[PC] Soldiers: Heroes of World War 2

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 4.330 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• motormuus
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-06-2022
Ik had er geen problemen mee.
AMD 64 3200
Club3d 9800 pro
512 mb pc3200

En in andere resolutie' s ook, misschien heb je een kabeltje slecht ergens?

[ Voor 3% gewijzigd door motormuus op 17-07-2004 00:47 ]

Fokky's nemen de wereld over \^0^/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeBee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-08 06:43

GeeBee

Oddball

Waar zit de francaise?
Het huis van de commandant is bereikt en schoongemaakt...

Gevonden, ze stond ergens anders op de map. En ik maar wachten tot ze naar buiten kwam... vrouwen... ;)

[ Voor 42% gewijzigd door GeeBee op 17-07-2004 08:55 ]

Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infernis
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-05 10:35

Infernis

Psychotic Weaboo

fuck, wat een moeilijk spel, I love it >:)

Heb nu een paar uutjes gespeeld, en zit nog maar aan de helft van de 1ste american campaign :9

op normal btw

[ Voor 8% gewijzigd door Infernis op 17-07-2004 02:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel nu de demo, zou iemand me uit kunnen leggen hoe je in godsnaam ammo bijvult en voertuigen repareert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeBee

GeeBee

Oddball

repareren
KIJK met een soldaat in een auto en sleep de repairkit in zn hand. Dan exit en je kunt het voertuig repareren.

ammo
Kijk in een ammo-krat en pak granaten. Kijk vervolgens in het kanon/tank en sleep de granaten naar de tank. Fire away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pffffffffffft
gebeurt niet vaak maar heb hem net toch echt op easy gezet (-:

word helemaal gek in die 2e duitse missie dat je met 2 tanks ff die collone af moet slachten

blegh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 'm zojuist ook gekocht :9

Heeft iemand 'm al gespeeld op een laptop? Achter op de doos staat namelijk "Not compatible with all intergrated sound/graphics solutions including laptops".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karel V
  • Laatst online: 12-09 21:11

Karel V

Een simpele ziel

Blub, blub, blubberdeblub.... . . . . . . . . . \ :o /
Help, mijn mannetjes verzuipen in 't moeras ||
In 2de campagne, Crash Site is 3de missie. ~~
Volgens mij moet je iets met die kratten doen. Alleen weet ik niet hoe je er op kan lopen. Weten jullie hoe het werkt?

The old Lie: Dulce et Decorum est Pro patria mori

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45

Bosmonster

*zucht*

Truc is niet de kratten, maar de hond. Die vind je in het dorp links dat je dus ff leeg moet vegen van mof-gespuis ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karel V

Karel V

Een simpele ziel

Bosmonster schreef op 19 juli 2004 @ 17:13:
Truc is niet de kratten, maar de hond. Die vind je in het dorp links dat je dus ff leeg moet vegen van mof-gespuis ;)
Thanks, d:)b
Ik ben zelf niet zo goed in raatseltjes. Gelukkig was het eerste wat ik deed het dorp schoon vegen. En nog meer mazzel is dat die hond niet dood was want die was al een paar keer geraakt door de ontploffingen van handgranaten.
Na dit heuglijk feit Afbeeldingslocatie: http://forums.jolt.co.uk/images/smilies/fluffle.gifkunnen mijn mannen weer verder.

[ Voor 6% gewijzigd door Karel V op 19-07-2004 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infernis
  • Laatst online: 18-05 10:35

Infernis

Psychotic Weaboo

zo, USA campaigns uitgespeeld. (normal)

Op naar de duitsers :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karel V

Karel V

Een simpele ziel

Weer een probleem in de missie 5 van de Britse campagne (Rescue).
Je moet daar bij die landingsbaan die putten in fik steken.
Nu heb ik van die houdblokken gepakt en daar op die plek gelegd, het vervelende is dat je met die aanstekertjes die blokken niet in brand krijgt. Dus gooi ik molotovkoctails (of hoe heet het) er op. Maar nog steeds willen die blokken maar niet in brand vliegen :? Als je eerst benzine daar moet gieten dan weet ik niet hoe dat moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem met de COOP. Ik heb het spel net gekocht en de EU patch erover heen gedaan. Als ie nu naar COOP games gaat zoeken, blijft het spel maar zoeken en vindt niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 12-09 20:15
als je dat kamp hebt ontdaan van alle duitsers vind je een vrachtwagen en lege jerrycans. Plaats een jerrycan in de wagen en rij met de wagen naar de cirkels. dan hoef je maar een klein eindje te lopen met je benzine.

En wat betreft COOP: Volgens mij werkt alleen direct connect, en kun je niet browsen.

[ Voor 18% gewijzigd door jopie op 20-07-2004 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand een site/of een forum waar afsraken voor een COOP gemaakt worden, of wil iemand GOT een keertje COOPen??

Ik las ook dat er van de headset gebruik kan worden gemaakt => is dat gewoon geintegreerd in het spel zoals Splintercell Pandora Tommorow ( dus wat je zegt wordt gewoon over gebracht zonder knoppen in te drukken enzo ) af gaat dat anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sengaia
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10-12-2022

Sengaia

Brulboy

Karel V schreef op 20 juli 2004 @ 20:24:
Weer een probleem in de missie 5 van de Britse campagne (Rescue).
Je moet daar bij die landingsbaan die putten in fik steken.
Nu heb ik van die houdblokken gepakt en daar op die plek gelegd, het vervelende is dat je met die aanstekertjes die blokken niet in brand krijgt. Dus gooi ik molotovkoctails (of hoe heet het) er op. Maar nog steeds willen die blokken maar niet in brand vliegen :? Als je eerst benzine daar moet gieten dan weet ik niet hoe dat moet.
Je moet er inderdaad eerst benzine op gieten. In het kamp ten noorden van het vliegveld staat een vat, even zoeken tussen de rotzooi. Het is in feite heel simpel. Met je cursor op het vat, je ziet een "pak op" symbooltje. Meenemen naar het hout, dan zie je een "besprenkel" symbooltje. Tonnetje neerzetten, hout in de fik steken, klaar ben je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karel V

Karel V

Een simpele ziel

Sengaia schreef op 21 juli 2004 @ 11:16:
[...]

Je moet er inderdaad eerst benzine op gieten. In het kamp ten noorden van het vliegveld staat een vat, even zoeken tussen de rotzooi. Het is in feite heel simpel. Met je cursor op het vat, je ziet een "pak op" symbooltje. Meenemen naar het hout, dan zie je een "besprenkel" symbooltje. Tonnetje neerzetten, hout in de fik steken, klaar ben je.
Bedankt, ik had het gisteren al ontdekt. Ik herinnerde me opeens die training, alleen toen lukte het me niet. Nu nog een keer geprobeerd en het ging goed. Ik zit nu in die laatste missie. Wist eerst niet hoe ik voorbij dat hek moest komen. Zelfs een bazooka en anti-tank granaten hielpen niet, maar wel een benzinevaatje :+
Ik moet nu alleen die piloot nog in dat vliegtuigje krijgen, iedereen daar uitgemoord en telkens als ik met die piloot op dat vliegtuigje klik krijg ik dat oogje te zien, i.p.v. dat hij er stapt 8)7
Oh, wacht je moet eerst die kast aan de zijkant van de hangar unlocken. Zie je zo'n slot icoontje. Daarna schuiven die hangar deuren open en kan je wel in het vliegtuig stappen :9

[ Voor 10% gewijzigd door Karel V op 21-07-2004 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• motormuus
Verwijderd schreef op 21 juli 2004 @ 01:03:
Weet iemand een site/of een forum waar afsraken voor een COOP gemaakt worden, of wil iemand GOT een keertje COOPen??

Ik las ook dat er van de headset gebruik kan worden gemaakt => is dat gewoon geintegreerd in het spel zoals Splintercell Pandora Tommorow ( dus wat je zegt wordt gewoon over gebracht zonder knoppen in te drukken enzo ) af gaat dat anders
Ik gebruik Ventrillo samen met me sidewinder headsett, werkt prima. Spel is met de CO-OP mogelijkheid erg verslavend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alleen jammer dat ik zou weinig COOP games kan vinden. Heb via de officiele site twee channels op MIRC ( quakenet ) gevonden waar af en toe IP worden geposted => #showw2 en #showw2.match

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ik heb een paar dagen terug de limited edition van iemand gekregen en ik had er totaal geen verwachtingen van, dacht dat het weer één van de vele RTS-games was of zo. Maar dit spel is dus echt van hoge kwaliteit, om het zo maar even te zeggen! Ik heb het nog maar weinig gespeeld, maar tot nu toe vind ik het echt een super mooie en afgewerkte game, die ook nog eens een hoge moeilijkheidsgraad heeft.

Waarom staat er in de startpost patch 1.22, terwijl het patch 1.12.2 is? Hebben ze die patch weer gecancelled of hebben we het hier wel over dezelfde patch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 22:39

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Ik en m'n huisgenoot hebben dit spel ook gekocht, met name voor de COOP die erin zit. Echter hebben we nogal wat problemen:

- Het is zo goed als onspeelbaar door lag.
- Regelmatig waiting for player messages.
- Extreem lange laadtijden.
- Slowdown tijdens spelen, hoe verder in de missie hoe meer slowdown. Tot op het punt dat het spel onspeelbaar wordt. (20 secs om uit een tank te klimmen.)

In singleplayer draait het vlekkeloos op beide pc's. Beide pc's zijn ook ruim boven de aanbevolen specs (AMD2800+, 1Gb mem, GF4 Ti4400 (server) & Intel 2.4Ghz, 768Mb mem, GF4 Ti4600)

Op beide pc's is de patch die de multiplay problemen zou moeten oplossen geinstalleerd.

Zijn er andere die deze problemen ook hebben en belangrijker, is er al iets van een oplossing?

[ Voor 10% gewijzigd door Meelobee op 26-07-2004 13:44 ]

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

Leuk spelleke :). Speelt lekker, net de trainingsmissies gedaan. Ik begon al gelijk op me instructor te schieten >:) : failed :P.

offtopic:
wat nou starforce O-) >:)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand me in hemelsnaam uitleggen hoe ik die 2e kanonnen opblaas/vernietig in de 1e Britse missie. Iedereen is dood, vuurtoren aan barrels geschoten met 1 van die kanonnen.

En nu ?

Verder is dit natuurlijk a dream come true, commando's gemengd met een rts _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karel V

Karel V

Een simpele ziel

Verwijderd schreef op 27 juli 2004 @ 16:12:
Kan iemand me in hemelsnaam uitleggen hoe ik die 2e kanonnen opblaas/vernietig in de 1e Britse missie. Iedereen is dood, vuurtoren aan barrels geschoten met 1 van die kanonnen.

En nu ?

Verder is dit natuurlijk a dream come true, commando's gemengd met een rts _/-\o_
Heb je toevallig geen dynamiet gevonden?
Die kun je als je een mannetje selecteert (het dynamiet in zijn hand stopt) en op 'U' drukt naast het kannon leggen. Dan snel wegwezen, en als de dynamiet ontploft is het kannon kapot.
Er is echter nog een methode, zitten er nog grote kogels in de lopen? Anders moet je ze uit die munitiekist halen, of bij het afweergeschut waar er ook een paar op een rijtje liggen als je die grote kogels nog niet hebt laten ontploffen. Dan moet je die grote kogel naast het kannon leggen, granaatje er op gooien, en dan ontploft die hele grote kogel en daardoor ook het kannon.
Succes :)
Heb hem in 2 weken rond gespeeld. Wat dus betekent dat het zeker niet eerste en het beste spel is. Zeker je geld waard :7, commandos 2 duurde 4 weken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gelukt, thks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Niet online
Je kunt die kannonnen echt op duizenden manieren vernietigen, je hebt er zelfs een tank voor die je krijgt aan het begin van de missie. Je kunt ook een tank jatten of een granaat erop gooien. (Edit: Ik dacht dat je de eerste USSR missie bedoelde, laat maar dus.)

Maar ik zit nu vast in die tweede missie, die kerels die je moet helpen kan ik namelijk niet besturen nadat ik het gevaar uit de weg heb geholpen. De ene kerel loopt zich meteen te pletter tegen een tank, dat zal wel scripted zijn, maar die andere kan ik alleen selecteren, hij blijft op een bepaalde manier tegen het muurtje staan. Ik kan helemaal niets met hem, alleen inventory bekijken en selecteren. Ik kan dus niet op de vlucht slaan voor die mega lading Duitsers die eraan komt...

Bug, of is het de bedoeling dat ik echt die positie verdedig?

[ Voor 7% gewijzigd door CorteX op 27-07-2004 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karel V

Karel V

Een simpele ziel

CorteX schreef op 27 juli 2004 @ 21:09:
Je kunt die kannonnen echt op duizenden manieren vernietigen, je hebt er zelfs een tank voor die je krijgt aan het begin van de missie. Je kunt ook een tank jatten of een granaat erop gooien. (Edit: Ik dacht dat je de eerste USSR missie bedoelde, laat maar dus.)

Maar ik zit nu vast in die tweede missie, die kerels die je moet helpen kan ik namelijk niet besturen nadat ik het gevaar uit de weg heb geholpen. De ene kerel loopt zich meteen te pletter tegen een tank, dat zal wel scripted zijn, maar die andere kan ik alleen selecteren, hij blijft op een bepaalde manier tegen het muurtje staan. Ik kan helemaal niets met hem, alleen inventory bekijken en selecteren. Ik kan dus niet op de vlucht slaan voor die mega lading Duitsers die eraan komt...

Bug, of is het de bedoeling dat ik echt die positie verdedig?
Heb je al gezien dat die eerste objective completed is?
Zoja dan moet je er zo snel mogelijk weg, en die positie niet blijven verdedigen. Maar de mannetjes moeten wel bestuurbaar zijn. Beste is door die muur achter je te breken (handgranaat, die machinewagen als je die ingepikt hebt of zoiets dergelijks). Dan hoef je je ook niet uit die positie te vechten, wat wel heel moeilijk wordt trouwens want er komt ook een tank aan, en er blijven vijandige gastjes komen.

