Kabeltje wel goed gemaakt en aangesloten?
Heb 'm ook gekocht. Waren snel weg.clevy schreef op 04 juni 2004 @ 21:29:
[...]
1)
is wel leuk speleding voor op vakantie. kun je nog iets van weer of nieuws meekrijgen (cnn, eurosport, nbc,bbc)
2)
helemaal met bijgeleverd compas ding uitgelijnd gehad, incl kleine variaties.
en als een debiel alle mogelijke kanten op staan wijzen met dat ding.
0 effect.
Ik kreeg 'm met veeeel geduld aan de praat. Het uitrichten met zo'n kleine schotel is verschrikkelijk moeilijk. Een graad naar links of rechts te veel en je hebt geen ontvangst meer.
Ik denk aan een grotere, minimaal 60 of 80cm schotel. 80cm kost vanaf €18. Niet alle kanalen zijn namelijk te ontvangen. Alleen als je op een open veld zit kan je wat met zo'n kleine schotel en bij mij achter (zuiden en eerste etage) staan grote bomen op zo'n 15 meter afstand met daarachter (hoge) huizen.
Ik denk dat de ontvanger wel goed is want wat ik ontvang is van dvd kwaliteit.
Het geluid is stereo en eveneens van hoge kwaliteit.
Ben (redelijk) tevreden voor die €99 en waarschijnlijk blij met een 80cm schotel (die dan weer net moet passen op de aanwezige hulpstukken)
Binnenkort bij de aldi een digitale Mini-dv camcorder, vanaf 9 juni.
Weet iemand meer van deze camcorder?
• Super compact
• 2,5'' TFT kleurenscherm
• 800.000 pixels
• digitale camera-functie
• 10-voudige optische zoom
• 800-voudige digitale zoom
• 6 AE belichtingsprogramma's
• LP/SP-opnemen
• night-capturefunctie; hiermee
kunnen ook in het donker opnames
gemaakt worden
• lithium-ionen hoogvermogen accu
• met o.a.: tegenlichtcorrectie optische
zoeker, automatische en manuele
witbalans, ingebouwde stereo
microfoon, geïntegreerde luidspreker
• netadapter
• 1 hoogvermogen accu (li-ion)
• beeldbewerkingssoftware
• 1 mini DV lege cassette, 60 min.
• handleiding
• Meegeleverde onderdelen:s
• afstandsbediening (incl. batterijen)
• USB-verbindingskabel
• AV-verbindingskabel
• scart-adapter
• S-VHS-verbindingskabel
• netkabel
• Aansluitingen:
• IEEE 1394 DV in/out
• USB-uitgang
• AV-uitgang
• S-VHS-uitgang
• externe microfoon-aansluiting
per stuk
499.-
• Super compact
• 2,5'' TFT kleurenscherm
• 800.000 pixels
• digitale camera-functie
• 10-voudige optische zoom
• 800-voudige digitale zoom
• 6 AE belichtingsprogramma's
• LP/SP-opnemen
• night-capturefunctie; hiermee
kunnen ook in het donker opnames
gemaakt worden
• lithium-ionen hoogvermogen accu
• met o.a.: tegenlichtcorrectie optische
zoeker, automatische en manuele
witbalans, ingebouwde stereo
microfoon, geïntegreerde luidspreker
• netadapter
• 1 hoogvermogen accu (li-ion)
• beeldbewerkingssoftware
• 1 mini DV lege cassette, 60 min.
• handleiding
• Meegeleverde onderdelen:s
• afstandsbediening (incl. batterijen)
• USB-verbindingskabel
• AV-verbindingskabel
• scart-adapter
• S-VHS-verbindingskabel
• netkabel
• Aansluitingen:
• IEEE 1394 DV in/out
• USB-uitgang
• AV-uitgang
• S-VHS-uitgang
• externe microfoon-aansluiting
per stuk
499.-
[ Voor 7% gewijzigd door Cansu op 05-06-2004 10:54 ]
Viva la Netherlands!
Anoniem: 113409
Zoek eens bij samsung rond, was de vorige keer ook.Cansu schreef op 05 juni 2004 @ 10:53:
Binnenkort bij de aldi een digitale Mini-dv camcorder, vanaf 9 juni.
per stuk
499.-
Anoniem: 99835
... en let even extra op het geluid. Dat was een probleempje bij de versie van vorig jaar volgens: linkjeAnoniem: 113409 schreef op 05 juni 2004 @ 13:42:
[...]
Zoek eens bij samsung rond, was de vorige keer ook.
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 44568 op 05-06-2004 14:57 . Reden: afgebroken lange link ]
Kan niets vinden over deze aldi aanbieding. Vele links wijzen naar de vorige en dat was idd een Samsung, maar deze heeft ook wat weg van een Sony qua uiterlijk.
Viva la Netherlands!
hij lijkt qua vormgeving erg op deze medion met iets betere/andere specs voor 429 euro :

