Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Laat het even weten wat de helpdesk zegt. ;)

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Orderdatum: 10/6/2004
Verwachtte afleverdatum: 19/7/2004
Werkelijke verzenddatum: N/A
Naam transporteur: UPS
Net gebeld met Customer Care en die vertelde mij dat ze VERWACHTEN dat het einde volgende week wordt.
Maarja, de verwachte afleverdatum veranderd al 4 weken lang, dus dat schiet niet op.

Dus ik zeg tegen die griet: Ik heb hier in m'n order-bevestiging staan dat de order in productie gaat als alle onderdelen voorradig zijn. Op de order-status staat dat'ie in productie is. Stelle gasten daaro bij de productie om er een maand over te doen.

Dus ik wil m'n order annuleren, en m'n geld terug, en dat moet weer via de persoon bij wie ik hem heb besteld.
En laat die persoon nu weer eens niet z'n telefoon opnemen.....

To be continiued dus...

Ey!! Macarena \o/

• Goochelaar
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17:49
Zo'n Zire 72 is best leuk ja :P Maar eig. wil ik wel graag Wifi want BT schiet niet echt op qua bereik. En dan moet m'n PC aan staan. Wat betreft OS, er komen de laatste tijd veel emu's enz. uit voor PPC dus vind het lastig kiezen. Ook het wisselen van een accu lijkt me wel een pluspunt (veel PPC's hebben dat itt Palm)
Verwijderd schreef op 14 juli 2004 @ 10:58:
Laat het even weten wat de helpdesk zegt. ;)
Dat is prima.

• Goochelaar
RaZ schreef op 14 juli 2004 @ 11:21:
...
Dus ik wil m'n order annuleren, en m'n geld terug, en dat moet weer via de persoon bij wie ik hem heb besteld.
En laat die persoon nu weer eens niet z'n telefoon opnemen.....

To be continiued dus...
Dat is vervelend. Als je hem annuleert, ga je dan nog een alternatief kopen, of heb je even genoeg van PDA's?

• RaZ
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Goochelaar schreef op 14 juli 2004 @ 11:25:
[...]

Dat is vervelend. Als je hem annuleert, ga je dan nog een alternatief kopen, of heb je even genoeg van PDA's?
Denk dat ik heb voorlopig maar even laat voor wat het is.

Misschien dat er van een andere producent een gelijkwaardig machientje uitkomt.
Of ik ga met dat geld (wat ik nu al langer dan een maand kwijt ben zonder ook maar iets van tegemoet koming heb gezien) iets anders ga doen.

Weekendje Preston Palace met me chicky ofzo >:)

Maar met Dell doe ik geen zaken meer. (Of ze moeten zorgen dat ik die X30 voor eind deze week in huis heb)

Ey!! Macarena \o/

• Goochelaar
Ik heb net gebeld en m'n verhaal uitgelegd. Volgens dat vrouwtje moet te 19 dagen tellen bij je orderdatum. Mijn 2e orderdatum was de 25 dus waarschijnlijk wordt hij volgende week vrijgegeven. Voor hij dan eens hier is heb ik dus 2 maanden moeten wachten :(

Op compensatie hoef je ook niet te rekenen! :'(
Heb mijn order dus maar geannuleerd.
RaZ schreef op 14 juli 2004 @ 11:34:
Misschien dat er van een andere producent een gelijkwaardig machientje uitkomt.
Of ik ga met dat geld (wat ik nu al langer dan een maand kwijt ben zonder ook maar iets van tegemoet koming heb gezien) iets anders ga doen.
Kijk eens wat je vindt van de Asus A730. Iets tragere proc (512mhz oid) maar wel 640x480 res. Is dat nix? Of een Ipaq 4150, maar die heeft weer oude proc.
Maar met Dell doe ik geen zaken meer. (Of ze moeten zorgen dat ik die X30 voor eind deze week in huis heb)
Reken daar dus maar niet op. Ze zeggen 19 dagen na je orderdatum, maar daar klopt nix van (bij mij, ook niet 2e datum) en het duurt nu nog minstens 1,5 week. :(

• RaZ
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Net teruggebeld door Dell, order geannuleerd, geld komt retour >:) Nu maar vanuitgaan dat dit ook niet 5 weken gaat duren.

Ohja, voor de personen die een X30 312MHz of een 624MHz met WiFi & BT hebben, er is een rom-update beschikbaar.

Ey!! Macarena \o/

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

rom update? wie/wat/waar/hoe?

ok hier dus:
http://support.euro.dell....?sid=PDA_AXIM_X30&m=l&p=7

maaaar wat houdt zo'n rom update bij? hoe weet je nou wat er gefixed is en wat er eventueel bij gekomen is?
enn moet je alles weer opnieuw installeren als je zo'n update doet?

anywayss, ik ga het straks wel doen, laat het wel weten als ik dit topic over de dell niet vergeet

[ Voor 87% gewijzigd door randje op 14-07-2004 23:17 ]

• RaZ
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

pokeran schreef op 14 juli 2004 @ 23:10:
rom update? wie/wat/waar/hoe?

ok hier dus:
http://support.euro.dell....?sid=PDA_AXIM_X30&m=l&p=7

maaaar wat houdt zo'n rom update bij? hoe weet je nou wat er gefixed is en wat er eventueel bij gekomen is?
enn moet je alles weer opnieuw installeren als je zo'n update doet?
Yup, alles wat in je ROM staat wordt overschreven, vergelijkbaar met een format c:. Een backup van instellingen en andere progsols zou ik dus wel ff doen.
anywayss, ik ga het straks wel doen, laat het wel weten als ik dit topic over de dell niet vergeet
Succes :)

Ey!! Macarena \o/

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

RaZ schreef op 14 juli 2004 @ 23:21:
[...]

Yup, alles wat in je ROM staat wordt overschreven, vergelijkbaar met een format c:. Een backup van instellingen en andere progsols zou ik dus wel ff doen.

[...]

Succes :)
hij is nu bezig met uploaden van de rom.
Damn ik zit echt te duimen dat er niet toevallig kortsluiting is ofzo, anders ben ik echt fucked.

//edit1:
ok alles is succesvol gebeurd :)
maar nu weet ik nog niet wat er gefixed is of wat er anders is :|

//edit2:
-bij netwerk is een 'odyssey client' bij gekomen, geeen idee wat het is, maar heeft met wifi te maken
-bluetooth opties zijn wat uitgebreider

[ Voor 28% gewijzigd door randje op 14-07-2004 23:47 ]

Verwijderd

Dacht ik dat kolereding vandaag te krijgen, is de orderstatus weer verandert naar de 19e! :(

• pang
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-11 22:16
was hem van plan ook te bestellen, maar gezien de leverings problemen toch maar wachten wat de concurrenten de komende maand gaat doen. Heb best leuke apperaten gezien. wel stuk duurder, maar mischien valt het mee als ze daadwerkelijk geintroduceerd worden.

hp hx4700 indicatie 650 euro

Verwijderd

Hmm, volgens de voorwaarden mag een zakelijke klant niet annuleren? :r

Kreeg dit antwoord terug op mijn annuleren mail:

"Helaas gaat annuleren niet meer. Het product is al reeds in productie genomen en is dus niet meer te annuleren."

