3 puntjesari3 schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 22:17:
Ok, heb hem eindelijke binnen (Japanse versie met glossy referentie boekje). Even snel mijn eeste indruk na een kwartiertje spelen:
Erg cool:
- Handling is natuurlijk super realistisch.
- Detail van de circuits zijn goed gedaan
- Publiek doet een stapje terug als je voorbij scheurt in de rally-banen
- Geluid: Dolby Digital bij filmpjes, Dolby Pro Logic II tijdens het spel
- Progressive scan 480p / 1080i ondersteuning. 1080i is full resolution breedbeeld, de normale NTSC mode is anamorfisch.
- LAN mode! Nog niet geprobeerd, maar lijkt me cool. Er is ook al een internet tunnel aangekondigd, dus effectief is het toch nog online
Toch wat minpuntjes:
- Neemt minimaal 1500MB op de memory card in beslag. Erg veel. Je kunt ook je savegame niet op een USB device of harddisk zetten.
- Kan niet geïnstalleerd worden op de harddisk. Is eigenlijk wel nodig. Laadtijd van menu naar menu is zo'n 5 seconden. Dit had beter gekund.
- Je kunt niet een ravijn in duiken.
- Je kunt geen mensen aanrijden
- Geen realtime schademodel, dus geen zichtbare krassen en deuken na het schrapen van andere auto 's of obstakels.
- Geen multiplayer linkup via firewire (iLink) voor de oudere PS2 modellen.
- in NTSC mode is soms sprake van een lichte flikkering in het beeld. Dit zou kunnen zijn omdat de rendering erg geoptimaliseerd is voor progressive scan.
• iemand van een groot GT forum heeft um al vanaf HDD werkend, je hebt wel de orginele CD nodig
• je kan met de goede hardware gewoon de replays van de MC halen dus de savegame moet ook geen probleem zijn
• 1500MB lijkt me iets teveel voor een MC
[ Voor 74% gewijzigd door Sir_Killalot op 04-01-2005 22:51 ]