van www.medionshop.de

van www.medionshop.de
Anoniem: 12019
Die aanbieding van die airco bij Aldi is dat in Belgie of in Nederland kan hem namelijk niet op de nederlandse site vinden.
Heeft iemand een idee hoe lang de batterij tegenwoordig meekan gemiddeld van dat soort camera's?
http://www.halfords.nl/images/folder/2004-24/21.jpg
zijn die speakers/subwoofer wat voor in de auto
@rjw: voor nederland. heb de folder in de winkel zien liggen
zijn die speakers/subwoofer wat voor in de auto
@rjw: voor nederland. heb de folder in de winkel zien liggen
CISSP! Drop your encryption keys!
Bij de Aldi in NederlandAnoniem: 12019 schreef op 05 juni 2004 @ 21:13:
Die aanbieding van die airco bij Aldi is dat in Belgie of in Nederland kan hem namelijk niet op de nederlandse site vinden.
Gho, bij onze Canon MV600i doen we maximum een uur met een batterypack! 'k Gok dus dat dat bij die van de Aldi wel ietsje meer zal zijn, maar toch ook niet om over naar huis te schrijven imoAnoniem: 113409 schreef op 05 juni 2004 @ 21:16:
Heeft iemand een idee hoe lang de batterij tegenwoordig meekan gemiddeld van dat soort camera's?
Dat valt wel tegen, heb me er al jaren niet meer in verdiept.cocico schreef op 06 juni 2004 @ 00:31:
[...]
Gho, bij onze Canon MV600i doen we maximum een uur met een batterypack! 'k Gok dus dat dat bij die van de Aldi wel ietsje meer zal zijn, maar toch ook niet om over naar huis te schrijven imo
Ik heb 7 jaar geleden eens 1 gekocht ging ook 1 uur mee.
Had wel verwacht dat het onderhand flink verbeterd was als je dat met gsm's, laptops ziet
Nu zitten er een kleurenzoeker en een LCD schermpje in natuurlijk, dat maakt ook een verschil...
'cocico schreef op 06 juni 2004 @ 08:43:
Nu zitten er een kleurenzoeker en een LCD schermpje in natuurlijk, dat maakt ook een verschil...
Die van mij had alleen maar een kleurenscherm (geen kijkgat) dus die gebruikte ik de hele tijd.
Anoniem: 32672
Geen Aldi PC deze week..... (wel een digitale videocamera).Anoniem: 100121 schreef op 03 juni 2004 @ 07:31:
[...]
volgens een advertentie in het parool (2/6) was er vandaag de aldi pc, online staat echter niets...
Is volgende week: zie boven. Gaat om dezelfde computer als in april (restpartij?) de 3,0 Ghz Medion (uiteraard). Wel vandaag bij de Lidl een 3,2 Ghz voor 100 euri meer. Succes!
Klopt die melding over de advertentie in het Parool wel?
grt. Chris.
Anoniem: 100121
Ik kan hem digitaal ook niet vinden, maar heb wel een foldertje bij de winkel meegenomen. De aanbieding is vanaf woensdag as. Nogmaals, het gaat om de aanbieding van maart jl. en de prijs is ook gelijkgebleven. Gelet op de wet van de remmende voorsprong is het misschien beter even te wachten. Deze is slechts een ordinaire 3000+...dat kan nu met gemak naar de 3,2 of de 3,4 (zie Lidl en Mediamarkt)Anoniem: 32672 schreef op 06 juni 2004 @ 14:46:
[...]
Geen Aldi PC deze week..... (wel een digitale videocamera).
Klopt die melding over de advertentie in het Parool wel?
grt. Chris.
Disbeliever: dank voor de snelle reactie.Anoniem: 100121 schreef op 06 juni 2004 @ 17:53:
[...]
Ik kan hem digitaal ook niet vinden, maar heb wel een foldertje bij de winkel meegenomen. De aanbieding is vanaf woensdag as. Nogmaals, het gaat om de aanbieding van maart jl. en de prijs is ook gelijkgebleven. Gelet op de wet van de remmende voorsprong is het misschien beter even te wachten. Deze is slechts een ordinaire 3000+...dat kan nu met gemak naar de 3,2 of de 3,4 (zie Lidl en Mediamarkt)
Het is voor een collega. Ik heb de Medion PC al en ben er wel heel erg tevreden mee. Bovendien is de service m.b.t. de garantie (on-site) van Medion erg goed (is mijn eigen ervaring) en dan 3 jaar is ook niet niks.
Of is de garantie van de Mediamarkt (of de Lidl) ook erg goed? Wat is de garantietermijn eigenlijk van Mediamarkt?
grt. Chris.
Sinds wanneer is er ook al een AMD 64bit in een 2500+ variant?
Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)
of een Athlon XP met hypertransport ? LOL
Leuke lamp, overigens !!
Anoniem: 114303
Nog een vraagje over de airco
Weet iemand toevallig of de condes word opgevangen in een bak of naar buiten toe moet?
Weet iemand toevallig of de condes word opgevangen in een bak of naar buiten toe moet?
A.s. donderdag ook in de noordelijke helft van Nederland bij de Lidl:
Auto navigatie-systeem
De TYPHOON MyGuide 5500 XL en de FALK Navigator 2004 vormen samen het perfecte mobiele navigatiesysteem. Het navigatiesysteem is spraakgestuurd. Daarnaast wordt de route getoond in kaart- of pictogrammenvorm.
Pocket PC met spraakgestuurde GPS-navigatiesoftware voor Benelux
Extreem licht (slechts 141 gram) en plat ( 77 x 125 x 13 mm.)
16 Bit TFT-kleurendisplay (240 x 320 pixels)
Voorgeïnstalleerd: kaarten van de Benelux, Noord Frankrijk en West-Duitsland, op één 256 MB CF-kaart
Besturingssysteem:
Windows Mobile™ 2003
Gebruik uw Pocket-PC als een Desktop PC:
opstellen en bewerken van Word- of Excel-documenten
beheren van adressen, contacten en telefoonnummers
agendabeheer
afspelen van MP3 bestanden en Windows9™ bestanden
en veel meer....
96 MB intern (64 MB SDRAM en 32 MB Flash ROM) + 256 MB Compact-Flash geheugenkaart
400MHz PXA 255 Processor
Display: 16 Bit TFT-kleurendisplayBesturingssysteem: Windows Mobile™ 2003
Compact-Flash Type II modem
Li-lon accu, 1300 mAH
Ultralicht & klein
Eenvoudig mee te nemen: weegt slechts 141 gram en is 77 x 125 x 13 mm. groot
Plug & Play Direct te gebruiken

Prijs: € 449,-
-----------
Nu even de vraag: weet iemand wat de TYPHOON MyGuide 5500 XL voor pocketpc is?
ps: 'Gebruik uw Pocket-PC als een Desktop PC' yeah right
Auto navigatie-systeem
De TYPHOON MyGuide 5500 XL en de FALK Navigator 2004 vormen samen het perfecte mobiele navigatiesysteem. Het navigatiesysteem is spraakgestuurd. Daarnaast wordt de route getoond in kaart- of pictogrammenvorm.
Voorgeïnstalleerd: kaarten van de Benelux, Noord Frankrijk en West-Duitsland, op één 256 MB CF-kaart
Besturingssysteem:
Windows Mobile™ 2003
agendabeheer
en veel meer....
96 MB intern (64 MB SDRAM en 32 MB Flash ROM) + 256 MB Compact-Flash geheugenkaart
400MHz PXA 255 Processor
Li-lon accu, 1300 mAH
Ultralicht & klein

Prijs: € 449,-
-----------

[ Voor 7% gewijzigd door Rudi Vader op 07-06-2004 13:30 . Reden: plaatje erbij ]
Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)
Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)
Anoniem: 97917
Ik zag het navigatiesysteem ook net in de folder staan. Ik zou dan voor 100 euro meer toch echt wel voor een TomTom gaan.timow schreef op 07 juni 2004 @ 14:34:
Kruidvat folder binnen:
Palm Zire 71 à €469
DVD recorder à €249 (excl €3 verw bijdr)
Anoniem: 45230
M'n baas had deze laatst ook gekocht, weet alleen dat het een Asus is, maar het type...Nu even de vraag: weet iemand wat de TYPHOON MyGuide 5500 XL voor pocketpc is?
Anoniem: 97917
Klijkt er wel verdacht veel op jaAnoniem: 45230 schreef op 07 juni 2004 @ 15:18:
[...]
M'n baas had deze laatst ook gekocht, weet alleen dat het een Asus is, maar het type...