Maar volgens mij heb je je objective nog niet completed, anders zou je weten dat je naar dat eilandje moest vluchten. Daarom geef ik je de tip niet te proberen die gastjes die aangevallen worden in de ruines te proberen te besturen (vruchteloos). Je moet ze namelijk eerst bereiken met je eigen mannetjes (die 2 overlevende van de air-sweep), goeie tip is dat je die machinewagen veroverd, dan ben je er zo. Dan zie objective completed en krijg je de uitbreekmissie en kan je die twee commandos wel besturen. Ik heb het zelf wat moeilijker gedaan, heb me er me zonder machinewagen doorgevochten, maar dan wordt het wel difficult :+ . Verhaal staat op pagina 8 dacht ik :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Niet online
Oké, bedankt voor je reply, dat zal ik dan nu maar doen, naar dat eilandje vluchten. Had net dus een waar bloedbad aangericht en ineens kon ik die ene kerel niet meer besturen, het is echt een hele vervelende bug. Die andere loopt zichzelf sowieso te pletter, lijkt geen bug te zijn, hij rent meteen na dat "objective complete" naar een vijandige tank toe. 8)7 Maar die andere is dus bij vlagen bestuurbaar, als dat niet het geval is doet ie ook helemaal niets (ook niet terugschieten) en zo heb ik nu al iedere keer de missie om zeep geholpen.

Ik heb die patch trouwens geinstalleerd.

Hier een screenshot ervan, ik ben hierna nog veel langer doorgegaan en op een gegeven moment kwam er dus ook een tank bij te staan op dit nieuw aangelegde kerkhof. >:)

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~olles/got/soldiers.jpg

[ Voor 21% gewijzigd door CorteX op 27-07-2004 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kleintje81
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-09 01:10

Kleintje81

Blaat

Ik heb hem eergister gekocht, net de Amerikaanse campaign uitgespeeld, zal es beginnen aan de Engelse. Hiervoor was ik helemaal verslaafd aan de demo.

De vrijheid vind ik enorm leuk, tank kapot maken, ff die Panzer repareren, jat intussen wat benzine + ammo van die duitse motor of andere kapotte Panzers. In een level had ik zo opeens 100 AP ammo in een Panzer. >:)

[ Voor 5% gewijzigd door Kleintje81 op 28-07-2004 02:16 ]

BF2 stats Systemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karel V

Karel V

Een simpele ziel

Ik heb de patch nog niet geinstalleerd. Wel had ik het ook dat die ene gast ineens midden in het schietveld ging lopen zonder dat je daar ook maar iets aan kunt doen. Was dus al dood voor je er wat aan kunt doen, maar met die andere commando had ik geen problemen, maar ik had ook het geluk dat die commando's die geschutswagen hadden uitgeschakeld. Die stond daar gewoon leeg, kon ik dus gebruiken om te ontsnappen en die commando in te stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcFer
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:57
Ik heb de demo net ff gespeeld, ziet er prima uit. Echt vet gewoon. De muziek in deze games is ook altijd vet :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

PcFer schreef op 28 juli 2004 @ 11:50:
Ik heb de demo net ff gespeeld, ziet er prima uit. Echt vet gewoon. De muziek in deze games is ook altijd vet :D.
Dat is juist zo'n beetje het enige waar ik me aan erger in deze game :), De muziek is gewoon een stukje van een paar seconden dat telkens herhaalt wordt. En als je er op gaat letten wordt je echt helemaal gek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad dat vind ik ook. Die muziek is echt irritant 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 22:39

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Meelobee schreef op 26 juli 2004 @ 13:42:
Ik en m'n huisgenoot hebben dit spel ook gekocht, met name voor de COOP die erin zit. Echter hebben we nogal wat problemen:

- Het is zo goed als onspeelbaar door lag.
- Regelmatig waiting for player messages.
- Extreem lange laadtijden.
- Slowdown tijdens spelen, hoe verder in de missie hoe meer slowdown. Tot op het punt dat het spel onspeelbaar wordt. (20 secs om uit een tank te klimmen.)

In singleplayer draait het vlekkeloos op beide pc's. Beide pc's zijn ook ruim boven de aanbevolen specs (AMD2800+, 1Gb mem, GF4 Ti4400 (server) & AMD 3200+, 768Mb mem, GF4 Ti4600)

Op beide pc's is de patch die de multiplay problemen zou moeten oplossen geinstalleerd.

Zijn er andere die deze problemen ook hebben en belangrijker, is er al iets van een oplossing?
Bump!

Iemand met dezelfde problemen een een oplosssing misschien?
(Edit: CPU & mobo van de 2e pc zijn vervangen, maar nog steeds dezelfde problemen.)

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zijn de mooiste MODS voor soldiers? Kunnen jullie wat suggesties geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtenbos
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:45
ik ben nu bezig met dit spel maar koem even niet verder .
Ben bezig met het level "theft" (russische camp.)ik moet nu de trein buiten de poort zien te loosen maar dit lukt me niet ik kan wel met de trein naar het wissel station ( de middelste spoorbaan) maar dan moet ik een wissel om zetten om naar de poort te gaan maar deze wissel wordt niet om gezet, dus kom ik niet bij de poort.

Of doe ik iets verkeerd of dit een bug!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• motormuus
Ja klopt, de trin gaat niet genoeg achteruit waardoor je de wissel niet omkan gooien. Klik de trein aan en druk op Ctrl ( Hmm knop weet ik niet zeker kiek in het boekje) en dan een pijltjes toets, je moet de trein dus zelf een tikkie achteruit zetten.

Edit op de codemasters site staan wat links naar Soldiers howw2 fansite links, staan diverse mods links en rechts.

[ Voor 20% gewijzigd door motormuus op 10-08-2004 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook soms een bug dat mijn soldaten compleet vastzitten (in de grond?) en niets meer kunnen zoals bukken / bewegen etc.

Hopelijk komt er gauw een patch want ik heb al mijn soldaten nodig. :)

topspel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeBee

GeeBee

Oddball

Soms helpt het om even te saven en direct weer te laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• motormuus
Dat een soldaat vastzit overkomt mij ook weleens, beste is ff Ctrl indrukken en schieten, of met een andere soldaat de ene slaan met je vuist. Als het goed reageren ze dan weer.
Verder een hoop bugs in het spel , maar wel een superspel kan niet w88 op de grote patch :)
Btw Co-op rocks met een microfoon _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Niet online
Ik vind het spel wel erg makkelijk op easy. Je gaat gewoon ergens liggen, schiet iemand dood en dan blijf je lekker liggen en executeer je alles wat op al het lawaai afkomt. Resultaat: helft van alle mannetjes in het level dood en je kunt rustig je missie uitvoeren. Gelukkig is het spel leuk genoeg om missies eens overnieuw te doen op een wat moeilijkere stand.

Ook leuk hoe je op een totaal andere manier missies kunt uitvoeren dan de bedoeling was. Zoals USSR 3, waar je in een wagon moet sluipen van een trein en vooral de Duitsers geen argwaan laten krijgen. Ik begon dat level vol goede moed, maar ik had al snel genoeg van dat sluipen. Dus ik slachtte meteen 30 Duitsers of zo en toen ik nog 20 seconde over had rende ik richting die wagon en sprong er op toen hij net begon te rijden... 8) Ik had het nooit een seconde langer overleefd, want er kwam wel erg veel versterking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CorteX schreef op 11 augustus 2004 @ 18:45:
Ik vind het spel wel erg makkelijk op easy. Je gaat gewoon ergens liggen, schiet iemand dood en dan blijf je lekker liggen en executeer je alles wat op al het lawaai afkomt. Resultaat: helft van alle mannetjes in het level dood en je kunt rustig je missie uitvoeren. Gelukkig is het spel leuk genoeg om missies eens overnieuw te doen op een wat moeilijkere stand.
Tja het woordje easy maakt de conclusie net zo makkelijk :p

IK ben net terug van vakantie waar ik het spel op play had besteld dus ga snel installeren .
Ik heb er zin in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stealth2000
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-01 10:55
Iemand die mij een aanwijzing kan geven bij de 3de engelse missie 'crashsite' ? Ik heb een nieuw objective ontvangen en ik moet naar een bepaalde plek in de marshes. Hoe kom ik daar want overal verdrinken mijn ventjes. Ook met een voertuig kan ik er niet komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karel V

Karel V

Een simpele ziel

Die vraag was al gesteld, ik begreep het ook niet. Eerst met die kratten aan het modderen geweest >:) , dat was niet goed.
Antwoord:
[rml]Bosmonster in "[ PC] Soldiers: Heroes of World War 2"[/rml]
Dus gewoon de hond volgen, die neemt de juiste route ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh men wat is dit spel moeilijk :)

IK ben met veel moeite in het tweede level gekomen met normal.
en gelukkig heb ik met dit level net zoveel moeite .

Ik ga eigenwijs verder ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtenbos
Ik ben bezig met de rushische camp. missie Prishib station.

1 van de primaire target is "ensure all armored targets are destroyed" dit heb ik gedaan en alle tanks,vrachtwagens zijn destroyed maar krijg geen groen licht dat ik dit heb gedaan .

Wat moet er nog meer opblazen????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Niet online
mtenbos schreef op 15 augustus 2004 @ 08:27:
Wat moet er nog meer opblazen?
Heb je op de map gekeken of daar ook alle rode puntjes weg zijn (mol voor de zekerheid alle vijandige units). Ik heb hier ook last van (weer) een bug: één van die pantserwagens ligt op z'n kant en ik kan hem om de één of andere reden nu niet opblazen, ook krijg ik hem met geen mogelijkheid weer rechtop (hoe hard ik dat ding ook ram met een andere pantserwagen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtenbos
Heb je op de map gekeken of daar ook alle rode puntjes weg zijn (mol voor de zekerheid alle vijandige units). Ik heb hier ook last van (weer) een bug: één van die pantserwagens ligt op z'n kant en ik kan hem om de één of andere reden nu niet opblazen, ook krijg ik hem met geen mogelijkheid weer rechtop (hoe hard ik dat ding ook ram met een andere pantserwagen).
Heb alle units op geblazen en nog steeds niet :X :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op welk niveau spelen jullie ??

Ik zit op normal en nu lijkt het al af en toe op puzzelen inplaats van een rts.

Iets doen fout opnieuw een save inladen gaat het goed snel saven :)

Maar ben bang dat easy te makkelijk zal zijn of niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karel V

Karel V

Een simpele ziel

mtenbos schreef op 15 augustus 2004 @ 08:27:
Ik ben bezig met de rushische camp. missie Prishib station.

1 van de primaire target is "ensure all armored targets are destroyed" dit heb ik gedaan en alle tanks,vrachtwagens zijn destroyed maar krijg geen groen licht dat ik dit heb gedaan .

Wat moet er nog meer opblazen????
Op die trein staan ook tanks, volgens mij moeten die ook naar de barrebiesjes.
Verder had ik een tank van hun gejat (bij het station zelf waar ook drie crews bij staan) om de rest aan flarden te schieten, wat ik met de katyusha gemist had (die tank die ik gejat had van de crew hoefde niet kapot, die katyusha moet je ook niet vergeten te slopen).
Verwijderd schreef op 15 augustus 2004 @ 23:31:
Op welk niveau spelen jullie ??

Ik zit op normal en nu lijkt het al af en toe op puzzelen inplaats van een rts.

Iets doen fout opnieuw een save inladen gaat het goed snel saven :)

Maar ben bang dat easy te makkelijk zal zijn of niet ?
Ik vind het spel eerlijk gezegd meer weghebben van commando's. Heel de tijd op normal gespeeld, en dat is goed te doen als je na elke actie saved. Ik vind alleen wel die single mission overdreven easy, als je die met de campaign vergelijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionysos
  • Laatst online: 08-04 11:39

Dionysos

Nec scire fas est omnia

Twee vraagjes: Hoe gebruik je die anti-personnel mijnen. Lukt me voor geen meter.

Tweede: Bij de vierde (?) britse missie moet je eerst een stuk rots opblazen en daarna een konvooi overvallen. Hoe hebben jullie dat gedaan?
Het is mij in ieder geval gelukt om zo'n flak panzer te jatten, dus heb genoeg firepower en armor. Maar op de een of andere manier lukt het niet echt goed. Nog tips? Welke units je eerst moet aanvallen enzo?

waarom loopt dit topic echt voor geen meter? Het is echt een super relaxed spel. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karel V

Karel V

Een simpele ziel

Dionysos schreef op 16 augustus 2004 @ 11:24:
Twee vraagjes: Hoe gebruik je die anti-personnel mijnen. Lukt me voor geen meter.

Tweede: Bij de vierde (?) britse missie moet je eerst een stuk rots opblazen en daarna een konvooi overvallen. Hoe hebben jullie dat gedaan?
Het is mij in ieder geval gelukt om zo'n flak panzer te jatten, dus heb genoeg firepower en armor. Maar op de een of andere manier lukt het niet echt goed. Nog tips? Welke units je eerst moet aanvallen enzo?

waarom loopt dit topic echt voor geen meter? Het is echt een super relaxed spel. :?
Zo'n anti-personall mine werkt hetzelfde als een gewone mijn. Je mannetje selecteren, daarna de mijn omwisselen met je machinegeweer zodat hij nu een mijn vast heeft en daarna op U (op het toetsenbord) klikken. Als ik me niet vergis moet je nu een mijn tekentje zien (anders kun je het ook nog met een van die knoppen in je icoonbalk).
Dat konvooi heb ik verslagen d.m.v. mijnen te leggen op de route. Eerste keer ontplofte die vrachtwagen ook, maar de tweede keer had ik wat minder mijnen gelegd. Op die manier ben je ook van die tank af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionysos

Dionysos

Nec scire fas est omnia

Karel V schreef op 16 augustus 2004 @ 14:13:
[...]

Zo'n anti-personall mine werkt hetzelfde als een gewone mijn. Je mannetje selecteren, daarna de mijn omwisselen met je machinegeweer zodat hij nu een mijn vast heeft en daarna op U (op het toetsenbord) klikken. Als ik me niet vergis moet je nu een mijn tekentje zien (anders kun je het ook nog met een van die knoppen in je icoonbalk).
Dat konvooi heb ik verslagen d.m.v. mijnen te leggen op de route. Eerste keer ontplofte die vrachtwagen ook, maar de tweede keer had ik wat minder mijnen gelegd. Op die manier ben je ook van die tank af.
Thanks! Ik ben er nu doorheen. Alleen in die missie daarna zit ik weer eens vast, maar zoals het er naar uit ziet ligt het niet echt aan mij O-)

Ik heb iedereen dood (af en toe rijdt er nog een wagentje rond, maar die is scripted om elke keer ff een patrouille te rijden). En staat er als obiective: "find some way to signal the plane to land in the big field". Goed niet al te moeilijk zou je zeggen. Ik heb dus van die stapeltjes hout gepakt en die op het veld gelegd, benzine erover en in de fik. (zie pic)

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~c.oudshoorn/soldier.JPG

Maar goed, geen vliegtuig. Toen dacht ik: "dan maar drastisch". >:) En ik stak dat veld waar nu mijn poppetjes in lagen in de fik. Behoorlijk vuur, maar nog steeds geen vliegtuig. Daarna op het 'geniale idee' gekomen om alle houstapeltjes bij elkaar te leggen, iets meer naar het midden van het veld, en deze tezamen in de hens gestoken. Wederom een schitterend vuur, waar menig woudloper bijzonder trots op zou zijn, maar weer geen vliegtuig. :/

Dus wie helpt mij uit de 'brand' (ow wat grappig ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dionysos schreef op 17 augustus 2004 @ 12:02:
[...]

Thanks! Ik ben er nu doorheen. Alleen in die missie daarna zit ik weer eens vast, maar zoals het er naar uit ziet ligt het niet echt aan mij O-)

Ik heb iedereen dood (af en toe rijdt er nog een wagentje rond, maar die is scripted om elke keer ff een patrouille te rijden). En staat er als obiective: "find some way to signal the plane to land in the big field". Goed niet al te moeilijk zou je zeggen. Ik heb dus van die stapeltjes hout gepakt en die op het veld gelegd, benzine erover en in de fik. (zie pic)

[afbeelding]

Maar goed, geen vliegtuig. Toen dacht ik: "dan maar drastisch". >:) En ik stak dat veld waar nu mijn poppetjes in lagen in de fik. Behoorlijk vuur, maar nog steeds geen vliegtuig. Daarna op het 'geniale idee' gekomen om alle houstapeltjes bij elkaar te leggen, iets meer naar het midden van het veld, en deze tezamen in de hens gestoken. Wederom een schitterend vuur, waar menig woudloper bijzonder trots op zou zijn, maar weer geen vliegtuig. :/

Dus wie helpt mij uit de 'brand' (ow wat grappig ;) )
op het grasveld zie je kuilen, zwarte vlekken. denk zo'n 5, je ziet er ook 1 op jouw screenshot. Op die plekken moet je het hout gooien en aansteken. (Je zal dan ongeveer een T op het veld hebben.) Als alle 5 de houtstapeltjes branden komt het vliegtuig eraan.
maar nu zeg ik niets meer want das zonde van het verhaal. :)

je moet gewoon veel tijd steken in dingen proberen. en dat kost idd tijd. enja dat noem ik niet echt vast zitten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionysos

Dionysos

Nec scire fas est omnia

Dank je. Maar ik had het zelf wel iets van een half uur geprobeerd hoor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeBee

GeeBee

Oddball

Met die 5 vuurtjes in die specifieke opstelling geef je meteen de richting aan van welke kant het vliegtuig aan moet komen vliegen. Ehh... in het echt dan he... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionysos

Dionysos

Nec scire fas est omnia

GeeBee schreef op 17 augustus 2004 @ 12:55:
Met die 5 vuurtjes in die specifieke opstelling geef je meteen de richting aan van welke kant het vliegtuig aan moet komen vliegen. Ehh... in het echt dan he... ;)
serieus? Weer wat geleerd. Ik had gewoon een smsje gestuurd naar de piloot, maar goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karel V

Karel V

Een simpele ziel

Dionysos schreef op 17 augustus 2004 @ 13:36:
[...]

serieus? Weer wat geleerd. Ik had gewoon een smsje gestuurd naar de piloot, maar goed ;)
Vandaar dat dat vliegtuigje in die schuur terecht kwam! Ik dacht al, dus daar zat jij achter Afbeeldingslocatie: http://images.fok.nl/s/schater.gif >:) :'( ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Karel V op 17-08-2004 14:18 ]

• mtenbos
[quote]Karel V schreef op 16 augustus 2004 @ 08:37:
[...]

Op die trein staan ook tanks, volgens mij moeten die ook naar de barrebiesjes.
Verder had ik een tank van hun gejat (bij het station zelf waar ook drie crews bij staan) om de rest aan flarden te schieten, wat ik met de katyusha gemist had (die tank die ik gejat had van de crew hoefde niet kapot, die katyusha moet je ook niet vergeten te slopen).
[...]

Alles op geblazen en nog steets niets heeft iemand een save game voor mij die de missie goed heeft afgerond :*) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karel V

Karel V

Een simpele ziel

mtenbos schreef op 19 augustus 2004 @ 20:56:
[...]

Alles op geblazen en nog steets niets heeft iemand een save game voor mij die de missie goed heeft afgerond :*) :*)
Die heb ik wel, maar heeft het wel zin? Het is het laatste level van de USSR campaign (verder kun je toch niet). Het bestandje is 2,37 Mb. Ik weet niet of die screenshot erbij nodig is, want die neemt al 1,5 Mb in beslag. Verder weinig ervaring met dit soort dingen. En mocht je hem toch willen, het enige wat je moet doen is tank nog lurp schieten die daar fikt, als het al niet uit zichzelf gaat (is al weer ff geleden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtenbos
dan laat maar ik dacht dat er nog een missie kwam

in iedergeval bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karel V

Karel V

Een simpele ziel

mtenbos schreef op 20 augustus 2004 @ 18:29:
dan laat maar ik dacht dat er nog een missie kwam

in iedergeval bedankt
Zie je nog rode vlekken op je kaart? Als dat overeenkomt met de plek waar een tank staat weet je dat die enkel beschadidg is en niet kapot. Had ik eerst ook, ik zat dus met de handen in mijn haar wat ik nu nog kon doen. Daarom had ik die tank van die crew bij het station gejat en daarmee de laatste drie half kapotte tanks geheel vernietigd. Als er echt geen rood stukje meer is te zien op je kaart(trein passagiers wagons hoeven niet, net zoals die ene tank met veel munitie) dan weet ik het ook niet meer, misschien een bug.

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Ik ben net achter iets vaags gekomen....

Voor de mensen die Soldiers gekocht hebben:

Is dit jullie key?

PU5CGY-2VFKAC-N9Z8SZ-3CYURQ

[ Voor 45% gewijzigd door Apocrypha op 16-09-2004 17:38 ]

Verwijderd

Alle europeanen en alle amerikanen hebben dezelfde keys ja, de cd-beveiliging is de manier waarmee Codemasters piraterij probeert te voorkomen :)

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Ja idd echt vaag

http://community.codemast...ighlight=key&pagenumber=1

Toen ik het las had ik echt zo'n gevoel van wtf :? , waarom koop ik dan in hemels naam dat spel. Ik ga trouwens zometeen testen of m'n illegale versie ook werkt met 1 v/d 2 keys.

• Karel V

Karel V

Een simpele ziel

Apocrypha schreef op 16 september 2004 @ 17:12:
Ik ben net achter iets vaags gekomen....

Voor de mensen die Soldiers gekocht hebben:

Is dit jullie key?

PU5CGY-2VFKAC-N9Z8SZ-3CYURQ

dit is geen key verspreiding of wat dan ook, de clou komt zometeen
Ik zie nog steeds niet in wat de clou is.
Een code voor een SP-game, ja en dan! Werkt het dan met een bepaalde CD herkenning: ''deze CD is bij Codemasters gedrukt!!!'' 8)7
Ik ben benieuwd naar de uitleg.....
Apocrypha schreef op 16 september 2004 @ 17:23:Ik ga trouwens zometeen testen of m'n illegale versie ook werkt met 1 v/d 2 keys.
Apocrypha schreef op 16 september 2004 @ 17:41:
Maar ik snap het beveiligingssyteem nog steeds niet. Want als er maar 1 key is, en het protection systeem kijkt of de key wel bij de cd hoort en je hebt een gekopieerde versie, dan hoort de key toch ook bij de gekopieerde cd of zit ik nou verkeerd?
En werkt de code ook bij je illegale versie?

[ Voor 37% gewijzigd door Karel V op 16-09-2004 17:51 ]

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Clou is misschien niet het juiste woord :) , maar ik had dat er even onder gezet voor het geval dat iemand dacht dat ik nou gewoon keys aan het verspreiden was. Maar ik snap het beveiligingssyteem nog steeds niet. Want als er maar 1 key is, en het protection systeem kijkt of de key wel bij de cd hoort en je hebt een gekopieerde versie, dan hoort de key toch ook bij de gekopieerde cd of zit ik nou verkeerd?

Verwijderd

waarom dan nog een cdkey? :?
trouwens als die 2de patch komt kan je makkelijker online spelen met browsen enz. Dus als je de cd-beveiliging hebt omzelt kan je ook online spelen? :|

• GeeBee

GeeBee

Oddball

Verdiep je eens in starforce. Het controlleert fysiek of er een echte/originele CD aanwezig is door daadwerkelijk op IDE-poorten te kontroleren.

Bovendien wordt er een driver geinstalleerd die ook nog eens controleert of de CD origineel is.
Er wordt volgens mij ook nog eens gecontroleerd op de aanwezigheid van imagetools. De ideale combi van een NoCD-crack & DeamonTools, werkt dus niet.

Voor zover ik weet is Starforce nog niet gekraakt en dus zeer succesvol tot nu toe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 07:22
GeeBee schreef op 16 september 2004 @ 18:38:
Verdiep je eens in starforce. Het controlleert fysiek of er een echte/originele CD aanwezig is door daadwerkelijk op IDE-poorten te kontroleren.

Bovendien wordt er een driver geinstalleerd die ook nog eens controleert of de CD origineel is.
Er wordt volgens mij ook nog eens gecontroleerd op de aanwezigheid van imagetools. De ideale combi van een NoCD-crack & DeamonTools, werkt dus niet.

Voor zover ik weet is Starforce nog niet gekraakt en dus zeer succesvol tot nu toe...
Hoho, als jij je erin verdiept had, zou je weten dat het niet gekraakt is maar dat je het wel KAN omzeilen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeBee

GeeBee

Oddball

Ik zei ook "voor zover ik weet".
Panzers is ook met starforce beveiligd en daar heb al wel iets voor voorbij zien komen.
Voor Soldiers dus nog niet...

edit.
Tenzij je de methode bedoelt van het installeren en daarna fysiek ontkoppelen van je HD's, want die ken ik inderdaad.
Nooit geprobeerd overigens....

[ Voor 41% gewijzigd door GeeBee op 17-09-2004 23:45 ]

Verwijderd

Ik heb hier ook een vraag over, meer met betrekking tot codemasters dan tot starforce of soldiers.. maar aangezien er toch over gekeuveld wordt..

In een openingsscherm van operation flashpoint (ook codemasters) wordt gezegd dat een illegale copie verslechterd en op den duur onspeelbaar wordt.

geldt hetzelfde voor soldiers? en zo ja of zo nee, heeft iemand ooit ervaring gehad met die waarschuwing(bedreiging) in flashpoint?

Aub niet aankomen met geleuter over de kwaliteit van gecopieerde cd's.. ik weet ook wel dat die dingen minder betrouwbaar zijn.

btw, moet zeggen dat als je de mogelijkheden doorhebt, soldiers wel erg makkelijk wordt.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2004 03:22 ]

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Verwijderd schreef op 18 september 2004 @ 03:20:
Ik heb hier ook een vraag over, meer met betrekking tot codemasters dan tot starforce of soldiers.. maar aangezien er toch over gekeuveld wordt..

In een openingsscherm van operation flashpoint (ook codemasters) wordt gezegd dat een illegale copie verslechterd en op den duur onspeelbaar wordt.

geldt hetzelfde voor soldiers? en zo ja of zo nee, heeft iemand ooit ervaring gehad met die waarschuwing(bedreiging) in flashpoint?

Aub niet aankomen met geleuter over de kwaliteit van gecopieerde cd's.. ik weet ook wel dat die dingen minder betrouwbaar zijn.

btw, moet zeggen dat als je de mogelijkheden doorhebt, soldiers wel erg makkelijk wordt.
Op easy wel ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

easy en normal gedaan, bezig met hard. blijft meer van t zelfde. ik had meer gehoopt op een reply op het eerste deel van mijn bericht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLemon
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-04 14:15

TheLemon

daddy cool, crazy like a fool

Verwijderd schreef op 18 september 2004 @ 03:20:

Flashpoint werkt (naar hun eigen zeggen) met FADE protection, da's wat anders. Maar ik heb het jaren met een 'gratis' versie gespeeld en geen enkele last van gehad hoor.

Die starforce is trouwens prima te om de tuin te leiden, het vereist inderdaad wat handelingen die je niet gewend bent van andere beveiligingen, maar dan werkt het wel gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EVILSalami
  • Laatst online: 03-07 09:20

EVILSalami

Wat kijk je nou?

Hey mensen wat voor systeem eisen heeft dit spel? Ik krijg de demo niet aan de praat op mijn centrino laptop, is het een zwaar spel ofzo? Op de officiele site stond vreemd genoeg geen specs info?!

Sorry voor de kick. Maar is een zeer recent spel dus genoeg om over te discussieren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Min Spec:
P3, 800 mhz, 256 MB RAM, GeForce2 32Mb and above or ATi Radeon 8500 and above, DirectX9 compatible soundcard

Recommended Spec:
P4. 2.4 ghz, 512 MB Ram, GeForce FX 5600 and above or ATi Radeon 9500 and above, Soundblaster Audigy.

Dit vond ik in de Faq van het forum. Het is idd een zwaar spel. Zelfs met een radeon 9800 loopt het bij intensieve gevechten nog wel eens stroefjes.

Ook nog even een stukje over de aankomende patch;

Patch Update
Continuing on from last week's dev update here is a snippet of what is going on with the patch development.

The guys in QA have been testing builds a plenty over the last couple of weeks and have been narrowing down what should stay and what should go in the final MP modes.
The present build they are testing has about 5 different modes that include the battlezone - a capture and hold different zones, Escort - defend the convoy as it moves across the map, King of The Hill - no explanation needed there I think, Combat - Single or Team Deathmatch, Assault - One team has to hold the fort where the other has to take it over.

We are looking at around 12-16 maps though some may not make it in as is the way with fallen war heroes
Obviously names etc maybe liable to change but you get the general idea of what we are aiming for. I hear the Convoy mode is alot of fun....shame noone's invited me to play...oh hum

Anyway the guys have taken a few shots for you guys to take a look at....you can see by some that they are having no fun at all grrrr.

I believe a new build is coming in Monday...so more news on that later

Dit is niet meer het meest recente bericht, er is nog wat gewerkt aan de netwerkcode, maar de informatie die hierin staat is wel representatief voor wat er in de patch gaat zitten.
Hij had al midden september moeten uitkomen, maar vanwege wat bugs is ie uitgesteld, ze verwachten hem nu ergens in de aankomende 2 weken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 oktober 2004 @ 23:24:
Min Spec:
P3, 800 mhz, 256 MB RAM, GeForce2 32Mb and above or ATi Radeon 8500 and above, DirectX9 compatible soundcard

Recommended Spec:
P4. 2.4 ghz, 512 MB Ram, GeForce FX 5600 and above or ATi Radeon 9500 and above, Soundblaster Audigy.

Dit vond ik in de Faq van het forum. Het is idd een zwaar spel. Zelfs met een radeon 9800 loopt het bij intensieve gevechten nog wel eens stroefjes.

Ook nog even een stukje over de aankomende patch;

Patch Update
Continuing on from last week's dev update here is a snippet of what is going on with the patch development.

The guys in QA have been testing builds a plenty over the last couple of weeks and have been narrowing down what should stay and what should go in the final MP modes.
The present build they are testing has about 5 different modes that include the battlezone - a capture and hold different zones, Escort - defend the convoy as it moves across the map, King of The Hill - no explanation needed there I think, Combat - Single or Team Deathmatch, Assault - One team has to hold the fort where the other has to take it over.

We are looking at around 12-16 maps though some may not make it in as is the way with fallen war heroes
Obviously names etc maybe liable to change but you get the general idea of what we are aiming for. I hear the Convoy mode is alot of fun....shame noone's invited me to play...oh hum

Anyway the guys have taken a few shots for you guys to take a look at....you can see by some that they are having no fun at all grrrr.

I believe a new build is coming in Monday...so more news on that later

Dit is niet meer het meest recente bericht, er is nog wat gewerkt aan de netwerkcode, maar de informatie die hierin staat is wel representatief voor wat er in de patch gaat zitten.
Hij had al midden september moeten uitkomen, maar vanwege wat bugs is ie uitgesteld, ze verwachten hem nu ergens in de aankomende 2 weken. :)
eindelijk multiplayer dan! Nu werkt dat eigenlijk niet, met dit is het wel mogelijk maar ik kan vaak niet connecten naar die host.
http://www.vap3r.com/showw2find/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tot nu toe is alleen co-op nog mogelijk. Ze gaan de browser voor mp games drastisch verbeteren en ze zijn bezig om het in The All-seeing Eye in te voegen. Wat ik zelf een superfijn proggie vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Effe een update wat betreft multiplayer. Dinsdag komt de multiplaypatch uit voor de gene die zich geregistreerd hebben op de codemasters site, voor degene die dat nog niet gedaan heeft maar wel de patch wil kan zich hier registreren http://community.codemast...ster.php?s=&action=signup

Hier het nieuws;

MP Upgrade News
Good afternoon all.

First things first, the MP Testing at Gamespy was a success and the code passed with flying colours. We just received news of this and are happy with the results.

Secondly, the timing of the results isn't favourable to us as it hinders our plans for a release today, let me explain why before anyone jumps to conclusions and get's upset....(and Bash don't sell your copy yet).

We are now in the process of putting the foreign text into the pack and will need to compile the installer, this will near enough take to the end of the day to do. Recompiling an installer is a lengthy process.
Once compiled the installer will be tested by QA/Compat briefly. If all is successful the Upgrade will be ready to go. I will find out by 1PM on Monday whether the code will be good to go.

Once the Upgrade is in my hands I can do with it what I please, so aim to upload it to the servers on Tuesday 2nd November for an exclusive download to our CodeM members, of which you are all members on the forums, and the reason why I'm letting you guys at it first.

Come Thursday it will be unlocked to all, but will no doubt be mirrored on a number of sites by then. If the Tuesday date is missed by unforeseen circumstances, the Thursday date will be met.

*Replies to this post will no doubt contain comments regarding lying, requests to get it out sooner and general abuse. Any posts like that will be removed if I feel it necessary. This is information to explain the 2 day delay.

Feel free to ask questions relevent to the thread theme.

Codemasters

e-mail: ccc@codemasters.com
For any technical problems and assistance email
custservices@codemasters.com

en hier een linkje voor de volledige discussie; http://community.codemast...ead.php?s=&threadid=52054

Ben wel erg benieuwd naar multiplayer hierzo, er is nog geen log verschenen met alle info erin, maar hier wel een paar info linkjes van het forum;

http://community.codemast...ead.php?s=&threadid=51052
http://community.codemast...ead.php?s=&threadid=50805
http://community.codemast...ead.php?s=&threadid=50694
http://community.codemast...ead.php?s=&threadid=50942
http://community.codemast...ead.php?s=&threadid=50522
http://community.codemast...ead.php?s=&threadid=50413

Dit is wat ik zo even kon vinden. Het gehele forum is hier te vinden; http://community.codemast...ead.php?s=&threadid=50413

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2004 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 oktober 2004 @ 22:39:
Effe een update wat betreft multiplayer. Dinsdag komt de multiplaypatch uit voor de gene die zich geregistreerd hebben op de codemasters site, voor degene die dat nog niet gedaan heeft maar wel de patch wil kan zich hier registreren http://community.codemast...ster.php?s=&action=signup
Eindelijk komt ie patch. Eindelijk!! Kan ik eens normaal multiplayer spelen. :9~

Ook nog eens kijken of ik nou geregistreerd ben of niet. ik dacht het wel... :)

/me heeft nog maar 1 keer multiplayer gespeeld en toen crashde hij. :'(

/edit ik ben al geregistreerd !! :9
dus patches waar ik erg op aan het wachten waren deze en die van farcry. Kan ik die 2 eindelijk fatsoenlijk online spelen. :*)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2004 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:) morgen is het zover!!

Hier een linkje naar een multiplayer quick start guide, het ziet er allemaal goed uit. Ben heel benieuwd! Gelukkig is er ook ondersteuning van the-all-seeing-eye. Beter dan gamespy in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 november 2004 @ 22:59:
:) morgen is het zover!!

