Ik heb ook een USB headset. Het is dus een soundcard/microfoon/koptelefoon in 1. Je kunt 'm dus gebruiken zonder soundcard, of als 2e soundcard.Anoniem: 123664 schreef op 27 oktober 2004 @ 11:48:
Dit is een USB set, word dit door windows xp dus ook als een induvideel apperaat gezien? dus ;
Kan ik hem gebruiken zonder soundcard, of als 2e soundcard ??
Die headset haal ik ook morgen! Eindelijk terugschelden met UT2004.
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Ik heb ook een microfoontje nodig voor het gamen, alleen heb ik al een goede koptelefoon die ik wil blijven gebruiken...
Iemand deze al bekeken:
http://www.mediamarkt.nl/.../5jaar/pdf/5jaar_4_03.pdf
Home cinema setje van 88 euro... iemand die weet of het wat is? Ik zit erover te denken voor op me slaapkamer... ga vanaaf even testen.
Oke, ik heb even geluisterd en het klonk allemaal wel heel redelijk, zeker voor die prijs. Ik denk dat ik em morgen ga halen, want veel goedkoper kan je ze niet krijgen
BTW: In het krantje stond het niet:
Sattelietjes: 10w
Subwoofer: 20w
Home cinema setje van 88 euro... iemand die weet of het wat is? Ik zit erover te denken voor op me slaapkamer... ga vanaaf even testen.
Oke, ik heb even geluisterd en het klonk allemaal wel heel redelijk, zeker voor die prijs. Ik denk dat ik em morgen ga halen, want veel goedkoper kan je ze niet krijgen
[ Voor 35% gewijzigd door Sander op 27-10-2004 19:31 . Reden: Ben er geweest :P ]
Zelfde krantje andere pagina:
http://www.mediamarkt.nl/.../5jaar/pdf/5jaar_4_05.pdf Die kodak camera is het wat kan er bijna niets over vinden iemand enig idee???
http://www.mediamarkt.nl/.../5jaar/pdf/5jaar_4_05.pdf Die kodak camera is het wat kan er bijna niets over vinden iemand enig idee???
Computer games don't affect kids. If Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
lijkt mij de voorloper van 7530. Die is rond de €260,- Dit is dus een prima prijs!dennismaus schreef op 27 oktober 2004 @ 18:55:
Zelfde krantje andere pagina:
Het leuke aan deze camera: 34mm groothoek en 32MB intern geheugen.
Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)
Anoniem: 127051
Let op:
Lidl pc alleen in regio 1, webcam alleen in regio 2 en 3. moet ik verdorie langs twee lidl's morgen.
Lidl pc alleen in regio 1, webcam alleen in regio 2 en 3. moet ik verdorie langs twee lidl's morgen.
Anoniem: 126062
Gelukkig is mijn lokale Lidl in regio 1Anoniem: 127051 schreef op 27 oktober 2004 @ 19:58:
Let op:
Is de PC nou echt al mijn spaarcenten kwijt? Heb nu AMD 2400++, 512mb geheugen, Onboard (Nvidea chip, best behoorlijk!) grafische chip.
De Videokaart schijnt niet zo goed te zijn? Iemand deze al gebruikt met spellen als Call of Duty: United Offensive?
Anoniem: 83626
Bij de V&D verkopen ze sitecom mp3-spelers met een SD-slot.. zit een 128mb kaartje bij en kan tot 512mb aan! vooooor: 40 Euro!
Iemand wat meer info over dit ding? De site van sitecom staat ie niet op.
Ben zelf wezen kijken, bij v&d: redelijk formaat, cheap uiterlijk, geen display..
Iemand meer info? Batterijduur? Geluidskwaliteit? Gaat ie verder waar je hem uitzette of start hij telkens bij het begin (shuffle zit er niet op).
(lijkt me interressant omdat ik nog 768mb aan sdkaarten heb liggen van mijn digicam, die gebruik ik toch niet altijd allemaal)
Kortom: info anyone (merk type)?
Iemand wat meer info over dit ding? De site van sitecom staat ie niet op.
Ben zelf wezen kijken, bij v&d: redelijk formaat, cheap uiterlijk, geen display..
Iemand meer info? Batterijduur? Geluidskwaliteit? Gaat ie verder waar je hem uitzette of start hij telkens bij het begin (shuffle zit er niet op).
(lijkt me interressant omdat ik nog 768mb aan sdkaarten heb liggen van mijn digicam, die gebruik ik toch niet altijd allemaal)
Kortom: info anyone (merk type)?
Anoniem: 115781
Omdat het vorige topic gesloten is betreffende de magnum dvd speler in de aldi van 27 oktober:

Ga ik hier dus even verder.
Ik heb hem gekocht en snel even getest op de basisfuncties:
Conclusies?
Hij speelt gewone dvd's vlekkeloos af. Hij speelt ook DivX en XviD MET subtitles.. jawel hoor, MET subtitles
.srt file gewoon op de cd met dezelfde naam als de avi en het werkt.
MP3 cds speelt ie ook af en je ziet de subfolders op de cd's waarin je kan browsen. Enige nadeel is dat hij maar beperkt aantal karakters laat zien bij die titels. Maar dat boeit me echt geen fuck
Kortom voor €80 een mooie koop gedaan

Conclusies?
Hij speelt gewone dvd's vlekkeloos af. Hij speelt ook DivX en XviD MET subtitles.. jawel hoor, MET subtitles
MP3 cds speelt ie ook af en je ziet de subfolders op de cd's waarin je kan browsen. Enige nadeel is dat hij maar beperkt aantal karakters laat zien bij die titels. Maar dat boeit me echt geen fuck
Kortom voor €80 een mooie koop gedaan
Fff een domme vraag misschien hè, maar met wat voor bitrates zijn die divx'es van jou? Ik wil hem ook kopen denk ik, maar k heb ook divx'es van 1300 kb/s... alvast vet bedankt, morgen toch ff checken of ze hem ook in Zwolle hebben _/-\o_2Anoniem: 115781 schreef op 27 oktober 2004 @ 20:32:
Omdat het vorige topic gesloten is betreffende de magnum dvd speler in de aldi van 27 oktober:
[afbeelding]
Conclusies?
Hij speelt gewone dvd's vlekkeloos af. Hij speelt ook DivX en XviD MET subtitles.. jawel hoor, MET subtitles.srt file gewoon op de cd met dezelfde naam als de avi en het werkt.
Hoe kan het, hij staat niet op de aldi site en niet in de plaatselijke krant
[ Voor 7% gewijzigd door Waypoint op 27-10-2004 21:07 ]
Waypoint schreef op 27 oktober 2004 @ 21:00:
[...]
Fff een domme vraag misschien hè, maar met wat voor bitrates zijn die divx'es van jou? Ik wil hem ook kopen denk ik, maar k heb ook divx'es van 1300 kb/s... alvast vet bedankt, morgen toch ff checken of ze hem ook in Zwolle hebben _/-\o_2
Hoe kan het, hij staat niet op de aldi site en niet in de plaatselijke krant?
zegt mij niks (verwijderingsbijdrage of zo?) maar ging er daardoor vanuit dat het in Belgie moet zijnincl. 4 EUR Recupel.
| |
| |
VV
[ Voor 3% gewijzigd door RikTW op 27-10-2004 21:13 ]
Anoniem: 99835
... omdat het een aanbieding van Aldi-BELGIË betreft!Waypoint schreef op 27 oktober 2004 @ 21:00:
[...]
... morgen toch ff checken of ze hem ook in Zwolle hebben _/-\o_2
Dat kan omdat dit een aanbieding bij Aldi België is.
Iemand een idee hoe je hem regiovrij kan maken?
(Edit: een seconde te laat
)
Iemand een idee hoe je hem regiovrij kan maken?
(Edit: een seconde te laat
[ Voor 15% gewijzigd door FirecrackerBE op 27-10-2004 21:12 ]
A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort.
RikTW schreef op 27 oktober 2004 @ 21:10:
[...]
[...]
zegt mij niks (verwijderingsbijdrage of zo?) maar ging er daardoor vanuit dat het in Belgie moet zijn
Het plaatje staat op users.pandora.be... jammer *understatement*, vast in België dus
edit:
Net te laat
Net te laat
[ Voor 7% gewijzigd door Waypoint op 27-10-2004 21:13 ]
Heeft die gozer gewoon m'n pic gepikt en effe gehotlinkt!
--> Hier stond mijn originele post.
Vanaf 27 oktober bij ALDI (België
):

