ik begin er echt de schijt van te krijgen zeg. "GeForce 6800 in Juni verzonden"....
nu hoor ik berichten in de 2e week van Juli pas

Volgens mij kunnen we tot de kerst wachten. Steeds dat uitstellen gvd, ik word er gek van! Als ze dat bij HL2 en Doom 3 doen, moeten ze dat echt niet bij de kaarten zelf doen.
Af en toe haat ik de marketing. En de MSI kaarten zijn de eerste die aankomen.
Asus zal wel lang op zich laten wachten dan....GainWard en LeadTek zouden samen met de MSI uitkomen.
Nou ja, je kunt er gif opnemen dat ze de kaarten pas de 30e versturen, waardoor het nog zeker 2 weken duurt (als het niet meer is) eer ze in de winkel liggen.
Ik vind trouwens de GT van Asus dit keer beter uitzien dan de Ultra....maar tuurlijk ga ik voor de Ultra
@BigBot: ja idd, ik ben benieuwd wat Asus met de 6850Ultra doet: V9999,9 ofzo
Trouwens, ik vraag me af waarom iedereen zo graag een uitgebreide softwarebundel erbij ziet ?
Spelletjes en drivers doe ik wel downloaden van internet. Ik zie liever dat ze dat geld in de kaart zelf investeren. Point of View bijvoorbeeld heeft niet zo'n uitgebreide software. Kep zelf de asus 5900Ultra en ik heb geen enkel cdtje aangeraakt.
Bovendien waren het allemaal demo's (splintercell, gun metal, halo etc.), waarvan de demo van splintercell en halo het niet deed.
De kaart zelf, een tv out kabeltje en een VGA naar DVI plugje is voor mij voldoende, maar ja wie ben ik
[
Voor 54% gewijzigd door
Deathchant op 21-06-2004 10:52
]