[PS2]Gran Turismo 4

Pagina: 1 ... 5 ... 13 Laatste
Acties:
  • 4.325 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:16
ari3 schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 22:17:
Ok, heb hem eindelijke binnen (Japanse versie met glossy referentie boekje). Even snel mijn eeste indruk na een kwartiertje spelen:

Erg cool:
- Handling is natuurlijk super realistisch.
- Detail van de circuits zijn goed gedaan
- Publiek doet een stapje terug als je voorbij scheurt in de rally-banen :)
- Geluid: Dolby Digital bij filmpjes, Dolby Pro Logic II tijdens het spel :9
- Progressive scan 480p / 1080i ondersteuning. 1080i is full resolution breedbeeld _/-\o_ , de normale NTSC mode is anamorfisch.
- LAN mode! Nog niet geprobeerd, maar lijkt me cool. Er is ook al een internet tunnel aangekondigd, dus effectief is het toch nog online :)

Toch wat minpuntjes:
- Neemt minimaal 1500MB op de memory card in beslag. Erg veel. Je kunt ook je savegame niet op een USB device of harddisk zetten.
- Kan niet geïnstalleerd worden op de harddisk. Is eigenlijk wel nodig. Laadtijd van menu naar menu is zo'n 5 seconden. Dit had beter gekund.
- Je kunt niet een ravijn in duiken.
- Je kunt geen mensen aanrijden :P
- Geen realtime schademodel, dus geen zichtbare krassen en deuken na het schrapen van andere auto 's of obstakels.
- Geen multiplayer linkup via firewire (iLink) voor de oudere PS2 modellen.
- in NTSC mode is soms sprake van een lichte flikkering in het beeld. Dit zou kunnen zijn omdat de rendering erg geoptimaliseerd is voor progressive scan.
3 puntjes

• iemand van een groot GT forum heeft um al vanaf HDD werkend, je hebt wel de orginele CD nodig

• je kan met de goede hardware gewoon de replays van de MC halen dus de savegame moet ook geen probleem zijn

• 1500MB lijkt me iets teveel voor een MC ;)

[ Voor 74% gewijzigd door Sir_Killalot op 04-01-2005 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
PWM schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 22:26:
[...]

Zo, ik zou goed pissig worden als ik Spyker was. Kolere wat een slechte kwalitiet.
Ze mogen (en zullen) wel blij zijn bij Spyker want dit is veel gratis reclame :)

En de Spyker zag er in GT Concept ook al goed uit dus zal het in GT4 alleen maar beter zijn ;)

(ingame screenies zien er altijd een beetje crappy uit, behalve de photomode pics)

[ Voor 11% gewijzigd door Sir_Killalot op 04-01-2005 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Sir_Killalot schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 22:50:
[...]
3 puntjes

• iemand van een groot GT forum heeft um al vanaf HDD werkend, je hebt wel de orginele CD nodig
Cool, hoe?
• je kan met de goede hardware gewoon de replays van de MC halen dus de savegame moet ook geen probleem zijn
Ja, dat kan wel, maar dan ben je dus iedere keer saves aan het swappen. Ik zou liever zien dat ik gewoon m'n savegame heb zonder dat er meteen ruimte gereserveerd wordt voor replays.
• 1500MB lijkt me iets teveel voor een MC ;)
Oops, dat moet natuurlijk 1500KB zijn 8)7

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
1. install
2. boot up hdloader and enable 3
3. eject (dont swap!) and insert original
4. start game,

most of the game is loaded from hdd ;)

zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sir_Killalot schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 21:56:
[...]

Als je optisch wil tunen moet je NFS Underground kopen :)

(gelukkig geen rice bakken in GT4)
nee nfsu is troep

en hoe bedoel je geen rice bakken?

http://z-o-g.org/gt4cars/tuner/dirindex.html
kijk die celica of civic type-r dan bv...

zou toch wel leuk zijn als je dat allemaal zelf kan customizen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Verwijderd schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 01:17:
[...]

nee nfsu is troep

en hoe bedoel je geen rice bakken?

http://z-o-g.org/gt4cars/tuner/dirindex.html
kijk die celica of civic type-r dan bv...

zou toch wel leuk zijn als je dat allemaal zelf kan customizen :Y)
Dat zijn allemaal echt bestaande auto's en bij die Civic is alleen de motorkap door Spoon gewijzigd :)

Gelukkig heb je in de GT serie geen foute stickers, niet passende bodykits en 300 kleuren neon :r

anders krijg je dit soort dingen:

Afbeeldingslocatie: http://www.igrograd.com.ua/images/53-111nfs/NFS_U_01.jpg

Afbeeldingslocatie: http://zzt0p.free.fr/nfsu/skyline-diag-def.jpg

Ben blij dat PD het bij wat simpele spoilers, velgen en NOS houd _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door Sir_Killalot op 05-01-2005 02:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milanza
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-07 13:16
Rice is veel spoilers, neon, etc waar weinig performance tegenover staat. Dus eigenlijk het merendeel van de getunede auto's die je in Nederland en omstreken ziet :)

I love the smell of a Palm in the morning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
bij deze auto vind ik de stickers en neon wel weer kunnen omdat het een soort showauto is :)

pics - website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:32
Dat stomme gedoe met die stickers en totale Fast and Furious rip-off (wat een butt film) hebben ervoor gezorgd dat ik de laatste twee NFS spellen helemaal links heb laten liggen... terwijl ik de vorige NFSen wel aardig vond, met name Porsche.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

bAdmuTs schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 17:58:
[...]

De 2 versies die er zijn zijn allebij nuked ;).
Er staan er momenteel 8 verschillende als ik zo kijk. Niet dat ik hem ga downloaden. Goede game ontwikkeling wil ik best steunen. Ik heb gehoord dat die versies wel gewoon werken.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beerkeeper
  • Laatst online: 13:41
Bor_de_Wollef schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 08:47:
[...]

