[PC] Soldiers: Heroes of World War 2

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 4.331 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacDokie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-02 15:07
Dat is juist het hele eieren eten -- dat kan dus heel gaaf :D

Als je naar mijn eerdere posts hier kijkt, dan zou je zeggen dat ik er niet veel aan vond.

HERSTEL:

Vette shit dit spel..... _/-\o_ _/-\o_

"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:09
Dit spel is het inderdaad helemaal, ben begonnen met de amerikaanse campagne, en ben nu nijmegen aan het bewerken :)

Ik heb alleen een probleem, ik heb nu al een paar vastlopers gehad, dan staat er ineens program terminated.

Ook viel de computer een keer helemaal uit, en eenmaal sloeg de computer gewoon vast en herhaalde heel snel een geluidje (net als vastgelopen cd zegmaar). Dit komt nu steeds regelmatiger voor, ik vraag me nu af of dit aan het spel ligt.

Het kan namelijk ook liggen aan de hitte die mn pc produceerd. Daarnaast heeft mn broertje vanmiddag zn brakke geheugen ook in mn pc getest, misschien weer fout omgewisseld ofzo

kheb de patch trouwens al geinstalleerd

[ Voor 4% gewijzigd door DarkShadow op 07-07-2004 01:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dit is de hitte van je pc vandaar de piepjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45

Bosmonster

*zucht*

snakeye schreef op 06 juli 2004 @ 22:30:
Die derde missie heb ik gewoon wat minder subtiel aangepakt.

Vlak bij het huisje waar je moest zijn staat een auto. Ik ben erin gesprongen en via de onderkant tegen de deuren in het hek gereden. Vervolgens De auto aan de bovenkant van de trein geparkeerd eruit gesprongen in de trein geklomen en weggereden.. het werkte tot mijn eigen verbazing heel goed :-)
Hmm.. dan heb ik het 'je kan beter niet gedetecteerd worden' toch iets te letterlijk genomen :P

Op easy maakt het overigens niet zo heel veel uit. Met die drie man kun je dat hele dorp leeg knallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand de game al coop gedaan?
En zoja, hoe is dat?

Ik zit er aan te denken om dit spel te kopen alleen al voor de zovaak overgeslagen coop mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b-gone
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-06 23:19
TIP!!

Voor degenen die het spel nog willen kopen (voor weinig).

http://www.play.com/play2...adudisc=y&cpage=1&Cur=258

28,99 Euro incl verzenden (je hebt geen verzendkosten) en niet goed geld terug. Ik koop via deze site vaak DVD'sen gaat helemaal goed. Aangezien ze in Jersey zitten betaal je dus geen btw en import :)
Aanrader!

ps: vaak kan je games/dvd'sal kopen voordat ze in Nederland uit zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Laatst online: 09:41

m0nk

16-09-2003 15.15

b-gone schreef op 07 juli 2004 @ 14:54:
TIP!!

28,99 Euro incl verzenden (je hebt geen verzendkosten) en niet goed geld terug. Ik koop via deze site vaak DVD'sen gaat helemaal goed. Aangezien ze in Jersey zitten betaal je dus geen btw en import :)
Aanrader!

:z als je dit topic even doorgelezen had had je gezien dat dit allang is gemeld.. :)

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lochtejans
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10-09 12:43
TIP!!

Aanrader!

Hoe verloopt de betaling?? Moet je met een creditcard betalen, overboeken met bijv. Rabo Internetbankiern of onder rembours??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

lochtejans schreef op 07 juli 2004 @ 15:41:
[...]

Hoe verloopt de betaling?? Moet je met een creditcard betalen, overboeken met bijv. Rabo Internetbankiern of onder rembours??
Creditcard... zoals op de site staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lochtejans
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10-09 12:43
mmmmm... Jammer. Ik heb geen creditcard :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel de demo nog en ik schoot met de anti-tankgun op een panzer2, deze vloog op zijn beurt op zijn kop...maar bleef doorschieten! Hahaha...fanatics die duitsers. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacDokie
Jongens hoe haal je het derde level van de Russische campaigns.

Ik wordt er brrrrr van.

De etxra missions zijn imo erg koel. Zoals frontline en tankbattle. Probeer die eens.

"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

Laat ik eerst ff de eerste level halen! :P ben al 2 dagen bezig (uurtje gespeeld tot nu toe)
Ga hem gelijk maar eens opstarten :)

[edit]
Gelukt, moeilijker dan het lijkt :)
Nu missie 2, ook best lastig, maar moet er ff in komen :P

[ Voor 56% gewijzigd door m0nk op 07-07-2004 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
heb nu een paar missies uitgespeeld op easy, de volgende toch maar op normal spelen, het gaat me iets te gemakkelijk af... Alleen zijn de objectives soms vrij slecht aangegeven, ik moet nu de outskirts van nijmegen schoonmaken, en waarschijnlijk zit er gewoon nog ergens een lullig mannetje, want ik kan helemaal niets meer vinden, maar zo heb ik mn missie dus niet gehaald :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

DarkShadow schreef op 08 juli 2004 @ 02:34:
heb nu een paar missies uitgespeeld op easy, de volgende toch maar op normal spelen, het gaat me iets te gemakkelijk af... Alleen zijn de objectives soms vrij slecht aangegeven, ik moet nu de outskirts van nijmegen schoonmaken, en waarschijnlijk zit er gewoon nog ergens een lullig mannetje, want ik kan helemaal niets meer vinden, maar zo heb ik mn missie dus niet gehaald :(
Lang leve de map.. en de rode bolletjes :P

Overigens hoef je niet eens alles af te maken.. Ik was de hoofdingang in gereden en daarna een stukje naar links en mn missie was voorbij, terwijl er nog genoeg roods zat :P

[ Voor 15% gewijzigd door Bosmonster op 08-07-2004 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadshit
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07:05

Loadshit

HOTWINGS 4ever !!!

TIP!!

Aanrader!

Sorry, wil niet al te lullig doen maar play.com heeft de reputatie dat je wel 2 a 3 weken op je spel kan wachten voor het wordt bezorgd. Zelf zit ik nu al 2 weken op Joint Operations te wachten 8)7 Dus Soldiers denk ik maar gewoon in de winkel te gaan halen :/

.-=Mijn Specs...=-.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem gekocht. Ik zou binnenkort weleens de coop mode willen uittesten :)

Heb tot nu toe enkel de 1e missie geprobeerd van de russen. Ziet er allemaal leuk uit, en de interactie in de omgeving is een lust voor het oog (omvallende hekken/bomen). Ik ben alleen nog niet echt snel in het reageren op bepaalde situaties.

Wat ik mij trouwens afvroeg: In de trainingsmissie moet je op een gegeven moment benzine op wat hout gooien en deze aansteken met lucifers. Zou je met benzine ook een lang spoor kunnen maken en dat aansteken? Een soort van creatieve lange lont dus?

Wanneer ik benzine op de grond gooi lijkt hij wel erg veel neer te gooien. Teveel om een lang spoor te creeëren dunkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Bosmonster schreef op 08 juli 2004 @ 09:35:
[...]

Lang leve de map.. en de rode bolletjes :P

Overigens hoef je niet eens alles af te maken.. Ik was de hoofdingang in gereden en daarna een stukje naar links en mn missie was voorbij, terwijl er nog genoeg roods zat :P
tnx, maar welke hoofdingang bedoel je? Waar je begint? Het zijn de outskirts toch, niet nijmegen zelf...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Je kunt op 2 manieren bij de rand van de stad komen als ik het me goed herinner. Eentje tussen die 2 kanonnen door, maar die is vrij lastig. De andere is gewoon de weg volgen en dan kom je bij wat ik noem de 'hoofdingang'.

Als je daar de stad inkomt krijg je die tweede objective. Daar alles kapotknallen en de strook naar links volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
yup, en mn eerste heb ik nu gehaald, ben nu aan het spelen, kan geen enkel rood bolletje meer vinden... nu zit ik weer in de stad, hoofdingang en dan naar links maarja alles is al dood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Hmm.. vreemd.. lijkt me een bugje dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
wel een erg naar bugje, want zo kan ik mn missie niet voltooien. Bij het eerste objective staat ook een oogje, en als ik daar op klik zie ik waar ik moet wezen in de stad, maar die is al voltooid. Bij de tweede staat alleen dat ik de outskirts moet schoonmaken, echt enorm vervelend :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Kun je niet ff een oudere savegame pakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
zal het proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10:47

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
snakeye schreef op 05 juli 2004 @ 21:09:
Wat tips voor de demo gangers

De tank naar voren rijden net naast het kanon. 1 mannetje het kanon laten bedienen.

Gebruik direct control op je tank en shiet op de tank als deze er aankomen (gebruikt wel AP Ammo) op de tanks.

Mocht je tussendoor nog tijd overhebben wissel dan af met je machinegeweer (recht muis toets) om nog wat mannetje af te schieten.

Met je tank en je kanon moet je die twee tanks makkelijk aankunnen. soms slaagt 1 die tank erin je kanon te vernielen. probeer het dan overnieuw.

Als je die pz4 heb gekilled, repareer hem dan met je repair kit en neem hem over. Je heb hier even de tijd voor. Hierna komt een pather tank. Deze is stukken lastiger te killen. Mijn tactiek was schiet zo snel mogelijk zijn rupsband vernielen nu kan hij niet meer bewegen. Vervolgens met de pz4 eromheen rijden en vanachter de tank beschieten. Alternatief is met een soldaat ernaar toe kruipen en een anti-tank granaat dan wel een molotov coctail uitschakelen.

suc6
Thanks for the tip _/-\o_ Ga het zo weer even proberen, want na 5 mislukte pogingen kreeg ik eerst de behoefte om wat te eten :P. Mooi spel en gelukkig erg moeilijk, zelfs op easy :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Loadshit schreef op 08 juli 2004 @ 09:55:
[...]

Sorry, wil niet al te lullig doen maar play.com heeft de reputatie dat je wel 2 a 3 weken op je spel kan wachten voor het wordt bezorgd. Zelf zit ik nu al 2 weken op Joint Operations te wachten 8)7 Dus Soldiers denk ik maar gewoon in de winkel te gaan halen :/
Ik heb joint al 4 dagen liggen en het max ooit was 8 dagen met een film wat ik nooit meer doe omdat er geen nlsubs bijzaten : )
En zeker voor die prijzen daar wil ik wel ff wachten net of het uitmaakt of je nu of over 1 week een tof spel speelt .
Komt nog is bij dat als je het zo snel wilt hebben het nu al had :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacDokie
Hee maar als ik in het multiplayer scherm kijk, dan vind ie geen enkele game. Moek nog iets instellen ofzo? Ik heb vuurmuren allemaal uit staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Verwijderd schreef op 08 juli 2004 @ 18:30:
[...]

Ik heb joint al 4 dagen liggen en het max ooit was 8 dagen met een film wat ik nooit meer doe omdat er geen nlsubs bijzaten : )
En zeker voor die prijzen daar wil ik wel ff wachten net of het uitmaakt of je nu of over 1 week een tof spel speelt .
Komt nog is bij dat als je het zo snel wilt hebben het nu al had :p
Mja. dat kan natuurlijk, maar ik heb hem vorige week vrijdag besteld. Toen was de status 'awaiting stock'. Nu is de status nog steeds hetzelfde... maar goed, ik ben niet zo ongeduldig. Ik wacht gewoon af.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Loadshit schreef op 08 juli 2004 @ 09:55:
[...]

Soldiers besteld op 06-07

Op 07-07 deze mail gekregen:

Your order for "Soldiers: Heroes Of World War II" has been posted.

Please allow 3-5 days for delivery.

Hij is dus afgestuurd, nu eens kijken hoelang het gaat duren voordat ie in de bus ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

jagermeister1 schreef op 08 juli 2004 @ 18:51:
[...]

Mja. dat kan natuurlijk, maar ik heb hem vorige week vrijdag besteld. Toen was de status 'awaiting stock'. Nu is de status nog steeds hetzelfde... maar goed, ik ben niet zo ongeduldig. Ik wacht gewoon af.
Play.com's systeem is enigszins buggy. Het wil nogal eens helpen om de cancellen en gewoon opnieuw te bestellen. Dit heeft mij in ieder geval al twee maal oneindig wachten bespaard, aangezien bij opnieuw bestellen de order ineens wel rap geprocessed werd ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Bosmonster op 08-07-2004 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacDokie
Die UK missions zijn echt niet te doen. Ik snap echt niet hoe je dat moet doen ik zit vast bij het eerste; al drie uur.

Verder wel heftig spel ben redelijk hooked, maar het er zitten nog wel bugs in zoals mannetje die "vast" komen te zitten als je hurkt bij bepaalde muurtjes. Misschien ben ik de enige die er last van heeft, maar als je drie mannekes hebt worden de meeste levels wel lastig als er ineens 1 vastzit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Nee ik heb ook wel eens last van bugjes in het spel, op het moment verdenk ik het spel erzelfs van dat het mij niet een level wil laten uitspelen, want iedere vijand is dood :P

Dat is jammer, maar ik hoop gewoon dat er goede patches uitkomen, het spel is in ieder geval zeker je geld waard!

Coop werkt trouwens wel via een lan met slechts 1 kopie. Je hebt cd1 nodig voor het opstarten, maar als je dat eenmaal hebt gedaan kan je hem gerust verwijderen en in een andere comp stoppen.

De coop is leuk, maar het is nog steeds erg moeilijk, vooral omdat je ineens afhankelijk bent van een inferieure medestander ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco899
  • Laatst online: 19-01-2024

marco899

Know's what he wants.

Iemand missie 3 van de ussr uit kunnen spelen? Ik kan niet ver genoeg achteruit met de trein om de wissel te kunnen omzetten.

edit: Ben er al achter. Met direct control kan je verder rijden.

[ Voor 22% gewijzigd door marco899 op 10-07-2004 13:13 ]

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacDokie
Domus schreef op 08 juli 2004 @ 18:35:
Hee maar als ik in het multiplayer scherm kijk, dan vind ie geen enkele game. Moek nog iets instellen ofzo? Ik heb vuurmuren allemaal uit staan.
Even een quote van mezelf waarin ik de vraag nog maar een keer stel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Domus schreef op 10 juli 2004 @ 07:41:
[...]

Even een quote van mezelf waarin ik de vraag nog maar een keer stel.
hmm, via lan kan ik wel een game vinden, ik zie ze ook nog niet via het internet, misschien heb je hiervoor gamespy ofzo nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ken iemand wat screens plaatsen van ingame op de site zelf staat niet zoveel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkShadow schreef op 10 juli 2004 @ 11:29:
[...]

hmm, via lan kan ik wel een game vinden, ik zie ze ook nog niet via het internet, misschien heb je hiervoor gamespy ofzo nodig...
Er zit in het spel (nog) geen serverbrowser dus kun je op dit moment enkel met
LAN of direct met een extern ip connecten.

Bij gamespy schijnen er nogal wat mensen in de Soldiers of Anarchy room te zitten die games opzetten voor SHOWW2. Dit heb ik alleen nog niet geprobeerd.

Ik gebruik enkel LAN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Starforce protectie verprutst mijn Soldiers!

Ik heb dus geen normale CD-ROM drive in mijn pc..alleen DVD-R & CD-R en ik kom niet voorbij "Copy Protection Check". :(

Hij zegt steeds dat mijn KEY niet goed is!

Zijn er meer mensen met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Ik heb alleen een DVD-writer en nergens last van. Bovendien denk ik als die zegt dat je key niet goed is dat weinig met Starforce te maken heeft ;)

Ff terug naar de winkel en zeggen wat er aan de hand is en een nieuw exemplaar eisen. Of contact opnemen met Codemasters.

Je hebt je code wel inclusief streepjes opgegeven?

[ Voor 18% gewijzigd door Bosmonster op 10-07-2004 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb met de Ati Catalyst 4.7 wat grafische bugs in de demo, hebben meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-09 09:49
DarkShadow schreef op 08 juli 2004 @ 11:43:
yup, en mn eerste heb ik nu gehaald, ben nu aan het spelen, kan geen enkel rood bolletje meer vinden... nu zit ik weer in de stad, hoofdingang en dan naar links maarja alles is al dood
als we het over dezelfde map hebben moet je deze nog hebben .
neem de map voor je met de stad naar boven .

dan ong in het midden beneden aan hellemaal zie je een schuur daarin staat nog een verborgen tank .
Dan net daariets boven weer waar ook eerst een kleine tank stond zullen er weer 2 mannetjes uit een huis komen zetten .

Deze zijn ook nml niet te zien op de map met de rode bolletjes .
Wel zit er bij die schuur ook weer een leuke bug in .
ik ging er toevallig met men cursor overheen en hoorde het geluid van de tank maar zag niets .
Toen zag ik ineens zen lange loop door de muur heen komen .:P

http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Onder het motto: Beter een tank op z'n kant dan 10 in de hand.. of zoiets:

Afbeeldingslocatie: http://www.bosmonster.nl/files/tankup1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.bosmonster.nl/files/tankup2.jpg

Weet iemand trouwens hoe je met die Kateyusha of zoiets alle armor uit kan schakelen? Ik haal het namelijk bij lange na niet met die 32 raketten.. Of moet je gewoon alsnog even door die basis heen knallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zouden mensen wat actie screenshots kunnen plaatsen

ben erg benieuwd naar wat acties met tanks enzo omdat je die weinig hebt in de demo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-06 15:15
Welke game-modes heeft dit spel?

Het spel lijkt me erg leuk, maar zonder skirmish-mode lijkt het me wat minder.
Is er trouwens ook een map-editor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Er zijn 4 campaigns met elk 5 missies. Verder zijn er nog een stuk of 8 flinke losse velden. Hier ben je wel ff zoet mee.

Een skirmish mode past absoluut niet in het type spel... Het lijkt meer op Commando's dan een RTS namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionysos
  • Laatst online: 08-04 11:39

Dionysos

Nec scire fas est omnia

Voordat ik nu mijn kleren aantrek en naar de winkel race om dat spel te gaan kopen (ja jullie hebben mij helemaal enthousiast gemaakt :) ) vraag ik me af of ik dat op mijn redelijke oude pc kan spelen.
Athlon XP 2400+
384MB intern
Geforce 2 MX 400 64MB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Ik draai het op een P4-2,53 1GB RAM en een nVidia 5900 XT... en regelmatig bij explosies dropt de framerate naar ongeveer 1 per 3 seconde ofzo :( En dan heb ik al Shadows minimaal staan. De flyby's aan het begin van de levels loopt al helemaal op een paar FPS. Ondanks die laatste patch die dat zou moeten verbeteren heb ik absoluut geen verschil gemerkt...

Een echt soepele engine is het dus helaas niet.. maar ik weet dus niet hoe die is met een oudere Geforce (kan als de engine niet zo super is precies hetzelfde zijn :P)

[ Voor 11% gewijzigd door Bosmonster op 12-07-2004 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionysos

Dionysos

Nec scire fas est omnia

Bosmonster schreef op 12 juli 2004 @ 10:24:
Ik draai het op een P4-2,53 1GB RAM en een nVidia 5900 XT... en regelmatig bij explosies dropt de framerate naar ongeveer 1 per 3 seconde ofzo :( En dan heb ik al Shadows minimaal staan. De flyby's aan het begin van de levels loopt al helemaal op een paar FPS. Ondanks die laatste patch die dat zou moeten verbeteren heb ik absoluut geen verschil gemerkt...

Een echt soepele engine is het dus helaas niet.. maar ik weet dus niet hoe die is met een oudere Geforce (kan als de engine niet zo super is precies hetzelfde zijn :P)
Ai dat belooft niet veel goeds. Is de demo lichter/zwaarder/of even zwaar?
Dan kan ik dat even testen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Volgens mij is het demo-level aardig heavy.. kan sowieso geen kwaad die even te proberen voor je het spel koopt natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
rhermans schreef op 11 juli 2004 @ 01:21:
[...]

als we het over dezelfde map hebben moet je deze nog hebben .
neem de map voor je met de stad naar boven .

dan ong in het midden beneden aan hellemaal zie je een schuur daarin staat nog een verborgen tank .
Dan net daariets boven weer waar ook eerst een kleine tank stond zullen er weer 2 mannetjes uit een huis komen zetten .

Deze zijn ook nml niet te zien op de map met de rode bolletjes .
Wel zit er bij die schuur ook weer een leuke bug in .
ik ging er toevallig met men cursor overheen en hoorde het geluid van de tank maar zag niets .
Toen zag ik ineens zen lange loop door de muur heen komen .:P
die tank had ik al, die mannetjes kan ik nog even gaan zoeken, maja, ik ga nu op vakantie, dus het zal een week moeten wachten :) Tnx anyway

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionysos

Dionysos

Nec scire fas est omnia

Bosmonster schreef op 12 juli 2004 @ 10:34:
Volgens mij is het demo-level aardig heavy.. kan sowieso geen kwaad die even te proberen voor je het spel koopt natuurlijk :)
Demo geprobeerd, moest de instellingen iets terugschroeven uiteraard, maar loopt soepel. Ben dus gelijk naar Dynabite gegaan om dit spel te kopen (dat is voor mij heel wat als je bedenkt dat Duke Nukem3d het laatste spel is dat ik had gekocht :X ).

Trouwens de prijs was erg opvallend gezien dit genre, € 40,45

En nu SPELEN.... :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Dionysos schreef op 12 juli 2004 @ 13:31:
[...]

Demo geprobeerd, moest de instellingen iets terugschroeven uiteraard, maar loopt soepel. Ben dus gelijk naar Dynabite gegaan om dit spel te kopen (dat is voor mij heel wat als je bedenkt dat Duke Nukem3d het laatste spel is dat ik had gekocht :X ).

Trouwens de prijs was erg opvallend gezien dit genre, € 40,45

En nu SPELEN.... :*)
En ff doorbijten.. want het kost je best wat tijd om gewend te raken aan het spel.. En dan wijt je het al snel (enigszins onterecht) aan de moeilijkheidsgraad.

Na 2 campagnes op easy ga ik toch maar normal doen.. easy is toch wel erg easy aan het worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionysos

Dionysos

Nec scire fas est omnia

Bosmonster schreef op 12 juli 2004 @ 13:49:
[...]

En ff doorbijten.. want het kost je best wat tijd om gewend te raken aan het spel.. En dan wijt je het al snel (enigszins onterecht) aan de moeilijkheidsgraad.

Na 2 campagnes op easy ga ik toch maar normal doen.. easy is toch wel erg easy aan het worden :)
Met dat doorbijten moet ik even wachten want ik krijg hem niet geïnstalleerd. Grr frustrerend. Maar ik was toch al van plan om alles te formatteren dus heb ik nu helemaal een goede reden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Dionysos schreef op 12 juli 2004 @ 14:15:
[...]

Met dat doorbijten moet ik even wachten want ik krijg hem niet geïnstalleerd. Grr frustrerend. Maar ik was toch al van plan om alles te formatteren dus heb ik nu helemaal een goede reden.
Je moet installeren met de 'uninstall' optie :P De install button is om een of andere reden altijd disabled :P (mocht dit je probleem zijn)

[ Voor 4% gewijzigd door Bosmonster op 12-07-2004 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het spel geinstalleerd.. maar de introfilmpjes (zowel bij opstarten als campaignes) e.d. krijg ik niet te zien.. beetje vreemd. (geluid wel)

iemand enig idee wat het zou kunnen zijn?
Ik heb een GF4 ti4600 128mb.. (nieuwste drivers)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionysos

Dionysos

Nec scire fas est omnia

Bosmonster schreef op 12 juli 2004 @ 14:19:
[...]

Je moet installeren met de 'uninstall' optie :P De install button is om een of andere reden altijd disabled :P (mocht dit je probleem zijn)
Haha, nee daar kwam ik nog wel uit. :P Dank je :P

Op het laatst gaf hij een foutmelding bij 99%.

Maar geduld is een schone zaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• motormuus
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-06-2022
Toen ik het spel wou installeren crashste tie maar liefst 4 keer, Ik ben zelf erg tevreden met dit spel echt super, alleen jammer dat het geluid overslaat en soms dat een soldaatje " freezed" kan niks meer met hem beginnen, terwijl de andere teamleden wel gewoon doen.
Heb trouwens alle laatste nieuwe drivers en de patch.

Fokky's nemen de wereld over \^0^/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Verwijderd schreef op 12 juli 2004 @ 14:29:
Ik heb het spel geinstalleerd.. maar de introfilmpjes (zowel bij opstarten als campaignes) e.d. krijg ik niet te zien.. beetje vreemd. (geluid wel)

iemand enig idee wat het zou kunnen zijn?
Ik heb een GF4 ti4600 128mb.. (nieuwste drivers)
Er zit een troubleshooting guide bij. Je moet volgens mij de laatste Windows Media codecs enzo wel geinstalleerd hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aha, ik lees het net ja.
op cd 2 staat de codec..

misschien dat het nu werkt. (btw geniaal spel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionysos

Dionysos

Nec scire fas est omnia

Nou nou een boel geklooi met het installeren (4x geprobeerd, uiteindelijk maar vanuit de brander geinstalled) is het uiteindelijk gelukt. :D :D :D

Eerst de trainingsmissies gedaan. Was al leuk en daarna het echte werk. Ik heb gekozen voor de Duitsers. En TERING JANTJE wat een gaaf spel. Echt alles maar dan ook alles kan kapot >:) En er zijn tig manieren om een level uit te spelen, wat het spel zoveel leuker maakt. Een pluspunt daarnaast vind ik dat je per level je moeilijkheidsgraad kan kiezen. Vaak kan dat alleen bij het begin van een campaign. Niet dat ik nu al kan switchen naar medium, want ik bijt mij nog kapot op easy :) (held ;) )

Ben nu in het tweede level waar je het tegen een overmacht aan tanks moet opnemen. Geen idee hoe me dat gaat lukken, maar dat komt vast vanzelf.

Jongens, ik ga weer verder gamen :9 Een teken dat een spel goed is, is dat ik weer giga koude klauwen heb :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 juli 2004 @ 20:30:
[...]

Soldiers besteld op 06-07

Op 07-07 deze mail gekregen:

Your order for "Soldiers: Heroes Of World War II" has been posted.

Please allow 3-5 days for delivery.

Hij is dus afgestuurd, nu eens kijken hoelang het gaat duren voordat ie in de bus ligt.
Update: vandaag 13-07 afgeleverd, precies 1 week geduurd dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:12

Wimo.

Shake and Bake!

Verwijderd schreef op 13 juli 2004 @ 12:03:
[...]

Jammer.. mijne is op exact dezelfde datum besteld en verzonden.. maar hij is er nog niet :(

Ik hoop dat ie hier goed werkt met die starforce troep.. heb maar 1 speler :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb hem vorige week dinsdag besteld en zaterdag gekregen..

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk spel. Zelfs als je een level verliest, begin je met een glimlach opnieuw. fantastisch

Ik heb bijna de duitse campaign uitgespeeld. Lastig, maar zeker niet moeilijk, kwestie van veel zelf de controle overnemen op het juiste moment.
geweldig.

*wat doe ik hier, ik moet spelen!*

_/-\o_ soldiers _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb het spel ook sinds maandag, en het is werkelijk geweldig :)

Duitse campaign bijna uitspeeld (Tiger ruled }) ) , en het is gewoon megavet :)

k'heb helaas wel wat problemen met die patch .. sterker nog : als ik hem install, sluit het spel af tijdens het opstarten met een lege error :X hopen dat er binnenkort een betere patch komt dus dan kan ik ook wat mods installen enzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 12-09 20:15
Verwijderd schreef op 13 juli 2004 @ 12:03:
[...]

damn, ik heb hem 1 dag eerder besteld, en nog niet :(. En ik wordt zo ongeduldig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sengaia
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10-12-2022

Sengaia

Brulboy

Heb hem al enkele dagen , een ERG cool spel vind ik. In het begin moet je een beetje geduld oefenen om de controls en speelwijze onder de knie te krijgen, maar na een uurtje of wat kan de fun beginnen.

Ik maak er nu een hobby van om een missie met één mannetje uit te spelen. Lukt niet altijd, maar in principe is het mogelijk in veel missies. Ben nu bezig met missie 2 van de Britten.

Heb wel een rare grafische bug (?) ontdekt. Omdat het spel niet heel soepeltjes verloopt op mijn computer rommelde ik wat met de grafische settings en ik merkte dat als ik wisselde van Linear naar Anisotropic (en omgekeerd) het spel plotseling een STUK soepeler loopt. Het maakt niet uit of ik omschakel vanuit Linear of Anisotropic, ik druk op Apply en mijn framerate schiet omhoog. Als ik echter een savegame load dan verval ik weer in wat haperende en stotterende gameplay.

Verder: een erg goed spel, aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLemon
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-04 14:15

TheLemon

daddy cool, crazy like a fool

Als het niet soepel loopt met de specs uit je sig, dan klopt er volgens mij iets niet hoor, de demo draait namelijk prima op mijn 9700 non-pro. Ook het gedrag van de filtering-settings lijkt een probleem met je driver o.i.d. aan te duiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sengaia

Sengaia

Brulboy

Hmm, heb de Catalyst 4.7 drivers (clean install) met de D3D sliders op Quality, AA op Application Preference en AAF op 2X & DirectX 9.0b. Alle andere spellen draaien verder perfect, alleen Soldiers kost moeite. Denk dat het toch iets in het spel zelf is, want ik ben deze bug (?) al op meerder forums tegengekomen, hoewel ik me natuurlijk kan vergissen. Het maakt trouwens niet uit in hoeverrre ik de resolutie of details terugschroef, de voorgenoemde problemen blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Het spel is voor zover ik kan beoordelen gewoon niet super geprogd. De laadtijden zijn ook om te huilen af en toe, zowel met opstarten als met laden van savegames.. en helaas is het save/load gedeelte iets dat je erg vaak nodig hebt :P

Tijd voor een sequel dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionysos

Dionysos

Nec scire fas est omnia

Bosmonster schreef op 14 juli 2004 @ 09:34:
Het spel is voor zover ik kan beoordelen gewoon niet super geprogd. De laadtijden zijn ook om te huilen af en toe, zowel met opstarten als met laden van savegames.. en helaas is het save/load gedeelte iets dat je erg vaak nodig hebt :P

Tijd voor een sequel dus :P
Bij mij laadt de hele boel in minder dan 5 seconden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeBee
  • Laatst online: 26-08 06:43

GeeBee

Oddball

Is het mogelijk om de muisknoppen om te draaien?
Ik heb linkshandig en dus zit de primairy button bij mij aan de rechterkant. Helaas pakt Soldiers altijd de linkermuisknop.
En andersom...
Zelfs het in Windows uitschakelen van het omkeren van de muisknoppen werkt niet. Er zijn trouwens meer spellen die daar last van hebben bij mij.