Niet echt zo super goedkoop.
Heb de folder opgehaald: geen PC!Anoniem: 100121 schreef op 06 juni 2004 @ 17:53:
[...]
Ik kan hem digitaal ook niet vinden, maar heb wel een foldertje bij de winkel meegenomen. De aanbieding is vanaf woensdag as. Nogmaals, het gaat om de aanbieding van maart jl. en de prijs is ook gelijkgebleven. Gelet op de wet van de remmende voorsprong is het misschien beter even te wachten. Deze is slechts een ordinaire 3000+...dat kan nu met gemak naar de 3,2 of de 3,4 (zie Lidl en Mediamarkt)
Folder is hetzelfde als wat op de aldi website wordt aangeboden.
Hoe zit dit nu?
grt. Chris.
Lijkt erop dat de digitale camcorder van 9 juni een Samsung is: vp-d230 of 250 of 270....
zie voor specs:
http://www.samsung.com/Pr...i_DV/files/Rapido_PAL.pdf
zie voor specs:
[ Voor 7% gewijzigd door Cansu op 07-06-2004 19:59 ]
Viva la Netherlands!
Als het de 230 is is het niet echt voordelig.Cansu schreef op 07 juni 2004 @ 19:57:
Lijkt erop dat de digitale camcorder van 9 juni een Samsung is: vp-d230 of 250 of 270....
zie voor specs:
Zelfde prijs
De andere types stonden niet bij kieskeurig.
Bij de Aldi heb je geen regio's (zoals bij de Lidl); wel verschillen tussen de landen.Anoniem: 18507 schreef op 07 juni 2004 @ 19:35:
Kijk ook even onder regio, die aanbiedingen zijn regioaanbiedingen
grt. Chris.
PC's worden bij de Aldi op een aparte folder gezet. Op dezelfde folder was wederom de 19" TFT te koop voor 499. Misschien dat de aanbieding alleen geldt voor de winkel waar ik ben geweest (lijkt me stug, maar toch). Woon je in de buurt van Voorschoten? Ik zal voor de zekerheid morgen nog eens checken (ben toch niet gek......?)Anoniem: 32672 schreef op 07 juni 2004 @ 18:37:
[...]
Heb de folder opgehaald: geen PC!
Folder is hetzelfde als wat op de aldi website wordt aangeboden.
Hoe zit dit nu?
grt. Chris.
Ik heb de folder gehaald bij een winkel in Haarlem.Anoniem: 100121 schreef op 07 juni 2004 @ 22:38:
[...]
PC's worden bij de Aldi op een aparte folder gezet. Op dezelfde folder was wederom de 19" TFT te koop voor 499. Misschien dat de aanbieding alleen geldt voor de winkel waar ik ben geweest (lijkt me stug, maar toch). Woon je in de buurt van Voorschoten? Ik zal voor de zekerheid morgen nog eens checken (ben toch niet gek......?)
Zal morgen ook nog even checken of ze een aparte folder hebben.
grt. Chris.
Ik heb eens bij Samsung gekeken;Cansu schreef op 07 juni 2004 @ 19:57:
zie voor specs:
daar hebben al die modellen een Memorystick slot. Aldi meldt daar echter niks over. Ik zou het wel leuk vinden, zo'n slot, want ik heb een Sony Clié palmtop, mét memorystickslot.
Weet iemand meer?
en heeft iemand al een idee welke Samsung het dan is, de 230, 250 of de 270?
(met een "i" erachter, want hij heeft DV-in)
Maakt niet uit welke van de 3 het is ze hebben alle drie een memory slot alsik hert goed lees. Enige verschil is dat de 230 de slot heeft en de 250 de slot plus een 8 mb kaartje. De 270 onderscheid zich weer dmv een betere TFT scherm en kleuren view finder.Ik heb eens bij Samsung gekeken;
daar hebben al die modellen een Memorystick slot. Aldi meldt daar echter niks over. Ik zou het wel leuk vinden, zo'n slot, want ik heb een Sony Clié palmtop, mét memorystickslot.
Weet iemand meer?
en heeft iemand al een idee welke Samsung het dan is, de 230, 250 of de 270?
(met een "i" erachter, want hij heeft DV-in)
Viva la Netherlands!
Beste ChrisAnoniem: 32672 schreef op 07 juni 2004 @ 23:53:
[...]
Ik heb de folder gehaald bij een winkel in Haarlem.
Zal morgen ook nog even checken of ze een aparte folder hebben.
grt. Chris.
Ik kom net van de Aldi en het blijkt een aanbieding te zijn van afgelopen woensdag (2 juni). Desondanks meldt men mij bij navraag dat "er nog genoeg zijn". Mocht het in Haarlem dus niet zijn gelukt....in Voorschoten (Schoolstraat) hebben ze ze nog staan. In het kort:
Echte 3.0 GHz Medion Titanium MD 8083 800 Mhz front side bus
ATI Radeon 9800XXL 1xDVI-I 1x VGA (D-sub) 256 memory interface 8xAGP
128 MB DDR SDRAM
256 Bit memory
Multi-standaard DVD/CD-brander
16xDVD Rom
200 Gb harde schijf
512 MB geheugen
DDR 400 Mhz
6x USB
2x Firewire
8 kanaals audio
netwerkcontroller
56K modem
luidsprekers 2x5 watt RMS
Stereo TV- en FM tunerkaart
incl toetsenbord en optische muis (draadloos)
afstandsbediening
En een pakket software
leest alle kaartformaten en 3 jaar garantie
Prijs: 1049 euri
Vreemd. de advertentie in de krant zegt niets over een airco. Benieuwd of ik die straks dan toch aantref.
En wat tref ik aan in twee -overigens heerlijk koele- filialen? GEEN aircoToaBi schreef op 09 juni 2004 @ 07:32:
Vreemd. de advertentie in de krant zegt niets over een airco. Benieuwd of ik die straks dan toch aantref.
Heeft iemand die dingen nog ergens in levende lijve gezien? Waar?
Grump
PS er stonden nog wel golfsets, klokradio's dvd-video combi's, tent.....
Anoniem: 37559
In de Aldi in Maastricht waar ik vanmorgen geweest ben, hadden ze die airco's in elk geval wel.
Werden ook vrij goed verkocht, dus misschien dat ze bij jou al uitverkocht waren (ik was nl. zelf een kwartier voor openingstijd bij de Aldi, en er stond al een lange rij wachtenden)?
Heb zelf overigens zo'n simpel ventilatortje gehaald
Werden ook vrij goed verkocht, dus misschien dat ze bij jou al uitverkocht waren (ik was nl. zelf een kwartier voor openingstijd bij de Aldi, en er stond al een lange rij wachtenden)?
Heb zelf overigens zo'n simpel ventilatortje gehaald
Ik ga het hier proberen in amsterdam. Khoop dat ik nog op tijd ben. Kvertel er wel meer over als ik m in handen heb.
Nou, kben 5 aldi's afgegaan in amsterdam, en nergens waren ze te vinden
.
Allemaal was t al uitverkocht. Die computer trouwens ook, behalve bij de aldi op de nieuwe weteringstraat.
Allemaal was t al uitverkocht. Die computer trouwens ook, behalve bij de aldi op de nieuwe weteringstraat.
Anoniem: 114383
aldi sucks ze luren mensen naar binnen met advertenties zoals aircos voor 280 euro. Terwijl ze er maar 1 of helemaal niks hebben.

Mja, kweet niet hoeveel ze op voorraad hadden, maar kdenk dat de belangstelling gewoon veel te groot was. Naja, lesje geleerd: volgende keer bivakkeren voor de deur, totdat ze open gaan 
edit: toch nog mazzel gehad. Ik heb een showmodel airco bij de gamma (ex werkgever) kunnen kopen voor 250 euro. De specs zijn niet zo goed als die van de aldi, maar kheb toch niet zo'n groot zolderkamertje
edit: toch nog mazzel gehad. Ik heb een showmodel airco bij de gamma (ex werkgever) kunnen kopen voor 250 euro. De specs zijn niet zo goed als die van de aldi, maar kheb toch niet zo'n groot zolderkamertje
[ Voor 37% gewijzigd door lrietveld op 09-06-2004 21:18 ]
Niet echt bouwmarkt aanbieding, maar misschien toch niet minder interessant, is deze aanbieding van de dunnet (www.dunnet.nl) iets? (excl btw, incl: 950 euro)

