Assume there are no rules and it's one big free for all
iMac 1.25 ghz, 17" 80 gb, 512 mb
XP2000+ bak, 80gb, 256 - dient als nieuwsleecher en gamebak.
De foto verklein ik nog even
Screw you guys, I'm goin' home! >_>

iMac G4 700, 15", 40 GB, 512 mb ram

De ex ibook van Hydraulik-Phunk
iBook G3 500, 384 mb ram, 40 gb, 12"
En ja... ze zijn zo horny !
It's not who you are , it's who you know.
Alpha-Sphere, ik heb binnenkort net zo'n setup als jij
me powerbook gaat zeer snel besteld worden
me powerbook gaat zeer snel besteld worden
PhD i.o.

eMac, 1 GHz, 768MB, 160GB HDD & Superdrive + extra LG 17"...
[ Voor 3% gewijzigd door Hexley op 25-05-2004 15:35 ]
Und jeden Tag versagen wir ein weiteres Mal,
und jeden Tag versagen wir ein weiteres Mal.
Wenn ich Du wär, lieber Gott,
und wenn Du ich wärst, lieber Gott,
glaubst Du, ich wäre auch so streng mit Dir?
Foxke schreef op 25 mei 2004 @ 14:23:
[afbeelding]
iMac G4 700, 15", 40 GB, 512 mb ram
[afbeelding]
De ex ibook van Hydraulik-Phunk
iBook G3 500, 384 mb ram, 40 gb, 12"

heb hier een powerbook met nogal een exotische keyboard
(vind ik zelf dan).
zal vanvond mijn powerbook posten (zit op werk..)
zal vanvond mijn powerbook posten (zit op werk..)
Zie hier mijn gloednieuwe Mac

Ik hoop ooit nog een iBook te kunnen aanschaffen, maar ik heb ervoorlopig geen geld voor

Ik hoop ooit nog een iBook te kunnen aanschaffen, maar ik heb ervoorlopig geen geld voor
hier heb ik ooit mee mogen spelen voordat ik uberhout in de it wereld ging werken...wouterve schreef op 25 mei 2004 @ 16:18:
[afbeelding]
iBook G4 14" 933 Mhz, 640 MB ram, 40 GB HDD, Airport Extreme.
Op de achtergrond (dat grote zwarte ding) zie je de voorganger van de iBook: een Toshiba Satellite Pro. Het contrast kon niet groter zijn.
Meer plaatjes? Klik hier!
het schaak speletje dat meegelverd is, crast als je het schaakmat zette

was best wel lache (kon toen niet eens goed schaken...)
met mijn huidige mac lukt das dus voor geen mogelijkheid
@alles:
Hier ben ik voorlopig te arm voor...
Hier ben ik voorlopig te arm voor...
leoaq.fm // Jeune Loop
Zelfs voor die van mij?
Ik heb ook nog ergens een IIci staan, maar die staat zover weg dat ik er geen duidelijke foto van kan maken
[ Voor 24% gewijzigd door Falskdansker op 25-05-2004 18:05 ]
Collectors item man!johannesmvp2 schreef op 25 mei 2004 @ 18:04:
[...]
Zelfs voor die van mij?
Ik heb ook nog ergens een IIci staan, maar die staat zover weg dat ik er geen duidelijke foto van kan maken
Maar binnen 5 jaar bezit ik een eMac!
leoaq.fm // Jeune Loop
Alpha-sphere schreef op 25 mei 2004 @ 13:49:
...
• Ga niet offtopic, dit is een screenshot draadje en niet een helpdesk/vragen draadje
Zow ik heb hem er maar weer even uitgehaald... willen de heren hierboven zich aub onthouden van die offtopic reacties? Dit draadje is voor plaatjes, dus andere dingen niet ajb
[ Voor 3% gewijzigd door Zwerver op 25-05-2004 18:45 ]
Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer
IIE met drives en monochrome monitor:

IIc met draagtas en monitor met steuntje

Macintosh 512K, bijna het origineel

Macintosh Plus ED

Macintosh ED, de educatieve variant van de 512k

Macintosh SE

IIGS, apart ding

Macintosh II, echt een kolossale bak

Macintosh SE fd/hd

IIci

Macintosch Classic

Wat ik nog echt mis is software om ze te kunnen gebruiken. Binnenkort hoop ik er eentje op internet te hebben zodat ik eindelijk software op 400k floppen kan krijgen.

