Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

eej
ik ben eventjes heel verward kan je met de X30 GPS nou gewoon op internet met 802.11b of heeft alleen de wireles dat

• the-spawn
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-11 15:34

the-spawn

.: Dark Storm :.

Ik heb mijn oog ook laten vallen op de X30 High, ik ben van plan hem aan te schaffen en er dan een Rikaline Bluetooth GPS bundel bij te kopen.

Nu vroeg ik me af, deze Dell kan die ook overweg met de SD Ultra II kaartjes en of je bij de standaard pakket een auto lader krijgt, of waar ik die aan kan komen.

-=Alcohol is mijn vijand, maar in de bijbel staat dat je je vijand lief moet hebben=-

• Possstema
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-11 10:49
Ik heb een Dell x30 pda en een Iriver H340 Mp3-speler. Nou leek het me ideaal om die 2 aan elkaar te koppelen, maar daarvoor moet de pda een usb host functie hebben. Er zijn een paar pda's die dat al hebben en er zijn ook CF naar usb adapters. Maar ik kan die niet vinden met SD ipv CF, aangezien mijn PDA SD heeft. Ik heb al overal gezocht, natuurlijk op Got search, pocketpc-club, en google natuurlijk. Ik heb gezocht op dingen zoals "cf to sd adapter" en "sd usb adapter" en nog veel termen die daar op lijken. Is er iemand die weet hoe ik op een of andere manier die 2 op elkaar kan aansluiten.

• nl-x
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-09 21:10
Het begint er uit te zien alsof de Qtek 9090 zich onbetaalbaar plaatst tov mij.

Daarom moet ik toch maar eens kijken naar serieuzere alternatieven.

Iemand plaatste eens een opmerking van een GSM toevoeging voor een PDA in de vorm van een CF kaart ofzo. (Aangezien er ook een camera op SD kan , zou dat dan ook wel moeten kunnen)

Ik denk dan aan een Dell x30 met TomTom en dan zo een GSM toevoeging. Het moet namelijk een volwaardig mobieltje worden voor mij.

Echter, heeft iemand ooit zo een GSM ding gezien of er van gehoord? Hoe werkt dat eigenlijk? Antenne goed? Krijg je er een Update bij voor je Pocket PC dat het een mobile edition wordt ofzo (of iets dat er op lijkt) ? Kost het veel? Waar kan je het kopen? etc.

Graag... Alle info is welkom!

• the-spawn

the-spawn

Ik ben nu in bezit van de Dell Axim X30 High, met een Emtac CruxII BT GPS unit, nu wil ik die GPS permanent in mijn auto maken, op een plaats waar hij altijd goed ontvangst heeft, ik heb warmte werend glas dus moet echt nog zoeken.

Ik wil hem dan ook eigenlijk 24/7 aan de accu laten hangen, stroom blijft daar op staan wanneer contact uit is.
Kan dit SNEL leiden tot een lege accu? Ik bedoel, deze unit in de auto dus niet in gebruik, hij blijft dan wel zoeken naar GPS en BT, trekt zoiets veel stroom?

-=Alcohol is mijn vijand, maar in de bijbel staat dat je je vijand lief moet hebben=-

• nowell
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

nowell

Que Pasa!?

Oke, zojuist de X30 besteld :*) Meteen geld overgemaakt...
Iemand hier die 'm ook nog maar kort geleden heeft besteld? (ben benieuwd hoe "snel" het in behandeling wordt genomen) Hopenlijk duurt het geen 3 a 4 weken zoals vermeld staat op de Dell site.

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:07

Nakebod

Nope.

Ik had em binnen een week ongeveer binnen, terwijl op de UPS tracking site een week later stond aangegeven.
En dat is nu ongeveer 5 weken geleden, en toen stond die melding er ook al.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

• the-spawn

the-spawn

nowell schreef op 20 september 2004 @ 10:19:
Oke, zojuist de X30 besteld :*) Meteen geld overgemaakt...
Iemand hier die 'm ook nog maar kort geleden heeft besteld? (ben benieuwd hoe "snel" het in behandeling wordt genomen) Hopenlijk duurt het geen 3 a 4 weken zoals vermeld staat op de Dell site.
Ik heb de X30 High de 8ste besteld en de 15e had ik hem in huis.

Kan iemand me vertellen of het zin heeft om een 512 Ultra II SD kaartje te kopen?
Is de snelheids winst ook van toepassing op deze PDA? Of moet je daar een aparte controller voor hebben?

Iemand nog antwoord op mijn vraag van 3 post terug??

[ Voor 7% gewijzigd door the-spawn op 20-09-2004 10:57 ]

• nowell

nowell

Que Pasa!?

Hopenlijk gaat het bij mij net zo snel als bij the-spawn...

Ik weet wel dat ik een 1GB kaart ga halen :9

edit: Iemand een indicatie wanneer je een bevestigings email krijgt? Ik heb de X30 al betaalt via internet, maar nog geen email terug gehad.....
(hoezo "ik kan niet wachten" ;) )

update: Yes! Order wordt naar fabriek gestuurd. Nu maar wachten.....

[ Voor 101% gewijzigd door nowell op 20-09-2004 13:33 ]

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-11 21:14
Lekker vaag die GPS aanbieding, nergens wordt TomTom(3) vermeldt maar als je de bestelling wilt afhandelen krijg je dit te zien:

Afbeeldingslocatie: http://gman.xerax.nl/got/Dell_TomTom.PNG

Ik ga morgen maar eens bellen hoor, ik wil per se tomtom3.
Op de USA site staat er duidelijk dat je een ander pakket krijg (waarvan ik de naam ff niet weet).

[update]
Kheb toch maar die aanbieding gedaan voor die x30 met cradle.
Vond het allemaal effe te duur om in 1x te kopen, gps muisje met carkit komt later wel.

Ben benieuwd naar de levertijden, ik zit er niet om te springen ofzo.

[ Voor 58% gewijzigd door Gman op 20-09-2004 22:56 ]

• GFoAP
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-12-2024
Als je in nederlands bestelt krijg je TomTom 3, met een cradle voor de x30. als je in de USA bestelt krijg je inderdaad een ander navigatie systeem. als het goed begrepen heb ook een bestaand systeem, maar dan aangepast door dell.

• Gman
Nou van die 3 tot 4 weken levertijd van die x30 High aanbieding klopt dus niks van :P
21e besteld (met Credit Card) 22e op de bus gegaan en morgen ofzo komt ie dus binnen \o/

Verwijderd

Nou gister bestelt, vanmorgen geld overgemaakt (vooruitbetaling). Maar s zien of de banken ook zo snel werken. En daarna hoe snel Dell werkt voor mij :P

• Gman
Jep binnen :P
Ze liggen dus gewoon op voorraad \o/

• SithWarrior
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-11 18:47

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

Vandaag besteld, en maar is kijken hoe snel ze zijn daaro bij dell, hopelijk hebben ze geen maanden levertijd :P

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

Verwijderd

Heeft er iemand ervaring met het vooruitbetalen bij Dell. Schiet dat een beetje op?
Vind het trouwens wel vreemd dat ze in het weekend gesloten zijn...
Best raar voor een internetshop :?

