Het grote "Show je Apple computer" topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 22.642 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KeeZ schreef op maandag 04 juli 2005 @ 11:19:
hmm core-image is toch net wat anders dan 2d werk... die pakt ook de kracht van je GPU er bij om mooie beelden op je scherm te toveren... exposé op een radeon 7000 @ 1920 reso's gaat ie ook niet leuk vinden...
Blijkbaar heb je dan niet echt een zware GPU nodig.. Nogmaals dezelfde imac g3 266 met 160 MB geheugen en 4 MB VRAM; dit zou een ATi Rage Pro 3D moeten zijn, maar van wat ik hoor mag je die chip niet eens een daadwerkelijke GPU noemen.. Ik ga niet zeggen dat mijn imac het perfect trok op die resolutie, maar dat hij het niet aankon; neeh, absoluut niet.. Met een twintig-tal raampjes in exposé ging het toch allemaal redelijk vlot, zeker voor zo'n legacy systeem..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:46

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Verwijderd schreef op maandag 04 juli 2005 @ 10:59:
Wil even een mythe uit de wereld helpen; een low-end GPU die geen hoge 2D resoluties aankan? :X Een radeon 9200 of een fx 5200 zijn ruim voldoende om welke resolutie dan ook te kunnen draaien.. Zelfs een radeon 7000 is nog ruim voldoende.. De GPU hoeft amper werk te verrichten voor dat 2D werk; belangrijke is het mem wat erop zit, en dan nog is in zo'n geval 4 MB nog steeds ruim voldoende om je 2D werk op maximale resoluties te verrichten.. Hoe ik dit weet? Mijn oude g3 imac 266 heeft ook zo'n onboard ati geval met 4MB RAM.. beetje klooien met het ding en je kan er zo een groot scherm aanhangen en lekkere hoge res. draaien... En ja, ook 1920 x 1200.. Waarom iedereen denkt dat "low-end" videokaarten geen desktopwerk zouden aankunnen blijft voor mij dus ook een raadsel.
4MB VRAM voor 1920x1200?? Ik ga eens rekenen. Ik wil goed 2D werk kunnen doen dus ik eis 32bits kleuren. Dan kan ik bij deze uitrekenen hoeveel framebuffer-geheugen ik in mijn VRAM nodig heb:

1920 * 1200 * 4 bytes = 9.216.000 bytes = 9000kB = 8.79 MB Hoe jij dat kaartje zover hebt gekregen om 1920x1200 te draaien zonder virtual desktop (1920x1200 draaien met constant maar 1024x768 visible) is me onduidelijk.

Daar komt nog bij dat je naast je framebuffer geheugen nog meer VRAM nodig hebt, aangezien de GUI in OSX op OpenGL draait. Voor effecten is weer extra VRAM nodig (textures, tijdelijke opslag voor berekeningen in de GPU). Dus het is wel enigszins belangrijk hoe goed de GPU is. Een Radeon9200 met 32MB (iBook) heeft dan ook beduidend meer moeite met expose op 1600x1200 dan een GeForceFX Go5200 met 64MB (PowerBook 12"). Ik heb beide naast elkaar kunnen testen :)

Launching containers into space

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook een Mac.... besteld....

2 maanden levertijd (?!?) dus voorlopig ziet mijn 'setup' er zo uit:

http://home.planet.nl/~lahei050/iMarc/iMarc_setup.JPG

duuuuuuuurt lang!!!!

/Marc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-11-2022

Oxi

Dat is balen, wat heb je besteld?

I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 10:06:
Ik heb ook een Mac.... besteld....

2 maanden levertijd (?!?) dus voorlopig ziet mijn 'setup' er zo uit:

http://home.planet.nl/~lahei050/iMarc/iMarc_setup.JPG

duuuuuuuurt lang!!!!

/Marc
lol :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd balen... maar goed, het is het wachten waard (neem ik aan :) )

Ik heb een iMac G5, 20" besteld, met 1 GB geheugen en bluetooth toetsenbord/muis.
Niet eens zo heel bijzonder zou ik zeggen, en als ik 'm online besteld had, had ik 'm al kunnen hebben denk ik.
Maar voor mijn 1e Mac leek het me handig om bij een Apple Center (mexpert in Enschede) te bestellen. Als er dan wat mee is kan ik zo bij de winkel langs...

annywee... ik heb er inmiddels 2 weken wachten opzitten, en ga morgen op vakantie, dus het schiet al lekker op. En misschien valt het mee en kan ik 'm ophalen direct na mijn vakantie.
Als ik 'm heb, ga ik 'm hier wel even showen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-09 14:49

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Ooit gehoord van AGP Aperture Size? Ik gok dat er zoiets in werking heeft getreden. Dus dat de ATi gewoon wat systeem ram heeft gepakt.

Maar we gaan weer offtopic :z

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-09 19:58

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

Verwijderd schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 10:42:
Maar voor mijn 1e Mac leek het me handig om bij een Apple Center (mexpert in Enschede) te bestellen. Als er dan wat mee is kan ik zo bij de winkel langs...

annywee... ik heb er inmiddels 2 weken wachten opzitten (...)
Daar heb ik ook m'n Mini vandaan, die was gelukkig wel direct op voorraad. Zit nu op een Keystation 49e te wachten, ook daar besteld, ze dachten dat het ong. een week zou duren, maar die week is al voorbij ... *ongeduldig*.