linkje: http://shop.dunnet.nl/red...6016&valuta=EUR&IncBTW=No

linkje: http://shop.dunnet.nl/red...6016&valuta=EUR&IncBTW=No
Nieuw (groots) project, mail me wat je er van vindt
Tevens in het bezit van een beeldschone vriendin
Anoniem: 37559
Ze hebben altijd een flinke voorraad van dingen die in de folder staan hoor.Anoniem: 114383 schreef op 09 juni 2004 @ 19:00:
aldi sucks ze luren mensen naar binnen met advertenties zoals aircos voor 280 euro. Terwijl ze er maar 1 of helemaal niks hebben.
Wel is het zo dat je bij populaire dingen (en dat een airco daar met dit weer onder valt kun je zelf ook wel bedenken) voor openingstijd aanwezig moet zijn.
Die airco's zijn vandaag bv. in de meeste Aldi's binnen een kwartier uitverkocht geweest.
De vraag is dan gewoon te groot.
Alle dingen die ik tot nu toe wilde hebben van de Aldi, heb ik steeds kunnen kopen.
Ik was er wel altijd minstens een kwartier voor openingstijd, of liet het iemand anders voor me meenemen.
Ik heb deze PocketPC en het is gewoon een ASUS MyPal 620 met een ander logo erop. Zelfs op de OEM CD staat er ASUS gedrukt. Overigens werkt TomTom 3 perfect met deze pocketpc en GPS muisRudiVader schreef op 07 juni 2004 @ 12:24:
A.s. donderdag ook in de noordelijke helft van Nederland bij de Lidl:
Auto navigatie-systeem
Besturingssysteem:
Windows Mobile™ 2003
agendabeheer
en veel meer....
400MHz PXA 255 Processor
Li-lon accu, 1300 mAH
Ultralicht & klein
[afbeelding]
Prijs: € 449,-![]()
-----------
Ik heb zeker geen spijt van deze aankoop. Het enigste mis eraan is een pixel die groen blijft maar ja, ik neem het er maar bij want je ziet het alleen op een zwart scherm
wat zijn eigenlijk de openingstijden van de aldi... heb zelfs zitten googlen.. maar niets kunnen vinden
Grote dank Disbeliever!!Anoniem: 100121 schreef op 08 juni 2004 @ 12:43:
[...]
Beste Chris
Ik kom net van de Aldi en het blijkt een aanbieding te zijn van afgelopen woensdag (2 juni). Desondanks meldt men mij bij navraag dat "er nog genoeg zijn". Mocht het in Haarlem dus niet zijn gelukt....in Voorschoten (Schoolstraat) hebben ze ze nog staan. In het kort:
Echte 3.0 GHz Medion Titanium MD 8083 800 Mhz front side bus
ATI Radeon 9800XXL 1xDVI-I 1x VGA (D-sub) 256 memory interface 8xAGP
128 MB DDR SDRAM
256 Bit memory
Multi-standaard DVD/CD-brander
16xDVD Rom
200 Gb harde schijf
512 MB geheugen
DDR 400 Mhz
6x USB
2x Firewire
8 kanaals audio
netwerkcontroller
56K modem
luidsprekers 2x5 watt RMS
Stereo TV- en FM tunerkaart
incl toetsenbord en optische muis (draadloos)
afstandsbediening
En een pakket software
leest alle kaartformaten en 3 jaar garantie
Prijs: 1049 euri
Gisteren ben ik naar de Aldi in Haarlem geweest en de zeer behulpzame bedrijfsleidster heeft me laten zien dat sommige produkten, waaronder dus deze PC, in een selectie filialen opnieuw verkocht is. Ze heeft me de lijst voor deze PC laten zien en hieruit bleek dat ook enkele filialen in Amsterdam (mijn woonplaats) de PC opnieuw verkochten. Daar ik zelf de tent wilde kopen ben ik vandaag in het filiaal geweest. De computer was niet te vinden, maar bij navraag bleken ze er nog 3 in het magazijn te hebben. M'n collega heb ik er erg blij mee gemaakt!!!
Overigens maakt dit nieuwe beleid van Aldi het er allemaal niet helderder en duidelijker op voor de klant. Vanuit de Aldi gezien is het verkooptechnisch wel logisch: blijkbaar was de verkoop in die filialen zo overdonderend, dat besloten is om nog een set te verkopen.
grt. Chris.
Het is eerder zo dat de verkoop van filialen overdonderend slecht was.Anoniem: 32672 schreef op 09 juni 2004 @ 22:12:
[...]
Grote dank Disbeliever!!
Gisteren ben ik naar de Aldi in Haarlem geweest en de zeer behulpzame bedrijfsleidster heeft me laten zien dat sommige produkten, waaronder dus deze PC, in een selectie filialen opnieuw verkocht is. Ze heeft me de lijst voor deze PC laten zien en hieruit bleek dat ook enkele filialen in Amsterdam (mijn woonplaats) de PC opnieuw verkochten. Daar ik zelf de tent wilde kopen ben ik vandaag in het filiaal geweest. De computer was niet te vinden, maar bij navraag bleken ze er nog 3 in het magazijn te hebben. M'n collega heb ik er erg blij mee gemaakt!!!
Overigens maakt dit nieuwe beleid van Aldi het er allemaal niet helderder en duidelijker op voor de klant. Vanuit de Aldi gezien is het verkooptechnisch wel logisch: blijkbaar was de verkoop in die filialen zo overdonderend, dat besloten is om nog een set te verkopen.
grt. Chris.
Er komt natuurlijk een punt dat iedereen die intresse en het geld heeft voor een aldicomputer er al 1 heeft (specs zijn zo dik gaat makkelijk 5 jaar mee voor normale mensen).
Hierdoor hebben ze voorraad over en die proberen ze nog te slijten voordat het in een half jaar ouwe koek is geworden.
Omdat sommige filialen slecht verkopen en dat de voorraad te weinig is wordt dit alleen in bepaalde filialen gedaan.
Is trouwens een hersenspinsel van mezelf niet door Aldi bevestigd
half negenDarkChylde schreef op 09 juni 2004 @ 22:03:
wat zijn eigenlijk de openingstijden van de aldi... heb zelfs zitten googlen.. maar niets kunnen vinden
[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 113409 op 09-06-2004 23:02 ]
Het kan aan mij liggen maar ik dacht dat die dingen morgen pas verkocht werden? En dat ze ook voor het eerst in de winkel liggen. Maar ik kan me vergissen.amour021 schreef op 09 juni 2004 @ 21:59:
[...]
Ik heb deze PocketPC en het is gewoon een ASUS MyPal 620 met een ander logo erop. Zelfs op de OEM CD staat er ASUS gedrukt. Overigens werkt TomTom 3 perfect met deze pocketpc en GPS muis
Ik heb zeker geen spijt van deze aankoop. Het enigste mis eraan is een pixel die groen blijft maar ja, ik neem het er maar bij want je ziet het alleen op een zwart scherm
Hoe is dat navigatiepakketje trouwens?
Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)
Anoniem: 12019
Volgens mij hebben ze die airco hier in Purmerend nooit gehad,zag verleden week ook geen folder van deze airco,wel zag ik dat de laptop hier in Purmerend nog steeds te koop was.
Je hersenspinsel klopt niet: PC's waren namelijk opnieuw aangeleverd; past in het nieuwe beleid van de Aldi: sommige produkten kun je tegenwoordig ook nabestellen; daar zijn ze einde vorig jaar mee begonnen. De aanleiding was de jarenlange verschrikkelijke run op de PC's en de vele vragen van mensen of ze er toch nog niet een konden krijgen.Anoniem: 113409 schreef op 09 juni 2004 @ 22:58:
[...]
Het is eerder zo dat de verkoop van filialen overdonderend slecht was.
Er komt natuurlijk een punt dat iedereen die intresse en het geld heeft voor een aldicomputer er al 1 heeft (specs zijn zo dik gaat makkelijk 5 jaar mee voor normale mensen).
Hierdoor hebben ze voorraad over en die proberen ze nog te slijten voordat het in een half jaar ouwe koek is geworden.
Omdat sommige filialen slecht verkopen en dat de voorraad te weinig is wordt dit alleen in bepaalde filialen gedaan.
Is trouwens een hersenspinsel van mezelf niet door Aldi bevestigd
[...]
half negen
En de openingstijden zijn verschillend: half negen of negen uur.
grt. Chris.
Ik heb 'm gekocht, de Aldi-camcorder. Mooi ding, maar er zit dus geen memory stick slot in, helaas. Dat verschil wat jij noemt, Cansu, wel/geen 8 mb kaartje, lijkt me wel een héél klein verschil om een hoger typenummer te verklaren. Ik denk dat Samsung een foutje gemaakt heeft, en dat het goedkoopste model gewoon geen MS-slot heeft.Cansu schreef op 08 juni 2004 @ 09:57:
[...]
Maakt niet uit welke van de 3 het is ze hebben alle drie een memory slot alsik hert goed lees. Enige verschil is dat de 230 de slot heeft en de 250 de slot plus een 8 mb kaartje. De 270 onderscheid zich weer dmv een betere TFT scherm en kleuren view finder.
Andere optie is dat Medion bij de Samsung-fabriek speciaal camcorder zonder slot heeft besteld, maar dat lijkt me minder aannemelijk.
En wat de prijs betreft; dat Samsung-model bij Kieskeurig, de 230, heeft waarschijnlijk geen DV-in, en deze Medion wel.
Zijn er nog meer mensen die 'm gekocht hebben?
Hoe weet jij dit trouwens?Anoniem: 32672 schreef op 09 juni 2004 @ 23:48:
[...]
Je hersenspinsel klopt niet: PC's waren namelijk opnieuw aangeleverd; past in het nieuwe beleid van de Aldi: sommige produkten kun je tegenwoordig ook nabestellen; daar zijn ze einde vorig jaar mee begonnen. De aanleiding was de jarenlange verschrikkelijke run op de PC's en de vele vragen van mensen of ze er toch nog niet een konden krijgen.
En de openingstijden zijn verschillend: half negen of negen uur.
grt. Chris.
Ik zag bij 2 Aldi's gewoon pallets vol staan met computers, leek mij logisch dat ze de boel weer herspreid hadden.
Het kwam nogal kort op elkaar de computerverkoop dat normaal 1 keer per 6 maanden is.
Kun je misschien wat foto's plaatsen?Hkuit schreef op 10 juni 2004 @ 09:15:
[...]
Ik heb 'm gekocht, de Aldi-camcorder. Mooi ding, maar er zit dus geen memory stick slot in, helaas. Dat verschil wat jij noemt, Cansu, wel/geen 8 mb kaartje, lijkt me wel een héél klein verschil om een hoger typenummer te verklaren. Ik denk dat Samsung een foutje gemaakt heeft, en dat het goedkoopste model gewoon geen MS-slot heeft.
Andere optie is dat Medion bij de Samsung-fabriek speciaal camcorder zonder slot heeft besteld, maar dat lijkt me minder aannemelijk.
En wat de prijs betreft; dat Samsung-model bij Kieskeurig, de 230, heeft waarschijnlijk geen DV-in, en deze Medion wel.
Voor de zelfde prijs als een webshop achtig iets krijg je wel 3 jaar garantie en waarschijnlijk komen ze hem ophalen?
Kunt hem ook nog tot een maand terugbrengen
[ Voor 42% gewijzigd door Anoniem: 113409 op 10-06-2004 12:16 ]
Ik heb hem in België in de Lidl gekocht enkele weken terug. De bijgeleverde navigatiesoftware werkt wel goed (op enkele foutjes na) maar TomTom Navigator was toch duidelijk beter. TomTom berekent de route sneller en berekent ook sneller een nieuwe route als je ergens verkeerd rijdt. Ook heeft die meer opties. Maar er is op zich niets mis met die Falk Navigator die er bijzitRudiVader schreef op 09 juni 2004 @ 23:07:
[...]
Het kan aan mij liggen maar ik dacht dat die dingen morgen pas verkocht werden? En dat ze ook voor het eerst in de winkel liggen. Maar ik kan me vergissen.
Hoe is dat navigatiepakketje trouwens?
Mijn vader heeft hem gekocht voor zijn werk (basisschool). We hebben nu wat gecaptured met pinnacle studio maar er zit een iritante zoom op de achtergrond, bijgeluid van de camera. Hebben hier meer mensen last van, en is dat bij alle digitale video-camera's zo opvallend?Hkuit schreef op 10 juni 2004 @ 09:15:
[...]
Ik heb 'm gekocht, de Aldi-camcorder. Mooi ding, maar er zit dus geen memory stick slot in, helaas. Dat verschil wat jij noemt, Cansu, wel/geen 8 mb kaartje, lijkt me wel een héél klein verschil om een hoger typenummer te verklaren. Ik denk dat Samsung een foutje gemaakt heeft, en dat het goedkoopste model gewoon geen MS-slot heeft.
Hangt een beetje af van de bouw van de camera's, ik vind persoonlijk dat je het bij bijvoorbeeld Sony Hi8 camera's goed hoord, maar bij mijn huidige Sharp Viewcam helemaal niet. Ligt er dus maar net aan hoe dicht de microfoon zit bij het loopwerk.
Die zoom zit ook bij onze Canon MV600i... Zeer vervelend...
De oplossing is dus een externe microfoon, maar dan moet daarvoor wel een aansluiting beschikbaar zijn.Joppe schreef op 10 juni 2004 @ 19:41:
Hangt een beetje af van de bouw van de camera's, ik vind persoonlijk dat je het bij bijvoorbeeld Sony Hi8 camera's goed hoord, maar bij mijn huidige Sharp Viewcam helemaal niet. Ligt er dus maar net aan hoe dicht de microfoon zit bij het loopwerk.
Heeft iemand al meer info over de Lifetec 5.0 Mpixel DigiCamdie bij de Aldi wordt verkocht vanaf 16 Juni?
al gegoogled maar niets gevonden