In het heetst van de strijd is het gewoon erg lastig dat je op de verkeerde knop drukt... zeg maar dag met je handje tegen je verkregen Panther...

En niet gaan zeuren van wen er maar aan.... ;)

WinXP pro NL SP1
Logitech muis met standaard windows drivers.

Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionysos

Dionysos

Nec scire fas est omnia

GeeBee schreef op 14 juli 2004 @ 10:31:
Is het mogelijk om de muisknoppen om te draaien?
Ik heb linkshandig en dus zit de primairy button bij mij aan de rechterkant. Helaas pakt Soldiers altijd de linkermuisknop.
En andersom...
Zelfs het in Windows uitschakelen van het omkeren van de muisknoppen werkt niet. Er zijn trouwens meer spellen die daar last van hebben bij mij.

In het heetst van de strijd is het gewoon erg lastig dat je op de verkeerde knop drukt... zeg maar dag met je handje tegen je verkregen Panther...

En niet gaan zeuren van wen er maar aan.... ;)

WinXP pro NL SP1
Logitech muis met standaard windows drivers.
Patch: User Interface added to re-define keys

ik denk dat je die even moet installen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeBee

GeeBee

Oddball

Dionysos schreef op 14 juli 2004 @ 11:50:
[...]

Patch: User Interface added to re-define keys

ik denk dat je die even moet installen
toetsen wel inderdaad...muisknoppen niet

Ondanks dat: het is echt een geweldig spel. Ik zat in de missie waarin je de paratrooper moet redden ingesloten en ik kon met geen mogelijkheid uitbreken. Toen met een handgranaat de achterkant van het huis opgeblazen en ontsnappen was toen een eitje.
A good day for ze mozzerland!

[ Voor 37% gewijzigd door GeeBee op 14-07-2004 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

GeeBee schreef op 14 juli 2004 @ 14:05:
[...]

toetsen wel inderdaad...muisknoppen niet

Ondanks dat: het is echt een geweldig spel. Ik zat in de missie waarin je de paratrooper moet redden ingesloten en ik kon met geen mogelijkheid uitbreken. Toen met een handgranaat de achterkant van het huis opgeblazen en ontsnappen was toen een eitje.
A good day for ze mozzerland!
Die missie is ubersimpel overigens :P

Gewoon direct dat armored geval jatten. Ronrijden door de muur, mannetjes inladen en verder rondrijden naar de drop. Paar minuutjes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeBee

GeeBee

Oddball

Ik zal het eens op die manier proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• motormuus
  • Laatst online: 13-06-2022
IK heb zojuist co-op gespeeld , wat super gaaf zeg, microfoontje aangesloten en vette taktieken bedenken. heeeeeeeeeeerlijk

Fokky's nemen de wereld over \^0^/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

mooi >:) ik zat sinds SS2 op een vette co-op te wachten.

Ff checken :P

he kut der is nog geen release :|

[ Voor 23% gewijzigd door Tripp op 15-07-2004 00:12 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en die zal er niet komen ook, thx to starforce :P

k'heb de Duitse campaign uitgespeeld 8)

damn damn damn dat was vet zeg met 2 Tigers hordes aan geallieerde tanks afslachten en ondertussen hele dorpen platrijden en -schieten _o_

screenie :)

nu begonnen aan US campaign, begon leuk daarnet k'hield iedereen in leven :)

daarna een lege armored wagen met 75 mm kanon gejat, en daarmee wilde ik dus richting meetingpoint rijden, alleen had ik ff een panzer III tank over het hoofd gezien :X morgen maar eens overdoen dus, denk dat ik hem probeer te ambushen met een bazooka en een paar smoke grenades :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-06 15:15
Heb em vanmiddag toch maar gekocht, de demo boeide me veel te veel om het spel links te laten liggen :P
Het eerste wat ik deed was de training, daarna een bonusmissie... 2 keer raden welke ik perongeluk kies, juist, de demomissie :D

Nouja, zo maar eens aan een campaign beginnen, ik wacht nu al met plezier op een map-editor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Zit de demo missie in het uiteindelijke spel dan? Wist ik niet eens :P ben alleen nog maar met campaigns bezig geweest. Die zijn er cool omdat je constant met je overblijfselen van de vorige missie wordt opgescheept. Zorgen voor goed uitgeruste mannekes voor het einde van de missie kan dus een hoop schelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

Ik zit in Russian missie 4 en heb alle duitsers uitgeschakeld en heb de locomotief aan dat wapen gekoppeld. en moet nu via de main gate weg rijden...
Alleen als ik op de helft ben met die spoorwissels en weer in dat overdekte huisje sta kan ik niet bij die wissel, hij wil niet omdat de trein te dichtbij staat.. Alleen kan deze niet verder achteruit.. *help

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sengaia

Sengaia

Brulboy

m0nk schreef op 15 juli 2004 @ 09:13:
Ik zit in Russian missie 4 en heb alle duitsers uitgeschakeld en heb de locomotief aan dat wapen gekoppeld. en moet nu via de main gate weg rijden...
Alleen als ik op de helft ben met die spoorwissels en weer in dat overdekte huisje sta kan ik niet bij die wissel, hij wil niet omdat de trein te dichtbij staat.. Alleen kan deze niet verder achteruit.. *help
Even met direct control ('End' toets) de trein een stukje achteruit rijden, dan kan je er wel bij. Is wat omslachtig, maar het werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Dan heb je nogal een vreemde route gekozen ofzo denk ik :P Probeer eens wat anders. Kan me ook geen wissel vlak bij de trein/huisje herinneren.. alleen dat ik met 3x heen en weer rijden ofzo deruit was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionysos

Dionysos

Nec scire fas est omnia

Bosmonster schreef op 15 juli 2004 @ 09:10:
Zit de demo missie in het uiteindelijke spel dan? Wist ik niet eens :P ben alleen nog maar met campaigns bezig geweest. Die zijn er cool omdat je constant met je overblijfselen van de vorige missie wordt opgescheept. Zorgen voor goed uitgeruste mannekes voor het einde van de missie kan dus een hoop schelen :)
Telt dat 'spullen overhouden en meenemen' ook als je al je objectives hebt gehaald en pas dan iedereen gaat plunderen. Ik hoop dat je me begrijpt?
Want als je je missie hebt gehaald, kan je in plaats van next ook drukken op continue en dan blijf je nog even in je missie.

Ik ben nu bij de duitse missie 'Villers Bocage', waar je die duite Tiger moet maken. Maar als ik dat heb gedaan, dan komt me er toch een horde mannen en wagens aan. Niet normaal. Heb nog even geen idee hoe ik dat ga doen.

Maar halleluja wat is dit spel cool. Ik heb trouwens ook wel zin om een keer co-op te doen, maar niemand die ik ken heeft dit spel :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

Bosmonster schreef op 15 juli 2004 @ 09:26:
Dan heb je nogal een vreemde route gekozen ofzo denk ik :P Probeer eens wat anders. Kan me ook geen wissel vlak bij de trein/huisje herinneren.. alleen dat ik met 3x heen en weer rijden ofzo deruit was.
Die locomotief staat in zo'n overdekt loods achtig iets geparkeerd toch? Daar heb je die 3 stukken waar een trein in zou kunnen.. Ik sta nu in een van die plekken ernaast.
En daar vlak voor heb je een wissel..
Maar ik probeer het vanavond ff met dc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dionysos schreef op 15 juli 2004 @ 10:36:
[...]

Ik ben nu bij de duitse missie 'Villers Bocage', waar je die duite Tiger moet maken. Maar als ik dat heb gedaan, dan komt me er toch een horde mannen en wagens aan. Niet normaal. Heb nog even geen idee hoe ik dat ga doen.

Maar halleluja wat is dit spel cool. Ik heb trouwens ook wel zin om een keer co-op te doen, maar niemand die ik ken heeft dit spel :'(
is het die 2e of de laatste Duitse missie ? ze zijn allebei best simpel eigenlijk :P

killen met een tiger is heel simpel, als je maar 1 regel aanhoudt : infantrie op afstand houden !

sherman en cromwell tanks kunnen je toch bijna niks maken van voren of van opzij, hooguit je tracks beschadigen. 1 AP schot is bij hen echter meestal genoeg om het geheel in de hens te zetten })

infantrie (met name bazookas) zijn echter stukken gevaarlijker, zeker aangezien je koepel niet zo snel draait ... afschieten met de machinegun dus als ze op afstand zijn, of wat van je eigen soldaten als backup meenemen en die rond de tank positioneren :P

het is verder bij die duitse missies in de stad van belang dat je goed gebruikt maakt van de huizen enzo (AP kogels gaan door muren heen bijvoorbeeld >:) ) als dekking, en verder heb je het eigenlijk het makkelijkst als je de tigers in een zo open mogelijke ruimte opstelt : op afstand zijn de geallieerde tanks kansloos, en de infantrie kan je zo ook het makkelijkst omver maaien met je machinegun :Y)

ow en veel van direct controll gebruikmaken om te schieten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionysos

Dionysos

Nec scire fas est omnia

Verwijderd schreef op 15 juli 2004 @ 11:35:
[...]

is het die 2e of de laatste Duitse missie ? ze zijn allebei best simpel eigenlijk :P

killen met een tiger is heel simpel, als je maar 1 regel aanhoudt : infantrie op afstand houden !

sherman en cromwell tanks kunnen je toch bijna niks maken van voren of van opzij, hooguit je tracks beschadigen. 1 AP schot is bij hen echter meestal genoeg om het geheel in de hens te zetten })

infantrie (met name bazookas) zijn echter stukken gevaarlijker, zeker aangezien je koepel niet zo snel draait ... afschieten met de machinegun dus als ze op afstand zijn, of wat van je eigen soldaten als backup meenemen en die rond de tank positioneren :P

het is verder bij die duitse missies in de stad van belang dat je goed gebruikt maakt van de huizen enzo (AP kogels gaan door muren heen bijvoorbeeld >:) ) als dekking, en verder heb je het eigenlijk het makkelijkst als je de tigers in een zo open mogelijke ruimte opstelt : op afstand zijn de geallieerde tanks kansloos, en de infantrie kan je zo ook het makkelijkst omver maaien met je machinegun :Y)

ow en veel van direct controll gebruikmaken om te schieten :)
ja het is die laatste duitse missie waar ik ff niet door heen kom. Ik heb namelijk (om het leuk te maken) nog maar 4 mannen. Wat is wijsheid? 3 mannen in die ene Tiger en eentje in die ander? En ik ben er ook al achter dat de Tiger het best is in de open ruimte, maar als ik een Tiger een stukje uit de stad rijdt dan is mijn missie gelijk over. Dus ik moet wel binnen die stad blijven en dan is het omver maaien van die infanterie zo lastig omdat die uit alle richtingen komen. :(

Ik ben maar even verder gegaan met de russische missie :) Ook leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArieProductions
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-11-2024
Na het installeren van de Patch 1.22 is het toch makkelijker om een missie uit te spelen, of ben ik de enige die dit merkte?

Het staat ook in de change-log, maar merkte dus duidelijk verschil.
- Fixed several balancing issues across different difficulty levels - play should now be more suitable to the level selected.

"Quidquid latine dictum sit, altum videtur" (Whatever is said in Latin sounds profound)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dionysos schreef op 15 juli 2004 @ 12:15:
[...]

ja het is die laatste duitse missie waar ik ff niet door heen kom. Ik heb namelijk (om het leuk te maken) nog maar 4 mannen. Wat is wijsheid? 3 mannen in die ene Tiger en eentje in die ander? En ik ben er ook al achter dat de Tiger het best is in de open ruimte, maar als ik een Tiger een stukje uit de stad rijdt dan is mijn missie gelijk over. Dus ik moet wel binnen die stad blijven en dan is het omver maaien van die infanterie zo lastig omdat die uit alle richtingen komen. :(

Ik ben maar even verder gegaan met de russische missie :) Ook leuk!
ik heb hem zo uitgespeeld :

eerst met tiger naar buiten de stad om rijden, ondertussen soldaatjes ommaaien, huizen met bazookagasten platknallen en tanks uitschakelen

nadat ik de hele buitenrand had schoongeveegd, vanaf de kant waar je in missie 3 ofzo de stad binnenkomt richting je 2e panzer rijden, alles daar in de buurt schoonvegen en hem repareren.

vervolgens je manschappen over de 2 tigers verdelen, en gebruikmakend van pauze en slow-motion wat brandstof van de gerepareerde tiger in de ander doen, vervolgens alle 2 omdraaien en terug naar de rand van de stad rijden, stukje uit elkaar zetten en tijdens het rijden 2 explosive kanonskogels in de kanonnen laden en zorgen dat de machineguns volzitten.

als je tanks net op positie staan komen er een vrachtwagen aan de rechterkant, en een APC aan de linkerkant beide vol met soldaten aangereden, 2 rake schoten van de tigers maken daar korte metten mee }) nu snel herladen met AP kogels

daarna zullen er 5 shermans met infantrie over de open velden komen, die kan je al van een afstandje uitschakelen dus >:) (gebruik direct controll!) , de infantrie springt eraf en moet door het open veld op je af rennen, maaien maar dus :Y)

vervolgens ben ik omgekeerd, terug de stad in gereden, en heb ik 1 tiger tussen de fontein en de kerk en de andere tussen het park en de kerk geparkeerd, en allebei omgedraait

ff later komen er dan weer 5 allied tanks, die schiet je op dezelfde manier overhoop (ze kunnen slechts via 2 lange nauwe straten jouw tanks bereiken, dus dat is gewoon prijsschieten :) ) .. btw AP kogels kunnen vaak ook door muurtjes en schuren heen, dus je kunt ze al kapotknallen voordat ze je gezien hebben :P

tegen die tijd zijn de 10 minuten om en is de versterking er, maar die had ik niet eens meer nodig :P

suc6 iig :) ik ga ff kijken of ik een fix voor de patch kan vinden, want patched crashed mn game na het login scherm ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeBee

GeeBee

Oddball

Ik ben met de missie bezig waarin je met de Katyusha een verzameling tanks moet vernietigen. Met het eerste salvo zijn er al heel wat weg, maar nog niet allemaal. Er naast staat een hele mooie voorraad raketten in de trein. Hoe krijg ik de K gereloaded?
En zijn die überhaupt te gebruiken in de K?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sengaia

Sengaia

Brulboy

Volgens mij kan je Katushya niet herladen, maar er is zat dynamiet te vinden in kistjes op het terrein waarmee je effe lekker tankjes kapot kan maken. Richt zoveel mogelijk schade aan en maak daarna het karwei vrolijk af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Je kunt het wel redden hoor met de 32 (?) raketten die je hebt. Gewoon achter elkaar de tanks aan klikken. Je hoeft alleen de tanks in de cirkel en die op de trein te vernietigen.

Het is mij gelukt iig :)

Die dingen waar de trein mee volgeladen is gaan niet in de rocketlauncher (als je ziet gebruikt die kleine witte patronen).

Hou er ook rekening mee dat de Katushya In salvo's van 6 schiet, maar die 6 raketten zijn wel los te mikken als je dus achter elkaar een aantal tanks aan klikt.

[ Voor 53% gewijzigd door Bosmonster op 15-07-2004 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionysos

Dionysos

Nec scire fas est omnia

Verwijderd schreef op 15 juli 2004 @ 15:17:
[...]

ik heb hem zo uitgespeeld :

eerst met tiger naar buiten de stad om rijden, ondertussen soldaatjes ommaaien, huizen met bazookagasten platknallen en tanks uitschakelen

nadat ik de hele buitenrand had schoongeveegd, vanaf de kant waar je in missie 3 ofzo de stad binnenkomt richting je 2e panzer rijden, alles daar in de buurt schoonvegen en hem repareren.

vervolgens je manschappen over de 2 tigers verdelen, en gebruikmakend van pauze en slow-motion wat brandstof van de gerepareerde tiger in de ander doen, vervolgens alle 2 omdraaien en terug naar de rand van de stad rijden, stukje uit elkaar zetten en tijdens het rijden 2 explosive kanonskogels in de kanonnen laden en zorgen dat de machineguns volzitten.

als je tanks net op positie staan komen er een vrachtwagen aan de rechterkant, en een APC aan de linkerkant beide vol met soldaten aangereden, 2 rake schoten van de tigers maken daar korte metten mee }) nu snel herladen met AP kogels

daarna zullen er 5 shermans met infantrie over de open velden komen, die kan je al van een afstandje uitschakelen dus >:) (gebruik direct controll!) , de infantrie springt eraf en moet door het open veld op je af rennen, maaien maar dus :Y)

vervolgens ben ik omgekeerd, terug de stad in gereden, en heb ik 1 tiger tussen de fontein en de kerk en de andere tussen het park en de kerk geparkeerd, en allebei omgedraait

ff later komen er dan weer 5 allied tanks, die schiet je op dezelfde manier overhoop (ze kunnen slechts via 2 lange nauwe straten jouw tanks bereiken, dus dat is gewoon prijsschieten :) ) .. btw AP kogels kunnen vaak ook door muurtjes en schuren heen, dus je kunt ze al kapotknallen voordat ze je gezien hebben :P

tegen die tijd zijn de 10 minuten om en is de versterking er, maar die had ik niet eens meer nodig :P

suc6 iig :) ik ga ff kijken of ik een fix voor de patch kan vinden, want patched crashed mn game na het login scherm ;(
Thanx voor de tips. Ik had alles al kapotgemaaid. Ik hoef alleen nog maar die 10 minuten vol te houden. Ik ga het dus doen zoals jij het deed. Hoewel ik maar 4 man heb ;) Eerst rechts die vrachtwagen pakken en dan links die apc. En dan positie innemen bij die fontein. Hopen dat het lukt. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infernis
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-05 10:35

Infernis

Psychotic Weaboo

net het spel gekocht, nu ff installen en updaten, can't wait :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb de patch aan de praat gekregen :D

voor iedereen bij wie het spel met een vage error komt tijdens het laden van het hoofdmenu na patchen, volg deze oplossing eens :)

http://community.codemast...ead.php?s=&threadid=44084

zo en dan nu eens wat leuke mods zoeken })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionysos

Dionysos

Nec scire fas est omnia

Verwijderd schreef op 15 juli 2004 @ 18:56:
heb de patch aan de praat gekregen :D

voor iedereen bij wie het spel met een vage error komt tijdens het laden van het hoofdmenu na patchen, volg deze oplossing eens :)

http://community.codemast...ead.php?s=&threadid=44084

zo en dan nu eens wat leuke mods zoeken })
Daarom ben ik nooit zo happig op patches ;) Op de een of andere manier lukt het mij altijd om een spel te verneuken met een patch.

Maar goed, ik ontkom er niet aan wil ik ooit co-op gaan doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karel V
  • Laatst online: 12-09 21:11

Karel V

Een simpele ziel

Geweldig spel, en zeer intuitief. Alles is zo logisch te doen met een muis dat het heel simpel is het spel binnen 2 uurtjes goed te snappen en alle mogelijkheden te kunnen gebruiken. Ben gelijk begonnen op 'normal' in de russische campagne. Het tweede level vond ik enorm mooi, en die heb ik op een wat moeilijke manier opgelost (dus niet de machinewagen veroveren en naar je maats toe denderen),hier volgt mijn verhaal:
-Eerst heb ik zo snel mogelijk zo veel mogelijk wapens van de gesneuvelde kameraden bij de russische tanks gepakt. Daarna ben ik direct naar het riviertje gevlucht en daarna een soldaat met het lichte machinegeweer (''A'') en vooral 'granaten' achter het torentje in de struiken verstopt voor de weg waarop die Duitse tank staat. Mijn andere soldaat (''B'') met het zwaar kaliber geweer heb ik in de bosjes, een stukje achter man ''A'' opgesteld, naast het riviertje.
-Zonder ook maar een seconde te verspillen liet ik ''A'' een molotov cocktail naar de tank werpen, toen zag ik er drie mannetjes uit vluchten, waarvan er een brandend neerkletterde })
-Met ''B'' de twee overgebleven duisters met het zwaar kaliber geweer uitgeschakeld. De eerste aanwandelende duitsers die mijn twee kameraden zoeken hebben niets van het geweld gehoord en lopen aan de andere kant van de toren rustig voorbij.
-Daarachter lopen er drie stuks moffen en die pak ik met man ''A'', een welgemikte granaat maakt een einde aan hun leven.
-Danger, danger, de twee andere moffen vallen aan en hebben kameraad ''A'' gespot, deze trek ik daarom direct terug en wissel hem in postie met ''B''. Deze pakt z'n verroeste blikken granaat en destroyed de twee aanvallers.
-Echter er wordt me geen seconde rust gegund want een motorcycle met aanhanger stopt naast het torentje en deze twee duisters vallen kameraad ''B'' aan. Nu laat ik deze weer terug trekken in de beschutting van de bomen en bosjes, en kameraad ''Á'' die exact ter hoogte is van de aanvallende moffen laat ik met zijn licht machinegeweer de twee in de flank aanvallen. Granaten ontploffen her en der rondom om me, maar die weet ik te ontwijken en daarmee is het lot van mijn twee belagers bezegeld. Na hun laatste maaltijd met bonen mogen ze rusten in de eeuwige jachtvelden >:)
-Ondanks de lijken her en der schrikt de vijand niet terug en nu wordt ik in de rug aangevallen. Daarom moet ik ''A'' direct aan de andere kant van de muur in dekking brengen achter dat ene enkele bosje dat daar staat. ''B'' neemt het over en zijn zwaar kaliber schakelt een van de twee uit. De ander komt recht op hem af. Ondanks zijn vuurstoten overleeft deze het echter niet. Een kaliber schot van vijf meter afstand maakt een einde aan zijn zware leven :+
-Okay, nu het rustiger is laat ik mijn soldaten de lijken plunderen, en schiet een laatste vijand aan de ingang van de ruines in zijn rug neer. (ergens in dit verhaal heb ik ook nog twee andere moffen met een granaat bij de ingang uitgeschakeld maar ik weet niet meer wanneer).
-Zwaar bewapend laat ik mijn kameraden achter de pilaren staan waar vandaan ze het hele plein onder vuur kunnen nemen, vandaar uit weet ik vijf Duitsers uit te schakelen, maar dan wordt het ook gevaarlijk. De vijand vuurt hevig terug, mijn mannen raken gewond en vijandelijke eenheden rukken op. Tijd om terug te trekken. Niet voor lang natuurlijk, terug trekken is nodig om dubbel zo hard weer terug te slaan.
-Daarom pak ik de motorcycle, vul de munitie aan met patroonbanden uit de beschadigde tank, en rij het plein op. Onder het zwaar ratelend geschut vallen her en der rochelende duisters dood bloedende op grond. Maar het tegenvuur wordt te hevig en ik ben verplicht om via de andere ingang weg te vluchten, en al schietende weet ik de bewakers aan de ingang daarvan neer te maaien. Ik rijd door en vermoord de paar aankomende versterkingen met mijn machinegeweer.
-Ik herlaad weer en rij weer recht de ingang op, neem het zwaar geschut van de vijand onder vuur (die gericht is op die twee commando's die je moet bevrijden), en weet op die plek nog drie Duitsers te vermoorden. Onder de fluitende kogels door rijd ik direct naar mijn twee andere kameraden. Eerste Objective gehaald.
-Ik laat mijn twee mannen overstappen op de machine wagen die de twee commando's hebben uitgeschakeld zonder deze te beschadigen. Een van de commando's wordt gedood, de andere klimt aan de gedekte kant de wagen in net als kameraad ''A''. Kameraad ''B'' klimt echter aan de andere kant aan boord en stelt zich blood aan hevig geschut van de vijand die al weer versterkingen krijgt. Zwaar gewond weet hij gelukkig toch naar binnen te klimmen.
-De Duitsers krijgen echter hulp van een tank, en voor mij wordt het levensgevaarlijk om langer te blijven. Ik rijd dwars door de muur heen en scheur weg. Er komt echter een vijandelijke gepantserde geschutswagen aan (machinegeweer), desondanks weet ik voordat hij mij ziet, de schutter uit te schakelen. Daarna keer ik om en neem ik ook de bestuurder onder vuur.
-Ik rijd verder en zie dat bij het torentje (van het begin van mijn verhaal) versterkingen zijn aangekomen. Alhoewel ik zonder gevaar de overkant kan berijken, kon ik het niet laten eerst hun omver te maaien. Dat levert een intens gevecht op waarbij ik regelmatig terug moet trekken om mijn machinegeweer bij te laden, onder het aanstormend geweld van vijandelijke troepen. Ik weet ze allemaal te grazen te nemen. Net op tijd trouwens want ik was door mijn munitie heen.
-Ik stap over op een andere geschutswagen die ongetwijfeld de verse troepen heeft aangevoerd nadat ik eerst mijn eigen gestolen geschutswagen met granaten vernietig. Ik schiet daarna de vrachtwagen aan gorten, en rij met mijn eigen wagen het water in. De geschutswagen blijft onbruikbaar achter terwijl mijn soldaten vlug naar de oppervlakte zwemmen. Ik stuur ze naar de overkant en mijn opdracht is 'completed'.