• Goochelaar
pang schreef op 15 juli 2004 @ 10:11:
...

hp hx4700 indicatie 650 euro
Die specs zijn ook wel aardig ja. :p Alleen de prijs idd :(
Verwijderd schreef op 15 juli 2004 @ 10:37:
Hmm, volgens de voorwaarden mag een zakelijke klant niet annuleren? :r

Kreeg dit antwoord terug op mijn annuleren mail:

"Helaas gaat annuleren niet meer. Het product is al reeds in productie genomen en is dus niet meer te annuleren."
Vreemd. Ik heb hem ook zakelijk besteld, maar volgens de helpdesk kon dat gewoon. Status van de order is ook geannuleerd. Het financiele verhaal moet weer via een aparte afdeling, maar dat zou doorgegeven worden. :(

Dat zou wel helemaal te gek worden... 2 maanden nix leveren en dan ook nog niet kunnen annuleren. 8)7 Ze geven toch ook aan binnen 10 werkdagen te leveren. Dit vind ik wel redenen om te annuleren. Zou het ook via de helpdesk proberen dan.

[ Voor 24% gewijzigd door Goochelaar op 15-07-2004 10:47 ]

Verwijderd

Jij hebt gewoon de helpdesk gebeld neem ik aan?
En stond jouw status al op "productie" oftewel nummer 3 in de reeks?
Ik heb het tot nu toe via mail gedaan, ga zo maar eens bellen dan.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2004 10:49 ]

Verwijderd

Mijn eerste bestelling is van 02JUN04, werd gecanceld zonder enige reden.
Tweede bestelling via de telefoon is van 22JUN04, had wel al voor de eerste bestelling betaald.
Kreeg vandaag te horen dat de eerst volgende shipment 26JUL04 gaat worden, en daar zat mijn bestelling niet bij.
Ik heb mijn bestelling van de Axim X30 High met extra accu en keyboard maar gecanceld.
Ik ga morgen een toshiba e800 met WIFI en een IR keyboard kopen.
Dell heeft het echt afgedaan voor mij :(
Elke keer word je blij gemaakt met een dooie mus, dan istie weer in production, dan weer onhold.

• Goochelaar
Verwijderd schreef op 15 juli 2004 @ 10:48:
Jij hebt gewoon de helpdesk gebeld neem ik aan?
En stond jouw status al op "productie" oftewel nummer 3 in de reeks?
Ik heb het tot nu toe via mail gedaan, ga zo maar eens bellen dan.
Inderaad. En al lang ook. Yep, gewoon helpdesk gebeld, kwartier in de wacht gestaan en toen geholpen. Je kunt volgens mij het best zo rond 4 uur bellen. Mijn ervaring is dat het dan het minst druk is.
Verwijderd schreef op 15 juli 2004 @ 21:02:
Mijn eerste bestelling is van 02JUN04, werd gecanceld zonder enige reden.
Tweede bestelling via de telefoon is van 22JUN04, had wel al voor de eerste bestelling betaald.
Kreeg vandaag te horen dat de eerst volgende shipment 26JUL04 gaat worden, en daar zat mijn bestelling niet bij.
Ik heb mijn bestelling van de Axim X30 High met extra accu en keyboard maar gecanceld.
Ik ga morgen een toshiba e800 met WIFI en een IR keyboard kopen.
Dell heeft het echt afgedaan voor mij :(
Elke keer word je blij gemaakt met een dooie mus, dan istie weer in production, dan weer onhold.
Precies hetzelfde als bij mij, alleen had ik eind mei al besteld (precieze datum ff kwijt). :r Alleen die toshiba is zo groot. Ik hoop eig. dat die asus a730 niet te duur wordt. En anders misschien een Ipaq 4150 als er een 2003SE update komt. de opvolger (rx3715) kost €200 euro meer. Enige verschil is volgens mij SE en camera. En die heb ik niet nodig. Eerst maar eens terugbetaling afwachten want ik heb zo'n vermoeden dat zelfs dat lang gaat duren :'(

• FuzzyJJ
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 02-04 15:51
Nou, dan toch even een wat positiever bericht....Ik heb mijn Axim X30 Mid (dus wel BT en WiFi, maar de 312 MHz) besteld op 29 juni (om 23.00) en op 6 juli, dus slechts een weekje later was het ding naar UPS.

UPS deed er wel een week over om het ding bij mij te krijgen (Ierland -> Eindhoven -> Brussel -> Amsterdam) maar afgelopen maandag werd hij dus bezorgd: 29 juni besteld, 12 juli in huis. Dat vind ik helemaal niet zo slecht.

En ik ben er heel erg tevreden mee. :9~

Verwijderd

Mailen met Dell is een drama.
Heb al naar 5 verschillende e-mailadressen (van sales tot helpdesk) gemailed met de melding dat ik mijn order wil annuleren.
Krijg ik nu opeens zo'n domme mail:
Geachte klant,

Wij doen ons uiterste best doen om aan de wensen van onze klanten te voldoen, Customer Experience staat bij ons op de eerste plaats. Ondanks dat is er door een leveringsprobleem van bepaalde onderdelen van de door u bestelde Axim een langere levertijd dan de 7 á 10 werkdagen die wij normaal hanteren. Wij vragen u rekening te houden met een levertijd van ongeveer 21 dagen.

Wij doen onze uiterste best om de levertijd zo kort mogelijk te houden. Mocht u naar aanleiding van dit bericht toch nog vragen hebben dan kunt u terecht bij onze afdeling Customer Care. U kunt het best u vraag per mail aan ons sturen. U krijgt dan zo spoedig mogelijk antwoord.

Met vriendelijke groet,

Customer Care Team Dell BV
Niet te geloven dit. :(

• Goochelaar
FuzzyJJ schreef op 16 juli 2004 @ 10:33:
Nou, dan toch even een wat positiever bericht....Ik heb mijn Axim X30 Mid (dus wel BT en WiFi, maar de 312 MHz) besteld op 29 juni (om 23.00) en op 6 juli, dus slechts een weekje later was het ding naar UPS.

....

En ik ben er heel erg tevreden mee. :9~
Mooi dat je hem wel binnen hebt :9 Waarschijnlijk is dus alleen de 624Mhz versie niet/slecht leverbaar :(

Nijtram: Probeer eens te bellen dan....

Verwijderd

Heb het uiteindelijk toch voor mekaar gekregen dat m'n bestelling geannuleerd is. Nadat ik de bovenstaande mail van Customer Care kreeg ben ik toch maar even gaan mailen met onze contactpersoon bij Dell.

Verwijderd

Klinkt niet goed. Zeker voor een firma als Dell geen goed visitekaartje. Ik twijfel nu ook om de Axim X30 aan te schaffen maar ik he eigenlijk nog niet echt een goed alternatief gezien :(

• GeJe
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-09 04:27

GeJe

Je...

Jaja! Mijn x30i high is klaar om te verzenden! Aankomstdatum 23-7

Vandaag is het feest en morgen ook.

