afgelopen dinsdag was voor mij de druppel.
Ik zit nu bijna 6 jaar op de zolder hier thuis, en de afgelopen zomers heb ik tot nu toe overleeft.
maar toen ik dinsdag wakker werd en op mijn thermometer het getal 33 zag staan en mijn CPU met watercooling al dik in de 50 graden zat, ben ik gelijk dezelfde dag op zoek gegaan naar een airco.
dit omdat ventilatoren geen zak helpen in mijn geval, enige wat die dingen doen hier is de warme lucht een beetje rondslingeren.
het word er in ieder geval niet kouder op, het is alleen wel "lekker" als je zo'n ding naast je hebt staan.
verder helpt zo'n ventilator vrijwel niets voor je pc als de omgevings temp hetzelfde blijft.
Goed, ik naar de praxis, staat er een grote airco te koop voor 399 euro...
Nu is het wel zo dat ik momteel veel werk, maar 399 euro vond ik net iets te veel van het goede, dus ben maar es naar 2dehands spul gaan kijken.
kom ik stom toevallig exact dezelfde airco tegen die iemand een paar uur voordat ik naar de praxis ging had aangeboden op internet voor 145 meuri
geen tijd verspild, en gelijk dat ding opgehaald
Het scheen dat ze de airco 2 weken hadden gebruikt, en niet meer mochten gebruiken ivm appartement en natte muren bij de buren ofzo

anyway hij staat nu een uur te blazen en z'n ding te doen en het is hier nu echt al stukken koeler
Nu maar hopen dat het ook stukken scheelt als het weer warmer word.
piccie nog van het ding:
http://www.markgeljon.cistron.nl/got/airco.jpg