• itsgreen
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-11 16:40

itsgreen

Large and in charge

Werkt prima hoor, dell levert prima producten maar is alleen niet de snelste omdat je systeem pas gebouwd wordt als ze je centjes hebben...

Heb 2 laptops en 2 pda's apart besteld over een periode van een jaar en betaling is altijd top gegaan, alleen soms irritant als je moet wachten :(

zou trouwens even de wacht uitzitten tot de X50 uit is, als je teminste verleid wordt door een 640 480 scherm (ligt aan welk model je neemt) en een CF slot extra...

naast de andere form factor natuurlijk

[ Voor 28% gewijzigd door itsgreen op 26-09-2004 22:27 ]

• SithWarrior

SithWarrior

Der is altijd iets beters in aantocht, als je daar op moet wachten blijf je volgens mij bezig :)

• Gman
SithWarrior schreef op 27 september 2004 @ 00:29:
Der is altijd iets beters in aantocht, als je daar op moet wachten blijf je volgens mij bezig :)
Ja dat is echt, ik ben daar ook vanaf gestapt.
Al vind ik browsen op 320x200 echt behelpen... dus als dat zwaar meetelt lekker op de vga modellen wachten.

Trouwens, iemand al een goed werkende GPS BlueTooth ontvanger gevonden voor de X30?

De Holux GR-230BK is compatible met de x3i dus lijkt me een geschikte kandidaat.

[ Voor 24% gewijzigd door Gman op 27-09-2004 01:00 ]

• the-spawn

the-spawn

Gman schreef op 27 september 2004 @ 00:49:
[...]

Ja dat is echt, ik ben daar ook vanaf gestapt.
Al vind ik browsen op 320x200 echt behelpen... dus als dat zwaar meetelt lekker op de vga modellen wachten.

Trouwens, iemand al een goed werkende GPS BlueTooth ontvanger gevonden voor de X30?

De Holux GR-230BK is compatible met de x3i dus lijkt me een geschikte kandidaat.
Ik heb bij mijn X30 High een Emtac CruxII BT GPS ontvangen, deze combinatie werkt echt perfect, de ontvangen ligt onderin me dashboard, op een zelfgemaakt stroompunt, ik kom in de buurt van me auto, BT manager ziet me GPS en hup TOMTOM aan. PERFECT!

• SithWarrior

SithWarrior

Dell heeft toch ook een BT GPS receiver, is die niet los verkrijgbaar?

Verwijderd

itsgreen schreef op 26 september 2004 @ 22:26:
Werkt prima hoor, dell levert prima producten maar is alleen niet de snelste omdat je systeem pas gebouwd wordt als ze je centjes hebben...

Heb 2 laptops en 2 pda's apart besteld over een periode van een jaar en betaling is altijd top gegaan, alleen soms irritant als je moet wachten :(

zou trouwens even de wacht uitzitten tot de X50 uit is, als je teminste verleid wordt door een 640 480 scherm (ligt aan welk model je neemt) en een CF slot extra...

naast de andere form factor natuurlijk
Maar kun je ook een tijd aangeven, hoelang duurde het voor je je orderbevestiging kreeg?

Ben niet ongeduldig, wil m gewoon graag hebben :P

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2004 09:22 ]

• nowell

nowell

Que Pasa!?

Vorige week Maandag de X30 besteld, afgelopen vrijdag een orderbevestiging gehad dat de verwachte leverdatum 30 september is. Hopenlijk is dat zo...

Ik wilde ook maar meteen een 1GB kaartje kopen, maar ben aan het twijfelen tussen deze twee:
* Secure Digital Card 1GB (Transcend, 45x)
en
* Secure Digital Card 1GB (SanDisk)

Van de transcend heb ik wel de lees en schrijf snelheden kunnen vinden maar van de sandisk niet. Kan iemand me daar aan helpen?

Of hebben jullie andere/betere suggesties?

Verwijderd

nowell schreef op 27 september 2004 @ 10:20:
Vorige week Maandag de X30 besteld, afgelopen vrijdag een orderbevestiging gehad dat de verwachte leverdatum 30 september is. Hopenlijk is dat zo...

Ik wilde ook maar meteen een 1GB kaartje kopen, maar ben aan het twijfelen tussen deze twee:
* Secure Digital Card 1GB (Transcend, 45x)
en
* Secure Digital Card 1GB (SanDisk)

Van de transcend heb ik wel de lees en schrijf snelheden kunnen vinden maar van de sandisk niet. Kan iemand me daar aan helpen?

Of hebben jullie andere/betere suggesties?
Lees net dat de Sandisk 1 van de traagste kaarten is. Als je voor snelheid gaat dan zou ik de Transcend nemen. Heb ook gemerkt dat de kaarten zowieso goedkoper aan het worden zijn. Heb hier ergens in de stad een Lexar 512 voor 59 euro gezien.

PS. Hoe heb je de betaling gedaan, vooruitbetaling of creditcard? Dan weet ik ook waar ik rekening mee kan houden.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2004 11:20 ]

• nowell

nowell

Que Pasa!?

Verwijderd schreef op 27 september 2004 @ 11:19:
[...]

Lees net dat de Sandisk 1 van de traagste kaarten is. Als je voor snelheid gaat dan zou ik de Transcend nemen. Heb ook gemerkt dat de kaarten zowieso goedkoper aan het worden zijn. Heb hier ergens in de stad een Lexar 512 voor 59 euro gezien.
Mooi, dan ga ik voor de transcend, thnx
PS. Hoe heb je de betaling gedaan, vooruitbetaling of creditcard? Dan weet ik ook waar ik rekening mee kan houden.
Vooruitbetaling (heb geen cc)

• itsgreen
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-11 16:40

itsgreen

Large and in charge

Uhmm ik had een keer vooruitbetalen gedaan en een keer CC

Verwijderd

nowell schreef op 27 september 2004 @ 10:20:
Nowell is je status nog steeds zo?

Heb ze ff gebeld net of uberhaupt mijn geld al binnen was. Was er nog niet, terwijl ik met telebankieren redelijk zeker weet dat het er uiterlijk gistermiddag al had moeten zijn. Die gasten maken volgens mij dik rente op onze betalingen.

• Gman
Een snelle kaart nemen heeft geen zin, die controllers intern zijn gewoon te traag namelijk.
Zelfde als met m'n digitale camera, hij schrijft max 1800kb/sec, ook al kan de CF 8mb/sec aan.

Mijn bestelling was meteen opgestuurd, ik heb betaald met CC.
Het wachten zit 'm dus in de overboeking als je op die manier betaald.

• jbcyber
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 26-11 11:24
Ik heb misschien een stomme vraag.

MAar ik zit bij het volgende. Als ik tekst invoer dan "leert" de PDA van mijn pa (Deel X5) woorden als het waren. Dat doet die van mij niet. Ik snap dit eigenlijk niet. Want hij vult nog steeds met engelse woorden altijd aan waar ik dus weinig aan heb.

Iemand een idee wat dat kan zijn, of zijn er ergens nederlandse woordenboeken te downloaden ofzo???

Verwijderd

Nou das dus ook duidelijk, Dell is mijn betaling kwijt. Ze willen nu 2 dagen uittrekken om mijn betaling met de hand te zoeken :?

Ik stel mijn persoonlijke verwachtingstijd wel uit tot 25 oktober, dan kom ik niet zo bedrogen uit waarschijnlijk.

UPDATE: Ze hebben het gevonden, afleverdatum staat op maandag 4 oktober.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2004 12:55 ]

• Ivan4you
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-11 13:57
Verleden week donderdag dimension 8400 besteld.Komt morgen bij mij thuis.Ze zijn wel heel snel moet ik zeggen.

• Stereotomy
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Ivan4you schreef op 30 september 2004 @ 13:35:
Verleden week donderdag dimension 8400 besteld.Komt morgen bij mij thuis.Ze zijn wel heel snel moet ik zeggen.
Vind jij zo'n Dell Dimension ook zo'n goeie PDA?

[ Voor 3% gewijzigd door Stereotomy op 30-09-2004 13:58 ]

Alors.

• SithWarrior

SithWarrior

Ja een geweldig model, zeker de opvolger van de X5 :P

En nu zonder grap, de X5 hebben ze uit het assortiment geschrapt zag ik vanmorgen, ik kan trouwens nergens terug vinden wat de status van mijn besteling precies is..

Verwijderd

Arrrggh dat meen je niet. Heb ik net een X30 gekocht omdat die x50 nog te lang ging duren naar de mening van brighthand.

Als de x5 weg is dan wordt het dus tijd dat er iets anders voor in de plaats komt...

Verwijderd

SithWarrior schreef op 30 september 2004 @ 14:08:
En nu zonder grap, de X5 hebben ze uit het assortiment geschrapt zag ik vanmorgen, ik kan trouwens nergens terug vinden wat de status van mijn besteling precies is..
Nergens meer vinden, kon je dat eerst wel? Alle status pagina's al bekeken. Met je IR nummer kun je kijken of ze je order nog ergens hebben liggen :P. En met je ordernummer kun je zien hoever ze daadwerkelijk met je order zijn. Heb je nog geen ordernummer dan kan het zijn dat ze ook jouw geld ff kwijt zijn ;).
Gewoon 86 keer bellen. Dan hebben ze opeens je geld gevonden en staat je afleverdatum vervolgens fijn te wisselen tussen 2 dagen... Bij mij ging mn afleverdatum midden in de nacht 0:30 ofzo, van 5-10 naar 4-10, lijkt me knap dat er daar nog ff iemand een nachtje doortrekt om mijn axim af te maken...

• lost95
  • Laatst online: 18:59
Is er ergens ook lijst met BT GPS ontvangers die compatible zijn met de dell X30? (of weet iemand toevallig of de RoyalTek RBT-3000 er compatible mee is, heb het nergens kunnen vinden).

Vooral sinaasappels zijn bang voor persvrijheid.

• GeJe
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-09 04:27

GeJe

Je...

Nog even een leuke tip.

Ik heb Betaplayer gedownload voor de pocketpc (freeware). Vervolgens maak ik via wifi een verbinding met de Wireless router. Vervolgens kan ik via betaplayer mp3s/divx etc streamen via wifi. Door de bestanden te openen via mijn gesharede mappen op mijn pc.

De ideale companion voor op de WC. :X

Met de x30high gaat het prima

Vandaag is het feest en morgen ook.

• TWKterry
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-11 22:57

TWKterry

Master Mariner

Verwijderd schreef op 29 september 2004 @ 12:18:
Nou das dus ook duidelijk, Dell is mijn betaling kwijt. Ze willen nu 2 dagen uittrekken om mijn betaling met de hand te zoeken :?

Ik stel mijn persoonlijke verwachtingstijd wel uit tot 25 oktober, dan kom ik niet zo bedrogen uit waarschijnlijk.

UPDATE: Ze hebben het gevonden, afleverdatum staat op maandag 4 oktober.
Nog twee nachtjes slapen :)

Ze hebben er genoeg dat kan het probleem niet zijn, maandagavond 2200h besteld, dinsdag bevestigingen, donderdag 1244h ups aan de deur.
Veel sneller kan niet, zeker als je ziet Ierland-Eindhoven-Brussel-Utrecht-thuis.

Overigens een X30 high welke tot nog toe goed bevalt.
Nu nog Netremote en alles is klaar :P

• lost95
TWKterry schreef op 02 oktober 2004 @ 17:26:
[...]

Nog twee nachtjes slapen :)

Ze hebben er genoeg dat kan het probleem niet zijn, maandagavond 2200h besteld, dinsdag bevestigingen, donderdag 1244h ups aan de deur.
Veel sneller kan niet, zeker als je ziet Ierland-Eindhoven-Brussel-Utrecht-thuis.

Overigens een X30 high welke tot nog toe goed bevalt.
Nu nog Netremote en alles is klaar :P
Hopen dat het bij mij ook zo snel gaat. Vandaag besteld, zullen ze maandag dan denk ik mijn betaling ontvangen en hopen dat ie dan snel komt :D.
Maar dan ga ik ook zeker ff kijken hoe dat werkt met via wifi streamen van films, lijkt me wel leuk (je moet idd wat als je op het witte stoeltje zit :+)

• SithWarrior

SithWarrior

Heb mijnes de 26 ste besteld, en heb nu nog steeds niks dus hoop dat het deze week toch gaat gebeuren eigelijk :)

Verwijderd

lost95 schreef op 02 oktober 2004 @ 18:04:
Maar dan ga ik ook zeker ff kijken hoe dat werkt met via wifi streamen van films, lijkt me wel leuk (je moet idd wat als je op het witte stoeltje zit :+)
Dat WiFi streamen zoals dat hierboven werd beschreven is niet echt streamen. Eigenlijk is het gewoon openen vanaf een netwerk share, dit is hetzelfde als een film of mp3 luisteren die je op de computer van iemand anders in huis hebt staan (of een server)

Het is zeker goed mogelijk lijkt mij. Een handig ding er voor is PocketDivXEncoder. Handig progje, zet je film om in naar divx in 320x240 en draait het gelijk een kwartslag, zodat je je cpu niet extra belast met het roteren. Ze zeggen dat het ook ogm files kan maken met xvid video en ogg audio, maar dat werkt iig bij mij niet lekker.