• jbcyber
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 26-11 11:24
Inderdaad bij mij is die ook verzonden.

Ben benieuwd wanneer dat die aankomt. He GeJe waar heb jij gezien dat hij de 23ste aankomt??

Als ik op de link naar UPS klik dan krijg ik dat hij niets kan vinden.

• GeJe

GeJe

Je...

Stond bij verwachte aankomstdatum :) Dus ik heb het nog niet via track en trace geprobeerd.

NB. Rikaline 6030 ook gekocht. Cool ding. Werkt ook perfect met mijn Nokia 6600.

Edit: Bij mij werkt de track en trace link ook niet. Das minder. Als het iemand is gelukt lees ik het graag

[ Voor 26% gewijzigd door GeJe op 20-07-2004 19:12 ]

• KenVerburg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:49

KenVerburg

Race-fan

Ook bij mii is hij gisteren verstuurd en staat het nog niet in de UPS tracker. Meestal duurt dat wel een dag voordat hij daadwerkelijk is ingevoerd. Als Dell zegt dat hij verstuurd is, dan betekent dat misschien nog niet dat hij ook al door UPS is opgehaald bij Dell.

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

de ups tracker loopt vaaak ook vet achter hoor. Ik had mijn dell al binnen en op de UPS tracker stond al 2 weken lang dat hij binnen was gekomen, verder nix

• KenVerburg

KenVerburg

Race-fan

Mijn tracker geeft nu iets aan, het pakje is in Eindhoven ingescand 8)

• jbcyber
KenVerburg schreef op 21 juli 2004 @ 15:06:
Mijn tracker geeft nu iets aan, het pakje is in Eindhoven ingescand 8)
Inderdaad die van mij ook. Zal wel morgen worden dan.

Stond op de site van dell dat je rekening moest houden met 3 - 4 weken levertijd. Daar was ik nog niet achter :/

• Goochelaar
Valt me nog mee dat ik mijn geld al terug heb. Ik had eerlijk gezegd verwacht dat me dat ook weer een paar weken en veel bellen ging kosten. Ik wacht wel tot na de vakantie, dan komen er weer andere leuke modelletjes aan :9~

• KenVerburg

KenVerburg

Race-fan

Hij's nu al heel de dag in Eidhoven geweest, Dell zei ook de 23e, maar je hebt soms nog hoop he. Nu maar hopen dat hij morgenochtend bij Amsterdam of Almere is (ik zit in Almere). Als dat niet zo is dan zal hij er pas na het weekend zijn denk ik.

Verwijderd

Goochelaar schreef op 22 juli 2004 @ 10:43:
Valt me nog mee dat ik mijn geld al terug heb. Ik had eerlijk gezegd verwacht dat me dat ook weer een paar weken en veel bellen ging kosten. Ik wacht wel tot na de vakantie, dan komen er weer andere leuke modelletjes aan :9~
Ik heb nu de Toshiba e800 gekocht.
qua overall grote valt hij wel mee, maar het scherm is super mooi.
En de e800 bezit nu ook pocket PC2003se, dus ook het scherm in landscape.
En dat met een VGA scherm.

Verwijderd

KenVerburg schreef op 22 juli 2004 @ 17:35:
Hij's nu al heel de dag in Eidhoven geweest, Dell zei ook de 23e, maar je hebt soms nog hoop he. Nu maar hopen dat hij morgenochtend bij Amsterdam of Almere is (ik zit in Almere). Als dat niet zo is dan zal hij er pas na het weekend zijn denk ik.
Bij mij hetzelfde (X30 high op 10 july besteld) om 10.55 in Eindhoven gescand.... staat op de pagina van UPS.

maar ik stel net de SMS tracker in van UPS, en kijg dat ie gisteren om 17.56 in Frankrijk is gescand, in LESQUIN, en da's niet de goede richting op!

8)7

• KenVerburg

KenVerburg

Race-fan

Die van mij is om 9:54PM (dus net) in Amsterdam aangekomen. Ik neem aan dat hij dan morgen bij mij is.

Lesquin wordt vaak gebruikt door UPS, mijn vader's Dell kwam ook via Lesquin en Brussel naar Dordrecht toe.

• Goochelaar
Verwijderd schreef op 22 juli 2004 @ 20:53:
[...]

Ik heb nu de Toshiba e800 gekocht.
qua overall grote valt hij wel mee, maar het scherm is super mooi.
En de e800 bezit nu ook pocket PC2003se, dus ook het scherm in landscape.
En dat met een VGA scherm.
Ok... Klinkt wel goed. Dat SE lijkt me idd wel handig met zo'n scherm. En hoe zit het met standby tijd? Bedoel je met 'n IR keyboard een normaal keyboard op de IR poort, of zo'n projectie toetsenbord? En typt dat nou een beetje? :P

Wat was je kwijt in totaal en waar heb je hem gekocht?

• KenVerburg

KenVerburg

Race-fan

Hij is om 10.55u gearriveerd en ligt nu aan de oplader, vanavond tegen 19.00u mag hij er af. 8)

• GeJe

GeJe

Je...

KenVerburg schreef op 23 juli 2004 @ 12:11:
Hij is om 10.55u gearriveerd en ligt nu aan de oplader, vanavond tegen 19.00u mag hij er af. 8)
Ik woon ook in adam alleen hij is er bij mij nog niet. :'( Welk stadsdeel woon je?

• jbcyber
Ik heb hem ook ben net terug van het sporten en het doosje stond op de kast geen idee hoe laat die hier was maar jah.

Inderdaad hij staat in de lader.

Enige wat ik nu vind is dat de hard case wel tegen valt had een heel andere verwacht eens kijken wat daar anders aan te doen is nog.

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

haha ja je moet hem eerst superlang laden he.
ongeduldige pokeran had zich natuurlijk niet daraan gehouden, gewoon aan de later en aan de usb en mee spelen :)
tot nu toe geen nadelen eraan bevonden.

• DFY
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-11 12:52

DFY

Sja...

Jaaaaa, heb hem ook net binnen! :D Inclusief!! de USB cradle en de hardcase (die nu in de prullenbak ligt) Moest ik wel bijna een maand voor wachten...

Jammer dat ik morgen ook moet werken, maar daarna kan ik ook lekker gaan spelen :D

[ Voor 11% gewijzigd door DFY op 23-07-2004 14:15 ]

• jbcyber
Zo es ff wat pics posten vind dat het topic dat toch mist.

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/juul.beckers//pics%20forum%20tweakers/pda1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/juul.beckers//pics%20forum%20tweakers/pda2.jpg

O jah die hard case is echt waardeloos. Snap niet dat ze het durven te leveren maar goed.

Iemand al iets tegen gekomen wat echt mooi is en goed werkt.

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

jbcyber schreef op 23 juli 2004 @ 14:51:
Zo es ff wat pics posten vind dat het topic dat toch mist.

[afbeelding]

[afbeelding]

O jah die hard case is echt waardeloos. Snap niet dat ze het durven te leveren maar goed.

Iemand al iets tegen gekomen wat echt mooi is en goed werkt.
pdashop verkocht d8 ik een aluminium case voor 35 of 45 euro, maar meer info erover kon ik ook niet vinden.
verder behandelde www.aximsite.com nog een paar cases

• KenVerburg

KenVerburg

Race-fan

Ik woon ook in adam alleen hij is er bij mij nog niet. :'( Welk stadsdeel woon je?
Ik woon in Almere-Stad, maar hij komt uit het Amsterdam depot. Sorry, stond alleen in mijn post van 22 juli. Nog 1.5 uur en dan van werk naar huis en ermee spelen.

[ Voor 14% gewijzigd door KenVerburg op 23-07-2004 15:29 ]

• jbcyber
KenVerburg schreef op 23 juli 2004 @ 15:28:
[...]

Ik woon in Almere-Stad, maar hij komt uit het Amsterdam depot. Sorry, stond alleen in mijn post van 22 juli. Nog 1.5 uur en dan van werk naar huis en ermee spelen.
Hoop ik dat iemand hem voor je in de lader heeft gezet want anders schiet het echt niet op 8 uur laden is echt lang. Maar toch ik kan niet wachten tot het zo ver is.

Op pda shop stond inderdaad echt een hard case. Es ff zoeken naar wat revieuws morgen moet zo ook werken :(.

• KenVerburg

KenVerburg

Race-fan

Ik heb hem zelf om 10.55 in de lader gezet thuis en toen naar werk gegaan, dus dat komt wel goed ;)

• GeJe

GeJe

Je...

Ik heb hem net weten te krijgen. Ik ben achter het UPS busje aan gefietst die de verkeerde kant opging (ik moest naar me werk). Aardige gast kon hem zo meenemen.

Ik vind itt bijna iedereen die hardcase wel mooi. Rookglas ziet er prima uit.
Nu lekker spelen.aju!

Verwijderd

}) en..... allemaal blij? Ik :P wel, vind het een erg prettige PDA met heel veel mogelijkheden.

Een paar quirks waarvan ik hoop dat Dell ze nog beetpakt (zoals bijvoorbeeld het feit dat Bluetooth automatisch aangaat als je WiFi aan wil zetten), maar daar valt mee te leven.

Met ministumbler zie je opeens je een hele nieuwe wereld (alleen de SSIDs zijn al grappig) >:)

Installeer alleen Pocket Skype niet op de Axim (vooralsnog) want ik heb mijn eerste hard reset al achter de rug :D ...... dagelijkse backups doen wonderen

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

Verwijderd schreef op 28 juli 2004 @ 07:37:
}) en..... allemaal blij? Ik :P wel, vind het een erg prettige PDA met heel veel mogelijkheden.

Een paar quirks waarvan ik hoop dat Dell ze nog beetpakt (zoals bijvoorbeeld het feit dat Bluetooth automatisch aangaat als je WiFi aan wil zetten), maar daar valt mee te leven.

Met ministumbler zie je opeens je een hele nieuwe wereld (alleen de SSIDs zijn al grappig) >:)

Installeer alleen Pocket Skype niet op de Axim (vooralsnog) want ik heb mijn eerste hard reset al achter de rug :D ...... dagelijkse backups doen wonderen
wat ik doe:"ik doe wireless enabled.
dan doe ik via de icoontjes bluetooth uit en radio off.
als ik nu wireless nodig heb, ga ik naar het wireless icoontje en doe ik 'radio on'
ok het is dan wel nie tvia een knopje, maar je hoeft bluetooth niet weer uit te zetten en het is direct 'aan' (als je op het wireless knopje drukt, moet je ff wachten)

Verwijderd

pokeran schreef op 28 juli 2004 @ 15:52:
[...]

wat ik doe:"ik doe wireless enabled.
dan doe ik via de icoontjes bluetooth uit en radio off.
als ik nu wireless nodig heb, ga ik naar het wireless icoontje en doe ik 'radio on'
ok het is dan wel nie tvia een knopje, maar je hoeft bluetooth niet weer uit te zetten en het is direct 'aan' (als je op het wireless knopje drukt, moet je ff wachten)
en nog geen half nadat ik het schreef vond ik hier de oplossing. Er is een hack voor en het werkt. _/-\o_

• kuru1234
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-01-2022

kuru1234

Morphineman

irritant....

wil een x30 bestellen, en betalen met mijn creditcard en bij mijn ouders laten bezorgen.... blijkt helemaal op het einde dat de koper/creditkaarthouder hetzelfde adres moet hebben als het afleveradres.....

en dat na 5 pagina's gegevens invullen.

iemand een idee hoe dit te omzeilen (behalve vragen of pa op zijn c-card bestelt...) ?

NB: wat doet de UPS als je niet thuis bent...leveren ze hem dan af op het postkantoor of blijven ze tot sint juttemis aanbellen ?

Gigabyte7VRXP KT333, XP2000, Asus Ti 4200 4mb, maxtor 80G 7200, fujitsu 40 G 5400, philipscdrw, pioneer DVD.

Verwijderd

kuru1234 schreef op 01 augustus 2004 @ 00:05:
irritant....

iemand een idee hoe dit te omzeilen (behalve vragen of pa op zijn c-card bestelt...) ?

NB: wat doet de UPS als je niet thuis bent...leveren ze hem dan af op het postkantoor of blijven ze tot sint juttemis aanbellen ?
niet te omzeilen... UPS laat een briefje achter, *daarna* kan je een fax sturen naar Dell om het afleveradres te veranderen. Fax moet voor 1400 uur binnen zijn, en UPS 2 werkdagen later het ding af.

Gewoon thuisblijven op de dag van delivery dan maar. Als je 'sochtends vroeg de op de UPS site kijkt staat daar 'out for delivery' op de dag dat ze langskomen :*) .

• GeJe

GeJe

Je...

kuru1234 schreef op 01 augustus 2004 @ 00:05:

Je kan hem ook bij het depot ophalen.

Ik ben er erg blij mee. Tomtom werkt fantastisch en ik de scumm engine zodat je oude adventures kan spelen is ook super.
Hip ding.

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:07

Nakebod

Nope.

GeJe, heb jij het complete TomTom pakket genomen (Software + gps module), of kan je iedere gps ontvanger voor TomTom gebruiken? Kan namelijk op de website niet vinden of dat mogelijk is. Wel dat de Dell X3 supported is.

Want ik kan waarschijnlijk voor een leuk prijsje een gps ontvanger krijgen via een kennis, dan hoef ik niet de TomTom3 wired gps te kopen, wat een stuk duurder is dan de TomTom3 software los.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Verwijderd

Heey jongens,

Ik heb een vraagje over de Dell Axim X30. Ik wil er eentje gaan kopen, echter stuit ik op enkele probleempjes. Ik weet niet of ze hier allemaal beantwoord kunnen worden, maar, wie weet, kunnen jullie er me wat meer advies over geven. Ik heb de volgende vragen:

- De Dell Axim x30 (high) is een stuk sneller dan de andere PDA's op de markt, wat kan ik precies met die 200MHz snellere cpu en is dat wel het geld waard?
- Zoals ik gelezen had gaat bluetooth en wifi tegelijk aan, zijn hier (al) software updates voor zodat dit niet het geval is?
- Ik wil de axim x30 voornamelijk gaan gebruiken voor navigatie en calender/agenda. Ik wil dan graag zo'n bluetooth GPS setje kopen. Er wordt bij dat pakket een pda-houder geleverd voor in de auto. Echter staat op deze site (http://www.tomtom.nl/prod...ity.php?ID=238&Language=5) dat de Dell Axim x3(0) niet ondersteund wordt. Wanneer je echter naar de houder los gaat kijken zie je dat hij WEL ondersteund wordt (http://www.tomtom.nl/prod...ity.php?ID=214&Language=5)
Deze houder vind ik wel belangrijk, omdat je de pda daarmee kunt opladen en ook direct de gps-houder.

nog een vraagje:
- hoeveel mb aan sd-kaartje kan ik het beste bij kopen en waarom?