IIc met draagtas en monitor met steuntje

Macintosh 512K, bijna het origineel

Macintosh Plus ED

Macintosh ED, de educatieve variant van de 512k

Macintosh SE

IIGS, apart ding

Macintosh II, echt een kolossale bak

Macintosh SE fd/hd

IIci

Macintosch Classic

Wat ik nog echt mis is software om ze te kunnen gebruiken. Binnenkort hoop ik er eentje op internet te hebben zodat ik eindelijk software op 400k floppen kan krijgen.
ok, zoals aangegeven, hier mijn opstelling:

Hieronder de keyboard:

Deze heb ik appart gekocht nadat ik (stom, stom stom) een zeer vettige siroop over een hoekje van mijn keyboard heb laten lopen

Moet wel zegen dat ik supper blij ben met mijn huidige
ps: let niet op die draaden zooi daarachter. Er "zou" nog een kabel goot komen.
laatste:

ps: click klaar, modemers, opgepast: totaal 2.8 mb!!
edit: @ Jazzy mooie antieke colletie heb je daar
Hieronder de keyboard:
Deze heb ik appart gekocht nadat ik (stom, stom stom) een zeer vettige siroop over een hoekje van mijn keyboard heb laten lopen

laatste:
edit: @ Jazzy mooie antieke colletie heb je daar
[ Voor 5% gewijzigd door fcs op 25-05-2004 19:01 ]
Nou vooruit, omdat ik toch niks te doen heb, kom ik dit topic nog even 'vervuilen' met oude macs 

Cachekaart

Mac IIci

Goed zoeken
(mac II, R.I.P.)

Die rode strepen op de IIci zijn trouwens niet van mij, maar waarschijnlijk van de vorige eigenaar
Grappig detail: al mijn macs (IIci, LC, II (dood), Cx (inmiddels dood en weg
, evenals mn 512K ED) heb ik gekregen (LC van de TU Delft, IIci van het azvu/vumc, de II van de Erasmus-universiteit en de 512K ED 'gewoon' van mn neef
)

offtopic:
Weet iemand trouwens waar het zwarte slot naast die voor de Cachekaart in de IIci is? (die naast de witte naast de voeding dus)
Weet iemand trouwens waar het zwarte slot naast die voor de Cachekaart in de IIci is? (die naast de witte naast de voeding dus)
Cachekaart

Mac IIci

Goed zoeken

Die rode strepen op de IIci zijn trouwens niet van mij, maar waarschijnlijk van de vorige eigenaar
Grappig detail: al mijn macs (IIci, LC, II (dood), Cx (inmiddels dood en weg
[ Voor 3% gewijzigd door Falskdansker op 25-05-2004 22:04 ]
vaag dat toetsenbordje! lijkt mij niet echt alles.... maargoed als jij er maar blij mee bentfcs schreef op 25 mei 2004 @ 18:58:toon volledige bericht
ok, zoals aangegeven, hier mijn opstelling:
[afbeelding]
Hieronder de keyboard:
[afbeelding]
Deze heb ik appart gekocht nadat ik (stom, stom stom) een zeer vettige siroop over een hoekje van mijn keyboard heb laten lopen![]()
laatste:
[afbeelding]
edit: @ Jazzy mooie antieke colletie heb je daar![]()
btw, ligt 't aan mij of heeft in 1x iedereen een iBook? (2 vrienden hebben er nu ook 1tje)
en nee, kep (nog) geen mac staan zou wel graag willen zeg maar maar ja $_$ er moet eerst nog een beetje goede pc komen dus ik denk dat die g3 ofzo nog even moet wachten....

Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB
Dank je.
De rest:
Macintosch LC

Macintosh IIvi

Macintosch LC III

Macintosh Performa 400, ofwel de LC II

Macintosh Performa 5200, leuk ding maar eigenlijk net te traag om nog leuk te gebruiken.

Meer Apples heb ik niet.
Ik heb nog een Performa 6320 staan, '96
100mhz, leuk ding. Maar volgens mij is hij kapot, al jaren niet meer gebruikt. Maar OS7/8.5 draaide heerlijk op, ben geswitched naar Windows omdat ik als spelende tiener geen ruim assortiment had aan games op de Apple, maar heb er enorm veel plezier aan gehad. Denk er ook over om nu voor een iBook te sparen
.
Ik ook, dus ik post lekker geen plaatje
(15" PB, SuperDrive, 1GB RAM, 5400rpm 80GB HDD)
Bericht hierboven
Mijn mooie werkplek met een iMac van na '95!

Ergens begin 1999 om precies te zijn! Specs hieronder.
Oja, ook nog iPod uit 2002. Wederom specs hieronder.
iPod aangesloten op home cinema set links rechts.