Er staan er momenteel 8 verschillende als ik zo kijk. Niet dat ik hem ga downloaden. Goede game ontwikkeling wil ik best steunen. Ik heb gehoord dat die versies wel gewoon werken.
Ze werken wel op een V7 met matrix chip firmware 1.38 dvd+r dl van verbatim, anders NIET

maar ze zijn al bezig met rippen, nu even ontopic pleaz :P

Als ik zo zie wat voor mogelijkheden GT4 uit de ps2 trekt, is het gewoon subliem wat Polyphony Digital kan doen met de ps2, en mensen die beginnen te zeiken dat er geen schademodellen inzitten. Als die er ooit in zullen komen wordt de release wel een aantal jaren opgeschoven 8)7

XBO Gamertag: BeerkeeperNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
FoutTM schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 10:17:
[...]

Ze werken wel op een V7 met matrix chip firmware 1.38 dvd+r dl van verbatim, anders NIET

maar ze zijn al bezig met rippen, nu even ontopic pleaz :P

Als ik zo zie wat voor mogelijkheden GT4 uit de ps2 trekt, is het gewoon subliem wat Polyphony Digital kan doen met de ps2, en mensen die beginnen te zeiken dat er geen schademodellen inzitten. Als die er ooit in zullen komen wordt de release wel een aantal jaren opgeschoven 8)7
GT5 krijgt schademodellen, en ja, dat is aangekondigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kRyPtO
  • Laatst online: 21-06 09:40
MeNTaL_TO schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 16:30:
[...]

Alsof het voor een modchip uitmaakt of je een dvd5 of een dvd9 erin doet :?
Ja dit schijnt uit te maken, ik geloof dat maar mod chip het aan kan, HDloader kan het ook niet aan geloof ik maar dat weet ik niet zeker. Maar dit heb ik op verschillende plaatsen gelezen.
Waarom weet ik ook niet maar het is echt waar.

Maar ach GT4 is zeker het geld waar dus ik maak me er niet druk om of me modchip nou wel of niet duallayer afspeelt zolang er maar niet teveel games komen op duallayer. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Nog geen schade modellen? Zucht.... Dat was voor mij de reden om GT4 te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaspur
  • Niet online

kaspur

#1 typo matser /o/

Bor_de_Wollef schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 13:39:
Nog geen schade modellen? Zucht.... Dat was voor mij de reden om GT4 te kopen.
onder welke steen heb jij de afgelopen tijd gelegen dan ? Dit was al zo lang bekend

ik zag twee beren fout parkeren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kRyPtO
En waar gaat het nou om beuken of racen... Koop anders FlatOut of Destruction Derby, ik kan me er niet echt aan storen.

Btw "soort" GT4 achtig iets, weet niet of jullie het misschien al kenne of wat meer info van weten:
http://www.worthplaying.c...22351&mode=thread&order=0

Ziet er ook wel leuk uit verder weet ik er niks van iemand kwam ermee op irc bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Was dit filmpje al langs gekomen?

http://s19.yousendit.com/...S8T2IYIU5OHN3POGU3XCD6SZW (22MB)

Rondje Nürburgring in 5:34. Echt bizar :D _/-\o_ _/-\o_

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
kRyPtO schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 15:15:
En waar gaat het nou om beuken of racen... Koop anders FlatOut of Destruction Derby, ik kan me er niet echt aan storen.
Nou, wat dacht je van realisme :? Vrolijk met 300+ tegen een betonnen muur aan knallen na een stuurfout, je auto is nog heel en je rijdt zo verder...

@Nurburg, had ie beter een Donkervoort kunnen kiezen ;) (bij mijn weten staat het record op Nurburg nog op naam van iemand in een Donkervoort)

Maar tering wat gaat dat hard :o Heb wel zo'n flauw vermoeden dat degene die hier aan het rijden is hem óf in het echt al bereden heeft óf virtueel, aangezien hij/zij echt de baan tot in de details beheerst.

[ Voor 34% gewijzigd door pagani op 05-01-2005 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D³ schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 15:20:
Was dit filmpje al langs gekomen?

http://s19.yousendit.com/...S8T2IYIU5OHN3POGU3XCD6SZW (22MB)

Rondje Nürburgring in 5:34. Echt bizar :D _/-\o_ _/-\o_
leip man, ze hebben zo te zien wel wat gedaan aan het gevoel van snelheid in deel4
In 3 wat dat wel een minpunt zeg :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 15:38:
[...]

leip man, ze hebben zo te zien wel wat gedaan aan het gevoel van snelheid in deel4
In 3 wat dat wel een minpunt zeg :7
Mwaaa, ik vind sommige mensen nogal zeuren wat betreft het snelheidsgevoel. Kruip eens in een beetje auto en ga 200 rijden, wedden dat je géén snelheidsgevoel hebt. Heb al vaak genoeg hard gereden op de Autobahn en kan je vertellen dat hard rijden in een auto echt niet zo spannend is. De échte snelheidsbeleving zit hem in de acceleratie en de G-krachten, maar ja, deze kun je virtueel niet echt nabootsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atze
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-03-2023
johnnyv.nl schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 15:40:
[...]

Mwaaa, ik vind sommige mensen nogal zeuren wat betreft het snelheidsgevoel. Kruip eens in een beetje auto en ga 200 rijden, wedden dat je géén snelheidsgevoel hebt. Heb al vaak genoeg hard gereden op de Autobahn en kan je vertellen dat hard rijden in een auto echt niet zo spannend is. De échte snelheidsbeleving zit hem in de acceleratie en de G-krachten, maar ja, deze kun je virtueel niet echt nabootsen.
Het snelheidsgevoel (en die G krachten) hebben ze in NFSHP2 (ps2 versie) iig wel goed kunnen nabootsen. Het is in geen geval realistich, maar het snelheidsgevoel is al 30 keer beter dan bij GT3.
Wat je wel moet meenemen is dat GT zich afspeeld op circuits en NFS op 'normale wegen'. Dat scheelt ook al veel in het snelheidsgevoel.

Ciao
Atz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is een kwestie van gevoel en gewenning. Bij je eerste rijlessen durf je ook niet hard, want 50kmu lijkt al een enorme snelheid. Maar later als je die snelheid gewent bent lijkt het een slakkegang en rij je gemiddeld veel sneller dan 50, in de bebouwde kom :Y)
maarja ik heb liever het gevoel van snelheid dat in gt4 zit, dan dat wat we hadden in gt3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kRyPtO
johnnyv.nl schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 15:26:
[...]

