Periodieke gadgetaanbiedingen [Lidl] [Aldi] [etc] deel 2

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 17.535 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52
Periodieke gadgetaanbiedingen [Lidl] [Aldi] [etc]
• Deel 1 :[rml]Periodieke gadgetaanbiedingen [ Lidl] [ Aldi] [ etc][/rml]

Regels:
athlonkmf schreef op 10 december 2002 @ 17:26:
Vanaf nu wordt dit de centrale topic voor periodieke gadgetaanbiedingen van supermarkten.

Gadgets zijn dus:

MP3 spelers
Digicams
Webcams

Geen pc's, laptops, dvd-spelers!

(daarvoor zijn oa [rml]Goedkope aldi/lidl/bouwmarkt/etc AV aanbiedingen [ Deel 8][/rml] en Complete Systemen & Laptops ;))
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/mrherman/blank.gif

Omdat deel 1 voller dan vol zit en niemand een nieuwe opent , doe ik het maar ;)
Als er bezwaren zijn o.i.d hoor ik het graag

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2004 20:36 ]

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Ik heb een klein probleempje gevonden bij de Micromaxx MP3-speler van de AH. Af en toe als ik de speler aanzet dan doe de koptelefoon het links niet. Als ik de koptelefoon op mijn stereo aansluit doet hij het wel weer gewoon, ook als hij daarna weer op de MP3-speler wordt aangesloten. Heeft iemand anders dit ook?

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat navigatie systeem wat ze te koop hebben, is dat wat? Het is Medion zag ik in de AH en deze is toch ook al een keer bij de Aldi voor 449euro te koop geweest?
Of zeggen jullie: je kan beter iets anders kopen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertJ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-08 23:57
Zou dit wat zijn?

Afbeeldingslocatie: http://www.gamma.com/elements/aanb1_20.jpg
ELRO Draadloze multimedia zender
Type VC 35

Overal in huis de tv-programma’s, films en muziek van uw voorkeur bekijken en beluisteren? Dat kan!
Deze mutimediazender zendt in uw hele woning alle audio-, video-, DVD- en satellietsignalen draadloos door.

- overbruggingsafstand ca. 35 meter,
- signaal gaat door muren en plafonds,
- 3-kanalen instelbaar,
- met ingebouwde video controler,
- fabrieksgarantie 3 jaar.
39.95
Lijkt mij wel handig om mijn tv out signaal richting woonkamer te krijgen...?

Life is what you make of it. Always has been, always will be.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 09:14
ik ben meer dan benieuwd naar het beeld dat ie geeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

trust heeft die dingen ook, maar het signaal daarvan is zeer matig. die zijn wel al een stuk duurder dan 40 eur...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 14:44

Gutteguttegut

CEO of TFD

RobertJ schreef op 11 mei 2004 @ 21:25:
Zou dit wat zijn?
[afbeelding]
[...]
Ik gebruik zoiets om mijn video signaal op mn tv-in op mn tv-kaart te krijgen...en dat werkt best leuk..soms stoort het een beetje.

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die fiets van die aldi actie ziet er goed uit, ik heb hem gekocht, het is nu afwachten wanneer het eerste deel er af valt :D

/me klopt af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fiets is geen gadget, dat valt onder laptops,pc's en dvd spelers :+ :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou dit wat zijn?

[afbeelding]

[...]

Hou er wel rekening mee dat er zeer grote kans is dat het je WIFI netwerk stoort, dit soort dingen zit veelal op dezelfde frequentie namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

20 Gb MP3 speler bij de Lidl vanaf 21 mei te koop:

http://www.lidl.nl/nl/ind...ow.20040521.p.MP3_Jukebox

Afbeeldingslocatie: http://www.lidl.nl/C1256C790050C7BC/images/NL.04_3368/$file/04_3368_b.jpg

De jukebox voor in de binnenzak of broekzak!
• Tot 5.000 nummers op zak, 20 GB
• FM-Tuner (incl. live opname mogelijkheid)
• Voice-recording, 16 MB anti-schock resistant
• MP3/WMA-format
• Verlicht LCD-scherm
• USB 2.0 voor supersnelle muziek/ data-overdracht
• Instelbare equalizer
• Zeer compact en licht: 190 gram
• Oplaadbare 1400 mAH Li batterij
• Eenvoudige bediening
• 4 Spelletjes geïnstalleerd

Prijs E 279,=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Vooral die FM tuner maakt die MP3 speler van de Lidl interessant moet ik zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tja ergens anders stond deze in de Beglie aanbiedingen.
Daar stond dus bij dat de batterij 6!!!!!! uur werkt :r dus na 3 uur normaal gebruikt :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldinho
  • Laatst online: 02-04 00:27
Verwijderd schreef op 13 mei 2004 @ 12:58:
tja ergens anders stond deze in de Beglie aanbiedingen.
Daar stond dus bij dat de batterij 6!!!!!! uur werkt :r dus na 3 uur normaal gebruikt :|
Waarschijnlijk komt het door:
Oplaadbare 1400 mAH Li batterij
Heb een Xclef hd-500 gehad met een 2050 mAH Li batterij, deze ging in het begin 16/17 uur mee (bij constant aan laten staan en muziek afspelen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikey NL
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 14:34
Deze week is bij Appie Heyn een PDA in de aanbieding voor 449, maar omdat er geen hoesje bijzit wordt hij vanaf vrijdag 50 euro geodkoper, dus 399 euro. Lijkt me toch een erg goede prijs voor een PDA met navigatie software en GPS ontvanger e.d. ...

Michael

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand al ervaring met die mp3 speler van de lidl?
Ben wel erg benieuwd naar de speel-tijd en naar mogelijkheden van verschillende bestandsformaten, vbr etc??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 mei 2004 @ 22:31:
iemand al ervaring met die mp3 speler van de lidl?
Ben wel erg benieuwd naar de speel-tijd en naar mogelijkheden van verschillende bestandsformaten, vbr etc??
Zoals boven stond het is 6 uur, dus verwacht bij gebruik maar een stuk minder.

Ik zou mijn handen er niet aan branden, voor dit geld heb je ook keuze uit modellen die al getest zijn en goed bevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iriver iMP 450 Slim-X CD voor 99 euro van 139:

http://www.mp3cdspeler.nl/winkel/?produkt&id=237
Afbeeldingslocatie: http://www.mp3cdspeler.nl/images/fotos/produkten/237_2.jpg
top ding heb hem zelf gisteren gekregen :D

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2004 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ghrrrrr dubbelpost AGAIN

[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2004 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 mei 2004 @ 22:08:
trust heeft die dingen ook, maar het signaal daarvan is zeer matig. die zijn wel al een stuk duurder dan 40 eur...
ik heb die van trust, totaal geen storing ofzo, doet t erg goed. die van de gamma zal t ook best doen lijkt me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 mei 2004 @ 14:21:
Iriver iMP 450 Slim-X CD voor 99 euro van 139:

http://www.mp3cdspeler.nl/winkel/?produkt&id=237
[afbeelding]
top ding heb hem zelf gisteren gekregen :D
Welke kleur is het nou. Blauw of paars :? Je ziet het niet zo erg goed als de foto vergroot is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:57

Christiano007

Ich bin der champion

Verwijderd schreef op 15 mei 2004 @ 11:11:
[...]

Welke kleur is het nou. Blauw of paars :? Je ziet het niet zo erg goed als de foto vergroot is :+
Overduidelijk blauw.

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, dat leek mij ook, maar hij heeft soort gloed lijkt het. Maarja misschien haal ik hem ook wel, toch geen verzendkosten :D

Afbeeldingslocatie: http://www.mp3cdspeler.nl/images/fotos/produkten/237_4.jpg

Alhoewel ik hem ook wel redelijk blauw nu vind ja, slecht gekeken 8)7 . DIe Irivers hebben vaak aparte kleuren :9

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2004 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:16
Zou dit wat zijn?

[afbeelding]

[...]

Heeft iemand dit ding nog gekocht? Ik heb de handleiding ( ftp://ftp.elro-nl.com/manuals/VC35-MANUAL.pdf ) opgezocht, maar dat helpt niet echt om wat duidelijkheid te krijgen :(

Zo ben ik erg benieuwd welke aansluitingen/kabels er allemaal op/bijzitten.
In elk geval lijken er geen doorlusmogelijkheden te zijn wat direct al betekent dat er een scartsplitter (of de individuele signalen) nodig is om signaal zowel beneden als boven te krijgen. (Bovendien is er nog een 2e compatible afstandsbediening vereist.)
Een andere vraag is hoe makkelijk deze dingen aan/uit gezet kunnen worden. Verder tref ik in de handleiding geen enkele vorm van beveiliging aan :/. Beetje lullig als de buren vrolijk m'n htpc kunnen besturen wanneer ze willen.

Elke info is kortom welkom voor deze aanbieding vanmiddag afloopt :P

edit:
Ik heb dit ding dus maar niet gekocht, omdat ik op het Internet voor dit soort apparatuur (niet precies dit model) vond dat ze alleen een composiet signaal (met CVBS connectie) ondersteunen, wat ik niet wil omdat PC -> TV met SVHS een veel betere kwaliteit geeft dan composite.

[ Voor 13% gewijzigd door Rukapul op 15-05-2004 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

check this:

http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_21/OFF01.HTM

Ziet er goed uit, en zeker voor dat geld. Zal ook wel weer snel op zijn. In het algemeen zijn de aldi spullen ook van goede kwaliteit. Dus kopen:P

Maar weet iemand de website van de maker hiervan? Of weet iemand (die deze misschien al heeft) of het een afneembaar frontje heeft?
Ziet wel zo uit, maar word niet aangegeven.

Greetz, Appie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 mei 2004 @ 16:59:
check this:

Ziet er goed uit, en zeker voor dat geld. Zal ook wel weer snel op zijn. In het algemeen zijn de aldi spullen ook van goede kwaliteit. Dus kopen:P

Maar weet iemand de website van de maker hiervan? Of weet iemand (die deze misschien al heeft) of het een afneembaar frontje heeft?

Greetz, Appie
audiosonic.nl

staat links groot MP3, daar staat ie geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uiligheid
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-03 17:12

Uiligheid

alle gekheid op een stokje

Verwijderd schreef op 15 mei 2004 @ 16:59:
check this:

Greetz, Appie
Ik heb de vorige. Is volgens mij precies hetzelfde, alleen dan zonder afstandsbediening.

Ervaring:
Bij het aanzetten, bouwt het geluid een beetje brak op (overbelast geluid)
Verder begint ie vrij langzaam met spelen van MP3, gewoon audio is wel ok. Verder totaal geen problemen mee en voor dit geld een mooi apparaatje hoor :)

Ceterum censeo Carthaginem esse delendam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou dit wat zijn?

[afbeelding]

[...]

Dank voor de tip: heb na twijfelen, vanmiddag het setje gekocht (was de allerlaatste die ze nog hadden :)
Werkt uitstekend! Goede kwaliteit beeld, alleen geluid nog een vaag bromtoontje op de achtergrond; misschien krijg ik het nog wel weg door een verandering van kanaal o.i.d. Vooral superhandig is dat het setje tegelijkertijd het IR signaal van je afstandsbediening meestuurt, waardoor je ook daadwerkelijk met je eigen afstandsbediening in een andere kamer kunt kijken. Dit heeft als neveneffect dat de afstandsbediening zelf -even- stoort op het moment dat je deze gebruikt.
Ik gebruik 'm nu met mijn digitale tv ontvanger van hauppauge (digitenne) en dit is echt ideaal: via de scart en het onderhavige setje heb ik de TV aangeplugd en via de usb tegelijkertijd de PC. Kortom geen kabels meer; de digitale ontvanger hoef ik niet meer te verplaatsen en wel erg handig in gebuik ;) ;) ;)
Nadeel is wel dat er verder geen bescherming op zit; ben benieuwd hoe het zou werken wanneer mijn buren hetzelfde setje zouden hebben.... (kun je nog altijd het kanaal van het setje veranderen, of niet natuurlijk wanner het erg interessant blijkt...... ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magalhean
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-04-2011
Kwam zojuist ook langs de 20gig MP3 Jukebox Lidl aanbieding van as vrijdag, hierbij wat meer links, de 6 uur speeltijd is dus een minpuntje, verder wel cheapo voor 20 gig 1.8 inch.

Lidl aanbieding: http://www.lidl.nl/nl/ind...ow.20040521.p.MP3_Jukebox

Site fabrikant: http://www.anubisline.com/english/articleC.asp?id=83073

Duitse review (niet positief overigens): http://www.konsument.at/k...&id=20190&cookie%5Ftest=1

Nog meer duits gewauwel: http://www.chip.de/news/c...477.html?tid1=9223&tid2=0

[ Voor 3% gewijzigd door magalhean op 15-05-2004 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJapie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:36
quote: Konsument.AT review
Kopfhörerstecker und die zugehörige Buchse nur 2,5 Millimeter Durchmesser statt der gängigen 3,5 Millimeter. Etwas schwach bei diesem Preis. Einen leistungsfähigeren und komfortableren Kopfhörer könnte man also nur mit extra zu kaufenden Adapter anschließen.
Volgens mij staat hier dat de koptelefoonuitgang 2,5mm ipv 3,5 mm is, en dat een adapter voor 2,5 => 3,5 niet wordt bijgeleverd..
Lijkt me een sterk minpunt.
quote: zelfde review
Von Hifi-Qualität ist es aber ein Stück weit entfernt. Im Kopfhörer hörten die feinen Ohren unserer Tester die Festplatte im Hintergrund zirpen ...
Het horen van de hardeschijf door je muziek heen lijkt me ook niet al te prettig..

[ Voor 25% gewijzigd door JJapie op 15-05-2004 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is volgens mij allang bewezen dat vaak goedkoop duurkoop is bij mp3 spelers.
Je ziet zo vaak dat de goedkopere dingen wel aardig zijn maar dat er toch irritante dingen in zitten.
Als je echt lekker geluid wilt hebben moet je bij de bekende merken zijn, kost alleen iets meer maar is het wel waard.

Voor dit bedrag kun je ook een merk artikel kopen met misschien iets minder opslag maar dat lijkt mij toch een betere keus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
  • Laatst online: 11-09 01:05
Wat je noemt niet positief! Het ding wordt volledig afgekraakt...

1. Zoals hierboven al gemeld een 2,5mm koptelefoonaansluiting? Dat heb ik nog nooit eerder gezien en is beslist niet handig. Zeker als de bijgeleverde 2,5mm koptelefoon van slechte kwaliteit is.

2. Display is slecht leesbaar en geeft niet zoveel informatie. Ze zijn sowieso niet te spreken over de bediening, onlogische volgorde van knoppen e.d.

3. Geluidskwaliteit is niet goed. Dat is nogal een zwaar minpunt bij spelers in deze prijsklasse.

Conclusie luidt dat het geen 'schnappchen' is: er zijn voor hetzelfde geld betere spelers te koop, of vergelijkbare spelers voor minder geld. De Lidl breekt hier een traditie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurma
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:36

jurma

simply connecting...

die radiomp3 speler voor in de auto? is dat met afneembaar frontje? en wie kent de kwaliteit van dat ding?

foto klopt niet meer
• inclusief afstandsbediening
• 4x50 Watt sinusvermogen
• 4x250 Watt PMPO
• geschikt voor het afspelen van MP3, CDR,
CD-RW en audio-CD
• RDS/EON = Radio Data System
• anti-shock CD-speler/MP3-40/120
seconden
• VFD colour jumbo display met
volume-uitlezing
• PLL syntesizer / 30 voorkeuzestations
• MG/LG/FM stereo
• auto-memory / voorkeuzescan
• back-up voor geheugen
• fader / 4-bandequalizer
• klok
• RCA line-out

per stuk
89.99

[ Voor 9% gewijzigd door jurma op 17-05-2004 17:25 . Reden: foto klopt niet meer ]

If you want to be serious, we make a powerpoint presentation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 mei 2004 @ 11:11:
hijs blauw zeker geen paars in iedergeval :P
het enige wat ik lelijk eraan vind is het zilveren randje erom dat er nogal "goedkoop" uitziet...
maar voor de rest wow wat een ding :D vol met features alleen jammer dat er nog een ogg voor de 450 is, zelfs geen beta |:(

maar als je zit na te denken om een mp3CDspeler to kopen dan kan ik je deze ZEER aanraden hij is notabene 99 euro :D hij was iets meer dan een jaar geleden nog 239 alleen dan de IMP 400 :O

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2004 03:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gewoon wegblijven bij die audiorotzooi van lidl, aldi e.d.

vaak hebben die dingen 10 watt PMPO... :O

op de mp3speler zitten spelletjes. dat verzin je toch niet, dat iemand snaked op zijn mp3speler...

die autoradio moet je ook laten staan en gewoon iets van Sony halen als je iemand bij een dealer kent kosten die met cd-speler, dus zonder mp3 een euro of 100. Vervolgens moet je er natuurlijk nog wel wat boxen bijkopen :P

_/-\o_ SONY _/-\o_ DALI _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:13

FlipFluitketel

Frontpage Admin
jurma schreef op 15 mei 2004 @ 23:17:
die radiomp3 speler voor in de auto? is dat met afneembaar frontje? en wie kent de kwaliteit van dat ding?

[afbeelding]

[...]
Zoals al een keer eerder gezegd, kijk eens op www.audiosonic.nl bij het onderdeel MP3 en dan helemaal onderaan de pagina.. Hier staat nog wat info erover (waaronder: Detachable front panel Anti-vibration). Dus ja.. ding heeft een afneembaar frontje.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flashin
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-12-2023
Nog meer mensen ervaring met dat goedkope mp3-spelertje bij de AH?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurma
  • Laatst online: 23:36

jurma

simply connecting...

FlipFluitketel schreef op 16 mei 2004 @ 09:17:
[...]

Zoals al een keer eerder gezegd, kijk eens op www.audiosonic.nl bij het onderdeel MP3 en dan helemaal onderaan de pagina.. Hier staat nog wat info erover (waaronder: Detachable front panel Anti-vibration). Dus ja.. ding heeft een afneembaar frontje.
oke thnx :p

was in niet zo heldere staat volgens mij toen ik dit typte :s

If you want to be serious, we make a powerpoint presentation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie weet hoe laat de Aldi supermarktjes over het algemeen open gaan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 mei 2004 @ 11:32:
Wie weet hoe laat de Aldi supermarktjes over het algemeen open gaan??
8:30 hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Weet iemand toevallig ook of hij de namen van de mp3`s weergeeft of alleen maar zegt mp3 track 217
Of dat hij weergeeft:
Bonjovi-it my life

als voorbeeld 8)7 :X

Als ik goed op het plaatje kijk geeft hij alleen maar de track weer. Misschien dat iemand iets meer van dit ding afweet

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2004 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Verwijderd schreef op 18 mei 2004 @ 14:16:
Hallo,

Weet iemand toevallig ook of hij de namen van de mp3`s weergeeft of alleen maar zegt mp3 track 217
Of dat hij weergeeft:
Bonjovi-it my life

Als ik goed op het plaatje kijk geeft hij alleen maar de track weer. Misschien dat iemand iets meer van dit ding afweet
Het is misschien handig om te vermelden welke MP3-speler je bedoeld, er zijn er een stuk of 4 genoemd in beide pagina's van dit topic. Volgens mij geven de meeste MP3-speler alleen de ID3-tags weer(tracknummer, artiest, liedje), tenzij die ontbreken. In dat geval wordt het bestandsnaam meestal weergegeven.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

8)7 Het ging om de autoradio 8)7 |:( Bij de Aldi
Sorry |:(

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2004 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 20:34

Ankh

|true

bij de conrad hebben ze een cardreader met cd-rw-brander. het merk is typhoon

het gaat om de volgende: Linky
wat plaatjes:
Afbeeldingslocatie: http://image01.conrad.com/m/9000_9999/9700/9760/9761/976131_RB_00_FB.EPS.jpg
Afbeeldingslocatie: http://image01.conrad.com/m/9000_9999/9700/9760/9761/976131_ZB_00_FB.EPS.jpg
Afbeeldingslocatie: http://image01.conrad.com/m/9000_9999/9700/9760/9761/976131_ZB_01_FB.EPS.jpg
de info:
Het kopieren van bestanden op een memorycard naar een CD is eigenlijk kinderlijk eenvoudig. Gewoon de kaart insteken, CD plaatsen, op een knop drukken, even wachten en klaar is Kees! De bestanden zijn dan direct in elk CD-station te bekijken.
De meegeleverde software (Nero 5.5) is perfect om CD´s mee te branden en zo compleet dat u verder niets nodig heeft. Want als u de USB 2.0 aansluiting gebruikt zult u geen verschil merken met een echte CD-brander. Er wordt zelfs een CD-ROM meegeleverd, zodat u dit meteen kunt gaan testen!
Technische spec.: Cardreader voor MicroDrives, CompactFlash- (type I en II), MMC-/SD-, SmartMedia-cards, MemoryStick en MemoryStick Pro • CD-RW-drive met 36x schrijven (CD-R), 12x herschrijven (CR-RW) en 48x lezen (CD) • Geschikt voor standaard (12 cm) en mini (8 cm) CD´s • Schrijft CD-R, CD-RW, audio-CD, photo-CD, video-CD, CD plus en CD-ROM/XA • Hoofdtelefoonuitgang (3,5 mm Jackplug) en volumeregelaar • Afm. 21 x 16 x 4,5 cm • Gewicht ca. 900 g.
Systeemvereisten: USB-aansluiting voor cardreader, USB 2.0 aansluiting voor de brander. Vanaf Windows 98, MacOS X.
Omvang levering: Typhoon Flash 2 CD • Netvoeding • Drivers • CD-R • USB 2.0 kabel • Software.
de prijs:
€199,-

wat ik me dus afvraag wie heeft deze? zal hij goed werken? en vooral welke merken hebben nog meer zo'n dingen en wat hebben die te bieden

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roflmao
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:26
Iemand ervaringen met die autoradio met ab en MP3?

http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_21/OFF02.HTM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SCaRaBaeuS schreef op 18 mei 2004 @ 15:26:

wat plaatjes:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
de info:
Het kopieren van bestanden op een memorycard naar een CD is eigenlijk kinderlijk eenvoudig. Gewoon de kaart insteken, CD plaatsen, op een knop drukken, even wachten en klaar is Kees! De bestanden zijn dan direct in elk CD-station te bekijken.
De meegeleverde software (Nero 5.5) is perfect om CD´s mee te branden en zo compleet dat u verder niets nodig heeft. Want als u de USB 2.0 aansluiting gebruikt zult u geen verschil merken met een echte CD-brander. Er wordt zelfs een CD-ROM meegeleverd, zodat u dit meteen kunt gaan testen!
Technische spec.: Cardreader voor MicroDrives, CompactFlash- (type I en II), MMC-/SD-, SmartMedia-cards, MemoryStick en MemoryStick Pro • CD-RW-drive met 36x schrijven (CD-R), 12x herschrijven (CR-RW) en 48x lezen (CD) • Geschikt voor standaard (12 cm) en mini (8 cm) CD´s • Schrijft CD-R, CD-RW, audio-CD, photo-CD, video-CD, CD plus en CD-ROM/XA • Hoofdtelefoonuitgang (3,5 mm Jackplug) en volumeregelaar • Afm. 21 x 16 x 4,5 cm • Gewicht ca. 900 g.
Systeemvereisten: USB-aansluiting voor cardreader, USB 2.0 aansluiting voor de brander. Vanaf Windows 98, MacOS X.
Omvang levering: Typhoon Flash 2 CD • Netvoeding • Drivers • CD-R • USB 2.0 kabel • Software.
de prijs:
€199,-

wat ik me dus afvraag wie heeft deze? zal hij goed werken? en vooral welke merken hebben nog meer zo'n dingen en wat hebben die te bieden
Op het eerste gezicht handig maar ik ga toch denken, wat heb je er in hemelsnaam aan?

Of je hebt geen computer en dan kun je toch je foto's branden.
Of je bent op reis een leegt zo je camera en gaat weer lekker doorschieten.

Optie 1 lijkt me erh onwaarschijnlijk
optie 2 lijkt me niet erg handig, groot log + lege cd's.
Je hebt ook 20gb harddisks apparaten formaat ipod ofzo die geheugenkaartjes slikken.
Sitecom heeft er 1 niet eens zoveel duurder geloof ik, andere merken zullen ze ook wel hebben.

Misschien dat iemand anders een bruikbare optie voor dit apparaat weet?

Oh ja, hij zal prima werken neem ik aan, waarom niet?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2004 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ygma!l
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-08 15:50
SCaRaBaeuS schreef op 18 mei 2004 @ 15:26:

wat plaatjes:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
de info:
de prijs:
€199,-

Leuk een aardig, maar dat ding heeft waarschijnlijk geen accu waardoor je niet op elk gewenst punt in de bush je foto's op cd kan zetten, oftwel: neem er een met een HD en accu ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markweb4871
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14:50
Verwijderd schreef op 18 mei 2004 @ 14:16:
Hallo,

Of dat hij weergeeft:
Bonjovi-it my life

Afbeeldingslocatie: http://www.audiosonic.nl/media/csr3030_288.jpg

Ik heb hem gekocht. Aansluiten gaat echt perfect, ros ram bam klaar, en alles werkt ook nog. Vervolgens mp3 cd erin die vrolijk en relatief snel de hele lijst in het geheugen laadt. Het afspelen van mp3's gaat perfect maar wat mij echt wel opviel is dat bij een hoog volume je soms de bekende "klik of blop" hoort. Dit gebeurt maar eens per 5 a 10 minuten, en is beslist niet storend.

Verder heeft hij erg veel functies met betrekking tot Bass, treble, balance. Knopje van de Traffic info is ook wel grappig, en werkt bovendien ook :)

Enig nadeel wat ik tot nu toe heb kunnen ontdekken is dat het frontje behoorlijk warm wordt. Verder een prima ding en krijgt hij van mij wegens zijn prijs kwaliteit verhouding een 7,5.

In antwoord op je vraag, hij speelt de hele id-3 tag af. Ook kun je instellen of hij alleen de mapnaam noemt, of alleen het nummer. Verder kan je zoeken op alfabet en das ook grappig.

Het is display is mooi helder en duidelijk leesbaar. En het frontje is op een iets omslachtige manier ook los te halen.

Groeten Mark

[ Voor 4% gewijzigd door markweb4871 op 25-05-2004 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flanger
  • Laatst online: 11-09 08:43

flanger

That Guy

markweb4 schreef op 19 mei 2004 @ 14:04:
[...]

[afbeelding]

Ik heb hem gekocht. Aansluiten gaat echt perfect, ros ram bam klaar, en alles werkt ook nog. Vervolgens mp3 cd erin die vrolijk en relatief snel de hele lijst in het geheugen laadt. Het afspelen van mp3's gaat perfect maar wat mij echt wel opviel is dat bij een hoog volume je soms de bekende "klik of blop" hoordt. Dit gebeurd maar eens per 5 a 10 minuten, en is beslist niet storend.

Verder heeft hij erg veel functies met betrekking tot Bass, treble, balance. Knopje van de Traffic info is ook wel grappig, en werkt bovendien ook :)

Enig nadeel wat ik tot nu toe heb kunnen ontdekken is dat het frontje behoorlijk warm wordt. Verder een prima ding en krijgt hij van mij wegens zijn prijs kwaliteit verhouding een 7,5.

In antwoord op je vraag, hij speelt de hele id-3 tag af. Ook kun je instellen of hij alleen de mapnaam noemt, of alleen het nummer. Verder kan je zoeken op alfabet en das ook grappig.

Het is display is mooi helder en duidelijk leesbaar. En het frontje is op een iets omslachtige manier ook los te halen.

Groeten Mark
Al eens getest met VBR mp3's en mp3's met hogere bitrate (320 kbps)? Naar het schijnt durven de goedkopere modellen hier wel eens lastig doen.

Just because I rock, doesn't mean im made of stone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

[...]

[afbeelding]

<knip>

<knip>
Het vorige model wordt ook warm, voorkant en vooral de achterkant, als ik een half uurtje (ik hoef nooit langer in de auto te zitten) de muziek hard heb gehad kan je niet meer met je vingers aan de achterkant van de radio komen (ik heb een open dashboard in mijn Trabi, radio steekt er ook een heel stuk uit :X )

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 mei 2004 @ 22:16:

Op het eerste gezicht handig maar ik ga toch denken, wat heb je er in hemelsnaam aan?

Of je hebt geen computer en dan kun je toch je foto's branden.
Of je bent op reis een leegt zo je camera en gaat weer lekker doorschieten.

Optie 1 lijkt me erh onwaarschijnlijk
optie 2 lijkt me niet erg handig, groot log + lege cd's.
Je hebt ook 20gb harddisks apparaten formaat ipod ofzo die geheugenkaartjes slikken.
Sitecom heeft er 1 niet eens zoveel duurder geloof ik, andere merken zullen ze ook wel hebben.

Misschien dat iemand anders een bruikbare optie voor dit apparaat weet?

Oh ja, hij zal prima werken neem ik aan, waarom niet?
CD'tje branden en in je tas stoppen op reis, en nog 1'tje branden van hetzlefde kaartje en die via de post naar huis sturen. Mocht je dan je bagage kwijtraken of je cd's beschadigen, dan ligt er thuis nog altijd netjes die cd-rom (of meer dan 1 waarschijnlijk) op je te wachten. Veiliger dus dan een X-drive o.i.d. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 mei 2004 @ 15:34:
[...]

CD'tje branden en in je tas stoppen op reis, en nog 1'tje branden van hetzlefde kaartje en die via de post naar huis sturen. Mocht je dan je bagage kwijtraken of je cd's beschadigen, dan ligt er thuis nog altijd netjes die cd-rom (of meer dan 1 waarschijnlijk) op je te wachten. Veiliger dus dan een X-drive o.i.d. ;)
Daar heb je een punt.

Toch vind ik 200 euro wel wat duur.
Een cdbrander kost 35 euro?
Zo'n kaartlezer 10 euro bij lidl of aldi
Wat sofware en een kastje eromheen moet voor 100 euro wel klaar zijn dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dvdspelertje uit et blokker foldertje, is het wat? Niet duur maja, je haalt et wel van de blokker weg... T= trouwens gewoon voor 'af en toe' een dvdtje...

plaatje:
Afbeeldingslocatie: http://www.blokker.nl/folders/2wekelijksefolder/2004_week21/detailbeelden/img_14.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elektronicanet
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-09 22:54

Elektronicanet

Leds do it!

Verwijderd schreef op 19 mei 2004 @ 18:34:
dvdspelertje uit et blokker foldertje, is het wat? Niet duur maja, je haalt et wel van de blokker weg... T= trouwens gewoon voor 'af en toe' een dvdtje...
Volgens mij staat in het topic in AV hier al een antwoord op... Dit is het gadget talk topic ;)

Nederlander in België

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

[afbeelding]

Ik heb hem gekocht. Aansluiten gaat echt perfect, ros ram bam klaar, en alles werkt ook nog. Vervolgens mp3 cd erin die vrolijk en relatief snel de hele lijst in het geheugen laadt. Het afspelen van mp3's gaat perfect maar wat mij echt wel opviel is dat bij een hoog volume je soms de bekende "klik of blop" hoordt. Dit gebeurd maar eens per 5 a 10 minuten, en is beslist niet storend.

Groeten Mark
Ik heb hem ook gekocht, alleen hij doet het niet.
In iedergeval nog bedankt voor je info.
Vrijdag maar weer terug brengen dat ding.
Hij krijgt geen stroom. :'(

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2004 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-09 12:36
stomme fout van mij.. lees 1 post hieronder..

[ Voor 95% gewijzigd door AjDuLion op 19-05-2004 23:13 ]

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 mei 2004 @ 15:44:
[...]

Daar heb je een punt.

Toch vind ik 200 euro wel wat duur.
Een cdbrander kost 35 euro?
Zo'n kaartlezer 10 euro bij lidl of aldi
Wat sofware en een kastje eromheen moet voor 100 euro wel klaar zijn dan :)
Helemaal mee eens.
Op vakantie neem ik altijd een laptop mee (welke tweaker niet ;) )
Cardreadertje aansluiten en een backup maken op de HD.
Als je een brander erin hebt, kan je nog hetzelfde als dat €200,= apparaat ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Laatst online: 10-09 12:36
[...]

[afbeelding]

Groeten Mark
hoi mark ik heb een paar vragen.

1: heb je er betern foto's van zoals bij de site want das ook niet alles.

2: zit er een audio in op want ik wil er mijn gps systeem op aanmaken

3: hoe was de aansluiting gewoon de orginele aansluiting gebruiken of krijg je er een verloopstuk bij

4: hoe werkt de afstandsbediening via ir of gewoon via radio? en wat is het bereik ongeveer (kan je hem aandoen van buiten de auto)

5: hoe zit het met het geluid ist zoals al eerder werd gezegd niet de 4x 50 wat en 4x 250 pmpo maar gewoon dus de 4x10 watt en 4x 40 watt pmpo (zeg maar laag dus)

6: alst goedgaat en de aldi net zoals mijn supermarkt ook morgen open is dan ga ik er gelijk een halen dus als je nog mijn bericht leest en me kan beantwoorden mijn mail is a.vanleeuwen3@quicknet.nl thx in advance

zo dat moest ik ff kwijt ;) en nu lkr slapen

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er nog van die radiootjes over, of was alles om 08.30 al weg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En toch zou ik heb bij een mooie radio van bijvoorbeeld Kenwood of Sony houden. Als je veel in de auto zit willen je oren ook wat 8) en ik denk niet dat een goedkopen radio dat mooi doet. Het prijsverschil tussen die autoradio en merken is niet zo veel en aangezien je bij die merken nog een fatsoenlijke garantie hebt (bij Aldi en Lidl moet het naar Duitsland) zou ik voor het betere werk gaan _/-\o_

Het plaatsen van een radio is ook geen kunst verder.

_/-\o_ KEZMAN _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren voor 19.99 euro laten meebrengen uit Aldi (België):

Afbeeldingslocatie: http://www.users.skynet.be/fa437759/Parking/ascot.jpg

Heb er daarnet mee gejogd en ze doet haar werk naar behoren (voor zover ik daar kan over oordelen). Heb wel al gemerkt dat ze zich nogal (ongewild) snel laat resetten bij bepaalde toetsencombinaties (moet je alle gegevens zoals datum/tijd, leeftijd, gewicht... opnieuw ingeven).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

flashin schreef op 16 mei 2004 @ 11:28:
Nog meer mensen ervaring met dat goedkope mp3-spelertje bij de AH?
Alleen maar goede :9

Slechts 1 minpuntje gevonden: Het ding hangt als je ophebt aan zijn eigen hoofdtelefoonsnoer.. Lijkt me niet zo goed. Bovendien te korte snoer om m in je zak te stoppen. Een geschikte drager waar ie in kan heb ik nog niet kunnen vinden. Iemand anders wel of een andere oplossing bedacht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jigs
  • Laatst online: 17-01-2024
Ik heb van de week de micromaxx MP3 WMA player gekocht.

http://www.ah.nl/multimed...multimedia/index.notebook

Specs:
* 128 MB
* Voice recorder
* USB stick
* USB verlengkabel
* Neckhanger + koptelefoon
* Display (3 regels)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Verwijderd schreef op 20 mei 2004 @ 18:28:
[...]

Alleen maar goede :9

Slechts 1 minpuntje gevonden: Het ding hangt als je ophebt aan zijn eigen hoofdtelefoonsnoer.. Lijkt me niet zo goed. Bovendien te korte snoer om m in je zak te stoppen. Een geschikte drager waar ie in kan heb ik nog niet kunnen vinden. Iemand anders wel of een andere oplossing bedacht?
Je kan het oplossen door een andere koptelefoon te gebruiken. ;)

Ik heb wel een ander probleem gevonden, het linkeroortje van de meegeleverde koptelefoon wil het weleens niet doen als ik de speler aanzet nadat hij op de pc aangesloten is geweest. Dit lijkt op te lossen door de koptelefoon op een ander apparaat aan te sluiten. Heeft iemand anders dit probleem ook ervaren?

Voor de rest ben ik zeer tevreden over het apparaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01-09 22:18
Ik heb deze gehaald bij de Albert Heijn:
Afbeeldingslocatie: http://www.diskidee.nl/images/g/gameboyadvancesp.jpg

Kost daar momenteel slechts 99,95 (elders 135,00) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoWo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-08 18:42
Vanaf woensdag bij de Aldi:

Walkie talkie
• 8 kanaals met 38 subkanalen
• bereik tot ca. 5 km bij optimale
omstandigheden
• displayverlichting
• handsfree- en stopwatchfunctie
• automatische uitschakeling
• hoofdtelefoonaansluiting
• kosteloos mobiel communiceren
• babyfoonfunctie
• inclusief batterijen
• instelbaar volume
• riemclip
per set
€ 29.99

Zou dat iets kunnen zijn?

Er is geen tijd te verliezen, dus doe maar rustig aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elektronicanet
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-09 22:54

Elektronicanet

Leds do it!

WoWo schreef op 24 mei 2004 @ 13:28:
Vanaf woensdag bij de Aldi:

Walkie talkie
• 8 kanaals met 38 subkanalen
• bereik tot ca. 5 km bij optimale
omstandigheden
• displayverlichting
• handsfree- en stopwatchfunctie
• automatische uitschakeling
• hoofdtelefoonaansluiting
• kosteloos mobiel communiceren
• babyfoonfunctie
• inclusief batterijen
• instelbaar volume
• riemclip
per set
€ 29.99

Zou dat iets kunnen zijn?
Ja, maar helaas zitten er geen laders / laadstation bij...

Nederlander in België

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:15
[...]

[[url]plop[/url]]

Groeten Mark
Hallo, paare vraagjes

Hoe ga je door die mappen met mp3's? Ik krijg dat niet voor elkaar.
Wat bedoel je met dat Traffic info? gewoon traffic anouoncement of zit er nog iets op?

grtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markweb4871
flanger schreef op 19 mei 2004 @ 15:06:
[...]

Al eens getest met VBR mp3's en mp3's met hogere bitrate (320 kbps)? Naar het schijnt durven de goedkopere modellen hier wel eens lastig doen.
Ja geen problemen pakt alles, maakt niet uit wat je erin gooit. WMA doet hij niet, maar dat staat ook niet aangegeven in de handleiding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markweb4871
angel008 schreef op 19 mei 2004 @ 23:12:
[...]

hoi mark ik heb een paar vragen.

1: heb je er betern foto's van zoals bij de site want das ook niet alles.

2: zit er een audio in op want ik wil er mijn gps systeem op aanmaken

3: hoe was de aansluiting gewoon de orginele aansluiting gebruiken of krijg je er een verloopstuk bij

4: hoe werkt de afstandsbediening via ir of gewoon via radio? en wat is het bereik ongeveer (kan je hem aandoen van buiten de auto)

5: hoe zit het met het geluid ist zoals al eerder werd gezegd niet de 4x 50 wat en 4x 250 pmpo maar gewoon dus de 4x10 watt en 4x 40 watt pmpo (zeg maar laag dus)

6: alst goedgaat en de aldi net zoals mijn supermarkt ook morgen open is dan ga ik er gelijk een halen dus als je nog mijn bericht leest en me kan beantwoorden mijn mail is a.vanleeuwen3@quicknet.nl thx in advance

zo dat moest ik ff kwijt ;) en nu lkr slapen
Foto's kan ik helaas niet meer maken aangezien ik geen usb kabel meer heb om me camera uit te lezen. Er zit een witte en een rode tulpstekker bij, waarvan 1 voor de subwoofer is, en dan andere van de AUX in of out, hier ben ik ook nog niet helemaal achter. Verder is hij gewoon aan te sluiten op de kabels van de europeaanse/westerse auto's. Ik zelf heb een japanse auto. Om de radio aan te sluiten heb je een verloopstukje nodig. Deze zit er niet bij. De afstandsbediening werkt op IR en op bijgeleverde batterij. Het bereik is wel aardig een meter of 2 a 3. Echter moet je hem dan wel op radio richten en pakt hij hem bijvoorbeeld niet van voor de auto. Het vermogen valt mij 100% mee, eerlijk gezegd stukken meer dan verwacht. Ik heb zelf 2X infinity van 50 watt RMS met 130 watt piek vermogen achterin liggen, en deze worden prima gevoed zonder tussenkomst van een versterker.

Groeten Mark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toink
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 19 mei 2004 @ 18:34:

plaatje:
[afbeelding]
Hoe dan ook: NIET DOEN als het aan mij ligt. Ik heb er twee versleten in een half jaar tijd, hij leest slecht, geeft geen geweldig beeld, mist aansluitingen, de soms geadverteerde s-vhs aansluiting zit er doodleuk niet op..... Afrader dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op 21 mei 2004 @ 11:58:
[...]

Je kan het oplossen door een andere koptelefoon te gebruiken. ;)

Ik heb wel een ander probleem gevonden, het linkeroortje van de meegeleverde koptelefoon wil het weleens niet doen als ik de speler aanzet nadat hij op de pc aangesloten is geweest. Dit lijkt op te lossen door de koptelefoon op een ander apparaat aan te sluiten. Heeft iemand anders dit probleem ook ervaren?

Voor de rest ben ik zeer tevreden over het apparaat.
Wij Hollanders zouden eens moeten leren de handleiding bij apparaten te lezen |:(
Daarin staat namelijk dat je voordat je m in je usb-poort prikt je eerst de koptelefoon eruit moet verwijderen :-) Als je dat doet is het probleem waarschijnlijk verholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:31
Elektronicanet schreef op 24 mei 2004 @ 13:29:
[...]

Ja zijn deze dingen inderdaag goed? Want ik zit al 3 weken te wachten en winkel die mij de Cobra 525 wil leveren... weet iemand het verschl tussen beide typen? Of heeft iemand hier ervaringen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frederick684
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21-11-2022
op http://www.lidl.be/be/ind...25.p.Inkjetkleurenprinter zie je een printer+scanner die voor 99euro wordt aangeboden in de lidl. Heeft iemand deze toevallig al gekocht en kan die daarover zijn bevindingen eens posten? Ik moet namelijk heel dringend een nieuwe printer hebben want mn printer is stuk..Maaruh dat die scanner er bij zit is wel leuk natuurlijk . Vraag blijft: is het iets goeds/degelijks? Of blijf ik toch maar beter even wachten voor een HP-printer in een aldi-aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Verwijderd schreef op 26 mei 2004 @ 00:51:
[...]

Wij Hollanders zouden eens moeten leren de handleiding bij apparaten te lezen |:(
Daarin staat namelijk dat je voordat je m in je usb-poort prikt je eerst de koptelefoon eruit moet verwijderen :-) Als je dat doet is het probleem waarschijnlijk verholpen.
Ik heb de koptelefoon tot nu toe nooit aangesloten gehad als ik de speler op de computer aansluit. Daar kan het dus niet aan liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Elektronicanet schreef op 24 mei 2004 @ 13:29:
[...]

ff een afbeelding erbij

Afbeeldingslocatie: http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_22/BILD06.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Apacer Audio Steno VA210, 128 MB voor 49 euro bij Mycom
heeft iemand hier ervaring mee ?

Merk : Apacer
Type : Audio Steno VA210
Capaciteit : 128 MB
Radio : Nee
Voice-recorder : Nee
Weergave formaten : MP3, WMA
Signaal/ruisverhouding : >90 dB
Frequentierespons : 20 Hz-20 kHz
Voeding : 1 x AAA Alkaline batterij
Levensduur batterij : 12 uur
Interface : USB 1.1
Lengte : 7,6 cm
Breedte : 4,8 cm
Hoogte : 2 cm
Gewicht : 32 g

http://silverapp1.mycom.n...uctID=66051&productType=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 mei 2004 @ 13:36:
[...]

ff een afbeelding erbij

[afbeelding]
Leuke dingetjes hoor. Heb net een setje gehaald. Veel opties en geluidskwaliteit is goed. Vorig jaar hadden ze een wat simpeler setje bij de Aldi (zonder subkanalen).
Het is geen Motorola of een ander topmerk, maar voor huis/tuin/keuken gebruik ideaal. Ga er zeker niet mee voetballen want dat zullen ze niet lang volhouden.
Vorig jaar op vakantie geweest met twee auto's en zelfs in de wagen was het bereik nog best redelijk. Erg handig om dan even te communiceren.

Er zitten inderdaad geen headsets/opladers bij, maar je kan wel een adaptor aansluiten en de batterijen zo opladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

frederick schreef op 26 mei 2004 @ 12:42:
op http://www.lidl.be/be/ind...25.p.Inkjetkleurenprinter zie je een printer+scanner die voor 99euro wordt aangeboden in de lidl. Heeft iemand deze toevallig al gekocht en kan die daarover zijn bevindingen eens posten? Ik moet namelijk heel dringend een nieuwe printer hebben want mn printer is stuk..Maaruh dat die scanner er bij zit is wel leuk natuurlijk . Vraag blijft: is het iets goeds/degelijks? Of blijf ik toch maar beter even wachten voor een HP-printer in een aldi-aanbieding?
Tsja, het is Lexmark hé... De cartridges zijn de duurste die er zijn en er zijn geen alternatieve cartridges voor verkrijgbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opperhoof
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:11
er is bij de micro elektro ook een lexmark printer te koop Met kleuren en zwarte inktpotjes. kost 48 euro. ik heb nu een lexmark z45 ofzo, doet het nog prima maar ik dnek dat ik die nieuwe ga kopen omdat nieuwe inktpotjes duurder zijn dan een nieuwe printer

zal zo wel ff adv. inscannen

hier stond een groot plaatje, check http://home.zonnet.nl/ystarreveld/Pict0006.JPG

[ Voor 23% gewijzigd door Opperhoof op 26-05-2004 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 mei 2004 @ 15:16:
[...]

Leuke dingetjes hoor. Heb net een setje gehaald. Veel opties en geluidskwaliteit is goed. Vorig jaar hadden ze een wat simpeler setje bij de Aldi (zonder subkanalen).
Het is geen Motorola of een ander topmerk, maar voor huis/tuin/keuken gebruik ideaal. Ga er zeker niet mee voetballen want dat zullen ze niet lang volhouden.
Vorig jaar op vakantie geweest met twee auto's en zelfs in de wagen was het bereik nog best redelijk. Erg handig om dan even te communiceren.
Ik heb vanochtend ook een setje gehaald maar na een uur weer teruggebracht. Vooral het max-volume viel mij tegen en de geluidskwaliteit vond ik ook niet zo goed. (ik doe parkeerbegeleiding als bijbaantje en daar we hebben we professionele Motorola's.. je hebt gelijk dat je het niet kan vergelijken, maar zelfs voor 30 euro viel dit Aldi setje mij erg tegen).

1 van de walkie-talkies was sowieso een stuk zachter dan de ander; zelfs op level 8 (max) moest ik het ding in de buurt van mijn hoofd houden. En na een aantal keer aan/uit doen 'lockte' de aan/uit knop waardoor ik 'm niet meer uit kon zetten. Heb toen de batterijen er even uit gedaan, maar daarna kreeg ik 'm niet meer aan de praat helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Ik heb vanmiddag een setje opgehaald bij de Aldi, het geluid vind ik wel goed maar het bereik valt me een beetje tegen. Wanneer mijn zusje boven op haar kamer voor het raam zit en ik fiets naar de dorpskern (400 meter verderop) dan heeft hij geen bereik meer. Ik had toch wel ongeveer tot 1 km verwacht in een dorp zelf.....

Iemand misschien goede tips voor een goede portofoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddifish
  • Laatst online: 02-09 17:02

freddifish

schnappi !

Verwijderd schreef op 26 mei 2004 @ 14:19:

Afbeeldingslocatie: http://www.pc-utrecht.nl/media/66051.jpg
voor 128 mb niet duur maar ook niet erg mooi imo

'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

freddifish schreef op 26 mei 2004 @ 21:44:
[...]

[afbeelding]
voor 128 mb niet duur maar ook niet erg mooi imo
daar gaat het ook niet om, het is voor me zus die alleen zon ding wil omdat ie licht is en klein is en dus goed om mee te sporten, want ze heeft ook nog een mp3 cdspeler die voor normaal gebruik is
en voor 50 euro verwacht ik ook geen design ding :D

maar het gaat me om de geluids kwaliteit is dat een beetje goed ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerone.
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-09 12:04
Verwijderd schreef op 26 mei 2004 @ 15:16:
[...]

Er zitten inderdaad geen headsets/opladers bij, maar je kan wel een adaptor aansluiten en de batterijen zo opladen.
In de handleiding las ik dat je er ook een headsetje op kan aansluiten. Weet iemand waar ik dit kan kopen? Mijn pc headsetje paste niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

in het vorige topic had ik het al gezegd, de batterijen bij de Lidl Nytech 4 mp camera zijn bagger :( . Na een hele dag opladen, is de batterij bij het opstarten van de cam vol, maar na 1 foto geeft hij melding "batterij leeg"'
Dit is nu al een paar keer gebeurd, wie heeft hier nog meer last van?

welke batterijen kan ik kopen om die bagger dingen die ik nu heb te vervangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joppe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-08 20:23
Binnetie schreef op 26 mei 2004 @ 21:28:
Ik heb vanmiddag een setje opgehaald bij de Aldi, het geluid vind ik wel goed maar het bereik valt me een beetje tegen. Wanneer mijn zusje boven op haar kamer voor het raam zit en ik fiets naar de dorpskern (400 meter verderop) dan heeft hij geen bereik meer. Ik had toch wel ongeveer tot 1 km verwacht in een dorp zelf.....

Ja, ik heb wel tips voor je
Wil je echt een goede:
KENWOOD TK3101
Dan heb je een mooi apparaat,
Standaard geleverd met 500mw zend vermogen.
Door hem om te programmeren kan dit zonder problemen naar 1watt.
Ik had hem afgelopen jaar mee op wintersport en het was geen probleem minstens 5 km ver te zenden (bij 1watt, let op, dit is eigenlijk niet vergunningsvrij)
We hadden toen ook een setje van die Aldidingen bij ons, en die hadden en flink beperkter bereik, maar voor de prijs vond ik ze absoluut niet slecht.