Ergens begin 1999 om precies te zijn! Specs hieronder.
Oja, ook nog iPod uit 2002. Wederom specs hieronder.
iPod aangesloten op home cinema set links rechts.
[ Voor 22% gewijzigd door Sage op 26-05-2004 02:17 ]
Mijn iBook G4 12" 800:

met iPod 3G 20 GB

Foto's zijn alweer oud, er staat nu een tweede monitor (IIyama PL E380S) naast, met de screenspanning hack. Ideaal!

met iPod 3G 20 GB

Foto's zijn alweer oud, er staat nu een tweede monitor (IIyama PL E380S) naast, met de screenspanning hack. Ideaal!
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Het is idd maar net wat je wilt...stevenP schreef op 25 mei 2004 @ 20:45:
[...]
vaag dat toetsenbordje! lijkt mij niet echt alles.... maargoed als jij er maar blij mee bent
btw, ligt 't aan mij of heeft in 1x iedereen een iBook? (2 vrienden hebben er nu ook 1tje)
en nee, kep (nog) geen mac staan zou wel graag willen zeg maar maar ja $_$ er moet eerst nog een beetje goede pc komen dus ik denk dat die g3 ofzo nog even moet wachten....
keyboard heeft geen toesten, is 100% volledig plat, werkt met sensoren. Ding heeft iest van 1024 sensoren ingebouwd. Dus buiten de normale toesten, kun je hem ook als keybad/blader ding gebruiken (zegmaar keyboard/scrollwiel en muis in 1). Daarnaast kun je keys aanmaken en koppelen aan applicaties (oa photoshop, maya noem maar op). Voor het snellere typewerk (heb hem al iest van 4 maanden, moet nog hier en daar wennen aan dat ding)
edit: denk dat het een hype begint te worden.... apple verkoopt ook steeds beter dit jaar (2003 was ook geen slecht jaar). nu met de opening van macwarehouse in adam er nog bij, gaat mac in nl volgens mij zwaar vette winst maken...
[ Voor 13% gewijzigd door fcs op 26-05-2004 09:59 ]
Tja als ik volgend jaar of het jaar daarna op kamers ga heb ik 3 keuzes qua computer:
1-Een oude PIII 800Mhz meenemen
2-Een iBook
3-Een eMac (iMac te duur)
No.1 is gratis...maar wel k*t
No.2 is een beetje duur voor wat je ervoor krijgt
Dus zal 't wel no.3 worden; veel computer voor weinig geld,
En dat zullen meer mensen denken!
Ik denk ook BTW als Apple haar prijzen 15% laat dalen, dat ze dan 25% meer verkopen oid...
1-Een oude PIII 800Mhz meenemen
2-Een iBook
3-Een eMac (iMac te duur)
No.1 is gratis...maar wel k*t
No.2 is een beetje duur voor wat je ervoor krijgt
Dus zal 't wel no.3 worden; veel computer voor weinig geld,
En dat zullen meer mensen denken!
Ik denk ook BTW als Apple haar prijzen 15% laat dalen, dat ze dan 25% meer verkopen oid...
leoaq.fm // Jeune Loop
O.D.Smolik schreef op 26 mei 2004 @ 14:24:
[...]
p.s. hoe dump ik screenshot hier met daaraan een link naaar de originele screenshot?
code:
1
| [url=link_naar_orgineel][img]link_naar_thumbnail[/img][/url] |
[flauw-non-mac-maar-wel-mac-related-desktop-picje]

Maar die zullen jullie ook in vele vormen en maten van windows etc hebben denk ik.
[/flauw-non-mac-maar-wel-mac-related-desktop-picje]
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
Anoniem: 58
Is het toeval dat er in dit topic na deze post niet meer gereageerd wordt
Erg jammer! Ik koop namelijk binnekort een 15" en het is erg leuk om te zien hoe deze in normale gebruikssituaties te zien zijn, ik twijfelde namelijk erg tussen de 15 en 12 inch.
Misschien omdat dit topic niet bedoeld is voor discussie maar voor het plaatsen van foto's.Anoniem: 58 schreef op 29 mei 2004 @ 19:43:
Is het toeval dat er in dit topic na deze post niet meer gereageerd wordtErg jammer! Ik koop namelijk binnekort een 15" en het is erg leuk om te zien hoe deze in normale gebruikssituaties te zien zijn, ik twijfelde namelijk erg tussen de 15 en 12 inch.
Prachtig, geeft me inspiratie ..
Apple Certified Macintosh Technician
Apple Certified Support Professional
DJ Javier Morales

Ben deze opstelling alleen een beetje zat, tafel is te klein enzo ..
Oude foto ook, inmiddels heb ik een toffe Mac OS X muismat en een nieuwe telefoon
[ Voor 26% gewijzigd door bbrother op 31-05-2004 18:17 ]
DJ Javier Morales
Mijn G5 1,6 GHz. 512 MB RAM, geen modem en DVD brander en verder standaard 
Nog met een 19" iiyama er aan, die Apple schermen vind ik toch echt (nog) té duur
Nog met een 19" iiyama er aan, die Apple schermen vind ik toch echt (nog) té duur
Heb je altijd je kast openstaan of was 't speciaal even voor de foto?oVRoM schreef op 31 mei 2004 @ 18:30:
Mijn G5 1,6 GHz. 512 MB RAM, geen modem en DVD brander en verder standaard
[afbeelding]

Mijn Ibook G3 800Mhz met 384Mb geheugen
beetje brakke foto maar is gemaakt met me T630 (kleurt wel goed bij me apple trouwens
Anoniem: 52136
Dit zijn wat foto's van m'n werkplek vorige maand in Istanbul.
Bij elkaar hadden we daar zo'n 20x G5 DP2GHz 1.5GB en een paar powerbooks
Het grootste gedeelte werd gebruikt om video af te spelen via het Catalyst-systeem.
Mijn werkplek bestond uit 2 G5's en twee Powerbooks. Hiermee besturen we bewegende objecten aan in de show.

Alle systemen zitten samen met een UPS netjes in flightcase verpakt om goed getransporteerd te kunnen worden.
Het grootste gedeelte werd gebruikt om video af te spelen via het Catalyst-systeem.
Mijn werkplek bestond uit 2 G5's en twee Powerbooks. Hiermee besturen we bewegende objecten aan in de show.

Alle systemen zitten samen met een UPS netjes in flightcase verpakt om goed getransporteerd te kunnen worden.
Wat voor software gebruiken jullie/jij dan om dat aan te sturen ? en dan nog iets, wat voor 1337-e baan heb jijAnoniem: 52136 schreef op 31 mei 2004 @ 22:21:
hele zut pics
PhD i.o.
Anoniem: 52136
Voor het bewegen gebruiken we ons eigen systeem; de CyberHoist. Dit wordt aangestuurd door de computers met CyberhoistManager software. Alles wordt bij ons zelf ontwikkeld. 1 G5 draait om alles aan te sturen, de tweede draait als Backup.Maximus schreef op 31 mei 2004 @ 22:26:
[...]
Wat voor software gebruiken jullie/jij dan om dat aan te sturen ? en dan nog iets, wat voor 1337-e baan heb jij
Enneh, wat betreft die baan, het is geen pretje om alle 36 nummers van het songfestival 25 keer te horen tijdens de repetities... Klotemuziek

Anoniem: 42314
Dat het klotemuziek was weten we allemaal wel
Maar het blijft cool om voor zoveel kijkende mensen de lichten aan te sturen, dat geeft toch een kick! En dan met zoveel G5's om je heen.
Respect man, je kan niet geloven hoeveel keer ik hier tegen mijn vrouw heb zitten zeggen dat de show in Istanbul om duimen en vingers af te likken was. Zeker de projectie ed. op de achtergrond en de vloer onder de performer.Anoniem: 52136 schreef op 31 mei 2004 @ 22:44:
[...]
Voor het bewegen gebruiken we ons eigen systeem; de CyberHoist. Dit wordt aangestuurd door de computers met CyberhoistManager software. Alles wordt bij ons zelf ontwikkeld. 1 G5 draait om alles aan te sturen, de tweede draait als Backup.
Enneh, wat betreft die baan, het is geen pretje om alle 36 nummers van het songfestival 25 keer te horen tijdens de repetities... Klotemuziek
De show was 100 keer beter dan de performers
This space intentionally left blank.
Anoniem: 115026
Nou, dan wil ik mijn set computers ook maar posten.. 

Nou de meest linkse is mijn PC-tje (maar daar gaat het nu niet om)
De middelste is een:
G4 500 Mhz PowerPC G4 met 896 mb intern en een 25 Gig HD
Dit is mijn servertje, hier staat ook OSX-Server 10.2.8 op.
De laptop is een:
PowerBook G4 867 Mhz met 512 mb intern en een 40 Gig HD
Deze laptop gebruik ik voor mijn werk, wordt dus ook het meeste gebruikt.
Nou dat was een kijkje in mijn keuken...

Nou de meest linkse is mijn PC-tje (maar daar gaat het nu niet om)
De middelste is een:
G4 500 Mhz PowerPC G4 met 896 mb intern en een 25 Gig HD
Dit is mijn servertje, hier staat ook OSX-Server 10.2.8 op.
De laptop is een:
PowerBook G4 867 Mhz met 512 mb intern en een 40 Gig HD
Deze laptop gebruik ik voor mijn werk, wordt dus ook het meeste gebruikt.
Nou dat was een kijkje in mijn keuken...
Zelfs 'rackmounted' ziet de G5 er zeer appetijtelijk uit
Anoniem: 59821
waar kan ik zoiets kopen?fcs schreef op 25 mei 2004 @ 18:58:
Hieronder de keyboard:
[afbeelding]
Deze heb ik appart gekocht nadat ik (stom, stom stom) een zeer vettige siroop over een hoekje van mijn keyboard heb laten lopen![]()
www.voorjegemac.nl
ze hebben nog veel meer apple spul ligen.
tevens zijn ze importeurs van www.fingerworks.com (ontwikkelaars van keyboard).
letwel: neem de tijd om keyboard te doorgronden.... (heb hem al 4 maanden, nu pas heb ik door hoe je kunt zoomen (in/uit) zonder muis
zoals jullie zien,heb nog wat typo's moeten verwijderen..

[ Voor 10% gewijzigd door fcs op 01-06-2004 11:32 ]
Beetje flauw misschien, maar het blijft een Mac:

Mijn eerste computer, niet erg snel maar geweldig trouw tot op het laatst, toen heb ik hem ingeruild voor een PC. Hij doet het volgens mij niet meer, hij is nogal aan het verstoffen.

Mijn eerste computer, niet erg snel maar geweldig trouw tot op het laatst, toen heb ik hem ingeruild voor een PC. Hij doet het volgens mij niet meer, hij is nogal aan het verstoffen.
[ Voor 5% gewijzigd door Switch op 01-06-2004 17:33 ]
De onderste = wallpaper @ hereAnoniem: 52136 schreef op 31 mei 2004 @ 22:21:toon volledige bericht
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
leoaq.fm // Jeune Loop
Anoniem: 58
Hier mijn nieuwe aankoop, mijn eerste mac: een powerbook 15" 1,33Ghz. Kijk alsjeblieft niet naar de ontzettende rommel op mijn buro 

De powerbook bevalt uitstekend echt nog nooit met zoveel plezier en gemak gewerkt. Ik heb alleen nog een probleempje, hij werkt namelijk niet goed op mijn 19" iiyama. Zie dit topic hierover.

De powerbook bevalt uitstekend echt nog nooit met zoveel plezier en gemak gewerkt. Ik heb alleen nog een probleempje, hij werkt namelijk niet goed op mijn 19" iiyama. Zie dit topic hierover.
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 58 op 02-06-2004 03:14 ]
Anoniem: 115181
ModBreak: Laten we dit maar niet doen. En ik moet wel zeggen dat ik het op zijn zachts gezegt erg jammer vind dat je dit doet. Die van momania was nog grappig dit is gewoon ranten op alles wat Apple is. Daar je dat doet in Apple Talk kan ik het alleen maar zien als het uitlokken van een flamewar, iets waar we hier op GoT niet van gediend zijn.
[ Voor 89% gewijzigd door Zwerver op 02-06-2004 09:14 ]

Bij deze dan ook even mijn nieuwe powerbookie G4 1Ghz 512 ram ,
Slechts 1 weekje in bezit. Even op mijn monitor van de pc aangesloten, werkt ook lekker zo met 2 schermpjes .
Osx went al snel ...
[ Voor 19% gewijzigd door xdc op 02-06-2004 19:46 ]
slimmehotspot.nl
Zo iemand aub een hi-res foto willen maken van een iBook, liefst op een egale achtergrond? En dan echt groot (5mp oid) zodat je er een macro uit kan nemen en die als wallpaper kan nemen? (wat ik dus wil
)
leoaq.fm // Jeune Loop
In HQX dat volgens filEXT een Macintosh BinHex 4 Compressed Archive is...en laat ik nu net een PC hebben
Iemand die em wil uitpakken en vervolgens de file die erin staat op internet wil zetten of naar mij wil mailen (leokennis@home.nl)?
Iemand die em wil uitpakken en vervolgens de file die erin staat op internet wil zetten of naar mij wil mailen (leokennis@home.nl)?
leoaq.fm // Jeune Loop
OMFG @ G5 galore
Maakte dat trouwens niet veel herrie, die 20 dual G5's? (in dat specifieke geval niet zo erg geloof ik
)
Maakte dat trouwens niet veel herrie, die 20 dual G5's? (in dat specifieke geval niet zo erg geloof ik
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Een G5 is bijzonder stil, zeker voor de enorme hoeveelheid power die het apparaat in huis heeft. Het zou me niets verbazen als 20 G5's dus nog steeds geen noemenswaardige herrie maken, want 20x niets is nog steeds niets.
Stuffit voor windows kan dat gewoon unpackenleokennis schreef op 02 juni 2004 @ 20:56:
In HQX dat volgens filEXT een Macintosh BinHex 4 Compressed Archive is...en laat ik nu net een PC hebben![]()
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Mensen, ajb ga niet weer offtopic beginnen!
Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer
Dat was alleen voor de foto iddSage schreef op 31 mei 2004 @ 18:58:
[...]
Heb je altijd je kast openstaan of was 't speciaal even voor de foto?

leuke setup alleen nu is mijn gewone computer muis en monitorloos
Wat ik nu doe is een HUBje gebruiken met daarin mijn camera / printer / muis. Ik heb 2 usb kabeltjes naar dat HUBje, eentje vanaf mijn computer en eentje vanaf de iBook, zodat ik makkelijk kan switchen. Alleen de monitoraansluiting valt dan nog tegen met veel priegelwerk, zeker omdat het schroefje van mijn TI-4200 niet in de kast past en de kaart er dus soms uit valt waarna ik de ventilatoren op de kaart weer een zet moet geven voordat hij het weer doet.
ik begin wel bij de oudste / traagste 

Apple Power Macintosh 7200

Blue and white edition. Apple G3-400mhz, komt binnenkort Mac OSX op

mijn Apple PG4 mod
Pentium 4 2.0ghz in me apple G4 case

de linker heb ik nog... of de rechter...
tis iig een 10gig iPod 
voor meer foto's zie mijn site

Apple Power Macintosh 7200

Blue and white edition. Apple G3-400mhz, komt binnenkort Mac OSX op

mijn Apple PG4 mod
Pentium 4 2.0ghz in me apple G4 case
de linker heb ik nog... of de rechter...
voor meer foto's zie mijn site
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Mijn nieuwe PB is binnen!! 
Zoek de verschillen.
Specs:
1,33 Ghz
786MB ram
5400 rpm 80 gig
Loopt beter als m'n oude 15". Misschien komt het door de 5400 rpm schijf
Meer pics hier
Zoek de verschillen.
Voor | Na |
![]() | ![]() |
Specs:
1,33 Ghz
786MB ram
5400 rpm 80 gig
Loopt beter als m'n oude 15". Misschien komt het door de 5400 rpm schijf
Meer pics hier
[ Voor 10% gewijzigd door Alpha-sphere op 20-06-2004 12:08 ]
Vind je ? Hij past iig lekker bij de i- en eMac, bij de brushed alu look idd wat minder.
(Ik heb visioenen van een pBook-achtig keyboard ineens
)

Mijne nog even
(Ik heb visioenen van een pBook-achtig keyboard ineens

Mijne nog even
Nou, ik weet niet wat netjes is dus hier mijn opstelling:

Van links naar rechts:
iBook 900 MHz G3
Iiyama AS4314 UT
iPod 40 GB
Powermac G5 2 X 1,8 GHz
iBook wil ik volgend jaar trouwens vervangen door een Powerbook en als het financieel helemaal mee zit wil ik ook de Iiyama vervangen door hopelijk de nieuwe Cinema Displays...

Van links naar rechts:
iBook 900 MHz G3
Iiyama AS4314 UT
iPod 40 GB
Powermac G5 2 X 1,8 GHz
iBook wil ik volgend jaar trouwens vervangen door een Powerbook en als het financieel helemaal mee zit wil ik ook de Iiyama vervangen door hopelijk de nieuwe Cinema Displays...
En ik heb weer wat offtopic posts getrashed. Nogmaals blijf ontopic, en dat betekend in dit geval dus een plaatje en geen geslowchat er tussen door. Als je wil slowchatten ga je maar naar #apple op irc.tweakers.net
Oke hier dan alsnog, mijn fotos van de powerbook. Ik heb er meerdere gemaakt en ik zet er hier 3 neer:

overige pics kunnen hier bekeken worden:
http://maximus.linux-box.nl/powerbookg4/

overige pics kunnen hier bekeken worden:
http://maximus.linux-box.nl/powerbookg4/
[ Voor 24% gewijzigd door Maximus op 21-06-2004 14:10 ]
PhD i.o.
Vind de Powerbook errug stoer. maar heeft niemand plaatjes met de backlight van het toetsenbord?? Zit te denken aan een powerbook, moet maar eens gaan kijken bij een apple center.
vraagje aan fcs: Toetsenbord zit er cool uit (totdat je de prijs ziet), maar zit die delete knop onder je linker duim daar niet heel irritant?
vraagje aan fcs: Toetsenbord zit er cool uit (totdat je de prijs ziet), maar zit die delete knop onder je linker duim daar niet heel irritant?
www.fendt.com | Nikon D7100 | PS5
Ook flauw, maar 't is nog steeds een Mac:

Specs:
Watergekoeld, veel planten + 3 viss'n: (waren 4, maar er is 1 weg
)
Ik lees net dat offtopic niet mag... sorry.

Specs:
Watergekoeld, veel planten + 3 viss'n: (waren 4, maar er is 1 weg
Ik lees net dat offtopic niet mag... sorry.
[ Voor 17% gewijzigd door klokop op 22-06-2004 17:22 ]
"Passing silhouettes of strange illuminated mannequins"
is dat moeilijk om te maken?klokop schreef op 22 juni 2004 @ 13:15:
Ook flauw, maar 't is nog steeds een Mac:
[afbeelding]
Specs:
Watergekoeld, veel planten + 3 viss'n: (waren 4, maar er is 1 weg)
Qorne wil ook wel zo iets
Dé handleiding: The Original MacQuarium [pdf]
(hoewel ik d'r fiks van afgeweken ben)
(hoewel ik d'r fiks van afgeweken ben)
"Passing silhouettes of strange illuminated mannequins"
Ik heb nog een fruitmand 

Deze machines gebruik ik voor onderdelen; hebben allemaal kleine defecten.
Verder:
- G5 1,8 MP / 160GB / 1 GB ram / 2x Apple 20" LCD (huiscomputer, deed veel met films).
- PB G4 Alu 1Ghz / 60GB / 768MB ram/ DVD-Rom - CD-RW (werkmachine).
- PB G4 Ti 400Mhz / 20GB 5400RPM / 1GB ram / DVD-ROM (testdoeleinden en binnenkort in de verkoop).
- PB G3 Pismo 400Mhz => G4 800Mhz / 40GB 5400RPM / 1GB ram / CD-RW (werkt ut vrouwtje op).
Verder ook nog 3 G4's staan.
Zal het geheel deze week is opruimen en op de foto zetten; moest me computerhok verbouwen vanwege mijn nieuwe speakersetje: Creative Inspire® 5.1 Digital 5700

Verder:
- G5 1,8 MP / 160GB / 1 GB ram / 2x Apple 20" LCD (huiscomputer, deed veel met films).
- PB G4 Ti 400Mhz / 20GB 5400RPM / 1GB ram / DVD-ROM (testdoeleinden en binnenkort in de verkoop).
- PB G3 Pismo 400Mhz => G4 800Mhz / 40GB 5400RPM / 1GB ram / CD-RW (werkt ut vrouwtje op).
Zal het geheel deze week is opruimen en op de foto zetten; moest me computerhok verbouwen vanwege mijn nieuwe speakersetje: Creative Inspire® 5.1 Digital 5700
[ Voor 21% gewijzigd door Uberprutser op 22-06-2004 15:48 ]
As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.
b..b.b.b.bb..b.b.b.b..b.b.bb.b.b..bBallebek schreef op 22 juni 2004 @ 15:45:toon volledige bericht
Ik heb nog een fruitmand
[afbeelding]
Verder:

Qorne is ook druk aan het Mac sparenBallebek schreef op 22 juni 2004 @ 15:45:toon volledige bericht
Ik heb nog een fruitmand
[afbeelding]
Verder:
Je hebt alles mooi van Apple, waarom dan niet het Apple scherm? Is in mijn ogen veel mooierunSOUND schreef op 24 juni 2004 @ 18:51:
Bij deze gelijk mijn eerste post op het forum,
ik had al een account om mijn specs te tonen,
van mijn iBook <link>
en van mijn G5 <link>
En bij deze een paar foto's:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
http://flickr.com/photos/itommy/
Na de aanschaf van de G5 was het geld even op....
ik had eigenlijk niet genoeg, ik was van plan een G4 met TFT te kopen, maar toen de G5 eenmaal uitkwam heb ik gekozen voor een G5 met CRT, mede omdat ik in het verleden problemen heb gehad met garantie op dode pixels.
Ik koop dus pas een TFT als de garantie ook 1 kapotte pixel accepteerd.
ik had eigenlijk niet genoeg, ik was van plan een G4 met TFT te kopen, maar toen de G5 eenmaal uitkwam heb ik gekozen voor een G5 met CRT, mede omdat ik in het verleden problemen heb gehad met garantie op dode pixels.
Ik koop dus pas een TFT als de garantie ook 1 kapotte pixel accepteerd.
Mooie setup.
Ik zou zo'n scherm gewoon in een apple winkel kopen, en dan gewoon eerst kijken voordat je betaalt.
Ik zou zo'n scherm gewoon in een apple winkel kopen, en dan gewoon eerst kijken voordat je betaalt.
Tis mijn hok/werkplek maar ok..