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wibblemoo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02:27
helaas was de powerbook 12" niet meer op voorraad bij macsupport uitgeest, maar over 10 dagen hoop ik 'm binnen te hebben en hier te posten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:55
komop mensen meer pics, minder lullen :P
kheb eindelijk mn kamer+bureau opgeruimd, alle kabels binnen etc dus nu is me setup eindelijk klaar :)

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ramdjan/tnbureau.jpg
van links naar rechts:
sony dru700a, lacie D2 300gb, pstwo, dell 2005fpw, imac g5 17"

playstation is dus ook aangesloten op het dell scherm, net als mijn digitale tv box op de foto hieronder:
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ramdjan/tnbureau2.jpg

zowel tv als ps2 zijn aangesloten op een 2.1 systeem dat niet op de fotos staat(kan dus van beiden tegelijk audio op dat systeem horen) en heb dan uiteraard nog het geluid van de imac, een potje ps2 met wat muziek uit itunes... _/-\o_

de foto is genomen vanwaar mn bed staat dus film kijken op het dell scherm is geen probleem :9

offtopic:
ohja er ligt nog een ipod shuffle 512mb helemaal links en een 60gb laptop hdd onder de imac :Y)

[ Voor 7% gewijzigd door bolleh op 05-07-2005 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shure-fan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 19:53
wat voor speciale ingang heeft je dell scherm dan waardoor hij je digitale ontvanger en je ps2 weergeeft??

Voip enthousiastelling, Liever een kabel dan wifi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:34

Maximus

There is no substitute

shure-fan schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 17:03:
wat voor speciale ingang heeft je dell scherm dan waardoor hij je digitale ontvanger en je ps2 weergeeft??
offtopic:
de duurdere dellschermen, waaronder de 2001FP / 2005FPW / 2405FPW hebben allemaal composite en svideo in. Vandaar dat dat kan :)

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
klopt, dit dell scherm heeft vga, dvi, composite en s-video ingangen. picture-in-picture zoals je op de fotos ziet kan enkel met een vga/dvi signaal + een composite/s-video. je kunt wel verplaatsen, wisselen etc met het osd. voor mij _de_ reden om geen 20" cinema display te kiezen naast de prijs.

overigens heeft de dell 2405fpw(24") ook nog een component ingang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

cybersteef schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 10:57:
[...]

Ooit gehoord van AGP Aperture Size? Ik gok dat er zoiets in werking heeft getreden. Dus dat de ATi gewoon wat systeem ram heeft gepakt.

Maar we gaan weer offtopic :z
bij mijn weten kan framebuffer memory niet via agp aperture memory gaan. Daarnaast geeft de spec van de videochip aan dat 1600x1200 het maximum is wat hij aan kan sturen op een extern display (en dat enkel met de ingebouwde monitor van de iMac disabled). Dat lijkt me gezien het feit dat er 4 of 6MB VRAM is (2 typen iMac) kloppend ->

1600 * 1200 * 2 bytes = 3.66MB

Je bent dan dus wel gebonden aan 16 bits kleuren. Verder vraag ik me af of die videochip uberhaupt wel widescreen resoluties ondersteunt...

Maar goed, dit gaat allemaal een beetje offtopic zo... kan een mod deze discussie niet afsplitsen in een apart topic??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06 17:07

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Oxi schreef op zondag 03 juli 2005 @ 21:11:
Jep, hij voert warmte af door de titanium casing, en als het scherm dicht is dan belemmert dat.
Aluminium tegenwoordig, Titanium voerde de hitte niet goed genoeg af. Beetje tosti-ijzer idee. Alu PB van mij werd trouwens wel ongezond heet, zal er wel tegen kunnen maar je moet wel ff in de gaten houden waar je hem dan op zet :)

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxi

Oxi

OzBoz schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 20:25:
[...]

Aluminium tegenwoordig, Titanium voerde de hitte niet goed genoeg af. Beetje tosti-ijzer idee. Alu PB van mij werd trouwens wel ongezond heet, zal er wel tegen kunnen maar je moet wel ff in de gaten houden waar je hem dan op zet :)
Alu ok, stomme vergissing :P

Ik heb er eigenlijk alleen last van als ik lang er actief mee werk (touchpad). Ik ben linkspoot dus ik zit steeds met mijn pols op de linkerkant en daar zit net de warme HD. Dat is voornamelijk de reden waarom ik wel eens "afkoel-pauze's" inlas. Zelfs als ik op bed puter (dus nauwelijks ventilatie via de onder/achter-kant is het zeer goed te doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

offtopic:
mjah zowieso is het goed om na 2 uur een kwartiertje te pauzeren zoals bekend.. mijn vriendin kan dan de aandacht ook wel eens gebruiken dus doe ik dat in dat kwartiertje...

@bolleh: netjes die setup van je :) Ik hoopte eigenlijk de soundsticks te zien maar die heb je niet ?

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRookie
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

licht off-topic:
Kan iemand wat (close up) foto's van een PB 15" plaatsen ?
Ik kan op het net bijna alleen maar product shots van apple zelf vinden buiten een enkele in een verdwaalde review.

edit:
imho Geen goede close-ups; ben toch echt 't hele topic doorgegaan (of moet ik de prijskaartjes van m'n contactlenzen afhalen?)

[ Voor 33% gewijzigd door TheRookie op 06-07-2005 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matias
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
In dit topic staan meer dan genoeg foto's van 15" PB's B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-09 11:37

Nitai

Live the life you love.

wat crappy foto's gemaakt met m'n Sony Ericsson K750i.

Hier zit ik op het werk met m'n lieve PB 12" (1,5 Ghz en 786 RAM). Om m'n PB zie je drie computers waarvan 1 (met 19" monitor) mijn werkpaard is op het werk. Hier werk ik het meest op. De andere twee zijn ook van mij, maar hebben andere doeleinden. :P

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/62034/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/62033/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/62032/thumb.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door Nitai op 06-07-2005 10:51 ]

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
KeeZ schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 08:29:
offtopic:
mjah zowieso is het goed om na 2 uur een kwartiertje te pauzeren zoals bekend.. mijn vriendin kan dan de aandacht ook wel eens gebruiken dus doe ik dat in dat kwartiertje...

@bolleh: netjes die setup van je :) Ik hoopte eigenlijk de soundsticks te zien maar die heb je niet ?
nee t zijn gewoon goedkope speakers ;)
tis toch enkel voor tv/ps2 geluid en dat gebruik ik niet zo vaak

toch komt er behoorlijk geluid uit, vooral de bass is wel leuk bij het spelen van games, mercenaries spelen met al die explosies.. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06 17:07

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

TheRookie schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 08:39:
Kan iemand wat (close up) foto's van een PB 15" plaatsen ?
Afbeeldingslocatie: http://www.fizion.nl/photo/photo.php?file=/PowerBook/_res/res_DSC01160.JPG
close genoeg?

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRookie
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

_/-\o_

nu nog een 'hele' ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 17:17
er staan highres fotos op apple site.....

en je weet toch onderhad wel hoe zon ding eruit ziet? zijn er nu al aantal voorbij gekomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

Ga ff naar een Dealer, ofzow om hem ff te bekijken en maak er dan ff 10.000 fotos van :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRookie
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

Da's juist de reden, heb ik pas van 't weekend tijd voor; maar ik heb de hints begrepen :X

[ Voor 51% gewijzigd door TheRookie op 06-07-2005 14:24 . Reden: +quote ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:34

Maximus

There is no substitute

Ik zal zo even fotos voor je nemen van al mijn mac spul oke ? :P

Ik heb fotos voor je gemaakt. Ik heb er een stuk of 18 gemaakt, daarom zet ik deze niet in APL. Je kunt op de onderstaande URL klikken om naar het foto album te gaan :)

kliQ hier

offtopic:
Qorne doe een beetje aardig zeg... Je kunt zo aardig zijn :>

P.S.,
voor de slimmerts onder ons die zeggen "hey in je onderschrift staat 2x 20" monitor, ik zie er maar 1 !!11", de 2e komt morgen met de pippo's van DHL. het is een identieke aan de gene die er nu al staat en beide dus aan de powermac :)

[ Voor 77% gewijzigd door Maximus op 06-07-2005 16:11 ]

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
Derek S. schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 00:09:
Mooi strak :)

Alleen zou ik nog een dock kopen voor de iPod mini als ik jou was, dat maakt het wel af denk ik. _/-\o_
Afbeeldingslocatie: http://lowfi.nl/dock.jpg

:Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRookie
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

Maximus: Dank :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shure-fan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
e4tjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derek S.
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Mooi! Nu alleen nog je oordopjes opruimen en zeggen waar ik die achtergrond kan downloaden. :+

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss
  • Laatst online: 10-07 16:50

dawuss

gadgeteer

Ik heb hier tijdelijk een stereoscopische camera te leen, en ik dacht: "What the hell, weer eens wat anders :)".

Hier is het resultaat:

Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/dawuss/pics/stereo/powerbook-thumb.png

Te bekijken met een rood/cyaan brilletje (rood/groen gaat niet werken).

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mag ik jouw background ? :9~
lekkere setup!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindkaas
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-03 11:29

Pindkaas

Smeert smeuïg tot...

dawuss schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 21:59:
Ik heb hier tijdelijk een stereoscopische camera te leen, en ik dacht: "What the hell, weer eens wat anders :)".

Hier is het resultaat:

[afbeelding]

Te bekijken met een rood/cyaan brilletje (rood/groen gaat niet werken).
Een speciale camera daarvoor? Ik dacht dat je dat met twee foto's moest maken?

Waar kan je zulke brilletjes eigenlijk kopen? Ik ken ze alleen van de donald duck en van "vinger aan de pols"

"Luie mensen worden ook moe!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss

dawuss

gadgeteer

Pindkaas schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 02:35:
[...]

Een speciale camera daarvoor? Ik dacht dat je dat met twee foto's moest maken?

Waar kan je zulke brilletjes eigenlijk kopen? Ik ken ze alleen van de donald duck en van "vinger aan de pols"
Eén enkele camera kan idd ook, maar dat is veel moeilijker, vooral met bewegende subjecten als mensen. Deze speciale camera bestaat uit twee digicams die aanelkaar gemaakt zijn :)

Wat betreft die brilletjes: die koop je meestal in aantallen vanaf 500 stuks. Ik heb die van mij gratis gekregen ooit :)

micheljansen.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxi

Oxi

Afbeeldingslocatie: http://pics.oceserver.nl/oxi/bureau_8-7-50.jpg

• iPod 4G 20GB incl iSkin
• Powerbook 12" Combo 1,25GB DDR
• LG L1710B TFT
• Logitech Z-5500 Digital
• Apple BT Keyboard, Logitech UltraX, MX518

Die UltraX is van mijn desktop die uitstaat en heb nu dual head via powerbook. Star Trek op 17" en de rest via 12". :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superflip
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:10

Superflip

*pwiet*

Tack så mycket!

Erug mooie achtergrond... kan niet wachten om hem ook op mijn PB 15" te zetten :)
Nog eventjes wachten en ik heb een broertje voor mijn IB 12" *g* (hopelijk dinsdag ten laatste)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Mijn Ibook bij mijn dj setje...

Gebruik de Ibook vooral voor final scratch en een beetje office werk. :)

http://www.aboutdj.nl/diversen/DSCN1632.JPG

iRacing profiel | Sim-Racer.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

leuke setup maar lelijk zo bij dat mooie ibookje ;)

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superflip
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:10

Superflip

*pwiet*

Reind schreef op zondag 10 juli 2005 @ 00:26:
Mijn Ibook bij mijn dj setje...

Gebruik de Ibook vooral voor final scratch en een beetje office werk. :)

http://www.aboutdj.nl/diversen/DSCN1632.JPG
Mooie setup :)
Ben vooral jaloers op je DJ-setup :)
Welke technics zijn het juist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Het zijn Technics M3D's die een paintjob hebben gehad en nu fel nichten roze zijn inclusief een my little pony opdruk. :P

Afbeeldingslocatie: http://www.aboutdj.nl/images/stories/diversen/rob_nijhuis_1.jpg

Daar staat nu dus de apple ibook bij aangezien ik gebruik maak van final scratch ( http://www.stantondj.com/v2/fs/index.asp ) en ik een compacte notebook nodig had. Het moet tenslotte ook nog wel ergens in een platentas passen als er op zaterdag avond gedraait moet worden :)

Tis overigens voor mij als die hard windows gebruiker wel even wennen dat OS-X, probeer nu zoveel mogelijk te werken met OS-X want na ruim 10 jaar windows is het redelijk lastig wennen aan zo'n ander OS

[ Voor 19% gewijzigd door R2D2 op 10-07-2005 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 00:02
Oxi schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 09:19:
[afbeelding]

• iPod 4G 20GB incl iSkin
• Powerbook 12" Combo 1,25GB DDR
• LG L1710B TFT
• Logitech Z-5500 Digital
• Apple BT Keyboard, Logitech UltraX, MX518

Die UltraX is van mijn desktop die uitstaat en heb nu dual head via powerbook. Star Trek op 17" en de rest via 12". :)
offtopic: Had mediamarkt die zwarte iSkin niet? Anders ga ik hem daar halen.

Apple MacBook Pro 14 (2021), Mac mini M4 (2024), iPhone 16 Pro Max (2024) & AirPods Pro 2 (2022) | Cambridge Audio CXA80 | Project-Audio X2 | BlueSound NODE ICON | Q Acoustics 5050 | LG C3 65” OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxi

Oxi

Ik heb mijne bij de Dixons gehaald voor €25 geloof ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

Reind schreef op zondag 10 juli 2005 @ 11:48:
Het zijn Technics M3D's die een paintjob hebben gehad en nu fel nichten roze zijn inclusief een my little pony opdruk. :P

[afbeelding]

Daar staat nu dus de apple ibook bij aangezien ik gebruik maak van final scratch ( http://www.stantondj.com/v2/fs/index.asp ) en ik een compacte notebook nodig had. Het moet tenslotte ook nog wel ergens in een platentas passen als er op zaterdag avond gedraait moet worden :)

Tis overigens voor mij als die hard windows gebruiker wel even wennen dat OS-X, probeer nu zoveel mogelijk te werken met OS-X want na ruim 10 jaar windows is het redelijk lastig wennen aan zo'n ander OS
offtopic:
net als van vinyl naar CD gaan :+ een stuk beter :+

verder lijkt het me gaaf ook die rose daar eens bij te zien... ik had ze natuurlijk al eens gezien in het HTBADJ topic... maar met de iBook daar weer bij...

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wibblemoo
mijn huidige setup:

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/bras/setup1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/bras/setup2.jpg

powerbook 12" 1,5 ghz 1,25 gig geheugen
cinema display ADC 20"
macally BT muis
logitech toetsenbord

[ Voor 6% gewijzigd door wibblemoo op 14-07-2005 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
wibblemoo schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 13:28:
mijn huidige setup:

[afbeelding]

[afbeelding]

powerbook 12" 1,5 ghz 1,25 gig geheugen
cinema display ADC 20"
macally BT muis
logitech toetsenbord
Stond daar vroeger niet een iBook 12" :P

Ik kreeg vandaag in de trein naar amsterdam te horen dat jouw oude iBook niets anders was dan een pats object. Toen ik tegen die meneer zei dat het er nog altijd beter uit zag als zijn pislelijke IBM thinkpad ging ie gelukkig ergens anders zitten.... (soms vraag ik me af waar sommige mensen het lef vandaan halen om zoiets te roepen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wibblemoo
nee die ibook stond daar niet want die had geen dvi aansluiting ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

wibblemoo schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 10:16:
nee die ibook stond daar niet want die had geen dvi aansluiting ;)
hee je hebt dezelfde wallpaper als ik :Y)

Overigens had ik een semi-kapotte PB15" op bezoek deze week, dus weer ff camera erbij gepakt :)

Afbeeldingslocatie: http://whieee.homelinux.net/~benny/images/macfrenzy/PICT0096-small.jpg
een kleine vergelijking voor wat betreft de grootte:

Afbeeldingslocatie: http://whieee.homelinux.net/~benny/images/macfrenzy/PICT0099-small.jpg]
en de zijkant ;)

Afbeeldingslocatie: http://whieee.homelinux.net/~benny/images/macfrenzy/PICT0103-small.jpg
naast elkaar :)

Afbeeldingslocatie: http://whieee.homelinux.net/~benny/images/macfrenzy/PICT0106-small.jpg
bij een collega thuis

Afbeeldingslocatie: http://whieee.homelinux.net/~benny/images/macfrenzy/PICT0113-small.jpg
JA je hebt ECHT dezelfde wallpaper als ik :D

alles clickable as always

[ Voor 3% gewijzigd door Whieee op 15-07-2005 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/62563/full.jpg

Powerbook 12" combo
LaCie 40 GB Mobile Hard Drive
iPod 4G 20 GB
Samsung 173P
Logitech Cordless Desktop MX
Logitech R20 2.1 speakersetje
Inmiddels heb ik mijn pc via Remote Desktop op het scherm van Powerbook, dus kan ik die allemaal dingen laten doen terwijl ik met Tiger bezig ben :P

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wutroe
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20:52
Canaria schreef op zondag 17 juli 2005 @ 02:19:
[afbeelding]

Powerbook 12" combo
LaCie 40 MB Mobile Hard Drive
iPod 4G 20 MB
Samsung 173P
Logitech Cordless Desktop MX
Logitech R20 2.1 speakersetje
Inmiddels heb ik mijn pc via Remote Desktop op het scherm van Powerbook, dus kan ik die allemaal dingen laten doen terwijl ik met Tiger bezig ben :P
Weinig opslag op je iPod :+ Mooi scherm trouwens die 173P, is het een witte of een zilveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Poekoek schreef op zondag 17 juli 2005 @ 04:31:
[...]

Weinig opslag op je iPod :+ Mooi scherm trouwens die 173P, is het een witte of een zilveren?
:P iPod aangepast
De 173P is zilver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 15:39
nu je lacie mobile drive nog :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

kenny89 schreef op zondag 17 juli 2005 @ 12:49:
nu je lacie mobile drive nog :+
Nee, die is gewoon echt zo klein :+

ook maar aangepast ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iMac G5 20"

voor "amateur" webdesign, muziek opname/bewerken, en andere "normale" computer zaken

Afbeeldingslocatie: http://www.finalscratchforum.nl/images/iMac.jpg

iBook G4 14"

voor Final Scratch 2.0, muziek opnemen/bewerken

Afbeeldingslocatie: http://www.finalscratchforum.nl/images/iBook.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wutroe
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20:52
Verwijderd schreef op zondag 17 juli 2005 @ 23:02:
iMac G5 20"

voor "amateur" webdesign, muziek opname/bewerken, en andere "normale" computer zaken

[afbeelding]

iBook G4 14"

voor Final Scratch 2.0, muziek opnemen/bewerken

[afbeelding]
Wat is dat voor 'dock' naast die iMac?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Poekoek schreef op zondag 17 juli 2005 @ 23:33:
[...]

Wat is dat voor 'dock' naast die iMac?
Sony DSC T7

zeer fijne compact camera. En aan de andere kant een LaCie 250 USB HD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dock voor de T7 ? Amai, welkeen is dat dan? De connectors van de T7 zitten toch op de zijkant? En die meegeleverede "dock" is toch grijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry...Sony DSC T33 :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPiX1999
  • Laatst online: 09-09 08:29
Zo! Sinds 9 juli ben ik de trotse eigenaar van mijn eerste mac; een mac mini. Wilde eerst voor een iMac G5 17" gaan, maar ik ben een echte overstapper van wintel naar apple. Dus eerst eens "proeven" met een mac mini. En het bevalt super! In de toekomst geen nieuwe windows bak meer voor mij! Genoeg geblaat, foto's!

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/g.duijkers/IMG_0052.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/g.duijkers/IMG_0053.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/g.duijkers/IMG_0054.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/g.duijkers/IMG_0059.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/g.duijkers/IMG_0060.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/g.duijkers/IMG_0061.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/g.duijkers/IMG_0062.jpg

Dit is dus een mac mini, specs;
1,42 Ghz G4
1 Gb DDR PC3200
80 Gb HDD

iiyama 431S-B
externe hdd, met een WD 250 Gb 7200 rpm HDD
logitech standaard optical wheelmouse

Ik heb jammergenoeg Panther erbij gekregen, maar er lopen momenteel acties om Tiger te bemachtigen :Y)

[ Voor 14% gewijzigd door iPiX1999 op 18-07-2005 20:00 . Reden: niet werkende foto's ]

knowledge is king, so we love the scientist *** Google is my biatch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

iPiX1999 schreef op maandag 18 juli 2005 @ 19:52:
Zo! Sinds 9 juli ben ik de trotse eigenaar van mijn eerste mac; een mac mini. Wilde eerst voor een iMac G5 17" gaan, maar ik ben een echte overstapper van wintel naar apple. Dus eerst eens "proeven" met een mac mini. En het bevalt super! In de toekomst geen nieuwe windows bak meer voor mij! Genoeg geblaat, foto's!

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Dit is dus een mac mini, specs;
1,42 Ghz G4
1 Gb DDR PC3200
80 Gb HDD

iiyama 431S-B
externe hdd, met een WD 250 Gb 7200 rpm HDD
logitech standaard optical wheelmouse

Ik heb jammergenoeg Panther erbij gekregen, maar er lopen momenteel acties om Tiger te bemachtigen :Y)
Ik zie geen plaatjes, krijg een vraag teken ?

dit staat er als ik er heen surf: This GeoCities site has been deactivated due to inactivity.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPiX1999
  • Laatst online: 09-09 08:29
beter zo? ;)
Tjah, zo zie je maar weer hoe vaak ik die site update, en hoeveel bezoek er komt! :+

knowledge is king, so we love the scientist *** Google is my biatch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.broemtjak.nl/albums/userpics/10003/normal_100_5988.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.broemtjak.nl/albums/userpics/10003/normal_100_5989.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.broemtjak.nl/albums/userpics/10003/normal_100_5997.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.broemtjak.nl/albums/userpics/10003/normal_100_5969.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.xorbit.nl/pblancamp.jpg

Specjes:

Apple Powerbook G4,
Superdrive, 1,5GB intern geheugen, 128MB radeon. De rest is standaard.

UltraX muis en toetsenbordje.
Een of ander Samtron scherm waarop nu de pc zit.

Verder te zien, cradletjes voor een T610, HP Ipaq, een Ikea bureau.
Speakertjes van Linn, de Tukan.

En een bergje Jupiler :P

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2005 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shure-fan
nu alleen nog een mac toetsenbord erbij dan is ie echt compleet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uiteindelijk is ie er dan.... de nieuwe iMac 20"

http://home.planet.nl/~la.../iMarc_setup_compleet.jpg

Dit is wat er staat :
- iMac 20" G5, 2GHz, 1 GB Ram
- BT toetsenboard en muis
- AirPort Express als printerserver
- Epson Stylus C86 printer
- iPod mini 4GB
- LaCie 160 Gb externe harde schijf

Ik was (als windows gebruiker) erg verrast over het feit dat alles zomaar ineens werkte:
- de printer werd direct herkend
- mijn telefoon (Sony Ericsson V800) werd direct herkend
- Verbinding met het draadloze netwerk (Sweex access point) / adsl geen enkel probleem
- Koppeling met Kodak DX7440 camera geen enkel probleem...
_/-\o_

ongelofelijk!

ok, 1 klein minpuntje : er zaten geen batterijen voor mijn keyboard in de doos... :/

maar je kunt niet alles hebben heh...

ben nu een beetje aan het verkennen op het apparaat, ik moet maar eens wat tutorials doorlopen denk ik :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:32
iMarc => gefeli joh, nette setup :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss

dawuss

gadgeteer

Verwijderd schreef op zondag 24 juli 2005 @ 20:47:
ok, 1 klein minpuntje : er zaten geen batterijen voor mijn keyboard in de doos... :/
offtopic:
Dan zijn ze er waarschijnlijk uitgevallen, of bij het verpakken niet ingestopt, want ze horen er wel in namelijk (mijn toetsenbord loopt al 3 maanden op de bijgeleverde batterijen, en ze zijn nog lang niet leeg ;))

Oh, en welkom op GoT en gefeli met je Mac natuurlijk ;)

micheljansen.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 24 juli 2005 @ 20:47:
Uiteindelijk is ie er dan.... de nieuwe iMac 20"

http://home.planet.nl/~la.../iMarc_setup_compleet.jpg

Dit is wat er staat :
- iMac 20" G5, 2GHz, 1 GB Ram
- BT toetsenboard en muis
- AirPort Express als printerserver
- Epson Stylus C86 printer
- iPod mini 4GB
- LaCie 160 Gb externe harde schijf

Ik was (als windows gebruiker) erg verrast over het feit dat alles zomaar ineens werkte:
- de printer werd direct herkend
- mijn telefoon (Sony Ericsson V800) werd direct herkend
- Verbinding met het draadloze netwerk (Sweex access point) / adsl geen enkel probleem
- Koppeling met Kodak DX7440 camera geen enkel probleem...
_/-\o_

ongelofelijk!

maar je kunt niet alles hebben heh...

ben nu een beetje aan het verkennen op het apparaat, ik moet maar eens wat tutorials doorlopen denk ik :*)
Haha! Ik was je foto aan't bekieken en dacht KODAK! En jawel ^^
Maar goed! Net apparaat :) Nette setup, veel plezier ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shure-fan schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 23:08:
nu alleen nog een mac toetsenbord erbij dan is ie echt compleet.
Grrr :P Nee :) Ben voorlopig nog blij met m'n UltraX.. hoewel een vriend van me een pootje eronderuit heeft gebokt.. Dus effe kieken hoe erg ik dat ga vinden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:31

sjaakaq

It might get loud

Ff een semi-offtopic sidenote: waarom heeft ongeveer iedereen hier een lichtgekleurd bureau? Ik vind het er dan meteen zo IKEA-erig uitzien, zo 1000 in een dozijn (NOFI btw). Als ik echt een "bureau" had (als in de zin van: daar zit je echt veel) en zo'n mooie witte Apple, dan zou ik meteen zo'n oud-engels geval willen; donker hout en het liefst met zo'n groen schrijfblad zegmaar :) (en ingebouwde pennenhouder :+ )

(Ik zou ook nooit een auto met zo'n beige-leer interieur kopen :) )

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
net of een oud engels geval met groen schrijfblad in elke inrichting past... bovendien is er niks met de ikea :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leokennis schreef op zondag 24 juli 2005 @ 22:38:
Ff een semi-offtopic sidenote: waarom heeft ongeveer iedereen hier een lichtgekleurd bureau? Ik vind het er dan meteen zo IKEA-erig uitzien, zo 1000 in een dozijn (NOFI btw). Als ik echt een "bureau" had (als in de zin van: daar zit je echt veel) en zo'n mooie witte Apple, dan zou ik meteen zo'n oud-engels geval willen; donker hout en het liefst met zo'n groen schrijfblad zegmaar :) (en ingebouwde pennenhouder :+ )

(Ik zou ook nooit een auto met zo'n beige-leer interieur kopen :) )
M'n (ex)vriendin was in opstand gekomen als ik een donker buro had gekocht :P

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2005 01:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierkameel
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/bierkameel/MiniMac/2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/bierkameel/MiniMac/3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/bierkameel/MiniMac/1.jpg

Mac Mini zie sig.
Fujitsu Siemens 19" TFT en Maxtor bootschijf en subje onder het bureau :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

Zo zie je maar weer dat ook een mac mini een setup heel veel goeds kan doen :) Na alle dure en extreme setups toch ook een prachtige setup :D

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-08 19:46
Slaat die HD niet op tilt naast die Subwoofer :P

Een pc is net een brommer. je kan hem wel opvoeren maar het blijft nog steeds een brommer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:25
nette setup zeg, erg netjes! Maar ehm, heb je daar nou veel snelheids verlies/boost door van die externe schijf te booten?
Even semi-ot: hoe kom je aan dat hoofd voor je headset? Lijkt mij ook een fijn plan ik weet nooit maar ik dat ding moet laten :9

Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

stevenP schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 16:03:
nette setup zeg, erg netjes! Maar ehm, heb je daar nou veel snelheids verlies/boost door van die externe schijf te booten?
Even semi-ot: hoe kom je aan dat hoofd voor je headset? Lijkt mij ook een fijn plan ik weet nooit maar ik dat ding moet laten :9
:P ik heb ook nog wel zo'n hoofd :P kope :+ ik doe er niks mee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierkameel
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

stevenP schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 16:03:
Thnx :)

Het booten vanaf de FW schijf is 2 keer zo snel als van de interne schijf.

Interne schijf:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/bierkameel/Interndisk.jpg

FW schijf:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/bierkameel/Maxtor.jpg

Je eigen snelheid kan je testen met Xbench :)
offtopic:
Hoofd heb ik ooit een keer gekregen, hier staat er nog een.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat doen we maar niet op me iBook, nu heb ik nog de gedachte dat ie snel is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
waarom geen apple keyboard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
Bierkameel schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 17:23:
[...]

Thnx :)

Het booten vanaf de FW schijf is 2 keer zo snel als van de interne schijf.

Interne schijf:
[afbeelding]

FW schijf:
[afbeelding]

Je eigen snelheid kan je testen met Xbench :)
offtopic:
Hoofd heb ik ooit een keer gekregen, hier staat er nog een.
wow, netjes! Wat je wel moet bedenken is het verschil van OS's, 10.3.9 en 10.4.2 hebben ook best wel performance verschil he ;)

en ja, marktplaats oid is wel een goede optie om aan zo'n hoofd te komen ja, tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 27-06 21:02
Waarschijnlijk is die bootschijf 7200rpm, en het schijfje in de Mac mini is 4200rpm, dat maakt het grote verschil :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet de allerbeste kwaliteit (nokia 6230). eMac, iBook en iPod. :)

Afbeeldingslocatie: http://www.freespace.nu/files/521_1122565449.jpg

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2005 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Setup voorheen :)

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~lders/got/bureau.jpg

Setup sinds deze week O+

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~lders/got/bureau_nieuw1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~lders/got/bureau_nieuw2.jpg

Mac Mini (nieuwe versie) 1.42Ghz / 512MB / 80GB / Bluetooth / Airport / OS X 10.4 Tiger
Apple Cinema Display 20"
Harman/Kardon Soundsticks II

Nu nog wachten op de bluetooth versie van de MightyMouse :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry, ik vind die oude speakers toch echt mooiewr :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
Oeh, nette setup! Ik ga morgen ook mijn Mini halen! ACD 20" denk ik niet dat ik ga doen, ik denk dan dat ik voor die Dell 20,1" ga doen.. Als ik mijn setup binnen heb ga ik ook wel even foto's maken!

Btw, ik heb het zelf ook niet zo heel erg op die soundsticks, ik wil zelf waarscheinlijk Logitech Z3 kopen ofzo, ik zie nog wel als ik weer uitbetaald ben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stevenP schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 18:05:Btw, ik heb het zelf ook niet zo heel erg op die soundsticks, ik wil zelf waarscheinlijk Logitech Z3 kopen ofzo, ik zie nog wel als ik weer uitbetaald ben ;)
Kwa geluid of design? Persoonlijk vind ik ze een erg helder geluid geven (vooral in vergelijking met de JBL Creature II) en passen ze goed bij de Apple hardware :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 17:09:
Sorry, ik vind die oude speakers toch echt mooiewr :)
Qua design kun je daar misschien over twisten, maar het geluid wat uit die soundsticks komt is imho toch wel om je vingers bij af te likken voor 'zo'n soort' setje :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• houthakker
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 13:06

houthakker

Poehé

Afbeeldingslocatie: http://img356.imageshack.us/img356/6108/dsc000054xl.jpg

Helaas geen recente foto, inmiddels een keyboard-in-a-box (mac) en een monitor switch. Op deze foto hangt de pc nog vast.

Specs:

2x G4 500
320MB Ram
20GB HD
Dualhead ATi videokaart (radeon 7000)???
Firewire 800m/bit kaart (kreeg ik er bij, de verkoper wist niet wat het was, maar wat ik er mee moet...?).
Apple Studio 21" Scherm
DVD Speler
kensington Keyboard-in-box keyboard (niet op de foto)
Logitech Optical Mouse

[ Voor 42% gewijzigd door houthakker op 23-08-2005 19:56 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook maar eens mn powerbook posten zeker ;)

Pb 15" - 1.67ghz - 80GB - 512mb ram (Dinsdag 1024mb ram :p)
Powerbook is intussen bijna 2 maand oud..

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/matthi/powerbook.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk, das nou netjes :) Nu nog die Packerd Hell weg, een dock voro je mini en een bluetooth muis en je setje is compleet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MYST
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-04-2024
Hoe bevalt de pb je? Ik ben van plan om dezelfde te kopen(in de verre toekomst wel :( )
Nice setup!

kan je me even toevoegen op msn ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
Nou, ik ook mijn mac hoor!

Afbeeldingslocatie: http://maximus.linux-box.nl/Steven/IMG_0737.JPGClickable!
Wat je ziet:
  • Mac Mini 1.42, ComboDrive, 512MB ram, 80GB schijf, BT AE
  • iPod 20GB 4th Gen (Zonder kleurenschermpje dus)
  • Zwart Mac Keyboard (word een BT keyboardje )
  • MS Muisje (als het goed is komt zometeen mijn MX1000 aan de deur :*))
  • Plantronics audio .90 Headset
  • Dell M990 19" monitor
En zoals je ziet, het is op de eetkamertafel :9 Ik moet boven nog even ruimte maken en dan gaat hij naar boven, daar komen ook speakertjes er nog aan :)

Mijn bevindingen van Mini/OS X:
Ik werk er nu een middag mee en echt ronduit goddelijk 8) De snelheid van de mini valt me alles behalve tegen, ik heb nu gewoon wat standaard troep draaien (iTunes, Colloguy, Adium, Safari) en ben met alle toeters en bellen aan het spelen en customizen >:)

Verder vind ik de mini echt heerlijk stil! Dat gaat zeker geen probleem worden 's avonds :)

Verder post ik nog wel wat screenie's als ik een beetje tevreden ben met mn OS X :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yalopa
  • Niet online

Yalopa

Less is more!

Afbeeldingslocatie: http://users.skynet.be/wg/forumpics/iBook-zetel.jpg

Laptop + wifi heerst! Een beetje brak na het stappen, irc + surfen in de zetel is de manier om je naar de volgende nacht te slepen.

(genomen met een geleende canon D350)

You don't need eyes to see, you need vision

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwerver
  • Niet online
Modbreak:Ik heb net een kleine 50 replies weggegooid omdat jullie het nodig vonden om een hele discussie aan te gaan over de charme van de Mac mini. Daarnaast vonden bepaalde mensen het nodig om een complete flamewar aan te gaan.
Ook al weten mensen niet waarover ze praten (in your opinion), dan nog heb jij je te gedragen in dit topic.
Ik heb geenszins zin om in dit topic weer een no tolerance beleid te gaan voeren, maar het zal wel moeten, dit is wat mij betreft de laatste waarschuwing.

[ Voor 98% gewijzigd door Zwerver op 13-08-2005 22:49 ]

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yalopa schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 18:15:
[afbeelding]

Laptop + wifi heerst! Een beetje brak na het stappen, irc + surfen in de zetel is de manier om je naar de volgende nacht te slepen.

Modbreak:Kun jij ook wel wat zinnigs posten? Lees de regels in de topicstart even door, want een groot deel van de getrashde reacties waren van jou!

[ Voor 25% gewijzigd door Zwerver op 14-08-2005 00:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yalopa schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 18:15:
[afbeelding]

die mc303 is anders ook wel vet ;)
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op dat je hier terecht kunt met je foto's en reacties op andermans foto's, maar niet met al het andere offtopic geblaat :)