Nou, wat dacht je van realisme :? Vrolijk met 300+ tegen een betonnen muur aan knallen na een stuurfout, je auto is nog heel en je rijdt zo verder...
Maar dat is GT imo tuurlijk is het leuk maar stel je rijd 24/25 ronde close racing, je maakt 1 klein foutje en je stuurstang breekt af of what ever. Dan zit je wel te balen oke het is leuk en het is realistisch maar aan de andere kan heb ik dan geen zin om die race weer te rijden. En ik vind close racing leuker dan dat ik een deukje in me zeikant kan krijgen. Maar dit is mijn mening.

Maar stel er zit schade in, hoe dit dan zal je het dan kunnen laten maken @garage wat je xxx hoeveel kost, of is het aan het einde van de race weer gefixed ofzo. En als je nou zon crash heb dat alles afbreekt en niet verder kan maar toch nog de pits kan hale, wordt dan je hele auto gewoon gefixed of stopt het ook echt dan. Dit soort dingen zijn wel realistisch maar zit je er op te wachten in een game, het is en blijft een game.

En net of het spel een STUK slechter is omdat er geen schade in zit... Mja GT1/2/3 waren allemaal top en zat ook geen schade in dus ik zal er bij GT4 ook niet wakker van liggen.

En zit er trouwens nog iets speciaals in als je bijf die Prolouge heb gespeelt ofzo extra auto(s) zo iets was met GT3 Geneve wel toch als ik me goed kan herinneren.

Dat filmpje, is dat met joystick of een stuur, ziet er wel kick-ass uit.

[ Voor 10% gewijzigd door kRyPtO op 05-01-2005 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freezerator
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:07
Fabrikanten willen gewoon niet dat hun auto's worden beschadigd... en dat is geen grapje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Freezerator schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 17:02:
Fabrikanten willen gewoon niet dat hun auto's worden beschadigd... en dat is geen grapje :)
Dat is een fabeltje, in PGR2 kan je wel Audi's, Porsche's, BMW's enz enz kapot rijden (heeft verder geen invloed op de auto) maar PD wil schade goed doen of helemaal niet, de PS2 heeft te weinig kracht om het goed te doen dus wachten ze op de PS3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
kRyPtO schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 16:00:
[...]

Maar dat is GT imo tuurlijk is het leuk maar stel je rijd 24/25 ronde close racing, je maakt 1 klein foutje en je stuurstang breekt af of what ever. Dan zit je wel te balen oke het is leuk en het is realistisch maar aan de andere kan heb ik dan geen zin om die race weer te rijden. En ik vind close racing leuker dan dat ik een deukje in me zeikant kan krijgen. Maar dit is mijn mening.

Maar stel er zit schade in, hoe dit dan zal je het dan kunnen laten maken @garage wat je xxx hoeveel kost, of is het aan het einde van de race weer gefixed ofzo. En als je nou zon crash heb dat alles afbreekt en niet verder kan maar toch nog de pits kan hale, wordt dan je hele auto gewoon gefixed of stopt het ook echt dan. Dit soort dingen zijn wel realistisch maar zit je er op te wachten in een game, het is en blijft een game.

En net of het spel een STUK slechter is omdat er geen schade in zit... Mja GT1/2/3 waren allemaal top en zat ook geen schade in dus ik zal er bij GT4 ook niet wakker van liggen.

En zit er trouwens nog iets speciaals in als je bijf die Prolouge heb gespeelt ofzo extra auto(s) zo iets was met GT3 Geneve wel toch als ik me goed kan herinneren.

Dat filmpje, is dat met joystick of een stuur, ziet er wel kick-ass uit.
Dit is niet direct een game, het is een "real driving simulator". Het gáát juist om het ultieme realisme. In de echte racerij lig je er ook uit als je een fout maakt en crashed. Wel zo realistisch dus. Maar enfin, we wachten wle op GT5, eerst maar deze grijs draaien :)

[ Voor 6% gewijzigd door pagani op 05-01-2005 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

imo is schade ook niet zo belangrijk... nog niet tenminste... als je ziet wat GT4 neer kan zetten...

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Ik vind het een beetje flauw om een spel te kraken op de dingen die het niet heeft. Het hoort te beoordeeld worden op hoe goed het de dingen doet die het wel heeft, en daarin blinkt GT4 uit. Natuurlijk, als een spel sleutelfuncties mist of te kort is, of te makkelijk dan mag je het daar op afschieten, maar geen van die dingen zijn van toepassing op GT4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Wat ik me nu afvraag, is deze versie nou mooier dan GT4:Prologue, want ik was niet echt onder de indruk van Prologue....is het de zelfde engine of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
johnnyv.nl schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 17:24:
[...]

Dit is niet direct een game, het is een "real driving simulator". Het gáát juist om het ultieme realisme. In de echte racerij lig je er ook uit als je een fout maakt en crashed. Wel zo realistisch dus. Maar enfin, we wachten wle op GT5, eerst maar deze grijs draaien :)
De GT serie is absoluut geen simulator, dat er geen schade in zit is dan ook niet zo erg, alleen jammer.
GT4 zet een hele overtuigende game neer die voor de gemiddelde gamer een stukje makkelijker te behappen is dan een echte sim (GPL, GTR, Nascar, etc..) maar toch realistisch lijkt.
Wat me wel zorgen baart is de AI, die was in deel 3 al niet echt overtuigend en/of uitdagend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
De AI in deel 3 was soms matig omdat in een race maar 1 auto van de tegenstanders werkelijk ook capabel was om snel te zijn, je had dan bv 4 ruk-auto's en 1 snelle en jezelf dus. Ik hoop dat ze dat beter hebben verdeeld nu.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:26
waar ik persoonlijk op hoop in gt5 is races met meer autos, dus dat je ook met 15-20 autos aan de start staat.

wat me helemaal gaaf lijkt is als ze bijv een dtm seizoen hebben, een jgtc seizoen etc met de regels van die races dan dus ook(behalve het aantal ronden want dat zou wel te erg zijn ;)) maarja zou natuurlijk wel leuk zijn om in gt5 een jgtc race te rijden met 40-45 autos op de baan verdeeld over de 500 en 300pk klasse. dat lijkt me echt gruwelijk vet :)

laten we hopen...

<edit>
ziek filmpje idd die nurburgring, wat me in goede zin opvalt is het windgeruis en de afrolgeluiden van de banden, door de niet al te beste kwaliteit van het asfalt op de ring op sommige stukken hoor je een heel ander geluid dan op de betere stukken asfalt :)
ik wil dit spel!

[ Voor 23% gewijzigd door bolleh op 05-01-2005 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
ari3 schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 22:50:
[...]
Ik studeer Japans. De meeste tekst is overigens gewoon in eenvoudig schrift: katakana. Dit is gewoon fonetisch engels, geschreven met eenvoudige karakters. Bovendien is dit de Aziatische versie. Er zit een reference card bij in het Engels voor de meeste instellingen, maar de tekst in het spel blijft Japans. Veel menu's worden trouwens gepresenteerd als icoontjes. Navigatie is goed te doen, ook voor mensen die geen Japans kunnen lezen.
offtopic:
waar studeer je japans? in leiden of ben je nog 1 van de weinigen in rotterdam? ik zit er zelf namelijk ook over na te denken japans te studeren in leiden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Walkman schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 21:41:
Wat ik me nu afvraag, is deze versie nou mooier dan GT4:Prologue, want ik was niet echt onder de indruk van Prologue....is het de zelfde engine of niet?
Nieuwe engine :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
er zijn overigens binnen 2 dagen in japan een miljoen exemplaren over de toonbank gegaan :+

das ff snel cashen. en dan zijn er nog een hoop die em nog gaan kopen, dan krijg je europa + usa nog...damn dat zijn een hoop miljoenen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beerkeeper
  • Laatst online: 13:41
bolleh schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 03:10:
er zijn overigens binnen 2 dagen in japan een miljoen exemplaren over de toonbank gegaan :+

das ff snel cashen. en dan zijn er nog een hoop die em nog gaan kopen, dan krijg je europa + usa nog...damn dat zijn een hoop miljoenen ;)
Binnen 2 dagen 1 miljoen!!!! exemplaren :|

Dat gaat best snel idd

XBO Gamertag: BeerkeeperNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FoutTM schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 09:22:
[...]

Binnen 2 dagen 1 miljoen!!!! exemplaren :|

Dat gaat best snel idd
Verwacht eigenlijk dat dat getal nog snel zal oplopen, helemaal wanneer GT4 straks weredlwijd verkrijgbaar is! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 15:48

RMB

Nee, geen right mouse button!

in GT3 he.. rijden jullie daar ook altijd met de muziek uit? dus alleen met geluidseffecten?
ik vind die muziek zo irri, hoop dat er wat leukere muziek in GT4 zit.....

Trouwens het snelheidsgevoel in GT3 was niet slecht hoor!
rijd maar eens 260 op de duitse autobahn, dat is net alsof je 100 rijd maar dan wat extra geluidjes van wind (die geluidjes beginnen bij ongeveer 214KM/PH), en de wagen trilt dan een beetje meer. (ik zat op bijrijders stoel, dus weet niet hoe et met et sturen was gestelt, maar dat lijkt mij soepeler te gaan met zo'n snelheid)

[ Voor 57% gewijzigd door RMB op 06-01-2005 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

met Gt3 heb ik altijd de muziek aan... vind het prima muziek... ik hoop dat GT4 hetzelfde arsenaal ongeveer heeft... leuke toevoeging zou mp3 via je usb-key zijn ofzo ;)

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Altijd muziek uit bij games, behalve bij GTA en Prince Of Persia (tja, gitaren he). Gran Turismo mode met muziek past op een of andere manier niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Met race-spellen doe ik altijd de muziek uit.....dat vindt ik er totaal niet bijhoren....als je in een race-auto op een circuit zou racen zou je ook geen muziek luisteren....haalt bij mij gewoon het racegevoel een beetje weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
RMB schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 11:33:
in GT3 he.. rijden jullie daar ook altijd met de muziek uit? dus alleen met geluidseffecten?
ik vind die muziek zo irri, hoop dat er wat leukere muziek in GT4 zit.....

Trouwens het snelheidsgevoel in GT3 was niet slecht hoor!
rijd maar eens 260 op de duitse autobahn, dat is net alsof je 100 rijd maar dan wat extra geluidjes van wind (die geluidjes beginnen bij ongeveer 214KM/PH), en de wagen trilt dan een beetje meer. (ik zat op bijrijders stoel, dus weet niet hoe et met et sturen was gestelt, maar dat lijkt mij soepeler te gaan met zo'n snelheid)
ik heb de muziek gewoon aanstaan, wel een beetje zacht, het motorgeluid moet wel duidelijk te horen zijn. het lijkt me wel strak als je op de een of andere manier je eigen muziek zou kunnen toevoegen aan de game zoals GTA 3 had op de pc. moet wel zeggen dat ik sommige muziek ingame niet echt boeiend vind maar ik let er dan ook niet echt op

en qua hard rijden op de echte weg, tjah ik heb 1x naast mn pa 200 gereden en 2x zelf 210 aangetikt maar ik vond het toch wel erg spannend :D moet dan ook wel zeggen dat ik toen ook net 2 maanden mn rijbewijs had dus mischien dat het nu een jaar en vele kilometers later minder spannend is. was gewoon in nederland overigens. met mn moeders auto kom ik ook in duitsland niet boven de 155 dus dat heeft geen nut :+

ik zou trouwens weleens een keer de nurburgring op willen met een beetje auto, 200pk ofzow. kost maar iets van 15 euro voor 1 rondje. wel oppassen uiteraard want 1 foutje en je zit in de vangrail :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

als je dat rondje maakt, moet je gewoon chille rijden, en af en toe gassen... veiligheid first he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15:31

Polycom

Poes van goud

muziek van gran turismo heb ik altijd uit staan en ik zet meestal gewoon een cd'tje op.

fuck die neppe wanabee rock tracks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:24

Steffie

Opaque

Pu_Dy schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 17:12:
muziek van gran turismo heb ik altijd uit staan en ik zet meestal gewoon een cd'tje op.

fuck die neppe wanabee rock tracks.
Er zijn nog wel kaarten te koop voor Feeder in Paradiso op 17 maart :)

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

RMB schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 17:06:
als je dat rondje maakt, moet je gewoon chille rijden, en af en toe gassen... veiligheid first he ;)
mjah wat is 'chille'... 200pk wagens zijn chill genoeg voor mij... en 250 is gewoonweg niet hard als je in een stabiele auto rijdt die dat op zn gemakkie doet... zou je zoiets in een fiat uno doen dan ga je wel 7 kleuren schijten natuurlijk ;)

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

chille bedoel ik: niet te hard, binnen je bekende grenzen, niet pushen op je tijd ;)
en ja inderdaad, als de auto stevig genoeg is merk je er niet veel van, en daarom denk ik dat auto's die überhaubt de 250 halen, stevig zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-08 23:53
ari3 schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 22:17:
Ok, heb hem eindelijke binnen (Japanse versie met glossy referentie boekje). Even snel mijn eeste indruk na een kwartiertje spelen:

- Progressive scan 480p / 1080i ondersteuning. 1080i is full resolution breedbeeld _/-\o_ , de normale NTSC mode is anamorfisch.
- in NTSC mode is soms sprake van een lichte flikkering in het beeld. Dit zou kunnen zijn omdat de rendering erg geoptimaliseerd is voor progressive scan.
Hoi ik hoor nogal wat geruchten als dat het omhoog geschaald 480i is. Maw geen echte 1080 verbetring. Ik weet niet of jij een 720P beamer hebt, maar hoe groot vond jij het verschil tussen beide modes? Of heb je "maar"een tv ;)

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom

Polycom

Poes van goud

Ik wil trouwen ook een stuur bij dit spel hebben

aangezien ik over een half jaar al met mijn rijlessen ga beginnen is dit misschien wel een goede oefening ( ik ga het niet riskeren om samen met mijn vader in een auto te gaan rijden, straks mag ik pas op mijn 21e mijn rijbewijs halen etc etc)

Wie weet een goed stuur wel met pedalen en het liefst ook een schakelding.

Ik weet het pricewatch blabalba maar ik wil wat ervaringen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Niet online
Pu_Dy schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 20:09:

aangezien ik over een half jaar al met mijn rijlessen ga beginnen is dit misschien wel een goede oefening ( ik ga het niet riskeren om samen met mijn vader in een auto te gaan rijden, straks mag ik pas op mijn 21e mijn rijbewijs halen etc etc)

De Logitech GT Force Pro is het wheel dat je moet hebben. Goede bouwkwaliteit, geen cheap-ass plastic. Heeft ook een versnellingspookje. Werkt op PS2 en PC. Enige minpuntje is dat er geen pedaal voor de koppeling op zit...

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

Ikzelf heb een logitech driving force en een driving force pro, de pro is aanzienlijk betere kwaliteit, veel betere bouw. ik ga nogal ruw om met stuurtjes als ik NET op et laatste moment verlies :P maar bijde stuurtjes leven nog O-) als je een goedkoop stuurtje met kwaliteit wil is de non-pro aan te raden, als je een super mooi stevig luxe stuur wil hebben, moet je voor de pro gaan.

en hoezo:
Quote: straks mag ik pas op mijn 21e mijn rijbewijs halen etc etc
??

question @ ari3:
Bestaan er ook PS2 stuurtjes die wel een koppelingspedaal hebben dan?
zo ja, zijn er ook stuurtjes met een schakel pook die je echt in versnelling moet schuiven? (dus niet alleen naar voor en achter, maar zoals in een echte manueel schakelende auto)
ik mag over 4 jaar eens mijn rijbwijs gaan halen, :+ maar ik zou nu al graag de mogelijkheid hebben om te leren schakelen, aangezien mijn vader een automaat heeft kan ik het ook niet in "the real thing" oefenen. (op eigen terrein uiteraard ;) )

[ Voor 21% gewijzigd door RMB op 06-01-2005 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
KeeZ schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 18:51:
en 250 is gewoonweg niet hard als je in een stabiele auto rijdt die dat op zn gemakkie doet... zou je zoiets in een fiat uno doen dan ga je wel 7 kleuren schijten natuurlijk ;)
Uit betrouwbare bron: met wind mee op de afsluitdijk, een fiat uno haalt 145 max. (de 45 dan he! ;)) en ja, je zit niet echt prettig met dat toerental (4 bak :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

EfBe schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 22:02:
[...]

Uit betrouwbare bron: met wind mee op de afsluitdijk, een fiat uno haalt 145 max. (de 45 dan he! ;)) en ja, je zit niet echt prettig met dat toerental (4 bak :P)
hoe kan dat nou getest zijn, bij 110 valt ie uit elkaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fisico
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17-09 21:20

Fisico

by Fabian

Steffie schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 17:18:
[...]

Er zijn nog wel kaarten te koop voor Feeder in Paradiso op 17 maart :)
Dat is toch niet die band van het geniale Just a Day he? Echt mooi om dergelijke nummers (It's got a cd-player) te horen in de replay van een race. Die jongens pakken echt de sfeer van de game, zeker als het zonnetje mooi op de auto spiegelt en ik iets met seven days in the sun hoor. Nep rockers zijn het volgens mij niet. Die drummer kan hem aardig raken en zou het goed doen in een brits punk bandje. Misschien kan hij ooit met Skin van Skunk Anansie wat opnemen.

Tijdens het racen luister ik heel vaak Russ Ballard (bekend van Miami Vice ;) ) en in de herhaling gaat het geluid van de tv altijd harder :)

... het voorwiel omhoog en dan oei oei :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Getweakte "prologue" engine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Fisico schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 23:20:
[...]

Dat is toch niet die band van het geniale Just a Day he?
* King Nothing luistert naar: Feeder - Just a Day (GT3 intro song)

Jawel dus, echt geniaal nummer _/-\o_

Ik heb een Thrustmaster F1 FF racingwheel, lekker klein stuurtje, veel grip en stevig. Pedalen zijn wat minder stevig, maar die gebruik ik altijd voorzichtig ;) Ook een schakelpook naast het sturu, zelfs F1 schakellipjes achter het stuur. 't IS een pc stuur, maar dankzij de usb werkt'ie perfect in GT3.

Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

Vergelijk Gt4 asjeblieft niet met je rij-auto... zoveel overeenkomsten zal een honda NSX niet hebben met een golf o.i.d.... en logitech heeft dat stuurtje met 900 graden draaihoek, dat zal je vast niet verkeerd uitkomen bij het spelen van GT4... durf te wedden dat daar nog een mooi pakketje uit te slepen valt door de marketeers van GT...

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
KeeZ schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 23:43:
[...]

Vergelijk Gt4 asjeblieft niet met je rij-auto... zoveel overeenkomsten zal een honda NSX niet hebben met een golf o.i.d.... en logitech heeft dat stuurtje met 900 graden draaihoek, dat zal je vast niet verkeerd uitkomen bij het spelen van GT4... durf te wedden dat daar nog een mooi pakketje uit te slepen valt door de marketeers van GT...
En vergelijk ook de GT4 physics niet met die van een echte auto, het is en blijft een spel, een simulator is toch echt andere koek.
Als je de schakeltechniek en wat gevoel met de auto een beetje onder de knie wilt krijgen kun je het beste goede PC-pedalen en shifter kopen en LFS of GTR gaan doen.
De Logitech DFP is een goede keuze omdat die ook op de PC werkt en idd een 900 graden lock to lock heeft.
Het grootste verschil tussen schakelen in het echt en achter de computer is het gevoel, dat heb je niet in je koppeling en je voelt ook niet echt wat je motor of versnellingsbak doet.

Ik heb zelf een ActLabs pedalenset (met koppeling) en een USB shifter, en de immersie wordt er iig een stuk beter op en je kunt enigszins een schakel-routine aanleren maar om nou te zeggen dat je daar heel veel aan hebt als je gaat lessen, nee dat valt wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Prologue was een getweakte GT3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
idd, je hoeft echt niet te oefenen met een computerspel want dat helpt geen reet. die shit "leeft" niet. hoe dat voelt weet je pas als je auto rijd(niet 1 les dus maar na langere tijd) pedalen die een bepaalde tegendruk hebben, versnellingspook waar je wat in voelt bij het schakelen(of juist niet, lekker smeuig :+), banden die enigsinds slippen, ophanging die klappert(ok ok bolle niet meer zo hard een kleine rotonde rondrijden als het glad is :+). een auto leeft, en het duur nog wel een hele tijd eer we zoiets terug zien in een racespel(en dan denk ik meer aan virtual reality oid)

maw...autorijden rocks _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
King Nothing schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 23:25:
Ik heb een Thrustmaster F1 FF racingwheel, lekker klein stuurtje, veel grip en stevig. Pedalen zijn wat minder stevig, maar die gebruik ik altijd voorzichtig ;) Ook een schakelpook naast het sturu, zelfs F1 schakellipjes achter het stuur. 't IS een pc stuur, maar dankzij de usb werkt'ie perfect in GT3.
Heee... betekent dit dat ieder F1 PC stuurtje (mits USB enabled) werkt? Ik heb nog een verstofte Saitek R220 :) Es ff probere vanmiddag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EquiNox
  • Niet online

EquiNox

Speed plz.

johnnyv.nl schreef op maandag 03 januari 2005 @ 13:31:
[...]
Maar ja, die Japanners lijken ook allemaal op elkaar he :P
Uhm nee? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GRAN TURISMO 4 JAP versie. Hij is 6 en nog wat gig. heb al wat dingen erover gelezen op afterdawn maar nog niemand heeft hem aan de praat. iemand die dit wel lukt of is gelukt??

EN HOE DAN????????

Groeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
Verwijderd schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 13:30:
GRAN TURISMO 4 JAP versie. Hij is 6 en nog wat gig. heb al wat dingen erover gelezen op afterdawn maar nog niemand heeft hem aan de praat. iemand die dit wel lukt of is gelukt??

EN HOE DAN????????

Groeten.
ehh vragen hoe je warez aan de praat krijgt is hier niet gewenst...zeker een game als gt4 moet je gewoon kopen, voor de hoeveelheid plezier die je er van krijgt is het niet veel geld...

weet iemand trouwens hoe het zit met omgebouwde ps2 en geimporteerde japanse gt4? ik heb zelf dan een usa ps2 en als ik die kan ombouwen kan ik dan gt4 import erop spelen? ik moet dit spel gewoon hebben, maar om nou ook nog een ps2 uit japan te halen wordt me dan een beetje te gek. ik ben zowiezo gek want ik heb maar 1 ps2 game :+ gt3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Laatst online: 16:21

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Prachtig dat ze de schilderingen op het asfalt van de "nurb" in het spel toegevoegd hebben. _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/48781/full.jpg

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:12

SD5k

>4&X

Het wordt ongetwijfeld een heel erg gaaf spel, maar je ziet wel erg duidelijk dat de PS2 aan vervanging toe is, die textures kunnen echt niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
-Sander schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 16:43:
Het wordt ongetwijfeld een heel erg gaaf spel, maar je ziet wel erg duidelijk dat de PS2 aan vervanging toe is, die textures kunnen echt niet meer.
Sorry hoor, maar die textures komen wel met 200+ km/u voorbij zonder pop-up landschappen, vind ik toch erg indrukwekkend @60fps.

En noem mij een ps2 racespel wat er beter uit ziet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tovenaar
  • Laatst online: 18-09 09:26
johnnyv.nl schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 16:50:
[...]
En noem mij een ps2 racespel wat er beter uit ziet...
Bestaat niet!!! GT3 vind ik nog steeds de top...

[ Voor 8% gewijzigd door Tovenaar op 07-01-2005 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Als je goed leest zie je dat hij bedoelt dat de ps2 aan zn max zit, niets ten nadele van GT3/4 dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:12

SD5k

>4&X

ZAMoRANo schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 17:10:
Als je goed leest zie je dat hij bedoelt dat de ps2 aan zn max zit, niets ten nadele van GT3/4 dus.
Precies, ik ga ongetwijfeld vele uren steken in GT4, maar ik vind dat Sony wel wat eerder met de PS3 mag komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom

Polycom

Poes van goud

Thanks voor de stuur tips.. al zijn de paketten er dan zal ik het nog eens vragen..
thanx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
ZAMoRANo schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 17:10:
Als je goed leest staat er dat de textures niet meer van deze tijd zijn. Dat is dus onzin want er is geen mooier racespel imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
johnnyv.nl schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 19:16:
[...]

Als je goed leest staat er dat de textures niet meer van deze tijd zijn. Dat is dus onzin want er is geen mooier racespel imho.
Op de ps2 niet misschien nee maar dat was nou net wat hij bedoelde. ;)
Vergeleken met racespellen op andere systemen zijn de textures idd wat matig maar ach.
GT4 zal toch wel goed verkopen, daar doen deze textures weinig aan en dat weet Sony ook wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Kom dan maar even met een racespel dat er beter uitziet; ik heb het nog niet gezien, ook niet op de PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

ik ben het met Dr.Strangelove eens :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Chrasher schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 16:38:
Prachtig dat ze de schilderingen op het asfalt van de "nurb" in het spel toegevoegd hebben. _/-\o_

[afbeelding]
Is dit ingame of in de foto mode? Ziet er niet slecht uit
Dr. Strangelove schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 20:07:
Kom dan maar even met een racespel dat er beter uitziet; ik heb het nog niet gezien, ook niet op de PC.
Need For Speed ziet er stuk mooier uit. Maar voor de rest is het een bagger spel.

Voor mij maakt het helemaal niet uit hoe het eruit ziet ik speel ook nog steeds GPL 8)
Jammer :P

[ Voor 48% gewijzigd door The_FrankO op 07-01-2005 20:13 ]

iRacing Profiel | Mijn SimRig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

The_FrankO schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 20:10:
[...]

Is dit ingame of in de foto mode? Ziet er niet slecht uit
photomode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Goed lezen wat ik zeg he, ik zeg alleen dat de textures van gt3 (gt4 ook zo te zien) van mindere kwaliteit zijn dan racespellen op andere systemen.

Dat wil niet zeggen dat gt3/4 in het algemeen lelijk is. Dat is ook niet zo want alles is mooi op elkaar afgestemd.
Ik vind persoonlijk bijna alle PC racespellen die tegenwoordig uitkomen mooier, maar die zijn ook bedoeld om op hogere resoluties te draaien en je kunt natuurlijk naar gelang je systeem een hoop effecten aan of uit zetten.

Ik vind gt3 vooral mooi in replays, tijdens het rijden is het niet lelijk maar ook zeker niets bijzonders (alhoewel waarschijnlijk wel het mooiste ps2 racespel).

Need For Speed ziet er stuk mooier uit. Maar voor de rest is het een bagger spel.

Voor mij maakt het helemaal niet uit hoe het eruit ziet ik speel ook nog steeds GPL 8)
Mee eens (met beide punten :p)

[ Voor 24% gewijzigd door Zamorano op 07-01-2005 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

ZAMoRANo schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 20:18:
Goed lezen wat ik zeg he, ik zeg alleen dat de textures van gt3 (gt4 ook zo te zien) van mindere kwaliteit zijn dan racespellen op andere systemen.

Dat wil niet zeggen dat gt3/4 in het algemeen lelijk is. Dat is ook niet zo want alles is mooi op elkaar afgestemd.
Ik vind persoonlijk bijna alle PC racespellen die tegenwoordig uitkomen mooier, maar die zijn ook bedoeld om op hogere resoluties te draaien en je kunt natuurlijk naar gelang je systeem een hoop effecten aan of uit zetten.

Ik vind gt3 vooral mooi in replays, tijdens het rijden is het niet lelijk maar ook zeker niets bijzonders (alhoewel waarschijnlijk wel het mooiste ps2 racespel).

[...]

Mee eens (met beide punten :p)
Uhm, NFS Underground 2 heeft ook baggerkwaliteit textures...

Ik vind het bij veel spellen opvallen, maar bij GT3 (en zeker 4) vind ik de lage kwaliteit textures bijna onzichtbaar.

[ Voor 9% gewijzigd door Shiver23 op 07-01-2005 20:55 ]

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bolleh schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 16:35:
[...]

ehh vragen hoe je warez aan de praat krijgt is hier niet gewenst...zeker een game als gt4 moet je gewoon kopen, voor de hoeveelheid plezier die je er van krijgt is het niet veel geld...

weet iemand trouwens hoe het zit met omgebouwde ps2 en geimporteerde japanse gt4? ik heb zelf dan een usa ps2 en als ik die kan ombouwen kan ik dan gt4 import erop spelen? ik moet dit spel gewoon hebben, maar om nou ook nog een ps2 uit japan te halen wordt me dan een beetje te gek. ik ben zowiezo gek want ik heb maar 1 ps2 game :+ gt3
Volgens mij ben je zelf erop uit om zoiets te doen maar het spel is hier nog niet uit he!! |:( |:(

zodra dit spel hier is ben ik de eerste die hem koopt hoor daar hoef jeje geen zorgen over te maken... GRAN TURISMO RULEZZZZZZ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ daarom wil ik hem graag aan de praat krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
Verwijderd schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 22:17:
[...]

Volgens mij ben je zelf erop uit om zoiets te doen maar het spel is hier nog niet uit he!! |:( |:(
als je even terugleest zie je dat ik geinteresseerd ben om ook gt4 uit japan te importeren ;) kijk ombouwen voor illegale games vind ik slecht, maar ik vind dat je japanse games gewoon moet kunnen spelen als je dat wilt. kijk 50-60 euro is veel geld voor een spel, maar ik speel maar 1 spel, dus ik hoef hem dan echt niet illegaal te spelen, ik wil hem gewoon hebben, en wel nu :)

maar ik wil dus niet gt4 importeren om er dan achter te komen dat hij het niet doet op mn omgebouwde ps2(die dus nog niet omgebouwd is). probleem is alleen ook weer dat als ik zowel gt4 en een japanse ps2 importeer dat ik dan strax de europese versie niet kan spelen...dillemmas dillemmas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot

[...]

Mooier? Right! :D

kijk hier is naar: [rml]Sir_Killalot in "[ PS2]Gran Turismo 4"[/rml] en dan naar (goede) in-game screenshot's van GT4 :Y)

(en NFS heeft nog een hogere reso ook)

[ Voor 8% gewijzigd door Sir_Killalot op 08-01-2005 04:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

bolleh schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 22:56:
[...]

als je even terugleest zie je dat ik geinteresseerd ben om ook gt4 uit japan te importeren ;) kijk ombouwen voor illegale games vind ik slecht, maar ik vind dat je japanse games gewoon moet kunnen spelen als je dat wilt. kijk 50-60 euro is veel geld voor een spel, maar ik speel maar 1 spel, dus ik hoef hem dan echt niet illegaal te spelen, ik wil hem gewoon hebben, en wel nu :)

maar ik wil dus niet gt4 importeren om er dan achter te komen dat hij het niet doet op mn omgebouwde ps2(die dus nog niet omgebouwd is). probleem is alleen ook weer dat als ik zowel gt4 en een japanse ps2 importeer dat ik dan strax de europese versie niet kan spelen...dillemmas dillemmas :(
als je nou gewoon wacht, net zoals de meeste van ons..... dan kan je em 9 maart legaal en werkend, in het engels nog wel, kopen in de winkel :)

zelfs als GT4 ons zwaar teleurstelt en geen betere graphics heeft als deeltje 3, ga ik hem nog kopen >:)

[ Voor 6% gewijzigd door RMB op 08-01-2005 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Sir_Killalot schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 03:45:
[...]

Mooier? Right! :D

kijk hier is naar: [rml]Sir_Killalot in "[ PS2]Gran Turismo 4"[/rml] en dan naar (goede) in-game screenshot's van GT4 :Y)

(en NFS heeft nog een hogere reso ook)
Dat is op de playstation grote vriend. Of in iedergeval iemand die niet weet hoe hij zijn FSAA moet aanzetten ;)

Maar Gran Turismo is het mooiste spel voor op de PS2 IMHO :)

iRacing Profiel | Mijn SimRig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Dat is op de playstation grote vriend. Of in iedergeval iemand die niet weet hoe hij zijn FSAA moet aanzetten ;)
FSAA staat volgens mij uit bij NFS underground omdat dat anders de framerate beinvloed. (xdoos dan)

[ Voor 3% gewijzigd door EfBe op 08-01-2005 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Op alle versies hoor. ;) De gasten van de GT serie weten gewoon alles uit de PS te halen zo simpel is het.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bolleh schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 22:56:
[...]

Ik begrijp het helemaal Bolleh. enneh is de releasedate veranderd? het was toch 31 maart??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Niet online
Dit is voor degene die hem nog gaan importeren: Er zijn drie versies uitgebracht in Azië:

(1) De versie voor de Japanse markt, productcode SCPS-17001GT4. Deze versie heeft Japanse schermteksten en een Japanse handleiding.

(2) De versie voor de Azië in het algemeen, productcode SCAJ-30006. Deze versie heeft ook Japanse schermteksten en een Japanse handleiding. Als service zit er een quick reference boekje voor de menu's bij in Engels en Chinees.

(3) De versie voor de Chinese markt, productcode SCAJ-30007. Deze versie heeft Chinese schermteksten en een Chinese handleiding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Hier staat een handige Excel lijst met bijna alle auto's en wat ze kosten, hoeveel PK ze hebben, wat ze wegen enz enz: GT4 Car List 25 KB .xls

:)

(je hebt WinRar 3.42 of 7-Zip nodig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Mijn lieve Mégane Coupé staat daar dus b.v. niet in, betekent dat dat alle 2nd hand auto's missen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Dan is het 1 van de 50 auto's die er nog niet instaan en er staat een groene U voor de Used Cars in de lijst :)

(onderaan de file staat meer info)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Laatst online: 16:21

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Officiële datum voor GT4 in Europa is 25 februari ! :)
http://eurogamer.net/article.php?article_id=57533
Meanwhile, on the PS2 front, Sony has confirmed Gran Turismo 4: for February 25th

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Kijk! Daar hebben we wat aan! :D Kennelijk zijn de vertalers rapper dan sony denkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom

Polycom

Poes van goud

Trouwens, dat ene filmpje van die audi waar je goed het nieuwe en 3e camera view speed is volgens mij aardig vooruit gespoeld.. kijk maar een naar de seconden. Klopt geen hout van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aidix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07:23

Aidix

Geluidspietlut

Meteen ff gereserveerd en een Driving Force Pro besteld :P

Nog maar 1.5 maandje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
25 feb........Oh das best snel al zeg. :p

Ik ga m niet meteen kopen maar wacht t wel even af, eerst even reacties en reviews bekijken.
Met deel 3 ben ik nog bezig en dan wil ik eerst even zien of ik deel 4 de moeite waard vind.

Wel jammer dat alle race-hardware voor mn pc niet op de PS2 werkt, misschien toch binnenkort een Frex-systeem bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atze
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-03-2023
Ik vraag me eigenlijk af hoe ze het doen met het 50 hz en 60 hz verschil tussen ntsc en pal. Ik heb het gevoel dat ze bij gt3 gewoon het spel op 50hz laten draaien waardoor er best wel veel snelheidsgevoel verloren gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Niet online
atze schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 12:30:
Ik vraag me eigenlijk af hoe ze het doen met het 50 hz en 60 hz verschil tussen ntsc en pal.
Hopelijk passen ze het spel goed aan voor PAL, dus geen zwarte randen en volledige PAL resolutie. Verder blijft PAL natuurlijk altijd 50Hz dus de framerate kan niet omhoog. Wel zouden ze de game engine kunnen tweaken zodat de perceptie van snelheid bij de lagere framerate gecompenseerd wordt. Mischien kunnen ze zelfs 576p ondersteunen op de PAL versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

ari3 schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 20:50:
[...]
Hopelijk passen ze het spel goed aan voor PAL, dus geen zwarte randen en volledige PAL resolutie. Verder blijft PAL natuurlijk altijd 50Hz dus de framerate kan niet omhoog. Wel zouden ze de game engine kunnen tweaken zodat de perceptie van snelheid bij de lagere framerate gecompenseerd wordt. Mischien kunnen ze zelfs 576p ondersteunen op de PAL versie?
PAL 60hz mode wat is dat dan? Word de framerate dan niet verhoogt of alleen beeldlijnen ofzo? :?

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
schnumi schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 20:59:
[...]

PAL 60hz mode wat is dat dan? Word de framerate dan niet verhoogt of alleen beeldlijnen ofzo? :?
NTSC is 60 hz.
Pagina: 1 ... 5 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.