Ik mis het VGA scherm ook niet, maar ik denk dat je dat in de toekomst wel steeds meer gaat missen aangezien programma's die over een jaar uitkomen het waarschijnlijk wel zullen vereisen (en Windows Mobile 5 ook, dat kan ook niet op de X30). Persoonlijk had ik er het extra geld (ongeveer 2x zo duur) niet voor over. Maar het is wel iets om bij stil te staan. De X30 is inderdaad wel lekker klein.Skillz schreef op maandag 12 december 2005 @ 15:52:
Zelf zie ik niet echt de meerwaarde van een VGA scherm, behalve dat de browser wat overzichtelijker zal zijn, maar aan de andere kant zit je dan wel met een zwaardere, grotere PDA opgescheept.
Kan iemand mij vertellen of dat 'scroll'wieltje aan de zijkant echt handig is en of je die veel gebruikt?
Het lijkt mij een handige toets om even snel iets op te zoeken zonder de stylus. En die mis ik nu eigenlijk op de RX3715.
Dat scrollwieltje is helaas geen echt wieltje maar het is zo'n knopje dat je of omhoog of omlaag kan drukken (en indrukken). Dit werkt een beetje als een joystick, om bijvoorbeeld in een lijst van items naar beneden te scrollen moet je per item 1x naar beneden drukken en het knopje weer op laten komen. Ik vind dit persoonlijk erg onhandig werken. Een echt wieltje dat je zoals bij een muiswieltje een flinke draai kan geven om snel flink door te scrollen is het dus niet. Ik gebruik het daardoor nooit. Het touchscreen werkt veel sneller. In de praktijk gebruik ik mijn nagel (gebruik wel een screenprotector!) om even snel iets aan te tippen, zodat ik de stylus er ook niet uit hoef te halen.
Maar zoals gday al zei, misschien vind jij het wel handig werken! Smaken verschillen. En het knopje zit niet in de weg..