Q6600@3.29 | Gigabyte X38-DS4 | 4096MB DC PC6400 | HD3870
Het is dezelfde die 2 maanden geleden werd aangeboden bij de Aldi. Ik heb hem gekocht en kan niet anders zeggen dan dat ik er tevreden mee ben: het pakket wat je krijgt is zéér compleet met SD flashcard (en dan niet een lullige 16 mb of 32 mb die je bij gerenomeerde merken krijgt, maar gewoon 128 mb), 2 oplaadbare batterijen van GP (1800 mAh), een snellader van GP, een netadapter en alle benodigde kabels.David_p3 schreef op 11 juni 2004 @ 16:18:
Heeft iemand al meer info over de Lifetec 5.0 Mpixel DigiCamdie bij de Aldi wordt verkocht vanaf 16 Juni?
De camera maakt goede tot zeer goede foto's en heeft een keur aan instellingen. De bediening is makkelijk. En dan nog 3 jaar garantie op de koop toe.
Elk apparaat heeft z'n minpunten en deze ook:
- de camera onthoud de instellingen niet wanneer je 'm uitzet (maar dat kan ook een voordeel zijn...)
- je kunt er ook filmpjes met geluid mee opnemen: de beeldkwaliteit valt niet tegen, de geluidsopname is echter nogal storingsgevoelig
- de flitser is soms wat aan de harde kant; maar dit heb ik eigenlijk nog niet anders gezien bij dergelijke pocket camera's
Ik heb nog een link voor je: http://nefs.write2me.nl/
Commentaar van mensen die 'm ook hebben gekocht.
grt. Chris.
Anoniem: 34019
Iemand de aanbieding van donderdag al gezien van de 14" tv met dvd-speler.

