grapjasSijmen schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 15:40:
Mijn eerste Mac!
Pas geleden gekocht voor een paar euro:
[afbeelding]
Specs:
• System 6.1
• CPU: 8 MHz 68000
• 2 MB RAM
• 20 MB HD
• 9" b&w screen, 512 x 342 pixels
• 1.4 MB double sided FD
MacBook Air 13" | Canon EOS Digital 400D | Canon EF-S 17-85 mm f4.0/5.6 IS USM + Zonnekap | Grip BG-E3
Anoniem: 132657
In een iPod Shuffle zit meer ruimteSijmen schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 15:40:
Mijn eerste Mac!
Pas geleden gekocht voor een paar euro:
[afbeelding]
Specs:
• System 6.1
• CPU: 8 MHz 68000
• 2 MB RAM
• 20 MB HD
• 9" b&w screen, 512 x 342 pixels
• 1.4 MB double sided FD

alleen 2e lacie is nieuw
Worden die door Apple "ge-endorsed"?
Mijn specs zijn beter, mijn gadgets vetter, om over persoonlijkheid nog maar niet te spreken.
2 lacies die ik heb besteld waren al hfs+ geformateerd toen ik ze uitpakte... lacie crumpler en nog een aantal van die merken zijn gewoon "verbonden" met apple
En volgens mij hebben maxtor WD etc geen fw800 schijven
[ Voor 22% gewijzigd door lowfi op 30-08-2005 21:27 ]
[ Voor 9% gewijzigd door hevling op 30-08-2005 21:35 ]
Het viel me op terwijl er veel beter passende producten zijn.
Zoals die hdd enclosure met een G5 look, of die mac mini look-a-like externe harde schijven.
Mijn specs zijn beter, mijn gadgets vetter, om over persoonlijkheid nog maar niet te spreken.
ik vind alleen dat mijn 200GB d2 HD wel veel geluid maakt *cry*
Nu passen mijn draaitafels nog beter bij mijn iBook.

Oeh, dat is wel sexy jaReind schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 01:59:
Niet mijn iBook maar wel een erg leuke slipmat op mijn draaitafels die wel erg veel lijkt op het aan/uit knopje van mijn iBook.
Nu passen mijn draaitafels nog beter bij mijn iBook.
[afbeelding]
Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB
Anoniem: 153621
Zitten een paar hele mooie tussen zoals die ene van 'ErikB' in Instanbul.
In 1 woord: Geweldig om te zien dat de Mac bij zoiets volop wordt gebruikt en zijn kracht bewijst.
T.a.v. de anderen hun set-up's:
Mooi hoor. En zij die er een scherm aangekoppeld hebben van een ander merk,ff doorsparen zodat je later een mooi Mac-scherm erbij kunt kopen zodat het echt af is,want een acer-scherm bij een Mac is een duur kostuum dragen met sandalen eronder.
Goed,genoeg geblaat,nu is het mijn beurt en ik begin ff ietsjes anders:
n.l.m'n museumpje om ff te patsen zodat men alvast kan wennen aan wat
er straks aan zit te komen kwa setup.

Mijn Mac-museum in 1
van de kamers van het huis.

Mijn Mac-museum van dichtbij.

Mijn Mac-museum vanaf
de andere kant gezien.
PS:
Om de boosheid vd moderator wat te vermijden luitjes is een tip om plaatjes van je collectie te tonen en daarbij in redelijkheid je hoeveelheid text.(dus geen 1 foto en een hele lap text maar lap text en minimaal 3 foto's))
[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 153621 op 02-09-2005 02:31 ]
Anoniem: 37526
Ik hoop overigens dat ErikB Linux op die machines heeft geinstalleerd, want qua server-operaties is OSX helaas een beetje te min.
Ow en, wat is er mis met een Acer scherm aan een Mac-Mini? Er zijn maar weinig mensen, die 1000 euro aan een Mac-scherm uit willen geven. Voor die prijs heb je een véél betere 24-inch Dell
[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 37526 op 02-09-2005 00:38 ]
ik ben blij dat ook eens hier mag posten. mijn iBook bevalt me goed. als iemand de background wil kan die persoon met mij contact zoeken.
op mijn website staan er nog meer: http://wieger.aerofx.nl
Ik heb het nieuwste model van de iBook , wel met een extra 512 mb en een combodrive ipv een super drive.
[ Voor 31% gewijzigd door wvdburgt op 04-09-2005 02:33 ]
AMD Ryzen 5 7600X | Asus Prime X670-P | Corsair Vengeance 2x 16GB DDR5 PC5200 | XFX Speedser MERC 310 AMD 7900 XTX| http://wvdburgt.nl
Err... je achtergrond is niet zichtbaar op je screenie, dus hoe kunnen mensen hem dan willen hebben?lammmetak schreef op zondag 04 september 2005 @ 02:30:
[afbeelding]
ik ben blij dat ook eens hier mag posten. mijn iBook bevalt me goed. als iemand de background wil kan die persoon met mij contact zoeken.
op mijn website staan er nog meer: http://wieger.aerofx.nl
Ik heb het nieuwste model van de iBook , wel met een extra 512 mb en een combodrive ipv een super drive.
Tijdje voor deel 2?
Zolang ik niemand anders spot met een setje roze SL's en een my little pony er op en de draaitafels in de smaak blijven vallen bij iedere vrouwelijke dj die ze tot nu toe heeft gezien blijven ze lekker roze. ;-)
100% Isis zei -> Enig, misschien wat voor het dochtertje van Dimitri?
Nee, echt heel erg leuk hoor. I’ll keep it in mind!!
Daarnaast komt er binnenkort een 3'e deck bij die mooi iBook wit word gespoten en voorzien word van mooie roze leds ;-)
Verrek, is het alweer zo laat?SyS_ErroR schreef op zondag 04 september 2005 @ 03:17:
Tijdje voor deel 2?
<h1>End of Part 1</h1>
<h2>To Be Continued...</h2>
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
Dit topic is gesloten.
Let op dat je hier terecht kunt met je foto's en reacties op andermans foto's, maar niet met al het andere offtopic geblaat :)