Yup alleen is de vraag hoe duur een 6A standaard adaptertje isAnoniem: 71105 schreef op 25 juni 2004 @ 13:16:
Hij is wel leuk voor op je kamer ofzo, voor als je aan het leren bent ff wat blikjes erin
*denk* welk forum is dit ook weer?neographikal schreef op 25 juni 2004 @ 13:33:
[...]
Yup alleen is de vraag hoe duur een 6A standaard adaptertje is
Tweakersss...
En wat heeft elke tweaker wel in de kast liggen?
... een oud pc voedinkje met... 12 volt en mucho amperes
kwestie van ff tweaken dus
edit: misschien kun je er zelfs een micro atx systeempje in modden ??
[ Voor 13% gewijzigd door KnOeFz op 25-06-2004 15:43 ]
I don't mind going nowhere, as long as it's an interesting path. - Ronald Mabbitt
Anoniem: 103718
wil je dus zeggen dat een oude voeding van een p166 genoeg is en dat ik hem daarmee kan aansluiten ?! of moet ik dan met die draden klotenKnOeFz schreef op 25 juni 2004 @ 15:39:
[...]
*denk* welk forum is dit ook weer?
Tweakersss...
En wat heeft elke tweaker wel in de kast liggen?
... een oud pc voedinkje met... 12 volt en mucho amperes![]()
kwestie van ff tweaken dus
edit: misschien kun je er zelfs een micro atx systeempje in modden ??
Ja hoor, die kan makkelijk 6A leveren op de 12volt lijn.Anoniem: 103718 schreef op 25 juni 2004 @ 18:56:
[...]
wil je dus zeggen dat een oude voeding van een p166 genoeg is en dat ik hem daarmee kan aansluiten ?! of moet ik dan met die draden kloten
Gewoon effe de gele en een zwarte draad modden, en je kan je koelkast vullen met blikjes.
And The Only One
Je moet gewoon ff lezen wat er op de sticker van je voeding staat... Ik heb hier een oude Compaq AT voeding van een P1 200 voor me, die kan 7A op de 12v lijn leveren.Anoniem: 103718 schreef op 25 juni 2004 @ 18:56:
[...]
wil je dus zeggen dat een oude voeding van een p166 genoeg is en dat ik hem daarmee kan aansluiten ?! of moet ik dan met die draden kloten
[ Voor 3% gewijzigd door KnOeFz op 25-06-2004 20:58 ]
I don't mind going nowhere, as long as it's an interesting path. - Ronald Mabbitt
ding is allang uitverkocht...
'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net
ehm duhneographikal schreef op 25 juni 2004 @ 13:33:
[...]
Yup alleen is de vraag hoe duur een 6A standaard adaptertje is

sommige mensen

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Zeg, dat mag wel wat minder he, zie ook de policy:Phusebox schreef op 25 juni 2004 @ 23:36:
[...]
ehm duhik heb hier niet net 5 regels verder naar boven gepost waar je er een kan kopen en voor hoeveel he... djeeze
sommige mensen
Als je doelt op :Een reactie plaatsen
# Wees te allen tijde behulpzaam.
# Toon respect voor anderen en het forum.
deze post, dan is hij totaal onduidelijk. Die link werkt nl niet aangezien het verwijst naar een winkelwagen waar een ander dus niet bij kon. Die prijs kan dan net zo goed voor de grotere koelbox zijn. Dus die toon kan wel wat minder wat mij betreft.Phusebox schreef op 25 juni 2004 @ 12:39:
hmm iemand enig idee of er ook flesjes in passen? van die 0,5 liter flesjes ofzo?
[...]
ik zag er net een voor 70 euro ofzoOMG
edit: 35,95 > bij conrad
dit is de site van de fabrikant... wel een "duurder model" maar zeker vergelijkbaar qua inhoud e.d. : http://www.supportplus.fr/cool_boy_plus.htm
[afbeelding]
Anyway de koelbox is uitverkocht
[ Voor 19% gewijzigd door neographikal op 26-06-2004 14:46 ]
Anoniem: 68611
Ik heb nu de mp3 speler gehaald uit mijn vorige post.
Victory 256 mb speler
Het is een gewone mp3 speler doetut goed:
Pro's :
+ veel mb's voor weinig geld.
+*naar mijn mening* gelikt design, het design heeft grip.
+ equelizer 5 standen.
+ backlight.
+ bijgeleverde oortjes en usb verlengkabel.
Mins
- geluid laat soms wat te wensen over, maar is zeker niet slecht.
- als ik als ik het apperaat aan heb en ik haal de plug eruit, en stop er een andere in, geeft hij soms geen geluid.
- pakt geen wma.
- pakt geen bestanden met rate boven de 256 bit *stoteren*.
- Geen radio
- Geen voicerecording
ik ga zo in sandra ff kijken hoe snel die read write... en ik zal een pic posten =)
Victory 256 mb speler
Het is een gewone mp3 speler doetut goed:
Pro's :
+ veel mb's voor weinig geld.
+*naar mijn mening* gelikt design, het design heeft grip.
+ equelizer 5 standen.
+ backlight.
+ bijgeleverde oortjes en usb verlengkabel.
Mins
- geluid laat soms wat te wensen over, maar is zeker niet slecht.
- als ik als ik het apperaat aan heb en ik haal de plug eruit, en stop er een andere in, geeft hij soms geen geluid.
- pakt geen wma.
- pakt geen bestanden met rate boven de 256 bit *stoteren*.
- Geen radio
- Geen voicerecording
ik ga zo in sandra ff kijken hoe snel die read write... en ik zal een pic posten =)
Anoniem: 101381
hij moet gewoon wma pakken hoor, encode je het wel goed? probeer eens www.dbpoweramp.com (en moet je de wma codec voor dbpoweramp apart downloaden << wijst zich vanzelf opd e site
)
Anoniem: 60146
Vanaf 30 juni: NiMH-batterijen bij de Aldi. Zou het wat zijn? Het is wel erg goedkoop

• nikkel-/metaal hydride
• het amperage van deze hoogwaardige batterijen is dermate hoog dat deze ook geschikt zijn voor bijvoorbeeld camcorders, camera's etc.
• keuze uit:
• set à 2 monobatterijen, 1,2 volt, 3000 mah
• set à 2 babybatterijen, 1,2 Volt, 3000 mah
• set à 4 AA penlite batterijen, 1,2 volt, 1700 mah
• set à 4 AAA batterijen, 1,2 Volt, 650 mah
• 1 stuks à 9-Volt batterij,
• 9 Volt, 150 mah
per set of stuk
2.29
Ik ga zeker een setje batterijen halen
• nikkel-/metaal hydride
• het amperage van deze hoogwaardige batterijen is dermate hoog dat deze ook geschikt zijn voor bijvoorbeeld camcorders, camera's etc.
• keuze uit:
• 9 Volt, 150 mah
per set of stuk
2.29
Meestal is dat spul van Top van de Aldi echt prima, niks op aan te merken. Nietmachine, Dremel, accuschroefmachine werken allemaal perfect hier
Batterijen zijn goed!
Heb de vorige keer dat ze in de aanbieding waren eens flink ingeslagen. Gebruik ze voornamelijk voor mijn muis, toetsenbord, minidisc en mp3 cd speler.
Ook de oplader is goed, alleen is het geen snellader.
Heb de vorige keer dat ze in de aanbieding waren eens flink ingeslagen. Gebruik ze voornamelijk voor mijn muis, toetsenbord, minidisc en mp3 cd speler.
mcb1
Iemand al ervaring met de mp3 speler (Acer) aanbieding van Bcc?
Eerste pagina --> Krantje Bcc
Eerste pagina --> Krantje Bcc
ik heb er zelf minder goede ervaringen mee. Ik heb die 1700mAh penlites gehaald en die in mijn optische draadloze muis gestopt. Helaas moet ik ong. elke 2-3weken die batterijen verwisselen. Dat zou je toch niet verwachten van batterijen met zoveel Ampere. (ik heb er ook de "originele' oplader bij).mcb1 schreef op 27 juni 2004 @ 22:20:
Batterijen zijn goed!
Ignorance is bliss!! (- The Matrix)
mcb1 schreef op 27 juni 2004 @ 22:20:
....Ook de oplader is goed, alleen is het geen snellader.
• snellaadfunctie
• geschikt voor diverse types batterijen
• test- en ontlaadfunctie
• GS-goedgekeurd
per stuk
5.49
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Zie nu net op mijn lader staan "universele snellader", vraag me nu alleen af of 9 uur laden voor 1700Mah AA nu eigenlijk wel snel is???
mcb1
Ik zag deze bij de office center staan (weet niet of deze hier ook mogen, aangezien niet iedereen toegang daartot heeft?)
Het gaat om een Sharp projector, maar ik weet niet of het een goed dingetje is?

Komt btw uit deze folder:
http://www.officecentre.nl/folder_ocn_14.pdf

Ik ookAnoniem: 60146 schreef op 27 juni 2004 @ 22:13:
Vanaf 30 juni: NiMH-batterijen bij de Aldi. Zou het wat zijn? Het is wel erg goedkoop![]()
per set of stuk
2.29
voor 2,29 wil ik wel een paar reserve batterijen voor mijn camera.
Anoniem: 60962
Wij hebben deze voor het bedrijf gekocht en deze bevalt erg goed. Helder rustig beeld. Mogelijkheden voor verschillende inputs.Megamind schreef op 28 juni 2004 @ 20:34:
Ik zag deze bij de office center staan (weet niet of deze hier ook mogen, aangezien niet iedereen toegang daartot heeft?)
[afbeelding]
zag ze liggen, maar de AAA of D batterijen waren er niet meer??!?Anoniem: 60146 schreef op 27 juni 2004 @ 22:13:
Vanaf 30 juni: NiMH-batterijen bij de Aldi. Zou het wat zijn? Het is wel erg goedkoop![]()
[afbeelding]
• nikkel-/metaal hydride
• keuze uit:
• 9 Volt, 150 mah
per set of stuk
2.29
Ik heb AA, AAA, C en D zien liggen.StanTheMan schreef op 30 juni 2004 @ 17:09:
[...]
zag ze liggen, maar de AAA of D batterijen waren er niet meer??!?
Ik heb AAA, C en D gekocht
AAA zitten nu in muis, werken tot nu toe prima (even opgeladen)
de C en D's moeten de komende 30 uur in de trage oplader.
Anoniem: 7094
Ik heb ook de lader gekocht en veel batterijen 
2x 4 AAA
2x 4 AA (heb nog 2x4 powerbanks)
4x 2 C batterijen
4x 2 D batterijen (voor in Portable Ghettoblaster etc.)
en 1x 9v batterij
Vond die powerbanks zo handig, dat ik nu dacht, laat ik van alles maar oplaadbaar kopen
2x 4 AAA
2x 4 AA (heb nog 2x4 powerbanks)
4x 2 C batterijen
4x 2 D batterijen (voor in Portable Ghettoblaster etc.)
en 1x 9v batterij
Vond die powerbanks zo handig, dat ik nu dacht, laat ik van alles maar oplaadbaar kopen
Anoniem: 117661
Ik ben benieuwd of iemand mij kan helpen met het volgende probleem:
Ik heb voor allebei mijn dochters de Xiron MP3 speler bij Blokker gekocht.
Op zich bevallen de apparaten mij (en hun ook) prima. Redelijk geluid voor een prima prijs. Ik zit echter met het volgende probleem: Op een dag kwam ik thuis en waren de language instellingen van beide mp3 spelers om onverklaarbare redenen veranderd van leesbaar engels in één of andere Aziatische taal. Uiteraard zou ik graag de taal weer terughebben naar leesbaar Engels, maar hoe doe je dat als je niet kan lezen wat er staat? Resetknop zit er niet op, batterij een dag eruit biedt geen uitkomst, gebruiksaanwijzing bevat niet de exacte menustructuur, kortom is er iemand die contact met mij op kan nemen die eventueel dezelfde speler heeft, zodat we samen door de menu's heen kunnen lopen om de instellingen weer goed te zetten!!!
En nee, ik ben niet geschoold in Aziatische talen.
Op zich bevallen de apparaten mij (en hun ook) prima. Redelijk geluid voor een prima prijs. Ik zit echter met het volgende probleem: Op een dag kwam ik thuis en waren de language instellingen van beide mp3 spelers om onverklaarbare redenen veranderd van leesbaar engels in één of andere Aziatische taal. Uiteraard zou ik graag de taal weer terughebben naar leesbaar Engels, maar hoe doe je dat als je niet kan lezen wat er staat? Resetknop zit er niet op, batterij een dag eruit biedt geen uitkomst, gebruiksaanwijzing bevat niet de exacte menustructuur, kortom is er iemand die contact met mij op kan nemen die eventueel dezelfde speler heeft, zodat we samen door de menu's heen kunnen lopen om de instellingen weer goed te zetten!!!
Anoniem: 117661
Anoniem: 68611
ik zou ze terugbrengen, en 2 nieuwe meenemen die wel engels zijn.
En bij de nieuwe ergens de stappen noteren die nodig zijn om de taal terug te veranderen.
En bij de nieuwe ergens de stappen noteren die nodig zijn om de taal terug te veranderen.
Anoniem: 54924
Naar de lokale loempiaboer/chinees gaan.Anoniem: 117661 schreef op 01 juli 2004 @ 12:05:
En nee, ik ben niet geschoold in Aziatische talen.![]()
Anoniem: 110292
Hehe die is goed jaAnoniem: 54924 schreef op 01 juli 2004 @ 14:51:
[...]
Naar de lokale loempiaboer/chinees gaan.Of gewoon terug naar blokker natuurlijk! Maybe dat hun er nog 1 hebben liggen...
USB-memory pendrive
128 MB
• voor het opslaan en transporteren van
documenten, digitale foto's etc.
• leessnelheid: 900 KB/Sec
• schrijfsnelheid: 500 KB/Sec
per stuk
39.99
Ze zijn weer 5 euro goedkoper geworden!
Vanaf A.s. woensdag weer te verkrijgen bij de Aldi.
[ Voor 11% gewijzigd door .NCK op 02-07-2004 22:06 ]
Je zou wel gek zijn daar 40 euro voor te betalen. Paar weken terug zag ik ergens (volgens mij bij de Slecker) een sandisk cruzer mini 256 mb staan voor 60 euro ofzo. Die heb ik zelf ook en die is nog sneller ook. edit: veel snellernickvd schreef op 02 juli 2004 @ 22:05:
[afbeelding]
USB-memory pendrive
128 MB
per stuk
39.99
Ik heb dezelfde USB-memory pendrive ook 128 Mb hiero 6 maanden geleden bij de Aldi gekocht voor 29,99 omdat ze ze niet kwijtraakte.nickvd schreef op 02 juli 2004 @ 22:05:
[afbeelding]
USB-memory pendrive
128 MB
per stuk
39.99
En voor 9 euro meer heb je die met MP3-afspeelfunctie (Apacer Audio Steno @ Mycom). Dat is dan wel weer USB 1.1 dus als overdrachtssnelheid van belang is moet je 'm niet hebben. Ik heb 'm twee maanden geleden gekocht en ben er tevreden mee. Komt een onverwacht goed geluid uit.smallboy schreef op 03 juli 2004 @ 17:50:
Je zou wel gek zijn daar 40 euro voor te betalen. Paar weken terug zag ik ergens (volgens mij bij de Slecker) een sandisk cruzer mini 256 mb staan voor 60 euro ofzo. Die heb ik zelf ook en die is nog sneller ook. edit: veel sneller
Ik spoor veilig of ik spoor niet.
Ja idd, al zal die wel iets groter zijnAnders schreef op 04 juli 2004 @ 00:58:
[...]
En voor 9 euro meer heb je die met MP3-afspeelfunctie (Apacer Audio Steno @ Mycom). Dat is dan wel weer USB 1.1 dus als overdrachtssnelheid van belang is moet je 'm niet hebben. Ik heb 'm twee maanden geleden gekocht en ben er tevreden mee. Komt een onverwacht goed geluid uit.
[quote]nickvd schreef op 02 juli 2004 @ 22:05:
[afbeelding]
USB-memory pendrive
128 MB
per stuk
39.99
Bij het Kruidvat iss een 128 MB stick met MP3 speler
http://www.kruidvat.nl/do...3_13010000000005&token=-1
Wie weet of dit een redelijk apparaaat voor deze prijs is ??
[afbeelding]
USB-memory pendrive
128 MB
per stuk
39.99
Dat is toch rete makkelijk. Je hebt er 2, neem die eng en die japanse en loop de menu structuur door via de engelse en gebruik de zelfde aanslagen en klikjes als je op de engelse doet in die japanse, op een gegeven moment zou dat moeten werken. De menu instelllingen zijn meestal gelijk. Snap je wat ik bedoel. Volg de japanse net zoals je terecht komt in de menu structuur van die engelse!Anoniem: 117661 schreef op 01 juli 2004 @ 12:05:
En nee, ik ben niet geschoold in Aziatische talen.![]()
You can't control the wind, but you can adjust your sails.
[quote]boomsma schreef op 07 juli 2004 @ 08:42:
Dan kun je beter voor deze kiezen. Heb je dubbel de capaciteit (256MB) en spaar je ook nog €0,95, heeft alleen geen schermpje en is USB 1.1
Die bij het kruidvat is direct wel €30 duurder! En komt dus op €69,95.nickvd schreef op 02 juli 2004 @ 22:05:
[afbeelding]
USB-memory pendrive
128 MB
per stuk
39.99
Dan kun je beter voor deze kiezen. Heb je dubbel de capaciteit (256MB) en spaar je ook nog €0,95, heeft alleen geen schermpje en is USB 1.1
adr opleidingen en meer adr opleidingen
Ik denk dat hij het al opgelost heeft, maar jouw manier zou iig niet gaan werken.. Dit is een stukje gequote:blogbuster schreef op 07 juli 2004 @ 09:11:
[...]
Dat is toch rete makkelijk. Je hebt er 2, neem die eng en die japanse en loop de menu structuur door via de engelse en gebruik de zelfde aanslagen en klikjes als je op de engelse doet in die japanse, op een gegeven moment zou dat moeten werken. De menu instelllingen zijn meestal gelijk. Snap je wat ik bedoel. Volg de japanse net zoals je terecht komt in de menu structuur van die engelse!
Op een dag kwam ik thuis en waren de language instellingen van beide mp3 spelers om onverklaarbare redenen veranderd van leesbaar engels in één of andere Aziatische taal.
There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!
Is dat niet nog USB 1.1 ipv USB 2.0?nickvd schreef op 02 juli 2004 @ 22:05:
USB-memory pendrive
128 MB
per stuk
39.99
edit:
Bij www.alternate.nl zijn de SanDisk Cruzer USB Stick mini 128 MB voor 35 euro te krijgen; overdrachtssnelheid ca. 5,0 MB/s, Lezen: ca. 7,0 MB/s. Lijkt me een betere keuze
[ Voor 19% gewijzigd door EXX op 07-07-2004 11:03 ]
For it is the doom of men that they forget... Huidige en vroegere hardware specs The Z80 is still alive!
zelfs bij de hema nu mp3 spelers: een 256 MB mp3 man oid met radio. voor 89,-
linkje: http://www.hema.nl/Hema/a...%2Fschrijfwaren&action=Ga

is dat wat?

is dat wat?
'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net
't Lijkt wel dat als bij de Aldi iets in de aanbeiding is iedereen er meteen van uit gaat dat 't een super aanbieding is. Echter als je even zoekt in de pricewatch zie je bij bijvoorbeeld www.opusshop.info een Traxdata EZ Drive 128 MB USB 2.0 voor € 24,- en de 256 MB USB 2.0 voor € 42,-nickvd schreef op 02 juli 2004 @ 22:05:
[afbeelding]
USB-memory pendrive
128 MB
per stuk
39.99
ouch!! voor 2 euries meer 2x zoveel opslag en veuls sneller
Maar is dat ding USB2.0 of de echte USB2.0 HiSpeed? Als ik op het plaatje klik op je link zie ik het USB-logo op de verpakking staan, maar ik kan niet zien wat er nu boven staat?
is dit nu HiSpeed of niet?
is dit nu HiSpeed of niet?
[ Voor 18% gewijzigd door WVL_KsZeN op 07-07-2004 14:34 ]
/me heeft eindelijk ook een icoontje.. woef.. boeien..
Volgens mij doen ze bij Hema niet moeilijk als ie niet bevalt. Maar dit is volgens mij een superprijs voor een mp3 speler met 256mb EN radiofreddifish schreef op 07 juli 2004 @ 11:53:
zelfs bij de hema nu mp3 spelers: een 256 MB mp3 man oid met radio. voor 89,-
[afbeelding]
is dat wat?
Alleen jammer dat ze hem niet hebben.Oscar Mopperkont schreef op 07 juli 2004 @ 14:58:
[...]
Volgens mij doen ze bij Hema niet moeilijk als ie niet bevalt. Maar dit is volgens mij een superprijs voor een mp3 speler met 256mb EN radio
Ik de winkel werd mij verteld dat er geen één binnen is gekomen.
De er waren problemen met de leverancier.
Volgende week komt er misschien iets vergelijksbaar binnen.
Hoort misschien in fotografie, maar om daar een apart topic te gaan openen voor dit soort ongein:
Bij de HEMA:
Olympus D-540 met tasje en waardebon voor gratis fotoafdrukken (50 stuks)
(C-310Zoom)
3.2 megapixels
3 x optische zoom
echte specs: http://www.dpreview.com/reviews/specs/Olympus/oly_d540z.asp
review:
http://www.steves-digicams.com/2004_reviews/d540.html
Aangezien ik ook geinteresseerd ben in zijn betere broertje (D-580) vroeg ik me af of iemand misschien wat van deze camera weet?
Je hebt helemaal geluid Luigi, hij was 199 euro
Bij de HEMA:
Olympus D-540 met tasje en waardebon voor gratis fotoafdrukken (50 stuks)
(C-310Zoom)
3.2 megapixels
3 x optische zoom
echte specs: http://www.dpreview.com/reviews/specs/Olympus/oly_d540z.asp
review:
http://www.steves-digicams.com/2004_reviews/d540.html
Aangezien ik ook geinteresseerd ben in zijn betere broertje (D-580) vroeg ik me af of iemand misschien wat van deze camera weet?
Je hebt helemaal geluid Luigi, hij was 199 euro
[ Voor 5% gewijzigd door Ojjorz op 07-07-2004 20:13 ]
Anoniem: 43796
Misschien handig om er bij te vermelden hoe duur de camera is bij de hema.
Was 199€ toch?
Was 199€ toch?
[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 43796 op 07-07-2004 18:44 ]
Weet iemand of er een portable DVD speler (met scherm) al in de aanbieding is geweest of nog moet komen bij de Aldi?
Ik zoek een beetje een betaalbare DVD speler voor op vakantie, en hoorde van iemand dat de Aldi er een had
op de site van Aldi staat niets...
Ik zoek een beetje een betaalbare DVD speler voor op vakantie, en hoorde van iemand dat de Aldi er een had
MediaMarkt Amsterdam heeft er 1 voor 199,-Vimana schreef op 08 juli 2004 @ 09:36:
Weet iemand of er een portable DVD speler (met scherm) al in de aanbieding is geweest of nog moet komen bij de Aldi?
Linkje
[ Voor 12% gewijzigd door Gutteguttegut op 08-07-2004 10:38 ]
..vanaf 14 JuliVimana schreef op 08 juli 2004 @ 09:36:
Draagbare DVD-speler (kan ook op de TV aangesloten worden)
-DVD speler en scherm in een
- 7 inch beeldscherm
- met geintregreerde luidsprekers
- werkt op 12 Volt (sigarettenaansteker) en 220 Volt
- compatible met DVD+R, DVD+RW, DVD-R, DVD-RW, CD-R, CD-RW, VCD, SVCD, audio-CD, foto-CD, MP3 en WMA
- inclusief net- en autoadapter, transporttas, bevestigingstas voor autohoofdsteun, stereo hoofdtelefoon en IR-afstandsbediening
- aansluitingen : video uit-/ingang, audio uit-/ingang, digitale audio in-/uitgang, hoofdtelefoonaansluiting met volumeregeling
Euro : 299.00 (incl 3.- verwijderingsbijdrage)
Er is een tijd van werken en een tijd van genieten.
Nu ook een aanbieding bij de blokker, DVD-speler voor 50 Euri!
Mediamarkt Alkmaar: DVD speler 39 euro
linkje
linkje
En ook nog eens MET ingebouwde 5.1 decoderAnoniem: 50873 schreef op 13 juli 2004 @ 13:32:
http://www.scheerenfoppen.nl/files/folder3-big.jpg
Bij Scheer en foppen DVD 39.95 <---
De Lidl doet de Aldi weer eens na, dus voor degenen die de Aldi-aanbieding hebben gemist:
Oplaadbare batterijen

Tot 1.000 keer oplaadbaar!
Geschikt voor camcorders, digitale camera’s etc.
Keuze uit:
• AA (4 stuks)
• AAA (4 stuks)
• C (2 stuks)
• D (2 stuks)
• 9 Volt block
€ 2,29 per pakje
Oplaadbare batterijen

Tot 1.000 keer oplaadbaar!
Geschikt voor camcorders, digitale camera’s etc.
Keuze uit:
• AA (4 stuks)
• AAA (4 stuks)
• C (2 stuks)
• D (2 stuks)
• 9 Volt block
€ 2,29 per pakje
Anoniem: 113409
Schijtbatterijen, ooit de oplader met 8 aa gehaald in 1 pakket.
waren even uit het hoofd 2100mah, mijn varta's van 1900mah deden 2.5 keer langer in mijn digicam.
Ja ik heb gewoon 600 fotos totaal met flits lopen maken dus wetenschappelijk goedgekeurd
Wat ik wil zeggen verwar het niet met goede batterijen, voor de prijs zijn ze wel goed lijkt mij
Misschien haal ik er wel 1 pakje voor mijn muis ofzo, vreet niet zo snel stroom.
waren even uit het hoofd 2100mah, mijn varta's van 1900mah deden 2.5 keer langer in mijn digicam.
Ja ik heb gewoon 600 fotos totaal met flits lopen maken dus wetenschappelijk goedgekeurd
Wat ik wil zeggen verwar het niet met goede batterijen, voor de prijs zijn ze wel goed lijkt mij
Misschien haal ik er wel 1 pakje voor mijn muis ofzo, vreet niet zo snel stroom.
[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 113409 op 15-07-2004 16:25 ]
Ik denk dat ik er ook enkele zal halen, als die in België ook verkocht worden...
Mijn grafisch rekentoestel is niet bepaald een energievreter, dus met die batterijtjes moet ze 't wel even uithouden.
EDIT: De batterijtjes liggen al sinds gisteren in de Belgische Lidls. Ik ben juist zo'n setje gaan halen en als ze opgeladen zijn, post ik hier mijn bevindingen...
EDIT2: 'k Heb dus één AAA-batterijtje opgeladen voor mijn MP3-spelertje dat normaal met 1 AAA-batterijtje 12u kan spelen. Het batterijtje was opgeladen om 12u en is er dan onmiddellijk ingevlogen en tot nu toe nog altijd aan het spelen
.
Mijn grafisch rekentoestel is niet bepaald een energievreter, dus met die batterijtjes moet ze 't wel even uithouden.
EDIT: De batterijtjes liggen al sinds gisteren in de Belgische Lidls. Ik ben juist zo'n setje gaan halen en als ze opgeladen zijn, post ik hier mijn bevindingen...
EDIT2: 'k Heb dus één AAA-batterijtje opgeladen voor mijn MP3-spelertje dat normaal met 1 AAA-batterijtje 12u kan spelen. Het batterijtje was opgeladen om 12u en is er dan onmiddellijk ingevlogen en tot nu toe nog altijd aan het spelen
[ Voor 57% gewijzigd door Thierryziezo op 16-07-2004 18:47 ]
Asus Mainboard - Intel Pentium III 1 GHz - 512 MB SD-RAM - 2*80 GB Maxtor HDD - Toshiba DVD 16/48 - Plextor Plexwriter 48/24/48A - Acer AL511 TFT-monitor - Standaard keyboard - Logitech MX-300 mouse
Anoniem: 99283
JE MOET oplaadbare 1,5 volt batterijen bij modelbouwshop kopen die werken het besteAnoniem: 113409 schreef op 15 juli 2004 @ 16:23:
Schijtbatterijen, ooit de oplader met 8 aa gehaald in 1 pakket.
Ik moet niksAnoniem: 99283 schreef op 18 juli 2004 @ 10:20:
[...]
JE MOET oplaadbare 1,5 volt batterijen bij modelbouwshop kopen die werken het beste
Ik weet niet hoeveel die batterijen beter zullen zijn maar hoe staat het met de prijs/prestatie verhouding?
Ik ben erg tevreden met mijn laatste aankoop van 2100mah varta's met lader voor 20 euro
Ansmann zelfde pakket was 17 euro bij kruidvat, ook niet gek, beste volgens consumentenbond.
De batterijen van Ikea, ja die gele bij de kassa, worden ook geproduceerd door Varta. Deze zijn net zo goed, maar goedkoper dan originele VARTA-batterijen
Zeg nee tegen bloatware. Download Nero Lite!
Varta's had ik bij de Blokker.div-er schreef op 18 juli 2004 @ 23:13:
Jopie, wanneer heb je die gekocht bij het Fruitkrat?
En zijn ze goed?
Ansmann's heb ik niet, was een paar weken terug bij de kruidvat, lag vorige week nog een stapel.
Nu bij MediaMarkt Rijswijk:
Kodak EasyShare CX6200 digitale camera
Specs:
~ 2.0 MP (max 1632 x 1232)
~ 4 cm TFT
~ 3x digitale zoom (geen optische zoom)
~ video opnemen (geen geluid volgens mij)
~ 8MB intern geheugen
~ slot voor SD/MMC card
Voor 77 euro.
Is een leuk cameraatje om mee te beginnen volgens mij.
Ik heb er een SD-card van 128MB (€40) en een batterypack van Trust (€19) bijgekocht.
Specs:
~ 4 cm TFT
~ 8MB intern geheugen
~ slot voor SD/MMC card
Voor 77 euro.
Ik heb er een SD-card van 128MB (€40) en een batterypack van Trust (€19) bijgekocht.
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
Dan zijn er veel betere aanbiedingen op de markt. Ik heb reeds een goede camera dus heb mijn ogen niet meer echt open voor dit soort dingen maar moet zeggen dat 8 mb al erg weinig is. Digitale zoom is niet veel en de resolutie ook niet. Ik zou dan even verder kijken voordat ik deze can kocht!RAILGUNNER schreef op 19 juli 2004 @ 21:38:
Nu bij MediaMarkt Rijswijk:
Specs:
~ 4 cm TFT
~ 8MB intern geheugen
~ slot voor SD/MMC card
Voor 77 euro.
kruidvat
fuji q1 49,95

informatie
http://cartridgesshop.liv...04-30-actipaginacamera-q1
fuji q1 49,95

informatie
[ Voor 3% gewijzigd door Iblies op 19-07-2004 22:07 ]
77 euro voor een 2.0 MP cam vind ik toch wel goedkoop.Januszjes schreef op 19 juli 2004 @ 21:43:
[...]
Dan zijn er veel betere aanbiedingen op de markt. Ik heb reeds een goede camera dus heb mijn ogen niet meer echt open voor dit soort dingen maar moet zeggen dat 8 mb al erg weinig is. Digitale zoom is niet veel en de resolutie ook niet. Ik zou dan even verder kijken voordat ik deze can kocht!
En nieuwe camera's met bv 5 MP hebben echt geen 64MB of 128MB intern.
Veel geheugen krijg je alleen dankzij de aanschaf van een kaartje.
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
is die nieuwe computer bij het kruidvat wat? Hij staat in het nieuwe foldertje....
Hier voor de advertentie op internet.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Anoniem: 103718
tja een xp 2800 en dvd writer is wel mooi maar die fx5200 zuigt nogalLogos schreef op 20 juli 2004 @ 17:04:
is die nieuwe computer bij het kruidvat wat? Hij staat in het nieuwe foldertje....

voor de rest is het moelijk te bepalen want ze zeggen niet welke moederbord of geheugen erbij zit

Anoniem: 47493
Heeft iemand m al??Iblies schreef op 19 juli 2004 @ 22:06:
kruidvat
fuji q1 49,95
[afbeelding]
informatie
(of is t niet die 50 euries waard? )
Een GSM bij de Lidl!
vanaf do, 29-07
Nokia 3510i
Sim-Lock vrij, zonder contract, complete telefoon!

• met grafisch LCD kleurenscherm
• hoge resolutie, 4096 kleuren
• dual-band (900, 1800)
• stand-by tijd: max. 13 dagen (312 uur)
• gesprekstijd: max. 4 uur en 30 min.
• 34 beltonen (Poly/mono fonisch)
• MMS (zenden en ontvangen van beeld én tekst)
• SMS, GPRS, W@P 1.2.1 browser
• downloaden van Java-applicaties
• screensaver met digitale klok
• tril alarm
• T9 tekst invoer
• voicedial voor maximaal 10 namen
• gewicht: 106 gram
• afm.: 118 x 49.6 x 17.1 mm
• extra functies: calculator, spelletjes, stopwatch en wekker
• verwisselbare cover
€ 99,-
vanaf do, 29-07
Nokia 3510i

• dual-band (900, 1800)
• tril alarm
• T9 tekst invoer
• verwisselbare cover
€ 99,-
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 60146 op 22-07-2004 10:13 ]
Ja ik heb hm...en hij is het waard erg leuk ding...niet teveel van verwachten maar voor dat geld...Anoniem: 47493 schreef op 21 juli 2004 @ 20:59:
[...]
Heeft iemand m al??
(of is t niet die 50 euries waard? )
beetje duurAnoniem: 60146 schreef op 22 juli 2004 @ 10:12:
Een GSM bij de Lidl!
vanaf do, 29-07
Nokia 3510i
[afbeelding]
• dual-band (900, 1800)
• tril alarm
• T9 tekst invoer
• verwisselbare cover
€ 99,-
Anoniem: 50873
alle batterijen al weg
alleen nog paas losse domme dikke
ik wou AA en AAA
Even voor de liefhebber.
Bij de Praxis heb ik een mooie basketbal paal die met een hendeltje in hoogte is te verstellen en echt mooie dikke kwaliteit ijzer voor 71 euro gescoord.
Was van 129 naar 79 afgeprijst + 10% klusbon korting uit het krantje.
Lidl had er ook 1 maar dat is echt van flosdraad dat ding en geen hendeltje
Bij de Praxis heb ik een mooie basketbal paal die met een hendeltje in hoogte is te verstellen en echt mooie dikke kwaliteit ijzer voor 71 euro gescoord.
Heb je hier misschien een foto van, ik ben misschien wel geintresseerd in een nieuwe bball paalAnoniem: 113409 schreef op 22 juli 2004 @ 20:03:
Even voor de liefhebber.
Ik zal even pics maken, helaas staat hij in de verf en is gedeeltelijk demonteerd.idioteque schreef op 22 juli 2004 @ 20:07:
[...]
Heb je hier misschien een foto van, ik ben misschien wel geintresseerd in een nieuwe bball paal
Het bord had namelijk een enorm duf kinderachtig tekeningetje erop (maak het goed of teken niks
gewoon helemaal wit, straks wat slijtvaste glitsa en ziet er gaaf uit.
paal, laagste stand natuurlijk.
Het hengsel voor hoogtes
ondervoet waar je water in moet stoppen staat superstabiel echt zwaar
wieltjes dan kun je hem schuin wegrollen
Echt mooi robuust en koopje voor 71 euro.
Alles is dus mooi zwart, ook de ring + rood wit blauw netje, dik plastic bord.
Was vroeger nogal erg fanatiek met basketbal en droomde over zo'n ding, alleen toen enorm duur te importeren uit usa
Nu mooi in de tuin om af en toe een balletje te schieten
[ Voor 49% gewijzigd door Anoniem: 113409 op 22-07-2004 22:35 ]
Das dus de 3510, dat plaatje. Zelfde specs, alleen geen kleurenscherm.Anoniem: 60146 schreef op 22 juli 2004 @ 10:12:
Een GSM bij de Lidl!
vanaf do, 29-07
Nokia 3510i
[afbeelding]
[specs]
Er staat toch 4096 kleurenBramm schreef op 23 juli 2004 @ 22:17:
[...]
Das dus de 3510, dat plaatje. Zelfde specs, alleen geen kleurenscherm.
plaatje in de folder is de 3510i.. de reclame op de ruit ook.. ben toevallig in de lidl geweest vandaag maar zag ze niet liggenBramm schreef op 23 juli 2004 @ 22:17:
[...]
Das dus de 3510, dat plaatje. Zelfde specs, alleen geen kleurenscherm.
Vind je het gek als de aanbieding vanaf aankomende donderdag geldig is?!?
Zullen ze ze vast niet nu al in de winkel hebben liggen...
Zullen ze ze vast niet nu al in de winkel hebben liggen...
[ Voor 3% gewijzigd door Brede P op 24-07-2004 23:24 ]
Is inderdaad een koopje. Ik heb de laatste tijd ook wel basketbalpalen voorbij zien komen in aanbiedingen, waaronder deze. Het enige nadeel is dat hij in hoogte verstelbaar is, maar niet tot de echte basketbalhoogte (3.05m) wil. Ik weet niet of deze dat probleem ook heeft, maar ik als basketbalgek vind dat toch eigenlijk wel een major minpunt. Evengoed blijft het geinig zo'n bballpaaltje in de tuin.Anoniem: 113409 schreef op 22 juli 2004 @ 22:16:
Echt mooi robuust en koopje voor 71 euro.
Alles is dus mooi zwart, ook de ring + rood wit blauw netje, dik plastic bord.
Was vroeger nogal erg fanatiek met basketbal en droomde over zo'n ding, alleen toen enorm duur te importeren uit usa![]()
Nu mooi in de tuin om af en toe een balletje te schieten
Ik heb het geluk dat de gemeente een professionele paal met basket voor mijn deur heeft geplaatst. Alhoewel, ik denk dat de kinderen in de buurt wel raar gaan kijken als een volwassen kerel elke avond even een balletje gaat schieten.

Look behind you! A three headed monkey!
Als je goed kan ballen zal niemand je uitlachenMrScratch schreef op 25 juli 2004 @ 21:22:
[...]
Is inderdaad een koopje. Ik heb de laatste tijd ook wel basketbalpalen voorbij zien komen in aanbiedingen, waaronder deze. Het enige nadeel is dat hij in hoogte verstelbaar is, maar niet tot de echte basketbalhoogte (3.05m) wil. Ik weet niet of deze dat probleem ook heeft, maar ik als basketbalgek vind dat toch eigenlijk wel een major minpunt. Evengoed blijft het geinig zo'n bballpaaltje in de tuin.
Ik heb het geluk dat de gemeente een professionele paal met basket voor mijn deur heeft geplaatst. Alhoewel, ik denk dat de kinderen in de buurt wel raar gaan kijken als een volwassen kerel elke avond even een balletje gaat schieten.
Toch wel vreemd dat bv. in de usa het doodnormaal is dat oudere mensen staan te ballen bij openbare palen.
Dat van de hoogte klopt, stoeptegel eronder en de hoogte is juist
Enne nba hoogte is toch 3 meter, als basketbalgek moet je die hoogte aanhouden, gaat dunken ook stuk makkelijker
edit: even update want de verf is droog en er is daglicht
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 113409 op 26-07-2004 09:35 ]
Heeft iemand ervaring met dit soort telefoons?

Morgen 10 euro bij trekpleister.
Ik vind het er allemaal wel gaaf uitzien maar werkt het een beetje?
Dat valt wel mee hoor, met 27 jaar kan ik nog een redelijk tijdje mee. En dunken kan ik ook nog steeds zelfs op de 3.05 meter die in Europa geldt. Maar ik ben dan ook bijna 2 meter (1.96m).Anoniem: 113409 schreef op 25 juli 2004 @ 22:51:
[...]
Als je goed kan ballen zal niemand je uitlachenhoewel je wel gelijk hebt dat mensen raar zullen kijken, ben je echt zo'n opa dan?
Toch wel vreemd dat bv. in de usa het doodnormaal is dat oudere mensen staan te ballen bij openbare palen.
Ik heb nog nooit gehoord van het feit dat in USA een andere hoogte geldt dan in Europa. Naar mijn beste weten is dit gewoon gelijk. Maar ik kan me vergissen.Dat van de hoogte klopt, stoeptegel eronder en de hoogte is juist![]()
Enne nba hoogte is toch 3 meter, als basketbalgek moet je die hoogte aanhouden, gaat dunken ook stuk makkelijker
Edit: even opgezocht en volgens howstuffworks.com is de hoogte 10 feet (1 foot is 30,5cm) en dat is in meters 3,048m. Afgerond op hele centimeters dus 305cm.
Het resultaat ziet er zeer goed uit. Mijn complimenten. Nou maar hopen dat de buren er niet gek van worden. Dat gestuiter de godganse dag in de tuin naast je is ook niet alles
[ Voor 7% gewijzigd door MrScratch op 26-07-2004 15:35 . Reden: opgezocht hoogte NBA ]
Look behind you! A three headed monkey!
27MrScratch schreef op 26 juli 2004 @ 15:25:
[...]
Dat valt wel mee hoor, met 27 jaar kan ik nog een redelijk tijdje mee. En dunken kan ik ook nog steeds zelfs op de 3.05 meter die in Europa geldt. Maar ik ben dan ook bijna 2 meter (1.96m).
[...]
Ik heb nog nooit gehoord van het feit dat in USA een andere hoogte geldt dan in Europa. Naar mijn beste weten is dit gewoon gelijk. Maar ik kan me vergissen.
Edit: even opgezocht en volgens howstuffworks.com is de hoogte 10 feet (1 foot is 30,5cm) en dat is in meters 3,048m. Afgerond op hele centimeters dus 305cm.
[...]
Het resultaat ziet er zeer goed uit. Mijn complimenten. Nou maar hopen dat de buren er niet gek van worden. Dat gestuiter de godganse dag in de tuin naast je is ook niet alles

Beetje basketballen of voetballen als je ouder bent vindt men kinderachtig maar als het prof op tv is is het prima, raar.
Ik zou mooi het veldje van de gemeente pakken, mooi de ruimte, paar keer dunken en de kinderen staan met de mond open te kijken
Ik ben ook 1.90 maar kom door mijn belabberde conditie niet meer de lucht in.
Misschien even aan gaan werken want toen ik 14 was lukte dunken nog wel
Oh sorry, had eens een keer gehoord dat het 3 meter was, kan best dat ze een beetje sjoemelen ivm amerikaanse show cultuur
Heb een hoekhuis dus dat scheelt in overlast, maar zo lang schiet ik niet ivm de conditie
Wat weten jullie over de 17- en 19inch tft monitoren in de Aldi in Duitsland. Hoorde er gister over van mijn ouders en was wel benieuwd
:: Paddle shift gearboxes are like sticking your dick in a milking machine, much more efficient but not as much fun.::
Wat denk je zelf voor 10 euro?Anoniem: 113409 schreef op 26 juli 2004 @ 10:25:
[afbeelding]

Mijn zus had ook een telefoon met handsfree functie. Deze was 40 euro bij, ik dacht de Action. Na 2 gesprekken heeft ze hem weer terug gebracht. Hansfree bellen met een DECT toestel is gewoon een techniek die nog wat geld kost. Voor dat geld kun je geen kraakvrije ontvangst + zending verwachten.
Zoek eens goed op GoT, deze monitoren worden al een tijdje gemaakt en verkocht door de Aldi en er is dus al genoeg info over te vinden evenals gebruikers ervaringen.Mad. schreef op 27 juli 2004 @ 09:57:
Wat weten jullie over de 17- en 19inch tft monitoren in de Aldi in Duitsland. Hoorde er gister over van mijn ouders en was wel benieuwd
Eeeeh..sorrie..maar DECT is bedoeld voor draadloos...en bij deze zie ik toch echt een draadje...PromWarMachine schreef op 27 juli 2004 @ 10:13:
[...]
Wat denk je zelf voor 10 euro?
Mijn zus had ook een telefoon met handsfree functie. Deze was 40 euro bij, ik dacht de Action. Na 2 gesprekken heeft ze hem weer terug gebracht. Hansfree bellen met een DECT toestel is gewoon een techniek die nog wat geld kost. Voor dat geld kun je geen kraakvrije ontvangst + zending verwachten.
[ Voor 29% gewijzigd door Gutteguttegut op 27-07-2004 10:20 ]
Inmiddels al binnen? Vriend van mij is namelijk op zoek naar iets dergelijks, en dit is gewoon een zeer goed prijsboomsma schreef op 07 juli 2004 @ 17:17:
[...]
Alleen jammer dat ze hem niet hebben.
Ik de winkel werd mij verteld dat er geen één binnen is gekomen.
De er waren problemen met de leverancier.
Volgende week komt er misschien iets vergelijksbaar binnen.
Ik bedoel dus deze:

Bij de HEMA voor 89,- MET radio!
[ Voor 13% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 27-07-2004 11:59 ]
Voor zover ik weet zijn die Medion TFT's prima. Wees alleen een beetje voorzichting met aanbiedingen bij buitenlandse vestigingen: je hebt alleen recht op service in Nederland als je je product ook in Nederland hebt gekocht. Ik heb bij een Belgische Aldi een complete Medion compu gekocht en heb mijn videokaart naar Belgie moeten sturen (zelf verzendkosten betalen enzo) toen die kapot ging. Als je zoiets in Nederland gekocht hebt, komt er gratis een monteur bij je thuis. Ik zou even wachten tot ze in Nederland weer een vergelijkbare aanbieding hebben. Ik wil duidelijk stellen dat ik niet probeer de Aldi of Medion zwart te maken, ik wil alleen dat Tweakers op de hoogte zijn van nadelen van kopen bij buitenlandse verstigingen.
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
Zijn dezelfde tft's neem ik aan, hier heb je een pic van de 19 inch, ben zeer tevreden
Het is nogal een donker hoekje en een oude cam die licht nodig heeft.
Flits

Zonder flits

Tja de telefoon, oude techniek dus kost geen drol om te maken in China.
Ik snap de vergelijking met een dect niet
je zult wel bedoelen dat een cheapo dect het ook slecht doet.
Deze heb ik voor 6 euro bij de wibra gehaald, wil ik nog gaan modden met knipper leds als de telefoon rinkelt
werkt perfect dit ding en heeft nog toetsenbord verlichting ook
het kan dus wel goed en cheap.
Het is nogal een donker hoekje en een oude cam die licht nodig heeft.
Flits
Zonder flits
Tja de telefoon, oude techniek dus kost geen drol om te maken in China.
Ik snap de vergelijking met een dect niet
Deze heb ik voor 6 euro bij de wibra gehaald, wil ik nog gaan modden met knipper leds als de telefoon rinkelt
Ik hoorde van iemand dat de handsfree luidspreken niet al te hard is. Hoorde het via iemand die iemand weer kende die zo'n ding heeft, dus weet niet de strekking van het verhaal.Anoniem: 113409 schreef op 26 juli 2004 @ 10:25:
[afbeelding]
Het is iig een aandachtspuntje.
Nu bij de blokker, xiron 128 mb flash mp3 speler

voor 54 euro misschien geen gekke koop, deze speler is een maand geleden ook al te koop geweest geloof ik, mensen met ervaringen?

voor 54 euro misschien geen gekke koop, deze speler is een maand geleden ook al te koop geweest geloof ik, mensen met ervaringen?
Anoniem: 112065
Dat spelertje van de Blokker heb ik wel eens bij andere winkels voorbij zien komen. Zal t wel doen (1jr garantie (2 via fabrikant) sowieso) maar ik denk dat de kwaliteit van het geluid niet echt super zal zijn eerlijk gezegd. Moet je sowieso dus een goeie koptelefoon bij kopen. De bijgeleverder oordopjes zitten bv ook bij de Packard Bell Audio Key en die leveren echt bagger geluid.
Me neefie heeft hem vandaag gekocht bij de blokker ( Harmelen )Emcee schreef op 02 augustus 2004 @ 17:20:
[afbeelding]
Hij heeft de zwarte uitvoering,
Zijn eerste bevindingen :
Muziek eropzetten gaat snel
Erg mooi, en klein spelertje
het is dat ik al een mp3 speler heb ( msi megastick 1) anders had ik deze ook gekocht , 54 euro , 128 mb, lcd scherm is tog een mooie prijs
Cons:::BB4E
Anoniem: 26269
ik heb hem net gekocht best geinig maar het menu is in het japans of zo iets, weet iemand hoe je dat kunt wijzigen?Emcee schreef op 02 augustus 2004 @ 17:20:
[afbeelding]
Lees dit topic eens door: http://kassa.vara.nl/port...stion&qid=22139&cat=25480
Daar staan volgens mij wel wat tips, (vooral onderaan)
Heb zelf de speler trouwens ook gekocht en ding bevalt wel goed, alleen is 128mb wel aan de kleine kant. Maar voorlopig ben ik er tevreden mee, misschien nog eens een andere koptelefoon erbij halen.
Heb zelf de speler trouwens ook gekocht en ding bevalt wel goed, alleen is 128mb wel aan de kleine kant. Maar voorlopig ben ik er tevreden mee, misschien nog eens een andere koptelefoon erbij halen.
Anoniem: 26269
bedankt, maar het probleem is al opgelost blokker heeft daar een speciale handleiding voor geschreven het schijnt dat dit probleem af en toe wel voorkomtEmcee schreef op 06 augustus 2004 @ 13:35:
Lees dit topic eens door: http://kassa.vara.nl/port...stion&qid=22139&cat=25480
die dopjes zijn echt prut, ik kan er niet meer van maken meteen vervangen voor andere is mijn advies. wat ook een leuke optie is de voice record functie wel handig
[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 26269 op 06-08-2004 16:16 ]
Anoniem: 119059
Vanaf morgen te koop bij de Lidl:

Hartslagmeter
Voor een veilige training op maximaal niveau!
- Draadloze verbinding tussen de borstgordel en horloge
- Programmeerbare grenswaarden voor optimale persoonlijke training
- waarschuwingssignaal (optisch en akoestisch)
- Waterdichte borstgordel
- Calorieënteller (0-9999 Kcal)
- Vetverbrandingsmeter
- Meet gemiddelde hartslag
- Tijdsaanduiding en stopwatch
- Incl. fietsbevestiging
Voor de prijs van E 17,99
--------- edit----------------------------------------------------------------------
Vanmorgen gekocht; niets mis mee, werkt prima.

Hartslagmeter
Voor een veilige training op maximaal niveau!
- Draadloze verbinding tussen de borstgordel en horloge
- Programmeerbare grenswaarden voor optimale persoonlijke training
- waarschuwingssignaal (optisch en akoestisch)
- Waterdichte borstgordel
- Calorieënteller (0-9999 Kcal)
- Vetverbrandingsmeter
- Meet gemiddelde hartslag
- Tijdsaanduiding en stopwatch
- Incl. fietsbevestiging
Voor de prijs van E 17,99
--------- edit----------------------------------------------------------------------
Vanmorgen gekocht; niets mis mee, werkt prima.
[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 119059 op 09-08-2004 14:43 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Gadgets zijn dus:
MP3 spelers, Digicams, Webcams etc. Geen pc's, laptops, dvd-spelers, tv's!
Recentelijk afgesplitst:
[Divx/dvd-player] Medion MD7457
Gadgets zijn dus:
MP3 spelers, Digicams, Webcams etc. Geen pc's, laptops, dvd-spelers, tv's!
Recentelijk afgesplitst:
[Divx/dvd-player] Medion MD7457