Specs:
De draagbare bioscoop
Black Matrix beeldbuis voor een perfect contrast en een helder beeld
Hyperband kabeltuner sleeptimer en kinderbeveiliging
Speelt DVD, VCD, CD, CD-R, CD-RW en MP3
Zoom-in/ Zoom-out functie
Incl. infrarood afstandbediening
Teletekst/fasttekst
100 programmeerbare voorkeuzezenders
2-Weg luidsprekers, 2 x 3.5 Watt RMS
1 scartaansluitmogelijkheid en AV-en hoofdtelefoon aansluiting
Prijs: 169 euri
Ik heb dit soort dingen ook wel is bij de blokker gezien. Heeft iemand ervaring met zo'n apparaatje? want het lijkt me wel leuk voor op m'n kamertje.

Specs:
De draagbare bioscoop
Teletekst/fasttekst
Ik heb dit soort dingen ook wel is bij de blokker gezien. Heeft iemand ervaring met zo'n apparaatje? want het lijkt me wel leuk voor op m'n kamertje.
[ Voor 43% gewijzigd door Anoniem: 34019 op 11-06-2004 19:39 ]
In het net nieuwe filiaal in Culemborg staan nog 30 laptops van het merk Target.
Ik werk zelf in dit filiaal en weet nog een aantal specs:
- XP-M-2800+
- 512MB DDR PC2700
- ATi Mob. 9600
- 60 GB Hdd
- 15" schermpje
- 4in1 cardreader
- wlan
Dit voor een zéér lichte prijs van 1200 euro
Aanbieding is alleen geldig in filiaal Culemborg.
- XP-M-2800+
- 512MB DDR PC2700
- ATi Mob. 9600
- 60 GB Hdd
- 15" schermpje
- 4in1 cardreader
- wlan
[ Voor 4% gewijzigd door Napsju op 11-06-2004 19:45 ]
Lekker!
heeft iemand die airco nog gekocht ?
en is het wat ?
en is het wat ?
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Anoniem: 101315
Blagh Target.... Vorige jaar mn grootste fout gemaakt door een laptop van Target te kopen... redelijke goedkoop dat wel, maar alle hardware is zo brak als ik weet niet wat, en Service van Target in Eindhoven (Airport) hoef je niet te verwachten, na 5 maand begaf mijn scherm het, viel niet binnen garantie, kosten om het te laten repareren €500,- voor een schermpje (14")iPodje schreef op 11 juni 2004 @ 19:45:
In het net nieuwe filiaal in Culemborg staan nog 30 laptops van het merk Target.
- XP-M-2800+
- 512MB DDR PC2700
- ATi Mob. 9600
- 60 GB Hdd
- 15" schermpje
- 4in1 cardreader
- wlan
Target is voor mij 100% HISTORY
koop het los en je bent goedkoper uit.Anoniem: 34019 schreef op 11 juni 2004 @ 19:38:
Iemand de aanbieding van donderdag al gezien van de 14" tv met dvd-speler.
[afbeelding]
Specs:
De draagbare bioscoop
Teletekst/fasttekst
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Die kun je beter laten liggen. De kwaliteit valt erg tegen hoor ik van veel gebruikers en de 5 MP is geinterpoleerd, not native.David_p3 schreef op 11 juni 2004 @ 16:18:
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Godsamme wat heb ik toch een hekel aan dit soort figuren, die dit soort bullshit opmerkingen plaatsen. "hoor ik van veel gebruikers......" en dan vooral nog in het engels gaan spreken "not native" alsof ze de deskundigheid zelve zijn op dit gebied!Bor_de_Wollef schreef op 12 juni 2004 @ 00:40:
[...]
Die kun je beter laten liggen. De kwaliteit valt erg tegen hoor ik van veel gebruikers en de 5 MP is geinterpoleerd, not native.
De 5 MP is in werkelijkheid 5.18 MP en NIET GEÏNTERPOLEERD. Zie verder mijn opmerkingen én de link in 1 van mijn vorige berichten.
grt. Chris.
Waar ik zeer naar benieuwd heb, is het volume qua geluid, maar ook wat de airco aan stroom verbruikt.
Iemand een idee?
Dich bis echt unne foëzen haas
Rustig.... Er zijn inderdaad leveranciers in dit prijssegment die vrolijk zeggen dat ze een 6 megapixel camera leveren en ondertussen gewoon interpoleren. Staat zelfs in hun gebruiksaanwijzing !Anoniem: 32672 schreef op 12 juni 2004 @ 14:00:
[...]
Godsamme wat heb ik toch een hekel aan dit soort figuren, die dit soort bullshit opmerkingen plaatsen. "hoor ik van veel gebruikers......" en dan vooral nog in het engels gaan spreken "not native" alsof ze de deskundigheid zelve zijn op dit gebied!
De 5 MP is in werkelijkheid 5.18 MP en NIET GEÏNTERPOLEERD. Zie verder mijn opmerkingen én de link in 1 van mijn vorige berichten.
grt. Chris.
Zie hier een stukje uit de specs (van internet gehaald, ik heb gelukkig een betere camera).

Het gaat hier dus gewoon om een 2 megapixel camera die echter kan interpoleren tot maar liefst 6 megapixel. Dat laatste getal staat dan ook groot op de camera. Eeen noob staat dus vrolijk te patsen met een 6 megapixel camera terwijl het in werkelijkheid een 2 megapixel camera is.

Het nut van dit interpoleren ? Helemaal niets, kost je alleen 3 keer zoveel ruimte op je geheugenkaartje

Van Lifetec kon ik zo de specs niet vinden, maar het zou me niets verbazen als die hetzelfde doen. Lifetec is nou eenmaal geen Nikon, Canon of Minolta, sorry...
[ Voor 3% gewijzigd door masaman op 12-06-2004 17:05 . Reden: homedrive van @home werkte niet lekker.... ]
Godsamme zeg! We hebben het hier niet over de Sweex camera!!!! Ik ben geen klein kind dat uitleg nodig heeft over interpolatie! Of door jou de les moet worden gelezen! En je vervolgens ook nog gaat excuseren voor je betweterigheid!masaman schreef op 12 juni 2004 @ 16:35:
[...]
Rustig.... Er zijn inderdaad leveranciers in dit prijssegment die vrolijk zeggen dat ze een 6 megapixel camera leveren en ondertussen gewoon interpoleren. Staat zelfs in hun gebruiksaanwijzing !
Zie hier een stukje uit de specs (van internet gehaald, ik heb gelukkig een betere camera).
[afbeelding]
Het gaat hier dus gewoon om een 2 megapixel camera die echter kan interpoleren tot maar liefst 6 megapixel. Dat laatste getal staat dan ook groot op de camera. Eeen noob staat dus vrolijk te patsen met een 6 megapixel camera terwijl het in werkelijkheid een 2 megapixel camera is.
Het nut van dit interpoleren ? Helemaal niets, kost je alleen 3 keer zoveel ruimte op je geheugenkaartje
Van Lifetec kon ik zo de specs niet vinden, maar het zou me niets verbazen als die hetzelfde doen. Lifetec is nou eenmaal geen Nikon, Canon of Minolta, sorry...
Wanneer je mijn vorige berichten goed leest beschrijf ik dat ik deze camera zelf heb en dat de camera 5.18 echte MP heeft!!!
grt. Chris.
Modbreak
Bij deze het dringende verzoek om je taalgebruik aan te passen. Kan mij niet schelen wie in deze kwestie gelijk heeft maar jouw opstelling gaat helemaal nergens over.
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 50944 op 12-06-2004 17:47 ]
Overigens gaat het interpolatie verhaal vaak op met camera's die in de Aldi/Lidl worden aangeboden. Ik heb zo ook eens een "3MP" camera voor de gein opgehaald en die ging twee uur later zo terug om weer omgeruild te worden voor m'n geld (je kan altijd eens testen niet?). Zo'n brakke beeldkwaliteit had ik zelden gezien.
Dat was trouwens een Lifetec
Dat was trouwens een Lifetec
OK, maar van van die goedkope cameraatjes kan je gewoon niet verwachten dat ze 3Mpixel zijn (als ze nog geen €100 kosten) maar deze camera heeft wel een echte 5MPixel (kost ook wat meer) maar de beeldkwaliteit is volgens vele mensen op GoT bedroevend laag: Mpixel is (zeker) geen garantie voor kwaliteit, de lens doet minsten evenveel aan de kwaliteit!
Als je er even wat GoT topics op naleest, zie je van deze en dezelfde soort cams, bedroevend slechte foto's, en een enkeling plaatst dan foto's die werkelijk (bijna) onberispelijk zijn.
Je kan 'm altijd kopen en weer terug geven, ze doen er niet moeilijk over!
Als je er even wat GoT topics op naleest, zie je van deze en dezelfde soort cams, bedroevend slechte foto's, en een enkeling plaatst dan foto's die werkelijk (bijna) onberispelijk zijn.
Je kan veel vertellen over een Aldi camera maar die dingen hebben een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Goed, ze halen misschien niet de canon/kodak kwaliteit maar de foto's zijn gewoon goed. De camera specs zijn echt dus niet geinterpoleerd. Vaak is het ook de kunst van een goede foto maken. Je hebt er altijd mensen bij die met de beste camera nog geen knappe foto kunnen maken.....cocico schreef op 12 juni 2004 @ 19:52:
OK, maar van van die goedkope cameraatjes kan je gewoon niet verwachten dat ze 3Mpixel zijn (als ze nog geen €100 kosten) maar deze camera heeft wel een echte 5MPixel (kost ook wat meer) maar de beeldkwaliteit is volgens vele mensen op GoT bedroevend laag: Mpixel is (zeker) geen garantie voor kwaliteit, de lens doet minsten evenveel aan de kwaliteit!
(Die ik heb is van origine een Jenoptic en Nikon heeft die camera ook in exact dezelfde behuizing gehad. De Jenoptic was getest (ooit op www.letsgodigital.nl) , kreeg inderdaad een matig maar met de opmerking dat je voor die prijs beter fotocamera's kon kopen. Die van de aldi was bijna de helft goedkoper met GP powerbank batterijen en lader en een 2x zo groot geheugen kaartje)
Precies dezelfde pc hadden ze anderhalve maand geleden ook bij de kruidvat...Anoniem: 100121 schreef op 13 juni 2004 @ 08:24:
Voor de liefhebbers: 2800+ PC te koop bij de Trekpleister voor 698 euri

Lekker!
Geloof dat het aanbod langzamerhand de vraag aan het overtreffen is. Iedereen is voorzien van een up-to-date multimedia monster en zal niet snel de overstap maken naar een nieuwe. Het is wachten op de volgende hardware revolutie en/of drastische prijsverlagingen om voorraden kwijt te raken. De aanbieding van het Kruidvat stond nog zeker 3 weken te koop. De laatste Aldi-aanbieding lag er een maand later ook nog.iPodje schreef op 13 juni 2004 @ 11:38:
[...]
Precies dezelfde pc hadden ze anderhalve maand geleden ook bij de kruidvat...
Misschien binnenkort bij de aankoop van twee flessen shampoo een PC gratis.
Wij hebben op mn werk (@Lidl Culemborg) ook nog steeds die 30 laptop staan van 1200 euro....

Lekker!
Daar ben ik het niet mee eens. Ik heb onbedoeld ook een 5MP camera van de Aldi in huis, en of dat ding nou interpoleerd of niet, de kwaliteit is werkelijk beneden elk peil, stukken minder dan de 3MP Fuji 2600Z die ik daarvoor had. In mijn omgeving raad ik dus iedereen af om die krengen te kopen.Je kan veel vertellen over een Aldi camera maar die dingen hebben een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Goed, ze halen misschien niet de canon/kodak kwaliteit maar de foto's zijn gewoon goed. De camera specs zijn echt dus niet geinterpoleerd. Vaak is het ook de kunst van een goede foto maken. Je hebt er altijd mensen bij die met de beste camera nog geen knappe foto kunnen maken.....
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Bij de Mediamarkt in Duitsland is de JVC XV-N210 te koop voor 79 Euro.

Nou staat op de site van de MM in Duitsland dat ie Divx ondersteunt, maar als ik kijk op Nederlandse sites waar je 'm kunt kopen, staat alleen 'MPEG-4 (Simple Profile)' ondersteuning. Dit staat overigens ook vermeld op de site van JVC.
Zou deze schoonheid graag willen kopen, zou perfect passen bij mijn JVC BB en 5.1 Receiver
Zijn er mensen die ervaring hebben met deze DVD speler en weet er iemand of ie werkelijk Divx aankan?

Nou staat op de site van de MM in Duitsland dat ie Divx ondersteunt, maar als ik kijk op Nederlandse sites waar je 'm kunt kopen, staat alleen 'MPEG-4 (Simple Profile)' ondersteuning. Dit staat overigens ook vermeld op de site van JVC.
Zou deze schoonheid graag willen kopen, zou perfect passen bij mijn JVC BB en 5.1 Receiver
speler ondersteunt geen divx/xvid, MPEG-4 (Simple Profile) betekend dat je asf bestanden kunt afspelen, that's it