Alvast bedankt, ik zit erg omhoog met deze vragen en hoop dat jullie er antwoord op kunnen geven.

• GeJe

GeJe

Je...

Nakebod schreef op 01 augustus 2004 @ 14:15:
GeJe, heb jij het complete TomTom pakket genomen (Software + gps module), of kan je iedere gps ontvanger voor TomTom gebruiken? Kan namelijk op de website niet vinden of dat mogelijk is. Wel dat de Dell X3 supported is.

Want ik kan waarschijnlijk voor een leuk prijsje een gps ontvanger krijgen via een kennis, dan hoef ik niet de TomTom3 wired gps te kopen, wat een stuk duurder is dan de TomTom3 software los.
Ik heb gewoon de rikaline 6030 gekocht (bluetooth gps) en los de software.
Dat was geen enkel probleem met het installeren het is gewoon een standaard apparaat. Al die problemen met tomtom ligt volgens mij grotendeels aan de gebruiker. (niet netjes paren etc.)

[ Voor 14% gewijzigd door GeJe op 02-08-2004 09:29 ]

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Vandaag de high versie besteld. Zal mij benieuwen hoe lang het nu gaat duren voordat ik hem binnen heb.

Heb eigenlijk wel zitten twijfelen of ik uberhaupt zo'n ding nodig heb, maar als je zo op een rijtje zet wat je ermee kunt dan is het gewoon erg handig. Zal hem toch vooral gebruiken voor de agenda, als mp3 speler en om wat te internetten vanaf het balkon. Navigatie komt later nog wel een keer aan de beurt.

• kuru1234

kuru1234

Morphineman

ik houd nog een slag om de arm maar dit klinkt goed:

2 dagen geleden de x30 besteld (de 624 mHz) en nu is ie al verzonden. gister gaf de order status nog aan dat de onderdelen bij elkaar gezocht werden...
ben benieuwd of het echt zo snel zou kunnen. UPS heeft echter nog niet gehoord van mijn pakketje, het tracking-nr levert niets op

[ Voor 3% gewijzigd door kuru1234 op 03-08-2004 19:22 ]

Gigabyte7VRXP KT333, XP2000, Asus Ti 4200 4mb, maxtor 80G 7200, fujitsu 40 G 5400, philipscdrw, pioneer DVD.

Verwijderd

zou iemand ook mijn vragen kunnen beantwoorden? :(
hier wordt alleen gepost wie hem heeft besteld en wanneer hij binnen is gekomen.. dat is toch niet de bedoeling ... alsjeblieft? O+

Verwijderd

Nou vorige week ook eens besteld maar toen kwamen ze een week later met gratis verzendkosten, dus moest ik mijn order cancelen en een nieuwe bestellen(ja kon volgens die telefoon mevrouw echt niet om worden gezet )
(emailen naar dell heeft trouwens geen zin, die lezen ze gewoon niet ;) )

ok 1 uur later krijg je dus een email dat ik het geld over kon maken(oude bestelling die net was gecanceld) , en de verzendkosten waren gratis 8)7 8)7

ok naja dus zo maar gelaten en de 2e bestelling met creditcard betaald,
is volgens mij wel goed gegaan zat net namelijk in stap 4....

maaaaaaaaaaaar nu kijk ik weer en komt er te staan: Ongeldige gegevens })

heeft iemand dit ook wel eens gehad en zijn de dell servers gewoon ook zo dom als de mensen die er werken ?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 augustus 2004 @ 17:52:
- De Dell Axim x30 (high) is een stuk sneller dan de andere PDA's op de markt, wat kan ik precies met die 200MHz snellere cpu en is dat wel het geld waard?
Snelheid is belangrijk gezien de steeds uitgebreidere toepassingen, zoals video en bijvoorbeeld Skype voor Pocket PC (die vraagt om dan 400Mhz) De X30 high is een van de eersten met een snelheid die later gemeengoed zal worden, maar het prijsverschil is meer dan redelijk, en zo blijft de PDA langer courant.
- Zoals ik gelezen had gaat bluetooth en wifi tegelijk aan, zijn hier (al) software updates voor zodat dit niet het geval is?
ja, er is een hack voor, werkt prima.
- Ik wil de axim x30 voornamelijk gaan gebruiken voor navigatie en calender/agenda. Ik wil dan graag zo'n bluetooth GPS setje kopen. Er wordt bij dat pakket een pda-houder geleverd voor in de auto. Echter staat op deze site (http://www.tomtom.nl/prod...ity.php?ID=238&Language=5) dat de Dell Axim x3(0) niet ondersteund wordt. Wanneer je echter naar de houder los gaat kijken zie je dat hij WEL ondersteund wordt (http://www.tomtom.nl/prod...ity.php?ID=214&Language=5)
Deze houder vind ik wel belangrijk, omdat je de pda daarmee kunt opladen en ook direct de gps-houder.
geen idee
nog een vraagje:
- hoeveel mb aan sd-kaartje kan ik het beste bij kopen en waarom?
hoeveel geld heb je en hoeveel geheugen wil je? Aangezien je TomTom wil gebruiken lijkt me 256 of 512 erg op zijn plaats, er passen dan meerdere maps op en ook nog wat muziek en foto's of zo? Neem je een 128 is dat niet heel erg, eerder oncomfortabel.

Succes met de beslissing. De Axim X30 high is inmiddels mijn 6e PDA en ik vind het een prima ding voor het geld.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2004 21:52 ]

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op 03 augustus 2004 @ 21:51:
[...]

Heey smartymarty, hartstikke bedankt voor je antwoorden. Welk GPS systeem gebruik jij? Als je het gebruikt en wat raadt je iemand anders aan om te gebruiken met de Dell Axim X30 ?

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op 03 augustus 2004 @ 22:45:
Verwijderd schreef op 03 augustus 2004 @ 21:51:
[...]

Heey smartymarty, hartstikke bedankt voor je antwoorden. Welk GPS systeem gebruik jij? Als je het gebruikt en wat raadt je iemand anders aan om te gebruiken met de Dell Axim X30 ?
Geen GPS op dit moment, want zit al in de auto..... de TomTom wijsheid komt van het een keer uitzoeken voor een vriend van mij. Geen idee dus welke GPS het beste is.

