Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marrruuuk
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14:53

Marrruuuk

Xbox Tag: xDarkPrince

BasieP schreef op 04 juni 2004 @ 17:42:

Faster cast.
Mijn sorc heeft totaal 110% faster cast
50 op wizzy
30 op viper
20 op belt
10 op ring.
Ik zou in plaats van die wizard een Oculus gebruiken icm een Lidless Wall, geeft je +4 skills en ook 50% fcr.

Verder kan mijn merc nog 2 upgrades gebruiken. Namelijk een Ethereal versie van zijn wapen. (de eth versie is beste merc wapen in het spel)
Zelf zou ik kiezen voor een Tomb Reaver(Unique Cryptic Axe) geeft res, hoge dmg en 50-80% mf, dus de eth versie hiervan lijkt me stukken beter
kheb zelf teveel zooi op mn mules en daar moet ik echt vanaf, ik las dat bokkie nog een marrow nodig had? Ddie heb ik nog wel ergens liggen. whisper naar *Prince_muleAcc dit is mn play acc en zit hier dus het meeste op

[ Voor 16% gewijzigd door Marrruuuk op 04-06-2004 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bernd
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-08-2022
BasieP schreef op 04 juni 2004 @ 20:46:
[...]

lol we praten over hell he. ik vraag me dan aan jouw af wat jij aan die equip van me boost sorc zou veranderen dat ie opeens wel anc's aankan.

ik wil die sorc van die maat van je ook wel eens bekijken dan, want volgens mij klopt dat echt niet

ow en even voor de duidelijkheid: ik zei dat ik als cold sorc geen cold sorc kan boosten op hell anc's, maar dit heeft dan weer als reden dat wij boosten als een char lvl 68-70 is. en niet als ze lvl 80 zijn ofzo. op lvl 70 kan je gewoon minder hebben (doordat je items nog niet kan dragen)

daar komt dan bij dat het vooral me merc is die de bottleneck is. Ikzelf overleeft het sowieso wel, maar kan cold imm gewoon niet killen. Met zowel cold als fire kom je over het algemeen gewoon veel te veel power te kort. bovendien heb je gewoon een tank nodig.
dan is er nog emp dmg wat 30% van de tijd gecast word, en dan is je merc echt gauw genekt

mm edit2:
even geprobeerd, wil idd toch wel aardig. probleem is wel dat ik totaal 4x merc heb moeten resurecten, en 5 tp's kwijt ben omdat ik geen zin had met curse te gaan vechten.
Over anc's heb ik het nooit gehad, alleen cs en council. Ik zou niet weten of hij die aan kan (misschien wel, maar durf het niet zeker te zeggen).

Over zijn equip: ik durf het niet met zekerheid te zeggen, maar volgens mij bestaat het uit shako, tals armor, belt en ammy, arachnid, wiz, storm, frosties, en dan nog ringen en boots, maar wat dat zijn weet ik niet.
Hij heeft iig max block, en volgens mij ook max res.

Watvoor equip heeft je merc eigenlijk? Want daar zou het ook aan kunnen liggen.

Frogstar#2151

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Marrruuuk schreef op 04 juni 2004 @ 20:56:
[...]

kheb zelf teveel zooi op mn mules en daar moet ik echt vanaf, ik las dat bokkie nog een marrow nodig had? Ddie heb ik nog wel ergens liggen. whisper naar *Prince_muleAcc dit is mn play acc en zit hier dus het meeste op
ey cool ^_^

net van maruuk ff wat dik spul gehad in ruil voor wat flawless gems ^_^

top man, erg cool van je

[ Voor 14% gewijzigd door Bokkie op 04-06-2004 22:44 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59413

mijn meteorb sorc heeft gewoon tals setje aan (-15% fire resis, +15% cold dam). Kom uit op max resis, behalve poison, waar die unique scarab boots ofzo voor helpen, 9k meteor, 3k fire ball, 430 orb dam ofzo, met een storm shield. Hiermee kom ik ECHT wel hell door om te boosten, vooral met me merc erbij. Dit moet iedereen zelfs lukken, als dit namelijk niet lukt, bent je namelijk wel een $#$@# :P

Overigens gaat me merc bijna alleen maar dood @ chaos sanctuary, en dan omdat ie gecursed wordt door iron maiden :f.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-07-2024
Marrruuuk schreef op 04 juni 2004 @ 20:56:
[...]
Ik zou in plaats van die wizard een Oculus gebruiken icm een Lidless Wall, geeft je +4 skills en ook 50% fcr.

Verder kan mijn merc nog 2 upgrades gebruiken. Namelijk een Ethereal versie van zijn wapen. (de eth versie is beste merc wapen in het spel)
Zelf zou ik kiezen voor een Tomb Reaver(Unique Cryptic Axe) geeft res, hoge dmg en 50-80% mf, dus de eth versie hiervan lijkt me stukken beter
dit houd in dat me resistance met 75+19 naar beneden gaat (hoewel ik in lidless ook weer 19 of 22 in kan doen) dus minimaal 52 res all er af.

ik verlies ongeveer 30% block. van de 75% ga ik naar de 45% dit suckt nogal imho

verder doe ik +4 skills extra dmg, wat wel leuk is, maar ben dus in totaal me hele idee van boost sorc kwijt. de sorc is gewouwd om betrouwbaar te kunnen teleporten door gevaarlijkste dingen van hell heen. dat wil zeggen claw viper temple lvl 1 en 2 (snakes), en worldstone keep lvl 1 (gloams) dit gaat nu lekker, maar als me block en me rest zo hard naar beneden gaan denk ik niet dat ik dat nog durf.

dan zit er op occu nog een levensbedreigende skill. namelijk random teleport. en geloof me. daar wil je echt niet te lang mee spelen. met zoveel life als mijn sorc kan je wel tegen een stootje, maar om dan midden in grote groepen lui geteleport te worden, is gewoon ronduit KUT

nogmaals: ik speel hardcore.. dus dood is dood. die gok waag ik dus niet.

het is over het algemeen vrij dom om alleen voor +skills te gaan. dit is misschien een leuk beetje dmg, maar ik speel alleen, wanneer ik in groepen speel, en dus altijd mensen voor me heb (als sorc zijnde) kan ik het idd doen. Maar omdat ik veel alleen speel, moet ik dus zelf ook ergens tegen kunnen. Die block is een zeer belangrijk deel van me gear, en daarom heb ik ook dat schild gekozen.

die occu heeft magic find, maar omdat ik een boost sorc ben heb ik daar geen klap aan.
Mijn mf sorc heeft een tals armor + amu + belt aan, met PT shako, en veel mf charms, en komt op 520 magic find uit. (verder heb ik first kill bij baal op hell, dus dat dropt uber)

over me merc.
check deze pagina is. Hier kan je berekenen hoeveel ias je merc moet hebben voor een goede snelle aanval. zoals je ziet is die tomb reaver een speed van 10.

met dat wapen met 3 sockets vol met 3 shaels en 20% ias op me helm en 15 op armor, kom ik op kom je op 5.5 frames per attack.
met mijn merc wapen is dat ook 6. dit scheeld dus weinig, hoewel je denkt dat 155% ias veel is in vergelijking met mijn 55%, valt dit erg tegen.

je zou denken dat je hiermee net 1 breakpoint beter zit, maar dat is niet zo.
als je heavy armor draagt gaat er namelijk 10% af!!!! <- dat vergeet iedereen

en met 10% er af zit mijn tresher nog op 6 fpa, maar die cryptic axe ook!

Daarnaast mis je een paar belangrijke dingen, namelijk Ignore target defence, en 33% decryp on striking.
Dit laatste is een must tegen groepen, en is ook handig voor jouw als sorc zijnde zodat je niet zo hard weg hoeft te rennen.
die eerste (ignore target def) lijkt niet zo handig, maar daarmee raak je dus ELK monster ALTIJD. om een voorbeeld te noemen. mijn merc kan bij diablo op hell lekker tanken, en leeft aan het eind ook nog. Dit komt natuurlijk voor een deel doordat ie goede rest heeft, maar daarmee kom je er echt niet.
bazen hebben hoge bonussen tegen mercs, en dit houd in dat als ze ook maar even stoppen met slaan, en dus met leechen, dat ze geen leven er bij krijgen, en dus ten doden opgeschreven zijn.
nu is het dus zo dat ignore target def zorgt dat je altijd raakt. dus altijd leeched, dus nooit dood gaat (bijna nooit)
terwijl als jij met elk ander wapen mept, en je mist een keer, of 2x achter elkaar, dat je ten dode opgeschreven ben.

daarnaast heb ik hem wel geprobeerd, maar me merc slaat dan te weinig. bovendien leeched ie niet altijd lekker, en gaat ie dus in totaal erg gauw dood. verder is zijn resistance nu rond de 70, dus meer heb ik toch niet nodig.

[ Voor 6% gewijzigd door BasieP op 05-06-2004 11:52 ]

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
Anoniem: 59413 schreef op 05 juni 2004 @ 02:28:
mijn meteorb sorc heeft gewoon tals setje aan (-15% fire resis, +15% cold dam). Kom uit op max resis, behalve poison, waar die unique scarab boots ofzo voor helpen, 9k meteor, 3k fire ball, 430 orb dam ofzo, met een storm shield. Hiermee kom ik ECHT wel hell door om te boosten, vooral met me merc erbij. Dit moet iedereen zelfs lukken, als dit namelijk niet lukt, bent je namelijk wel een $#$@# :P

Overigens gaat me merc bijna alleen maar dood @ chaos sanctuary, en dan omdat ie gecursed wordt door iron maiden :f.
speel jij hardcore ladder?
dan wil ik jouw wel is door claw viper temple zien teleporten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-05 14:55
Ok, ik heb nu voor mijn Zealot een geupgrade Guardian Angel (1487 def). Het resistance probleem heb ik simpelweg opgelost door middel van het gebruik van Kira's Guardian (maar 136 def, maar wel 69 resist all en CBF).
Nu alleen nog een redelijk wapen. Azurewrath werkt vrij goed tegen undead, maar voor geen meter tegen Baal. Daar ben je nog langer aan het hakken dan een skelliemancer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BasieP schreef op 05 juni 2004 @ 11:56:
[...]

speel jij hardcore ladder?
dan wil ik jouw wel is door claw viper temple zien teleporten :P
Nou ik teleport daar anders toch wel redelijk makkelijk doorheen hoor. En als ik eenmaal op lvl 2 ben dan kan ik daar gewoon naast die kist in het midden gaan staan, zonder die vipers überhaupt te hoeven te killen. En mochten ze het trappetje opgaan, dan staat me merc er eerst voor, en ondertussen spam ik gewoon meteors, waar ze snel zat van doodgaan. (9k +-15% resis = genoeg imo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
kusjeee, vipers kunnen geen trap op, dus die zullen nooit omhoog komen :) alleen soms staan ze al op die verhoging, dan moet je ze killen (of wat ik vaak doe is snel TP openen, grabben, en weg)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoeniX-
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17-06 20:51
Bertrand: ik heb je al tig geprobeerd te msg'en, maar je bent d'r steeds niet :-|
Alles maar in free items games gedropt .. altijd grappig om te zien hoe zielig/desperate mensen zijn :)

Ik ga een nieuw char maken, een wolfbarb! Net een wolfhowl gehad, dus waarom niet :) Ziet er uit als een interessante build in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BasieP schreef op 06 juni 2004 @ 11:03:
kusjeee, vipers kunnen geen trap op, dus die zullen nooit omhoog komen :) alleen soms staan ze al op die verhoging, dan moet je ze killen (of wat ik vaak doe is snel TP openen, grabben, en weg)
Mja dat bedoelde ik dus :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
ik heb nu een hack ding voor single player gedownload. kan je dus zelf snel builds mee testen op single player, door ze de items en skills te geven die jij wil.

leuke er aan is dat je ook items kan hacken, en dus zelfs stats kan toevoegen

ik heb nu een paladin die 260K lightning dmg doet on striking, en die per hit een lvl 63 orb + lvl 63 meteor doet :P

verder natuurlijk on equip conviction en holy freeze lvl 63. ding heeft alles op hell gewoon dood door er langs te lopen :D

(grappig om even te zien, maar om er mee te spelen is geen hol aan)
baal op hell dood met 1 hit :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-03-2023

Wouter185

Skoltns.nl

Hmm, waar kan je die stuff downen? Lijkt me een leuk idee om op voorhand een build te testen, en ff alle items erbij enzow.

Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
Climaximizer schreef op 06 juni 2004 @ 18:17:
Hmm, waar kan je die stuff downen? Lijkt me een leuk idee om op voorhand een build te testen, en ff alle items erbij enzow.
mja items zijn het probleem, op de site waar ik dat programma vandaan heb staan wel uniques enzo om te downloaden, maar die krijg ik niet in dat programma (ja lekker nuttig dus)

bekijk deze maar is:
http://www.d2tradingpost.....asp?parentID=556&action=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bernd
@BasieP/Climaximizer: maak gewoon je items zelf! Veel leuker, helemaal niet zo moeilijk. Ik heb trouwens ook een gehackte sorc, met een 997k lightning, die ngo verbeterd moet worden.

@Phoenix: Jammer, ik was nog wel online gister en vrijdagavond. Waarschijnlijk zijn we elkaar gewoon misgelopen :/.

Frogstar#2151

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82860

Bertrand schreef op 04 juni 2004 @ 09:07:
- Mijn voorkeur gaat uit naar het niet gebruiken van energy shield, maar als je dat wel doet, moet je 17 punten in telekinesis gooien en 3 in energy shield. Dan maak je het best gebruik van de syncs met het minste skill points.
Wat voegt telekinesis nu eigenlijk toe aan energy shield? Ik zie wel dat ie er een synergy mee heeft, maar er staat nergens of het %-age wordt verhoogd o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bernd
Anoniem: 82860 schreef op 06 juni 2004 @ 20:56:
[...]

Wat voegt telekinesis nu eigenlijk toe aan energy shield? Ik zie wel dat ie er een synergy mee heeft, maar er staat nergens of het %-age wordt verhoogd o.i.d.
Telekinesis verlaagt de hoeveelheid mana die het kost om klappen te absorberen.

Quote van battle.net:
Each point in Telekinesis makes Energy Shield's damage absorption more effective. By default, for each point of damage absorbed by Energy Shield, 2 mana points are deducted - a 200% ratio. Each hard skill point in Telekinesis makes Energy Shield 6.25% more effective. For example, with 8 points in Telekinesis, 1.5 mana points are deducted for each point of damage absorbed - a 150% ratio. With 16 points in Telekinesis, one point of damage absorbed equals one point of mana loss - a 100% ratio.

Je zou dus kunnen zeggen bij de synergy: Telekinesis: +6.25% effectiveness per level.

[ Voor 6% gewijzigd door Bernd op 06-06-2004 22:09 ]

Frogstar#2151

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Hmm, 1455 SoJs op .31. DC moet wel een beetje opschieten met komen nu, moet morgen namelijk wel gewoon werken. Zal je zien dat ie of niet dood wil, of niet komt voor 4 uur 's nachts, of dat ik disconnected wordt net wanneer ie dood is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dat snap ik dus niet. Als er minder van je mana afgaat, dan gaat er toch nog steeds even veel van je health af? Als het 30% bij level 1 is, dan gaat die 70% er nog steeds vanaf toch? ondanks dat het minder mana kost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
Bertrand schreef op 06 juni 2004 @ 19:06:
@BasieP/Climaximizer: maak gewoon je items zelf! Veel leuker, helemaal niet zo moeilijk. Ik heb trouwens ook een gehackte sorc, met een 997k lightning, die ngo verbeterd moet worden.
het grote idee van single player hack is voor mij het testen van builds. hier moet ik dus dezelfde wapens voor hebben als er multiplayer zijn he ;)\]

@Raffuhl:

kijk stel je krijgt een klap van 100 dmg

normaal (met lvl 1 telekinesis) gaat er dan 200 van je mana af. en xx% van je health (hangt af van energy shield lvl)

als je telekinesis hoger maakt, gaat er dus geen 200, maar minder van je mana af, en is je mana niet direct na elke klap zo laag

[ Voor 27% gewijzigd door BasieP op 06-06-2004 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja dat bedoel ik. Dan ga ik dus nog even snel dood als wanneer ik het hele schild niet gebruik. Het scheelt dan weliswaar 30%, maar het is maximaal maar 60%.

Natuurlijk wel mooi als je ze allebei helemaal volpompt en dan VEEL damage goes to mana hebt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
Anoniem: 82860 schreef op 06 juni 2004 @ 23:00:
ja dat bedoel ik. Dan ga ik dus nog even snel dood als wanneer ik het hele schild niet gebruik. Het scheelt dan weliswaar 30%, maar het is maximaal maar 60%.

Natuurlijk wel mooi als je ze allebei helemaal volpompt en dan VEEL damage goes to mana hebt. :)
nee dan begrijp je het dus verkeerd.

ten eerste moet je dus niet energy shield maxen maar telekinesis

ten tweede een voorbeeld:
als jij je schild op lvl 1 met laten we zeggen 6 +skills heb en je hebt telekinesis op lvl 20, dan heb je 50% absorb. dus alle klappen van laten we zeggen 1000 dmg gaat er maar 500 life af.

ALS ze al raak zijn he (dus block enzo gaat eerst, dan defence, en dan komt schild nog is)

nu gaat er met een lvl 1 telekinesis met een klap van 200 dus 193.75% mana af, dat is 375 mana
op lvl 10 telekinesis met een klap van 200 dus 137.5% mana af, dat is 275 mana
op lvl 20 telekinesis met een klap van 200 dus 200%-125% is 75% is 150 mana.

dus lvl 20 telekinesis en lvl 6 energy shield met klap van 200 is:
100 life er af en 150 mana er af.

en dan komt nu de grap:
je mana recoverd (met redelijke lvl warmth) ZO lomp hard dat het nooit onder de helft komt.

om het even wiskundig te bekijken:
dit is de mana recover formule per seconde:
25 * [[256 * max_mana / (25 * 120)] * (100 + %Mana Regeneration) / 100] / 256

warmth @ lvl 20 (heb ik hem op met +skills) = 258% faster mana recovery
met 1000 mana (ik zit nu op 1200, dus 1000 moet kunnen met een lvl 80 sorc)

even formule invullen
25 * [[256 * 1000 / (25 * 120)] * (100 + 258) / 100] / 256 =
25 * [(256000 / 3000) * (358 / 100)] / 256 =
25 * (85.33 * 3.58) / 256 =
25 * 305.48 / 256 =
29.83 mana per seconde

dat betekent dat je die mana loss van 150 er in 5 seconden weer bij hebt. :)

edit: hele verhaal aangepast voor een klap van 200 dmg.. is iets realistischer :P zelfs lister doet geen 1000 dmg op hell (helaas)

1 ding is mij ook nog niet duidelijk aan dit hele verhaal, namelijk:
gaat telekinesis na lvl 20 door?
of is het net als andere synergy's dat het niet uitmaakt of ie lvl 20 of lvl 99 is?

[ Voor 13% gewijzigd door BasieP op 06-06-2004 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-03 01:55

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

BasieP schreef op 06 juni 2004 @ 23:29:
[...]
of is het net als andere synergy's dat het niet uitmaakt of ie lvl 20 of lvl 99 is?
Bij telekinese als synergy van energy shield is het dus zo dat hij inderdaad na lvl 20 geen verdere vooruitgang meer biedt kwa mana damage reduction. :(

Zie hier de ultimate energy shield guide voor alle antwoorden op verdere mogelijke vragen:

http://www.rpgforums.net/showthread.php?t=140182

even voor de duidelijkheid:
" So if you get a level 32 telekinesis you’re losing no mana through energy shield?

No, it only works with actual invested points, so level 20 is the limit."
Als ze het bovenstaande wel toe hadden laten staan dan was het dus mogelijk geweest om vrij simpel met de goede +skills equip en max energy shield/telekinese ervoor te zorgen dat je een immortal sorc krijgt. Wat het spel er nou weer niet echt leuker op zou maken. B) Dit is eigenlijk dezelfde reden waarom je tegenwoordig niet 100% damage reduction meer kan hebben en het gecapped staat op 50% 8)

[ Voor 23% gewijzigd door PizZa_CalZone op 07-06-2004 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
immortal sorc kan niet aangezien energy shield op lvl 99 nog geen 100% dmg absorbeerd

is idd hetzelfde als dmg reduction, max 95% rest all, en ik meende dat element absorb ook gecapt is.
net als max block (75%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Bah, heb gisteren uiteindelijk het wachten moeten opgeven, het slaapgebrek werd te groot :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marrruuuk

Marrruuuk

Skyclad schreef op 06 juni 2004 @ 22:44:
Hmm, 1455 SoJs op .31. DC moet wel een beetje opschieten met komen nu, moet morgen namelijk wel gewoon werken. Zal je zien dat ie of niet dood wil, of niet komt voor 4 uur 's nachts, of dat ik disconnected wordt net wanneer ie dood is...
Ik zat vanaf 1430 op de .31 server. Dit was rond 20:00 ofzo. Minimum was 1438 en max was 1488. Toen ie op 1492 was ben ik maar eens gaan nakijken hoe het zat. dit was zo rond 24:00. Het schijnt dat op 1412 er een server crash was dus moesten er vanaf 1412 weer eerst 150 verkocht worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Zat vanaf 1420 er op, en ben rond half 3 in slaap gevallen. Zou de eerste keer zijn dat ik kans had em te slopen (was nooit sterk genoeg), en dus ook eindelijk kans op een eerste anni :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
skyclad: hoe laat ben je gestopt?

ik heb namelijk een theorie dat dc rond 2 uur GMT komt, dan 6 uur er voor en daarvoor etc.
dus 4x per dag maximaal

(dit natuurlijk alleen als er counter is)
wij hebben al 3x meegemaakt dat dc OF om 2 uur 's nachts OF om 8 uur 's avonds kwam. dit was altijd redelijk precies (scheeld een 10 minuten ofzo) maar nog nooit gehoord dat dc om 3 uur kwam ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Was om 02:15 iig nog wakker, toen was ie er nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BasieP schreef op 06 juni 2004 @ 23:29:
[...]

nee dan begrijp je het dus verkeerd.

ten eerste moet je dus niet energy shield maxen maar telekinesis

ten tweede een voorbeeld:
als jij je schild op lvl 1 met laten we zeggen 6 +skills heb en je hebt telekinesis op lvl 20, dan heb je 50% absorb. dus alle klappen van laten we zeggen 1000 dmg gaat er maar 500 life af.

ALS ze al raak zijn he (dus block enzo gaat eerst, dan defence, en dan komt schild nog is)

nu gaat er met een lvl 1 telekinesis met een klap van 200 dus 193.75% mana af, dat is 375 mana
op lvl 10 telekinesis met een klap van 200 dus 137.5% mana af, dat is 275 mana
op lvl 20 telekinesis met een klap van 200 dus 200%-125% is 75% is 150 mana.

dus lvl 20 telekinesis en lvl 6 energy shield met klap van 200 is:
100 life er af en 150 mana er af.

en dan komt nu de grap:
je mana recoverd (met redelijke lvl warmth) ZO lomp hard dat het nooit onder de helft komt.

om het even wiskundig te bekijken:
dit is de mana recover formule per seconde:
25 * [[256 * max_mana / (25 * 120)] * (100 + %Mana Regeneration) / 100] / 256

warmth @ lvl 20 (heb ik hem op met +skills) = 258% faster mana recovery
met 1000 mana (ik zit nu op 1200, dus 1000 moet kunnen met een lvl 80 sorc)

even formule invullen
25 * [[256 * 1000 / (25 * 120)] * (100 + 258) / 100] / 256 =
25 * [(256000 / 3000) * (358 / 100)] / 256 =
25 * (85.33 * 3.58) / 256 =
25 * 305.48 / 256 =
29.83 mana per seconde

dat betekent dat je die mana loss van 150 er in 5 seconden weer bij hebt. :)

edit: hele verhaal aangepast voor een klap van 200 dmg.. is iets realistischer :P zelfs lister doet geen 1000 dmg op hell (helaas)

Wat ik bedoel is dat Telekinesis dus geen invloed heeft op het schild zelf. Schade neemt niet af. Dus ik zit even goed maar met 30% reductie bij lvl1. Dat betekent dat ik tegenover lister op hell nog steeds 30% reductie heb, maar dan is die 70% die er WEL door komt wel heel groot. Dat betekent dat ik dus even goed veel stat points in life moet stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41542

Ik ben vrij nieuw in het Diablo wereldje (heb net een paar weken geleden DiabloII gekocht) en nu lees ik vrij veel dat je je mercs ook met andere items kunt uitrusten, maar het is mij helaas niet duidelijk hoe ik dat moet doen. Kan iemand mij vertellen hoe ik dat moet doen?

En hoe kun je mercs resurrecten? Het is wel jammer als ik een merc met hoog lvl verlies en dan weer overnieuw moet beginnen met die merc lvlen.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 41542 op 07-06-2004 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Resurrecten kan je bij dezelfde personen doen als waar je ze hired. Er staat dan een prijs bij. Uitrusten doe je door op O te drukken, of op je merc z'n kop te klikken boven in het scherm. Maar dit kan alleen in de expansion als ik het me goed herinner.

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 82860 op 07-06-2004 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marrruuuk

Marrruuuk

BasieP schreef op 07 juni 2004 @ 10:31:
skyclad: hoe laat ben je gestopt?

ik heb namelijk een theorie dat dc rond 2 uur GMT komt, dan 6 uur er voor en daarvoor etc.
dus 4x per dag maximaal

(dit natuurlijk alleen als er counter is)
wij hebben al 3x meegemaakt dat dc OF om 2 uur 's nachts OF om 8 uur 's avonds kwam. dit was altijd redelijk precies (scheeld een 10 minuten ofzo) maar nog nooit gehoord dat dc om 3 uur kwam ofzo
Die tijd theorie slaat helemaal nergens op.
Er zijn servers met een ip range van 30 tot en met 241 en op elke server loopt er een counter. Als de Diablo Clone duurt het 150 soj's voor het minimum aantal voordat hij weer verschijnt. Een voorbeeld.

Als DClone verschijnt nadat er 1350 soj's zijn verkocht(Volstrekt willekeurig getal) is de volgende keer dat hij verschijnt tussen de 1500 en 1550 soj's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
Marrruuuk schreef op 07 juni 2004 @ 12:16:
[...]

Die tijd theorie slaat helemaal nergens op.
Er zijn servers met een ip range van 30 tot en met 241 en op elke server loopt er een counter. Als de Diablo Clone duurt het 150 soj's voor het minimum aantal voordat hij weer verschijnt. Een voorbeeld.

Als DClone verschijnt nadat er 1350 soj's zijn verkocht(Volstrekt willekeurig getal) is de volgende keer dat hij verschijnt tussen de 1500 en 1550 soj's.
ja dat verhaal ken ik, en het klopt, MAAR!!!

de counter bestaat niet uit alleen soj's, dit is bewezen. en de counter stopt ook niet altijd bij een soj. ook dit is bewezen.

en je kan met soj's de counter wel beinvloeden, maar ook maar in geringe mate. Vandaar die theorie.. heb alleen nog te weinig praktijk ervaringen om hem echt te laten kloppen ;)

skyclad: mm leuk verhaal, maar heeft het zin voor mensen die NIET lvl 97 zijn? is het level gebonden of niet? (dat kan ik er niet uit opmaken namelijk)

[ Voor 10% gewijzigd door BasieP op 07-06-2004 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Kijk op pagina 2, daar wordt er meer op ingegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82860 schreef op 07 juni 2004 @ 12:11:
Resurrecten kan je bij dezelfde personen doen als waar je ze hired. Er staat dan een prijs bij. Uitrusten doe je door op O te drukken, of op je merc z'n kop te klikken boven in het scherm. Maar dit kan alleen in de expansion als ik het me goed herinner.
Dat heb ik dus thuis even geprobeerd, maar het doet niks. Werkt dit misschien alleen in multiplayer? Of heb ik LoD nodig om dit te kunnen doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensei_D
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:37
Anoniem: 41542 schreef op 08 juni 2004 @ 08:22:
[...]

Dat heb ik dus thuis even geprobeerd, maar het doet niks. Werkt dit misschien alleen in multiplayer? Of heb ik LoD nodig om dit te kunnen doen?
ff LOD dr bij kopen joh ;)

sensei_d.fpv channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Anoniem: 41542 schreef op 08 juni 2004 @ 08:22:
[...]

Kan je tenminste ook in maar liefst 800x600 draaien, en samen spelen met alle aardige mensen hier! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

kan me nog wel herinneren dat ik LoD verafschuwde in et begin (was net uit toen). Maar nu.... nu kan ik nie meer zonder :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26351

Climaximizer schreef op 08 juni 2004 @ 10:39:
kan me nog wel herinneren dat ik LoD verafschuwde in et begin (was net uit toen).
Leg s uit, ik vond LOD vanaf t begin al een hele verbetering/toevoeging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

Anoniem: 26351 schreef op 08 juni 2004 @ 10:51:
[...]

Leg s uit, ik vond LOD vanaf t begin al een hele verbetering/toevoeging.
Mja, ik speelde heel erg actief Diablo2 Classic, was bezig vanaf de beta test waarin ik destijds zat (+/- 5 jr geleden). Ik had allemaal lekkere chars enzow (in de tijd dat een Bowazon nog ownde). Toen kwam LoD, meer items, meer classes, meer van alles. Ik was er nog niet aan toe (klinkt als een f*cking relatie :9 ) Had het wel gekocht en ff geprobeerd, maar toen is ie weer de kast ingegaan, en ben ik eigenlijk een jaar of 2 gestopt met diablo2. Pas geleden, toen de open-beta van Lineage2 afgelopen was, begon het weer ernstig te kriebelen. KUSJEEEEE, ook hier spammend, zat destijds nog bij mij in een UT clan, en toen ben ik samen met hem weer begonnen, incl. LoD. En sindsdien, hooked :X

Afbeeldingslocatie: http://www.troutball.com/twisted_fish_tales/pauls_fish/hooked_up.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Wouter185 op 08-06-2004 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat lag ook in de planning, maar ik ben nu in Duitsland op stage, en ik ben niet van plan om hier LoD te kopen (duitse diablo :X), dus dat zal nog even moeten wachten tot ik weer in NL verblijf (maandje of twee nog). Kan ik in de tussentijd fun Diablo 2 uitspelen met een paar chars, en dan weer met LoD beginnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoeniX-
henkie: Of je bestelt 'm alvast bij bol.com (of een andere shop)! Heb je gelijk de goede en hoef je niet moeilijk te doen met het zoeken naar een winkel die 'm nog heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

Ik lees net op http://www.diabloii.net/ dat er weer een nieuw runeword is:

Wind (Sur + El)
2 Socket Melee Weapons
10% Chance To Cast Level 9 Tornado On Striking
+20% Faster Run/Walk
+40% Increased Attack Speed
+15% Faster Hit Recovery
+120-160% Enhanced Damage (varies)
-50% Target Defense
+53 To Attack Rating
Hit Blinds Target
+1 To Light Radius
Level 13 Twister (127 Charges)

Zelf vind ik hem niet erg interressant maar vond het wel ff leuk om te posten.

Weet er iemand trouwens wat voor geile dingentjes ik voor een gul rune ken krijgen? (wat is ongeveer de trade value?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marrruuuk

Marrruuuk

PizZa_CalZone schreef op 08 juni 2004 @ 11:36:
Weet er iemand trouwens wat voor geile dingentjes ik voor een gul rune ken krijgen? (wat is ongeveer de trade value?)
Euhmm tja, wat heb je nodig is dan de vraag? je kan er een flink goede HoZ voor krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

Marrruuuk schreef op 08 juni 2004 @ 11:54:
[...]

Euhmm tja, wat heb je nodig is dan de vraag? je kan er een flink goede HoZ voor krijgen.
Iemand bood een soj en ik was er blij mee :D heb daardoor namelijk eindelijk mijn CTA!!!!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marrruuuk

Marrruuuk

PizZa_CalZone schreef op 08 juni 2004 @ 13:17:
[...]

Iemand bood een soj en ik was er blij mee :D heb daardoor namelijk eindelijk mijn CTA!!!!! :D
Als het op ladder SCwas was het een erg slechte trade, soj's zijn momenteel heel erg weinig waard. Laat staan dat je er een cta voor krijgt...

Soj's zijn erg weinig waard geworden omdat er een nieuwe bot uit is die Nightmare andy runned. Over een week is een Soj nog minder waard dan een Um Rune

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bernd
Marrruuuk schreef op 08 juni 2004 @ 13:50:
[...]

Als het op ladder SCwas was het een erg slechte trade, soj's zijn momenteel heel erg weinig waard. Laat staan dat je er een cta voor krijgt...

Soj's zijn erg weinig waard geworden omdat er een nieuwe bot uit is die Nightmare andy runned. Over een week is een Soj nog minder waard dan een Um Rune
Ik had inderdaad ook over die andy bot voor nightmare gelezen op blizzhackers.com. Best jammer dat er zo snel al weer een bot is, en dat daardoor de waarde zo zakt.

kan iemand mij trouwens helpen met een boostje naar act5 normal SCL?

Frogstar#2151

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siliakus
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-06 16:14
als je een boost wil, kom langs #diablo2 op irc.tweakers.net, zitten zat lui die je wel kunnen helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

Marrruuuk schreef op 08 juni 2004 @ 13:50:
[...]

ik heb mijn cta al :D dus dat boeit niet meer! Maar een andy bot sukt aarsch want dan is idd straks mijn andere soj geen reet meer waard (ik ken er momenteel niet eens meer een hoto voor krijgen) :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoeniX-
Humz .. ik heb geen SoJ en geen CTA en geen HOTO :) Allemaal beetje onbereikbare / onvindbare dingen als je het mij vraagt.
Ik ben in ieder geval nu wel een rune upgrade projectje gestart om toch eens wat hogere runes te gaan kweken (alle runes > 10 op 1 mule), misschien dat ik dan eens een mooi runeword kan maken :)

Ik kwam net een interessant nieuwsbericht tegen:
In case some of you were considering hanging up your War Travelers on the assumption DII has given all it's going to, here's a snippet from Blizzard that could be welcome news:

"We have some more cool things planned for Diablo II people. I can't release any details right now but I just wanted to let you know we're planning more things."
Er staat ook nog een andere handige link naar een article op 't strategy compendium. Dit gaat over breakpoints en allerlei andere dingen die handig zijn om in een overzichtelijk docje te hebben.

[ Voor 8% gewijzigd door PhoeniX- op 09-06-2004 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

Omfg, zou echt het einde zijn, nog een expansion pack! Extra act, extra chars, extra items!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik wil weer nieuwe chars! Een samurai strijder met een katana zwaard >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

omfg

OMFG

Na ontelbare pindleruns gedaan te hebben is ie dan zonet eindelijk verschenen, m'n windforce :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
ik hoop dat ze melee wat aantrekkelijker gaan maken, dat je ook daadwerkelijk dmg doet enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik doe met mn frenzy barb wel genoeg dam hoor om hell door te komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Uhm...
ladder reset?
nieuwe runewords?
nieuwe craft recipes?
nieuwe uniqs?
skill balancing
een expansion met nieuwe act, nieuwe chars, etc zie ik zo gauw niet gebeuren. Mochten ze dat toch doen, dan _/-\o_ voor Blizzard! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

als ze dan ook maar de optie geven je resolutie op te krikken naar 1024x768 of hoger. Zou ik niet erg vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Anoniem: 59413 schreef op 09 juni 2004 @ 13:17:
Ik doe met mn frenzy barb wel genoeg dam hoor om hell door te komen :)
En teveel voor Act 4 :P

Mijn zealot doet niet erg veel schade, maar lijkt op het moment goed genoeg te zijn in overleven zolang ik uitkijk voor IM. Kan wel gewoon Baal runs ermee doen, inclusief gloams.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

Anoniem: 26351 schreef op 09 juni 2004 @ 13:19:
Uhm...
ladder reset?
nieuwe runewords?
nieuwe craft recipes?
nieuwe uniqs?
skill balancing
een expansion met nieuwe act, nieuwe chars, etc zie ik zo gauw niet gebeuren. Mochten ze dat toch doen, dan _/-\o_ voor Blizzard! ;)
Mja, expansion pack zou idd misschien wel teveel van et goede zijn, maar een patch 1.11 met veel nieuwe shit,... laat maar komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-06 15:08
Climaximizer schreef op 09 juni 2004 @ 14:36:
[...]

Mja, expansion pack zou idd misschien wel teveel van et goede zijn, maar een patch 1.11 met veel nieuwe shit,... laat maar komen
Waar je weer 1.5 jaar op moet wachten? Beter als niks, maar nee, liever niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Laatst online: 20:53
Climaximizer schreef op 09 juni 2004 @ 11:20:
Omfg, zou echt het einde zijn, nog een expansion pack! Extra act, extra chars, extra items!
Nou ik hoop het niet

3x raden wie er dan met 30graden binnen zit met de gordijnen dicht diablo te spelen

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
TLRnZ schreef op 09 juni 2004 @ 14:50:
[...]

Nou ik hoop het niet

3x raden wie er dan met 30graden binnen zit met de gordijnen dicht diablo te spelen
Behalve ik dan bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

Ik denk dat ie mij bedoeld :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bernd
Ik ook wel hoor :)

Ik heb eerlijk gezegd liever dat ze met DIII komen dan met nog een XPpack, of een nieuwe patch.

Frogstar#2151

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik ook eigenlijk ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
diablo3d zou leuk zijn ;)
een heel ander concept, zou ook veel teleport 'bugs' oplossen.. gewoon tele waar je kan kijken, en niet verder

[ Voor 6% gewijzigd door BasieP op 09-06-2004 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Is een Ethereal Cryptic Axe nog iets waard? Viel gisteren bij een Baal run, en aangezien niemand em leek te willen heb ik me er maar over ontfermd (als in: op mijn muis cursor houden tot de 4e golf kwam en iedereen even aan de kant was, toen een net opgepakt socketted templar plate laten vallen en deze weer oppakken) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb nog nooit iets nuttigs zien vallen bij baal's minions :?

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 82860 op 10-06-2004 08:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Ik heb er eerder een Arm of King Leoric zien vallen, maar die graaide iemand anders. Het nadeel van melee char zijn is dat je niet zoals de rest gewoon continu naar de items kan blijven kijken, het voordeel is dat je meestal beter bent uitgerust om midden tussen de beestjes rustig te sorteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marrruuuk

Marrruuuk

Tja ik had een keer dat er tijdens een nightmare baalrun een Vex rune dropte :P.
Hier was ik uiteraard erg blij mee :*) . Helaas kwam er maar een 34% Hoto uit :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-06 16:31

hilgo

Clear your mind of can't.

BasieP schreef op 09 juni 2004 @ 22:28:
een heel ander concept, zou ook veel teleport 'bugs' oplossen.. gewoon tele waar je kan kijken, en niet verder
Teleport bugs ? Leg eens uit ? Kan je verder teleporten dan je kan zien dan ? Is me eerlijk gezegt nooit opgevallen.

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

Anoniem: 82860 schreef op 10 juni 2004 @ 08:42:
ik heb nog nooit iets nuttigs zien vallen bij baal's minions :?
Colenzo the annihilator dropte op NORMAL 8)7 8)7 een soj bij mij :D

[ Voor 8% gewijzigd door PizZa_CalZone op 10-06-2004 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
PizZa_CalZone schreef op 10 juni 2004 @ 11:33:
[...]

Colenzo the annihilator dropte op NORMAL 8)7 8)7 een soj bij mij :D
Gewone monsters in de Crystalline Passage op normal kunnen die _in principe_ al laten vallen, het is tenslotte maar een level 29 item :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Skyclad schreef op 10 juni 2004 @ 09:30:
Ik heb er eerder een Arm of King Leoric zien vallen, maar die graaide iemand anders. Het nadeel van melee char zijn is dat je niet zoals de rest gewoon continu naar de items kan blijven kijken, het voordeel is dat je meestal beter bent uitgerust om midden tussen de beestjes rustig te sorteren.
ik vind juist dat je als melee char alles beter kan grabben >:).
Je staat vaak naast t monster, en ik speel meestal met de alt toets 95% van de tijd ingedrukt. En veel casters gaan niet tussen/naast monsters staan, dus ben ik vaak de eerste die het op pakt. En het is alleen maar leuk als je een sorc ziet teleporten naast een unique beestje, wat kort daarna dood gaat met een flinke splash en pats, sorc dood 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitmanWVU
  • Laatst online: 12-07-2024
Anoniem: 26351 schreef op 10 juni 2004 @ 12:21:
[...]

ik vind juist dat je als melee char alles beter kan grabben >:).
Je staat vaak naast t monster, en ik speel meestal met de alt toets 95% van de tijd ingedrukt. En veel casters gaan niet tussen/naast monsters staan, dus ben ik vaak de eerste die het op pakt. En het is alleen maar leuk als je een sorc ziet teleporten naast een unique beestje, wat kort daarna dood gaat met een flinke splash en pats, sorc dood 8)
Dat was dan een sorc met het iq van een pinda ;)

Telekinesis zit er al sinds begin diablo2 in :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitmanWVU
quote ipv edit :o

[ Voor 173% gewijzigd door HitmanWVU op 10-06-2004 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Kort, simpel vraagje btw:

Als je bij het traden een dupe treft, die dus ieder moment kan verdwijnen, klopt het dat het premanent wordt wanneer je die meteen in een wapen of armor douwt? Want dan probeer ik gewoon de runes voor die Cryptic Axe 1 voor 1 op volgorde te traden. Moet ik alleen nog iets vinden wat zo'n rune waard is.

En dan nog maar een kort vraagje ( :P ):

Is een PB skiller een Ohm, Lo of Cham waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Skyclad schreef op 10 juni 2004 @ 14:37:
Kort, simpel vraagje btw:

Als je bij het traden een dupe treft, die dus ieder moment kan verdwijnen, klopt het dat het premanent wordt wanneer je die meteen in een wapen of armor douwt? Want dan probeer ik gewoon de runes voor die Cryptic Axe 1 voor 1 op volgorde te traden. Moet ik alleen nog iets vinden wat zo'n rune waard is.

En dan nog maar een kort vraagje ( :P ):

Is een PB skiller een Ohm, Lo of Cham waard?
Je trade amper dupes, maar het is idd zo, dat ALS je er een trade, hij perm wordt als je hem in een socket doet. En een PB skiller is ongeveer mal ofzo geloof ik :o, tenzij met life :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bernd
Skyclad schreef op 10 juni 2004 @ 12:10:
[...]

Gewone monsters in de Crystalline Passage op normal kunnen die _in principe_ al laten vallen, het is tenslotte maar een level 29 item :P
Dat ie lvl29 is zegt alleen wat over het lvl dat je hem kan dragen. Het is de quality lvl (Qlvl) van items dat bepaalt welke monster die items kunnen droppen. Zo heeft een soj een qlvl van 39 (denk ik, ik kan het fout hebben) dus kunnen monster met een mlvl vanaf lvl39 een soj droppen.

Frogstar#2151

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51803

HitmanWVU schreef op 10 juni 2004 @ 12:48:
[...]

Dat was dan een sorc met het iq van een pinda ;)

Telekinesis zit er al sinds begin diablo2 in :P
Alleen beetje jammer dat je met telekenesis alleen geld en potions kan oppakken niet? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitmanWVU
Anoniem: 51803 schreef op 10 juni 2004 @ 15:32:
[...]

Alleen beetje jammer dat je met telekenesis alleen geld en potions kan oppakken niet? :P
Potion == life

notice the :P

[ Voor 4% gewijzigd door HitmanWVU op 10-06-2004 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Bertrand schreef op 10 juni 2004 @ 15:32:
[...]

Dat ie lvl29 is zegt alleen wat over het lvl dat je hem kan dragen. Het is de quality lvl (Qlvl) van items dat bepaalt welke monster die items kunnen droppen. Zo heeft een soj een qlvl van 39 (denk ik, ik kan het fout hebben) dus kunnen monster met een mlvl vanaf lvl39 een soj droppen.
Dan kan ie geloof ik vanaf WSK normal vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Skyclad schreef op 10 juni 2004 @ 08:01:
Is een Ethereal Cryptic Axe nog iets waard? Viel gisteren bij een Baal run, en aangezien niemand em leek te willen heb ik me er maar over ontfermd (als in: op mijn muis cursor houden tot de 4e golf kwam en iedereen even aan de kant was, toen een net opgepakt socketted templar plate laten vallen en deze weer oppakken) :)
is dat een unique???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20-06 08:54
Climaximizer schreef op 09 juni 2004 @ 11:53:
omfg

OMFG

Na ontelbare pindleruns gedaan te hebben is ie dan zonet eindelijk verschenen, m'n windforce :)
Nou, daar ben je blij mee.. ;) Ik had er eentje getrade tegen een mal rune (8% mana leech).

Ik mf echt nooit meer want veel items zijn toch geen kont meer waard.

Zelfs sojs droppen flink (is nog trouwens wel leuk winst mee te behalen, traden voor ist en dan weer wegtraden voor gul.) Je zal een aantal keer noob genoemd worden maar dat boeit niemand iets. :) Ik heb iig mijn sojs precies op tijd getrade toen ik er nog wel wat fatsoenlijks voor kon krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
hilgo schreef op 10 juni 2004 @ 11:11:
[...]

Teleport bugs ? Leg eens uit ? Kan je verder teleporten dan je kan zien dan ? Is me eerlijk gezegt nooit opgevallen.
ik bedoelde dus over muurtjes heen teleporten enzo.. maakt het spel lekker makkelijk, maar niet echt veel leuker vind ik.. sorc is al overpowered, dus dit kan wel weg van mij :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

BasieP schreef op 10 juni 2004 @ 18:40:
[...]

ik bedoelde dus over muurtjes heen teleporten enzo.. maakt het spel lekker makkelijk, maar niet echt veel leuker vind ik.. sorc is al overpowered, dus dit kan wel weg van mij :X
Waarom overpowered? Elk verschillend character heeft wel een build die in verhouding vrij sterk is: Firesorc / Ice sorc, Hammerdin, Javazone, Trapper, Poison necro / spirit necro. (van de druid en barb heb ik nog niet veel verstand) Al deze builds zijn sterk mits je de goede equip hebt en ze op de goede manier bouwt... B)

[ Voor 3% gewijzigd door PizZa_CalZone op 10-06-2004 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bernd
BasieP schreef op 10 juni 2004 @ 18:40:
[...]

Ik vind de sorc in het algemeen niet echt overpowered, helemaal niet met dat teleport (diablo speelt isomettrisch en je kan teleporten waarnaar je ziet op het scherm dus ook naar de andere kant van muurtjes), ik vind eerder alle caster classes zwaar overpowered ten opzichte van melee classes. Het is bijvoorbeeld voor concentrators of zealots toch wel ff wat moeilijk om wsk of de throne te doen dan bijvoorbeeld voor een sorc of een winddruid.

Frogstar#2151

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
-=BoKKiE=- schreef op 10 juni 2004 @ 18:15:
[...]

is dat een unique???
Nope, Eth Cryptic Axe is het best mogelijke merc wapen voor het Doom runeword. 48-225 base damage. Er zitten nu al 5 sockets in, nu moet ik alleen die runes nog zien te regelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajouin
  • Laatst online: 02-06 18:01
vannacht mijn eerste annihilus verdient :*)

was meprun aan het doen, kreeg plots een sojcount; 2 minuten later nog een.
k dacht : hier blijf ik nog ff
een goed uur later en 40 sojs verder : diablo walks the earth

k dacht dat de eerste baas die je tegenkwam dan in uberdiablo veranderde maar dat was niet zo
shenk bleef shenk
andariel bleef andariel
dan maar baalrun gedaan
en kijk ipv colenzo (eerste baas bij baalrun) kwam uberdiablo uit de lucht gevallen

met mijn sorc kwam ik er niet aan de pas ,
maar mijn berserk/wirlwind barb deed het :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Endbosses en een paar quest uniques kunnen het niet worden, maar alle andere superuniques wel,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ajouin schreef op 11 juni 2004 @ 08:59:
was meprun aan het doen, kreeg plots een sojcount; 2 minuten later nog een.
k dacht : hier blijf ik nog ff
een goed uur later en 40 sojs verder : diablo walks the earth

[...]
shenk bleef shenk
[...]
dat is vlak bij eldritch ;)
Werkt die bug trouwens nog dat als je eldritch (uber d dan) naar shenk lokt, en dan shenkt killed, dat uber d dan ook dood gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Nope, die is vrijwel direct gefixt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sangurash
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-12-2024

Sangurash

Are u talkin' to I.R.?

Wel humor dat een minnion van baal indat geval sterker is als baal zelf :P

Uw SAP specialist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Skyclad schreef op 11 juni 2004 @ 08:08:
[...]

Nope, Eth Cryptic Axe is het best mogelijke merc wapen voor het Doom runeword. 48-225 base damage. Er zitten nu al 5 sockets in, nu moet ik alleen die runes nog zien te regelen :P
dat dacht ik al :)

naja gisteren eindelijk me merc level 80 :/

volgende keer maar laten meelevellen, na tientallen bloody runs wordt je eht ook wel moe :/

alleen irritant dat baal killen met een skellymancer schurft lang duurt :/

hou het wel bij pindle, schenk, eldritch en pitruns
heb alleen meer MF nodig :/ hoe kom je het snelst aan meer MF spullen?
ik heb een skullders en nog wat kleine +MF dingen maar kom dus niet boven de 200 uit :/ als wapen heb ik wizzardspike voor mana, cast rate en resistances (ook wel nodig voor hell) heb undead crown nu , maar ben dus op zoek naar een shako

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-=BoKKiE=- schreef op 11 juni 2004 @ 14:54:
[...]
heb alleen meer MF nodig :/ hoe kom je het snelst aan meer MF spullen?
ik heb een skullders en nog wat kleine +MF dingen maar kom dus niet boven de 200 uit :/ als wapen heb ik wizzardspike voor mana, cast rate en resistances (ook wel nodig voor hell) heb undead crown nu , maar ben dus op zoek naar een shako
3 socketed helm vol met ptopaz, rhyme (shael+eth) shield, mf gloves/chance guard,
ali baba, war trav of goedkope 25mf boots, nagel ring of cheap mf rings, amu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Portal bij Anya in/uit op Nm of Hell en iedere keer Anya checken. Ze heeft redelijk vaak 3x% mf gloves en boots. Als je geen of geen goede nagelrings hebt kan je daar voor gamblen, net zoals voor een amulet. Verder inderdaad een helmpje met topazes, en upgraded goldwrap als je die kan krijgen. Daarna gewoon alle mf charms bewaren, tenzij het echt te laag is. Bewaar ze vanaf 3 voor sc, en 4+life of zo voor large.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

hmmz heb nu 247 MF

gheed's 30
chancies 31
goldwrap 30
nagelring 29
skullders 103 based on character level -> komt nog ptopaz in
ring met 24

dus enige wat ik idd nog zoek is een hoed met 3xptopaz dan zit ik ongeveer aan me max wat ik aankan op charms na

enige is dat als ik me crown vervang ik 50 poison res kwijt ben :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
-=BoKKiE=- schreef op 11 juni 2004 @ 20:23:
hmmz heb nu 247 MF

gheed's 30
chancies 31
goldwrap 30
nagelring 29
skullders 103 based on character level -> komt nog ptopaz in
ring met 24

dus enige wat ik idd nog zoek is een hoed met 3xptopaz dan zit ik ongeveer aan me max wat ik aankan op charms na

enige is dat als ik me crown vervang ik 50 poison res kwijt ben :/
wat dacht je van shako met 1 PTopaz? das 74mf, das meer dan de 72 van 3x PTopaz.

verder kan je natuurlijk veel betere mf gear aan doen als je 2 perfect nagels (30) aan doet, perfect changeguards (40), en een perfect gheeds (40)

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.