Goedkope aldi/lidl/bouwmarkt/etc AV aanbiedingen [Deel 7] Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 34.040 views sinds 30-01-2008

• BrokenRules
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-03 14:20
Wanneer zou er weer een aldi actie komen met daarin een desktop pc?
Ben er wel aan eentje toe eigenlijk en volgens mij is het al weer even geleden.

Zit er een bepaalde periodiek in?

Anoniem: 124141

Heb pas in de Aldi de Medion 7457 gekocht. Mooi toestelletje, speel alles af wat je erin stopt. Alleen DivX ondertitels krijg ik niet aan t lopen, heb alles al geprobeerd; zelfde bestandsnaam ondertitel en film, in aparte folder, srt, sub, sub (binair). Hij laat niks zien in zijn menu mbt ondertitel bestand??? Of moet je nog iets specifieks doen of zo???

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04 00:29
Anoniem: 124141 schreef op 23 september 2004 @ 00:22:
Heb pas in de Aldi de Medion 7457 gekocht. Mooi toestelletje, speel alles af wat je erin stopt. Alleen DivX ondertitels krijg ik niet aan t lopen, heb alles al geprobeerd; zelfde bestandsnaam ondertitel en film, in aparte folder, srt, sub, sub (binair). Hij laat niks zien in zijn menu mbt ondertitel bestand??? Of moet je nog iets specifieks doen of zo???
Nog maar een keer voor alle Medion MD 7457 vragen, daar is namelijk een apart topic voor:
[rml][ Divx/dvd-player] Medion MD7457[/rml]

• Swoosh
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-01-2024
Brokenrules schreef op 23 september 2004 @ 00:05:

Meestal Maart en November....en tussentijds hebben ze soms hetzelfde model als eerstlaatste keer, maar dan voor een lagere prijs.
Denk dat je nu dus op November moet wachten.

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-06 12:33
Brokenrules schreef op 23 september 2004 @ 00:05:

vraag me trouwens af wat het dan wordt aangezien ik laatst heb gelezen dat Aldi met Medion gaat stoppen en over is gestapt op een of ander Turks bedrijf.

Anoniem: 117336

Er komt nu ook weer een laptop bij de Lidl aan:

vanaf do, 30-09

Notebook 3000+
REGIONALE AANBIEDING - Dit artikel is alleen in de filialen verkrijgbaar welke liggen in: Regio 2, Regio 3

Het Lidl-notebook in een nieuw design

processor: 128 KB 1st Level Cache, 1024 KB 2nd Level Cache
grafische kaart: ATI Mobility Radeon 9700 met 128 MB DDR-RAM
DVD-multinorm- en CD-brander:
* Write: 4x DVD-/+R, 2x DVD-RW, 2,4 DVD+RW, 16x CD-R, 10x CD-RW
* Read: 8x DVD-ROM, 2x DVD-RAM, 24x CD-RAM
werkgeheugen: 512 MB DDR-RAM
harde schijf: 60 GB
incl. mini Wireless PCI LAN-kaart
incl. geïntegreerde 7 in 2-geheugenkaartlezer
incl. USB mini optische scrollmuis (draadloos)
incl. 64 MB Memory Stick USB 2.0
incl. USB-kabel
incl. multifunctionele afstandsbediening met ontvanger/zender
incl. USB-licht
incl. uitgebreid softwarepakket
toetsenbord spatwaterdicht
incl. 2 euro verwijderingsbijdrage
garantie: 3 jaar hotline-service incl. “pick up and return”-service

Voor alle specs:
http://www.lidl.nl/nl/ind....20040930.p.Notebook_3000

€1399,- *

Even ter vergelijk met de Trekpleister laptop:

- Mobile AMD Athlon XP-M 2500+ >>> Lidl= AMD Athlon 64 3000+
- ATI Mobility Radeon 128MB >>> Lidl= Mobility Radeon 9700
- 512MB DDR geheugen >>> Lidl= gelijk
- 40GB harde schijf >>> Lidl= 60GB
- 40cm TFT W-XGA display 1280x800 (16:10) >>> Lidl= ong. gelijk
- DVD schrijver/rewriter (DVD+R, DVD+RW, CD-RW, DVD-ROM) >>> Lidl= ong. gelijk
- 2 jaar garantie>>> Lidl= 3 jaar garantie
Prijs = Trekpleister €1098>>> €Lidl 1399

Kortom: de processor en de videokaart zijn het belangrijkste verschil.

Je kan de 2 overigens niet helemaal goed vergelijken aangezien er bij die van de trekpleister maar heel weinig specs staan genoemd. De brandsnelheid wordt bijv. niet gegeven.

• Rudi Vader
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-06 08:48
@ Fotograaf2004
Tsja, een Acer Aspire 2000, ook een breedbeeld met ook een touchpad. Al die dingen lijken op elkaar. Je kan er lichte videobewerking op doen, ook wel zware denk ik. Hij draait lekker vlot.

@Stepzand
Wat valt er te zien aan een dichte laptop. Desktops kunnen van kast verschillen maar laptops zien er allemaal hetzelfde uit, dus een foto op internet zetten zie ik niet zitten.
Ja die dingen gingen vrij rap. Dwz. 's middags had ik de laatste. Ik weet niet of ze er veel hadden. Als ze er maar 3 hadden, verkopen ze al meer dan een gemiddelde dixons op 1 dag.

@ timow
Ja, gedeeld geheugen

@...JPB...
De brandsnelheid is 4x

Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)

• Barry|IA
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-06-2022
Support Plus
MP3-speler

Voor MP3 en WMA bestanden. Opslagcapaciteit 128 MB. LCD display met blue backlight en ID3 tag. USB plug in.

Afbeeldingslocatie: http://www.kijkshop.nl/online/images/catalog/KS104476g.gif

€ 44,99

Ik heb vandaag de speler gekocht bij kijkshop. Er zijn ook 256 en 512mb versies te krijgen. De speler voelt degelijk aan, alleen de oordoppen kan je beter gelijk vervangen door een Sehneiser of (duurdere) Sony. Voor de rest is het een prima ding! Hij heeft een makkelijk maar uiitgebreid duidelijk on screen menu. En ook de titels van de liedjes worden netjes weergeven. Ook zit er een voice recorder op.

“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07-04 18:53
@Barry_loef:
Zit hier een kabeltje bij? Of kun je de MP3-speler ook direct in je USB-poort pluggen en is dat kabeltje een verlengkabeltje?
Kun je er ook mee opnemen op diverse manieren?
Heeft een radio in zich?
Kortom: kun je er wat meer specificaties over geven dan dat Kijkshop dat doet?
Merk en typenummer zou natuurlijk iedaal zijn en helemaal als het bedrijf dan er ook nog een website over heeft. :)

• Rudi Vader
JeroenM_tbs schreef op 23 september 2004 @ 22:13:
@Barry_loef:
Zit hier een kabeltje bij? Of kun je de MP3-speler ook direct in je USB-poort pluggen en is dat kabeltje een verlengkabeltje?
Kun je er ook mee opnemen op diverse manieren?
Heeft een radio in zich?
Kortom: kun je er wat meer specificaties over geven dan dat Kijkshop dat doet?
Merk en typenummer zou natuurlijk iedaal zijn en helemaal als het bedrijf dan er ook nog een website over heeft. :)
Bedoel ik niet vervelend. De prijs is best interessant en de vraag over het kabeltje kan maar verder is dit de meest standaard mp3 stick die er is. Die heb je van Lenco, Medion, Marquant, Xiron en noem die zooi maar op. Dus voor de specs kun je overal terecht, geen enkele fabrikant heeft een echte site, je moet het van de winkels zelf hebben. Je zou hooguit op www.globalsources.com kunnen kijken en zoeken op mp3, dan kun je ook nog eens zien heoveel fabrikanten die zooi maken.