Dell heeft dat ding verzonden (zeggen ze), gister 2-10 stond dat ie verzonden was op 3-10 :? Aangezien de UPS volgens mij alleen maar op werkdagen werkt, zal ie morgen pas worden aangenomen en dinsdag afgeleverd ofzo...

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Verwijderd schreef op 03 oktober 2004 @ 15:35:
[...]
...
Het is zeker goed mogelijk lijkt mij. Een handig ding er voor is PocketDivXEncoder. Handig progje, zet je film om in naar divx in 320x240 en draait het gelijk een kwartslag, zodat je je cpu niet extra belast met het roteren. Ze zeggen dat het ook ogm files kan maken met xvid video en ogg audio, maar dat werkt iig bij mij niet lekker.
...
Volgens mij, ga ik heel dankbaar zijn voor dat proggie :D
Hoop ik tenminste, kan het nu nog niet proberen, morgen denk ik pas, om dvd om te zetten hierin.
En anders wordt het toch eerst dvd naar DivX, en dan hiermee encoden :)
Had Movie2Mem ofzoiets, die direct naar 128/256 mb formaat een dvd kan rippen, maar dat was geen freeware, en crashte hier constant, dus dat was geen goede indruk van die demo.

• FaceDown
  • Laatst online: 01:08

FaceDown

Storende factor.

Zit er nou een volwaardige webbrowser op dit ding??

Een groot nadeel vind ik het feit dat er geen Compact Flash kaartjes in kunnen.. is daar wellicht nog een oplossing voor?

Op ebay.com gaan ze overigens voor zo'n $ 300,- over de toonbank (ongeveer 240 euro). Da's wel lekker, zeker als je bijv een broer in de USA hebt zitten waar je 't ding heen kan laten sturen.

[ Voor 92% gewijzigd door FaceDown op 04-10-2004 21:14 ]

Groetjes, FaceDown.

• Gman
Verwijderd schreef op 03 oktober 2004 @ 15:35:
[...]

Dat WiFi streamen zoals dat hierboven werd beschreven is niet echt streamen. Eigenlijk is het gewoon openen vanaf een netwerk share, dit is hetzelfde als een film of mp3 luisteren die je op de computer van iemand anders in huis hebt staan (of een server)
Dat is echt nog wel gewoon streamen hoor, hoeft niet per se van internet te komen om het streamen te noemen, het is gewoon een constante datastroom.
Ik heb het hier gedaan met m'n x30 High en een grote 650mb DivX en gaat prima.
Toch is dat programmatje zeker wel interessant, vooral in accu en mem gebruik.
FaceDown schreef op 04 oktober 2004 @ 20:22:
Zit er nou een volwaardige webbrowser op dit ding??

Een groot nadeel vind ik het feit dat er geen Compact Flash kaartjes in kunnen.. is daar wellicht nog een oplossing voor?

Op ebay.com gaan ze overigens voor zo'n $ 300,- over de toonbank (ongeveer 240 euro). Da's wel lekker, zeker als je bijv een broer in de USA hebt zitten waar je 't ding heen kan laten sturen.
Mwoah, het blijft behelpen, maar als je snel ff wat info wilt is het wel fijn.
pda.tweakers.net bijv is een speciale kale site voor dit soort toepassingen.
Forums gaan ook wel aardig.
Ik krijg soms de melding dat een website meer dan 10 frames heeft (?) en dat ie het niet aankan.

CF mis ik totaal niet, 1 gig SD erin wat rond dezelfde prijs ligt en gaaaaaaaan.

[ Voor 5% gewijzigd door Gman op 04-10-2004 21:52 ]

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Gman schreef op 04 oktober 2004 @ 21:51:
[...]
Mwoah, het blijft behelpen, maar als je snel ff wat info wilt is het wel fijn.
pda.tweakers.net bijv is een speciale kale site voor dit soort toepassingen.
Forums gaan ook wel aardig.
Ik krijg soms de melding dat een website meer dan 10 frames heeft (?) en dat ie het niet aankan.

CF mis ik totaal niet, 1 gig SD erin wat rond dezelfde prijs ligt en gaaaaaaaan.
Mijn camera (Canon 300D) gebruikt CF dus het was wel fijn geweest als ik de foto's op de PDA had kunnen bekijken..

Groetjes, FaceDown.

• SithWarrior

SithWarrior

Ah vandaag eindelijk een zooi met nummers binnen gehad, zodat ik is kon kijken wat ze met dat ding aan het uitvogelen waren:

Verwachtte afleverdatum: 8/10/2004

Ik denk Yes, das mooi. Bel ik met de dell service desk (voor wat anders eigenlijk) dus ik dacht nu ik toch bel laat ik eens vragen of dat klopt van die status. Zegt die gast uhh zo snel al, dat denk ik niet dat dat gaat lukken want er is op dit moment een grotere vraag na dan wij even kunnen verwerken (die high X30 modelen). Dus die datum is echt nog veel te vroeg.

Nu hoop ik maar dat die gast uit ze nek lult en dat het wel rond die datum is, veel langer trek ik echt niet meer hoor :P

Verwijderd

SithWarrior schreef op 05 oktober 2004 @ 19:12:
Nu hoop ik maar dat die gast uit ze nek lult en dat het wel rond die datum is, veel langer trek ik echt niet meer hoor :P
Lijkt me wel te kloppen, die van mij is nu in Eindhoven (althans dat denk ik als ik de UPS pagina zie). Maar ik mocht wel 2 dagen optellen bij de verwachte leverdatum.

Even voor je eigen geestelijke gezondheid, ga niet zoals ik als een idioot refreshen op die status pagina van Dell, je datum blijft wisselen volgens mij.

Ik verwacht m morgen eindelijk, das dan 23 september besteld en 6 oktober binnen, ik vind het lang genoeg. Baal er nu al van dat ik het niet met een creditcard heb gedaan, iedereen met creditcard had m veel sneller binnen.

• Gman
FaceDown schreef op 04 oktober 2004 @ 21:53:
[...]

Mijn camera (Canon 300D) gebruikt CF dus het was wel fijn geweest als ik de foto's op de PDA had kunnen bekijken..
Ik heb een Canon 10D en schiet alles in RAW, daar heb ik dan weer niks aan :)

• nowell

nowell

Que Pasa!?

Verwijderd schreef op 28 september 2004 @ 11:06:
[...]

Nowell is je status nog steeds zo?

Heb ze ff gebeld net of uberhaupt mijn geld al binnen was. Was er nog niet, terwijl ik met telebankieren redelijk zeker weet dat het er uiterlijk gistermiddag al had moeten zijn. Die gasten maken volgens mij dik rente op onze betalingen.
De verwachte leverdatum was uitgesteld tot 5-oktober. Tis nu 6 oktober en dit is mijn melding op de ups tracking site
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
Date/
Time                  Location                              Activity 

Oct 6, 2004 
5:31 A.M.           EINDHOVEN, BEST, NL        OUT FOR DELIVERY  
5:30 A.M.           EINDHOVEN, BEST, NL        IMPORT SCAN  
1:14 A.M.           BRUSSELS, BE               ORIGIN SCAN  

Oct 5, 2004 
10:06 A.M.         EINDHOVEN, BEST, NL        ORIGIN SCAN  

Oct 4, 2004 
8:38 A.M.           IE                         BILLING INFORMATION RECEIVED

Wohoo! Vandaag komt ie binnen!!! :9~
(leuk dat het pakketje ook eerst naar eindhoven gaat dan naar brussel en weer terug naar eindhoven)

Update: 11:32 --> Hij is binnen!!!
Weet iemand nog ergens gratis leuke apps/games te downloaden. (zag dat planet download af en toe wel wat leuks heeft, maar nog niet spectaculair)

[ Voor 9% gewijzigd door nowell op 06-10-2004 11:36 ]

• lost95
Ik wacht nog steeds op verwerking van mijn betaling ;(. Misschien toch maar eens een creditcard aanschaffen.

*lol*
En nu komt mijn orderbevestiging binnen, zouden ze op GoT kijken wat de bestellingen zijn :+

[ Voor 33% gewijzigd door lost95 op 06-10-2004 12:41 ]

Verwijderd

lost95 schreef op 06 oktober 2004 @ 12:34:
Ik wacht nog steeds op verwerking van mijn betaling ;(. Misschien toch maar eens een creditcard aanschaffen.
Dat kan nog wel even duren, mijn tip: Bellen, bellen en nog ns bellen :P

Heeft bij mij bijna een week gekost.

Verwijderd

Binnen. Staat nu lekker te laden. ff lekker spelen nu :P

Voor mensen die het zich afvragen of je m wel aan mag zetten tijdens het laden: Het moet zelfs om de backup batterij op te laden.

• Stereotomy
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Voor mensen die het zich afvragen of je m wel aan mag zetten tijdens het laden: Het moet zelfs om de backup batterij op te laden.
Snapiknie? :?

Waarom zou de backupbatterij niet opgeladen worden als ie uitstaat? Ik heb mijn PDA praktisch altijd uit als ie in de cradle ligt.

Alors.

• SithWarrior

SithWarrior

Hmm:
Meer Informatie
Orderdatum: 28/9/2004
Verwachtte afleverdatum: Klik de link van de transporteur
Werkelijke verzenddatum: 6/10/2004
Naam transporteur: UPS

Maar als ik dan op de link van UPS klik krijg ik "Unable to track shipment " en dan het nummer, komt dat er morgen pas op ofzo of is dat gewoon een bugje?

Verwijderd

SithWarrior schreef op 06 oktober 2004 @ 19:33:
Maar als ik dan op de link van UPS klik krijg ik "Unable to track shipment " en dan het nummer, komt dat er morgen pas op ofzo of is dat gewoon een bugje?
En ook dat kan dus wel ff duren ;)
De mijne is in de nacht van zaterdag op zondag voor verzending vrijgegeven, pas dinsdag was het pakket bekend bij de UPS. Mijn tip is dus echt, niet te veel meer op letten, anders krijg je dat je net als ik 's nachts gaat dromen er over :P.

Vandaag of morgen zal de UPS het ook wel snappen en dan heb je net zoals ik opeens dat ie al in Nederland is en de volgende dag staat er zo'n meneer voor de deur met een doos. (die veel te zwaar is in verhouding tot je PDA, man wat een boekwerk en die cradle is ook loodzwaar)

• lost95
SithWarrior schreef op 06 oktober 2004 @ 19:33:
Hmm:
Meer Informatie
Orderdatum: 28/9/2004
Verwachtte afleverdatum: Klik de link van de transporteur
Werkelijke verzenddatum: 6/10/2004
Naam transporteur: UPS

Wees gerust, ik heb hetzelfde ;). Wordt haast tijd om een psychiater in te schakelen ;)
Maar ik vind het opzich wel mooi dat het uberhaupt kan, je zending van begin tot eind volgens (al is dat dus niet altijd helemaal up-to-date).
Maar als ik het goed begrijp moet ik dus echt de batterij helemaal opladen voordat ik er mee op pad kan?

• nowell

nowell

Que Pasa!?

Als je apps of games download voor de x30 dan krijg je de keus uit 3 type processors.
Welke heeft de X30 nou?

SH3, ARM of MIPS?

Of maakt het helemaal geen bal uit welke ik kies?

update: zul je altijd zien.. zit je te zoeken welke je processor je hebt... ga je browsen naar een leuk progje kom je volgende link tegen --> http://www.bivrin.com/PocketPC/
daar staat dit dus --> StrongARM / XScale processors :+

Tis dus een ARM-processor...

[ Voor 45% gewijzigd door nowell op 07-10-2004 14:16 ]

• SithWarrior

SithWarrior

Ze hebben eindelijk die status pagina op die UPS site bijgewerkt.
Status: In Transit
Shipped to: ALMERE, NL

Hij is der dus al bijna, dan was die schatting op de dell site (daar stond levering de 8 ste) dus helemaal nog niet zo slecht. Met een beetje mazzel heb ik em ook daadwerkelijk morgen dan. Ik zat zo is die verhalen aan het begin van dit topic te lezen, daar hadden ze het over maand(en) voor ze em kregen. Dan valt dit zo te zien best mee.

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Ik haal 'm gewoon in de USA voor $ 300 incl verzenden (= 240 euri). :)

Groetjes, FaceDown.

Verwijderd

Valt de Dell Axim X30 high, ook ergens anders te bestellen dan via de dell site? :)

Verwijderd

Stereotomy schreef op 06 oktober 2004 @ 15:31:
Snapiknie? :?

Waarom zou de backupbatterij niet opgeladen worden als ie uitstaat? Ik heb mijn PDA praktisch altijd uit als ie in de cradle ligt.
Mensen vroegen zich af of je de Axim aan mag zetten, als je m net hebt binnen gekregen en je moet de eerste 8 uur opladen. Maar volgens de verpakking moet je de eerste keer op de power button drukken om de backup battery op te laden.

• Gman
Nog meer mensen met een Holux 230 BT GPS ontvanger ICM x30?
Tomtom3 is nu al 3x gestopt met gps ontvangst tijdens het rijden :X
(zie ook:
[rml][ GPS BT] Holux GR 230 - Satelietontvangst[/rml] )

Hmmm kreeg de tip om TT3 te updaten, had ik nog niet aan gedacht |:(

[ Voor 15% gewijzigd door Gman op 09-10-2004 22:06 ]

• nowell

nowell

Que Pasa!?

Hoe zit het met java voor de x30?

