Klaar. :P

Where is it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bernd
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-08-2022
PizZa_CalZone schreef op 23 juni 2004 @ 16:36:
Er zijn geen mf grenzen. Mochten die er zijn dan is het alsnog een onhaalbare grens. Wel kan ik je vertellen wat het meest effectieve percentage mf is en waarom. 300 % mf is het beste. Dit omdat mf niet alleen een verhoogde kans geeft op goude items, maar ook op gele en blauwe.
En nu is het zo dat de kansen van die 3 verschillende items tot de 300 mf redelijk gelijk omhoog gaat, maar boven de 300 % mf is het zo dat de kans op blauwe en gele items VEEEEEL sneller stijgt dan de kans op goude items ofwel als je een mf % van bijvoorbeeld 500 hebt is het zo dat je dus ongeveer 1000% meer kans hebt op geel en blauw en maar 300% meer kans hebt op een goud item.
Bij 300% mf is het zo dat je 400 % meer kans hebt op geel en blauw en 250% meer kans hebt op goud. :*)

Dit is dus een fout die veel mensen maken door een onwijs hoog mf % te nemen en vervolgens te denken dat ze veel goude items zullen vinden. Terwijl er dan alleen maar geel en blauw dropt. B)
Wat je heir zegt klopt grotendeels, maar hebt ook een paar missers gemaakt. MF, of voluit gezegd % Better Chance Of Getting Magic Items, doet precies wat het zegt. Het verhoogd de kans op magic items. Als je bijvoorbeeld 50% MF hebt, verhoogt dit dus de kans op het vinden van magic items met 50%. Dit is echter niet zo voor rares, sets en uniques, aangezien je te maken krijgt met het fenomeen 'dimishing returns'. Diminishing returns beginnen vanaf 100% MF. Bij 100% MF heb je dus nog voor magic, rare, sets en unique een toename van 100% op de drop kans. Hierna neemt de toename van kans op rares, sets en uniques af, maar niet zo drastisch als jij zegt. Bij bijvoorbeeld 200% MF, heb je 200% effectieve MF voor magics, 185% voor rares, 183% voor sets en 171% voor uniques. Pas bij 400% begint het verschil op kans op magics en uniques echt groot te worden, en niet al bij 300% zoals jij stelt.
Veel mensen kiezen echter voor ongeveer 300 MF, omdat je met dat percentage ook nog goede combat equipment kan dragen, en (meestal) geen mf items op je switch nodig hebt.

P.S., bij 500 MF kan je nooit een verhoogde kans van 1000% hebben op magics en rares omdat rares ook last hebben van diminishing returns. Als je die percentages bij elkaar optelt lijtk het trouwens ook alsof je een verhoogde kans van 1000% hebt op magics en rares apart.

Frogstar#2151

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

PizZa_CalZone schreef op 23 juni 2004 @ 18:21:
[...]

Nutteloos? wat je zegt komt er eigenlijk op neer dat je onze builds weinig verschil vind hebben en dus is het nutteloos? :?
Je doet zoveel moeite voor een paar % meer res, wat absorb en een boel minder dmg zodat je DC aankan... terwijl het niet nodig is.

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij kijkt ie sowieso eerst of het een unique wordt, dan set, dan rare en dan pas magic. Meer MF levert je gewoon wel altijd een grotere kans op uniques op, alleen gaat het na een tijd niet zo snel meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

ik heb nu zo'n 70% denk ik zit op nightmare act 1, vind om de haverklap een set, unipues of rare item. ben meer bezig met rapen dan hakken, vind het niet zo erg alleen vind natuurlijk steeds minder boeiends gezien ik al wel rete leuke stuff gevonden heb met zoveel van da spul :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Verwijderd schreef op 24 juni 2004 @ 00:21:
Volgens mij kijkt ie sowieso eerst of het een unique wordt, dan set, dan rare en dan pas magic. Meer MF levert je gewoon wel altijd een grotere kans op uniques op, alleen gaat het na een tijd niet zo snel meer.
Yep. Dus het enige waar je echt minder kans op krijgt zijn ethereal socketted normal of superior items, aangezien de kans groter wordt dat het unique, set, rare of magical is.

(En op gewone items natuurlijk, maar tegen die tijd zoek je daar zowieso niet meer naar ;) )

[ Voor 9% gewijzigd door Skyclad op 24-06-2004 08:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Skyclad schreef op 24 juni 2004 @ 08:13:
[...]

Yep. Dus het enige waar je echt minder kans op krijgt zijn ethereal socketted normal of superior items, aangezien de kans groter wordt dat het unique, set, rare of magical is.

(En op gewone items natuurlijk, maar tegen die tijd zoek je daar zowieso niet meer naar ;) )
ik heb nu 384 op me necro zitten en het gaat niet echt lekker :/ vind echt veel gele items en maar nauwlijks set en uniques :/

naja me Pitstrafer is bijna af, moet enkel ff wat betere gear vinden (armor, belt, rings, amu, hoofddeksel)

van het weekend als ik tijd heb maar aan me hammerdin werken, mischien anders ook maar weer ff me meteorsorc MF gear geven en meph runnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
De kans op Uniques en Set items blijft altijd laag. Alleen zal je nu veel minder witte items vinden, en niet meer hebben dat Hell Baal 2 quivers arrows, 1 quiver bolts, 1 potion en wat geld laat vallen. (Ja, dat zoog toen ik dat een keer had :P )

Omdat die items wegvallen zal het percentage rare toenemen, maar in verhouding tot het totale aantal items wat dropte neemt ook unique nog steeds toe.

Ik kan soms een hele avond mf runs doen zonder 1 unique item te vinden, en heb ook een avond gehad dat ik in een paar runs 3 unique claws had, arkaine's, en nog wat andere uniques.

Heb trouwens nog wel ergens Mavina's Diadem of zoiets liggen als je die wilt.
Tip for boogschuttertjes met strafe/multi: Socket je helm of armor met Tir. Als je dan 100 skeletons tegenkomt krijg je tenminste nog genoeg mana om door te gaan met schieten.

[ Voor 19% gewijzigd door Skyclad op 24-06-2004 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

Bertrand schreef op 23 juni 2004 @ 19:54:
[...]

Wat je heir zegt klopt grotendeels, maar hebt ook een paar missers gemaakt. MF, of voluit gezegd % Better Chance Of Getting Magic Items, doet precies wat het zegt. Het verhoogd de kans op magic items. Als je bijvoorbeeld 50% MF hebt, verhoogt dit dus de kans op het vinden van magic items met 50%. Dit is echter niet zo voor rares, sets en uniques, aangezien je te maken krijgt met het fenomeen 'dimishing returns'. Diminishing returns beginnen vanaf 100% MF. Bij 100% MF heb je dus nog voor magic, rare, sets en unique een toename van 100% op de drop kans. Hierna neemt de toename van kans op rares, sets en uniques af, maar niet zo drastisch als jij zegt. Bij bijvoorbeeld 200% MF, heb je 200% effectieve MF voor magics, 185% voor rares, 183% voor sets en 171% voor uniques. Pas bij 400% begint het verschil op kans op magics en uniques echt groot te worden, en niet al bij 300% zoals jij stelt.
Veel mensen kiezen echter voor ongeveer 300 MF, omdat je met dat percentage ook nog goede combat equipment kan dragen, en (meestal) geen mf items op je switch nodig hebt.

P.S., bij 500 MF kan je nooit een verhoogde kans van 1000% hebben op magics en rares omdat rares ook last hebben van diminishing returns. Als je die percentages bij elkaar optelt lijtk het trouwens ook alsof je een verhoogde kans van 1000% hebt op magics en rares apart.
Zoals te zien is in de magic find tabel bij onderstaande link is het zo dat de kans op magical items na 300% mf ZEEER sterk stijgt ten opzichte van de kans op uniques.

http://members.lycos.nl/soulmasher/magic_find.htm (*bron www.diabloii.net)

In mijn vorig post over mf heb ik wellicht wat getallen ietwat overdreven aangezien ik ze ff uit me hoofd bedacht maar ik heb het op die manier uitgelegd om het idee achter mijn opvatting van: "300 % mf en niet extreem veel meer" uit te leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
PizZa_CalZone schreef op 24 juni 2004 @ 10:25:
[...]

Zoals te zien is in de magic find tabel bij onderstaande link is het zo dat de kans op magical items na 300% mf ZEEER sterk stijgt ten opzichte van de kans op uniques.

http://members.lycos.nl/soulmasher/magic_find.htm (*bron www.diabloii.net)

In mijn vorig post over mf heb ik wellicht wat getallen ietwat overdreven aangezien ik ze ff uit me hoofd bedacht maar ik heb het op die manier uitgelegd om het idee achter mijn opvatting van: "300 % mf en niet extreem veel meer" uit te leggen.
Het blijft echter waard om meer mf te nemen tenzij je items voor runewords zoekt. Er wordt altijd eerst gerolld of het een Unique item wordt en daarna op Set items, dus zelfs met 100% kans op rares vind je met meer mf ook nog steeds meer Uniques en Set items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerlie

Powerlie

ung! ung! ung!

Verwijderd schreef op 24 juni 2004 @ 00:21:
dit heb ik ook zelf ondervonden, na jaren D2 heb ik gemerkt dat met 500%mf meer dikke items droppen dan met 300%mf. Vanaf 300% begon het pas leuk te worden qua drops (lang geleden :p)

Where is it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Skyclad schreef op 24 juni 2004 @ 10:22:
*knip*

Heb trouwens nog wel ergens Mavina's Diadem of zoiets liggen als je die wilt.
Tip for boogschuttertjes met strafe/multi: Socket je helm of armor met Tir. Als je dan 100 skeletons tegenkomt krijg je tenminste nog genoeg mana om door te gaan met schieten.
oeh wa kost da ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

Powerlie schreef op 24 juni 2004 @ 10:37:
[...]

dit heb ik ook zelf ondervonden, na jaren D2 heb ik gemerkt dat met 500%mf meer dikke items droppen dan met 300%mf. Vanaf 300% begon het pas leuk te worden qua drops (lang geleden :p)
Wat ik juist heb gemerkt is dat wanneer ik een mf van 500% heb er juist alleen maar blauwe en gele items droppen. Kijk voor de gein is in die tabel waarvan ik een paar posts hierboven een linkie heb gegeven. Daarin is te zien dat de kans op uniques na 300 % mf weinig of niet meer stijgt. Dus naar mijn mening loont het gewoon niet om ervoor te zorgen dat je meer mf hebt dan 300% want dat gaat ten koste van je damage als je alleen maar mf equip draagt. En minder damage = minder snelle runs = in the long run minder uniques. Hoe hoog het mf % is bepaalt punt 1 al niet hoe goed de items zijn die droppen maar hoeveel er droppen, dus wat de verhoogde dropkans erop is. :*)
Punt 2 snap ik het verhaal van skyclad niet echt dat er zegmaar eerst gekeken wordt of er een unique gedropt wordt of niet. Want dat zou juist betekenen dat een verhoogd mf % weinig of niets meer temaken zou hebben met of er wel of niet een unique dropt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerlie

Powerlie

ung! ung! ung!

500% 500% 340% 322% 253%

hieboven staat een stukje uit de 'mf-tabel'
links magic en rechts unique.

wat er gebeurt als een item valt: eerst wordt er gekeken of het een unique wordt (heb je meer mf, meer kans op unique), als het geen unique wordt, wordt er gekeken of het een set item wordt (meer mf, meer kans op set) etc. etc.

dus als je meer mf hebt, heb je ook meer kans dat er een unique valt, omdat er eerst wordt berekend of het een unique wordt, en daarna pas set, rare, magic.

ik weet ff niet meer waar ik dit op internet heb gelezen (ergens op battle.net of diabloii.net)

Where is it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

Dit is voor het eerst dat ik hiervan hoor. Graag zou ik een stukje bewijs zien hiervan, zodat ik mijn mf technieken hierdoor kan aanpassen zodat het NOG effectiever gaat worden. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Een Tir kost je zeker een Um of Gul, die Diadem heb ik dacht ik nog wel een paar van liggen, en dan kan je er wel 1 gratis van krijgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Skyclad schreef op 24 juni 2004 @ 12:00:
[...]

Een Tir kost je zeker een Um of Gul, die Diadem heb ik dacht ik nog wel een paar van liggen, en dan kan je er wel 1 gratis van krijgen ;)
ah cool :)

hmm volgens mij heb ik nog wel een Tir ergens vanavond ff zoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerlie

Powerlie

ung! ung! ung!

Ik wil een strafer maken met cold als backup, maar kan nergens een guide vinden voor bowazons. Heeft iemand nog een guide voor mij?

mazzelpik met je diadem :P

Where is it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wub
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 13:45

Wub

Powerlie schreef op 24 juni 2004 @ 12:09:
Ik wil een strafer maken met cold als backup, maar kan nergens een guide vinden voor bowazons. Heeft iemand nog een guide voor mij?

http://www.rpgforums.net/showthread.php?t=175957

Alsje. Weet niet zeker of freezing arrow erbij staat. Maar anders moet je deze guide volgen en gewoon 1 punt in freezing arrow doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Powerlie schreef op 24 juni 2004 @ 12:09:

Prutser, die had ik je al gegeven en je weet dat ik een bowazon heb dus je had mij ook gewoon kunnen vragen :P

in principe kan je dezelfde maken als ik, alleen dan met FA ipv LF

ben nu lvl 80 kan nog wat extra puntjes ook in FA gooien idd om freezing time langer te maken, zodat me merc en valk wat langer in leven blijven :)

wil je met valk of zonder valk?
alsje valk doet zorg dat je minimaal lvl 17 hebt (das inc skillers)

veel in pierce voor extra AR
max strafe
max freezing arrow + wat (1-5?) in synergies
voor de rest waar je ze maar in wil

strengt: genoeg voor gear
dex : rest
Vit: 100 (is afdoende imo, mischien zelfs teveel)
energy: base

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
P.S. Probeer na een uur of 6/7 me maar te bereiken op *Ysidronew, *YsidroMS, *Ysidro, of *YsidroL. Eerste en laatste zijn mijn main accounts op Ladder, 2e was mule account maar ben ik nu bezig met een melee assassin, en *Ysidro ben ik net begonnen met wat tests, dat waren mijn 1.09 chars :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bernd
100 in vit maar? Mag ik dan vragen hoeveel life jij krijgt van je items? want met 100 vit heb je anders imho veel te weinig life... Mijn bowazon is lvl82, en die heeft 165 vit met items, en zelf dat vind ik nog aan de lage kant. Komt misschien ook omdat ik hardcore speel :)

Frogstar#2151

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerlie

Powerlie

ung! ung! ung!

als je bij deze ( http://www.rpgforums.net/showthread.php?t=175957 )guide kijkt zie je dat hier minimaal 50 wordt aanbevolen +-800 life.

Vita – personal preference and gear/charm dependant. I recommend 50 min and ~800 life as an aim.

maarja hardcore is waarschijnlijk een ander verhaal. hoeveel life heb jij met 165 vit?

Where is it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL

FrostXL

cool as ice

heb gister een uber goede ancients pledge gemaakt!! >:)
had een royal shield (pala schild) met all resis 27 all resis gevonden en 202 defence
toen er ral ort tal in gedaan
en voila:
-75 fire resis
-70 cold
-75 ligtning
-75 poison
300 defence
:)

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bernd
Powerlie schreef op 24 juni 2004 @ 14:32:
als je bij deze ( http://www.rpgforums.net/showthread.php?t=175957 )guide kijkt zie je dat hier minimaal 50 wordt aanbevolen +-800 life.

Vita – personal preference and gear/charm dependant. I recommend 50 min and ~800 life as an aim.

maarja hardcore is waarschijnlijk een ander verhaal. hoeveel life heb jij met 165 vit?
Zonder equip zit ik rond de 800 life, met equip weet ik niet precies hoeveel, maar wel flink wat meer.

Frogstar#2151

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

20 life small charms zijn redelijk zeldzaam, maar daar kun je je life aardig mee opkrikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Bertrand schreef op 24 juni 2004 @ 14:28:
100 in vit maar? Mag ik dan vragen hoeveel life jij krijgt van je items? want met 100 vit heb je anders imho veel te weinig life... Mijn bowazon is lvl82, en die heeft 165 vit met items, en zelf dat vind ik nog aan de lage kant. Komt misschien ook omdat ik hardcore speel :)
met mijn huidige gear zit ik met 100 vit ongeveer 600-700 life dacht ik
en op softcore is dat genoeg

draag hasuinogwats armor :) tal mask, amu met 58 life, bow/crossbow skiller +20 life, sc 10 life, sc 12 life

maar zal vanavond ff exacte spul posten

heeft er iemand een 3 socket archon in de aanbieding ^_^ begin echt desperate te worden nu :/ loop al tijden rond met lionheart runes, enige wat mist is dus die archon :'( dan heb ik weer wat meer res want allen fire +15 res en de rest dik in de min is niet leuk op hell 8)7

en zoals je al zegt jij speelt HC ik niet :)
reden is dat ik eigenlijk meer in dex wil hebben voor me DMG
mischien dat ik hem later overnieuw maak met

strength: genoeg voor gear
dexterity: rest
vitality: base
energy: base

maar dan moet ik wel een zut cs 20 life charms erbij gooien en een CTA op switch

[ Voor 16% gewijzigd door Bokkie op 24-06-2004 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

M'avina's Diadem?

Kom d'r in om man, gratis 1 af te halen voor de snelle beslisser.

(check me sig voor account, meeste kans op 3 atm)

o/

[ Voor 8% gewijzigd door Wouter185 op 24-06-2004 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
/m *YsidroL voor dat diadem, ben nu even online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Climaximizer schreef op 24 juni 2004 @ 17:51:
M'avina's Diadem?

Kom d'r in om man, gratis 1 af te halen voor de snelle beslisser.

(check me sig voor account, meeste kans op 3 atm)

o/
Heh, goeie timing op de reply :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

thnx for Diadem ^_^
en Prince thnx for Tal plate :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

Zo, weer een mule char leeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerlie

Powerlie

ung! ung! ung!

thx man, je bent echt te aardig ;)

nu snel m'n amazon levelen :P

Where is it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

Powerlie schreef op 24 juni 2004 @ 19:28:

Ach, onder het mom Share Your Wealth doe ik veel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GEEF MIJ GEEF MIJ :P:P

Neuh Xanga'tje liev ;D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

Verwijderd schreef op 24 juni 2004 @ 19:48:
GEEF MIJ GEEF MIJ :P:P

Neuh Xanga'tje liev ;D
IK HOUD OOK VAN JOU CUFFJEEEEEEEEEE

goed....dusss....

[ Voor 11% gewijzigd door Wouter185 op 24-06-2004 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

wat denken jullie, ik heb sigon's set bijna compleet. zal ik die houden en compleet zoeken?
of zal ik oprhan's set compleet zi]oeken, ik vind er net het schild van die set dus. alleen weet nou niet welke het beste is om te nemen, wat lijkt jullie? ( sets kun je hier bekijken )

[ Voor 3% gewijzigd door daves2hd op 24-06-2004 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

daves2hd schreef op 24 juni 2004 @ 20:04:
wat denken jullie, ik heb sigon's set bijna compleet(schild, armor, riem, helm). zal ik die houden en compleet zoeken?
of zal ik oprhan's set compleet zi]oeken, ik vind er net het schild van die set dus, en hoop er meer van te vinden, maar is sigon's set het waard om te houden?. alleen weet nou niet welke het beste is om te nemen, wat lijkt jullie? ( sets kun je hier bekijken )
damn, dubbelpost, perongelijk quote gedrukt, sry

[ Voor 7% gewijzigd door daves2hd op 24-06-2004 20:32 . Reden: oops ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sigon is sowieso goed voor low lvl, zou ik altijd bewaren (heb ik ook nog een setje van compleet voor me nieuwe chars). Die andere set is wat beter voor mid lvl enzo :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

ik ben nu lvl 50 ( bijna lvl 50 ) mid lvl dus :+.
ik vind sigons helm alleen zo handig met de attackrating per char lvl. ik denk dat ik dus maar opzoek ga naar oprhan's set. en sigon's det langzaam laat verdwijnen.

ik ben nou nog nooit eits van de druid set tegen gekomen. :/

[ Voor 16% gewijzigd door daves2hd op 24-06-2004 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bernd
daves, wat voor char speel je eigenlijk?

Frogstar#2151

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

ik speel altijd een druid :P

:O voor het eerst dat ik een armor met % dmg reduced tegen kom :P.
nog maar eens adariel op nightmare slachten, voor de 5e keer :+ kijken of ze nog iets leuks dump en dan amar eesn naar act 2 :P

[ Voor 40% gewijzigd door daves2hd op 24-06-2004 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

heb een 4 socket superiour scourge gevonden, kan ik daar een runeword mee maken :? of moet ik em gewoon dumpen? hij heb suffixes namelijk dus volgens mij is ie magical en kan ik er geen runeword mee maken, of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL

FrostXL

cool as ice

volgens mij kan iets helemaal niet socket en magic zijn

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FrostXL schreef op 24 juni 2004 @ 22:52:
volgens mij kan iets helemaal niet socket en magic zijn
Jawel dat kan wel.
Jewelers archon plate of the whale ofzo.
Geeft + life en heeft sockets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Buu
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:13

Kid Buu

Huh, Pietje?

Heeft er iemand op ladder een goede 18+/18+/x% anni charm voor trade? Ik kan goede uniques/sets offeren (tal rashas, shako, wf, skullders, arkaines) dus zeg maar wat je er voor wilt hebben.

"It was bad enough seeing the demon this close up. Far worse . . . it saw me. As weak and near death as the thing was, it recognized a living human a few inches away. Very slowly, it raised its missile hand."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

druid helmen hebben het vaak zat, magic+sockets komt alleen niet vaak voor.

qua charms w8 ik nog op iets boeiends, nog nooit echt iets boeiends gevonden. boeiendste tot nu toe die ik ooit tegen gekomen ben is iets van: grand charm of anthrax die deed iets van 80 poisen dmg in 5 sec... verder niet veel boeiends gezien tot nu toe. nog nooit een geele iig

ik merk net dat ik geen 3 thul rune's kan mengen? :? weird... alle runes zijn toch te mengen als je 3 van de zelfde bij elkaar in de cube stopt.

[ Voor 18% gewijzigd door daves2hd op 25-06-2004 01:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

Rune cube Recipies:

3 El Runes -> 1 Eld Rune x
3 Eld Runes -> 1 Tir Rune x
3 Tir Runes -> 1 Nef Rune x
3 Nef Runes -> 1 Eth Rune x
3 Eth Runes -> 1 Ith Rune x
3 Ith Runes -> 1 Tal Rune x
3 Tal Runes -> 1 Ral Rune x
3 Ral Runes -> 1 Ort Rune x
3 Ort Runes -> 1 Thul Rune x

3 Thul Runes + 1 Chipped Topaz = Amn Rune x
3 Amn Runes + 1 Chipped Amethyst = Sol Rune x
3 Sol Runes + 1 Chipped Sapphire = Shael Rune x
3 Shael Runes + 1 Chipped Ruby = Dol Rune x

3 Dol Runes + 1 Chipped Emerald = Hel Rune x
3 Hel Runes + 1 Chipped Diamond = Io Rune x
3 Io Runes + 1 Flawed Topaz = Lum Rune
3 Lum Runes + 1 Flawed Amethyst = Ko Rune x
3 Ko Runes + 1 Flawed Sapphire = Fal Rune x
3 Fal Runes + 1 Flawed Ruby = Lem Rune x
3 Lem Runes + 1 Flawed Emerald = Pul Rune x

2 Pul Runes + 1 Flawed Diamond = Um Rune x
2 Um Runes + 1 Topaz = Mal Rune x
2 Mal Runes + 1 Amethyst = Ist Rune
2 Ist Runes + 1 Sapphire = Gul Rune
2 Gul Runes + 1 Ruby = Vex Rune
2 Vex Runes + 1 Emerald = Ohm Rune
2 Ohm Runes + 1 Diamond = Lo Rune
2 Lo Runes + 1 Flawless Topaz = Sur Rune
2 Sur Runes + 1 Flawless Amethyst = Ber Rune
2 Ber Runes + 1 Flawless Sapphire = Jah Rune
2 Jah Runes + 1 Flawless Ruby = Cham Rune
2 Cham Runes + 1 Flawless Emerald = Zod Rune

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

_/-\o_ thank u so much.

ben nu lvl 52 ofzo, wat ik me nu af vraag zijn er mensen die ook die vines gebruiken als druid zijnde? ik gebruikte het bij de 1e paar chars omdat ze toen wel handig leken. maar toen stopte ik ook echt punten overal in. nu stop ik grotendeels alleen in de sterkste skills punten. maar is zo'n vine later wel handig vroeg ik me dus af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Verwijderd schreef op 24 juni 2004 @ 23:55:
[...]

Jawel dat kan wel.
Jewelers archon plate of the whale ofzo.
Geeft + life en heeft sockets.
maar kan er dan ook een Runeword in?
Powerlie schreef op 24 juni 2004 @ 19:28:

heb ej al een build gevonden dan :P

[ Voor 31% gewijzigd door Bokkie op 25-06-2004 08:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 10:52

hilgo

Clear your mind of can't.

-=BoKKiE=- schreef op 25 juni 2004 @ 06:10:
[...]

maar kan er dan ook een Runeword in?
Alleen in de grijs gekleurde items kun je een runeword stoppen, de rest niet.

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

hilgo schreef op 25 juni 2004 @ 08:50:
[...]

Alleen in de grijs gekleurde items kun je een runeword stoppen, de rest niet.
hij is grijs, maar heeft wel suffixes :? daarom ben ik in de war
als iets sockets heeft ishet toch altijd een grijs item? of ben ik nu in de war?

edit:

prefix dus want het is een " Superiour Scourge"

quote van bnet
Rune Words will only work in Socketed non-magical items. This means that Set Items, Unique Items, or Magic Items with enough Sockets and the proper item type will not allow or convert to Rune Words. Again, they will not work on Magic, Set, Unique or Rare items. So if you have a Mechanic's (or Jewelers item) piece of armor with 2 slots, the Stealth will not work on it because it's magical.
hmmz superiour staat niet bij de magic prefixes :) dus ik bewaar om voor een HOTO als ik ooit de runes bij elkaar krijg :D

[ Voor 49% gewijzigd door Bokkie op 25-06-2004 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

NvE schreef op 25 juni 2004 @ 02:55:
Rune cube Recipies:

3 El Runes -> 1 Eld Rune x
3 Eld Runes -> 1 Tir Rune x
3 Tir Runes -> 1 Nef Rune x
3 Nef Runes -> 1 Eth Rune x
3 Eth Runes -> 1 Ith Rune x
3 Ith Runes -> 1 Tal Rune x
3 Tal Runes -> 1 Ral Rune x
3 Ral Runes -> 1 Ort Rune x
3 Ort Runes -> 1 Thul Rune x

3 Thul Runes + 1 Chipped Topaz = Amn Rune x
3 Amn Runes + 1 Chipped Amethyst = Sol Rune x
3 Sol Runes + 1 Chipped Sapphire = Shael Rune x
3 Shael Runes + 1 Chipped Ruby = Dol Rune x

3 Dol Runes + 1 Chipped Emerald = Hel Rune x
3 Hel Runes + 1 Chipped Diamond = Io Rune x
3 Io Runes + 1 Flawed Topaz = Lum Rune
3 Lum Runes + 1 Flawed Amethyst = Ko Rune x
3 Ko Runes + 1 Flawed Sapphire = Fal Rune x
3 Fal Runes + 1 Flawed Ruby = Lem Rune x
3 Lem Runes + 1 Flawed Emerald = Pul Rune x

2 Pul Runes + 1 Flawed Diamond = Um Rune x
2 Um Runes + 1 Topaz = Mal Rune x
2 Mal Runes + 1 Amethyst = Ist Rune
2 Ist Runes + 1 Sapphire = Gul Rune
2 Gul Runes + 1 Ruby = Vex Rune
2 Vex Runes + 1 Emerald = Ohm Rune
2 Ohm Runes + 1 Diamond = Lo Rune
2 Lo Runes + 1 Flawless Topaz = Sur Rune
2 Sur Runes + 1 Flawless Amethyst = Ber Rune
2 Ber Runes + 1 Flawless Sapphire = Jah Rune
2 Jah Runes + 1 Flawless Ruby = Cham Rune
2 Cham Runes + 1 Flawless Emerald = Zod Rune

Even een kleine toevoeging: Deze recipies werken alleen op LADDER! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

-=BoKKiE=- schreef op 25 juni 2004 @ 09:04:
[...]

hij is grijs, maar heeft wel suffixes :? daarom ben ik in de war
als iets sockets heeft ishet toch altijd een grijs item? of ben ik nu in de war?
Ik heb een memory runeword gemaakt in een 4 socket staff waarop al 1 to static field zat en 2 to energy shield. Het runeword werkte gewoon. Dus die 4 socket scourge zou best wel eens een goed item kunnen zijn voor een hoto :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PizZa_CalZone schreef op 25 juni 2004 @ 09:09:
[...]

Ik heb een memory runeword gemaakt in een 4 socket staff waarop al 1 to static field zat en 2 to energy shield. Het runeword werkte gewoon. Dus die 4 socket scourge zou best wel eens een goed item kunnen zijn voor een hoto :D
sommige items, zoals staves, wands, scepters, pala shield, kunnen 'Auto Mods' hebben, bijv. +skills of +res. Het item is dan nog steeds wit (non-magic) en kan dan nog steeds prima gebruikt worden voor een runeword. Je kan dus ral-ort-tal in een non-magic pala shield met +30 res stoppen. In plaats van de +5x/+5x/+5x/+5x resistance, krijg je dan +8x/+8x/+8x/+8x resistance op je runeword schild :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

PizZa_CalZone schreef op 25 juni 2004 @ 09:09:
[...]

bij deze dus bewaard :)

pakte hem eigenlijk op in de hoop dat het een 3 socket was, voor "Black" voor me furysin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-=BoKKiE=- schreef op 25 juni 2004 @ 09:04:

hmmz superiour staat niet bij de magic prefixes :) dus ik bewaar om voor een HOTO als ik ooit de runes bij elkaar krijg :D
Ik vind ook regelmatig wapens met de superior prefix die niet blauwe namen hebben, dus dat zal idd wel werken dan.

Kun je trouwens ook rare socketed items krijgen? (de quote van BoKKiE lijkt dit wel te suggereren) Ik vind namelijk de laatste tijd erg veel socketed wapens en ik heb ook nog een overvloed aan gems namelijk, maar het zou natuurlijk mooi zijn als ze ook van zichzelf al wat magic dingen hebben. Niet dat mijn necro ze nodig heeft (die heeft al gravenspine), maar met dat mooie progje ATMA kan ik de socketed items ook weer doorgeven aan andere chars die nog niet zo ver ontwikkeld zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Verwijderd schreef op 25 juni 2004 @ 09:36:
[...]

Ik vind ook regelmatig wapens met de superior prefix die niet blauwe namen hebben, dus dat zal idd wel werken dan.

Kun je trouwens ook rare socketed items krijgen? (de quote van BoKKiE lijkt dit wel te suggereren) Ik vind namelijk de laatste tijd erg veel socketed wapens en ik heb ook nog een overvloed aan gems namelijk, maar het zou natuurlijk mooi zijn als ze ook van zichzelf al wat magic dingen hebben. Niet dat mijn necro ze nodig heeft (die heeft al gravenspine), maar met dat mooie progje ATMA kan ik de socketed items ook weer doorgeven aan andere chars die nog niet zo ver ontwikkeld zijn.
ja kan wel :) alle items kunnen sockets krijgen

Uniques alleen met larzuk's quest en dan krijgen ze er ook maar 1

jammer dat je boots en belts niet kan socketen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-=BoKKiE=- schreef op 25 juni 2004 @ 09:45:

ja kan wel :) alle items kunnen sockets krijgen

Uniques alleen met larzuk's quest en dan krijgen ze er ook maar 1

jammer dat je boots en belts niet kan socketen :P
Gloves wel dan? Dat zou op zich ook wel leuk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

Verwijderd schreef op 25 juni 2004 @ 09:48:
[...]

Gloves wel dan? Dat zou op zich ook wel leuk zijn.
Nein :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

En nog even terugkomend op dat prefix verhaal. Superior is geen 'echte' prefix. Een 4 socket superior knout kan dus gewoon een hoto worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

Verwijderd schreef op 25 juni 2004 @ 09:36:
[...]

Er zijn zat unique items die al sockets hebben van oorsprong. Een van de wat leukere vind ik de runemaster axe. Vooral als hij 5 sockets heeft, hij doet namelijk ook nog beswel leuke dmg voor een one handed wapen en als je dan bijvoorbeeld 5 sheal's erin douwt krijg je een behoorlijk snelle ias... :*) hierdoor komt de weapons speed uit op -40.

Rune Master
Ettin Axe

Ladder Only
160-185 Avg Damage
105.6-122.1 - 214.4-247.9
24 Durability
145 Str Required
45 Dex Required
Item Level: 80
Clvl Req: 72

+(220-270)% Enhanced Damage
Socketed ((3-5))
+5% to Maximum Cold Resist
Cannot be Frozen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bene
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 15:04

Bene

list incomprehension

Er zijn zat unique items die al sockets hebben van oorsprong.
Yo. En ik vond dus een exceptional Darkglow, 500 def, coole stats en 2 sockets. Had ergens de klepel horen luiden met iets over runewords, dus Stealth geprobeerd ("Tal+Eth"). En nu dus een armor wat een stuk beter had kunnen zijn als ik braaf mijn huiswerk had gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

Bene schreef op 25 juni 2004 @ 10:43:
[...]

Yo. En ik vond dus een exceptional Darkglow, 500 def, coole stats en 2 sockets. Had ergens de klepel horen luiden met iets over runewords, dus Stealth geprobeerd ("Tal+Eth"). En nu dus een armor wat een stuk beter had kunnen zijn als ik braaf mijn huiswerk had gedaan.
Da's jammer... had ik ook een keer gedaan met een moser's blessed edge waarin 2 sockets zaten (geprobeerd er een rhyme van te maken.) 8)7 Maar ja dat soort dingen kom je meestal achter in je begin periode van het spelen van diablo. Dus heb je nog niet zulke goede items en dan is het erg... maar als ik er nu op terug kijk stelt het geen reet voor. B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

PizZa_CalZone schreef op 25 juni 2004 @ 10:47:
[...]

Da's jammer... had ik ook een keer gedaan met een moser's blessed edge waarin 2 sockets zaten (geprobeerd er een rhyme van te maken.) 8)7 Maar ja dat soort dingen kom je meestal achter in je begin periode van het spelen van diablo. Dus heb je nog niet zulke goede items en dan is het erg... maar als ik er nu op terug kijk stelt het geen reet voor. B)
hmmz had ik maar een mosers :/

heb wel een whistans :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

Als je voor de 2de keer een windforce vind, is et helemaal nie meer zo leuk :Y)

Iemand WF nodig? (dit keer ff niet gratis ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

-=BoKKiE=- schreef op 25 juni 2004 @ 10:54:
[...]

hmmz had ik maar een mosers :/

heb wel een whistans :)
hebbe?... wellicht graties... (mits ik er nog 1 ken vinden) ben alleen tegenwoordig even niet onwijs veel onlijn op bnet... maar add me maar ff en als je me toevallig ziet inlogge... pm me dan :D *soulmasher *soulmasher2 en *Lord_Calzone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

WF hmm nah, die wil ik zelf een keer vinden :)
en die Eagle doet het prima met een shael erin, ITD is wel erg lekker

@Pizza
check zal vanvavond ff adden :)

edit:
ben alleen benieuwd, wat kost een WF tegenwoordig?

[ Voor 17% gewijzigd door Bokkie op 25-06-2004 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

WF is eik nie een zoveel waard, mag blij zijn als je er een ist voor kan krijgen D8 ik ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

Climaximizer schreef op 25 juni 2004 @ 16:38:
WF is eik nie een zoveel waard, mag blij zijn als je er een ist voor kan krijgen D8 ik ...
Dit soort ongein komt dus alleen maar door de dupers... WF is ooit VEEEEL waard geweest. Maar is nu volgens mij het meest gedupe'de item in de game! :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Buu
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:13

Kid Buu

Huh, Pietje?

Het is niet zo zeer dat de WF veel geduped is, sinds 1.10 uit is, is de amazon class niet zo goed meer als in 1.09. Dit leidt automatisch tot mindering in de vraag naar een WF.

"It was bad enough seeing the demon this close up. Far worse . . . it saw me. As weak and near death as the thing was, it recognized a living human a few inches away. Very slowly, it raised its missile hand."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En sowieso het feit dat de bots veel vaker een wf vinden dan voorheen. Hierdoor zakken de prijzen ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

%$%~!$#@!$! b.net suckt hard de laatste paar dagen, verdomme om de 5 a 10 mins heb ik "Your connection has been interrupted" schurft zooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 10:52

hilgo

Clear your mind of can't.

The Diablo II 1.10 Ladder Season 1 will soon come to an end and Blizzard would like to thank all the players -- New, Returning and Veteran alike -- for making this a great Season. As a special treat to reward the Top Players from around the world, we will be immortalizing the Top 10 Expansion and Expansion Hardcore Characters in each of the 7 Classes on the Blizzard website. That's 140 players from each Realm!

Season 1 Ladder Characters will be moved to their own 1.10+ population when the season ends. Be sure to check back here for details on future Ladder Seasons.
bron

Joepie!! Nieuwe ladder, lekker overnieuw beginnen, geen duped runes (nou ja, de eerste 2 weken dan). Ik heb d'r zin in 8)

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

hilgo schreef op 26 juni 2004 @ 09:13:
[...]

bron

Joepie!! Nieuwe ladder, lekker overnieuw beginnen, geen duped runes (nou ja, de eerste 2 weken dan). Ik heb d'r zin in 8)
AAARRRRGGGGHHHHHH :(

damnit :/
naja dan maar nieuwe ladder charmaken :(

net nu ik tal set compleet heb op me cold sorc :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

WTF?....

Mag ik hieruit opmaken dat alle ladder chars worden gedelete ofzow? K'snap er nix van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Climaximizer schreef op 26 juni 2004 @ 10:38:
WTF?....

Mag ik hieruit opmaken dat alle ladder chars worden gedelete ofzow? K'snap er nix van...
nee niet gedelete, ze worden in een ander gebied geplaatst

maar ik vind het allemaal nogal onduidelijk
naja bij nieuwe ladder iig opnieuw beginnen :/

bewaar me huidige chars wel, dat wordt nieuw account aanmaken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marrruuuk
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15:20

Marrruuuk

Xbox Tag: xDarkPrince

Climaximizer schreef op 26 juni 2004 @ 10:38:
WTF?....

Eerst werden gwn de ladder chars non-ladder maar nu komen al deze chars op een 1.10+ non-ladder ofzoiets. Stond op de frontpage van www.blizzard.co.uk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-07-2024
er staat 'when the season is over' wat mag ik daar van maken?
september?
of word het volgend jaar?

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarschijnlijk over niet al te lange tijd, anders zouden ze het nog niet op de site zetten, wel dan :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

Ff gelezen, en gelukkig ben ik niet alle shit kwijt dan. Maar wel denk ik dat er bij de volgende ladder weer ff wat items bijgedonderd worden en dan ladder only, zodat er weer mensen ladder gaan spelen.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.