Hier een linkje naar een multiplayer quick start guide, het ziet er allemaal goed uit. Ben heel benieuwd! Gelukkig is er ook ondersteuning van the-all-seeing-eye. Beter dan gamespy in ieder geval.
Ik kan niet wachten!!! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm ik hoop dat je wel geduld hebt, heb net even vlug gekeken op de site maar hij is uitgesteld naar donderdag wat ik zogauw zag

offtopic:
ben net terug van de herdenking en best moe maar ik zal morgen even beter kijken ;)

Vond wel een readme dus bij deze;

MP Patch Readme.
Layeth below is the readme to be included with the forthcoming MP patch:

------------------------------------------------
Soldiers: Heroes of World War II v1.27.3 Readme
------------------------------------------------

Multiplayer
- GameSpy Arcade support
- All Seeing Eye support
- Combat multiplayer - 5 new game modes: Deathmatch, Assault, King of the Hill, Battle Zones, Escort
- 12 new maps added for combat multiplayer
- Purchase MP units with money and command points (CP)
- Many new infantry and vehicle units
- New server set-up options for all game modes and MP performance settings
- Invisible enemy units will now appear when they are heard by alied units
- New on-screen frag info
- Improved fog-of-war performance
- Player can place "recon arrows". Visible to all team members in multiplayer mode (hot key: ctrl+p)

Game speed improved
- Generic rendering code improved
- Particle rendering speedup

GUI improvements
- Inventory
- Item placement auto selection
- Inventory sorting (if item can't be placed in current inventory layout)
- Added weapon skill indicator (yellow dots on weapon image section of GUI)
- Game speed selection dialog, called by slowdown key: default BACKSPACE (single player only)
- Auto text formatting in objectives and intro/outro
- Fonts now antialiased

Gameplay
- Melee attacks now work on prone enemies
- Soldiers are now able to pick items up from a prone position
- Bazooka infantry can now run with weapon equipped
- The mine detector now works by equipping (there's no need to press "USE" button")
- Mines will now detonate from nearby grenade and HE explosions
- Changed bazooka rocket penetration logic and fly path
- Soldiers can use items (dynamite, matches, sniper cover, resuscitation kit) while prone
- Inventory auto sorting improved
- Improved land detection for boats
- Items can be picked up in shallow water
- Weapon burst stops after reload
- Added option to turn off auto aiming on tanks (in Options/Game)
- Added option to turn on fog of war in single player mode (in Options/Game)
- Added more allied rifles
- Added hollow-charge ability to bazooka rounds
- Now it's very hard to kill soldier with bazooka
- Lowered bazooka armour piercing value
- Increased rate of fire for rifles (no changes for sniper rifles)
- Increased grenade throwing speed
- AI for user units improved

Engine
- Enabled hardware sound mixing
- Added option to turn hardware mixing off (in Options/Audio)

Other bug fixes
- Fixed flashing hand issue when soldiers’ reloaded/equipped weapons
- Fixed soldier unable to move in RTS mode in co-op multiplayer
- Fixed various out of sync errors in multiplayer
- Fixed occasional hang when changing profile
- Fixed hang when auto loading deleted profiles
- Fixed auto assign issues
- Fixed keyboard stops responding issue
- Tweaks to single player game
- Many other minor bug fixes

Note: Increasing the default levels for Command Points and money when setting up a game may lead to detrimental performance, as this will allow players to purchase more infantry and vehicles.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2004 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MP Patch beschikbaar!!!! Ben hem nu aan het downloaden. Ik ben benieuwd!! :9

http://www.codemasters.nl/downloads/?downloadid=17307

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net even een uurtje wat 2vs2 convoy gedaan. Erg mooie mappen, sfeervol, goeie mogelijkheden tot het leggen van hinderlagen. Ik moet wel erg wennen aan het koopsysteem, maar is ook wel weer leuk, je verdiend meer geld naarmate je meer bereikt ingame en dus kan je meer kopen.
Ik vind het persoonlijk een toppertje en veel leuker dan singleplay. Het is hier en daar nog niet helemaal soepel, behoorlijk wat lag af en toe maar ik heb nog niet gestoeid met instellingen en draai alles nu nog op hoog dus waarschijnlijk zal het wel meevallen als ik dat bijgeschroefd heb.
Het blijft tapdansen op het toetsenbord en lekker stevig denkwerk. 1 tip zet automatic fire van je mannetjes uit, dat is verschrikkelijk als ze zelf gaan schieten en op de vijand aflopen, je hele hinderlaag valt in het niets.
Maar conclusie; downloaden en heel veel plezier hebben! :)

edit; er is ook een petitie om soldiers op clanbase te krijgen
tekenen kan hier; http://www.clanbase.com/ladderpetition_vote.php?lpid=2893

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2004 00:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit spel verdiend echt meer aandacht dan dat het nu krijgt. Als ik kijk hoeveel servers er beschikbaar zijn, zie ik het somber in voor verdere ontwikkeling van het spel ( nieuwe maps etc. ). Zelfs na de pas uitgebrachte multiplayer update, die het spel nu echt af maakt, blijft het redelijk stil.

Maar wat een gave update zeg, hier zat ik nou echt op te wachten sinds het spel heb gekocht. Leuke nieuwe maps met spelmodes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Ik heb dit spel ook gekocht echt een super spel ben nu bij de russiesche missie3 maar als ik de MP en SP patc instal doet hij het niet meer :'(
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/fannap/Timon/soldiersfout.JPG

[ Voor 8% gewijzigd door Rynji op 15-12-2004 20:24 ]

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

• snakeye
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 21:01
Hen je hem geprobeerd te spelen vanuit het campaign menu?
De oude saves games werken mischien niet (goed) met de nieuwe patch.

Atari 2600 @ 1,1 Hz, 1 Bits speaker, 16 Kb mem, 8 kleuren..

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
snakeye schreef op donderdag 16 december 2004 @ 12:07:
Hen je hem geprobeerd te spelen vanuit het campaign menu?
De oude saves games werken mischien niet (goed) met de nieuwe patch.
Als ik de missie opnieuw doe is het dezelfde fout

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

• T-mo-T
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-09 21:04
Ik hoor veel mensen klagen dat het geluid niet mooi is (nouja, bedoel niet boeiend.) Ik was even nieuwsgierig en ging even googelen op "Soldiers heroes" soundmod.

Toen kwam ik op een site daar stond:

Cinema Soundmod v1.2

Op deze site: http://smith.compute.hu/soldiers/
Iemand hier ervaring/informatie? En wat houdt dat nou precies in. Er staan ook veel andere mods op die site.

Ik ben zelf ook wel aardig geinteresseerd in dit spel en ga hem zeker kopen! ;)

[ Voor 3% gewijzigd door T-mo-T op 18-12-2004 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b-gone
  • Laatst online: 29-06 23:19
@ T-mo-T
Die Sound mod is zeker de moeite waard! Met name de grappig bedoelde uitspraken van de mannetjes en Duitsers/Russen die Engels spreken is hiermee verleden tijd. De mod laat nu Duitersers en Russen hun eigen taal spreken. Ook zijn de geluiden tijdens het gevecht (kogels, inslagen, voertuigen etc) verbeterd. Ik draai deze, met de laatste patch, i.c.m. de Realism mod zonder problemen. Dit i.t.t. sommige "oudere" mods die wel crashen op de updated versie.
Voor de rest top-game; mogen wel meer mods/campaigns voor uitkomen vooral voor coop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b-gone
  • Laatst online: 29-06 23:19
[quote]T!m0n schreef op woensdag 15 december 2004 @ 20:23:
Ik heb dit spel ook gekocht echt een super spel ben nu bij de russiesche missie3 maar als ik de MP en SP patc instal doet hij het niet meer :'(

Als je zoekt op die melding binnen het Soldiers forum van Codemasters kom je echt wel het een en ander tegen:

http://community.codemast...post&sortorder=descending

Nieuw profiel aanleggen werkt dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 20:40

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Wat een mega gaaf spel! Wil er iemand een potje 1 on 1?

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Pagina: 1 2 3 Laatste