Maar kijk hier even: http://www.aximsite.com/boards/forumdisplay.php?f=34

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2004 23:02 . Reden: linkje toegevoegd ]

• pjlgt
  • Niet online
Hoei, UPS meld out for delivery voor vandaag. Maandag besteld :*) Kan niet wachten

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Je hebt zeker geen High besteld dan, denk ik? Of de levertijd is erg ingekort.

Ik zie op de site ook een nieuwe combo: Dell AximTM X30 BluetoothTM GPS
Alleen als je bij Networking kijkt, staat er:
Geïntegreerde IrDA voor consumenten.
Waar is de BT dan gebleven? :)
Er zit zo te zien een eigen Dell Navigatie software op, jammer, had liever met TomTom gezien.

• pjlgt
  • Niet online
Wel de high 8)

Alleen beetje jammer dat die gast van UPS niet opschiet, vandaag naar duitsland maar als dat ding eerst 8 uur moet laden kan ik hem dus niet meenemen. Nou dan vanaf maandag maar spelen

Verwijderd

ook vandaag ontvangen, toch nog best snel,

2 aug besteld en de 6e al binnen.

gerbuiken jullie ook van die screenprotectors, want op internet zie je veel mensen die die dingen gebruiken alleen weet ik niet of ik me daar niet heel erg aan ga ergeren.

• pjlgt
  • Niet online
Ding staat sinds een uur of 2 aan de lader. Moet zeggen dat hij er in het echt geweldig uitziet. Gadver waarom duurt dat opladen zo lang ;(

Heb zelf wel zo'n screenprotector besteld. Geen zin in vette krassen

[ Voor 21% gewijzigd door pjlgt op 06-08-2004 17:09 ]

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Aangezien er ondertussen al een aantal mensen de X30 hebben, hebben jullie de standaard accu, of de 1800 mAh accu? En hoelang werk je op 1 accu.
Want ik zit daar ook nog over te twijfelen, 950 is in princiepe laag, maar als ie dan nog een uur of 2, 3 ofzo meegaat, vind ik dat feitelijk al mooi :)

• kuru1234

kuru1234

Morphineman

hij is binnen. niet slecht, 4 werkdagen voor de 624 Mhz

Verwijderd

tjah welke screenprotector heb jij besteld?, twijfel nog tussen brando en boxwave( wel de crystal versies...)

en volgens al die reviews moet hij met de standaard batterij toch wel zeker 3 uur mee gaan..

alleen hebben jullie ook niet zon blokje met ac en usb in/uit
ik heb namelijk alleen zon bloke met alleen ac in.

en op die quickstart bij stap 3 staat wel zo'n ding. ?!

Verwijderd

Nakebod schreef op 06 augustus 2004 @ 11:59:
Ik zie op de site ook een nieuwe combo: Dell AximTM X30 BluetoothTM GPS
Alleen als je bij Networking kijkt, staat er:
Geïntegreerde IrDA voor consumenten.
Waar is de BT dan gebleven? :)
Er zit zo te zien een eigen Dell Navigatie software op, jammer, had liever met TomTom gezien.
Het klopt inderdaad van die combo. Het werkt met een bluetooth ontvanger, en schijnt ook nog best een goede te zijn ook.
Het lijkt me overigens wel dat het mogelijk is om met TomTom te werken. Ik bedoel.. het is een programma die kijkt of er een GPSmuis is.. en die heb je dan, dus lijkt me dat je gewoon TomTom kunt gebruiken.

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Ik bedoelde ook meer, dat Dell geen TomTom3 X30 heeft, dus nu zou je die BT GPS moeten bestellen, met Dell's "eigen" navigatie, en dan nog een keer TomTom.
Heb vandaag de X30 High besteld, binnen 15 minuten ofzo de 1e mail, geld over gemaakt, en 30 minuten daarna kreeg ik nog een mail.

Dus ik wacht nu af :D
GPS gebeuren en carkit kijk ik pas als ik heb binnen heb.

Verwijderd

mijn x30 is nu alweer kaduuk :P

Als ik hem in de powerstand zet (dus zeg maar gewoon heel de tijd 624Mhz
dan doet hij het perfect maar in de auto of powersave stand, en ik zet hem uit dan wil die niet meer aangaan, behalve dan na een hard-reset en data behoud optie.

maar op aximsite.com zijn dus wel meer mensen die zo'n soort probleem hebben
dus moet ik maandag dell weer gaan bellen dat ik een nieuwe wil :(

oh en met de standaard bat doe ik zon 3 en half uur, en heb zon beetje alles gedaan, videotje tekst mp3 remotecontrol.. wifi..enz is best redelijk vind ik.
en tomtom werkt in princiepe met elke gps muis(kheb tom tom er al op staan alleen nu nog zon bluetooth gps....)

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2004 18:55 ]

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Zou dat auto/powersave niet eerder een software probleem zijn dan een hardware probleem?

Verwijderd

tjah, heb hem al 2 x gehard-reset zonder databehoud/ dus gewoon zoals je hem origineel krijgt, en dan is het nog dus.....

• kuru1234

kuru1234

Morphineman

weet iemand of je de Active Sync ook kan gebruiken via WLAN (ipv de cradle of bluetooth)

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Zover ik ondertussen her en der gelezen heb, zou ActiveSync ook via tcp/ip moeten werken, en zou dan dus ook via wlan moeten werken.
Hoe je precies de pc en/of pda daarvoor moet instellen ben ik nog niet tegengekomen geloof ik.

• kuru1234

kuru1234

Morphineman

heb hier wel een beschrijving over hoe je de ACTIVE SYNC zou kunnen gebruiken via de WLAN. Het zou moeten lukken met een ACCES POINT (die ik niet heb).

http://forums.us.dell.com...mwireless&message.id=5141

ik heb zelf een Ad hoc verbinding. De PDA en de PC kunnen elkaar nu wel pingen, maar ook met de instellingen die hier genoemd worden kan hij niet sync-en

als iemand al verder is......ik word graag geholpen......

• pjlgt
  • Niet online
Gisteravond al wat lopen klooien om een Bluetooth verbinding tussen pc en pda aan de gang te krijgen, maar lukt helaas nog niet echt. Zal wel wat over het hoofd zien, ook nog niet veel zin gehad om van alles en nog wat door te lezen. Dat doen we pas als het echt niet lukt :7

[ Voor 7% gewijzigd door pjlgt op 10-08-2004 08:42 ]

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

kuru1234 schreef op 09 augustus 2004 @ 21:44:
heb hier wel een beschrijving over hoe je de ACTIVE SYNC zou kunnen gebruiken via de WLAN. Het zou moeten lukken met een ACCES POINT (die ik niet heb).

http://forums.us.dell.com...mwireless&message.id=5141

ik heb zelf een Ad hoc verbinding. De PDA en de PC kunnen elkaar nu wel pingen, maar ook met de instellingen die hier genoemd worden kan hij niet sync-en

via ad hoc werkte het bij mij gewoon niet.
Nu heb ik een wlan router, en hoppa alles werkt :)
ook activesync enzo

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Heb vandaag mijn order bevestiging gekregen, hopen dat de levertijd geen 3-4 weken is zoals nog wel op de site staat, maar een week, zoals bij kuru1234.
Ik wacht wel af, kan toch niets anders doen :P

• pjlgt
  • Niet online
Nakebod schreef op 10 augustus 2004 @ 16:48:
Heb vandaag mijn order bevestiging gekregen, hopen dat de levertijd geen 3-4 weken is zoals nog wel op de site staat, maar een week, zoals bij kuru1234.
Ik wacht wel af, kan toch niets anders doen :P
Had hem zelf vorige week maandag besteld en vrijdag al in huis, dus gaat lekker vlot.

Vage shit trouwens, pda paired met telefoon, telefoon paired met pc, maar no fucking way dat pda met pc wil pairen. Snap er nix van ;(

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Is je UPS trace code nog niet direct aangemeld, als Dell zegt dat je op de site van UPS moet kijken?
UPS could not locate the shipment details for the reference number you entered. Please make sure the reference number you entered is valid and try again.
Gister stond er op de Dell site nog verwachte datum: 17-08-2004, verwacht dat dat nog steeds wel is, maar toch.. :)

• kuru1234

kuru1234

Morphineman

pokeran schreef op 10 augustus 2004 @ 11:59:
[...]

via ad hoc werkte het bij mij gewoon niet.
Nu heb ik een wlan router, en hoppa alles werkt :)
ook activesync enzo
Tja, ik wil best een router kopen, maar over een paar maand moet ik verhuizen en ipv de glasvezel wordt het dan (helaas) weer kabel of adsl, en ik neem aan dat ik bij het kopen van een WLAN router ik rekening moet houden welke internetverbinding ik ga krijgen ? iemand daar een zinnige opmerking over ?

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Ik heb hier een cable/dsl wlan router liggen (Niet meer in gebruik als router, alleen nog voor wlan voor laptop, en over weekje ook voor Axim X30 High) die kan je dus voor zowel kabel als adsl gebruiken, alleen geen idee hoe glasvezel aangesloten wordt.
En anders, een los accesspoint, aansluiten op switch/hub/router, is geen ad-hoc verbinding, dus ook nog een (goedkopere) oplossing dan een wlan router.

Verwijderd

2 weken geleden mijn zinnen gezet op de Axim x30 High. Op de site stond dat de transportkosten gratis waren, dus ik bestellen - maar helaas was er van die gratis transportkosten bij het online invoeren helemaal geen sprake meer. Op goeie hoop heb ik dan toch die bestelling doorgevoerd, maar de transportkosten moesten - ondanks de boodschap op de site - toch worden betaald. Dus ja, mailen, bellen, ... Na een week kon ik de order eindelijk annuleren.

Ok, dan voer ik de bestelling opnieuw in, dit keer zonder transportkosten. Ik kreeg een mail met de omschrijving van de bestelling en nog eentje over de levering. Daarin stond dat ik nog een bericht zou krijgen met mijn klant en order nummer en een definitieve bevestiging nadat het geld op hun rekening was geschreven.

Ik heb vrijdag het geld overgeboekt. Dinsdag naar Dell gebeld om te vragen of alles in orde was (ik had nog steeds geen bevestiging en ordernummer gekregen). Toen ik weer aan het lijntje werd gehouden, kreeg ik er genoeg van en besloot ik mijn order te annuleren. Dat kon ik proberen, volgens de customer care. Ik moest vandaag even terugbellen om te checken of alles OK was.

Vandaag dus terug gebeld en zeggen ze me dat de Axim al onderweg is???? Om hem straks terug te sturen zou ik 55 euro moeten betalen!

Ik heb nog niet eens die bevestiging en dat ordernummer gekregen! (wanneer kregen jullie die?)

Zou ik die bestelling alsnog kunnen annuleren? Heeft iemand daar ervaring mee? Of zou ik de Axim gewoon aannemen en op Ebay voor 300 euro doorverkopen ofzo? Ik heb niet veel zin meer om nog veel met Dell te moeten onderhandelen...

;) en ik heb mijn zinnen ondertussen al gezet op de Ipaq 4150... nuja, ik twijfel nog :)

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Ik heb em afgelopen zaterdag, rond 15.00 besteld, 15.09 eerste mail, gelijk geld overgemaakt, en daarna een tweede mailtje om 15.35 (Neem aan automatisch mailtje, zo snel zal me geld er niet zijn geweest).
Gistermiddag 17.25 orderbevestiging, en vanacht, om 2.06 via de Dell Orderwatch dat hij verzonden is vanaf Dell.
En nu ben ik de bestelling kwijt op UPS :P Die kan hem iig nog niet vinden, hopelijk morgen wel.

Verwijderd

Ha allemaal,
Nou ook ik heb mijn Dell Axim X30 besteld op vrijdag en vandaag om 12.15 uur isd deze door UPS geleverd. Helaas miste ik in de doos mijn hele navigatiesysteem. Probeer je Dell te bereiken, duurt dat ongeveer 20 minuten voordat je iemand aan de telefoon krijgt. Daarna nog drie keer doorverbonden naar de juiste persoon en die gaat me even vertellen dat het gewoon in de doos moet zitten volgens de computer, niet dus.
Vraag je hoelang het gaat duren voordat je de spullen geleverd gaat krijgen zegt die man dat ze eerst een intern onderzoek in moeten gaan stellen om te kijken of het echt niet in de doos zat,..... ben je lekker mee. Ik hoop dan nu maar dat ik volgende week het navigatiesysteem ga krijgen anders heb ik het idee dat ik een kat in de zak heb gekocht.
De handheld staat inmiddels in de lader en ik kan niet wachten totdat die 8 uur voorbij zijn.

Verwijderd

Hmmm, mijn Axim is toegekomen... maar ik wil hem helemaal niet meer!!!

Ik heb nog steeds mijn orderbevestiging niet ontvangen, ik weet nog steeds niet wie mijn account manager is enzo, dus volgens artikel 3 van de algemene voorwaarden van Dell...

"Bestellingen kunnen schriftelijk, via internet, telefoon of fax worden geplaatst
maar zijn enkel bindend indien aanvaard door Dell d.m.v. een schriftelijke
Orderbevestiging. "

... is mijn bestelling nog niet bindend. Ik heb ondertussen al annulatiemails en faxen gestuurd om mijn order te annuleren, maar ik heb daarop nog geen reacties gekregen

Juridisch lijk ik in mijn recht te zijn, maar ik vrees dat Dell daar weinig oor naar zal hebben....

wordt vervolgd

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Ben ik wel nieuwsgierig, waarom je hem nu, ondanks je geen orderbevestiging hebt, ineens wilt anuleren?

