FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Je meent het
No offense, maar nogmaals ik zoek software waarbij ik een avi (of ander formaat) kan importeren en exporteren als animated gif. En dat kan niet in Imageready/ Photoshop.. Een combo van programma's, daar kom je een heel eind, maar ik zoek een totaal-tooltje zeg maar..
[ Voor 13% gewijzigd door ddZ op 03-05-2006 22:42 ]
Je had het ook over mov's, die werken net als mpg's prima in CSddZ schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 20:01:
No offense, maar nogmaals ik zoek software waarbij ik een avi (of ander formaat) kan importeren en exporteren als animated gif. En dat kan niet in Imageready/ Photoshop.. Een combo van programma's, daar kom je een heel eind, maar ik zoek een totaal-tooltje zeg maar..
Avi's moet je alleen eerst omzetten. Er zijn wel een paar oude gif maker apps, maar daar kan je volgens mij geen filmpjes mee importeren. Dus CS en QT Pro zijn voor zover ik weet je beste opties.
ik had namelijk ook gezocht en precies dezelfde vraag gesteld.
Nē, sakki no sunea mitai ni aterushi, hoshī?
Verwijderd
Ik verwacht gewoon als ik een website open met daarop eeen stream filmpje dat ie het doet..
Voor normale gebruikers is de overstap naar een mac dan ook niet te doen..
Zelfde geld met heel heeeel veel dingen op een apple.
Goed dat bootcamp er nu is.
No production networks were harmed during this posting
Right,...Het omzetten had te maken met CS en dus niet met het gewoon afspelen van de file...Verwijderd schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 12:38:
mensen doen net alsof het de normaalste zaak van de wereld is om een .avi "even" om te zettten..
Ik verwacht gewoon als ik een website open met daarop eeen stream filmpje dat ie het doet..
Voor normale gebruikers is de overstap naar een mac dan ook niet te doen..
Zelfde geld met heel heeeel veel dingen op een apple.
Goed dat bootcamp er nu is.
Nē, sakki no sunea mitai ni aterushi, hoshī?
Verwijderd
Het mooiste is mensen praten het altijd goed...
Je kan het gemakkelijk zus doen... je kan het gemakkelijk zo doen... NEE het is niet gemakkelijk mensen!!!
Vind het zelf ook heel mooi maar gebruiksvriendelijk is het allerminst..
Een hyves achtige networking-tool, maar dan 10x knapper! Met eigen client sotware voor Mac en Windows! Het heeft zelfs een ingebouwde messenger-tool die ook MSN, Jabber en Google Talk aankan, iPhoto integratie en adresboek koppeling.
Een aanrader!
Uitzondering daarop zijn WMV filmpjes waar je Flip4Mac voor nodig hebt. En aangezien Apple pas zeer recent over is gestapt naar een nieuwe processor kan je niet verwachten dat alle software meteen is over gezet naar de nieuwe processor. Als dat niet is gebeurt (zoals in het geval van F4M) dan ligt dat aan de software fabricant en niet aan Apple.
Overigens zal je WMV9-AVI containers ook -niet- met F4M af kunnen spelen. Daar is -geen- manier voor op OS X omdat Microsoft die standaard gesloten houd en er niemand zin heeft om geld te betalen voor een licentie voor die codec. Er zijn wel een aantal tooltjes waarmee het kan, maar die zijn A) niet makkelijk in het gebruik en
[ Voor 12% gewijzigd door Liegebeest op 10-05-2006 09:52 ]
Liege, liege, liegebeest!
Weet iemand eigenlijk wat precies de verschillen zijn tussen darwinports en bv. fink? Ik heb voor darwinports gekozen omdat op de site van fink toen stond dat die nog niet echt goed in universal beschikbaar was (staat op de site tenminste).. maar volgens mij zijn de meesten hier blijer met fink..
Verwijderd
Het verschil met darwinports en fink is dat darwinports alleen een of meerdere patches levert en een link naar het sourcebestand van het te installeren pakket. De patch zorgt er dan voor dat het pakket goed compileert op OSX.mtbrainz schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 14:30:
na lang zoeken naar de voor mij ideale vervanger voor irfanview heb ik maar imagemagick geinstalleerd via darwinports. Voor batch resizen werkt dit geweldig, geen enkel ander (free) programmaatje wat ik heb gevonden doet dit zoals ik 't graag zou willen.
Weet iemand eigenlijk wat precies de verschillen zijn tussen darwinports en bv. fink? Ik heb voor darwinports gekozen omdat op de site van fink toen stond dat die nog niet echt goed in universal beschikbaar was (staat op de site tenminste).. maar volgens mij zijn de meesten hier blijer met fink..
Fink levert ook binaries maar volgens mij ook gepatche sources.
Beetje laat antwoord, maar om de search wat te voeden:The Evil Brain schreef op maandag 01 mei 2006 @ 11:54:
Kent iemand een handige widget voor iTunes, die, anders dan de standaard iTunes-widget, ook informatie over de artiest en het album geeft, en eventueel ook nog de rating kunt zien en aanpassen?
http://www.yellowmug.com/sk4it/
Sizzlingkeys doet ook wat jij wil, je kan het automatisch laten opstarten en het preference panel komt bij je system preferences. Bijkomende functies: sleep mode activeren en computer locken.
Ik denk dat het ongeveer hetzelfde kan en doet als iMote. ( wat ik nu even ga uitproberen)
</onzin>
[ Voor 4% gewijzigd door Matias op 24-05-2006 15:34 ]
Verwijderd
Dit werkt vaak wel met MDF/MDS (alcohol images), maar niet met .bin (iig ik heb het nog nooit werkend gezien). Ik pak deze dan via Parallels in Windows uit.Verwijderd schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 16:39:
.bin renamen naar .iso? Werkt bij negen van de tien keer zonder problemen. Alleen multisession ISO's gaan de mist in.
Een alternatief waar ik na het een tijdje gebruikt te hebben erg tevreden over ben is skEdit. Goeie interface, gemakkelijk en snel in het gebruik en compleet met projectmanagement. Ben nog niets tegengekomen wat ik mis. Het is alleen niet gratis, dat is een nadeel. Persoonlijk heb ik hier wel 24 dollar 95 voor over.
Ben dit programma nog niet tegengekomen in deze thread.
Ik vond het zeker de moeite waard.
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Zoals mark al aangeeft werkt dit helaas niet. Ik ben nog steeds op zoek naar een alternatief voor Toast 7.0.2 ivm met mounten van .bin images...Verwijderd schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 16:39:
.bin renamen naar .iso? Werkt bij negen van de tien keer zonder problemen. Alleen multisession ISO's gaan de mist in.
Misschien een apple
Verwijderd
Ik heb hier een muziekdvd (Queen Greatest Video Hits 1 en 2) en de verschillende clips zijn onderverdeeld in de hoofdstukken van de DVD. Hoe haal ik deze van de DVD af en maak ik er een .mov of iets dergelijks van?
Alvast bedankt!
MacTheRipper doet de eerste stap in ieder geval.Verwijderd schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 22:54:
Wat ik zoek is een programma om filmpjes van een DVD te halen.
Ik heb hier een muziekdvd (Queen Greatest Video Hits 1 en 2) en de verschillende clips zijn onderverdeeld in de hoofdstukken van de DVD. Hoe haal ik deze van de DVD af en maak ik er een .mov of iets dergelijks van?
Alvast bedankt!
[ Voor 4% gewijzigd door Arthur op 27-05-2006 23:57 ]
Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy
Mijn specs zijn beter, mijn gadgets vetter, om over persoonlijkheid nog maar niet te spreken.
Iemand een tip ?
Ik wil dus in mijn Pioneer AVIC-x1R een dvd stoppen vol met mp3 bestanden, dvd's leest hij niet, gewone cd's wel.
Nu las ik dus ergens dat iemand op een pc als zijn mp3 bestanden naar .vob had omgezet, en zo kon hij alsnog een mp3 dvd afspelen.
Maar nu, kan dit ook op de mac ?
[ Voor 61% gewijzigd door macmouse op 30-05-2006 01:37 ]
Verwijderd
Volgens mij ffmpeg / ffmpegX?macmouse schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 01:31:
En ik zoek weer programma om van MP3 bestanden .vob bestanden te maken...
Iemand een tip ?
Ik wil dus in mijn Pioneer AVIC-x1R een dvd stoppen vol met mp3 bestanden, dvd's leest hij niet, gewone cd's wel.
Nu las ik dus ergens dat iemand op een pc als zijn mp3 bestanden naar .vob had omgezet, en zo kon hij alsnog een mp3 dvd afspelen.
Maar nu, kan dit ook op de mac ?
Heb wel alle benodigdheden geinstalleerd..
Verwijderd
Zou me enorm helpen
probeer eens 1 van je mp3's naar .mov te renamen?macmouse schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 02:12:
Dacht ik ook, maar die wil alleen maar mov naar vob omzetten.
Heb wel alle benodigdheden geinstalleerd..
[ Voor 65% gewijzigd door chem op 30-05-2006 10:25 ]
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Verwijderd
Maar ik wil het dus ook andersom werkend hebben, zodat ik bijvoorbeeld een iso kan mounten, en dan via frontrow afspelen oid..chem schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 10:24:
Daemon tools heb je niet nodig; OS X kan zelf .iso, .img en .dmg mounten.
[...]
probeer eens 1 van je mp3's naar .mov te renamen?
Dat kan ook gewoon. Als je bijvoorbeeld een dvd iso mount met diskmounter, kan je daarna vanuit DVD speler deze iso als bron video map aanwijzen.Verwijderd schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 10:34:
[...]
Maar ik wil het dus ook andersom werkend hebben, zodat ik bijvoorbeeld een iso kan mounten, en dan via frontrow afspelen oid..
Egoist: A person of low taste, more interested in themselves than in me
Verwijderd
Is hier nog iets van uitgekomen? meeste draadjes komen van 2005 ofzo
gdisk.sourceforge.net
Dit heb ik nog kunnen vinden, iemand hier ervaringen mee of weten betere oplossing?
Klein vraagje nog zijn de prog. voor torrents van de 1e pagina (2004) nogsteeds aan te raden voor intel gebruikers? azareus/limewire etc?
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2006 13:06 ]
Verwijderd
Hij maakt het appeltje linksbovenin en de SpotLight icon kleiner. Zeer iritant en ook nog eens niet echt netjes.
Heeft iemand mischien nog de 1.2 versie van UNO? Als ik met Google zoek en ik ga hem downloaden blijkt het telkens 1.3 te zijn.
Ik heb 1.2 niet opgeslagen toen ik OS X laatst opnieuw installeerde.
Ik gebruik Azureus omdat ik de indruk heb dat deze sneller downloadt dan Bits on Wheels dat ik op m'n moeders iMac gebruikte, en meer opties heeft dan bv Tomato Torrent. Het blijft wat log, maar verder wel prima. Voor Azureus op Intel-Macs heb je echt wel een speciale versie nodig, die hier te downloaden is. De standaard 2.4.0.2 Mac Binary van de Azureus website werkt niet.Verwijderd schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 13:04:Klein vraagje nog zijn de prog. voor torrents van de 1e pagina (2004) nogsteeds aan te raden voor intel gebruikers? azareus/limewire etc?
Helaas nog niet zo'n fraaie client als uTorrent gevonden voor OS X, maar tot dat moment is Azureus in mijn ogen de beste.
Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy
Ik ben zelf op zoek (voor in combinatie met ShakesPeer, DC-client) naar een soort van NetLimiter (gebruikte ik in windows), om dus gewoon een bandbreedtebeperking op programma's te kunnen gooien want nu vreet SP alles op aan bandbreedte van mij..
Iemand?
Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB
Verwijderd
75 berichten per pagina; nog 12 te gaan
't zou misschien tof zijn om elk programma ook score op 10 te geven EN standaard "voor wat te gebruiken" label meegeven... of is dit een utopie
kan ik dit excel bestandje ergens online plaatsen?
No production networks were harmed during this posting
Verwijderd
ja maar die lijst kan ik hier ni posten...paella schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 19:19:
Excel??? maakt er meteen HTML van natuurlijk!
dat ziet er ni uit! vaak veel te lange uitleg, verspringingen etc...
anders zet ik bestandje ergens online, dan downen jullie hem daar maar
Verwijderd
(en over het "thinking about buying a MacBook": zeker doen! Ik heb er zelf een en het werkt perfect)
Werkt nagenoeg het zelfde als MS Project.
Verwijderd
hier kunnen jullie het 1e bestandje vinden:Verwijderd schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 08:28:
Jaaa top idee!
http://www.artox.be/apple/apple_software_tips.xls
dit zijn de programma's opgesomd op pag.1 als je 75 berichten PER beeld neemt.
ik stel voor dat iemand anders pag.2 doet, nog iemand anders pag.3 etc...
dan samengooien EN dan kijken of we standaard labels/categoriën kunnen bedenken en aan de programma's geven. Daarna kan iedereen zijn scores toekennen voor het programma wat hij/zij kent/gebruikt...
ik hoor wel als iemand mee wil doen
ciaociao
iTunes besturen met een GROOT venster met alle album art die voorbij waait - erg slick!super-muffin schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 14:18:
iTunes besturen met sneltoetsen met een klein venster met welk nummer inclusief album art.
* http://www.steelskies.com/coverflow/
* Zie ook deze post: http://www.jasperhauser.n...06/05/coverflow-icon.html
Verwijderd
Iemand die even wil kijken of hij of zij nog versie 1.2 heeft liggen?Verwijderd schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 19:03:
Nu is er dus sinds kort UNO 1.3 voor OSX. Hij werkt goed maar er is 1 hele grote MAAR.
Hij maakt het appeltje linksbovenin en de SpotLight icon kleiner. Zeer iritant en ook nog eens niet echt netjes.
Heeft iemand mischien nog de 1.2 versie van UNO? Als ik met Google zoek en ik ga hem downloaden blijkt het telkens 1.3 te zijn.
Ik heb 1.2 niet opgeslagen toen ik OS X laatst opnieuw installeerde.
Verwijderd
Iemand een idee welke ik daarvoor moet hebben? Of is er überhaubt wel zoiets?
Vnc is een optie. Ook is er een duur alternatief va Apple zelf (Remote Desktop).Verwijderd schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 11:39:
Ik ben op zoek naar een programma waarmee ik remote op mijn mac kan komen, zoiets als radmin bvb.
Verwijderd
Ik zal er eens naar kijken. Werkt dat ook van een Mac naar een Win-pc zover je weet?tweak_dude schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 11:46:
[...]
Vnc is een optie. Ook is er een duur alternatief va Apple zelf (Remote Desktop).
Vnc clients en servers zijn zowel voor Windows als Mac OS beschikbaar.Verwijderd schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 13:31:
[...]
Ik zal er eens naar kijken. Werkt dat ook van een Mac naar een Win-pc zover je weet?
Voor OS X is er OSXvnc
Dit tooltje kan een cd, dvd, sd-kaartje (etc) scannen en vervolgens kan ik aangeven waar ik deze plaats. In mijn geval gaat het om een DJ koffer waar in totaal 600 dvd's / audio cd's / cd-roms in gaan. Wel zo handig om het overzicht te houden.
Egoist: A person of low taste, more interested in themselves than in me
Ja dat werkt primaVerwijderd schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 13:31:
[...]
Ik zal er eens naar kijken. Werkt dat ook van een Mac naar een Win-pc zover je weet?
Zie ook http://www.canaria.nl/index.php?data=blogd&ID=16 voor een impressie.
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Verwijderd
Nogmaals, is er niet mischien iemand die nog UNO 1.2 heeft?Verwijderd schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 10:03:
[...]
Iemand die even wil kijken of hij of zij nog versie 1.2 heeft liggen?
Verwijderd
gDisk werkt prima hoor, al is het wel een beetje traag (maargoed, wat verwacht je als je grote bestanden op een mail server wilt gaan opslaan). Maargoed, het doet wat het moet doen. Je kan zelfs "labels" aan je uploads geven om zo je bestanden een beetje georganiseerd te houden.Verwijderd schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 13:04:
Ben nu al tijdje op zoek naar Gmail disk voor op de mac
Is hier nog iets van uitgekomen? meeste draadjes komen van 2005 ofzo
gdisk.sourceforge.net
Dit heb ik nog kunnen vinden, iemand hier ervaringen mee of weten betere oplossing?
Klein vraagje nog zijn de prog. voor torrents van de 1e pagina (2004) nogsteeds aan te raden voor intel gebruikers? azareus/limewire etc?
Verwijderd
Werkt geweldig, maar is dus alleen voor die nieuwere macs.
http://www.iospirit.com/i...=2346575G849744fc2ded9518
just laptopje aant scherm naast G4 gehangen, wel ff liggen prullen me diene synergy.config, maar het werkt. Super !
en mss nog een goed "progje". tis eigenlijk ne widget: Ical events
toont de activiteiten in iCal van de komende X dagen in een handig overzichtje
edit: Link toegevoegd
[ Voor 21% gewijzigd door Kameleman op 07-06-2006 16:59 ]
Verwijderd
ssh als je alleen command line in wil loggen (zie je firewall instellingen) en/of VNC als je je GUI remote wil kunnen benaderen...Verwijderd schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 11:39:
Ik ben op zoek naar een programma waarmee ik remote op mijn mac kan komen, zoiets als radmin bvb.
een gratis windows ssh client om je mac (of anderen) te benaderen is bijvoorbeeld putty. Een commerciele (maar erg fijne) is bijvoorbeeld SecureCRT. Wbt VNC, daar zijn legio servers en clients voor te vinden... voor de mac is 'chicken of the vnc' vrij populair als client.
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2006 23:44 ]
Daarbij moet hij ook nog eens freeware zijn
http://www.barebones.com/products/textwrangler/index.shtml
http://widgets.yahoo.com/
Leuk programma waarmee je allerlei dingen op je desktop kunt zetten (van bijhouden hoeveel je download tot een levensecht drumstel op je desktop
[ Voor 66% gewijzigd door DrMilkshake op 20-06-2006 18:41 ]
Verwijderd
Ik kan me vergissen, maar die is alleen voor Windows ?DrMilkshake schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 18:33:
HDD Health
http://www.panterasoft.com/
Laat dit programma een paar maanden draaien en het kan uitrekenen wanneer je harde schijven vol al je belangrijke data de geest zullen geven... Geeft ook waarschuwingen als er ongewone dingen gebeuren met je schijf
Zo, dat is mijn lijstje! Sorry als een of meer van deze programma's al eerder genoemd zijn, ik heb niet de hele topic gelezen!
*Zucht...* Dat was best stom eigenlijk
[ Voor 43% gewijzigd door DrMilkshake op 20-06-2006 18:42 ]
Heeft er iemand uberhaupt nog goeie sites voor widgets, behalve die van Apple zelf natuurlijk?
door dit tooltje als je filmpjes wil draaien/spiegelen/verkleinen/vergroten, enz.
"TransformMovie" is echt super handig voor mensen die net zoals ik avi filmpjes kunnen opnemen op je casio digitale camera en in de verticale manier vasthoud. Binnen enkele secondes heb je het filmpje zoals jij het graag ziet.... horizontaal bijvoorbeeld. En om het helemaal mooi te maken..... het is nog freeware ook... kost geen enkele euro!
[ Voor 3% gewijzigd door boom1001 op 21-06-2006 15:28 ]
Joost
Geweldig! Dit had ik al een hele tijd willen hebben...boom1001 schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 15:27:
Weet niet of ie al voorbij is gekomen, maar ik ben gisteren weer een beetje gelukkigere geworden
door dit tooltje als je filmpjes wil draaien/spiegelen/verkleinen/vergroten, enz.
"TransformMovie" ...
Ik heb nu als alternatief ook Smultron in gebruik.
Ik kan bij gebruik van Cyberduck het bestand direct via FTP editten met Smultron. Bij opslaan staat het dus ook gelijk op de server. Ik weet alleen niet of dat is dat je bedoelt?Eswip schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 15:37:
Daarbij moet hij ook nog eens freeware zijnIemand die misschien iets weet? Heb dit topic al door gespit maar kwam alleen uit op Smultron (maar doet geloof ik niet aan saven op ftp) en SubEthaEdit, maar die is weer niet gratis + dat je weer transmit nodig hebt.
Ik heb nu TextWrngler gedownload.. nog niet echt gebruikt, maar ziet er naar uit dattie alles heeft wat ik nodig heb.. (is ook freeware)Bastiaan schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 17:54:
Jammer dat SubEthaEdit niet meer freeware is
Ik heb nu als alternatief ook Smultron in gebruik.
[...]
Ik kan bij gebruik van Cyberduck het bestand direct via FTP editten met Smultron. Bij opslaan staat het dus ook gelijk op de server. Ik weet alleen niet of dat is dat je bedoelt?
Je bedoelt het progseltje waarvan DIT de link is?Eswip schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 18:48:
[...]
Ik heb nu TextWrngler gedownload.. nog niet echt gebruikt, maar ziet er naar uit dattie alles heeft wat ik nodig heb.. (is ook freeware)
Ik gebruik de upcoming birthdays widget, hier kun je daar meer over lezen. Zo ziet-ie er ongeveer uit:Melkbus schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 21:11:
Ik ben op zoek naar een goeie verjaardagskalenderwidget, zo een die iets weergeeft in de trend van "in 12 days Jantje turns 3". Ik had er een gevonden maar die werkt op je adresboek en dat vind ik niet zo handig. Ook zoek ik nog een goeie kalenderwidget, iets als de standaard agenda-widget van Apple zelf, maar dan dat je per dag gebeurtenissen/to do's op kunt geven. Een combi van beiden zou natuurlijk helemaal mooi zijnIemand suggesties?
Heeft er iemand uberhaupt nog goeie sites voor widgets, behalve die van Apple zelf natuurlijk?
Hier stond achterhaalde informatie…
En nee, ik wil geen male naar male kabeltje van mn audio-out naar mn audio-in.
Verwijderd
http://www.rogueamoeba.com/audiohijack/ werkt perfectmatiasjansen schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 19:08:
Ik ben opzoek naar een simpel programmatje dat al het geluid van mn audio-out opneemt, Het geluid dat dus geproduceerd wordt door mn computer.
En nee, ik wil geen male naar male kabeltje van mn audio-out naar mn audio-in.
Verwijderd
Senuti (omgekedraaid "iTunes"): prog om van iPod naar iTunes over te zetten,
quasi zelfde interface als itunes en markeerd mp3's die reeds in je iTunes Library staan.
http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/23390
als student japans ben ik op zoek naar een woordenschatprogramma in de stijl van VocableTrainerX,
om eigen woordenschatlijstjes te maken, en jezelf te ondervragen, enz.
probleem is dat het aantal kolommen moet aan te passen zijn (gezien de vele schrijfwijzen japans).
hulp?
verder nog op zoek naar een Fruityloops-achtig prog voor mac, iemand ervaring ermee?
Verwijderd
Misschien Ableton Live?Verwijderd schreef op zondag 25 juni 2006 @ 10:33:
verder nog op zoek naar een Fruityloops-achtig prog voor mac, iemand ervaring ermee?
Misschien is dit wat?Verwijderd schreef op zondag 25 juni 2006 @ 10:33:
als student japans ben ik op zoek naar een woordenschatprogramma in de stijl van VocableTrainerX,
om eigen woordenschatlijstjes te maken, en jezelf te ondervragen, enz.
probleem is dat het aantal kolommen moet aan te passen zijn (gezien de vele schrijfwijzen japans).
hulp?
http://www.kung-foo.tv/kotoba/index.php
gratis en werkt zeer net moet ik zeggen
http://www.gritsch-soft.com/_appcuesplitter/index.html
Verwijderd
Volgens mij heb ik alle opties zo'n beetje wel gehad, ik snap d'r helemaal niets meer van. Gekke is dat mijn broertje helemaal niets verandert heeft en gewoon Radio streams vanuit zijn browser afspeelt met Safari.
Iemand?
Ik vind het wel fijn om op mijn 2de monitor de tijd te hebben staan. Dat doet dit programma prima.
Er zijn genoeg instellingen, zoals geen rand en custom kleuren.
Wat dit proggie beter doet dan mijn vorige klok is gelijk op de 2de monitor gaan staat na het booten van de PC, bij de vorige moest ik dat telkens zelf doen vandaar dat ik opzoek ben gegaan naar een betere.
Het bestaad nog steeds nietpaella schreef op maandag 26 juni 2006 @ 16:46:
Bestond Flipmac voor Intel al?
This version of Flip4Mac WMV Player cannot be installed on Intel-based hardware. Check again soon for a compatible version.
Verkeerde topic?PilatuS schreef op maandag 26 juni 2006 @ 16:51:
BigFreeClock.
Ik vind het wel fijn om op mijn 2de monitor de tijd te hebben staan. Dat doet dit programma prima.
Er zijn genoeg instellingen, zoals geen rand en custom kleuren.
Wat dit proggie beter doet dan mijn vorige klok is gelijk op de 2de monitor gaan staat na het booten van de PC, bij de vorige moest ik dat telkens zelf doen vandaar dat ik opzoek ben gegaan naar een betere.
[ Voor 48% gewijzigd door LoeiOrdinair op 26-06-2006 18:05 ]
DownloadA countdown widget to WWDC 2006, the Apple conference for developers. Where Steve may announce some new Apple products, and show us the Mac OS X Leopard!
Die is nu nog in beta, ik draai hem momenteel en werkt tot op heden goed. Alleen WMV3 speelt hij nog niet helemaal lekker af, en de browserplugin is ook niet nog optimaal...
Even goed zoeken :-) en gooi me anders een mailtje ;-)
Verwijderd
www.weefab.com
Heb je dan geen credit kaartSoul__assasin schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 15:15:
ik heb nu de synergy2.9 uit de TS maar geen beschikbaarheid tot paypall of visa bestaat er een andere manier om aan een key te raken google leverd niets op
Een pc is net een brommer. je kan hem wel opvoeren maar het blijft nog steeds een brommer
http://mail.google.com/mail/help/notifier/index.html
Fugu een sftp web client
http://rsug.itd.umich.edu/software/fugu/
inno
Soul__assasin schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 15:15:
ik heb nu de synergy2.9 uit de TS maar geen beschikbaarheid tot paypall of visa bestaat er een andere manier om aan een key te raken google leverd niets op
Je kunt gewoon geld overmaken van je bankrekening naar je paypal account
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
ach ja ik werk wel verder zonder synergy al is het wel een leuk progje
www.weefab.com
Kijk anders een naar iMote, die is qua features vergelijkbaar (alleen automatisch covers downloaden mist zover ik kan zien) en je hoeft er niet voor te betalen.Soul__assasin schreef op zondag 02 juli 2006 @ 10:29:
heb geen credit card en ik heb nog steeds problemen met mijn bank hun netbanking protocol is niet mac compatible... dus dat is ook een probleem eh
ach ja ik werk wel verder zonder synergy al is het wel een leuk progje
Wel nag venstertje trouwens, maar die kun je blijvend wegkrijgen.
www.weefab.com
Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?
www.weefab.com
Ja hoor, zie wosDaywalk3r schreef op zondag 02 juli 2006 @ 11:34:
ff off-topic enzo maar is er ook een forum als dit voor Windows?
Dit luistert via de microfoon naar muziek die afgespeeld wordt, en zoekt dan op internet naar de bijbehorende titel en artiest. Erg handig als je een liedje op radio of tv hoort, maar de titel niet weet
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
Dit topic is gesloten.
![]()