Die dingen kunnen allemaal alleen maar in het adpcm formaat opnemen en een radio kan je vergeten. Ook kraakt de opname als de backlight aanstaat. Verder vind ik die Marquant speler van de trekpleister voor € 49,95 iets interessanter omdat je daar een sd kaartje in kan planten (dus als je je helemaal wilt uitleven, lepel je er een 1Gb kaartje in, als je die maar wel op fat16 formateert). Verdere specs zijn het zelfde.

Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)

Anoniem: 48706

Ik heb nog niemand horen praten over het boxensetje wat ik laatst zag toen ik langsfietste bij het kruidvat voor ik dacht 59 euro. Ik zal als ik morgen kan even langsgaan en foto's maken. Ze zagen er namelijk wel redelijk uit. Ik heb zelf momenteel helaas even geen geld om ze te kopen :'( Want mijn pioneer boxen mogen ook wel eens vervangen worden. Ze hadden trouwens tevens ook nog een brak 5.1 setje voor heel weinig geld.
Heeft niet toevallig iemand anders deze setjes al gezien?

[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 48706 op 23-09-2004 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 15831

Afbeeldingslocatie: http://www.gammabouwmarkt.nl/elements/p20_dgn39.jpg
Ik zag deze aanbieding in het krantje van de GAMMA. Het is al weer een tijdje geleden dat ik naar zo'n schotelatenne set heb gekeken en toen was het net onder de 1000 euro voor een complete set. Is dit echt een goede aanbieding, of is dit gewoon rotzooi?

Kan je hier ook aziatische kanalen mee ontvangen? (Via google vind ik allemaal verschillende lijsten met kanalen, maar ik weet niet welke klopt).

Is dit een beetje zelf te installeren zonder speciale apparatuur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119943

Bedoel je deze?

http://www.kruidvat.nl/do...AGE&dataid=13010000000691

Misschien koop ik hem wel, als ie tenminste mijn tv-geluid ook over die boxen kan laten lopen. Stel niet zulke hoge eisen, als het maar beter geluid is als mijn tv!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Initial G
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-06 23:40

Initial G

f.k.a. GKLQuake

Anoniem: 15831 schreef op 24 september 2004 @ 13:32:
[afbeelding]
Ik zag deze aanbieding in het krantje van de GAMMA. Het is al weer een tijdje geleden dat ik naar zo'n schotelatenne set heb gekeken en toen was het net onder de 1000 euro voor een complete set. Is dit echt een goede aanbieding, of is dit gewoon rotzooi?

Kan je hier ook aziatische kanalen mee ontvangen? (Via google vind ik allemaal verschillende lijsten met kanalen, maar ik weet niet welke klopt).

Is dit een beetje zelf te installeren zonder speciale apparatuur?
is wel goed, aangezien ie dus ondersteund wordt door canaldigitaal, de provider.

ik moet zeggen het is niet echt duur!

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-06 19:23

Flipm0de

geen

Er is er nu 1 bij de Expert voor €70,-. Met 256 mb. Weet iemand of deze wel mapjes ondersteund? Dat vind ik nl. heel belangrijk, anders heb je alle mp3tjes van 2 verschillende albums bij elkaar staan? Of hebben jullie hier een andere oplossing voor?

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjukke
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-05-2023
Anoniem: 119943 schreef op 24 september 2004 @ 17:37:
Bedoel je deze?

Misschien koop ik hem wel, als ie tenminste mijn tv-geluid ook over die boxen kan laten lopen. Stel niet zulke hoge eisen, als het maar beter geluid is als mijn tv!
Heb hem eerdergister ook gekocht. Het aansluiten op mn dvdspeler was nog erg moeilijk, het wou maar allemaal niet lukken. Nu heb ik maar de front alleen erin gedaan en nu doen alle boxen het, volgens mij ook met surround Toch niet :(. Het klinkt errug goed, behalve als je er heeeeeeeeel dichtbij zit, dan hoor je wel een beetje geruis.
Er staat trouwens geen merk op het plaatje, op de boxen in het echt wel: Tech.
Ik had trouwens het laatste setje die er nog stond :P

[ Voor 4% gewijzigd door sjukke op 26-09-2004 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119943

@ Sjukke

Hoe kan hij aangesloten worden? Scart, tulp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjukke
  • Laatst online: 03-05-2023
Anoniem: 119943 schreef op 26 september 2004 @ 15:59:
@ Sjukke

Hoe kan hij aangesloten worden? Scart, tulp?
Tulp, maar het wil niet! Alles al geprobeerd, liggen rommelen in de instellingen van m'n dvd-speler maar hij wil de achterste en de woofer niet pakken. Wel als ik hem test via de dvd-speler zelf? Dikke maf, maarja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkleerssen
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

henkleerssen

Your life is as you narrate it

sjukke schreef op 26 september 2004 @ 18:37:
[...]

Tulp, maar het wil niet! Alles al geprobeerd, liggen rommelen in de instellingen van m'n dvd-speler maar hij wil de achterste en de woofer niet pakken. Wel als ik hem test via de dvd-speler zelf? Dikke maf, maarja.
waat voor aansluitingen heeft dat ding.. behalve tulp? ook optisch misschien?
Die woofer is ook de versterker of zo? Misschien domme vragen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaduw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

schaduw

schaduw

op http://www.wintelco.nl/index.htm staat ook een sattelietsetje...
boeit mijzelf niet zoveel, maar misschien n leuk alternatief voor die van gamma?

Complete satellietset:

Ontvanger Skyplus 1200 ci
Matrix ci module
Schotel 60 cm met klaparm
Universal LNB
20 meter coax kabel
Smartkaart Canal Digitaal

299,- op=op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122762

Anoniem: 119943 schreef op 24 september 2004 @ 17:37:
Bedoel je deze?

Ik ben geen audiofiel, maar deze set zuigt. Het geluid klinkt gigantisch blikkerig, totaal niet mooi. En de subwoofer laat alleen maar vervormd geluid horen. Afrader dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• actieman
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-05 19:48
qua satelietset lijkt me dit ook wel een aardige?
Echostar DSB880-2CI ontvanger, Matrix Reloaded module, schotel 60cm, universal lnbf, 15 meter coaxkabel, 2 f-connectors en een scartkabel.

On a midnight patrol through the kingdom of the wicked

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 124511

Ja, ik heb ook even hulp nodig bij de Xiron mp3 speler van blokker.
Want daar zit dus zo'n kleine cd-rom bij, en dat gaat dus niet goed in mijn cd-rom speler. (Ik gebruik windows 98)

Dus is er nog ergens een andere driver te vinden op het net ofzo??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Hij is nu weer in de aanbieding bij de bloker

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomsma
  • Niet online
Wie kent deze aanbieding: http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_40/OFF02_B.HTM ?

Mijn belangrijkste vraag is of deze radio cd/MP3 speleer ook voorkeurkeuze toetsen heeft voor de radio? Staat er niet bij wel zenderzoeken, dan lijkt het me ook dat het apparaat voorkeurkeuze toetsen heeft. Wie weet hoe dit zit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47101

Ik heb hem vandaag gekocht maar ondanks dat mijn windows 98se alle drivers heeft geinstalleerd vanaf de bijgeleverde mini cd vind ik hem niet in "Deze computer". Ook de bijgeleverde firmware updater kan geen device vinden. Is er iemand die hem wel onder windows 98 kan gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:32

timovd

Voorsprong door techniek

hoelaat is de ALDI eigenlijk geopend?

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50873

timow schreef op 28 september 2004 @ 19:02:
hoelaat is de ALDI eigenlijk geopend?
ben vorige week speciaal wezen kijken ivm de DVD speler
hier in sneek 3 aldi's vanaf 8.30

dus de rest ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd

timovd

Voorsprong door techniek

thanx.. ik pak mn slaapzak en leg mn wekker om 8.30

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 124644

Heb dat dingetje ook en ook onder XP kan de updater ook geen device vinden...

Heb er trouwens nog meer problemen mee, want sinds kort doet ie het ook half niet meer.
Als ik hem aansluit op mn usb poort doet alles het nog wel (kopieren e.d.) knopjes reageren ook allemaal, maar zodra ik hem eraf haal istie met geen mogelijkheid meer aan te krijgen :?
en nee kan niet de batterij zijn want heb het met meerdere geprobeerd
iemand die dit ook herkend of weet wat het kan zijn?

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

Anoniem: 15831 schreef op 24 september 2004 @ 13:32:
[afbeelding]
Ik zag deze aanbieding in het krantje van de GAMMA....
actieman schreef op 27 september 2004 @ 12:22:
qua satelietset lijkt me dit ook wel een aardige?
Voor dit geld zijn er alternatieven. Ik zou me als ik jullie was eerst goed inlezen.
De ontvangers zijn in ieder geval van redelijke kwaliteit. Zeker de Strong van de Gamma en de Echostar.
Alleen zou ik er geen MR module bijnemen tenzij je t.a.t. verzekerd wilt zijn van ontvangst van gecodeerde kanalen en dat zijn er nogal wat. Er is voor de Strong en Echostar genoeg software te vinden om "educatief" de gecodeerde kanalen te bekijken. Soms veranderen de providers wat aan hun codering en moet je wachten tot er iemand nieuwe software heeft gemaakt. Dat heb je dan niet met een module.
De schotels, van de Gamma weet ik niet hoe groot ie is, zijn wat aan de krappe kant. Voor de Astra1 en Astra2 satelliet is dit wel voldoende maar als het regent heb je wat weinig reserve. Ik zou minimaal een 80cm nemen. Een en ander is natuurlijk ook afhankelijk van obstakels om je huis naar het zuiden. Bekijk dit eerst goed voordat je overgaat tot aanschaf.

Kijk hier voor de zenders en frequenties. Als je specifiek Aziatische zenders wilt kijken zou ik zeker naar een grotere schotel kijken en meerdere lnb's of draaibaar. Op de Eurobird, Astra1 en met name Hotbird zitten wat Hindu, Thaise en Chinese zenders. Over het algemeen nieuwszenders. De Chinese CCTV9 is in het Engels. De Hindu zenders zijn naast nieuws veel muziek en Bollywood. De Chinese en Hindu zenders zitten op de Hotbird. Die kan je maar net ontvangen met een 60cm schotel. Daarnaast is er hier en daar een feed (tijdelijke uitzendingen) maar dat is over het algemeen op satellieten waar je minstens een 80cm schotel voor nodig hebt. Aziatische Satellieten zijn hier niet te ontvangen.

Overigens vindt je op de Astra2 alle bbc en overige Britse zenders, op de Astra1 meerendeels de Nederlandse, Duitse en Spaanse kanalen,op de Hotbird meerendeels Italiaanse en Franse kanalen.

In principe na (nogmaals) wat inlezen is het mogelijk om een schotel te richten zonder hulpmiddelen als een kompas of satfinder. Hoewel sommigen er bij zweren. Let wel dat je voor elke satelliet apart moet uitrichten.

iRacing Profiel

• Stampre
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-06 13:49
Iemand toevallig het tekentablet van de aldi gehaald en al geprobeerd?
Ben erg benieuwd naar de ervaringen.

http://specs.tweak.to/6635

• StGermain
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:43
Stampre schreef op 29 september 2004 @ 10:50:
Ik weet niet of we het over hetzelfde hebben maar ik heb onlangs in de aldi een goedkoop Wacom tekentabletje gehaald en dat werkt prima, drukgevoeligheid en accuraatheid is prima in orde.

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-06 16:16
Heb er net vier gehaald. Werkt prima. Ik had mijn twijfels over de drivers, dus ik heb de drivers van Trust gebruikt (zie trust.com, productcode 13022). Is namelijk precies hetzelfde ding, alleen kost die Trust zo'n 100 euro meer :)

Hij doet het hier prima. Er hangen nu een Medion en een Wacom Graphire 2 aan mijn machine. Die zijn natuurlijk niet te vergelijken, maar uiteindelijk werkt die Medion prima.

Punctuality is the politeness of kings

• kuhlivisj
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:01
ik heb er ook 1 gehaald en ben er zeer tevreden mee. ik heb er nog geen problemen mee. :*) :*) :*)

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Hoe duur is dat tekentabletje dan ?? Min/Plus punten ??

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
nero355 schreef op 29 september 2004 @ 15:53:
Hoe duur is dat tekentabletje dan ?? Min/Plus punten ??
zie: TIP: Medion Grafisch Teken Tablet. €29 bij de ALDI

• Exterminator
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 00:42
Heb 'm me vandaag ook gehaald,

op de doos staat inclusief flash disk,
wat houd dat in??

• DaRuLe
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

DaRuLe

Rauður, Hvítur, Blár!

Kurvers schreef op 30 september 2004 @ 18:44:
Heb 'm me vandaag ook gehaald,

op de doos staat inclusief flash disk,
wat houd dat in??
Je kan het gebruiken als thumbdrive :)

Ég er eins ánægður og ég get orðið.

Anoniem: 120340

mmm ik heb er net één gehaald maar Als ik het volume over de helft zet gaat ie haperen.... bij elk liedje

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 120340 op 30-09-2004 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi Vader
Anoniem: 120340 schreef op 30 september 2004 @ 19:47:
mmm ik heb er net één gehaald maar Als ik het volume over de helft zet gaat ie haperen.... bij elk liedje
Joh, dat dat kan met een tekentablet....
(zet er even bij waarover het gaat, minimaal de laatste posts gaat over dat tekending van de Aldi en daarvoor gaat het over die schotel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120340

Laat maar het is toch al opgelost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRAM
  • Laatst online: 15-01 21:16
Afbeeldingslocatie: http://static.marktplaats.nl/fotos/elektronica/diversen/42030.jpg

Dit is dus een systeem die je pc beelden draadloos naar je tv stuurt. Verkrijgbaar bij de Aldi voor maar 30 euro.
Mijn vraag is kort: Is 't wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97917

CRAM schreef op 03 oktober 2004 @ 17:51:
[afbeelding]

Dit is dus een systeem die je pc beelden draadloos naar je tv stuurt. Verkrijgbaar bij de Aldi voor maar 30 euro.
Deze setjes zijn al heel oud ;) Heb ze ongeveer 2 jaar geleden eens gebruikt en het beeld is wel redelijk zolang je niet te ver de zooi van elkaar af hebt staan en niet al te dikke muren hebt en opstakels. :) (en je moet goed de antennes richten :9 )

Als het je niet bevalt kun je het toch bij Aldi terug brengen, dus probeer het uit zou ik zeggen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd

timovd

Voorsprong door techniek

[afbeelding]

heb je een linkje? op de site van aldi staat deze nl. niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRAM
  • Laatst online: 15-01 21:16
timow schreef op 04 oktober 2004 @ 15:34:
[...]

heb je een linkje? op de site van aldi staat deze nl. niet.
Klopt, het schijnt dat ie al wat ouder is. Maar bij sommige aldi's nog wel verkrijgbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16728

[afbeelding]

Prima systeem werkt net zo goed of slecht als marmitek.
Je moet ze goed richten en er dan vanaf blijven. AB werkt er ook op dus als je winlirc gebruikt werkt het ook.

BTW ik vind 30 euro wel veel voor het feit dat het een leftover is, misschien kan er wat vanaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Hmm, ik zag net in een foldertje van de Harense Smid een aanbieding staan van een DVD home cinema systeem. Deze is nu voor €199,- daar te krijgen.

Enige info:

Afbeeldingslocatie: http://www.harensesmid.nl/Pages/producten/homeEntertainment/Images/4gr.jpg

• voor dvd, audio-cd en MP3
• Dolby Digital / DTS
• tuner met 30 voorkeuzezenders
• 5 luidsprekers en subwoofer

Maar heeft er iemand wat meer info van dit machientje en of het een wat goeie kwaliteit/prijs-verhouding is?

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112065

Dat Samsung setje is wel ok. Bij Modern Electronics staat ie trouwens voor €189, scheelt je weer een tientje :P.

Kijk: je kan niet al teveel verwachten voor dat geld maar Samsung is tegenwoordig prima kwaliteit en het geluid is redelijk dus op zich wel een mooie prijs kwaliteit verhouding. Ga anders naar de winkel met een eigen cd en probeer het eens uit zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barry|IA
Euhh...Maak van die cd maar een dvd :D .

“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfight
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
GGS_106 schreef op 04 oktober 2004 @ 19:09:
Hmm, ik zag net in een foldertje van de Harense Smid een aanbieding staan van een DVD home cinema systeem. Deze is nu voor €199,- daar te krijgen.

Enige info:

[afbeelding]

• voor dvd, audio-cd en MP3
• Dolby Digital / DTS
• tuner met 30 voorkeuzezenders
• 5 luidsprekers en subwoofer

Maar heeft er iemand wat meer info van dit machientje en of het een wat goeie kwaliteit/prijs-verhouding is?
Hier in het krantje van Leo van schaijk dacht ik stond de JVC TH A-25 voor €189, mijn ouders hebben hem ook in de woonkamer. Wel een mooi setje en ik denk dat die beter is dan de vorige twee genoemde.

Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koe161
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-06 21:39

koe161

koe(c)

Mediamarkt

Time DPA-20LC MP3 speler 128MB

128 MB geheugen, LCD display, 8 uur playback op 1 batterij, incl. hoofdtelefoon

29,99 Euro

http://www.mediamarkt.nl/...e/5jaar/pdf/5jaar_1_1.pdf

Hij lijkt op deze:
http://www.isl.nl/TIMECE/...6f1d00264ab7?OpenDocument
maar die heeft maar een palyback van 4 uur.
of deze:
http://www.isl.nl/TIMECE/...6ee5004499d4?OpenDocument

[ Voor 67% gewijzigd door koe161 op 05-10-2004 18:25 ]

Er is een tijd van werken en een tijd van genieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi Vader
Kruidvat komt weer met een nieuwe pc aanbieding:

Afbeeldingslocatie: http://www.kruidvat.nl/domains/kruidvat/content/actiepagina/2004-42-pc/pc_klein.gif
- Processor: AMD Athlon 64 met 2800 Megahertz
- 512 MB DDR-RAM (333 Mhz) intern geheugen voor een zeer snelle verwerking van uw gegevens.
- 120 gigabyte harde schijf met 7200 rotaties per minuut. Zeer ruime opslagcapaciteit voor al uw bestanden, videobeelden, muziekfragmenten, MP3 bestanden etc.
- 128 MB Nvidia GeForce FX5200 videokaart met 8x AGP, TV-out en DirectX ondersteuning. Geschikt voor de nieuwste generatie computerspelletjes.
- Double Layer DVD brander voor DVR-MCC, 8x DVD-R, 4x DVD-RW, 8x DVD+R, 4x DVD+RW, 10x CD-RW, 2,4 x DVD+ R9. Deze combo brander is eveneens geschikt voor de nieuwe double layer DVD’s.
- DVD speler (16x 48x) Geniet van uw DVD films die u gemakkelijk afspeelt via de ingebouwde DVD speler. Dankzij de TV-out functie van de videokaart kunt u uw TV met de PC verbinden waardoor u een DVD film kunt bekijken op uw TV.
- 3,5 " diskdrive voor uw floppy discs.
- Soft Modem 56k V.90 Via de ingebouwde modem wordt surfen op Internet nu wel heel gemakkelijk.
- IEEE 1394 / firewire on boardSound AC 97 (6-channel Audio) on board. Voor de digitale thuisbioscoop ervaring en een optimale klank via een 5.1 speakersysteem (excl. speakersysteem).
- Netwerkkaart 10/100 Mbit on board, voor een snelle transmissie van gegevens tijdens Internetgebruik.
- Connect XL USB 2.1 (2 ingangen), ingang voor Microfoon, ingang voor AUX en ingang voor IEEE Module en ingang voor video.
- Card reader: ingebouwde poorten om snel en gemakkelijk uw geheugenkaarten in te pluggen, te lezen en te gebruiken van bv. uw digitale fototoestel, navigatiesysteem etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi Vader
En linksboven in op pagina 3 staat een mp3 autoradio van (ik vermoed) het merk CLAtronic

Afbeeldingslocatie: http://www.kruidvat.nl/domains/kruidvat/content/magazine/200442/thumbnails/3_thumbnail.jpg

- geheugen voor 18 zenders
- rds
- verkeersinformatie
- 4x 30 watt
- 4 luidsprekeraansluitingen
- afneembaar front

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk007
RudiVader schreef op 11 oktober 2004 @ 11:49:
Kruidvat komt weer met een nieuwe pc aanbieding:

[afbeelding]
- Processor: AMD Athlon 64 met 2800 Megahertz .
Staat ook inderdaad in de folder. Is wel een blunder dacht ik zo. Neem toch aan dat het een Athlon 64 2800+ is op 1800 MHz.

Overigens heeft Lidl (D) per 18-10-2004 een nieuwe Targa desktop PC in de aanbieding:
P4 540 (Prescott 3.2 GHz)
ASUS P5GD1 (i915P) mainboard
ATI AIW X600 128 MB PCIe
512 MB DDR 400
250 GB Maxtor sata
enz.,
enz.,
Prijs € 1099,-
zie Lidl D
Review op Chip.de
Aangezien deze meestal een paar weken later ook in NL komt, kan dit een interessante aanbieding zijn.

[ Voor 42% gewijzigd door Henk007 op 19-10-2004 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi Vader
Henk007 schreef op 11 oktober 2004 @ 12:21:
[...]

Staat ook inderdaad in de folder. Is wel een blunder dacht ik zo. Neem toch aan dat het een Athlon 64 2800+ is op 1800 MHz.
Ja, dat krijg je als je de specs van de site sleurt en pleurt. Je moet als consument zelf weten wat je koopt, als je het bij zo'n tent haalt. Weten zij veel......

(http://www.pcmweb.nl/nieuws.jsp?id=381560 voor een leek is het ook onduidelijk ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Llewy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-06 20:42
koe schreef op 05 oktober 2004 @ 15:06:
Mediamarkt

Time DPA-20LC MP3 speler 128MB

128 MB geheugen, LCD display, 8 uur playback op 1 batterij, incl. hoofdtelefoon

29,99 Euro

http://www.mediamarkt.nl/...e/5jaar/pdf/5jaar_1_1.pdf

Hij lijkt op deze:
http://www.isl.nl/TIMECE/...6f1d00264ab7?OpenDocument
maar die heeft maar een palyback van 4 uur.
of deze:
http://www.isl.nl/TIMECE/...6ee5004499d4?OpenDocument
Iemand al gekocht? Ist wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 22659

kitemaster schreef op 11 oktober 2004 @ 14:12:
[...]

Iemand al gekocht? Ist wat?
Ik denk dat je rijkelijk laat bent! Die dingen waren volgens mij afgelopen vrijdag definitief uitverkocht. Ik heb er twee meegenomen voor mijn huisgenoten. De een heeft hem als het goed is terug gebracht vanwege een defect display, maar de ander is er erg happy mee. Wel direct nieuwe oordoppen erin pluggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipmo2K
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://www.maxwell.nl/upload/algemeen/A3_voorpagina.gif
edit:
Klikbaar.

Maxwell heeft deze week (zoals te zien is op 't plaatje) 'n DVD set voor €99,- te koop. Nou weet ik dat het nooit heel veel kan zijn, maar het is voor op m'n studentenkamer. In de folder staat dat het apparaat 'n ingebouwde DTS- en AC3 decoder heeft, kan iemand dit bevestigen (en hoe is het geluid van de speakers?)?

Er ligt hier geen Maxwell in de buurt, dus ik kan niet even gaan kijken...

[ Voor 21% gewijzigd door Flipmo2K op 11-10-2004 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
  • Laatst online: 13-02-2020
Die Microstar MD 7417 17" TFT monitor die in die megagrote MediaMarkt folder staat, is daar meer info over bekend? (299 euri)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Initial G

Initial G

f.k.a. GKLQuake

Syntagma schreef op 11 oktober 2004 @ 16:28:
Die Microstar MD 7417 17" TFT monitor die in die megagrote MediaMarkt folder staat, is daar meer info over bekend? (299 euri)
ik denk dat die gelijk is aan de Medion MD7417 (zelfde nummer, zelfde looks)
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
MEDION MD7417
Surface d'affichage:  17 pouces (43cm) 
Résolution Maximale:  1280 x 1024 
Luminance:  280 cd/m2 
Contraste:  350:1 
Temps de réponse d'affichage:  30 ms 
Poids:  4.9 kg 
Haut-parleurs intégrés oui

code:
1
2
3
4
5
MICROSTAR
ECRAN 17” TFT MD7417
Ecran plat - Résolution max 1280x1024 - Angle de vision H150°/V125° -
2 enceintes intégrées - Basse radiation TCO99 - Contraste 350:1 -
Luminosité 280 cd/m - Garantie 2 ans

Dit is zeker juist

[ Voor 22% gewijzigd door Initial G op 11-10-2004 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
30 ms !!!! Laat maar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97917

Beetje office werk is er goed op te doen, maar zelf zou ik hem ook niet nemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
Sjah.. hij zou ook een beetje fatsoenlijk moeten kunnen gamen voor mij :)
Maar alles wat daarvoor geschikt is, is erg duur. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120376

Bij de Makro

2 mp3 spelers

Nikkei styxx10256zr
- 256mb geheugen
- Weergave van MP3, WMA en ID-3TAG
- Voice recorder
- Inclusief USB-kabel, oortelefoon, nekkoord en batterij
- 1 jaar garantie
- 52,- Euro

Audio-jukebox

philips hdd 070
- 2GB geheugen
- Ingebouwde FM-radio
-Dynamic Bass Boost
- Inclusief USB-kabel, oortelefoon, nekkoord en batterij en sofware
- 1 jaar garantie
- 165,- Euro

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/nte1/1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
  • Laatst online: 16-06 21:08
Hier maar verder dan :)
Media markt bestaat 5 jaar nu hebben ze een leuke aanbieding

deawoo 106 cm plasma scherm

iemand die hem al in huis heeft hangen? en weet iemand er misschien meer over?
of raden jullie een totaal ander scherm aan voor meer euri's

mijn ouders zijn namelijk van plan om een plasma aan te schaffen

http://www.mediamarkt.nl/.../5jaar/pdf/5jaar_2_05.pdf

1899 euro met muurbeugel

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
En die Medion TFT 17" uit de Kruidvat folder? (367 euri dacht ik)
Staat verder geen info bij. Weet iemand daar specs van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50627

Anoniem: 120376 schreef op 11 oktober 2004 @ 21:16:
Bij de Makro

2 mp3 spelers

Nikkei styxx10256zr
- 256mb geheugen
- Voice recorder
- Inclusief USB-kabel, oortelefoon, nekkoord en batterij
- 1 jaar garantie
- 52,- Euro

Audio-jukebox

philips hdd 070
- 2GB geheugen
- Ingebouwde FM-radio
-Dynamic Bass Boost
- Inclusief USB-kabel, oortelefoon, nekkoord en batterij en sofware
- 1 jaar garantie
- 165,- Euro

[afbeelding]
voor wanneer is dat? (dat is toch in België, niet?) in ons makro folder en op de site www.makro.be vind ik deze toch niet terug... alhoewel de eerste mp3 speler me uitermate interesseert !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89213

Is deze ClaTronic Autoradio cd/mp3 speler nog wat?
Staat in krantje van Kruidvat. Een paar posts hierboven wordt er ook al naar gevraagd. Graag zou ik nog wat info daarover willen hebben. 8)

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/cow2/Clatronic%20Autoradio%20cd-mp3.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanaduNL
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-06 22:02
Anoniem: 89213 schreef op 12 oktober 2004 @ 10:24:
Staat in krantje van Kruidvat. Een paar posts hierboven wordt er ook al naar gevraagd. Graag zou ik nog wat info daarover willen hebben. 8)

[afbeelding]
Het is zeker niet duur, watvoor info wil je? Specs of reviews?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89213

Xanadu schreef op 12 oktober 2004 @ 10:27:
[...]

Het is zeker niet duur, watvoor info wil je? Specs of reviews?
Ik zou willen weten of dit merk nog van enige kwaliteit (prijsverhouding) is. Het is mij een redelijk onbekend merk :X . Er staat bijvoorbeeld wel het merk ClaTronic maar wat voor model is dit bijvoorbeeld? Zodat ik eventueel reviews kan zoeken.

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 89213 op 12-10-2004 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi Vader

[afbeelding]
Ik ben er inmiddels achter dat ClaTronic de Duitse Princess is. Ze gooien massaal Chinese rebranded keukenapparatuur de markt op. Die handel ligt bij de diverse Mediamarkten. In Duitsland op de site staan ook audio/video apparatuur.

De link naar deze radio is: http://www.clatronic.de/v...produkt.asp?ProduktID=140
Verdere specs daarvandaan:
Beschreibung: CD-Player
• 40 Sek. Anti Shock
• CD-Player mit autom. Einzug (Slot in)
• Autom. Audio-CD-/MP3-Erkennung
• Direkte MP3-Ordner-Anwahl
• CD/CD-R/MP3 kompatibel
• MP3 CD-Text (ID3-Tag-Titelanzeige)
• Unterstützt variable Bitraten für MP3 (ab 64 kb/s)
• Titelsuchlauf/-sprung
• Titel-Anspielfunktion
• Wiederholfunktion (1/alle)
• Zufallswiedergabe
• Play, Pause
Radio
• 3-Band-PLL-Digital-Tuner (UKW, MW, LW)
• 18 Speicherplätze
• Automatische/Manuelle Sendereinstellung
• RDS mit PTY und EON
• Verkehrsfunk
• AST
Verstärker
• 4 Lautsprecher-Anschlüsse
• 4 x 30 Watt
• Equalizer (Bass/Höhen/Fader/Balance/Lautstärke)
• RCA Line Out
• Cinch-Ausgang für Endstufe
• Loudnessfunktion
• Höhen und Tiefen einstellbar
Allgemeines
• Diebstahlschutz durch abnehmbares Flip Down-Bedienteil (mit Schutzhülle)
• Hochauflösendes LCD-Display
• Automatische Antennenansteuerung

Afbeeldingslocatie: http://www.clatronic.de/images/ar557cd.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Rudi Vader op 12-10-2004 11:21 . Reden: Plaatje toegevoegd en nu staat alle info er van de Duitse site er. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfight
  • Niet online
Vanaf 18 oktober bij de Lidl:
Digitale satelliet receiver
Digitale DVB-satelliet receiver

Free-to-air

geschikt voor de ontvangst van vrije digitale kanalen
ondersteunt betaal TV diensten en gecodeerde uitzendingen (LET OP: voor betaal TV diensten en gecodeerde uitzendingen moet apart een kaart en/of abonnement aangeschaft worden)
2 CI-sleuven
met ingebouwde CI-module voor de SECA-decodering (alleen in verbinding met geschikte kaart)
SWAP-functie
Sleep Timer
Digitale DVB-radio-ontvangst
optische signaalmeter voor het richten van de antenne
4000 programmaplaatsen
kinderbeveiliging
incl. infrarood afstandbediening en scart-kabel
afm.: 34 x 27 x 7 cm.

Aansluitingen:
met 2 ingangen voor CI-modules
2 x Euroscart
2 x audio-uitgang cinch stereo
F-aansluiting in-en uitgang (Loop through)
AC 3 coaxiaal aansluiting

€189,-
Afbeeldingslocatie: http://www.lidl.nl/C1256C790050C7BC/images/NL.04_9414/$file/04_9414_b.jpg
Ik zoek zelf nog een dvb decoder, zou dit wat zijn of kan ik beter een tweedehandse of een andere kopen?
Hier moet je dus zelf nog een Canal Digitaal smart card bijkopen van rond de €80 of niet?

Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Initial G

Initial G

f.k.a. GKLQuake

Speedfight schreef op 12 oktober 2004 @ 13:09:
Vanaf 18 oktober bij de Lidl:

[...]

Ik zoek zelf nog een dvb decoder, zou dit wat zijn of kan ik beter een tweedehandse of een andere kopen?
Hier moet je dus zelf nog een Canal Digitaal smart card bijkopen van rond de €80 of niet?
Hangt er vanaf wat je wilt, deze gaat wel werken voor de gemiddelde toepassing. Is niet duur, maar ik ken de specs niet precies, ziet er vrij basic uit.

Je hebt er natuurlijk wel een (c)anaaldigitaal kaart bij nodig, dat staat er 3x bij: 1.FreeToAir 2.(LET OP: voor betaal TV diensten en gecodeerde uitzendingen moet apart een kaart en/of abonnement aangeschaft worden) 3. (alleen in verbinding met geschikte kaart)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfight
  • Niet online
Initial G schreef op 12 oktober 2004 @ 13:41:
[...]

Hangt er vanaf wat je wilt, deze gaat wel werken voor de gemiddelde toepassing. Is niet duur, maar ik ken de specs niet precies, ziet er vrij basic uit.

Je hebt er natuurlijk wel een (c)anaaldigitaal kaart bij nodig, dat staat er 3x bij: 1.FreeToAir 2.(LET OP: voor betaal TV diensten en gecodeerde uitzendingen moet apart een kaart en/of abonnement aangeschaft worden) 3. (alleen in verbinding met geschikte kaart)
We hebben al een decoder in onze woonkamer (Echostar 2000) die is al aantal jaartjes oud en heeft ook weinig functies, als je maar de gewone comerciele zenders kan zien vind ik het al best. Ik denk zelf dat die van de lidl nog beter is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39596

[afbeelding]
Ik heb um gekocht. Het is geen Clatronic maar een Bomann, althans dat staat erop. Maar volgens mij is tie identiek aan de Clatronic.
Ding geeft goed geluid, weinig last van ruis. Volgens de folder moet tie 4x30 watt geven, maar op de radio staat 4x25 watt. Ik heb er ook al een RW MP3 in gegooid, duurt enige tijd voordat ie dan begint te spelen (in ieder geval langer dan de Medion die ik eerst had, die is naar mijn vriendin gegaan), maar daarna gaat alles goed, hij ondersteunt ook VBR MP3. Ik ben er ook maar gelijk even mee over een zandpad met flink wat kuilen gaan rijden en kijken of tie niet oversloeg, maar dat gebeurde gelukkig niet. Gewone CD's heb ik nog niet geprobeerd.
Het is trouwens wel een redelijk opvallend ding, aangezien ie nogal wat verschillende felle kleurtjes heeft in het display en ook de overige knoppen geven nogal al wat licht.
Enkel de powerknop moet je nogal stevig indrukken wil je de radio aanzetten, de overige knoppen hoef je maar zachtjes aan te raken en er gebeurt wat.
Conclusie tot nu toe ben ik nog tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85748

Anoniem: 39596 schreef op 13 oktober 2004 @ 08:17:
[...]

Ik heb um gekocht. Het is geen Clatronic maar een Bomann, althans dat staat erop. Maar volgens mij is tie identiek aan de Clatronic.
Ding geeft goed geluid, weinig last van ruis. Volgens de folder moet tie 4x30 watt geven, maar op de radio staat 4x25 watt. Ik heb er ook al een RW MP3 in gegooid, duurt enige tijd voordat ie dan begint te spelen (in ieder geval langer dan de Medion die ik eerst had, die is naar mijn vriendin gegaan), maar daarna gaat alles goed, hij ondersteunt ook VBR MP3. Ik ben er ook maar gelijk even mee over een zandpad met flink wat kuilen gaan rijden en kijken of tie niet oversloeg, maar dat gebeurde gelukkig niet. Gewone CD's heb ik nog niet geprobeerd.
Het is trouwens wel een redelijk opvallend ding, aangezien ie nogal wat verschillende felle kleurtjes heeft in het display en ook de overige knoppen geven nogal al wat licht.
Enkel de powerknop moet je nogal stevig indrukken wil je de radio aanzetten, de overige knoppen hoef je maar zachtjes aan te raken en er gebeurt wat.
Conclusie tot nu toe ben ik nog tevreden.
Heb em vanmiddag ook aangeschaft. Mijn radio was 2 weken geleden gejat. Deur gesloopt en radio weg. Zo'n 1000 euro schade. Heb voor de radio (JVC 4 jaar oud) 120 eurie teruggekregen :)
Maar het valt me wel tegen dat er in de advertentie staat 4 x 30 watt en op de radio/verpakking uiteindelijk 4 x 25 watt. Moet nog ff inbouwen, kan mijn verloopje nergens vinden (of hebben die boeven die ook meegepikt :? ) Laat wel ff weten hoe het klinkt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:55
De Home Cinema Set van Maxwell voor 99,00 euri heeft iemand die gekocht en hoe bevalt die set ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtthw
  • Laatst online: 21-06 16:02
Anoniem: 85748 schreef op 13 oktober 2004 @ 21:34:
[...]

Heb em vanmiddag ook aangeschaft. Mijn radio was 2 weken geleden gejat. Deur gesloopt en radio weg. Zo'n 1000 euro schade. Heb voor de radio (JVC 4 jaar oud) 120 eurie teruggekregen :)
Maar het valt me wel tegen dat er in de advertentie staat 4 x 30 watt en op de radio/verpakking uiteindelijk 4 x 25 watt. Moet nog ff inbouwen, kan mijn verloopje nergens vinden (of hebben die boeven die ook meegepikt :? ) Laat wel ff weten hoe het klinkt. ;)
Dat aantal watts zegt helemaal niets, een autoradio kan 'r toch nooit meer uit persen dan zo'n 18 watt RMS. Ik betwijfel of dit exemplaar dit zal halen...
Maar voor iemand met weinig eisen is het een goedkope oplossing. Voor de geluidskwaliteit en het vermogen hoef je het niet te doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipmo2K
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
WiLLoW_TieN schreef op 13 oktober 2004 @ 21:44:
De Home Cinema Set van Maxwell voor 99,00 euri heeft iemand die gekocht en hoe bevalt die set ?
Ik heb 'm zelf gekocht, nadat de verkoper me vertelde dat ze 'n "niet goed, geld terug" garantie hadden...

Thuis aangekomen dat ding dus uitgepakt en aangesloten en het klonk op zich wel redelijk, al vond ik de subwoofer wel 'n lachertje. Sowieso maar weinig bas in die speakers, maar voor €99 mag je niet teveel verwachten... Ik heb even snel 'n paar DVD's getest, maar bij één DVD (gekopieerde) toonde het apparaat geen ondertitels, terwijl deze wél fatsoenlijk op 2 andere standalone DVD-spelers weergegeven worden. Ik kon wel Nederlands selecteren, maar er kwam gewoon geen ondertiteling in beeld.

Uiteindelijk heb ik 'm dus maar teruggebracht omdat er geen coax of optische input op zat (alleen output), terwijl dit eigenlijk wel 'n must is omdat ik veel films vanaf m'n PC wil kijken. En als ik de DVD speler dan niet digitaal aan kan sluiten heb ik alleen stereo-geluid, daar kan ik net zo goed 'n oude hifi-set voor gebruiken. Voor €159 heb je een JVC TH-A25 set bij de MediaMarkt, welke wél de door mij gewenste opties heeft en daar spaar ik daar dan nu maar even voor door.

Het is trouwens een MBO set, mocht iemand daar wel 's ooit van hebben gehoord. In het foldertje staat ook dat er een ingebouwde DTS decoder aanwezig is op het apparaat, DTS werkt echter alleen via de digital out.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126081

Weet er iemand toevallig hoe de kwaliteit is van de radio bij de Medaimarkt? Die staat in hetzelfde krantje als die mp3, het krantje van 5 jaar Mediamarkt.

en hoe is die in verhouding met de autoradio van de kruidvat?

bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

mtthw schreef op 13 oktober 2004 @ 21:48:
[...]

Dat aantal watts zegt helemaal niets, een autoradio kan 'r toch nooit meer uit persen dan zo'n 18 watt RMS. Ik betwijfel of dit exemplaar dit zal halen...
Maar voor iemand met weinig eisen is het een goedkope oplossing. Voor de geluidskwaliteit en het vermogen hoef je het niet te doen...
:? En waarom heb ik dan een Pioneer met 4 x 50W (mosfet, die doet 4 x 22 W RMS) en een Aiwa met 4 x 45W (meer naar de 20W RMS)? Is het een kwestie van 'de accu levert niet meer', 'die waarden zijn geen RMS' of 'jij lult maar wat'? :)

[ Voor 5% gewijzigd door Ramzzz op 14-10-2004 09:28 ]

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtthw
Ramzzz schreef op 14 oktober 2004 @ 09:28:
[...]

:? En waarom heb ik dan een Pioneer met 4 x 50W (mosfet, die doet 4 x 22 W RMS) en een Aiwa met 4 x 45W (meer naar de 20W RMS)? Is het een kwestie van 'de accu levert niet meer', 'die waarden zijn geen RMS' of 'jij lult maar wat'? :)
De opgegeven RMS waarden kloppen ook niet altijd. Misschien dat je nog iets hoger komt dan die 18 watt die ik noemde, maar dan wel met een wat dikker stroomkabeltje (rechtstreeks van de accu).
Veel meer is er echt niet uit te halen hoor.
Maar op zich heb je een punt, jouw Pioneer zal idd wel iets meer vermogen leveren dan dat goedkope hierboven genoemde exemplaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

offtopic:
[quote]mtthw schreef op 14 oktober 2004 @ 10:02:
[...]

De opgegeven RMS waarden kloppen ook niet altijd. Misschien dat je nog iets hoger komt dan die 18 watt die ik noemde, maar dan wel met een wat dikker stroomkabeltje (rechtstreeks van de accu).
Veel meer is er echt niet uit te halen hoor.
Maar op zich heb je een punt, jouw Pioneer zal idd wel iets meer vermogen leveren dan dat goedkope hierboven genoemde exemplaar.[/quote]

'kee dan... no harm done ;)

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-06 16:09
LIDL aanbieding:

http://www.lidl.nl/nl/ind...041021.p.Interne_harddisk

Interne harddisk
Snel, gemakkelijk en betrouwbaar
HDD 250 GB
7200 rpm
8 MB cache
Fluisterstil
Zoektijd: ≤ 9 ms
Interface:
ATA/100

149,-

Afbeeldingslocatie: http://www.lidl.nl/C1256C790050C7BC/images/NL.04_9245/$file/04_9245_b.jpg

zonder te weten welke HD dit is, is het natuurlijk onzinnig om te zeggen of het wel of geen goede aanbieding is. dus weet iemand om welke HD het hier zal gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barry|IA
Gezien het ''achterkantje'' lijkt het mij een Maxtor, ik weet het helaas niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtthw
Byte_Me schreef op 14 oktober 2004 @ 13:51:
LIDL aanbieding:

http://www.lidl.nl/nl/ind...041021.p.Interne_harddisk

Interne harddisk
Snel, gemakkelijk en betrouwbaar
HDD 250 GB
7200 rpm
8 MB cache
Fluisterstil
Zoektijd: ≤ 9 ms
Interface:
ATA/100

149,-

[afbeelding]

zonder te weten welke HD dit is, is het natuurlijk onzinnig om te zeggen of het wel of geen goede aanbieding is. dus weet iemand om welke HD het hier zal gaan?
Als je de afbeelding bij de aanbieding vergelijkt met onderstaande afbeelding, welke van de site van Western Digital komt lijkt het me een WD...
Afbeeldingslocatie: http://www.westerndigital.com/en/images/products/drives/large/Caviar_EIDE.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:50

Sjaak_Afhaak

Bleh!

misschien heeft lidl het fout, misschien is het geen maxtor, er staat ATA/100. Ik dacht dat Maxtor allang aan de ATA/133 zat qua specificaties :)

Hier staat tekst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-05 13:51

Gutteguttegut

CEO of TFD

Sjaak_Afhaak schreef op 14 oktober 2004 @ 14:05:
misschien heeft lidl het fout, misschien is het geen maxtor, er staat ATA/100. Ik dacht dat Maxtor allang aan de ATA/133 zat qua specificaties :)
Het is idd een WD.

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
keuze uit:

http://www.tweakers.net/pricewatch/65898
pricewatch: Maxtor DiamondMax Plus 9, 250GB (7200rpm, ATA133, 8MB)
pricewatch: Maxtor MaxLine Plus II, 250GB (7200rpm, ATA133, 8MB)

zijn idd allemaal ATA133 schijven, misschien een foutje van LIDL of een speciale uitvoering. wel goedkoop in ieder geval, zeker aangezien er ook geen verzend en/of rembourskosten bijkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaitman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:05

Gaitman

The Real One

Alleen jammer dat die HDD 250GB alleen verkrijgbaar is in Regio 2

Afbeeldingslocatie: http://www.lidl.nl/C1256D2C0034BBF1/a96ce807737b045fc1256c84003bad7f/ac21381163811de3c1256d33003ad94d/rt_Segment1/0.1D6?OpenElement&FieldElemFormat=jpg

[ Voor 64% gewijzigd door Gaitman op 14-10-2004 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
GJAman schreef op 14 oktober 2004 @ 15:36:
Alleen jammer dat die HDD 250GB alleen verkrijgbaar is in Regio 2

[afbeelding]
heee verrek! ik kijk daar tegenwoordig nooit meer naar omdat altijd alle aanbiedingen in mijn regio vallen. hebben ze er nou een regio bij gekregen (zuid nederland in 2en gedeeld)? zo heb ik er niks aan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Initial G

Initial G

f.k.a. GKLQuake

Byte_Me schreef op 14 oktober 2004 @ 15:30:
[...]

keuze uit:

http://www.tweakers.net/pricewatch/65898
pricewatch: Maxtor DiamondMax Plus 9, 250GB (7200rpm, ATA133, 8MB)
pricewatch: Maxtor MaxLine Plus II, 250GB (7200rpm, ATA133, 8MB)

zijn idd allemaal ATA133 schijven, misschien een foutje van LIDL of een speciale uitvoering. wel goedkoop in ieder geval, zeker aangezien er ook geen verzend en/of rembourskosten bijkomen.
pricewatch: Western Digital WD2500JB, 250GB (7200rpm, ATA100, 8MB)

dit issum :P WD2500JB ATA100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk007
Ik had die Lidl HDD al in de andere 'discount-draad' gepost. Het leek met meer een gadget dan een A/V apparaat eigenlijk :)
Als met al toch een interessante aanbieding.
[rml]Henk007 in "Periodieke gadgetaanbiedingen [ Lidl] [ Al..."[/rml]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38778

De aldi heeft weer een laptop :)

Afbeeldingslocatie: http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_43/BILD01.JPG

Folder http://www.aldi.nl/OFFER_.../ALDI-Notebook_poster.gif

Wireless Multimedia Entertainment Notebook
Met Intel ® Centrino™ Mobiele Technologie

• Intel Pentium M processor 735, 2 MB Cache, 1,7 GHz, 400 MHz
• Superdun 3.5 cm, Superlicht ca. 2.7 kg
• 8x Multi-Standaard, DVD-/CD-Brander
• Intel ® Pro WIRELESS LAN 54Mbit/s
• ATI Mobility™
• RadeonTM 9650 met 64 MB DDR-RAM
• 80GB harddisk
• Werkgeheugen 512 MB DDR-RAM (max. 1024 MB)
• 7 in 2 kaartenlezer
• 6 Kanaals Audio Out
• 3x USB 2.0
• FireWire IEEE 1394
• 15" TFT-XGA Display (1024 x 768 pixels)
• 10/100 Mbit netwerkcontroller
• 56k modem (V.90)

per stuk
1399.-

Wat vinden jullie van deze aanbieding, volgens mij ziet hij er wel goed uit alleen jammer dat het geen 15,4" scherm is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beelzebub
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-06 17:23
7 in 2 kaartlezer? dat is apart :)

www.hetbsg.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
  • Laatst online: 07-04 18:53
4 in 1 aan de ene kant en 3 in 1 aan de andere kant van de notebook.
Bij elkaar maakt dat 7 in 2. :P
Althans.... dat denk ik. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38778

Maar wat vinden jullie van deze laptop :) is dit ereen om te kopen of maar voorbij te laten gaan :)

[ Voor 42% gewijzigd door Anoniem: 38778 op 17-10-2004 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wallie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:21

Wallie

Herr

Eindelijk hebben ze er een echte mobile processor in, da's wel goed :)

Dat is niet gênant, dat is professioneel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86536

zeker een goede aanbieding die laptop! alleen jammer dat er een 5400 rpm hdd in zit. Volgens mij tenminste, want ik dacht dat er alleen een 60 GB HDD met 7200 RPM bestond...? Ik heb zelf nu een 7200 rpm in m'n laptop en dat is toch wel zwaar relaxed :9
Ik heb zelf net enkele dagen een diabloo v3100 in dezelfde prijsklasse, waarbij ik echter door enkele fouten van de leverancier in mijn voordeel nu een VEEL betere laptop heb :9 zoals 1 gig ram voor niks en een gratis dvd brandertje, MAAR als ALDI eerder was geweest met deze aanbieding, of als ik het van te voren had geweten dat ie zou komen, had ik hem hoogstwaarschijnlijk wel gekocht, want je krijg, zoals vaker bij de aldi, een goede kwaliteit voor weinig geld. (geen TOPkwaliteit overigens).
Enige wat me niet aanspreekt is de lage resolutie van het scherm, 1024x7?? is natuurlijk wat magertjes.
Ook is de kwaliteit van het beeld altijd even afwachten... maar dat zal wel goed zitten
ook belangrijk is te informeren naar pixelgarantie, ik weet niet of aldi hier aan doet?
Ook wordt er in die aldi pcs nog wel eens wat goedkopere chips gezet, zoals ik zelf had in mijn desktop pc.

Maar wat belangrijk is: wat wil je er mee, ben je een gamer, een officer of fotovewerker... een officer stelt niet zoveel eisen, dus dan volstaat zo'n laptop wel, maar ben je veel met beeldbewerking bezig, is het scherm natuurlijk ook van groot belang. een gamer heeft wel weer aardig wat aan een snelle harde schijf, aangezien de laadtijden aanzienlijk worden verkort (ik vind dat zelf belangrijk als ik game)...

ook de accesoires die erbij zitten zouden je kunnen overtuigen, ik bedoel tvkaartje en afstandsbediening is natuurlijk nooit weg! bovendien een muis erbij, tas erbij en veel software, die je anders waarschijnlijk er nog bij moet kopen... (muv van software O-) )

[ Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 86536 op 17-10-2004 21:25 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.