voor € 79,99. foto Aldi Archief
Vanaf 27 oktober bij ALDI (België

[ Voor 39% gewijzigd door Neobahamuth op 27-10-2004 21:41 ]
▀ BBQ ▀ BBQ 2 ▀ Opendeurdag ▀ LED Cat Feeder
Anoniem: 126693
Bedankt voor de informatie. Ik zou die ook graag aankopen. Echter nog 2 vraagjes:Anoniem: 115781 schreef op 27 oktober 2004 @ 20:32:
Hij speelt gewone dvd's vlekkeloos af. Hij speelt ook DivX en XviD MET subtitles.. jawel hoor, MET subtitles.srt file gewoon op de cd met dezelfde naam als de avi en het werkt.
- Kan je de tekst ook goed lezen bij witte achtergronden? ( de meeste spelers blijken hier last mee te hebben)
- worden lange regels tekst volledig weergegeven? ( Ook dit is veelal een probleem)
Ik heb gisteren een yamaha S550 naar software versie 34 upgedate en daar blijven de 2 bovenvermelde problemen! de rest is oké.
En ja het toestel is enkel beschikbaar in belgie geloof ik! Nederlanders zullen even moeten afzakken!
Anoniem: 119030
Al info op het internet verschenen over deze HC ?ikbensander schreef op 27 oktober 2004 @ 16:32:
Iemand deze al bekeken:
@Sander : heeft hij een DTS decoder ? en is het echt DPL 2 ?
ik ben ook erg benieuwd naar eventuele gebruikers ervaringen...ikbensander schreef op 27 oktober 2004 @ 16:32:
Iemand deze al bekeken:
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Zo, ik heb ff mijn vader naar de Lidl gestuurd. Die heeft een koptelefoon + mic gehaald. Vanmiddag eens ff testen. Ben zeer benieuwd!
Wees blij dat ik überhaupt de moeite doe om dat gesloten topic waar jij in gepost had verderzet in dit topic en een fatsoenlijke reactie geef op de vraag waar iedereen wat aan heeft. En wat maakt het nu uit dat ik jouw plaatje hotlink? Ik zit zelf ook bij Pandora en die doen toch helemaal niet lastig over dataverkeer vanaf je webserver? Dus.... chill.Neobahamuth schreef op 27 oktober 2004 @ 21:15:
Heeft die gozer gewoon m'n pic gepikt en effe gehotlinkt!![]()
Vanaf 27 oktober bij ALDI (België):
[afbeelding]
Anoniem: 123664
Lolll, zelfde hierow !!Zo, ik heb ff mijn vader naar de Lidl gestuurd. Die heeft een koptelefoon + mic gehaald. Vanmiddag eens ff testen. Ben zeer benieuwd!
Dit bitrates varieren van film tot film he. Maar ik heb er net een paar getest voor je. Om te beginnen al mijn divx/xvid zijn fatsoenlijke rips van de echte dvd.Waypoint schreef op 27 oktober 2004 @ 21:00:
[...]
Fff een domme vraag misschien hè, maar met wat voor bitrates zijn die divx'es van jou? Ik wil hem ook kopen denk ik, maar k heb ook divx'es van 1300 kb/s... alvast vet bedankt, morgen toch ff checken of ze hem ook in Zwolle hebben _/-\o_2
Ik heb net getest:
* Behind Enemy Lines:
Video Format - DivX 3.11 Low Motion
Video Bitrate - 1515
Video Resolution - 640x272
* 21 Grams:
Video Format - XviD MPEG-4 Codec
Video Bitrate - 1455
Video Resolution - 576x304
* Shrek 2:
Video Bitrate - 977
Video Resolution - 560x416
* Equilibrium
Video Bitrate - 807
Video Resolution - 576x240
Al deze films, die toch wel verschillend zijn qua resolutie en video bitrate speelden allemaal perfect af. Ik denk dat hiermee jouw vraag beantwoord is?
Voor zover ik weet is het goed leesbaar want hij heeft een transparante zwarte achtergrondbalk waarop de tekst geplaatst wordt. Dit voorkomt dus slechte leesbaarheid bij witte achtergronden ja.Anoniem: 126693 schreef op 27 oktober 2004 @ 21:16:
[...]
Bedankt voor de informatie. Ik zou die ook graag aankopen. Echter nog 2 vraagjes:
- Kan je de tekst ook goed lezen bij witte achtergronden? ( de meeste spelers blijken hier last mee te hebben)
- worden lange regels tekst volledig weergegeven? ( Ook dit is veelal een probleem)
Ik heb gisteren een yamaha S550 naar software versie 34 upgedate en daar blijven de 2 bovenvermelde problemen! de rest is oké.
En ja het toestel is enkel beschikbaar in belgie geloof ik! Nederlanders zullen even moeten afzakken!
Lange regels tekst komen blijkbaar ook gewoon door zonder afgekapt te worden.
Dus voorlopig ben ik nog zeer tevreden en zeker omdat ie maar €80 kost. Dat is nagenoeg gratis
@Fredd-E,
Bedankt voor de extra info. Ik heb deze morgen ook de speler aangekocht en ben hem nu ook aan het testen. De resultaten komen overeen met wat je eerder doorgaf. Speelt tot heden alles af wat ik hem gegeven heb. Vooral ook tevreden dat de ondertiteling goed werkt. De letters zijn duidelijker dan bij de yamaha en niet afgekapt. Morgen zal ik zeker ook nog verder testen. Ik zal dan ook wat technische gegevens doorspelen. Ik had tot heden gewacht voor de aankoop en de andere kandidaten waren de philips DVP-720SA ofwel de yamaha -S550 maar deze speler heeft zeker de beste prijs/kwaliteit verhouding.
Over de audio kan ik me niet uitspreken omdat ik daar persoonlijk niet zoveel belang aan hecht. De DVD beeldkwaliteit moet niet onderdoen voor mijn oudere sony van 650 euro.
Samengevat, een echte aanrader en dit voor 80 euro.
Bedankt voor de extra info. Ik heb deze morgen ook de speler aangekocht en ben hem nu ook aan het testen. De resultaten komen overeen met wat je eerder doorgaf. Speelt tot heden alles af wat ik hem gegeven heb. Vooral ook tevreden dat de ondertiteling goed werkt. De letters zijn duidelijker dan bij de yamaha en niet afgekapt. Morgen zal ik zeker ook nog verder testen. Ik zal dan ook wat technische gegevens doorspelen. Ik had tot heden gewacht voor de aankoop en de andere kandidaten waren de philips DVP-720SA ofwel de yamaha -S550 maar deze speler heeft zeker de beste prijs/kwaliteit verhouding.
Over de audio kan ik me niet uitspreken omdat ik daar persoonlijk niet zoveel belang aan hecht. De DVD beeldkwaliteit moet niet onderdoen voor mijn oudere sony van 650 euro.
Samengevat, een echte aanrader en dit voor 80 euro.
Anoniem: 113409
die lidl koptelefoon whahaha
Ik weet niet wat ik er van moet zeggen maar de info op de site klopte dus niet.
Hij trekt alleen stroom van de usb, nu vraag je je af waarom.
Er zit een soort vibra functie in voor de bass whahaha ik weet nog steeds niet op het uber cool is of super irritant
Voor even is het leuk maar dat ding trillend op je bakkus met muziek kriebelt als een gek
houdt je niet lang vol zonder erg moe te worden of oorpijn.
Je kunt het wel afzetten, maar tja dan is het dus gewoon een normale aansluiting.
Kan iemand mij vertellen of dit ding nu goed geluid geeft met een vergelijkbare prijs andere koptelefoon van zeg Sennheiser (mag ook zonder microfoon).
Maf ding, staat er op de verpakking bass vibration, feel the bass!
Ik onderweg naar huis denken, oh jee dat klinkt erg goedkoop zal wel prut ding zijn, maar het is wel terecht die teksten
Er zit een soort vibra functie in voor de bass whahaha ik weet nog steeds niet op het uber cool is of super irritant
Voor even is het leuk maar dat ding trillend op je bakkus met muziek kriebelt als een gek
Je kunt het wel afzetten, maar tja dan is het dus gewoon een normale aansluiting.
Kan iemand mij vertellen of dit ding nu goed geluid geeft met een vergelijkbare prijs andere koptelefoon van zeg Sennheiser (mag ook zonder microfoon).
Ik onderweg naar huis denken, oh jee dat klinkt erg goedkoop zal wel prut ding zijn, maar het is wel terecht die teksten
Stroom van USB ?
Dus geen usb aansluiting, ofwel .. .geen 2e soundcard ??
@hjonggoud
Hmja das wel klote, dit was de reden waarom ik hem wilde hebben.Nou ja, linea recta weer terug naar de lidl met dat ding als ik vanmiddag terug kom..
@hjonggoud
Hmja das wel klote, dit was de reden waarom ik hem wilde hebben.Nou ja, linea recta weer terug naar de lidl met dat ding als ik vanmiddag terug kom..
[ Voor 53% gewijzigd door Anoniem: 123664 op 28-10-2004 13:08 ]
Tja, het is een beetje gek apparaat. Er zitten dus kabeltjes bij die je in je geluidskaart moet stoppen, dus andere plek voor je speakertjes zoeken (of verdeelkasje). Ik bedoel dus dat hij gebruik moet maken van de geluid uit. En ook in. De USB is alleen voor stroom.... Ik d8 dus dat dat ding ook het praten etc. via USB liet verlopen, is dus flinke domper...Anoniem: 123664 schreef op 28 oktober 2004 @ 13:03:
Stroom van USB ?
Nieuw (groots) project, mail me wat je er van vindt
Tevens in het bezit van een beeldschone vriendin
Hoi, Ik heb een yamaha s540 en als je zoomt blijft dat in beeld staan, een firmware update kan dat waarschijnlijk verhelpen. MAAR WAAR VINDT JE DIT SOORT FIRMWAREAnoniem: 126693 schreef op 27 oktober 2004 @ 21:16:
[...]
Bedankt voor de informatie. Ik zou die ook graag aankopen. Echter nog 2 vraagjes:
Vandaag gekocht morgen weer oud , dat is IT.
Vanaf hoeveel euro beginnen usb koptelefoons eigenlijk?
Ik denk dat ik hem wel terug breng, wel even wat lol hebben met de vibra.
Ik denk dat ik hem wel terug breng, wel even wat lol hebben met de vibra.
Anoniem: 127307
De Aldi (belgie) Magnum DivX player van 27/10/04 is gebaseerd op de Zoran Vaddis 776 chipset en maakt dus gebruik van de zelfde set als de Toshiba SD-340E en de nieuwe Samsung modellen. Het model is DVD2004. De vorige waren DVD2003 en, je raadt het nooit, DVD2002.
Benieuwd of er ooit firmware updates voor zullen komen. Ik vind de player in ieder geval nergens terug.
Weet iemand of het een kloon is (met uitwisselbare firmware) van 1 of andere (bekendere) speler ?
Timolien
Benieuwd of er ooit firmware updates voor zullen komen. Ik vind de player in ieder geval nergens terug.
Weet iemand of het een kloon is (met uitwisselbare firmware) van 1 of andere (bekendere) speler ?
Timolien
Anoniem: 51455
kijk eens aan!
is er dan eindelijk een Divx-speler zonder noemenswaardige problemen? kan niet wachten tot deze naar NL komt
is er dan eindelijk een Divx-speler zonder noemenswaardige problemen? kan niet wachten tot deze naar NL komt
Ik heb hem ook gekocht en moet zeggen dat het wel een grappig apparaat is. Ik wil hem voor Skype etc. gaan gebruiken en daar zal ie wel prima in voldoen...Anoniem: 113409 schreef op 28 oktober 2004 @ 12:56:
die lidl koptelefoon whahaha![]()
Er zit een soort vibra functie in voor de bass whahaha ik weet nog steeds niet op het uber cool is of super irritant![]()
Voor even is het leuk maar dat ding trillend op je bakkus met muziek kriebelt als een gekhoudt je niet lang vol zonder erg moe te worden of oorpijn.
Heb een splitter op mijn line-out gezet zodat die naar de boxenset gaat en naar de headset.. Werkt prima volgens mij.
Ik vind de koptelefoon echt grappig! Maar het gaat wel een beetje jeuken na een uurtje UT2004
maar dit is idd gewoon uit te zetten. Ik heb ook een splitter zodat ik kan kiezen voor boxen of headset.
Voor de € 17.99 vind ik het een erg goed ding! Eindelijk terugschelden
en het geluid is ook zeker niet slecht te noemen!
Muziek klinkt prima eigenlijk. Maar ik heb hem vooral gehaald voor laat in de avond, anders gebruik ik in principe gewoon mijn boxen. Ben een tevreden man!
Heb btw ook die USB-verdeeldoosding gehaald voor € 9.99. Strax even wat apparaten op aansluiten van de laptop (cradle, muis, TB en laptopkoeler). Er zit wel een adapter bij. Dat vind ik wel jammer.

Voor de € 17.99 vind ik het een erg goed ding! Eindelijk terugschelden
Muziek klinkt prima eigenlijk. Maar ik heb hem vooral gehaald voor laat in de avond, anders gebruik ik in principe gewoon mijn boxen. Ben een tevreden man!
Heb btw ook die USB-verdeeldoosding gehaald voor € 9.99. Strax even wat apparaten op aansluiten van de laptop (cradle, muis, TB en laptopkoeler). Er zit wel een adapter bij. Dat vind ik wel jammer.
[ Voor 6% gewijzigd door Smarron op 28-10-2004 17:24 ]
Ik ook niet, maar volgens mij is het toch niet zo dat de aanbiedingen van Aldi BE ook naar NL komen toch?Anoniem: 51455 schreef op 28 oktober 2004 @ 14:16:
kijk eens aan!
Zou erg jammer zijn IMO! Ow enne Fredd-E nog thanx voor de info!
[ Voor 3% gewijzigd door Waypoint op 28-10-2004 17:26 ]
Hey dit is een topic over goedkope aanbiedingen die tijdelijk zijn, zoals bij de aldi ,praxis e.d (zie ook de titelAnoniem: 127372 schreef op 28 oktober 2004 @ 17:28:
Welke laptop kan ik het beste nemen?
Targa-Laptop:
OF
HP Pavilion zd7350 (PH991EA#ABH):
*
Om doppelgangerr toch een beetje te helpen
[ Voor 8% gewijzigd door Waypoint op 28-10-2004 18:09 ]
Anoniem: 50944
Waypoint heeft in deze kwestie gelijk, voor jouw vraag is dit topic niet bedoeld. Ik begrijp dat je voor een grote beslissing staat, maar daar hoeft niet alles voor te wijken.
Ik heb een aantal posts getrashed.
Ik heb een aantal posts getrashed.
Anoniem: 127276
Het is de pm694 bontempi (558?).Anoniem: 117336 schreef op 24 oktober 2004 @ 09:00:
Ook vanaf woensdag 27 okt@aldi
Digitaal keyboard
• 61 professionele toetsen
• meer dan 8000 geluidscombinaties
• stereo 2,5+2,5 W
• incl. leerboek, liedjesboek en
muziekstandaard
per stuk
109.-
Zijn er hier muzikanten die iets van dit ding weten?????
Graag info tnx
Althans... dat staat op de doos. Nergens te vinden op 't net.
M'n neef krijgt 'm voor z'n verjaardag.
Hij klinkt wel leuk voor zo'n goedloop ding, vind ik. En er zit midi + een kabeltje bij.
Het lijkt mij een leuk apparaat om mee te beginnen.
Sebastiaan
Ik heb er nog eens goed naar geluisterd daar... En het beviel me niet en ben uiteindelijk voor een LG setje gegaan, wel stukkie duurder, maar klonk VEEL beter...Geckoo schreef op 27 oktober 2004 @ 23:47:
[...]
ik ben ook erg benieuwd naar eventuele gebruikers ervaringen...
Op die actieve sub na was het niet veel goeds.
Aldi opent 1 november a.s. in Haarlem een nieuwe vestiging. Er zijn speciale aanbiedingen waarvan deze:
Medion IEEE 802.11g 54Mbps Wireless Router inc. 2 USB draadloze dongels
- NAT
- DHCP
- met 4 port Switch
- 64/128 bit WEP
Het apparaat kost € 40.-
Medion IEEE 802.11g 54Mbps Wireless Router inc. 2 USB draadloze dongels
- NAT
- DHCP
- met 4 port Switch
- 64/128 bit WEP
Het apparaat kost € 40.-
[ Voor 6% gewijzigd door BadVibes op 28-10-2004 21:35 ]
Anoniem: 14892
naar wat zoeken heb ik zelf wat info gevonden het is zo te zien een bedrijf die gespecialiseerd is in het maken van muziek instrumenten en blijkbaar veel speelgoed music instrumenten maakt voor kinderen en waar deze wat goedkopere keyboard is uitgebracht maar zeker goed voor zijn geld is voor mensen die gewoon wat willen spelen voor plezier of het willen gebruiken om het te leren zonder meteen flink wat geld te besteden heb het zelf ook gekocht voor mij plezier en ook om het me zelf te leren te spelenAnoniem: 127276 schreef op 28 oktober 2004 @ 19:26:
[...]
Het is de pm694 bontempi (558?).
Althans... dat staat op de doos. Nergens te vinden op 't net.
M'n neef krijgt 'm voor z'n verjaardag.
Hij klinkt wel leuk voor zo'n goedloop ding, vind ik. En er zit midi + een kabeltje bij.
Het lijkt mij een leuk apparaat om mee te beginnen.
Sebastiaan
Bontempi maakt idd meest kinderinstrumenten. De techniek hebben ze wel in huisAnoniem: 14892 schreef op 28 oktober 2004 @ 21:35:
[...]
naar wat zoeken heb ik zelf wat info gevonden het is zo te zien een bedrijf die gespecialiseerd is in het maken van muziek instrumenten en blijkbaar veel speelgoed music instrumenten maakt voor kinderen en waar deze wat goedkopere keyboard is uitgebracht maar zeker goed voor zijn geld is voor mensen die gewoon wat willen spelen voor plezier of het willen gebruiken om het te leren zonder meteen flink wat geld te besteden heb het zelf ook gekocht voor mij plezier en ook om het me zelf te leren te spelen
En aangezien goed zoeken ook een vak is en ik toch ff de tijd (lees: een half uur) had: http://www2.mailorderexpress.com/bontempi/bontempi.html
I quote:

Deze lijkt er iig het meeste opDigital keyboard with display, 61 full width keys with 5 learning levels and Piano Bar
Easy play function
130 sets of pre-recorded chords
Chord recording
128 general midi polyphonic sounds and 8000 sound combinations
Polyphony: 64 notes
Effects: sustain, chorus, reverb
100 rhythms with arranger
4 metronomes
Demo song
30 songs with melody off
Controls: Master volume, accompaniment volume, key start/fill in, intro/ending, start/stop, down beat, tempo +/-
Manual drum
Sequencer to record and play back your performance
Amplification: stereo 2.5+2.5 W with high performance speakers
Socket for mains adaptor (Included)
Socket for headphones (optional accessory) or Hi-Fi set
Sockets for MIDI IN and MIDI OUT to connect to a PC (Connection cable included)
Supply: 8 R14/C 1.5V batteries (not included)
Dim 918x320x105mm. Music method book to learn to play music easily. Music book with 30 songs to play with the pre-recorded chords.
Supplier ref: PM682
Catalogue Number: MOE104900
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
USB-hub 2.0:

Werkt perfect! 4 apparaten aan te sluiten en ondanks er een adapter bijzit werkt deze ook zonder.
Bovendien komt er een mooi blauw licht uit. Ideaal voor laptopgebruikers!

Werkt perfect! 4 apparaten aan te sluiten en ondanks er een adapter bijzit werkt deze ook zonder.
Apapter gebruik je als de aangesloten apperaten meer stroom vereissen dan je mobo(of pci) usb poorten kunnen leveren.
Zit hier nu ook met de headset op. Ben er zeer over te spreken, mooi vol geluid en de mic is ook prima.Smarron schreef op 28 oktober 2004 @ 17:24:
Ik vind de koptelefoon echt grappig! Maar het gaat wel een beetje jeuken na een uurtje UT2004maar dit is idd gewoon uit te zetten. Ik heb ook een splitter zodat ik kan kiezen voor boxen of headset.
Voor de € 17.99 vind ik het een erg goed ding! Eindelijk terugscheldenen het geluid is ook zeker niet slecht te noemen!
(p.s. weet je zeker dat het jeuken wel door de koptelefoon komt?
www.ya-calendar.com - Gratis online agenda
Nou ik heb het nog lopen testen maar na 30 seconden begin ik koppijn te krijgen, en als het uit is tja ik vind het niet echt geweldig klinken, beetje plat.Jacco Swart schreef op 29 oktober 2004 @ 11:21:
[...]
Zit hier nu ook met de headset op. Ben er zeer over te spreken, mooi vol geluid en de mic is ook prima.
(p.s. weet je zeker dat het jeuken wel door de koptelefoon komt?)
Terug dus
Hmm heb ik nog naar lopen kijken maar nu je blauw licht zegtSmarron schreef op 29 oktober 2004 @ 09:51:
USB-hub 2.0:
[afbeelding]
Werkt perfect! 4 apparaten aan te sluiten en ondanks er een adapter bijzit werkt deze ook zonder.Bovendien komt er een mooi blauw licht uit. Ideaal voor laptopgebruikers!
Alleen even kijken of er nog plaats is want er is ook al een muis ontvanger opgeplakt
Met die trek strips van tesa gaat perfect.
[ Voor 43% gewijzigd door Anoniem: 113409 op 29-10-2004 13:44 ]
Ik heb ook een kleine USB 2.0-hub van Vivanco in de vorm van een muis. Deze heeft er ook een adapter bij en een mooi blauw lampje.Smarron schreef op 29 oktober 2004 @ 09:51:
USB-hub 2.0:
[afbeelding]
Werkt perfect! 4 apparaten aan te sluiten en ondanks er een adapter bijzit werkt deze ook zonder.Bovendien komt er een mooi blauw licht uit. Ideaal voor laptopgebruikers!
Die adapter is er puur voor als je allerlei USB-apparatuur wilt aansluiten die bij elkaar net even te veel stroom vragen. Met die adapter kun je dus wat extra stroom toevoegen zodat alle USB-apparaten goed blijven draaien.
Je hebt de adapter dus inderdaad niet altijd nodig.
Ik kan voor die prijs geen betere koptelefoon met mic vinden, daarom hou ik hem. Er zijn idd betere oplossingen, maar voor deze prijs ben ik zeer tevreden!Anoniem: 113409 schreef op 29 oktober 2004 @ 13:43:
Nou ik heb het nog lopen testen maar na 30 seconden begin ik koppijn te krijgen, en als het uit is tja ik vind het niet echt geweldig klinken, beetje plat.
Terug dus
Gebruikte chip in de dvd player Aldi belgie:

Zoran ZR36776HQCG / Vadis 776 en daarnaast de Flashchip

Zoran ZR36776HQCG / Vadis 776 en daarnaast de Flashchip
[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 44568 op 29-10-2004 20:32 ]
Ok ik heb hem ook, mooi blauw lichtSmarron schreef op 29 oktober 2004 @ 09:51:
USB-hub 2.0:
[afbeelding]
Alleen jammer dat er silvercrest op staat, even openschroeven misschien dat je het kan verwijderen.
Dan zou dat licht pas echt mooi zijn
edit: opengeklikt en er valt niks aan te doen.
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 113409 op 29-10-2004 20:46 ]
Ik heb dat ding ook gekocht en ik heb ook nog geen enkel probleem gehad. Alles wordt perfect afgespeeld. Ik denk dus niet dat ik bekocht benAnoniem: 115781 schreef op 28 oktober 2004 @ 11:13:
[...]
Dit bitrates varieren van film tot film he. Maar ik heb er net een paar getest voor je. Om te beginnen al mijn divx/xvid zijn fatsoenlijke rips van de echte dvd.
Ik heb net getest:
* Behind Enemy Lines:
Video Format - DivX 3.11 Low Motion
Video Bitrate - 1515
Video Resolution - 640x272
* 21 Grams:
Video Bitrate - 1455
Video Resolution - 576x304
* Shrek 2:
Video Bitrate - 977
Video Resolution - 560x416
* Equilibrium
Video Bitrate - 807
Video Resolution - 576x240
Al deze films, die toch wel verschillend zijn qua resolutie en video bitrate speelden allemaal perfect af. Ik denk dat hiermee jouw vraag beantwoord is?
De islam kan uw vrijheid schaden
Weet iemand ditWaypoint schreef op 28 oktober 2004 @ 17:26:
[...]
Ik ook niet, maar volgens mij is het toch niet zo dat de aanbiedingen van Aldi BE ook naar NL komen toch?![]()
Zou erg jammer zijn IMO! Ow enne Fredd-E nog thanx voor de info!
Anoniem: 126994
Magnum DVD/DivX speler Aldi
Sony DVD-R, TDK DVD+R, PHILIPS DVD+R, DivX, XviD hij speelt het allemaal probleemloos af !
Voor ondertiteling bij DivX en XviD brand je gewoon de srt-file met de zelfde naam als de film op je CD-R ( bv film.avi en film.srt), steek de CD-R in de speler, druk op play en hij speelt de DivX (XviD)-film met ondertiteling automatisch af.
Voorlopig kan ik niets slecht vermelden, enig minpuntje de lade van de speler lijkt me nogal 'fragiel'.
Sony DVD-R, TDK DVD+R, PHILIPS DVD+R, DivX, XviD hij speelt het allemaal probleemloos af !
Voor ondertiteling bij DivX en XviD brand je gewoon de srt-file met de zelfde naam als de film op je CD-R ( bv film.avi en film.srt), steek de CD-R in de speler, druk op play en hij speelt de DivX (XviD)-film met ondertiteling automatisch af.
Voorlopig kan ik niets slecht vermelden, enig minpuntje de lade van de speler lijkt me nogal 'fragiel'.
Deze week hebben ze een universele afstandsbediening bij de aldi die maximaal 8 apparaten tegelijk kan bedienen.
Ook zit er een leerfunctie op, en dit alles kost maar €6.49
http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_45/OFF10.HTM
Is dit wat of kan ik hem beter links laten liggen?
Ik was an plan om hiermee mijn computer te gaan besturen en nog een losse DVD-Speler enzo.
Ook zit er een leerfunctie op, en dit alles kost maar €6.49
http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_45/OFF10.HTM
Is dit wat of kan ik hem beter links laten liggen?
Ik was an plan om hiermee mijn computer te gaan besturen en nog een losse DVD-Speler enzo.
[IMG]http://www.danasoft.com/sig/dannyversluis.jpg[/IMG]
Anoniem: 50873
is die net ff iets beter als de medion belgen gelukAnoniem: 126994 schreef op 31 oktober 2004 @ 10:15:
Magnum DVD/DivX speler Aldi
Anoniem: 97177
Vanaf morgen (1 november) bij de AH... een 5.1 speaker setje voor 49,95.
Ik heb nu een 2.1 setje van Fujitsu Siemens met extreem platte speakers, staat erg mooi op mn bureau. Nu vraag ik me af of het geluid uit het setje van de AH me om kan halen om deze design speakers de deur uit te doen.
Graag julie mening over deze set.
Specs afkomstig van: http://www.labtec.com/ind...18,contentid=636,crid2=19
Features:
1000-watt (PMPO), 5.1, multimedia speaker system
5.1 surround sound enhances your PC music, games and movies
Max-X™ high-excursion subwoofer delivers bigger bass
Stylish flat panel speakers save space
Bass and volume controls conveniently located
Ported subwoofer moves more air for deeper bass
Windows® & Mac®
Package Contents:
5 satellites
1 subwoofer
All necessary cables
Documentation in English
Full product support
2-year manufacturer's guarantee
Specifications:
Total power output: 26 W RMS; subwooofer: 15 W RMS; satellites: 5 x 2.3 W RMS
Total peak power: 53 W
Frequency response: 48 Hz - 20 kHz
Drivers:
subwoofer: 12.7 cm Max-X™ driver
satellites: 7 cm high-excursion driver
Speaker dimensions (H x W x D)
subwoofer: 19.1 x 26.7 x 15.2 cm
satellites: 17.8 x 10.2 x 5.7 cm
Signal to noise ratio: > 80dB
Ik heb nu een 2.1 setje van Fujitsu Siemens met extreem platte speakers, staat erg mooi op mn bureau. Nu vraag ik me af of het geluid uit het setje van de AH me om kan halen om deze design speakers de deur uit te doen.
Features:
Windows® & Mac®
Package Contents:
5 satellites
1 subwoofer
All necessary cables
Documentation in English
Full product support
Specifications:
Drivers:
Ik heb deze Labtec set gehad en is het in ieder geval geen supergoedkope aanbieding, ware het dat dit setje al een eeuwigheid voor € 50-60,- te koop is. Niettemin is het een goede set voor deze prijs. Ik vond de subwoofer ook wel ok, alleen weer net te zwak voor 5.1. Je krijgt dan iets teveel treble-geluid en te weinig bass en hij kan ook niet erg hard, anders begint de sub al een beetje op een krakerige manier te bonken. Ik ben terug gegaan naar de Labtec APX 4620 (2.1) welke een veel krachtigere sub heeft. Een oud model, maar doet zeker NIET onder voor deze nieuwere 5.1 set.Anoniem: 97177 schreef op 31 oktober 2004 @ 18:50:
Vanaf morgen (1 november) bij de AH... een 5.1 speaker setje voor 49,95.
Features:
Windows® & Mac®
Package Contents:
5 satellites
1 subwoofer
All necessary cables
Documentation in English
Full product support
Specifications:
Drivers:
Anoniem: 127082
Heb dus ook die speler van aldi en inderdaad speelt subsaf,
enig nadeel dat ik vind is dat je niet kan doorspoelen in divx modus. enkel play en pauze. of ben ik mis?
enig nadeel dat ik vind is dat je niet kan doorspoelen in divx modus. enkel play en pauze. of ben ik mis?
Speelt het apparaat ook DVD-RW en CD-RW af?? Scheelt weer in cd en dvdtjes.Anoniem: 127082 schreef op 01 november 2004 @ 13:21:
Anoniem: 98223
quote]Surfingstef schreef op 01 november 2004 @ 13:21:
enig nadeel dat ik vind is dat je niet kan doorspoelen in divx modus. enkel play en pauze. of ben ik mis?[/quote]
Je kan wel snel doorspoelen gewoon "fast forward"...
Zeer tevreden speelt bijna alles af ook DVD-/+RW en CD-RW
enig nadeel dat ik vind is dat je niet kan doorspoelen in divx modus. enkel play en pauze. of ben ik mis?[/quote]
Je kan wel snel doorspoelen gewoon "fast forward"...
Zeer tevreden speelt bijna alles af ook DVD-/+RW en CD-RW
Anoniem: 99283
ja dat kan bij mij oude aldi divx spelerAnoniem: 66714 schreef op 02 november 2004 @ 13:58:
kan je ook een paar divx op een dvdRW zetten?
Ik heb de Time 512 mb MP3 speler gekocht bij de Media Markt en hij bevalt me goed.. Hij doet alleen soms raar als de batterij op is
(restarts)
Net de folders in de bus... yamada dvx6600 dvd speler
74.90 @ Schlecker
Spekkies
(geen scanner of digicam hiero...
Overal staat dat die Xvid kan afspelen, maar nergens welke divx?? Of kan die dat niet
Ben ff aan't searchen, zijn allemaal topic's over de yamaha
74.90 @ Schlecker
Spekkies
(geen scanner of digicam hiero...
Overal staat dat die Xvid kan afspelen, maar nergens welke divx?? Of kan die dat niet
[ Voor 41% gewijzigd door Waypoint op 02-11-2004 18:27 ]
Cheap DVD bij Blokker, een provision voor 44,95 en 3 € verwijderingsbijdrage. Hij doet t best aardig en is regiovrij.
Mja tegenwoordig kan je eigelijk overal wel een dvd speler voor 50 euro'tjes kopenNevie schreef op 02 november 2004 @ 18:32:
Cheap DVD bij Blokker, een provision voor 44,95 en 3 € verwijderingsbijdrage. Hij doet t best aardig en is regiovrij.
Klopt, alleen hoor ik uiterst positieve reacties over de Provision DVD-spelers van de Blokker. Gegarandeerd alles perfect afspelen, regiovrij en vaak een interne decoder.Waypoint schreef op 02 november 2004 @ 18:34:
Mja tegenwoordig kan je eigelijk overal wel een dvd speler voor 50 euro'tjes kopen
Okeej, da's altijd mooi nieuws om te horen natuurlijkSmarron schreef op 02 november 2004 @ 19:50:
[...]
Klopt, alleen hoor ik uiterst positieve reacties over de Provision DVD-spelers van de Blokker. Gegarandeerd alles perfect afspelen, regiovrij en vaak een interne decoder.
Anoniem: 126662
Ik ben op zoek naar een nieuw surround setje voor op mijn tv en xbox. Iemand een goedkope, maar degelijke aanbieding gezien in België?
Mijn surroundset van Aldi (iets meer dan een jaar oud nu) is nl. kapot.
Mijn surroundset van Aldi (iets meer dan een jaar oud nu) is nl. kapot.
Anoniem: 90702
Ik zag bij de Gamma (vlaardingen) deze digitale camera liggen voor 89 euro:
Genius D-610
Specs:
Maximum 6.6 mega pixel interpolation resolution
True 3.1 mega pixel resolution
Slim and ergonomic design with cover switch feature
4X digital zoom
1.5” TFT preview display
Built-in 16MB Flash memory with SD/MMC card support
Red-eye reduction
Sensor Type: 3.3 mega pixels CMOS Image Sensor
Color depth: 24 bit
Resolution: 2976x2232 (Firmware Interpolation), 2048x1536, 1600x1200, 1280x960
Still Image File Format: JPEG (EXIF, DPOF, DCF)
Moving Mode: 512x384/15 fps, (File Format : AVI, Motion~JPEG)
LCD: 1.5” TFT LCD
Self-timer: 10 seconds delay
Zoom: 4X digital zoom
Memory type: Built in 16MB Flash memory (Supports SD/ MMC memory card)
Lens: f/3.0, f =9.61mm, Fix focus focal length
Focus Range: 1.2m ~ infinity
Exposure compensation: -2.0EV ~ + 2.0EV
PC Interface: USB 1.1 connector
Video output connector (NTSC or PAL)
Power Supply: 2 x AA Alkaline or CRV-3 available, or USB 5V (PC Camera mode)
Dimensions: 93 x 56 x 38 mm (without protruding parts)
Weight: < 120g (without batteries and the SD/MMC memory card)
Link:
http://www.digitalplanet....details.asp?StockID=55961
http://www.geniusnet.com.tw/product/product.asp?pdtno=493
Genius D-610
Specs:
4X digital zoom
1.5” TFT preview display
Red-eye reduction
Color depth: 24 bit
Resolution: 2976x2232 (Firmware Interpolation), 2048x1536, 1600x1200, 1280x960
Still Image File Format: JPEG (EXIF, DPOF, DCF)
Moving Mode: 512x384/15 fps, (File Format : AVI, Motion~JPEG)
LCD: 1.5” TFT LCD
Self-timer: 10 seconds delay
Zoom: 4X digital zoom
Memory type: Built in 16MB Flash memory (Supports SD/ MMC memory card)
Lens: f/3.0, f =9.61mm, Fix focus focal length
Focus Range: 1.2m ~ infinity
Exposure compensation: -2.0EV ~ + 2.0EV
PC Interface: USB 1.1 connector
Video output connector (NTSC or PAL)
Power Supply: 2 x AA Alkaline or CRV-3 available, or USB 5V (PC Camera mode)
Dimensions: 93 x 56 x 38 mm (without protruding parts)
Weight: < 120g (without batteries and the SD/MMC memory card)
Link:
http://www.digitalplanet....details.asp?StockID=55961
http://www.geniusnet.com.tw/product/product.asp?pdtno=493
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 90702 op 02-11-2004 23:00 ]
Anoniem: 55563
Tja, een CMOS sensor... Maar zeker geen slecht prijsje.Anoniem: 90702 schreef op 02 november 2004 @ 22:57:
Ik zag bij de Gamma (vlaardingen) deze digitale camera liggen voor 89 euro:
Genius D-610
Specs:
4X digital zoom
1.5” TFT preview display
Red-eye reduction
(...)
Ik heb een Epson L-400 met 4,07 megapixel CCD gekocht bij FOKA in Rotterdam voor slechts 120 euro!! Ze hadden nog véél meer modellen wegens verbouwingsuitverkoop en waarschijnlijk is die actie nog niet afgelopen (OP=OP).

[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 55563 op 03-11-2004 19:56 ]
ik heb deze speakers sinds de vorige actie bij ah (waren dezelfde toen, voor dezelfde prijs) En ik zou ze je niet aanraden. Zoals smarron ook zei: een zwakke sub, en als je het setje te hard zet, krakerig geluid. Mijn oude Creative 4.1 (FPS1000) gaf beter geluidVanaf morgen (1 november) bij de AH... een 5.1 speaker setje voor 49,95.
Anoniem: 127095
Volgende week is er een tv in de aanbieding bij de aldi:

Kleuren televisie
82 cm- 100 Hz
• stereo
• 100 Hz. technologie voor een trillingsvrij
beeld
• superflat beeldbuis
(77 cm zichtbare beelddiagonaal)
• teletekst met 512 pagina's geheugen
• geheugen voor 100 programma's
en 4 AV-plaatsen in het geheugen
• PLL-hyperband tuner
• TV-standaard: PAL B/G
• Virtual Dolby Surround Sound
• APS: automatische zender zoekfunctie
• digitale kamfilter en CTI-schakeling voor
zuivere en duidelijke afgelijnde kleuren
• 5 verschillende beeldmodi: split-screen,
beeld in beeld (PIP) en teletekst,
stilstaand beeld, zap-functie,
12 beelden in 1
• automatische en handmatige
formaatomschakeling
(4:3/14:9/16:9/letter-box/subtitle l + ll)
• zoomfunctie in 3 stappen
• meertalig OSD (on screen display)
• 2 x 12 Watt sinusvermogen,
2 x 120 Watt PMPO (max.)
geluidsvermogen
• stereo-ontvangst, ingebouwde equalizer
• automatische ruisonderdrukking
• volume hoofdtelefoon afzonderlijk
te regelen
• sleeptimer/on-timer
• kinderbeveiliging
• infraroodafstandsbediening
incl. batterijen)
• afmetingen: ca. 860 x 580 x 550 mm
(ca. 50 kg)
• antraciet of zilvergrijs
per stuk
549.-
(incl. 8.- verwijderingsbijdrage)
http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_46/OFF01.HTM
Is dit wat?
Kleuren televisie
82 cm- 100 Hz
• stereo
• 100 Hz. technologie voor een trillingsvrij
beeld
• superflat beeldbuis
(77 cm zichtbare beelddiagonaal)
• teletekst met 512 pagina's geheugen
• geheugen voor 100 programma's
en 4 AV-plaatsen in het geheugen
• PLL-hyperband tuner
• TV-standaard: PAL B/G
• Virtual Dolby Surround Sound
• APS: automatische zender zoekfunctie
• digitale kamfilter en CTI-schakeling voor
zuivere en duidelijke afgelijnde kleuren
• 5 verschillende beeldmodi: split-screen,
beeld in beeld (PIP) en teletekst,
stilstaand beeld, zap-functie,
12 beelden in 1
• automatische en handmatige
formaatomschakeling
(4:3/14:9/16:9/letter-box/subtitle l + ll)
• zoomfunctie in 3 stappen
• meertalig OSD (on screen display)
• 2 x 12 Watt sinusvermogen,
2 x 120 Watt PMPO (max.)
geluidsvermogen
• stereo-ontvangst, ingebouwde equalizer
• automatische ruisonderdrukking
• volume hoofdtelefoon afzonderlijk
te regelen
• sleeptimer/on-timer
• kinderbeveiliging
• infraroodafstandsbediening
incl. batterijen)
• afmetingen: ca. 860 x 580 x 550 mm
(ca. 50 kg)
• antraciet of zilvergrijs
per stuk
549.-
Is dit wat?
[ Voor 81% gewijzigd door Anoniem: 127095 op 04-11-2004 15:24 ]
Anoniem: 55563
Voor €252,- heb je al deze tv van Sony:Anoniem: 127095 schreef op 04 november 2004 @ 15:22:
(...)
per stuk
549.-
Is dit wat?

En er zijn nog genoeg andere A-merk tv's te vinden voor zulke prijzen. Aldi is dus niet altijd de place-to-be.
Beetje prijzig lijkt mij.
Ik had wel de grootbeeld versie geprobeerd de laatste keer.
2 gehaald, 2 terug, 1e afstandbediening deed het 10 keer toen kapot, 2e liep het beeld krom.
De kast is ook lelijk, ik zou mijn 550 euro ergens anders besteden.
Het zal best wel "scherp" zijn je kunt natuurlijk niet alles voor niks krijgen en de 3 jaar garantie.
Alleen is 550 euro wel een bom duiten, als je voor 100 extra een mooi merk kunt krijgen
2 gehaald, 2 terug, 1e afstandbediening deed het 10 keer toen kapot, 2e liep het beeld krom.
Het zal best wel "scherp" zijn je kunt natuurlijk niet alles voor niks krijgen en de 3 jaar garantie.
Alleen is 550 euro wel een bom duiten, als je voor 100 extra een mooi merk kunt krijgen
Waar heb je die precies weg? Ik zoek ook nog zo'n ding namelijkSmarron schreef op 29 oktober 2004 @ 09:51:
USB-hub 2.0:
[afbeelding]
(Mede-)Eigenaar van Brouwerij Diggelfjoer
Bier fan Fryske grûn!
Anoniem: 127095
Die komt bij de lidl weg. Zullen ze er wel niet meer hebben.AngelDust schreef op 04 november 2004 @ 15:42:
[...]
Waar heb je die precies weg? Ik zoek ook nog zo'n ding namelijk
Zou dit wat zijn?
Radiotransmissieset
voor het draadloos overbrengen van video- en audiosignalen: de zender kan ieder video- en audiosignaal van apparaten zoals SAT-ontvanger, videorecorder, televisie, decoder en videocamera naar een ander apparaat zoals PC, notebook en Soundcard sturen zonder verbindingskabel tussen deze apparaten
transmissiebereik: 2,4 GHz, bereik tot 100 m
met 4-kanalenschakelaar om tot 4 systemen onafhankelijk van elkaar te laten werken
met audio/video-verbindingskabel en scart/cinch-adapter voor zender en ontvanger
zonder kabel
incl. 0,5 euro recyclagebijdrage
2 jaar garantie
per set 39 EUR
http://www.lidl.be/be/ind...110.p.Radiotransmissieset
Radiotransmissieset
voor het draadloos overbrengen van video- en audiosignalen: de zender kan ieder video- en audiosignaal van apparaten zoals SAT-ontvanger, videorecorder, televisie, decoder en videocamera naar een ander apparaat zoals PC, notebook en Soundcard sturen zonder verbindingskabel tussen deze apparaten
transmissiebereik: 2,4 GHz, bereik tot 100 m
met 4-kanalenschakelaar om tot 4 systemen onafhankelijk van elkaar te laten werken
met audio/video-verbindingskabel en scart/cinch-adapter voor zender en ontvanger
zonder kabel
incl. 0,5 euro recyclagebijdrage
2 jaar garantie
per set 39 EUR
http://www.lidl.be/be/ind...110.p.Radiotransmissieset
A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort.
WAT ? ben je wel helemaal lekker, dit is een 82 cm 100 HZ tv met een vlakke beeldbuis !! AL die andere modellen hebben een 72 cm beeldbuis waar jij het over hebt. EEn 82 cm 100 hz is 2.5 keer zo duur in de winkel!!Anoniem: 113409 schreef op 04 november 2004 @ 15:41:
Beetje prijzig lijkt mij.
laatst bij de mediamarkt in hengelo deden ze de showroom modellen weg, stonden ook 82cm 100 Hz tv's bij ook met vlakke beeldbuis, waren van een goed merk. ik meen dat ze iets van 280 euro moesten kostenAnoniem: 99283 schreef op 04 november 2004 @ 16:54:
[...]
WAT ? ben je wel helemaal lekker, dit is een 82 cm 100 HZ tv met een vlakke beeldbuis !! AL die andere modellen hebben een 72 cm beeldbuis waar jij het over hebt. EEn 82 cm 100 hz is 2.5 keer zo duur in de winkel!!
Een tip voor de mede tweakers onder ons.
Vanaf 10 nov tot 13 nov gaat de praxis stunten met vanalles.
Van tv's stereo's dvd spelers tot zelfs een luxe zit/lig stoel en een broodbak machine.
En nog veel meer dus als je nog iets goedkoops zoekt in die hoek hou het in je achterhoofd.
En als jullie willen weten hoe ik dit weet nou heel simpel een goede vriend van mij werkt bij de praxis en houd voor mij de leuke aanbiedingen in de gaten.
Van tv's stereo's dvd spelers tot zelfs een luxe zit/lig stoel en een broodbak machine.
En nog veel meer dus als je nog iets goedkoops zoekt in die hoek hou het in je achterhoofd.
En als jullie willen weten hoe ik dit weet nou heel simpel een goede vriend van mij werkt bij de praxis en houd voor mij de leuke aanbiedingen in de gaten.
kijk dat noemen we nou nog is handig!lasermen schreef op 04 november 2004 @ 17:04:
gaan we wel ff op letten toch dames en heren?!
Ik ben niet helemaal thuis in de exacte prijzen maar als deze tv werkelijk 2.5 keer zo duur is van een merk dan is er toch ECHT iets GOED mis met deze tv.Anoniem: 99283 schreef op 04 november 2004 @ 16:54:
[...]
WAT ? ben je wel helemaal lekker, dit is een 82 cm 100 HZ tv met een vlakke beeldbuis !! AL die andere modellen hebben een 72 cm beeldbuis waar jij het over hebt. EEn 82 cm 100 hz is 2.5 keer zo duur in de winkel!!
Aldi prijst scherp maar geen oud ijzer prijzen
Je kunt altijd beter een goede 72cm hebben dan een matige 82cm.
Dit ding is echt geen 1000+ euro waard

Je vriend zegt het maar halflasermen schreef op 04 november 2004 @ 17:04:
Hij heeft ook een alarm voor EXTRA voordeel, etc. bla bla
Stond in ieder geval op een kaartje dat ik kreeg vorige week.
Iki ga 4 dagen in de Praxis luie stoelen zitten en die vent achtervolgen
[ Voor 41% gewijzigd door Anoniem: 113409 op 04-11-2004 17:25 ]
zaterdag avond zal ik wel meer weten erover en laat ik dat wel even doorschemeren en heb misschien wel meer
Als ik geld had ik hem best willen kopenAnoniem: 113409 schreef op 04 november 2004 @ 17:23:
[...]
Ik ben niet helemaal thuis in de exacte prijzen maar als deze tv werkelijk 2.5 keer zo duur is van een merk dan is er toch ECHT iets GOED mis met deze tv.
Aldi prijst scherp maar geen oud ijzer prijzen![]()
Je kunt altijd beter een goede 72cm hebben dan een matige 82cm.
Dit ding is echt geen 1000+ euro waard
ik heb gisteren de universele afstandsbediening gekocht, bij aldi met als doel mn PC goed te kunnen bedienen
toen ik thuis kwam ging k ff kijken welke apparaten die allemaal kon bedienen, en nu liggen alle andere AB's in de la, en is dit de enige die we nog gebruiken.
kortom: hij kon alle apparaten die we hier hebben
ook een versterker van sony, waar ik nooit een AB bij heb gehad... dus dat is wel leuk
toen ik thuis kwam ging k ff kijken welke apparaten die allemaal kon bedienen, en nu liggen alle andere AB's in de la, en is dit de enige die we nog gebruiken.
kortom: hij kon alle apparaten die we hier hebben
ook een versterker van sony, waar ik nooit een AB bij heb gehad... dus dat is wel leuk
. . . . . Youp.net . . . . .
Mijn vriendin heeft hem gister ook voor mij gehaald, maar die zie ik morgen pas weer.
Gelijk ff uitproberen
Wat is de fabrikant van dat ding, want meestal komen de spullen van medion van een andere fabrikant, en daar zetten ze dan hun eigen naam op.
Gelijk ff uitproberen
Wat is de fabrikant van dat ding, want meestal komen de spullen van medion van een andere fabrikant, en daar zetten ze dan hun eigen naam op.
[ Voor 51% gewijzigd door DannyVersluis op 04-11-2004 18:51 ]
[IMG]http://www.danasoft.com/sig/dannyversluis.jpg[/IMG]
Anoniem: 6190
Heel interessant!Anoniem: 127095 schreef op 04 november 2004 @ 15:22:
[afbeelding]
bla
Is dit wat?
Woensdag koop ik die tv
[ Voor 74% gewijzigd door Anoniem: 6190 op 04-11-2004 18:55 ]
audiosonic.nl, staat bij de tv's.DannyVersluis schreef op 04 november 2004 @ 18:50:
Mijn vriendin heeft hem gister ook voor mij gehaald, maar die zie ik morgen pas weer.
Gelijk ff uitproberen
Ze hebben wel een andere naam maar is dezelfde.
edit: dom hij staat er niet bij maar ik kan je 99% garanderen dat het een audiosonic is met en ander naampje.
Dat is altijd het geval bij de aldi tv's.
je bedoelde de afstandbedienig zeker

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 113409 op 04-11-2004 18:59 ]
@DannyVersluis: geen idee, maar ik ga m nu niet openschroeven, moet ik eerst ff die codes opschrijven van de apparaten, dan kan k m weer opnieuw programeren
. . . . . Youp.net . . . . .
Ik heb m'n huidige 80cm breedbeeld bij de Aldi gekocht, en ik ben er heel tevreden mee. Picture-in-picture enzo.. best cool
Anoniem: 99835
[quote]Anoniem: 99283 schreef op 04 november 2004 @ 16:54:
[...]
..., dit is een 82 cm 100 HZ tv met een vlakke beeldbuis !!
De Aldi-TV-beeldbuis is super flat (= bol) en niet real flat (= vlak)
[...]
[quote]Anoniem: 99835 schreef op 04 november 2004 @ 19:14:
net zoals die provision tv's van blokker? Want dat zou een beetje jammer zijnAnoniem: 99283 schreef op 04 november 2004 @ 16:54:
[...]
Anoniem: 122762
Is deze sony dan ook een 82cm tv? Welk type is dit? Op kieskeurig.nl kan ik helaas maar weinig vinden.Anoniem: 55563 schreef op 04 november 2004 @ 15:39:
[...]
Voor €252,- heb je al deze tv van Sony:
[afbeelding]
En er zijn nog genoeg andere A-merk tv's te vinden voor zulke prijzen. Aldi is dus niet altijd de place-to-be.
Anoniem: 90555
wie weet er nog een site met meer (technische) info over die tv die ze binnekort gaan verkopen @ de aldi? welk type is die tv precies? ik kom namelijk allerlei sites tegen van andere medion tv's en niet deze specifiek...
Anoniem: 16115
Gisteren 256mb Medion USB2 memory stick gekocht bij Aldi. Wordt herkend door WinXP, maar windows zegt dat "het apparaat sneller kan werken als het op een USB2 poort wordt aangesloten" Dat is gek, want ik heb alleen maar USB2 poorten. Mijn andere Typhoon stick van 128MB werkt wel gewoon USB2 en is inderdaad veel sneller. Iemand ook dit probleem gehad? Hoe krijg ik de Medion op USB2?
En waar mag dat dan wel niet zijn!??!Anoniem: 55563 schreef op 04 november 2004 @ 15:39:
[...]
Voor €252,- heb je al deze tv van Sony:
[afbeelding]
Dit topic is gesloten.