[PC] Soldiers: Heroes of World War 2

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 4.300 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:17

R-B

Blokkert

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/joanus.blokker/Soldiers.bmp
About The Game
Soldiers - Heroes of World War II drops you into the heart of the most intense WWII combat-action. Take control of the most elite American, British, German or Russian forces ever to impact on the war-zone. Up against overwhelming odds, you must complete your missions incorporating stealth, guile, speed and aggression.
Mission objectives include blowing railway tracks, kidnapping enemy officers, destroying convoys. Be warned that much of this activity will take place behind enemy lines!

Command troops by either using group control RTS style'point and click' commands or by using the direct control feature for individual units, providing a more realistic and precise style of play. The choice is yours.

Use the fully interactive environment, tools and equipment around you to complete your objective, the way you want to complete it. Maximise the effectiveness of your squad by assigning tasks relevant to their individual skills. As long as you keep your men alive, you can do whatever it takes to secure victory... nothing is pre set.

The cunning AI means that the enemy will attack information; retreat if necessary; look for cover; ambush you, and even flank you. Think on your feet or your mission will end in a hail of flame and bullets.

With four campaigns covering the Russian, German and Allies, you'll be spoilt with choice for weapons, vehicles and men. To find out more about the Campaigns, click through on the following link.
Screenshots
Afbeeldingslocatie: http://www.codemasters.com/images/microsites/sol/th_bt_7rt.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.codemasters.com/images/microsites/sol/th_meet_the_americans.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.codemasters.com/images/microsites/sol/th_076.jpg

Meer screenshots

PC demo is te download op www.codemasters.com/soldiers

Filmpjes

Uitleg over hele spel: #1 #2

Patch 1.22

http://www.codemasters.co.uk/soldiers/downloads.php
http://www.gamershell.com/download_6382.shtml

Wat zit erin? : Dat vertelt nashdrilla

Verder weinig info, Update's komen vanzelf :)

[ Voor 17% gewijzigd door R-B op 06-07-2004 15:10 . Reden: Damn, kan titel niet veranderen ]

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-06 22:02
Lijkt erg op Commandos. :) Dat is natuurlijk goed, althans als het in de buurt komt van C1 en C2. We gaan de demo eens effe proberen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Plak deze link ook maar even in je startpost.
Het is een ingame filmpje waarin alles uitgelegd en toegelicht wordt.
Als je wilt natuurlijk ;)

http://www.codemasters.co...26c3b4043008f8839cfa3009f

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99691

Ziet er leuk uit! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Net eindelijk even de demo kunnen spelen, super gewoon.
Wel een beetje irritant dat je de scrollspeed niet in kunt stellen, gaat veel te snel voor mij.
Verder zijn de geluids effecten wat zacht in tegenstelling tot de muziek.

Dit gaat echt een toppertje worden, :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101315

ik kreeg ook een mailtje van onze vrienden... ben nu lekker aan het loaden... maar de reactie over commando's belooft mij veel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05-2022
Deze game staat zekers op m'n verlanglijstje, wat ik het gaafste vind is dat echt alles kapot kan, ik heb zelfs een wiel afgeschoten van een truck met een tank :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
http://www.gamershell.com/download_6016.shtml

linkje naar een wat snellere download.

update:

fuckin hell dat filmpje ziet er SUPER uit, demo is bijna klaar :) jammie! :9 :9

[ Voor 37% gewijzigd door nudie op 30-05-2004 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16334

dit spel is zooooooooooooooooo gaaf _o_

het is gewoon eindelijk een (grotendeels) realistische WO II strategy game :) de vergelijking met Codename: Panzers is snel getrokken, maar deze game is een stuk realistischer (en daarom vind ik hem zelf dus ook veel beter ;) )

er zit redelijk wat micro-management in (ammo,fuel,repairs etc) , je kan zelf aimen/tanks besturen etc

de AI is erg goed, alles kan kapot >:) , de graphics zijn prachtig, en het is gewoon een erg strategisch spel :)

het is wel erg moeilijk , maar easy moet wel uit te spelen zijn voor de strategy-pro's ;) hard is echt hard naar het schijnt (ik ben dus niet zo'n pro hehe :+ )

daarnaast is het ook nog lekker makkelijk te modden, alles wat je nodig hebt is winrar en notepad :P (als je het wat te moeilijk vind kun je dus ook zorgen dat je met een wat dikkere tank start @ begin ^^ )

op het official forum staan nog 2 leuke mods (meer soon verwacht) :

Dawn 205th SS Panzer Division Battle v1.4.1

Night-time Commando mission mod

ach try it out zou ik zeggen, link naar demo staat hierboven

en er gaat niets boven het uitschakelen van een dikke panzer door 1 soldaat al sluipend van achteren een molotov erop te laten gooien :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
ohhh wat een fockin heerlijk spel.. ik weet niet hoe het met jullie zit maar ik heb nog nooit een SP demo 25x achter elkaar uitgespeelt

de AI = brilliant
psychics HEERLIJK
controls zijn ook uber..

gameplay is gewoon super fun! Soort mix van een shooter en een rts. Ik kan niet wachten tot hij uit is.

Voorbeeld, om een hoekje leunen en de bestuurder van ee ntruuk uitschakelen met een schot door t raam, raam breekt, hij knalt tegen paal aan, ik gooi grenaat, soldaten horen dit en proberen te vluchten maar halen het net niet en vliegen omhoog, geweldige explosie....

:9~ :9~ finger licking good ladies :9~ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

backspace voor slow-motion, en pause knop voor pauze zijn ook erg handig, kan je tenminste commands geven en inventories vullen etc zonder dat je binnen no-time omsingeld wordt :)

echt een topper !

meer mensen die hem al geprobeerd hebben :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
ik hoor er weinig over terwijl het ZO'n vet spel wordt :)

can't wait.

ik heb iig nog NIEMAND er negatief over horen praten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
  • Laatst online: 06-05-2022
wat een kut game :P

nee, echt een toffe game, ik heb gezien op de forum van codemasters dat er iemand een tweede map gaat maken ofzo, ik weet niet hoe het zit maar volgens hem komt het morgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:49

Vos

AFCA

ff proberen zo, ken de titel niet eens :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Laatst online: 11-06 13:59

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Net ff die E3 promo movie bekeken. Ben overtuigd! De demo ga ik meteen ff downloaden.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
yeh tijdens het hoofdmenu zie je een tank, dat is ook een heel level en die gast heeft daar een mod van gemaakt, maar hij is nog niet uit. ik pleur link hier wel als hij er is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Heb het vanmiddag ff gespeeld, maar snap er nog niet veel van. Je hebt, als het goed begrijp, maar 3 man die je kunt besturen. Het is een tankcrew, maar je tank staat vrijwel zonder benzine en ammo. Waar moet ik dat nu vandaan halen? Bovendien komen de Duitsers vrij snel aanwaaien.

Graphics zien er gelikt uit. Geluid vind ik nog wat magertjes zoals anderen hier, maar dat zal uiteindelijk ook wel goed worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeforceDDQ
  • Laatst online: 22-02 12:08
Dit ziet er leuk uit en na de replies ben ik ook overtuigd :).
Misschien kan ik mij nog bedwingen om de demo niet te downloaden en te wachten op de full :P.

301SQN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316

* Anoniem: 12316 is gefrustreerd

Misschien dat ze het expres doen, maar je wordt wel heel erg beperkt in je keuzes in het demo level: Sherman zonder bezine, slechts drie mannetjes die jij mag commanderen en erg berg vijandig materieel.

Ik ben al zover gekomen om die grote Panzer uit te schakelen, maar vanaf dan wordt het erg lastig. Met 1 RPG-40 is het mogelijk om die Nebelwerfer uit te schakelen, maar dat gaat altijd ten koste van een van de drie mannetjes. Zelfs als je een van die gepanserde wagens van de Duitsers overneemt (bestuurder en gunner afschieten), kom je vuurkracht te kort om de rest uit te schakelen.

Voor de rest vind ik het erg gaaf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
arme Terr :)

het is idd ERG moeilijk. Maar die mods maken het ZEER leuk.
Ik heb persoonlijk ook nog niet de sp demo op easy uit weten te spelen, en persoonlijk vind ik dat een heeerlijke gedachte, maar ook frustrerend. Het is moeilij kamar elke keer denk ik weer godsamme ik ga het ook redden ook! nog een keer.

Ongelovelijk, dat sfeertje, ik vind t heeeeeeeerlijk! :)

http://community.codemast...c30cb837d5&threadid=40439

mod met een nieuwe map!! enjoy!!! _/-\o_

[ Voor 18% gewijzigd door nudie op 01-06-2004 20:51 . Reden: extratje :D ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

indeed erg moeilijk, volgens mij heb ik hem nog niet zonder mods uitgespeeld :P (telkens te laat @ nebelwerfer tot nu toe, of na uitschakelen nebelwerfer maken ze me af .. maar als ik nu ff wacht tot versterking er bijna is moet het een volgende poging beter gaan :P (duurt nog wel tot vrijdag veel school stuff komende dagen ;( ))

maargoed :

zie readme voor handige tips =]

zoals ik al zei, backspace = slow-motion, [pause] knop = pauze :P

met i check je een unit zn inventory, x is de sneltoets om andere units hun inventory te bekijken met je huidige unit (soldaatje)

door [ctrl] ingedrukt te houden ga je naar direct control (aim mode)

met pauze,play knop halverwege beeld bepaal je of een unit mag rijden, de hf/f/rf bepalen hold fire, fire at will of return fire

het bruine zak-ding links ervan zorgt ervoor dat de soldaten meteen hun guns in hun handen nemen, het magazijn met kogels aanklikken zorgt dat een unit herlaad

dan zijn er voor de overige opties ook nog wel keyboard shortcuts, druk maar een paar toetsen in en kijk wat er gebeurt 8)7

tanks van brandstof voorzien : ga met soldaatje naar tank, druk op x, druk op tank, plaats de jerrycan in de soldaat zijn handen, loop met soldaat naar een andere (lege/friendly/kapotgeschoten) tank/voertuig, klik erop, 20 liter brandstof wordt in jerrycan getankt, klik dan op je eigen tank en hij heeft weer 20 liter brandstof erbij :)

repairen : klik met soldaatje met x op je eigen tank, sleep repair kit naar zn handen, exit inventory scherm en klik op het te repareren voertuig :) (known bug : kapotgeschoten tanks schijnen na een repair meteen een stuk door te rollen, en daarbij dus soms de repairman plat te walsen :P )

killen van tanks : bazooka in de achterkant, molotov op het achterdek (waar de motor zit dus), granaten op de achterkant (die rpg granaten), tankschoten in de achterkant, tankschoten op de rupsbanden (rijdt ie niet meer :P ), tankschot op ruimte tussen de koepel en de tank zelf kan ook zware damage doen, maar moet je wel heeel lucky voor zijn

altijd HE tankkogels gebruiken op lichte voertuigen en groepen infanterie, en AP op de echte panzers

en veel gebruik maken van de slowmotion/pauze functie :)

dat waren mn tips voor nu, ik ga nu slapen :z

PS : Terr, probeer anders eens de bemanning van die panther tank met wat leuke guerilla tactics eruit te jagen :P en repair hem dan .. dan is het uitspelen geen echt probleem meer schijnt het >:) alleen wel blijven opletten op duitse panzerfaust/schreck soldaten, want als die je van achteren of opzij raken is zelfs de panther goed de lul :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
hehe yeah tis pittig maaarrr je blijft bezig, heerlijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzzBedmanzzz
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07-06 18:22
Een aanrader voor iedereen die van Close Combat en Commandos houdt. RTSers en mensen die van uber-realistische games houden moeten dit absoluut proberen.

Nog bedankt voor je tips Alain ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

zzzBedmanzzz schreef op 02 juni 2004 @ 22:12:
Een aanrader voor iedereen die van Close Combat en Commandos houdt. RTSers en mensen die van uber-realistische games houden moeten dit absoluut proberen.

Nog bedankt voor je tips Alain ;)
Zekers, alleen hoe moet ik het zeggen....

Ik vind de gameplay wat langzaam. Eens stukje lopen duurt gewoon erg lang. Het lijkt ook niet of de soldaten een sprintje willen trekken. Jammer vindt ik dat. Ze wandelen maar naar het punt dat ik aangeef.

Verder vind ik het zonde dat je maar met 3 man dat level moet spelen... Echt TE veel weerstand. Met een goed gevulde en bewapende tank zou je een stuk verder moeten komen. Nu heb je gewoonweg niet de tijd om hem bij te tanken en hem verder te bewapenen met shell's. Heb trouwens nog niet door hoe je hem opnieuw bewapend.

Als laatste vind ik de vocals die gebruikt worden nogal lame overkomen. Dat zou best iets realistischer mogen klinken.

Anyway, deze game hou ik zeker in de gaten! Vooral die gfx zijn superb. Explosies zien er goed uit. Alles kan kapot. Ledematen vliegen in het rond. Rupsbanden kun je aan gort knallen, brandende duitsers die uit hun gehavende tank kruipen... kortom, dit smaakt naar meer...mits ze een boel punten wat verbeteren. Vooral de moeilijkheidsgraad valt me vies tegen. Het is nu gewoon geluk hebben als je verder komt. Denk je alles gehad te hebben, staat er nog een tiger + Nebelwerfer op je te wachten.... kom je aan met je 3 man :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

geluid is indeed nog wat buggy ja

herbewapenen tanks : neem een soldaatje, maak zn inventory leeg, haal uit een kist of een kapotte tank de geschikte ammo, gooi die in zn inventory, en plaats ze met x in de inventory van een eigen tank

als je dubbelklikt op een lokatie rennen de soldaten volgens mij, alleen houdt er ook rekening mee dat ze dit niet eeuwig volhouden, en dat ze een stuk langzamer lopen met een rugzak voor tankshells ipv een paar handgranaten :P

wat betreft de moeilijkheid : zoals gezegd idd niet makkelijk, maar als je goed gebruik maakt van de omgeving en taktieken, moet je met 3 man een aardige slachting aan kunnen richten :P meeste duitse infanterie van de 1e golf wordt zowiezo door de andere amerikaanse soldaatjes wel tegengehouden, dus je kan je zelf dan vol op bezig houden met de tanks (van achteren aanvallen, kanon of sherman gebruiken etc)

als die kapot zijn kan je ze repairen en gebruiken, en je krijgt zowiezo nog 2 man extra na een paar minuten (check je map daarvoor, want als je ze niet in de gaten houdt lopen ze meteen vanzelf naarvoren in een duitse hinderlaag :X )

ook kan je de 1e wave een stuk makkelijker maken door meteen aan het begin de soldaat met de rpg granaat naar de muur aan het einde van het linkerveld te sturen .. niet al te veel later arriveert daar een vrachtwagen die duitse troepen afzet, 1 rpg40 granaat erop en je hebt ineens een stuk minder enemy soldiers die eerste wave >:)

in de kist linksonder het huisje met de kolonel vind je trouwens nog anti tank en anti-soldier mijnen, gewoon een soldaatje zn inventory helemaal vullen met die dingen, de plaats aanklikken waar je ze wilt hebben en hij begint in een rechte lijn een mini mijnenveld aan te leggen :P (let op dat ze je niet spotten, ze schijnen te onthouden waar je de mijnen hebt neergelegd 8)7 )

en nu ga ik maar weer eens slapen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63730

niet makkelijk als je de eerste paar keer speelt, maar de truc zit het in het overnemen van die Panther (die grote dikke duite tank).
gooi een rpg op het achter dek van die tank en die duitse tank crew vlugt,.. repareer de tank en dan is de demo level een makkie,.. met die tank kun je de complete stad af breken namelijk.

als die panther niet meer te redden valt moet je proberen om die Sherman of de Panzer IV-D operationeel te krijgen (bijde tanks gebruiken dacht ik dezelfde munutie).

nog een hint. je hoeft niet helemaal naar die nebelwerfer te rijden gewoon een paar huizen opblazen die er tussen staan is voldoende.

anyway ik ga morgen eens proberen of ik hem ook op hard kan uitspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waterlelie
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-03-2023

Waterlelie

CHTH

Ej, hebben jullie ook zo'n last van lange laadtijden? 7 tot 8 min (Systeemspecs zie sig.)
en als ik de resolutie verander dan krijg ik een "erender error" en dan kom ik weer in windows...

Probleenm opgelost door 2nd monitor uit te schakelen

ander probleem is nu dat ik een harde zoem hoor in de game, alle sound heb ik nu dusabled..

[ Voor 41% gewijzigd door Waterlelie op 05-06-2004 11:27 ]

G502_Roccat Taito_Asrock Z77 Extreme4_3770K@4.5Ghz_Samsung 750 512Gb_WD 2TBGreen_600W OCZ_MSI gtx980ti_16GB_ASUS VG278H_Philips Fidelio X2HR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:51

Wimo.

Shake and Bake!

Waterlelie schreef op 05 juni 2004 @ 10:52:
Ej, hebben jullie ook zo'n last van lange laadtijden? 7 tot 8 min (Systeemspecs zie sig.)
en als ik de resolutie verander dan krijg ik een "erender error" en dan kom ik weer in windows...

Probleenm opgelost door 2nd monitor uit te schakelen

ander probleem is nu dat ik een harde zoem hoor in de game, alle sound heb ik nu dusabled..
Laadtijden worden een stuk minder als je 512mb extra geheugen hebt

[ Voor 3% gewijzigd door Wimo. op 05-06-2004 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

erm .. misschien wel ja .. maar niet echt verplicht ...

pentium IV op 2.9 ghz atm, 512 mb ram, 2 * 7200 rpm SATA raid-0 hdd's ...

1600*1200 met alles op full detail etc, laadtijd van zo'n 20 seconden :?

die harde zoem is een bekende bug ja,

http://community.codemast...9f24c99cd6&threadid=39836

hier een mogelijke fix, maar of die nou echt handig is .. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undeclinable
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Heb de demo nu een paar dagen gedaan en na 10x gespeeld te hebben ook eindelijk uitgespeeld!! Ben zeker erg onder de indruk van de gameplay. De makers hebben voor een moeilijke, maar wel veelzijdige map gekozen voor de demo. Een goede keuze denk ik zo, hoewel een trainingsmissie niet verkeerd had geweest :)

Ga de full denk ik wel aanschaffen. Vooral die physics en de compleet verwoestbare omgeving zijn erg leuke speledingetjes ;)

Eén van de grote verrassingen van 2004 tot nu toe!! _/-\o_

"Life is only as good, as the memories we make" So Long Astoria - The Ataris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:51

Wimo.

Shake and Bake!

Anoniem: 16334 schreef op 05 juni 2004 @ 22:51:
erm .. misschien wel ja .. maar niet echt verplicht ...

pentium IV op 2.9 ghz atm, 512 mb ram, 2 * 7200 rpm SATA raid-0 hdd's ...

1600*1200 met alles op full detail etc, laadtijd van zo'n 20 seconden :?

die harde zoem is een bekende bug ja,

http://community.codemast...9f24c99cd6&threadid=39836

hier een mogelijke fix, maar of die nou echt handig is .. :P
Nee, zeker.. probeer maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Voor den informatie, het spel gaat alweer richting de winkels:
NEW YORK--(BUSINESS WIRE)--June 29, 2004--Codemasters, a leading global publisher of interactive entertainment, announced today the company's innovative real-time strategy game, "Soldiers: Heroes Of World War II," has shipped to North American retail outlets. Developed by Ukrainian company Best Way, "Soldiers" is now available exclusively for PC/CD-ROM.
IGN en PC Zone hebben het spel ook alweer gereviewd. PC Zone gaf het een score van 90% en van IGN krijgt Soldiers een score van 8.5.

Op 2 juli is hij hier in de winkels te verwachten.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 29-06-2004 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115084

Ik was net bij Dynabyte en hij is vanaf vanmiddag binnen. Hij stond al op voorraad maar ze hadden de post van vandaag nog niet binnen en daar zit ie bij.
Hmm echt zin aan, is een spel waar ik al enkele maanden reikhalzend naar uitkijk.
Over enkele weken komt er een patch uit die multiplayer gaat toevoegen aan dit spel, er zit nu alleen nog een co-op mogelijkheid bij, maar pfff als de rest van het spel net zo intensief en moeilijk is als de demo, dan denk ik niet dat ik de eerste weken de multiplayer mis ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117656

eh, in welke dynabyte is dat?
of geldt het voor alle dynabyte winkels dat ze hem vanmiddag binnen krijgen?

gr. eric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dit was de dynabyte in Zwolle, maar volgens mij geldt dat voor alle vestigingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ah, ik kreeg net een email binnen van dynabyte leiden, dat ze hem inderdaad vanmiddag binnen krijgen!

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb hem!!!!!!!!!!!!!!!!!! net gekocht bij dynabyte in Leiden!!!!

:) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-06 15:21

Steffy

Ayreonaut

Anoniem: 117656 schreef op 01 juli 2004 @ 14:32:
ik heb hem!!!!!!!!!!!!!!!!!! net gekocht bij dynabyte in Leiden!!!!

:) :)
:o Morgen ben ik in Leeuwarden gelijk ff kijken of ie daar al ligt :)

[ Voor 17% gewijzigd door Steffy op 01-07-2004 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-05 14:13
Ik krijg volgende week de limited edition om te reviewen :) Eerst even de SP demo spelen. Weet ik direct wat ik kan verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kom er vandaag niet meer aan toe om hem te halen, maar morgen als eerste sta ik bij Dynabyte. Hij krijgt overal goeie recensies. Staat een mooi artikel in PcGameplay over Soldiers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja klopt, met een score van 91 !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undeclinable
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Juistem! Ik moet zeggen dat ik de reviews van de PC Gameplay toch wel erg goed vind. En als zij Soldiers een score van 91 geven, dan wordt dit toch wel een must-buy. Dit weekend maar eens een bezoekje brengen aan de Dynabyte! :)

"Life is only as good, as the memories we make" So Long Astoria - The Ataris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacDokie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-02 15:07
Heb net de Limited Edtion binnengekregen om te reviewen. Vind het tot nu toe helemaal niks.

Schieten op je tegenstanders zuigt enorm en er zijn teveel klikjes en dingetje voornodig om dingen te doen. Maar ik ga nog eens verder, misschien kom ik er nog wel een beetje in.

"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het heeft idd een totaal andere speelwijze dan andere rts, tenminste dat zijn mijn bevindingen uit de demo, maar persoonlijk vind ik het steengoed.

Je hebt idd direct control, wat inhoud dat precies op een bepaalde plek met je tank kan schieten, dus bv op het zwakkere armour van een achterkant, dan kan je ook nog kiezen welke shells je wilt gebruiken (high piercing=goed voor tanks of high explosives=goed om gebouwen neer te leggen)

Stond een goed stukje hierover in pcgameplay, dat hij probeerde een tiger uitteschaken die achter een huis stond, hij een highpiercing shell gebruikte, deze ging door het huis heen en raakte de tank, dit kon hij 3x doen voordat het huis instorte, en daarna de tank in full sight afmaken.

Het zijn idd dan behoorlijk wat knopjes en mogelijkheden die je hebt, maar het effect daarvan is ongekend. Het heeft denk ik ook even een behoorlijke tijd nodig om te wennen omdat het in zijn geheel een zo andere opzet is dan normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacDokie
Ben net al even weer wat verder geweest. Die campain van de VS vink nog niet echt geweldig. Teveel duitsers en te weinig wapens voor handen. Maar het gaat al wat beter.

Enorm minpunt: de muziek. Lijkt wel of het de hele tijd overslaat, maar dat doet het niet. Heel irritant.

"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Anoniem: 115084 schreef op 01 juli 2004 @ 10:21:
Ik was net bij Dynabyte en hij is vanaf vanmiddag binnen. Hij stond al op voorraad maar ze hadden de post van vandaag nog niet binnen en daar zit ie bij.
Hmm echt zin aan, is een spel waar ik al enkele maanden reikhalzend naar uitkijk.
Over enkele weken komt er een patch uit die multiplayer gaat toevoegen aan dit spel, er zit nu alleen nog een co-op mogelijkheid bij, maar pfff als de rest van het spel net zo intensief en moeilijk is als de demo, dan denk ik niet dat ik de eerste weken de multiplayer mis ;)
Hij lag tussen de middag [mijn lunch-pause] ook al in de schappen van de frs.
Natuurlijk had ik m'n pinpas weer eens niet bij me en maar 15 euro aan kleingeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb hem ook net gehaald! >:) :9 De trainingsmissie doorgelopen en ben er nu al helemaal weg van, vind het magnifiek. Ik kom later dit weekend terug met wat screenies en impressies, nu eerst een virtueel feestje bouwen })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:57
Anoniem: 115084 schreef op 02 juli 2004 @ 11:35:
Heb hem ook net gehaald! >:) :9 De trainingsmissie doorgelopen en ben er nu al helemaal weg van, vind het magnifiek. Ik kom later dit weekend terug met wat screenies en impressies, nu eerst een virtueel feestje bouwen })
Waar heb je hem gekocht en hoe veel cd's is hij ?
En de prijs mag er ook wel bij :D

Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb hem gekocht bij Dynabyte en met klantenkaart kost hij 40,45 euro en hij bestaat uit 2 cd's en een leuke handleiding

Edit;
Oef oef oef, ben net een paar uurtjes bezig geweest, pijnlijk moeilijk, maar wel gaaf. Erg wennen aan de besturing, direct control is geweldig maar ik moet ermee oppassen dat ik niet op de solo toer ga, want dat gaat altijd fout, een goed strategisch plan is zeer noodzakelijk voor een aanval, maar wat een sfeertje. De ingame muziek is idd alleen zwaar irritant maar gelukkig kan je het volledig zacht zetten.
Het is bij de weg wel een zwaar spel, als het erg druk is hapert het wel wat en ik heb toch wat instellingen omlaag moeten schroeven (specs amd 2600+, 1gig ddr, 9800pro en sb audigy2).
Ik kan iedereen wel aanraden die intresse heeft in het spel regelmatig eens een bezoekje te brengen aan de codemasterforums (al laadt die de afgelopen dag erg traag), er zitten enkele piefen van codemasters die heel vlot antwoord geven. Dit is echt een goed voorbeeld van hoe uitgever en ontwerper zich goed bewust zijn van de community
http://community.codemast...isplay.php?s=&forumid=229
Hierboven is het linkje en ik ben te vinden onder de naam Jaap (had genoeg van die rare schuilnamen, maar dat offtopic :) )

[ Voor 85% gewijzigd door Anoniem: 115084 op 02-07-2004 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sorry voor de dubbelpost, maar ik had aan mijn afgelopen post al wat info toegevoegd, maar hier zijn de voorlopige releasenotes voor de aankomende patch (vond het toch de moeite waard voor een nieuwe reply).
Deze patch zal heel snel uitkomen volgens de ontwikkelaars op het forum.

We just wanted to take a moment to share some of the improvements and fixes that will be coming soon! While we want to share this information with you, please understand that sometimes spanners appear at the last minute that may cause a delay to the release of this update...

so *deep breath* here we go, the readme in its current form:

------------------------------------------------
Soldiers: Heroes of World War II v1.12.2 Readme
I. Errata
II. Changelog
III. Mod Support

-----------
I. Errata
-----------
Some users have found that additional ports may need to be opened for multiplayer.

If you still encounter problems with the following open: For client machines the game uses UDP through port 2302. For hosting, you need to allow UDP through port 6073. Also, if you receive a warning from your Firewall saying that
"Remote Machines are attempting to access DirectX" - you will need to allow this to connect properly.

Then you may want to try opening the following in addition: 2302-2400 UDP and 6073 UDP.

--------------
II. Changelog
--------------
Since the master of Soldiers: Heroes of World War II, several enhancements and fixes have been made for the patch to bring the game to version 1.12.2 The details of the changes are listed below:

- SHIFT-click can be used to queue commands. This can be used to perform complicated actions or set movement waypoints.
- Mines are now laid with the new ordering system above (SHIFT+click will lay each additional mine in a queued command rather than the soldier laying all mines in a line as they do in v1.05.1)

- Greatly improved Co-operative stability for on-line and LAN - Out Of Sync issues resolved
- Greatly improved game performance on internet-play - game will now play faster when slow machines are connected to the server (although there will still be some slowdown caused by slow machines).
- Fixed several balancing issues across different difficulty levels - play should now be more suitable to the level selected.
- Added key (default V) to highlight friendly corpses on co-op play. (useful to recussitate them!) - Shows both the soldier's name and the player in command of the unit.
- User Interface added to re-define keys
- Fixed several rare crashes in single-player mode
- Fixed a rare crash related to loading saved games
- Fixed issue where Odetta could appear too early in Rendezvous
- Fixed objective in Ambush that happened occasionally when blocking the road
- String added for the cannons on a boat in Lighthouse mission
- Mission completed zone for a train moved to enhance gameplay
- Fixed PC resets when playing with the Matrox Parhelia and SiS Xabre cards (please note that these cards remain unsupported and may have other issues)
- Fixed issue where a searchlight would still move after its operator was dead
- Fixed issue in Reconnaissance where player could not gain control of a certain tank
- Fixed exploit where a soldier would continue repairing even if he holstered his repair kit
- Fixed problem where soldiers may continue shooting if mouse button released while cursor on mini-map
- Fixed problem where after a soldier cooks a grenade till it blows up (suicide!) the next greade throw's timer would be wrong
- Fixed issue where gamma slider did not work on some radeon cards (please update drivers to latest catalysts -v4.6 at time of testing)
- Fixed shadow glitch when using Radeon 9200
- Fixed glitches on walls with Radeon 7500
- Fixed issue where Rendezvous mission would not finish under certain circumstances
- Fixed issue where some DirectX8 generation radeon cards would lose textures on soldiers' weapons
- Fixed animation for the dog (it was previously too slow compared to the dogs velocity)
- Weapons can now be unequipped with holster icon
- User can now change profile without quitting back to windows
- Fixed 'glowing soldiers' issue on a front end scene with a Radeon 7500
- Fixed an issue where the Prishib Station mission would not finish under certain rare circumstances
- Fixed careyover issue in Co-operative play that could assign far too many units to the host.
- Fixed overlap issue with timer on certain missions while using a vehicle that can carry many men
- Fixed issue where weapon bars at the bottom of the screen would remain displayed during cutscenes
- Added option to 'Restart' a mission without needing to exit back to the front end
- Fixed issue where certain broken objects may be intact when loading a saved game
- Fixed an exploit that could allow a host to play co-op with no clients connected
- Allowed clients to join a game when the current mission is finished, with no need to exit the campaign.
- Improved chicken physics.
- Fixed issue in Ambush where t may not finish when all player's units are dead.
- Fixed issue with co-op where on occasion the host may have no units
- Fixed multiplayer lag on machines using Windows ME.
- Improved multiplayer code that resulted in many 'Waiting For Player' messages on screen with slow client machines
- Fixed issue where the Pz-1B would not display damage correctly
- Fixed issue where 'Tank Attack' would finish before the timer ended
- Fixed several 'mini-maps' that did not correspond 100% to the mission
- Soldiers will now be unable to enter vehicles that are upside-down
- Fixed issue that could cause GeForce 4 MX 440 cards to hang after mission intros
- Detected enemy mines will now be 'flagged' a different colour to mines set by the player
- Mission intro 'flyby' scene performance improved
- Fixed an issue involving picking up an item that was being examined by another player whereby the other player could still access the contents of the box when it was far away.

----------------
III. Mod Support
----------------
This update adds mod support so that the community no longer needs to change original game files for their mods to work.

NOTE: Codemasters accepts no responsibility for any content or damage caused by files obtained from third-party sources

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacDokie
Eindelijk dan een aantal irritaties opgelost. Vooral deze staan me wel aan:

- SHIFT-click can be used to queue commands. This can be used to perform complicated actions or set movement waypoints.
- Added key (default V) to highlight friendly corpses on co-op play. (useful to recussitate them!) - Shows both the soldier's name and the player in command of the unit.

Het wordt al beter dus. Ben nog niet echt verder gekomen, retemoeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nee ik ook niet, zit nog steeds vast in die 2e russische missie. Heb trouwens niet het gevoel dat het te moeilijk is, maar het is meer verkennen van de mogelijkheden en het spel zelf. Ik denk dat over enkele dagen het een stuk soepeler zal gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik zit nog steeds in de eerste russische missie!!!! echt ongelooflijk moeilijk zeg, maar over een tijdje, wanneer ik alle mogelijkheden ken, zal het wel wat vlotter gaan!!!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Laatst online: 14:04
lijkt me een geweldig spel, alleen is de singleplayer demo me nog niet gelukt... maar heb wel al heel veel plezier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-06 16:30

Bosmonster

*zucht*

Weet iemand hoe ik kan zien waar mission-points liggen? Ik ben nu bezig me de eerste missie van de amerikanen en moet wat man verzamelen en naar het rendez-vous point gaan... maar hoe weet ik nou waar het rendez-vous point is? Er staat nergens op de kaart iets aangegeven.

Verder is het spel ook wel wat buggy. Hijs al 2x gecrashd naar de desktop (met een schoon XP systeem, nvidia met laatste officiele whql drivers). En bij het installeren de eerste keer kon ik geen install kiezen (die was 'grijs'). Gelukkig deed 'uninstall' het wel.. die ging namelijk gewoon installen :P

Is het iemand al gelukt om een tank rechtop te blazen? Dus dat ie op z'n achterkant terecht komt ofzo? :P Ziet er verdomd vreemd uit :)

[ Voor 11% gewijzigd door Bosmonster op 03-07-2004 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snakeye
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:28
Heb hem vandaag gekocht omdat die demo me wel beviel.

Hij is me nog niet tegengevallen. Die eerste missie is best wel pittig. hij ging ongeveer als volgt:

Denk doe rustig aan ziet er gevaarlijk uit. Dus neem die twee infantarie en sluip daarmee naar het mijnenveld in het midden van de map. En leg die soldaten die daar lopen om. Met als doel 1 van die twee kannonen bij die tank te besluipen en uit te schakelen. Ik zie dus 1 zo'n ventje op die heuvel lopen. En sluip met hem onder een boom wat llijkt op een mijnenveld.

Ik neem hem onder vuur echter er ontploft iets mijn soldaat met de boom en vliegt de lucht in. Zover het eerste slachtoffer. Als die duitse soldaat vervolgens komt kijken kill ik hem met mijn anders soldaat met een soort van granaat werper?

Met hem ga ik na de linkerkant om half track uit te schakelen. En verstop mij onder de boom bij de weg. Daar komen echter net drie soldaten aan die mij spotten. Resultaat 1 dode duitser en mijn soldaat dood.

Dus ik denk dan maar grof geweld. Ik neem mijn gepanserde rauto met machinegeweer en rij er naar toe. Bij het mijnenveld (of wat er op lijkt in iedergeval) Rijd ik zo zuidelijk mogelijk maar opeens volgt er een mooie explosie en weg is mijn gepanserde auto.

Ik heb dus alleen nog die tank over en denk "what the F.." en rij met die tank vooruit ik niet via de weg maar aan de linkerkant de heuvel op en blijf net voordat ie helemaal boven is staan. Ik schakel over maar direct control en neem en linkerkanon onder vuur. Gelijk raak en de rest word nu ook wakker.

De tank en een panzer voertuig nemen me onder vuur. Ik kom echter niet vooruit omdat ze mijn track gemold hebben. Maar slaag er toch nog in de tank de infanterie en het tweede kannon uit te schakelen, net als ik denk dat ik klaar ben komt er nog een panzervoertuig aanrijden, welke ik makkelijk uitschakel met mijn kanon. Ik repareer de tank en rij verder.

Ik rij iets verder word beschoten vanuit een huis wat ik met de grond gelijk maak. Ik rij een klein stukje verder en nu begint de shit pas goed. Ik zie een aantal tanks en een panzervoertuig een een heleboel mannetje op mij afkomen.

Ik rij een stukje terug terwijl ik de tanks onder vuur neem. Als eerste vliegt het panzervoertuig de lucht in. De tanks nemen me onder vuur. Van een afstandje schiet ik 1 van de tanks zijn rupsband stuk en schiet hem stuk. Een tweede en derde nemen mij onder vuur. Tegeljkertijd rennen we soldaten op me af die met granaten gooien. Ik wissel regelmatig tussen me machinegun en me kanon.

Mijn tank is nu helemaal weer terug bij de ingang net voor de kannonen, verder kom ik ook niet want mij rupsband is weer eens stuk. Ik slaag er in de tweede tank uit te schakelen. De derde kan ik nog net 1 keer raken, tot ik een voltreffer krijg te verwerken. Mijn kanon doet het nu ook niet meer. En de derde tank komt dichterbij.

Ik denk dus dat is een verloren stijd. Ik probeer mijn soldaten uit de tank te halen waarbij er twee sneuvelen. De andere twee laat ik op de grond liggen en dekking zoeken achter een wrak en een stapel zandzakken, terwijl de tank ons onder vuur neemt mijn zijn machine geweer. De tank komt dichterbij en is slecht enkele meters van mijn soldaten verwijderd. Ik bekijk de inventory van mijn soldaten en 1 heeft er een rpg40 granaat. En richt op de tank. Mijn soldaat spring op en loopt recht op de tank af. Gooit zijn granaat op de tank, en deze vliegt de lucht in. (lucky bastard denk ik bij mijn eigen)

Ik repareer mijn tank wederom en rijdt vooruit . Ik word weer eens onder vuur genomen door een aantal soldaten die met granaten gooien en mij beschieten. En mijn rupsband gaat voor de derde keer stuk. Nadat ik ze allemaal heb neegemaaid met met machinegeweer, word ik nog steeds onder vuur genomen. Ik snap alleen niet waar het vandaan komt. Het lijkt op een soort kanonvuur. Na me vijf minuten blind gestaard te hebben over het speelveld. Zie ik opeens de twee kannonen staan. precies onder de bomen op de heuvel heel goed gecamoufleerd. En sla me voor me kop dat ik dat niet eerder heb gezien.

Ik laat 1 van mijn soldaten uitstapen en verzamel granaten van de dode duitsen soldaten. Ik sluip naar de kannonen toe en schakel ze uit met de granaten.

Ik ren weer terug naar mijn tank en repareer hem weer. Ik denk zo nu hebben we het moeilijkste gehad. Ik rij nu richting de linkerkant van de map en zo'n twintig meter voor die kerk komen er weer een helezooi soldaten aanrennen. Ik schakkel naar mijn machinegeweer en begin te maaien, het zijn er echter veel en slaag er niet in ze uit te schakelen voordat ze in de buurt komen. 1 rent recht op mijn tank af en gooit een granaat. Mijn tank vliegt de lucht in... einde verhaal...

Conclusie topgame !!! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Atari 2600 @ 1,1 Hz, 1 Bits speaker, 16 Kb mem, 8 kleuren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bosmonster schreef op 03 juli 2004 @ 17:49:
Weet iemand hoe ik kan zien waar mission-points liggen? Ik ben nu bezig me de eerste missie van de amerikanen en moet wat man verzamelen en naar het rendez-vous point gaan... maar hoe weet ik nou waar het rendez-vous point is? Er staat nergens op de kaart iets aangegeven.

Verder is het spel ook wel wat buggy. Hijs al 2x gecrashd naar de desktop (met een schoon XP systeem, nvidia met laatste officiele whql drivers). En bij het installeren de eerste keer kon ik geen install kiezen (die was 'grijs'). Gelukkig deed 'uninstall' het wel.. die ging namelijk gewoon installen :P

Is het iemand al gelukt om een tank rechtop te blazen? Dus dat ie op z'n achterkant terecht komt ofzo? :P Ziet er verdomd vreemd uit :)
Je kan je missiedoel zien door je objectives te kijken ( o ) en daar staat een oogje, als je daar op klikt zie je waar je moet zijn.

Ik had dat ook met dat installeren via unistall, erg vaag, maar ach, hij staat op het schijfje :)

Ik had vandaag ook een leuke actie, ik was bezig met de derde russische missie en was wat mannetjes aan het uitmoorden in een kamp vanachter het prikkeldraad, er komt een truck aan, ik gooi 2 granaten en kaboem, er zeilt een deur uit en die valt op 2 duitsers, dood als een pier!! })
Dit soort momenten maakt het ergggg leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Ben nou bij de derde missie van de amerikanen.. maar wat is het moeilijk zeg.. zelfs op easy...

Het saven/proberen/loaden/etc cirkeltje gaat dan wel snel vervelen...

Hoe anders dan zo kom je met 2 tanks langs een stuk of 100 man, 10 tanks en nog een berg anders geschut..

[ Voor 25% gewijzigd door Bosmonster op 04-07-2004 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62696

Wow, van wat ik de verhalen hoor is de physics-engine erg indrukwekkend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja die engine is geweldig, maar pffff dit doet me denken soms aan de frustratie van commandos behind enemy lines, met enig voordeel dat je hier in ieder geval overal kan saven. Had gister wel therapeutisch een uurtje Tobruk in bf42 nodig om me uit te leven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100381

Hoe zet ik hem op pauze ?
Ben nu de demo aant het spelen.
Maar ik krijg niet eens de kans om een verdediging op te bouwen

[ Voor 37% gewijzigd door Anoniem: 100381 op 04-07-2004 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat dacht je van de 'Pause' knop rechtsboven bij je keyboard? :)

offtopic:
Het werd in menig DOS spel gebruikt, vandaar dat het voor sommigen misschien voor de hand ligt ;)

[ Voor 48% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 04-07-2004 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

O dankje terr :o
Ik had die knop nog nooit gebruikt enzo

Edit
Nog een vraag ik moet die commander healen maar ik kan me beeld niet draaien. tips ?

[ Voor 46% gewijzigd door Anoniem: 100381 op 05-07-2004 07:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63800

demo gespeeld errug sweet
heb hem meteen bij gcshop bestelt.

heerlijk hoe de omgeving op je reageert.
tot nu toe ook niet het gevoel dat de tegenstander dom op je afrent.

net met mijn tank op wat infantery af
rennen ze weg komen ze met wat vriendjes met rpgs terug de *****

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Ga hem vanmiddag denk ik halen, hebben ze hem in utrecht ook al ergens? Mediamarkt ofzo? Waar zit de dynabyte in Utrecht eigenlijk ergens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DarkShadow schreef op 05 juli 2004 @ 13:20:
Ga hem vanmiddag denk ik halen, hebben ze hem in utrecht ook al ergens? Mediamarkt ofzo? Waar zit de dynabyte in Utrecht eigenlijk ergens?
Bij de Stadsschouwburg. Donderdag hadden ze hem nog niet binnen, maar dat hoeft natuurlijk niets te zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Ik heb hem zaterdag gehaald bij de Mediamarkt in R'dam.. hadden ze er een hele berg van :) 44,95 geloof ik.

Ik ben erachter dat ie naast erg moeilijk ook erg verslavend is.. Heb hem al een paar keer aan de kant gegooid met.. daaggg.. nou opzouten. Om hem een uurtje later dan toch maar weer op te starten :P

[ Voor 49% gewijzigd door Bosmonster op 05-07-2004 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13-06 17:37

Godjira

To infinity and beyond!

Ik denk dat ik deze game ook maar eens ga proberen, want het ziet er erg leuk uit. Een beetje ala Commandos en ook die games vond ik erg goed (op de laatste na dan).

Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Anoniem: 12316 schreef op 05 juli 2004 @ 13:26:
[...]

Bij de Stadsschouwburg. Donderdag hadden ze hem nog niet binnen, maar dat hoeft natuurlijk niets te zeggen :)
tnx, zou het daar veel goedkoper zijn bij de mediamarkt? Wow, na maandenlang illegaal te opereren ga ik weer een game kopen :) (tja, ben nu echt een stuk armer, maar deze moet ik hebben, dan maar een wat moeilijke maand tegemoet gaan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-06 23:10

Christiano007

Ich bin der champion

Raar dat ik hm nergens zie staan bij de minder legale winkel ;)

Ik zal de demo eens downloaden kijken of ik het ook iets aan vind, zoja olé dan gaan we het eens kopen :)

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-06 15:21

Steffy

Ayreonaut

Christiano007 schreef op 05 juli 2004 @ 16:00:
Raar dat ik hm nergens zie staan bij de minder legale winkel ;)

Ik zal de demo eens downloaden kijken of ik het ook iets aan vind, zoja olé dan gaan we het eens kopen :)
Starforce 3 maakt het zo goed als onmogelijk om het ding normaal te kraken heb ik begrepen, er zou iemand een back-up voor me draaien van de game omdat ik momenteel droog sta maar dat is dus niet mogelijk. Jammer maar dat wordt wachten tot de volgende storting van mijn studiebudget ;) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100381 schreef op 04 juli 2004 @ 22:53:
O dankje terr :o
Ik had die knop nog nooit gebruikt enzo

Edit
Nog een vraag ik moet die commander healen maar ik kan me beeld niet draaien. tips ?
Iemand :(?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Je kan je beeld niet draaien?

Muiswiel indrukken en draaien :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 11:26
Dit wordt ook mijn eerste legale game sinds tijden, behalve dan mijn Half Life 2, die bij mijn videokaart zat :)

28.99 bij play.com, maar heb hem net pas besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bosmonster schreef op 05 juli 2004 @ 17:19:
Je kan je beeld niet draaien?

Muiswiel indrukken en draaien :?
Als ik dat doet blijft die draaien -_-
Krijg hem niet echt meer terug dan :o

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 100381 op 05-07-2004 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
ik ben de hele tijd veelste laat om me goed voor te bereiden en dan zijn die germans er al weer :(
bij welk voortuig kan ik wat benzine uithalen ?

[ Voor 37% gewijzigd door MuSeLive op 05-07-2004 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Alle voertuigen. Als een soldaat een jerrycan in z'n handen heeft en je gaat met met je muis over een voertuig met benzine heen, dan krijg je een druppel icon te zien. Daarna kan je met die can een ander voertuig opvullen met 20 fuel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Niet online
en wat is jouw tactiek bij de 1e wave ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zoals al eerder is vermeld. Dit spel is lastig. Ben voor maar liefst de 60 keer bezig om dit op easy te spelen :(.
Maar ik krijg die muisknop maar niet goed :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Niet online
de tijd die je krijgt om een fatsoenlijke verdediging te bouwens is gewoon te weinig. heeft er al iemand een config gevonden waar je dat kan aanpassen of iets sterkers kan maken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Over welk level heb je het? De laatste van de Amerikanen? Want die is relatief eenvoudig. Gewoon je mannetjes aan de rand zetten en wachten. Af en toe wat granaatjes gooien of bazookaatjes schieten voor tanks en het level is zo voorbij.

Voertuigen repareren moet je negeren.. kost teveel tijd en trekken de aandacht van de tanks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Niet online
level van de demo :+
die eerste wave had ik en toen kwamen er nog 2 tanks en toen was opeens die generaal dood...

ik heb altijd alleen maar fpsen gespeelt dus dit is allemaal nieuw voor me ;)

[ Voor 28% gewijzigd door MuSeLive op 05-07-2004 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Ow.. demo heb ik nooit gespeeld dus zou het niet weten sorry :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snakeye
Wat tips voor de demo gangers

De tank naar voren rijden net naast het kanon. 1 mannetje het kanon laten bedienen.

Gebruik direct control op je tank en shiet op de tank als deze er aankomen (gebruikt wel AP Ammo) op de tanks.

Mocht je tussendoor nog tijd overhebben wissel dan af met je machinegeweer (recht muis toets) om nog wat mannetje af te schieten.

Met je tank en je kanon moet je die twee tanks makkelijk aankunnen. soms slaagt 1 die tank erin je kanon te vernielen. probeer het dan overnieuw.

Als je die pz4 heb gekilled, repareer hem dan met je repair kit en neem hem over. Je heb hier even de tijd voor. Hierna komt een pather tank. Deze is stukken lastiger te killen. Mijn tactiek was schiet zo snel mogelijk zijn rupsband vernielen nu kan hij niet meer bewegen. Vervolgens met de pz4 eromheen rijden en vanachter de tank beschieten. Alternatief is met een soldaat ernaar toe kruipen en een anti-tank granaat dan wel een molotov coctail uitschakelen.

suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 11:26
de enige keer dat ik de demo won, legde ik op het kruispunt anti-tank mijnen. Na de eerste wave, en voor die Panzer kwam, die ging heel hoog de lucht in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Patch 1.22 is uit! Is alleen nog de engelse, de multi-lingual zal snel volgen ( het installeren van de patch heeft geen gevolgen voor save games)

http://www.codemasters.co.uk/soldiers/downloads.php
http://www.gamershell.com/download_6382.shtml

De releasenote is hetzelfde als de vorige die ik heb gepost maar voor de volledigheid is hij hier nog een keertje

Soldiers: Heroes of World War II v1.12.2 Readme
I. Errata
II. Changelog
III. Mod Support

-----------
I. Errata
-----------
Some users have found that additional ports may need to be opened for multiplayer.

If you still encounter problems with the following open: For client machines the game uses UDP through port 2302. For hosting, you need to allow UDP through port 6073. Also, if you receive a warning from your Firewall saying that
"Remote Machines are attempting to access DirectX" - you will need to allow this to connect properly.

Then you may want to try opening the following in addition: 2302-2400 UDP and 6073 UDP.

--------------
II. Changelog
--------------
Since the master of Soldiers: Heroes of World War II, several enhancements and fixes have been made for the patch to bring the game to version 1.12.2 The details of the changes are listed below:

- Mines are now laid with the new ordering system above (SHIFT+click will lay each additional mine in a queued command rather than the soldier laying all mines in a line as they do in v1.05.1)

- Greatly improved Co-operative stability for on-line and LAN - Out Of Sync issues resolved
- Greatly improved game performance on internet-play - game will now play faster when slow machines are connected to the server (although there will still be some slowdown caused by slow machines).
- Fixed several balancing issues across different difficulty levels - play should now be more suitable to the level selected.
- Fixed several rare crashes in single-player mode
- Fixed a rare crash related to loading saved games
- Fixed issue where Odetta could appear too early in Rendezvous
- Fixed objective in Ambush that happened occasionally when blocking the road
- String added for the cannons on a boat in Lighthouse mission
- Mission completed zone for a train moved to enhance gameplay
- Fixed PC resets when playing with the Matrox Parhelia and SiS Xabre cards (please note that these cards remain unsupported and may have other issues)
- Fixed issue where a searchlight would still move after its operator was dead
- Fixed issue in Reconnaissance where player could not gain control of a certain tank
- Fixed exploit where a soldier would continue repairing even if he holstered his repair kit
- Fixed problem where soldiers may continue shooting if mouse button released while cursor on mini-map
- Fixed problem where after a soldier cooks a grenade till it blows up (suicide!) the next greade throw's timer would be wrong
- Fixed issue where gamma slider did not work on some radeon cards (please update drivers to latest catalysts -v4.6 at time of testing)
- Fixed shadow glitch when using Radeon 9200
- Fixed glitches on walls with Radeon 7500
- Fixed issue where Rendezvous mission would not finish under certain circumstances
- Fixed issue where some DirectX8 generation radeon cards would lose textures on soldiers' weapons
- Fixed animation for the dog (it was previously too slow compared to the dogs velocity)
- Weapons can now be unequipped with holster icon
- User can now change profile without quitting back to windows
- Fixed 'glowing soldiers' issue on a front end scene with a Radeon 7500
- Fixed an issue where the Prishib Station mission would not finish under certain rare circumstances
- Fixed careyover issue in Co-operative play that could assign far too many units to the host.
- Fixed overlap issue with timer on certain missions while using a vehicle that can carry many men
- Fixed issue where weapon bars at the bottom of the screen would remain displayed during cutscenes
- Added option to 'Restart' a mission without needing to exit back to the front end
- Fixed issue where certain broken objects may be intact when loading a saved game
- Fixed an exploit that could allow a host to play co-op with no clients connected
- Allowed clients to join a game when the current mission is finished, with no need to exit the campaign.
- Improved chicken physics.
- Fixed issue in Ambush where t may not finish when all player's units are dead.
- Fixed issue with co-op where on occasion the host may have no units
- Fixed multiplayer lag on machines using Windows ME.
- Improved multiplayer code that resulted in many 'Waiting For Player' messages on screen with slow client machines
- Fixed issue where the Pz-1B would not display damage correctly
- Fixed issue where 'Tank Attack' would finish before the timer ended
- Fixed several 'mini-maps' that did not correspond 100% to the mission
- Soldiers will now be unable to enter vehicles that are upside-down
- Fixed issue that could cause GeForce 4 MX 440 cards to hang after mission intros
- Detected enemy mines will now be 'flagged' a different colour to mines set by the player
- Mission intro 'flyby' scene performance improved
- Fixed an issue involving picking up an item that was being examined by another player whereby the other player could still access the contents of the box when it was far away.

----------------
III. Mod Support
----------------
This update adds mod support so that the community no longer needs to change original game files for their mods to work.

NOTE: Codemasters accepts no responsibility for any content or damage caused by files obtained from third-party sources.

Please check the forums located at http://community.codemasters.com/forum/ for further details on upcoming mods and details on how they are made.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Netjes hoor! Kunnen ze bij EA nog wat van leren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Geinstalleerd, had het spel net gekocht... Ik ga het straks echt spelen, gisteren alleen ff een kwatiertje kunnen kijken...

Anyways, kan ik met 1 versie ook gewoon coop spelen met mn broertje, want ik ben niet van plan 2 versies voor 1 huis aan te schaffen... Er zitten 2 cd's in, maar volgens mij kan je met cd 2 het spel niet opstarten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Laatst online: 07:55

m0nk

16-09-2003 15.15

Tering! Net even dat filmpje gezien, en ik ga straks even naar de mediamarkt om dat spel te kopen... echt supergaaf...
Zit er eigenlijk mp in? en heeft iemand dat al gespeeld? In het fimpje heeft ie het er nl over op het eind..

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Over enkele weken komt er een grote patch uit met diverse multiplayer toevoegingen (9 diverse modi geloof ik). Ze hebben het zo gedaan om toch het spel op tijd te kunnen uitbrengen en nog wat te schafen aan het mp gedeelte.
Er zit idd wel co-op maar om de vraag van Darkshadow te beantwoorden, je moet helaas wel 2 spellen hebben, met 1 lukt het niet, want idd cd2 kun je niet gebruiken om mee te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

thx for the info.. ik ben benieuwd..
Mijn vriendin haalt hem zo op, dus vanavond ff flink spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:17

R-B

Blokkert

Topicstarter
ff TS geupdate met patch 1.22 :)

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 96501

Geweldig spel.. 20x de demo gedaan.. 20x keer niet gelukt.. vanmiddag 21e keer eindelijk gelukt. Gewoon met de tiger alles kapot gerost. :)
Ook al lukte het niet, het bleef een gaaf spel.

Heb hem ff besteld via Play.com. (28,99) kan niet wachten tot hij op de mat valt.. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
hehe de trainingcourse net voor het eten gespeeld, was wel behulpzaam, alleen lijkt het me erg veel werk om dit allemaal in het heetst van de strijd te doen. Gelukkig kan je nu orders in de rij zetten...

Ik hoop wel dat er snel een no cd crack uitkomt, kan ik het mooi coop spelen met mn broertje (of ik moet de prijsvraag winnen bij gamer.nl, dat zou mij ook tevreden stellen :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Anoniem: 96501 schreef op 06 juli 2004 @ 18:05:
Geweldig spel.. 20x de demo gedaan.. 20x keer niet gelukt.. vanmiddag 21e keer eindelijk gelukt. Gewoon met de tiger alles kapot gerost. :)
Ook al lukte het niet, het bleef een gaaf spel.

Heb hem ff besteld via Play.com. (28,99) kan niet wachten tot hij op de mat valt.. :7
Voor dat geld had ik hem niet daar besteld. Voor 44,95 (zelfde geld dus) ligt ie in de winkel (scheelt je een week wachten).

[edit]

Ah.. dat is 28,99 EUR :) Ok.. das misschien wel weekje wachten waard ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Bosmonster op 06-07-2004 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Iemand overigens ideeen voor de derde russische missie? Ik kom redelijk eenvoudig bij dat huisje, maar vervolgens heb ik nog 4 minuten om op die trein te komen... maar ik kom niet eens in dat station, laat staan de trein.... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

omg, net begonnen, wat is dit moeilijk zeg.. mijn hemel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bosmonster schreef op 06 juli 2004 @ 21:47:
Iemand overigens ideeen voor de derde russische missie? Ik kom redelijk eenvoudig bij dat huisje, maar vervolgens heb ik nog 4 minuten om op die trein te komen... maar ik kom niet eens in dat station, laat staan de trein.... :(
Probeer eens een mannetje in een huis te zetten, dat trekt duitsers, vervolgens heb ik een ander mannetje in een auto gedaan en over de spoorbaan gereden en daar in een huisje gaan zitten en met een ander kan ik vervolgens relatief makkelijk de trein bereiken. O ja en granaten is een must :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snakeye
Die derde missie heb ik gewoon wat minder subtiel aangepakt.

Vlak bij het huisje waar je moest zijn staat een auto. Ik ben erin gesprongen en via de onderkant tegen de deuren in het hek gereden. Vervolgens De auto aan de bovenkant van de trein geparkeerd eruit gesprongen in de trein geklomen en weggereden.. het werkte tot mijn eigen verbazing heel goed :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63800

Kan de game ook coop?
Pagina: 1 2 3 Laatste