Ter vergeleiking, de Kenwoord TK3101 die ik heb kost nieuw minstens 200 euro per stuk, dit setje van de Aldi 29,99.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 mei 2004 @ 08:30:
in het vorige topic had ik het al gezegd, de batterijen bij de Lidl Nytech 4 mp camera zijn bagger :( . Na een hele dag opladen, is de batterij bij het opstarten van de cam vol, maar na 1 foto geeft hij melding "batterij leeg"'
Dit is nu al een paar keer gebeurd, wie heeft hier nog meer last van?

welke batterijen kan ik kopen om die bagger dingen die ik nu heb te vervangen
Als je snel bent bij blokker nu varta 4 stuks 2100mah met lader voor 20 euro.
Dat is een koopje, wel tot zaterdag 5 uur geldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BN
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-10-2024

BN

Binnetie schreef op 26 mei 2004 @ 21:28:
Kijk eens naar de PMR porto's van Alan/Midland
Erg bekende naam bij zendamateurs en een goede kwaliteit voor een goede prijs.
Heb zelf twee Alan 456Rs, hebben zowel CTCSS als DCS tooncodes. Kostte me 130 euro voor twee units. Check eens bij http://www.erconline.nl
Vox functie van de Alans is werkelijk voortreffelijk....

my 2 eurocts

"Grandma was slow, but she was old....!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
BN schreef op 29 mei 2004 @ 21:35:
[...]

Kijk eens naar de PMR porto's van Alan/Midland
Erg bekende naam bij zendamateurs en een goede kwaliteit voor een goede prijs.
Heb zelf twee Alan 456Rs, hebben zowel CTCSS als DCS tooncodes. Kostte me 130 euro voor twee units. Check eens bij http://www.erconline.nl
Vox functie van de Alans is werkelijk voortreffelijk....

my 2 eurocts
Hey Erconline zit vlak bij me in de buurt, het bedrijf zit naast mijn stagebedrijf haha dat is toevallig.

Ik hoor goede verhalen over die Alan's hoever kom jij tussen de huizen zeg maar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is die nikon wat?
Afbeeldingslocatie: http://www.steves-digicams.com/2003_reviews/nikonsq/sq_front_blk.jpg
http://trekpleister.amerc...ne_83_pagina_23_groot.jpg

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2004 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-09 22:30

xon

Nou vandaag al me vakantiegeld ( en een beetje meer) er tegenaan gepleurt en this baby gekocht! : http://www.gamma.com/kran...p.jsp?contentId=p01_dgn23

Het is eigenlijk gewoon een Akai maar met als verschil een ander naampje EN de prijs want die is bij Akai zo'n 700 euro meer

Dit is um:

http://www.akai.com/produ...il.asp?id=1&id2=4&id3=362

Zit ook een wandsteun bij om hem op te hangen waar je bij andere een hoop geld extra voor moet betalen. Zou bijna een Thomson bestellen van 67cm voor 1799 maar toch maar voor deze gekozen.

Mocht je nog interesse hebben..de folders worden deze dagen verspreid over nederland en denk dat voor twijfelaars de keuze snel gemaakt zal zijn. Bij de gamma hlm hadden ze er nog wel wat staan maar ging hard.

duzzz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddifish
  • Laatst online: 02-09 17:02

freddifish

schnappi !

heb die gamma tv gezien.. maar vond het beeld vrij blokkerig. ligt misschien aan de gare video die ze draaiden :/

'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je wat foto's maken van je nieuwe scherm, ben benieuwt hoe het er allemaal in het echt uitziet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 mei 2004 @ 14:19:

Absoluut niet doen!... ik heb deze mp3 speler ook gehad (Welliswaar van ander merk) maar identiek!... ik heb 2 van deze dingen gehad... batterij klep plus contacten zijn erg slecht waardoor je al snel een externe voeding dr aan moet hangen, de bediening is ook niet je van het!.... voor het geld zal het niet gek zijn maar ik heb er 2 gehad en bijde gingen ze ongeveer 1 week mee zonder modificatie!

Its al up to you!

Edit voor de niet goed gelovige 1 van mn kapotte mp3 spelers:
http://www.tdjproductions.com/temp/mp3speler.JPG

Extra: al iemand ervaring met de nikon foto van de trekpleister?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2004 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peertje NL
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-09 10:03
Verwijderd schreef op 26 mei 2004 @ 15:58:
[...]

Ik heb vanochtend ook een setje gehaald maar na een uur weer teruggebracht. Vooral het max-volume viel mij tegen en de geluidskwaliteit vond ik ook niet zo goed. (ik doe parkeerbegeleiding als bijbaantje en daar we hebben we professionele Motorola's.. je hebt gelijk dat je het niet kan vergelijken, maar zelfs voor 30 euro viel dit Aldi setje mij erg tegen).

1 van de walkie-talkies was sowieso een stuk zachter dan de ander; zelfs op level 8 (max) moest ik het ding in de buurt van mijn hoofd houden. En na een aantal keer aan/uit doen 'lockte' de aan/uit knop waardoor ik 'm niet meer uit kon zetten. Heb toen de batterijen er even uit gedaan, maar daarna kreeg ik 'm niet meer aan de praat helaas.
Op het werk gebruiken wij Kenwood's die zijn beter in geluids kwaliteit en het max volume is daar tenmiste ruim voldoende, die aldi setjes zijn VEEL te zacht en de ene portofoon klinkt ook zachter als de ander :? toeval :?

Reality beats fiction by far!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Peertje NL schreef op 01 juni 2004 @ 20:30:
[...]

Op het werk gebruiken wij Kenwood's die zijn beter in geluids kwaliteit en het max volume is daar tenmiste ruim voldoende, die aldi setjes zijn VEEL te zacht en de ene portofoon klinkt ook zachter als de ander :? toeval :?
Ook geen vergelijking

El-Cheapo = €30,- (setprijs)

Kenwood 3101 = € 299,- (Per Stuk)

Verschil? dus ook in kwaliteit!

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2004 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• besmart
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-10-2015

besmart

fanta share the fun

Ik heb ook gekeken en dacht WOW... mooi kadootje voor me vader. Maar op een review site Steves Digicams vond ik hem ERG slecht foto's maken.

BeSmart! Everything goes well | photographs by Canon EOS 5D - Canon L 24-70 USM - Canon 70-300 USM IS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

besmart schreef op 01 juni 2004 @ 20:39:
[...]

Ik heb ook gekeken en dacht WOW... mooi kadootje voor me vader. Maar op een review site Steves Digicams vond ik hem ERG slecht foto's maken.
Ik weet niet wat jij als ERG Slecht vindt?... maar ik vindt m knappe foto's maken als ik eerlijk mag zijn voor die prijs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• besmart
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-10-2015

besmart

fanta share the fun

veel spikkels.... als je in die schaduw partij kijkt bij die kanootjes

BeSmart! Everything goes well | photographs by Canon EOS 5D - Canon L 24-70 USM - Canon 70-300 USM IS

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Gadgets zijn dus:
MP3 spelers, Digicams, Webcams etc. Geen pc's, laptops, dvd-spelers, tv's!

Recentelijk afgesplitst:
[Divx/dvd-player] Medion MD7457