Goedkope aldi/lidl/bouwmarkt/etc AV aanbiedingen [Deel 7] Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Dit topic is afgesplitst vanuit een ander topic of gemerged; de topicstarter is daarom niet gelijk aan de topicstarter zoals vermeld in de topiclijst.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 34.039 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watzie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-09-2024
Ik vind die "Elektrische combimachine" [aldi vanaf 16 06 04] wel interessant. Een Dremel rip-off met hanghouder, flexibele hals etc. Nou heb ik zelf al jaren een echte dremel maar juist die houder om 'm aan op te hangen en die flexibele jetser vind ik interessant. Voor zover ik me kan herinneren kost elk van die dingen los al een hoop meer dan die 18.95 of weet iemand waar je dat los kan kopen/halen? (en helemaal top of iemand weet of dat 'compatibel' is met een echte multipro)

[ Voor 6% gewijzigd door watzie op 14-06-2004 13:16 . Reden: bronvermelding ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toab
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-01 14:45
slaay schreef op 14 juni 2004 @ 00:07:
[...]

Sevenum hadden ze er zaterdag middag nog. Indien morgen nog, dan is er eentje voor mij!
Sevenum (bij venlo, red.), Maastricht...
Zeker een aanbieding voor het warme zuiden 8) Of doet Aldi tegenwoordig aan Pilotprojecten, en wordt er binnenkort overal airco's aangeboden. Tenzij blijkt dat die dingen in Sevenum niet te verkopen zijn, en dus in rest NL ook niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
  • Laatst online: 17-06 16:09
Anoniem: 32672 schreef op 11 juni 2004 @ 19:24:
[...]

Het is dezelfde die 2 maanden geleden werd aangeboden bij de Aldi. Ik heb hem gekocht en kan niet anders zeggen dan dat ik er tevreden mee ben: het pakket wat je krijgt is zéér compleet met SD flashcard (en dan niet een lullige 16 mb of 32 mb die je bij gerenomeerde merken krijgt, maar gewoon 128 mb), 2 oplaadbare batterijen van GP (1800 mAh), een snellader van GP, een netadapter en alle benodigde kabels.
De camera maakt goede tot zeer goede foto's en heeft een keur aan instellingen. De bediening is makkelijk. En dan nog 3 jaar garantie op de koop toe.

Elk apparaat heeft z'n minpunten en deze ook:
- de camera onthoud de instellingen niet wanneer je 'm uitzet (maar dat kan ook een voordeel zijn...)
- je kunt er ook filmpjes met geluid mee opnemen: de beeldkwaliteit valt niet tegen, de geluidsopname is echter nogal storingsgevoelig
- de flitser is soms wat aan de harde kant; maar dit heb ik eigenlijk nog niet anders gezien bij dergelijke pocket camera's

Ik heb nog een link voor je: http://nefs.write2me.nl/
Commentaar van mensen die 'm ook hebben gekocht.

grt. Chris.
staat er ook op wat het merk vd lens is? dit staat normaal gesproken op de lens behuizing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_am_akira
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-03 11:30
actie bij trekpleister (nee niet die medeon pc ;)

zon 3 kilometer bereik walkie talkie erg handig voor op vakantie moet ik zeggen
voor maar 29,95
http://trekpleister.amerc...ine_76_pagina_9_groot.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• struul
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-12-2024
Kom net uit school, sla de krantjes open en zie in het krantje van de praxis een sennheiser HD207 staan voor een zeer schappelijke prijs van €29.95.
ik gelijk zoeken hier op GoT en google, maar kon NIETS vinden over een sennheiser type HD207
erg vreemd. nu vraag ik me af, is dit wel een echte sennheiser of is het een imitatie oid?
aangezien mijn Philips SBC HP160 kaduk is, was ik al aan het kijken naar een ander. Deze hoofdtelefoon is natuurlijk het proberen waard voor het geld, ik ben niet zo'n audiofiel. Ik zal er mee gaan gamen, muziek luisteren en af en toe een filmpje kijken. De muziek moet je je niet teveel van voorstellen, meestal 128 Kbit.

Zou dit een goeie hoofdtelefoon voor mij zijn, is hij het geld waard en is het wel een echte sennheiser?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

-Austin Powers- schreef op 14 juni 2004 @ 17:12:
Kom net uit school, sla de krantjes open en zie in het krantje van de praxis een sennheiser HD207 staan voor een zeer schappelijke prijs van €29.95.
ik gelijk zoeken hier op GoT en google, maar kon NIETS vinden over een sennheiser type HD207
erg vreemd. nu vraag ik me af, is dit wel een echte sennheiser of is het een imitatie oid?
aangezien mijn Philips SBC HP160 kaduk is, was ik al aan het kijken naar een ander. Deze hoofdtelefoon is natuurlijk het proberen waard voor het geld, ik ben niet zo'n audiofiel. Ik zal er mee gaan gamen, muziek luisteren en af en toe een filmpje kijken. De muziek moet je je niet teveel van voorstellen, meestal 128 Kbit.

Zou dit een goeie hoofdtelefoon voor mij zijn, is hij het geld waard en is het wel een echte sennheiser?
ik heb hem net 10 minuten geleden gehaald.
ik ben er tot nu toe erg tevreden over, zit lekker op m'n hoofd, zit een mooi geluidje in.
ben ook geen audiofiel maar voor mij voldoet hij prima (muziek en games)
zeker geen miskoop imo :)

edit:
1 minpunttje trouwens, er zit geen volume regeling op, maar voor mij geen ramp.
heb hem op versterker aangesloten die binnen handbereik staat.

[ Voor 8% gewijzigd door Gekkenhuis op 14-06-2004 17:56 ]

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• struul
die volume regeling boeit mij ook niet, op m'n PC kan ik dat erg makkelijk regelen.
denk dat ik 'em straks ook ff ga halen :)

BTW vraagje: maakr het niet uit al sluit ik 'em aan direkt op de geluidskaart(onboard soundstorm :) ), of op de koptelefoonuitgang van me speakers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PASware
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-06 21:28
-Austin Powers- schreef op 14 juni 2004 @ 18:17:
die volume regeling boeit mij ook niet, op m'n PC kan ik dat erg makkelijk regelen.
denk dat ik 'em straks ook ff ga halen :)

BTW vraagje: maakr het niet uit al sluit ik 'em aan direkt op de geluidskaart(onboard soundstorm :) ), of op de koptelefoonuitgang van me speakers?
dat zou volgens mij niet uit moeten maken, voordeel van aansluiten op speakers is dat je dan vaak/altijd volume kunt bijregelen

Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTM
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21-06 08:51
-Austin Powers- schreef op 14 juni 2004 @ 17:12:

Even voor de duidelijkheid :*), we hebben het hier over deze:

Afbeeldingslocatie: http://www.praxis.nl/folder/img/pag09.jpg

* UTM gaat hem mischien ook maar eens halen. Sennheisers heeft imo goeie kwaliteits-spullen

[ Voor 7% gewijzigd door UTM op 14-06-2004 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdW
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-06 18:14
w03f schreef op 14 juni 2004 @ 19:04:
[...]
Sennheisers heeft imo een goeie kwaliteits-spullen
Blijft het feit dat sennheiser ze helemaal niet maakt ?
De sennheiser HD207 is helemaal niet bekend namelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19-06 12:17

FlyEragon

Alien Monkeys

Interressant koptelefoontje alleen kan ik ook nergens wat info erover vinden,
ik vraag me af of de PHILIPS SBCHP820 voor 35,- euro misschien een betere keus is? En het is idd raar dat het zelfs niet eens op de site van sennheiser zelf te vinden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69832

Zou het de HD-270 zijn? Daar vind je een heleboel op namelijk. Hmm, [url=http://images.google.nl/images?q=sennheiser%20hd-270&hl=nl&lr=&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi]Google-imagesearch[/quote] geeft toch een heel ander uiterlijk, dus het lijkt geen typefout...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Niet online
Erkandude schreef op 14 juni 2004 @ 19:17:
Interressant koptelefoontje alleen kan ik ook nergens wat info erover vinden,
ik vraag me af of de PHILIPS SBCHP820 voor 35,- euro misschien een betere keus is? En het is idd raar dat het zelfs niet eens op de site van sennheiser zelf te vinden is.
De Philips SBC HP800 is zeker al geweldig vind ik :*) Kostte mij toen maar €19 in de Makro maar ik heb hem sindsdien nooit meer voor die prijs gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slaay
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-06 21:36

slaay

Natuurbeleven.com

ToaBi schreef op 14 juni 2004 @ 14:28:
[...]

Sevenum (bij venlo, red.), Maastricht...
Zeker een aanbieding voor het warme zuiden 8) Of doet Aldi tegenwoordig aan Pilotprojecten, en wordt er binnenkort overal airco's aangeboden. Tenzij blijkt dat die dingen in Sevenum niet te verkopen zijn, en dus in rest NL ook niet...
Ook ik heb nu een airco in mijn bezit :P

Ze hadden er nog een stuk of 3 in de winkel staan, misschien in het magazijn nog meer.

Het is toch een vrij fors apparaat! Maar qua geluidsvolume valt het reuze mee!

Dich bis echt unne foëzen haas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• struul
w03f schreef op 14 juni 2004 @ 19:04:
[...]

Even voor de duidelijkheid :*), we hebben het hier over deze:

[afbeelding]

* struul gaat hem mischien ook maar eens halen. Sennheisers heeft imo goeie kwaliteits-spullen
ik had een topic aangemaakt over deze vraag, met daarin de link, maar daar is een slotje op gegooid. toen heb ik dat hele bericht gekopieerd hierheen. vandaar dat er geen link bijstond ;)
en idd, ik twijfel of 'ie wel door sennheiser gemaakt word, aangezien er geen info over is te vinden :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirk38
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:19
is dit dect telefoon setje nog wat ?
type Cresta CTX 100

http://www.karwei.nl/elements/kw042505.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113409

Ik was vandaag even choco mouse pudding wezen halen bij de Aldi en ze hadden nog 3 airco's staan voor degene die nog zoeken.
Wel in Tilburg (noord filiaal).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Niet online
Anoniem: 113409 schreef op 15 juni 2004 @ 19:43:
Ik was vandaag even choco mouse pudding wezen halen bij de Aldi en ze hadden nog 3 airco's staan voor degene die nog zoeken.
Wel in Tilburg (noord filiaal).
Die chocomousse, is die goedkoop en lekker? :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memphis
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:42

memphis

48k was toen meer dan genoeg.

Oscar Mopperkont schreef op 14 juni 2004 @ 12:58:
Weet iemand misschien waarje momenteel een fatsoenlijke DVD speler voor 50,- kunt kopen? Vroeger kon je gewoon voor een cyberhome gaan, maar die zijn niet zo goed meer te verkrijgen.
Blokker heeft met regelmaat 50 euro DVD players met MP3 ondersteuning.....

Er zijn mensen die mij een GOD vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

amour021 schreef op 15 juni 2004 @ 20:23:
[...]

Erg vies daarom gisteren een "pallet" van 20 bakjes 200ml gehaald :9 maar de vanille is :r
Superkoud het lekkerst, 25 cent per stuk.
Ook nog wat vruchtenmouse van 40 cent, alleen de sinasappel lemon smaak :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100299

Zoiets heet een treefje geen pallet... toch?¿ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toab
  • Laatst online: 27-01 14:45
amour021 schreef op 15 juni 2004 @ 20:23:
[...]

Volgens mij is dit nogal off-topic. Die chocomousse is geen aanbieding maar standaard-assortiment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102485

Juist de folder van ALDI België binnen gekregen.
Aldi verrast weer! (positief of negatief):

http://users.pandora.be/debbes/debbes/aldi1.jpg
http://users.pandora.be/debbes/debbes/aldi2.jpg
http://www.aldi.be/ALDI_BN/OFFER_BN/home.htm

Een dvd/divxspeler met ingebouwde versterker lijkt me en tevens een radiotuner.
Antenne aansluiting 75ohm voor FM
Aansluiting AM antenne
Contactstrip (6 luidspreker-uitgangen)
2x AUX ingangen cinch
1x optische digitale AUDIO ingang
1x coaxiale audio digitale uitgang
1x AUX audio uitgang cinch
1x S-VHS
1x video-out
1x scart RGB bezet
1x progressive scan uitgang (3 cinch)
Divx tot 2Mbps
...
surround sound setje
€199

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 102485 op 16-06-2004 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cavey
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-05 01:29
watzie schreef op 14 juni 2004 @ 13:10:
Ik vind die "Elektrische combimachine" [aldi vanaf 16 06 04] wel interessant. Een Dremel rip-off met hanghouder, flexibele hals etc. Nou heb ik zelf al jaren een echte dremel maar juist die houder om 'm aan op te hangen en die flexibele jetser vind ik interessant. Voor zover ik me kan herinneren kost elk van die dingen los al een hoop meer dan die 18.95 of weet iemand waar je dat los kan kopen/halen? (en helemaal top of iemand weet of dat 'compatibel' is met een echte multipro)
eyz, ik heb dat ding vandaag aangeschaft, zodat ik eindelijk m'n case kan gaan modden (naja, IO backplate uitzagen is alles.. zodat m'n AT kastje ATX wordt..)

in de handleiding stond dat de tool gemaakt was om de tooltjes van dremel, black&decker enzovoortsr te kunnen gebruiken in dat ding (ofwel, het vervangen van de opzet stukjes zou geen probleem moeten zijn... nu zag ik laatst dat ze bij de praxis of de gamma zo'n setje dremel-tools in de aanbieding hebben voor 6 euro ofzo :P ).

Heb het verder nog niet kunnen testen want ik zit nog @ work.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icey
  • Laatst online: 20-06 08:42
Ik weet niet of dit topic ook bedoeld is voor andere winkels, maar ik neem aan van wel.

De Scheer en Foppen heeft vandaag wat leuks in de aanbieding:

Ik als 18 jarige ben opzoek naar een leuke cadeautje voor mijn vader, een dvd speler zat ik mee in mijn hoofd omdat hij nu mijn laptop mee neemt zo nu en dan. Wat hij qua dvds afspeeld zijn geen high quality dvds, meer van zijn hardloopclub. Verder wat muziek luisteren maar hij is _geen_ Audiofiel. Voor de kwaliteit van beeld en geluid maak ik mij geen zorgen, enige waar ik mij voor wil behoeden is een miskoop/product wat slecht te bedienen gebruiken is.

Het betreft:

JVS dvd Home Cinema system, met 5 speaers surround. Volgens het plaatje ondersteund hij dolby digital, dts en mp3 audio cds. Wat perfect is dus. Prijs is van 449 voor 249.

Afbeeldingslocatie: http://www.i-cey.net/got/aanbieding.gif

Een type nummer staat er helaas niet bij, dat is wel weer handig van ze... Ik DENK dat het een TH-A25 zou moeten zijn.

http://www.jvc.nl/product.php?id=TH-A25&catid=85

Belangrijkste features

Ondersteunde systemen: DVD-Video, DVD-RW, DVD-R, CD, CD-R/RW, SVCD, VCD, MP3/JPEG digitale foto’s (CD-R/RW)
Voor/surround/midden: 5 x 30 W, 6 ohm bij 1 kHz, met 10% THD; Subwoofer: 55 W, 3 ohm bij 100 Hz, met 10% THD
Ingebouwde decoders: Dolby Digital/DTS/Dolby Pro Logic II
Eenvoudige bediening
10-bits/54 MHz video D/A converter
15 cm basreflex subwoofer, magnetisch afgeschermd

De vraag aan de experts, alhoewel JVC mij goed in de oren klinkt, en het een relatief budget model is, gaat mijn vader hier toch plezier van hebben? In princiepe is het een relatief goed apparaat toch? Geluid is van voldoende kwaliteit dat je daar plezier van heb, en alles word ondersteund.

Doen of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104283

Heeft iemand een idée wat voor uitgang die senheiser heeft?, is dat zon kleine jack (zoals bij de earphones meestal) of een grote plug zegmaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Icey schreef op 16 juni 2004 @ 15:44:
Ik weet niet of dit topic ook bedoeld is voor andere winkels, maar ik neem aan van wel.

De Scheer en Foppen heeft vandaag wat leuks in de aanbieding:

Ik als 18 jarige ben opzoek naar een leuke cadeautje voor mijn vader, een dvd speler zat ik mee in mijn hoofd omdat hij nu mijn laptop mee neemt zo nu en dan. Wat hij qua dvds afspeeld zijn geen high quality dvds, meer van zijn hardloopclub. Verder wat muziek luisteren maar hij is _geen_ Audiofiel. Voor de kwaliteit van beeld en geluid maak ik mij geen zorgen, enige waar ik mij voor wil behoeden is een miskoop/product wat slecht te bedienen gebruiken is.

Het betreft:

JVS dvd Home Cinema system, met 5 speaers surround. Volgens het plaatje ondersteund hij dolby digital, dts en mp3 audio cds. Wat perfect is dus. Prijs is van 449 voor 249.

[afbeelding]

Een type nummer staat er helaas niet bij, dat is wel weer handig van ze... Ik DENK dat het een TH-A25 zou moeten zijn.

http://www.jvc.nl/product.php?id=TH-A25&catid=85

Belangrijkste features

Ondersteunde systemen: DVD-Video, DVD-RW, DVD-R, CD, CD-R/RW, SVCD, VCD, MP3/JPEG digitale foto’s (CD-R/RW)
Voor/surround/midden: 5 x 30 W, 6 ohm bij 1 kHz, met 10% THD; Subwoofer: 55 W, 3 ohm bij 100 Hz, met 10% THD
Ingebouwde decoders: Dolby Digital/DTS/Dolby Pro Logic II
Eenvoudige bediening
10-bits/54 MHz video D/A converter
15 cm basreflex subwoofer, magnetisch afgeschermd

De vraag aan de experts, alhoewel JVC mij goed in de oren klinkt, en het een relatief budget model is, gaat mijn vader hier toch plezier van hebben? In princiepe is het een relatief goed apparaat toch? Geluid is van voldoende kwaliteit dat je daar plezier van heb, en alles word ondersteund.

Doen of niet?
Ik heb ook zo'n moeder die het niet veel balt en alles al mooi klinkt en eruit ziet.
Dus met deze ervaring kan ik zeggen dat zo'n setje uitstekend is voor dit soort personen.
Kijk wel uit dat in een grotere ruimte zo'n goedkope set niet sterk genoeg is om mooi ruimtelijk geluid te geven.
Gemiddelde huiskamer lukt het prima.

Natuurlijk eerst kijken en luisteren met je eigen cd voordat je het koopt.
Er zijn echt tientallen setjes van bekende merken te koop voor dit geld.
Kijk op kieskeurig.nl, als er iets rots tussen zit lees je dat hier meestal.

Die 449 euro is natuurlijk bullcaca, misschien paar jaar terug waren ze deze prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowrunR
  • Laatst online: 18-05 20:55
Anoniem: 104283 schreef op 16 juni 2004 @ 16:05:
Heeft iemand een idée wat voor uitgang die senheiser heeft?, is dat zon kleine jack (zoals bij de earphones meestal) of een grote plug zegmaar?
Bij mijn sennheiser (HD 477, was 57 € ofzo) zit een kleine 3.5mm jack. Er zit wel een verloopstukje bij naar grote jack. Allebei aanwezig dus :)
(Wat wel handig is bij Sennheiser, is dat ook aan de oorschelpen zelf kleine jacks zitten, zodat je een andere kabel kan kopen wanneer deze kapot is.)

[ Voor 3% gewijzigd door ShadowrunR op 16-06-2004 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Anoniem: 102485 schreef op 16 juni 2004 @ 15:10:
Juist de folder van ALDI België binnen gekregen.
Aldi verrast weer! (positief of negatief):

[Een dvd/divxspeler met ingebouwde versterker lijkt me en tevens een radiotuner.
surround sound setje
€199
Dit Tevion DR-108 setje heb ik een half jaar geleden (begin dec 2003) bij de Aldi (sud) in Duitsland gehaald. (voor dezelfde prijs)

ervaringen:
Het geluid wat eruit komt is wat je kunt verwachten van zo'n apparaat, sub = niet actief en qua gewicht lichter dan mijn Altec Lansing PC sub.
Divx: heb maar een enkele keer meegemaakt dat hij een divx niet kon afspelen, helemaal na een bios update weinig problemen hiermee.
Er zit een koelfannetje in, die draait als de versterker geluid moet weergeven (bij volume 0 stopt deze). En dit fannetje maakt geluid! Bij mij is het best een goed te horen zoem als het geluid zacht staat. Veel duitsers hebben hierover geklaagd! Ik heb dit apparaat als tijdelijke oplossing, dus het maakt mij niet zoveel uit en trouwens m'n pc overstemd dit met gemak.
Ondersteunt geen ondertitels via SRT bestanden
Staanders zijn niet de stevigste
Digital in! (optisch of coaxiaal, moet ik nog even nakijken)
Stereo = alleen front luidsprekers + sub, verder alleen Dolby Surround (niet II)
DTS decoder!(hoewel ik het verschil niet echt hoor met Dolby Digital daarvoor is het geluidskwaliteit van dit setje niet goed genoeg)
Speelt zonder problemen SVCD
Apparaat is qua afmetingen dieper dan ik verwachte.

Ideaal apparaat voor de slaapkamer e.d.

Als er vraag naar is zal ik een duitse site/forum opzoeken die dit apparaat (en z'n problemen) uitvoerig heeft besproken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master FX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21-06 08:06
Anoniem: 113409 schreef op 16 juni 2004 @ 16:14:
[...]

Die 449 euro is natuurlijk bullcaca, misschien paar jaar terug waren ze deze prijs.
Die hebben we hier ook. Toen gekocht voor 349,00 bij de Mediamarkt. Dat lijkt me een betere van-prijs

Stay safe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZandBak
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09-06-2023
ToaBi schreef op 16 juni 2004 @ 14:15:
[...]

Volgens mij is dit nogal off-topic. Die chocomousse is geen aanbieding maar standaard-assortiment.
beetje lol mag af en toe wel toch??? en vind het wel een leuke actie maar die mouse is wel lekker hoor :) probeer ook is die nep Pim's en die Tiramisu bakjes ook erg lekker en bij de Lidl;
Die bakken ijs Chocola en Bosvruchten zijn echt vet lekker en goedkoop ;)

1337

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109232

Quantor schreef op 17 juni 2004 @ 10:14:
[...]

Als er vraag naar is zal ik een duitse site/forum opzoeken die dit apparaat (en z'n problemen) uitvoerig heeft besproken.
zo'n (duitse) site lijkt me heel interessant
ja graag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 23:44
Ik heb gisteren de Philips draadloze video link gekocht bij de Praxis, voor 89 euro. Beeld werkt perfect, ook de afstandsbediening geeft hij door aan mijn Chaintech moederbord. Alleen het geluid is te zacht. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bij Lidl Donderdag 30 euro opblaasbare bokszak op voetstuk met handschoenen.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/leone/04_1600_b.jpg

Ik ga alvast eye of the tiger downloaden 8)

De mp3 harddisk speler is ook weer terug, slecht verkocht???

Edit: ziet er trouwens wel laag uit, sta ik in de lucht te zwaaien :+

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 113409 op 17-06-2004 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07-04 18:53
Mijn ouders hebben vandaag bij de Lidl deze TV aangeschaft voor op hun slaapkamer:
Afbeeldingslocatie: http://www.lidl.nl/C1256C790050C7BC/images/AT.04_0090/$file/04_0090_b.jpg
Het is de Seg CT1414-S.

Ten eerste heb ik er noooooooit van gehoord en ten tweede is het enige wat er goed aan is het TV kijken zelf en teletekst.
Je schijnt er ook DVD's, VCD's en CD's mee te kunnen afspelen, maar geen van allen doet het vlekkeloos.
DVD's gaan op het ene moment goed, maar op het andere moment gigantisch haperen of zelfs stilstaan. Van VCD's zie je niet eens beeld en hoor je af en toe een fractie van een seconde een geluidje en CD's hoor je na een geluidje van een fractie van een seconde helemaal niets.
Ook het switchen tussen TV en DVD functie gaat niet echt soepel, pas na een half uur drukken reageert de TV dan eindelijk eens.

Voor de rest ziet ie er prima uit en beloofd de doos op zich heel wat. :)
De specs van de Lidl-site af:
• De draagbare bioscoop
• Black Matrix beeldbuis voor een perfect contrast en een helder beeld
• Hyperband kabeltuner sleeptimer en kinderbeveiliging
• Speelt DVD, VCD, CD, CD-R, CD-RW en MP3
• Zoom-in/ Zoom-out functie
• Incl. infrarood afstandbediening
• Teletekst/fasttekst
• 100 programmeerbare voorkeuzezenders
• 2-Weg luidsprekers, 2 x 3.5 Watt RMS
• 1 scartaansluitmogelijkheid en AV-en hoofdtelefoon aansluiting
Morgen gaan mn ouders maar even naar de Lidl bellen en kijken of ze em kunnen omruilen voor een ander exemplaar.
Als je het mij vraagt zit er gewoon te brakke hard- en/of software in dat ding. :/

Nu vraag ik me dus af of meer mensen problemen met deze TV hebben?

Verder kan ik niet bijster veel over deze TV op internet vinden...

[ Voor 10% gewijzigd door Joen op 17-06-2004 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

JeroenM_tbs schreef op 17 juni 2004 @ 20:55:
Mijn ouders hebben vandaag bij de Lidl deze TV aangeschaft voor op hun slaapkamer:
[afbeelding]
Het is de Seg CT1414-S.

Ten eerste heb ik er noooooooit van gehoord en ten tweede is het enige wat er goed aan is het TV kijken zelf en teletekst.
Je schijnt er ook DVD's, VCD's en CD's mee te kunnen afspelen, maar geen van allen doet het vlekkeloos.
DVD's gaan op het ene moment goed, maar op het andere moment gigantisch haperen of zelfs stilstaan. Van VCD's zie je niet eens beeld en hoor je af en toe een fractie van een seconde een geluidje en CD's hoor je na een geluidje van een fractie van een seconde helemaal niets.
Ook het switchen tussen TV en DVD functie gaat niet echt soepel, pas na een half uur drukken reageert de TV dan eindelijk eens.

Voor de rest ziet ie er prima uit en beloofd de doos op zich heel wat. :)
De specs van de Lidl-site af:
[...]

Morgen gaan mn ouders maar even naar de Lidl bellen en kijken of ze em kunnen omruilen voor een ander exemplaar.
Als je het mij vraagt zit er gewoon te brakke hard- en/of software in dat ding. :/

Nu vraag ik me dus af of meer mensen problemen met deze TV hebben?

Verder kan ik niet bijster veel over deze TV op internet vinden...
Lidl kun je niet bellen, gewoon terug met het spul ruilen kan gegarandeerd, als ze nog voorraad hebben uiteraard anders poen terug.

Ik ken dit merk ook niet (alleen van lidl) maar met de aldi tv van laatst, 100hz, picture in picture etc. functies liep het ook niet goed af.
1e afstandbediening stuk, 2e liep het beeldscherm krom in de bovenhoek.
Onbekende "merken" moeten niet al te veel foefjes tv's maken volgens mij, gewoon beeld en niks anders :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
Anoniem: 113409 schreef op 17 juni 2004 @ 21:04:
[...]

Lidl kun je niet bellen, gewoon terug met het spul ruilen kan gegarandeerd, als ze nog voorraad hebben uiteraard anders poen terug.

Ik ken dit merk ook niet (alleen van lidl) maar met de aldi tv van laatst, 100hz, picture in picture etc. functies liep het ook niet goed af.
1e afstandbediening stuk, 2e liep het beeldscherm krom in de bovenhoek.
Onbekende "merken" moeten niet al te veel foefjes tv's maken volgens mij, gewoon beeld en niks anders :)
0800-LIDLINFO :Y)
(nog gratis ook dus ;))
Op werkdagen van 9.00-19.00 uur. :)
Staat op hun site.

* Joen geeft wel toe dat het lastig is om verder een telefoonnummer van Lidl te vinden (vooral als je graag naar het plaatselijke filiaal zou willen bellen)

[ Voor 5% gewijzigd door Joen op 17-06-2004 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

JeroenM_tbs schreef op 17 juni 2004 @ 21:09:
[...]

(nog gratis ook dus ;))
Staat op hun site.

* Anoniem: 113409 geeft wel toe dat het lastig is om verder een telefoonnummer van Lidl te vinden (vooral als je graag naar het plaatselijke filiaal zou willen bellen)
Ik nam aan dat je het filiaal wilde bellen, dit nummer ken ik ook :)
Keertje eens opbellen waarom ze de strikjes pasta uit het assorti hebben gehaald :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
Hehe, waar maak je je dan ook druk om. :+
Ach, t komt vast wel goed met die TV. Desnoods vragen ze idd vast wel hun geld terug en kopen ze wel een andere soortgelijke TV. :)

To be continued...

[ Voor 6% gewijzigd door Joen op 17-06-2004 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116660

Hoe zijn inmiddels de ervaringen met de Aldi videocamera? Bevalt hij, en waarom wel of niet? Ik kan hem nl. overnemen van een kennis, die toch liever gaat fotograferen. Maar of dat nou echt de enige reden is... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116660 schreef op 17 juni 2004 @ 22:11:
Hoe zijn inmiddels de ervaringen met de Aldi videocamera? Bevalt hij, en waarom wel of niet? Ik kan hem nl. overnemen van een kennis, die toch liever gaat fotograferen. Maar of dat nou echt de enige reden is... :?
voor hoeveel kun je hem overnemen?
Je kunt hem een maand na aankoop nog terugbrengen, probeer het zou ik zeggen als je een vette korting krijgt >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116660

Hij wil er 400 euro voor hebben, 99 minder dan aankoopprijs en de camera is dus bijna ongebruikt.
Kan je bij de Aldi na een maand nog terugbrengen? Ik ging uit van 14 dagen, vandaar dat ik zo'n haast heb om te beslissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobcohen
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19-06 22:46
Anoniem: 116660 schreef op 17 juni 2004 @ 22:11:
Volgens mij zijn die Aldi camera's van het merk Medion, toch? Als dat het geval is is het product in de basis een Samsung. Dat zijn best goede camera's voor het geld. In ieder geval een stuk goedkoper als een Sony of JVC en bijna even goed. Meestal zitten er gewoon een stuk minder functies op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104985

JeroenM_tbs schreef op 17 juni 2004 @ 21:09:
[...]

(nog gratis ook dus ;))
Staat op hun site.

* Anoniem: 104985 geeft wel toe dat het lastig is om verder een telefoonnummer van Lidl te vinden (vooral als je graag naar het plaatselijke filiaal zou willen bellen)
Filiaal heeft een geheim nummer, dus dat komt erop neer dat het niet gewenst is als je ze belt.

Lidlinfo/Lidlhelp bellen heeft ook geen doel het enige wat zou jou sturen is een brief dat je de tv mag inleveren bij eeb lidlfiliaal.

Dus het beste kun je direct terug gaan naar het betreffende filiaal en de tv omruilen!

Zal er heus nog wel ene staan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116660 schreef op 18 juni 2004 @ 09:35:
Hij wil er 400 euro voor hebben, 99 minder dan aankoopprijs en de camera is dus bijna ongebruikt.
Kan je bij de Aldi na een maand nog terugbrengen? Ik ging uit van 14 dagen, vandaar dat ik zo'n haast heb om te beslissen.
Gewoon doen, 400 euro is echt een koopje voor dat ding, zo goed als nieuw :7

Als het dan echt niks is dan terug en 100 winst 8)

Niet tegen die maat zeggen dan het na een maand nog terug kan :)

Kunt ook nog kijken of ze bij het filiaal nog een cam hebben liggen, zeggen dat het niet goed werkt en omruilen, heppie nog een nieuwe :)

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 113409 op 18-06-2004 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
Anoniem: 104985 schreef op 18 juni 2004 @ 10:07:
[...]

Filiaal heeft een geheim nummer, dus dat komt erop neer dat het niet gewenst is als je ze belt.

Lidlinfo/Lidlhelp bellen heeft ook geen doel het enige wat zou jou sturen is een brief dat je de tv mag inleveren bij eeb lidlfiliaal.

Dus het beste kun je direct terug gaan naar het betreffende filiaal en de tv omruilen!

Zal er heus nog wel ene staan ;)
Inderdaad, ze kregen te horen op het telefoonnummer dat ze de TV zo konden omruilen zei mijn moeder net tegen me toen ik weer thuis kwam.

Eenmaal aangekomen bleken we de tweede te zijn die een brakke TV hadden. Er stand nog precies 1 TV die ze mee terug konden krijgen en die is wel helemaal goed zei mijn moeder. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

JeroenM_tbs schreef op 18 juni 2004 @ 14:05:
[...]
Inderdaad, ze kregen te horen op het telefoonnummer dat ze de TV zo konden omruilen zei mijn moeder net tegen me toen ik weer thuis kwam.

Eenmaal aangekomen bleken we de tweede te zijn die een brakke TV hadden. Er stand nog precies 1 TV die ze mee terug konden krijgen en die is wel helemaal goed zei mijn moeder. :Y)
Voor hoelang :| haha geintje :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrestrial
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-01 22:29
Trouwens voor de mensen die de Sennheiser HD207 koptelefoon van de Praxis willen kopen kan ik dit afraden.

Ik vraag me serieus af of dit wel een sennheiser is. De geluids kwaliteit valt erg tegen. dwz weinig tot geen hoge tonen en een gemis aan dynamiek, een opgepompt en zelfs overstuurd bass geluid.

Er staat op de doos "For DJ Use" dit moet je letterlijk nemen. Misschien leuk voor draaien op een feestje... Toch maar terug naar m'n philips hoofdtelefoon die erg uitelkaar valt maar wel lekker klinkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frederick684
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21-11-2022
Op de aldi website (hier in belgie toch) staat nu een nieuw homecinema systeem met divx in aanbieding voor 200 euro. Er staat bij dat 2.000 watt is maaruh..meer gegevens ontbreken natuurlijk. Zijn er hier soms mensen die daar meer over weten? Zou dat iets goeds zijn ? met dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101381

het is 2000 watt pmpo.. en heel veel (Bijna alle) merken die het aangeven met PMPO overdrijven het gigantisch.. de een zelfs meer als de ander.. wie weet is dat kreng RMS nog niet eens 150 watt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101381 schreef op 19 juni 2004 @ 11:51:
het is 2000 watt pmpo.. en heel veel (Bijna alle) merken die het aangeven met PMPO overdrijven het gigantisch.. de een zelfs meer als de ander.. wie weet is dat kreng RMS nog niet eens 150 watt
rms 150 is nog steeds niet verkeerd, zal eerder 70 ofzo zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nou soms hebben die setjes best veel RMS.. alleen is het geluid om van te janken :| ofwel>> verwacht er echt niet veel van.. denk aan pc boxen kwaliteit en dan bedoel ik die boxen van 20/30 euro ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
Anoniem: 113409 schreef op 18 juni 2004 @ 14:08:
[...]

Voor hoelang :| haha geintje :+
Niet grappig... :/

.

.

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Niet online
Anoniem: 101381 schreef op 19 juni 2004 @ 11:51:
De subwoofer is 50W RMS, de centerspeaker is 30W en de overige speakers zijn 15W geloof ik... Dat stond in het Aldi krantje hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Ik ga 'm wel effe checken vanmiddag... Ik heb de volledige productcatalogus van Sennheiser doorgespit (pdf's op www.sennheiser.nl), maar dit type is niet te vinden. Gegoogled, de enige hit was jouw eigen inzending in deze thread ;)

Ik moet ook nog effe een budget-headphone hebben, mijn zoontje stond driftig de plug van de headphone in de oorschelpen te drukken... doet 't nog wel maar is wat dodgy... :/

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85499

Is er iemand van wie ik de verpakking (doos + piepschuim) kan overnemen?

Dit omdat ik m terug wil brengen wegens storing, maar ik heb de verpakking al weggegooit en ik mag m zonder verpakking niet terugbrengen. :X

Dus wie heeft de doos nog liggen en wil die wel aan mij kwijt?

Bvd _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85499

Anoniem: 85499 schreef op 22 juni 2004 @ 09:53:
Is er iemand van wie ik de verpakking (doos + piepschuim) kan overnemen?

Dit omdat ik m terug wil brengen wegens storing, maar ik heb de verpakking al weggegooit en ik mag m zonder verpakking niet terugbrengen. :X

Dus wie heeft de doos nog liggen en wil die wel aan mij kwijt?

Bvd _/-\o_
Ik ben vergeten te zeggen dat ik het over de Megadrive LCD TV had van de Gamma. B) :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Ramzzz schreef op 21 juni 2004 @ 09:28:
Ik ga 'm wel effe checken vanmiddag... Ik heb de volledige productcatalogus van Sennheiser doorgespit (pdf's op www.sennheiser.nl), maar dit type is niet te vinden. Gegoogled, de enige hit was jouw eigen inzending in deze thread ;)

Ik moet ook nog effe een budget-headphone hebben, mijn zoontje stond driftig de plug van de headphone in de oorschelpen te drukken... doet 't nog wel maar is wat dodgy... :/
OK, ik heb 'm gekocht. Enorme geluidsdruk valt ermee te genereren! Best goed geluid, beetje veel bassen (strak). Goede geluiddichtheid. halfopen schelpen. Wordt geafficheerd als een DJ-headset. Ik gebruik 'm achter de PC, maarik ben erg tevreden voor dat geld.

Wel een echte Sennheiser, normaal heb je voor €30 veel minder kwaliteit. Vergelijkbaar met de oude Sennheiser die ik had (ook halfopen), die doet 't nog altijd, maar de schuimschelpen zijn verteerd (na 17 jaar).

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeddicius
  • Laatst online: 20-06 09:48

Zeddicius

Conscience do cost

Hallo,

Mijn pa fiets elke dag naar zijn werk (toch zo'n 25 km) en luistert daarbij muziek. Nu luistert hij nog via de walkman, maar hij is van plan om een mp3 speler te kopen. Nu zag hij in de Blokker folder ( Blokker.nl ) een aanbieding van een mp3 speler van Xiron. (zie folder op de website, eerste pagina)

Nu wil hij die misschien kopen (goede aanbieding) en heeft hij mij gevraagd om wat informatie over de speler in te zamelen. Ik zoeken via Google, kan ik helemaal niets vinden over Xiron (ja vage site's) het lijkt wel of ze niet bestaan! Nou heb ik ook via de GoT search gezocht en daar vond ik andere producten van Xiron. Blokker heeft al een keer een Xiron mp3/cd speler verkocht.

Nu is mijn vraag of iemand de speler die ze nu hebben al heeft gekocht of misschien gaat kopen. Ik zou graag willen weten wat de ervaringen zijn (batterij verbruik, wat voor batterijen, kwaliteit, etc. ) voordat ik mijn pa de speler laat kopen.

Hoop dat iemand me kan helpen,

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyphOn
  • Laatst online: 20-06 22:53
Hij lijkt wel veel op mijn Mambox 128 Mb En daar kan ik je over vertellen dat batterijen lang mee gaan (vooral duracell), alleen zou ik wel eerst vragen of je er mee kan spoelen want dat kan de mijne namelijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeddicius

Zeddicius

Conscience do cost

Oeps, sorry zie dat ik in een ander topic had moeten posten! Sorry modjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26881

Ik ben ook benieuwd naar de reacties... wil er zelf namelijk ook een gaan halen! Ziet er aantrekkelijk uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTM
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21-06 08:51
Mm, ja. Daar ben ik ook wel benieuwd na. Ik zit toch eigenlijk te twijfelen om de MSI Megastick 1 te halen, maar als over deze mp3 speler tevreden resultaten zijn dan ga ik niet moeilijk doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeddicius

Zeddicius

Conscience do cost

Keb trouwens mijn vraag in het topic:

Periodieke gadgetaanbiedingen [Lidl] [Aldi] [etc] deel 2 gezet. Mischien ook wel leuk voor julie om te volgen :)
(zat namelijk verkeerd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

volgens mij is dit die speler die door HEEL veel bedrijven onder eigen naam word verkocht Njoy-it.nl of .com weet niet meer zeker funproducts.nl en zo zijn er meer. Het zijn HELE goedkope uit Azië die blijken moeite te hebben met ID3Tags en haperen in begin van liedje. Ik ken iemand van IA.net en die had er 8 (jaja.. ik weet het veel..) en allemaal dat probleem.

en geen één van de sites die ze verkoopt of personen op marktplaats/ebay (ebay stikt er van zoek op WMA) stuurt mail terug met de site van fabrikant.. jah ze beweren het zelf te zijn... en zeggen dat er geen firmware updates beschikbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 88439

ja, ik zag 'm er ook al in staan. Bij mij in de buurt was hij al uitverkocht. Toen heb ik naar de stad gebeld en daar was hij nog op vorraad. Hij lijkt verdacht veel op een Aiptek en op een 256 mb mp3 speler van http://www.njoy-it.com/c28.html.
Hij gebruikt hetzelfde pookje aan de bovenkant, dus het is echt een standaard type.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterEs
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 03-04 20:31

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuCarD
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

Mediamarkt heeft een aanbieding van een laptop die er wel redelijk goed uit ziet....

Microstar Laptop Centrino 1,5 Ghz
512 Mb
60 Gb HD
15,4 TFT
DVD writer
ATI RADEON 9700 128 Mb :9~
+ extra's Modem, Windows XP Home, Nero

Voor 1555,- Inclusief BTW!

http://www.mediamarkt.nl/home/flyer/pdf/pag08.pdf

Iemand ervaring met het laptop merk Microstar?

[ Voor 6% gewijzigd door LuCarD op 28-06-2004 14:48 ]

Programmer - an organism that turns coffee into software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 70879

Ikzelf zit nog steeds te twijfelen over die pocketpc met falk navigator.
Kan iemand die dat ding heeft vertellen, of de verbinding met de pocketpc via bluetooth is, of via draadje?
En kun je met deze versie tomtom3 volledig draaien, inclusief filewaarschuwing e.d.?
Want het lijkt me best een cool dingetje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Laatst online: 22:14
Gisteren heb ik het krantje van de Trekpleister in de bus gekregen en zag daar het volgende 5.1 setje:

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~boons651/5.1.jpg

Het is voor op de slaapkamer, maar heeft een van jullie toevallig ervaring met dit of een soortgelijk setje? Is het de moeite waard voor dat geld of per definitie niet doen? Het is dus niet voor "normaal" gebruik maar echt voor "erbij".

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wormaap
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21-06 00:53
renzo4000 schreef op 28 juni 2004 @ 15:35:
Gisteren heb ik het krantje van de Trekpleister in de bus gekregen en zag daar het volgende 5.1 setje:

[afbeelding]

Het is voor op de slaapkamer, maar heeft een van jullie toevallig ervaring met dit of een soortgelijk setje? Is het de moeite waard voor dat geld of per definitie niet doen? Het is dus niet voor "normaal" gebruik maar echt voor "erbij".
Ik zou persoonlijk het geld liever sparen. Dat soort setjes heeft over het algemeen vooral een extreem blikkig geluid. Ik vind het persoonlijk een kwelling om ernaar te luisteren.

Ticking away, the moments that make up a dull day

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117336

Ik heb bij de mediamarkt de volgende aanbieding zien staan:

Microstar (=medion) P 34200

Intel Pentium 4 processor 3,4GHZ
1024MB DDRram
200GB harddisk
nVidea Geforce FX5500 (128MB)
DVD-ROM
DVD Writer (8X)
modem
veel aansluitingen
draadloos toetsenbord en muis

PRIJS: €1149,-

Nu is mijn vraag: Is dit een goed systeem voor een goede prijs, en hoe is de mediamarkt-garantie? Waarschijnlijk komt er binnen een paar weken ook weer een computer bij de Lidl (hij is volgende week in Duitsland, zie www.lidl.de) (met AMD3200+, 250GB schijf, 512MB geheugen en Radion 9600XT)(ook €1149), kan ik die beter nemen?????

Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Donald
  • Laatst online: 19:55
Die FX5200 is iig niks voor games. Als je wilt gamen kun je beter even op die Lidl-aanbieding wachten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

renzo4000 schreef op 28 juni 2004 @ 15:35:

[afbeelding]

Als je echt niet meer kunt uitgeven tja.....
Klinkt als een natte katonnen doos dit soort setjes (bij blokker beluisterd)

Kan beter iets meer uitgeven, 150-200 als je het goedkoop wilt houden.
Dan heb je net wat meer pit om het redelijk te houden.
Vaak rond 200 krijg je er een tuner bij, ook leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Niet online
Anoniem: 70879 schreef op 28 juni 2004 @ 15:25:
Ikzelf zit nog steeds te twijfelen over die pocketpc met falk navigator.
Kan iemand die dat ding heeft vertellen, of de verbinding met de pocketpc via bluetooth is, of via draadje?
En kun je met deze versie tomtom3 volledig draaien, inclusief filewaarschuwing e.d.?
Want het lijkt me best een cool dingetje
Met een draadje, de PocketPC die erbij zit is een Asus MyPal A260 (onder de naam Typhoon) en niet de Asus MyPal A620BT die Bluetooth ondersteuning heeft.

TomTom 3 kun je draaien ja, fileondersteuning heb ik nog niet uitgeprobeerd want ik geloof dat je daar een abbonement op moet hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97917

amour021 schreef op 28 juni 2004 @ 22:43:
[...]

Met een draadje, de PocketPC die erbij zit is een Asus MyPal A260 (onder de naam Typhoon) en niet de Asus MyPal A620BT die Bluetooth ondersteuning heeft.

TomTom 3 kun je draaien ja, fileondersteuning heb ik nog niet uitgeprobeerd want ik geloof dat je daar een abbonement op moet hebben..
Is die nog steeds te koop dan? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Niet online
Anoniem: 97917 schreef op 28 juni 2004 @ 22:46:
[...]

Is die nog steeds te koop dan? :o
Weet ik niet, hier in het Antwerpse alleszins niet meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 70879

amour021 schreef op 28 juni 2004 @ 22:43:
[...]

Tnx....
hoe groot moet trouwens je memory kaart zijn voor benelux en europese hoofdwegen? en bevalt die falk navigator ook, of is die niet zo goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dr. Donald schreef op 28 juni 2004 @ 21:06:
Die FX5200 is iig niks voor games. Als je wilt gamen kun je beter even op die Lidl-aanbieding wachten..
Sorry, ik bedoelde FX5500: hoe is die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Donald
  • Laatst online: 19:55
Anoniem: 117336 schreef op 29 juni 2004 @ 12:24:
[...]

geen idee, die ken ik niet.... :)

Edit:
Ik zie hier in het kijkshop krantje een Supertech booster 2x 100 Watt voor 15 euro, is zoiets wat?

Info van de site:
STA-200
High power stereo car booster/amplyfier
- Max. Output power 2 x 100 Watt
- Gain-Control
- DBX (Dynamic Bass Expander)
- Low level input
- Overheat Protection
- Output Short Circuit Protection
- Frequency Range 20-30.000 Hz
- Power consumption: 4 A Max.
- EAN-code 87.11902.00154.6

[ Voor 55% gewijzigd door Dr. Donald op 29-06-2004 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Niet online
Anoniem: 70879 schreef op 29 juni 2004 @ 12:19:
[...]

Tnx....
hoe groot moet trouwens je memory kaart zijn voor benelux en europese hoofdwegen? en bevalt die falk navigator ook, of is die niet zo goed?
Die twee passen wel op 256mb denk ik maar ik heb een 512mb kaartje aangekocht om er wat meer op te persen :)

Die Falk Navigator ging wel vrij goed maar het programma nam veel meer tijd om een route te berekenen en maakte hier en daar een paar foutjes (zoals niet aangeven wanneer je van snelweg moet verwisselen)
Een opgepompte versie van de FX5200... barslecht in games dus :)

[ Voor 10% gewijzigd door Admiral Freebee op 29-06-2004 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi Vader
  • Laatst online: 05-06 08:48
Anoniem: 70879 schreef op 29 juni 2004 @ 12:19:
[...]

Tnx....
Die Falk Navigator is niet echt up-to-date. Heb nu tomtom 3 erop gezet en heb nu ook alle flitspalen erbij gezet, heb je geen Quintezz Locator meer nodig :). die tomtom 3 Benelux kaarten passen net niet op een 64 Mb kaartje, denk ik.... ik heb ruim over op een 128 Mb kaartje dus 256 MB is bijna overdreven groot. Verder is jammer dat Tomtom alleen via GPRS de TMC (fileinfo en tegenwoordig flits info via 538) ophaald.

Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 56709

klopt wat hierboven staat, als je alleen benelux erop wilt hebben dan heb je genoeg aan 128 mb... Ik ga zelf vaak naar Italie met tussenstoppen in Duistland en/of Zwitzerland en dan heb je toch snel een 512 mb kaartje nodig als je de komplete kaarten van nederland, duitsland, zwitzerland en italie erop wilt hebben...
Je kunt in principe ook alleen de main Europe roads gebruiken die is niet zo groot (55 mb dacht ik zo) alleen dan moet je niet verwachten dat je van de autoweg af kunt en een of andere kleinere/minder bekende weg kunt vinden met die map...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113069

FF review

Kheb nu een tijdje de medion 7457 (dvd svcd vcd divx mp3)

Ik moet zeggen dat ik er erg tevreden over ben. Ook het hele probleem met de subs is op te lossen door nieuwe firnmware te laden of gewoon te zorgen voor .sub ondertitels. Wat nu het probleem is met dit aparaat ben ik nog niet tegengekomen. Hij is gewoon heel erg fijn voor maar 59 euro.

BTW Xvid draait íe ook gewoon. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51455

Anoniem: 113069 schreef op 01 juli 2004 @ 23:54:
FF review

Kheb nu een tijdje de medion 7457 (dvd svcd vcd divx mp3)

Ik moet zeggen dat ik er erg tevreden over ben. Ook het hele probleem met de subs is op te lossen door nieuwe firnmware te laden of gewoon te zorgen voor .sub ondertitels. Wat nu het probleem is met dit aparaat ben ik nog niet tegengekomen. Hij is gewoon heel erg fijn voor maar 59 euro.

BTW Xvid draait íe ook gewoon. :D
en deze heb je waar gehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipmo2K
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Misschien mag ik 't niet zeggen maar er loopt een inkoopactie(.net) voor. Deze is wel zeer binnekort afgelopen.

Hoewel ik wel benieuwd ben welke firmware je gebruikt voor die subtitels, want ik heb dat apparaat dus ook en met versie 2.06 kan die (nog) geen .srt's lezen volgens diverse bronnen. Heb het zelf nog niet kunnen proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-06 09:18

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Iemand ervaring met de Nikon Coolpix SQ welke bij het Kruitvat in de aanbieding is?

[img][http://www.kruidvat.nl/domains/kruidvat/content/magazine/200427/KRT_NL_WK27_P1_286.jpg[/img]

Als ik de reviews lees lijkt hij me voor die prijs niet slecht. Het budget is ook echt maar € 200,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-05 13:51

Gutteguttegut

CEO of TFD

Meer info.
Gebruikers ervaringen.
2e link werkt niet, gewoon ff op het forum zoeken van de 1e link.

[ Voor 17% gewijzigd door Gutteguttegut op 02-07-2004 10:01 ]

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100121

i2Paq schreef op 02 juli 2004 @ 09:40:
Iemand ervaring met de Nikon Coolpix SQ welke bij het Kruitvat in de aanbieding is?

[[url=[http://www.kruidvat.nl/domains/kruidvat/content/magazine/200427/KRT_NL_WK27_P1_286.jpg]afbeelding[/url]]

Als ik de reviews lees lijkt hij me voor die prijs niet slecht. Het budget is ook echt maar € 200,-
Yep, ik heb 'm ook en hij bevalt goed. Qua pixelresolutie al weer wat verouderd, maar desondanks, waar voor zijn geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

i2Paq schreef op 02 juli 2004 @ 09:40:

[[url=[http://www.kruidvat.nl/domains/kruidvat/content/magazine/200427/KRT_NL_WK27_P1_286.jpg]afbeelding[/url]]

de nieuwere Coolpix 2200 is overal in de aanbieding voor 129 euro
dan zou ik voor die gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Flipmo2K schreef op 02 juli 2004 @ 08:12:
Misschien mag ik 't niet zeggen maar er loopt een inkoopactie(.net) voor. Deze is wel zeer binnekort afgelopen.

Hoewel ik wel benieuwd ben welke firmware je gebruikt voor die subtitels, want ik heb dat apparaat dus ook en met versie 2.06 kan die (nog) geen .srt's lezen volgens diverse bronnen. Heb het zelf nog niet kunnen proberen.
thnx

en wellicht dat het ligt aan het verschil . sub versus .srt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weet iemand misschien wanneer die LIDL computer (AMD3200+) in Nederland is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Laatst online: 20:32

timovd

Voorsprong door techniek

binnenkort bij GAMMA:
Home cinema set
DVD speler met 5.1 luidsprekers
4 luidsprekerstandaards

klinkt erg mooi!
Edit: zeker voor nog geen €100

[ Voor 15% gewijzigd door timovd op 08-07-2004 11:01 ]

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109571

is dit reclame ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Niet online
Ummm nee, gewoon mensen die de goedkope aanbiedingen aankondigen en ervaringen delen... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:50

Rmg

http://nl12.shop.schlecke...r=64116001&seiten_block=1

Yamada voor 84 euro. Bij de schlecker :) (kweet niet zeker of ie er al stond maargoed)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
En voor de Lidl fans komt er een nieuwe noitebook aan in regio 1:
http://www.lidl.nl/nl/ind....20040708.p.Notebook_2800
Afbeeldingslocatie: http://www.lidl.nl/C1256C790050C7BC/images/NL.04_9790/$file/04_9790_b.jpg
Targa Visionary AMD Athlon 64 Mobile 2800+
• AMD Athlon 64 Mobile 2800+, toekomstzekere 64-bit Technologie
• Eén van de snelste grafische kaarten ter wereld: ATI MOBILITY RADEON 9700
• DVD-Multinorm- en CD Brander
• 512 MB DDR-RAM
• 60 GB Harde schijf
En nog wat meer, maar te lastig om hier op te noemen. :P

Het lijkt me in ieder geval een best goed te noemen notebook.

[ Voor 8% gewijzigd door Joen op 08-07-2004 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuCarD
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

JeroenM_tbs schreef op 08 juli 2004 @ 00:16:
En voor de Lidl fans komt er een nieuwe noitebook aan in regio 1:
http://www.lidl.nl/nl/ind....20040708.p.Notebook_2800

[...]
En nog wat meer, maar te lastig om hier op te noemen. :P

Het lijkt me in ieder geval een best goed te noemen notebook.
http://www.de-laptopper.nl/index.php?file_id=2577

Bijna zelfde config, maar dan van Asus. Inclusief Access point, Muis, Tas, Webcam. En dan 50€ goedkoper... .

Foutje... neit goed gelezen... |:(

[ Voor 5% gewijzigd door LuCarD op 08-07-2004 12:20 ]

Programmer - an organism that turns coffee into software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16115

[Bijna zelfde config, maar dan van Asus. Inclusief Access point, Muis, Tas, Webcam. En dan 50€ goedkoper... .
Da's niet helemaal juist. Deze heeft geen DVD-brander en die van de Lidl wel. Is aardig verschil, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cimbom
  • Laatst online: 26-04-2024

cimbom

Just Kidding

Anoniem: 16115 schreef op 08 juli 2004 @ 10:58:
[...]

Da's niet helemaal juist. Deze heeft geen DVD-brander en die van de Lidl wel. Is aardig verschil, toch?
en Asus is Athlon XP en die van Lidl is Athlon 64 zeker en verschil
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.