En zie daar de beschrijving van het meest intense level dat ik gespeeld heb tot nu toe :9~ .
Ben nu bij level 4 van de Russische campagne, en ga er direct aan beginnen. Level drie is trouwens simpel. De meeste vijanden kun je gewoon uitschakelen met het machinegeweer van je commando. Op de lijken liggen genoeg nieuwe patroonbanden. Ook vond ik bij het station op een van de lijken anti-tank granaten. Daarmee heb ik de twee gevaarlijkste pantsers vernietigd. Verder heb ik de omgeving uitgemoord met mijn commando, en zodoende kon ik rustig naar de trein wandelen toen ik het huisje bereikt had. Mijn twee andere soldaten stonden toevallig al bij de trein, en mijn commando was net op tijd in de trein om de aankomende versterkingen niet te hoeven neermaaien of er last van te hebben.

Dit spel is een aanrader voor elke commando's fan _/-\o_ en is zelfs niet eens moeilijker vind ik, en de mogelijkheden zijn legio. En die paar manschappen die je krijgt zijn meer dan genoeg om je missies te volbrengen. Zie ook mijn verhaal van missie 2 om te weten hoe je twee soldaten goed afwisselt om hetzelfde effect te krijgen als wanneer je met 15 man komt aanstormen. En dit is ook gelijk het grote verschil met Panzers waar je duidelijk veel minder hoeft te saven, en eigenlijk helemaal niet. Bij SHOWW II moet je nadenken, elk wapen en elke tactiek moet je gewoon gebruiken omdat je niet zonder kunt. En elke eenheid (lees manschap) is goud waard. Geen onbezonnen geruilia achtige kamikaze aanvallen maar tactische planning, timing en weten wanneer je terug moet trekken. Panzers daarentegen is met de botte bijl. Full action, denderende aanvallen, en een beetje tactisch sturen. Verder heeft panzers veel minder detail op gebied van eenheden, en kun je zover ik weet niet alles omver rijden met tanks (wel bomen, versperringen maar geen huizen), en zijn wapen effecten veel minder duidelijk weergeven (Twee stadia's: Huisje heel en huisje stuk). Dat neemt echter niet weg dat ook Panzers een heel mooi spel is. Maar Panzers werkt met groups, met hele legers en grote aanvallen. SHOWW II werkt met commando's, zelden meer dan 10 eenheden (of nooit, maar dat weet ik nog niet), en is daarom ook veel meer gericht op specifieke kenmerken zoals: benzine, wapens, munitie, effecten (zoals kogels die door huizen vliegen, brand dat huizen met soldaten erin verteerd) etc. Zoals het in Pc Gameplay stond: Beide games zijn toppers, en daarom hebben ze er op een diplomatische wijze voor gekozen om beide games een ''de beste game van de maand'' titel te geven: Panzers van augustus en SHOWW II van de maand juli.
Mijn mening is trouwens dat beide games niet te vergelijken zijn. Je vergelijkt toch ook niet Commando's II(I) met Command&Conquer Generals? En daar komt het wel op neer. Voor meer info over Panzers, zie ook (GOT) en probeer de tweede demo eens want die is heel goed: [rml][ PC]Codename: Panzers[/rml]
offtopic:
En zie hier mijn bijdrage aan de schitterende reply's hierzo. Heb heel het topic doorgelezen, en na al dit getyp ga ik weer verder met SHOWW II

[ Voor 4% gewijzigd door Karel V op 22-07-2004 15:45 . Reden: Foutje ]

The old Lie: Dulce et Decorum est Pro patria mori

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionysos

Dionysos

Nec scire fas est omnia

Hmmm ik moet me toch eens wat meer gaan verdiepen in die wapens. Want ik heb de hele tijd met anti-tank wapens op mensen zitten schieten. Net miste ik en raakte de tank... vloog dat hele ding de lucht in :) Ik zo van: "ah daar is dat mega ding goed voor :) "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karel V
  • Laatst online: 12-09 21:11

Karel V

Een simpele ziel

De missie 4 van de russische campagne wil niet.
Iedereen uitgemoord en nu moet ik met de trein door het hek, alleen een wissel bij dat gebouw kan ik niet omzetten. Wel als de trein daar niet staat, alleen dan kom ik ook niet op dat spoor omdat hij dan geblokkeerd is. En als ik er wel sta dan lijkt het wel of die wissel niet verwisseld kan worden omdat de trein er te digt op staat. Maar verder naar achteren rijden kan ook niet, wat nu :?

Oh wacht ik zie het al, en met pijltjes werken, dat zag ik eerst ook niet:
Sengaia schreef op 15 juli 2004 @ 09:25:
[...]

Even met direct control ('End' toets) de trein een stukje achteruit rijden, dan kan je er wel bij. Is wat omslachtig, maar het werkt.
Wel simpel deze missie, als je die mitrailleurwagen hebt bij de hoofdpoort, kan je iedereen weg maaien. k'Ga aan ''hard'' denken ;)

[ Voor 54% gewijzigd door Karel V op 16-07-2004 16:57 . Reden: Iets over het hoofd gezien! ]

The old Lie: Dulce et Decorum est Pro patria mori

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb grafische problemen in de demo, het beeld vervormt heel raar.
hebben meer mensen hier last van?

Specs:
XP2200
1GB ram
Raedon 9500 pro(catalyst 4.7)
Windows XP.
Pagina: 1 2 3 Laatste