Op zolder staat hier nog een oude PowerPC/6400 @ 200Mhz.
Helaas ben ik nu niet in staat daar een foto van te posten.
Onze vakantiespullen staan er nu namelijk even voor.
Als ik terug kom van vakantie zal ik eens een fotootje er van schieten.
De enige recente Apple hardware hier in huis is een iPod 20GB, 3G.
Omdat die hier al zo vaak in dit topic staat, vind ik het dus wat onnodig om van de mijne óók een foto te maken en hier te posten.
Helaas ben ik nu niet in staat daar een foto van te posten.
Onze vakantiespullen staan er nu namelijk even voor.
Als ik terug kom van vakantie zal ik eens een fotootje er van schieten.
De enige recente Apple hardware hier in huis is een iPod 20GB, 3G.
Omdat die hier al zo vaak in dit topic staat, vind ik het dus wat onnodig om van de mijne óók een foto te maken en hier te posten.
Lekker!
unSOUND schreef op 24 juni 2004 @ 18:51:
van mijn iBook <link>
en van mijn G5 <link>
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
* Workstation * / * Server * / * Laptop * / Monica: My motto is: "get out before they go down". Joey: "That is so not my mott
Mensen, KAP ER NOU EENS MEE! Dit is echt de laatste keer dat ik posts weggooi, bij de volgende keer offtopic gaat de draad dicht. Je kan dit soort vragen overal kwijt, maar niet in de screenshot en show hier je *** draadjes. Als je echt wil weten welke hdd er in zo'n ding zit ga je maar zoeken
Daar zeg ik dus niet dat er geen zinvolle vragen gesteld mogen worden over hardware, maar het gezever over raid dit, probleem dat, kapot zus, vervuilt de draad dusdanig dat we er wat strenger in worden
Daar zeg ik dus niet dat er geen zinvolle vragen gesteld mogen worden over hardware, maar het gezever over raid dit, probleem dat, kapot zus, vervuilt de draad dusdanig dat we er wat strenger in worden
Het was niet altijd een mooi schoon bureau...CamU schreef op 25 juni 2004 @ 00:02:zoals die G5 daar mooi staat met die 2 HD's ernaast (ik neem tenminste aan dat dat portable HD's zijn? ). Mooi gepositioneerd op een schoon bureau...
Voor de G5 kwam stond hij vol met Appeltjes,
maar die heb ik inmiddels allemaal verkocht.
( en ja, het zijn FireWire HD's, LaCie D2 schijven.

Mooi zo Hagenees!
Hmm... Ff foto van werkplek opnieuw maken...
Ik zal hem zo editen...
[ Voor 27% gewijzigd door Uberprutser op 25-06-2004 18:18 ]
As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.
Anoniem: 12730
Op mn werk:

http://www.erikotten.nl/about/work
En thuus:

http://www.erikotten.nl/powerbook/powerbook.mov

http://www.erikotten.nl/about/work
En thuus:

http://www.erikotten.nl/powerbook/powerbook.mov

Screenspanning hack
Had eerst een zwarte monitor, maar die moest worden omgeruild omdat hij niet kon kantelen. Toen kreeg ik een witte, en dat vond ik eigenlijk wel prima.
's Avonds trek ik alle kabels eruit en ga ik met iBookje op de bank
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Je ziet wel erg veel foto's van laptopjes. Ik heb het idee dat er meer laptops van Apple worden verkocht dan desktops. Dus nog maar een fotootje van een laptop 
Enne mijn nieuwste aanwinst... een Apple muismat
zelf gemaakt en laten afdrukken bij de Hema.
Enne mijn nieuwste aanwinst... een Apple muismat

WowAnoniem: 52136 schreef op 31 mei 2004 @ 22:21:toon volledige bericht
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mag ik vragen waar je werkt?
Zou je eens kunnen vertellen waar je die achtergronden vandaan hebt?unSOUND schreef op 24 juni 2004 @ 18:51:
van mijn iBook <link>
en van mijn G5 <link>
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
DJ Javier Morales
cool je powerbook aan de muur geplakt
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
maar als ik nu toch bezig ben zal ik maar meteen ff mijn nieuwe aaiboekje showen
specs:
12" iBook G4
G4 1.07GHz (gekocht als 1GHz, maar hij draait op 1,07GHz, en op de sticker onder het tobo staat ook '1068MHz')
768MB DDR
30GB HDD
Combodrive
Airport extreme
Mac OS X Panther 10.3.4
pics:
mijn niet-zo-heel-erg-opgeruimde bureau
aaiboekje
en die omg-wat-een-vette-achterkant achterkant, waarmee je in de trein gegarandeerd de blits hebt bij de vrouwen
meer pics van mn iBook en mn andere harde waren staan op:
http://whieee.homelinux.net/hardware/ (homeservertje, 24x7 up)
Launching containers into space
jemigWhieee schreef op 30 juni 2004 @ 02:03:
[...]
uhhm
Volgens mij is die foto gewoon gedraaid hoor, en ligt de PB gewoon op het kastje ...
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
hee dat kastje waar die ibook/powerbook op ligt heb ik ook
(ikea
)
(ikea
[ Voor 10% gewijzigd door k5052 op 30-06-2004 22:59 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Let op dat je hier terecht kunt met je foto's en reacties op andermans foto's, maar niet met al het andere offtopic geblaat :)
Let op dat je hier terecht kunt met je foto's en reacties op andermans foto's, maar niet met al het andere offtopic geblaat :)