Goedkope aldi/lidl/bouwmarkt/etc AV aanbiedingen [Deel 7] Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 34.143 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 25-07 16:28
mensen, ik ben eigenlijk zeer benieuwd of iemand nou nog deze:

http://www.gamma.com/elements/p04_dgn35.jpg

stoel hebben gekocht en hoe die is.....
(uit de gamma krant dus he, het is dat ik geen geld heb anders had ik m denk wel gekocht :) ) maar ben toch erg benieuwd of er mensen zijn met ervaring van deze stoel dus of hij nou idd gewoon een koopje is of dat hij gewoon brak was....

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2004 12:28 . Reden: brak plaatje ]

Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stevenP schreef op 05 september 2004 @ 08:11:
[afbeelding]
(uit de gamma krant dus he, het is dat ik geen geld heb anders had ik m denk wel gekocht :) ) maar ben toch erg benieuwd of er mensen zijn met ervaring van deze stoel dus of hij nou idd gewoon een koopje is of dat hij gewoon brak was....
Ik heb er even ingezeten ;) . Ik heb he niet gekocht omdat ik de opbouw van de stoel te slap vond. Vooral de leuningen voor je arm was met een keer ''ploffen'' in de stoel denk ik zo verbogen. Ik houd van stevige dingen maar dat mag je ook haast niet verwachten voor deze prijs. Verder zat hij wel redelijk lekker, maar ook het leer op het zitgedeelte was niet al te dik/stevig. Vooral bij de punten zag je al enige slijtage optreden van alle mensen die even gaan zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:31
De Karwei had laatst ook zo'n actie van een bureaustoel van leer. Deze koste 50 euro. Ik heb er een opgehaald en hij zit heeerlijk.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jayden
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Padvinder schreef op 03 september 2004 @ 18:23:
[...]Hoe heb je dat nou weer voor elkaar gekregen?
Ik had hem op mijn xbox aangesloten met een usb-kabel. Ik wou er savegames opzetten en dacht dat als de xbox hem niet zou herkennen hij dat wel zou aangeven met een foutmelding. Helaas wou hij hem assimileren en nu geeft hij alleen nog maar error in het schermpje |:(;(

"I reject your reality and substitute my own." ~Adam Savage | "When does the hurting stop?" ~Bill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OnTracK
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:17
stevenP schreef op 05 september 2004 @ 08:11:
[afbeelding]
Die stoel hadden ze een maand geleden ofzo ook en toen heb ik hem gekocht.

Tsja, er valt niet zoveel over te zeggen, het is een fijne stoel, je moet hem zelf in elkaar schroeven. Je zit alleen altijd rechtop, je kan wel achterover leunen, maar daarvoor moet je wel stevig met je wel stevi met je voeten tegen de grond duwen.

Ik heb helemaal niks gemerkt van buigende armleuningen, en ook niks van slijtage, maar misschien ben ik wat voorzichtiger dan de gemiddelde Gamma-klant.

Wel rekt het leer op de bodem een beetje uit, wat er niet zo mooi uitziet. Maargoed, voor die prijs kan je ook niet zóveel verwachten.
De rugleuning blijft lekker koel door een open structuur en de hoofdsteun is weer wel van leer. De rugleuning is niet hoog genoeg om mijn hele hoofd op te steunen, maar ik kan er wel op leunen. Verder is de hoofdsteun heel lekker als je een beetje moe bent. Bij een normale bureaustoel wordt ik verschrikkelijk moe in mijn nek.

Not everybody wins, and certainly not everybody wins all the time.
But once you get into your boat, push off and tie into your shoes.
Then you have indeed won far more than those who have never tried.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mastadont schreef op 15 juli 2004 @ 16:35:
een vraagje over de mustek dvd-r-100b (dvd recorder)

denk dat deze vraag wel hier thuis hoort aangezien het een el cheepo duits merk is ;)

hebben meer mensen het probleem dat de automatic channel search heel weinig kanalen op pikt? aangezien er geen manual channel search is, is dit apparaat dus bijna useless...

de firmware updates helpen ook weinig..

iemand een oplossing of dezelfde ervaring?
Misschien iets te hard kikje, ik had hier ook problemen mee, mailtje gestuurd naar mustek en zie (mailtje terug, +laatste firmware):
Reorganize channels:
Start search for the channels when updates is done.
Activate record mode then and select the channels with Source.
Press Program on the remote control.
Now you can set channels and organize program ranking.

FINE TUNING:

Start SETUP – VIDEO SETUP – PROGRAM EDIT
Select a program and a channel.
Select FREQ and tune the frequency by arrow left or right on your remote control.
You can type in the frequency immediately also!
Ik probeer het vanavond gelijk ff uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij de makro was een autoradio met mp3speler in aanbiedingen voor 95 euro van VDO. Volgens mij is het dez model: VDO CD 139 MP3. Heeft iemand ervaring met deze product of kan ik beter op een medion autoradio met mp3 speler wachten bij de aldi??
http://www2.vdo.com/vdo/e..._and_fza=_and_ID=851.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:58

bartvl

Vlieg! Kan ik niet. Te laat...

Verwijderd schreef op 02 september 2004 @ 16:47:
Heeft iemand ervaringen met de zuilluidsprekers die bij de kruidvat een paar weken geleden in de aanbieding waren? hier in de buurt staan er namelijk nog wat.
Zeker zijn geld waard...
Ik heb ze ook en op mijn Yamaha receiver (RX-V440RDS) klinken ze zeker heel mooi.
Zijn overigens, misschien tegen verwachting in, twee weg, de twee grote woofers doen hetzelfde frequentiebereik.
Als je opzoek bent naar speakers met ontzettend veel bassssssss, dan moet je deze niet hebben. Ik vind ze persoonlijk mooi uitgebalanceerd. Ze klinken niet dof, en het is misschien even wennen met je oude speakers, maar ik vind ze erg goed klinken.
In mijn home-cinema opstelling komen ze zeker tot hun recht, geeft een zeer mooie beleving van films (maar ook van muziek)

Het vermogen van de dingen weet ik niet, ik weet wel dat er GEEN baspoort inzit.

Ik wil ook niet de suggestie wekken dat er totaal geen bas in zit, want dat is ook zeker niet zo hoor!

Voor het geld zijn er geen betere te vinden denk ik.

Life is not about specs, it is about joy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 september 2004 @ 00:59:
Ik zoek een paar GOEDE zuilluidsprekers met wat kabaal en een dvd spelertje voor niet te veel geld. iemand die nog een goede aanbieding weet?
Heb je toevallig ook een plaatje van die speakers ?

[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2004 02:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hij zoekt ze ... hij heeft ze dus niet gezien.. dus hoe kan hij er plaatje van hebben ;)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi Vader
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-07 15:51
Ook misschien een leuke aanbieding bij de kijkshop:
Afbeeldingslocatie: http://www.kijkshop.nl/online/images/catalog/KS104239g.gif

- 15" XGA TFT beeldscherm
- Intel celeron 2,4 GHz processor
- 256 Mb DDR intern geheugen
- 40 gigabite harddisk
- DVD +/- brander
- 2 jaar pick up en return garantie
- Incl. luxe Italiaans design draagtas t.w.v. e. 39,99

Voor € 889,00

Standaard adviesprijs van Olidata zelf € 999,- en daarvoor ook te koop bij de dealers die op de site genoemd staan.

link

Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michiel100
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-07 19:05
En weet iemand van welk merk de DVD speler is die de Aldi vanaf morgen verkoopt?

Afbeeldingslocatie: http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_37/BILD02.JPG
edit:
of ben ik weer in het verkeerde topic aan het posten?

[ Voor 20% gewijzigd door michiel100 op 07-09-2004 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

michiel100 schreef op 07 september 2004 @ 13:28:
En weet iemand van welk merk de DVD speler is die de Aldi vanaf morgen verkoopt?

[afbeelding]
edit:
Is allemaal Medion voor zover ik weet.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastside
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-05 10:34

Eastside

It's me, TP!!

Exirion schreef op 07 september 2004 @ 13:32:
[...]

Is allemaal Medion voor zover ik weet.
99% van alle loopwerkjes is of van Philips of van Samsung geloof ik, denk niet dat je daar snel een verkeerde koop mee doet...

Goodgoan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

[afbeelding]
edit:
Is trouwens niet echt superaanbieding. Die 3 jaar garantie is leuk, maar niet echt noodzakelijk. Zo lang doen de meesten sowieso al niet met een brander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk007
  • Laatst online: 06-04 00:29
Ik vind het ook helemaal geen spectaculaire aanbieding. Kijk maar eens in de pricewatch en ontdek dat je veel populaire DVD branders (ver) onder deze prijs kan kopen. Ook 16x en dual layer modellen, waarbij ik niet in discussie wil gaan of DL momenteel al nut heeft.
Bij de Aldi brander zit wel Nero 6 bijgeleverd overigens.

[ Voor 6% gewijzigd door Henk007 op 07-09-2004 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:54

timovd

Voorsprong door techniek

Verwijderd schreef op 07 september 2004 @ 09:40:
[...]

Ziet er wel leuk uit, alleen nooit in me leven een celeron :)
256MB??
en ook nog eens bij de kijkshop..

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

timow schreef op 07 september 2004 @ 16:48:
[...]

256MB??
en ook nog eens bij de kijkshop..
Dat is normaliter uit te breiden ;) . Ja een pc kopen bij kijkshop zou ik ook niet zo snel doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
liquid-orange schreef op 05 september 2004 @ 10:51:
De Karwei had laatst ook zo'n actie van een bureaustoel van leer. Deze koste 50 euro. Ik heb er een opgehaald en hij zit heeerlijk.
Voor onder de 300 euro, koop jij geen fatsoenlijke stoel. Ga maar eens bij Frencken etc vragen, daar geven ze mij gelijk. Als je een stoel wilt hebben, waar je de hele dag op moet zitten, dan moet je een robuuste stoel hebben. En niet zo'n prulding met imitatieleer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venxir
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:54
ik wil weten hoe hij presteert

If it aint broke, fix it till it is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelisprul
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-07 09:17
Ik heb hem net gehaald en moet zeggen dat de tv-kwaliteit best redelijk is. Ik heb heel vaag een beetje ruis, maar dat komt volgens mij door de 7 coax kabels die ik aan elkaar heb moeten koppelen om hier te komen. Opnemen ben ik nog niet aan toe gekomen.

Werkt dscaler trouwens wel goed met een remote wonder? Ik heb er daar nog 1 van slingeren hier.

C64 met datarecorder (Giana Sisters 4ever)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Venxir schreef op 08 september 2004 @ 11:56:
ik wil weten hoe hij presteert
Ziet er goed uit, beeld en geluidskwaliteit zijn ok. Alleen wat problemen om alle kanalen te vinden in de bijgeleverde software, daar ben ik nu mee aan het rommelen. Opnemen heb ik nog niet geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meelmark
  • Laatst online: 01-02 13:26
Ok! Tweede poging! De Mediamarkt Amsterdam Arena heeft weer een LCD scherm in de aanbieding; dit keer voor 888 euro . Het gaat om de Grundig 23 LW 60-6410, een 58cm 16:9 lcd scherm.

Specs

Arganto 23
LW 60-6410 TOP

58 cm (23 inch) Active Matrix TFT-LC display.
Brightness 450 cd/m2. Contrast ratio 400 :1.
Also suitable as a pc screen (WUXGA).
Videotext integrated.
Timer function.
YUV input for progressive scan (source, for example, DVD). 1 x Euro-AV (RGB), VGA, stereo headset.
Dimensions approx. : 68 x 43 x 9,5 (21 with stand) cm. Weight approx.: 10.5 kg.
Colour: silver
Transmission- and reception module WT-AV 1 available as an accessory.

Image

Afbeeldingslocatie: http://www.grundig.com/produkte/tv/pics/Arganto23_klein.jpg

Sheet

Die is hier te vinden: http://www.grundig.com/pr...b_jul04_plasmalcdtv_e.pdf

Dus?

Enig idee of er met deze specs nog een beetje relaxed is te tekstverwerken? Of ziet een desktop/computerschema erop aangesloten er voor geen meter uit? Spelletjes boeit me niet zoveel met ghosting enzo, maar wel films die ik wil kijken moeten er leuk uit zien. En.. resolutie is 1280*768

"Thunder? Flash!" "AMD 1200,256DDR,MX400,5.1,MSI 266A"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meelmark
  • Laatst online: 01-02 13:26
morgen ga ik hem bekijken bij de mediamarkt. Ze willen er voor mij ook een pc op aansluiten, had ff gebeld met ze. Iemand die nog wat andere dingen wil weten van deze LCD monitor / televisie? Dan check ik dat morgen even

meelmark in "Goedkope aldi/lidl/bouwmarkt/etc AV aanb..."

heb hem bekeken; dvd's zagen er wel goed uit, natuurlijk een beetje ghosting enzo, maar full screen zag het er wel gaaf uit. Die gekken wilden alleen geen computer aansluiten, terwijl ze dat wel hadden gemailed naar me. Maar voor films ziet ie er leuk uit!

[ Voor 31% gewijzigd door meelmark op 09-09-2004 18:16 ]

"Thunder? Flash!" "AMD 1200,256DDR,MX400,5.1,MSI 266A"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emcee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:32
Blegh het ding heeft bij mij alweer de geest gegeven, ik had er allemaal mp3's opstaan alleen van het ene op het andere moment geeft de speler aan dat er 'no mp3 file' meer opstaan, en kan de usb drive ook niet meer benaderen vanuit windows xp :( (foutmelding), formatteren wil ook niet. Zit nu dus met een mp3 speler waar ik niks mee kan, heeft iemand nog goede ideeen hoe dit te verhelpen? Anders er maar even mee terug naar de blokker.

Verder was ik tot nu toe wel tevreden met deze speler, ook al blijkt 128 mb iets te weinig te zijn voor mij. Heb er wel een sennheiser mx450 hoofdtelefoon bijgekocht, geeft wel een wat beter geluid dan de standaard dopjes.

Verwijderd

Emcee schreef op 08 september 2004 @ 23:22:
Blegh het ding heeft bij mij alweer de geest gegeven, ik had er allemaal mp3's opstaan alleen van het ene op het andere moment geeft de speler aan dat er 'no mp3 file' meer opstaan, en kan de usb drive ook niet meer benaderen vanuit windows xp :( (foutmelding), formatteren wil ook niet. Zit nu dus met een mp3 speler waar ik niks mee kan, heeft iemand nog goede ideeen hoe dit te verhelpen? Anders er maar even mee terug naar de blokker.

Verder was ik tot nu toe wel tevreden met deze speler, ook al blijkt 128 mb iets te weinig te zijn voor mij. Heb er wel een sennheiser mx450 hoofdtelefoon bijgekocht, geeft wel een wat beter geluid dan de standaard dopjes.
Ik had de Xiron aangesloten via de usb-hub in mijn monitor. Toen kreeg ik bij het openen van de usb-drive een I/O foutmelding van Windows. Sluit ik hem direct aan op de pc (wel via meegeleverde kabel), dan doet hij het prima. De liedjes stonden er ook nog allemaal op. Mijn usb-stick van PEAK werkt wel gewoon via de usb-hub.

Wat ik alleen jammer vind; als ik de plug van de koptelefoon helemaal in de headphone jack stop, dan valt de bass in zijn geheel weg. Ook als ik de EQ setting op Full Bass zet. Het geluid is weer goed, als ik de plug een klein beetje terughaal. Waarschijnlijk heb ik een keer de plug te grof in de headphone jack geduwd.

Er zit een doorzichtig plastic beschermlaagje over het scherm en aangezien ik de Xiron altijd in mijn broekzak met sleutels etc draag, laat ik het beschermlaagje mooi zitten. Als je de luchtbellen wegdrukt, valt het laagje amper op en heb je minder kans op krassen.

Ik vind 128mb nog een beetje weinig, maar als het 256mb was geweest dan had ik waarschijnlijk de lat toch weer hoger gelegd.

Bediening dmv het pookje is even 5 minuten wennen, maar nu vind ik het wel gemakkelijk. Zonder backlight aan is het beeldscherm moeilijk te lezen onder een kijkhoek anders dan rechtvoor. Er is ook een batterij-indicator met 3 streepjes.

• Beerkeeper
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17:06
Verwijderd schreef op 08 september 2004 @ 23:15:
[...]

Ik kreeg daarnet ook fout 1, oplossing alle kanalen in FT edit in het bovenste venstertje een voor een nog eens selecteren en dan rechtsonder op opslaan klikken. Blijkbaar saved hij niet gelijk alle info die je in hebt gevoerd correct.
het wilt gewoon niet werken, ook dankzij jou zogenaamde oplossing :?

XBO Gamertag: BeerkeeperNL

• Padvinder
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-07 21:40

Padvinder

doet z'n best

Die van mij doet het nog steeds prima... en werkt ook prima in m'n Sweex USB hubje :)

Verwijderd

Enig idee hoe je muziek van een CD op de mp3 speler kan plaatsen.
Heb het geprobeerd maar mij lukt het niet. Muziek die ik van Kazaa heb gehaald ooit kan ik er moeiteloos op plaatsen

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Je moet eerst de nummers van de CD rippen naar MP3, dan kan je ze erop plaatsen.

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Verwijderd

Zoals de pientere user ziet zijn alle berichten over de Medion Tv kaart verdwenen.

Omdat hij zo populair was dat alle andere aanbiedingen ondergesneeuwd werden door de tv kaart heeft hij een eigen topic gekregen. :)

Alléén daar dus verder over de Medion Tv kaart (42073)

Medion 42073 Tv kaart (Philips 7134 Chipset)

• mrwolf
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Vanaf donderdag 16-september bij de Lidl:

17" TFT monitor (Targa Visionary):

2 geïntegreerde luidsprekers (2 x 2 watt) en hoofdtelefoonaansluiting
wandmontage mogelijk (met VESA-houder, niet inbegrepen)
Plug & Play, eenvoudig aan te sluiten
zeer gering stroomverbruik (voldoet aan de TCO 99 richtlijn)
gezichtshoek: 150° horizontaal, 135° verticaal
43,2 cm. zichtbare beelddiagonaal
3 jaar service-aan-huis garantie
16.2 miljoen kleuren
korte reactietijd (13 ms)
contrast: 500:1
resolutie: 1280 x 1024
helderheid: 300 cd/m2

En dit alles voor 369 euri.

Iemand commentaar/aankoopadvies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Graag had ik geweten of het nodig is om een tv kaart te kopen indien je pc scherm en je tv hetzelfde scherm zijn. Is het niet mogelijk om dan gewoon via software beelden te capturen?
Wellicht niet, maar ik wou het toch is vragen
Merci

Verwijderd

wat vinden jullie van deze lidle-notebook?
http://www.lidl.be/be/ind....20040914.p.Notebook-3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben al een tijdje op zoek naar een beetje knappe beamer voor niet al te veel geld en nu kwam ik deze acer PD110z tegen. Had er al een oogje op maar nu voor 658,19 Euro lijkt het me helemaal een topper:

http://webstore.netline.nl/netline/Itemdesc.asp?CartId={B1FD8347-EAFA-4C2E-A978-64740AF4A458}&ic=EY%2E11001%2E003&Tp=

(linkie doet het als je em copy past)

Ook de bij de Makro een aardige aanbieding. Een Philips Astaire voor 712.81 Euro (nog t/m maandag). Lijkt me wat mindere specs te hebben maar wel erg stil en lange levensduur.

Ik neig naar de Acer, iemand tips??

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2004 01:49 . Reden: link ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Overigens staat nu ook in de Makro de Creative Zen Xtra 30GB voor €259 :)

Maar de Zen Touch blijkt op mp3spelers.nl even veel te kosten :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 september 2004 @ 03:05:
Overigens staat nu ook in de Makro de Creative Zen Xtra 30GB voor €259 :)

Maar de Zen Touch blijkt op mp3spelers.nl even veel te kosten :X
Ja, maar dat is 20gb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneak[3G]
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-11-2023
Heeft er iemand verstand van (stoom)strijkijzers. Ik moet een strijkijzer hebben voor al die overhemden. Als ik pech heb, moet ik er soms wel 6 strijken achtereen. Zou het stoomstrijkijzer van de aldi een oplossing zijn?

http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_38/OFF01.HTM

p.s. : ow ik lees net dat het eigenlijk alleen een topic is voor AV aanbiedingen

[ Voor 15% gewijzigd door Sneak[3G] op 12-09-2004 11:57 ]

Aldi PC PIII 1 GHZ, GF2 GTS, 396 MB SDRAM/ALDI PC PIV 1,8, GF3 TI200, 396 MB SDRAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij Modern Electronics hebben ze nu een Divx-speler van Packard Bell voor 89,95 in de aanbieding. Weet iemand welke chip daar in zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 september 2004 @ 01:18:
Graag had ik geweten of het nodig is om een tv kaart te kopen indien je pc scherm en je tv hetzelfde scherm zijn. Is het niet mogelijk om dan gewoon via software beelden te capturen?
Wellicht niet, maar ik wou het toch is vragen
Merci
Dat kan niet omdat de tv hardware in de monitor zit en niet in de pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cansu
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-05 21:10

Cansu

Cirus the Virus

Verwijderd schreef op 12 september 2004 @ 18:03:
bij Modern Electronics hebben ze nu een Divx-speler van Packard Bell voor 89,95 in de aanbieding. Weet iemand welke chip daar in zit?
Als ik het design zo zie lijkt ie op een Elta ofwel Yamada, dus gok op een MediaTek chip.

Viva la Netherlands!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bajoran
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 28-04-2021

Bajoran

Waarom?

W00fer schreef op 07 september 2004 @ 19:10:
[...]

Voor onder de 300 euro, koop jij geen fatsoenlijke stoel. Ga maar eens bij Frencken etc vragen, daar geven ze mij gelijk. Als je een stoel wilt hebben, waar je de hele dag op moet zitten, dan moet je een robuuste stoel hebben. En niet zo'n prulding met imitatieleer.
Nogal logisch,

Als ik bij BMW ga vragen of een fiat punto een fatsoenlijke auto is zullen ze ook zeggen, nee een BMW is alleen een fatsoenlijke auto. Het zou toch dom zijn om hun eigen producten die vaak overdreven duur zijn afte kraken 8)7

ASUS A8NE AMD Athlon 64 3500+ - Corsair ValueRam 2 x 512 PC3200 - Asus 7900GT PCIe 256 MB DDR3 - NEC ND3550A - NEC DV5800D - 2 x MaxtorDiamondMAX 10 SATA II - Logitech Z640 speakerset - Pabst Fans 12db en een chieftec bigtower

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjikoschutte
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-01 09:56
[quote]W00fer schreef op 07 september 2004 @ 19:10:20:28:
[...]
quote]

Het ligt ook aan de persoon die hem nodig heeft.
Ik ga wel eens op een gewone harde stoel zitten voor afwisseling.

En me eigen bureastoel thuis (met imitatieleer) is echt super daar
zit ik regelmatig uren achter....

[ Voor 4% gewijzigd door Tjikoschutte op 12-09-2004 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelle Steenbergen
  • Laatst online: 25-07 18:38
Kang schreef op 04 september 2004 @ 14:03:
Ik heb het kruidvat setje ook gehaald voor half geld, ze willen er blijkbaar vanaf, want er stonden hier nog 15 setjes ofzo (Ommen). Het geluid is inderdaad best goed te doen, zeker voor 25 euro. Het is wat hol geluid, beetje plastic-ig, maarja dat is niet zo vreemd. Er zit nog best wat bas in, en het is gewoon best heel goed. Het klinkt iig al beter als onze TV, en het is ook veel ruimtelijker, dus best een aanradertje voor films e.d.
Ook ik heb het setje gekocht, best geluidje voor 25€, en de vormgeving is ook best mooi. Ik zit alleen met het volgende: om de kabel van de luidspreker rechtsaf goed weg te kunnen werken heb ik een langere luidsprekerkabel nodig. Ik wil hem namelijk helemaal langs de muur langs de plinten laten lopen. Weet iemand waar je goedkope luidsprekerkabel kan halen met een redelijke kwaliteit? Ik sta ook open voor een alternatief :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sneak[3G] schreef op 12 september 2004 @ 11:37:
Heeft er iemand verstand van (stoom)strijkijzers. Ik moet een strijkijzer hebben voor al die overhemden. Als ik pech heb, moet ik er soms wel 6 strijken achtereen. Zou het stoomstrijkijzer van de aldi een oplossing zijn?

p.s. : ow ik lees net dat het eigenlijk alleen een topic is voor AV aanbiedingen
Volgens mijn moeder gaat het strijken met een stoomstrijkijzer veel makkelijker, omdat je er als het ware overheen zweeft :)
W00fer schreef op 07 september 2004 @ 19:10:
[...]

True, mijn stoel was eerst rond de 700 euro, alhoewel ik hem wel voor 247 euro heb gekocht. Zit beter dan die kut plastic bureaustoel waar ik nu in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is helemaal gelukt om muziek op mijn mp3 te krijgen maar vraag me nu af hoe ik muziek van een cd op mijn PC krijg. Heb het al eens geprobeerd maar ktijg het niet voor elkaar.
Iemand tips......?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry dat ik weer de vraag stel maar kon hem eerder niet vinden.

Hoe moet ik muziek rippen naar MP3.
Ben wat dit aangaat een beetje een domme doos hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

[google=Cd ripper] :), er zijn een heleboel verschillende programma's die CD's kunnen rippen naar MP3. Ik gebruik zelf altijd de ripper van Winamp 5, maar dat is een persoonlijke keuze :)

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor je hulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ehuurman schreef op 09 september 2004 @ 19:24:

16.2 miljoen kleuren

Dit dus:

Afbeeldingslocatie: http://www.lidl.nl/C1256C790050C7BC/images/PT.04_3539/$file/04_3539_b.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xiri4ever schreef op 13 september 2004 @ 10:05:
[...]

Ook ik heb het setje gekocht, best geluidje voor 25€, en de vormgeving is ook best mooi. Ik zit alleen met het volgende: om de kabel van de luidspreker rechtsaf goed weg te kunnen werken heb ik een langere luidsprekerkabel nodig. Ik wil hem namelijk helemaal langs de muur langs de plinten laten lopen. Weet iemand waar je goedkope luidsprekerkabel kan halen met een redelijke kwaliteit? Ik sta ook open voor een alternatief :).
Praxis :)
Die hebben Elro spulletjes, speakerdraad vergulde stereokabels etc.
Ze hebben dus cheap spul en PROFI :P
Ik heb zelf dat profi genomen 10m op een rolletje.
Dubbeldraads doorzichtig en 1 kant is zilver andere goud, iets van 4 euro.
Ziet er leuk uit, doet het prima en is cheap 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sneak[3G] schreef op 12 september 2004 @ 11:37:

Ik zag ergens een stijkijzer langskomen vandaag in een blaadje ofzo, dacht meteen aan jou :)
Ik zou voor die prijs even kijken wat voor merk spul er is, best prijzige ijzer bij de Aldi, merk was iets van 50 euro.
Je krijgt er wel zo'n station bij maar geen idee of dat wel nodig is.
Stoom is een noodzaak bij overhemden.
Je kent de beruchte kreukel die bij elke beweging opzij springt :+ die vergas je dan gewoon weg 8)
Ook het ijzer is belangrijk hoe deze glijdt, ik heb zo'n cheapo en die glijdt erg ruw vergeleken met een duurder merk.

Probeer gewoon een basic uitvoering, geen lampjes en displays, gewoon stomen en glijden.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2004 01:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-06-2024

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

Die Targa lijkt er op de Hyundai L70S, die verkoop ik redelijk veel en is een mooi ding met iets andere specs dan de Targa.
Specs:

17 Inch Multiscanning Monitor

-Viewable size as 19 inch CRT monitor
-17 Inch Viewable SXGA LCD
-High quality screen rescaling capability
-Real Color Fleshtone adjustment and digital color control
-with innovative color management
-A-Si TFT Active Matrix adopted
-0.264 mm pixel pitch
-1280 x 1024 @ 75 Hz Max. Resolution
-1280 x 1024 @ 60 Hz Recommended for use
-Advanced Digital On-Screen Display Controls
-Fast and Accurate Auto Adjustment
-Most Advanced Image Scaling
-Power Management
-TCO'03/99
-TCO 99 Certified
-Image Color Matching Profile
-Support VESA Flat Panel Monitor Physical Mounting Interface
-Audio System ; 2ch x 2w max

link: http://www.hyundaiq.com/pro_l70s.asp
Pic:
Afbeeldingslocatie: http://www.dmgazelle.com/kauppa/tuote/13084.jpg

De knopjes zijn wat anders volgens mij is ie verder hetzelfde.
368 euro in de pricewatch, ik zou eerder de Hyundai kopen dan de Targa maar dat is persoonlijk. pricewatch: Hyundai L70S (17", 16ms, D-sub)

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2004 12:07 ]

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almar
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-04-2024
Hoezo oftopic reclame maken voor je eigen product die er neit eens een beetje op lijkt al die schermen lijken dan op elkaar zelfs de specs zijn compleet anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spice schreef op 14 september 2004 @ 10:56:
Die Targa lijkt er op de Hyundai L70S, die verkoop ik redelijk veel en is een mooi ding met iets andere specs dan de Targa.
Specs:

17 Inch Multiscanning Monitor

-Viewable size as 19 inch CRT monitor
-17 Inch Viewable SXGA LCD
-High quality screen rescaling capability
-Real Color Fleshtone adjustment and digital color control
-with innovative color management
-A-Si TFT Active Matrix adopted
-0.264 mm pixel pitch
-1280 x 1024 @ 75 Hz Max. Resolution
-1280 x 1024 @ 60 Hz Recommended for use
-Advanced Digital On-Screen Display Controls
-Fast and Accurate Auto Adjustment
-Most Advanced Image Scaling
-Power Management
-TCO'03/99
-TCO 99 Certified
-Image Color Matching Profile
-Support VESA Flat Panel Monitor Physical Mounting Interface
-Audio System ; 2ch x 2w max

link: http://www.hyundaiq.com/pro_l70s.asp
Pic:
[afbeelding]

De knopjes zijn wat anders volgens mij is ie verder hetzelfde.
368 euro in de pricewatch, ik zou eerder de Hyundai kopen dan de Targa maar dat is persoonlijk. pricewatch: Hyundai L70S (17", 16ms, D-sub)
Spice je weet dat ze dat hier niet zo heel erg leuk vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het reclame aspect wel meevallen, zolang er een relatie is met de besproken materie (de Targa) en ik geen overduidelijke reclame uitingen zie, zie ik het niet als spam oid.

Maar Spice hou het zelf wel in de gaten, zoals je merkt zijn we hier nogal hyper op spam gezien het hoge spanningsveld van duizenden koopkrachtige tweakers. Ik heb trouwens wel je pic gerezised, dat ging nergens over. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice
  • Laatst online: 25-06-2024

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

Ik vind het reclame aspect wel meevallen, zolang er een relatie is met de besproken materie (de Targa) en ik geen overduidelijke reclame uitingen zie, zie ik het niet als spam oid.

Maar Spice hou het zelf wel in de gaten, zoals je merkt zijn we hier nogal hyper op spam gezien het hoge spanningsveld van duizenden koopkrachtige tweakers. Ik heb trouwens wel je pic gerezised, dat ging nergens over.
Ik zie het (met grote verbazing overigens), het leuke van GoT gaat er steeds verder vanaf, ik maak geen reclame ik geef slechts advies! Ik maak alleen pc's op maat voor een beperkt aantal mensen en dat zullen nooit tweakers zijn, mijn toco is ook nergens op de pw te vinden! Ook niet in mijn sig of profiel!
Gillen zijn er een hoop goed in, advies geven ho maar, dit blijven gemene tikjes die de zin hebben in iemand te helpen flink doen verminderen :(.
resize snap ik, wask vergeten :), thx.
Hoezo oftopic reclame maken voor je eigen product die er neit eens een beetje op lijkt al die schermen lijken dan op elkaar zelfs de specs zijn compleet anders
specs compleet anders?

17 inch(17 inch viewable)
Type A-Si TFT Active Matrix
Viewable Angle +75/-75(Left/Right) , +75/-
60(Up/Bottom)
Pixel Pitch 0.264 mm (H x V)
Contrast Ratio 500 : 1 (Typical)
Luminance 300 cd/§³ (Typical)
Input Signal Video R.G.B Analog(0.7 Vpp)
Sync H/V - Separate / TMDS Signal
Connector 15 pin D-sub
Scanning Frequency Horizontal 31k ~ 80 kHz
Vertical 56 ~ 75 Hz
Resolution Max 1280 x 1024 @ 75Hz
Recommended 1280 x 1024 @ 60Hz
Active Display Size (H x V) 337.92 x 270.336 mm
Display Color 16.7 Mil

Uit de link van Hyundai, ik ga eens zoeken wat er in die Targa zit, ik durf nu al te wedden dat het een Hyundai-panel is.
Alstu-> Test van het Target-scherm:

http://www.chip.de/news/c_news_11891463.html

Fazit: Targas Visonary 17-3 ist ein preiswerter Flachbildschirm für Einsteiger. Für ein Panel dieser Preisklasse zeigt er überraschend gute Bildwerte und ist auch für schnelle 3D-Spiele geeignet.

Alternative: Samsungs SyncMaster 172N, der aktuell beim ********* für knapp unter 400 Euro abverkauft wird. Er ist gleichmäßiger ausgeleuchtet und bietet etwas weitere Blickwinkel. (mj)

[ Voor 58% gewijzigd door Spice op 14-09-2004 13:21 ]

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

Verwijderd

Ik zag dat ze bij de lidl in Bovenkarspel ook weer een laptop hadden, dit ivm een openings actie van het nieuwe filliaal.

Eventjes uit mijn hoofd was het een laptop met 2600+ amd 512 mb geheugen, dvd +/- RW 60 gb 4200 rpm schijf.
Prijs 999€

Verwijderd

ehuurman schreef op 09 september 2004 @ 19:24:

16.2 miljoen kleuren

Ik zit nu achter zo'n scherm. Heb hem ergens in juni gekocht ofzo voor dezelfde prijs. En ik moet eerlijk zeggen: helemaal niets te klagen, nog geen dooie pixels, mooie kleuren, goede lichtsterkte, geen ghosting (in GTA:VC) en een aardige vormgeving.

Owkee, voor een paar euro's (50?) meer heb je een Samsung zonder poespas. Maaar dan nog...

Bij lidl mag je hem geloof ik ook nog terugbrengen als hij niet goed doet ofzo, of dooie pixels heeft... Maar dat zou je ff moeten navragen.

• Captain N
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Ik ging vandaag foto's ophalen bij het Kruidvat en zag dit (http://www.kruidvat.nl/do...ataid=13010000000336]klik) 5.1 setje staan. Ik heb bij mijn telefoon een DVD speler van Apex gehad, waar vrijwel geen geluid uit komt. Als ik mijn volume van de tv op z'n hardst zet hoor je het net redelijk zeg maar. Dus ik dacht waarom niet.

Maar nu misschien een domme vraag. Op mijn DVD speler zitten 2 Audio uitgangen, een rode en witte. Deze kan ik aansluiten op "Front" of "Rear" op de receiver. Nu zit er op m'n DVD speler ook een oranje Coaxial poortje. Ik had begrepen dat je daar beter geluid mee kan krijgen, maar ik weet niet hoe ik dat moet aansluiten? Er zit ook een oranje poortje op de receiver, maar die is voor de subwoofer. Kan het gewoon niet, of doe ik iets verkeerd?

[ Voor 4% gewijzigd door Captain N op 15-09-2004 18:56 ]

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Verwijderd

Captain N schreef op 15 september 2004 @ 18:55:
Ik ging vandaag foto's ophalen bij het Kruidvat en zag dit (http://www.kruidvat.nl/do...ataid=13010000000336]klik) 5.1 setje staan. Ik heb bij mijn telefoon een DVD speler van Apex gehad, waar vrijwel geen geluid uit komt. Als ik mijn volume van de tv op z'n hardst zet hoor je het net redelijk zeg maar. Dus ik dacht waarom niet.

Maar nu misschien een domme vraag. Op mijn DVD speler zitten 2 Audio uitgangen, een rode en witte. Deze kan ik aansluiten op "Front" of "Rear" op de receiver. Nu zit er op m'n DVD speler ook een oranje Coaxial poortje. Ik had begrepen dat je daar beter geluid mee kan krijgen, maar ik weet niet hoe ik dat moet aansluiten? Er zit ook een oranje poortje op de receiver, maar die is voor de subwoofer. Kan het gewoon niet, of doe ik iets verkeerd?
Bedoel je een oranje female tulp aansluiting? Dan is dat waarschijnlijk S/PDIF (Sony/Philips Digital InterFace oid :P)

Effe zoeken in de handleiding van je reciever naar S/PDIF dus.

• Captain N
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Never mind. :) Ik heb besloten dat ik hem maar ga terugbrengen, als ze dat tenminste doen. Uit een sattelietboxje kwam allemaal gekraak, en de rest klinkt ongeveer zoals de boxjes die ooit aan mijn 15'' Packard Bell monitor vast gehaakt zaten... bagger dus. Weet iemand of ik gewoon mij geld terug kan krijgen? Op de website van Kruidvat staat dat je 7 dagen bedenktijd hebt, maar geldt dat ook voor aankopen in de winkel zelf, of alleen voor die via de website?

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 25-06 13:21
Verwijderd schreef op 15 september 2004 @ 16:53:
[...]

Ja het is waar!!!!! Mijn ma kwam net thuis met de nieuwe forlder
Deze speler is een echte aanrader
Ik heb hem zelf ook TOPPERTJE
Speelt echt werkelijk ALLES af
voor meer info
inkoopacties.net --> medion divx speler

Ik ben benieuwd of er nu ook support komt voor srt ondertieteling
Deze speler was eerst enkel voor spanje gemaakt, waar geen ondertieteling
gebruikt word. We zullen zien!!!
* Joen heeft net vorig jaar zomer een DVD-speler voor €50,= gekocht bij de MediaMarkt 8)7
Ach, als ik maar DVD-tjes kan kijken. :Y) Ik ben niet zo'n gigantische filmliefhebber en zo vaak kijk ik eigenlijk geen DVD. :P
Maar zie ik nu daar zo'n grote jackplug aansluiting voor koptelefoons ipv de normale hedendaagse grootte jackplug aansluitingen?
Verwijderd schreef op 15 september 2004 @ 19:41:
[...]
Bedoel je een oranje female tulp aansluiting? Dan is dat waarschijnlijk S/PDIF (Sony/Philips Digital InterFace oid :P)

Effe zoeken in de handleiding van je reciever naar S/PDIF dus.
Ik heb me altijd al afgevraagd wara dat S/P nu voor stond, maar nu weet ik het dan eindelijk zonder er speciaal naar te hebben hoeven vragen. :P :+

[ Voor 22% gewijzigd door Joen op 16-09-2004 00:05 ]

Verwijderd

JeroenM_tbs schreef op 16 september 2004 @ 00:02:
Ik heb me altijd al afgevraagd wara dat S/P nu voor stond, maar nu weet ik het dan eindelijk zonder er speciaal naar te hebben hoeven vragen. :P :+
UTFS :+

of google

• Rudi Vader
Appie gooit er weer eens een aantal aanbiedingen tegen aan. Waaronder een laptopje :
Specificaties
- Processor AMD Athlon XP 2600+ (47 Watt)
- Display 15,2 inch TFT W-XGA Kleuren scherm 1280x 854 px
15:10 voor geoptimaliseerd DVD af te spelen
- Battery Hoog vermogen Lithium-ion 8 cel 4400 mAh
- Floppy drive geen
- Grafische chipset ATI Mobility Radeon IPG 320M met max 128 MB shared DDR-Ram
- Harde Schijf 60 GB 2.5 inch IDE HDD 4200 rpm
- Optical Drive Supercombo drive Pioneer (2 x DVD-R, 1 x DVD-RW, 2 x DVD+R, 1 x DVD+RW, 8x DVD, 10 x CD-RW, 16 x CD-R, 24x CD lezen )
- Aansluitingen 3 x USB 2.0, 1 x VGA-out, 1 x TV-out, 1x Firewire IEEE 1394, 1x LAN, (RJ45), 1x modem (RJ11), 1x microphone-in, 1x PCMCIA type II, 1 x line out met S/P-DIF

- TV-Tuner
- Aansluitingen PCMCIA TV-Tuner te gebruiken als TV
1 x 3,6 mm RF ingang, 1 x S-Video(4 pin) uitgang,
1 x 3,6 mm Audio/Stereo ingang
- Audio 16 bit geluidschip met optische uitgang (S/P-DIF), 2 geintegreerde luidsprekers
- Modem Intern 56 K. V90 modem
- Wireless lan 802.11G met een maximale snelheid van 54 Mbit/s
IEEE Firewire Aansluiting op moederbord
- LAN 10/100 Mbit snel Ethernet LAN port
- Memory 512 MB DDR-RAM , 2 x 256 MB
- Keyboard Toetsenbord met geintegreerde touchpad met 2 muis knoppen,
6 multimedia sneltoetsen en een scroll toets
- Overig Incl. AC adapter
- Incl. luxe draagtas
- Gewicht 3.0 kg incl. batterij
- Afmetingen L x B x H, 353 x 254 x 33 mm
- Warranty 24 maanden, inhome pick-up en return (bij hardware problemen)

- Software
Operating system MicrosoftR WindowsR XP Home versie SP1 NL Recovery Versie, voorgeinstalleerd en op CD-Rom
Office Software MicrosoftR WorksR 7.0 OEM versie, voorgeinstalleerd en op CD-Rom
- Other Software (staat op 2 cd's). Power Cinema Suite OEM Versie voorgeinstalleerd
Pinnacle Instant Copy OEM versie, voorgeinstalleerd en op CD-Rom
Ahead Nero Burning Rom 6xxx OEM versie, voor- geinstalleerd en op CD-Rom

Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)

Verwijderd

RudiVader schreef op 16 september 2004 @ 14:09:
Appie gooit er weer eens een aantal aanbiedingen tegen aan. Waaronder een laptopje :
Specificaties
- Processor AMD Athlon XP 2600+ (47 Watt)
- Display 15,2 inch TFT W-XGA Kleuren scherm 1280x 854 px
15:10 voor geoptimaliseerd DVD af te spelen
- Battery Hoog vermogen Lithium-ion 8 cel 4400 mAh
- Floppy drive geen
- Grafische chipset ATI Mobility Radeon IPG 320M met max 128 MB shared DDR-Ram
- Harde Schijf 60 GB 2.5 inch IDE HDD 4200 rpm
- Optical Drive Supercombo drive Pioneer (2 x DVD-R, 1 x DVD-RW, 2 x DVD+R, 1 x DVD+RW, 8x DVD, 10 x CD-RW, 16 x CD-R, 24x CD lezen )
- Aansluitingen 3 x USB 2.0, 1 x VGA-out, 1 x TV-out, 1x Firewire IEEE 1394, 1x LAN, (RJ45), 1x modem (RJ11), 1x microphone-in, 1x PCMCIA type II, 1 x line out met S/P-DIF

- TV-Tuner
- Aansluitingen PCMCIA TV-Tuner te gebruiken als TV
1 x 3,6 mm RF ingang, 1 x S-Video(4 pin) uitgang,
1 x 3,6 mm Audio/Stereo ingang
- Audio 16 bit geluidschip met optische uitgang (S/P-DIF), 2 geintegreerde luidsprekers
- Modem Intern 56 K. V90 modem
- Wireless lan 802.11G met een maximale snelheid van 54 Mbit/s
IEEE Firewire Aansluiting op moederbord
- LAN 10/100 Mbit snel Ethernet LAN port
- Memory 512 MB DDR-RAM , 2 x 256 MB
- Keyboard Toetsenbord met geintegreerde touchpad met 2 muis knoppen,
6 multimedia sneltoetsen en een scroll toets
- Overig Incl. AC adapter
- Incl. luxe draagtas
- Gewicht 3.0 kg incl. batterij
- Afmetingen L x B x H, 353 x 254 x 33 mm
- Warranty 24 maanden, inhome pick-up en return (bij hardware problemen)

- Software
Operating system MicrosoftR WindowsR XP Home versie SP1 NL Recovery Versie, voorgeinstalleerd en op CD-Rom
Office Software MicrosoftR WorksR 7.0 OEM versie, voorgeinstalleerd en op CD-Rom
- Other Software (staat op 2 cd's). Power Cinema Suite OEM Versie voorgeinstalleerd
Pinnacle Instant Copy OEM versie, voorgeinstalleerd en op CD-Rom
Ahead Nero Burning Rom 6xxx OEM versie, voor- geinstalleerd en op CD-Rom
dit is heel oud nieuws, staat er al een paar weken op. Hebben ze nergens meer

Actie verloopt btw ook over 2 dagen (zaterdag)

• Neobahamuth
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Neobahamuth

Thoughtcrime is death.

Hu9o schreef op 16 september 2004 @ 18:12:
[...]

Woei, goeie tip. Denk dat ik ff iemand naar de aldi stuur de 22'e. Moet hij trouwens naar de Aldi in Duitsland of gewoon in Nederland?
Inderdaad! Best lullig als je in België woont want hier doet Aldi daar niet aan mee!:( :'(

(En om even naar Nederland te rijden om daar om 8u voor de deur te kamperen om er toch maar ééntje te pakken :? Neen dankje, ik denk het niet. :O

[ Voor 4% gewijzigd door Neobahamuth op 16-09-2004 18:18 ]

BBQBBQ 2OpendeurdagLED Cat Feeder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-07 23:41
In Velp (Gld) zag ik een foldertje van een nieuw te openen supermarkt (Supercoop oid), met daarin een Ronin 215 DVD speler voor €34,95.

Iemand ervaring met dit apparaat? Ik zie vrij veel in Google langskomen en een paar tegenstrijdige reviews.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-07 20:40
Standalone DiVX/DVD speler bij de aldi:

http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_39/OFF01.HTM

DVD-speler met DivX

• DivX: leest gecomprimeerde
videobestanden
• Dolby Digital 5.1
• MPEG 4 compatible
• on screen display
• vele aansluitmogelijkheden
• verlicht multifunctioneel display
• taalkeuze bij audio en ondertiteling
• DivX 5.x compatible,
van 4 tot max. 10 mbit/sec.
• DVD+R, DVD+RW, DVD-R, DVD-RW, WMA,
MP3, CD-R, CD-RW, Audio-CD, SVCD,
VCD en foto-CD
• toetsenvergrendeling

per stuk
69.99

Afbeeldingslocatie: http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_39/BILD01.JPG

de eeuwige vraag uiteraard: is het wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTM
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:15
Byte_Me schreef op 20 september 2004 @ 16:46:
Standalone DiVX/DVD speler bij de aldi:

http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_39/OFF01.HTM

DVD-speler met DivX

• DivX: leest gecomprimeerde
videobestanden
• Dolby Digital 5.1
• MPEG 4 compatible
• on screen display
• vele aansluitmogelijkheden
• verlicht multifunctioneel display
• taalkeuze bij audio en ondertiteling
• DivX 5.x compatible,
van 4 tot max. 10 mbit/sec.
• DVD+R, DVD+RW, DVD-R, DVD-RW, WMA,
MP3, CD-R, CD-RW, Audio-CD, SVCD,
VCD en foto-CD
• toetsenvergrendeling

per stuk
69.99

[afbeelding]

de eeuwige vraag uiteraard: is het wat?
Jep. Ik heb deze nl ook :). Hij draait echt serieus alles, al doet die wel moeilijk met SVCD cd's/cvd's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

w03f schreef op 20 september 2004 @ 16:51:
[...]

Jep. Ik heb deze nl ook :). Hij draait echt serieus alles, al doet die wel moeilijk met SVCD cd's/cvd's
Wat versta je onder 'moeilijk doen' :?

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-07 20:40
w03f schreef op 20 september 2004 @ 16:51:
[...]

dat maakt me niet uit, heb toch alles in divx/xvid formaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ga www.nytech.de kopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.T.
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15-07 15:34

T.T.

Sowieso

GGS_106 schreef op 20 september 2004 @ 16:55:
[...]

Wat versta je onder 'moeilijk doen' :?
Je kunt daar beter in dit topic over discusieren (daar zijn alle voorgaande berichten ook heenverplaatst)
[rml][ Divx/dvd-player] Medion MD7457[/rml]

[ Voor 4% gewijzigd door T.T. op 20-09-2004 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kang
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16-07 14:11

Kang

Holy Fleurking schnit!

-knip- Laat maar, ik ben ook gewoon heel slecht in lezen, en forumgebruik in het algemeen :) Sorry 8)7

[ Voor 89% gewijzigd door Kang op 20-09-2004 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
En ook hier stroomde weer vele folders in 1 keer op de deurmat.

Weet iemand hoe deze MP3-speler met de comuter te verbinden is (directe aansluiting of via een kabeltje)?:
Afbeeldingslocatie: http://www.expert.nl/files/images/143_534_002_l.jpg
http://www.expert.nl/?Pag...25%2F2004+13%3A00%3A00+AM (boven aan)

Hij staat ook op de achterkant van de Expert folder.

[ Voor 10% gewijzigd door Joen op 20-09-2004 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18:42

13art

Moderator Mobile
Ik vind dat het wel weer eens tijd wordt voor een tv bij de Aldi of Lidl, heb er namelijk eentje nodig voor een leuk prijsje :-p

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi Vader
Op pagina 3 van het trekpleister magazine viond ik ook nog een leuke gadget. Een mp3 speler met 128 MB geheugen voor € 49,95. In eerste instantie niks byzonders maar deze kan dus met een sd kaartje uitgebreid worden en dat is wel apart. Het merk: Marquant.

Tsja, verder proberen ze het opnieuw met een stapeltje laptopjes die ze in augustus niet kwijt konden. Nu krijg je er een mp3 spelertje/memstick bij (misschien toen ook al, geen idee) twv € 69,- maar dat zo'n zelfde dingetje als hierboven omschreven zonder de sd uitbereiding...... en een 'gratis' usb muis.
En ze hebben een 8 in 1 kaartlezer (waarbij ze dus een verschilmaken tussen een cf kaart en een microdisc van IBM met CF aansluiting 8)7) voor € 13,95, eentje met dezelfde mogelijkheden heb ik laatst nog bij de Aldi gescoord voor € 8,- (iets korter kabeltje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntelForce
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 05-12-2022
DropDeadGorgeous schreef op 16 juli 2004 @ 13:22:
[...]

Mag je me toch eens vertellen hoe dat bij jou werkt? Al een aantal mensen zijn ermee bezig geweest zonder succes. Enkel met SUB, IDX én IFo file kan het. Niet alleen met SUB.
Ben ik mee eens. Heb zelf ook lopen researchen hoe ik subtitles bij een Divx kan pleuren. En nu beweerd 1oMs dat een gewone *.sub werkt :? En over welke firmware update heb je het eigenlijk?
Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baldbelow
  • Laatst online: 23-07 23:07
JeroenM_tbs schreef op 20 september 2004 @ 17:07:

Weet iemand hoe deze MP3-speler met de comuter te verbinden is (directe aansluiting of via een kabeltje)?:
[afbeelding]

Dit is dezelfde als de Nikkei STYXX die m'n neefje heeft. Wordt op de PC aangesloten dmv een USB-kabel dus niet zoals die sticks rechtstreeks op de USB-poort. Ik vind het wel een geinig dingetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makkie ;)
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-07 10:41

makkie ;)

Arrogant? Me? Nah!

IntelForce schreef op 21 september 2004 @ 11:51:
[...]

Ben ik mee eens. Heb zelf ook lopen researchen hoe ik subtitles bij een Divx kan pleuren. En nu beweerd 1oMs dat een gewone *.sub werkt :? En over welke firmware update heb je het eigenlijk?
Alvast bedankt.
Ik denk dat 1oms uit zijn nek kletst. Maar in het topic hier op GoT is er nu weer iemand die beweert dat firmware van een soortgelijke speler er wel mee kan werken en deze kan worden geflashed op de Medion.

Over die Styxx MP3 spelert, bediening is k.u.t. hij voelt plastic aan (wat logisch is op zich omdattie dat ook is) en lomp. Zou daar geen 70 euro voor over hebben. Voor een beetje meer heb je veel betere. Just my 2 cents.

Vidi, vici, veni! (ik zag, ik overwon en ik kwam!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
  • Laatst online: 25-07 16:28
JeroenM_tbs schreef op 20 september 2004 @ 17:07:

[afbeelding]

ik vind dees er wel ERG el-chepo uitzien, volgens mij valt hij uit elkaar als je je kabeltje erin propt :9

Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had voorheen een H&B DIVX SPELER 3110 heeft dezelfde chip als de kiss. Deze speler kreeg de bijnaam door kennissen: 'le k*nkerrrr divx speler'
Heb vandaag een medion divx speler gekocht voor 70 euro (dinsdag middag zetten ze ze altijd neer :P) GEen een film schokt, deze spoelt veel sneller voorruit echt realext. VOor die pokke H&B had ik 170 euro betaald :'( Als je foto's wilt moet je ff zeggen dan mail ik ze wel naar iemand als die ze dan online kan gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:47

Just_I

What did you just say?

RudiVader schreef op 20 september 2004 @ 21:47:
Tsja, verder proberen ze het opnieuw met een stapeltje laptopjes die ze in augustus niet kwijt konden. Nu krijg je er een mp3 spelertje/memstick bij (misschien toen ook al, geen idee) twv € 69,- maar dat zo'n zelfde dingetje als hierboven omschreven zonder de sd uitbereiding......
Deze laptop wil mijn broer waarschijnlijk gaan halen als die er nog is. Ik ben zelf helemaal niet thuis in de latop wereld, maar nu is mijn vraag is het wat? Is dit een beetje te vertouwen (ben zelf toch wat meer geneigd naar A merken) en is het betrouwbaar?
en een 'gratis' usb muis.
Hoezo de aanhalingstekens? (muis is overigens het probleem niet).

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi Vader
Just_I schreef op 21 september 2004 @ 19:25:
[...]

Deze laptop wil mijn broer waarschijnlijk gaan halen als die er nog is. Ik ben zelf helemaal niet thuis in de latop wereld, maar nu is mijn vraag is het wat? Is dit een beetje te vertouwen (ben zelf toch wat meer geneigd naar A merken) en is het betrouwbaar?

[...]

Hoezo de aanhalingstekens? (muis is overigens het probleem niet).
Ik heb hem vanmiddag gehaald en het is zeker wat. Er zijn veel meer laptops met een Mobile Athlon 2500+ voor rond die prijs, maar bij de een heb je een 30 GB schijf of een cd brander/dvd speler combi. De volgende heeft geen breedbeeld. Deze heeft het allemaal + een officiele Win XP cd en nog eens 2 jaar garantie.
Aanhalingstekens zet ik er neer omdat ik altijd mijn bedenkingen heb met dingen die je gratis krijgt. Maar hier krijg je het er ook echt bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbuts
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-03 11:55
Is misschien een stomme vraag maar welke ati kaart zit erin? En kan je ook echt 2 uur op de accu werken of is dat alleen als je office gebruikt en hem opstart van het netsnoer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
baldbelow schreef op 21 september 2004 @ 12:02:
[...]

Dit is dezelfde als de Nikkei STYXX die m'n neefje heeft. Wordt op de PC aangesloten dmv een USB-kabel dus niet zoals die sticks rechtstreeks op de USB-poort. Ik vind het wel een geinig dingetje.
Oh, niets voor mij dus. :P
Ik wil hem graag direct kunnen inpluggen. :P
Als je bij iemand anders thuis bent wil je niet graag een apart kabeltje bij je hebben. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Laatst online: 15:10

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Trekpleister heeft een notebook stunt: Cybermaxx Notebook

- Mobile AMD Athlong XP-M 2500+
- ATI Mobility Radeon 128MB
- 512MB DDR geheugen
- 40GB harde schijf
- 40cm TFT W-XGA display 1280x800 (16:10) ideaal voor afspelen DVD's
- 16 bit soundchip
- 2 spekers
- DVD schrijver/rewriter (DVD+R, DVD+RW, CD-RW, DVD-ROM)
- 10/100Mbit fast ethernet LAN & 56K V90 modem
- externe AC adapter & LiOn batterij
- 1x PCMCIA, 3x USB 2.0, 1x parallel, 1x VGA out, 1x TV out, 1x IEEE 1394, 1x modem, 1x microfoon, 1x lineout incl SP-DIF
- gratis laptoptas USB laptopscrollmuis en 128MB MP3 speler t.w.v. 110 euro
- 2 jaar garantie

Totaal voor 1098 eurotjes :)

Afbeeldingslocatie: http://trekpleister.amercom.nl/files/magazine/magazine_87_pagina_1_groot.jpg
klikbaar

[ Voor 10% gewijzigd door Microkid op 21-09-2004 21:21 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:47

Just_I

What did you just say?

Die is hierboven ook al genoemd 8)7 , alleen staan hier de specs erbij.

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Laatst online: 15:10

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Just_I schreef op 21 september 2004 @ 21:23:
Die is hierboven ook al genoemd 8)7 , alleen staan hier de specs erbij.
Hmm, sorry, ik had express ctrl-F op "trekpleister" gedaan en deze aanbieding niet gevonden op deze pagina (maar m'n pagina's zijn maar 50 topics). Anyhow, hier is ie iig compleet met foto. :)

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Verwijderd

DVD Recorder & Video Recorder € 399

Weet iemand iets over de (vermoedelijke) kwaliteit van de aanbieding in Belgie komende week?

TV-Tuner
• PAL B/G hyperbandkabeltuner
• A2 NICAM stereo
• 99 geheugenplaatsen voor programma's
• 4-weken-timer voor maximaal 8 programma's
• DTS (Digital Theatre Sound) en Dolby Digital Passthrough
• MPEG2 Audio (Passthrough)
• 3D Virtual Surround voor 2Ch Audio

DVD
• Opnameformaten: DVD+R/ DVD+R(W)
• OTR (One Touch Recording)
• 4 opnamemodi
XP = 1 uur opname
SP = 2 uren opname
LP = 3 uren opname
SLP = 6 uren opname
• Afspeelformaten:DVD, DVD+R(W), DVD-R(W),S- VCD, VCD, Audio CD, CD-R(W), MP3-CD, WMA-CD, KodakCD, Picture CD(Jpeg)

VHS
• Videosysteem met 6 koppen
• OTR (One Touch Recording)
• NTSC• beeldformaten:16:9

Frontaansluitingen
• Audio/Video (Front)
• 2x Scart• Antennebus
• Analoge audio uitgang
• Digitale audio uitgang Ð coaxiaal
• Cinch componenten uitgang
• S-Video out

Toebehoren
• Afstandsbediening (incl. batterijen)
• Scartkabel
• Antennekabel

http://www.aldi.be/ALDI_BN/OFFER_BN/OFFER_40/OFF01.HTM

Verwijderd

Microkid schreef op 21 september 2004 @ 21:17:
Trekpleister heeft een notebook stunt: Cybermaxx Notebook

- Mobile AMD Athlong XP-M 2500+
- ATI Mobility Radeon 128MB
- 512MB DDR geheugen
- 40GB harde schijf
- 40cm TFT W-XGA display 1280x800 (16:10) ideaal voor afspelen DVD's
- 16 bit soundchip
- 2 spekers
- DVD schrijver/rewriter (DVD+R, DVD+RW, CD-RW, DVD-ROM)
- 10/100Mbit fast ethernet LAN & 56K V90 modem
- externe AC adapter & LiOn batterij
- 1x PCMCIA, 3x USB 2.0, 1x parallel, 1x VGA out, 1x TV out, 1x IEEE 1394, 1x modem, 1x microfoon, 1x lineout incl SP-DIF
- gratis laptoptas USB laptopscrollmuis en 128MB MP3 speler t.w.v. 110 euro
- 2 jaar garantie

Totaal voor 1098 eurotjes :)

[afbeelding]
klikbaar
Is deze laptop nog wat ? en heeft iemand hem toevallig al gekocht ?
Als er wat mis is waar heb je dan de garantie gewoon bij Medion net als bij de Aldi omdat deze laptop powered is bij Medion?

Als iemand hem al heeft zouden er nog een paar foto's van dat ding gepost kunnen worden ? :)

• Rudi Vader
Verwijderd schreef op 22 september 2004 @ 17:31:
[...]

Is deze laptop nog wat ? en heeft iemand hem toevallig al gekocht ?
Als er wat mis is waar heb je dan de garantie gewoon bij Medion net als bij de Aldi omdat deze laptop powered is bij Medion?

Als iemand hem al heeft zouden er nog een paar foto's van dat ding gepost kunnen worden ? :)
Als je de zoek functie had gebruikt, had je kunnen lezen dat ik hem heb. Ja, het is wat. Was een tijdje naar een laptop op zoek. Ben veel van die dingen tegen gekomen maar deze uitvoering kom je er niet een tegen voor die prijs.
Het nieuwe opkomende merk olidata prijst nu op zijn site ook een laptopje aan met precies dezelfde specs, zonder zo'n mp3 spelertje en muis, voor € 1299,- (kijk maar op www.olidata.nl)
Ja, je kan gewoon in panningen terecht bij de Medion support. En er is meer Medion wat erbij zit (de win xp cd staat ook de medion m op, en de muis is ook Medion)

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 25-07 23:43
RudiVader schreef op 22 september 2004 @ 17:43:
[...]

Als je de zoek functie had gebruikt, had je kunnen lezen dat ik hem heb. Ja, het is wat. Was een tijdje naar een laptop op zoek. Ben veel van die dingen tegen gekomen maar deze uitvoering kom je er niet een tegen voor die prijs.
Het nieuwe opkomende merk olidata prijst nu op zijn site ook een laptopje aan met precies dezelfde specs, zonder zo'n mp3 spelertje en muis, voor € 1299,- (kijk maar op www.olidata.nl)
Ja, je kan gewoon in panningen terecht bij de Medion support. En er is meer Medion wat erbij zit (de win xp cd staat ook de medion m op, en de muis is ook Medion)
Precies welke ATi grafische kaart zit erin ?

[ Voor 7% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 22-09-2004 17:52 ]

Verwijderd

Het gaat me niet om al die spullen die erbij zitten maar om de laptop zelf.
Hoe zijn je bevindingen voor de rest van de laptop, dus hoe presteerd hij en kun je maar 2 uur met je batterij doen zoals staat aangegeven. Ik ben namelijk op zoek naar een laptop voor op school, dus een batterij die het een tijdje volhoud lijkt me wel lekker en als student mag het natuurlijk ook niet te duur zijn. ;)

• Rudi Vader
@WiLLoW_TieN: Radeon IGP 320M

@Stepzand: Hij presteert goed, voor wat je in 1 dag kunt zeggen. Verder, 2 uur op een batterij heb ik zelf niet kunnen testen nog. Het is 4400 Ah accu, ook dat weet niet of dat veel of weinig is.

[ Voor 3% gewijzigd door Rudi Vader op 22-09-2004 18:44 . Reden: typo's ]

• Fotograaf2004
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 04-07-2024
@RudiVader,

Zou je dit notebook kunnen vergelijken (uiterlijk) met bijv. de Acer Aspire 2000 serie? Hoe is de beeldkwaliteit verder (ik zou er lichte fotobewerking op locatie mee kunnen doen). En als je hem op je schoot hebt, wordt ie erg warm? ;)

Verwijderd

@RudiVader,

Maakt de laptop eigenlijk dan ook nog veel lawaai na de vraag of hij erg warm wordt? Want als hij in de klas staat te brullen is het ook niks.

Zou je er eventueel een paar foto's van kunnen maken zoals hij bijvoorbeeld dicht zit want op het plaatje van trekpleister zie je maar 1 kant.

En als laatste vraag ging deze laptop erg hard bij de verkoop ?

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:54

timovd

Voorsprong door techniek

Ati videokaart met gedeeld geheugen?

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Verwijderd

Ik lees hier en daar dat de Medion 7457 ook subs (*.sub) ondersteunt. Lukt m echter niet om deze werkend te krijgen. Moet je iets specifieks doen??
Firmware 2.06
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.