Ik zag @ UPS Trace, die mijn order nu wel kan vinden gelukkig, dat mijn zending in eindhoven/best ligt, sinds vanmorgen 10.51.
Theoretisch gezien, qua tijd enzo, zou vandaag kunnen, ik denk zelf morgen.
Is nog altijd sneller dan de 17e die Dell eerst zei, dus niet slecht als dat zo is :)

Verwijderd

Nakebod schreef op 12 augustus 2004 @ 15:19:
Ik zag @ UPS Trace, die mijn order nu wel kan vinden gelukkig, dat mijn zending in eindhoven/best ligt, sinds vanmorgen 10.51.
Theoretisch gezien, qua tijd enzo, zou vandaag kunnen, ik denk zelf morgen.
Is nog altijd sneller dan de 17e die Dell eerst zei, dus niet slecht als dat zo is :)
Ik wil je niet laten schrikken of zo, maar Eindhoven is een hub van UPS (in Best dan), waar alle luchtpakketten vanuit de overkant van het kanaal landen. Het is goed mogelijk dat het pakketje doorgaat naar noordfrankrijk, waar de grote europese hub is en dat het daarna pas wordt afgeleverd.... kijk naar 'out for delivery' dan komt ie op die dag.

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Sgerik :D
Lijkt me inefficient werken dan, als ze van NL naar FR en dan weer naar NL gaan. Maar als dat gebeurd, ik wacht wel hoor :P
Hij staat nu als: In Transit, dus zou het best mogelijk kunnen zijn dat ie eerst nog naar frankrijk gaat. Hoop het natuurlijk niet, maar toch :P

• Die Bruine
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 24-11 17:33
Verwijderd schreef op 12 augustus 2004 @ 15:14:
Hmmm, mijn Axim is toegekomen... maar ik wil hem helemaal niet meer!!!

Ik heb nog steeds mijn orderbevestiging niet ontvangen, ik weet nog steeds niet wie mijn account manager is enzo, dus volgens artikel 3 van de algemene voorwaarden van Dell...

"Bestellingen kunnen schriftelijk, via internet, telefoon of fax worden geplaatst
maar zijn enkel bindend indien aanvaard door Dell d.m.v. een schriftelijke
Orderbevestiging. "

... is mijn bestelling nog niet bindend. Ik heb ondertussen al annulatiemails en faxen gestuurd om mijn order te annuleren, maar ik heb daarop nog geen reacties gekregen

Juridisch lijk ik in mijn recht te zijn, maar ik vrees dat Dell daar weinig oor naar zal hebben....

wordt vervolgd
@ khodorkovsky

Vergeet Ebay en mail mij maar mocht je eerdere post kloppen :9 . Voor dat geld neem ik hem wel over B) . nickname@bhattoe.nl

...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren

Verwijderd

Nakebod schreef op 12 augustus 2004 @ 16:10:
Sgerik :D
Lijkt me inefficient werken dan, als ze van NL naar FR en dan weer naar NL gaan. Maar als dat gebeurd, ik wacht wel hoor :P
Hij staat nu als: In Transit, dus zou het best mogelijk kunnen zijn dat ie eerst nog naar frankrijk gaat. Hoop het natuurlijk niet, maar toch :P
als ie al naar frankrijk gaat gaat ie eerst nog naar brussel ;)

( maar bij mij ging die alleen naar brussel, vanaf best en weer terug naar best :/ )
woon erg dicht bij best...

maar ging in 1 dang van best-->brusssel--->best

Verwijderd

Bij mij is het van Eindhoven rechtstreeks naar Amsterdam gegaan en de volgende dag had ik hem in huis, gisteren dus....
Het is een toppertje en ik zou er al niet meer zonder kunnen. Verder heb ik nog geen klachten

• Nakebod

Nakebod

Nope.

UPS busje net geweest, hij staat nu in de cradle op te laden :)
Alleen, je moet hem dus eerst zo een 8 uur opladen, voordat je hem gebruikt.
Nu laad ik hem direct via de cradle op, vraag ik me af, of ik hem dan al wel mag aanzetten ; :?
De handleiding geeft daar niet echt duidelijkheid over, alleen dat je 8 uur moet opladen voor je hem gebruikt. Maar of je hem tijdens het 1e keer opladen ook mag gebruiken? :)
Anywayz, ik ging toch eerst ff filmpje kijken, daarna zie ik wel of ik toch iets hierover in de handleiding kan vinden.

• jackie treehorn
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16-06-2024

probeer statisch ip's bij PDA & PC
en schakel "netbios over tcp/ip" in (bij wireless network connection properties / internet protocol (tcp/ip)/ properties/advanced/wins/enable netbios over tcp ip)

zo werkt het bij me.

• k_delaat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-11 21:19
Status: In Transit

Shipped to: TILBURG, NL
Shipped or Billed on: Aug 17, 2004

Tracking Number: 1Z W16 759 68 2475 373 2
Service Type: STANDARD
Weight: 4.00 Kgs

Aug 19, 2004
8:02 A.M. EINDHOVEN, BEST, NL OUT FOR DELIVERY
4:58 A.M. EINDHOVEN, BEST, NL OUT FOR DELIVERY
4:57 A.M. EINDHOVEN, BEST, NL IMPORT SCAN
Aug 18, 2004
10:27 A.M. EINDHOVEN, BEST, NL ORIGIN SCAN
Aug 17, 2004
8:37 A.M. IE BILLING INFORMATION RECEIVED

Tracking results provided by UPS: Aug 19, 2004 2:17 A.M. Eastern Time (USA)

dit is wat er bij mij nu staat, kan ik dan beter de heledag thuis blijven, want komt hij vandaag dan hierheen? of moet ik gewoon nog ff w88

ps het gaat om de x30 mid

[ Voor 21% gewijzigd door k_delaat op 19-08-2004 08:27 ]

PVOutput - Panasonic Hit Kuro

• jmr
  • Laatst online: 17-11 21:58

jmr

k_delaat schreef op 19 augustus 2004 @ 08:20:
Status: In Transit

Shipped to: TILBURG, NL
Shipped or Billed on: Aug 17, 2004

Tracking Number: 1Z W16 759 68 2475 373 2
Service Type: STANDARD
Weight: 4.00 Kgs

Aug 19, 2004
8:02 A.M. EINDHOVEN, BEST, NL OUT FOR DELIVERY
4:58 A.M. EINDHOVEN, BEST, NL OUT FOR DELIVERY
4:57 A.M. EINDHOVEN, BEST, NL IMPORT SCAN
Aug 18, 2004
10:27 A.M. EINDHOVEN, BEST, NL ORIGIN SCAN
Aug 17, 2004
8:37 A.M. IE BILLING INFORMATION RECEIVED

Tracking results provided by UPS: Aug 19, 2004 2:17 A.M. Eastern Time (USA)

dit is wat er bij mij nu staat, kan ik dan beter de heledag thuis blijven, want komt hij vandaag dan hierheen? of moet ik gewoon nog ff w88

ps het gaat om de x30 mid
Meestal staat er 's morgen 'Out for delivery' bij als ie die dag afgeleverd wordt. Dus ik denk dat je nog een dag moet wachten.
Sorry, zie nu dat het er al staat. Dus hij zal vandaag dan wel binnenkomen.

[ Voor 5% gewijzigd door jmr op 19-08-2004 08:47 ]

"640K ought to be enough for anybody." Bill Gates, 1981

• Obliterator
  • Laatst online: 11-11 23:27
Je kunt natuurlijk ook even bellen met UPS en het op een ander adres laten bezorgen. Geen probleem bij UPS.
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste