Toen plassen pissen werd, is het gezeik begonnen.
Yup.. Het was blokkerig. En nee, dat ligt niet aan de video.freddifish schreef op 01 juni 2004 @ 20:01:
heb die gamma tv gezien.. maar vond het beeld vrij blokkerig. ligt misschien aan de gare video die ze draaiden
Ik heb nog nooit een lcd gezien waarvan het beeld niet blokkerig was.
En iedereen die zegt dat de zijne niet blokkerig is, is zo scheel als weet ik niet wat.
Maar goed, bijna iedereen om me heen vind dvd kopieën ook super van kwaliteit, terwijl ik er van walg.
Zal dan toch wel aan mij liggen.
Er zal bij mij ooit ook nog wel een flatscreen aan de wand komen, maar das pas over een jaar of vijf minimaal. Dan zijn we gegarandeerd een flink aantal generaties verder.
Tot die tijd blijft het puin.
Sorry..

[ Voor 4% gewijzigd door UltraSub op 01-06-2004 20:50 ]
Verwijderd
bedankt dan koop hem zeker nietVerwijderd schreef op 01 juni 2004 @ 20:26:
[...]
Absoluut niet doen!... ik heb deze mp3 speler ook gehad (Welliswaar van ander merk) maar identiek!... ik heb 2 van deze dingen gehad... batterij klep plus contacten zijn erg slecht waardoor je al snel een externe voeding dr aan moet hangen, de bediening is ook niet je van het!.... voor het geld zal het niet gek zijn maar ik heb er 2 gehad en bijde gingen ze ongeveer 1 week mee zonder modificatie!
Its al up to you!
Edit voor de niet goed gelovige 1 van mn kapotte mp3 spelers:
http://www.tdjproductions.com/temp/mp3speler.JPG
- Een of ander 4 MPixelcamera van Nytech (ook bij de Lidl), waarvan ik niet zo snel meer de aanbieding vind, voor ca. 200 euro
Ipsa scientia potestas -Francis Bacon
Blijft toch altijd grappig dat je altijd eigenlijk wel dezelfde "soort" reacties kan verwachten. Altijd maar weer die discussie over dat schermen nog niet goed genoeg zijn bla bla..en er blijven altijd mensen wachten ...naja ik wil NU een lcd en zoals jij waarschijnlijk weer verwachtte..ik vind hem niet blokkerig. Natuurlijk zie ik er wel een lichte vorm van als je recht voor die vitrinekast staat als je in de winkel staat maar kom op dat ding is 76 cm...het is wat mij betreft helemaal weg na anderhalve meter..UltraSub schreef op 01 juni 2004 @ 20:49:
[...]
Yup.. Het was blokkerig. En nee, dat ligt niet aan de video.
Ik heb nog nooit een lcd gezien waarvan het beeld niet blokkerig was.
En iedereen die zegt dat de zijne niet blokkerig is, is zo scheel als weet ik niet wat.
Maar goed, bijna iedereen om me heen vind dvd kopieën ook super van kwaliteit, terwijl ik er van walg.
Zal dan toch wel aan mij liggen.
Er zal bij mij ooit ook nog wel een flatscreen aan de wand komen, maar das pas over een jaar of vijf minimaal. Dan zijn we gegarandeerd een flink aantal generaties verder.
Tot die tijd blijft het puin.
Sorry..
Ik ben er in iedergeval MEER dan tevreden over..ook over de mogelijkheden. Hij past fijnloos me pc resolutie aan op het scherm en is zeer duidelijk te lezen. Ook heeft ie pip met elke source die je wilt. en nog veel meer mogelijkheden tot aansluiten...Zit je te twijfelen en heb je het geld zou ik het zeker doen..zo'n grote (en een akai) krijg je voorlopig niet meer voor dat geld.
Het belangrijkste is natuurlijk dat jij hem fijn vind. Klaar..xon schreef op 01 juni 2004 @ 22:38:
[...]
Ik ben er in iedergeval MEER dan tevreden over..ook over de mogelijkheden. Hij past fijnloos me pc resolutie aan op het scherm en is zeer duidelijk te lezen. Ook heeft ie pip met elke source die je wilt. en nog veel meer mogelijkheden tot aansluiten...Zit je te twijfelen en heb je het geld zou ik het zeker doen..zo'n grote (en een akai) krijg je voorlopig niet meer voor dat geld.
Even goede vrienden..
Nee inderdaad, die dingen worden alleen nog maar goedkoper!xon schreef op 01 juni 2004 @ 22:38:
[...]
Zit je te twijfelen en heb je het geld zou ik het zeker doen..zo'n grote (en een akai) krijg je voorlopig niet meer voor dat geld.
[ Voor 156% gewijzigd door baldbelow op 02-06-2004 11:47 ]
@ xon, ik heb hem net bewondert bij de lokale GAMMA hier hadden ze er een DVD-speler aangehangen.xon schreef op 01 juni 2004 @ 16:55:
Nou vandaag al me vakantiegeld ( en een beetje meer) er tegenaan gepleurt en this baby gekocht! : http://www.gamma.com/kran...p.jsp?contentId=p01_dgn23
Het is eigenlijk gewoon een Akai maar met als verschil een ander naampje EN de prijs want die is bij Akai zo'n 700 euro meer
Dit is um:
http://www.akai.com/produ...il.asp?id=1&id2=4&id3=362
Zit ook een wandsteun bij om hem op te hangen waar je bij andere een hoop geld extra voor moet betalen. Zou bijna een Thomson bestellen van 67cm voor 1799 maar toch maar voor deze gekozen.
Mocht je nog interesse hebben..de folders worden deze dagen verspreid over nederland en denk dat voor twijfelaars de keuze snel gemaakt zal zijn. Bij de gamma hlm hadden ze er nog wel wat staan maar ging hard.
duzzz
Zag er goed uit moet ik zeggen. Maar mijn vraag ga jij hem nu alleen als TV gebruiken ? of als TV / PC monitor ?
Kan je daar gewoon nl/rtl/sbs mee kijken en/ of zijn er andere pitfalls?
Ja ze hebben er in elke gamma de dvd speler eraan gehangen die in de aanbieding is voor 50 euro of zo..WiLLoW_TieN schreef op 02 juni 2004 @ 16:04:
[...]
@ xon, ik heb hem net bewondert bij de lokale GAMMA hier hadden ze er een DVD-speler aangehangen.
Zag er goed uit moet ik zeggen. Maar mijn vraag ga jij hem nu alleen als TV gebruiken ? of als TV / PC monitor ?
Ik ga hem in mijn nieuwe huis hangen..Voornamelijk natuurlijk als TV aangesloten op me home cinema set. Maar er gaat ook een heel lang vga kabeltje naar me laptop (wireless lan) die in de kast staat waar weer een draadloos toetsenbord en muis op aangesloten staan :-). één druk op de afstandsbediening en je hebt internet mega groot.
My dream comes true
Verwijderd
In je oude huis hangen is natuurlijk geen goed idee ( voor jou danxon schreef op 02 juni 2004 @ 19:01:
[...]
Ja ze hebben er in elke gamma de dvd speler eraan gehangen die in de aanbieding is voor 50 euro of zo..
Ik ga hem in mijn nieuwe huis hangen..Voornamelijk natuurlijk als TV aangesloten op me home cinema set. Maar er gaat ook een heel lang vga kabeltje naar me laptop (wireless lan) die in de kast staat waar weer een draadloos toetsenbord en muis op aangesloten staan :-). één druk op de afstandsbediening en je hebt internet mega groot.![]()
My dream comes true
We willen foto's zien als de boel is opgehangen
Verwijderd

in de aanbieding bij kijkshop voor 9,99 euro, maar is dit ook wat?
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2004 12:41 ]
Verwijderd
Dit is een FTA (free to air) ontvanger, hiermee kun je geen Ned1,2,3 RTL4 etc.. mee ontvangen, deze vallen namelijk in het Canal Digital pakket.it0 schreef op 02 juni 2004 @ 18:54:
Weet iemand iets van deze camping satelliet
Kan je daar gewoon nl/rtl/sbs mee kijken en/ of zijn er andere pitfalls?
Om deze te kunnen ontvangen is er een Canal Digital smartcard nodig, en deze ontvanger heeft geen smartcard lezer.
Wel kun je BVN TV (nederlandse zender) ontvangen en de meeste duitse zenders en enkele engelse CNN etc..
Tom.
Verwijderd
nou update, heb nieuwe batterijen gehaaldVerwijderd schreef op 28 mei 2004 @ 08:30:
in het vorige topic had ik het al gezegd, de batterijen bij de Lidl Nytech 4 mp camera zijn bagger. Na een hele dag opladen, is de batterij bij het opstarten van de cam vol, maar na 1 foto geeft hij melding "batterij leeg"'
Dit is nu al een paar keer gebeurd, wie heeft hier nog meer last van?
welke batterijen kan ik kopen om die bagger dingen die ik nu heb te vervangen
"Varta 15 minute charge & Go 2000mAh"
dus 15 minuten opgeladen. Camera aan, status: vol
na 5 foto's en een filmpje camera uit gedaan.
Om te testen weer aan: status leeg, na 3 sec half, dna weer leg. Uiteindelijk geeft die weer melding batterij leeg en valt die weer uit
Ik word er gek van, ik denk dat ik maar terug ga met die camera. Weet iemand hoe dat werkt bij de lidl? Krijg ik dan een nieuwe ofzo?
in 15 minuten laden? Daar heb je dan wel een speciale lader voor nodig, die heb je ook? Anders is het niet meer dan logisch dat ze na 5 foto's al leeg zijn.Verwijderd schreef op 03 juni 2004 @ 15:52:
[...]
nou update, heb nieuwe batterijen gehaald
"Varta 15 minute charge & Go 2000mAh"
dus 15 minuten opgeladen. Camera aan, status: vol
na 5 foto's en een filmpje camera uit gedaan.
Om te testen weer aan: status leeg, na 3 sec half, dna weer leg. Uiteindelijk geeft die weer melding batterij leeg en valt die weer uit
Ik word er gek van, ik denk dat ik maar terug ga met die camera. Weet iemand hoe dat werkt bij de lidl? Krijg ik dan een nieuwe ofzo?
Verwijderd
me vader heb ze gehaald en hij heeft gewoon alleen de batterijen gekregen en verder niks gehoord. Ik heb het idee dat het niets uit gaat maken, als ik de originele batterijen verdomme een week oplaad is die ook zo opCyBeRSPiN schreef op 03 juni 2004 @ 17:15:
[...]
in 15 minuten laden? Daar heb je dan wel een speciale lader voor nodig, die heb je ook? Anders is het niet meer dan logisch dat ze na 5 foto's al leeg zijn.
Pleuris ding
Verwijderd
Wat voor een flut winkel heeft die batterijen verkocht?Verwijderd schreef op 03 juni 2004 @ 17:39:
[...]
me vader heb ze gehaald en hij heeft gewoon alleen de batterijen gekregen en verder niks gehoord. Ik heb het idee dat het niets uit gaat maken, als ik de originele batterijen verdomme een week oplaad is die ook zo op
Pleuris ding
Ik neem toch aan dat je een speciale lader moet hebben voor die turbobatterijen.
Zit geloof ik ook in een pakket met lader.
Als ik je zo hoor ben je kotsziek van de camera dus kan je hem beter even omruilen of geld terug vragen.
Anders loop je met dat kut gevoel de hele tijd ( ik ken het).
Als ze de camera nog hebben kun je hem ruilen anders geld terug vragen (effe bij de kassa melden aan de uitgang).
Na omruilen kun je alsnog je geld terug vragen dus als je het nog een keer wilt proberen.
Succes.
Ik heb deze ook een jaartje geleden ongeveer voor mijn mp3 speler gekocht (1600mahs hielden het niet lang uit) ik vind ze perfect! En ik gebruik een normale oplader, geen snellader oid.Verwijderd schreef op 03 juni 2004 @ 12:26:
[afbeelding]
De mp3 speler blijft het erg lang doen dus
Ehmm ik ga toch pijnlijk terugkomen op enkele van mijn bevindingen en dus over de door mij gekochte "akai" tv die deze week bij de gamma in de etalage stond te pronken.
Na vandaag eens goed gekeken te hebben en nu ook de TV tuner te hebben gebruikt (ipv mijn satelliet en dvd's) ben ik toch wel een beetje geschrokken.
Voornamelijk door de gevoeligheid van de ingebouwde tv tuner. De storing die ik al een beetje had op mijn kanalen met gewone (crt) tv werd zo'n factor 8 versterkt of zo..dus storing werd gewoon haast irritant veel. Verder zat ik nog wel eens de lippen niet gelijk bewegen met het geluid als ik satelliet keek. Nou wil dat wel nog eens meer gebeuren maar toen ik het in 1 keer ook zag bij Erwin krol op het gewone (kabel) ned 1 dacht ik van..owwwkeee.. Verder "blokt" ie toch ook best wel. Ik weet dat een lcd tv wat moeite heeft met donkere kleuren maar dit was toch wel erg lastig.
Ondanks dat mijn droom werkelijkheid WAS geworden heb ik toch besloten de TV te retourneren
ik ga weer verder in een hoekje zitten huilen
Jammer ik zat er juist serieus over na te denken......dan maar verder sparen.
Verwijderd
Ach een gratis droom voor een paar dagen is ook mooi.
Dat komt met de meeste dromen niet voor
Sja het is niet anders..maar het is maar een mening van mij he? het is en blijft nog steeds een super aanbieding. Ik was zo ie zo al van plan de Thomson 27 LCDB 03 te kopen voor 1799..tis wel 67 cm..deze komt erg goed uit allerlei reviews en ga ik nog maar even ergens in een winkel bewonderen met een vergrootglas :-)WiLLoW_TieN schreef op 04 juni 2004 @ 22:24:
@ xon, dus bij nader inzien viel hij wel een beetje tegen......
Jammer ik zat er juist serieus over na te denken......dan maar verder sparen.
the story continues!
Verwijderd
me pa gaat vanmiddag terug kijken wat er te regelen valtVerwijderd schreef op 03 juni 2004 @ 19:36:
[...]
Wat voor een flut winkel heeft die batterijen verkocht?
Ik neem toch aan dat je een speciale lader moet hebben voor die turbobatterijen.
Zit geloof ik ook in een pakket met lader.
Als ik je zo hoor ben je kotsziek van de camera dus kan je hem beter even omruilen of geld terug vragen.
Anders loop je met dat kut gevoel de hele tijd ( ik ken het).
Als ze de camera nog hebben kun je hem ruilen anders geld terug vragen (effe bij de kassa melden aan de uitgang).
Na omruilen kun je alsnog je geld terug vragen dus als je het nog een keer wilt proberen.
Succes.
Ik moet je nageven dat je wel eerlijk bent!xon schreef op 04 juni 2004 @ 22:19:
Nog even over de GAMMA LCD TV....die deze week in de aanbieding is :-)
...
Ondanks dat mijn droom werkelijkheid WAS geworden heb ik toch besloten de TV te retourneren![]()
deed pijn kan ik je zeggen.. Nu toch maar de relatief iets duurdere en kleinere thomson bestellen waar wel aardig wat goede ervaringen en testen over te lezen zijn..
Denk er aan dat er nog geen lcd's zijn die niet blokkerig zijn. Alhoewel die Thomson waarschijnlijk een stuk beter is.
Echter vergeet niet dat een breedbeeldtv van 70 cm niet het zelfde is als een 4:3 tv van 70 cm, maar kleiner/lager! Ik vind een dvd kijken op een breedbeeld van 70 cm al gauw op door een brievenbus kijken lijken (ja is wat overdreven
Naar mijn mening moet breedbeeld minstens 82 zijn. Maar goed. Das mijn mening!
Dit is niet lullig bedoeld, maar euh.. een TV is toch niet echt een gadget?? Ik denk eigenlijk dat je beter in [rml]Goedkope aldi/lidl/bouwmarkt/etc AV aanbiedingen [ Deel 7][/rml] terecht kan daarmee...xon schreef op 04 juni 2004 @ 22:43:
[...]
Sja het is niet anders..maar het is maar een mening van mij he? het is en blijft nog steeds een super aanbieding. Ik was zo ie zo al van plan de Thomson 27 LCDB 03 te kopen voor 1799..tis wel 67 cm..deze komt erg goed uit allerlei reviews en ga ik nog maar even ergens in een winkel bewonderen met een vergrootglas :-)
the story continues!
There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!
Verwijderd
Volgens mij zijn de 2 topics gelijk, ik zie er echt geen verschil tussen.FlipFluitketel schreef op 05 juni 2004 @ 12:34:
[...]
Dit is niet lullig bedoeld, maar euh.. een TV is toch niet echt een gadget?? Ik denk eigenlijk dat je beter in [rml]Goedkope aldi/lidl/bouwmarkt/etc AV aanbiedingen [ Deel 7][/rml] terecht kan daarmee...
Wat is nu de definitie van een gadget?
Voor mij een totaal nutteloos ding wat wel gaaf is om te hebben.