Ik wil dat eigenlijk wel graag hebben... hoe valt dat te regelen? Is dat ergens gratis te downloaden of te bestellen?

OF

Is het helemaal niet mogelijk?

• SithWarrior

SithWarrior

Niet met het java van sun.com igg...

• nowell

nowell

Que Pasa!?

SithWarrior schreef op 14 oktober 2004 @ 20:06:
Niet met het java van sun.com igg...
juist ja... waarmee wel dan? :9

Verwijderd

X30 WM2003SE update

Upgrade your PDA with new Windows Mobile Second Edition ver 4.21.1088(build 14260.2.0.2)
Upgrade your PDA Widows Media Player with Windows Media Player 10 Mobile. (build 14235)
Enhance wireless stability. (The enhancement is only for 624MHz & 312MHz integrated Wi-Fi, Bluetooth model)
Enhance SDIO bus driver.

hier

• SithWarrior

SithWarrior

Zo, heb em er even opgezet. Hijs weer helemaal leeg, en backup terug zetten ging ook niet omdat het volgens activesync een ander apparaat was.

Dus tja ben maar weer leeg begonnen. Al had ik hem pas en week en zo veel stond er nu ook nog niet op.

Dat wireless is er wel behoorlijk op vooruit gegaan, ik kan nu teminsten tegen dat ding vertellen dat ie naar MIJN wireless netwerk meteen moet connecten ipv alles hier in de buurt lopen af te scannen.

En dat windows media 10 is gegaan, ag tja wat zal ik daar is van zeggen :+

[ Voor 94% gewijzigd door SithWarrior op 15-10-2004 17:58 ]

• Nakebod

Nakebod

Nope.

idd, wlan lijkt me tot nu toe beter te beheren, ofja, beheren.. hij is tot op dit moment nog niet zomaar spontaan uit de taakbalk verdwenen als ik de radio disabled had, en pda uit had staan.
Had ik voorheen wel regelmatig.
Hoop dat dit nu verholpen is, steeds wireless uit en weer aan, was beetje irri soms.
En aangezien BT hier vrijwel altijd uit is, moest ik die dan ook weer iedere keer disabelen :P

En WMP10, idd, no comment ;-)
Beta player speelt avi, me meeste video files zijn avi, dus waarom WMP? :P MP3 werkt PocketMusic nog steeds perfect, dus tja.. :)

• SithWarrior

SithWarrior

Hmm mja dat hele today scherm ziet er nu ook anders uit, en dat wifi powermanagement hebben ze ook eindelijk gefixed. En met de mail client hebben ze ook lopen stoeien.

En voor de mensen die het fijn vonden om mp3 tjes af te spelen met WMP, 10 werkt daar aan wat ik gelezen heb niet helemaal aan mee. (ik heb het nog niet zelf getest)

• johoo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 26-11 08:54
FaceDown schreef op 07 oktober 2004 @ 20:35:
Ik haal 'm gewoon in de USA voor $ 300 incl verzenden (= 240 euri). :)
Dan zal je vast een contact in USA hebben zitten, want vanuit USA verstuurd Dell zelf niets.

Dell XPS 17 3D --- Synology 918+ --- Apple TV 4K

• Nakebod

Nakebod

Nope.

SithWarrior schreef op 15 oktober 2004 @ 20:32:
Hmm mja dat hele today scherm ziet er nu ook anders uit, en dat wifi powermanagement hebben ze ook eindelijk gefixed. En met de mail client hebben ze ook lopen stoeien.

En voor de mensen die het fijn vonden om mp3 tjes af te spelen met WMP, 10 werkt daar aan wat ik gelezen heb niet helemaal aan mee. (ik heb het nog niet zelf getest)
Mp3 afspelen met wmp al helemaal nooit fijn gevonden (Ik zit altijd te kloten met die playlist zut, ook op de pc.. :P) maar irritanter vind ik als WMP start dat ie de hele tijd @ options start, zoekend naar een skin.. Ik heb dammit geen skin, f*ck off :( met dat zoeken iedere keer, heb bij options wel aangevinkt dat hij standaard naar playlist gaat, maar toch ff 5 seconde naar een skin zoeken. En als ie bij de playlist is, blijft het "zandlopertje" constant doorlopen :?
En mp3 is tot nu toe niet eens te openen in WMP 10 lijkt wel.

Nee, echt positief ben ik niet over WMP 10 :(
Jammer dat die standaard in de update zit, ik had graag nog wel 9 gehad, die was voor mij nog bruikbaar..

En over wifi, heb het idee, dat als de pda uit heeft gestaan, hij ook weer sneller het netwerk oppikt :)

• Centauriprime
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:15
Ben benieuwd naar dit apparaat, zal m maandag wel binnen krijgen. :)

Oct 15, 2004
5:47 P.M. AMSTERDAM, NL HOLD FOR FUTURE DELIVERY
8:19 A.M. AMSTERDAM, NL OUT FOR DELIVERY
5:37 A.M. AMSTERDAM, NL OUT FOR DELIVERY
5:36 A.M. AMSTERDAM, NL IMPORT SCAN
2:00 A.M. BRUSSELS, BE ORIGIN SCAN
Oct 14, 2004
11:10 A.M. EINDHOVEN, BEST, NL ORIGIN SCAN
Oct 13, 2004
8:37 A.M. IE BILLING INFORMATION RECEIVED

15x330 SW38

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Hmm, zoals ik 2 berichten van mij eerder zei, dat wlan icoon uit de taakbalk beneden verdween, it's still here :(
Had zo gehoopt dat update dit zou verhelpen. Iemand misschien een idee hoe dat terug te krijgen is? En blijvend dan. Kan wireless wel weer uit en aan zetten, is het meestal wel terug, maar toch.

• Servowire
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-08 15:56

Servowire

prutser:~#

is het mogelijk DivXjes te kijken op de X30 vanaf een 1 Gb SD kaartje?

Dat lijkt me nou leuk voor in de trein

met papier mache kun je alles maken!!

• Servowire
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-08 15:56

Servowire

prutser:~#

Nakebod schreef op 17 oktober 2004 @ 10:51:
Hmm, zoals ik 2 berichten van mij eerder zei, dat wlan icoon uit de taakbalk beneden verdween, it's still here :(
Had zo gehoopt dat update dit zou verhelpen. Iemand misschien een idee hoe dat terug te krijgen is? En blijvend dan. Kan wireless wel weer uit en aan zetten, is het meestal wel terug, maar toch.
hard reset?
Ben je wel je data kwijt
Powerknop indrukken en resetknop (samen) voor 5 sec.

met papier mache kun je alles maken!!

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

Servowire schreef op 18 oktober 2004 @ 20:29:
is het mogelijk DivXjes te kijken op de X30 vanaf een 1 Gb SD kaartje?

Dat lijkt me nou leuk voor in de trein
gewoon je divx-je kleiner maken, dan neemt ie ong. 150-200mb in beslag :)

• SithWarrior

SithWarrior

Dat kan idd ook ja, DVD to PPC heb je zelfs, dan staat die hele nacht te stampen om dvd om te zetten tot 300 mb filmpje, en als je dat kan kijken op dat ding dan kan een divxje vast ook wel aangezien je divx codec heb voor de PPC :)

• Gman
1gig SD is in bestelling, ik hoop dat het gaat, want kvind het wegschrijven van en naar zo'n kaartje echt dramatisch traag, ook in een losse usb2 reader.

[ Voor 19% gewijzigd door Gman op 19-10-2004 01:06 ]

Verwijderd

nowell schreef op 07 oktober 2004 @ 14:12:
Als je apps of games download voor de x30 dan krijg je de keus uit 3 type processors.
Welke heeft de X30 nou?

SH3, ARM of MIPS?

Of maakt het helemaal geen bal uit welke ik kies?

update: zul je altijd zien.. zit je te zoeken welke je processor je hebt... ga je browsen naar een leuk progje kom je volgende link tegen --> http://www.bivrin.com/PocketPC/
daar staat dit dus --> StrongARM / XScale processors :+

Tis dus een ARM-processor...
Nee, de XScale is geen ARM, maar de XScale is wel instructie-compatible met ARM. Je kunt dus idd wel altijd ARM kiezen in dat soort situaties.

Verder is het wel zo dat de XScale klok-voor-klok trager is dan een ARM. 624MHz lijkt dus snel, maar is alsnog trager dan een 624MHz ARM (als die zou bestaan). Beetje net zoals Athlons en Pentiums: instructieset-compatible, maar verschillende instructies hebben verschillende klokcycli nodig om uitgevoerd te worden.

• nowell

nowell

Que Pasa!?

Verwijderd schreef op 19 oktober 2004 @ 12:19:
[...]

Nee, de XScale is geen ARM, maar de XScale is wel instructie-compatible met ARM. Je kunt dus idd wel altijd ARM kiezen in dat soort situaties.

Verder is het wel zo dat de XScale klok-voor-klok trager is dan een ARM. 624MHz lijkt dus snel, maar is alsnog trager dan een 624MHz ARM (als die zou bestaan). Beetje net zoals Athlons en Pentiums: instructieset-compatible, maar verschillende instructies hebben verschillende klokcycli nodig om uitgevoerd te worden.
duidelijk.

Ik ben op zoek naar Lemmings voor de PPC, iemand een hint waar (en of) die te vinden is. Ik heb wel iets gevonden maar dat zijn maar 4 levels.

[ Voor 12% gewijzigd door nowell op 22-10-2004 09:48 ]

Verwijderd

Misschien een te makkelijke vraag maar weet iemand hoe ik met mijn X30 en usb-reisstekker op het internet kan via een pc?

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

als je zorgt dat de laptop/pc een inet verbinding heeft.
en je sluit je PPC aan op de laptop/pc dan geeft activesync volgens mij automatisch de inet verbinding door.

(wat is een usb reisstekker trouwens? alleen powersupply? of ook nog een link tussen ppc en laptop?)

maar je kan ook via bluetooth en wifi via je pc op internet.

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-11 16:44
Voor degene die nog op zoek zijn naar een sync/laad kabel in 1: bij vdi-online zag ik toevallig een kabel die dit kan :). Het lijkt mij wel handig, want zo kan je snel eventjes bij elke pc je axim laden en hoef je niet die stomme adapter mee te nemen :)

• Carel
pokeran schreef op 18 oktober 2004 @ 23:52:
[...]

gewoon je divx-je kleiner maken, dan neemt ie ong. 150-200mb in beslag :)
Dan is het echt niet om aan te zien, zelfs niet op je ppc. Gezien dit het x30 topic is en deze ppc toch makkelijk hogere bitrates aankan, raad ik iedereen aan om + - 350 a 400 mb te houden op een film van 1,5 uur.

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

nou ik vind mijn filmpjes van 180-200mb best goed hoor, ik zie geen ene blokjes enzo (moet wel de divx/Xvid goed zijn natuurlijk)

en als je de synckabel die je bij je x30 krijg in je pc doet en je plugt hem in je x30, en je doet de x30 uit, dan laadt deze zich ook op via de usb poort.
alleen je moet uitschakelen dat de x30 tekens weer automatisch aanschiet door activesync

Verwijderd

Ik heb em nu ook besteld

De Dell Axim X30 wireless, met een extra batterij van 1800 mAh.

Ik twijfel alleen nog of ik zal wachten tot de X50v, die komt toch binnenkort uit? Die heeft wel een vga scherm en dat lijkt me toch wel veel beter t.o.v. de qvga die de x30 heeft. Wat raden jullie me aan? Tenzij de X50v duurder dan 500 euro is, dan hoef ik em niet.

Het geld word maandagochtend pas overgemaakt, dus heb nog even de tijd om het zonder gedoe (van geld terugstorten) te kunnen annuleren...

• Carel
Men was niet zo positief over de x50, wat in mijn ogen het probleem is, dat die 640/480 resolutie niet meer beeld weergeeft zoals internet pagina's, maar alleen scherper. Zo moet je dus nog steeds als een bezetene scrollen :(

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Scrollen moet je hoe dan ook wel ;)
Ik ken weinig sites die voor 640x480 gemaakt zijn

Maar PIE kent de optie om Desktop layout weer te geven, en dat is af en toe een verdomd makkelijke optie, GoT op pda met default layout, niet te doen, GoT op pda met desktop layout aan in PIE, leesbaar, maar wel met meer scrollen :)

Maar ik denk, dat het niet echt het geld waard zou zijn, om nu te wachten voor een x50.
Heb zelf ook overwogen voordat ik de x30 High kocht, om misschien te wachten op vga schermen, maar toch blij dat ik dat niet gedaan heb eigenlijk.
Denk dat vga schermen op pda's nog te nieuw zijn, om dat nu al als eis te hebben aan een pda.
Koop je volgend jaar een pda, zijn er meer met vga scherm beschikbaar, is Windows Mobile misschien weer geupdate, en is er dan dus hopelijk ook betere ondersteuning voor vga.
Want, had het geloof ik op aximsite.com gelezen, dat de x50 (En andere pda's :?) geen ECHTE vga ondersteuning heeft, simpelweg omdat Windows Mobile 2003 SE dat niet heeft.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 oktober 2004 @ 20:31:
Ik heb em nu ook besteld

De Dell Axim X30 wireless, met een extra batterij van 1800 mAh.

Ik twijfel alleen nog of ik zal wachten tot de X50v, die komt toch binnenkort uit? Die heeft wel een vga scherm en dat lijkt me toch wel veel beter t.o.v. de qvga die de x30 heeft. Wat raden jullie me aan? Tenzij de X50v duurder dan 500 euro is, dan hoef ik em niet.

Het geld word maandagochtend pas overgemaakt, dus heb nog even de tijd om het zonder gedoe (van geld terugstorten) te kunnen annuleren...
Ik zou even wachten op de X50v. Overigens. De ASUS 730wifi/bt schijnt 447 euro te worden. En nu de Toshiba 830 er is zal de prijs van de 800/805 ook wel gaan zakken. Overigens heb ik zelf wel de X50v in de USA besteld, maar die wordt pas 22/11 geleverd. Dus al in die tijd de ASUS 730w leverbaar is bestel ik de X50v ff snel af.
Overigens, wordt VGA op een geen enkele WM2003SE ppc goed ondersteund. En men is wel degelijk laaiend enthousiast over de X50v hier
Niettemin WM2005 staat voor de deur, geplanned voor de eerste helft van 2005

Verwijderd

Ja, ik zat zelf ook aan de Asus 730w te denken. Qua prijs zit het in de buurt van de Dell Axim X30.
Maar die is ook nog niet uit. En ik denk dat de X50v af zal vallen vanwege de prijs. Hij is geloof ik $500 in Amerika en gezien Dell er in Europa dan nog flink wat bovenop gooit denk ik dat ie hier minimaal €550 gaat kosten. Aan de andere kant heeftie wel z'n eigen grafische processor, maar in testen presteerde dat volgens mij nog niet zo goed.
Dus vandaag zal ik dan nog maar beslissen of het de Dell Axim X30 word of de Asus 730w...

Verwijderd

Weet iemand trouwens of de Dell Axim x30 ook midlets 2.0 of 2.1 ondersteund? Dus java voor mobieltjes

Verwijderd

Nou, ik ben dus toch voor de Dell Axim X30 gegaan. Ondanks dat binnenkort de X50v of de Asus 730w uitkomt.

Het zit em eigenlijk alleen in het VGA scherm waarom ik de ander zou kiezen, maar bij de X50 word het denk ik te duur en bij de X30 heb ik nou ook nog een 1800 mAh batterij erbij.

Kheb gelukkig geen last van vertragingen enzo. Om 20.00 uur stond er nog bij de order status dat de onderdelen verzameld werden (pre-production) en nu 21.20 staat er dat ie klaargemaakt word voor verzending.
Dus morgen word ie waarschijnlijk verzonden. Met m'n laptop en HDD van laptop werd er steeds 2 dagen over gedaan door UPS/Walsch Western om het te bezorgen, dus ik hoop em vrijdag eindelijk te krijgen :)
Alhoewel m'n verwachte afleverdatum op 2 november staat :/

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 oktober 2004 @ 15:30:
Ja, ik zat zelf ook aan de Asus 730w te denken. Qua prijs zit het in de buurt van de Dell Axim X30.
Maar die is ook nog niet uit. En ik denk dat de X50v af zal vallen vanwege de prijs. Hij is geloof ik $500 in Amerika en gezien Dell er in Europa dan nog flink wat bovenop gooit denk ik dat ie hier minimaal €550 gaat kosten. Aan de andere kant heeftie wel z'n eigen grafische processor, maar in testen presteerde dat volgens mij nog niet zo goed.
Dus vandaag zal ik dan nog maar beslissen of het de Dell Axim X30 word of de Asus 730w...
Een x30 is wel wat anders dan de ASUS 730w of de X50v. O.a het moeten missen van een CF slot is voor mij een groot probleem. Aan I/O kaartjes is er weinig op SD and CF is sneller dan een SD, anders had ik ook wel een x30 genomen. Maar misschien laat ik PDA'S wel voor wat het is, of om erbij de hebben. Ik heb m'n oog laten vallen op een 1ste gen. pen tablet:)

deze dus

Ik verwacht dat de prijs van de X50v in Nederland niet hoger komt dan 500 euro. Ik gok op 449 of 479 euro. De Asus 730 komt op 447

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 oktober 2004 @ 15:34:
Weet iemand trouwens of de Dell Axim x30 ook midlets 2.0 of 2.1 ondersteund? Dus java voor mobieltjes
Toevallig heb ik daarover van de week iets gelezen, en wel hier

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 oktober 2004 @ 23:51:
[...]

Toevallig heb ik daarover van de week iets gelezen, en wel hier
Dank je, dat is net wat ik zocht :)
Hopen dat het ook werkt

• the-spawn

the-spawn

Ik ben al enige tijd in bezit van de gewelidige X30 High.

Nu merk ik steeds vaker dat het scherm vies van stof endergelijke is.
Nu heb ik weleens gelezen over die screen protectors, werken deze goed? hoe gaat dat in zijn werk?
Cases voor deze PDA? welke zijn aan te raden?
Ik ben laatst me styli bijna kwijt geraakt, is er iemand met een adres om deze 3 of 1 van deze onderdelen te kopen?

Op internet heb ik rondgekeken, maar de Dell onderdelen zijn schaars.

• SithWarrior

SithWarrior

Uhh screenproctor(s) is erg handig ja. Een beetje goede doet meer dan alleen stof en krasjes tegenhouden. Maar is bv ook anti revlecterend. Zie b.v.

http://www.pdascreenprotectors.com/

En cases uhh kijk eens hier :) http://www.aximsite.com/a...ction=displaycat&catid=11
Staat vast wel iets bij wat je intressant vind.

• lost95
the-spawn schreef op 27 oktober 2004 @ 12:44:
Ik ben al enige tijd in bezit van de gewelidige X30 High.

Nu merk ik steeds vaker dat het scherm vies van stof endergelijke is.
Nu heb ik weleens gelezen over die screen protectors, werken deze goed? hoe gaat dat in zijn werk?
Cases voor deze PDA? welke zijn aan te raden?
Ik ben laatst me styli bijna kwijt geraakt, is er iemand met een adres om deze 3 of 1 van deze onderdelen te kopen?

Op internet heb ik rondgekeken, maar de Dell onderdelen zijn schaars.
Ik heb voor mijn X30 high Brando screenprotector gekocht: pricewatch: Brando Screenprotector Dell Axim X3/X3i, tot nu toe bevalt die prima.

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Als we het dan toch even over screenprotectors hebben, hoelang houden jullie 1 screenprotector velletje erop?
Heb sinds ik de x30 heb, er 1 opgedaan (Toen even gelijk bij Dell besteld, volgende weet ik nog niet.)

En dat is nu sinds eind augustus eigenlijk.
Ok, als je het scherm bekijkt, is de screenprotector best beschadigd/gekrast :P Maar daar is dat ding nu eenmaal voor. Werken op pda lijd er nog steeds niet onder, dus ik ben benieuwd, wat jullie "protection tijd" is :)

• SithWarrior

SithWarrior

Ik heb ook die van dell en tot ik er echt niet meer door heen kan kijken, maar idd een krasje meer of minder daar zijn die dingen toch voor :)

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste