Onmisbare tools / software Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 19.590 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijdens mijn zoektocht naar nieuwe software kwam ik gisteren langs NewsFire, een RSS reader. Een erg stijlvol en straight-to-the-point programma.

Vergeleken met versie 2 van NetNewsWire mist 'ie een feature om RSS feeds te groeperen, aan de andere kant heeft hij wel een search functie waarvoor je bij NetNewsWire voor moet betalen.

Ik weet niet welke van de twee ik beter vind, maar NetNewsWire Lite mist heel wat handige functies. Misschien dat NewsFire die binnenkort wel heeft... gratis :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2004 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -RenE-
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-06 08:22
RawView
RawView is an extremely small Java program which allows you to view a variety of raw-files from digital cameras and batch convert the images to JPEGs.

http://www.through-the-lens.net/index.php?page=5

Cyberduck
Cyberduck is an open source SFTP (SSH Secure File Transfer) and FTP browser licenced under the GPL. It has been built from the ground up with usability in mind, having the same consistent graphical user interface for both SFTP and FTP browsing.

http://icu.unizh.ch/~dkocher/cyberduck/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GREENSKiN
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 03-09 17:23
Wat is de favoriete audioplayer hier? Ik vind ITunes niet echt prettig, om eerlijk te zijn. Is er iets wat net zo goed is als Winamp?

Ook ben ik nog op zoek naar een grafische Midnight Commander variant (of Norton Commander/Total Commander), maar dat blijkt wat tegen te vallen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik vraag me af wat je zo goed vind aan Winamp? Xmms zou je via fink kunnen installeren. Daar is overigens ook midnight commander (mc) te vinden.

* blackd gebruikt gewoon iTunes.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sage
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 24-05 09:41
Ach er is ook nog een horde Mac gebruikers die Audion gebruikt van Panic. Vind ik zelf juist een zwaar irritant programma maar je kan het proberen he. ;)

Verder is er ook nog PathFinder als een soort van replacement voor de Finder. Zelf nog niet geprobeerd en vind 't eigenlijk ook een beetje te riscovol om te vervangen.

kleurbleur.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paella
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:26
Pathfinder is niet per definitie een vervanger. Je kan het ook draaien bovenop Finder. En dan nog, Finder is ook maar eigenlijk een programma, het enige dat PathFinder *KAN* doen, is Finder quitten, maar die kan je gewoon opnieuw opstarten, het doet weinig gevaarlijks. Give it a try zou ik zeggen. Ik vind het zelf iets TE uitgebreid, onoverzichtelijk aan het worden.

No production networks were harmed during this posting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06 17:07

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

blackd schreef op 11 oktober 2004 @ 07:58:
Ik vraag me af wat je zo goed vind aan Winamp? Xmms zou je via fink kunnen installeren. Daar is overigens ook midnight commander (mc) te vinden.

* blackd gebruikt gewoon iTunes.
Al was het maar de snelheid van WinAmp t.o.v. hoerig trage iTunes. Ik kan echt niet wachten op andere software om AirTunes te besturen.

Nog een programma op de lijst van have-to-have:

Deja Vu, erg prettig backup/mirror programma. Lekker simpel en handig.
http://www.propagandaprod.com/

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sage
Op de Mac vind ik iTunes dus echt niet traag. Op de PC vind ik het ook irritant traag, maar het werkt gewoon zoveel lekkerder dan WinAmp of andere. Ze missen gewoon teveel functionaliteit die je in iTunes wel hebt.

kleurbleur.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzBoz

OzBoz

Sage schreef op 11 oktober 2004 @ 12:22:
Op de Mac vind ik iTunes dus echt niet traag. Op de PC vind ik het ook irritant traag, maar het werkt gewoon zoveel lekkerder dan WinAmp of andere. Ze missen gewoon teveel functionaliteit die je in iTunes wel hebt.
Het is wat je gewend bent, iTunes doet er op mijn PB zo'n 1.5 uur over om library opnieuw te indexeren vanaf server. PC met WinAmp zo'n 15 minuten. Ben trouwens benieuwd naar die functionaliteiten want WinAmp heeft naar mijn idee meer functies dan iTunes, maar misschien mis ik wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sage
Ik heb het anders nog nooit voor elkaar gekregen om in WinAmp makkelijk afspeellijsten aan te maken en daar ook een makkelijk overzicht in te houden. Let wel, de laatste WinAmp die ik gebruikt heb is 2 ofzo. Ik heb namelijk altijd een Apple gehad. ;)

kleurbleur.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Coole tools, thanks!
Nu nog m'n Mac :X
... ik kan niet wachten... misschien neem ik vrijdag een dag vrijaf opdat ik 'm toch nog eerder heb :+ ... tot dinsdag wachten is nog zo lang :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzBoz

OzBoz

Sage schreef op 11 oktober 2004 @ 21:52:
Let wel, de laatste WinAmp die ik gebruikt heb is 2 ofzo. Ik heb namelijk altijd een Apple gehad. ;)
Grijns.. :) het zij je vergeven. Maar WinAmp is goed bezig momenteel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Laatst online: 15:57

Nitai

Live the life you love.

Sorry dat ik deze (imho zeer waardevolle topic) weer omhoog schop, maar in mijn zoektocht naar vervanging voor m'n pc software kwam ik dit juweeltje tegen:
http://www.delicious-monster.com/

Vervangt mijn DVD Profiler, en is zeer gelikt! Ik werd er helemaal blij van, vooral toen ik het bij een collega op z'n mac installeerde, en zag wat er allemaal mee kon. O+

Je kan zelfs met je digicam de barcode scannen van een dvd en deze autmagisch laten toevoegen aan je collectie. Zeer de moeite waard.

Hier een screenshotje:

Afbeeldingslocatie: http://www.delicious-monster.com/downloads/Library-Cover-Desktop.jpg

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacWolf
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-09-2024
@gpsmit en andere geinteresseerden:

Apple heeft een artikel geschreven over ontwikkelen met Sun's Java Studio Creator. Ik moet zeggen dat de interface er erg gelikt uitziet, vandaar de link:
http://developer.apple.com/java/creator.html

Ik heb de app zelf nog niet geprobeert, maar wil dat wel binnenkort doen, als ik wat tijd heb.

Microsoft Windows: A thirty-two bit extension and graphical shell to a sixteen-bit patch to an eight-bit operating system originally coded for a four-bit microprocessor which was written by a two-bit company that can't stand one bit of competition.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XKB
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 05-04-2021

XKB

Anonymous functional

Dat gratis downloaden lukt mij niet echt, (van die Studio Creator) ik kan alleen de 30-day trial vinden.

Choose for Choice! Choose Linux! | src van icon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:07
ik gebruik het programma zelf niet(ik multitask niet zoveel dus expose werkt voor mij goed genoeg) maar het lijkt me wel een goed programma als je wel veel windows etc open hebt

Virtue
Virtue is a virtual desktop manager for Mac OS 10.3 developed as a so called pet project of mine. Over time Virtue developed (and keeps developing) into a full featured virtual desktop manager able to compete with commercial variants of its kind.

Afbeeldingslocatie: http://virtuedesktops.sourceforge.net/images/fullNewPreferences.png

kga het nu ook maar ff uitproberen, tis nog wel in ontwikkeling btw :)

ik moet zeggen: het programma werkt errug goed!
vooral die transitions zijn leuk als je ze random doet en niet te lang, levert heel wat verbaasde blikken op denk ik ;)
enige wat ik nog mis is om een programma altijd een eigen desktop toe te wijzen, bijv je messenger een eigen desktop(dus dat je op main desktop zit, adium op je dock start en dattie dan adium op een 2e desktop start)

[ Voor 24% gewijzigd door bolleh op 21-11-2004 13:24 ]

• lowfi
  • Laatst online: 17:17
Ik zoek een programma als dit: http://www.skyjuicesoftware.com/software/qfr_info.html

alleen dan natuurlijk vor de mac :Y) Het is een rename programma voor directories en files. Je kan bv makkelijk een post en een prefix maken en er is een replace functie...

Bestaat zoiets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaa
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 31-01-2024

naaa

As an angel hits the ground

Twee erg handige programma's:

MenuCalendar
Afbeeldingslocatie: http://www.my-two-cents.de/images/menucalendar.jpg
Altijd handig als je snel wil weten wat de datum is, of welke datum volgende week vrijdag is ofzo...
Klik!

SmartReporter
Programmatje om de status van je HD('s) in de gaten te houden, voor mij erg handig nu ik een Maxtor 80gb |:( heb vervangen in mijn iMac (werd te heet) door een Seagate 80gb (kan ik die in de gaten houden).
Klik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-08 15:54

sjaakaq

It might get loud

Nitai schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 13:44:
Sorry dat ik deze (imho zeer waardevolle topic) weer omhoog schop, maar in mijn zoektocht naar vervanging voor m'n pc software kwam ik dit juweeltje tegen:

Vervangt mijn DVD Profiler, en is zeer gelikt! Ik werd er helemaal blij van, vooral toen ik het bij een collega op z'n mac installeerde, en zag wat er allemaal mee kon. O+

Je kan zelfs met je digicam de barcode scannen van een dvd en deze autmagisch laten toevoegen aan je collectie. Zeer de moeite waard.

Hier een screenshotje:

[afbeelding]
Mag ik even vragen welke PC software dit precies vervangt...ben ik wel geïnteresseerd in namelijk :)

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
leokennis schreef op zondag 28 november 2004 @ 10:13:
[...]

Mag ik even vragen welke PC software dit precies vervangt...ben ik wel geïnteresseerd in namelijk :)
zegt ie toch ;)
dvd profiler dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goeie topic!

Ik heb alleen een vraagje, een paar weken geleden liet een docent mij het programma AirportHack zien( het gebruikt je airport kaart, percies zoals de titel suggereerd).

Ik ben al tijden opzoek naar dit programma'tje maar ik kan het nergens vinden. Jammer want het was verbluffend simpel, maar zeker ook effectief. (campus net sneuvelde binnen 2 minuten).

Ik zeg niet dat ik het voor verkeerde doelen ga gebruiken, ik wil slechts testen of mijn eigen wireless netwerk goed zit dicht gespijkerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
Verwijderd schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 17:19:
Goeie topic!

Ik heb alleen een vraagje, een paar weken geleden liet een docent mij het programma AirportHack zien( het gebruikt je airport kaart, percies zoals de titel suggereerd).

Ik ben al tijden opzoek naar dit programma'tje maar ik kan het nergens vinden. Jammer want het was verbluffend simpel, maar zeker ook effectief. (campus net sneuvelde binnen 2 minuten).

Ik zeg niet dat ik het voor verkeerde doelen ga gebruiken, ik wil slechts testen of mijn eigen wireless netwerk goed zit dicht gespijkerd.
het is natuurlijk een hack programma, maar het lijkt mij niet illegaal omdat het programma zelf nix illegaals is. pas als het uitgevoerd word bega je iets illegaals(als de mods dit anders zien verbaasd me dat magoed)

heb je wel goed gezocht? 1 minuutje op google leverde deze pagina op:
AirportHack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

bolleh schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 00:29:
[...]

het is natuurlijk een hack programma, maar het lijkt mij niet illegaal omdat het programma zelf nix illegaals is. pas als het uitgevoerd word bega je iets illegaals(als de mods dit anders zien verbaasd me dat magoed)

heb je wel goed gezocht? 1 minuutje op google leverde deze pagina op:
AirportHack
Dit is denk ik niet wat Bree bedoelde. Met Airport Hack wordt meestal een package bedoeld die nodig was om Airport onder Mac OS X Beta aan de praat te krijgen. Dit is nu (natuurlijk) helemaal niet meer nodig en doet wellicht meer kwaad dan goed.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
Daedalus schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 16:56:
[...]

Dit is denk ik niet wat Bree bedoelde. Met Airport Hack wordt meestal een package bedoeld die nodig was om Airport onder Mac OS X Beta aan de praat te krijgen. Dit is nu (natuurlijk) helemaal niet meer nodig en doet wellicht meer kwaad dan goed.
ik denk dat hij die juist niet bedoeld, note de zin
het campus net sneuvelde binnen 2 minuten
oftewel het zal wel een proggie zijn dat wireless networks hacked en zo dus toegang krijgt oid. denk niet dat het een hack is om het onder osx beta aan de praat te krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"oftewel het zal wel een proggie zijn dat wireless networks hacked en zo dus toegang krijgt oid. denk niet dat het een hack is om het onder osx beta aan de praat te krijgen"

ja dat bedoelde ik idd. Het is gewoon een proggie waarbij je de naam van het netwerk ingeeft en dan gaat dat programma ermee aan de slag. Weet iemand een dergelijk programma'tje? Ik vind Kiss mac niet echt ideaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paella
Verwijderd schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 17:19:

Yeah right... :P

Zoveel variabelen zijn er niet die je in kan stellen. Je weet dus zelf al wel of ie dicht zit of niet lijkt me.

Maar goed, verder wel interessant dingetje. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het schijnt dat het ene netwerk makkelijker te kraken is dan het andere netwerk met dezelfde config. Dat zou aan de hardware liggen. Als je maar genoeg packets kunt besniffen kun je een WEP key kraken. Volgens kon dat met Airsnort, maar of hij al te compileren is onder OSX met Airport Extreme....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 68657469736d69
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-09-2020
Verkeerde draad 8)7 8)7 8)7

[ Voor 200% gewijzigd door 68657469736d69 op 06-12-2004 08:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is nou het beste P2P programma voor Mac OSX?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xdc
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

xdc

Verwijderd schreef op maandag 13 december 2004 @ 23:19:
limewire , edonkey ?

slimmehotspot.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frim
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
azureus doet het ook goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
amule
www.amule.org

tis nog beta maar het werkt hier al redelijk goed, downloaden doet het gewoon zonder problemen, en met de user files van mn vorige emule windows versie heb ik weer lekkere download speeds :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacWolf
Verwijderd schreef op maandag 13 december 2004 @ 23:19:
Met BitTorrent is veel te vinden, ondanks dat bestanden slechts korte tijd on-line blijven. Je moet wel weten waar je moet zoeken (via fora e.d.).

Microsoft Windows: A thirty-two bit extension and graphical shell to a sixteen-bit patch to an eight-bit operating system originally coded for a four-bit microprocessor which was written by a two-bit company that can't stand one bit of competition.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paella
Ik gebruik (naast azureus) ook wel Poisoned (http://poisoned.sourceforge.net)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik gebruik zelf ook de combinatie van azureus en poisoned (deze vind ik het meest geschikt voor het zoeken van mp3'tjes).

wat betreft dat programma om een draadloos netwerk te kraken...ik mail de docent, die mij het programma liet zien, wel even. Als ik het weet zal ik het jullie zeker niet onthouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuLse_BE
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-05-2017
PlayPod
Zo'n beetje NewsFire, maar dan voor PodCasts! (nu nog) Gratis!

Afbeeldingslocatie: http://www.iggsoftware.com/playpod/images/playpod/main_window.jpg

Voor wie PodCasten nog niet kent, kijk dan maar even hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hexley
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Hexley

the Platypus

Verwijderd schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 15:10:
wat betreft dat programma om een draadloos netwerk te kraken...ik mail de docent, die mij het programma liet zien, wel even. Als ik het weet zal ik het jullie zeker niet onthouden.
KisMAC kan dat oa. maar niet met de Airport Extreme kaart...

Und jeden Tag versagen wir ein weiteres Mal,
und jeden Tag versagen wir ein weiteres Mal.
Wenn ich Du wär, lieber Gott,
und wenn Du ich wärst, lieber Gott,
glaubst Du, ich wäre auch so streng mit Dir?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vaagharses
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-12-2022
Voor de mensen die OS X als CAD-workstation willen gebruiken zijn de volgende tools wel aan te raden. Zeker omdat ik lees dat er gebruikers zijn die bv AutoCAD missen.

CAD: Vectorworks http://www.nemetschek.net
CAE: Eagle http://www.cadsoft.de

De pakketten zijn niet gratis, maar dat is geen enkel CAD pakket.

Anti Geluidsmuur Front Amstelveen telt 17.800 lantaarnpalen; hoeveel heeft jouw gemeente?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• straat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08-09 11:38
Is dat een beetje uitwisselbaar met SolidWorks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vaagharses
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-12-2022
Straat schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 13:56:
Is dat een beetje uitwisselbaar met SolidWorks?
Ik ben zelf geen CAD guru, dus ik zou het niet weten. Het enige wat ik weet is dat ik met vectorworks wel .dxf en .dwg kan openen en bewerken, maar dat er wel een fundamenteel verschil zit tussen AutoCAD en Vectorworks qua layers/classen. Vectorworks is geavanceerder op dat gebied en met exporteren naar AutoCAD gaat 1 van de 2 verloren.

Volgensmij kan je wel een demo downloaden als je het wil weten of aanvragen. Deze kan alleen niet printen/saven.

Anti Geluidsmuur Front Amstelveen telt 17.800 lantaarnpalen; hoeveel heeft jouw gemeente?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:11

Hertog

Aut bibat, aut abeat

PhoneAgent
http://www.macupdate.com/info.php/id/13026
Programma om te communiceren met verschillende SonyEricsson telefoons.

Zelf nog niet gebruikt maar ik ben het tegengekomen in mijn zoektocht naar mac-programma's die mijn veel gebruikte windows software moet vervangen (in dit geval Float's Mobile Agent)

"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ik De Buurman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07:53
Side Track

Side Track is een handig programma om mee te scrollen (wat ik zelf een gemis vind) en het is zeker de $15 waard!

Download SideTrack

Pod Works

Mp3's van de ipod naar de mac downloaden :) super handig en de $8 waard

Download Podworks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

YamiPod

Programma om je iPod te beheren. O.a. de mogelijkheid om MP3's ook naar je HD te kopieren, lyrics toe te voegen en een kapotte muziek database te repareren. En het is nog gratis ook :P

Download YamiPod

[ Voor 51% gewijzigd door Daedalus op 16-01-2005 17:08 ]

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:50

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Weet iemand een gratis stuk software waarmee je MySQL databases kan beheren?

Ik heb Navicat en dbSuite WebBuilder al gevonden, maar die zijn allebei niet gratis. CocoaMySQL is dat wel, maar werkt niet echt lekker, het heeft bijvoorbeeld niet eens de mogelijkheid om users te beheren, en wordt ook al meer dan een jaar niet meer verder ontwikkeld.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Laatst online: 21:33

Maximus

There is no substitute

Johnny schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 00:40:

Ik heb Navicat en dbSuite WebBuilder al gevonden, maar die zijn allebei niet gratis. CocoaMySQL is dat wel, maar werkt niet echt lekker, het heeft bijvoorbeeld niet eens de mogelijkheid om users te beheren, en wordt ook al meer dan een jaar niet meer verder ontwikkeld.
Mss dat hier wat tussen staat:

http://www.apple.com/downloads/macosx/development_tools/

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FendtVario
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-05 22:30

FendtVario

The leader drives Vario!

www.fendt.com | Nikon D7100 | PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FL!PNEUS
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-07-2020

FL!PNEUS

Let's rawk!

Lees jij de tweede alinea van een post nooit?

In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephilim
  • Laatst online: 16-06 21:35
Johnny schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 00:40:
Ik vind YourSQL wel fijn werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q
  • Laatst online: 17:12

Q

Au Contraire Mon Capitan!

Ook geen fatsoenlijk user managgement, maar werkt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacWolf
Sofa is een mooie vervanger voor de iTunes remote control (geminimaliseerd venster).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hexley
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Hexley

the Platypus

Ben al een hele tijd opzoek naar een dubbel dock,
Op elk scherm eentje, maar heb tot nu toe niets gevonden.... :(

De vraag is dus wie helpt mij aan een dubbele Dock... :P

Und jeden Tag versagen wir ein weiteres Mal,
und jeden Tag versagen wir ein weiteres Mal.
Wenn ich Du wär, lieber Gott,
und wenn Du ich wärst, lieber Gott,
glaubst Du, ich wäre auch so streng mit Dir?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
het viel me zeer tegen van toast titanium dat je vaak geen dvd video kan kopieren, zowel geen directe kopie(dvd+r > dvd+r) of een compressie(dvd9 > dvd+r)

daarom heb ik roxio popcorn eens geprobeerd en die doet het gelukkig wel :)
dvd+r > dvd+r lukt nu wel, dvd9 > dvd+r nog niet geprobeerd maar dat zal vast wel goedgaan aangezien popcorn daarvoor is gemaakt :)

roxio popcorn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ma_rK
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-07 15:32
Mark wilde graag met public private key inloggen op een webserver. Echter er zijn weinig ftp programma's (of sftp programma's) die PPK ondersteunen. Na lang zoeken ben ik uiteindelijk terecht gekomen bij MACSFTP Carbon. Progje is gratis en het is de enige client waarmee ik PPK voor elkaar heb gekregen.

Verder gebruik ik PostFix enabler voor het draaien van een lokale SMTP client. (gebruik zelf nog een 0,9x versie)

Ook hier doen we niet aan warez een handige programma.

UniSon is een mooie en eenvoudige newsreader (15 day try)

Als laatste zijn Skype voor mac en Stuffit natuurlijk ook een musthaves voor de mac.

[ Voor 4% gewijzigd door Zwerver op 25-01-2005 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q

Q

Ma_rK schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 17:57:
Mark wilde graag met public private key inloggen op een webserver. Echter er zijn weinig ftp programma's (of sftp programma's) die PPK ondersteunen. Na lang zoeken ben ik uiteindelijk terecht gekomen bij MACSFTP Carbon. Progje is gratis en het is de enige client waarmee ik PPK voor elkaar heb gekregen.
Zoek even op SSH Agent en het zal je opeens gaan dagen ;)

doe maar niet
Ik zou dit HEEL SNEL weghalen als je geen OW of iets dergelijks wilt riskeren...

[ Voor 7% gewijzigd door Zwerver op 26-01-2005 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frim
  • Niet online
Ma_rK schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 17:57:
fugu kan het ook

[ Voor 8% gewijzigd door frim op 25-01-2005 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

En Cyberduck :)

Een mooi programma om DVD's te rippen is MacTheRipper. Om DVD's om te zetten naar MPEG-4 kun je gebruik maken van HandBrake.

Voor het maken van eye-candy is PixelShox een mooi programma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik geloof niet dat dit topic bedoelt is voor requests. Maar ik ben al een tijdje op zoek naar een programma op de mac die Nero cd images kan mounten/uitpakken? Een handig programma om normale cd-images te mounten is iig Toastmount (gratis).

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2005 00:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ma_rK
Q schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 19:25:
[...]

Zoek even op SSH Agent en het zal je opeens gaan dagen ;)

[...]

Ik zou dit HEEL SNEL weghalen als je geen OW of iets dergelijks wilt riskeren...
SSH agent erbij gehad en ook Fugu geprobeert, maar no way dat ik dat aan de praat ging krijgen (samen met een Linux man de terminal in gedoken en echt VEEL geprobeert (alle linkjes fora en handleidingen). MacSFTP werkte echter gelijk en dat is toch wel zo prettig. UserInterfase van Fugu is overigens wel een stuk prettiger, maar ik ben allang blij dat het nu werkt. Er zit toch een verschil tussen "het kan" en "het werkt" :-)

Over dat snel weghalen, helemaal gelijk (*dankt admin), bedacht me ook vandaag dat dat niet de slimste post was.

Cyberduck had ik (toch) nog niet geprobeerd. Nu wel. Ging ook redelijk makkelijk (kies niet voor nieuwe verbinding maar maak gelijk een Bladwijzer aan (hiermee kun je ook PPK selecteren)
De GUI ziet er beter uit dan die van MacSFTP (in eerste instantie)

[ Voor 22% gewijzigd door Ma_rK op 26-01-2005 15:12 . Reden: Cyberduck comments ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindkaas
  • Laatst online: 17-03 11:29

Pindkaas

Smeert smeuïg tot...

Nitai schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 13:44:

Hier een screenshotje:

[afbeelding]
Ik weet niet of het aan het feit ligt dat ik er (nog) niet voor betaal, maar bij mij werkt het voor geen meter! Geen enkele bar-code die ik invul kan hij vinden.

"Luie mensen worden ook moe!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
ik ben trouwens nog op zoek naar een manier om mpeg4(divx/xvid) om te zetten naar dvd. dit ivm dat ik nog weleens tv series uit amerika download die ik dan hier wil kijken(die hier dus ook niet op tv komen en niet op dvd)

met de pc zijn daar legio mogelijkheden voor, cce, dvd2svcd, nero recode etc. maar op de mac ben ik er nog geen tegengekomen? googlen levert ook al weinig op helaas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frim
  • Niet online
Volgens mij kan toast dat gewoon? Zolang je maar de DivX Quicktime component hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Versiontracker is your friend:

http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/15473

Niet getest maar ziet er goed uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
werd er net idd over getipt
hij staat nu ff te draaien en dan zal ik mn bevindingen wel even posten, gelukkig maar dat ik nog een aantal dvd+rw heb, als het mislukt kun je tenminste nog overnieuw schrijven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Pindkaas schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 12:04:
[...]

Ik weet niet of het aan het feit ligt dat ik er (nog) niet voor betaal, maar bij mij werkt het voor geen meter! Geen enkele bar-code die ik invul kan hij vinden.
Daar kwam ik ook later pas achter....hij is gebaseerd op de US database. Check:
We detect from the UPC (aka EAN) what country an item is from, so we can look it up in the correct database. But right now the only database we access is the US one, although we're going to support more countries in the future. So, if Delicious Library doesn't even try to look up an item it's probably because it's from another country.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ma_rK
Little Snitch is een mooi tooltje om te zien welke programma's dagelijks het internet op duiken zodra jij een internet verbinding open zet. Natuurlijk is het ook mogelijk om deze progjes de internet verbinding te ontzeggen.... Het programma is helaas niet gratis mag toch als erg makkelijk worden beschouwed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindkaas
  • Laatst online: 17-03 11:29

Pindkaas

Smeert smeuïg tot...

Nitai schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 14:35:
[...]

Daar kwam ik ook later pas achter....hij is gebaseerd op de US database. Check:

[...]
Ik zag ook bij de preferences dat je USA, Japan, Great Britain en Germany kiezen kon.
Het klinkt leuk wanneer het werkt. Wanneer je een enorme collectie cd's en boeken ed. hebt, that is. Misschien de DB van Bol.com er aan fixen :D

"Luie mensen worden ook moe!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nuclear waste
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14-06-2023

nuclear waste

<onzin>

Afbeeldingslocatie: http://xtralean.com/pictures/thumb154.jpg
Imagewell is een handig stukje software om afbeeldingen klaar te maken voor het web en er ook op te zetten, enige nadeel (imo) is dat je enkel kan opslaan als jpg, tiff en png. Voor het web is dit echter geen nadeel.

Nog een belangrijke feature is dat je er een watermerk kan opzetten, nadeel is dat je het watermerk in het prog zelf moet maken, en geen jpg kan importeren als watermerk.

De tool is zeer klein en zeer snel, zeer handig dus voor als photoshop eens niet geladen is.

</onzin>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ma_rK
Volgens mij zit dat ook (gedeeltelijk) in iPhoto 5 (je kunt iig met de .mac account connecten en foto's weg zetten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En wil je je iPhoto 4 / 5 library combineren met weblog software als Wordpress en Movable Type, dan kun je eens kijken naar Photon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM-
  • Laatst online: 30-11-2023

MM-

Heb jij het werkend Terr? Ik krijg het niet aan de gang met wp 1.2.2 autodiscover werkt niet, kheb de help doorgepluisd en de faq op die site maar ik krijg telkens een server error 803...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-07 22:21

b0p

Tag je iTunes library met behulp van de MusicBrainz.org database:

iEatBrainz

Specs: 1,98 m | 83 kg | mt 45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

MS Office 2004 for Mac Professional Edition UK

is nu overigens in de aanbieding bij www.surfspot.nl voor 15 euro*

*alleen voor studenten/docenten wiens hbo/uni aangesloten zijn bij surfspot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

MailEnhancer

Uitbreiding voor Mail. Het bied de volgende vier mogelijkheden:
[list]• Activiteitenoverzicht bij handmatige mail check
• Resultaten laten zien na een handmatige mail check
• Het aantal ongelezen mail in het dock icon telt ook alle ongelezen mail buiten de Inbox (met uitzondering van Junk, Drafts en Outbox)
• Automatisch de signature aanpassen aan het verzend adres

Ik had het voornamelijk nodig voor het derde punt, omdat Mail bij IMAP niet het aantal ongelezen liet zien in de dock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaSsDruM
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16:21
Nitai schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 16:40:
MS Office 2004 for Mac Professional Edition UK

is nu overigens in de aanbieding bij www.surfspot.nl voor 15 euro*

*alleen voor studenten/docenten wiens hbo/uni aangesloten zijn bij surfspot.
Welke student kan 'm voor me aanschaffen dan? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvb
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 08-09 13:47
Verwijderd schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 00:31:
Ik geloof niet dat dit topic bedoelt is voor requests. Maar ik ben al een tijdje op zoek naar een programma op de mac die Nero cd images kan mounten/uitpakken? Een handig programma om normale cd-images te mounten is iig Toastmount (gratis).
Niet super gebruiksvriendelijk maar het werkt waarschijnljik wel (heb het niet geprobeert, heb (nog) geen Mac):

Open een terminal venster en doe:

dd if=image.nrg of=image.iso bs=2048 skip=150

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-08 15:54

sjaakaq

It might get loud

BaSsDruM schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 09:04:
[...]

Welke student kan 'm voor me aanschaffen dan? :P
Dit dacht ik dus ook maar dat stuitte op GoT op nogal wat verzet want alleen een student die is aangesloten bij zo'n instelling mag het programma gebruiken zolang hij bij die instelling is angesloten.

[ Voor 3% gewijzigd door sjaakaq op 04-02-2005 10:57 ]

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

ach, ik probeerde alleen aan te geven voor de studenten. Misschien een tip, ik wist het zelf ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacWolf
Een mooie open-source applicatie voor (aspirant) 3D artiesten: blender3d. Er is ook een tutorial te vinden op de site. Ik ga er even mee spelen, kijken of het zo goed is als het eruit ziet. Zie de gallerij voor wat met deze applicatie mogelijk is.

Voor een ieder die nog een goede calculator nodig heeft (degene die Apple meelevert met het OS is een beetje buggy) is er emu48, een applicatie die werkt als een HP calculator. Deze app is ook gratis.

En dan hebben we ook nog de applicatie Xinema, voor een ieder die full-screen QuickTime filmpjes wil afspelen, maar niet Apple's Pro versie van QuickTime wil aanschaffen. Xinema is gratis en heeft een 'nifty floating controller for pausing, fast-forwarding and adjusting the sound volume'.

MailTemplate is een applicatie waarmee je templates kan maken voor de standaard mail client van Mac OS X, nl. Mail.

Voor een ieder op IRC is de client Conversation beschikbaar, mogelijk is deze al eens genoemd in dit topic.

MacJournal is een applicatie die te gebruiken is als dagboek, maar ook als notitieblok o.i.d. Deze app heeft een Apple Design Award gewonnen en ziet er dus netjes uit, maar werkt ook goed.

Een ieder die wil weten wat voor weer het is, kan Meteo downloaden. Meteo is een open-source applicatie.

iTunes bedienen zonder de applicatie elke keer te tonen, kan via SizzlingKeys. Druk bijvoorbeeld op F6 om muziek af te spelen, F7 om naar het volgende nummer te gaan en F10 om het afspelen te stoppen, allemaal zonder de iTunes applicatie in beeld te brengen. Sizzling Keys ziet er erg gaaf uit en is gratis.

[ Voor 93% gewijzigd door MacWolf op 05-02-2005 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:40

JSchut

.....

Wat is een handig programma voor het printen van cd/dvd covers?
Zodat de covers automatisch in de juiste afmetingen worden afgedrukt.

Het kan ook wel met photoshop. maar ik heb liever een prog ala CoverXP!

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:19

chem

Reist de wereld rond

http://www.macupdate.com/cd%20cover ?

[ Voor 5% gewijzigd door chem op 08-02-2005 09:44 ]

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:40

JSchut

.....

Daar had ik idd al gekeken en vond daar UnCoverIt
Maar ik vraag me af of er nog andere goede programma's voor zijn.

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:19

chem

Reist de wereld rond

JSchut schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 10:00:
[...]

Daar had ik idd al gekeken en vond daar UnCoverIt
Maar ik vraag me af of er nog andere goede programma's voor zijn.
Zelf doe ik niet aaan cd-covers, maar lang geleden deed ik dat "gewoon" in Quark.

Mail anders je bezwaren/ideeen naar de ontwikkelaars van wat je het meest bevalt?

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Een vriend van me gebruikt disclabel 2. Hij vindt het geweldig werken...hij maakt er label en covers mee.

http://mirror.macupdate.com/info.php/id/12318
http://www.smileonmymac.com/disclabel/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iTunes ondersteunt ook (al dan niet in beperkte mate) het printen van cd-covers. Zodra je een cover-plaatje hebt toegevoegd aan je collectie kan je nog best redelijke covers printen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 27-06 21:02
Op http://www-users.kawo2.rwth-aachen.de/~razzfazz/ heeft iemand een driver gepost zodat het nieuwe scrollsysteem van de nieuwe Powerbooks (two-finger scrolling) ook op oudere Powerbooks en iBooks werkt :) Het werkt op alle W-Enhanced trackpads.

Zelf niet getest, maar het zou moeten werken met 10.3.7 en 10.3.8

edit:
Zie ook de reactie van Q hieronder, het werkt nog niet helemaal vlekkeloos!

[ Voor 12% gewijzigd door The Evil Brain op 11-02-2005 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q

Q

The Evil Brain schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 21:47:
Op http://www-users.kawo2.rwth-aachen.de/~razzfazz/ heeft iemand een driver gepost zodat het nieuwe scrollsysteem van de nieuwe Powerbooks (two-finger scrolling) ook op oudere Powerbooks en iBooks werkt :) Het werkt op alle W-Enhanced trackpads.

Zelf niet getest, maar het zou moeten werken met 10.3.7 en 10.3.8
Dat is beter! Alhoewel sidetrack an sich ook erg koel is. Als apple de mogelijkheid zou maken om de hoeken van je trackpad als knoppen te configureren zoals sidetrack dit doet dan zou sidetrack overbodig zijn.

edit: werkt!

[ Voor 43% gewijzigd door Q op 12-02-2005 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Hebben jullie ook het probleem dat Cologuy zn instellingen verliest bij het opnieuw opstarten?
Save settings vinkje staat aan maar dit werkt niet :?

Of zijn er nog betere IRC clients?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus

Maximus

There is no substitute

Bierkameel schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 22:17:
Hebben jullie ook het probleem dat Cologuy zn instellingen verliest bij het opnieuw opstarten?
Save settings vinkje staat aan maar dit werkt niet :?

Of zijn er nog betere IRC clients?
Ik gebruik Xchat Aqua. Zelfde als Xchat voor windows/linux :) werkt zeeer prettig.

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Topicstarter

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nietzman
  • Laatst online: 10-09 15:07

Nietzman

Woei!

Weet iemand een goed alternatief voor Graphic Converter? Ik ben namelijk behoorlijk ontevreden over de manier waarop hij jpgtjes opslaat. Ik krijg soms het gevoel dat de thumbnails die ik er mee probeer te genereren nog groter zijn dan het origineel. (In Kb's...)

Om nou elke keer in Photoshop te gaan safe-for-webben of een batch aan te maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus

Maximus

There is no substitute

Nadeel van Snak is alleen dat je er voor moet gaan betalen mids je hem langer wil gaan gebruiken en bij Xchat Aqua [nog] niet :)

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ma_rK
[b][message=22661865,noline]hydrus schreef op woensdag 26 januari 2005 @
Imagewell is een handig stukje software om afbeeldingen klaar te maken voor het web en er ook op te zetten, enige nadeel (imo) is dat je enkel kan opslaan als jpg, tiff en png. Voor het web is dit echter geen nadeel.
Nog een belangrijke feature is dat je er een watermerk kan opzetten, nadeel is dat je het watermerk in het prog zelf moet maken, en geen jpg kan importeren als watermerk.
De tool is zeer klein en zeer snel, zeer handig dus voor als photoshop eens niet geladen is.
Echt wat een supertip. Was eerst wat sceptisch, maar slepen vanuit iPhoto, resolutie aanpassen, dmv preview nog wat spelen met de qualiteit en uploaden maar. Ideaal voor de bloggers onder ons. Sneller werken kan (bijna) niet. Zeker als je de quality nog even handmatig bij wilt stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Laatst online: 17:17
Ik heb nu een aantal ftp clients geprobeerd op osx (transmit, cyberduck, ncftp, ableftp) maar echt geen enkele heeft gewoon een fatsoenlijke queue mogelijkheid alla flashfxp van windows.

Ik wil gewoon op een ftp site browsen dan wat dingen in de wachtrij zetten en als ik daarmee klaar ben de "queue" dan aanzetten zodat hij alles netjes alles 1 voor 1 af gaat.

Enige wat een beetje in de buurt komt is het batch gebeuren van transmit ware het niet dat transmit alles tegelijk wil downloaden. Wat in de meeste gevallen dus weer niet gaat omdat de meeste ftp site maar 1 enkele verbinding per ip toe staan :S

Iemand een suggestie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacWolf
Voor alle *Book eigenaren, maar ook handig voor een ieder die een Apple desktop bezit is het tooltje SMART Reporter te downloaden.

SMART Reporter houdt je (S)ATA schijven in de gaten en geeft aan wanneer je schijf op het punt staat om de geest te geven. Op deze manier kan je tijdig een back-up uitvoeren en loop je dus minder risico op data verlies. SMART Reporter is gratis te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielZ
  • Laatst online: 06-10-2024

NielZ

Casual

BackPack
Voor alle scholieren/studenten die een taal moeten leren, en toe zijn aan het simpele woordjesstampen. Voer de woordjes in, en overhoren maar. Inclusief mogelijkheid je lijst te uploaden, en lijsten te downloaden van anderen.

Daarnaast een verzoekje: ik ben al tijden op zoek naar een soort DU Meter voor de Mac. Voor de mensen die het niet kennen: een programmaatje wat in een klein venstertje je UL/DL snelheid weergeeft, én bijhoudt hoeveel je vandaag/deze week/deze maand/in totaal al verstouwd hebt. Liefst iets wat een beetje in de achtergrond draait. Heb al eea gevonden en geprobeerd op Versiontracker, maar het was toch net niet helemaal wat ik zocht.

Mage Powerrr \o/ | Voor je 't weet trekken ze de stekker eruit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nietzman

Nietzman

Woei!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franklin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:03

franklin

denkt teveel...

voor ftp gebruik ik captainftp http://captainftp.xdsnet.de/ de eerste ftpclient die het voor mij fatsoenlijk doet, jammer genoeg niet gratis..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben op zoek naar een simpel programmaatje waar ik meteen kan zien wat de totale bandbreedte/ontvangst van de wlan verbinding is, en het realtime gebruik. Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Met Netwerkhulpprogramma (/Programma's/Hulpprogramma's/Netwerkhulpprogramma) kun je de bandbreedte van je wlan verbinding zien en met Activiteitenweergave (/Programma's/Hulpprogramma's/Activiteitenweergave) kun je real-time het verbruik zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nietzman

Nietzman

Woei!

Verwijderd schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 20:51:
Ik ben op zoek naar een simpel programmaatje waar ik meteen kan zien wat de totale bandbreedte/ontvangst van de wlan verbinding is, en het realtime gebruik. Iemand?
Twee posts boven je, knakker. :{.
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.