Maar dat is weer voor iedereen anders.
Een tv is niet een gadget maar speciale tv's weer wel in mijn ogen
Expert heeft een erg leuke aanbieding:

€ 279 Fantastische portable DVD speler met groot 18 cm scherm in breedbeeldformaat! Zeer compact model met uitgebreide aansluitmogelijkheden. Wordt geleverd met o.a. 12V laadsnoer, hoofdtelefoon en accu voor 2,5 uur kijkgenot. Speelt tevens MP3 en JPEG foto CD’s af.
En volgens mij is dit eigenlijk een Pioneer!! (was bij media-markt zag een pioneer staan, precies hetzelfde uiterlijk, zelfde knoppen) alleen wel een stukje duur (€ 1499)
Verwijderd
Bestaan daar ook laders voor de auto bij? zou wel ideaal zijn (Y)Reanimation schreef op 05 juni 2004 @ 15:39:
Ik vind dat een Portable DVD-Speler wel een gadget is,
Expert heeft een erg leuke aanbieding: [afbeelding]
€ 279 Fantastische portable DVD speler met groot 18 cm scherm in breedbeeldformaat! Zeer compact model met uitgebreide aansluitmogelijkheden. Wordt geleverd met o.a. 12V laadsnoer, hoofdtelefoon en accu voor 2,5 uur kijkgenot. Speelt tevens MP3 en JPEG foto CD’s af.
En volgens mij is dit eigenlijk een Pioneer!! (was bij media-markt zag een pioneer staan, precies hetzelfde uiterlijk, zelfde knoppen) alleen wel een stukje duur (€ 1499)
Verwijderd
haha ok:P btje dom dusSick Nick schreef op 05 juni 2004 @ 18:21:
Wat denk je wat een 12V laadsnoer is... da's dus voor in de auto.
Verwijderd
om maar ff op mezelf te reageren:Verwijderd schreef op 05 juni 2004 @ 11:18:
[...]
me pa gaat vanmiddag terug kijken wat er te regelen valt
Teruggegaan naar de Lidl en we kregen zonder problemen geld terug, er werd ons nog wel de nieuwe 5mp camera aangeboden voor 249 maar dat hebben we toch maar gelaten voor wat het was.
Verwijderd
Ik merk wel dat ik erg makkelijk iets ga kopen met een grote kans dat ik het terug breng, alleen om even mee te spelenVerwijderd schreef op 05 juni 2004 @ 19:14:
[...]
om maar ff op mezelf te reageren:
Teruggegaan naar de Lidl en we kregen zonder problemen geld terug, er werd ons nog wel de nieuwe 5mp camera aangeboden voor 249 maar dat hebben we toch maar gelaten voor wat het was.
Verwijderd
Je hoort echt niet de harde schijf op de achtergrond, dat is alleen als hij opstart en iets nieuws zoekt, zeker niet door de koptelefoon. Het scherm is juist enorm duidelijk en ook in het donker, het menu is redelijk simpel.
Negatief:
Inderdaad het koptelefoontje, maar dat vind ik nou echt niet erg.
Je mp3's worden alfabetisch opgeslagen, erg irritant.
Het knopje is een beetje pauperig
Positief
Veel geheugen, erg snelle dataoverdracht, goede radio, de line-in vind ik erg handig bij cd's die copy protected zijn en ik vind het gewicht zeer goed (niet TE licht!) en het formaat is gewoon erg klein.
Het beeld is echt bedroevend, lopen zwarte lijnen doorheen (om de 2mm)..Reanimation schreef op 05 juni 2004 @ 15:39:
Ik vind dat een Portable DVD-Speler wel een gadget is,
Expert heeft een erg leuke aanbieding: [afbeelding]
Niet de moeite waard iig.
Nu bij de kijkshop voor € 6,66 (staat ook zo op hun site).Verwijderd schreef op 03 juni 2004 @ 12:26:
[afbeelding]
In de winkel zullen ze zeggen 3 halen 2 betalen, maar als je zegt dat het op internet een andere prijs is krijg je het voor 2/3 van de prijs mee
Verwijderd
hier
Heb niet meer info, maar het merk is HE= Home Electronic.Verwijderd schreef op 07 juni 2004 @ 20:04:
Iemand meer info over de dvd-recorder bij Kruidvat (waar anders....)? Kost 249, en lijkt iets van 'HC' in het logo te staan.
hier
Verwijderd
Laat maar varen dat ding, erg plastic fantastic, zonde van je geld.Verwijderd schreef op 07 juni 2004 @ 20:04:
Iemand meer info over de dvd-recorder bij Kruidvat (waar anders....)? Kost 249, en lijkt iets van 'HC' in het logo te staan.
hier
Over een half jaar kun je voor die prijs waarschijnlijk wel een philips ofzo vinden.
Alhoewel bij Harense Smid was het vorige week 200 euro
Verwijderd
OK, dank voor de tip! Kan nog niet veel vinden over HE. Paar artikelen bij Wehkamp, maar nog geen dvd-recorders.... en geen website...ronald1971 schreef op 07 juni 2004 @ 20:20:
[...]
Heb niet meer info, maar het merk is HE= Home Electronic.
Ik heb deze incl oplader gekocht toen (18,99) en ik gebruik ze in een canon a60 dagje efteling hel dag foto's maken, wissen filmojes etc hel dag zonder problemen dusjaVerwijderd schreef op 03 juni 2004 @ 12:26:
[afbeelding]
De site van Home Electronics is http://service.shop.nlVerwijderd schreef op 07 juni 2004 @ 21:38:
[...]
OK, dank voor de tip! Kan nog niet veel vinden over HE. Paar artikelen bij Wehkamp, maar nog geen dvd-recorders.... en geen website...
Daar kun je wat info vinden over een heel scala aan producten wat (volgens mij onder verschillende namen / merken) wordt verkocht.
Ik heb recent de DVD-speler van HE bij de gamma gekocht, de HEDVD 3600. Een dingetje van nog geen 50 euro. Alleen weet ik niet of het ding standaard regio-vrij is en (zo nee) hoe ik dat voor elkaar moet krijgen. Op de door mij genoemde officiele site staat in de FAQ wel een toetsencombinatie om dit voor elkaar te krijgen maar dat geeft bij mij dvd-speler geen sjoege. Heeft iemand voor mij een oplossing?? NB: omdat ook op de site zelf een work-around word gegeven beschouw ik dit niet als "illegale" informatie
Een korte impressie van de HEDVD 3600: beeld oogt goed, dingetje zelf ziet er simpel uit en de lade oogt verdacht gammel... moet je maar niet proberen dicht te drukken.
Verwijderd
Zie hier (rechtsonderin): http://www.bcc.nl/interna...ItemID=1140&contentId=125
Hapé is een prima merk voor batterijen. Ik heb zelf 2 jaar terug ofzo 2 setjes 1800mAh gekocht voor mijn digitale camera. Zijn echt prima.Verwijderd schreef op 03 juni 2004 @ 12:26:
[afbeelding]
Verwijderd
Zal wel de 15gb zijn.Verwijderd schreef op 10 juni 2004 @ 09:21:
Bij de BCC bij aankoop van een orange 30 abo een LG telefoon (hoort niet in gadget talk, ik weet het, ik weet het, maar nu komt het....:) en een Apple iPod kado! Weet iemand welke iPod dat is?
Zie hier (rechtsonderin): http://www.bcc.nl/interna...ItemID=1140&contentId=125
Even rekenen want dit is volgens mij niet voordelig.
2 jaar 30 euro bundel is - 720 euro
je krijgt een ipod van 350 euro
je krijgt een telefoon van ? euro.
Bij belcompany kun je ook gratis 30 euroabbo's afsluiten nu.
Als je er voor 2 geaccepteerd wordt dan heb je dus ook 720 euro - 350 voor de ipod = 370 over.
Die phone is geen 370 euro waard lijkt mij toch?
Verwijderd

Philips MP3-speler Jukebox HDD060
- 1.5 GB harde schijf
- tot 375 MP3- of 750 WMA-titels
- kleiner als creditcard (1.8 cm dik)
- gewicht minder dan 95 gram
- duidelijk display
van 225.- met PrijsGarantie 199.-
lijkt mij wel een leuk dingetje
320*240
16mb intern (20 foto's)

http://www.bartsmit.com/w...ductid=62586&fromsplash=1
Dat kost hij inmiddels overal wel. Ik vind het alleen zo jammer dat dat ding geen radio heeft.Verwijderd schreef op 16 juni 2004 @ 10:32:
in de aanbieding bij "de harense smid"
[afbeelding]
- 1.5 GB harde schijf
- duidelijk display
lijkt mij wel een leuk dingetje, of zijn er betere alternatieven?
ik heb m gisteren gekocht bij de paradigit (ook 199),Verwijderd schreef op 16 juni 2004 @ 10:32:
in de aanbieding bij "de harense smid"
[afbeelding]
- 1.5 GB harde schijf
- duidelijk display
lijkt mij wel een leuk dingetje, of zijn er betere alternatieven?
nadelen:
usb 1.1
traag menu (vervelende animatie/schuivend menu)
software is niet superhandig
voordelen:
formaat
prijs; voor 200 euro heb je met flash een goede 256MB speler, maar 512 is dan nog buiten bereik...
alternatieven:
iriver igp 100, maar dies qua formaat weer groter (en vooral dikker)
mini ipod; duur
mpio hd-200; nog niet verkrijgbaar
ik zag gister bij de bart smit een stelletje 2 van die camera's voor hun kids kopen (3-6 jaar gok ik), maar t zijn echt cheap ass plastic dingetjes....
maar goed, wat verwacht je voor 17.50
Verwijderd
Verwacht gewoon kwaliteit ala gsm camera's of webcams van 5 jaar terug.Triloxigen schreef op 16 juni 2004 @ 10:59:
Iemand ervaring met de cheap-ass mini camera van bart smit?
320*240
16mb intern (20 foto's)
[afbeelding]
Verwijderd
Kan je de software er niet van verbeteren door de firmware te updaten via http://www.p4c.philips.com/ ?schaduw schreef op 16 juni 2004 @ 11:28:
[...]
ik heb m gisteren gekocht bij de paradigit (ook 199),
nadelen:
usb 1.1
traag menu (vervelende animatie/schuivend menu)
software is niet superhandig
De kwaliteit is van de ene cam goed, en de andere cam bagger..Verwijderd schreef op 16 juni 2004 @ 17:28:
[...]
Verwacht gewoon kwaliteit ala gsm camera's of webcams van 5 jaar terug.
- 640*480 d.m.v. software.....resolutie wordt iets opgekrikt
- lens focust ERG langzaam, steady hand/arm is vereiste
- batterij gaat lang mee
- foto`s van dichtbij zijn goed te doen...afstandsfoto`s van bv mensen worden vaag/blokkig/wazig
conclusie: allen kopen als je van kleine hebbedingetjes houdt en/of geld teveel hebt!
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Verwijderd
De bagger kwaliteit bedoel ik dan, flink korrelig etc. maar met goed licht, stille hand, beetje dichtbij wel een herkenbaar gezicht op krijgtTriloxigen schreef op 16 juni 2004 @ 21:06:
[...]
De kwaliteit is van de ene cam goed, en de andere cam bagger..
Verwijderd
Tsjah ik begrijp dit niet: Je kunt minimaal 20 foto's maken met deze cameraVerwijderd schreef op 16 juni 2004 @ 17:28:
[...]
Verwacht gewoon kwaliteit ala gsm camera's of webcams van 5 jaar terug.
Erg kromme zin van BS......
Voor de rest vergelijkbaar met een webcam/photo van trust... (Zon pendrive) voor ff snel een fotow en dichtbij gaat het.... maar resolutie etc is niets....
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2004 23:50 ]
dat was het eerste wat ik deed toen ik m binnen hadVerwijderd schreef op 16 juni 2004 @ 17:37:
[...]
Kan je de software er niet van verbeteren door de firmware te updaten via http://www.p4c.philips.com/ ?
Het is dezelfde camera als in die ene homeshopping reclame op Yorin. Daarin laten ze een aantal foto's zien die met de camera zijn gemaakt. Het komt inderdaad overeen met een foto genomen met een mobiele telefoon(maar toch prijzen ze in die reclame de kwaliteit van de foto's de hemel in). Deze camera is volgens mij alleen echt geschikt als sleutelhanger zodat je snel een foto kan nemen als je je camera niet bij je hebt.Triloxigen schreef op 16 juni 2004 @ 10:59:
Iemand ervaring met de cheap-ass mini camera van bart smit?
320*240
16mb intern (20 foto's)
[afbeelding]
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Verwijderd
Dan zegt die knakker (wat een gladde zeg) tegen die vrouw even foto maken in de studio, op zelfontspanner, smileMetroidPrime schreef op 17 juni 2004 @ 00:27:
[...]
Het is dezelfde camera als in die ene homeshopping reclame op Yorin. Daarin laten ze een aantal foto's zien die met de camera zijn gemaakt. Het komt inderdaad overeen met een foto genomen met een mobiele telefoon(maar toch prijzen ze in die reclame de kwaliteit van de foto's de hemel in). Deze camera is volgens mij alleen echt geschikt als sleutelhanger zodat je snel een foto kan nemen als je je camera niet bij je hebt.
Dan zet hij hem op de computer, als je goed kijkt was de pose totaal anders dan dat je op het computerscherm ziet
Dus vet met een andere camera gemaakt de zooi die je op het scherm ziet dat er goed uitziet
Prachtig kijkvoer dat homeshopping
Verwijderd
Deze cameraatjes heb ik nu ook bij Blokker gespot, prijs enzo kijk hier: http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/21037605MetroidPrime schreef op 17 juni 2004 @ 00:27:
[...]
Het is dezelfde camera als in die ene homeshopping reclame op Yorin. Daarin laten ze een aantal foto's zien die met de camera zijn gemaakt. Het komt inderdaad overeen met een foto genomen met een mobiele telefoon(maar toch prijzen ze in die reclame de kwaliteit van de foto's de hemel in). Deze camera is volgens mij alleen echt geschikt als sleutelhanger zodat je snel een foto kan nemen als je je camera niet bij je hebt.
We hadden ze op mijn stagebedrijf ook te koop (Lasaulec) weet niet of ze daar nu nog te koop zijn, maarja velen zullen dit bedrijf ook niet kennen.
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2004 17:49 ]
Verwijderd
Zijn dezelfde als aiptek en diverse andere klonen.Zeddicius schreef op 22 juni 2004 @ 11:24:
Heeft iemand ervaring met de nieuwe aanbieding van de Blokker, nl de Xiron mp3 speler (128 M)? Zie Blokker.nl --> folder eerste pagina voor meer info.
Zijn aardig voor het geld maar meer ook niet, dus als je niet al te kieskeurig bent.
Verwacht geen enorm veel functies als een iriver ofzo
Aha, bedankt. Kan je me misschien meer vertellen over batterijduur (en wat voor soort batterijen) kwaliteit, etc.? Alvast bedankt!Verwijderd schreef op 22 juni 2004 @ 12:36:
[...]
Zijn dezelfde als aiptek en diverse andere klonen.
Zijn aardig voor het geld maar meer ook niet, dus als je niet al te kieskeurig bent.
Verwacht geen enorm veel functies als een iriver ofzo
Verwijderd
het is dus zeker geen Aiptek kloon anders had ik hem zeker weten gehaald... die heeft om de zoveel tijd nog eens een firmware update en heeft zo goed als geen problemen en het zegt wel wat .. 8 van de 8 spelers van die kerel heeft die problemen (ik onderzocht namelijk zelf ff wat over dit spelertje omdat hij juist zo goedkoop overal te krijg is)volgens mij is dit die speler die door HEEL veel bedrijven onder eigen naam word verkocht Njoy-it.nl of .com weet niet meer zeker funproducts.nl en zo zijn er meer. Het zijn HELE goedkope uit Azië die blijken moeite te hebben met ID3Tags en haperen in begin van liedje. Ik ken iemand van IA.net en die had er 8 (jaja.. ik weet het veel..) en allemaal dat probleem.
en geen één van de sites die ze verkoopt of personen op marktplaats/ebay (ebay stikt er van zoek op WMA) stuurt mail terug met de site van fabrikant.. jah ze beweren het zelf te zijn... en zeggen dat er geen firmware updates beschikbaar zijn.
Bedankt! Hier heb ik wat aan. Ik begrijp dat je me de speler afraadt?Verwijderd schreef op 22 juni 2004 @ 14:09:
Aiptek kloon me r**t het is zeker geen Aiptek, verwar aub de goede kwaliteit Aiptek niet met dit ding, zie mijn antwoord uit aparte thread over deze mp3 speler:
[...]
het is dus zeker geen Aiptek kloon anders had ik hem zeker weten gehaald... die heeft om de zoveel tijd nog eens een firmware update en heeft zo goed als geen problemen en het zegt wel wat .. 8 van de 8 spelers van die kerel heeft die problemen (ik onderzocht namelijk zelf ff wat over dit spelertje omdat hij juist zo goedkoop overal te krijg is)
Verwijderd
Maar laat ik het zo zeggen: deze spelertjes konden via een IA die was op gericht nieuw voor 35 euro gehaald worden de stuk.. dat zegt opzich wle iets van de kwaliteit ( IA werd gesloten vanwege al lopende mp3 speler IA)
En hij hapert dus met lezen van ID3 Tag .. echter als dit geen probleem is voro jou in begin is het dus REDELIJK (dus niet goed) spelertje voor lage prijs
*edit:
je kan hem altijd halen en terugbrengen als het echt niks is... toch?
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2004 15:56 ]
Verwijderd
Je reet dan kijk..................mp3-313 aiptek (256 versie ook in 128mb)Verwijderd schreef op 22 juni 2004 @ 14:09:
Aiptek kloon me r**t het is zeker geen Aiptek, verwar aub de goede kwaliteit Aiptek niet met dit ding, zie mijn antwoord uit aparte thread over deze mp3 speler:

Mag jij de verschillen noemen
Zal max 10 uur werken op een aaa batterij.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2004 16:12 ]
Nogmaals bedankt! Hij is niet voor mij, maar voor mijn pa. Ik zal hem zeggen dat hij kwaliteit lineair aan de prijs kan verwachten.
Misschien maakt het hem nix uit, maar ik weet genoeg!
[ Voor 6% gewijzigd door Zeddicius op 22-06-2004 16:11 ]
Verwijderd
ik zat nog in mijn hoofd met de voorganger van deze aipteks
het irritante is dat deze speler door iedereen word gebruikt.. Zeddicius.. ik heb onze BLokker gebelt je kan hem gewoon terugbrengen >> geld terug. Als geluidskwaliteit je tegenvalt
Zou het waarderen als je je bevindingen post
Verwijderd
GeaccepteerdVerwijderd schreef op 22 juni 2004 @ 16:11:
malle jopie: mijn excuses..
ik zat nog in mijn hoofd met de voorganger van deze aipteks
het irritante is dat deze speler door iedereen word gebruikt.. Zeddicius.. ik heb onze BLokker gebelt je kan hem gewoon terugbrengen >> geld terug. Als geluidskwaliteit je tegenvalt
Zou het waarderen als je je bevindingen post
Ik herkende hem dus nog, ze gaven goed geluid zei iedereen.
Probeer er maar 1 voor paps + sennheiser mx400 voor 10/15 euro want de standaard koptelefoon zal een hoop verpesten.
Oudere mensen zijn vaak al heel snel tevreden en verrast met digitaal geluid uit zo'n klein ding (ik trouwens ook ik heb de walkman periode nog meegemaakt
Als mijn pa hem koopt dan zal ik zo snel mogelijk zijn bevindingen posten. Kan wel ff duren, hij is nogal 'voorzichtig' met aankopen van dit soort artikelen.
Verwijderd
Post dan gelijk een filmpje waarop hij swingend te zien isZeddicius schreef op 22 juni 2004 @ 16:23:
Zal hem dan maar aanraden aan mijn pa. Tis niet duur en als je hem terug kan brengen (bij tegenvallende kwaliteit) dan is dat ook weer mooi.
Als mijn pa hem koopt dan zal ik zo snel mogelijk zijn bevindingen posten. Kan wel ff duren, hij is nogal 'voorzichtig' met aankopen van dit soort artikelen.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2004 16:51 ]
Mag zingend (lees schreeuwend) op de fiets ookPost dan gelijk een filmpje waarop hij swingend te zien is
* UTM gaat iig voor de MSI Megastick
Verwijderd
Zou wel mooi zijnVerwijderd schreef op 22 juni 2004 @ 21:35:
merk je het niet in de muziek zelf dus? met die ID3 Tags? daar gaat het mij vooral om.. (zou die vriend eventueel reviewtje willen schrijven voor GoT?)
(hoef ik geen filmpje meer te maken van een fietsende en zingende vader
Ik wil alleen een DVD-recorder als ik er een HD in kwijt kan. 6uur max aan opname is voor mij te weinig.Verwijderd schreef op 07 juni 2004 @ 20:04:
hier
Verwijderd
victory zijn toch schoenen van Van HarenVerwijderd schreef op 23 juni 2004 @ 16:05:
[afbeelding]
Iemand ervaring met deze
Ik heb het Inet afgezocht naar deze speler, maar NIX gevonden..
dus, iemand meer info ?
*tis natuurlijk wel weinig geld*
Kijk eens op mambox, is een kloon ervan volgens mij.
En ja 256mb is niet veel voor dat geld.
Verwijderd
volgens mij bedoel je met mp3 functie, zie ook de bijschrijving op de foto.Verwijderd schreef op 23 juni 2004 @ 17:21:
Even uit het hoofdje is het niet eens duur voor een pendrive zonder mp3 functie.
Verwijderd
het zijn idd ook schoenen enzoVerwijderd schreef op 23 juni 2004 @ 16:13:
[...]
victory zijn toch schoenen van Van Haren![]()
Kijk eens op mambox, is een kloon ervan volgens mij.
En ja 256mb is niet veel voor dat geld.
Ga maar eens info zoeken opt Inet, er zijn 1000 bedrijven die victory heeten
En wat is mambox? ook een merk ?
Deze Ad komt idd uit de media markt, (rijswijk den haag)
Maar ik vind het veel Mbtjes voor zijn geld, en ik kreeg 50 euro voor een mp3 speler van me ouders, maar ik twijfel nog, want ik kan NERGENS specs vinden
Verwijderd
mp3cdspeler.nl kijk daar voor een mambox (merk), die is "hetzelfde" alleen een nieuwer model in ander jasje.Verwijderd schreef op 23 juni 2004 @ 17:36:
[...]
het zijn idd ook schoenen enzo
Ga maar eens info zoeken opt Inet, er zijn 1000 bedrijven die victory heeten
En wat is mambox? ook een merk ?
Deze Ad komt idd uit de media markt, (rijswijk den haag)
Maar ik vind het veel Mbtjes voor zijn geld, en ik kreeg 50 euro voor een mp3 speler van me ouders, maar ik twijfel nog, want ik kan NERGENS specs vinden
Nee ik bedoel zo'n pendrive waar alleen data op past.ronald1971 schreef op 23 juni 2004 @ 17:35:
[...]
volgens mij bedoel je met mp3 functie, zie ook de bijschrijving op de foto.
Zo'n ding van 256mb is ook goedkoop voor 85 euro, nu heb je er zelfs mp3 etc. bij
Kijk hiero dat is hem volgens mij
http://www.mambox.com/P505.htm
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2004 18:02 ]
Verwijderd
Zo had je er een Aiptek variant van, Njoy-it, funpdrocuts, Xiron (blokker) nu deze (Victory) en NOG VELEN ANDEREN die gewoon leuk mp3 spelertje willen verkopen met eigen naam er op
hoop dat ik het wat verduidelijkt heb
*edit:
is er inmiddels iemand die zo'n spelertje heeft van BLokker, Mediamarkt,Funproducts,Njoy-it,Aiptek,etc die een reviewtje zou kunnen schrijven?
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2004 18:11 ]
simpel ding, speelt alleen mp3 bestanden af, tot een bitrate tot en met 256 kbit/s, daarboven gaat hij stotteren.
bediening is straightforward, een play/pause knop, een knop om een track vooruit aldanniet achteruit te gaan, volume, en een hold schuifje.
Met de |<< > >| knop kun je ook instellingen veranderen zoals repeat modus (song, all, a-b) playmodus (shuffle, pre-play) equalizer (4 standen + flat) backlight vertraging, contrast v/h schermpje (96x26 pixels, 2 regels + playmodus en batterystatus)
Hij kan bestanden in mappen afspelen. Volgens mij laat hij gewoon de bestandsnaam zien en niet de ID3tag.
geluidskwaliteit is fatsoenlijk / goed (dit is mijn eerste mp3speler, ik had een oude sony minidiskspeler), vergeleken met de MDspeler kan hij niet erg hard, misschien maar goed ook
Merk: er staat eigenlijk nergens duidelijk wat voor een merk het is, in de handleiding staat bovenaan elke pagina 'MosArt Pen Drive + MP3 Key'
kortom, leuk dingetje, een flashkaart met lezer is ong. even duur, dus zelfs voor alleen dataopslag alleen is het al ok.

Deze Cool-Boy kunt u gebruiken voor in uw auto en op kantoor.
In totaal heeft deze koelkast een capaciteit van 6 blikjes. Ook maaltijden kunt u er gerust in opbergen. Eten en drinken dus lekker fris opgeborgen.
De Cool-Boy kan natuurlijk nog meer, want hij beschikt over zowel een koude- als een warmte-instelling! Zo kunt u dus naar behoefte en seizoen uw minikoelkast optimaal gebruiken. Het hele jaar door.
Voor het gebruik in de auto krijgt u een speciale adapter passend in de sigarettenaansteker in de auto. Voor gebruik op kantoor of thuis kunt u een speciale adapter aansluiten. Deze is niet inclusief.
Dit moet een 12 volt adapter zijn met een spanning van 6 ampere. Deze is verkrijgbaar bij iedere electronica speciaal zaak.
Bij Kortingswinkel.nl bestel je de Cool-Boy voor slechts 9,99 euro.
http://www.kortingswinkel...7941d260e348bc42e56ec639b

http://www.kortingswinkel...pageProduct&ProdID=167627
[ Voor 8% gewijzigd door n00bs op 25-06-2004 09:53 ]
Ik zie 't wel
Verwijderd
jah lijk me ook ?!!!Verwijderd schreef op 25 juni 2004 @ 10:53:
Hoe kan zoiets maar 9,99 zijn??? Hier zit een addertje onder het gras denk ik.....
een mini koelkast voor 10 euro
En kortinswinkel / kortinsbon.nl bestaat echt al JAAAREN... dus lijkt mij wel te vertrouwen
ja dat zuigt wel ja... 6A. Das het enige probleem... volgens mij zijn die vrij duur.neographikal schreef op 25 juni 2004 @ 12:01:
Die koelkast is idd leuk manAlleen je hebt er een vrij heavy adapter bij nodig
Verwijderd
Verwijderd
hoe duur dan precies?n00bs schreef op 25 juni 2004 @ 12:03:
[...]
ja dat zuigt wel ja... 6A. Das het enige probleem... volgens mij zijn die vrij duur.
ik zag er net een voor 70 euro ofzoPhusebox schreef op 25 juni 2004 @ 12:39:
hmm iemand enig idee of er ook flesjes in passen? van die 0,5 liter flesjes ofzo?

edit: 35,95 > bij conrad
dit is de site van de fabrikant... wel een "duurder model" maar zeker vergelijkbaar qua inhoud e.d. : http://www.supportplus.fr/cool_boy_plus.htm

[ Voor 108% gewijzigd door Phusebox op 25-06-2004 12:54 ]
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Verwijderd
jesus niet zo gek dat ie dan 10 euro isPhusebox schreef op 25 juni 2004 @ 12:39:
ik zag er net een voor 70 euro ofzoOMG
edit: 35,95 > bij conrad

Verwijderd
Dit topic is gesloten.
Gadgets zijn dus:
MP3 spelers, Digicams, Webcams etc. Geen pc's, laptops, dvd-spelers, tv's!
Recentelijk afgesplitst:
[Divx/dvd-player] Medion MD7457