Zolang er niet bekend is wat voor soort rechtspersoon DPC gaat/wil worden is het een beetje onzin om je uit te spreken of je in het algemeen voor of tegen bent. Ik ben voor een stichting en tegen een vereniging.
Ik hoop dat wel dat er nog een final poll wordt gestart als er wat meer richtlijnen zijn ontworpen. Zoals structur van de ev stichting etc.
...
/(bb|[^b]{2})/
een mooi Tshirt met Pim. is de beste enzo
^^ mee eens. Tot die tijd: geen mening.Haranaka schreef op 31 mei 2004 @ 23:54:
Noteer voor mij maar een geen mening
Zolang er niet bekend is wat voor soort rechtspersoon DPC gaat/wil worden is het een beetje onzin om je uit te spreken of je in het algemeen voor of tegen bent. Ik ben voor een stichting en tegen een vereniging.
Ik hoop dat wel dat er nog een final poll wordt gestart als er wat meer richtlijnen zijn ontworpen. Zoals structur van de ev stichting etc.
39
"wooled" :: Team Boonanza :: Helping DPC @ DC-Vault :: Stampede #9 ::
Verwijderd
Verwijderd in "DPC als stichting ?"
Noteer voor mij maar een geen mening
hier ben ik het net als home disc mee-eens eerst meer richtlijnen etc. anders kan het voor de mensen die nu voor stemmen nog wel eens een teleurstelling zijn als het e.a. anders uit pakt. en kijk ook eens naar andere teams hoe zij het hebben gedaan.
tot die tijd geen mening
No signature found
Verwijderd
---
De reden waarom ik voor stem is omdat een rechtspersoon meer "gewicht" heeft, dan zo maar een groepje mensen bij elkaar. Omdat DPC afhankelijk is van de vrijwillige medewerking van (hopelijk nog vele toekomstige) DPC-ers, kan het zijn dat men als de DPC een stichting is mogelijk vanaf het "first contact" moment gelijk al meer vertrouwen in DPC (en het nut ervan) hebben zal en zich er meer in verdiepen gaat.
Het zal jullie vast wel eens overkomen zijn dat je een vriend of familielid trachte te "assimileren" maar dat voor de desbetreffende persoon "Dutch Power Cows" niet overtuigend genoeg klonk en dat zelfs na de uitleg over de verschillende projecten men het nochsteeds niet erg overtuigt is van het nut ...
Wanneer het "Stichting Dutch Power Cows" is, heb je in iedergeval niet het gevoel dat het "mogelijk" maar wat "geklooi" van computer-nerds "zou kunnen zijn", maar dat ontdanks dat het voor een ieder mogelijk is mee te doen, de bedoelingen wel zekers serieus zijn. Niemand doet voor de gein al het papier- en notariswerk, nietwaar?
Maargoed... misschien ben ik de enige die er zo over denkt. (ik heb namelijk niet alle posts doorgelezen alhier - das koste me een beetje teveel tijd)...
GRTNX... DaFDu
Gekkie is a proud member of TheBenny!
“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“
De oude crew... helemaal zo slecht niet.
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Verwijderd
[ Voor 150% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2004 07:24 ]
I3 6100, 16 gb Corsair Asus Prime B250 plus, AMD Radeon HD 6800
TEGENVerwijderd schreef op 31 mei 2004 @ 22:26:
Tegen zolang niet duidelijk is wie en hoe de bestuursleden van de sticting zitting nemen.
Wessie ... member of the Noizy Cows !!!
Proud member of TCF - D2OL is zooooo 2005
Death Knight Zaebor(80), Warlock Thortur (80) en Druid Galithor (80). Retired.
le·vens·moe (bn.)
1.genoeg van het leven hebbend, het leven als een last beschouwend.
Waar slaat dit op? Eerst 'VOOR' stemmen en dan ineens wijzigen naar 'TEGEN'?
WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Verwijderd
NightBird schreef op 01 juni 2004 @ 09:50:
[...]
Waar slaat dit op? Eerst 'VOOR' stemmen en dan ineens wijzigen naar 'TEGEN'?
Dus met andere woorden... ik stemde al zonder iets te lezen... daarna ik ff verder gekeken dan me neus lang is... dus vandaar.... tevreden?[09:57] <Fixion> dus ik vanochten met duffe hoofd lekker voor lopen stemmen
[09:57] <Fixion> en toen eens gaan lezen
[09:57] <Floppus> ......
[09:58] <ParaNoiMia> ........
[09:58] <Floppus> en toen de gewijzigde reactie; het leek wel of iemand "op de vingers getikt" werd
Nee. Ik geloof er geen snars van.Verwijderd schreef op 01 juni 2004 @ 10:00:
[...]
[...]
Dus met andere woorden... ik stemde al zonder iets te lezen... daarna ik ff verder gekeken dan me neus lang is... dus vandaar.... tevreden?
Living on the edge gives me a view
Ik krijg hier zeer ernstig de indruk dat bepaalde mensen alle inactieven uit de kast halen om hier maar een (in een bepaalde richting gedirigeerde) stem uit te brengen
Beetje triest.
(Uit de admin haal ik veel mensen die of nog helemaal niet geregd waren, of al maanden/jaren inactief etc.)
CaLeX in "DPC als stichting ?"DSmarty schreef op 01 juni 2004 @ 11:05:
Vriendelijk verzoek, willen alleen de mensen stemmen die weten waar het over gaat en dus een gefundeerde mening hebben.
Ik krijg hier zeer ernstig de indruk dat bepaalde mensen alle inactieven uit de kast halen om hier maar een (in een bepaalde richting gedirigeerde) stem uit te brengen
Beetje triest.
(Uit de admin haal ik veel mensen die of nog helemaal niet geregd waren, of al maanden/jaren inactief etc.)
dus als je niet post/geregt was op GOT mogen leden niet stemmen??
uit TS:
Pim. schreef op 31 mei 2004 @ 18:19:
We willen ook dit zo eerlijk en transparant mogelijk doen dus het wordt een open stemming, iedereen die wil kan zijn stem in dit topic geven en over 7 dagen wordt de stemming gesloten en tellen we alle stemmen bij elkaar op.
offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING
houd dan eens een poll waar inactieven niet kunnen stemmen...DSmarty schreef op 01 juni 2004 @ 11:05:
Vriendelijk verzoek, willen alleen de mensen stemmen die weten waar het over gaat en dus een gefundeerde mening hebben.
Beetje triest.
Ik neem aan dat je dan naar de tegen en voor stemmers kijkt?DSmarty schreef op 01 juni 2004 @ 11:05:
Beetje triest.
En zoals ik al op irc aangaf; je kan best hier weinig te melden hebben maar voor iets belangrijks als dit toch je mening willen geven. Der staat ook niks over in de openingspost.
Vereniging zie ik weinig heil in, leden, ledenvergaderingen, etc etc daar zit niemand op te wachten.
If you choose to criticise you choose your enemies
Maar nu nog VOOR
dus: TEGEN
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Vanzelfsprekend, maar het valt op dat het vnl voor tegenstemmers geldt.SandStar schreef op 01 juni 2004 @ 11:39:
[...]
Ik neem aan dat je dan naar de tegen en voor stemmers kijkt?
En zoals ik al op irc aangaf; je kan best hier weinig te melden hebben maar voor iets belangrijks als dit toch je mening willen geven. Der staat ook niks over in de openingspost.
En een mening is welkom hoor, ook voor mensen die niet veel posten etc, maar als ze een sessie openen en binnen 2 minuten hebben gestemd... lijkt het mij sterk dat ze uberhaupt weten waar het over gaat
Verwijderd
Als je er problemen mee hebt dat ik er nu pas wat zeg laat je het maar weten... deze hele discussie slaat nergens meer op:)
De arrogantie ten/van top
lol
| [Folding@Home] Announce: Client monitor voor Linux (fci) | fci-1.8.4 | Fatal Error Group |
[ Voor 88% gewijzigd door wizzkizz op 01-06-2004 13:53 ]
Make it idiot proof and someone will make a better idiot.
Real programmers don't document. If it was hard to write, it should be hard to understand.
Verwijderd
Ik nodig iedereen uit om ook even mijn bezwaren te lezen tegen deze poll!
/me voorziet Amerikaanse taferelen met betrekking tot verkiezingen
La majestueuse égalité des lois, qui interdit au riche comme au pauvre de coucher sous les ponts, de mendier dans les rues et de voler du pain. - Anatole France
Als er wordt bedoeld "de oprichting van een stichting-vrienden-van-dpc" dan zeg ik volmondig VOOR.
Als er wordt bedoeld dat DPC een stichting/vereniging/whatever wordt:
TEGEN
[ Voor 19% gewijzigd door UTM op 01-06-2004 15:50 ]
Ik zou bijna zeggen: lees even het bijbehorende topic. Maar goed... het eerste dus. Het is puur en alleen voor het beheren van de spullen die van DPC als geheel zijn.SuspiciouS schreef op 01 juni 2004 @ 15:41:
Het hangt er vanaf wat er nou precies wordt gedaan:
Als er wordt bedoeld "de oprichting van een stichting-vrienden-van-dpc" dan zeg ik volmondig VOOR.
Als er wordt bedoeld dat DPC een stichting/vereniging/whatever wordt:
TEGEN
Zowel de argumenten voor als tegen zijn goede argumenten en kunnen mij geen beslissing tussen voor of tegen laten maken.
(zich aansluitend bij Onno)
[ Voor 7% gewijzigd door WEBsel op 01-06-2004 17:13 . Reden: linkje ]
Asrock Z77Pro4-M, i7 3770K ; Corsair PC3-12800K CMV8GX3M1A1600C11 x2 ; Zotac GeForce GTX1050 Ti 4GB ; Crucial MX500 500GB; Toshiba DT01ACA300 ; HP M375mw ; Synology DS218j + WD60PURZ ; TP-Asus RT-AC68U asuswrt-merlin 386.10 ; Sony Xperia XZ2 P ; Mazda 323
Verwijderd
Je moet er voor zorgen dat het voortbestaan en eigendommen (noem domeinnaam) niet afhankelijk zijn van de goodwill van een individu. Ik heb een goed voorbeeld van hoe het fout kan als een domein van een community op naam van een persoon staat.
Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε
Verwijderd
Uhu fout dus... het is de bedoeling dat DPC een stichting/vereniging of whatever wordtNightBird schreef op 01 juni 2004 @ 15:48:
[...]
Ik zou bijna zeggen: lees even het bijbehorende topic. Maar goed... het eerste dus. Het is puur en alleen voor het beheren van de spullen die van DPC als geheel zijn.
Ontdek mij!
Proud NGS member
Stats-mod & forum-dude
Ik ben nog steeds niet overtuigd van de noodzaak en de legitimiteit. Bovendien is niet duidelijk geworden waar, en op wie wij nou eigenlijk (moeten) stemmen. Maar goed... ik wil niet altijd een azijnpisser zijn. Ik waardeer een ieders inzet voor DPC absoluut. Ook al ben ik tegen.
[10:14] <Yakkie> ik moet zeggen: ik heb heel die topics gelezen over rechtsvormen, en ik snap er de ballen niet van. Snap niet hoe mensen dan goed overwogen voor/tegen kunnen stemmen
Vind het te moeilijk om hier een normale gefundeerde mening over te geven.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
The best proof of intelligent life in space is that they have never tried to contact us ;)
Ik zie niet genoeg voordelen om tegen de nadele op te wegen. Ook de controle over zo'n grootte groep door een aantal personen vind ik niet kunnen.
en dsmarty filter anders ff reacties van inactives eruit, zelfs voor lurkers die onterecht eruit worden gefilterd geld dat als er neit opzettelijk inactives uit de kast worden getrokken de stemverhoudingen onder lurkers die weten waar ze voor voten hetzelfde liggen als voor de actives die stemmen..
[ Voor 97% gewijzigd door Makkelijk op 01-06-2004 21:33 ]
Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa
with stupidOnno schreef op 31 mei 2004 @ 21:30:
Tegen. Er is onvoldoende onderbouwd waarom een stichting noodzakelijk is, er is niet goed duidelijk gemaakt hoe het geheel vormgegeven zal worden, wat de taken/plichten/etc zullen zijn, en ik heb mijn twijfels over de legitimiteit van het gebeuren.
(verder vind ik het opmerkelijk dat de crew zelf vrolijk meestemt over haar eigen voorstel; alle 'natuurlijk voor' reacties geven al wel aan dat jezelf raadplegen niet echt.. nuttig is)
#StopBurningStuff
[ Voor 79% gewijzigd door SWfreak op 01-06-2004 22:52 ]
Verwijderd
VOOR
dus de nietspammende dpc leden hebben geen stemrecht volgens jou??DKasemier schreef op 01 juni 2004 @ 21:32:
en dsmarty filter anders ff reacties van inactives eruit, zelfs voor lurkers die onterecht eruit worden gefilterd geld dat als er neit opzettelijk inactives uit de kast worden getrokken de stemverhoudingen onder lurkers die weten waar ze voor voten hetzelfde liggen als voor de actives die stemmen..
offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING
Qua projecten gaat de D in DPC gaat evengoed over Distributed. Net dàt is de kracht van DPC: distributed power, distributed middelen en distributed vrije tijd van ontelbaar veel enthousiastelingen. Dan moet je niet gaan centraliseren in een rechtsvorm. Stel je voor dat statsbouwers (en -posters) plots hun kosten gaan doorrekenen ...
Lees nog even het andere topic, imho zie je dingen die er niet zijn en ook niet de bedoeling zijnColdRain schreef op 02 juni 2004 @ 00:15:
TEGEN
Qua projecten gaat de D in DPC gaat evengoed over Distributed. Net dàt is de kracht van DPC: distributed power, distributed middelen en distributed vrije tijd van ontelbaar veel enthousiastelingen. Dan moet je niet gaan centraliseren in een rechtsvorm. Stel je voor dat statsbouwers (en -posters) plots hun kosten gaan doorrekenen ...Denk even KISS.
[ Voor 15% gewijzigd door DSmarty op 02-06-2004 08:42 ]
Ik stink niet, ik ruik gewoon anders
6.35wP Solar | 15,36kWH Zendure | Tesla M3H LR 750