Ik weet niet of dit topic ook bedoeld is voor andere winkels, maar ik neem aan van wel.
De Scheer en Foppen heeft vandaag wat leuks in de aanbieding:
Ik als 18 jarige ben opzoek naar een leuke cadeautje voor mijn vader, een dvd speler zat ik mee in mijn hoofd omdat hij nu mijn laptop mee neemt zo nu en dan. Wat hij qua dvds afspeeld zijn geen high quality dvds, meer van zijn hardloopclub. Verder wat muziek luisteren maar hij is _geen_ Audiofiel. Voor de kwaliteit van beeld en geluid maak ik mij geen zorgen, enige waar ik mij voor wil behoeden is een miskoop/product wat slecht te bedienen gebruiken is.
Het betreft:
JVS dvd Home Cinema system, met 5 speaers surround. Volgens het plaatje ondersteund hij dolby digital, dts en mp3 audio cds. Wat perfect is dus. Prijs is van 449 voor 249.
Een type nummer staat er helaas niet bij, dat is wel weer handig van ze... Ik
DENK dat het een TH-A25 zou moeten zijn.
http://www.jvc.nl/product.php?id=TH-A25&catid=85
Belangrijkste features
Ondersteunde systemen: DVD-Video, DVD-RW, DVD-R, CD, CD-R/RW, SVCD, VCD, MP3/JPEG digitale foto’s (CD-R/RW)
Voor/surround/midden: 5 x 30 W, 6 ohm bij 1 kHz, met 10% THD; Subwoofer: 55 W, 3 ohm bij 100 Hz, met 10% THD
Ingebouwde decoders: Dolby Digital/DTS/Dolby Pro Logic II
Eenvoudige bediening
10-bits/54 MHz video D/A converter
15 cm basreflex subwoofer, magnetisch afgeschermd
De vraag aan de experts, alhoewel JVC mij goed in de oren klinkt, en het een relatief budget model is, gaat mijn vader hier toch plezier van hebben? In princiepe is het een relatief goed apparaat toch? Geluid is van voldoende kwaliteit dat je daar plezier van heb, en alles word ondersteund.
Doen of niet?