Wel een slechte zaak dan, dat het op de site wel wordt vermeldcnsmr schreef op 13 juni 2004 @ 20:35:
speler ondersteunt geen divx/xvid, MPEG-4 (Simple Profile) betekend dat je asf bestanden kunt afspelen, that's it
Het leek me ook al sterk, gisteren zag ik bij de MM in Enschede een andere JVC, volgens mij de XV-N315 en die kan dus wel Divx aan, maar is gelijk een stuk duurder (143 euro dacht ik). Toch maar even doorsparen dan...
Ik heb geheel bedoeld de 5.2 MP lifetec camera van de Aldi in huis. Hij interpoleert niet en de kwaliteit is uitstekend. In mijn omgeving raad ik dus velen aan deze complete camera, die geleverd wordt met een zeer compleet pakket, te kopen.Dr. Strangelove schreef op 13 juni 2004 @ 13:18:
[...]
Daar ben ik het niet mee eens. Ik heb onbedoeld ook een 5MP camera van de Aldi in huis, en of dat ding nou interpoleerd of niet, de kwaliteit is werkelijk beneden elk peil, stukken minder dan de 3MP Fuji 2600Z die ik daarvoor had. In mijn omgeving raad ik dus iedereen af om die krengen te kopen.
Mijn vader heeft bij de Lidl dat navigatiepakketje gekocht... Hij werkt prima, maar toch ik moet eerlijk zeggen het standaard beeld van de Lidl/Aldi etc. blijft nog steeds staan...
Lomp grote connector voor de stroom... (Auto kan zeer lastig in zijn 5 gezet worden, moet rustig gebeuren anders *knak*...)
Lompe connector voor de GPS "mouse"... (Ziet er zeeeeer mooi uit...)
Lomp grote connector voor de stroom... (Auto kan zeer lastig in zijn 5 gezet worden, moet rustig gebeuren anders *knak*...)
Intentionally left blank.
Ik heb samen met m'n vader een extra sigarenaanstekerconnector aan de rechterkant van de auto gemod zodat de andere vrij blijft en de draden wat netter kunnen weggestoken worden (hebben we in een soort zakje gestoken). Met wat creativiteit lukt het wel hooraKra schreef op 13 juni 2004 @ 21:36:
Mijn vader heeft bij de Lidl dat navigatiepakketje gekocht... Hij werkt prima, maar toch ik moet eerlijk zeggen het standaard beeld van de Lidl/Aldi etc. blijft nog steeds staan...
Heeft er eens iemand zo'n AB gekocht? (is het wat?)
http://www.lidl.nl/nl/ind...8-in-1_Afstandsbediening_
21-06 bij de lidl.
21-06 bij de lidl.
mcb1
Ze werken wel fijn maar vergeet het maar bij oudere TVs.mcb1 schreef op 13 juni 2004 @ 22:36:
Heeft er eens iemand zo'n AB gekocht? (is het wat?)
21-06 bij de lidl.
Dus het was waardeloos als vervanger voor m'n 25 jaar oude Blaupunkt TV
Op de andere TVs in huis werkte hij wel goed maar je verliest toch altijd wat functionaliteit (knoppen voor bvb beeldinstellingen direct te veranderen enzo)
[ Voor 19% gewijzigd door Admiral Freebee op 13-06-2004 22:41 ]
Zover ik kan zien in het apparaat zelf..Anoniem: 114303 schreef op 07 juni 2004 @ 12:17:
Nog een vraagje over de airco
[ Voor 13% gewijzigd door slaay op 14-06-2004 00:07 ]
Sevenum hadden ze er zaterdag middag nog. Indien morgen nog, dan is er eentje voor mij!ToaBi schreef op 09 juni 2004 @ 10:41:
[...]
En wat tref ik aan in twee -overigens heerlijk koele- filialen? GEEN airco![]()
Heeft iemand die dingen nog ergens in levende lijve gezien? Waar?
Grump
PS er stonden nog wel golfsets, klokradio's dvd-video combi's, tent.....
Gaat niet zo makkelijk in een Jaguar moet ik zeggen, zeker niet als het een leasebak isamour021 schreef op 13 juni 2004 @ 22:11:
[...]
Ik heb samen met m'n vader een extra sigarenaanstekerconnector aan de rechterkant van de auto gemod zodat de andere vrij blijft en de draden wat netter kunnen weggestoken worden (hebben we in een soort zakje gestoken). Met wat creativiteit lukt het wel hoor
Edit:
Woei!

[ Voor 22% gewijzigd door aKra op 14-06-2004 01:21 ]
Ik heb gewoon de standaard instelling voor de GPS muis laten staan.aKra schreef op 14 juni 2004 @ 00:21:
[...]
Gaat niet zo makkelijk in een Jaguar moet ik zeggen, zeker niet als het een leasebak is
Edit:
Woei!TomTom Navigator 3 geinstalleerd en hij werkt, nu alleen nog even samen met de GPS "Muis" proberen of hij die herkend, ik las dat iemand dat al had geprobeerd misschien om mij veel moeite te besparen welk type is het
![]()
* Admiral Freebee gaat even nakijken in de instellingen
Er staat "TomTom Navigator GPS op Serial Cable on COM1 Werkt perfect
Ik ben degene die TomTom Navigator 3 gebruikt trouwens
offtopic:
Als je een Jaguar hebt dan koop je toch gewoon een duurdere kit die wat netter inbouwd?
Grapje hé 
Als je een Jaguar hebt dan koop je toch gewoon een duurdere kit die wat netter inbouwd?
[ Voor 11% gewijzigd door Admiral Freebee op 14-06-2004 07:07 ]
(oftopic)slaay schreef op 14 juni 2004 @ 00:07:
[...]
Sevenum hadden ze er zaterdag middag nog. Indien morgen nog, dan is er eentje voor mij!
Zijn ze daar niet geroosterd dan ?
Wat voor standaard beeld van de Aldi/Lidl heb je het over. Dit is dezelfde navigatie pakket dat je bij de Mycom kan halen. Daar is het dan wel een Asus 620BT dus met Bluetooth maar de rest is hetzelfde.aKra schreef op 13 juni 2004 @ 21:36:
Daarnaast heb je de nog lompere andere oplossingen gezien? Zo'n CF kaart met een gigantisch blok?
edit: ff off-topic. Niet om het een of ander. Maar je hebt het over een lease Jaguar van je vader, die moeilijk te schakelen is door de aansluiting van de GPS. a. Ik ken weinig lease Jaguars en b. ook nog een handgeschakelde Jaguar???
edit2: AKra, zo bedoelde ik het niet. Ik kwam er hooguit lomp mee aan. Ik heb het geluk gehad om een jaar trouwauto's te mogen rijden en dus hadden we er daar 4. Alleen de XK120
[ Voor 43% gewijzigd door Rudi Vader op 14-06-2004 18:54 ]
Jaguar X-Type 2.0D Executive, ga maar zoeken op de Jaguar site, standaard gewoon handgeschakeld een automaat is een optie... En een navigatiesysteem ook voor € 3.500,- mijn vader vond dat teveel van het goede, en nu hij dit weekend bij iemand in de auto zat met zo'n PDA heeft hij spijt dat hij het niet direct bij heeft besteld en heeft hij dus bij de Lidl zo'n setje gekocht... Mijn moeder is Lidl/Aldi gek met de aanbiedingen (laptop, utility's, etc.) en daarom ook zo'n Lidl set, en het was toch een Asus 620 dus ik had er ook wel goede vertrouwen in, maar achteraf had ik liever dat m'n pa € 100 meer zou betalen en een BT had aangezien ik die dan ook in de toekomst kan gebruiken voor mijn P900 en dat het mooier weggewerkt is.
Ow PS. dus als je Jaguar rijdt moet hij een automaat zijn zal hij vast niet te leasen zijn en is het absoluut onmogelijk dat je bij een goedkope winkel nog een navigatieset koopt... Dus jij wilt zeggen dat iedereen die de Lidl kent en een Opel Kadett handgeschakeld heeft zo'n ding standaard heeft?
Ow PS. dus als je Jaguar rijdt moet hij een automaat zijn zal hij vast niet te leasen zijn en is het absoluut onmogelijk dat je bij een goedkope winkel nog een navigatieset koopt... Dus jij wilt zeggen dat iedereen die de Lidl kent en een Opel Kadett handgeschakeld heeft zo'n ding standaard heeft?

[ Voor 19% gewijzigd door aKra op 14-06-2004 10:24 ]
M'n pa heeft vanochtend gewoon uit zichzelf (hij herkende blijkbaar het GPS signaal) alles goed werkend gekregen, jammer genoeg nog geen tijd gehad om wat checkpoint gadgets erin te bouwenamour021 schreef op 14 juni 2004 @ 07:06:
[...]
Ik heb gewoon de standaard instelling voor de GPS muis laten staan.
* aKra gaat even nakijken in de instellingen
Er staat "TomTom Navigator GPS op Serial Cable on COM1 Werkt perfect
Ik ben degene die TomTom Navigator 3 gebruikt trouwens
offtopic:
Als je een Jaguar hebt dan koop je toch gewoon een duurdere kit die wat netter inbouwd?Grapje hé
Misschien een hele gekke vraag maar wat is een GPS Muis ?

Programmer - an organism that turns coffee into software.
Da's een muis die z'n positie aan de hand van de sateliet bepaalt ipv een optische sensor of een balletje

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Weet iemand misschien waarje momenteel een fatsoenlijke DVD speler voor 50,- kunt kopen? Vroeger kon je gewoon voor een cyberhome gaan, maar die zijn niet zo goed meer te verkrijgen.
Dit topic is gesloten.