Bij ali in de flat
misschien ff nieuw topic maken:
"Goedkope Ali AV aanbiedingen"
--Ali weet deze lage prijzen te hanteren door groot in te stelen en de producten bij zichzelf thuis aan te bieden--
“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz
Anoniem: 90555
ondersteund die tv v/d aldi ook ntsc???
[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 90555 op 05-11-2004 19:19 ]
Anoniem: 113409
Initial G schreef op 05 november 2004 @ 15:43:
[...]
misschien ff nieuw topic maken:
"Goedkope Ali AV aanbiedingen"
--Ali weet deze lage prijzen te hanteren door groot in te stelen en de producten bij zichzelf thuis aan te bieden--
Het "grappige" is dat dit ook werkelijkheid is, geen idee of die allemaal Ali heten trouwens.
Een keer een docu gezien over winkeldiefstal en iemand had thuis in een kamer gewoon een "winkeltje" met alle waren uitgestald.
Dan kon je gewoon passen etc. en alles was de helft van de prijs dat op het prijskaartjes stond
Elke dag nieuwe collectie zei hij

De specificaties van de TV die ze binnenkort aanbieden zijn volgens mij gelijk aan de TV die ik er de vorige keer heb gekocht; ik denk dat in alle 80cm breedbeelds dezelfde chip/software zit.Anoniem: 90555 schreef op 05 november 2004 @ 13:18:
wie weet er nog een site met meer (technische) info over die tv die ze binnekort gaan verkopen @ de aldi? welk type is die tv precies? ik kom namelijk allerlei sites tegen van andere medion tv's en niet deze specifiek...
Nog even over dat "real flat"-verhaal: De TV die ik bij Aldi heb gekocht heeft inderdaad geen volledig vlakke beeldbuis. Natuurlijk is het ook persoonlijk, maar ik vind "bijna-flat" wel fijn kijken; een stuk fijner dan de goedkopere helemaal vlakke beeldbuizen. Maar misschien went het wel; ik weet het niet
Anoniem: 90555
iemand?Anoniem: 90555 schreef op 05 november 2004 @ 16:07:
Anoniem: 99835
Volgens mij komen de specificaties van de Aldi-TV overeen met die van deAnoniem: 90555 schreef op 05 november 2004 @ 16:07:
Beko T-770 VDNX 100 Hz PIP 70 Ekran St. Teletekstli
Maar dan in breedbeelduitvoering en met een kastvorm waar ik ook wel eens Salora, Finlux of Akai geplakt zag.
Op:
http://www.beko.com.tr/ur...p_id=T-770%20VDNX&lu_id=3
staat over NTSC:
Ntsc formatlı vıdeo kaset izleme imkanı
De Provision van de Blokker heb ik niet gezien maar, (beetje) bol is bol en bijna vlak is ook bol. Alleen vlak is vlak. En vlak wordt aangeduid met real flat of pure flat.
Weet iemand of er toevallig binnenkort weer die
"Life" zuilspeakers komen bij de Aldi? of welk merk dat dan ook was...
ik zoek namelijk 2 goedkope zuilspeakers..
Nah, weer zo'n iemand die denkt dat hij bij de winkels dan goedkoper uit is...spawnkamikaze schreef op 07 november 2004 @ 18:33:
Weet iemand of er toevallig binnenkort weer die
Ik zou zeggen: loop eens binnen bij een paar rommelmarkten! Je vindt er prachtige boxen die vele malen goedkoper & beter zijn! Vandaag ben ik er ook bij een langs geweest, daar vond ik 2 Bose speakers voor maar 2 euro!
Die waren natuurlijk wel gebruikt, maar het geluid dat daaruit kwam, is met geen enkele supermarkt-luidspreker te vergelijken.
1 tip: wees er altijd vroeg bij, want er zijn nog meer mensen die dit weten, het is dus helemaal niet vreemd als er al mensen een uur vantevoren er staan.
Suc6!
Altijd rekening houden met toeval, kans & geluk
Bose beter dan welke ''supermarkt luidspreker'' dan ookibr schreef op 07 november 2004 @ 18:41:
[...]
daar vond ik 2 Bose speakers voor maar 2 euro!
Die waren natuurlijk wel gebruikt, maar het geluid dat daaruit kwam, is met geen enkele supermarkt-luidspreker te vergelijken.

“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz
Weet iemand of die Aldi Belgie DVD-speler van afgelopen week ook random play over meerdere mappen ondersteunt? Ik krijg het niet voor elkaar. Geen ramp,maar het zou wel leuk zijn
Daar geef ik je gelijk in, maar het feit dat ze 2 (!!!) euro kosten...Barry_Loef schreef op 07 november 2004 @ 19:00:
[...]
Bose beter dan welke ''supermarkt luidspreker'' dan ook'Life', oftewel 'Eltax' is een prima merk voor studenten. En ik denk ook dat ze beter klinken dan pakweg iedere Bose luidspreker
. Ik ben het er wel mee eens dat er 2e-hands meer (voor miner) te krijgen is
.

Als je een supermarkt-luidspreker vindt die net zo veel kost en hetzelfde kwaliteit heeft, moet je dat ff zeggen
Altijd rekening houden met toeval, kans & geluk
2 euro man.. niks mis mee..
Wise enough to play the fool
wij hebben hier Het Goed.. waar Marktplaats uit is voortgekomen..
echter hebben die de laatste tijd niet meer veel staan.. heb der al keer voor 20 euro ofzow 2 goede Stereo gehaald echter lijk thet dat er eentje is opgeblazen vandaar dat ik andere zoek
En aangezien er bij Het Goed ffies niks is vroeg ik me of die Life dingen nog terugkwamen
(ze hebben mooi design vind ik
)
echter hebben die de laatste tijd niet meer veel staan.. heb der al keer voor 20 euro ofzow 2 goede Stereo gehaald echter lijk thet dat er eentje is opgeblazen vandaar dat ik andere zoek
En aangezien er bij Het Goed ffies niks is vroeg ik me of die Life dingen nog terugkwamen
Anoniem: 113409
Zoek naar de eltax concept topic, zelfde prijs als de Aldi speakers en je hoeft ze niet naar huis te slepen.spawnkamikaze schreef op 07 november 2004 @ 22:22:
wij hebben hier Het Goed.. waar Marktplaats uit is voortgekomen..
En aangezien er bij Het Goed ffies niks is vroeg ik me of die Life dingen nog terugkwamen(ze hebben mooi design vind ik
)
Anoniem: 99283
het is geen beko, die van aldi is niet 70 of 72 cm maar 82 cm!Anoniem: 99835 schreef op 05 november 2004 @ 21:02:
[...]
id=T-770%20VDNX&lu_id=3
staat over NTSC:
Ntsc formatlı vıdeo kaset izleme imkanı
De Provision van de Blokker heb ik niet gezien maar, (beetje) bol is bol en bijna vlak is ook bol. Alleen vlak is vlak. En vlak wordt aangeduid met real flat of pure flat.
Dit topic is gesloten.